Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrLeeeet
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-10 08:57
Meer mensen met dit probleem? Gespeculeerd wordt dat het door de bijgeleverde sleeve komt. Ik heb net ook even gekeken naar mijn N1, en zag dat ook mijn toestel wat verkleurt is aan de onderkant.

:F

http://www.google.com/sup...8afef69fb&hl=en&start=120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:03
MrLeeeet schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:27:
Meer mensen met dit probleem? Gespeculeerd wordt dat het door de bijgeleverde sleeve komt. Ik heb net ook even gekeken naar mijn N1, en zag dat ook mijn toestel wat verkleurt is aan de onderkant.

:F

http://www.google.com/sup...8afef69fb&hl=en&start=120
Verrek ja, ik heb die plekken ook, nooit opgemerkt :+
Blijkbaar vind ik het dus niet erg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:15
Same here.. ik stoor me er niet echt aan, zolang het niet gaat afbrokkelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrLeeeet
  • Laatst online: 08-10 08:57
Lijkt me heerlijk om je aan dit soort dingen niet te ergeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Furfoot schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:23:
Is er ook al een DLNA client voor de Nexus One? Ik heb al zitten zoeken en kom alleen server apps tegen. Ik wil gewoon mijn media bestanden die op mijn NAS (ingebouwde media server) staan kunnen benaderen via een Android based Smartphone.
Ik heb hier zelf ook naar zitten zoeken, maar er kwam niet veel uit.
AndroMote kan muziekbestanden afspelen van een UPNP/DLNA server, alhoewel ik dit niet heb kunnen testen door een probleempje met PS3 Media Server (waar ik geen zin in had om te fixen).

Ik heb trouwens ook dat probleem met die vlekjes, kennelijk gaat het weg als je die ubercoole sleeve niet meer gebruikt. Ik vind het krasvrij houden van mijn scherm iets belangrijker dan die zwarte vlekjes en de sleeve is natuurlijk veel te cool om niet te gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-10 17:17
Zie ook: http://mobile.engadget.co...e-losing-finish-innocence
Ik heb er geen last van gelukkig.

Met de Nexus One dacht ik dat Google/HTC een superieur product zou neerzetten, echter alle 'foutjes' bij elkaar opgeteld is het eigenlijk wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-05-2023
Het scherm van de n1 is krasvrij. Ik heb de eerste week het hoesje gebruikt maar daarna gewoon los in mn broekzak. Hij ziet er nog als nieuw uit, geen rare vlekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Flying Bobman schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:27:
Het scherm van de n1 is krasvrij. Ik heb de eerste week het hoesje gebruikt maar daarna gewoon los in mn broekzak. Hij ziet er nog als nieuw uit, geen rare vlekken.
Tuurlijk is ie krasvrij, omdat je er nog geen krassen op hebt :+
Maar ik snap dat je krasbestendig bedoelt ;)

Echter neem ik mijn kansen niet en neem liever die rare vlekken voor lief. Ook is het hoesje mij al meerdere malen dankbaar geweest, omdat ik me N1 nogal is heb laten vallen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Koen87 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 16:26:
[...]

Tuurlijk is ie krasvrij, omdat je er nog geen krassen op hebt :+
Maar ik snap dat je krasbestendig bedoelt ;)

Echter neem ik mijn kansen niet en neem liever die rare vlekken voor lief. Ook is het hoesje mij al meerdere malen dankbaar geweest, omdat ik me N1 nogal is heb laten vallen |:(
Ik ook, alleen toen ik het hoesje gebruikte, viel ie 2 keer toen ik de telefoon eruit haalde.
Daarom nu zonder hoesje door het leven. Ik heb die vlekken nml ook, en ergerde me eraan

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Nu ik een tijdje de Nexus One heb (paar weken) nadat ik bijna alle HTC toestellen heb gehad de afgelopen periode, vraag ik me toch iets af.
Over de Nexus One is best veel te doen geweest...veel mensen klagen...veel problemen (blijkbaar, als je het Nexus One forum volgt) en allerlei klachten.
Toch moet ik concluderen dat het voor mij de perfecte telefoon is en ik heb behoorlijk wat eisen. Zou het nou zo zijn dat er gewoon veel slechte tussen gezeten hebben (of nog zitten) en dat er daarom zoveel mensen zoveel problemen hebben? Of is er wat anders aan de hand...want ik begrijp niet hoe het kan, dat ik na al die toestellen (TYTN 2 / Diamond / HD / Touch Pro II / Tattoo / HERO / Legend etc....) nu eindelijk helemaal gevonden heb wat ik zocht en andere mensen hem verrot vloeken...?

I don't get it....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
JudgeTreve schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 23:07:
Nu ik een tijdje de Nexus One heb (paar weken) nadat ik bijna alle HTC toestellen heb gehad de afgelopen periode, vraag ik me toch iets af.
Over de Nexus One is best veel te doen geweest...veel mensen klagen...veel problemen (blijkbaar, als je het Nexus One forum volgt) en allerlei klachten.
Toch moet ik concluderen dat het voor mij de perfecte telefoon is en ik heb behoorlijk wat eisen. Zou het nou zo zijn dat er gewoon veel slechte tussen gezeten hebben (of nog zitten) en dat er daarom zoveel mensen zoveel problemen hebben? Of is er wat anders aan de hand...want ik begrijp niet hoe het kan, dat ik na al die toestellen (TYTN 2 / Diamond / HD / Touch Pro II / Tattoo / HERO / Legend etc....) nu eindelijk helemaal gevonden heb wat ik zocht en andere mensen hem verrot vloeken...?

I don't get it....
Ik ben het met je eens.
Ja ik heb ook wel is last van een paarse gloed met foto's maken, ook heb ik die stomme zwarte vlekken aan de onderkant. Ook mijn trackball reageert niet altijd even vlekkeloos. Ook heb ik al te maken gehad met dat de Touchscreen "out of sync" was met waar ik op het scherm drukte.
Stoor ik me hier aan? nee, totaal niet. Ik denk dat het gewoon een kwestie van muggenzifterij is. Dat stof onder het scherm zou ik wel storend vinden, maar daar heb ik gelukkig geen last van :)
Het is voor mij gewoon de meest ideale telefoon met gegarandeerde software updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Weet er iemand al een manier om zonder bijv touchdown, verbinding te maken (voor email) met een exchange server die beveiliging eist? (remote wipe + password)? De desire kan het "out-of-the-box". Kan nu mijn werkmail niet lezen ivm beveiligingsbeleid. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
Wat ik ontzettend irritant vind (maar het ligt niet aan de Nexus) is dat nos.nl sinds vorige week ALTIJD in mobiele versie geladen wordt, net alsof ik daar op zat te wachten. Die mobiele website zuigt nogal, ik wil gewoon de desktop versie. Weet iemand hoe je dat voor elkaar krijgt? Wat ik ook probeer, ik word standaard doorgelinkt van nos.nl naar m.nos.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Flying Bobman schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 02:39:
Wat ik ontzettend irritant vind (maar het ligt niet aan de Nexus) is dat nos.nl sinds vorige week ALTIJD in mobiele versie geladen wordt, net alsof ik daar op zat te wachten. Die mobiele website zuigt nogal, ik wil gewoon de desktop versie. Weet iemand hoe je dat voor elkaar krijgt? Wat ik ook probeer, ik word standaard doorgelinkt van nos.nl naar m.nos.nl.
Verander je User Agent van je browser even naar IE6 en dan terug naar de optie desktop. Wis Caches indien mogelijk en probeer eens opnieuw.

User Agent veranderen doe je -> Browser openen -> Menu -> Meer -> Instellingen -> User Agent

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
JOEPIE!! Google gaat nog deze maand de Navigatie operationeel maken in Nederland! Nou wordt het echt leuk...dan FROYO nog en we zijn weer helemaal het menneke!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-09 11:52
JudgeTreve schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:10:
JOEPIE!! Google gaat nog deze maand de Navigatie operationeel maken in Nederland! Nou wordt het echt leuk...dan FROYO nog en we zijn weer helemaal het menneke!
Bron? nvm

nieuws: Google komt deze maand met gratis navigatie voor Nederland

[ Voor 25% gewijzigd door DRvDijk op 18-05-2010 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Yes ik heb mijn Dock binnen. De originele van Google. Wat een prachtig ding, je legt 'm er in en het werkt. Gewoon. Prachtig.

Ziet er sleek uit, geen uitstekende dingen, bluetooth streaming (niet dat ik er zoveel aan heb) en kabeltje om van de uitgang van de dock naar muziek boxen te gaan.

De prijs: 55 USD, daarvoor kon ik het niet laten liggen (incl. verzending). Plus je connector slijt niet zo hard omdat het werkt met die contactpuntjes en niet met de connector zelf.

Nadeel: aangesloten aan de pc, maar je kan niet aan je SD bestanden, daarvoor moet je de connector wel aansluiten :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
Wist je al dat je handmatig kan connecten met je dock, zonder dat je 'm er in hoeft te zetten? Duurde even voordat ik er achter kwam :) Zo kan je door de hele kamer draadloos je muziek besturen met je telefoon, ik vind het ideaal. Ik gebruik het ook voor radio, ook dat wordt netjes gepauzeerd als je een telefoontje krijgt. Als je niet handmatig connect, schakelt bluetooth zichzelf automatisch weer uit, ook al speel je muziek af... En het enige minpuntje aan de dock is dat het alleen met de N1 werkt, ik had gehoopt dat m'n laptop (heeft ook bt) er ook mee kon connecten, maar helaas.

[ Voor 15% gewijzigd door Flying Bobman op 19-05-2010 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Laatst online: 09:02
Wanneer komt deze telefoon nou is naar Nederland? Wil Google wachten tot dat er 100 nieuwere telefoons op de markt zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05 13:42

The CarNagE Man

SüperG33K

Ik denk dat we eind deze maand wel meer weten.. Zal wel leveringsproblemen zijn door die zet van Google om het via de providers te laten lopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 09:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Laatst online: 09:02
Erg teleurstellend dit, ik vraag me nu eigenlijk ook af of het niet beter is gewoon te wachten op de volgende Google Phone(als die gaat komen).

@Carnage Man
Laten we het hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
De Coloured Trackball voor de Nexus One wordt in Froyo nu standaard gebruikt ;)
Helaas nog geen nieuws omtrent of de FM-Radio ook gaat werken.
Zover lijkt het dat de aankondiging van Froyo algemeen was, waardoor de "nieuwe" features van de N1 niet specifiek genoemd worden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
en nu maar wachten wanneer we een bakje froyo kunnen eten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Wil je een officiele update of die van Cyanogen? :+ For the latter: dat zou wel eens rap kunnen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
Ik heb me voorgenomen voorlopig de originele weg te volgen...dus nog even geen cooked ROM voor mij...
Ik vraag me wel af of de veranderingen aan de exchange support ook de agenda betreffen...en of dat LEDje ook echt een andere kleur gaat geven...let's wait and see...
Gelukkig is het geen Windows Mobile...want dan was de aankondiging leuk, maar wisten we op voorhand al dat het wel nog WEKEN zou duren voor de update echt beschikbaar kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Feit is dat Google veel kopers van de N1 tegen de schenen zou schoppen moesten ze te lang wachten voor de update te releasen. Hoe rapper, hoe rapper dat Cyanogen zijn versie ineen heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Snake schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 09:51:
Feit is dat Google veel kopers van de N1 tegen de schenen zou schoppen moesten ze te lang wachten voor de update te releasen. Hoe rapper, hoe rapper dat Cyanogen zijn versie ineen heeft :)
Feit is ook dat veel developers de N1 gekregen hebben, puur omdat ze dan een up-to-date model bezitten met de nieuwste versie Android :)
Ik verwacht dus ook zeer binnenkort wel dat ze de update de deur uit sturen. Echter had ik wel een aankondiging verwacht wanneer ze dit gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
net toch maar een dock besteld bij Expansys...hmhm...kost een paar centen maar dan heb je ook wat...kan ik daar binnenkort mijn bevroren yoghurt in opwarmen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:44

Hoogie2004

Whohooooo

De update naar 2.2 komt al in de komende weken. Ik kan niet wachten :D

Bron: http://www.engadget.com/2...ource-community-in-the-c/

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-10 09:05
Hij is er, iig in de VS: Android 2.2 voor N1 wordt ota verspreid. Heeft iemand hem hier al ontvangen of zelf gecheckt voor updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
Ik heb een custom rom dus ik krijg de OTA als het goed is niet. Ik hou met spanning XDA in de gaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinto
  • Laatst online: 10-10-2024

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice :) Krijg ik met een gerootte n1 ook ota updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de update al binnen gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostvanpinxten
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-09 12:50
Ik denk dat het een fake is. Had niet verwacht dat deze update zo snel er al zou zijne n heb net geprobeerd om de OTA update binnen te halen. Dat lukt dus nog niet en ik heb vooralsnog geen enkele persoon gezien die dit wél voor elkaar heeft gekregen, behalve MG van TechCrunch. Het lijkt er dus op dat we nog even geduld moeten hebben.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroot
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-03 13:11
damn kan niet wachten,
als ik nu voor system updates check staat er dat ie nog up to date is,
hoop dat het vandaag nog komt!
kan echt niet wachten op thetering! eindelijk!

Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
joostvanpinxten schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 14:35:
Ik denk dat het een fake is. Had niet verwacht dat deze update zo snel er al zou zijne n heb net geprobeerd om de OTA update binnen te halen. Dat lukt dus nog niet en ik heb vooralsnog geen enkele persoon gezien die dit wél voor elkaar heeft gekregen, behalve MG van TechCrunch. Het lijkt er dus op dat we nog even geduld moeten hebben.....
Het is zeker geen fake, echter kunnen ze natuurlijk niet iedereen gelijk de update geven, dat kan geen enkel netwerk aan :)
Geduld is een schone zaak en zoals de vorige update, kregen sommige mensen deze eerder dan anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicOlaJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik dacht vanmorgen dat het een hoax was, maar aan de posts op xda te zien lijkt nu echt al te gebeuren. Kan niet wachten tot ik mijn Nexus kan updaten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostvanpinxten
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-09 12:50
Inderdaad, ik heb net op XDA het goede topic gevonden en gelukkig heb ik het verkeerd gehad!

Kan niet wachten op een nog snellere N1 :-)

En voor de mensen die een MoDaCo of CyanogenMod hebben geinstalleerd, de update werkt alleen op de stock rom, met de stock recovery. Dus de AmonRa recovery zal er dan helaas vanaf gehaald moeten worden.

Ik ga zo eens even de stock recovery terugplaatsen en dan 'geduldig' wachten op een update.zip van het XDA forum :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T1N5L3Y
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-09 15:47
Voor de mensen die graag Android 2.2 willen check even dit topic op xda developers forum: http://forum.xda-develope...read.php?t=686326&page=97. Hij blijkt namelijk te zijn vrij gegeven door iemand daar en een aantal zijn er al mee aan het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Laatst online: 16-09 20:33

Greebs

inert

Nou ja, iemand die een log reader had heeft de filename publiek gemaakt dus nu is hij direct van Google te downloaden @ https://android.clients.g...0-from-ERE27.1e519a24.zip

Alleen flashen met alles stock en vanaf build ERE27.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T1N5L3Y
Ik laat even weten dat hij erop staat en werkt, tot nu toe.

Edit: Flash Player 10.1 BETA aan het installeren :).

[ Voor 32% gewijzigd door T1N5L3Y op 22-05-2010 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

T1N5L3Y schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 21:44:
Ik laat even weten dat hij erop staat en werkt, tot nu toe.

Edit: Flash Player 10.1 BETA aan het installeren :).
Ook hier succesvol geflashed & up and running, ga even rondkijken en later oordelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T1N5L3Y
Een heel opmerkelijke verbetering, na het gebruik van een app killer is mijn vrije geheugen opgelopen tot over de 300mb.

Eens kijken naar de nieuwe Camera applicatie :P. Yay filmen met flits en exposure levels optie bij het foto gedeelte 8) en een leuk detail, meedraaiende icoontjes als je hem horizontaal of verticaal vast hebt :).

[ Voor 50% gewijzigd door T1N5L3Y op 22-05-2010 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Wi-Fi hotspot werkt prima in combinatie met mijn T-Mobile abonnement! :)

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Het werkt heerlijk, android 2.2 :) Nu aan het uitvogelen hoe ik die trackball kleuren kan krijgen.

hmm, me htc keyboard werkt nu niet meer, ook niet de nieuwste versie... balen!

[ Voor 29% gewijzigd door Koen87 op 22-05-2010 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Ja erg jammer inderdaad, was ben ook een fan van dat toetsenbord, maar ik kan het wel heel even missen, zeker nu ook het stock keyboard wat gevoeliger geworden lijkt.

Dit zegt de maker van het keyboard trouwens erover, dus lang zal het wel niet zo zijn :) :
Status report on froyo support:
Google have changed the voice input APIs. The classes used previously just aren't there anymore. This affects some other keyboards on the market as well. Reading up on the changes right now, and after that I'll decide what to do. I might release a hotfixed version with voice input disabled completely until I get time to completely rewrite the HTC voice input code.
Verder lijkt 2.2 alles toch net wat soepeler te laten lopen, veel kleine verbeteringen, ben er tot nu toe erg over te spreken. Ook de portable wi-fi hotspot werkt verbazend goed moet ik zeggen, niet dat ik het veel zal gebruiken, maar erg mooi gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
Froyo is alive. Ik heb m stock draaien, zonder unlock!
Voor degenen die niet op de OTA willen wachten:
Download https://android.clients.g...0-from-ERE27.1e519a24.zip
Rename naar update.zip en zet op je SD (root)
Zet je N1 uit
Start opniew op met trackball+power ingedrukt
Kies Recovery, je krijgt een uitroeptekentje in beeld
Houdt vol up+power ingedrukt, je kunt daarna kiezen om de update.zip toe te passen

Klaar!

Credits aan Mythling

-----------------------------------
Eerste indrukken:

Flash werkt PERFECT op de Nexus. Filmpjes lopen vloeiend, sites laden gewoon nog net zo snel. Double tap to zoom (fit) is ook geniaal, vooral voor filmpjes. Enig nadeel: op sommige sites zoals dumpert heb je nu echt een addblocker nodig....

Verder 'bounced' alles nu na het swipen, iig het homescreen en het menu. En het menu heeft meer 3D effect gekregen, al vond ik het vorige mooier. Nouja, ik gebruik dat menu toch nooit.

Wat nog meer opvalt is dat de tekst in de browser scherper is, en deze wordt ook niet meer vaag bij scrollen. Ik kan nu alle tekst duidelijk lezen zonder in te zoomen.

[ Voor 43% gewijzigd door Flying Bobman op 23-05-2010 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
Je kan nu niet meer trillen uitzetten met de volumeknop, dat vind ik wel heel erg suf. Je kan nu alleen nog maar op stil op die manier, maar trillen blijft aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Even vraagje voor alle zekerheid, ik heb de N1 uit Uk. Kan ik compleet zonder problemen die update installeren? Dus eigenlijk beter gezegd, als ik wacht op de OTA update, zou ik dan ook deze krijgen :)?

edit:
Zo te zien heeft iemand de url uit de OTA gehaald en die gepost, lijkt me dus gewoon helemaal safe

[ Voor 22% gewijzigd door bop op 23-05-2010 10:00 ]

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij wil niet updaten bij mij, hij zegt iets van "signature fail"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 11:36:
hij wil niet updaten bij mij, hij zegt iets van "signature fail"
Ik heb ook signature verification failed. Wat is daar aan te doen?

edit: Ik zie dat de update.zip maar 0kb is op mijn telefoon. Daar zal het vast iets mee te maken hebben :)
edit2: Via ftp de update.zip er nu goed opgezet. Ik krijg nu deze error:
Verifying current system
assert failed: apply_patch_check("/system/lib/modules/bcm4329.ko" . "<hex>", "<hex>")

Heeft denk ik toch iets te maken met root? Ik heb dat met superboot himem gedaan.

edit: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=686593 did the job :)

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2010 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T1N5L3Y
Ik weet niet of dit er mee te maken heeft, maar op XDA-developers zeggen ze dat het alleen voor Nexus One telefoons is met Build Number: ERE27. Wat te zien is in settings bij 'About Phone', helemaal onderaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FLOiAM
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-05 00:07
Heb froyo nu werkend op m'n geroote nexus dankzij Paul;
http://android.modaco.com...yo-pre-rooted-update-zip/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Mythling schreef op zondag 23 mei 2010 @ 09:51:
Je kan nu niet meer trillen uitzetten met de volumeknop, dat vind ik wel heel erg suf. Je kan nu alleen nog maar op stil op die manier, maar trillen blijft aanstaan.
Oh heerlijk, hier heb ik op gewacht :D

--

Kan je nu de taal van het toetsenbord onafhankelijk wijzigen van dat van het OS zelf? Ik wil namelijk graag een NL tobo, maar een US OS? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
Ik heb build frf50, en het werkte prima op de manier die ik aangaf :)
Ik heb die update ook naar mn pc gedownload en daarna hernoemd en via bt verstuurd.
Dat je met de volumeknop de trilfunctie niet meer uit kan zetten is idd best wel suf, t was handig voor snachts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
Snake schreef op zondag 23 mei 2010 @ 13:23:
Kan je nu de taal van het toetsenbord onafhankelijk wijzigen van dat van het OS zelf? Ik wil namelijk graag een NL tobo, maar een US OS? :)
Dat kan, maar Nederlands zit er nog niet bij. Daarvoor moet je even HTC_IME downloaden. Dat is het HTC toetsenbord met nederlandse autocorrectie e.d. Werkt ook op niet geroote telefoons.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=624416

@ de rest. Je moet een originele recovery hebben om te flashen. Je kan daarna weer de custom recovery flashen en dit eroverheen flashen voor root: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=686627

[ Voor 17% gewijzigd door Mythling op 23-05-2010 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
Maar die werkt nog niet met froyo! De spraak input api is verandert en daarom crasht die htc_ime. Ze zijn er wel mee bezig op xda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
Werkt wel, er is een nieuwe versie speciaal voor Froyo zonder voice input

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
Ah. Als laatste post staat er nog iemand die force closes krijgt. Ik ga het meteen proberen, ben het stock tobo alweer helemaal zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Nu online

zAo

GPLv2 Fanboy

Weet iemand wat de laatste stand van zaken is rondom de verkoop van de Nexus? Mijn vader komt binnenkort in Canada en de USA en vraag mij af of hij daar een Nexus uit de Best Buy kan meenemen voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
Het is weer uitgesteld door Vodafone, dus meenemen uit de US is een prima plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-08 10:48
Ik draai nu ook Froyo 2.2 ;)

Heb wel lang aan het sukkelen geweest om de stock recovery er terug op te krijgen (zelfs niet gelukt)
Dankzij Paul FRF50 (zie link hierboven) kan je zelfs van custom rom upgraden (zelfs wipen moest niet bij mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Nu online

zAo

GPLv2 Fanboy

Mythling schreef op zondag 23 mei 2010 @ 14:16:
Het is weer uitgesteld door Vodafone, dus meenemen uit de US is een prima plan.
Dat is inderdaad een van mijn redenen, maar ik vraag me af hoe duur hij is aangezien hij op Amazon $700,- USD kost. Voor dat geld heb je ook een Nederlandse Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
700 dollar is wel heel veel geld. Bij google was het volgens mij 540 dollar. De Desire is ook een optie, maar dan heb je niet alle leuke dingen van de N1, zoals bijvoorbeeld hele snelle updates e.d. Persoonlijk zou ik even kijken of je die N1 niet ergens goedkoper in de US kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een 25 stappenplan is het me gelukt om froyo er op te krijgen. Zijn er meer mensen die last hebben dat de market enorm traag is?

Is push btw al te gebruiken? Via je desktop apps zoeken en dan pushen naar je toestel?

edit: Nu werkt alles weer prima!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2010 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JOfferijns
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-05 13:08
[b][message=34050082,noline]Is push btw al te gebruiken? Via je desktop apps zoeken en dan pushen naar je toestel?
Vond net deze, ga 'm nu zelf testen:
http://code.google.com/p/chrometophone/

EDIT: Getest, werkt perfect!
Echt heel handig van Google ;)

[ Voor 13% gewijzigd door JOfferijns op 23-05-2010 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 15:33
Ik heb de update.zip gebruikt (fr50) van modaco en die geflashed. Alles werkt prima, ik kan alleen allerlij apps niet vinden in de market en hij is idd bijna onwerkbaar traag.

edit:
Ik bedoel dus dat de market traag is, niet froyo zelf.

[ Voor 15% gewijzigd door martijnve op 23-05-2010 20:26 ]

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

martijnve schreef op zondag 23 mei 2010 @ 17:07:
Ik heb de update.zip gebruikt (fr50) van modaco en die geflashed. Alles werkt prima, ik kan alleen allerlij apps niet vinden in de market en hij is idd bijna onwerkbaar traag.
Doe eens een wipe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 15:33
Hoe bedoel je?
Ik heb een wipe full gedaan voor het flashen, moet ik daarna ook nog wipen?

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
JOfferijns schreef op zondag 23 mei 2010 @ 16:58:
[...]

Vond net deze, ga 'm nu zelf testen:
http://code.google.com/p/chrometophone/

EDIT: Getest, werkt perfect!
Echt heel handig van Google ;)
dat werkt volgens mij alleen nog met de browser. Als ik een routebeschrijving maak, en dan op send to phone klik, opent ie gewoon google maps. (waarschijnlijk omdat hij je doorstuurt naar maps.google.nl) Wel heel vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Froyo draait top hier!

Mis alleen de Nederlandse taal en trackball notifications, maar die ga ik er wel ff op flashen!

Flash doet het ook goed trouwens!!

Afbeeldingslocatie: http://img708.imageshack.us/img708/6471/snap20100523162505.pngAfbeeldingslocatie: http://img214.imageshack.us/img214/3817/snap20100523162436.pngAfbeeldingslocatie: http://img706.imageshack.us/img706/8114/snap20100523162524.png

Hier staat alles wat er nodig is:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=686734

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FLOiAM
Eerste tien minuten was froyo bij mij ook erg traag. Liep daarna ergg soepel en snel.. zeker wel beter geworden. Ik haal 37mflops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
cypher21 schreef op zondag 23 mei 2010 @ 18:32:
Froyo draait top hier!

Mis alleen de Nederlandse taal en trackball notifications, maar die ga ik er wel ff op flashen!
Laat me weten hoe je de trackball notificaties gedaan hebt, ben wel benieuwt :)

Ik ondervind nu helaas wel wat vaker een crash van een programma. zoals Handcent die nu ineens crashed en daarvoor nooit... Achja, de prijs van early adopters denk ik dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FLOiAM
Weet iemand hoe je (automatisch? ) je apps op de sd kan zetten met froyoo?
ik kan het nog niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThaGostino schreef op zondag 23 mei 2010 @ 19:18:
Het gebeurt juist automatisch als je geheugen bijna vol is.

Is het met de nieuwe browser eigenlijk mogelijk om je bookmarks met chrome the syncen?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2010 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ChRiZz-
  • Laatst online: 07-10 19:43
ThaGostino schreef op zondag 23 mei 2010 @ 19:18:
Heb ook sinds gister/vanochtend 01:30 Froyo op mijn Nexus. Pluspunten:
-Snelheid van opstarten (niet dat mijn nexus ooit zonder stroom komt te zitten ;),
-snelheid algemeen (maar kan gevoel zijn),
- flash,
-diverse interface wijzigingen homescreen en cam.

Maar ben vooral erg blij met de native exchange calendar ondersteuning, had google gelijk bij de release moeten doen.

Hmm volgens mij was het zo dat de apps eerst met de nieuwe SDK geüpdate moeten worden voordat de mogelijkheid er is om ze te moven naar SD.

Slache!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroot
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-03 13:11
de auto update duurde te lang, dus ik heb het op de manual manier gedaan.
werkt allemaal soepel! FLASH werkt ook leuk.

Beetje teleurgesteld over die trackball! had gehoopt dat ze daar wel gebruik van zouden maken,
ik snap het ook niet. want met een custom rom werkt het wel, dus hij kan van kleur veranderen. zou een kleine moeite moeten zijn om het werkend te krijgen volgens mij..
iemand anders al gelukt?

Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Met Handcent SMS werken de kleuren iig wel. Ik heb Gmail notification voor mails van gmail. Hoop dat de rest snel beschikbaar komt. De ontwikkelaar van Trackball Notifications heeft de boel nog niet werkend voor Froyo. Trackball Wake werkt helaas ook niet :(

BTW, iemand anders met Froyo en Better Keyboard ook problemen met de dictionary? Mijn woordenboek werkt niet meer. Gebruikt alleen namen uit mijn telefoonboek en de woordenlijst die ik handmatig heb toegevoegd

[ Voor 15% gewijzigd door cypher21 op 24-05-2010 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ChRiZz-
cypher21 schreef op maandag 24 mei 2010 @ 00:43:

BTW, iemand anders met Froyo en Better Keyboard ook problemen met de dictionary? Mijn woordenboek werkt niet meer. Gebruikt alleen namen uit mijn telefoonboek en de woordenlijst die ik handmatig heb toegevoegd
Yep hier hetzelfde probleem. Had het nog niet eens gemerkt. . . nou ja er zal vast wel snel een update komen. Anders het HTC_IME keyboard maar installeren, schijnt ook een goed alternatief te zijn.

Edit: inmiddels geïnstalleerd en werkt tot nu toe prima. Even wennen, want ben/was better keyboard gewend.

[ Voor 9% gewijzigd door -ChRiZz- op 24-05-2010 11:47 ]

Slache!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
-ChRiZz- schreef op maandag 24 mei 2010 @ 00:49:
[...]

Yep hier hetzelfde probleem. Had het nog niet eens gemerkt. . . nou ja er zal vast wel snel een update komen. Anders het HTC_IME keyboard maar installeren, schijnt ook een goed alternatief te zijn.
HTC_IME keyboard werkt niet, ik heb 2 builds geprobeerd en deze blijft crashen. Standaard keyboard werkt nu wel lekker vind ik zelf. Maar ik type nu veel engelse smsjes :)

Ik vind het wel leuk dat me trackball nu blauw knippert bij een sms :*)

[ Voor 65% gewijzigd door Koen87 op 24-05-2010 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
Om apps naar SD te kunnen installeren kan je het volgende doen (werkt bij mij)

start Terminal Emulator (downloadable van market)
su
pm setInstallLocation 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Mijn GSM trilt niet als ik SMSjes ontvang en hij staat op stil. Ik heb alle settings nagekeken, bij sound staat ie op altijd trillen, bij messaging op altijd trillen, en toch trilt hij niet :( probleem enkel bij mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ChRiZz-
Koen87 schreef op maandag 24 mei 2010 @ 07:45:
[...]

HTC_IME keyboard werkt niet, ik heb 2 builds geprobeerd en deze blijft crashen. Standaard keyboard werkt nu wel lekker vind ik zelf. Maar ik type nu veel engelse smsjes :)
Welke heb je geprobeerd? Ik heb deze High resolution version (Froyo/2.2, no voice input) gedownload maar nog niet geprobeerd :)

Slache!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FLOiAM
HTC_IME keyboard werkt bij mij wel op froyo,

Ik heb deze; http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=624416

Edit; zie dat hij al hierboven wordt genoemd, werkt wel op mijn froyo.

[ Voor 24% gewijzigd door FLOiAM op 24-05-2010 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
-ChRiZz- schreef op maandag 24 mei 2010 @ 10:17:
[...]

Welke heb je geprobeerd? Ik heb deze High resolution version (Froyo/2.2, no voice input) gedownload maar nog niet geprobeerd :)
Thx, die was er gisteren nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Snake schreef op maandag 24 mei 2010 @ 10:15:
Mijn GSM trilt niet als ik SMSjes ontvang en hij staat op stil. Ik heb alle settings nagekeken, bij sound staat ie op altijd trillen, bij messaging op altijd trillen, en toch trilt hij niet :( probleem enkel bij mij?
Hier trilt ie wel. Echter licht de trackball maar 1 keer op en blijft niet branden zoals ik dat voorheen had.

edit: ik gebruik trouwens Handcent en heb alle notificaties van de originele sms app uit staan.

[ Voor 10% gewijzigd door cypher21 op 24-05-2010 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
Koen87 schreef op maandag 24 mei 2010 @ 10:33:
[...]

Thx, die was er gisteren nog niet :)
Jawel hoor, die was er een paar uur na het uitlekken van de rom al ;)
Ik begin zo langzamerhand wel de kleine tweaks van Cyanogen te missen. Laten we hopen dat hij snel met een CR komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Mythling schreef op maandag 24 mei 2010 @ 10:49:
[...]

Jawel hoor, die was er een paar uur na het uitlekken van de rom al ;)
Ik begin zo langzamerhand wel de kleine tweaks van Cyanogen te missen. Laten we hopen dat hij snel met een CR komt.
Nadat ik mijn Froyo rom had geinstalleerd en zag dat mijn HTC_IME keyboard niet werkte, heb ik gelijk gechecked en gekeken naar de nieuwste ;) Ik was dus te snel :P

Nu werkt CoPilot ook al niet, moet niet gekker worden zo, ik heb et vermoeden dat ze heel wat hebben veranderd. En ik heb CoPilot volgende week dringend nodig! (zit in Zuid Afrika en ga rondtrekken...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Froyo is er nog maar net, en is eigenlijk nog niet echt helemaal uitgebracht voor telefoons. Geef ontwikkelaars even de tijd om hun apps te updaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

cypher21 schreef op maandag 24 mei 2010 @ 10:35:
[...]

Hier trilt ie wel. Echter licht de trackball maar 1 keer op en blijft niet branden zoals ik dat voorheen had.

edit: ik gebruik trouwens Handcent en heb alle notificaties van de originele sms app uit staan.
Helaas helpt zelfs een factory reset niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Quick update: http://www.androlib.com/a...zen-soundmanager-jDx.aspx deze app heeft het opgelost, gewoon even installeren, en bij instellingen > vibration settings (oid) ... You'll figure it out :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
Chrome to Phone is er nu ook voor Firefox. Ziet er niet zo strak uit als bij Chrome, maar het werkt.
https://addons.mozilla.org/en-US/seamonkey/addon/161940/

En nog een tip voor maps. Om dat naar je telefoon te sturen moet je op link klikken in maps, die link in je adresbalk kopieren, en dan op send to phone klikken.

[ Voor 34% gewijzigd door Mythling op 24-05-2010 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-09 21:13
Mythling schreef op maandag 24 mei 2010 @ 10:49:
[...]
Eens, daar zitten toch veel fijne aanpassingen in. Is die standaard nieuwsapplicatie al naar NL te zetten, of moeten we daarvoor wachten op een mod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Dat was die al gewoon op de stock ROM zodra de N1 uit was door met MoreLocale2 je telefoon duidelijk te maken dat je in NL zit. Alles wat dan in het Nederlands beschikbaar is wordt dat veelal ook, en de nieuwsapp trekt nieuws van Nederlandse sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dijkhuis schreef op maandag 24 mei 2010 @ 13:47:
[...]

Eens, daar zitten toch veel fijne aanpassingen in. Is die standaard nieuwsapplicatie al naar NL te zetten, of moeten we daarvoor wachten op een mod?
Even More Locale 2 installeren.
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste