Sinds zaterdag ook Donkey Kong Country Returns aangeschaft, echt een meesterlijk spel. Heb nu definitief mijn Wii weer afgestoft
Tof he, hij had bij mij ook al lang niet meer aangestaan.
Vandaag mijn tweede controller mogen ontvangen van Dixons (Wii Party pakket). Beeeetje jammer dat de doos en DVDhoes beschadigd zijn.
Vandaag mijn tweede controller mogen ontvangen van Dixons (Wii Party pakket). Beeeetje jammer dat de doos en DVDhoes beschadigd zijn.
Vandaag voor naast mijn x360 een Wii aangeschaft. Vooral om af en toe samen met mijn vriendin een casual spelletje te kunnen doen. En omdat ik zelf na het spelen op een Wii bij vrienden toch ook wel zin heb gekregen om spellen als Mario Kart te spelen.
Wat ik wel een beetje een teleurstelling vond, was dat er zelfs bij de meest nieuwe bundel geen composite kabels zitten. Heeft tegenwoordig niet iedereen een HDTV? Morgen dus even naar de winkel om zo'n kabeltje te halen
Wat ik wel een beetje een teleurstelling vond, was dat er zelfs bij de meest nieuwe bundel geen composite kabels zitten. Heeft tegenwoordig niet iedereen een HDTV? Morgen dus even naar de winkel om zo'n kabeltje te halen
Ik denk dat je verwacht had dat er een 'component' kabel bij zou zitten?Magnetic_Man schreef op woensdag 15 december 2010 @ 23:11:
Beetje jammer dat er geen componentkabel bij zit inderdaad. Ik heb er een op eBay voor 4 euro inclusief verzending gekocht. Werkt perfect!
Sony doet trouwens hetzelfde.... geen HDMI kabel, lekker triest ook!
The Legend Will Never Die
Haha, inderdaad. Waarom haal ik component en composite toch telkens door elkaar?LeGato23 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 23:24:
[...]
Ik denk dat je verwacht had dat er een 'component' kabel bij zou zitten?
Maargoed, geen groot probleem, heb er al eentje aangeschaft.
Ik game via usb hd. Daardoor gaat de dvd drive langer mee in dat opzicht (stofhapperMelkunie schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 21:42:
[...]
Ja graag. Niet iedereen houdt zich daar mee bezig he![]()
Ik verwijt je niks, sorry als het zo overkwam. Ben alleen nieuwsgierig naar de reden dat hij dan langer mee gaat.
Verder heb ik via Ebay een chinese controller gekocht met nunchuck die op zich wel goed reageerde alleen was het geluid uit dat ding gewoon regelrecht bagger. Kraken en veels te fel.
Misschien dat een plakbandje erover wat helpt, maar via de wii konden we het geluid ook niet goed krijgen.
Hij ligt hier niets te doen. Als je hem wilt hebben, PM me even dan stuur ik hem op naar je. (voor een klein prijsje)
We hebben daarom maar een 3de originele controller gekocht voor als we een keer een spel met zijn drieën doen.
[ Voor 3% gewijzigd door Frostbite op 17-12-2010 10:39 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Zelfde voor de Xbox 360. Zit standaard een composietkabel met Scart adapter blokje bij.GOUDSBS schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:09:
Beetje jammer dat er geen componentkabel bij zit inderdaad. Ik heb er een op eBay voor 4 euro inclusief verzending gekocht. Werkt perfect!
In 9 van de 10 games kan je daarmee de in-game tekst niet eens lezen

Gelukkig valt dat bij de Wii mee, want die is er op berekend.
Ik heb zelf nog een RGB Scart kabel bij m'n Wii, maar daar moet op termijn ook een componentkabel voor komen. En zelfde voor m'n Playstation 2. Moet alleen nog eens zien dat ik ergens een component videoswitch vandaan haal gezien er maar 1 component aansluiting op m'n TV zit.
Het Nintendo Sports Resort pakket is herzien. Er is sinds kort een nieuwe versie met "Remote Controller Plus" ipv motion+.DukeBox schreef op zondag 05 december 2010 @ 19:44:
Soms zijn de combipacks (wii play, wii party) wel interesant. (Of voor de motion+, sports resort, redsteel 2).
Binnenkort zullen die er ook komenvoor de 2in1 controllers.
Zie bijvoorbeeld hier: http://www.mnm-computers....roller-plus-p-116266.html
Deze is iets duurder (EUR 60) dan de oude versie, maar je krijgt er een complete controller bij twv EUR 45.
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Ik denk het niet.418O2 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 11:23:
Door MNM computers? Want het lijkt meer op een combipack die ze zelf hebben samengesteld
Hij is in Japan ook al te vinden.
Zie bijvoorbeeld ook hier: http://kotaku.com/5678207...w-features-wii-remoteplus
en hier: http://www.friendcodes.com/forums/news-and-notes/177157.htm
[ Voor 8% gewijzigd door GarBaGe op 17-12-2010 11:52 ]
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Verwijderd
We hebben sinds kort ook Donkey Kong en zowel ik en mijn vriendin vinden hem helemaal geweldig. Daarnaast ook Tetris Party gekocht, die ook regelmatig tegen elkaar gespeeld wordt. Echt een perfect spel om elkaar lekker mee te irriteren vanwege de vele spelmodes en vermakelijke power ups.
M'n vriendin wilde een Wii, dus er kwam een Wii. In het begin stond ik er nogal sceptisch tegenover. Maargoed, het werd dus de 25th year pack met Wii sports, Mario Kart en alle toebehoren (controller e.d.).
Ik ben wel verrast, grafisch is het misschien een 'meh' (met name Wii Sports ziet er gedateerd uit) maar Mario Kart is best leuk om te spelen. Hopelijk is het een blijvertje en wordt het geen stofhapper in de kast.e
Wel heb ik de component kabel gekocht die via mijn denon receiver loopt. Het kostte wel wat moeite om er geluid uit te krijgen (iets met een brakke setup menu in mijn denon receiver) maar voorlopig werkt alles.
We zullen het zien...
Ik ben wel verrast, grafisch is het misschien een 'meh' (met name Wii Sports ziet er gedateerd uit) maar Mario Kart is best leuk om te spelen. Hopelijk is het een blijvertje en wordt het geen stofhapper in de kast.e
Wel heb ik de component kabel gekocht die via mijn denon receiver loopt. Het kostte wel wat moeite om er geluid uit te krijgen (iets met een brakke setup menu in mijn denon receiver) maar voorlopig werkt alles.
We zullen het zien...
Ik was wel verbaasd om al die reclames voor Mario Kart Wii weer te zien... Is toch al weer zo'n twee jaar oud inmiddels?!
Als je niet genoeg nieuws hebt te bieden ga je blijkbaar dit soort dingen doen. Ik verbaasde me er ook al over.
Ja verbaasde mij ook nogal. Tijd voor nieuwe Mario Kart
.
Ik heb een Panasonic th42pz85 plasma tv (42") en momenteel de wii aangesloten met bijgeleverde kabel (plugs in scart kabel en die in tv). Instelling staat op 576i. Krijg ik een beter beeld als ik hem aansluit met een component kabel (ik zie een hdtv 480p staan die grayed out is). Ik speel vooral wii fit, sports en donkey kong country.
Idd, met Wii Speak!McVirusS schreef op woensdag 22 december 2010 @ 09:56:
Ja verbaasde mij ook nogal. Tijd voor nieuwe Mario Kart.
En ik maar denken dat Mario kart een vrij recent spel is..hilgo schreef op woensdag 22 december 2010 @ 09:39:
Als je niet genoeg nieuws hebt te bieden ga je blijkbaar dit soort dingen doen. Ik verbaasde me er ook al over.

[speelt zelden console's...]
Dat was verleden jaar (dacht ik) met Super Mario Galaxy. Toen ook al 2 jaar oud, toch reclames. Idd weinig anders te bieden.Er!k schreef op woensdag 22 december 2010 @ 09:16:
Ik was wel verbaasd om al die reclames voor Mario Kart Wii weer te zien... Is toch al weer zo'n twee jaar oud inmiddels?!
Toch heb ik Mario Kart Wii gekocht (vriendin, kerst)..maar dat is alleen omdat ze nog steeds graag Mario Kart op de SNES, N64 en Cube speelt. Kijken of de Wii versie nog wat toe te voegen heeft dan, wil ook nog Modnation Racers ergens vandaan toveren.
Nintendo zet nu eenmaal haar eigen spellen voor langere tijd in de markt. De Nintendo spellen worden ook niet over tijd goedkoper en wanneer het seizoen zoals nu uitnodigt tot meer thuis te blijven en te gamen adverteren ze met hun waren.
In tegenstelling tot de X-Box en PS3 games kunnen ze hun games heel lang voor de volle prijs blijven verkopen. Sommige AAA gamecube games kun je anno nu alleen maar aankomen door de volle prijs te betalen. Echt bizar.
Ik zag deze week trouwens nog een Wii Fit reclame met Wendy van Dijk er in. Is voor dat nieuwe pakket met een zwarte Wii/ Wii fit, etc. Nintendo is (voor haar doen0 erg veel reclame aan het maken.
In tegenstelling tot de X-Box en PS3 games kunnen ze hun games heel lang voor de volle prijs blijven verkopen. Sommige AAA gamecube games kun je anno nu alleen maar aankomen door de volle prijs te betalen. Echt bizar.
Ik zag deze week trouwens nog een Wii Fit reclame met Wendy van Dijk er in. Is voor dat nieuwe pakket met een zwarte Wii/ Wii fit, etc. Nintendo is (voor haar doen0 erg veel reclame aan het maken.
Mario Kart is eigenlijk het enige spel wat ik bijna wekelijks speel tegen bekenden. Blijft een erg leuk spel, hopen dat die online servers nog een paar jaar mee gaan.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Ik heb geen ervaring met plasma tv's, maar op een lcd is het een wereld van verschil.wvkreg schreef op woensdag 22 december 2010 @ 10:03:
Ik heb een Panasonic th42pz85 plasma tv (42") en momenteel de wii aangesloten met bijgeleverde kabel (plugs in scart kabel en die in tv). Instelling staat op 576i. Krijg ik een beter beeld als ik hem aansluit met een component kabel (ik zie een hdtv 480p staan die grayed out is). Ik speel vooral wii fit, sports en donkey kong country.
Met name tekst wordt veel scherper: met de standaardkabel zie je lichtgekleurde (witte/gele) tekst trillen/bewegen. Dat is met de componentkabel gewoon helemaal weg. Ook kleuren worden beter weergegeven.
Wel een nadeel: alles wordt scherper, dus kartels vallen ook iets meer op.
Ik heb wel een plasma en het effect is hetzelfde ;-)MartijnS72 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:04:
[...]
Ik heb geen ervaring met plasma tv's, maar op een lcd is het een wereld van verschil.
Met name tekst wordt veel scherper: met de standaardkabel zie je lichtgekleurde (witte/gele) tekst trillen/bewegen. Dat is met de componentkabel gewoon helemaal weg. Ook kleuren worden beter weergegeven.
Wel een nadeel: alles wordt scherper, dus kartels vallen ook iets meer op.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Donkey Kong is echt het beste spel van het jaar voor de Wii. Speelt echt ongelooflijk lekker en is weer niet te makkelijk.Rakkerzero schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 13:03:
Afgelopen donderdag Donkey Kong gehaald. Wat een leuke game zeg. Ik heb DK echt wel gemist op de Nintendo consoles afgelopen 10tal jaar.
woei!
Wat bedoel je met effect is hetzelfde? Ik heb geen last van trillen bewegen op de Panasonic op 576I 60hz trouwens.
Deddiekoel bedoelde (neem ik aan) dat ook op een plasma het beeld beter wordt met een componentkabel.
Ik bedoel met trillen/bewegen dat in lichtgekleurde tekst maar ook in dunne lijnen op een donkere achtergrond een soort interferentie (moiré) zichtbaar is die over het scherm lijkt te rollen.
Dit is wel afhankelijk van de instellingen van de tv: als de "beeldverbeterfuncties" aanstaan zie je het mogelijk niet. Ik heb echter altijd alle beeldverbeteraars uit, omdat ik persoonlijk meer last heb van wat de tv erbij bedenkt...
Met een componentkabel is deze interferentie weg. Maar als je het beeld nu goed genoeg vindt, hoef je natuurlijk geen nieuwe kabel te kopen.
Ik bedoel met trillen/bewegen dat in lichtgekleurde tekst maar ook in dunne lijnen op een donkere achtergrond een soort interferentie (moiré) zichtbaar is die over het scherm lijkt te rollen.
Dit is wel afhankelijk van de instellingen van de tv: als de "beeldverbeterfuncties" aanstaan zie je het mogelijk niet. Ik heb echter altijd alle beeldverbeteraars uit, omdat ik persoonlijk meer last heb van wat de tv erbij bedenkt...
Met een componentkabel is deze interferentie weg. Maar als je het beeld nu goed genoeg vindt, hoef je natuurlijk geen nieuwe kabel te kopen.
[ Voor 12% gewijzigd door MartijnS72 op 22-12-2010 18:33 ]
Beeldverbeteraars zijn sowieso lastig want die zorgen nog wel eens voor een enorme input lag.
Dat heb ik een tijdje terug gemerkt toen ik de Wii van m'n vriendin aan de Ambilight TV bij haar ouders aansloot. Dik 2 seconden lag, en als je dan iets als Guitar Hero wil spelen heb je echt een probleem
Dat heb ik een tijdje terug gemerkt toen ik de Wii van m'n vriendin aan de Ambilight TV bij haar ouders aansloot. Dik 2 seconden lag, en als je dan iets als Guitar Hero wil spelen heb je echt een probleem
2 sec lijkt me wel wat stug, maar het kan wel zo aanvoelen ja. Gelukkig heeft ook iedere philips een game mode welke de lag naar 2ms brengt (zelfs nog mét ambilight).
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Deze dus niet, is een ouder type die dat nog niet had.
En misschien niet 2 sec, maar meer als 1.
De lag compensatie in Guitarhero was in zovere onvoldoende dat zelfs met maximale waarde (200ms) het spel totaal onspeelbaar was.
En misschien niet 2 sec, maar meer als 1.
De lag compensatie in Guitarhero was in zovere onvoldoende dat zelfs met maximale waarde (200ms) het spel totaal onspeelbaar was.
Guitar Hero op een Ambilight (geen idee welke) is echt niet te doen. Mijn timing was gewoon bagger slecht, kon nummers amper op easy spelen terwijl ik normaal op hard speel.
Had van alles geprobeerd kwa beeldverbeteraars, inputlag etc. maar schoot niets op!
Heb ook veel TV's gezien die inputlag genereerden op SCART, dus als je een Wii hebt en een HD-TV, ga voor component! (dit merk je natuurlijk niet als je een potje aan het bowlen bent, maar ik had er bij NSMB bijvoorbeeld al last van!).
Had van alles geprobeerd kwa beeldverbeteraars, inputlag etc. maar schoot niets op!
Heb ook veel TV's gezien die inputlag genereerden op SCART, dus als je een Wii hebt en een HD-TV, ga voor component! (dit merk je natuurlijk niet als je een potje aan het bowlen bent, maar ik had er bij NSMB bijvoorbeeld al last van!).
[ Voor 31% gewijzigd door DLX op 24-12-2010 15:56 ]
The Legend Will Never Die
Nou, na ruim 2 jaar de wii niet aangeraakt te hebben toch maar even opgestart, zie dat de firmware ondertussen al bij 4.3e is 
Toch weer leuk om even mario kart te spelen, toch maar van de week even wat games halen die ik gemist heb (zo'n beetje alles behalve mario kart)
beginnen met zelda en mario galaxy, en een motion plus oppikken
donkey kong word ook hoog aangeschreven zie ik. Weet niet wat ik heb, maar na jaren ps3-en is een wii toch wel leuk
ben een van de weinige zo te zien die de wii juist weer uit het stof heeft gehaald.
Toch weer leuk om even mario kart te spelen, toch maar van de week even wat games halen die ik gemist heb (zo'n beetje alles behalve mario kart)
donkey kong word ook hoog aangeschreven zie ik. Weet niet wat ik heb, maar na jaren ps3-en is een wii toch wel leuk
ben een van de weinige zo te zien die de wii juist weer uit het stof heeft gehaald.
[ Voor 11% gewijzigd door Denko op 30-12-2010 02:27 ]
PSN & XBL: Denkoyugo
Ik heb mijn (gemodde) wii aan mijn vriendin gegeven, ze vindt het ook erg leuk
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Nope, al is hier de stoflaag wat minder dikDenko schreef op donderdag 30 december 2010 @ 02:24:
Nou, na ruim 2 jaar de wii niet aangeraakt te hebben toch maar even opgestart, zie dat de firmware ondertussen al bij 4.3e is
Heb deze net besteld. Wel duur, maar het scheelt weer een kabeltje naar mijn TV (ik laat de Wii dan ook via mijn versterker lopen). Hebben meer mensen dit stekkertje?mrdjey schreef op maandag 06 september 2010 @ 17:10:
[...]
wellicht is dit een optie
http://www.neoya.com/shop/wii2hdmi/
ik heb er zelf ook 1 in bestelling staan omdat ik alles via mijn versterker wil laten lopen, en mijn versterker heeft geen analog 2 digital convertor.
Nee maar ben benieuwd naar je ervaringen, post dan svp :-) thx
Ben persoonlijk niet zo van de Mario Galaxy, zou als ik jou was eens New Super Mario Bros.Wii halen, veel leuker (en Donkey Kong Country Returns!)Denko schreef op donderdag 30 december 2010 @ 02:24:
Gaat audio ook over HDMI?posttoast schreef op zondag 02 januari 2011 @ 15:02:
[...]
Heb deze net besteld. Wel duur, maar het scheelt weer een kabeltje naar mijn TV (ik laat de Wii dan ook via mijn versterker lopen). Hebben meer mensen dit stekkertje?
Review anders eens ff aanklikken en lezen; antwoord is dus: JA
[ Voor 3% gewijzigd door Koffie op 04-01-2011 11:31 ]
Tijd voor een nieuwe sig..
Ik was begonnen de reviews in te vullen van gekochte console en download games (50 sterren per game), viel me toen pas op hoeveel ik al gedownload had. 18 reviews heeft me bijna een uur gekost..
Ik speel vrij regelmatig guitar hero (1a2 keer per week), met name het drummen vind ik erg leuk.Denko schreef op donderdag 30 december 2010 @ 02:24:
[ Voor 43% gewijzigd door DukeBox op 04-01-2011 22:46 ]
Zodra hij binnen is laat ik het hier horenwvkreg schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 10:55:
Nee maar ben benieuwd naar je ervaringen, post dan svp :-) thx
Edit: en twee minuten nadat ik dit gepost heb krijg ik een mailtje dat mijn bestelling verstuurd is. Wat een toeval weer
[ Voor 22% gewijzigd door posttoast op 04-01-2011 13:20 ]
hier de wii meer dan een jaar niet aangeraakt.. Uiteindeljk heb ik hem vorige week uit het stof gehaald en gesoftmod (een wondere wereld gaat daarachter schuil), vervolgens op zoek gegaan naar games die me de moeite van het downloaden waard waren (had de toppers tot een jaar terug al legaal in huis).. Tot mijn teleurstelling zijn dat alleen Donkey Kong en SMG2, of zie ik titels over het hoofd?Denko schreef op donderdag 30 december 2010 @ 02:24:
Er wordt een hoop bagger uitgegeven en veel kindergames..
En als er dan een keer een leuke game is istie nergens meer te vinden... 
Ik wilde vandaag Okami eens bestellen, leek me wel cool maar ik kan geen enkele winkel vinden waar hij nog leverbaar is..
Had ik ook al met excite truck.. Die wilde ik eigenlijk ook hebben maja...
Ik wilde vandaag Okami eens bestellen, leek me wel cool maar ik kan geen enkele winkel vinden waar hij nog leverbaar is..
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Verwijderd
Interessant...New Super Mario Bros Wii verkoopt beter dan Mario Galaxy 1 en 2 bij elkaar!
Hopen dat ze dit jaar een vervolg op er aankondigen aangezien ik de 2D Mario's stukken leuker vind.
Hopen dat ze dit jaar een vervolg op er aankondigen aangezien ik de 2D Mario's stukken leuker vind.
Horen jullie ook een klik-geluid uit de cd drive komen als je een spel afsluit. Op het punt dat je terugkeert naar het Wii-menu?
Mijn Wii (de rode Mario versie) is net nieuw. Werkt verder goed, alleen ik vroeg me af of dat klik-geluid normaal was.
Mijn Wii (de rode Mario versie) is net nieuw. Werkt verder goed, alleen ik vroeg me af of dat klik-geluid normaal was.
Je moet de goede titels maar net weten te vindenCyBeRSPiN schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 20:22:
[...]
hier de wii meer dan een jaar niet aangeraakt.. Uiteindeljk heb ik hem vorige week uit het stof gehaald en gesoftmod (een wondere wereld gaat daarachter schuil), vervolgens op zoek gegaan naar games die me de moeite van het downloaden waard waren (had de toppers tot een jaar terug al legaal in huis).. Tot mijn teleurstelling zijn dat alleen Donkey Kong en SMG2, of zie ik titels over het hoofd?
Er wordt een hoop bagger uitgegeven en veel kindergames..
Wat volwassen games betreft zou je deze games eens kunnen proberen:
-Resident Evil - Umbrella Chronicles / Darkside Chronicles
-Mortal Kombat Armageddon
-Alone in the Dark
-Battalion Wars 2 (ok, iets kinderachtige graphics, maar goeie FPS)
-The Conduit (en Conduit 2, ergens dit jaar)
-Far Cry - Vengeance
Dat er een opvolger komt op New Super Mario Bros. Wii was al bekend. Alleen de vraag is wanneer.Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 09:20:
Interessant...New Super Mario Bros Wii verkoopt beter dan Mario Galaxy 1 en 2 bij elkaar!
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Volgens mij is dat normaal, ik hoor het ook als je een spel afsluit.Plakjekaas schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 10:30:
Horen jullie ook een klik-geluid uit de cd drive komen als je een spel afsluit. Op het punt dat je terugkeert naar het Wii-menu?
Ja, dan doet ie een reset, zelfde als je de reset knop indrukt.Plakjekaas schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 10:30:
Mijn Wii (kerst 2006), die van mijn ouders (april 2009) doen beide het zelfde..
Verwijderd
Oh, ik wist niet dat het officieel aangekondigd was maar met die aantallen (en het veel lagere budget ivm de Galaxy games) was het ook wel logisch. Zelf zou ik dan verwachten dat NSMBW2 dit jaar uitkomt rond de herfst/kerst als grote titel waarna volgens jaar DKCR2 uit zal komen.Rakkerzero schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 11:40:
[...]
Dat er een opvolger komt op New Super Mario Bros. Wii was al bekend. Alleen de vraag is wanneer.
Daar zitten natuurlijk ook de cijfers in van de gekoppelde verkoop van bundel "Wii+NSMB". Nintendo is niet gekVerwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 09:20:
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Verwijderd
Dat zal best maar dan nog. Zelfs al zou je die er van aftrekken en naar de winst per game kijkt dan is Galaxy een veel minder succesvolle game geweest. Het zijn eigenlijk ook andere genres vind ik.DUX schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 11:44:
[...]
Daar zitten natuurlijk ook de cijfers in van de gekoppelde verkoop van bundel "Wii+NSMB". Nintendo is niet gek
Voor de echte nintendo freaks is het nu afwachten op Zelda Skyward Sword!
Release datum is alleen nog niet officieel bekend
Release datum is alleen nog niet officieel bekend
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Magic6399 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 11:43:
[...]
Volgens mij is dat normaal, ik hoor het ook als je een spel afsluit.
Ok bedanktDukeBox schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 11:43:
[...]
Ja, dan doet ie een reset, zelfde als je de reset knop indrukt.
Mijn Wii (kerst 2006), die van mijn ouders (april 2009) doen beide het zelfde..

Zo, ik heb de Wii2HDMI vandaag binnen gekregen en aangesloten. Tja, wat zal ik er van zeggen. Het is vooral handig dat ik nu een HDMI kabel kan gebruiken om hem aan te sluiten (via mijn receiver), maar het blijft natuurlijk een SD console. Verwacht geen grafische wonderen dus, maar het is op zich prettig om te weten dat ik nu het maximale uit mijn Wii sleep wat betreft beeldkwaliteit.
Verwijderd
Komt erop neer dat je geen verschil zit tussen een reeds aanwezige component kabel en deze HDMI neem ik aan. Opzich wel fijn als je een HD TV hebt waarbij de component kabels niet goed verwerkt kunnen worden en HDMI wel. Voor de rest een beetje overbodigposttoast schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:02:
Zo, ik heb de Wii2HDMI vandaag binnen gekregen ...prettig om te weten dat ik nu het maximale uit mijn Wii sleep wat betreft beeldkwaliteit.
Ik geloof dat in theorie het beeld iets beter zou moeten zijn. Ik ben overigens van een RGB-scart (geen composiet!) naar dit gegaan, had hiervoor geen componentkabel dus. Het beeld is wel iets strakker nu, maar met component kan ik het niet vergelijken.Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:26:
[...]
Komt erop neer dat je geen verschil zit tussen een reeds aanwezige component kabel en deze HDMI neem ik aan. Opzich wel fijn als je een HD TV hebt waarbij de component kabels niet goed verwerkt kunnen worden en HDMI wel. Voor de rest een beetje overbodig
Voor mij is het vooral handig omdat alles via mijn versterker loopt, en hoewel die een analoge ingang heeft kan hij dat signaal niet via HDMI naar mijn TV doorsturen. Maar inderdaad: als je nu al een componentkabel hebt is dit een beetje zonde van het geld denk ik.
Ervaar jij ook wat problemen met een soort echo in het wiimenu?
Tenminste ik lees hier het e.e.a. over.
Je receiver ondersteunt waarschijnlijk niet de optie om analoge input om te zetten naar digitale output. Je moet dan ook een analoge verbinding leggen tussen je receiver en je TV (component, composiet), dan zal het wel werken.posttoast schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:58:
[...]
Ik geloof dat in theorie het beeld iets beter zou moeten zijn. Ik ben overigens van een RGB-scart (geen composiet!) naar dit gegaan, had hiervoor geen componentkabel dus. Het beeld is wel iets strakker nu, maar met component kan ik het niet vergelijken.
Voor mij is het vooral handig omdat alles via mijn versterker loopt, en hoewel die een analoge ingang heeft kan hij dat signaal niet via HDMI naar mijn TV doorsturen. Maar inderdaad: als je nu al een componentkabel hebt is dit een beetje zonde van het geld denk ik.
Ik heb voor de jaarwisseling nog Monster Hunter Tri met Classic Controller gekocht. Was al een tijdje aan het kijken en zag eigenlijk alleen maar voor 60 euro in de winkel liggen. Kwam ik langs de Bart Smit: 45 euro! Meteen gekocht. Heb nu al 30uur op zitten en ben pas halverwege en online nog niet aangeraakt. Verslavend spel
Wii FC: 2129-2099-1796-3776
Qua geluid bedoel je? Nee, dat is mij niet opgevallen. Maar ik zal er eens op letten.GRUMBLER schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 15:33:
Ervaar jij ook wat problemen met een soort echo in het wiimenu?
Dat klopt, maar dat doe ik liever nietVincent7 schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 09:28:
[...]
Je receiver ondersteunt waarschijnlijk niet de optie om analoge input om te zetten naar digitale output. Je moet dan ook een analoge verbinding leggen tussen je receiver en je TV (component, composiet), dan zal het wel werken.
Sonic Colours is een aanrader. Kwam wel een eigenaardigheidje tegen.. Vond het beeld donker. In de wii instellingen het beeld als 480i60hz ingesteld. Dat lostte het op. Spel krijgt ook goede reviews. Eindelijk een nieuwe Sonic game die het snapt
Verwijderd
Je bent me net voor. Heb dit weekend die game gehaald en hij is heel erg leuk. Had eerst Epic Mickey gekocht maar die heb ik dezelfde avond nog omgeruild voor Sonic en geen spijt van gehad. Daarnaast krijg je er ook een spiffy Sonic figuurtje bij.Rinzwind schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 19:28:
Sonic Colours is een aanrader. Kwam wel een eigenaardigheidje tegen.. Vond het beeld donker. In de wii instellingen het beeld als 480i60hz ingesteld. Dat lostte het op. Spel krijgt ook goede reviews. Eindelijk een nieuwe Sonic game die het snapt
Afgelopen weekend heeft een rotte voeding mijn Wii gesloopt. Hij is ruim een jaar oud dus hoop stiekem nog wel op garantie. Weet iemand hoe ik hiervoor het beste met Nintendo in contact kan komen? Nummer op de website zegt dat het alleen voor games is...
Is er trouwens een kans dat het alleen zekering is en dat ik de Wii x periode van het sap af moet laten??
Is er trouwens een kans dat het alleen zekering is en dat ik de Wii x periode van het sap af moet laten??
Oh, en DKCR is epic. Lekker moeilijke game. Ben vrijdag (voordat Wii het begaf) tot 1:45 bezig geweest om de tempellevel uit wereld 1 (!) te halen.
Mede daarom wil ik mijn huidige Wii redden...en geen nieuwe kopen...
Mede daarom wil ik mijn huidige Wii redden...en geen nieuwe kopen...
Vooral kabels allemaal nog eens goed aandrukken.Deddiekoel schreef op maandag 17 januari 2011 @ 09:12:
Verder is de kans dat je save-games er nog zijn na een echte reparatie heel klein. Het meeste (inclusief geheugen ) zit namelijk op het moederbord, en dat is hetgeen wat uitgewisseld wordt bij een reparatie.
Verder wordt DKCR nog enorm veel moeilijker, dus om nou zo moeilijk te doen over wereld 1....
offtopic:
En lees het beleid over kicken, als je zelf de laatste post heb gebruik dan svp edit...
En lees het beleid over kicken, als je zelf de laatste post heb gebruik dan svp edit...
[ Voor 9% gewijzigd door leuk_he op 17-01-2011 10:27 ]
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Probeer het eens bij Nedgame. Tot 2 weken levertijd, maar het spel is zeker de moeite waard!WernerL schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 22:30:
En als er dan een keer een leuke game is istie nergens meer te vinden...
Ik wilde vandaag Okami eens bestellen, leek me wel cool maar ik kan geen enkele winkel vinden waar hij nog leverbaar is..Had ik ook al met excite truck.. Die wilde ik eigenlijk ook hebben maja...
Heb hem idd gezien bij nedgame Amersfoort (met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, zoals een ex manager van me vaak zei). Als je zelf een nedgame in de buurt hebt zouden ze hem daarheen kunnen sturen, dan kost het je maar een paar dagen.
10 second ninja DONE
Verwijderd
Hoe kan je voeding van de Wii al na 1 jaar naar de frieten zijn? Maandagmorgen model?Deddiekoel schreef op maandag 17 januari 2011 @ 09:12:
Hij is ruim een jaar oud dus hoop stiekem nog wel op garantie.
De van mij staat sinds december 2008 continu standby, tot dusver nooit problemen gehad…
Zou voor reparatie gewoon terug gaan naar de winkel waar je het gekocht hebt, en anders hier
Poepzooi. Ben je lekker Zelda Wind Waker aan het spelen op je Wii met third party gamecube-compatible controller. Dat Trustmaster ding. Houd ie er helemaal mee op. Batterijen leeg. Grrrr... Gelukkig had ik nog een nieuwe pakje AAA liggen, dus die maar gepakt. Helaas houd het avontuur op, want deze Panasonic alkaline penlites wilt ie niet pakken. 
Uit frustratie maar een Wavebird controller besteld op internet. Kan ik dinsdag/woensdag weer verder met een originele controller.
Uit frustratie maar een Wavebird controller besteld op internet. Kan ik dinsdag/woensdag weer verder met een originele controller.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Nadeel van de wavebird is dat je rumble moet missen.. soms met Zelda wel makkelijk als je in de buurt van een secret bent. Je kan natuurlijk ook een GBA(SP) aansluiten voor de secrets.
Ikzelf ben nog steeds erg blij met mijn originele witte controllers, helaas wel een (lange) draad, maar geen gekloot met batterijen.
Ikzelf ben nog steeds erg blij met mijn originele witte controllers, helaas wel een (lange) draad, maar geen gekloot met batterijen.
Die rumble zet ik vaak toch wel gelijk uit, omdat ik dat irritant vind. Dus zo'n gemis is het nu ook weer niet.
Nedgame zit vlak bij mijn school in Utrecht \m/ Ga ik daar eens een keer kijken. Of ik bestel hem gewoon via internet dat is eigenlijk makkelijker.Pierz schreef op maandag 17 januari 2011 @ 14:23:
[...]
Probeer het eens bij Nedgame. Tot 2 weken levertijd, maar het spel is zeker de moeite waard!
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Het voordeel is dat Zelda dan weer 'weet' dat je zonder rumble speelt en gewoon een indicatie van het spel krijgt. Weet niet meer precies hoe het zat, maar je krijgt wel degelijk iets te zien. (een knop die groen word oid...?)DukeBox schreef op zondag 23 januari 2011 @ 18:14:
Nadeel van de wavebird is dat je rumble moet missen.. soms met Zelda wel makkelijk als je in de buurt van een secret bent. Je kan natuurlijk ook een GBA(SP) aansluiten voor de secrets.
Dammit.....nu heb ik weer zin om met ww verder te gaan
edit: even snel gegoogled en kwam dit tegen:
Even with the lack of rumble, the secret items still emit the low hum, so you've still got hints.
Dus mijn geheugen is niet helemaal defect
[ Voor 12% gewijzigd door Sagat op 26-01-2011 10:36 . Reden: More info added. ]
10 second ninja DONE
Ok, dus zolang je gehoor goed is kan is dat geen probleem
Langsgaan lijkt mij makkelijkerWernerL schreef op zondag 23 januari 2011 @ 19:11:
[...]
Nedgame zit vlak bij mijn school in Utrecht \m/ Ga ik daar eens een keer kijken. Of ik bestel hem gewoon via internet dat is eigenlijk makkelijker.

Ik heb het trouwens ook best vaak. Wil je eigenlijk zo'n klasieker, was bijvoorbeeld bij mij Prince of Persia SoT, nergens meer te krijgen. Kwam hem toevallig half jaar geleden tegen, gelijk besteld. Maar dat spel is eigenlijk een tegenvaller... Krijg je dat weer
Leun tegenwoordig best vaak tegen het kopen van een PS3 aan... Weet niet of jullie dat hebben gedaan/overwegen. Games als, uncharted en la noir trekken mij wel aan... Maar anderzijds het totale bedrag weer voor die paar games...
Verwijderd
Ik heb zowel ps3 als Wii. De Wii is een kneus wat betreft grote multiplatform games en daarnaast zijn er genoeg interessante exclusives+interessante zaken in de PsStore.Tijn89 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 11:39:
[...]
Langsgaan lijkt mij makkelijker![]()
Ik heb het trouwens ook best vaak. Wil je eigenlijk zo'n klasieker, was bijvoorbeeld bij mij Prince of Persia SoT, nergens meer te krijgen. Kwam hem toevallig half jaar geleden tegen, gelijk besteld. Maar dat spel is eigenlijk een tegenvaller... Krijg je dat weer![]()
Leun tegenwoordig best vaak tegen het kopen van een PS3 aan... Weet niet of jullie dat hebben gedaan/overwegen. Games als, uncharted en la noir trekken mij wel aan... Maar anderzijds het totale bedrag weer voor die paar games...
ik had een nes en een c64. bergen games op de 64, maar de toppers op de NES. Nes favoriet.Tijn89 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 11:39:
[...]
Ik had een snes.....en daarnaast een amiga. Snes absoluut favoriet al hoewel ik op de amiga tientallen toppers had waar ik ook veel plezier aan beleefd heb, en honderden mindere games.
ik had een n64 en daarnaast een saturn/pc. N64 heb ik maar een paar games voor...ben geen grote 3d fan en de controller was niet handig voor fighters. PC ook veel op gespeeld in die periode. N64 abosuluut nr3 in de rij.
ik had een cube....en een paar jaar later een ps2 en later xbox1. ps2 wint easy.
Heb overigens al deze systemen nog.....zal na mijn verhuizing wel is een foto posten in het retro topic.
Nu had ik eerst een 360, en pas later een wii. En voornamelijk gekocht voor wii sports/fit voor samen met mijn vrouw. Ik ben er van overtuigd dat je als je alleen een wii ook genoeg te doen kan hebben, mits je niet een te fanatieke gamer bent en/of ook jezelf kan vermaken met retro meuk. Er is gewoon minder aanbod, zowel qua genres als absolute toppers. Hoewel ik dus altijd nintendo kocht als primair systeem heb ik er deze keer op gegokt dat het niet de beste keuze zou zijn. En voor mij klopte dit ook.
Sinds een paar weken ook een ps3. Maar ik weet zeker dat als ik 2 vd 3 consoles weg moest doen de wii zeker niet zou overblijven.
Oftewel.....als je portemonnee voldoende inhoud heeft die ps3 halen. Zoals gezegd, genoeg leuke dingen te doen op de wii. Maar ik denk dat voor de meeste gamers de ps3 of 360 een betere keuze is. (disclaimer, ben je mario,zelda of metriod nut dan is het natuurlijk anders.....maar die mensen stellen deze vraag niet
[ Voor 9% gewijzigd door Sagat op 28-01-2011 12:06 ]
10 second ninja DONE
Hè? Dat snap ik niet helemaal. Waarvan skip je de Wii versie? Van Skyward Sword? Daar komt alleen een Wii versie van...
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Verwijderd
Nee, die komt dus ook voor de 3DS uit.MaximusTG schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 10:33:
Hè? Dat snap ik niet helemaal. Waarvan skip je de Wii versie? Van Skyward Sword? Daar komt alleen een Wii versie van...
Nee hoor, op de 3DS verschijnt een remake van Ocarina of Time. Na de release hiervan volgt de release van Skyward Sword op de Wii
Verwijderd
Verkeerd gelezen dus 
Dan nog komt SS wel erg laat uit dus. Zou volgens mij al in begin 2011 uitkomen?
Dan nog komt SS wel erg laat uit dus. Zou volgens mij al in begin 2011 uitkomen?
Woohoo! Ik heb mijn Wii weer terug. Tenminste ik heb een nieuwe Wii.
Ik ben dus al mijn saves en Mii gegevens kwijt. Maar irritanter zijn hebben mijn winkelkanaal account niet overgezet... Dus ik ben alweer in de mail geklommen.
Wat ik dan weer wel moet zeggen is dat ze hem wel in een week hadden vervangen!
Ik ben dus al mijn saves en Mii gegevens kwijt. Maar irritanter zijn hebben mijn winkelkanaal account niet overgezet... Dus ik ben alweer in de mail geklommen.
Wat ik dan weer wel moet zeggen is dat ze hem wel in een week hadden vervangen!
Review van GameTrailers:
http://www.gametrailers.com/video/review-mario-sports/710302
Niet al te positief zo te zien, misschien leuk als party game als je veel met vrienden speelt of voor de kids thuis.
http://www.gametrailers.com/video/review-mario-sports/710302
Niet al te positief zo te zien, misschien leuk als party game als je veel met vrienden speelt of voor de kids thuis.
Speel hem al een klein weekje inmiddels, ben zelf wel gecharmeerd van het onderdeel volleybal.Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 06:54:
Heeft er iemand al Mario Sports mix gespeeld en hoe is die?
Heb nog geen vrienden langsgehad om te testen als "avondje bier erbij en competitie spelen tegen elkaar".
Misschien a.s. weekend wel.
Basketbal wel leuk (maar nog niet veel gespeeld doordat ik me tot op heden voornamelijk heb gefocust op volleybal
Wat ik wel leuk vind is dat er toch wel iets meer tactiek bij komt kijken als je in eerste instantie denkt (met de items die je uit vraagtekens krijgt etc.).
Hier kwam ik achter toen ik online behoorlijk werd vernederd de eerste paar keer.
(Dat is IMHO wel een grote plus dat je online kan spelen), aangezien tegen de CPU in je eentje redelijk makkelijk is.
Tja verder is het de Mario franchise, wat meestal wel aanslaat bij het grote publiek.
Deze game valt in dezelfde categorie als Mario Party denk ik (i.e. hoe meer zielen hoe meer vreugde).
Verwijderd
Nog meer ervaringen /geupdate ervaringen van Sports Mix anyone?
Ben sinds kort ook weer bezig met Mario Kart Wii.
First Person Camera FTW!
Ben sinds kort ook weer bezig met Mario Kart Wii.
First Person Camera FTW!
Sports Mix is een leuke game voor enkele uurtjes je mee te amuseren. Tegen de CPU is er geen enkele challenge en is het easy skankin.
Ik vind het een leuk spelletje om met de vriendin te spelen aangezien de controls simpel zijn en het spel op zich wel leuk is. Een gemiste kans is dat er zo weinig verschillende sporten zijn. Maar ach , t is leuk. Zeker oppikken bij budget koopjes en indien grote interesse direct kopen
Ik vind het een leuk spelletje om met de vriendin te spelen aangezien de controls simpel zijn en het spel op zich wel leuk is. Een gemiste kans is dat er zo weinig verschillende sporten zijn. Maar ach , t is leuk. Zeker oppikken bij budget koopjes en indien grote interesse direct kopen
Verwijderd
Is het al bekend wanneer een van de grootste 16-bit toppers voor de VC uitkomt?
Ik heb het over Turbo Toons nl.
Ik wil zelf graag een Wii aanschaffen, ik heb er wel eens op gespeeld bij vrienden en ik merk dat het bowlen in Wii sports resort voor mij erg verslavend is. Ik heb ook op de Xbox Kinect gespeeld, wat voor mij de 2de optie is.
Alleen ik heb zelf geen superTV (gewoon een oude breedbeeld CRT), dus dat leek mij een reden om juist voor de wii te gaan.. Aan de andere kant lijkt mij het bowlen online ook erg leuk, en dat zie je op de Xbox weer wel.
Verder vond ik het bowlen op de Wii technisch gezien beter, je hebt meer controle over de bal. En op de Xbox was het juist weer mooier, leuke effecten etc.
Is er nu iemand hier die een Wii heeft en een Xbox die mij kan vertellen wat nou echt goed bij mij zou passen?
(Ik speel verder vooral games op de PC zoals League of Legends en af en toe wat oudere shooters, ik heb wel ooit een 360 gehad maar die heb ik na een jaar of 2 verkocht en misschien stiekem wel eens zin gehad om toch weer eens spellen als skate te kunnen spelen.)
Alleen ik heb zelf geen superTV (gewoon een oude breedbeeld CRT), dus dat leek mij een reden om juist voor de wii te gaan.. Aan de andere kant lijkt mij het bowlen online ook erg leuk, en dat zie je op de Xbox weer wel.
Verder vond ik het bowlen op de Wii technisch gezien beter, je hebt meer controle over de bal. En op de Xbox was het juist weer mooier, leuke effecten etc.
Is er nu iemand hier die een Wii heeft en een Xbox die mij kan vertellen wat nou echt goed bij mij zou passen?
(Ik speel verder vooral games op de PC zoals League of Legends en af en toe wat oudere shooters, ik heb wel ooit een 360 gehad maar die heb ik na een jaar of 2 verkocht en misschien stiekem wel eens zin gehad om toch weer eens spellen als skate te kunnen spelen.)
Deze: YouTube: turbo toons ?Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 11:18:
Is het al bekend wanneer een van de grootste 16-bit toppers voor de VC uitkomt?

Verwijderd
Ik kan hier niet op Youtube maar als het die heftige Snes-racer is waarbij je te voet door allerlei levels scheurt dan kan ik daar een "ja" op geven.
Alleen jij kunt bepalen wat je het beste bij je past. Ik heb een 360 en een wii en in mijn geval wordt de wii enkel nog gebruikt als er vrienden langs komen. Voor de rest is het voornamelijk de 360 aangezien daar voor mij de leukere games voor te krijgen zijn.nerz101 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 11:21:
Dan ga ik toch weer twijfelen om voor de xbox te gaan, alleen vraag ik me af of het nog lekker gaat op zo'n oude CRT tv. Ik weet nog wel dat GTA 4 vrij donker was, ik weet alleen niet of dit op de nieuwere tv's ook het geval was.hilgo schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 11:44:
[...]
Alleen jij kunt bepalen wat je het beste bij je past. Ik heb een 360 en een wii en in mijn geval wordt de wii enkel nog gebruikt als er vrienden langs komen. Voor de rest is het voornamelijk de 360 aangezien daar voor mij de leukere games voor te krijgen zijn.
Heb er een paar post terug al een aardig boekwerk over geschreven dus hou het nu kort.
Voor casual mp gaming + nintendo classics.......de wii
Voor all round gaming, betere online mogelijkheden, gfx 360
Voor casual mp gaming + nintendo classics.......de wii
Voor all round gaming, betere online mogelijkheden, gfx 360
10 second ninja DONE
Verwijderd
Het is vrij simpel: als je ouder bent dan 10 is de Ps3 leuker, als je onder de 10 bent is de Wii leuk.nerz101 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 11:48:
[...]
Dan ga ik toch weer twijfelen om voor de xbox te gaan, alleen vraag ik me af of het nog lekker gaat op zo'n oude CRT tv. Ik weet nog wel dat GTA 4 vrij donker was, ik weet alleen niet of dit op de nieuwere tv's ook het geval was.
En als je 40+ bent en into retro gaming bent vind je de Wii leuker...Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 12:04:
[...]
Het is vrij simpel: als je ouder bent dan 10 is de Ps3 leuker, als je onder de 10 bent is de Wii leuk.
Wanneer vind je eigenlijk de X-Box leuker?
Wanneer je echt vast zit aan die TV zou ik misschien toch niet voor een X-Box 360 of PS3 gaan. Als je niet op z'n minst een HD ready TV hebt is het scherm slecht leesbaar.nerz101 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 11:21:
Ik zou dan voor een 2e hands Wii gaan met een echte RGB Scart kabel. Doordat je dan geld bespaart spaar je eerder een betere TV bij elkaar. Zodra je die hebt verkoop je de Wii weer en ga je alsnog voor een X-Box of PS3
Ik denk dat ik dat ook maar ga doen, maar ik denk dat de Wii vooral gebruikt gaat worden als er vrienden op bezoek komen (of als ik gewoon wil bowlen).boshar schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 14:05:
[...]
Wanneer je echt vast zit aan die TV zou ik misschien toch niet voor een X-Box 360 of PS3 gaan. Als je niet op z'n minst een HD ready TV hebt is het scherm slecht leesbaar.
Ik zou dan voor een 2e hands Wii gaan met een echte RGB Scart kabel. Doordat je dan geld bespaart spaar je eerder een betere TV bij elkaar. Zodra je die hebt verkoop je de Wii weer en ga je alsnog voor een X-Box of PS3
Ik zag de Wii al vanaf een bedrag van 80 euro op marktplaats, alleen ik moet wel echt Wii sports resort erbij hebben want ik vind "spin control" bij het bowlen echt helemaal te gek.
En verder denk ik dat de meeste games die op de Xbox uitkomen voor mij beter op de pc speelbaar zijn, Mass Effect, Portal en de Elder Scroll games heb ik eigenlijk altijd al op de pc gespeeld ondanks dat ik wel een xbox had.
Is er hier iemand die Monster Hunter nog actief speelt online?
Heb het offline gedeelte nu voor een groot deel voltooid, ben bij Rathian en consorten (Barioth was weer even wat anders
). Online ben ik nu met mee begonnen, dus ook lage HR (paddenstoelen verzamelen quest...). Iemand in hetzelfde schuitje en zin om online op monsters te gaan jagen? 
Mijn playername is ShiniDX.
Heb het offline gedeelte nu voor een groot deel voltooid, ben bij Rathian en consorten (Barioth was weer even wat anders
Wii FC: 2129-2099-1796-3776
Is het een aanrader? Want heb eigenlijk niet meer heel veel van het spel gehoordVincent7 schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 11:38:
Is er hier iemand die Monster Hunter nog actief speelt online?
Heb het offline gedeelte nu voor een groot deel voltooid, ben bij Rathian en consorten (Barioth was weer even wat anders). Online ben ik nu met mee begonnen, dus ook lage HR (paddenstoelen verzamelen quest...). Iemand in hetzelfde schuitje en zin om online op monsters te gaan jagen?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"