Na een lange tijd stil op de achtergrond te hebben genoten van alle mooie opstellingen die voorbij kwamen zal ik ook eens wat posten. Mijn setje stelt in vergelijking tot de meeste setjes niets voor maar op dit moment ben ik er redelijk tevreden mee. Wil door de tijd een compleet ander 5.1 setje samenstellen en een andere versterker, maar moet eerst helaas voor andere dingen sparen.
U gaat op de foto's zien:
Televisie: Samsung LE32B530 (32", Full-HD (sluit regelmatig me laptop op me tv aan vandaar dat ik een Full-HD tv had gekozen)
HTPC: Zelfbouw systeem op basis van een Asus AT3N7A-I ION moederbord en bijna 2 TB aan opslagruimte. Dit allen in een Gigabyte MIB T5140 behuizing. Achter mijn TV staat nog een extern Western Digital schijfje om mijn dingen te back-uppen)
Versterker: Sony STR-685 (doet zijn werk.... meer kan je er niet over zegen)
Speakers: 5 x Sony SS-MS7 speakers
Subwoofer: Sony SA-WMS7
Mijn Ikea MALM kledingkast waarop mijn tv en HTPC staan
Bank met voetenbankje (passen totaal niet bij elkaar maar het zit heerlijk vind ik zelf).
Overzicht van mijn multimediahoekje
Zo zie ik het vanaf mijn bank (zoals je ziet zit ik nooit alleen

)
Subwoofer (staat op foto 4 aan de linkerkant, naast me bank (heb helaas nog geen betere plaats gevonden waar het beestje past)
Versterkertje, doet zijn werk maar dat ik ook echt alles.
Wat ik in veel kamers vind ontbreken, iets te drinken voor bij films
En nog een totaaloverzicht om het af te leren:
In de toekomst wil ik in ieder geval:
- Een Logitech Harmony (heb nu 3 afstandsbedieningen totaal en ben ze altijd kwijt).
- Beamer en scherm voor het aankomende WK voetbal
Dit komt allemaal nog wel een keer