Monster Hunter is een van de weinige grote hardcoretitels die uit is gekomen vorig jaar. Erg goede game als je ervan houdt.
Het is een aanrader. Het is een uitdagende game. In single player mode is je doel om een dorpje te redden van een grote Leviathan, Lagiacrus. Om dit grote beest te overmeesteren, moet je op andere monsters gaan jagen zodat je met hun resten sterkere wapens en armor te maken. Deze cycle gaat door en door totdat je alle monsters hebt verslagen.Gynnad schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 13:37:
[...]
Is het een aanrader? Want heb eigenlijk niet meer heel veel van het spel gehoord
Is het dan afgelopen? Nope, want je kunt dit spel ook online spelen met andere spelers. Je gaat dan met een gezamelijke doel jagen op monsters. De online versies van dezelfde monsters zijn wel veel sterker dan hun offline counterparts, waardoor samen spelen veel belangrijker maakt.
Met online quests kun je Hunter Ranking points verdienen, als je een bepaald niveau haalt dan kom je in de High Rank regionen waar de monsters nu ook specials items zullen geven, waardoor je weer sterkere wapens/armor kunt maken.
Ik vind het een erg vermakelijke game, lastig op sommige punten. Totdat je alle moves kent van de boss monsters en daarop inspeelt. Denk je dat je goed bezig bent, word je met de grond gelijk gemaakt door de online versie van dezelfde boss monster. Ik heb het spel icm de classic controller pro gekocht voor 45 euro bij de bartsmit. Het spel is het best te spelen met de classic controller btw.
Wii FC: 2129-2099-1796-3776
Verwijderd
Ik wordt echt strontziek van die hackers bij Mario Kart; items spammen (zelfs al voor de race begin), supersnelheid, vliegen en weet ik veel wat nog meer? Waarom doet Nintendo hier niks aan ?!
Verwijderd
Mee eens. Ik las laatst dat het record voor Dry Dry Ruins op 0.00 stond. Dat is bijna onmogelijk om te verbeteren.Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2011 @ 09:10:
Ik wordt echt strontziek van die hackers bij Mario Kart; items spammen (zelfs al voor de race begin), supersnelheid, vliegen en weet ik veel wat nog meer? Waarom doet Nintendo hier niks aan ?!
lees: Je moet heel fanatiek zijn in vals spelenVerwijderd schreef op maandag 21 februari 2011 @ 10:48:
[...]
Mee eens. Ik las laatst dat het record voor Dry Dry Ruins op 0.00 stond. Dat is bijna onmogelijk om te verbeteren.
Nintendo blijft een zielige partij als het op online entertainment aankomt. Een brak 'friends'-systeem, die wii-ware shop is een lachertje (wat een brakke interface) en de algehele ondersteuning (zie mariokart) is een drama... Ik ben eigenlijk ook bang dat dit nooit echt beter word in toekomstige generaties consoles...
Verwijderd
Oefenen, oefenen en oefenen![message=,noline]TopCat schreef op maandag 21 februari 2011 @ 10:48[/message]:
[...]
Mee eens. Ik las laatst dat het record voor Dry Dry Ruins op 0.00 stond. Dat is bijna onmogelijk om te verbeteren.
Inderdaad, ik ben echt benieuwd hoe het nu bij de 3DS allemaal geregeld is.Tijn89 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 20:39:
[...]
Nintendo blijft een zielige partij als het op online entertainment aankomt. Een brak 'friends'-systeem, die wii-ware shop is een lachertje (wat een brakke interface) en de algehele ondersteuning (zie mariokart) is een drama... Ik ben eigenlijk ook bang dat dit nooit echt beter word in toekomstige generaties consoles...
Bij de Wii hadden ze het online-gedeelte eigenlijk net zoals dat van de PS3 en Xbox 360 moeten maken. Jammer dat dit ook niet meer met een update kon, omdat zodra je een spel in de Wii doet de firmware er niks meer mee te maken heeft en dus features niet zomaar toegevoegd kunnen worden daardoor. Ik ben zeer benieuwd of dit ook nog bij de 3DS het geval is.
Klinkt inderdaad alsof de Wii beter bij je past. En op een oude CRT moet je inderdaad geen HD console willen aansluiten, die onleesbaar kleine letters zijn erg irritant (ik had mijn PS3 korte tijd op een CRT aangesloten). Oh en RGB scart is inderdaad een goed idee voor beter beeld.nerz101 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 14:30:
[...]
Ik denk dat ik dat ook maar ga doen, maar ik denk dat de Wii vooral gebruikt gaat worden als er vrienden op bezoek komen (of als ik gewoon wil bowlen).
Ik zag de Wii al vanaf een bedrag van 80 euro op marktplaats, alleen ik moet wel echt Wii sports resort erbij hebben want ik vind "spin control" bij het bowlen echt helemaal te gek.
En verder denk ik dat de meeste games die op de Xbox uitkomen voor mij beter op de pc speelbaar zijn, Mass Effect, Portal en de Elder Scroll games heb ik eigenlijk altijd al op de pc gespeeld ondanks dat ik wel een xbox had.
Hier nog helemaal geen reacties op de wii2 geruchten?
10 second ninja DONE
Verwijderd
Welke geruchten? Die ongefundeerde BS geruchten die op dezelfde site staan die ook de ps4 en X720 voor dit jaar verwachten? Laat me niet lachen. Die geruchten zijn even waar als dat Turbo Toons 3DS een launchtitel voor de 3DS is geworden.Sagat schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 14:00:
Hier nog helemaal geen reacties op de wii2 geruchten?
deze geruchten:
nieuws: 'Nintendo zal Wii 2 op E3 aankondigen'
Maar omdat het allemaal nog unconfirmed is, zijn het natuurlijk ook geruchten
Anyways, er vanuitgaande dat het waar is, vind ik het geen slechte zet van nintendo. Met move en kinnect heeft de wii nu alleen de nintendo games als unique selling point, en dat is niet genoeg meer vrees ik.
nieuws: 'Nintendo zal Wii 2 op E3 aankondigen'
Maar omdat het allemaal nog unconfirmed is, zijn het natuurlijk ook geruchten
Anyways, er vanuitgaande dat het waar is, vind ik het geen slechte zet van nintendo. Met move en kinnect heeft de wii nu alleen de nintendo games als unique selling point, en dat is niet genoeg meer vrees ik.
10 second ninja DONE
Ik snap niet dat mensen nog steeds geruchten over Nintendo serieus nemen. Ik geloof dat er sinds een half jaar na de launch van de Wii geruchten waren over een HD versie
.
Nintendo gaat echt niks aankondigen met de focus op de 3DS. De Wii verkoopt nog steeds en Donkey Kong Country Returns ging alweer 5 miljoen keer over de toonbank. Die lui gaan echt niks rushen.
Voor de rest lekt Nintendo nooit iets uit qua hardware. Hooguit dat er iets opvalt wanneer er een merknaam geregistreerd wordt, zoals bij de 3DS.
Nintendo gaat echt niks aankondigen met de focus op de 3DS. De Wii verkoopt nog steeds en Donkey Kong Country Returns ging alweer 5 miljoen keer over de toonbank. Die lui gaan echt niks rushen.
Voor de rest lekt Nintendo nooit iets uit qua hardware. Hooguit dat er iets opvalt wanneer er een merknaam geregistreerd wordt, zoals bij de 3DS.
[ Voor 16% gewijzigd door BarôZZa op 08-03-2011 16:13 ]
Ok ik geef toe dat de hd wii idd al heel lang als gerucht rond loopt.
En 5 miljoen voor donkey kong (Terecht overigens, enige wii spel wat ik enigsinds gespeeld heb naast sport) is natuurlijk heel leuk. Maar ik heb geen idee hoe dat vergelijkt met....een halo, killzone, pro evo/fifa, call of duty?
Maar dan maak ik er even een discussie puntje van. Wat gaat nintendo nodig hebben om de volgende generatie te overleven?
Ze hadden de wiimote als unique selling point. Dat is niet meer het geval. Bluray en projectie? Het lijkt me te weinig.
Ze hebben natuurlijk flink kunnen cashen deze generatie, dus een wii2 in wat voor vorm dan ook, zal er zeker komen, verder is het natuurlijk afhankelijk van wat sony en ms doen, en zoals het er nu naar ziet zal daar op heel korte termijn ook niet veel gebeuren (stel dat ze wat aankondigen op E3, dan duurt het nog wat, een jaar misschien anderhalf voordat er hier ook daadwerklijk wat speelbaars is, en dan nog 6 maanden voordat de launch droogte over is
samengevat geen nieuws (maar wel weer is wat postst hier, hoera!
)
En 5 miljoen voor donkey kong (Terecht overigens, enige wii spel wat ik enigsinds gespeeld heb naast sport) is natuurlijk heel leuk. Maar ik heb geen idee hoe dat vergelijkt met....een halo, killzone, pro evo/fifa, call of duty?
Maar dan maak ik er even een discussie puntje van. Wat gaat nintendo nodig hebben om de volgende generatie te overleven?
Ze hadden de wiimote als unique selling point. Dat is niet meer het geval. Bluray en projectie? Het lijkt me te weinig.
Ze hebben natuurlijk flink kunnen cashen deze generatie, dus een wii2 in wat voor vorm dan ook, zal er zeker komen, verder is het natuurlijk afhankelijk van wat sony en ms doen, en zoals het er nu naar ziet zal daar op heel korte termijn ook niet veel gebeuren (stel dat ze wat aankondigen op E3, dan duurt het nog wat, een jaar misschien anderhalf voordat er hier ook daadwerklijk wat speelbaars is, en dan nog 6 maanden voordat de launch droogte over is
samengevat geen nieuws (maar wel weer is wat postst hier, hoera!
10 second ninja DONE
Ik denk dat MS, Sony en Nintendo uiteraard allemaal wel al erg druk bezig zijn met de 8th gen consoles. Vooral als je ziet dat als er geen echte unique selling points zijn dat eerste release erg belangrijk kan zijn. PS2 is veel groter dan XBOX en NGC. De XBOX360 is daarom ook al vrij kort op de launch van de XBOX uitgekomen wat zeker zijn vruchten heeft afgeworpen voor MS.
Historisch gezien zou er na een jaar of 5 een nieuwe console generatie moeten verschijnen. In dit geval duurt het wat langer. PS3 heeft erg veel gekost en dat wil Sony natuurlijk erg graag terugverdienen, Wii doet het (nog steeds) uitstekend en XBOX360 heeft vergeleken met XBOX enorm aan marktaandeel gewonnen.
Denk dat MS toch degene kan zien die het eerste wat laat zien van next-gen. Maar verwacht niets speciaals behalve een hardware upgrade en misschien kleine upgrade van Kinect. Nintendo zal wel weer willen innoveren en hopen de markt van de Wii vast te houden. Sowieso zullen ze hardwarematig ook iets meer moeten doen dan tussen NGC en Wii. Daarnaast zal het na eerste bekendmaking nog zeker een jaar duren voordat het productieklaar is. Dus wie weet misschien zien we een speelbare Wii 2 op E3 2012
Misschien dat 3D in next-gen ook nog wat explicieter wordt gebruikt, zoals bijvoorbeeld multi-player polarized-split-screen. Er zijn vast nog wel meer van dit soort innovatieve toepassingen van 3d te bedenken.
Historisch gezien zou er na een jaar of 5 een nieuwe console generatie moeten verschijnen. In dit geval duurt het wat langer. PS3 heeft erg veel gekost en dat wil Sony natuurlijk erg graag terugverdienen, Wii doet het (nog steeds) uitstekend en XBOX360 heeft vergeleken met XBOX enorm aan marktaandeel gewonnen.
Denk dat MS toch degene kan zien die het eerste wat laat zien van next-gen. Maar verwacht niets speciaals behalve een hardware upgrade en misschien kleine upgrade van Kinect. Nintendo zal wel weer willen innoveren en hopen de markt van de Wii vast te houden. Sowieso zullen ze hardwarematig ook iets meer moeten doen dan tussen NGC en Wii. Daarnaast zal het na eerste bekendmaking nog zeker een jaar duren voordat het productieklaar is. Dus wie weet misschien zien we een speelbare Wii 2 op E3 2012
Misschien dat 3D in next-gen ook nog wat explicieter wordt gebruikt, zoals bijvoorbeeld multi-player polarized-split-screen. Er zijn vast nog wel meer van dit soort innovatieve toepassingen van 3d te bedenken.
Ik denk dat het een misvatting is dat de Wii mote de enige sellingpoint is. Het is vooral de combinatie van alle eigenschappen die het toegankelijk en aantrekkelijk maakt voor vooral niet-gamers. Het uiterlijk van de console, de simpele look van de Wii mote, de vriendelijke Mii characters en de games, waarvan natuurlijk Wii Sports een geniale pack-in was. Ook de simpele interface met weather en news channels zijn leuk voor de non-gamers. De Xbox en PS3 hebben een totaal andere uitstraling, waardoor het geen consoles zijn voor families of vrouwen. Of ze er nou motion controls bij doen of niet. Dat is net zoiets als een Alienware tower roze spuiten en hopen dat vrouwen het kopen
. De Wii is niet voor iedereen binnen een familie de eerste keuze, maar er is voor elk van de leden tenminste wel iets leuks te vinden. Plus alle partygames die je met elkaar kan doen, terwijl de andere consoles zich veel meer op online richten.
De Wii is net zoiets als een Blackberry of een iPod. Je kan tegen mensen zeggen dat je iets hebt met betere specs voor hetzelfde geld, maar die willen dat simpelweg niet.
Bij Nintendo draait het nu meer om het concept dan om de specs. De volgende zal denk ik geen enorme revolutie zijn, een beetje vergelijkbaar met de 3DS die qua looks enorm op de DS lijkt, simpelweg omdat het een beproefd design is. Online zal wel verbeterd worden en ik denk dat Nintendo niet stil heeft gezeten en achter de schermen nog steeds een enorme voorsprong heeft qua motion controls / interfaces. Ik hoop trouwens op een schermpje in de controller (mogelijk met capacitive touchscreen). Dat vond ik echt geniaal bij de Dreamcast en ik blijf het vreemd vinden dat dat nooit is opgepakt door anderen.
Projector lijkt me onzin, tenzij je het misschien op de grond richt, maar zelfs dan praktisch onmogelijk.
Sony en Microsoft moeten iig veel meer hun specs opkrikken om meerwaarde te bieden, dus daar zal dan ook weer een prijskaartje aan hangen.
Als ik Nintendo was zou ik trouwens met die lui van OnLive om de tafel gaan zitten. Dat is pas echt de toekomst. Als je het nog niet hebt gedownload, dan raad ik dat aan (duurt een minuutje oid). De lag komt doordat je servers uit Amerika gebruikt, maar direct alle games starten zonder te installeren/verwisselen, goedkope hardware die geen beperking vormt, geen piracy/cheaters etc. De mogelijkheden zijn eindeloos. Zodra ze 1080p feilloos via draadloos kunnen streamen en bij televisies worden ingebouwd, dan kan het echt heel hard gaan.
De Wii is net zoiets als een Blackberry of een iPod. Je kan tegen mensen zeggen dat je iets hebt met betere specs voor hetzelfde geld, maar die willen dat simpelweg niet.
Bij Nintendo draait het nu meer om het concept dan om de specs. De volgende zal denk ik geen enorme revolutie zijn, een beetje vergelijkbaar met de 3DS die qua looks enorm op de DS lijkt, simpelweg omdat het een beproefd design is. Online zal wel verbeterd worden en ik denk dat Nintendo niet stil heeft gezeten en achter de schermen nog steeds een enorme voorsprong heeft qua motion controls / interfaces. Ik hoop trouwens op een schermpje in de controller (mogelijk met capacitive touchscreen). Dat vond ik echt geniaal bij de Dreamcast en ik blijf het vreemd vinden dat dat nooit is opgepakt door anderen.
Projector lijkt me onzin, tenzij je het misschien op de grond richt, maar zelfs dan praktisch onmogelijk.
Sony en Microsoft moeten iig veel meer hun specs opkrikken om meerwaarde te bieden, dus daar zal dan ook weer een prijskaartje aan hangen.
Als ik Nintendo was zou ik trouwens met die lui van OnLive om de tafel gaan zitten. Dat is pas echt de toekomst. Als je het nog niet hebt gedownload, dan raad ik dat aan (duurt een minuutje oid). De lag komt doordat je servers uit Amerika gebruikt, maar direct alle games starten zonder te installeren/verwisselen, goedkope hardware die geen beperking vormt, geen piracy/cheaters etc. De mogelijkheden zijn eindeloos. Zodra ze 1080p feilloos via draadloos kunnen streamen en bij televisies worden ingebouwd, dan kan het echt heel hard gaan.
Hey
ik heb een vraagje.
Ik heb hier een wii liggen die wel beeld en geluid geeft met een component kabel.
Maar ik krijg geen beeld wel geluid met een av kabel
Heeft iemand enig idee hoe dat komt?
ik heb een vraagje.
Ik heb hier een wii liggen die wel beeld en geluid geeft met een component kabel.
Eerste suggestie: Gare kabel of Scart verloop. Heb je de mogelijkheid om het Scart verloopje er tussenuit te halen?handsomekate schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 14:34:
Hey
ik heb een vraagje.
Tweede: Als het op een andere TV wel werkt, misschien dat het aan de instellingen van de TV ligt?
Het kan natuurlijk ook aan de beeldinstellingen (uitvoersignaal) van de Wii liggen.
de kabel werkt prima op me andere wii op de zelfde tv.McKaamos schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:15:
[...]
Eerste suggestie: Gare kabel of Scart verloop. Heb je de mogelijkheid om het Scart verloopje er tussenuit te halen?
Tweede: Als het op een andere TV wel werkt, misschien dat het aan de instellingen van de TV ligt?
Verwijderd
Dit weekend weer bezig geweest met Epic Yarn, samen. Leuke en vooral mooie game maar erg frustrerend als je met z'n 2en een gouden medaille wil halen elk level.
100% gehaald met Epic Yarn samen met mijn vriendin
Was echt te easy moet ik zeggen helemaal dat je niet dood kan gaan.
Moet je voor de gein daarna DK retruns spelen lol lijkt wel kirby op insane mode dan
Moet je voor de gein daarna DK retruns spelen lol lijkt wel kirby op insane mode dan
Als je Wii met een component kabel is aangesloten, dan heb je ingesteld dat het beeld output op EDTV/HDTV. Met de AV kabel moet je die setting terug zetten. Dat je wel geluid hebt maar geen beeld duidt daarop.handsomekate schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 21:24:
[...]
de kabel werkt prima op me andere wii op de zelfde tv.
Linkje om de output resolutie aan te passen
Geruchten over de opvolger van de Wii:
Engadget: Wii HD rearing long-rumored head at E3 2011?
IGN: Nintendo Set to Reveal New Console
Gamer.nl: Geruchten over Wii HD in 2012 duiken massaal op
HD, krachtiger dan PS3/X360 (lijkt me niet meer dan logisch), controller met scherm
Aankondiging op E3 en release eind 2012.
HD, krachtiger dan PS3/X360 (lijkt me niet meer dan logisch), controller met scherm
Verwijderd
Doet me denken aan de Dreamcast met de vmu. Dat was echt een toevoeging. Het verbaast me dat niemand dat tot nu toe gejat heeft, vooral aangezien Nintendo wel meerdere ideeen van Sega 'overgenomen' heeft. (Mario Galaxu kuch kuch)Bas0mniia schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 10:48:
HD, krachtiger dan PS3/X360 (lijkt me niet meer dan logisch), controller met scherm![]()
Verwijderd
Van welk spel hebben ze dat gejat? Ecco?Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 11:04:
[...]
aangezien Nintendo wel meerdere ideeen van Sega 'overgenomen' heeft. (Mario Galaxu kuch kuch)
Verwijderd
Het hele principe van verschillende planeten met hun eigen zwaartekracht is gejat van de latere Knuckles-levels van Sonic Adventure 2.
Maar sonic was toch eigenlijk weer het antwoord van sega op het succes van mario? Omdat die games die ze ervoor hadden (alex kidd...pyscho fox?!) het niet trokken?
Het boeit me verder weinig hoor
Oh OT.
Wie heeft hier sin en punishment 2 gekocht (of iig gespeeld
) ik ben nieuwsgierig naar hoe het bevalt. De game is nu al een tijdje 28 euro bij eplaza en ik verwacht op korte termijn nog wel een price cut...maar als het spel bagger is wil ik hem natuurlijk zelfs voor een nog lagere prijs nie....
Ik heb ook nog steeds wii points op mijn wii staan....misschien toch maar deel 1 proberen, maar die is ook best duur....toch maar eerst de rom van deel 1?
Oh OT.
Wie heeft hier sin en punishment 2 gekocht (of iig gespeeld
Ik heb ook nog steeds wii points op mijn wii staan....misschien toch maar deel 1 proberen, maar die is ook best duur....toch maar eerst de rom van deel 1?
10 second ninja DONE
S&P2 is geweldig! Het is niet lang, maar je zult je geen minuut vervelen. Het spel draait ook om replay-value, highscores verbeteren. Als dat niets voor je is, dan moet je hem niet kopen, anders zul je hem vast geweldig vinden!Sagat schreef op maandag 18 april 2011 @ 09:46:
Maar sonic was toch eigenlijk weer het antwoord van sega op het succes van mario? Omdat die games die ze ervoor hadden (alex kidd...pyscho fox?!) het niet trokken?
Oh OT.
Wie heeft hier sin en punishment 2 gekocht (of iig gespeeld) ik ben nieuwsgierig naar hoe het bevalt. De game is nu al een tijdje 28 euro bij eplaza en ik verwacht op korte termijn nog wel een price cut...maar als het spel bagger is wil ik hem natuurlijk zelfs voor een nog lagere prijs nie....
Verwijderd
Mario Sports Mix is best geinig, het hockey tenminste. De rest van de sporten voelt wat sloom aan.
S&P2 is inderdaad behoorlijk tof. Wel minder dan deel 1 omdat je nu kan vliegen. Dat jumpen voelde toch een stuk lekkerder aan.
Heb je de TS al bekeken ?
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Verwijderd
Wii sports, mario kart, mario galaxy, mario galaxy2, new super mario bros, wario, wii sports resort, zelda, resident evil4, super mario rpg.Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:11:
Zijn er nog tips wat betreft 'must-have' Wii games?
+ Donkey Kong County Returns
Leeg - Sinds 20180907
Als je van het genre houdt: Monster Hunter Tri.Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:11:
Zijn er nog tips wat betreft 'must-have' Wii games?

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
En in welke winkel is dat ? ..
Tijd voor een nieuwe sig..
Mediamarkt natuurlijk... Je bent toch niet gek??
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Mediamarkt en Saturn.
Mediamarkt leek me wel duidelijk met het font voor de prijs..
Mediamarkt leek me wel duidelijk met het font voor de prijs..
Ik wil graag een wii halen, maar ik zit te twijfelen tussen 2 versie:
Namelijk deze
Wii aanbieding 1
Wii aanbieding 2
Zit tussen deze twee nou een verschil of niet? Want de prijs is hetzelfde.
Namelijk deze
Wii aanbieding 1
Wii aanbieding 2
Zit tussen deze twee nou een verschil of niet? Want de prijs is hetzelfde.
/edit
lijken t zelfde
lijken t zelfde
[ Voor 72% gewijzigd door GAIAjohan op 16-05-2011 18:12 ]
Dat dacht ik ook, maar als ik dus de omschrijving van de 1e aanbieding bekijk dan staat er dit:GAIAjohan schreef op maandag 16 mei 2011 @ 18:10:
Ja, bij de tweede zit een motion plus
Het Wii Sports resort Pack zwart bevat:
zwarte Nintendo Wii gameconsole
zwarte Wii Remote met Motion Plus ingebouwd
zwarte Wii nunchuck
de game Wii Sports Resort
de game Wii Sports
@ onder: Ok dus die 2e is een verouderd wiimote waarbij je die extra omhulsel moet omdoen zodat het een motion plus wordt. En bij die 1e zit het ingebouwd (nieuwere type dus?).
Hehe ik ben een totale noob over de wii, ik heb geen enkel ontwikkeling gevolgd van de wii.
[ Voor 22% gewijzigd door M0otje op 16-05-2011 18:16 ]
Gaan voor Aanbieding 1
Bij de 2e zit namelijk een losse Motion Plus add-on voor de WiiMote
Bij de 1e zou een WiiMote met Motion Plus er in gebouwd moeten zitten
(moet wel zo zijn, zie het blauwe cirkeltje om de wiimote op de foto, en er zit Wii Sports Resort bij, waar een Motion Plus voor nodig is)
Edit: Én te laat, én je geeft zelf het antwoord al...
(dus waarom was de vraag nou...
)
Bij de 2e zit namelijk een losse Motion Plus add-on voor de WiiMote
Bij de 1e zou een WiiMote met Motion Plus er in gebouwd moeten zitten
(moet wel zo zijn, zie het blauwe cirkeltje om de wiimote op de foto, en er zit Wii Sports Resort bij, waar een Motion Plus voor nodig is)
Edit: Én te laat, én je geeft zelf het antwoord al...
(dus waarom was de vraag nou...
[ Voor 13% gewijzigd door Chillz op 16-05-2011 18:13 ]
Leeg - Sinds 20180907
133 euris voor een Wii...
Het moet sowieso een Wiimote met ingebouwd Motion-Plus zijn (of Motion-Plus erbij) want dat is nodig voor Wii Sports Resort. Is dus echt dezelfde set voor een andere prijs.
Het moet sowieso een Wiimote met ingebouwd Motion-Plus zijn (of Motion-Plus erbij) want dat is nodig voor Wii Sports Resort. Is dus echt dezelfde set voor een andere prijs.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Deze links even meegenomen naar:Bas0mniia schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 10:48:
HD, krachtiger dan PS3/X360 (lijkt me niet meer dan logisch), controller met scherm![]()
Het Nintendo 'Project Cafe' topic
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
133 Euro voor een Wii is niet duur. Het begint me bijna weer te kriebelen om er weer één te kopen. Ik heb mijn Wii een half jaar na launch weer verkocht, omdat er eigenlijk weinig boeiends op viel te beleven op een paar titels na. Daarna een X360 gekocht die me een stuk beter bevalt. Alleen mis ik spellen als Zelda en de Mario spellen toch wel weer. Helaas zijn die spellen nog net zo duur als dat ze bij de launch waren, dus wordt het al met al toch wel weer een duurder geintje. En ik ben bang dat de Wii net als destijds gewoon weer stof gaat happen na een paar maanden. Ik twijfel nog even verder.
uhm...
Mooie actie! Zou ook twijfelen, maar wacht toch op meer nieuws ivm opvolger.
Daarbij, ik heb net een snes gekocht, ben ik even zoet mee.
Daarbij, ik heb net een snes gekocht, ben ik even zoet mee.
Ik verwacht dat de Wii na de aankondiging van de Wii2 nog wel onder de 100 euro gaat zakken. (Daarmee bedoel ik na het tonen van de daadwerkelijke opvolger) Als de GC voor 100euro vrij snel na de launch (1 jaar ofzo) nog met winst verkocht kon worden, kan dat ook met de Wii, gezien de hardware muv controls vrijwel hetzelfde is. maargoed, de Wii is wel de enige Nintendo console die ik op dit moment niet heb (handhelds en virtual boy uitgezonderd)
[ Voor 27% gewijzigd door GAIAjohan op 18-05-2011 09:32 ]
Verwijderd
Dankje voor de tips van de games, maar die jullie noemden heb ik (uiteraard) al!
Btw;
Ik kan echt niet wachten tot de E3 van Nintendo !
Die MOET ik zeker live mee kijken!
Btw;
Ik kan echt niet wachten tot de E3 van Nintendo !
Die MOET ik zeker live mee kijken!
Verwijderd
Het zou wel vet zijn als blijkt dat ze de Wii 2 dit jaar nog lanceren. Die stunt flikten ze ook met Gamecube.
Ook de toppers beginnen langzamerhand te dalen in prijs. Daarnaast kun je altijd kijken of iemand niet een spel 2e hands aanbied, dat scheelt altijd weer euros.Smoonshine schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:57:
133 Euro voor een Wii is niet duur. Het begint me bijna weer te kriebelen om er weer één te kopen. Ik heb mijn Wii een half jaar na launch weer verkocht, omdat er eigenlijk weinig boeiends op viel te beleven op een paar titels na. Daarna een X360 gekocht die me een stuk beter bevalt. Alleen mis ik spellen als Zelda en de Mario spellen toch wel weer. Helaas zijn die spellen nog net zo duur als dat ze bij de launch waren, dus wordt het al met al toch wel weer een duurder geintje. En ik ben bang dat de Wii net als destijds gewoon weer stof gaat happen na een paar maanden. Ik twijfel nog even verder.
[ Voor 3% gewijzigd door Kickasz op 19-05-2011 11:26 ]
Vind het wel jammer dat games als galaxy, zelda en supermariokart duur blijven, als deze games voor de ps360 uitwaren, waren ze nu al gegarandeerd voor 20 tientjes of minder te krijgen (kijk maar naar de halo's, killzone etc).
Maar goed misschien dus eindelijk in de nintendo classics lijn ofzo.
Maar goed misschien dus eindelijk in de nintendo classics lijn ofzo.
10 second ninja DONE
Als spellen duur blijven bij Nintendo betekent dit meestal maar 1 ding: Het zijn verrekte goeie games 
Althans dat is dus mijn ervaring.
Althans dat is dus mijn ervaring.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
De spellen zijn meestal wel goed ja, maar wat Sagat aangaf; 360 games als Halo, Gears of War noem maar op zijn ook goed.
Het is gewoon triest van Nintendo om de prijs niet aan te passen.
The Legend Will Never Die
Verwijderd
Daarnaast heeft Nintendo dit met al zijn consoles gedaan vanaf minimaal de Snes.GOUDSBS schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:46:
De spellen zijn meestal wel goed ja, maar wat Sagat aangaf; 360 games als Halo, Gears of War noem maar op zijn ook goed.
De Nintendo games blijven veel langer goed verkopen. Bovendien komt er vaak maar 1 Kart, 1 Smash Bros etc per generatie uit (deze keer toevallig twee 3D Mario's, maar normaal niet). Afprijzen doe je pas als ze niet meer goed verkopen. Als Halo 3 en GoW nu nog hard zouden lopen, dan zouden ze ook nog wel 60 euro zijnGOUDSBS schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:46:
En hij wordt goedkoper en goedkoper 
http://www.amazon.de/dp/B...4&creativeASIN=B0049USKP4
En nog wordt ie tweedehands voor belachelijke bedragen aangeboden.
http://www.amazon.de/dp/B...4&creativeASIN=B0049USKP4
En nog wordt ie tweedehands voor belachelijke bedragen aangeboden.

Het is redelijk dood op dit draadje.
Ben benieuwd hoe zich dat ontwikkeld als de E3 nadert. Oorspronkelijk was dit eenGameCube draadje die destijds ontplofte toen de Revolution werd aangekondigd en helemaal toen de Revolution/Wii uitkwam!
Ben benieuwd hoe zich dat ontwikkeld als de E3 nadert. Oorspronkelijk was dit eenGameCube draadje die destijds ontplofte toen de Revolution werd aangekondigd en helemaal toen de Revolution/Wii uitkwam!
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Geen reden. Nooit iets mee gedaan door Nintendo voor zover ik weet. Denk ook niet dat die nog zitten op de nieuwere zwarte classic pro controller.Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:22:
waarvoor zijn die spleetjes achter in de classic controller?
This space is occupied
Ja, Nintendo draadjes zijn op GoT over het algemeen redelijk dood. Komt misschien door een gebrek aan interessant nieuws of interessante releases op de consoles zelf (en mario+zelda games) na.Deddiekoel schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:53:
Ik zelf speel in ieder geval weinig anders op mijn Wii dan Mario. (NSMB eindelijk bijna helemaal uitgespeeld met vrienden btw
Ben nu weer een beetje aan de gang met SMG2, heb nu 86 sterren,gaat wel weer redelijk! Maar echte toppers zijn er verder inderdaad niet, behalve dan Mario en Zelda en dat is wel jammer. Er zit denk ik zoveel meer nog in de Wii.. Waarom komt er trouwens geen nieuwe Mario Party uit? Vond ik altijd een geweldige game. Voor met vrienden dannioz schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:22:
[...]
Ja, Nintendo draadjes zijn op GoT over het algemeen redelijk dood. Komt misschien door een gebrek aan interessant nieuws of interessante releases op de consoles zelf (en mario+zelda games) na.
Ik zelf speel in ieder geval weinig anders op mijn Wii dan Mario. (NSMB eindelijk bijna helemaal uitgespeeld met vrienden btwHoop alleen dat ze die 'freeze' als iemand doodgaat etc. bij een opvolger eruit halen.)
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
De cube was natuurlijk het antwoord op de PS2 dus toen waren er nog hardcore gamers die ook op de fora actiever zijn. Nu zijn het voornamelijk casuals of mensen die een Wii hebben en alle games downloaden. Dat zijn doorgaans niet de mensen die speedruns gaan doen met metroid of fzero ronde tijden steeds scherper stellen. Ik heb zelf het idee dat het einde kwam toen duidelijk was dat de cube net als de n64 niet van Sony ging winnen. Mensen kochten een PS2 erbij of gingen naar de pc. Met de Wii beloofde Nintendo ook voor de hardcore gamer te produceren. En dat was niet gelogen... als je iemand 1 koekje per dag voert is dat ook eten geven alleen niet op de manier die de meeste mensen verwachtten
.
10 second ninja DONE
Verwijderd
Bij de Cube begon Nintendo pas echt met falen. De n64 had gelukkig nog de enorm sterke ondersteuning van Rare. toen die wegviel werd des te meer duidelijk hoe erg 3rd parties nodig zijn. Als je kijkt naar de 3rd party games die de PS2 kreeg zoals de Final Fantasies, Kingdom Hearts, Tekkens, Metal Gear Solids etc dan zie je toch behoorlijke gaten die Nintendo zelf ook niet op kon vullen. Af en toe een port/remake zoals bij MGS of een spinoff zoals Crystal Chronicles is dan ook niet echt een pleister op de wonde.Sagat schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 23:16:
De cube was natuurlijk het antwoord op de PS2 dus toen waren er nog hardcore gamers die ook op de fora actiever zijn. Nu zijn het voornamelijk casuals of mensen die een Wii hebben en alle games downloaden. Dat zijn doorgaans niet de mensen die speedruns gaan doen met metroid of fzero ronde tijden steeds scherper stellen. Ik heb zelf het idee dat het einde kwam toen duidelijk was dat de cube net als de n64 niet van Sony ging winnen. Mensen kochten een PS2 erbij of gingen naar de pc. Met de Wii beloofde Nintendo ook voor de hardcore gamer te produceren. En dat was niet gelogen... als je iemand 1 koekje per dag voert is dat ook eten geven alleen niet op de manier die de meeste mensen verwachtten.
Achja nog 2 weekjes en we weten het. Zal de dag of 2 ervoor wel wat uitlekken denk, misschien niet zo dramatisch als met Sony's PSPgo. Maar lijkt mij stug als ze alles echt stil weten te houden.
Lijkt mij btw wel genaaid als ze Zelda doorschuiven naar de nieuwe console... Tuurlijk we zouden dan 2 zelda's hebben op 1 console, maar goed die eerste was eigenlijk ook maar een halve... Hopelijk flikken ze dat truucje niet nog een keer...
Lijkt mij btw wel genaaid als ze Zelda doorschuiven naar de nieuwe console... Tuurlijk we zouden dan 2 zelda's hebben op 1 console, maar goed die eerste was eigenlijk ook maar een halve... Hopelijk flikken ze dat truucje niet nog een keer...
[ Voor 39% gewijzigd door Tijn89 op 27-05-2011 11:06 ]
Of ze doen de cube oplossing, zelda gewoon op alletwee releasen
Ik vraag me af of nog meer mensen zelda moe zijn btw. Tuurlijk het zijn fantastische spellen, maar ik ben er inmiddels wel klaar mee. Ga denk ik 'omdat je het gespeeld moet hebben' occarina nog wel is uitspelen (ik ben een van de 3 mensen die het niet leuk vond, kon nog niet wennen aan 3d met de n64, wel ww en tp gespeeld) maar voor de rest hoeft het gewoon niet meer. Denk dat ik dan liever inspired by zelda games ga doen (darksiders is ook niet perfect, maar het tenminste iets anders).
Hoewel link to the past een van mijn favo games ooit is, zou ik nog een 2d zelda ook niet meer willen. mimish cap vond ik weer erg leuk, maar de eerst ds game geloofde ik al heel snel toen ik op eens getimed werd (wtf mijn zelda experience was altijd op mijn gemakkie in de kerkers ronddolen) en een trein?! nee dat durfde ik tegen een budget prijs niet eens te proberen.
Misschien ben ik hiermee echt officieel te oud voor nintendo
Twijfel dan ook zeer hard of ik de volgende nintendo console ga halen. Wsl pas als de kleuren versies komen, of zoals nu als ze de helft goedkoper worden.
Ik vraag me af of nog meer mensen zelda moe zijn btw. Tuurlijk het zijn fantastische spellen, maar ik ben er inmiddels wel klaar mee. Ga denk ik 'omdat je het gespeeld moet hebben' occarina nog wel is uitspelen (ik ben een van de 3 mensen die het niet leuk vond, kon nog niet wennen aan 3d met de n64, wel ww en tp gespeeld) maar voor de rest hoeft het gewoon niet meer. Denk dat ik dan liever inspired by zelda games ga doen (darksiders is ook niet perfect, maar het tenminste iets anders).
Hoewel link to the past een van mijn favo games ooit is, zou ik nog een 2d zelda ook niet meer willen. mimish cap vond ik weer erg leuk, maar de eerst ds game geloofde ik al heel snel toen ik op eens getimed werd (wtf mijn zelda experience was altijd op mijn gemakkie in de kerkers ronddolen) en een trein?! nee dat durfde ik tegen een budget prijs niet eens te proberen.
Misschien ben ik hiermee echt officieel te oud voor nintendo
Twijfel dan ook zeer hard of ik de volgende nintendo console ga halen. Wsl pas als de kleuren versies komen, of zoals nu als ze de helft goedkoper worden.
10 second ninja DONE
Disagree.Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 07:19:
[...]
Bij de Cube begon Nintendo pas echt met falen. De n64 had gelukkig nog de enorm sterke ondersteuning van Rare.
De snes was gewoon marktleider en had op een paar sega uitzonderingen na alle grote games. (ok ok, 2d shmups was ook beter op sega). De n64 begon de leegloop op. Alle grote games (buiten idd rare en ninty toppers) gingen naar ps1. Met de release van de cube hadden ze het voordeel van iets betere hardware. En in de periode was de cube ook voor de hardcore mensen interresant. icm nintendo toppers uiteraard. Maar als die support opdroogt (en dat was na 1.5 tot 2 jaar...of ben ik dan te optimistisch?
Anyways, zoals hierboven gepost...ben zelda moe, ik vind mariokart veel te casual geworden, ik vond mario in 2d leuker dan in 3d.......wat blijft er dan over? Zouden we deze komende generatie dan echt de perfecte (dus met fijne online multiplayer) pokemon thuis versie krijgen? We gaan het meemaken. Ben ondanks alles wel blij dat er een nieuwe console komt, aan het einde van de cube tijd verwachte ik eigenlijke dat nintendo sega achterna zou gaan en software only zou worden. Then again, je kan je afvragen of dat misschien niet beter zou zijn.......?
10 second ninja DONE
Heb je Galaxy gespeeld of is dit gebaseerd op sunshine of 64?ik vond mario in 2d leuker dan in 3d
Galaxy is naar mijn mening namelijk zeer geslaagd en een waardevolle toevoeging aan je game library. Het is uiteraard geen NSMB, maar toch
En zelda; tja spirittracks vond ik echt verschrikkelijk. Ik ben nooit een grote fan van de controls in zelda games geweest, maar spirittracks was voor mij wel weer een dieptepunt dankzij de frustrerende besturing van twee characters 'tegelijk'. Uiteraard heb ik wel doorgezet ^_^
Nintendo zit een beetje in een lastige situatie doordat ze voor een groot deel vasthouden en vastzitten aan bestaande franchises waarvan de verwachtingen altijd heel hoog zijn. Maar met betrekking tot Mario hebben ze mijn verwachtingen deze (wii) generatie zelfs overtroffen.
Eerlijk is eerlijk, ik baseer me voornamelijk of sm64 en sunshine. Galaxy heb ik maar zeer beperkt gespeeld. Irriteerde me behoorlijk aan de motion controls. Wil desondanks iig deel 1 nog wel is kopen, maar dan kom je weer uit bij het punt dat die games duur blijven.
Je probeert makkelijker een game uit die je wsl niet leuk vind als je hem voor een tientje kan krijgen ipv 30-40 euro.
Misschien moet ik wat harder zoeken naar 2e hands versies of de game gewoon lenen.
Je probeert makkelijker een game uit die je wsl niet leuk vind als je hem voor een tientje kan krijgen ipv 30-40 euro.
Misschien moet ik wat harder zoeken naar 2e hands versies of de game gewoon lenen.
10 second ninja DONE
Wat is er (buiten het wijzen naar ruby's) motion controlled aan SMG ?Sagat schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:41:
Galaxy heb ik maar zeer beperkt gespeeld. Irriteerde me behoorlijk aan de motion controls.
SpinDukeBox schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:06:
[...]
Wat is er (buiten het wijzen naar ruby's) motion controlled aan SMG ?
Oh ja..
vergeten..

Het ging idd om het spinnen, ik denk dat als je langer speelt dat je dan en die spieren traint en de move dan ook selectiever gaat gebruiken. Was hem echt aan het spammen en dat merk je wel.
10 second ninja DONE
Verwijderd
Ik kan me erg vinden in wat Sagat zegt, ik voel me ook te oud voor Nintendo. Ik kan A Link To The Past zo nog een keer spelen maar alleen de gedachte al om The Wind Waker of Twilight Princess nog een keer te moeten spelen maakt me al moe. Het voelt ook meer als moeten dan dat ik denk, wow laat ik er nog een keer door heen gaan. Ben benieuwd wat de E3 gaat brengen..
Dit is niet als flame bedoeld, maar ik vind dat 'ik ben te oud voor Nintendo' argument altijd een beetje onzinnig. Het kan uiteraard zo zijn dat je het zat bent om steeds weer dezelfde titels te spelen, maar dat is naar mijn mening een ander argument. Namelijk dat je het uitmelken van franchises door Nintendo zat bentVerwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 07:23:
Ik kan me erg vinden in wat Sagat zegt, ik voel me ook te oud voor Nintendo. Ik kan A Link To The Past zo nog een keer spelen maar alleen de gedachte al om The Wind Waker of Twilight Princess nog een keer te moeten spelen maakt me al moe. Het voelt ook meer als moeten dan dat ik denk, wow laat ik er nog een keer door heen gaan. Ben benieuwd wat de E3 gaat brengen..
Ik snap trouwens niet helemaal waarom je LTTP wel nog een keer zou kunnen spelen, maar WW en TP niet.
?
The New Super Mario Bros? Of andere 2D platformers als Wario Land Shake It en Donkey Kong Country Returns? Overigens werd New Super Mario Bros stukken beter verkocht dan Galaxy, dus je bent niet de enige. Al vold ik Galaxy 1 wel heel heel goed.Sagat schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 13:45:
[...]
ik vond mario in 2d leuker dan in 3d.......wat blijft er dan over?
Nee, Nintendo gaat dat nooit doen. Ze zullen nooit een echte thuisversie maken van Pokémon omdat ze daarmee concurreren met de normale Pokémon games voor de handhelds en dat flagship titels zijn voor die platforms. Pokémon zorgt ervoor dat ervoor dat mensen massaal een handheld aanschaffen. Bij de consoles hebben ze daar andere titels voor.Zouden we deze komende generatie dan echt de perfecte (dus met fijne online multiplayer) pokemon thuis versie krijgen?
Verwijderd
Don't worry, zie het niet als flame. Denk dat je wel een punt hebt trouwens, misschien is het voornamelijk het uitmelken waardoor ik niet echt sta te springen om nieuwe Zelda's / Mario's. Denk dat nostalgie ook voor een groot gedeelte meespeelt plus een overdaad aan goeie spellen tegenwoordig. LTTP heeft een hoge nostalgische waarde, terwijl ik WW en TP heb gespeeld in een periode waarin ik een hoop andere spellen had (en de mogelijkheid had om ze te kopen).nioz schreef op zondag 29 mei 2011 @ 12:28:
[...]
Dit is niet als flame bedoeld, maar ik vind dat 'ik ben te oud voor Nintendo' argument altijd een beetje onzinnig. Het kan uiteraard zo zijn dat je het zat bent om steeds weer dezelfde titels te spelen, maar dat is naar mijn mening een ander argument. Namelijk dat je het uitmelken van franchises door Nintendo zat bent
Ik snap trouwens niet helemaal waarom je LTTP wel nog een keer zou kunnen spelen, maar WW en TP niet.
?
Toevallig gisteravond mijn wii aangesloten om voor het eerst Mario Galaxy 2 te spelen. Fingers crossed voor een mooie E3!
Ik doelde meer op de wii2. Al zullen daar gezien de sales van nsmb en dc ook wel weer 2d platformers op komen.BarôZZa schreef op zondag 29 mei 2011 @ 13:45:
[...]
The New Super Mario Bros? Of andere 2D platformers als Wario Land Shake It en Donkey Kong Country Returns? Overigens werd New Super Mario Bros stukken beter verkocht dan Galaxy, dus je bent niet de enige. Al vold ik Galaxy 1 wel heel heel goed.
offtopic:
Ben blij dat ik in vliegtuig een medestander heb
. Maar we moeten er gewoon ook niet te ernstig over doen. Voor mij is de wii2 in eerste instantie niet interessant. Maar dat ligt naast wat nintendo doet ook voor een groot deel aan mezelf. Zelfs toen ik nog thuis woonde en relatief veel tijd had speelde ik al eigenlijk maar 1 game echt veel, en voor de rest af en toe anderen. Maar het kunnen spelen wat er is was voor mij vaak al de moeite waard. Heb ook echt het idee dat ik mijn ps2 en cube goed benut heb. Mijn xbox1 daarentegen, dat was een projectje om te zien of hem zelf software matig (en een heel klein stukje hardware met hd er inschroeven, chip heeft een shop gedaan voor me) kon ombouwen. Spellen maar weinig op gespeeld. Maar wederom wel leuk dat ik opeenst toegang tot alle exclusives.
Deze generatie dus begonnen met een 360 en deze genoeg gebruikt om het geld eruit te halen. Daarna dus ook een wii, maar dit viel erg tegen. Wel (zoals de meesten schat ik) veel lol gehad met sports, maar daarna amper mijn games gespeeld. Toch wel aardig wat titels gekocht maar niets echt veel gespeeld. Nu met donkey kong dan iets wat me goed boeit, maar ik speel het voornamelijk 'samen' met mijn zoontje...(hij kijkt mee
) Ook nog een ps3 gekocht, maar ook deze weinig gebruikt. Daar ook al weer 6 games op, waardoor ik wederom moet concluderen dat het echt hoofdzakelijk aan mij ligt 
Ben blij dat ik in vliegtuig een medestander heb
Deze generatie dus begonnen met een 360 en deze genoeg gebruikt om het geld eruit te halen. Daarna dus ook een wii, maar dit viel erg tegen. Wel (zoals de meesten schat ik) veel lol gehad met sports, maar daarna amper mijn games gespeeld. Toch wel aardig wat titels gekocht maar niets echt veel gespeeld. Nu met donkey kong dan iets wat me goed boeit, maar ik speel het voornamelijk 'samen' met mijn zoontje...(hij kijkt mee
Anyways, ik weet vrijwel zeker dat er ooit wel een 'wii2' gaat komen voor me, maar dus geen prio. Ik zal dit topic echter zeker in de gaten houden.
10 second ninja DONE
Zo'n twee weken geleden een wii gekocht en bij instellingen zag ik dat ik de 480p hdtv modus niet kon selecteren. Wat onderzoek gedaan en een component kabel gekocht bij bol voor zo'n 12,50...
Ik heb online gekeken of ik een soort preview kon krijgen over het verschil in beeldkwaliteit. Helaas kon ik niet echt iets visueels vinden
Echter zodra ik de componentkabel had aangesloten zag ik gelijk dat de kwaliteit van het beeld omhoog ging:) echt de moeite waard:D
Ik heb online gekeken of ik een soort preview kon krijgen over het verschil in beeldkwaliteit. Helaas kon ik niet echt iets visueels vinden
Echter zodra ik de componentkabel had aangesloten zag ik gelijk dat de kwaliteit van het beeld omhoog ging:) echt de moeite waard:D
btw paper mario is zo'n ontzettend gaaf spel
voor het geval je 2d leuker vind dan 3d is paper mario de mooie middenweg
ik denk wel waarom te weten.... Link to the Past is naar mijn mening de beste zelda game ooitnioz schreef op zondag 29 mei 2011 @ 12:28:
[...]
Dit is niet als flame bedoeld, maar ik vind dat 'ik ben te oud voor Nintendo' argument altijd een beetje onzinnig. Het kan uiteraard zo zijn dat je het zat bent om steeds weer dezelfde titels te spelen, maar dat is naar mijn mening een ander argument. Namelijk dat je het uitmelken van franchises door Nintendo zat bent
?
[ Voor 9% gewijzigd door P-Nut op 31-05-2011 14:19 ]
Ook leuk, maar wel een stukje duurder: http://www.neoya.com/shop/wii2hdmi/. Ik heb hem ook, ben er erg tevreden mee. Ik weet overigens niet of je beeld hiermee nou echt beter is dan met component, het is voor mij vooral handig omdat ik mijn Wii nu via mijn receiver aan kan sluiten op mijn TV.P-Nut schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:11:
Zo'n twee weken geleden een wii gekocht en bij instellingen zag ik dat ik de 480p hdtv modus niet kon selecteren. Wat onderzoek gedaan en een component kabel gekocht bij bol voor zo'n 12,50...
Ik heb online gekeken of ik een soort preview kon krijgen over het verschil in beeldkwaliteit. Helaas kon ik niet echt iets visueels vinden![]()
Verwijderd
Op de GBA heb je LttP:4 swords en een nieuwe the Minish Cap, beiden zeer goed.P-Nut schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:15:
[...]
ik denk wel waarom te weten.... Link to the Past is naar mijn mening de beste zelda game ooitik kan mij herinneren dat er ooit een soort zelda game is uitgebracht voor de GBA....
For the record:
mimisch cap uitgespeeld (moet alleen nog 2 of 3 van de stenen verbinden...?)
ww: niet uitgespeeld, maar wel veel lol mee gehad.
Maar idd, LTTP was back in the day mijn fave game ever (geleend op de snes&uitgespeeld in mijn zomervakantie terwijl het 30 graden was
) en dus jaren later gekocht voor gba en (gedeeltelijk via gba/ds en gedeeltelijk via cube gba speler thuis) nogmaals uitgespeeld.
Ben ook ooit nog is begonnen om de nes versies nogmaals uit te gaan spelen, maar blijven steken op kerker 6 of 7 ofzo
mimisch cap uitgespeeld (moet alleen nog 2 of 3 van de stenen verbinden...?)
ww: niet uitgespeeld, maar wel veel lol mee gehad.
Maar idd, LTTP was back in the day mijn fave game ever (geleend op de snes&uitgespeeld in mijn zomervakantie terwijl het 30 graden was

Ben ook ooit nog is begonnen om de nes versies nogmaals uit te gaan spelen, maar blijven steken op kerker 6 of 7 ofzo
10 second ninja DONE
toch hoop ik dat er nog een 108ste deel komt van dit draadje, dan verdwijnt het Nintendo topic eindelijk uit myreactDeddiekoel schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:53:
Ook ik had na de launch een Wii gekocht. Die apparaten waren destijds niet aan te slepen, maar het lukte en wist uiteindelijk een exemplaar mee te pakken. Als eerste game Zelda TP erbij gekocht. veel plezier van gehad, hoewel tegen het einde van het spel er een bepaalde plichtmatigheid om de hoek kwam. Sommige levels waren meer van het zelfde, en sommige niet. Niet heel lang erna heb ik SMG1 erbij gekocht. Veel plezier van gehad, om daarna de game helemaal uitgespeeld te hebben. Toen kwam er een hele periode lang voornamelijk shovelware uit, waardoor ik maar besloten heb om de Wii te verkopen.... Toen was het gunstig omdat ik weinig tot geen afschrijving had omdat het apparaat erg hot was. Toen een XBOX gekocht, maar later weer weggedaan omdat de games niet mijn ding waren.
Echter, nu met titels als SMG2, DKCR en NSMB begon het toch weer te kriebelen. Uiteindelijk een Wii voor een leuke prijs weten op te snorren die al een tijdje in de kast stond te verstoffen, en gaan met die banaan.
Als je een Wii koopt, koop dan een exemplaar waarbij veel shovelware geleverd wordt. Ik wil niet generaliseren, maar veel Wii bezitters kochten de Wii, speelden Wii sports, en kochten vervolgens wat matige titels bij de Kruitvat, om dat ding voor eens en altijd op te bergen in de kast. Voer dat aan als argument bij de onderhandelingen en je hebt voor weinig geld een Wii. Vervolgens scharrel je de verplichte kost op, en heb je voor weinig geld een hoop lol.
Echter, nu met titels als SMG2, DKCR en NSMB begon het toch weer te kriebelen. Uiteindelijk een Wii voor een leuke prijs weten op te snorren die al een tijdje in de kast stond te verstoffen, en gaan met die banaan.
Als je een Wii koopt, koop dan een exemplaar waarbij veel shovelware geleverd wordt. Ik wil niet generaliseren, maar veel Wii bezitters kochten de Wii, speelden Wii sports, en kochten vervolgens wat matige titels bij de Kruitvat, om dat ding voor eens en altijd op te bergen in de kast. Voer dat aan als argument bij de onderhandelingen en je hebt voor weinig geld een Wii. Vervolgens scharrel je de verplichte kost op, en heb je voor weinig geld een hoop lol.
Verwijderd
Ik ben een fanatiek gamer en heb nu pas een wii gekocht voor een mooie prijs. Ik moet zeggen dat ik er heel blij mee ben. Ik ben zelf een echte PC gamer en had ernaast ook een Xbox360 maar die staat eigenlijk maar stof te happen tot er maar weer een exclusive titel kwam. Want veel titels speel ik gewoon op mijn pc.
Nu dus na de E3 heb ik het wel gehad met de xbox niet dat het een slecht systeem is maar omdat er voor mij gewoon niks boeiend meer voor uitkomt.
Nu heb ik de wii waarbij nu wel een redelijk groot aantal leuke games voor zijn waarmee ik me goed me kan vermaken. En het is weer een keer wat anders voor mij.
Wat ik ook zag is dat deze forum post een beetje aan het doodbloeden is. Meeste zijn de wii zat? Zijn er nog onbekende titels die ik zeker moet gaan proberen?
Nu dus na de E3 heb ik het wel gehad met de xbox niet dat het een slecht systeem is maar omdat er voor mij gewoon niks boeiend meer voor uitkomt.
Nu heb ik de wii waarbij nu wel een redelijk groot aantal leuke games voor zijn waarmee ik me goed me kan vermaken. En het is weer een keer wat anders voor mij.
Wat ik ook zag is dat deze forum post een beetje aan het doodbloeden is. Meeste zijn de wii zat? Zijn er nog onbekende titels die ik zeker moet gaan proberen?
Of het beeld beter is dan via de component-ingang van je TV hangt af van de kwaliteit van de AD-omzetting van je TV en die van de wii2hdmi. Beide doen niets anders dan een analoog signaal naar een digitaal signaal omzetten. De wii2hdmi is wel nuttig als je een TV of monitor hebt zonder component ingang en toch maximale beeldkwaliteit wilt halen.posttoast schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:30:
[...]
Ook leuk, maar wel een stukje duurder: http://www.neoya.com/shop/wii2hdmi/. Ik heb hem ook, ben er erg tevreden mee. Ik weet overigens niet of je beeld hiermee nou echt beter is dan met component, het is voor mij vooral handig omdat ik mijn Wii nu via mijn receiver aan kan sluiten op mijn TV.
Verwijderd
De spellen voor de Wii zijn Sports, Mario Kart, Resident Evil4, Galaxy1/2 en mijn favoriet is New Super Mario Bros.Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2011 @ 18:05:
Ik ben een fanatiek gamer en heb nu pas een wii gekocht voor een mooie prijs. Ik moet zeggen dat ik er heel blij mee ben. Ik ben zelf een echte PC gamer en had ernaast ook een Xbox360 maar die staat eigenlijk maar stof te happen tot er maar weer een exclusive titel kwam. Want veel titels speel ik gewoon op mijn pc.
Wat minder bekende, maar erg leuke titels: No More Heroes 1 & 2, Madworld, Muramasa, World of Goo(WiiWare), Tatsunoko vs Capcom, House of the Dead Overkill, Wario Ware Shake It, Excite Trucks en Excite Bots
[ Voor 14% gewijzigd door BarôZZa op 13-06-2011 18:03 ]
Oh ja.. hmm die moet ik er ook maar weer eens ingooien, heerlijk om ff je frustraties kwijt te spelen[message=36215317,noline]
..Madworld..
Als je hem in de 10€ bak ziet liggen is het zeker een aanrader !
@ hieronder, Hmm. als het klopt zou ik hem zeker bestellen..
[ Voor 14% gewijzigd door DukeBox op 13-06-2011 22:36 ]
Verwijderd
Ik heb naar de titels gekeken en ze zien er bijna allemaal leuk uit vooral No More heroes en Muramasa. Ik zal is binnenkort een aantal winkels bekijken waar ze vaak van die bakken vol met games hebben voor een paar euro. Misschien vind ik nog wel iets. Daarna bestel ik ze wel goedkoop van amazon.uk. En zoals hierboven die madworld heb ik maar meteen besteldBarôZZa schreef op maandag 13 juni 2011 @ 16:22:
Wat minder bekende, maar erg leuke titels: No More Heroes 1 & 2, Madworld, Muramasa, World of Goo(WiiWare), Tatsunoko vs Capcom, House of the Dead Overkill, Wario Ware Shake It, Excite Trucks en Excite Bots
Die Madworld is inderdaad geen geld!
Wat ik me dan nog afvraag:
- Het is Amazon UK - Zit hier geen regio-gebonden restrictie aan ofzo? Kunnen we m gewoon spelen op NL'se Wii's in originele staat?
- Hoe zit het met verzenden? Sturen ze zomaar op naar NL?
- Het is Amazon UK - Zit hier geen regio-gebonden restrictie aan ofzo? Kunnen we m gewoon spelen op NL'se Wii's in originele staat?
Leeg - Sinds 20180907
Ze versturen in ieder geval niet naar België. Games uit de UK werken ook perfect in de Benelux.Chillz schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:22:
Die Madworld is inderdaad geen geld!
MadWorld heeft vorig jaar ook bij de Aldi gelegen voor €7,50 en nu bij de Bart Smit voor €10,00
Anders hier nog (2e hands) voor 3€ http://www.mariowii.nl/wii_spel_info.php?Nintendo=MadWorld
Vandaag bij Dynabyte gekocht zelf, voor €4,50 .... Maar de Wii leest de disk niet, bah..
Het hangt een beetje van je eigen voorkeur af. Zelf vind ik deze games wel aanraders:[b][message=36210533,noline]Nu heb ik de wii waarbij nu wel een redelijk groot aantal leuke games voor zijn waarmee ik me goed me kan vermaken. En het is weer een keer wat anders voor mij.
- Little King's Story: een RPG waarbij je tot koning gekroond wordt en met wat manntejes moet schatgraven om je koninkrijk te betalen.
- Endless Ocean: een spel waarbij je in een tropische lagune kunt duiken. Heel rustgevend en mooi gemaakt, al is het spel-element soms ver te zoeken.
- WarioWare: Smooth Moves: Weer heel veel zeer korte Wario-spelletjes.