Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe Live Wallpaper Mod voor de NexusOne:

http://www.androidspin.co...allpaper-by-chris-soyars/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-05-2023
Ik heb m'n n1 inmiddels 2 dagen, en het bevalt heel goed. Vooral internet is echt heel snel :) Wat me alleen een beetje opvalt is de oranje rode gloed die witgrijs krijgt op het scherm, alsof de kleuren te warm zijn. Vooral de kleur van GoT valt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroot
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-03 13:11
Ik zit nu in Seattle voor 3 maanden,
ik ga mooi van de gelegenheid gebruik maken om deze unit te bestellen.
Ik zit wat info te zoeken over tethering mogelijkheden,
als ik het goed begrijp kan je dat dus alleen als je je N1 jailbreaked?

Zit nog even te bedenken wat ik erop laat graveren,
moet wel leuk zijn..
alleen denk ik toch dat er een case overheen komt.
over cases gesproken, heeft iemand een goede tip?
ik zit op Amazon te kijken en vind harde en zachte.
mijn voorkeur gaat uit naar een zachte case die niet stroef is.
ik heb het idee dat deze erg stroef is: http://www.amazon.com...
maar deze is volgens mij minder stroef en toch flexibel
http://www.amazon.com/Seidio...
enige ervaringen??
alvast bedankt

btw ik kwam dit topic tegen op een ander forum. gaat over een 1600 MAH accu.
iemand deze bestel?
http://www.nexusoneforum....fe-battery-nexus-one.html

[ Voor 9% gewijzigd door vgroot op 07-03-2010 07:53 ]

Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
Noreve heeft sindskort ook een leren hoesje voor de n1. Die maken echt goede hoesjes, kost alleen wel 40 eu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Vervalt je garantie als je je N1 root? En word je telefoon volledig leeg gemaakt wanneer je het root?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ vgroot: Een Androidtoestel jailbreaken... dat wordt 'm niet helemaal ;) Voor de rest zie dit :)

[ Voor 37% gewijzigd door CLB op 08-03-2010 13:22 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efeltee
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-06 22:46
Nipje schreef op maandag 08 maart 2010 @ 13:14:
Vervalt je garantie als je je N1 root? En word je telefoon volledig leeg gemaakt wanneer je het root?
Ja en ja.

en dat gebeurt bij het unlocken van de bootloader niet bij het rooten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de n1 nu bijna een week in bezit en het toestel bevalt echt super! Ik kom van een iphone en ik mis eigenlijk helemaal niets.

Er zijn twee dingen die ik graag anders zou zien:

De telefoon houdt automatisch een lijstje met frequently called numebers bij, dit lijstje is in tegenstelling tot het "call log" niet te verwijderen.

edit:frequently called remover heeft dit probleem inmiddels opgelost, excuses dus had iets beter moeten zoeken.

Voor zover ik(google) weet is hier voor geen standaard oplossing. Het tweede puntje waar ik tegenaan loop is dat het niet mogelijk is om standaard apps te verwijderen.

Vraag is nu of het de moeite waard is om het toestel te rooten. Ik ben een redelijke noob en heb eigenlijk geen interesse in een custom rom oid. Is het na het rooten slechts een kwestie van app selecteren en verwijderen of gaan daar nog allerhande ingewikkelde handelingen aan vooraf?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2010 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-09 10:49
Ik wee niet of dit al bekend was. Maar het is misschien wel handig dit te weten.

Ik was gisteren namelijk naar de T-mobile winkel geweest voor mijn mobiel die ik binnenkort ga kopen (Desire), ik ken de werknemer, en heb een leuk gesprek gehad. Maar hij kon mij niets vertellen over de Desire. WEL (let op nu komt het) gaat T-mobile de N1 uitbrengen onder de naam Passion.
Nogmaals ik weet niet of dit al bekend was of niet maar het is wel het melden waard neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Weet je het zeker dat ze die naam gaan gebruiken? Passion was namelijk de codenaam voor de N1, dus het kan zijn dat ze die door de war halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTZ
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-09 20:14

TTZ

En ook voor de Dragon / HD2... beetje vaag...

http://www.google.nl/sear...oeken&meta=lr%3D&aq=f&oq=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mophun
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-08-2022
Gisteren geprobeerd de digitizer van mijn nexus one te vervangen.
Helaas niet gelukt.
Enkele foto's te bezichtigen op:
http://picasaweb.google.c...sassembly?feat=directlink

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 12:59
Ik heb eens naar jouw foto's gekeken, maar het lijkt mij dat je goed bezig was.
Hoe komt het dan dat het vervangen verder niet lukt?
Kun je ook eens foto trekken van je replacement digitizer?
succes nog !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met Music. Als ik mijn koptelefoon erin doe, Music aanzet dan pauzeert hij het nummer soms of gaat naar het vorige nummer. Dit gebeurt meestal wanneer ik loop of beweeg. De bijgeleverde oordopjes (met buttons) werken wel gewoon, dus ik denk dat het daaraan ligt, omdat mijn koptelefoon die niet heeft.

Ik heb ook MixZing geinstalleerd, waarbij ik het probleem niet heb. Maar nu begint Music soms ook muziek af te spelen, waardoor er dus 2 nummers tegelijk afgespeeld worden... niet echt fijn dus.

Zijn er meer mensen met dit probleem en het liefst een oplossing ervoor?
Of is Music te verwijderen of in ieder geval in te stellen dat hij niet reageert op mijn koptelefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 07:21
Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 13:09:
Ik heb een probleem met Music. Als ik mijn koptelefoon erin doe, Music aanzet dan pauzeert hij het nummer soms of gaat naar het vorige nummer. Dit gebeurt meestal wanneer ik loop of beweeg. De bijgeleverde oordopjes (met buttons) werken wel gewoon, dus ik denk dat het daaraan ligt, omdat mijn koptelefoon die niet heeft.

Ik heb ook MixZing geinstalleerd, waarbij ik het probleem niet heb. Maar nu begint Music soms ook muziek af te spelen, waardoor er dus 2 nummers tegelijk afgespeeld worden... niet echt fijn dus.

Zijn er meer mensen met dit probleem en het liefst een oplossing ervoor?
Of is Music te verwijderen of in ieder geval in te stellen dat hij niet reageert op mijn koptelefoon?
Het lijkt op een storing in de bediening van je Koptelefoon. (waterschade of iets dergelijks) Ligt vast niet aan de software.
Probeer een andere koptelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koen87 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 15:43:
[...]

Het lijkt op een storing in de bediening van je Koptelefoon. (waterschade of iets dergelijks) Ligt vast niet aan de software.
Probeer een andere koptelefoon.
Ik heb nog wat meer getest en het ligt inderdaad niet aan de software. Het probleem is dat de Nexus denkt dat mijn koptelefoon Play/Pause, Next, Previous signalen stuurt, maar dat is niet zo, want mijn koptelefoon heeft die optie helemaal niet.
Ik heb geen zin om een nieuwe koptelefoon te kopen, want hij werkt verder gewoon perfect.

Ik heb veel gegoogled en in de market gekeken naar apps die dit op zouden kunnen lossen, maar niets gevonden. Denk dat ik zelf maar een app ga schrijven die headset button acties opvangt en er niets mee doet. :P

Straks maar even wat tutorials lezen ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 15:59:
[...]

Ik heb nog wat meer getest en het ligt inderdaad niet aan de software. Het probleem is dat de Nexus denkt dat mijn koptelefoon Play/Pause, Next, Previous signalen stuurt, maar dat is niet zo, want mijn koptelefoon heeft die optie helemaal niet.
Ik heb geen zin om een nieuwe koptelefoon te kopen, want hij werkt verder gewoon perfect.

Ik heb veel gegoogled en in de market gekeken naar apps die dit op zouden kunnen lossen, maar niets gevonden. Denk dat ik zelf maar een app ga schrijven die headset button acties opvangt en er niets mee doet. :P

Straks maar even wat tutorials lezen ofzo...
Hee ik heb exact het zelfde probleem, maar dan alleen als ik de n1 op mijn versterker aansluit met minijack. Mijn n1 flipt helemaal en gaat elke seconde een willekeurig nr. spelen... N1 wordt dan traag en totaal onbruikbaar. Met mn koptelefoontjes heb ik dit niet (cx300).

[ Voor 16% gewijzigd door Flying Bobman op 10-03-2010 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

offtopic:
De Passion / Nexus One werd voorheen onterecht aangezien als de Dragon, vandaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroot
Nou ik heb hem besteld!
hem hem laten graveren met iets van
"IF FOUND PLEASE DROP IN ANY MAILBOX
POSTAGE GUARANTEED"

zat te twijfelen nog om "BAD MOTHERFCKER" erop te zetten,
maar het lijkt me toch raar staan in formele situaties als je aan het bellen bent.
ook al heb ik er waarschijnlijk een case omheen.

Ik wil nog even toevoegen dat de prijs iig bij mij in Washington state $539 + $50 (tax) is. maar goed dit verschilt per state.

Ik heb wel enorm getwijfeld, omdat mijn eerste pda een HTC Diamond is. Ik was hier zo ontevreden mee dat ik eigenlijk WM heb afgezworen, HTC en een touch screen eigenlijk ook wel een beetje.
Ik wilde eigenlijk hier in de US voor een nokia E72 gaan. lekker simpel, met een lange accuduur.
Maarja goede marketing en altijd een drang naar de vetse gadgets hebben toch besloten voor deze nexus one.. ik hoop dat ik niet weer dezelfde fout heb gemaakt, anders ben ik echt een domme ezel!

edit: typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een kleinigheidje: Wanneer je de power button gebruikt om de n1 in de stille modus te zetten schakelt hij ook de trilstand uit. Wanneer je dit zelfde doet via het sound en display menu blijft deze functie wel ingeschakeld.

Ik zet hem dus nu steeds via het menu op stil, weet iemand een manier om hem via de power button ook alleen op vibra te zetten ipv helemaal niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Laatst online: 16-09 20:33

Greebs

inert

Schiet me niets te binnen, zelf zit ik hem altijd met de volume rocker op de zijkant op trillen, danwel helemaal stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Genius!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Laatst online: 10-09 09:39
Je hebt widget die dit voor je kunnen doen. Zo heb ik er een die schakelt tussen geluid, trillen en stil dmv op de widget te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Tip trouwens voor hen die al geroot / bootloader unlocked zijn:
de enomther nexus 1 rom bevat de laatste updates, heeft ook al de nederlandse taal en volledige exchange ondersteuning zonder foutmeldingen / FC's! (corporate calendar). voor mij nu echt de ideale telefoon, ook voor zakelijke (exchange) toepassingen. Als ze nu ooit ook nog de taken / notes mee gaan syncen ben ik helemaal blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt goed, neig er steeds meer naar om hem maar gewoon te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphdavidvdb
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
wessel99 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:44:
Tip trouwens voor hen die al geroot / bootloader unlocked zijn:
de enomther nexus 1 rom bevat de laatste updates, heeft ook al de nederlandse taal en volledige exchange ondersteuning zonder foutmeldingen / FC's! (corporate calendar). voor mij nu echt de ideale telefoon, ook voor zakelijke (exchange) toepassingen. Als ze nu ooit ook nog de taken / notes mee gaan syncen ben ik helemaal blij!
Ik heb hem geroot en unlocked maar draai nog wel de stock rom. Met de laatste update van corporate calendar heb ik geen fc's meer. Verder heb ik het toetsenbord van de desire geinstalleerd en heb daarmee de Nederlandse taal.

