Ok laat ik beginnen met dat het nu idd allemaal nog toekomst is, en dat het allemaal verwachtingen zijn.
Dat gezegd hebbende
Beter? Indezelfde range, waren er niet al problemen om dark siders 2 identiek te krijgen aan ps360 versies?
Wel lijkt het me dat de nieuwe generatie Sony en Microsoft consoles beter zullen worden, maar daar zijn op het moment nog niet eens aankondigingen van.
Hier geef ik je volledig gelijk, echter ik denk dat ze toch echt wel binnenkort gaan komen. Binnenkort is dan binnen 1 hooguit 2 jaar. misschien beter gezegd, binnen 6 kwartalen.
De eerste zijn met een nieuwe is een ook een gok die soms goed en soms slecht uitpakt. Denk dat veel core gamers toch zullen afwachten wat ps360 doet.
Vraag me af waarom ze het core niet waar kunnen maken volgens jou. Als ze hun houding naar dergelijke ontwikkelaars zo aanpassen dat er goed geld te verdienen valt voor hen, dan komen de core games echt wel uit voor de Nintendo systemen.
Misschien is het onrealistisch van mijn om snes taferelen te verwachten, maar TOEN was nintendo zowel core game gamer via 3rd partry support als ook superieur met eigen nintendo aanbod. Ik denk dat door de combinatie van de reputatie van nintendo als mede (zeer wsl) minder krachtige hardware dan de concurentie de 3rd party support weer op gaat drogen. Net zoals met de n64, de cube en ook de wii.
=========================
Ik kort je post iets in.
Toegegevgen ik verdiep me niet heel erg in de 3ds omdat ik bijna niet meer met het ov reis. Maar ik krijg niet het idee dat er heel erg veel goede 3rd party games zijn? Wederom toegegeven dat ook de 3ds nog vrij jong is natuurlijk.
Waar ik me uitmuntend mee vermaak op de 3DS zijn Mario Kart 7, Super Mario 3D Land, Kid Icarus: Uprising en Zelda.*snip*volgende maand komende Heroes of Ruin *snip*
Heroes of ruin ken ik niet, maar de overige games zijn alleen maar nintendo. En ik ben (was?) nintendo fan, en geeft gelijk toe dat hun games meestal erg goed zijn, alleen duurt het soms even tussen de various releases.......daarom is 3rd party support zo belangrijk.
[...]
Met zowel de Wii als de DS bleek dat de slag vanuit commercieel oogpunt dik gewonnen was.
De ds was gewoon een succes, no argument there, en de wii ook. Maar hoeveel wii eigenaren kopen nog een extra console? Ik vermoed dat een groot gedeelte nog wel 10 jaar blijft wii sporten en wii fitten

Mijn 3DS is minder krachtig dan een PSVita maar desalniettemin heb ik zeer bewust voor een 3DS gekozen.
op dit moment zou ik denk ik voor een vita gaan, echter ik heb ook nog een ds, als deze er niet was, was het idd een moeitlijke keuze geweest
[...]
Het verschil tussen de Wii en X360/PS3 is groot, dat zal de volgende generatie al een stuk minder zijn aangezien er nu niet eenzelfde ontwikkeling op TV gebied heeft plaatsgevonden. Maar ook al laat de Wii het grafisch afweten, ik speel nog steeds veel liever Mario Galaxy of Mario Kart op de Wii dan welk ander spel op de PS3.
Ik heb hier al vaker gepost, als je iemand bent die niet hardcore gamer is, heb je ook op de wii genoeg te doen. Echter een hardcore gamer is wsl in (ik neem het ruim) 5 dagen wel door galaxy heen. mario kart idem etc etc. Op de ps3 heb je ook goede platformers (al hoewel mario de koning is en blijft

) en nog heel veel andere opties.
[...]
De Wii heb ik bij release gekocht. Later is die gestolen bij inbaar en heb ik een PS3 gekocht omdat ik toen dacht dat dat mij beter zou bedienen. Een kleine 2 jaar geleden weer een Wii gekregen en ik waardeer het ding behoorlijk nu ik ook een PS3 in bezit heb.
Zelfs zoveel dat de PS3 nu op marktplaats staat. Ik zie namelijk voor mij geen enkele reden meer om naast de 3DS en Wii nog een andere console in huis te hebben. Ik denk dat ik de komende generatie dus wel weer een Nintendo console koop en dat ik deze keer de rest gewoon links laat liggen, zeer zeker ook omdat de grafische verschillen lang niet meer zo groot zullen zijn.
Ik ben zelf zo maf dat ik het niet kan hebben als ik een oude game niet kan spelen (ocd?) dus ik verkoop geen consoles, maar ook ik zou eerder mijn ps3 verkopen als mijn wii, puur omdat de ik ook nog een 360 heb die beter bij me past. En als het moet zou ik het verlies daarvan nog kunnen opvangen door sf4 op de pc te gaan spelen. Ook zit ik in een fase waarin ik maar zeer weinig kan gamen. Maar als ik mezelf voorstel toen dit anders was, dan zou mijn prio denk ik zijn, 1.360 2 wii en 3ps3 en 4 game pc up to date houden
[...]
Dat kan je nu onmogelijk inschatten. Evengoed kan ik niet inschatten of het een succes wordt. Ik denk echter wel dat Nintendo prima in staat is om binnen een half jaar na release de core gamer goed genoeg aan te spreken zodat zij tot aanschaf overgaan.
Nogmaals ik hoop echt dat ik het met mijn 'doemdenken' fout heb, en dat nintendo weer de commerciele winnaar gaat worden. Ik had ook graag gezien dat sega nog hardware maker was.
Ik zie het echter niet gebeuren, argumentie bij mijn reatie op de poster boven je.
En misschien onderschat ik het innovatieve aspect van de wii u......we gaan het (hoop ik

) meemaken!