Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Chillz schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:22:
Die Madworld is inderdaad geen geld!

Wat ik me dan nog afvraag:
- Het is Amazon UK - Zit hier geen regio-gebonden restrictie aan ofzo? Kunnen we m gewoon spelen op NL'se Wii's in originele staat?
- Hoe zit het met verzenden? Sturen ze zomaar op naar NL?
Er is wel regiorestrictie, ja, maar UK is dezelfde regio als hier ;) Allemaal Euro/PAL.
Er is nog USA/NTSC, Asia/PAL en Korea/PAL.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Malthus schreef op maandag 20 juni 2011 @ 20:38:
[...]

Het hangt een beetje van je eigen voorkeur af. Zelf vind ik deze games wel aanraders:
  • Little King's Story: een RPG waarbij je tot koning gekroond wordt en met wat manntejes moet schatgraven om je koninkrijk te betalen.
  • Endless Ocean: een spel waarbij je in een tropische lagune kunt duiken. Heel rustgevend en mooi gemaakt, al is het spel-element soms ver te zoeken.
  • WarioWare: Smooth Moves: Weer heel veel zeer korte Wario-spelletjes.
Warioware is erg leuk maar heb je na een paar dagen al gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
loewie1984 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:42:
[...]

toch hoop ik dat er nog een 108ste deel komt van dit draadje, dan verdwijnt het Nintendo topic eindelijk uit myreact

Offtopic:
Daar heb je toch bookmarks voor als je bedoelt dat deze in je lijst van te volgen topics blijft staan.

Ik heb mijn Wii na 1 jaar in de kast te hebben gestaan, ook maar weer eens aangesloten. Aangezien hij toch maar dood stond te gaan besloten om voor minder legale spellen te gaan. Aangezien ik tot nu toe alleen Sports en Fit heb kan ik nog genoeg toppers spelen, punt is alleen dat ik dus alleen een oude controller heb met Nunchuck en geen motion plus. Ik wil er 1 bij gaan kopen zodat ik multiplayer kan doen maar nou is mijn vraag of het dan echt nodig is om 2 motion plus controllers te hebben of het meeste ook wel kan met 1 motionplus en 1 normale. Ook zou ik graag weten of een extra Nunchuck ook aan te raden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kluutmaran schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 12:40:
[...]

Offtopic:
Daar heb je toch bookmarks voor als je bedoelt dat deze in je lijst van te volgen topics blijft staan.

Ik heb mijn Wii na 1 jaar in de kast te hebben gestaan, ook maar weer eens aangesloten. Aangezien hij toch maar dood stond te gaan besloten om voor minder legale spellen te gaan. Aangezien ik tot nu toe alleen Sports en Fit heb kan ik nog genoeg toppers spelen, punt is alleen dat ik dus alleen een oude controller heb met Nunchuck en geen motion plus. Ik wil er 1 bij gaan kopen zodat ik multiplayer kan doen maar nou is mijn vraag of het dan echt nodig is om 2 motion plus controllers te hebben of het meeste ook wel kan met 1 motionplus en 1 normale. Ook zou ik graag weten of een extra Nunchuck ook aan te raden is.
Motionplus
Hangt er vanaf welke games je wil spelen. Er zijn erg weinig games die dit ondersteunen. Tot nu toe uit mijn hoofd alleen Wii Sports Resort en de aankomende Zelda.

Nunchuck
Hangt er vanaf of je een paar classic controllers en/of GameCube controllers hebt. De meeste games bieden dit als bedieningsoptie naast wiimote+nunchuck. Het hangt er dus eigenlijk vanaf wat voor games je graag speelt en wat die ondersteunen. Vooral bij games als Mario en Sonic ed worden die nunchucks aangeraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:25
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 13:04:
[...]

Motionplus
Hangt er vanaf welke games je wil spelen. Er zijn erg weinig games die dit ondersteunen. Tot nu toe uit mijn hoofd alleen Wii Sports Resort en de aankomende Zelda.

Nunchuck
Hangt er vanaf of je een paar classic controllers en/of GameCube controllers hebt. De meeste games bieden dit als bedieningsoptie naast wiimote+nunchuck. Het hangt er dus eigenlijk vanaf wat voor games je graag speelt en wat die ondersteunen. Vooral bij games als Mario en Sonic ed worden die nunchucks aangeraden.
Motionplus ook bij Red Steel 2 en Wii Play Motion

Blijkbaar nog veel meer:
Wikipedia: List of games that support Wii MotionPlus

[ Voor 10% gewijzigd door Arunia op 23-06-2011 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 13:46:
[...]

Motionplus ook bij Red Steel 2 en Wii Play Motion

Blijkbaar nog veel meer:
Wikipedia: List of games that support Wii MotionPlus
Het grootste deel van die is troep dus geen wonder dat ik die games niet ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Kluutmaran schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 12:40:
[...]
Ik heb mijn Wii na 1 jaar in de kast te hebben gestaan, ook maar weer eens aangesloten. Aangezien hij toch maar dood stond te gaan besloten om voor minder legale spellen te gaan. Aangezien ik tot nu toe alleen Sports en Fit heb kan ik nog genoeg toppers spelen punt is alleen dat ik dus alleen een oude controller heb met Nunchuck en geen motion plus. Ik wil er 1 bij gaan kopen zodat ik multiplayer kan doen maar nou is mijn vraag of het dan echt nodig is om 2 motion plus controllers te hebben of het meeste ook wel kan met 1 motionplus en 1 normale. Ook zou ik graag weten of een extra Nunchuck ook aan te raden is.
waarom heeft hij een jaar in de kast gestaan als je al die toppers had kunnen spelen?
(daarnaast is het een zwak excuus om je 'minder legale' gedrag goed te praten x_x zeg het dan gewoon niet :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 09:22
Red Steel 2 is bij veel winkels voor €15,00 te krijgen inclusief dat motionplus blok voor de oudere controllers. MIsschien een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Nou omdat ik met mijn Xbox en (inmiddels verkochte) PS3 al genoeg toppers te spelen had en als ik wist dat jij er aanstoot aan nam had ik het niet vermeld. Het is geen excuus en ik praat mijn gedrag niet goed maar financieel red ik het anders niet (zwak excuus ik weet het maar Nintendo zou graag gewild hebben dat ik plezier met hun console zou hebben :p). Wat wel voor ombouwen spreekt is de berg homebrew apps die je dan kan spelen / uitvoeren zoals een online radio en Wii Earth. Ik ken de voors en tegens maar kies hiervoor tot ik rijk genoeg ben om alles legaal te kopen al weet ik dat als je alles weer 2de hands verkoopt het niet zo duur is. Geen discussie voor nodig want ik sta eigenlijk aan de legale kant dus moet zelf al discussiëren met mijn geweten.

Ik heb er inmiddels voor gekozen om bij dealextreme een namaak Motionplus + nunchuk te bestellen evenals een component kabel om de beeldkwaliteit wat omhoog te gooien. Als het motionplus goed bevalt is de Red steel tip wellicht wel wat voor de 'oude' controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:49

DukeBox

loves wheat smoothies

Malandro schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 08:25:
Red Steel 2 is bij veel winkels voor €15,00 te krijgen inclusief dat motionplus blok voor de oudere controllers. MIsschien een idee?
10€ bij V&D Zaandam (zag er gisteren nog 3 liggen).

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Schopje (komop jongens :( )!

Paar dagen terug Monster Hunter Tri gekocht, wat een vet spel!
Lekker online spelen met random mensen (eindelijk geen Friends codes nodig!) en quests uitspelen.

Is hier nog geen topic voor gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
nioz schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:55:
[...]

waarom heeft hij een jaar in de kast gestaan als je al die toppers had kunnen spelen?
(daarnaast is het een zwak excuus om je 'minder legale' gedrag goed te praten x_x zeg het dan gewoon niet :) )
Als Nintendo je niet continu zou blijven naaien, dan zou ik er misschien nog iets om geven. Zelfs met het meest populaire platform krijgen ze het nog voor elkaar om het als eerste dood te laten bloeden.

Daarnaast, dit soort dingen:

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/307nbjo.jpg

De enige Wii game waar ik naar uitkijk en die komt pas in de lente van 2012 hier uit. En over een week komt de superieure Japanse versie uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BarôZZa schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 13:27:
[...]

Als Nintendo je niet continu zou blijven naaien, dan zou ik er misschien nog iets om geven. Zelfs met het meest populaire platform krijgen ze het nog voor elkaar om het als eerste dood te laten bloeden.

[afbeelding]

De enige Wii game waar ik naar uitkijk en die komt pas in de lente van 2012 hier uit. En over een week komt de superieure Japanse versie uit.
Die reactie op die gamersbeweging die die RPG's naar de US geport wilde krijgen was idd erg slecht. Typisch arrogant Nintendo. Ze willen zo graag de hardcore gamers terugkrijgen en als de hardcore gamers vervolgens om een paar geporte games cragen reageren met een lullige standaard-tweet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 13:31:
[...]

Die reactie op die gamersbeweging die die RPG's naar de US geport wilde krijgen was idd erg slecht. Typisch arrogant Nintendo. Ze willen zo graag de hardcore gamers terugkrijgen en als de hardcore gamers vervolgens om een paar geporte games cragen reageren met een lullige standaard-tweet.
Welke reactie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:11
Monster Hunter Tri zojuist voor 12.50 gekocht via marktplaats! Schijnt een erg vermakelijk game te zijn en kan daar niet veel geld aan vergooid hebben =)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Gynnad schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 16:53:
Monster Hunter Tri zojuist voor 12.50 gekocht via marktplaats! Schijnt een erg vermakelijk game te zijn en kan daar niet veel geld aan vergooid hebben =)
Ben er nu mee bezig, echt een heerlijke game. Héél uitgebreid, snap van heel veel nog weinig.
Als je een keertje een potje online wil questen moet je maar even een DM sturen met een code ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouja er was een beweging vanuit Nintendo-fans genaamd Operation Rainfall waarin ze op alle manieren verenigden en probeerden Nintendo over te halen om 3 RPG's naar de VS te brengen aangezien de Wii op sterven na dood is. Hele grote campagne en dan kwam Nintendo als enige reactie met dit:

"@OpRainfall Thanks for being such incredible fans! Unfortunately, there continues to be no plans for NOA to release these 3 games right now."

Geen reden, geen uitgebreid bericht. Gewoon een klap in het gezicht van de paar hardcorefans die nog over waren bij Nintendo.

PS volgens mij worden 1 of 2 van de games waar het over gaat wel in Europa uitgebracht dus een Engelse vertaling komt er sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Mooi om te zien dat die paar mensen de boel nog levend proberen te houden. Over welke titels ging het dan?

Laatst ook Tetris Party gedownload, ook leuk om online te doen. Of met vrienden. Maar ging me vooral om het online spelen.

Hebben jullie ook vaak last van connectie onderbrekingen? Heb het met Monster Hunter vaak en met Tetris Party ook wel.. Eerst dacht ik dat het aan m'n WiFi lag dus heb ik er een kabel in gejast, maar daar was het probleem ook al. Misschien ligt het wel aan m'n internet ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 19:32
Booth schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:42:
Laatst ook Tetris Party gedownload, ook leuk om online te doen. Of met vrienden. Maar ging me vooral om het online spelen.
Tetris Party is echt fun met 2 man. Dan moet je de 2player coop mode doen: je moet tot de 150 weggespeelde lijnen komen, terwijl speler 1 alleen de vierkanten, L blokken krijgt en speler 2 de rest. Dan moet je goed samenwerken om ver te komen, hoogste tot nu toe is 98 lijnen, toen werd de snelheid te hoog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
De meeste lol die ik tot nu toe aan mijn Wii heb beleeft is het 'hacken' van het ding :P Ik heb hem er zelfs een keer mee gemolt, waarna ik een refurbished moest aanschaffen voor 80 euro. Daarna een stuk voorzichtiger geweest. Tegenwoordig is het wel een fluitje van een cent met alle handleidingen die beschikbaar zijn.

Nudoet het ding al een jaar trouw zijn werk als mediaspeler bij mijn vriendin. HD films en dergelijke heb ik toch niet en met SD materiaal werkt het heel goed :)

De legale spellen die ik heb, heb ik in het begin wel veel gespeeld, maar nu kan het me allemaal niet zoveel meer boeien. Ik heb er werkelijkwaar 0 uitgespeeld... De Wii-U sla ik daarom ook maar over.

[ Voor 3% gewijzigd door FunFair op 15-07-2011 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BarôZZa schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 13:27:
[...]

[afbeelding]

Zie daar het voordeel van de WiiKey. Nintendo moet gewoon alles worldwide tegelijertijd releasen, waarom denk je dat alle grote films nu tegelijkertijd worden gereleaaed? Vroeger kon het wel 18 maanden(!) duren voor een grote film naar nederland kwam. Nu draait Harry Potter 7 eerder in .nl dan .usa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:27
Ja en relevanter, zie ook de ps3. Maar ook daar zie dat het weer ingeperkt wordt, dan met name middels DLC en online passen etc.

Ik vind overigens de wii terugkijkend een leuk apparaat, maar voor casuals/beginnende gamers. Er is voor een hardcore gamer niet genoeg te beleven. Maar als ik eerlijk ben en me voorstel dat ik alleen maar een wii zou hebben zou ik er wel degelijk vaker op gespeeld hebben. En ook meer VC gekocht hebben.
Nu heb ik in mijn schaarse game tijd meer lol op de 360. (en sinds ik mijn pc heb ge-upgrade icm met steam sales ook zeker de pc). Ook de ps3 staat hoger op de ranglijst.

Desondanks is het mijn motto dat gamen mijn main hobby is, en dat ik dat zo legaal mogelijk doe, dus mijn wii blijft maagdelijk ongehacked.

Hoe schatten jullie trouwens de kansen in van een galaxy pack? En dan bedoel ik beide games gebundeld? Op de ps3 heb je met de uncharted bundel 2 van de beste games voor het systeem, en ik verwacht dat je die over 1 a 2 maanden voor 30 of misschien wel 20 euro gaat kunnen kopen bij de diverse online winkels. Ik vind dat nintendo hier ook meer kan doen......maar ja (/me kijkt een paar posts omhoog naar het verhaal over nintendo die ons gamers verwent op foute manieren :P )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Wii is een goede bak voor emulatie t/m Snes. Perfecte (classic) Controllers, ondersteuning voor zapper/scope/menacer en veel systemen perfect geemuleerd. Das ook de enige reden dat ik hem nog aangooit.

Voor de rest zijn er wel een paar goede first party games gemaakt maar 3rd party blijft een beetje brak. Hier en daar wel een redelijke zoals Sonic Colours maar bij de meeste multiplatformgames heeft de Wii de kneuzenversie gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
De kwaliteit van de vc spreekt ongeacht de problemen (50/60hz, gebrek aan titels, te duur) voor zich. Ik denk dat veel mensen smb1 of 3, of een oude zelda gekocht hebben, en zich daar weer uren mee vermaakt hebben.

En ja (ok hier verschillen we miss weer van mening :P ) maar zelda wii is een bijna 1op1 de cube versie, maar wel een topper, de mario games, donkey kong. Mario kart, metroid........er is wel degelijk een hoop te gamen op de wii.

Mad world, no more heroes, excite truck/bots, punch out.......geen super toppers, maar games waar je toch wel vermaak uit kan halen. En bijvoorbeeld een geometry wars zou ik zelf ook zo maar een fix aantal uren in kunnen stoppen.

Maar ja, de meeste hardcore gamers willen fps........battelfield of mw......dat zijn ondanks de besturing idd kneuzen versies als ze er al zijn.........realistisch racen? Forget it. PES op de wii vind ik ook niets........fighting games? capcom vs tatsunoko, maar dan is het zo goed als klaar.......oftewel........voor hc gamers niet genoeg. IMHO uiteraard.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefandepefan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 11:57
De Wii heeft hetzelfde probleem, zoals die ook op de Cube was. De leukste titels zijn de spellen van Nintendo zelf en hier en daar kwam er een third party product voorbij vliegen die de moeite was om op te pikken. Echter bij de Cube was het probleem dat de ontwikkelaars het ondersteunden, bij de Wii is het probleem dat door de grote aantallen shovelware het lastig is om de juweeltjes eruit te halen.

Overigens heb ik op een gegeven moment mijn Wii ook gehacked voor de multimedia mogelijkheden en heb ik de meeste spellen uit mijn collectie verkocht. Gamen doe ik tegenwoordig op een PS3 of PC/Mac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op maandag 18 juli 2011 @ 11:41:
De kwaliteit van de vc spreekt ongeacht de problemen (50/60hz, gebrek aan titels, te duur) voor zich. Ik denk dat veel mensen smb1 of 3, of een oude zelda gekocht hebben, en zich daar weer uren mee vermaakt hebben.

En ja (ok hier verschillen we miss weer van mening :P ) maar zelda wii is een bijna 1op1 de cube versie, maar wel een topper, de mario games, donkey kong. Mario kart, metroid........er is wel degelijk een hoop te gamen op de wii.

Mad world, no more heroes, excite truck/bots, punch out.......geen super toppers, maar games waar je toch wel vermaak uit kan halen. En bijvoorbeeld een geometry wars zou ik zelf ook zo maar een fix aantal uren in kunnen stoppen.

Maar ja, de meeste hardcore gamers willen fps........battelfield of mw......dat zijn ondanks de besturing idd kneuzen versies als ze er al zijn.........realistisch racen? Forget it. PES op de wii vind ik ook niets........fighting games? capcom vs tatsunoko, maar dan is het zo goed als klaar.......oftewel........voor hc gamers niet genoeg. IMHO uiteraard.
Helemaal mee eens. Nintendo heeft teveel bespaard op de hardware. Elke multiplatformgame ziet er of gigantisch minder uit of is een alternatieve versie met soms dramatische gevolgen. (Zie bijv. Dead rising)

Bij de Vc heb je daarnaast natuurlijk ook het probleem dat er zo weinig ruimte op de harde schijf van de Wii zit. Je kan dacht ik iets van 6 N64 titels er op zetten ofzo en dan is er geen ruimte meer. Daarnaast vind ik het ronduit slecht hoe die shop is opgezet; als je Wii gecrasht is moet je je Wii opsturen om zo games over te kunnen zetten op een nieuwe. Ik snap waar Nintendo op mikte aangezien het weliswaar makkelijker is zonder inloggegevens maar ik moet zeggen dat zoiets als een PSN-account stukken beter werkt.

Ik ben ook erg benieuwd wat er met de gekochte VC games gebeurd als je een Wii U koopt maar eigenlijk weet ik het antwoord al....

Ik heb het gevoel dat Nintendo met alles het wiel opnieuw wil uitvinden, zo ook het hele online gebeuren. Naast de VC kan je online ook niet praten, friendcodes ed, het wordt er niet beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Tsja.....nintendo en online blijft dramatisch. Maar de babystapjes zijn gemaakt. Ik hoop dat het met de wii-u (vreslijke naam trouwens, maar dat vond ik van de wii ook en nu ben ik er aan gewend) idd richting live/psn zal gaan.
VC aankopen is een goeie. Mocht nintendo vinden dat ik alles opnieuw moet gaan kopen dat zal ik me voor retro voortaan bij oude carts maar ook zeker non legale emu houden. Nieuwe spellen zal ik netjes kopen, maar op een gegeven moment houdt het zelfs bij mij op.
(lol bedenk me dat ik helemaal 1 vc titel heb, maar het gaat om het principe O-) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op maandag 18 juli 2011 @ 12:44:
Tsja.....nintendo en online blijft dramatisch. Maar de babystapjes zijn gemaakt.
De E-shop van de 3DS die 'sterke verbeteringen' zou hebben heeft weinig vooruitgang tov die van de Wii:
  • Nog steeds geen accounts dus vette pech als je 3DS kapot gaat
  • Of je downloadt trailers (e3-trailers) met een tergend lange downloadttijd
  • of je streamt ze met een ongelooflijk brakke kwaliteit (zie Zelda 3D trailer)
  • VC-shop updates leveren weinig spectaculaire content (Qix ? kom op) Het lijkt weer precies op de Wii vc: begin met een sterke titel (link awakening) en voer daarna regelmatig troep op.
  • De 3D-remakes van games zal minder in aantal zijn dan verwacht. Zijn tot nu toe 6 in ontwikkeling waaronder Urban Champion of all games, maar er is aangegeven dat dit langer duurt. Op de E3 waren 3D versies van Castlevania, Super Metroid en Mario World 2 te spelen maar daarover ontbreekt elk spoor.
  • Weer loopt Europa qua content achter op de rest wat met een systeem als de 3DS absoluut niet nodig zou hoeven zijn aangezien er geen hardwarematige verschillen zijn. Waarom moeten de Europeanen 2 weken langer wachten op de eerdergenoemde E3-trailers?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2011 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Ik heb alleen nog maar een ds lite, dus over de 3ds kan ik niets zinnigs zeggen. Als er geen opties zijn tot lokaal backuppen van je legaal gedownde content is het idd zwaar ondermaats (en dat is eigenlijk niet het woord wat als eerste in me opkwam :P )

Vwb de wii, je kan er nu mee online, en het is beter dan het op de cube was (niet moeilijk, maar babysteps)

Oh en even cross posten uit het budget topic. Pikmin 2 voor 2.50 bij dixons. Legale wii games collection +1 :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonicfreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:47
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2011 @ 11:53:
[...]

Ik ben ook erg benieuwd wat er met de gekochte VC games gebeurd als je een Wii U koopt maar eigenlijk weet ik het antwoord al....
Volgens mij kun je de VC games kopiëren naar een SD kaart en die dan weer in je andere Wii of Wii U plaatsen om vervolgens de VC games weer terug te kopiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Nee, dat kan niet maar ik zag wel al 'system transfer' in het menu staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 07:04:
[...]

Nouja er was een beweging vanuit Nintendo-fans genaamd Operation Rainfall waarin ze op alle manieren verenigden en probeerden Nintendo over te halen om 3 RPG's naar de VS te brengen aangezien de Wii op sterven na dood is. Hele grote campagne en dan kwam Nintendo als enige reactie met dit:

"@OpRainfall Thanks for being such incredible fans! Unfortunately, there continues to be no plans for NOA to release these 3 games right now."

Geen reden, geen uitgebreid bericht. Gewoon een klap in het gezicht van de paar hardcorefans die nog over waren bij Nintendo.

PS volgens mij worden 1 of 2 van de games waar het over gaat wel in Europa uitgebracht dus een Engelse vertaling komt er sowieso.
Men had ook direct naar Nintendo Japan moeten stappen. Die maakt de beslissingen voor Amerika en Europa.
Sonicfreak schreef op maandag 18 juli 2011 @ 18:10:
[...]

Volgens mij kun je de VC games kopiëren naar een SD kaart en die dan weer in je andere Wii of Wii U plaatsen om vervolgens de VC games weer terug te kopiëren.
Aankopen zijn gekoppeld aan een enkel systeem. Kopiëren gaat wel maar je kunt ze niet op een andere Wii zetten en/of starten.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icelus schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 16:07:
[...]
Men had ook direct naar Nintendo Japan moeten stappen. Die maakt de beslissingen voor Amerika en Europa.
Daar gaat het niet om. Als NOA echt wat voor hun fans wilden betekenen klopten zij aan bij Nintendo Japan na deze actie. Dat doen ze niet = slecht voor imago.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-08 13:07
Ik heb een probleem met mijn wii(ik heb het al een tijdje, maar ik speel niet zoveel met de wii). Het is namelijk zo dat ik last heb van artifacts, ook in het menu. Het zijn eigenlijk gewoon puntjes in beeld, die vooral opvallen in het menu. Ik heb het eens opgezocht, maar kom vooral topics tegen van toen hij juist uitkwam.

Ik heb het bonnetje eens opgezocht en zie dat ik hem heb gekocht in april 2008, wat dus al een jaar buiten garantie is. :| Ik weet niet of er nog mensen zijn die dit probleem hebben en of er een oplossing zou zijn?

Zou het misschien kunnen liggen aan de componentkabel? Ik heb helaas geen andere kabel meer liggen(tenzij die van de gamecube erop past). Ik speel op 480P, wiiconnect24 ligt af en als de wii niet gebruikt wordt is ook de stekker eruit.

http://specs.tweak.to/16567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skelleniels schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 14:24:
Ik heb een probleem met mijn wii(ik heb het al een tijdje, maar ik speel niet zoveel met de wii). Het is namelijk zo dat ik last heb van artifacts, ook in het menu. Het zijn eigenlijk gewoon puntjes in beeld, die vooral opvallen in het menu. Ik heb het eens opgezocht, maar kom vooral topics tegen van toen hij juist uitkwam.

Ik heb het bonnetje eens opgezocht en zie dat ik hem heb gekocht in april 2008, wat dus al een jaar buiten garantie is. :| Ik weet niet of er nog mensen zijn die dit probleem hebben en of er een oplossing zou zijn?

Zou het misschien kunnen liggen aan de componentkabel? Ik heb helaas geen andere kabel meer liggen(tenzij die van de gamecube erop past). Ik speel op 480P, wiiconnect24 ligt af en als de wii niet gebruikt wordt is ook de stekker eruit.
Probeer een andere kabel te lenen als die van de gamecube niet past. (dacht zelf van wel maar weet het niet zeker. Heb je daarnaast ook al geprobeerd om te kijken of het probleem optreedt op andere resoluties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skelleniels
Helaas past die kabel er niet op. Ook een andere resolutie maakt geen verschil. Het lijkt me ook geen warmteprobleem want ik heb het meteen bij de opstart al in het menu.

Hmm nu merk ik bij mariokart tijdens het rijden praktisch geen artifacts meer op.

[ Voor 20% gewijzigd door skelleniels op 20-07-2011 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Ik dacht dat dit probleem wel is eerder voorgekomen was bij bezoekers hier, maar meer in de tijd dat de wii net uit was. Als ik me het goed herinner was de 'oplossing' wii terug naar nintendo sturen ter reparatie.

Ik zou gewoon dit probleem bij de helpdesk van N neerleggen en luisteren wat het gaat kosten. Dan kan je bepalen of dat acceptabel is, dat je een nieuwe wii koopt voor 150, of dat je gewoon dit probleem accepteert (tot je een wii-u haalt......?).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skelleniels
Ik heb een mail gestuurd naar nintendo. Een nieuwe wii of wii U ga ik niet halen omdat ik sowieso al serieus teleurgesteld was in de wii. Enigste goeie games zijn mariokart en zelda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Ik heb er ook een net na de release met inderdaad wat artifacts (licht knipperende vierkantjes in het menu).. een stuk of 6. Bij de meeste games zijn ze niet te zien en omdat ik mijn savegames niet kwijt wilde heb ik er toen niets aan gedaan. Het is verder ook niet erger geworden en valt me eigenlijk niet eens mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Komt dat niet meestal doordat WiiConnect24 aanstaat (dat oranje lampje dus)? Daardoor verstookt je Wii constant vermogen en worden door de hitte na een tijdje de soldeerverbindingen op bepaalde punten brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skelleniels
Wiiconnect24 staat af bij mij en als de wii niet gebruikt wordt gaat de stekker er ook uit. Vreemde is dat ik het enkel heb bij stilstaande beelden en praktisch nooit bij bewegende beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

danielkraak schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 22:55:
Komt dat niet meestal doordat WiiConnect24 aanstaat (dat oranje lampje dus)? Daardoor verstookt je Wii constant vermogen en worden door de hitte na een tijdje de soldeerverbindingen op bepaalde punten brak.
Dat was toen inderdaad de vermoedelijke oorzaak. .sindsdien wiiconnect24 wel aan, maar niet meer op standby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 07:01:
[...]

Daar gaat het niet om. Als NOA echt wat voor hun fans wilden betekenen klopten zij aan bij Nintendo Japan na deze actie. Dat doen ze niet = slecht voor imago.
Zo werkt het niet in de meeste Japanse bedrijven. Als men een brief in het Japans direct naar NCL had gestuurd was het effect veel groter geweest.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skelleniels
DukeBox schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 10:17:
[...]

Dat was toen inderdaad de vermoedelijke oorzaak. .sindsdien wiiconnect24 wel aan, maar niet meer op standby.
Dus ook stekker eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Ik heb een maat die wel eens met z'n controllers smijt als het weer eens niet wil lukken in een spel. Hij heeft nu al 2 Wiimotes die de hele tijd zomaar disconnecten (uitgaan). De ene ging nu zelfs al helemaal niet meer aan...

Ik heb eindelijk de fix gevonden hiervoor :P !

Nee het is niet dat de batterijen geen goed contact maken, maar een chip in het midden die niet goed meer vast zit: de bluetooth chip met 'Broadcom' erop. Als je er aan voelt merk je overigens niet dat ie los zit.

Ik heb een paar laagjes dik plakband aangebracht op de binnenkant van de behuizing tegenover de chip, dit dient als verhoging. Bij het dichtschroeven wordt de chip als het ware vastgeklemd en staat er constant een lichte druk op.

De Wiimotes werken allebei weer helemaal perfect!

(m'n maat heeft overigens sinds kort een bril, dus als het goed is heeft hij niet meer zo'n kort lontje :))

Als je denkt dat mensen op andere fora oid bij deze informatie gebaat zijn, schroom dan niet en zegt het voort.

[ Voor 5% gewijzigd door Digital-DNA op 26-07-2011 00:52 ]

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat heeft zijn bril met een kort lontje te maken :p

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Doordat ie (vooral bij gamen) heel erg moest accommoderen, wat nogal veel energie en frustratie kost en slecht is voor de concentratie.

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Nee, Wii uit 'uit' stand maar Wii connect gewoon aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:21
Mensen, ik kan niet op het "Nintendo kanaal", mijn Wii geeft dan "Fout 261410" en reset de Wii. Alle andere internet functies werken prima. Ik weet dat er een tijdelijk outage kan zijn, maar dit is al sinds zondag :p. Iemand anders ook problemen en/of oplossingen?
Ik weet dat het aan de router kan liggen, maar in mijn geval kan ik dat uitsluiten. Ik heb de Wii een vast IP gegeven, bekabeld aangesloten, DMZ gedaan, firewall uitgezet en meer kan het niet zijn. Kan op internet ook geen mensen vinden met hetzelfde probleem met een Netgear WNDR3700 router, dus ik sluit dit voor 99,9% uit.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Laatst online: 12-09 14:16
Malthus schreef op maandag 20 juni 2011 @ 20:38:
[...]

Het hangt een beetje van je eigen voorkeur af. Zelf vind ik deze games wel aanraders:
  • Endless Ocean: een spel waarbij je in een tropische lagune kunt duiken. Heel rustgevend en mooi gemaakt, al is het spel-element soms ver te zoeken.
Persoonlijk zou ik dan voor EO2 gaan. Meer variatie en hier zit tenminste nog het één en ander aan doelen in - hoe triviaal dan ook. Ik heb ze allebei staan, maar inderdaad, als je enige actie verwacht, dan kun je deze beter overslaan. Zalig relaxmateriaal, dat wel.
Enige pluspunt voor de eerste was IMHO de muziek, die vond ik daar beter, al scheelt het ook niet veel.

Net trouwens nog MadWorld op de kop getikt. Lag nieuw in de bak bij MediaMarkt voor tien piek.

Verwijderd

Haalt Nintendo wel vaker spontaan nieuwe wereldrecords bij Mario Kart Wii weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Iemand Xenoblade Chronicles al in het bezit? Ik heb het afgelopen zaterdag gekocht en een aantal uren gespeeld. Ik ben aangenaam verrast!

Eerst moest ik even wennen aan de graphics, dat is een behoorlijk contrast met bijvoorbeeld Final Fantasy XIII (ik speel eigenlijk zelden games op de Wii, afgezien van mariokart).
Nadat ik eenmaal goed en wel gewend was begon ik het steeds meer te waarderen. Prachtige omgevingen met toch vrij veel detail, interessante (boss)fights, veel quests, goede storyline en de mogelijkheid tot veel customizing van je characters.

Ik ben tevreden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Nu online
Dikke aanrader voor iedereen met een 'import-Wii' is Minna no Rhythm Tengoku (Rhythm Heaven/Paradise Wii).

Voor het eerst in tijden dat ik weer wat uurtjes achter de Wii heb doorgebracht.

Ook een typisch voorbeeld van hoe Nintendo het weer eens opfokt. De game komt hier pas ergens in 2012 uit en zal dus overschaduwd worden door de Wii U.

Het is een ritme/muziek game van de makers van Wario Ware waarbij je alleen de A & B buttons gebruikt. Geen motion controls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 09:17
FreqAmsterdam schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:54:
Iemand Xenoblade Chronicles al in het bezit? Ik heb het afgelopen zaterdag gekocht en een aantal uren gespeeld. Ik ben aangenaam verrast!

KNIP

Heb hem sinds vrijdag. Een heerlijke game. Bij de graphics hebben ze aan alles gedacht. De lichtval, de dag / nacht cyclus, de wereld met al ie prachtige details. Ik ben echt aan het genieten van deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
Wanneer je hem uitzet met het knopje op de Wii zelf hoef je alleen de uit knop wat langer in te drukken. Wanneer het lampje rood wordt is hij echt uit. Scheelt je iedere keer een stekker trekken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BarôZZa schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 17:18:
Dikke aanrader voor iedereen met een 'import-Wii' is Minna no Rhythm Tengoku (Rhythm Heaven/Paradise Wii).

Voor het eerst in tijden dat ik weer wat uurtjes achter de Wii heb doorgebracht.

Ook een typisch voorbeeld van hoe Nintendo het weer eens opfokt. De game komt hier pas ergens in 2012 uit en zal dus overschaduwd worden door de Wii U.

Het is een ritme/muziek game van de makers van Wario Ware waarbij je alleen de A & B buttons gebruikt. Geen motion controls.

[video]
Die ken ik wel voor de DS. Leuk maar wel erg pittig. Geloof dat ik daar bij het tafeltennis afhaakte. Ik zal de Wii-versie eens gaan checken al vraag ik me af of de controlls even goed en direct zijn als op de DS-versie. Je zal toch geen wilde, lange bewegingen moeten maken hoop ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:08
boshar schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:58:
[...]

Wanneer je hem uitzet met het knopje op de Wii zelf hoef je alleen de uit knop wat langer in te drukken. Wanneer het lampje rood wordt is hij echt uit. Scheelt je iedere keer een stekker trekken :/
Nouja, echt uit... hij gebruikt erg weinig energie dan, maar je kunt hem evengoed aanzetten met de Wii-Mote. Hij staat niet in contact met internet, wat de standby stand (oranje ledje) wel doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Een transformator blok verbruikt altijd. Sluipverbruik zeg maar.
Bij ons zit de gehele televisie en consolepark (:P) aan een schakelaar. Daarnaast zit de Wii zelf nog achter een losse schakelaar want de Trafo maakt geluid. Niet dat het kwaad kan, maar het is iri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Eerst moest ik even wennen aan de graphics, dat is een behoorlijk contrast met bijvoorbeeld Final Fantasy XIII (ik speel eigenlijk zelden games op de Wii, afgezien van mariokart).
Nadat ik eenmaal goed en wel gewend was begon ik het steeds meer te waarderen. Prachtige omgevingen met toch vrij veel detail, interessante (boss)fights, veel quests, goede storyline en de mogelijkheid tot veel customizing van je characters.

Ik zag gisteren een tv reclame op mtv. Ik dacht eigenlijk dat het om een mmorpg op de pc ging. Was (positief) verrast dat het een wii game betrof. Mooi om te horen dat het ook echt een goede game is.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een raar probleem.

Nu wilde ik 2 player spelen met Sonic Colours en drukte een gamecube controller in de Wii. Met het selecteren kon ik alleen gebruik maken van de Gamecube controller. De remote controller van de Wii reageerde niet. Nou ja, het zal wel dacht ik.. dus ik sluit Sonic Colours af, en probeer de Gamecube controller weer uit de slot te halen. Maar hij is met geen mogelijkheid eruit te krijgen. Het is toch gewoon een kwestie van plug en play? Maar ik krijg hem er niet uit .. hij zit muurvast! Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Euh, tja, harder trekken? Die hoort gewoon soepel eruit te kunnen.. Is het wel een 1st party controller? Dus van Nintendo?

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
Weet iemand de maximale afstand van de controller tot de sensorbar? Ik heb het idee dat er (ineens?) iets niet goed is met mijn controllers. Ongeveer 2.3meter kan ik van de bar afzitten. Verder lukt wel zolang het handje in beeld blijft. 1x buiten beeld betekend weer terug naar de 2.3meter om "contact" te maken.

Heb de sensorbar al nagekeken. Alle lampjes werken gewoon (telefoon trucje).

Ik dacht hier nooit eerder last van gehad te hebben, maar ben er eigenlijk niet 100% zeker van. Valt nu pas op omdat ik twee controllers erbij heb gekocht.

Edit: Ik zie net dat Nintendo zegt max 2.4meter... Dus er is niets aan de hand? Wel apart dat ik het pas nu echt merk..

[ Voor 10% gewijzigd door Malandro op 30-08-2011 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Check ook de instellingen in het Wii menu met betrekking tot de sensor balk. Daar kun je lichtgevoeligheid instellen etc. Ook handig om in die modus te kijken of je misschien verkeerde lichtbronnen op pakt of de lampjes te zwak worden op de gewenste afstand.

en anders :
http://www.flickr.com/photos/roblee/1809706296/

[ Voor 11% gewijzigd door fZeroNewbie op 30-08-2011 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
Ja die instellingen had ik al bekeken. Vreemde is dat wanneer ik de gevoeligheid op 5 zet, de rondjes wel iets groter zijn, maar verder heeft het geen effect. Vanaf een bepaalde afstand (ik dacht 2.3m, maar het blijkt zelfs wat minder te zijn) verliest het contact gewoon. Tijdens instellen is dat overigens niet.

Opvallend is trouwens dat meteen na het aanpassen van de lichtgevoeligheid, de remote geen licht meer ziet en ik hem dus dichter bij de balk moet houden. Dit ongeacht de waarde van gevoeligheid.

Aanvulling:

Ook weer apart: De problemen zijn alleen in het Wii menu. Gister een spel gespeeld en toen kon ik wel van verder weg spelen ondanks dat ik constant op het beeld moest richten.

[ Voor 16% gewijzigd door Malandro op 01-09-2011 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28

Ik speel hem ook! Vind me ook zeer leuk, heb aardig wat Wii games in bezit (die ik amper speel). Omdat ik gewoon die controller zo bout vind :p Daarom vind ik het heel erg fijn dat deze game gewoon met een normale controller te spelen is!

Maar dat ter zijde, goed verhaal, top graphics voor een Wii, prima gameplay. Een echte (J)RPG die heerlijk weg speelt. 1 nadeel is dat het soms een beetje lastig is om de Side Questen te completen (iets te weinig info waar je heen moet). En ik mis toch een klein beetje een Quest tracker (bijvoorbeeld, je mist nog x aantal van item y).

Eerlijk gezegd hoop ik dat tweakers.net hem nog gaat reviewen :)

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Ik had Xenoblade al via andere wegen in het Japans uitgespeeld :) Erg vermakelijk spel! Erg grijpend verhaal + zeer uitgebreide gameplay qua armor/gems en skills. Zo zou FF13 eigenlijk moeten zijn geweest. Maar ach, Wii bezitters ook blij :)

Ben nu trouwens ook bezig met de Engelse Xenoblade, dan kan ik tenminste ook wat sidequests begrijpen :P

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 06:57:
[...]

Die ken ik wel voor de DS. Leuk maar wel erg pittig. Geloof dat ik daar bij het tafeltennis afhaakte. Ik zal de Wii-versie eens gaan checken al vraag ik me af of de controlls even goed en direct zijn als op de DS-versie. Je zal toch geen wilde, lange bewegingen moeten maken hoop ik?
Je maakt helemaal geen bewegingen, alleen de A en B buttons gebruik je.

• Tijn89
  • Laatst online: 07:56
Dat wordt zo snel als mogelijk is Zelda pre-orderen bij bol.com....

http://www.nintendo.nl/NO...me=General_September_2011

Ik ben nu met Okami bezig, ook een leuk spel. Men vergeleek het veel met Zelda, ik zie wel een vergelijking, maar het spel is wel zeker anders. Het speelt minder soepel en de dialogen e.d. zijn veel langdradiger. Denk ook dat het voor een minder breed publiek echt een leuk spel is dan Zelda.

Hiervoor in een rits GoldenEye en Dead Space uitgespeeld, laatste is ook wel een aanrader. Na Okami komt Resident Evil Chronicles aan de beurt. Moet me wel vermaken op deze manier totdat zelda uitkomt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mogelijk problemen bij ontwikkeling Wii U

HOOFDDORP - Nintendo ondervindt mogelijk problemen bij het ontwikkelen van de Wii U. Dit meldt website 01net, dat hiervoor een anonieme bron binnen het bedrijf aanhaalt.
Foto: Gamer.nl Een van deze problemen zou zijn dat de interne hardware van de Wii U niet krachtig genoeg is voor waar het voor bedoeld is.

De bron stelt ook dat de draadloze verbinding tussen de Wii U-console en de controller niet goed werkt en dat ontwikkelaars op dit moment als tijdelijke oplossing een kastje hebben gekregen dat de twee via draad met elkaar verbindt.

Ook zou de ontwikkelaarskit die zij gebruiken, steeds door Nintendo geüpdatet worden.

Zomer 2012

De uitgever gaf kort na de onthulling van de Wii U aan dat de nieuwe console waarschijnlijk in de zomer van 2012 uitgebracht wordt. De bron van 01net stelt nu echter dat het bedrijf eraan denkt om de lancering uit te stellen naar september van dat jaar.

01net wist al eerder vroegtijdig details te onthullen over de Wii U en bracht onlangs ook als eerste het nieuws dat er een accessoire komt voor de 3DS dat een tweede analoge stick toevoegt.
Waarschijnlijk slechts een gerucht, kan me dit niet voorstellen, ondanks de betrouwbare bron. Mocht dit echter waar zijn dan heeft Nintendo een flink probleem, vooral icm de beperkte tijd tot release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb zelda nu net besteld met wii mote. Nu begint het wachten. :p heb er zijn in om hem te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonicfreak
Arunia schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:44:
Ik heb zelda nu net besteld met wii mote. Nu begint het wachten. :p heb er zijn in om hem te spelen.
Waar heb je 'm besteld als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Sonicfreak schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:04:
[...]
Waar heb je 'm besteld als ik vragen mag?
Bij GameMania. Die zaak zit hier bij mijn werk om de hoek (Zwartjan, maar ook Meent en groene hilledijk in R'dam).

Je kunt ook gewoon op de website bestellen. Ze willen wel een 5 euro aanbetaling hebben, maar dat is de moeite ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonicfreak
Arunia schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:11:
[...]

Bij GameMania. Die zaak zit hier bij mijn werk om de hoek (Zwartjan, maar ook Meent en groene hilledijk in R'dam).

Je kunt ook gewoon op de website bestellen. Ze willen wel een 5 euro aanbetaling hebben, maar dat is de moeite ook niet.
Bedankt voor de tip. Ik zie alleen dat er op de website nog geen prijs bij staat. Enig idee wat de prijs wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het bekend of er bij de nieuwe Zelda nieuwe beveiligingen ingebouwd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:21

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik ga ook maar eens Zelda preorderen bij een paar winkels dan. Die CD met Zelda muziek wil ik wel hebben. Die Wiimote hoef ik niet.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb geen idee. Eigenlijk hoop ik dat de Wii-mote als extra voor early adoptors wordt ipv extra betalen.
Maar verwacht dat je een stukje meer betaald. Zal tegen die tijd wel bekend worden. Is gelukkig nog een paar maanden.
Mijn vrouw vond dat ik het meteen moest doen. Maar ga wel als Gollem met die Wii-mote rondlopen. Myy precciousssssss! Niemand die er met z'n klauwen aan mag zitten. :P

Die CD kun je ook krijgen bij de standaard versie. Dit volgens de site van Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonicfreak
Arunia schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:28:
Ik heb geen idee. Eigenlijk hoop ik dat de Wii-mote als extra voor early adoptors wordt ipv extra betalen.
Maar verwacht dat je een stukje meer betaald. Zal tegen die tijd wel bekend worden. Is gelukkig nog een paar maanden.
Mijn vrouw vond dat ik het meteen moest doen. Maar ga wel als Gollem met die Wii-mote rondlopen. Myy precciousssssss! Niemand die er met z'n klauwen aan mag zitten. :P

Die CD kun je ook krijgen bij de standaard versie. Dit volgens de site van Nintendo.
Ik zie net op de site van Bart Smit dat de gewone versie van Zelda Skyward Sword 49,99 euro kost en de Limited Edition 69,99 euro.

http://www.bartsmit.com/w...ard-sword-limited-edition

De LE wordt dan toch iets duurder, maar dan heb je natuurlijk wel een mooie gouden Wii Remote.

Ik wil die LE ook graag hebben. Binnenkort dus ook maar vast pre-orderen, maar eerst kijk ik nog even of die bij een andere winkel nog iets goedkoper aangeboden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Een vraagje. Ik wil Fifa 12 kopen voor mijn Wii omdat Fifa 05 nogal begint te vervelen. 05 had ik van de gamecube en speelde ik met twee gamecube controllers. Kan ik met diezelfde controllers ook Fifa 12 spelen?

EDIT: Of heb ik zo'n ding nodig? pricewatch: Nintendo Wii Classic Controller Pro Zwart, Nintendo Wii U, Wii

[ Voor 42% gewijzigd door Beatboxx op 20-09-2011 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Ik heb net ff gegoogled, maar kan er maar bar weinig over vinden. Echter wel een review van fifa 11 op de wii gevonden, en daar werd helemaal met geen een woord gerept over cube controller ondersteuning (wel classic controller support btw).
Anyways, ik zou wacht tot het spel uitgekomen is en vragen of je het mag uitesten in een winkel om het zeker te weten.

Samengevat als ik zou moeten gokken dan zou ik kiezen voor geen support voor cube controllers (heck nintendo sloopt dit er zelf uit bij de vernieuwde wii, dus waarom zouden software makers het nog ondersteunen...helaas)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
Fifa 12 werkt niet met een gamecube controller, tenminste dat staat op de achterzijde van de cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

^ Klopt, alleen met de classic (via de wiimote).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-03-2024
Een vriendin van me heeft net een zwarte Wii gekocht maar ze zegt dat de voet/standaard er niet bij zat?

Mijn vraag: leveren ze die vanaf nu er niet meer bij? of vergeten in de fabriek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:21

Zeror

Ik Henk 'm!

DeSSie! schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:40:
Een vriendin van me heeft net een zwarte Wii gekocht maar ze zegt dat de voet/standaard er niet bij zat?

Mijn vraag: leveren ze die vanaf nu er niet meer bij? of vergeten in de fabriek...
Nieuwe wii's (Wii staat liggend afgebeeld op de doos) hebben inderdaad geen voetstuk erbij. Je kan hier ook geen gamecube controllers meer op aansluiten.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
DeSSie! schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:40:

Ik zou teruggaan en ruilen voor het oude model. Op dit moment zijn beide modellen voor dezelfde prijs in de handel. Het oude model kan meer en is dus beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Heb een Wii Speak in de FreeRecordShop gekocht voor het luttele bedrag van.... 50 cent.

Niet dat ik het veel ga gebruiken, maar voor 50 cent kon ik het niet laten liggen :P

Ik ben nu bezig met Muramasa Demon Blade, erg verslavend spel!

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe Kirby is zeer aardig, alleen is de duur erg kort. Met 8 uurtjes ben je er wel doorheen. Ben blij dat ik hem in een aanbieding heb kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:44:
De nieuwe Kirby is zeer aardig, alleen is de duur erg kort. Met 8 uurtjes ben je er wel doorheen. Ben blij dat ik hem in een aanbieding heb kunnen halen.
Is ook spel beoogd voor de 'jongere' spelers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I know maar daarom zou ik als Nintendo de titel voor een budgetprijs in de winkel leggen. Fullprice is teveel voor een game als deze, zelfs al is het een kindertitel. Te weinig content voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
IGN preview SKYWARD SWORD:
http://uk.ign.com/videos/...rd-lanayru-desert-trailer

Moet spelen... NU!

Edit:
A Link to the Past meets Ocarina of Time.

Heb de eerste nooit gespeeld, tweede echter wel en was eigenlijk mijn introductie tot nintendo en dat was magisch... Dit wordt een game... en dat op een dode console 8)

[ Voor 60% gewijzigd door Tijn89 op 04-11-2011 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

Yep, Zelda SS wordt geweldig, na de preview van IGN kon ik me ook niet meer inhouden en dus pre-order geplaatst, heb er weer ouderwets zin in :) Zijn nog wel andere games die ik graag wil spelen op de wii (lees; DK Returns) maar Zelda gaat voor alles.

En als je Link to the Past nog nooit hebt gespeeld, zou ik die zeker aanraden. Ook anno 2011 kan je die game nog met veel plezier spelen, een van mijn all time favorieten!!

Tot die tijd gelukkig nog zoet met OOT 3ds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas0mniia
  • Laatst online: 10-09 18:32
Skyward Sword krijgt een 10 van IGN _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

_/-\o_ :9~ _/-\o_ Spel is nog niet eens uit en mijn werk/concentratie begint er nu al onder te lijden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
LOL @ boven me
*trekt brandwerende jas aan*
Op mijn oude dag wordt ik niet meer hyped voor zelda.....
Ik zeg er gelijk bij dat ik nog niets gelezen heb qua reviews, maar het trekt gewoon niet mijn aandacht. Ik zal zeker reviews in de gaten houden (en natuurlijk dit topic) maar denk niet dat deze game in mijn collectie komt.

Misschien toch noch maar is een poging doen om wind waker uit te spelen (ben volgens mij redelijk ver) en daarna *gasp* ocarina.......daar was ik niet ver meegekomen.
TP zelfde verhaal.

(voordat jullie denken dat ik zelda nooit een kans gegeven heb, 1 wel, 2 ook en ook lttp en mimish cap uitgespeeld en daar enorm veel plezier aan beleefd, lttp is zelfs een van mijn favo games ooit, en heb ik ook via de gba versie nogmaals uitgespeeld.....maar de 3d overgang vond ik niet fijn...al hoewel ik met ww dus ook wel lol beleefd heb dus het kan wel.....en de neutrale kijker zal ww wellicht de minste van de 3d versies vinden, oh wacht we hebben majora's mask ook nog :+ )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Skyward sword ben ik erg benieuwd naar! Hij is trouwens al wel gelekt..
Persoonlijk vind ik Twilight Princess de slechtste van de 3D Zelda's. OoT is geweldig, die hele sfeer, controls, super. Majora's Mask ook van genoten, hoewel het niet overal kunnen saven en de tijdsdruk soms vervelend waren. Ook hadden MM vaak last van frame rate issues. Twilight Princess vond ik het zo irritant dat je steeds eerst wolf was, dan die stomme pearls moest verzamelen en dan pas weer mens was. Ook erg lineair. En zo donker.. Kon vaak zo slecht zien wat er gebeurde.
Wind waker vond ik ook erg leuk. Wordt vaak beetje afgedaan als slecht, maar ik vond em juist erg leuk. Grafische stijl ook trouwens.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
De ign review is.....indrukwekkend, al hoewel ik me afvraag of motion gaming werkt in combinatie met marathon zelda sessies (ik had lttp destijds geleend in een zomer vakantie, dat was wakker worden en gelijk spelen tot de avond weer inviel en zo 8)7
Maar daar heb ik toch geen tijd meer voor, ook weer opgelost :)
Wel grappig, of eigenlijk goed, om te horen dat een sp spel WEL nog groot kan zijn, 40-50 uur ipv 4-8 ofzo
zonder onnodig gegrind of 3000 sidequests die echt niet boeien.

Vraag me af of deze game dit topic ook weer tot leven kan brengen ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
Sagat schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:04:
blabla zelda is moeilijk blabla
Vergeet windwaker, vergeet OoT. Windwaker kan op een gegeven moment langdradig worden met da zeilen. Er zitten een paar momenten in dat je echt zoiets hebt van 'wat waren ze van plan bij nintendo?!' Bij OoT is het veel meer eenheid, maar ik zou dat spel niet meer spelen op het grote scherm. Op de DS misschien, maar goed... ik heb hem al uitgespeeld en mijn broertje en zusje naar het einde begeleid. Ik ken dat spel inmiddels wel ;)

Dus vergeten die oude rommel >:) Gewoon de 18e skyward word halen en als je niet kan spelen die soundtrack luisteren }:O Beste jaarafsluiting ever.

[ Voor 3% gewijzigd door Tijn89 op 12-11-2011 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Laatst online: 23:17

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Ik heb er momenteel zo'n 4 uurtjes Skyward Sword opzitten (aan de moraalridders: ik ga hem ook gewoon halen de 18e, tezamen met Super Mario 3D Land voor de 3DS).

Eerste indruk: wauw!

Tweede indruk: dit is hoe gamen op de wii bedoelt is! De graphics zijn heerlijk sfeervol, de motion control voelt niet als een gimmick maar als een goed geïntegreerd systeem. Je wordt goed meegezogen in het verhaal en natuurlijk zitten er weer wat frustraties in met achteraf "ohja"-momentjes.

spoiler:
Het verslaan van vleesetende planten is een bijvoorbeeld een dergelijk momentje i.c.m. de nieuwe besturing van het zwaard.

Dit spel is het geld meer dan waard en (durf ik na deze speeltijd al te beweren) een musthave voor de wii-bezitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:21
Ben zelf net begonnen met Skyward Sword en moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben. Grafisch ziet er het leuk uit, alleen zo lekker hakkelig ;). Maar dat mag de pret niet drukken, vind hem nu al beter dan TP (heb ik nooit echt erg leuk gevonden).

Zelda fans, pak je Wii en maak jezelf gereed!

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Nu online
Sagat schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:04:
LOL @ boven me
*trekt brandwerende jas aan*
Op mijn oude dag wordt ik niet meer hyped voor zelda.....
Ik zeg er gelijk bij dat ik nog niets gelezen heb qua reviews, maar het trekt gewoon niet mijn aandacht. Ik zal zeker reviews in de gaten houden (en natuurlijk dit topic) maar denk niet dat deze game in mijn collectie komt.

Misschien toch noch maar is een poging doen om wind waker uit te spelen (ben volgens mij redelijk ver) en daarna *gasp* ocarina.......daar was ik niet ver meegekomen.
TP zelfde verhaal.

(voordat jullie denken dat ik zelda nooit een kans gegeven heb, 1 wel, 2 ook en ook lttp en mimish cap uitgespeeld en daar enorm veel plezier aan beleefd, lttp is zelfs een van mijn favo games ooit, en heb ik ook via de gba versie nogmaals uitgespeeld.....maar de 3d overgang vond ik niet fijn...al hoewel ik met ww dus ook wel lol beleefd heb dus het kan wel.....en de neutrale kijker zal ww wellicht de minste van de 3d versies vinden, oh wacht we hebben majora's mask ook nog :+ )
Ik dacht dat ik de enige was. Vind het leuk dat Nintendo het weer eens goed doet in de reviews, maar zelf verslapt mijn aandacht altijd bij de Zelda games. Als je eenmaal bezig bent, dan ben je wel een paar uurtjes zoet, maar dat verhoogt bij mij ook de drempel om er weer verder mee te gaan wegens tijdgebrek. En als je het een tijdje niet gedaan hebt, dan heb je geen idee meer wat er aan de hand was of waar je heen moest.

Heb ook nooit het gevoel alsof je er 'goed' in kan worden, zoals ik wel heb bij Mario/Super Smash Bros oid. Adventures zijn denk ik niks voor mij. Alleen Shenmue kon me bekoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Tijn89 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 20:44:
[...]
Vergeet windwaker, vergeet OoT. Windwaker kan op een gegeven moment langdradig worden met da zeilen. Er zitten een paar momenten in dat je echt zoiets hebt van 'wat waren ze van plan bij nintendo?!' Bij OoT is het veel meer eenheid, maar ik zou dat spel niet meer spelen op het grote scherm. Op de DS misschien, maar goed... ik heb hem al uitgespeeld en mijn broertje en zusje naar het einde begeleid. Ik ken dat spel inmiddels wel ;)

Dus vergeten die oude rommel >:) Gewoon de 18e skyward word halen en als je niet kan spelen die soundtrack luisteren }:O Beste jaarafsluiting ever.
Misschien heb je gelijk, al hoewel ik trots ben geen gfx whore te zijn moet ik gelijk toegeven dat ik het 3d van OoT nooit mooi gevonden heb, en dat helpt gewoon niet met de immersion in het spel. Gelukkig hoef ik het niet 'op het grote' scherm te spelen en heb ik ook nog een retro hoekie met een crt scherm :D
En dan kan ik kiezen of ik echt terug in de tijd ga met de n64 versie, of dat ik voor de cube emu (zelda collection) ga......

@barozza
Oh goed worden was bij de 2d versies nooit het probleem (op een gegeven moment met de ren boots over de velden heen scheuren heerlijk vond ik dat, WE BRAKE FOR NOBODY }) ) en met wind waker kreeg ik ook echt het gevoel dat je wel sterker werd.

Maar wat jij noemt van de niet verder gaan, ja dat heb ik zeker gehald met zowel OoT als met TP. Wat natuurlijk niet helpt is dat ik de game sowieso niet ga downloaden. Maar vanwege tijd- en geld gebrek ga ik hem ook echt niet voor 60 euro kopen. Misschien over een paar maanden voor 30 euro ofzo bij onze engelse/jersey vrienden......

10 second ninja DONE

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste