Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
koendt schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:09:
[...]

Met standaard radio en rom had ik problemen met 3G, erg vervelend zelfs!
Met radio flash (die blijkbaar niet goed samenwerkt met bluetooth) gaat het goed.
Ten opzichte van de Desire weet ik niet welke ik gekocht zou hebben.
Heb mijn Nexus inmiddels iets van kleine 3 maanden, niet ontevreden.
Het klinkt alsof je misschien liever op de Desire gewacht had..?
Is dat dan vanwege de "problemen die je hebt met de N1" of omdat je de Desire mooier / beter vindt?

thnx for the info...btw.

Trouwens waar hebben jullie hem gekocht?

[ Voor 3% gewijzigd door JudgeTreve op 09-04-2010 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:41
Ik had geluk dat iemand hem voor me mee kon nemen uit Amerika. Maar ik zou eens kijken in het leveringstopic voor verhalen van mensen die hem geimporteerd hebben. Volgens google.com/phone komt Vodafone overigens in de lente naar Nederland met de Nexus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetesaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-07 21:14

hetesaus

hetesaus

Heb nu ook sinds een aantal weken de nexus one en ben er erg tevreden over.
3G/HSDPA ontvangst met vodafone is prima.
Heb de cyanogenmod 5.0.5.3 draaien en die draait perfect.

Enige wat me niet lukt is streetview in google maps :S
Dat hoort er toch gewoon in te zitten? Of werkt dat alleen in de US?

hetesaus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
Neehoor, dat moet gewoon werken. Je moet inzoomen, en dan een longpress. Als het goed is kan je dan in het menu streetview vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-05-2023
Inderdaad, lang drukken waar je streetview wilt hebben, er komt een wolkje omhoog met adres. Klik op het wolkje, en dan de meest rechter tab is streetview. Werkt perfect! Het enige nadeel aan Maps is dat het in mijlen is ipv kilometers. En dit kan ik nergens instellen... Weet iemand daar een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetesaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-07 21:14

hetesaus

hetesaus

Flying Bobman schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 11:39:
Inderdaad, lang drukken waar je streetview wilt hebben, er komt een wolkje omhoog met adres. Klik op het wolkje, en dan de meest rechter tab is streetview. Werkt perfect! Het enige nadeel aan Maps is dat het in mijlen is ipv kilometers. En dit kan ik nergens instellen... Weet iemand daar een oplossing voor?
Kijk thnx voor de tip, werkt soepeltjes :) Het is idd bij mij ook in mijlen, denk niet dat daar al een oplossing voor is.

Nog een klein ding wat ik niet aan de praat krijg is, wanneer ik mijn telefoon op stille modus zet, dan gaat ook meteen de trilstand uit :S Die moet ik dan weer handmatig via het instellingen menu aanzetten, heel irritant.
Ik wil gewoon dat mijn telefoon altijd trilt, ongeacht of die op stil staat of niet. Hebben meer mensen dit probleem?

hetesaus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
hetesaus schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 13:52:
[...]

Kijk thnx voor de tip, werkt soepeltjes :) Het is idd bij mij ook in mijlen, denk niet dat daar al een oplossing voor is.

Nog een klein ding wat ik niet aan de praat krijg is, wanneer ik mijn telefoon op stille modus zet, dan gaat ook meteen de trilstand uit :S Die moet ik dan weer handmatig via het instellingen menu aanzetten, heel irritant.
Ik wil gewoon dat mijn telefoon altijd trilt, ongeacht of die op stil staat of niet. Hebben meer mensen dit probleem?
helaas kan dat niet, je kunt de volumeknoppen aan de zijkant gebruiken om hem op trillen te zetten. Idd jammer.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphdavidvdb
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Ik heb hiervoor de applicatie profiles geïnstalleerd. Vier profielen aangemaakt met stil met tril, stil zonder tril, normaal, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 18:50
uh, bij mijn nexus one kan ik door aan de zijkant naar beneden te drukken het volume omlaag brengen, stil met tril of helemaal niks (geen volume/ geen tril) instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
Drommels...vandaag besloten toe te treden tot het Nexus One gilde! Als het goed is komt hij morgen binnen...ben erg enthousiast...hoop dat alles goed gaat...

Morgen meer...en bedankt voor de antwoorden op mijn vragen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nog te twijfelen over de Desire of de Nexus, lastig dat er zo weinig verschillen zijn. Maar ik vroeg me af of er mensen zijn die last hebben van stof tussen de trackball, waardoor deze minder goed gaat werken. Heb ergens een argument gelezen dat dat het voordeel is van het optical trackpad van de desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Had het Nexus One Ultraslim hoesje gekocht voor de HTC Desire, maar deze past dus niet :(
Ik neem aan dat er een aantal Nexus One gebruikers er vast wel interesse in hebben.

Link naar de fabrikant

Afbeeldingslocatie: http://www.senacases.com/google/htc-google-nexus-one-cases/ultra-slim-pouch-sleeve/black.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Elect op 14-04-2010 10:49 ]

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 07:21
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:33:
Ik zit nog te twijfelen over de Desire of de Nexus, lastig dat er zo weinig verschillen zijn. Maar ik vroeg me af of er mensen zijn die last hebben van stof tussen de trackball, waardoor deze minder goed gaat werken. Heb ergens een argument gelezen dat dat het voordeel is van het optical trackpad van de desire.
Ik gebruik em nu 2,5 maand en ik moet zeggen dat ik er niks geen last van heb.
Daarnaast kan er bij de Desire ook best wel wat stof in de trackpad komen.
Op dit moment is de Desire wel goedkoper, maar de Nexus heeft ietwat meer functies.
Persoonlijk vind ik het heel handig dat je trackball oplicht als je een sms hebt of een gemiste oproep.
Dan zie je in 1 oogopslag dat je even je telefoon moet checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Niet online
Koen87 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:38:
[...]

Ik gebruik em nu 2,5 maand en ik moet zeggen dat ik er niks geen last van heb.
Daarnaast kan er bij de Desire ook best wel wat stof in de trackpad komen.
Op dit moment is de Desire wel goedkoper, maar de Nexus heeft ietwat meer functies.
Persoonlijk vind ik het heel handig dat je trackball oplicht als je een sms hebt of een gemiste oproep.
Dan zie je in 1 oogopslag dat je even je telefoon moet checken.
Welke functies heeft hij dan meer? En de Desire heeft een LED indicatie rechtsboven het scherm voor als er een bericht binnenkomt.

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Elect schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:38:
[...]

Welke functies heeft hij dan meer? En de Desire heeft een LED indicatie rechtsboven het scherm voor als er een bericht binnenkomt.
De noise canceling bijvoorbeeld, en dat ledje heeft de heeft de Nexus ook, alleen voor de batterij status dan.
Daarnaast zeg ik ook ietwat, ik vind dus de Indicatie met de trackball en Noisecanceling wel ietwat meer.
Echter probeer jij dat ledje maar te zien wanneer je desire plat op tafel ligt en je staat een metertje of 4 weg.
Ik vind het prima dat je je LED wilt rechtvaardigen, maar die trackball is met notificaties weergeven duidelijk in het voordeel ;)

En de Nexus schijnt nog steeds iets sneller uit de bus te komen als de Desire.
Niet dat het ook daadwerkelijk veel is, maar toch.
Deze test biedt een goede indicatie van de processorkracht. Het valt op dat de Desire de score van de Nexus One niet kan evenaren, al zijn de cpu en de gpu identiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koen87 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:50:
[...]

De noise canceling bijvoorbeeld, en dat ledje heeft de heeft de Nexus ook, alleen voor de batterij status dan.
Daarnaast zeg ik ook ietwat, ik vind dus de Indicatie met de trackball en Noisecanceling wel ietwat meer.
Echter probeer jij dat ledje maar te zien wanneer je desire plat op tafel ligt en je staat een metertje of 4 weg.
Ik vind het prima dat je je LED wilt rechtvaardigen, maar die trackball is met notificaties weergeven duidelijk in het voordeel ;)
[...]
De Hero heeft beide (trackball die oplicht en knipperende LED). Merk daarbij juist dat ik de voorkeur heb aan de LED, de trackball lijkt soms wat lang door te gaan met oplichten, waar de LED direct stopt als ik de notificatie gewist heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:55:
[...]

De Hero heeft beide (trackball die oplicht en knipperende LED). Merk daarbij juist dat ik de voorkeur heb aan de LED, de trackball lijkt soms wat lang door te gaan met oplichten, waar de LED direct stopt als ik de notificatie gewist heb ;)
Oke, persoonlijke mening dus ;) Maar bij de Nexus stopt de notificatie ook direct na het lezen, dus dat zal wel een software iets zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
Sinds vandaag de trotse eigenaar van een Nexus One...helaas nog niet veel tijd gehad maar OMG wat is het een prachtig toestel. Als ik (maar goed ik besef meteen dat dat persoonlijk is) deze naast de HD2 leg of de Desire vind ik de Nexus One toch het mooiste!

Eeven een vraag...de beweegbare achtergrond die standaard geinstalleerd is (die met die lopende lijntjes) die lijkt af en toe even kort te haperen en dan weer door te gaan...is dat normaal? De lijntjes lopen wel vloeiend maar stoppen soms een fractie van een seconde en gaan dan weer door...hebben jullie dat ook?

THNX! en vanavond maar eens goed aan de gang...met deze juweel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
JudgeTreve schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:13:
Sinds vandaag de trotse eigenaar van een Nexus One...helaas nog niet veel tijd gehad maar OMG wat is het een prachtig toestel. Als ik (maar goed ik besef meteen dat dat persoonlijk is) deze naast de HD2 leg of de Desire vind ik de Nexus One toch het mooiste!

Eeven een vraag...de beweegbare achtergrond die standaard geinstalleerd is (die met die lopende lijntjes) die lijkt af en toe even kort te haperen en dan weer door te gaan...is dat normaal? De lijntjes lopen wel vloeiend maar stoppen soms een fractie van een seconde en gaan dan weer door...hebben jullie dat ook?

THNX! en vanavond maar eens goed aan de gang...met deze juweel...
Die achtergrond vergt inderdaad nogal wat processorkracht, ik heb dat ook wel is gehad ;)
Verders moet je ff kijken of je al de nieuwe update er op hebt staan, die geeft wel wat verbetering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nexus One gaat update krijgen binnenkort?

Let op gerucht: en brak vertaald.
If all goes well in the coming days to update the firmware for the Nexus One should be offered for download from Google. This major update brings more than 3 large compared to the current version:
- Better memory management with a new version of the Linux kernel to operate in short, all the device memory which is not the case today
- Fixed problem of MultiTouch when fingers are too close
- Activating the FM radio feature of the camera!

In short, that's good for the Nexus One. All that remains now to be hoped that it is officially distributed among us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
Ik heb het hier al vaker gelezen maar helaas na een paar uur intense blijheid, nu toch al twee dingen bemerkt aan de Nexus One waarvan ik denk...hmhm...

Punt 1 : helaas heb ik dus ook een stofje onder het scherm..en wel rechts beneden (dat heb ik ook al eerder gehoord...ahum) Wat nu...ruilen...? en dan dalijk een dooie pixel?

Punt 2 : het is 1x voorgekomen dat het scherm niet goed reageerde op mijn aanraking. Wat ik ook aanraakte de Nexus deed niks...scherm een keer aan en uit en....alles weer oke...

Wel jammer...dat de eerste enorme blijheid over dit prachtige toestel enigzins minder is nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Na 1 dag stof onder het scherm zou ik de telefoon DIRECT ruilen, dit betekend dat het scherm niet goed is afgesloten en dat er meer stof onder kan komen.

Punt 2 heb ik ook wel eens last van, en is kennelijk een software bugje, hopelijk opgelost met de volgende OTA update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
cypher21 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 12:40:
Na 1 dag stof onder het scherm zou ik de telefoon DIRECT ruilen, dit betekend dat het scherm niet goed is afgesloten en dat er meer stof onder kan komen.

Punt 2 heb ik ook wel eens last van, en is kennelijk een software bugje, hopelijk opgelost met de volgende OTA update.
Ik kan die gedachtengang wel volgen maar het stofje kan er toch ook al gezeten hebben...?
Maar goed...de PDAshop zei "stuur hem maar op"...ik zei "na 1 dag...? die is gek" Ik ga wel naar Eindhoven om te kijken wat ze daar te melden hebben....

Hoe zit het eigenlijk met dat lampje in de trackball...is dat altijd wit of kan dat ook nog anders...??

oh ja...krijg je bij de Nexus One als er DATA traffic is een H bovenin of alleen 3G met pijltje boven/ beneden?

[ Voor 7% gewijzigd door JudgeTreve op 15-04-2010 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
Die trackball en de H zijn custom ROM features. Die zitten in Cyanogen's mod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Elect schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:42:
Had het Nexus One Ultraslim hoesje gekocht voor de HTC Desire, maar deze past dus niet :(
Ik neem aan dat er een aantal Nexus One gebruikers er vast wel interesse in hebben.

Link naar de fabrikant

[afbeelding]
mmm had graag zo een hoesje gehad, ik ben mijn orginele hoesje kwijtgeraakt en die aapies van google vertikken het om een vervangende op te sturen / aan mij te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
marteltor schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 00:39:
[...]

mmm had graag zo een hoesje gehad, ik ben mijn orginele hoesje kwijtgeraakt en die aapies van google vertikken het om een vervangende op te sturen / aan mij te verkopen.
Haha ja, het is net alsof die gasten van Google geen geld willen verdienen aan je. Zelfs niet als je er om vraagt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds deze week de Nexus One Car dock, ik moet zeggen dat het een erg mooi ding is.
Echter werkt de navigatie voor geen meter:
1 het beeldscherm gaat ondanks dat hij wordt opgeladen uit na zoveel seconden.
2 Google Car navigatie werkt geheel niet, dwz geen gesproken tekst en de kaarten bewegen niet mee, ik rijd dus van het beeld af zeg maar.

Doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:14:
Ik heb sinds deze week de Nexus One Car dock, ik moet zeggen dat het een erg mooi ding is.
2 Google Car navigatie werkt geheel niet, dwz geen gesproken tekst en de kaarten bewegen niet mee, ik rijd dus van het beeld af zeg maar.

Doe ik iets fout?
Je hebt een aangepaste versie van Maps nodig om navigatie buiten de USA te kunnen starten (car navigatie werkt officieel alleen nog in de USA). Bij google maps ga je idd van de map af. Ik heb ff geen link voor je, ben @ work en geen tijd om te zoeken.

Of CoPilot natuurlijk

Als het goed is gaat het scherm met de "echte" navigatie niet uit
Aangepaste versie van maps is gedaan door "BRUT"
Volgens mij werkt het ook op non-rooted devices

[ Voor 10% gewijzigd door cypher21 op 16-04-2010 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cypher21 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:10:
[...]

Je hebt een aangepaste versie van Maps nodig om navigatie buiten de USA te kunnen starten (car navigatie werkt officieel alleen nog in de USA). Bij google maps ga je idd van de map af. Ik heb ff geen link voor je, ben @ work en geen tijd om te zoeken.

Of CoPilot natuurlijk

Als het goed is gaat het scherm met de "echte" navigatie niet uit
Aangepaste versie van maps is gedaan door "BRUT"
Volgens mij werkt het ook op non-rooted devices
Ik heb al wat gezocht op XDA maar vind zo geen werkende links, tip zou dus welkom zijn want ik wil toch echt de Google navigatie gebruikt hebben voordat ik besluit iets te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 12:45:
[...]

Ik heb al wat gezocht op XDA maar vind zo geen werkende links, tip zou dus welkom zijn want ik wil toch echt de Google navigatie gebruikt hebben voordat ik besluit iets te kopen
Ff beter zoeken ;)

Ik zal niet rechtstreeks linken hier, maar bekijk deze post eens: http://forum.xda-develope...p?p=6156482&postcount=293

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Weet er iemand een werkende call-recorder voor de nexus? Ik hoor steeds alleen mezelf en niet de andere partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:44

Tank80

Cyanide&&Happiness

Even een klein vraagje, in mijn huis is de woonkamer een soort van betonnen bunker en heb ik slecht bereik (buiten geen probleem btw). Zo slecht bereik zelfs dat ik op een gegeven moment verbinding verlies. Is ook bij andere telefoons dus dat ligt niet aan de nexus. Zodra ik echter naar boven of naar buiten loop maakt hij echter niet weer automatisch connectie en moet ik hem dus iedere keer als ik in de woonkamer heb gezeten opnieuw opstarten. Kan dit niet handiger, zoeken naar netwerken helpt niet...

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 10:31
Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:14:

Doe ik iets fout?
Als je in Google Maps op de menu knop drukt dan is een van de opties "My Location". Als je daar op klikt centreert hij de map op je huidige locatie en die blijft hij volgen, ook als je met de auto rijdt.
Althans, bij mij werkt dat prima.... maar het scherm gaat wel steeds uit, erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Schmoove schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 15:07:
[...]

Als je in Google Maps op de menu knop drukt dan is een van de opties "My Location". Als je daar op klikt centreert hij de map op je huidige locatie en die blijft hij volgen, ook als je met de auto rijdt.
Althans, bij mij werkt dat prima.... maar het scherm gaat wel steeds uit, erg vervelend.
Maps heeft "echte" navigatiemogelijkheden. Zie een paar posts hierboven, je hebt daarvoor wel een aangepaste versie van Maps nodig, anders werkt het niet. Zoals je maps nu gebruikt wil je toch niet navigeren (lijkt mij) dan kun je beter een TomTom halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 10:31
cypher21 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 15:26:
[...]

Maps heeft "echte" navigatiemogelijkheden. Zie een paar posts hierboven, je hebt daarvoor wel een aangepaste versie van Maps nodig, anders werkt het niet. Zoals je maps nu gebruikt wil je toch niet navigeren (lijkt mij) dan kun je beter een TomTom halen
Ik weet dat Maps ook echte navigatiemogelijkheden heeft en ik zeg ook helemaal niet dat ik navigeer op deze manier. Ik gebruik eigenlijk mijn telefoon daar helemaal niet voor, maar inderdaad een TomTom.
Het was alleen om aan te geven dat Maps je wel gewoon volgt als je 'My Location' aanklikt, aangezien degene waarop ik reageerde aangaf dat hij steeds uit beeld verdween...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het werkende met de aangepaste kaarten, beeld blijft nu dus ook aan.
Klinkt wel vreemd nederlandse straatnamen op zijn engels :)

De "Car" functie is echter wel heel erg karig momenteel, daar mag Google nog wel wat aan verbeteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
Even een bericht uit Nuenen...ik wil niet veel zeggen maar na alle toestellen van HTC die ik gehad heb met Windows Mobile en Android moet ik toch zeggen dat ik ondanks mijn stofje onder het scherm (haha...het is er nog steeds maar 1) de Nexus One een dijk van een toestel vind.

Ik vind het op dit moment het mooiste toestel wat er te koop is en ik ben blij dat ik hem heb...nu alleen nog uitzoeken hoe dat zit met die google maps en navigatie toestand...wat eigenlijk alleen in de usa moet werken...lijkt me een prachtige feature...

Batterij bij normaal gebruik 2 dagen...vind ik top!
Jammer van dat ene stofje (wat ik trouwens niet zie als het scherm aan is) maar ik heb voorlopig besloten het zo te laten. Scherm werkt perfect en geen roze waas..haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
Vanmorgen zag ik in de market place dat er een update was van Google Maps...de befaamde 4.1.1. BETA...ik heb hem geinstalleerd op mijn Nexus One en dat verliep allemaal goed. Helaas zag ik na de update nog niet dat de navigatie werkt...hetgeen ik eigenlijk wel verwacht had...

In de UK werkt het blijkbaar wel...maar hier dus niet, ondanks dat ik een Engelse Nexus One heb...

Was mijn verwachting onjuist en heeft het te maken met het feit dat het in Nederland gewoon niet werkt (xda buiten beschouwing gelaten) ?

THNX...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
@judgetreve
Het werkt als je in Engeland BENT.

Heeft niets te maken waar de telefoon vandaan komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat Google wel eens werk mag maken van de navigatie, dit moet gewoon standaard overal waar een kaart van is werken IMO.

Bij mij werkt het nu via een omweg maar dit is niet alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 18:23
Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 11:35:
Ik vind dat Google wel eens werk mag maken van de navigatie, dit moet gewoon standaard overal waar een kaart van is werken IMO.

Bij mij werkt het nu via een omweg maar dit is niet alles
Het werkt ook overal wel, enige wat nog niet werkt is nederlandse TTS. Het probleem ligt daar echter ook niet, maar bij de rechten. NavTeq heeft de rechten op (tenminste de Nederlandse dacht ik) kaarten. Aangezien google van de USA hun eigen foto's en kaarten heeft gemaakt, mogen ze daar navigatiesoftware op los laten wat ze willen. Zoals je weet wil google navigatie voor iedereen vrij toegankelijk maken, maar NavTeq wil een per-user license zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
cypher21 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 22:59:
@judgetreve
Het werkt als je in Engeland BENT.

Heeft niets te maken waar de telefoon vandaan komt
Okay...all clear! THNX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeeder
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-07-2023
Wisten jullie trouwens al dat, wanneer je muziek luistert en je gsm in standby mode staat, als je dan long press op de volumetoetsen drukt, je een ander nummer opzet? Ontdekte ik net...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al gelukt om Windows Live mail binnen te halen via het email-prog van de Nexus One? Verschillende instellingen geprobeerd, zowel degene die hij zelf aanvult als je je emailadres invult als via search op google gevonden resultaten..

Maar niks?

Voor de rest: Looovvveee my N1 :D

Ben alleen nog opzoek naar appje om trackball via kleur aan te laten geven wat je hebt ontvangen (sms/mail/enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:34
Die is er wel, maar dan moet je wel je tel rooten.
Heeft iemand trouwens nog een sleeve? Mocht je hem niet gebruiken, DM me dan even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJFliX
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 20:45
Iemand zijn nexus al opgestuurd voor reparatie? Heb m laten vallen en sindsdien alleen nog maar telefoon, maar geen databereik. En het telefoonbereik suckt ook. Ik had stof onder mijn scherm, toen is de phone naar the UK gestuurd. Niet gerepareerd omdat ie geroot was. Op de terugweg is hij tijdens het transport ws ook gevallen ofzo, want daarna had ik ineens alle N1 issues. En na die keer laten vallen van mij was hij helemaal waardeloos :p.
Als ze er nu een nieuw mobo van 133 pond in willen zetten vind ik het prima, als dat betekent dat de stofjes wegz ijn en ik weer kan bellen...

Oh, trouwens. Schijn nooit met een blauwe laser in je ccd. Je verneukt het oppervlak ervan, en je krijgt paarse vlekken in je foto's. Ik hoop dat ze de camera meteen mee-vervangen (A)

2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
DJFliX schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 12:58:
IOh, trouwens. Schijn nooit met een blauwe laser in je ccd. Je verneukt het oppervlak ervan, en je krijgt paarse vlekken in je foto's. Ik hoop dat ze de camera meteen mee-vervangen (A)
Elke laser verneukt een ccd, net zoals een laser je oog verneukt, dus het verbaasd me niets :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:56:
Iemand al gelukt om Windows Live mail binnen te halen via het email-prog van de Nexus One? Verschillende instellingen geprobeerd, zowel degene die hij zelf aanvult als je je emailadres invult als via search op google gevonden resultaten..

Maar niks?

Voor de rest: Looovvveee my N1 :D

Ben alleen nog opzoek naar appje om trackball via kleur aan te laten geven wat je hebt ontvangen (sms/mail/enz)
Ja, zoek op hotmail+pop3, dat zijn de juiste instellingen die je moet gebruiken.

Of gewoon via de email app jouw emailadres + pw invoeren, komt normaal wel goed :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snake schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:39:
[...]

Ja, zoek op hotmail+pop3, dat zijn de juiste instellingen die je moet gebruiken.

Of gewoon via de email app jouw emailadres + pw invoeren, komt normaal wel goed :)
Hi Snake,

Bedankt voor je reactie. Beide opties wel al gedaan.. Ik zal het nog eens gaan proberen en mocht het dan niet lukken zal ik nog eens posten met meer gedetailleerde info over wat ik nou waar invul :P

Edit 1:

Weer geprobeerd met alleen invullen emailadres en wachtwoord..

Daarna POP3 als optie aangegeven.

Pop3server = live.nl
Port = 110
Security Type = none
Delete email from server = never

* Checking incoming server settings *

Setup could nog finish
Unable to open connection to server

Bummer.. Misschien ligt het aan mijn locatie-instelling? Die staat op UK.. Waar hij ook gekocht is..

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2010 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Sowieso wordt, als je je hotmail ophaalt op je gsm, deze geDOWNloadded op je gsm. Je bent dus de mail kwijt op hotmail zelf.

Misschien kan je beter je mail laten ophalen door gmail, en die in een appart label plaatsen. Kost je ook minder batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NotSoSteady schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 12:32:
Die is er wel, maar dan moet je wel je tel rooten.
Ik hoor net dat die mogelijkheid misschien wel in de nieuwe update gaat zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snake schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 20:08:
Sowieso wordt, als je je hotmail ophaalt op je gsm, deze geDOWNloadded op je gsm. Je bent dus de mail kwijt op hotmail zelf.

Misschien kan je beter je mail laten ophalen door gmail, en die in een appart label plaatsen. Kost je ook minder batterij.
Dat is opzich wel een goed idee idd.. thanks (is het niet zo dat je zelf kan aangeven of je wil dat de mail blijft staan op de server van hotmail/live?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21

Huh,

Geen last van. Mail blijft gewoon op internet staan hoor, niets speciaals voor ingesteld, gaat standaard goed

instellingen inkomend:
inkomende server: pop3.live.com
poort 995
beveiliging: SSL
verwijderen van server: Nooit

Instellingen uitgaand:
smtp.live.com
587
beveiliging: TLS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady

Delete email from server = never

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens bedankt! Het werkt! Ik snap niet wat ik nu anders heb gedaan of ingevuld, maar het werkt!

Nogmaals thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 11:48
http://googlenexusoneboar...xus-one-partnerships.html

Vodafone gaat de Nexus One verkopen, ook in Nederland, ergens na 30 april

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
En dan overkomt je iets wat anders nooit gebeurd...je bent blij met je nieuwe foon en je wil hem de hele tijd vasthouden...vooral dat laatste woord is belangrijk...dan moet je dat ook wel doen!!
Vanmorgen in de stress in de badkamer mijn Nexus One laten vallen...als je ooit iemand hebt horen vloeken dan was het toen...
Na bijgekomen te zijn van de crash op de tegelvloer de schade opnemen...en meteen zonder het te willen, de crach bestendigheid van de foon ondervinden.
Links beneden in de hoek is een heel klein stukje van de kleur eraf...gelukkig net in de bocht...dus als je het niet weet dan zie je het niet...
Het scherm...gelukkig nog heel en geen krassen... Maar vlug mee naar buiten genomen om in de zon eens goed te kijken naar de overige schade..poe die was er gelukkig niet...
Toch zie ik nu een paar uur later nog steeds de valpartij voor mijn ogen...zal wel een klein trauma worden...haha!!

Zit er ook nog een voordeel aan deze valpartij...je zou zeggen, nee dat lijkt me niet...toch is de werkelijkheid anders...Uit een van mijn eerdere berichten had je op kunnen maken dat ik vanaf het begin al een stofje onder mijn scherm had...blijkbaar komt het nogal eens voor want ik hoor mensen met de Desire hier ook al over bezig. Na de valpartij heb ik mijn scherm natuurlijk goed gepoetst en zonder het te weten ging ik op zoek naar mijn "befaamde" stofje onder het scherm...wat blijkt?? Het stofje is verdwenen...nergens meer te bekennen...door de crash blijkbaar uit het zicht geschoten...tja...een kleine beschadiging erbij en een oude irritatie minder...that's Life...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Het is hier geen Marktplaats.

[ Voor 78% gewijzigd door RoD op 26-04-2010 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

DRvDijk schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:12:

Mooi, dan komen de docks en de autokit ook naar hier tegen redelijke prijzen :D

Hopelijk ook Navigatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-08 10:48
JudgeTreve schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:28:
En dan overkomt je iets wat anders nooit gebeurd......that's Life...
Ik heb net hetzelfde meegemaakt... de vrouw moest ermee bellen in de auto en tijdens uitstappen geeft ze hem nog snel en klets uit het zakje recht op de stenen.... gelukkig niet van hoog maar ook wat verf eraf...

Achja, nu kunnen we hem rooten en ROM's op smijten à volonté ... garantie is toch weg nu...hehe....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Snake schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:18:
[...]

Mooi, dan komen de docks en de autokit ook naar hier tegen redelijke prijzen :D

Hopelijk ook Navigatie :)
Ja eindelijk, wanneer ik dan terug ben in NL, dan koop ik me die dingetjes :)

Hoort je trackball trouwens volledig rond te kunnen draaien? :+

[ Voor 71% gewijzigd door Koen87 op 26-04-2010 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Koen87 schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:17:
[...]

Ja eindelijk, wanneer ik dan terug ben in NL, dan koop ik me die dingetjes :)

Hoort je trackball trouwens volledig rond te kunnen draaien? :+
Ja natuurlijk? Dat is het idee van een trackball.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 08:51

@r!k

It is I, Leclerq

http://webwereld.nl/nieuw...and.html#source=news_list

Webwereld heeft er ook een artikel over, wordt nu toch een lastige keuze, nexus one of HTC Desire? Ik zou echt voor de Desire gaan omdat deze gewoon een stukg oedkoper te krijgen was, ik vond het verschil in functies het prijsverschil niet waard maar nu ik dit lees kun je er donder op zeggen dat die concurrerend geprijsd gaat worden.

Ik hoop wel van harte dat hij geen speciale vodafone software krijgt want daar heb ik wel zo'n bloedhekel aan.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Snake schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:58:
[...]

Ja natuurlijk? Dat is het idee van een trackball.
Raar, ik heb de telefoon nu al ruim 3 maanden en het valt me nu pas op :P
Ik kijk trouwens wel uit naar Froyo, standaard FM radio en gekleurde trackball :) (gerucht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
DorkoTheBeast schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:45:
[...]

Ik heb net hetzelfde meegemaakt... de vrouw moest ermee bellen in de auto en tijdens uitstappen geeft ze hem nog snel en klets uit het zakje recht op de stenen.... gelukkig niet van hoog maar ook wat verf eraf...

Achja, nu kunnen we hem rooten en ROM's op smijten à volonté ... garantie is toch weg nu...hehe....
Nou...join the club zou ik zeggen...ik vind het wel grappig dat het mij de hele dag bijblijft...ik zie dat ding nou nog vallen...maar ja op zich wel te begrijpen...eindelijk de telefoon die je altijd wilde hebben en dan zoiets...ik baal er goed van maar kan er helaas niks meer aan doen. Ik hoop dat je je trauma snel te boven bent...dan ben ik het misschien ook...gelukkig is gedeelde smart halve smart... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Hoop dat er gauw e-mail search komt, bere irritant zoeken zo!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauriertje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-10-2024
Beste allemaal,

Wessel99 schreef, donderdag 08 april 2010 15:17:
Exchange sync was voor mij ook erg belangrijk, en met de laatste versie / .apk van de motorola droid "corporate calendar" werkt de agenda perfect. Contacts / mail werkt ook perfect. Ik zou zelfs bijna zeggen dat exchange-activesync op de nexus het fraaist werkt (gecombineerde inbox van maar liefst 3 exchange activesync accounts as we speak, dat kan volgens mij geen andere telefoon). Toegegeven, de kalender kan ik (nog) maar met 1 exchange account syncen, maar erg tevreden.
Voor alle duidelijkheid: heb je nu het synchroniseren van exchange calendars met de Google Nexus One werkend, of met de Motorola Droid?

En als je de Google Nexus One bedoelde: hoe heb je dat dan gedaan? Want ik heb begrepen dat dit dus 'uit de doos' niet werkt. Gebruik je TouchDown?

Werkt dat goed?

Kun je ook e-mail en contacten van je exchange-account synchroniseren met de Google Nexus One?

Alvast bedankt, Laura

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
lauriertje schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 22:06:
Beste allemaal,

[...]

Voor alle duidelijkheid: heb je nu het synchroniseren van exchange calendars met de Google Nexus One werkend, of met de Motorola Droid?

En als je de Google Nexus One bedoelde: hoe heb je dat dan gedaan? Want ik heb begrepen dat dit dus 'uit de doos' niet werkt. Gebruik je TouchDown?

Werkt dat goed?

Kun je ook e-mail en contacten van je exchange-account synchroniseren met de Google Nexus One?

Alvast bedankt, Laura
Wessel99 doelt hier op, dat de "Corporate Calender" van de Motorrola Droid heel goed werkt op de Nexus One, misschien zelfs beter.
Dus als je het zelfde resultaat wilt als Wessel99 wilt, moet je zoeken naar de apk file van "Corporate Calender".
Installeren kan bijvoorbeeld met Astro Filemanager.
Succes ermee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
De coorporate calender kun je NIET via Astro installeren, deze kun je alleen pushen met ADB, en je telefoon moet daarvoor geroot zijn (oftewel je garantie kwijt)
edit: kan dus wel

Bij mij werkte de coorporate calender 2 dagen, maar nadat ik een afspraak wilde maken via de exchange agenda crashde die en daarna heb ik em niet meer aan de praat gekregen.

Niet een ideale oplossing dus. Mail e.d. werkt wel top

[ Voor 3% gewijzigd door cypher21 op 28-04-2010 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:52
DRvDijk schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:12:

Betekent het dan dat er meteen standaard NL spraakherkenning en taal ondersteuning inzit?
Want daar zit nu op te wachten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Mcctje schreef op donderdag 29 april 2010 @ 23:08:
[...]

Betekent het dan dat er meteen standaard NL spraakherkenning en taal ondersteuning inzit?
Want daar zit nu op te wachten :9
Zou mooi zijn, maar ben bang van niet. Anders had dat wel in een of andere rom te downloaden zijn geweest. Kan zijn dat Vodafone de software aangepast heeft, maar goed, ff afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:52
cypher21 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 23:50:
[...]

Zou mooi zijn, maar ben bang van niet. Anders had dat wel in een of andere rom te downloaden zijn geweest. Kan zijn dat Vodafone de software aangepast heeft, maar goed, ff afwachten
Ah jammer dan, dan denk ik toch maar een HTC Desire....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
lauriertje schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 22:06:
Beste allemaal,

[...]

Werkt dat goed?

Alvast bedankt, Laura
Hoi Laura,

De "Corporate Calendar" en "Corporate addresslist" van de motorola droid, zijn losse applicaties (niet in de market te downloaden, maar wel als losse .apk bestanden onder andere uit dit topic) die je kan downloaden en kan installeren. Je krijgt dan een extra agenda applicatie, waarbij je je exchange server op kan geven als agenda bron. Werkt perfect! Enige jammere vind ik dat omdat het een losse applicatie is, hij niet ook de google agenda tegelijk kan weergeven (was mooier geweest), dus je hebt 2 applicaties die er hetzelfde uit zien, voor de 2 losse agenda's.

Hij synct je nexus one dus met je exchange agenda, maar de app komt van de droid af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
cypher21 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 12:43:
De coorporate calender kun je NIET via Astro installeren, deze kun je alleen pushen met ADB, en je telefoon moet daarvoor geroot zijn (oftewel je garantie kwijt)
edit: kan dus wel

Bij mij werkte de coorporate calender 2 dagen, maar nadat ik een afspraak wilde maken via de exchange agenda crashde die en daarna heb ik em niet meer aan de praat gekregen.

Niet een ideale oplossing dus. Mail e.d. werkt wel top
De laatste versie crasht nooit meer, ook niet als ie op agenda view staat (met alle komende afspraken). Heb het nog niet een keer gehad de afgelopen maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrLeeeet
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 15:25
Ik ben sinds vorige week ook in het bezit van de N1. Echt een verademing aangezien ik overgestapt ben van een Xperia X1.

De batterij duur is nog niet geweldig te noemen, haal zo'n 6 a 8 uur per dag. Wel heb ik gelezen dat de batterij pas na enige tijd zijn optimale capaciteit bereikt. Het liefst heb ik natuurlijk een spare batterij, maar die is hier nog niet te krijgen. Hierbij gelijk mijn vraag; enig idee of er ergens de spare batterij te bestellen is? (niet zelf importeren)

Ook eventuele suggesties waar ik de Dock kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
MrLeeeet schreef op zondag 02 mei 2010 @ 18:35:
Ik ben sinds vorige week ook in het bezit van de N1. Echt een verademing aangezien ik overgestapt ben van een Xperia X1.

De batterij duur is nog niet geweldig te noemen, haal zo'n 6 a 8 uur per dag. Wel heb ik gelezen dat de batterij pas na enige tijd zijn optimale capaciteit bereikt. Het liefst heb ik natuurlijk een spare batterij, maar die is hier nog niet te krijgen. Hierbij gelijk mijn vraag; enig idee of er ergens de spare batterij te bestellen is? (niet zelf importeren)

Ook eventuele suggesties waar ik de Dock kan bestellen?
Haha, je bent niet de enige die overgestapt is van een X1 naar een N1 :+ en volgens mij zijn er nog veel meer onder ons :)

Ik houd het met deze telefoon wel langer vol dan de X1, dus ik neem aan dat jij dat ook gaat halen, anders suggereer ik toch het te laten nakijken. Mijn N1 ging na 2 dagen al 2 dagen mee :)

De dock en spare batterij zijn vooralsnog niet te kopen in nederland. Mss dat je deze via ebay kan krijgen.
Het wachten wordt waarschijnlijk op de release van vodafone in NL, waarna de accesoires wel zullen volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 15:03

CSB

:D

Mijn N1 gaat ongeveer 2 dagen mee. Ligt eraan hoeveel ik hem gebruik uiteraard.

Ik las op xda dat WiFi efficienter zou zijn dan 3G als je dan toch gebruik maakt van internet, ook als je idle bent. Ik vraag me af in hoeverre dit waar is.

Ik heb ook mijn sync profile wat aangepast. één a twee keer mail en weer syncen per dag is zat imho, en als ik perse wil kijken doe ik een manual sync. Hoop dat het scheelt.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeeder
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-07-2023
CSB schreef op zondag 02 mei 2010 @ 22:40:
Mijn N1 gaat ongeveer 2 dagen mee. Ligt eraan hoeveel ik hem gebruik uiteraard.

Ik las op xda dat WiFi efficienter zou zijn dan 3G als je dan toch gebruik maakt van internet, ook als je idle bent. Ik vraag me af in hoeverre dit waar is.
Hmm, die ervaring heb ik toch niet. Bij mij staat heel de dag hier 3G op en ik kom er mooi mee rond. Wanneer ik wifi opzet, gaat mijn batterij véél sneller leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrLeeeet
Wow, Nexus One's die 2 dagen mee gaan? Gebruiken jullie ook bijna alle instellingen voluit?

Ik bedoel; mijn scherm staat gewoon op zijn hoogste brightness, en ik gebruik de gehele dag 3G/WiFi. Voor de rest update Twitter automatisch om de 5 min, pushmail voor Exchange en Gmail. Hotmail heb ik op handmatig staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphdavidvdb
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
twee dagen red ik helaas ook niet... Ik hoop dat wanneer vodafone het toestel gaat voeren de accesoires ook meteen te koop zijn. Dock en extra batterij bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Bij mij gaat de batterij op wifi ook langer mee.
Ik heb gisteren eens een zwarte achtergrond genomen, alle animaties uitgezet (merk je amper wat van!) en de 'tril' bij de softkeys beneden uitgezet. Schermverlichting op adaptive gezet. Nieuwsupdate alleen handmatig.
Sindsdien gaat mijn batterij langer mee. Momenteel heb ik nog 34% over terwijl de telefoon al 28,5 uur uit de lader is. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de telefoon wat minder dan normaal heb gebruikt (normaal is wat bellen, smsen, muziek luisteren, surfen, nieuws lezen, chatten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
Weet iemand waar ik snel een Nexus One Desktop Cradle kan organiseren?

THNX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

JudgeTreve schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 11:40:
Weet iemand waar ik snel een Nexus One Desktop Cradle kan organiseren?

THNX
Komt de Nexus One niet binnen 3 dagen ofzo in NL? Dan kan je daar eentje kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Ik vond dit nog wel een leuk linkje, waarin de Nexus One de betere camera heeft dan de Droid Incredible :+
En dat is 8 Megapukkels tegen 5 Megapukkels. Zo zie je maar dat die dingen niets zeggen ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Koen87 op 05-05-2010 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Koen87 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 12:16:
Ik vond dit nog wel een leuk linkje, waarin de Nexus One de betere camera heeft dan de Droid Incredible :+
En dat is 8 Megapukkels tegen 5 Megapukkels. Zo zie je maar dat die dingen niets zeggen ;)
Any particular reason dat je linkt naar de Direct X web installer? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 09:39
Ik had voor de Nexus een N95 en voor mijn gevoel had die N95 toch een betere camera.
Ik heb een dock bij Dealextreme besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

'Een dock'. Ik wil de originele Nexus Dock :) Geen click, gewoon er in zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
Snake schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 13:32:
'Een dock'. Ik wil de originele Nexus Dock :) Geen click, gewoon er in zetten.
Precies! Die wil ik dus ook.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
JudgeTreve schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 13:43:
[...]

Precies! Die wil ik dus ook.... :)
Ik wist wel dat we een inkoopactie hadden moeten doen :+ ik ben namelijk ook nog steeds op zoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

We kunnen eventueel x aantal laten shippen met borderlinx?

Meerdere laten overkomen = minder verzendingskosten.

[ Voor 32% gewijzigd door Snake op 05-05-2010 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Laatst online: 15-09 10:24
Hoeveel kost de dock in dollars? en de karkit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

45 dollar voor de dock, en de carkit is wat duurder. Hoeveel weet ik niet 100% zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Laatst online: 16-09 22:05
heb je bij de N1 ook de integratie van sociale netwerken zoals bij de htc-toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
ik ben ook al een tijd op zoek naar een no-name dock waarbij de contactpuntjes onderin het werk doen, en niet de micro-usb, maar kan er geen vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:55
Koen87 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 12:16:
het aantal megapixels is min of meer het onbelangrijkste aan een camera maar het is redelijk goedkoop voor de fabrikanten om deze te verhogen dus hebben ze jaren geleden de massa wijsgemaakt dat het aantal megapixels het belangrijkste is.
Ben zelf een camera noob maar weet wel dat de kwaliteit van de lens en de doorsnee ervan belangrijker zijn dan het aantal megapixels.
Heb nog een ouwe SE 750i liggen die met zijn 2.0 megapixel camera betere fotos maakt dan de meeste nieuwe GSMs.

Maja uiteindelijk mag je nooit teveel verwachten van de cameras op GSMs.

[ Voor 3% gewijzigd door Deadsy op 05-05-2010 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrLeeeet
Snake schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 14:56:
We kunnen eventueel x aantal laten shippen met borderlinx?

Meerdere laten overkomen = minder verzendingskosten.
Dit vind ik trouwens wel een super idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Deadsy schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 18:13:
[...]
Heb nog een ouwe SE 750i liggen die met zijn 2.0 megapixel camera betere fotos maakt dan de meeste nieuwe GSMs.

Maja uiteindelijk mag je nooit teveel verwachten van de cameras op GSMs.
Ik heb ook een W800i. Die heeft ook 2mpix maar maakt best goede foto's.
Met de camera van de nexus ben ik ook best tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:42
Koen87 schreef op zondag 02 mei 2010 @ 19:51:
[...]

Haha, je bent niet de enige die overgestapt is van een X1 naar een N1 :+ en volgens mij zijn er nog veel meer onder ons :)

Ik houd het met deze telefoon wel langer vol dan de X1, dus ik neem aan dat jij dat ook gaat halen, anders suggereer ik toch het te laten nakijken. Mijn N1 ging na 2 dagen al 2 dagen mee :)

De dock en spare batterij zijn vooralsnog niet te kopen in nederland. Mss dat je deze via ebay kan krijgen.
Het wachten wordt waarschijnlijk op de release van vodafone in NL, waarna de accesoires wel zullen volgen.
Ben zelf ook overgestapt van de X1, een verademing inderdaad. Is ook deels te wijten aan de touch interface van WinMo.
Wat betreft batterijduur is Juicydefender wel een aardig tooltje om deze wat te verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

z0bin schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 08:46:
[...]

Op de site van Vodafone kun je de instellingen voor mms bekijken voor de HTC - Magic.
Dit is ook een Android telefoon dus ik neem aan dat het bij de N1 het zelfde moet gaan
Hi Tinto!

Any luck al met mmsen? Ik krijg het niet voor elkaar namelijk.. Ik heb een 2e (mms) apn aangemaakt met de instellingen van de Desire op de vodafone website, maar ik denk niet dat dit goed is aangezien ik die apn nergens op actief kan zetten ofzo?

Edit: Ik heb nog even gekeken en ik heb op dit moment 1 apn actief. Die heet Vodafone NL en de apn is live.vodafone.com en in die instellingen staan ook de mms instellingen? Alleen, onderaan, staat bij apn-type 'not set'?

Ik hoor het graag!

Edit2: Works like a charm! :$ :D Al bijna 5 jaar klant bij Vodafone en gewoon vergeten dat ze een message-size van 300kb hanteren..

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2010 16:05 . Reden: Meer details ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 13:22
Is er ook al een DLNA client voor de Nexus One? Ik heb al zitten zoeken en kom alleen server apps tegen. Ik wil gewoon mijn media bestanden die op mijn NAS (ingebouwde media server) staan kunnen benaderen via een Android based Smartphone.

Instagram

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste