Jammer dat er hier zo weinig activiteit is dus beantwoord ik mijn eigen vraag maar!
Misschien handig voor iemands die later tegen hetzelfde aanloopt.
De clips die nodig zijn voor het vastzetten van de dorpelstrip hebben als OEN (official equiment number) 1024065
Als je hier op zoekt kom je echt heel veel aanbieders tegen op ali-express alsook op Amazon wat volgens mij gewoon dropshippers zijn vanuit china.
Fijne van Amazon is dat er veel in de reviews vermeld wordt dat die clips te klein zijn voor de Mk4 Mondeo en ze wegvallen in de gaten.
Daarom maar naar een echte auto-onderdelen shop uitgeweken:
https://www.autodoc.nl/search?keyword=50267099
Daar hebben ze 3 verschillende merken met nogal prijsverschillen; de Romix clips is €0,57 ps, de Herth+Buss clip is €0,94 en de Vaico zelfs €2,13
Die goedkope van Romix zou eigenlijk dat partnumber niet mogen hebben aangezien ze zelf als diameter 5mm opgeven terwijl de originele die er nu op zitten 6mm zijn. Dat is waarschijnlijk hetzelfde probleem als met die goedkope van Ali express, dat ze in het gat wegvallen.
Daarom de Herth+Buss versie besteld omdat €2,13 per Vaico clip me echt te gortig wordt.
Heb sowieso al teveel betaald want gisteren toen ik bestelde waren die clips nog €1,16 ps en nu dus opeens 22 cent minder.
Maar goed, als die strip straks maar weer goed vast zit, dat is het belangrijkste.
Moet ik nog wel eerst die oude kit die de garage gebruikt heeft om het eerder vast te lijmen eraf halen, hopelijk is dat een beetje te doen.