Alhoewel het me leuk lijkt met andere rom's te gaan spelen is de noodzaak er wat mij betreft dus niet. Tot nu toe heb ik steeds geen zin gehad om met een nieuwe rom aan de slag te gaan omdat ik dan (voor zover ik heb gelezen) alle aplicaties weer opnieuw moet installeren.

Ik heb de nexus nu bijna twee maanden in gebruik en vind het echt een geweldig apparaat. Internet, email, navigatie, facebook, twitter, camera, muziek, apps downloaden, het werkt allemaal heerlijk soepel. Tot op heden heb ik mijn e71 nog niet gemist. Alhoewel soms een fysiek toetsenbord wel fijn is en de batterij wel iets langer mee zou mogen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Hoe installeer je dat desire toetsenbord? Ik mis vooral de woordherkenning nog namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:47
Ik ben er net achter gekomen dat je daar helemaal geen geroot toestel voor nodig hebt:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=624416

V15 werkte bij mij niet, V14 doet het prima. Die nederlandse autocorrectie is heeeerlijk. Dit miste ik nog echt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphdavidvdb
Ik heb het ook via het xda forum gevonden. De autocorrectie is inderdaad erg fijn maar het toetsenbord zelf is qua indeling ook prettiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Ik weet niet hoeveel mensen hier de N1 al hebben.
Maar er is een 3200mAh batterij beschikbaar. En dat zou de accuduur zeker ten goede komen.
Nadeel is dat het toestel wel iets dikker wordt.
Linkje

PS. Ik heb hem al als nieuwstip ingestuurd :P

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphdavidvdb
klaasbram schreef op zondag 14 maart 2010 @ 17:02:
Ik weet niet hoeveel mensen hier de N1 al hebben.
Maar er is een 3200mAh batterij beschikbaar. En dat zou de accuduur zeker ten goede komen.
Nadeel is dat het toestel wel iets dikker wordt.
Linkje

PS. Ik heb hem al als nieuwstip ingestuurd :P
Dat maakt de nexus wel echt lelijk! Ik laat hem dan ook maar links liggen.

Daarnaast vind ik de batterij niet echt een probleem. Bij normaal gebruik red ik het makkelijk een dag. Alleen wanneer ik de navigatie gebruik of een spelletje lang aan het spelen ben kom ik in de problemen. Bij de navigatie heb ik altijd mijn autolader bij de hand en 9 van de 10 keer ben ik ook in de buurt van een lader als ik lang zit te spelen met mijn telefoon.

Natuurlijk zou ik graag een langere accuduur willen maar niet ten koste van het design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Eigelijk zouden we een inkoop actie moeten organiseren met x aantal docks en x aantal extra batterijen.

Nu zeggen ze wel: spare battery, maar ik vind het klepje toch wat te fragiel op iedere keer open te peuteren?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
Ik vind het klepje wel stevig genoeg, je moet alleen zo hard drukken om het open te krijgen dat ik het gevoel heb dat de telefoon dwars door midden gaat :p Zal je zien dat er door de druk zomaar een barst in je scherm zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
Ik zou alle bange mensen dit filmpje eens aanraden :P
http://www.youtube.com/watch?v=R1sz5c-R9h0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ChRiZz-
  • Laatst online: 17-09 21:33
Mythling schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 21:24:
Ik ben er net achter gekomen dat je daar helemaal geen geroot toestel voor nodig hebt:

V15 werkte bij mij niet, V14 doet het prima. Die nederlandse autocorrectie is heeeerlijk. Dit miste ik nog echt!
Da's goed om te lezen, "helaas" heb ik afgelopen vrijdag better keyboard voor $2,99 gekocht. Deze werkt tot nu toe prima met het dutch language pack.
Als de noodzaak er is zal ik het HTC Keyboard ook eens proberen.

Slache!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Die druktest is waarlijk weerzinwekkend :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Flying Bobman schreef op maandag 15 maart 2010 @ 09:45:
Ik vind het klepje wel stevig genoeg, je moet alleen zo hard drukken om het open te krijgen dat ik het gevoel heb dat de telefoon dwars door midden gaat :p Zal je zien dat er door de druk zomaar een barst in je scherm zit.
Daar heb ik wat op gevonden, druk met je nagel in de gleuf van de speaker, en druk met je andere duim het klepje weg. Gaat heel erg eenvoudig dan! ;) Ik verwissel me simkaart nogal is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeeder
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-07-2023
Koen87 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:08:
[...]

Daar heb ik wat op gevonden, druk met je nagel in de gleuf van de speaker, en druk met je andere duim het klepje weg. Gaat heel erg eenvoudig dan! ;) Ik verwissel me simkaart nogal is :+
Haha! Fijne tip! Ik had ook het zelfde gevoel dat Flying Bobman omschreef...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
Als ik mijn Nexus met USB verbind met mijn PC gebeurt er helemaal niets. Daar staat W7 64-bit op. Ik denk dat het aan de 64-bit ligt, want als ik hem aansluit op mn laptop met 32bit krijg ik meteen een notification. Ik ben niet de enige met dit probleem, maar alle oplossingen die ik tegen kom gaan er vanuit dat de nexus wel in de device manager staan. Dat is bij mij dus niet zo.

Heeft er iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ChRiZz-
  • Laatst online: 17-09 21:33
Ik had dit probleem ook onder mijn Win 7 64bit, nadat ik usb debugging mode op de Nexus een keer had ingeschakeld (tip op één of ander forum) was het probleem verholpen.

Wat voor mij ook prima werkt om even snel wat kleine bestandjes over te zetten is via ftp (SwiFTP server gratis in de android market).

Slache!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
Mijn PC opnieuw opstarten met de telefoon verbonden heeft het opgelost. Soms is het niet zo ingewikkeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat te browsen nu net naar de Nexus One original case (in de box) en zag dit in eens. Weet niet of dit al bekend was en wat er helemaal de bedoeling van is...

http://vodafone.nl/prive/nexus_one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroot
@denB
wat zie jij dan?
ik zie niks bijzonders op die website?
er staat niks over de N1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Laatst online: 18-09 15:41
Toch mooi dat die NL steeds vaag blijft. Vind het wel lekker om eindelijk gewoon een telefoon te hebben die niet de halve tram uit z'n zak trekt :)

Hier sluit de release van de Desire mooi op aan, kunnen ze mooi die weer z'n allen gaan kopen en blijft indirect de hardware ook weer mooi ondersteund in de Android market :P

[ Voor 13% gewijzigd door Katseviool op 17-03-2010 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem nu een paar dagen. Heerlijk toestel. Moest even wennen om alle contacts naar mij Gmail te zetten, maar het werkt allemaal prima.

Nu nog een praktische vraag. Wat is een goede filebrowser? Wat dat zit er standaard niet op. Nu zijn er legio van programma's maar wat is nu een prettige?

En wat zijn de KILLER apps die je er op MOET hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 12:01:
Heb hem nu een paar dagen. Heerlijk toestel. Moest even wennen om alle contacts naar mij Gmail te zetten, maar het werkt allemaal prima.

Nu nog een praktische vraag. Wat is een goede filebrowser? Wat dat zit er standaard niet op. Nu zijn er legio van programma's maar wat is nu een prettige?

En wat zijn de KILLER apps die je er op MOET hebben?
Het is eigenlijk een algemene android vraag, wat je hier bij de Nexus topic ook niet zal weervinden, maar ik gebruik zelf Astro. Daarmee kan je ook programma's vanaf je SD kaart installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Filmpje stond hier volgens mij al in. Buiten flash heeft die rom voor mij geen meerwaarde. Ik ben niet zo van de HTC Sense. Als ze de fm receiver/transmitter aan de praat krijgen wordt het pas echt interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneiter Ar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04 17:26
Ik heb net V17 geinstalleerd, maar kan alleen de normale Qwerty input werkt bij mij niet.
Ik kan wel via compacte qwerty, of de "oude telefoonstijl" typen, maar daar heb ik geen behoefte aan.

Is dit bij meer mensen zo met V17?
Mythling schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 21:24:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
Als je de N1 in het dock zet kun je een slideshow van je foto's op het scherm laten tonen, maar je kunt alleen maar de foto's laten zien die je met de N1 zelf gemaakt hebt :( Weet iemand of dit aan te passen is? Ik heb een uitgebreide Picasa met heel veel foto's, het leek me wel leuk om die te gebruiken. In de gallery staan wel al mijn Picasa foto's weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
Kneiter Ar schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:17:
Ik heb net V17 geinstalleerd, maar kan alleen de normale Qwerty input werkt bij mij niet.
Ik kan wel via compacte qwerty, of de "oude telefoonstijl" typen, maar daar heb ik geen behoefte aan.

Is dit bij meer mensen zo met V17?

[...]
Hij doet het hier gewoon goed, maar ik heb ook wel eens een spontaan niet meer werkende versie gehad. Deinstalleren en op nieuw installeren was dan de oplossing. Het blijft een soort van beta he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphdavidvdb
Mythling schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 15:43:
[...]

Hij doet het hier gewoon goed, maar ik heb ook wel eens een spontaan niet meer werkende versie gehad. Deinstalleren en op nieuw installeren was dan de oplossing. Het blijft een soort van beta he :)
Bij mij ook geen problemen. Soms een "force close". Herinstallatie is echter nog niet nodig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 20:25

duderuud

Sliden is koel

Inmiddels is Alpha 17 uit van de Modaco Desire rom. Deze rom is gebaseerd op de RC-build van de HTC Desire. Check voor meer info deze post.

Deze rom heb ik geïnstalleerd (na een complete wipe om problemen te voorkomen) en die draait echt fantastisch!

De N1 wordt beter en beter...

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie de Google Maps Live wallpaper al getest? An sich best geinig. Maar het lijkt dat die live wallpaper erg veel stroom verbruik. Meer mensen hier last van? (bij de batery usage staat de live wallpaper niet bij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeeder
duderuud schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:39:
Inmiddels is Alpha 17 uit van de Modaco Desire rom. Deze rom is gebaseerd op de RC-build van de HTC Desire. Check voor meer info deze post.

Deze rom heb ik geïnstalleerd (na een complete wipe om problemen te voorkomen) en die draait echt fantastisch!

De N1 wordt beter en beter...
Heb je je radio ervoor moeten flashen of andere specifieke dingen moeten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneiter Ar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04 17:26
ralphdavidvdb schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 17:54:
[...]

Bij mij ook geen problemen. Soms een "force close". Herinstallatie is echter nog niet nodig geweest.
Ik heb hem inmiddels geroot en de modaco rom erop gezet, geen problemen meer.
Echt een zeer goede rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Ook bluetooth 100% werkend?

Wat zijn de "minpunten" t.o.v. de originele nexus rom? (de gallery en clock applicatie gok ik?).

Weet er overigens al iemand of het mogelijk is om met HD video op te nemen? Viel me tijdens mijn skivakantie op dat ondanks dat de 720x480 videokwaliteit die redelijk was het geluid echt uit een vorig tijdperk is, hoop dat er gauw verbetering voor komt. Verder heel erg tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
wessel99 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 13:03:

Wat zijn de "minpunten" t.o.v. de originele nexus rom? (de gallery en clock applicatie gok ik?).

Weet er overigens al iemand of het mogelijk is om met HD video op te nemen? Viel me tijdens mijn skivakantie op dat ondanks dat de 720x480 videokwaliteit die redelijk was het geluid echt uit een vorig tijdperk is, hoop dat er gauw verbetering voor komt. Verder heel erg tevreden!
Known Issues

* Bluetooth does not work reliably
* FM Radio finds stations but does not produce any sound
* Footprints camera view is rotated 90 degrees
BT werkt niet 100% dus
check http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=636048 voor uitgebreide functielijst.

Ik draai zelf op CM 5.05 Draait top!
Heb de gelekte radio niet geflasht, want met die radio horen de mensen mijn stem gigantisch kraken wanneer ik via de carkit bel. Ff wachten op een officiele radio update

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:24
ik wilde hier een klein verzoekje neerplanten. Ik wil een Desire aanschaffen, en de Nexus one is hier natuurlijk wel representatief voor aangezien het eigenlijk hetzelfde toestel is. Ik zou graag een filmpje zien van Sonic op via gensoid op de n1. Is er iemand die dat zou willen maken voor me? Ben gewoon benieuwd hoe vloeiend het loopt. Op mijn Hero gaat de framerate enorm omlaag zodra het touchscreen aangeraakt wordt.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
V18 van het HTC IME keyboard is uit. Hij heeft de hidden settings weer gehide (:P). Volgens mij was dat de voornaamste reden waardoor het af en toe niet meer werkte.

Nogmaals, je hebt geen root nodig om het te installeren en er zit Nederlandse spellingscorrectie bij:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 20:25

duderuud

Sliden is koel

wessel99 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 13:03:

Iemand anders noemde de "known issues" al. Maar ik heb voor 10 euro een adfree abbo genomen omdat je daarmee je eigen versie van die rom kan bakken. Je kan van bijv. de gallery kiezen of je de HTC variant wilt of de standaard Android variant (of zelfs alletwee). Voor 10 euro vond ik het wel waard om een eigen custom rom te kunnen bakken (je bent tweaker of je bent het niet he :) )

HD Video heb ik niet getest...gebruik dat zelden/nooit...
xeeder schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 01:47:
[...]

Heb je je radio ervoor moeten flashen of andere specifieke dingen moeten doen?
Nee dat is niet nodig. Ik heb wel de laatste variant erop gezet maar de rom staat los van de radio-versie.
Je toestel moet alleen geunlocked en geroot zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door duderuud op 22-03-2010 13:02 ]

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Ik was gisteren op Android Experience in Amsterdam, en daar wist er iemand te vertellen tijdens zijn seminarie, dat er een Nexus One Bussines zou komen, met een uitschuifbaar toetsenbord en met hopelijk langere batterij duur. Een Nexus One voor bedrijven ofzo dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat was al bekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Oh god m'n vriendin vermoord me als ik zeg dat ik dat wil hebben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Ik dacht dat het nog altijd om een niet bevestigd gerucht ging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Nee, Google heeft al wel aangegeven dat de volgende Nexus een business-editie met toetsenbord wordt. Wie hem dan gaat maken en wat de verdere eigenschappen zijn is nog onderhevig aan speculatie. Maar naar alle waarschijnlijkheid wordt het Motorola.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Hebben mensen die de Nexus one hebben dit probleem al gezien?

http://allaboutphones.nl/...geen-echt-WVGAscherm.html

Want wil de Desire wel aanschaffen alleen is dit toch minder.

[ Voor 28% gewijzigd door alwaysleft op 29-03-2010 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alwaysleft schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:13:
Hebben mensen die de Nexus one hebben dit probleem al gezien?
Ten eerste is het geen probleem. Ten tweede heb je het zelf uberhaupt wel helemaal doorgelezen?

Op z'n minst de conclusie van je eigenlijk link toch hopelijk wel?
Some final thoughts

There's no need sell your phone on eBay after reading this, and don't change your mind about purchasing a Nexus One until you've had a chance to see the screen yourself. You may not even notice or care about the text reproduction issue. Only when compared with an extremely high-res LCD screen like on the Droid are the text fuzziness comments truly noticeable—and that's a high standard to hold the screen to.

The Nexus One screen remains better than the iPhone screen for text reproduction because the overall resolution is much higher, even taking into account the factors I describe. So if the iPhone is your measuring stick, the N1 screen really rocks. Overall, the N1 display is beautiful and vivid with dark blacks and incredible photo reproduction. (I don't even have a problem with the visibility of sunlight viewing of the display which is a frequent complaint.)
(...)

When all is said and done, the Nexus One remains an incredible phone all around.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2010 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_Guardian_I
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-04-2022
*weg* Hiervoor hebben we V&A.

[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 02-04-2010 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
Na een custom rom er op te zetten is mijn bereik ook eindelijk zoals het zou moeten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
koendt schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 21:27:
Na een custom rom er op te zetten is mijn bereik ook eindelijk zoals het zou moeten :-)
Heb je ook de radio geflashed dan?
ROM maakt namelijk geen verschil..

Ik heb de nieuwste (gelekte) radio geprobeerd, wel beter 3G bereik, maar bellen over Bluetooth was nagenoeg onmogelijk (anderen hoorde me kraken) dus weer teruggegaan naar de ERE36 radio. Hiermee wat minder bereik, maar wel goed bellen via BT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, Ik heb een paar weken terug de nexus bestelt via allpmp.com en keurig binnen 4 dagen door DHL is ie geleverd! Alles doet het prima en ik ben er erg tevreden over :)
Maar..... ik krijg het niet voor elkaar om mobiel internet te laten werken. Ik heb een abbo bij BEN en die maken gebruik van het T-mobile netwerk. Heeft iemand hier ook problemen mee of een oplossing?

Ik heb al bij het andere topic over de nexus one bij problemen met internet bij vodafone gekeken en de hard reset geprobeerd maar dat heeft niet geholpen....

edit:
Ik heb trouwens ook geen 3g icoontje boven op het scherm....

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2010 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeeder
Vorige keer stond er in dit topic een manier op mijn beltonen uit de muziek lijst te houden, ik heb gesearched, maar kan het niet terug vinden. Iemand enig idee hoe ik dit ook weeral doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
xeeder schreef op maandag 05 april 2010 @ 15:28:
Vorige keer stond er in dit topic een manier op mijn beltonen uit de muziek lijst te houden, ik heb gesearched, maar kan het niet terug vinden. Iemand enig idee hoe ik dit ook weeral doe?
in de map voor de beltonen een leeg bestandje aanmaken met de naam .nomedia

@krullie

Je moet de APN instellingen van t-mobile toevoegen.

[ Voor 8% gewijzigd door cypher21 op 05-04-2010 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
@Krullie
Ik zou wel uitkijken met het instellen van 3G, als je geen flat fee abo hebt kan het aardig in de kosten lopen. Voor 10eu per maand heb je ongelimiteerd internet, al weet ik niet of dat bij Ben ook zo is.
*Edit* Las net op het BEN topic hier op GoT dat je voor 9,95 internet hebt bij Ben. Het is alleen wel rete-traag en het heeft een limiet van 250mb. Vreemd, want het is een dochteronderneming van T-mobile..

[ Voor 34% gewijzigd door Flying Bobman op 06-04-2010 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
cypher21 schreef op zondag 04 april 2010 @ 00:23:
[...]

Heb je ook de radio geflashed dan?
ROM maakt namelijk geen verschil..

Ik heb de nieuwste (gelekte) radio geprobeerd, wel beter 3G bereik, maar bellen over Bluetooth was nagenoeg onmogelijk (anderen hoorde me kraken) dus weer teruggegaan naar de ERE36 radio. Hiermee wat minder bereik, maar wel goed bellen via BT
Klopt. Had ik er wel bij kunnen zetten. Ik heb Radio ook geflashed. Bluetooth gebruik ik toch niet en mijn bereik was gewoon niet goed, nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
koendt schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:46:
[...]

Klopt. Had ik er wel bij kunnen zetten. Ik heb Radio ook geflashed. Bluetooth gebruik ik toch niet en mijn bereik was gewoon niet goed, nu wel.
Ah kijk :)
dat verklaard idd het een en ander :)

Ik wacht nog steeds op de officiele update van de radio :( Bel echt veel over BT

Moet zeggen dat ik met Vodafone toch aardig 3G bereik heb, alleen op het werk niet als ik binnen zit, mja daar hebben we internet op de pc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flying Bobman schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 14:35:
@Krullie
Ik zou wel uitkijken met het instellen van 3G, als je geen flat fee abo hebt kan het aardig in de kosten lopen. Voor 10eu per maand heb je ongelimiteerd internet, al weet ik niet of dat bij Ben ook zo is.
*Edit* Las net op het BEN topic hier op GoT dat je voor 9,95 internet hebt bij Ben. Het is alleen wel rete-traag en het heeft een limiet van 250mb. Vreemd, want het is een dochteronderneming van T-mobile..
Bedankt voor de tip Flying Bobman! Ik heb idd dat internet abbo aangevraagd bij BEN en die zou in april ingaan, maar daar merk ik nu dus nog niks van :S Misschien wordt het maar eens tijd om over te stappen naar een andere provider....

Bij de Mobile network settings kan ik een vinkje aanzetten bij: Data roaming. Moet ik dit doen? Als ik dit doe krijg ik wel een waarschuwing met: Attention, You may incur significant roaming charges!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
data roaming is voor datagebruik in het BUITENLAND

Je moet de APN instellingen ff veranderen zodat de telefoon niet met internet kan verbinden, anders heb je een prijzige rekening op je deurmat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
of even APNdroid uit de market halen. Werkt ook en is voor "later" ook wel handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 18:50
Ik vind de afleesbaarheid van het scherm ook wel prima. Zelfs in de bergen op 2000 meter hoog tussen de sneeuw en strak blauwe lucht is het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, data roaming niet aanzetten dus ;)

Overigens doet het 3g het vandaag. Het is een wonder! Blijkbaar heeft mijn mail naar BEN geholpen en hebben ze iets geactiveerd... In ieder geval bedankt voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphdavidvdb
marteltor schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 23:45:
Ik vind de afleesbaarheid van het scherm ook wel prima. Zelfs in de bergen op 2000 meter hoog tussen de sneeuw en strak blauwe lucht is het prima.
Mwah, prima vind ik overdreven. Hij moet hoe dan ook qua lichtsterkte op zijn hoogst staan wil je iets kunnen zien. En dan in de volle zon is het nog niet geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piloe
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-09-2022
Flying Bobman schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 14:35:
@Krullie
Heb jij een bron voor die limiet van 250mb? Ik kan op de Ben site niks over terug vinden en heb in dat zelfde topic zeker 1 keer gelezen dat er geen limiet aan eindeloos internet van Ben zit verbonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Laatst online: 03-09-2023
Ik had vanmorgen nog in de TS de auto houder geplaatst. Nog even hier voor de zekerheid
Afbeeldingslocatie: http://www.google.com/phone/static/car-dock.png
Nexus One Car Dock

The Nexus One Car Dock is the perfect place to put your phone when you're in the car. In addition to holding your Nexus One, the car dock also charges your phone’s battery, lets you use your phone handsfree, and provides easier access to voice and navigation apps.
The dock’s built-in speakers and volume controls also enhance the in-car music and media experience. And the Car Home app, which loads automatically, makes it easy to access Maps and Navigation, Voice Search, Contacts, and Music.
You can mount the dock on the windshield or dashboard, and it ships with an adhesive disc that lets you attach it to a textured surface as well. The dock comes with a charger to fit into your car’s 12V utility socket, and the holder can rotate for flexible orientation.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
@Piloe
CLB schreef op maandag 18 februari 2008 @ 13:27:
[...]
De maximum snelheid is 128 Kpbs downstream en 32 Kbps upstream! De limiet is 250MB/ maand[/small]

De gehele prijslijst van BEN is hier te vinden.

[...]
@Ganymedus
Samen met Mythling heb ik deze Car Holder gekocht. Prima ding, kost geen drol en heel snel verzonden! Alleen moet je zelf voor een usb-adapter in je auto zorgen, maar die had ik toch nog liggen van de TomTom. Trouwens, over die TS, kan die misschien een beetje opgeschoond worden? Er staan nog veel foto's en filmpjes tussen van de periode dat er eigenlijk nog maar weinig over bekend was. Die foto's met tape erop bijv, die kunnen toch wel weg :P

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/21/%21Bhw7ftg%21Wk%7E$%28KGrHqQH-DgEsMR%21J2%290BLKsV4ehE%21%7E%7E_35.JPG

*Edit* Besef me net dat die post van CLB twee jaar oud is :+ Kan dus inmiddels verandert zijn.
Op een één of andere manier ga ik er altijd vanuit dat GoT recent is... Beter opletten dus de volgende keer.

[ Voor 33% gewijzigd door Flying Bobman op 08-04-2010 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Laatst online: 03-09-2023
Ik zal morgen even kijken of ik tijd hem om de TS onder handen te nemen.
Je hebt gelijk, ik heb het wat laten verwateren. :)

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Op dit moment overweeg ik serieus om de Nexus One aan te schaffen. Ik heb alle HTC toestellen gehad en heb op dit moment for the time being de Legend. Ik heb de Desire gisteren bij de pdashop kunnen bekijken en even getest. Mijn probleem is het volgende;

Ik vind de Desire niet zo mooi (de kleur en een paar andere zaken) maar dat is eigenlijk een Nexus One qua specificaties etc. Nou ben ik al weg van de Nexus One vanaf het moment dat hij in de US is uitgekomen. Ik weet niet waarom maar dat is gewoon zo. Toch zijn er voor mij 2 dingen van groot belang...1) exchange synchro > dat is op ter lossen met TouchDown (geloof ik) en 2) veel DATA verkeer dus veel 3G > H nodig.

De 3G ontvangst problemen zijn natuurlijk in de US nogal heftig besproken en ik ging er van uit dat het hoofdzakelijk door de telcom provider kwam. Ik vraag me af of diegene die hem nu in Nederland gebruiken (de US of de UK versie) wel of niet met regelmaat problemen ondervinden met het data verkeer.
Als dat zo is...dan zal ik de Nexus One niet aanschaffen. Als het hier niet zo is, dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
Ik heb nergens last van. In de randstad heb ik vrijwel altijd HSDPA met vodafone en anders wel gewoon UMTS. De netwerken hier zijn beter dan in de USA blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
Mythling schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:08:
Ik heb nergens last van. In de randstad heb ik vrijwel altijd HSDPA met vodafone en anders wel gewoon UMTS. De netwerken hier zijn beter dan in de USA blijkbaar.
Ben je er verder tevreden over...? Geen spijt gehad...ook in vergelijking met de desire..?
THNX..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
JudgeTreve schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:13:
[...]

Ben je er verder tevreden over...? Geen spijt gehad...ook in vergelijking met de desire..?
THNX..
Ik heb de Nexus One ook al 2.5 maand en ik ben er zeer goed over te spreken. Het is de smartphone die je altijd had gewild zeg maar.
Ik zit nu in Zuid Afrika, alweer 1 maand lang, en ik heb ook hier nog nooit problemen gehad met het ontvangst.
Dus volgens mij zit dat met het ontvangst wel dik in orde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
[b][message=33787060,noline]

Ik vind de Desire niet zo mooi (de kleur en een paar andere zaken) maar dat is eigenlijk een Nexus One qua specificaties etc. Nou ben ik al weg van de Nexus One vanaf het moment dat hij in de US is uitgekomen. Ik weet niet waarom maar dat is gewoon zo. Toch zijn er voor mij 2 dingen van groot belang...1) exchange synchro > dat is op ter lossen met TouchDown (geloof ik) en 2) veel DATA verkeer dus veel 3G > H nodig.
Exchange sync was voor mij ook erg belangrijk, en met de laatste versie / .apk van de motorola droid "corporate calendar" werkt de agenda perfect. Contacts / mail werkt ook perfect. Ik zou zelfs bijna zeggen dat exchange-activesync op de nexus het fraaist werkt (gecombineerde inbox van maar liefst 3 exchange activesync accounts as we speak, dat kan volgens mij geen andere telefoon). Toegegeven, de kalender kan ik (nog) maar met 1 exchange account syncen, maar erg tevreden.

Bereik heb ik ook totaal geen last van. Ik denk dat het eerder een probleem is in de VS. 3G verbindingen hebben een korter bereik dan het ouderwetse CDMA. Kan me voorstellen dat je dan eerder problemen hebt met het bereik in dunbevolkte gebieden dan dat we hier in europa hebben (alleen maar gsm/3g).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeurizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-02 18:10
Mythling schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:08:
Welke rom draai je dan? Ook kijk je bij settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
wessel99 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:17:
[...]

Exchange sync was voor mij ook erg belangrijk, en met de laatste versie / .apk van de motorola droid "corporate calendar" werkt de agenda perfect. Contacts / mail werkt ook perfect. Ik zou zelfs bijna zeggen dat exchange-activesync op de nexus het fraaist werkt (gecombineerde inbox van maar liefst 3 exchange activesync accounts as we speak, dat kan volgens mij geen andere telefoon). Toegegeven, de kalender kan ik (nog) maar met 1 exchange account syncen, maar erg tevreden.

Bereik heb ik ook totaal geen last van. Ik denk dat het eerder een probleem is in de VS. 3G verbindingen hebben een korter bereik dan het ouderwetse CDMA. Kan me voorstellen dat je dan eerder problemen hebt met het bereik in dunbevolkte gebieden dan dat we hier in europa hebben (alleen maar gsm/3g).
Dat klinkt allemaal goed...ik denk dat het hoog tijd wordt dat ik eindelijk eens de stap zet om dat prachtige apparaat maar eens te gaan kopen...ik maak me nu in ieder geval minder druk om de ontvangst en exchange...thnx a lot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
Koen87 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:54:
[...]

Ik heb de Nexus One ook al 2.5 maand en ik ben er zeer goed over te spreken. Het is de smartphone die je altijd had gewild zeg maar.
Ik zit nu in Zuid Afrika, alweer 1 maand lang, en ik heb ook hier nog nooit problemen gehad met het ontvangst.
Dus volgens mij zit dat met het ontvangst wel dik in orde :)
Die zin van "het is de smartphone die je altijd al had willen hebben" daar zat ik op te wachten! THNX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Ohja, en waarschijnlijk overbodig om te vermelden, maar ik heb nog geen manier gevonden om taken, journal of notes te syncen met exchange (helaas, zeker de tasks gebruik(te) ik nog wel). Maar dat is geen nexus one specifiek probleem maar meer van android zelf.

[ Voor 5% gewijzigd door wessel99 op 08-04-2010 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
Jeurizz schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:58:
[...]

Welke rom draai je dan? Ook kijk je bij settings?
Ik draai de Cyanogen ROM, en ik heb ook de radio geflashed naar de nieuwe versie. De nieuwe ROM vervangt het 3g icoontje als er HSDPA is, vandaar dat ik dat weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
JudgeTreve schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:35:
De 3G ontvangst problemen zijn natuurlijk in de US nogal heftig besproken en ik ging er van uit dat het hoofdzakelijk door de telcom provider kwam. Ik vraag me af of diegene die hem nu in Nederland gebruiken (de US of de UK versie) wel of niet met regelmaat problemen ondervinden met het data verkeer.
Als dat zo is...dan zal ik de Nexus One niet aanschaffen. Als het hier niet zo is, dan wel.
Met standaard radio en rom had ik problemen met 3G, erg vervelend zelfs!
Met radio flash (die blijkbaar niet goed samenwerkt met bluetooth) gaat het goed.
Ten opzichte van de Desire weet ik niet welke ik gekocht zou hebben.
Heb mijn Nexus inmiddels iets van kleine 3 maanden, niet ontevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Ik gebruik de standaard radio van de update (ere36)
Heb prima 3g ontvangst met Vodafone. De ontvangst met gelekte radio was iets beter, maar niet dusdanig dat het een wereld van verschil uitmaakte.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste