4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
offtopic
Ik wil je een vraag stellen over je animo 130, heb je digitale tv van XMS Zo ja, is het beeld van digitale tv van XMS goed(Hoe zijn de HD-kanalen)?
ik kan je geen direct message sturen
de HD kanalen zijn zoals je dat van HD mag verwachten erg scherp en duidelijk, de digitale kanalen zijn ook gewoon scherp en zeker niet verkeerd om naar te kijken
volgens de site van XMS komt hun signaal direct van de 'bron' af en dit zou geen kwaliteitsverlies moeten geven.
er loopt ook ergens een draadje bij het 'internetproviders' topic, daar kan je evt meerdere gebruikservaringen krijgen.
@LuPo de bank zit idd heerlijk, perfect voor films of games kijken.
[ Voor 7% gewijzigd door detonated op 30-03-2010 17:07 ]
Specs:
TV: Panasonic TH42PZ85AE
AV-Receiver: Onkyo TX-NR807
Speakers: 5.1 Jamo A407 HCS5
Settop box: UPC HD box (Cisco ?)
Blu-ray / DVD: Pioneer BDP-320
HTPC: Asrock ION330 dualboot met XBMC live 'camelot' en windows 7 HP
Remote1: Logitech Harmony one
Remote2: IIR Mini wireless keyboard & mouse
overall:

Je benoemd alles van je setup behalve 1 van de belangrijkste componenten.shameete schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 19:56:
er is het 1 en ander verandert, dus tijd om even weer te showen![]()
Specs:
overall:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

http://raptr.com/Doppert/about
ik miste de speakers eerlijk gezegd.Doppert schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 23:01:
[...]
Je benoemd alles van je setup behalve 1 van de belangrijkste componenten.
Idd,shameete schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 19:56:
Specs:
overall:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
geen speakers genoemd maar ik zie al welke het zijn. Namelijk Jamo A407 zuilen met een A405 center speaker. Ik voorspel achter dan ook A402's?

maar het zijn idd Jamo's A407's
de 2 voorspeakers staan overigens wel op de nominatie om vervangen te worden voor 'echte' vloerzuilen.
loop momenteel de hifi zaken plat om te kijken wat me bevalt.
vandaar dat ik ze compleet vergeten was om ze te noemen
mooi toetsenbordjeshameete schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 19:56:
tikt dat nou nog een beetje?
en waar heb je dat vandaan (merk enzo)
http://www.engadget.com/2010/03/05/rii-mini-wireless-keyboard-is-perfect-for-your-htpc-not-your-wi/
Ben wel erg benieuwd waar hij hem vandaan heeft gehaald.
jahoor, dat valt niet tegen.. wordt goed ondersteunt in de BIOS, XBMC / Linux en windows.creon schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 08:10:
[...]
mooi toetsenbordje
tikt dat nou nog een beetje?
oke, hele brieven moet je er niet mee typen natuurlijk maar voor wat browsen en ander dagelijk spul is het prima te doen, het is wel een klein toetsenbordje, maar het is niet té klein.
de toetsen geven een goeie feedback en met een toetscombinatie kun je het touchpad omdraaien zodat je 'm als afstandsbediening kunt hanteren.
klopt, dat is 'm, alhoewel ik 'm ook ben tegengekomen als de iTrivia Palmkey.Lordsauron schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 08:26:
Volgens mij is het deze:
http://www.engadget.com/2010/03/05/rii-mini-wireless-keyboard-is-perfect-for-your-htpc-not-your-wi/
Ben wel erg benieuwd waar hij hem vandaan heeft gehaald.
ik heb 'm bij CD-Rom land gekocht in Breda
erg cool en vooral handig ding, ook al is hij de helft van een Logitech Dinovo mini vind ik hem toch nog wel een beetje duur.shameete schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 08:41:
[...]
jahoor, dat valt niet tegen.. wordt goed ondersteunt in de BIOS, XBMC / Linux en windows.
oke, hele brieven moet je er niet mee typen natuurlijk maar voor wat browsen en ander dagelijk spul is het prima te doen, het is wel een klein toetsenbordje, maar het is niet té klein.
de toetsen geven een goeie feedback en met een toetscombinatie kun je het touchpad omdraaien zodat je 'm als afstandsbediening kunt hanteren.
[...]
klopt, dat is 'm, alhoewel ik 'm ook ben tegengekomen als de iTrivia Palmkey.
ik heb 'm bij CD-Rom land gekocht in Breda
Anoniem: 353053

[ Voor 255% gewijzigd door Anoniem: 353053 op 31-03-2010 10:51 ]
4 foto's doen het niet en wat specs zouden ook welkom zijn.Anoniem: 353053 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:31:
Mijn home cinema set:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En hangt je tv niet erg hoog?Anoniem: 353053 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:31:
Mijn home cinema set:
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Het eerste wat mij ook opviel. Ik heb 'm zelf ook aan de schouw hangen, maar aangezien ik de haard niet gebruik hangt de TV een stuk lager.Sandyman538 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 11:21:
En hangt je tv niet erg hoog?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Maar specs zijn erg welkom inderdaad.
Money for nothin' and your chicks for free
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Als die haard 't doet hing ik mijn TV er niet zo vlak bovenlj_tree schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 12:55:
t ziet er wel erg netjes uit! En als die haard het doet is het wel een erg lekkere woonkamer!
Waar kan ik dit toetsenbord/muis vinden?
Ziet er heel handig uit!
10 berichten boven dat van jou staat al waar hij hem gekocht heeft?brndst schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 14:59:
@ Shameete,
Waar kan ik dit toetsenbord/muis vinden?
Ziet er heel handig uit!
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Een Pioneer PD-F100 100CD wisselaar voor 30 euro's.

Zit wel een kras over het doorzichtige plastic schermpje, maar dat maakt niet uit.
In het nieuwe topic ook foto's van de rest
[ Voor 3% gewijzigd door Who Am I? op 31-03-2010 15:30 ]
Sony A77II +A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sigma 18-35mm f1.8 ART, Tamron SP 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
Who Am I? schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 15:27:
Net even bij de kringloop langs gereden in goede hoop op een juweeltje. Misschien niet zoiets moois als die Celestion's, maar toch iets waar ik stiekem al een tijdje naar op zoek was.
Een Pioneer PD-F100 100CD wisselaar voor 30 euro's.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zit wel een kras over het doorzichtige plastic schermpje, maar dat maakt niet uit.
In het nieuwe topic ook foto's van de rest

edit
[ Voor 3% gewijzigd door centenbakkie op 31-03-2010 16:11 ]
newbie :p
Wordt de receiver niet te heet met zo weinig ruimte voor de afvoer van warme?!detonated schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:25:
hier mijn aandeel in dit topic voor mijn homecinema/slaapkamer.
het is geen high-end spul, maar het doet wat ik er van verwacht, en dat is 5.1 geluid bij mijn films en games.
[afbeelding]
wat is er allemaal te zien:
Panasonic TH42PY70
Sony STR-DG720
Eltax Universe, Fronts/Rears/Center
Mivox SW1100
Sony PS3 40GB
Amino 130
PSN ID = Jorco
tot op heden heb ik er nog geen problemen mee gehad, mede doordat de reciever niet zo bijsterend heet word itt, de onkyo's.
ook draait hij lang niet op vol vermogen wat de warmte productie verminderd.
ik merk vanzelf wanneer hij toch te warm word, kan ik een mooie nieuwe kopen met TrueHD ed.
- Denon 2309 reciever (DTS-MA en HD-Dobly Digital capable) via HDMI aangesloten op de TV
- Klipsch F3 front speakers
- Klipsch C2 center speaker
- HDX 1000 NMT aangesloten via HDMI op de versterker
- DVD speler aangesloten via scart en SP/DIF op de versterker
- Eltax Silverstone rear speakers
- SVS PB13 Ultra subwoofer
- Anti-mode 8033 (subwoofer equaliser)
- 42" panasonic plasma TV (full hd)
- Harmony One (oplader zie je rechts onderin de kast staan, naast de HDX 1000)
SVS PB13 Ultra subwoofer (ruim 70 kg):

Surround speaker links achter:
Surround speaker rechts achter + subwoofer naast de bank (subwoofer is net zo groot als het dienblad wat erop staat):

Het leven is te kort om geduld te hebben!
En heb in heel mijn leven een 42" no nooit zo in het niets zien vallen als bij jouw
Voorderest mijn complimenten hoor ^^
Binenkort ook weer een updateje plaatsen hoops leuk nieuw speelgoed bij gekomen
En nog een beetje late reactie maar goed:
Ik heb er een dvd speler opstaan dus de mijne heeft ook niet echt veel ademruimte, gaat perfect.detonated schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 18:09:
ik heb de gok genomen om idd de reciever zo weinig ademruimte te geven.
tot op heden heb ik er nog geen problemen mee gehad, mede doordat de reciever niet zo bijsterend heet word itt, de onkyo's.
ik merk vanzelf wanneer hij toch te warm word, kan ik een mooie nieuwe kopen met TrueHD ed.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
(wel met enig voorbehoud geschreven, want de zitafstand is aan de hand van de foto's wel lastig te bepalen)
Mooie set trouwens!
Sowieso schrijf je zo!
Maar op de foto ziet dit scherm er wel heel erg klein uit
Ik zit op een kleine 4 meter afstand van het scherm. Ik las een jaartje geleden toen ik de tv ging kopen dat je een inch schermgrootte per 10 cm afstand moest nemen, dus voor 400 cm zou je zo'n 40 inch moeten nemen. Had liever de 46 inch van deze serie genomen, maar die was ruim 300 euro duurder, en vond deze tv toen al duur genoeg. Voor nu vind ik hem nog steeds groot genoeg, maar als ik over een paar jaar weer een nieuwe 'mag' dan ga ik ook zeker voor wat groter. Bovendien is het geld ook wel op na de aanschaf van de SVS PB 13
Bank is U-vorming, 4 meter breed en 2 meter diep.... en ligt inderdaad heerlijk tijdens het film kijken...
Hier een foto van de bank zoals hij toen in de winkel stond (hier is hij alleen L-vormig maar wel 4 meter breed en recht is hij 2 meter diep):

Verder thanks voor alle positieve feedback...
EDIT:
Hier nog even een foto die ik vanmorgen met de telefoon heb geschoten, daar lijkt de TV al iets groter op....

[ Voor 9% gewijzigd door Da_Vinz op 01-04-2010 08:02 ]
lol, lees dit bericht op 1 april en dacht serieus dat er een hele slechte 1 april grap aan zat te komen. (speaker doet het niet, maar van dichtbij ineens wel!? wtf) maar valt mee na je editcentenbakkie schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 16:04:
[...]
netjes! en drie tientjes is ook niet al te duur
er komt opeens geen geluid meer uit mijn rechter speaker
hoe kan dit? als ik er dichtbij ga staan doet ie het opeens wel
edit
per ongeluk aux kabeltje verkeerd om aan gesloten
Dat vind ik toch wel "moord" of "dood door schuld" daar zouden ze je voor moeten vervolgen. Je moet liev zijn voor je apparatuurdetonated schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 18:09:
ik heb de gok genomen om idd de reciever zo weinig ademruimte te geven.

Ik weet de oplossing, een HD Beamer !!Da_Vinz schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 23:15:
Dat het scherm zo klein lijkt ligt denk ik ook een beetje aan de camera (groot-beeld lens) en vergeet niet dat het kastje bijna 3 meter(typo) 2 meter breed is... maar geef toe dat de tv klein lijkt op de foto.
Ik zit op een kleine 4 meter afstand van het scherm. Ik las een jaartje geleden toen ik de tv ging kopen dat je een inch schermgrootte per 10 cm afstand moest nemen, dus voor 400 cm zou je zo'n 40 inch moeten nemen. Had liever de 46 inch van deze serie genomen, maar die was ruim 300 euro duurder, en vond deze tv toen al duur genoeg. Voor nu vind ik hem nog steeds groot genoeg, maar als ik over een paar jaar weer een nieuwe 'mag' dan ga ik ook zeker voor wat groter. Bovendien is het geld ook wel op na de aanschaf van de SVS PB 13![]()
Bank is U-vorming, 4 meter breed en 2 meter diep.... en ligt inderdaad heerlijk tijdens het film kijken...
Hier een foto van de bank zoals hij toen in de winkel stond (hier is hij alleen L-vormig maar wel 4 meter breed en recht is hij 2 meter diep):
[afbeelding]
Verder thanks voor alle positieve feedback...
EDIT:
Hier nog even een foto die ik vanmorgen met de telefoon heb geschoten, daar lijkt de TV al iets groter op....
[afbeelding]
ontvangt een bod van 300 euro
newbie :p
Breng ze in mint staat terug, plakplastic eraf en dan bewaren die hap. De 66 zijn een stuk beter en gaan naar de 1000> toe inmiddels. De 44 doen nog zo'n 2a 300>..beste speakerscentenbakkie schreef op donderdag 01 april 2010 @ 13:53:
*centenbakkie zet voor de gein zijn celestions op marktplaats*
ontvangt een bod van 300 euro
maar daar gaan ze echt niet voor weg!
Tubes....It's what make music music!
JijConZito schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 15:32:
Wie maakt een nieuw topic aan?
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Zoo dat is opgeknapt!shameete schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 19:56:
Specs:
Speakers: 5.1 Jamo A407 HCS5
overall:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi man!
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Dit topic is gesloten.
Let op!
Dit is geen "wat-moet-ik-kopen"-topic: start zo'n discussie dan ook niet hier.
Zie ook de Topic Start bij "Wat hebben we liever niet" voor de reden.