Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

60 euro.... je moet bijna moeite doen om hem voor die prijs te vinden :D
http://www.budgetgaming.n...a:+skyward+sword_Wii.html

Tenzij je natuurlijk nog geen Wii Motion plus hebt, in dat geval ben je duurder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijn89 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 20:44:
[...]

Vergeet windwaker, vergeet OoT. Windwaker kan op een gegeven moment langdradig worden met da zeilen. Er zitten een paar momenten in dat je echt zoiets hebt van 'wat waren ze van plan bij nintendo?!'
Windwaker was op het eind echt een ramp. Beetje geld verzamelen om dan schatkaarten te kunnen kopen was een van de meest kansloze manieren om de spelduur kunstmatig op te rekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 13:17
Mijn laatste post in het "Nintendo Wii ervaringen topic" is alweer héél wat delen geleden, maar ik heb sinds kort tóch maar weer een Wii aangeschaft… voornamelijk voor Zelda Skyward Sword, Xenoblade Chronicles, Monster Hunter Tri en Mario Galaxy 2. Het heeft in mijn ogen even geduurd, maar er zijn dan toch echt een handvol games waar ik me een hele tijd mee kan vermaken :)

Wat ik me wel afvraag… er is van wat ik kan zien in de afgelopen 2 jaar dat ik geen Wii had, ook geen update geweest om het befrienden een beetje makkelijker te maken. Is er bij de mensen hier op Tweakers iets bekend van een Wii-befriend topic of lijstje toevallig? Misschien leuk om eens te Mario Karten of Monter Hunter Tri "hunten" met mede tweakers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:27
fZeroNewbie schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:25:
60 euro.... je moet bijna moeite doen om hem voor die prijs te vinden :D
http://www.budgetgaming.n...a:+skyward+sword_Wii.html

Tenzij je natuurlijk nog geen Wii Motion plus hebt, in dat geval ben je duurder uit.
Hahaha aangezien ik naast wii sport nog niet de meerwaarde van het motion gaming inzag heb ik de aanschaf van wmp nog maar even uitgesteld, wel een paar keer met red steel 2 en no more heroes 2 (die is er toch ook als wmp bundel?) in mjijn handen gestaan......maar zelfs 2 tientjes is veel voor iets wat je verwacht zeer weinig te gebruiken.
Of misschien toch maar wii sports 2, alhoewel die geheel ala Nintendo, gewoon full price blijft en me ook niet heel ergt trekt waardoor ik niet echt heel hard ge-bargainhunt heb.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 19:08
Voor 56 EUR heb je zelfs de limited edition van Zelda: http://www.amazon.co.uk/gp/product/B005KJLAOQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:56
http://www.gamespot.com/t...lda-skyward-sword-6346095
*spoiler-alert, niet de beste review ooit gemaakt. Er komen aantal eindbazen in voor.

Zal die ook ontslagen worden? ;)

Duidelijk een persoon die niets heeft met Zelda. Ook zegt die dingen over de controlls waarover IGN het tegenovergestelde zegt; dat het fantastisch werkt... Zo zegt die dat je met de wii-mote moet mikken met pijl en boog schieten. Als ik het goed begrepen heb, doe je dat op de zelfde manier als in WiiSport Resort en dus met de nunchuck... :/

[ Voor 58% gewijzigd door Tijn89 op 16-11-2011 20:16 ]

Verwijderd

Tijn89 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 20:13:

Duidelijk een persoon die niets heeft met Zelda.
En dus iemand die een objectieve review kan geven itt de Jurjen Tiersma's ed.

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 21:21

Zeror

Ik Henk 'm!

Tijn89 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 20:13:
Zo zegt die dat je met de wii-mote moet mikken met pijl en boog schieten. Als ik het goed begrepen heb, doe je dat op de zelfde manier als in WiiSport Resort en dus met de nunchuck... :/
Dat is toch vet! :D

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Verwijderd

Ehm nee. Doordat je geen spanning hebt zoals die op een echte boog staat voelt het uitzonderlijk nep aan, een soort verkapte tai-chi beweging.

Bij objecten als zwaarden en pistolen kan de Wiimote goed werken maar bij voorwerpen waar je normaal weerstand op voelt mis je gewoon iets tijdens het uitvoeren van de beweging. Waarom denk je anders dat Nintendo Link's Crossbow training uit heeft gebracht terwijl Link in zijn vorige avonturen vooral een normale boog gebruikte?

Bij mijn weten heeft hij nog nooit een kruisboog gebruikt al heb ik Twilight Princess niet veel gespeeld.

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 09:59:
Waarom denk je anders dat Nintendo Link's Crossbow training uit heeft gebracht terwijl Link in zijn vorige avonturen vooral een normale boog gebruikte?
Dat was voor de introductie van de Wii Zapper.

Bekijk de overeenkomsten maar eens:

Link's Crossbow (links) - Wii Zapper (rechts)
Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.co.uk/NOE/images/game_content/links_crossbow_zapper.jpgAfbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2571/4071892043_770e6370a1.jpg

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Verwijderd

Rakkerzero schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:19:
[...]

Dat was voor de introductie van de Wii Zapper.

Bekijk de overeenkomsten maar eens:

Link's Crossbow (links) - Wii Zapper (rechts)
[afbeelding][afbeelding]
Deels waar maar de zapper had ook makkelijk bij bijv Metroid-titel gekund, of nog beter, een Captain Falcon spinoff. Ik vond het wat vreemd dat Link 'opeens' een kruisboog gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
Ik vind het vet ja, maar die reviewer heeft het dus bij het verkeerde eind. Hij beoordeeld een spel zonder het echt goed gespeeld te hebben of überhaupt kennis van zaken te hebben... Vandaar mijn reactie: :/

Ik heb het spel nu een uurtje gespeeld. Net ff met mijn vogeltje kunnen spelen en tot nu toe alles top. Zwaardvechten werkt goed en dat vliegen ook. Wel veel allaising/kartels op het scherm. Heb het idee dat dat bij windwaker minder was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:37:
[...]

Deels waar maar de zapper had ook makkelijk bij bijv Metroid-titel gekund, of nog beter, een Captain Falcon spinoff. Ik vond het wat vreemd dat Link 'opeens' een kruisboog gebruikte.
Vermoedelijk gewoon een experiment van Nintendo waarbij ze toen besloten hebben om het uit te brengen als demo bij de zapper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Wat ik bij Zelda echt een super vooruitgang vind zijn de verschillende interface instellingen. Met de pro instelling kan je eindelijk van het uitzicht genieten inplaats van 2/3 van je scherm te vullen met HUD :D. Dat lijkt me ook wel mooi van de Wii U, dat alle (overbodige) HUD informatie naar je 2e scherm kan. Controls tot nu toe werken heerlijk iig. Merk wel dat ik recentelijk Zelda Twilight Princess nog gespeeld heb, en nu niet moet vergeten om echt te slicen met de wii-mote ipv beetje schudden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
Waar doe je dat nu eigenlijk precies? Ik heb nog niet echt goed gezocht en er ook niet de tijd voor gehad/genomen, maar kon het zo snel niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Fi geeft je de mogelijkheid wanneer je voor het eerst naar de wereld beneden gaat. Daana kan je het op het collectiescherm (1 op de remote) zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
Ok, ja was het vanmiddag tegengekomen. Niet echt een spoiler hoor : Je komt het gedurende het spelen tegen. Hier, zonder spoilers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit weekend met de nieuwe Mario en Sonic kunnen spelen en alhoewel het de gebruikelijke minigame-compilatie is valt het op dat de graphics wel enorm gerushed zijn.
Karakter modellen zijn rechtstreeks uit de vorige versies gehaald maar de omgevingen zien er heel beroerd uit. Vreemd genoeg lijken de omgevingen stukken lelijker dan die van de voorgaande games. Tijdens het raften leek het wel alsof ik 101 Sports mix aan het spelen was. Daarnaast bestaat een groot deel van figuurtjes die om het veld ed staan uit low-res sprites wat een wazige, pixelige indruk geeft, vooral als er gerenderde objecten tussen staan. Deed me nogal denken aan Mario Kart 64, al valt het bij MK64 niet zoveel op doordat je snel langs dat soort objecten heenrijdt en hier de camera vrijwel stilstaat.

Ongelooflijk dat dit door Nintendo en Sega gemaakt is. Beiden kunnen beter, zelfs op de Wii, en hebben dit in het verleden ook al bewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Misschien nog een leuk sinterkerst kado })
(kreeg de eerst Zelda ook met sinterklaas, net op het moment dat ik het eigenlijk maar een suf kinderfeest begon te vinden, het maakte een hoop goed (lees bijna n64 kid achtig enthousiasme :X )

[ Voor 27% gewijzigd door Sagat op 23-11-2011 15:48 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 20:08
Ik hen de Topicstart door zitten neuzen en ook wat gezocht, misschien niet goed want ik zie 't niet en ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met deze vraag.

Ik heb begin vorige maand een Wii gekocht bij Bol met een extra Logic 3 remote erbij. Ding heeft het een paar dagen goed gedaan en begon toen regelmatig contact met de batterijen te verliezen. Die gaat dus terug.

Echter, ik wil er nog 2 remotes bij hebben en ik vroeg me af welke 3rd party remotes nu wel kwaliteit zijn.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Nou, volgens mij kan je dan lang zoeken, want het is bij Nintendo systemen eigenlijk altijd zo dat 3rd party controllers crap zijn...
Kan je nog beter zoiets proberen:

http://www.dealextreme.co...controllers-for-wii-14202

Staan meerdere versies op Dealextreme. Goed de commentaren lezen. Sommige worden gemaakt door dezelfde fabriek als de echte, alleen vaak wat mindere Quality Control.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Laatst online: 12-09 20:08
Heb nu bij de intertoys wat qware meuk gehaald. Prijzen waren niet zo gek veel hoger dan dealextreme en nu kan ik tenminste iemand aanspreken als het bagger blijkt. Liggen nu 2 remotes op de inductielader, ben benieuwd.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plakjekaas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik ben op zoek naar een goede batterij-oplader voor mijn Wii-controllers.

Klopt het dat Nintendo zelf geen oplader heeft? Vind alleen van Big Ben, Qware en andere vage merken.

Welke gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik gebruik deze, maar dan in het wit.

Afbeeldingslocatie: http://www.onyougo.com/bigben-induction-charger-wiimote_iph3w5749239.jpg

Werkt erg makkelijk. Gewoon een kwestie van controllers op het plaatje leggen wanneer je ze niet gebruikt en ze worden opgeladen.

[ Voor 33% gewijzigd door Zeror op 07-12-2011 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plakjekaas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
Ziet er cool uit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Misschien mag ik het hier niet vragen, dus dan hoor ik het graag. Ik ben namelijk opzoek naar een Gamecube (liefst met games) in regio Arnhem.Heb al een V&A geplaatst, maar vooral reacties uit het westen van het land. Laat het a.u.b. via DM weten als je er nog 1 hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:33
RevenNL schreef op maandag 12 december 2011 @ 18:40:
Misschien mag ik het hier niet vragen, dus dan hoor ik het graag. Ik ben namelijk opzoek naar een Gamecube (liefst met games) in regio Arnhem.Heb al een V&A geplaatst, maar vooral reacties uit het westen van het land. Laat het a.u.b. via DM weten als je er nog 1 hebt!
Is er niets op marktplaats te vinden? Waarom een gamecube? Op een Wii kun je ook gamecube spellen spelen (niet met de allernieuwste versie!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

RevenNL schreef op maandag 12 december 2011 @ 18:40:
Gewoon bestellen via internet :)

- http://www.gamecubegames.nl/nintendogamecubekopen

Ik heb met bovenstaande webshop goede ervaringen. Mijn pakketjes zijn altijd netjes afgeleverd bij mij. Ze bieden zo een gamecube compleet in doos aan voor 33 euro. Dat is opzich niet veel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje van een newbie.
1 van de 2 controlllers die ik heb heeft zo'n motion plus blokje (een no name volgensmij). Nu wordt deze controller niet met motion plus gezien. Dat geeft deze aan tenminste aan en kan ik het spel (met zwaarden tegenelkaar vechten) niet met z'n tween spelen. Al geprobeerd te snycen met de wii maar dat helpt niet. Nu zit op dit blokje geen lock vergrendeling op en zodra deze in de controller zit, blijft het link ledje knipperen. Is deze nu defect? (Ik hem namelijk 2dehands gekocht maar nog een 4 mnd oud)

Verder heb ik een component kabel aangeschaft maar nu blijf ik een lichte zoem horen. Ik met het verwisselen van de rode kabel blijft ik dit houden, is dit een gewoon brak kabeltje of kan ik nog iets verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 21:08
Wijnands schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:07:
Heb nu bij de intertoys wat qware meuk gehaald. Prijzen waren niet zo gek veel hoger dan dealextreme en nu kan ik tenminste iemand aanspreken als het bagger blijkt. Liggen nu 2 remotes op de inductielader, ben benieuwd.
Wat is je uiteindelijke ervaring? Ik ben nog op zoek naar een billige tweede controller voor erbij, maar heb geen idee wat third party kwaliteit is van de controllers. Normaal (X360 en PS3) mijdt ik 3rd party als de pest, maar de Wii heb ik alleen even gekocht om Zelda te spelen, maar aangezien ik toch heel veel spellen heb 'gekocht', vind ik het toch wel leuk om sommige games met zijn tweeen te spelen.

Op eBay staan ze voor 23 euro, maar die komen volgens mij alsnog direct uit China.

http://www.ebay.nl/itm/MO...4ab1b1c3aa#ht_2816wt_1185

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Jep, die staan ook op dealextreme. Kwaliteit Chinese meuk is hetzelfde als meuk uit Intertoys. Dat komt immers ook uit China, maar met een omweg. Neemt niet weg dat er meestal goed mee te werken is, alleen komen er bij de 3rd party controllers vaak meer problemen voor als sync-issues, slecht reagerende motionsensing etc.
Dus op zich is Wijnands idee van meuk van Intertoys halen ivm makkelijk terugbrengen niet zo'n gek idee. Alleen krijg je volgens mij nooit geld terug, alleen een eventuele tegoedbon of ruil voor ander exemplaar.

@Broodje: Wat denk je zelf? Motionplus niet gezien betekent of kapotte motionplus of kapotte connector in Wiimote. Nunchuck doet het nog wel? Dan is Motionplus kapot. Heb zelf ook een goedkoop motionplus blokje uit China geprobeerd. Werkte nog niet eens zo heel verkeerd, maar verloor al gauw calibratie en een van de grijphaakjes was na 1 uur al afgebroken.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speelt er iemand cod mw3 ?
en indien je tips hebt om gemakkelijker te richten laat iets weten want ik ben behoorlijk traag :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:50
Controllers haal ik altijd origineel. Anders krijg je sowieso dat de controller de schuld krijgt wanneer er wordt verloren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Die witte kan je zelfs nog nieuw kopen op de diverse japanse/aziatische game/hardware sites.
bijv. http://www.play-asia.com/paOS-13-71-23-49-en-70-2ola.html
Blijf het overigens vreemde vinden dat ze de ngc connectors weggelaten hebben bij de nieuwe wii.. zeker een gemis bij mario kart wii

[ Voor 51% gewijzigd door DukeBox op 21-12-2011 20:47 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• jongetje
DukeBox schreef op woensdag 21 december 2011 @ 20:45:
Die witte kan je zelfs nog nieuw kopen op de diverse japanse/aziatische game/hardware sites.
bijv. http://www.play-asia.com/paOS-13-71-23-49-en-70-2ola.html
Blijf het overigens vreemde vinden dat ze de ngc connectors weggelaten hebben bij de nieuwe wii.. zeker een gemis bij mario kart wii
Je kunt ook een clasic controler aan je Wii mote hangen als je dat prettiger vindt. Ben je meteen van snoeren ellende af :-)

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

jongetje schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:57:
Je kunt ook een clasic controler aan je Wii mote hangen als je dat prettiger vindt. Ben je meteen van snoeren ellende af :-)
Buiten dat die niet zo lekker speelt, gaat dat niet werken voor GC games.

Verwijderd

De Classic Controller Pro speelt echt wel beter dan de GC controller. (Vind ik)

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Je kan dan ook geen NGC games spelen op dat nieuwe model Wii.

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

^ Ja, maar dat staat ook op de doos. Denk niet dat mensen die bijna anno 2012 een Wii kopen ook maar iets met legacy GC dingen doen.

@sanderev66
Had er dus ook (Vind ik) achter moeten zetten ;)
Ik denk toch dat als er een poll zou zijn met de kart en ssbb spelers (die ook mkdd en ssb kennen van de gc) dat de meeste voor de gc controller gaan maar dat zijn ook een van de weinige Wii games die de gc controller ondersteunen.

Maar ik kan me wel voorstellen dat de gc controller beperkter is met grote/kleine handen e.d.

[ Voor 29% gewijzigd door DukeBox op 22-12-2011 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 14:23
Iemand ervaring met de Just Dance 3 game hier. Ik twijfel om deze voor kerst te kopen voor mijn vriendin. Ze vondt het namelijk wel leuk eruitzien op de reclame die op TV wordt uitgezonden.

Vraag is dus. Is jullie vriendin/vrouw (mannelijke dansliefhebbers zijn ook van harte welkom om te reageren trouwens) bekend met deze game serie, heeft ze hier plezier in en speelt dit beetje fatsoenlijk.

[ Voor 51% gewijzigd door Jwlb op 23-12-2011 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jwlb schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 15:41:
Iemand ervaring met de Just Dance 3 game hier. Ik twijfel om deze voor kerst te kopen voor mijn vriendin. Ze vondt het namelijk wel leuk eruitzien op de reclame die op TV wordt uitgezonden.

Vraag is dus. Is jullie vriendin/vrouw (mannelijke dansliefhebbers zijn ook van harte welkom om te reageren trouwens) bekend met deze game serie, heeft ze hier plezier in en speelt dit beetje fatsoenlijk.
Mijn neefje van 7 is er helemaal lyrisch over. Ik heb het even gespeeld en het reageerde best goed allemaal, al ben ik totaal niet van de dans games, dus ik speelde het met een aardige portie tegenzin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 08:32
Ik speel het geregeld met mijn vriendin en het lijkt vrij degelijk te werken. Het werkt wel eerder op ritme dan echt de bewegingen nabootsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 14:23
Heb het maar gekocht toen ik op Utrecht CS langs de FRS kwam. Mijn vriendin heeft net een paar potjes gedaan. Met een vermoeide zucht zei ze dat ze het leuk vindt. Klinkt goed dus.

Voor de gene die nog een grappig cadeautje willen geven voor kerst, kan dit dus een aanrader zijn.

Heb het zelf ook geprobeerd maar mijn gemis aan gevoel voor dans en ritme nekt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Heeft iemand ervaring met Wii microfoons? Lees gemixte ervaringen op internet... Maar die zijn vaak door huisvrouwen geschreven die geen instructies hebben gelezen....

-edit-
Inmiddels een setje bigben microfoons gekocht bij dixons. Werken met alle sing spellen tot nu toe. Kwaliteit van het geluid valt wel tegen. Geluid is snel overstuur. Met een USB hub werkt het niet helemaal goed. Ik vermoed dat de USB niet voldoende power heeft om 2mics te voorzien. Wellicht dat een powered USB hub beter werkt.

[ Voor 72% gewijzigd door FunFair op 30-12-2011 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:59

vhal

ಠ_ಠ

Gisteravond gespeeld, was erg vermakelijk. Nou is het wel zo dat je niet perse moet dansen, de controller op de maat van de muziek/danser bewegen voldoet.

Maar ja, er gaat niks boven om als een houten klaas te bewegen :p

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Geen ervaring, maar zag toevallig wel dat ie voor 20€ bij de ing te bestellen is met rentepunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister weer eens NSMBW opgestart en middagje multiplayer gedaan.
Ocarina's yoshi-in-elk-level aangezet en spelen maar.

Verbaast me echt dat Nintendo Yoshi zo weinig in de game zit want Yoshi in elk level maakt de game een stuk vermakelijker. Jammer dat je daar dan andere tools voor nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
Gynnad schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:07:
[...]

Ben nu weer een beetje aan de gang met SMG2, heb nu 86 sterren,gaat wel weer redelijk! Maar echte toppers zijn er verder inderdaad niet, behalve dan Mario en Zelda en dat is wel jammer. Er zit denk ik zoveel meer nog in de Wii.. Waarom komt er trouwens geen nieuwe Mario Party uit? Vond ik altijd een geweldige game. Voor met vrienden dan ;)
Is net uit he Mario Party 9 ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hij is niet best, zou er geen geld voor willen betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.nintendolife.com/reviews/wii/mario_party_9

8/10 voor een Party game is het geen slechte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:03
Snap eerlijk gezegd ook niet goed waarom er geen echt goede games uit zijn gekomen.

In mijn ogen voldoen alleen:
Super Mario Galaxy
Super Mario Galaxy 2
Zelda Twilight Princess
Zelda Skyward Sword

Dat zijn ook de enige waar de graphics gewoon redelijk goed zijn..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
new super mario brothers
Donkey kong

afhankelijk van of het je genre is
paper mario
smash bros
mario kart
mario strikers

--------------
toevallig in het ps3 topic ook al een soort van discussie over de wii maar er zijn toch ook wel een paar andere core games (gfx blijft natuurlijk wel een zwak punt van de wii hoewel ik donkey kong erg mooi vond)
imho of course:
mad world
geometry wars
the demon blade
monster hunter
recente rpg waarvan de naam me ontschoten is. Xenoblade chronicles
punch out
metroid

Ik zeg niet dat dit allemaal 9+ games zijn, maar het zijn absoluut games waar je je op hardcore gaming niveau absoluut even mee kan vermaken. En dit is slechts wat ik even ala minuut verzin, ik vergeet nu wsl nog een shitload aan games.

edit: even op gamrankings gekeken:
17 games met hoger dan 90% rating
Het is niet heel veel, maar vooral als je niet dag en nacht achter je console kan zitten is het genoeg om je bezig te houden. Daarnaast is een game als okami dus (nipt) niet bij die 17......tuurlijk een hardcore gamer heeft die game al verslonden op de ps2, maar anders is dit ook een prima game en zo zijn er nog echt wel meer........maar idd, lang niet zo veel als op de ps360.

[ Voor 24% gewijzigd door Sagat op 05-03-2012 16:41 . Reden: gamerankings geraadpleegd ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Sagat schreef op maandag 05 maart 2012 @ 16:34:
new super mario brothers
Donkey kong

afhankelijk van of het je genre is
paper mario
smash bros
mario kart
mario strikers

--------------
toevallig in het ps3 topic ook al een soort van discussie over de wii maar er zijn toch ook wel een paar andere core games (gfx blijft natuurlijk wel een zwak punt van de wii hoewel ik donkey kong erg mooi vond)
imho of course:
mad world
geometry wars
the demon blade
monster hunter
recente rpg waarvan de naam me ontschoten is.
punch out
metroid

Ik zeg niet dat dit allemaal 9+ games zijn, maar het zijn absoluut games waar je je op hardcore gaming niveau absoluut even mee kan vermaken. En dit is slechts wat ik even ala minuut verzin, ik vergeet nu wsl nog een shitload aan games.
New Mario Bros was ik natuurlijk vergeten, dat is ook een topper (iets te makkelijk en kort alleen) 8)7

Maar mario strikers vind ik persoonlijk erg tegenvallen! En gaat erg vervelen op den duur omdat iedereen die special moves kan!

mario kart heeft te veel oude levels erin zitten vind ik persoonlijk. Ook is dit alleen leuk om tegen vrienden te spelen, want alleen heb je het nog al gauw uitgespeeld.
metroid en Monster Tri hunter vallen de graphics gewoon erg tegen. Vooral bij de laatst genoemde, heeft wel de potentie, alleen de graphics zijn gewoon lelijk waardoor ik erg weinig zin heb om deze verder te gaan spelen.

Paper mario nooit gespeeld, misschien toch maar een keer aanschaffen via marktplaats fzo? Of ruilen tegen Mario Strikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Ik heb de cube versie van paper mario, vind het grappig maar ben zelf niet zo van de rpg's. En ik heb geen tijd dat helpt ook niet. Als je tijd hebt en wel van rpg's en platformen houdt en wat flauwe humor trekt is het idd een leuke game.

Verder hou ik net zoveel van eyecandy als the next guy. Maar toen de wii net uitkwam was al bekend dat het geen gfx wonder zou worden. En dat zal idd bij the ene game meer merkbaar dan bij de ander zijn. Als ik me morgen verveel zal ik wel is kijken wat mijn suggesties op gamerankings doen. Dan kunnen we is kijken of het oude gameplay over gfx advies ook in deze gevallen geld.

Ikzelf kan echter nog steeds ouwe games prima handelen, dus ook wii gfx......(heck gisteren nog met zeer veel plezier kof98 gespeeld, zelfs voor bijna 15 jaar geleden waren die gfx al ku err slecht, en nu dus helemaal, maar die game is gewoon goed en imho maakt het dan niet uit, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders.........ikzelf heb vrij weinig met ps1 games en dat is voornamelijk doordat ik die eerste 3d gfx slecht trek....)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh, op een Nintendo-site. No kidding.

Ik heb de game zelf al flink gespeeld en moet zeggen dat het een tegenvaller is, ondanks het nieuwe team dat er aan heeft gewerkt:

+veel nieuwe minigames die over het algemeen goed zijn en geen geklooi met motion controlls bevatten.
+bewonderingswaardig dat ze de opzet van de game ten goede proberen te veranderen
+redelijke graphics
+boss battles
+Je kan de borden zonder CPU spelen.

-Aparte keuze van beschikbare characters. Geen Donkey Kong maar wel een simpel schildpadje?
-Alle Chars zijn nog steeds klonen van elkaar
-Ik weet niet wiens idee het was om met z'n vieren tegelijk te bewegen maar het zorgt ervoor dat je NOG minder controle over het spelverloop hebt. MP was altijd een mazzelgame maar heb je wel erg weinig controle. Je kan niet je eigen pad kiezen over het bord en de impact van de speciale dobbelstenen is hierdoor ook minder tactisch.
-Geen minigame na een beurt? Dat is een goed idee aangezien die het leukste deel zijn van MP. Als ik een saai bordspel op de Wii wil spelen koop ik Fortune Street wel. Komt regelmatig voor dat je iets van 4 beurten moet spelen voordat je eindelijk een minigame spelen mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 07:08:
[...]

Goh, op een Nintendo-site. No kidding.

Ik heb de game zelf al flink gespeeld en moet zeggen dat het een tegenvaller is, ondanks het nieuwe team dat er aan heeft gewerkt:

+veel nieuwe minigames die over het algemeen goed zijn en geen geklooi met motion controlls bevatten.
+bewonderingswaardig dat ze de opzet van de game ten goede proberen te veranderen
+redelijke graphics
+boss battles
+Je kan de borden zonder CPU spelen.

-Aparte keuze van beschikbare characters. Geen Donkey Kong maar wel een simpel schildpadje?
-Alle Chars zijn nog steeds klonen van elkaar
-Ik weet niet wiens idee het was om met z'n vieren tegelijk te bewegen maar het zorgt ervoor dat je NOG minder controle over het spelverloop hebt. MP was altijd een mazzelgame maar heb je wel erg weinig controle. Je kan niet je eigen pad kiezen over het bord en de impact van de speciale dobbelstenen is hierdoor ook minder tactisch.
-Geen minigame na een beurt? Dat is een goed idee aangezien die het leukste deel zijn van MP. Als ik een saai bordspel op de Wii wil spelen koop ik Fortune Street wel. Komt regelmatig voor dat je iets van 4 beurten moet spelen voordat je eindelijk een minigame spelen mag.
Nintendolife is geen Nintendo site, het is een site opgezet door Nintendo fans, die trouwens ook een Playstation ( www.pushsquare.com ) en Kinect site hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 07:41:
[...]

Nintendolife is geen Nintendo site, het is een site opgezet door Nintendo fans, ....
Dat dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
nu met gamerankings scores:

82.76% mad world
80.65% geometry wars
81.94% the demon blade
85.00% monster hunter
93.87% Xenoblade chronicles
87.66% punch out
78.55% metroid other m
(daarnaast is trilogy natuurlijk een optie met 92.27%), maar wederom 2 oude games dus niet helemaal representatief)

Anyways: is de wii een console met als hoofd doelgroep casual gamers? Yup.
Is het helemaal niks voor een hardcore gamer? Niet mee eens. Tuurlijk als jij een game als metroid in een avond uitspeelt dan is er te weinig voor je te doen. Maar er zijn zeker goede games, en als je ook wat oudere games trekt is de VC natuurlijk ook briljant.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:19
Ik vind mario party 9 heel leuk, let wel, ik heb geen andere mario party's hiervoor gespeeld. Uiteraard zitten er wat langzame kut mini game's in, maar dit is met 200 mini games wel te verwachten. Net als met ieder bordspel speelt ook geluk een grote rol, maar het is niet alsof je geen invloed hebt op de uiteindelijke score. Veel minigames zijn heel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCIxX schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:16:
Ik vind mario party 9 heel leuk, let wel, ik heb geen andere mario party's hiervoor gespeeld. Uiteraard zitten er wat langzame kut mini game's in, maar dit is met 200 mini games wel te verwachten. Net als met ieder bordspel speelt ook geluk een grote rol, maar het is niet alsof je geen invloed hebt op de uiteindelijke score. Veel minigames zijn heel leuk.
De minigames zijn leuk maar de geluksfactor is enorm veel groter geworden, vooral door de plethora aan Bowservakjes die verschijnen op het einde is het vaak compleet random wie er wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Laatst online: 08-09 09:28
Sagat schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:57:
nu met gamerankings scores:

82.76% mad world
80.65% geometry wars
81.94% the demon blade
85.00% monster hunter
87.66% punch out
78.55% metroid other m
(daarnaast is trilogy natuurlijk een optie met 92.27%), maar wederom 2 oude games dus niet helemaal representatief)
Heb zelf ook MadWorld, maar ik vind het echt een eentonige bagger spel :P Xenoblade heb ik het langst gespeeld (60 uur). Heb zelf denk zo 30 Wii games en 30 Gamecube games.. Favo game voor de Wii? Uhmm New Super Mario Bros :)

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
JerX schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:29:
[...]
Heb zelf ook MadWorld, maar ik vind het echt een eentonige bagger spel :P Xenoblade heb ik het langst gespeeld (60 uur). Heb zelf denk zo 30 Wii games en 30 Gamecube games.. Favo game voor de Wii? Uhmm New Super Mario Bros :)
Heb ik
82.76% mad world
80.65% geometry wars
87.66% punch out

wil ik
81.94% the demon blade

Zou ik wel willen spelen als ik onbeperkt tijd had:
85.00% monster hunter
78.55% metroid other m

Maar probleem is dat ik amper tijd heb om te spelen. GW had ik al dood gespeeld op de 360 maar wat ik van de wii versie gezien heb is het een leuke varatie, punch out vond ik een goede remake
mad world nog niet gespeeld :X

Metroid 1 zou ik aan de ene kant nog ooit is op cube willen uitspelen, maar misschien is het slimmer om te kiezen voor de wii trilogy en dan lekker met de wii mote spelen, lijkt me zeker fijner.

other m........tsja ben er toch wel benieuwd naar, maar dan liever dus mp 1 of 3 uitspelen, of een van de gba versies (vergeet altijd welke ik heb 8)7 ), of nog een keer de snes versie op de kop tikken....

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 12:24

StrongArmLance

Endless flow

USB Loader GX gebruikers?
Ik heb al lang niet meer geupdate en heb er laatst (legaal :D) zelda skyward sword, just dance 3 en Kirby's adventure er op gezet. Ik stop de harde schijf erin laat de loader en zie een melding van een stack error.
Dus tijd voor een update? Ik zal al niet eens meer weten hoe...

Hulp aub!

Via internet in de loader zelf is op het moment niet mogelijk...

[ Voor 9% gewijzigd door StrongArmLance op 12-04-2012 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Denk dat je daarmee op GoT aan het verkeerde adres bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaximusTG schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:49:
Denk dat je daarmee op GoT aan het verkeerde adres bent.
Als hij het legaal doet, waarom niet? Ben er sowieso voor dat een dergelijk systeem in de volgende consoles gebakken dient te worden waar bijv het exemplaarnummer van de game aan de console wordt gekoppeld om piraterij tegen te gaan. Het gemak waarmee ik bijv psn-games speel toont aan dat de tijd van wisselen van doosjes ed achter ons hoort te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 07:01:
Het gemak waarmee ik bijv psn-games speel toont aan dat de tijd van wisselen van doosjes ed achter ons hoort te liggen.
Ik ben bijzonder blij dat Nintendo niet de kant opgaat die Sony voor ogen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 14:54:
[...]

Ik ben bijzonder blij dat Nintendo niet de kant opgaat die Sony voor ogen heeft.
Want? De psp vita doet het volgens mij ideaal. Wil je fysieke games? Kan. Wil je digitaal? Kan ook. Wat is daar mis mee dan?

Op de pc geld dit natuurlijk ook al min of meer waar je in de winkel kan kopen of bvb via steam. Zolang we mogen blijven kiezen en de 2 varianten met elkaar kunnen concureren vind ik het prima.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:11:
[...]
Want? De psp vita doet het volgens mij ideaal. Wil je fysieke games? Kan. Wil je digitaal? Kan ook. Wat is daar mis mee dan?
De PS Vita heb ik niet, de PS3 wel, en dat is alles behalve ideaal en het wordt enkel extremer als ik de nieuwe plannen van Sony hoor op de nieuwssites.

Nu al kun je sommige 2e handsgames niet meer zomaar verkopen. De volgende moet eerst een tientje betalen om met de game online te kunnen. De PS Vita is prima in staat om PSP games te draaien, Sony wil echter eerst flink geld zien voordat ze je laten downloaden ondanks andere beloften in beginsel. Digitale distributie levert weinig tot geen financieel voordeel op voor de gebruiker over het algemeen bij Sony en toch kan je de game nooit meer doorverkopen. Het doorverkopen gaat binnen een paar jaar waarschijnlijk helemaal aan banden worden gelegd door Sony.

Doe mij maar gewoon een fysiek medium die ik ook nog eens gewoon kan doorverkopen als ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 09:17
Ik heb net Pandora's tower geregistreerd krijg ik een bericht dat ik een promotie muntset krijg omdat ik daarnaast ook al Xenoblade en The last story geregistreerd heb.

Niet dat zo'n muntsetje me nu zoveel doet maar het is wel een leuk gebaar naar de trouwe fans. Nintendo pampered ons een beetje in de hoop dat we strakjes ook een Wii U halen.

Als JRPG fan kom ik nu tijd te kort voor al het moois in dit laatste Wii jaar. Een mooie afsluiting voor een console die de verrassing van deze generatie was. Ik weet dat mijn ervaring à typisch is maar bij mij staat vooral de X-Box stof te happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boshar schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 14:30:
Als JRPG fan kom ik nu tijd te kort voor al het moois in dit laatste Wii jaar. Een mooie afsluiting voor een console die de verrassing van deze generatie was. Ik weet dat mijn ervaring à typisch is maar bij mij staat vooral de X-Box stof te happen.
Momenteel staat hier Super Paper Mario te draaien. Dat zal nog wel een paar weken zo doorgaan denk ik. Sinds ik de 3DS in huis heb gehaald is de waardering voor de typische Nintendo spellen weer een stuk gestegen en staat mijn PS3 eigenlijk enkel stof te happen. Die zal binnenkort dan ook wel op marktplaats staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Moet toch eens een keer kijken of ik Paper Mario en Donkey Kong goedkoop aan kan komen! :).. Heb ze beide nog niet gespeeld op de Wii.. En houd eigenlijk alleen van die old-school games.. Dus deze horen er zeker bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gynnad schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:08:
Moet toch eens een keer kijken of ik Paper Mario en Donkey Kong goedkoop aan kan komen! :).. Heb ze beide nog niet gespeeld op de Wii.. En houd eigenlijk alleen van die old-school games.. Dus deze horen er zeker bij..
Ik heb zaterdag, Xenoblade en DKC voor 30euro samen origineel in zeer goede staat kunnen bemachtigen :D
Pandoras tower limited edition had ik vrijdag al kunnen halen bij Gamemania voor 54eu. Vette game, nu nog tijd vinden om al die nieuwe games te gaan spelen :X

[ Voor 15% gewijzigd door Zakkenwasser op 23-04-2012 17:23 ]

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
AyeAyeCaptain! schreef op maandag 23 april 2012 @ 17:04:
[...]

Ik heb zaterdag, Xenoblade en DKC voor 30euro samen origineel in zeer goede staat kunnen bemachtigen :D
Pandoras tower limited edition had ik vrijdag al kunnen halen bij Gamemania voor 54eu. Vette game, nu nog tijd vinden om al die nieuwe games te gaan spelen :X
Net wat biedingen de deur uitgedaan.. Hopelijk Paper Mario en DKC voor 15 euro samen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
boshar schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 14:30:
Ik heb net Pandora's tower geregistreerd krijg ik een bericht dat ik een promotie muntset krijg omdat ik daarnaast ook al Xenoblade en The last story geregistreerd heb.
Ik bewaar alles ZEER netjes tegenwoordig op games gebied, daardoor wil ik zelfs die codes niet opkrassen di ik bij de games krijg... maar aan de andere kant loop ik daardoor wel wat mooie acties mis... Dilemma! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Gynnad schreef op maandag 23 april 2012 @ 18:42:
[...]

Net wat biedingen de deur uitgedaan.. Hopelijk Paper Mario en DKC voor 15 euro samen! :)
Paper Mario heb ik nu voor 12 euro (inclusief verzendkosten), lijkt me een mooie deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Gefeliciteerd!

Door Xenoblade Chronicles, The Last Story, en Pandora's Tower te registreren kom je in aanmerking voor het ontvangen van de Club Nintendo RPG-muntenverzameling. We zullen spoedig contact met je opnemen met informatie over hoe je je bestelling kunt maken. Zorg dat je de komende weken je inbox in de gaten houdt.

Het Nintendo-team
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Vet, misschien koop ik de laatste 2 ook nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

AyeAyeCaptain! schreef op maandag 23 april 2012 @ 19:56:
Ik bewaar alles ZEER netjes tegenwoordig op games gebied, daardoor wil ik zelfs die codes niet opkrassen
Met een felle lamp er achter lees je er gewoon door heen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeBox schreef op donderdag 26 april 2012 @ 20:12:
[...]

Met een felle lamp er achter lees je er gewoon door heen..
Hartelijk dank voor de tip!!

Ga het gelijk even proberen. :)
Aan de andere kant.... dan verlopen de punten ook weer als ik het in ga voeren. Of ik moet binnen een jaar ofzo iets uitzoeken in de shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gynnad schreef op maandag 23 april 2012 @ 20:07:
[...]

Paper Mario heb ik nu voor 12 euro (inclusief verzendkosten), lijkt me een mooie deal!
Dat is een prachtdeal. Ik heb hem een tijdje geleden voor het dubbele gekocht en dat was het al meer dan waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag een Wii Remote Plus gekregen.
Nu hebben we dus 2 Wiimotes.

Ik heb even gekeken bij de spelletjes die we met twee kunnen spelen en dat is tot nu toe beperkt tot:
New Super Mario Bros.
Mario Kart
Super Mario Galaxy (volgens mij is dat niet echt multiplayer)
Familie spellen avond (lijkt me niets)

Zijn er nog aanraders? Is bijvoorbeeld Super Smash Bros. Brawl ook nu nog een aanrader (nooit gespeeld)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Tja, wat je leuk vind om multiplayer te doen hangt ook af van wat je/jullie leuk vinden.

Ik vind het altijd wel leuk om Wii-Party of Mario Party 9 te spelen met meerdere mensen. Of andere spelletjes met mini games zoals de Rayman games. Er is een gigantische hoeveelheid aan spellen die je met meerdere mensen kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor de reactie. Ik heb maar even niets gekocht. Super Mario Bros. is wel grappig. Net nog Mario Kart Wii gedaan met z'n 2en maar dat was even wennen zeg. De laatste tijd eigenlijk alleen Mario Kart 7 gespeeld op de 3DS, dan is de besturing toch wel weer heel anders alhoewel ik met classic controller speel.

Al met al ook vrij chaotisch ook met 12 spelers in totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 09:18:
Ik heb vandaag een Wii Remote Plus gekregen.
Nu hebben we dus 2 Wiimotes.

Ik heb even gekeken bij de spelletjes die we met twee kunnen spelen en dat is tot nu toe beperkt tot:
New Super Mario Bros.
Mario Kart
Super Mario Galaxy (volgens mij is dat niet echt multiplayer)
Familie spellen avond (lijkt me niets)

Zijn er nog aanraders? Is bijvoorbeeld Super Smash Bros. Brawl ook nu nog een aanrader (nooit gespeeld)?
Brawl vind ik voor geen meter spelen met de WiiMote. Vind ik eigenlijk van veel games met de WiiMote, speel liever alles met de gamecube controller :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

^ Vind ik met Kart ook.. maar met het stuurtje is wel weer leuk omdat dat een flinke handicap is als je dat niet gewend bent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 19:08
Nintendo zet core gamer op eerste plek

Ik ben benieuwd of Nintendo dat waar kan maken.

[ Voor 17% gewijzigd door Lizard op 02-05-2012 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Denk dat bijna iedereen weet dat ze dit niet kunnen waarmaken. Ben heel benieuwd of ze me mijn woorden laten opeten hoor. Ik hoop het zelfs.
Maar als ik dan lees dat ze dit ook voor de 3ds doen? Nee......ik zie het niet gebeuren.
Tuurlijk gameplay > gfx, maar als je dan ziet dan zowel de 3ds als de wii u of wii 2 minder krachting zijn dan hun concurenten, dan heb je eigenlijk de eerste slag van de oorlog al verloren.
Ik denk eigenlijk dat de wii de enige console was die ondanks een groot verschil in performance toch de meest succesvolle was?
ps2 was ook minder krachtig dan xbox1 en cube, maar niet zo'n groot verschil als wii en hd consoles. Misschien way back met de nes.....ik geloof dat het master system van sega ook betere hardware had, maar ook daar vraag ik me af of het verschil vergelijkbaar is me wii&rest en straks wii2 en rest.

Mijn strategie word het zelfde als met de wii, ik koop de console misscien nog wel, maar wacht toch echt op de eerste pricecuts of mooie bundel.
Verder is mijn grootste probleem de innovatie factor, met de wii was ik toch wel erg nieuwsgierig hoe motion gaming uit zou pakken. Maar een tablet als controller? Dat faalt bij mij in theorie al omdat ik de meeste games op mijn iphone juist irritant vind DOOR touch besturing.
En icm met het core gaming verhaal van hierboven faalt het imho helemaal hard.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:21
De Wii U is volgens alle berichtgeving gewoon beter dan alle huidige consoles. Wel lijkt het me dat de nieuwe generatie Sony en Microsoft consoles beter zullen worden, maar daar zijn op het moment nog niet eens aankondigingen van.
Vraag me af waarom ze het core niet waar kunnen maken volgens jou. Als ze hun houding naar dergelijke ontwikkelaars zo aanpassen dat er goed geld te verdienen valt voor hen, dan komen de core games echt wel uit voor de Nintendo systemen.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 08:56:
Denk dat bijna iedereen weet dat ze dit niet kunnen waarmaken. Ben heel benieuwd of ze me mijn woorden laten opeten hoor. Ik hoop het zelfs.
Ik denk zeker wel dat Nintendo zo'n statement waar kan maken. Zeer zeker als ik nu naar de 3DS kijk.
Maar als ik dan lees dat ze dit ook voor de 3ds doen? Nee......ik zie het niet gebeuren.
Waar ik me uitmuntend mee vermaak op de 3DS zijn Mario Kart 7, Super Mario 3D Land, Kid Icarus: Uprising en Zelda. Allemaal een meer dan goede singleplayer modus. En wat te denken van de volgende maand komende Heroes of Ruin ook echt een game die vele core gamers zeer zal aanspreken met uitgebreide mogelijkheden.
Tuurlijk gameplay > gfx, maar als je dan ziet dan zowel de 3ds als de wii u of wii 2 minder krachting zijn dan hun concurenten, dan heb je eigenlijk de eerste slag van de oorlog al verloren.
Met zowel de Wii als de DS bleek dat de slag vanuit commercieel oogpunt dik gewonnen was. Mijn 3DS is minder krachtig dan een PSVita maar desalniettemin heb ik zeer bewust voor een 3DS gekozen.
Ik denk eigenlijk dat de wii de enige console was die ondanks een groot verschil in performance toch de meest succesvolle was?
ps2 was ook minder krachtig dan xbox1 en cube, maar niet zo'n groot verschil als wii en hd consoles. Misschien way back met de nes.....ik geloof dat het master system van sega ook betere hardware had, maar ook daar vraag ik me af of het verschil vergelijkbaar is me wii&rest en straks wii2 en rest.
Het verschil tussen de Wii en X360/PS3 is groot, dat zal de volgende generatie al een stuk minder zijn aangezien er nu niet eenzelfde ontwikkeling op TV gebied heeft plaatsgevonden. Maar ook al laat de Wii het grafisch afweten, ik speel nog steeds veel liever Mario Galaxy of Mario Kart op de Wii dan welk ander spel op de PS3.
Mijn strategie word het zelfde als met de wii, ik koop de console misscien nog wel, maar wacht toch echt op de eerste pricecuts of mooie bundel.
De Wii heb ik bij release gekocht. Later is die gestolen bij inbaar en heb ik een PS3 gekocht omdat ik toen dacht dat dat mij beter zou bedienen. Een kleine 2 jaar geleden weer een Wii gekregen en ik waardeer het ding behoorlijk nu ik ook een PS3 in bezit heb.
Zelfs zoveel dat de PS3 nu op marktplaats staat. Ik zie namelijk voor mij geen enkele reden meer om naast de 3DS en Wii nog een andere console in huis te hebben. Ik denk dat ik de komende generatie dus wel weer een Nintendo console koop en dat ik deze keer de rest gewoon links laat liggen, zeer zeker ook omdat de grafische verschillen lang niet meer zo groot zullen zijn.
Verder is mijn grootste probleem de innovatie factor, met de wii was ik toch wel erg nieuwsgierig hoe motion gaming uit zou pakken. Maar een tablet als controller? Dat faalt bij mij in theorie al omdat ik de meeste games op mijn iphone juist irritant vind DOOR touch besturing.
En icm met het core gaming verhaal van hierboven faalt het imho helemaal hard.
Dat kan je nu onmogelijk inschatten. Evengoed kan ik niet inschatten of het een succes wordt. Ik denk echter wel dat Nintendo prima in staat is om binnen een half jaar na release de core gamer goed genoeg aan te spreken zodat zij tot aanschaf overgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Ok laat ik beginnen met dat het nu idd allemaal nog toekomst is, en dat het allemaal verwachtingen zijn.
Dat gezegd hebbende
theforce81 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:11:
De Wii U is volgens alle berichtgeving gewoon beter dan alle huidige consoles.
Beter? Indezelfde range, waren er niet al problemen om dark siders 2 identiek te krijgen aan ps360 versies?
Wel lijkt het me dat de nieuwe generatie Sony en Microsoft consoles beter zullen worden, maar daar zijn op het moment nog niet eens aankondigingen van.
Hier geef ik je volledig gelijk, echter ik denk dat ze toch echt wel binnenkort gaan komen. Binnenkort is dan binnen 1 hooguit 2 jaar. misschien beter gezegd, binnen 6 kwartalen.
De eerste zijn met een nieuwe is een ook een gok die soms goed en soms slecht uitpakt. Denk dat veel core gamers toch zullen afwachten wat ps360 doet.
Vraag me af waarom ze het core niet waar kunnen maken volgens jou. Als ze hun houding naar dergelijke ontwikkelaars zo aanpassen dat er goed geld te verdienen valt voor hen, dan komen de core games echt wel uit voor de Nintendo systemen.
Misschien is het onrealistisch van mijn om snes taferelen te verwachten, maar TOEN was nintendo zowel core game gamer via 3rd partry support als ook superieur met eigen nintendo aanbod. Ik denk dat door de combinatie van de reputatie van nintendo als mede (zeer wsl) minder krachtige hardware dan de concurentie de 3rd party support weer op gaat drogen. Net zoals met de n64, de cube en ook de wii.
=========================

Ik kort je post iets in.
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:30:
[...]
Ik denk zeker wel dat Nintendo zo'n statement waar kan maken. Zeer zeker als ik nu naar de 3DS kijk.
[...]
Toegegevgen ik verdiep me niet heel erg in de 3ds omdat ik bijna niet meer met het ov reis. Maar ik krijg niet het idee dat er heel erg veel goede 3rd party games zijn? Wederom toegegeven dat ook de 3ds nog vrij jong is natuurlijk.
Waar ik me uitmuntend mee vermaak op de 3DS zijn Mario Kart 7, Super Mario 3D Land, Kid Icarus: Uprising en Zelda.*snip*volgende maand komende Heroes of Ruin *snip*
Heroes of ruin ken ik niet, maar de overige games zijn alleen maar nintendo. En ik ben (was?) nintendo fan, en geeft gelijk toe dat hun games meestal erg goed zijn, alleen duurt het soms even tussen de various releases.......daarom is 3rd party support zo belangrijk.
[...]
Met zowel de Wii als de DS bleek dat de slag vanuit commercieel oogpunt dik gewonnen was.
De ds was gewoon een succes, no argument there, en de wii ook. Maar hoeveel wii eigenaren kopen nog een extra console? Ik vermoed dat een groot gedeelte nog wel 10 jaar blijft wii sporten en wii fitten :P
Mijn 3DS is minder krachtig dan een PSVita maar desalniettemin heb ik zeer bewust voor een 3DS gekozen.
op dit moment zou ik denk ik voor een vita gaan, echter ik heb ook nog een ds, als deze er niet was, was het idd een moeitlijke keuze geweest
[...]
Het verschil tussen de Wii en X360/PS3 is groot, dat zal de volgende generatie al een stuk minder zijn aangezien er nu niet eenzelfde ontwikkeling op TV gebied heeft plaatsgevonden. Maar ook al laat de Wii het grafisch afweten, ik speel nog steeds veel liever Mario Galaxy of Mario Kart op de Wii dan welk ander spel op de PS3.
Ik heb hier al vaker gepost, als je iemand bent die niet hardcore gamer is, heb je ook op de wii genoeg te doen. Echter een hardcore gamer is wsl in (ik neem het ruim) 5 dagen wel door galaxy heen. mario kart idem etc etc. Op de ps3 heb je ook goede platformers (al hoewel mario de koning is en blijft 8) ) en nog heel veel andere opties.
[...]
De Wii heb ik bij release gekocht. Later is die gestolen bij inbaar en heb ik een PS3 gekocht omdat ik toen dacht dat dat mij beter zou bedienen. Een kleine 2 jaar geleden weer een Wii gekregen en ik waardeer het ding behoorlijk nu ik ook een PS3 in bezit heb.
Zelfs zoveel dat de PS3 nu op marktplaats staat. Ik zie namelijk voor mij geen enkele reden meer om naast de 3DS en Wii nog een andere console in huis te hebben. Ik denk dat ik de komende generatie dus wel weer een Nintendo console koop en dat ik deze keer de rest gewoon links laat liggen, zeer zeker ook omdat de grafische verschillen lang niet meer zo groot zullen zijn.
Ik ben zelf zo maf dat ik het niet kan hebben als ik een oude game niet kan spelen (ocd?) dus ik verkoop geen consoles, maar ook ik zou eerder mijn ps3 verkopen als mijn wii, puur omdat de ik ook nog een 360 heb die beter bij me past. En als het moet zou ik het verlies daarvan nog kunnen opvangen door sf4 op de pc te gaan spelen. Ook zit ik in een fase waarin ik maar zeer weinig kan gamen. Maar als ik mezelf voorstel toen dit anders was, dan zou mijn prio denk ik zijn, 1.360 2 wii en 3ps3 en 4 game pc up to date houden
[...]
Dat kan je nu onmogelijk inschatten. Evengoed kan ik niet inschatten of het een succes wordt. Ik denk echter wel dat Nintendo prima in staat is om binnen een half jaar na release de core gamer goed genoeg aan te spreken zodat zij tot aanschaf overgaan.
Nogmaals ik hoop echt dat ik het met mijn 'doemdenken' fout heb, en dat nintendo weer de commerciele winnaar gaat worden. Ik had ook graag gezien dat sega nog hardware maker was.
Ik zie het echter niet gebeuren, argumentie bij mijn reatie op de poster boven je.
En misschien onderschat ik het innovatieve aspect van de wii u......we gaan het (hoop ik :P) meemaken!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
De afgelopen week veel moeite gedaan om nog een fabrieksnieuwe originele Wii te bemachtigen. Vandaag eindelijk geslaagd. Een zwarte Wii sportsresort met motionplus. Ik wilde gewoon de gamecube compatibiliteit niet missen :)

Ik heb nu dus een witte en een zwarte Wii. (is voor op een 2e locatie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Het is dat de component kabels voor de GC vrijwel onbetaalbaar zijn, anders was gewoon een 2e hands GC natuurlijk ook een opties geweest.. gelukkig hebben mijn ouders ook nog een clasic (witte) Wii.. mocht de mijne het ooit begeven.
Ik vraag me eigenlijk af hoe het zit met garantie/reparatie, krijg je dezelfde (als in: clasic of zonder gc memory controller aansluitingen) wii terug die je had ?

[ Voor 26% gewijzigd door DukeBox op 05-05-2012 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wist helemaal niet dat er tegenwoordig ook Wii's zijn die geen Gamecube games meer spelen... Gelukkig heb ik er een die dat nog wel doet want er gaat hier nog regelmatig een GC game in.

Voor de zekerheid heb ik enkele jaren geleden al eens een 2e hands Gamecube gekocht omdat mijn oude vertrouwde paarse het begeven had. Wat een geweldige console was dat toch ook, en vooral de controller was/is erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Opzich speeld ie nog wel GC games, maar je kan er geen controllers en memory cards op aansluiten.. dus veel verder dan de intro kom je niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
DukeBox schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 20:29:
Het is dat de component kabels voor de GC vrijwel onbetaalbaar zijn, anders was gewoon een 2e hands GC natuurlijk ook een opties geweest.. gelukkig hebben mijn ouders ook nog een clasic (witte) Wii.. mocht de mijne het ooit begeven.
Ik vraag me eigenlijk af hoe het zit met garantie/reparatie, krijg je dezelfde (als in: clasic of zonder gc memory controller aansluitingen) wii terug die je had ?
Ik heb ook nog een GC (met GBA player, alleen al daarom houd ik m'n GC). Jammer genoeg alleen een RGB scart kabel voor het aansluiten. Indien mogelijk gebruik ik dan de NTSC mode.

Alleen een Wii aansluiten vindt ik wat netter staan. Ik heb 2 wavebird controllers, dat speelt ook lekker weg met VC games. Volgende plan is om de SNES controller bij elkaar te sparen. Ik moet nog een puntje of 1000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

De GBA player heb ik ook.. maar om eerlijk te zijn heb ik hem misschien 2 of 3 keer gebruikt en dan zelfs meer om dat het kan dan er daadwerkelijk op te gamen.

Bij de wavebird mis ik de rumble.. dus dan maar gewoon een draadje. Ik heb daarom ook 2 van deze gekocht voor mijn Wii.

RGB scart is al aanzienlijk beter dan composiet (zeker op 60Hz), gelukkig heb ik mezelf ooit overgehaald om de component kabel te kopen, zo heb je het voordeel van beide (hogere refresh rate én nog steeds de pal 'resolutie') daarmee kan ik hem ook op mijn beamer aansluiten (VGA, 640x480 60Hz)..

Zo spelen we met wat vienden 1 à 2 keer per jaar een MKDD competitie met 2 GC's over LAN.. ieder jaar weer een success :)
Ik vind het dan ook erg jammer dat het niet mogelijk is de Wii (desnoods met de USB LAN adapter i.p.v. WiFi) te gebruiken daarvoor.. nu is de drempel om alles uit de kast te halen en aan te sluiten net ff te hoog.

Ik zit er wel aan te denken om alles als set te verkopen maar het probleem is dat er niet veel mensen zijn die dat op waarde kunnen schatten. Als je alles opnieuw (alles is origineel nintendo) moet verzamelen via ebay e.d. is het bijna niet betaalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Een van mijn favorite games ever zelda link to the past had ik nooit gekocht :o . Ik had hem ooit geleend van iemand en helemaal uitgespeeld. (verder ook wel paar x gehuurd geloof ik.......)
Jaren later komt het spel uit op gba, instant buy dus, want ik had er weer zin in!
Probleem is echter dat ik toen werkte in mijn woonplaats en amper portable gamede.....yuck!
Maar toen bracht nintendo de gba player uit. Problem solved! Ik heb er dus nog best veel gebruik van gemaakt.
Waarbij ik gelijk toegeef dat ik erg van 2d games hou, en dat die erg veel in de gba library aanwezig zijn :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog een prijsverlaging op komst in verband met een eventuele komst van de opvolger? Of is een wii goedkoper in het buitenland te kopen?

Voor mijn zoon zijn verjaardag of voor sinterklaas wil ik een wii aanschaffen (heb er al eentje gehad jaren terug). Nu zie ik ze nieuw voor 130 tot 150 wel in de prijswatch staan en 2e hands heb ik een wii console zonder of met weinig games voor 75 a 125 euro en dat laaste is dan met een board erbij).

Ik zoek eigenlijk een nieuwe voor rond de 100 euro, da lijkt me gezien de leeftijd van de console niet geheel onmogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Had 2 jaar geleden ook een Wii, had toen wat spellen van Mario enz, maar speelde er te weinig op. Maar nu ben ik sinds mei gaan samenwonen en vriendin mist haar Wii van de ouders.

Dus van het weekend een 2e hands Wii gehaald, En hebben wat spellen geleend, gisteravond Mario Party 8 gespeeld, veel plezier in gehad, (grafisch ziet er niet uit)

Maar die spellen van het begin zijn nog steeds zo duur :o

Deel 8 uit 2007 is net zo duur als deel 9 uit 2012 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Mars18 op 07-08-2012 08:33 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Wat betreft de prijd van de Wii, die is al van 249 euro (met alleen wii sports) gedaald naar nu rond de 150 euro met extra spellen erbij.

Goedkoop spellen vinden: http://www.budgetgaming.nl
Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste