Zoals jullie misschien gelezen hebt is er vorige maand een vrachtwagen die voor/naast me reed tegen een viaduct geknald, waardoor allemaal stenen op en tegen mijn auto zijn gekomen. Een steen heeft de voorste radiator geraakt, hier zit een deukje in de lamellen. De steen lijkt precies ter hoogte van een kanaal geraakt te hebben waardoor de vloeistof loopt. Deze radiator is van de airco. De airco werkt nog gewoon, en ik zie niks lekken.
Echter, gister, toen ik de radio uit had en de auto uitschakelde, hoor ik na enkele seconden een borrelend geluid uit het dashboard/de ventilatiekanalen komen. Dit borrelen duurde maar enkele seconden. Als ik de AC uitzet kan ik het niet horen, dus het lijkt echt van de AC te komen.
Ik maak me hier ongerust over, want de schade-expert heeft geen beschadigde radiator opgeschreven.
Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat ik nooit goed geluisterd heb naar de geluiden die de auto maakt na het uitzetten; meestal stap ik gewoon uit.
Zou iemand van jullie met een Galaxy/S-Max (of een andere Ford) eens willen luisteren of hij ook, enkele seconden na het uitschakelen van de auto als de AC aanstaat, een borrelend geluid kan horen?
[
Voor 14% gewijzigd door
zunrob op 06-05-2024 10:09
]