Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Koen87 schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 17:38:
[...]

Laten ze nou serieus zien dat de FM antenne werkt? dat vind ik dan wel weer gaaf :)
Nee, dat werkt momenteel (nog) niet
van Modaco

Almost everything - it's quicker to talk about what doesn't work. Aside from the FM radio, there appear to be no hardware incompatibilities that will cause a problem between the two devices. Even the noise cancelling microphone is functional in this ROM. The only problems with the ROM are related to the fact it's early Beta. The camera application does not yet record at 720P and is locked to a max res of 3 Megapixels, but these are indeed all symptoms of an early Beta release, simple as that. You'll notice occasional oddities such as setting the wallpaper is best done through the settings app rather than the menu key on the homescreen, but on the whole, the system is pretty usable and very cool. Weirdly, Google Maps doesn't seem to have multitouch in this build, although the browser does. I'd expect this to change before release. Oh, did I mention Flash 10.1 appears to be present?

[ Voor 65% gewijzigd door cypher21 op 20-02-2010 18:01 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-05-2023
Ik vind die HTC widgets wel leuk, maar voor de rest vind ik Sense minder mooi dan het normale Android. Kun je Sense ook uitschakelen, behalve dus die widgets? Samen met flash is het wel heel aantrekkelijk om de N1 te rooten dan :)
@cypher21 Gefeliciteerd met de 500e post

[ Voor 14% gewijzigd door Flying Bobman op 21-02-2010 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Zou iemand het volgende eens voor mij kunnen testen:

Iemand bellen met je eigen belvolume op maximum (dus het volume van de speaker die je bij je oor houdt). De speaker in mijn nexus one wil dan namelijk wel eens kraken als de andere persoon iets hard praat, of met een luid geluid. Het klinkt dan net alsof het geluid iets te hard is voor het speakertje in mijn telefoon :O. Normaal of even terug sturen ?

Edit

En het is echt bijna helemaal verdwenen als het volume net 1 tikje lager staat als het maximum. Op het maximum kraakt het dus als er iemand hard praat. Als ik met maximaal volume bel naar 1200 (klantenservice van vodafone), kraakt het eigenlijk helemaal niet als ik naar dat bandje luister.

[ Voor 26% gewijzigd door Nipje op 21-02-2010 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Klopt het dat het scherm van de Nexus One niet echt transflectief is? Transflectief wil zoveel zeggen dat de pixels van het scherm ofwel van achteren verlicht kunnen worden (backlight) ofwel van voren (dus bijv zonlicht). Wat je dan krijgt is dat als het zonlicht feller is dan de backlight de kleuren welliswaar iets slechter worden, maar het scherm en het contrast behouden blijft en dus leesbaar.

Aangezien de Nexus One een amoled scherm heeft zouden de pixels/beeldpunten zelf licht geven en dus volgens mij niet echt "reflectief" kunnen zijn. Als ik het goed begrijp zou de helderheid dan minimaal zo hoog moeten zijn als het zonlicht om het scherm zichtbaar te houden. Ben erg benieuwd of deze aanname klopt (dus geen echt transflectief scherm zoals op de magic / hero) en of het een probleem is (als de helderheid hoog genoeg is zul je er minder van merken in het zonlicht).

Nogmaals, het is even een aanname, heb nog geen amoled scherm kunnen testen, maar als ik begrijp hoe het werkt zou e.e.a. volgens mij zo moeten werken. Benieuwd naar de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:07

CSB

:D

Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo'n helder scherm heb gezien op een telefoon. Dus ik denk dat dat wel goed gaat komen als straks de zomer aanbreekt. ;)

Even iets anders: ik neem aan dat er mensen zijn met custom firmwares (ik weet het, er is een apart topic voor) maar even de mensen met de stock rom: hoe lang doe je gemiddeld met een batterij? Het valt mij op dat ik er hooguit 2 dagen mee red, terwijl mijn HTC Touch HD makkelijk 4 dagen mee kon.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:20
CSB schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:35:
...

Even iets anders: ik neem aan dat er mensen zijn met custom firmwares (ik weet het, er is een apart topic voor) maar even de mensen met de stock rom: hoe lang doe je gemiddeld met een batterij? Het valt mij op dat ik er hooguit 2 dagen mee red, terwijl mijn HTC Touch HD makkelijk 4 dagen mee kon.
Hier haal ik soms het einde van de dag niet eens... dus met die 2 dagen zit je wel goed hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

xeeder schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 13:41:
Op automatisch dimmen zetten, verhelpt niets. Ik denk dat ik één van de dagen de CM er dan maar eens opzet... Maar zie dat niet echt zitten... Moet ik terug al men apps installeren, etc... En ben bang dat ik iets fout zou doen en men phone bricked zal zijn...

Bij mijn Omnia, heb ik het tientallen keren gedaan, maar de Nexus wil ik niet kwijt, haha.
Het gevaarlijkste deel is AMEN_RA's recovery image erop zetten. Eens dat succesvol is kan je 'm praktisch niet meer bricken, je kan namelijk steeds terugvallen op die recovery image en vandaaruit een nieuwe rom er op zetten :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik vind het jammer dat de dock niet beter te verkrijgen is. Ik zou 'm wat graag willen hebben.

Qua batterijduur: dat gaat tot 2 dagen als ik rustig ben. Maar GPS is een echte killer.

Zijn er al mensen die turn by turn aan de gang hebben gekregen? Want dat lukt mij dus niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Nipje schreef op zondag 21 februari 2010 @ 09:16:

Iemand bellen met je eigen belvolume op maximum (dus het volume van de speaker die je bij je oor houdt). De speaker in mijn nexus one wil dan namelijk wel eens kraken als de andere persoon iets hard praat, of met een luid geluid. Het klinkt dan net alsof het geluid iets te hard is voor het speakertje in mijn telefoon :O. Normaal of even terug sturen ?

Edit

En het is echt bijna helemaal verdwenen als het volume net 1 tikje lager staat als het maximum. Op het maximum kraakt het dus als er iemand hard praat. Als ik met maximaal volume bel naar 1200 (klantenservice van vodafone), kraakt het eigenlijk helemaal niet als ik naar dat bandje luister.
Zou iemand dit eens kunnen testen voor mij? Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Nipje schreef op zondag 21 februari 2010 @ 09:16:
Zou iemand het volgende eens voor mij kunnen testen:

Edit

Ik ervaar dit ook zo, mijn volume staat altijd net onder de max, om deze reden. Echter heb ik verder niets aan te merken op de tweezijdige belkwaliteit, die is hier echt dik in orde.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
martincm schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:34:
[...]

Ik ervaar dit ook zo, mijn volume staat altijd net onder de max, om deze reden. Echter heb ik verder niets aan te merken op de tweezijdige belkwaliteit, die is hier echt dik in orde.
Dus je ervaart ook echt de "hardwarematige" kraak? Geen stoor die door software zou kunnen komen? :)

Bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Nipje schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:47:
[...]

Dus je ervaart ook echt de "hardwarematige" kraak? Geen stoor die door software zou kunnen komen? :)

Bedankt voor je reactie!
Ja, inderdaad... het geluid is echt crisp sharp maar als de andere zijde harder praat of tonen die omhoog gaan dan hoor je idd iets anders. Weet niet of dit echt een kraak is, t is schel zeg maar. In ieder geval, een tik zachter is er helemaal niets aan de hand hoe hard iemand ook praat aan de andere zijde, en het volume is met die stand meer dan voldoende voor mij in ieder geval.

Softwarematig is dit in ieder geval niet....

[ Voor 3% gewijzigd door martincm op 22-02-2010 16:14 ]

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
martincm schreef op maandag 22 februari 2010 @ 16:13:
[...]

Ja, inderdaad... het geluid is echt crisp sharp maar als de andere zijde harder praat of tonen die omhoog gaan dan hoor je idd iets anders. Weet niet of dit echt een kraak is, t is schel zeg maar. In ieder geval, een tik zachter is er helemaal niets aan de hand hoe hard iemand ook praat aan de andere zijde, en het volume is met die stand meer dan voldoende voor mij in ieder geval.

Ja dat ja :). 1 standje lager heb ik het heel soms zelfs nog (bij hele harde stemmen ofzo). Bedankt voor de reactie. Ik ga ook maar niet terug met mn telefoon.. ben ik het straks 2 weken kwijt en krijg ik het zelfde probleem weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-06 14:32

Yoda

Can you feel it?

Ik heb een probleem met Android Market op mijn Nexus One. Vraag me af of meer mensen hier last van hebben. Ik kan nl. geen apps downloaden waar je voor moet betalen. (heb een Google Checkout account gekoppeld aan mijn Google Apps account) Alles werkt verder naar behoren, e-mail sync, calendar sync, contacts sync. Alleen als ik dus iets wil kopen in de Android Market dan krijg ik de melding dat ik mijn account moet toevoegen. Vervolgens log ik in en daarna kom ik weer op het scherm met de buy button en gebeurd er niets :S

Free apps zijn geen probleem overigens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

koendt schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 15:29:
[...]

dat is gewoon in te stellen in Gmail zelf geloof ik
Neen ik heb kleurtjes in Gmail ingesteld, maar ik zie die niet in Gmail op m'n Nexus One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Yoda schreef op maandag 22 februari 2010 @ 17:53:
Ik heb een probleem met Android Market op mijn Nexus One. Vraag me af of meer mensen hier last van hebben. Ik kan nl. geen apps downloaden waar je voor moet betalen. (heb een Google Checkout account gekoppeld aan mijn Google Apps account) Alles werkt verder naar behoren, e-mail sync, calendar sync, contacts sync. Alleen als ik dus iets wil kopen in de Android Market dan krijg ik de melding dat ik mijn account moet toevoegen. Vervolgens log ik in en daarna kom ik weer op het scherm met de buy button en gebeurd er niets :S

heb ik ook last van, krijg een server error wanneer ik wil betalen...
Heb de telefoon met hetzelfde account gekocht, dus de gegevens MOETEN kloppen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-06 14:32

Yoda

Can you feel it?

@cypher21 Krijg niks geen melding hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
martincm schreef op maandag 22 februari 2010 @ 16:13:
[...]

Nog iets raars gevonden, misschien toch een software fout:

Heb je vodafone? bel dan maar ns met 1200 (de klantenservice). Het bandje dat je dan hoort heeft ook een aardig harde stem met harde tonen er tussen. Hier kraakt het helemaal NIET op maximaal volume =\ erg raar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 10:24

Heb je een gmail adres voor je google account? Ik las ergens dat dat noodzakelijk was om te kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je zo wel over Wifi als over 3G geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MB4
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-11-2022

MB4

ben erg benieuwd wat dit gaat geven, maar voor nu: downloaden die stuff:
http://www.phonearena.com...catch-article-a_9770.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 07:21
MB4 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 21:04:
ben erg benieuwd wat dit gaat geven, maar voor nu: downloaden die stuff:
http://www.phonearena.com...catch-article-a_9770.html
Net gedownload, werkt wel goed! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 20:25

duderuud

Sliden is koel

Inmiddels heb ik aan de hand van deze guide Sense draaien. Erg mooi moet ik zeggen! Nog geen rare dingen tegen gekomen.

De N1 wordt beter en beter! ;)

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Nipje schreef op maandag 22 februari 2010 @ 19:21:
[...]

Nog iets raars gevonden, misschien toch een software fout:

Heb je vodafone? bel dan maar ns met 1200 (de klantenservice). Het bandje dat je dan hoort heeft ook een aardig harde stem met harde tonen er tussen. Hier kraakt het helemaal NIET op maximaal volume =\ erg raar!
Nope, K zit hier op T-Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
martincm schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:43:
[...]

Nope, K zit hier op T-Mobile
Jammer.

Zijn er wat meer mensen die de stoor even zouden kunnen testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Even cross posten vanuit het Nexus root topic: er is ergens een market enabler die ergens in een xml bestand op het filesystem iets wijzigd om betaalde apps te zien in Belgie.

Maar ik kan 'm niet meer vinden. Iemand? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Snake schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:50:
Even cross posten vanuit het Nexus root topic: er is ergens een market enabler die ergens in een xml bestand op het filesystem iets wijzigd om betaalde apps te zien in Belgie.

Maar ik kan 'm niet meer vinden. Iemand? :$
http://slideme.org/application/marketenabler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Dat is die voor 1.5 en 1.6. Er was een nieuwe voor 2.0

Overigens: jij hebt root, heb je nu nog betaalde apps?

[ Voor 11% gewijzigd door Snake op 23-02-2010 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Snake schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:38:
[...]

Dat is die voor 1.5 en 1.6. Er was een nieuwe voor 2.0

Overigens: jij hebt root, heb je nu nog betaalde apps?
Yep, ik zie ze allemaal, echter jij ziet ze niet in Belgie toch?!?......
volgens de changelog van op de googlecode pagina zou v2.0 / 2.1 ondersteund zijn vanaf MarketEnabler 3.0.7 dus die 3.0.8 versie zou moeten werken. Ik heb zelf overigens 3.0.4 (maar ik viste m volgens mij zelf uit de market vandaan).......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

martincm schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:42:
[...]

Yep, ik zie ze allemaal, echter jij ziet ze niet in Belgie toch?!?......
volgens de changelog van op de googlecode pagina zou v2.0 / 2.1 ondersteund zijn vanaf MarketEnabler 3.0.7 dus die 3.0.8 versie zou moeten werken. Ik heb zelf overigens 3.0.4 (maar ik viste m volgens mij zelf uit de market vandaan).......
Neen ik zie ze niet. Maar MET market Enabler wel.

Hopelijk komt Google rap met betaalde apps naar BE. Bende idioten.

Oh en ik zie betaalde apps. Thx :*

[ Voor 3% gewijzigd door Snake op 23-02-2010 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-08 10:48
Weet iemand hoe je kan voorkomen dat die volume-knoppen opzij het volume van de ringtone laag zetten?
maw...kan je de functie van deze toetsen aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 09:05
duderuud schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 11:09:
Inmiddels heb ik aan de hand van deze guide Sense draaien. Erg mooi moet ik zeggen! Nog geen rare dingen tegen gekomen.

De N1 wordt beter en beter! ;)
Bluetooth carkit in de auto werkt niet meer met deze ROM. verder is de telefoon nu wel bruikbaar geworden. (kaal N1 vond ik het echt helemaal niets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
bruikbaar terwijl basisfunctionaliteit niet (goed) werkt??? :S

Verkoop dan de nexus en haal volgende maand een Desire of een Legend :)

persoonlijk vind ik die Sense helemaal niets, maar lees goede verhalen over het batterijverbruik van de Modaco Alpha 9 build van de desire.
Wacht alleen toch echt even tot alles werkt voordat ik die ga proberen, bel gemiddeld 1 uur per dag via de carkit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Toch een opvallende test, de 3GS zou een beter scherm hebben in vergelijking met deze Nexus One :/

Bron: http://www.displaymate.com/iPhone_3GS_ShootOut.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 22:05

Sorbo

Uw hulp in huis!

Is dit misschien iets voor jullie Nexus One-fanaten? Ik weet niet of deze dezelfde functionaliteiten heeft als de officiele dock (Was er niet iets met een klok?), maar voor 18 dollar kun je wel je Nexus mooi overeind zetten + je hebt ruimte voor een tweede accu.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.34205

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
alwaysleft schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 21:11:
Toch een opvallende test, de 3GS zou een beter scherm hebben in vergelijking met deze Nexus One :/

Bron: http://www.displaymate.com/iPhone_3GS_ShootOut.htm
Ik heb de test gezien, klopt niets van. Kennelijk comprimeerd de nexus de fotos dusdanig dat "banding" ontstaat. Wanneer ik de plaatjes resise naar 800x480 zien ze er gewoon top uit. Ook als ik de foto met een andere gallery applicatie bekijk.
Bekijk dit topic maar eens: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=637063

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kan iemand een schaats app maken voor Kemkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
cypher21 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 20:26:
bruikbaar terwijl basisfunctionaliteit niet (goed) werkt??? :S

Verkoop dan de nexus en haal volgende maand een Desire of een Legend :)

persoonlijk vind ik die Sense helemaal niets, maar lees goede verhalen over het batterijverbruik van de Modaco Alpha 9 build van de desire.
Wacht alleen toch echt even tot alles werkt voordat ik die ga proberen, bel gemiddeld 1 uur per dag via de carkit :)
Alleen BT werkt niet, maar kan nu wel calender met active sync vanuit exchange ophalen (met N1 niet) kan mail flaggen (N1 niet) HSPDA etc etc, dus het is wel beter ja ondanks dat BT niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
cypher21 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 23:15:
[...]

Ik heb de test gezien, klopt niets van. Kennelijk comprimeerd de nexus de fotos dusdanig dat "banding" ontstaat. Wanneer ik de plaatjes resise naar 800x480 zien ze er gewoon top uit. Ook als ik de foto met een andere gallery applicatie bekijk.
Bekijk dit topic maar eens: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=637063
Ik snapte je post niet, tot ik die link bekeek. Je bedoelt dat de gallery app van de nexus de foto's dermate vern**kt dat het resultaat zo is als in die test, maar als je naar dezelfde foto kijkt via de browser of een andere gallery app, je dan wel fatsoenlijke foto's krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
@matthijs
Tsja, ieder zijn ding, ik vind het niet beter. Maar gelukkig hebben we keus zat qua roms op de nexus ;)

Hsdpa werkt hier prima, haal 3 mbit met vodafone. Ik gebruik de motorola corp calander voor sync met exchange, en gebruik het flaggen van mail niet.
Sense vind ik niet prettig werken, en heb echt BT carkit nodig (dat vind ik basisfunctionaliteit) en al die poespas niet

@flyguy,
Idd. Als je de fotos via een andere gallery bekijkt, of ze op de pc resized naar de resolutie va het scherm zien ze er gewoon prima uit.
Kennelijk comprimeert de gallery app en browser de fotos op een brakke manier.
Heeft dus niets met het scherm te maken, maar is een softwarematig probleem.

[ Voor 37% gewijzigd door cypher21 op 24-02-2010 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even advies nodig van mensen die de N1 al een paar dagen / weken in gebruik hebben, ik weet namelijk nog niet zeker of ik hem al zal halen of nog wachten tot de problemen met 3G verbindingen opgelost zijn. Mijn vraag is, hoe erg zijn die problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
  • Laatst online: 23-05-2023
Lees het topic door. Is al meerdere keren antwoord op gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Flying Bobman schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 21:52:
Lees het topic door. Is al meerdere keren antwoord op gegeven.
idd, ik denk dat je het niet meer op 2 handen kan tellen.
Spb Mobile Shell 5 draait trouwens wel lekker op de Nexus ;)

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Echt 'super' soepel vind ik het niet draaien in dat filmpje.
Draai je het zelf op je N1? Zo ja, wat zijn je persoonlijke ervaringen?
Neemt het veel ram/cpu?
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 21:36:
Ik heb even advies nodig van mensen die de N1 al een paar dagen / weken in gebruik hebben, ik weet namelijk nog niet zeker of ik hem al zal halen of nog wachten tot de problemen met 3G verbindingen opgelost zijn. Mijn vraag is, hoe erg zijn die problemen?
Aangezien je vrij nieuw bent hier:
Rechts bovenin het scherm zie je een optie zoeken staan.
Als je daar klikt zie je staan: [zoeken in][Dit topic(and)]
Type hier 3g en geef een enter.
Vervolgens zie je alle hits op 3g in deze topic.
Als je het goed doet krijg je dit: link

hoop dat dit je vraag beantwoord

[ Voor 72% gewijzigd door Ganymedus op 25-02-2010 01:18 ]

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Sorbo schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 22:07:
Is dit misschien iets voor jullie Nexus One-fanaten? Ik weet niet of deze dezelfde functionaliteiten heeft als de officiele dock (Was er niet iets met een klok?), maar voor 18 dollar kun je wel je Nexus mooi overeind zetten + je hebt ruimte voor een tweede accu.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.34205
De officiele dock switcht naar de Clock app als ie in de dock wordt gezet.

Voordeel bij de officiele is dat ie niet via de Micro USB gaat maar via die 3 dot connectortjes die je onderin je Nexus ziet. Dus je USB poort slijt niet zo snel.
--

Net even terug de normale ROM er op gezet, maar vroeger had ik een telefoontje naast mijn contacten staan om direct te bellen.

Maar hoe zet ik dit aan?

[ Voor 10% gewijzigd door Snake op 25-02-2010 07:29 ]

• martincm

martincm

[Android 14!]

Snake schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 07:27:
[...]

Net even terug de normale ROM er op gezet, maar vroeger had ik een telefoontje naast mijn contacten staan om direct te bellen.

Maar hoe zet ik dit aan?
In je contacten, Opties, Preferences, en dan onder Contact vinkje 'Show Dial Button' aanvinken....

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

martincm schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:02:
[...]

In je contacten, Opties, Preferences, en dan onder Contact vinkje 'Show Dial Button' aanvinken....
Ik heb 'Opties' niet. Noch Preferences. Heel gek :|

Ik denk toch dat het een functie is van een Custom ROM, niet van de standard ROM.

[ Voor 13% gewijzigd door Snake op 25-02-2010 14:09 ]

• martincm

martincm

[Android 14!]

Snake schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 13:38:
[...]

Ik heb 'Opties' niet. Noch Preferences. Heel gek :|

Ik denk toch dat het een functie is van een Custom ROM, niet van de standard ROM.
Ja Opties in de zin van die softbutton (2e van links, naast je 'back' pijltje)....Daaronder moet je Preferences kunnen vinden....

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

martincm schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 14:22:
[...]

Ja Opties in de zin van die softbutton (2e van links, naast je 'back' pijltje)....Daaronder moet je Preferences kunnen vinden....
Neen is er niet :)
Ik heb

Eerste lijn: search, new contact
2de lijn: display options, accounts, import/export

Als ik bij Contacts > Contacts kijk.

• martincm

martincm

[Android 14!]

Snake schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 14:29:
[...]

Neen is er niet :)
Ik heb

Eerste lijn: search, new contact
2de lijn: display options, accounts, import/export

Als ik bij Contacts > Contacts kijk.
Excuses dan is t een mod, de WyContacts Mod (en de zit idd standaard bij de CM rom).....

• crepsly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 21:37
Hallo,

Ik zit erg te twijfelen of ik een Milestone ga halen of een HTC Desire/N1, nu ik een beetje aan het rondkijken ben zie ik dat de cpu in de Desire/N1 een stukje sneller is dan de Milestone. Echter wordt soms aangegeven dat de Milestone een betere GPU gebruikt dan de Desire/N1. Kunnen jullie mischien hier wat meer over vertellen dus welke van de twee heeft de meeste FPS in een 3D game? En hoe erg missen jullie het toetsenbordje in games/apps?

Alvast bedankt _/-\o_

2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Google eens op beide processoren, dit onderwerp is namelijk al vrij vaak besproken ;)

• Koen87
crepsly schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 15:04:
Hallo,

Ik zit erg te twijfelen of ik een Milestone ga halen of een HTC Desire/N1, nu ik een beetje aan het rondkijken ben zie ik dat de cpu in de Desire/N1 een stukje sneller is dan de Milestone. Echter wordt soms aangegeven dat de Milestone een betere GPU gebruikt dan de Desire/N1. Kunnen jullie mischien hier wat meer over vertellen dus welke van de twee heeft de meeste FPS in een 3D game? En hoe erg missen jullie het toetsenbordje in games/apps?

Alvast bedankt _/-\o_
Idd zoals RoD zegt, al zo vaak vertelt. Maar om je toch een hint te geven. De milestone/Droid heeft een PowerVR SGX 530 GPU en e Nexus One/Desire heeft een Ati Imageon Z430.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Wat ik wel mis is de mogelijkheid een proxy in te stellen voor de Wifi connectie. Niet kunnen vinden en zoeken met Bing/Google leverde alleen maar dezelfde vraag zonder oplossing op. Dit is toch redelijk basis functionaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mophun
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-08-2022
Tja een foto zegt meer dan duizend woorden....
Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/_dxLQhUnMRoU/S4qv1TIbmUI/AAAAAAAAAF0/44f7U3V8Dvo/s640/nexus_one_kapot.jpg

Niet laten vallen. Want 't apparaatje is behoorlijk kwetsbaar.
(en dat al na nog geen twee weken in bezit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 20:31
Zonde...hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Ziet er naar uit dat er iets flink tegen je scherm aangetikt heeft?

@ Hieronder
Mophun schreef op zondag 28 februari 2010 @ 19:07:
Tja een foto zegt meer dan duizend woorden....
Niet laten vallen.

[ Voor 64% gewijzigd door PeterSelie op 28-02-2010 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Ai, minder...

Laten vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 15:43
Bij belsimpel, bij de omschrijving van de telefoon, staat sinds kort:
Nederlandse garantie
Nederlandse taal & menu
Nederlandse handleiding (digitaal)

Zou het kunnen dat de Nexus dan toch binnenkort officieel naar NL komt, en niet Juli zoals de telegraaf heeft vermeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SoaDmaggot schreef op zondag 28 februari 2010 @ 20:50:
Ziet er naar uit dat er iets flink tegen je scherm aangetikt heeft?
Hij zegt juist 'Laat hem niet vallen, want het apparaatje is erg kwetsbaar' ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

CLB schreef op zondag 28 februari 2010 @ 21:22:
[...]

Volgensmij stond er eerst iets anders want ik keek er ook heel vreemd tegenaan toen ik het eerst las.
Maar zijn post is niet geedit dus zal het wel verkeerd hebben gelezen.

Hoe hoog heb je hem laten vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
CLB schreef op zondag 28 februari 2010 @ 21:22:
[...]

Juist, een kwestie van misinterpretatie, zullen we maar zeggen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mophun
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-08-2022
koekoek2003nl schreef op zondag 28 februari 2010 @ 23:51:
[...]

Volgensmij stond er eerst iets anders want ik keek er ook heel vreemd tegenaan toen ik het eerst las.
Maar zijn post is niet geedit dus zal het wel verkeerd hebben gelezen.

Hoe hoog heb je hem laten vallen?
Nog geen meter hoog. Maar wel op de plavuizenvloer.
Ik heb ondertussen via Ebay een nieuwe digitizer (glasschermpje) voor de Nexus besteld.
Niet dat ik nou echt ervaring heb met het knutselen aan telefoons, maar als ik het niet probeer kan ik hem net zo goed in de prullenbak gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik kan iedereen aanraden dit http://forum.xda-develope...=624416&highlight=htc+ime keyboard (extract van het keyboard van Sense uit de Desire ROM) te installeren.

Het is way better dan dat van Android zelf, en way^2 beter als better keyboard.

[ Voor 11% gewijzigd door Snake op 01-03-2010 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 19:56
@Mophun: Oei, ik laat zelf m'n mobieltjes niet zo snel vallen, maar ik denk dat iedereen toch wel een aantal keer zijn mobiel laat donderen. Dan wel vanaf een stoel, uit een broekzak, of iets anders lomps. Misschien dat die van jou gewoon een ongelukkig val maakte...

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

In de TS staat zo'n kapje met aan de achterkant een QR code, kan je die kapjes ook krijgen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Laatst online: 16-09 20:33

Greebs

inert

Snake schreef op maandag 01 maart 2010 @ 09:29:
Ik kan iedereen aanraden dit http://forum.xda-develope...=624416&highlight=htc+ime keyboard (extract van het keyboard van Sense uit de Desire ROM) te installeren.

Bedankt voor de tip, HTC Sense hoeft van mij niet, maar dit is een heerlijk toetsenbord! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphdavidvdb
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Bomin schreef op maandag 01 maart 2010 @ 12:37:
[...]

Bedankt voor de tip, HTC Sense hoeft van mij niet, maar dit is een heerlijk toetsenbord! _/-\o_
Hebben jullie enig idee wat ik fout doe? Ik heb de twee apk's gepushed naar de app folder. Opnieuw gestart. Alles gaat goed. Touch Input geselecteerd als input method en krijg dan de melding dat de applicatie HTC_IME has stopped unexpectedly.

Ik kan bij XDA zo snel de oplossing niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Ik heb het zo gedaan: SD card gemount @ PC, hierop de .htcime in root gezet en de twee APK's. Toen met Astro de twee APK's geïnstalleerd (volgorde Clicker -> HTC_IME, weet niet of het iets uitmaakt). Vervolgens inderdaad bij settings -> Language & Keyboard voor Touch Input gekozen en dan werkt alles vrolijk. Misschien ben je de .htcime vergeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beter dan Better Keyboard, dat beloofd wat, straks is installeren...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Enkele leuke dingen aan die keyboard: hij's 'gratis'. Ik ben er zeker van dat de legaliteit valt de disputeren, maar xda dult ook geen illegale content, dus dat zal wel in orde zijn. Vooral voor mij is dit interesant aangezien ik geen betaalde apps zie in mijn Market ;)

En hij slaat automatisch nieuwe woorden op die je maakt, waarvoor je woordenboek automatisch wordt uitgebreid. En in de toekomst versnelt dat het typen. Bij Better Keyboard moet je handmatig ieder woord erbij zetten. Dat heeft wel een nadeel, mijn wachtwoord staat nu bij m'n user defined words :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
FireFox op je Android (fennec)
Afbeeldingslocatie: http://androidandme.com/wp-content/uploads/2010/02/n1fennec.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Jawadde, met Weave. Prachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphdavidvdb
Bomin schreef op maandag 01 maart 2010 @ 13:44:
Ik heb het zo gedaan: SD card gemount @ PC, hierop de .htcime in root gezet en de twee APK's. Toen met Astro de twee APK's geïnstalleerd (volgorde Clicker -> HTC_IME, weet niet of het iets uitmaakt). Vervolgens inderdaad bij settings -> Language & Keyboard voor Touch Input gekozen en dan werkt alles vrolijk. Misschien ben je de .htcime vergeten?
Zet je de APK's ook in de root? Of zet je ze in system/app? Dat laatste heb ik namelijk gedaan via ADB.

Draai je een custom ROM? Kan het daaraan liggen? Ik heb de mijne namelijk wel geroot maar draai de stock ROM (wel met de laatste update).

De .htcime was ik niet vergeten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Ik heb de APK's vanaf de root geïnstalleerd ja, maar denk niet dat dat mag uitmaken. Draai stock 2.1-update1 ERE27 en bootloader locked, kortom er is niets aan gesleuteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphdavidvdb
Bomin schreef op maandag 01 maart 2010 @ 19:25:
Ik heb de APK's vanaf de root geïnstalleerd ja, maar denk niet dat dat mag uitmaken. Draai stock 2.1-update1 ERE27 en bootloader locked, kortom er is niets aan gesleuteld.
Ok, vreemd. Ik ga het nog wel een keer proberen. Heb jij ook de high resolution versie geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Better keyboard werkte hier erg buggy. Deze lijkt so far erg goed te werken. Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenM
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-08 15:26
Weter er misschien iemand hoe je op de order page van de nexus rond het 'Sorry, the Nexus One phone is not available in your country or region.' kunt raken? ik weet dat het vroeger ging en je dan een adres in de UK kon kiezen, maar nu kan ik dat blijkbaar niet meer. Online proxy sites lijken ook niet te werken voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 10:31
svenM schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 10:06:
Weter er misschien iemand hoe je op de order page van de nexus rond het 'Sorry, the Nexus One phone is not available in your country or region.' kunt raken? ik weet dat het vroeger ging en je dan een adres in de UK kon kiezen, maar nu kan ik dat blijkbaar niet meer. Online proxy sites lijken ook niet te werken voor mij.
Gebruik Hotspot Shield VPN:
http://hotspotshield.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

tegenwoordig kan je op Google.com/phone de batterij en de dock erbij bestellen. Bah bah zo'n spijt dat ik dat nog niet kon toen.

Straks misschien de dock bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

ralphdavidvdb schreef op maandag 01 maart 2010 @ 21:34:
[...]

Ok, vreemd. Ik ga het nog wel een keer proberen. Heb jij ook de high resolution versie geprobeerd?
Dat is degene die ik gebruik ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphdavidvdb
Bomin schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 18:46:
[...]

Dat is degene die ik gebruik ja.
Bomin, thnx! Opnieuw geprobeerd na de apk's op mijn SD te hebben gezet. Vervolgens geinstalleerd via Astro. Draait nu zonder enig probleem.

Nu maar eens kijken of ik het daadwerkelijk een beter toetsenbord vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphdavidvdb
Cool! Ik kan nu de kleur van mijn notificatielampje instellen voor het weergeven van een sms!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=628809

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan ook gewoon met 'n third party app a la HandCent SMS =) (maar okee cool is het wel, net zoals de Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif knop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-09 21:03
ralphdavidvdb schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 21:42:
Cool! Ik kan nu de kleur van mijn notificatielampje instellen voor het weergeven van een sms!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=628809
Ik heb hem zojuist ook geïnstalleerd. De eerste minuut knippert mijn trackball in de ingestelde kleur (in mijn geval blauw) maar daarna gaat hij over op de standaard witte kleur.

Lijkt me een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorted
  • Laatst online: 09-07-2024
Hoop deze week mijn N1 binnen te krijgen + dockingstation voor omgerekend Euro 407,- incl shipping. Heeft iemand nog ervaring met screenprotectors voor de N1? Heb zelf de Ultra Clear van Brando op het oog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphdavidvdb
Dotto schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 09:58:
[...]

Ik heb hem zojuist ook geïnstalleerd. De eerste minuut knippert mijn trackball in de ingestelde kleur (in mijn geval blauw) maar daarna gaat hij over op de standaard witte kleur.

Lijkt me een bug?
Volgens mij geen bug, je moet de notificatie van het toestel zelf uitzetten. Dat kan door naar "messaging" te gaan, " settings" en dan " notifications".

Als je die uit zet dan zou het beter moeten gaan denk ik. En anders is het idd een bug. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
Weet iemand hoe je een proxy kunt instellen voor wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
DorkoTheBeast schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:23:
Weet iemand hoe je een proxy kunt instellen voor wifi?
Wat heb je zelf al geprobeerd? We verwachten wel wat eigen inzet in je post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
Heb alle settings doorzocht maar kan niets vinden. Ook met anycut geprobeert maar proxy-settings werken enkel met 3G?
Lijkt een probleem van android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

DorkoTheBeast schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 20:44:
Heb alle settings doorzocht maar kan niets vinden. Ook met anycut geprobeert maar proxy-settings werken enkel met 3G?
Lijkt een probleem van android
http://code.google.com/p/proxysetting/

http://www.google.com/sea...official&client=firefox-a

Niet genoeg info? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
idd...info genoeg... maar nog weinig oplossingen... daarmee mijn vraag...( daarvoor is toch een forum dacht ik)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 23:46:
Kan ook gewoon met 'n third party app a la HandCent SMS =) (maar okee cool is het wel, net zoals de [afbeelding] knop)
Dmv Handcent lukt het mij niet om de kleur aan te passen op de N1. Jij wel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 09:19:
[...]

Dmv Handcent lukt het mij niet om de kleur aan te passen op de N1. Jij wel??
Werkt hier prima.

Gmail notifier voor oranje gmail
Groen voor email
blauw voor sms
Rood voor gemiste oproepen.

Prima zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren Vodafone op mijn Nexus One, en moet zeggen dat het 3g bereik goed is als ik onderweg ben.
Thuis zit ik helaas op het randje van 3g/2g. Ik heb vol 2g bereik en 0 tot 2 streepjes 3g als ik hem handmatig op 3g only zet. De downloadsnelheid is dan wel 330 KB/s, dus als ik eenmaal 3g signaal heb is het prima, ook al zijn het maar 0 tot 2 streepjes (vaker 0 dan 2).

Nu zit ik met het volgende rare probleem:
Als ik hem automatisch laat kiezen tussen 3g en 2g, dan kiest hij vaak voor 2g, maar soms ook voor 3g. Als hij het 3g signaal dan eenmaal te zwak beoordeelt gaat hij over naar 2g, so far so good. Alleen het rare is dat hij redelijk vaak aan blijft geven dat hij op 3g zit en ook nog eens 4 streepjes bereik heb, wat dus ongewoon is. (icoontje in de statusbalk, en bij phone info staat hij op UMTS), doe ik dan een speedtest dan haal ik 4 KB//s, dus zit ik wel degelijk op 2g.

Iemand die dit ook wel eens heeft dat de telefoon blijkbaar denkt dat hij op 3g zit, terwijl hij dat dus duidelijk niet zit? En is er een manier om te zorgen dat hij meer moeite doet om op 3g te blijven? Ik ben bang dat hij nu de hele tijd tussen 3g en 2g gaat zitten switchen, en ik las dat dat nogal wat stroom gebruikt (instellen op 3g only vind ik niet zo handig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qoon3x
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 20:56
Voor mensen die wel eens thetering gebruiken met hun laptop maar daarvoor hun usb kabel moeten aansluiten: Wireless thetering met deze app werkt super!
http://code.google.com/p/android-wifi-tether/

Erg makelijk in gerbuik en veel opties!

NB: je hebt wel root nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cypher21 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 09:38:
[...]

Werkt hier prima.

Gmail notifier voor oranje gmail
Groen voor email
blauw voor sms
Rood voor gemiste oproepen.

Prima zo.
Moet je N1 hiervoor geroot zijn? Ik krijg het namelijk niet voor elkaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:06:
[...]

Me neither. (ook nog niet geroot)

Overigens voor de exchange gebruikers (die de calender missen): op xda staat nu de 1.0.4 versie van De CorpCal.apk, welke geen FC's meer zou moeten geven als je op agenda-view klikt!

Heb hem nog niet kunnen proberen aangezien mijn kersverse N1 nog niet is geroot (kwestie van tijd), dus ben benieuwd! Link staat hier eerder in het topic vermeld, en ga dan naar de laatste pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:06:
[...]

Ja, hiervoor moet je je N1 rooten. Eigenlijk bij alle coole snufjes en dergelijke moet je je N1 laten rooten :+
Waarschijnlijk komt het wel bij een volgende Android release, maar dan moet je geduld hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Handcent heeft geen root nodig om de led aan te passen op m'n Motorola Milestone...

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste