offtopic
Ik wil je een vraag stellen over je animo 130, heb je digitale tv van XMS Zo ja, is het beeld van digitale tv van XMS goed(Hoe zijn de HD-kanalen)? ik kan je geen direct message sturen
ik ben zeer te spreken over zowel de digitale als de HD kanalen.
de HD kanalen zijn zoals je dat van HD mag verwachten erg scherp en duidelijk, de digitale kanalen zijn ook gewoon scherp en zeker niet verkeerd om naar te kijken
volgens de site van XMS komt hun signaal direct van de 'bron' af en dit zou geen kwaliteitsverlies moeten geven.
er loopt ook ergens een draadje bij het 'internetproviders' topic, daar kan je evt meerdere gebruikservaringen krijgen.
@LuPo de bank zit idd heerlijk, perfect voor films of games kijken.
[Voor 7% gewijzigd door detonated op 30-03-2010 17:07]
TV: Panasonic TH42PZ85AE
AV-Receiver: Onkyo TX-NR807
Settop box: UPC HD box (Cisco ?)
Blu-ray / DVD: Pioneer BDP-320
HTPC: Asrock ION330 dualboot met XBMC live 'camelot' en windows 7 HP
Remote1: Logitech Harmony one
Remote2: IIR Mini wireless keyboard & mouse
TV: Panasonic TH42PZ85AE
AV-Receiver: Onkyo TX-NR807
Settop box: UPC HD box (Cisco ?)
Blu-ray / DVD: Pioneer BDP-320
HTPC: Asrock ION330 dualboot met XBMC live 'camelot' en windows 7 HP
Remote1: Logitech Harmony one
Remote2: IIR Mini wireless keyboard & mouse
maar het zijn idd Jamo's A407's
de 2 voorspeakers staan overigens wel op de nominatie om vervangen te worden voor 'echte' vloerzuilen.
loop momenteel de hifi zaken plat om te kijken wat me bevalt.
vandaar dat ik ze compleet vergeten was om ze te noemen
jahoor, dat valt niet tegen.. wordt goed ondersteunt in de BIOS, XBMC / Linux en windows.
oke, hele brieven moet je er niet mee typen natuurlijk maar voor wat browsen en ander dagelijk spul is het prima te doen, het is wel een klein toetsenbordje, maar het is niet té klein.
de toetsen geven een goeie feedback en met een toetscombinatie kun je het touchpad omdraaien zodat je 'm als afstandsbediening kunt hanteren.
jahoor, dat valt niet tegen.. wordt goed ondersteunt in de BIOS, XBMC / Linux en windows.
oke, hele brieven moet je er niet mee typen natuurlijk maar voor wat browsen en ander dagelijk spul is het prima te doen, het is wel een klein toetsenbordje, maar het is niet té klein.
de toetsen geven een goeie feedback en met een toetscombinatie kun je het touchpad omdraaien zodat je 'm als afstandsbediening kunt hanteren.
[...]
klopt, dat is 'm, alhoewel ik 'm ook ben tegengekomen als de iTrivia Palmkey.
Net even bij de kringloop langs gereden in goede hoop op een juweeltje. Misschien niet zoiets moois als die Celestion's, maar toch iets waar ik stiekem al een tijdje naar op zoek was.
Een Pioneer PD-F100 100CD wisselaar voor 30 euro's.
Zit wel een kras over het doorzichtige plastic schermpje, maar dat maakt niet uit.
In het nieuwe topic ook foto's van de rest
[Voor 3% gewijzigd door Who Am I? op 31-03-2010 15:30]
Who Am I? schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 15:27:
Net even bij de kringloop langs gereden in goede hoop op een juweeltje. Misschien niet zoiets moois als die Celestion's, maar toch iets waar ik stiekem al een tijdje naar op zoek was.
Een Pioneer PD-F100 100CD wisselaar voor 30 euro's. [afbeelding]
ik heb de gok genomen om idd de reciever zo weinig ademruimte te geven.
tot op heden heb ik er nog geen problemen mee gehad, mede doordat de reciever niet zo bijsterend heet word itt, de onkyo's.
ook draait hij lang niet op vol vermogen wat de warmte productie verminderd.
ik merk vanzelf wanneer hij toch te warm word, kan ik een mooie nieuwe kopen met TrueHD ed.
Idd, tv ziet er wel heel klein uit zo haha, wel erg leuke specs!
En nog een beetje late reactie maar goed:
detonated schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 18:09:
tot op heden heb ik er nog geen problemen mee gehad, mede doordat de reciever niet zo bijsterend heet word itt, de onkyo's.
ik merk vanzelf wanneer hij toch te warm word, kan ik een mooie nieuwe kopen met TrueHD ed.
Ik heb er een dvd speler opstaan dus de mijne heeft ook niet echt veel ademruimte, gaat perfect.
Op zo'n zitafstand is 42" ook wel aan de kleine kant. 50" of groter zou denk ik wel op z'n plaats zijn
(wel met enig voorbehoud geschreven, want de zitafstand is aan de hand van de foto's wel lastig te bepalen)
Ik vind het sowieso moeilijk om te bepalen voor welke maat scherm je nu moet gaan. De formules op internet spreken elkaar tegen. Ik zit nu op 2m80 en ik vermoed dat ik 42" moet kiezen..
Maar op de foto ziet dit scherm er wel heel erg klein uit
Dat het scherm zo klein lijkt ligt denk ik ook een beetje aan de camera (groot-beeld lens) en vergeet niet dat het kastje bijna 3 meter(typo) 2 meter breed is... maar geef toe dat de tv klein lijkt op de foto.
Ik zit op een kleine 4 meter afstand van het scherm. Ik las een jaartje geleden toen ik de tv ging kopen dat je een inch schermgrootte per 10 cm afstand moest nemen, dus voor 400 cm zou je zo'n 40 inch moeten nemen. Had liever de 46 inch van deze serie genomen, maar die was ruim 300 euro duurder, en vond deze tv toen al duur genoeg. Voor nu vind ik hem nog steeds groot genoeg, maar als ik over een paar jaar weer een nieuwe 'mag' dan ga ik ook zeker voor wat groter. Bovendien is het geld ook wel op na de aanschaf van de SVS PB 13
Bank is U-vorming, 4 meter breed en 2 meter diep.... en ligt inderdaad heerlijk tijdens het film kijken...
Hier een foto van de bank zoals hij toen in de winkel stond (hier is hij alleen L-vormig maar wel 4 meter breed en recht is hij 2 meter diep):
Verder thanks voor alle positieve feedback...
EDIT:
Hier nog even een foto die ik vanmorgen met de telefoon heb geschoten, daar lijkt de TV al iets groter op....
[Voor 9% gewijzigd door Da_Vinz op 01-04-2010 08:02]
er komt opeens geen geluid meer uit mijn rechter speaker hoe kan dit? als ik er dichtbij ga staan doet ie het opeens wel
edit
per ongeluk aux kabeltje verkeerd om aan gesloten
lol, lees dit bericht op 1 april en dacht serieus dat er een hele slechte 1 april grap aan zat te komen. (speaker doet het niet, maar van dichtbij ineens wel!? wtf) maar valt mee na je edit
detonated schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 18:09:
Dat vind ik toch wel "moord" of "dood door schuld" daar zouden ze je voor moeten vervolgen. Je moet liev zijn voor je apparatuur
Da_Vinz schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 23:15:
Dat het scherm zo klein lijkt ligt denk ik ook een beetje aan de camera (groot-beeld lens) en vergeet niet dat het kastje bijna 3 meter(typo) 2 meter breed is... maar geef toe dat de tv klein lijkt op de foto.
Ik zit op een kleine 4 meter afstand van het scherm. Ik las een jaartje geleden toen ik de tv ging kopen dat je een inch schermgrootte per 10 cm afstand moest nemen, dus voor 400 cm zou je zo'n 40 inch moeten nemen. Had liever de 46 inch van deze serie genomen, maar die was ruim 300 euro duurder, en vond deze tv toen al duur genoeg. Voor nu vind ik hem nog steeds groot genoeg, maar als ik over een paar jaar weer een nieuwe 'mag' dan ga ik ook zeker voor wat groter. Bovendien is het geld ook wel op na de aanschaf van de SVS PB 13
Bank is U-vorming, 4 meter breed en 2 meter diep.... en ligt inderdaad heerlijk tijdens het film kijken...
Hier een foto van de bank zoals hij toen in de winkel stond (hier is hij alleen L-vormig maar wel 4 meter breed en recht is hij 2 meter diep):
[afbeelding]
Verder thanks voor alle positieve feedback...
EDIT:
Hier nog even een foto die ik vanmorgen met de telefoon heb geschoten, daar lijkt de TV al iets groter op....
[afbeelding]
Breng ze in mint staat terug, plakplastic eraf en dan bewaren die hap. De 66 zijn een stuk beter en gaan naar de 1000> toe inmiddels. De 44 doen nog zo'n 2a 300>..beste speakers
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Functioneel en analytisch
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie.
Meer details
janee
Relevantere advertenties
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht.
Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Ingesloten content van derden
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden.
Meer details