Post hier foto's en specs van je home cinema! Deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 374.602 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-07 16:55
DayteX schreef op maandag 25 januari 2010 @ 03:20:
maar geen 50" plasma van 45 kilo :p

Ikzelf heb mijn tv ook opgehangen (in deel 37 staan wat foto's) maar daar is geen sprake van draai-mechanisme of wat dan ook. Alleen twee dikke stalen beugels naast mekaar (dus twee stroken) verankerd in de muur met dikke pluggen en schroeven. Houdt het zeker!...
Mijn 50" weegt maar 37kg, maar toch heb ik 100% vertrouwen in die beugel. Ziet er misschien klein uit op foto (vooral op hun website), maar je zou er een paard aan kunnen hangen :)
Met die beugel kan je je TV trouwens ook doen kantelen (naar boven & onder dus) en hij staat op elke positie stabiel. Hij zakt dus niet door wat wil zeggen dat de TV niet te zwaar is en de beugel het gewicht vlotjes aankan. Als mensen nu nog niet overtuigd zijn dan weet ik het niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvB83
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 05:24
Ah joh, je ziet af en toe de meest waanzinnige overdimensioneringen voorbij komen, omdat mensen hun eigen plasma toch zo waanzinnig groot en zwaar vinden, dat daar echt wel minstens 10 M10 bouten via chemische ankers in de muur moeten zitten. Anders zijn ze bang dat hij er zomaar af valt.

Dan vraag je je toch af of diezelfde mensen nooit hebben gekeken hoe de wielen van hun auto’s vast zitten, dat zijn meestal toch ook niet meer dan 4 of 5 M14 boutjes, die wel héél wat meer krachten te verwerken krijgen dan hun tv-beugel. Ik zou me daarna echt niet meer veilig voelen wanneer ik in een auto de bocht om ging. ;)

Trouwens wel erg netjes met die kasten en dat paneel achter je tv zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponkrucker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-03 13:57
DayteX schreef op maandag 25 januari 2010 @ 03:20:
maar geen 50" plasma van 45 kilo :p

Ikzelf heb mijn tv ook opgehangen (in deel 37 staan wat foto's) maar daar is geen sprake van draai-mechanisme of wat dan ook. Alleen twee dikke stalen beugels naast mekaar (dus twee stroken) verankerd in de muur met dikke pluggen en schroeven. Houdt het zeker!...
Nee, precies! Heb hier een 50" plasma staan (Panasonic TX-P50G10), en die wil ik op gaan hangen. Maar dan inderdaad met zo'n superbasic beugel. Geen draai- en kanteltierelantijntjes voor mij... Veels te bang dat die 45 kilo dwars door m'n splinternieuwe Marantz SR6004 heen dendert!
Die beugel vertrouw ik misschien wel, maar die muur vertrouw ik voor geen meter.. ooit eens een tientje aan uitgeleend; nooit meer wat van gehoord!

[ Voor 9% gewijzigd door ponkrucker op 25-01-2010 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:27

blitzkrieg

Whoop Whoop!

HvB83 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:10:
Ah joh, je ziet af en toe de meest waanzinnige overdimensioneringen voorbij komen, omdat mensen hun eigen plasma toch zo waanzinnig groot en zwaar vinden, dat daar echt wel minstens 10 M10 bouten via chemische ankers in de muur moeten zitten. Anders zijn ze bang dat hij er zomaar af valt.

Dan vraag je je toch af of diezelfde mensen nooit hebben gekeken hoe de wielen van hun auto’s vast zitten, dat zijn meestal toch ook niet meer dan 4 of 5 M14 boutjes, die wel héél wat meer krachten te verwerken krijgen dan hun tv-beugel. Ik zou me daarna echt niet meer veilig voelen wanneer ik in een auto de bocht om ging. ;)

Trouwens wel erg netjes met die kasten en dat paneel achter je tv zo!
Je vergelijking gaat natuurlijk niet helemaal op, staal is wel iets steviger als beton.
Als ik als cad tekenaar constructie's teken is vaak de beton de beperkende factor voor de sterkte.

Maar er word idd. wel erg overgedimensioneerd, als je ziet dat ik een hele trap met 4x anker M12 laat bevestigen.

[ Voor 0% gewijzigd door blitzkrieg op 25-01-2010 09:35 . Reden: overgedimensioneerd ipv. overgedimentioneerd, zou gek zijn, een dementerende bevestiging. :) ]

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponkrucker
blitzkrieg schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:30:
[...]

Maar er word idd. wel erg overgedimentioneerd, als je ziet dat ik een hele trap met 4x anker M12 laat bevestigen.
Nu heb jij er hoogstwaarschijnlijk veel meer verstand van dan ik, maar een trap kan het overgrote deel (lees: zo'n 99%) van zijn druk toch kwijt op de ondergrond? Dus gaat die vergelijking ook niet helemaal op, meen ik. Of klets ik uit m'n nek? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg

blitzkrieg

Whoop Whoop!

nielsdiy schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:34:
[...]

Nu heb jij er hoogstwaarschijnlijk veel meer verstand van dan ik, maar een trap kan het overgrote deel (lees: zo'n 99%) van zijn druk toch kwijt op de ondergrond? Dus gaat die vergelijking ook niet helemaal op, meen ik. Of klets ik uit m'n nek? ;)
Niet alle trappen steunen echt af op een verdieping, sommige trappen "hangen" als het ware tussen 2 etages, dus tegen 2 wanden bevestigd.

Maar zeker bij een "standaard" wandbevestiging zal echt niet zo veel gebeuren, hier treed bijna geen moment op, zo'n uitschanierende wandbeugel zal wel wat beter vast moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185410

[...]
Je vergelijking gaat natuurlijk niet helemaal op, staal is wel iets steviger als beton.
Als ik als cad tekenaar constructie's teken is vaak de beton de beperkende factor voor de sterkte.
Oejoejoej. Een technicus die het over "stevig" heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
[...]

Maar er word idd. wel erg overgedimensioneerd, als je ziet dat ik een hele trap met 4x anker M12 laat bevestigen.
Ze hangen toch ook grote waterboilers aan een simpel betonmuurtje? Dat weegt wel eventjes meer dan tv (die van mijn ouders kan 200 liter water hebben) en die hangt ook maar vast met 4 schroeven die zich vastbijten in het beton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:46

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

plaatjes jongens, plaatjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponkrucker
SlasZ schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:43:
[...]

Ze hangen toch ook grote waterboilers aan een simpel betonmuurtje? Dat weegt wel eventjes meer dan tv (die van mijn ouders kan 200 liter water hebben) en die hangt ook maar vast met 4 schroeven die zich vastbijten in het beton.
Het zal ook wel een beetje tussen m'n oren zitten. Ik zou er niet mee kunnen leven als m'n dure TV dwars door m'n dure receiver heen klettert, terwijl die boiler me een zorg zal zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-07 10:46
Verkeerde forum om de mod uit te hangen, verkeerde forum :+

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Anoniem: 185410 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:41:
[...]

Oejoejoej. Een technicus die het over "stevig" heeft ;)
_O-

Je moet het hier natuurlijk ook niet direct te moeilijk maken voor de rest. :P

Edit: maar volgens mij is die hele muurbevestigings discussie ook beter te voeren in het Vogel's topic, wat er volgens mij ook is, in het LCD subforum.

[ Voor 22% gewijzigd door blitzkrieg op 25-01-2010 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik heb sinds dit weekend ook een flatscreen. Mijn oude CRT doet het nog prima, maar hij werd met de dag kleiner.

42G10-1
Vooraanzicht
42G10-3 42G10-2 42G10-4
Miauw

Lijstje specs
TV: Panasonic 42G10
Receiver: Denon 2106
HDTV: Samsung 360
Console: PS3
5.1 speaker set-up van Qaudral. Odin (Front), Argentum Base (center), Merin (surround), Sub 300.
AB: Logitech Harmony 555

Ben erg blij met mijn nieuwe TV. Wat een mooi beeld. Toch vind ik de kleuren van mijn CRT nog altijd mooier, maar je kan niet alles hebben.

Qua speakers is het een beetje bij elkaar geraapt. Voor de sub is dat niet zo erg en front en surround hebben dezelfde drivers. De center is een stuk nieuwer, maar een center uit dezelfde serie als de rest van de speakers is nogal groot. Sowieso heb ik nu een beetje een probleem met de center omdat ik deze achter de TV heb staan. Als ik de TV ophang kan de center ervoor. Maar die is zilver dus dat ziet er niet uit ;)

Misschien dat de volgende upgrade een nieuwe receiver wordt omdat deze geen HDMI-aansluitingen heeft. Andere mogelijkheid is dat er nieuwe speakers komen ivm een mogelijke verhuizing. Dat zal dan vooral voor het uitelijk zijn omdat deze speakers nogal groot en saai zijn ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Shiver23 op 25-01-2010 12:12 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponkrucker
Shiver23 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 12:03:
Ik heb sinds dit weekend ook een flatscreen. Mijn oude CRT doet het nog prima, maar hij werd met de dag kleiner.

Lijstje specs
TV: Panasonic 42G10
Receiver: Denon 2106
HDTV: Samsung 360
Console: PS3
5.1 speaker set-up van Qaudral. Odin (Front), Argentum Base (center), Merin (surround), Sub 300.
AB: Logitech Harmony 555

Ben erg blij met mijn nieuwe TV. Wat een mooi beeld. Toch vind ik de kleuren van mijn CRT nog altijd mooier, maar je kan niet alles hebben.

Qua speakers is het een beetje bij elkaar geraapt. Voor de sub is dat niet zo erg en front en surround hebben dezelfde drivers. De center is een stuk nieuwer, maar een center uit dezelfde serie als de rest van de speakers is nogal groot. Sowieso heb ik nu een beetje een probleem met de center omdat ik deze achter de TV heb staan. Als ik de TV ophang kan de center ervoor. Maar die is zilver dus dat ziet er niet uit ;)

Misschien dat de volgende upgrade een nieuwe receiver wordt omdat deze geen HDMI-aansluitingen heeft. Andere mogelijkheid is dat er nieuwe speakers komen ivm een mogelijke verhuizing. Dat zal dan vooral voor het uitelijk zijn omdat deze speakers nogal groot en saai zijn ;)
Die tv is inderdaad fantastisch, heb zelf de 50" variant en ik kijk letterlijk m'n ogen uit, telkens weer opnieuw!

Wat betreft je frontspeakers: niet echt ideaal hoe je linker front staat opgesteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:29

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Shiver23 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 12:03:
[...]
Dan moet je hem ook niet zo heet wassen :p

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Ik heb hier een upgrade gedaan afgelopen weekeinde, van 42" Pioneer naar 50" Pioneer :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/oat4WMUewH7T2BFufvaOgHWs/full.jpg

Wil hem uiteindelijk wel aan de muur hangen, maar moet nog bedenken hoe ik dat wil doen (i.v.m. kabels wegwerken).
Volgende upgrade wordt de grotere broer van mijn huidige centerspeaker, alleen is die schijnbaar lastig te vinden. Ik ben nml. nog steeds erg te spreken over m'n surroundset maar de center mag wel iets beter.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06 12:17

silitek

Tubes Only

^^...Mooie indeling en setup die papieren lamp van IKEA heb ik ook.
;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
Abbadon schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 18:32:
Ik heb hier een upgrade gedaan afgelopen weekeinde, van 42" Pioneer naar 50" Pioneer :P

[afbeelding]

Wil hem uiteindelijk wel aan de muur hangen, maar moet nog bedenken hoe ik dat wil doen (i.v.m. kabels wegwerken).
Volgende upgrade wordt de grotere broer van mijn huidige centerspeaker, alleen is die schijnbaar lastig te vinden. Ik ben nml. nog steeds erg te spreken over m'n surroundset maar de center mag wel iets beter.
Prachtige vloer _/-\o_ Welk materiaal is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisg
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-07 11:24
Abbadon schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 18:32:

[afbeelding]

Prachtig ingericht! Jammer dat t maar 1 foto is:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Heb er wel eerder ook foto's van gezien, is een inrichting die me is bijgebleven. Erg stijlvol. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvanderkroon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:22
Lijstje specs
TV: Sony Bravia 32w4000
Receiver: Onkyo HTX-22HD (2.1 home cinema set)
Media player: MacBook (Early 2008 model) met Plex
HDD: Samsung Story Station 1,5TB (voor de Plex films en video's)

MacBook doormiddel van een DVI - HDMI kabel aangesloten. Het geluid wordt verzorgd door een optische kabel.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/116497/tweakers/overzichtTvMeubel.jpg
De tv met rechts van het meubel de subwoofer met ingebouwde receiver.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/116497/tweakers/apparatuur.jpg
MacBook links en Samsung Story Station rechts.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/116497/tweakers/zithoek.jpg
De zit (lig) plek.

LG-HM051MR-U44 | Daalderop DUO 50l | 1500 WP Zuid | gasloos '23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
het heeft een tijdje geduurt, maar toch maar weer eens wat plaatjes posten (zij het in HTC kwaliteit omdat m'n dSLR in reparatie is :( )

inmiddels heb ik een Harmony One aangeschaft, het kostte me een dagje tweaken maar nu doet ie precies wat ik wil :)

er is ook een nieuw apparaat bijgekomen, een Asrock 330 ION HTPC, om alle content van m'n NAS af te kunnen spelen, de oude MP35 van Freecom die kon geen HD afspelen, en nu lukt dat icm. live XBMC prima.
http://i177.photobucket.c...eete/diverse/IMAG0093.jpg

tot slot heb ik vandaag m'n tv eindelijk eens opgehangen aan een stevige Vogels VFW040 muurbeugel.
montage viel me alles mee, ik moest wel even de hulp van m'n vriendin inschakelen om de tv aan de beugel te hangen, in je eentje is dat net ff te zwaar.
http://i177.photobucket.c...eete/diverse/IMAG0094.jpg

het liefst had ik de kabels ingefreest, maar dat is voor een volgend adres :)
en dit vind ik ook een best knappe oplossing. :)

overall ziet het er nu dus zo uit:
http://i177.photobucket.c...eete/diverse/IMAG0090.jpg
http://i177.photobucket.c...eete/diverse/IMAG0091.jpg

Foto's van 2048 x 1536 zijn niet echt nodig...

[ Voor 5% gewijzigd door FeaR op 31-01-2010 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-07 20:18

mr.paaJ

generatie cmd+z

@msxbox: leuke kleur voor een kamer!

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Nu online
SlasZ schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 00:33:
[...]

Prachtige vloer _/-\o_ Welk materiaal is het?
Da's lamelparket (kleur Kempas).
Chrisg schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 14:40:
[...]

Prachtig ingericht! Jammer dat t maar 1 foto is:P
Dank :) 't Is ook maar net vanuit welke hoek ik de foto neem natuurlijk. Deze is (ander tijdstip en licht) van een andere hoek, daar kun je ook alle speakers op zien behalve de center. De sub staat naast de bank, je kunt er net een stukje van zien (ASW 650):
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5ze3MIUoSlIStUzWLkF5ULtp/full.jpg

Dit is de center:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bjH6EyX9i2S81YMSrSM4djdD/full.jpg

En dit zorgt samen met mijn Macbook Pro (HD materiaal, wat ik eigenlijk alleen maar kijk) voor beeld & geluid:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1HbkEZ6PBI5ciZzJbFoD2E44/full.jpg

En 's avonds met licht aan (en de Macbook aangesloten op de tv, ik gebruik XBMC):
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Rk76Au7ANo3hln4cA7uIHood/full.jpg

Nu ik veel vaker HD materiaal afspeel overweeg ik een Popcornhour; telkens de Macbook aansluiten wordt ook vermoeidend. Ik laat het daarom wel eens staan maar dat ziet er niet uit met die kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:07
Geniale lamp _/-\o_
Wat voor merk/model is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Nu online
Een goedkope en slechte imitatie van de bekende Flos Arco booglamp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154173

Ik ben erg benieuwd naar je lijstje met apparatuur! Ziet er erg mooi uit en ik speel ook bijna alleen spul vanaf mijn macbook af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerpissad
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:33

Nerpissad

~ett korståg mot långsam käng~

wat een mooie vloer. zelf ben ik meer fan van een visgraatvloer, maar de houtkleur is fantastisch!

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-07 16:51
Abbadon schreef op zondag 31 januari 2010 @ 00:29:
Wat laat die lamp een geweldig patroon op t plafond achter. Kun je niet es wat info geven waar die vandaan komt en wat die kost:)

Verder een HEEL mooie inrichting. Ben eigenlijk wel benieuwd naar wat meer foto's van t huis. Bijvoorbeeld wat er achter dat wandje schuil gaat. Ik zie daar nog een relax stoel staan? Is dat in de keuken? en ik wil niet blijven complimenteren maar een ERG vette vloer!!!

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-05 11:47
Het ziet er prachtig uit, alleen zit die poster op een beetje rare plaats. op de muur achter je tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:35
Aangezien je 'm pas aangeschaft hebt, is 'neem ik aan dat 't een LX5090?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-02-2024
Abbadon schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 23:59:

[...]

Nu ik veel vaker HD materiaal afspeel overweeg ik een Popcornhour; telkens de Macbook aansluiten wordt ook vermoeidend. Ik laat het daarom wel eens staan maar dat ziet er niet uit met die kabels.
Dat zou ik niet doen. Als je de luxe en mogelijkheden van XBMC gewend bent, dan sta je met een Popcornhour, met zijn buggy software, toch vreemd te kijken straks. Dan zou ik kiezen voor een Mac Mini o.i.d. met XBMC of PLEX. Zelf ben ik ook teruggekomen op die mediaspelers... :s

[Mediaplayer] AC Ryan Playon!On HD - Ervaringen deel 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-07 21:54
Vind die lamp wel wat hebben. Had vandeweek een etentje bij iemand en die had een originele. Tof ding, maar wel erg hoog. Nou hebben ze daar hoog plafond en kan het wel. Zijn die imitatie lampen ook zo hoog?

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbliek
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09-2023
Hier verkopen ze de echt en imitatie Flos Arco.
Ze verkopen daar meer mooie spullen.

Ik ben momenteel bezig met verbouwen/verhuizen, zodra het klaar is zal ik mijn plek laten zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:39
Die booglampen zie je steeds vaker, zelfs bouwmarkten hebben ze nu te koop volgens mij.

En dat patroon komt vooral omdat er een kopspiegellamp in moet.

Zo'n lamp met een spiegelende bovenkant, waardoor het licht naar boven word gericht.

[ Voor 9% gewijzigd door ThinkPad op 31-01-2010 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Heeft een mac niet iets wat op een dockingstation lijkt. Dan is het gewoon een kwestie van inklikken en klaar. Jammer dat ik niet zoveel ruimte achter mn bank heb. Dan kon ik ook mn achterspeakers kwijt. Nu hangen de oude nog aan de muur omdat deze klein zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K0L3N
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-06 00:18
lijkt me dat die surroundspeakers iets te ver naar achteren staan? moeten toch op 90-110 graden vanaf beeld staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DisasterMaster
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-06 07:38

DisasterMaster

Echt wel.

Na een tijdje jullie prachtige setups te hebben aanschouwen zal ik zelf mijn bescheiden setje ook maar eens het internet op slingeren ;) Het is (nog) niet veel, maar voor een student met bescheiden budget heb ik absoluut niks te klagen. Ik luister vooral muziek, maar ik kijk ook graag een filmpje. Zowel muziek als film komt vanaf mijn pc, optisch voor het geluid en s-video voor de tv-out. Ik hoop binnenkort een nieuwe tv te kunnen kopen te vervanging van mijn oude beeldbuiskanon :)

De houten kist die jullie onderin zien is mijn HTPC in wording, dit is nog een CiP projectje, het is de bedoeling dat de HTPC in deze houten kist gebouwd word. Hiermee ga ik na de tentamens verder ;) Zie hieronder voor foto's (klikbaar) en specs!

Overzichtje
Afbeeldingslocatie: http://nhamming.nl/joris/files/hc1-thumb.JPG

Receiver: Harman Kardon AVR145
Fronts: Dali Ikon 7
Center: Nog geen, maar het is de bedoeling dat hier een mooie Dali Vokal 2 voor komt :)
Rear (niet afgebeeld): Twee oude Philips zuilen, type onbekend
Subwoofer (tevens niet afgebeeld): Klipsch KSW10
Platenspeler: Dual CS505-1

De Harman Kardon Receiver
Afbeeldingslocatie: http://nhamming.nl/joris/files/hc2-thumb.JPG

Meer receiver
Afbeeldingslocatie: http://nhamming.nl/joris/files/hc3-thumb.JPG

Ikon
Afbeeldingslocatie: http://nhamming.nl/joris/files/hc4-thumb.JPG

Platenspeler (niet echt home cinema, maar hoort wel bij mijn muzieksetje)
Afbeeldingslocatie: http://nhamming.nl/joris/files/hc5-thumb.JPG

In the middle of every difficulty lies opportunity ~ Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Nu online
Nerpissad schreef op zondag 31 januari 2010 @ 09:31:
wat een mooie vloer. zelf ben ik meer fan van een visgraatvloer, maar de houtkleur is fantastisch!
Visgraat vind ik ook prachtig. In een wat ouder huis zou dat mijn eerste keuze zijn geweest :) Ik vind het iets te klassiek voor een modern huis.
Nico111 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 10:35:
[...]

Het ziet er prachtig uit, alleen zit die poster op een beetje rare plaats. op de muur achter je tv.
Is een schilderij. En de reden dat hij precies daar hangt was omdat er al een gaatje in de muur zat (ja, ik weet het :X )
lj_tree schreef op zondag 31 januari 2010 @ 10:13:
[...]

Wat laat die lamp een geweldig patroon op t plafond achter. Kun je niet es wat info geven waar die vandaan komt en wat die kost:)

Verder een HEEL mooie inrichting. Ben eigenlijk wel benieuwd naar wat meer foto's van t huis. Bijvoorbeeld wat er achter dat wandje schuil gaat. Ik zie daar nog een relax stoel staan? Is dat in de keuken? en ik wil niet blijven complimenteren maar een ERG vette vloer!!!
Ik heb 'm bij dezelfde toko vandaan als waar mbliek hieronder naar linkt :) Ik was er geloof ik, bijna anderhalf jaar geleden, 129 Euro voor kwijt. Ik wil ooit nog wel eens een beter lijkend exemplaar (met name om de voet) maar voorlopig staat hij zo prima.
Achter het wandje is inderdaad de keuken en aangezien ik geen eettafel heb, heb ik de eethoekruimte maar ingericht met een relaxstoel en boekenkast:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1mYu0jrNEE9u5uEis9gMbkch/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/V5r7mDWANwwjxXCrbdXojtj6/full.jpg

En links van het wandje is nog een trap naar beneden naar mijn werkkamer (waar ook mijn DVD's staan en de andere Mac waarvan ik naar mijn Macbook stream). Nog meer foto's lijkt me overkill :+
Jolly_Jumper schreef op zondag 31 januari 2010 @ 10:39:
Aangezien je 'm pas aangeschaft hebt, is 'neem ik aan dat 't een LX5090?
Nee, een gebruikte 508XD. Ik vind Pioneers prachtig maar ook erg prijzig, de 5090 is behoorlijk duur. De 508XD geeft een prachtbeeld. Enige nadeel is dat het geen full HD is, maar ik ben er al lang achter dat het pixels schmixels is; zwartwaarde, contrast, kleuren en hoe bewegende beelden worden weergegeven zijn voor mij zoveel belangrijker dat ik zelfs het uiterlijk van de tv hoger plaats dan de stap HD ready naar full HD (alleen voor de verkoopwaarde is het minder want bijna iedereen schijnt full HD met stip op één te hebben staan).
DayteX schreef op zondag 31 januari 2010 @ 13:40:
[...]

Dat zou ik niet doen. Als je de luxe en mogelijkheden van XBMC gewend bent, dan sta je met een Popcornhour, met zijn buggy software, toch vreemd te kijken straks. Dan zou ik kiezen voor een Mac Mini o.i.d. met XBMC of PLEX. Zelf ben ik ook teruggekomen op die mediaspelers... :s

[Mediaplayer] AC Ryan Playon!On HD - Ervaringen deel 1
Ik heb mij verder ook nog niet in andere mediaspelers verdiept maar over de Popcornhour hoor ik over het algemeen wel goede dingen. Maar XBMC bevalt mij erg goed, ik zal de Mac Mini (een pc komt er hier iig niet meer in) in overweging nemen :)
K0L3N schreef op zondag 31 januari 2010 @ 18:03:
lijkt me dat die surroundspeakers iets te ver naar achteren staan? moeten toch op 90-110 graden vanaf beeld staan?
Ja, ik heb het wel eens voor de grap meer naar de zijkant gezet, maar dat ziet er niet uit. Ik bedoel, mijn woonkamer staat al vol met home cinema stuff, maar toch probeer ik het wel een beetje leefbaar te houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

DisasterMaster schreef op zondag 31 januari 2010 @ 20:13:
Na een tijdje jullie prachtige setups te hebben aanschouwen zal ik zelf mijn bescheiden setje ook maar eens het internet op slingeren ;) Het is (nog) niet veel, maar voor een student met bescheiden budget heb ik absoluut niks te klagen. Ik luister vooral muziek, maar ik kijk ook graag een filmpje. Zowel muziek als film komt vanaf mijn pc, optisch voor het geluid en s-video voor de tv-out. Ik hoop binnenkort een nieuwe tv te kunnen kopen te vervanging van mijn oude beeldbuiskanon :)

De houten kist die jullie onderin zien is mijn HTPC in wording, dit is nog een CiP projectje, het is de bedoeling dat de HTPC in deze houten kist gebouwd word. Hiermee ga ik na de tentamens verder ;) Zie hieronder voor foto's (klikbaar) en specs!

Overzichtje
[afbeelding]

Receiver: Harman Kardon AVR145
Fronts: Dali Ikon 7
Center: Nog geen, maar het is de bedoeling dat hier een mooie Dali Vokal 2 voor komt :)
Rear (niet afgebeeld): Twee oude Philips zuilen, type onbekend
Subwoofer (tevens niet afgebeeld): Klipsch KSW10
Platenspeler: Dual CS505-1

De Harman Kardon Receiver
[afbeelding]

Meer receiver
[afbeelding]

Ikon
[afbeelding]

Platenspeler (niet echt home cinema, maar hoort wel bij mijn muzieksetje)
[afbeelding]
Ben je met die Ikon zo vlak naast je keukenblok niet bang dat daar ooit wat overheen gaat aan kookmeuk oid?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DisasterMaster
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-06 07:38

DisasterMaster

Echt wel.

The Eagle schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:35:
[...]

Ben je met die Ikon zo vlak naast je keukenblok niet bang dat daar ooit wat overheen gaat aan kookmeuk oid?
Ben het met je eens dat het misschien niet de meeste practische plek is voor een dure luidspreker, maar ik kan weinig anders op mijn studentenkamer. Ik ben natuurlijk wel heel voorzichtig met koken (A) Maar een ongeluk zit in een klein hoekje, dus ik overweeg om een soort van opstaande rand te maken aan het aanrecht zodat vloeistoffen er niet zo makkelijk af stromen ;)

Voor de mensen die denken "Waarom heeft Disastermaster een keukenblok midden in zn kamer?", ik heb een appartementje vergelijkbaar met de containerwoningen in Utrecht, één lange rechthoekige kamer, met in het midden dus een keukenblok en een badkamer (in een prefab kubus).

En niet om dit een slijmerige draad te laten worden, maar Abbadon, je inrichting is echt erg gaaf :)

[ Voor 5% gewijzigd door DisasterMaster op 01-02-2010 00:37 ]

In the middle of every difficulty lies opportunity ~ Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:26
FeaR1986 schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 15:25:
Niet echt mijn home-cinema, maar wel daar een accessoire voor:
De Now Playing-standaard:
[afbeelding]

En in actie:
[afbeelding]

Gekocht via de Powerbuy op HTForum.nl, was de laatste keer dat ze gemaakt werden dus nu toch maar tot koop over gegaan. Wel degelijk stukje werk met rubber voetjes en dergelijke :)
Zijn die "now playing standaards" echter nergens meer te krijgen?? Echt een vette gadget.. Ik vergeet wel eens om mijn bluraytjes terug te brengen naar de videotheek, maar als ik het hoesje standaard op deze unit zet, blijft hij in het zicht staan, en zal ik hem nooit weer vergeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
ThinkPadd schreef op zondag 31 januari 2010 @ 17:19:
Die booglampen zie je steeds vaker, zelfs bouwmarkten hebben ze nu te koop volgens mij.

En dat patroon komt vooral omdat er een kopspiegellamp in moet.

Zo'n lamp met een spiegelende bovenkant, waardoor het licht naar boven word gericht.
Het klopt idd dat er daardoor meer licht naar boven gereflecteerd wordt maar het motief komt toch echt van de lampenkap af! Of je daar nu een normale gloeilamp of zo'n speigellamp in gooit, het motief blijft hetzelfde...alleen wat feller bij de tweede optie:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
powermarcel10 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 03:21:
[...]
Zijn die "now playing standaards" echter nergens meer te krijgen?? Echt een vette gadget.. Ik vergeet wel eens om mijn bluraytjes terug te brengen naar de videotheek, maar als ik het hoesje standaard op deze unit zet, blijft hij in het zicht staan, en zal ik hem nooit weer vergeten!
Dit was inderdaad de laatste keer dat Raymen ze ging maken. Maar... iemand had er vijf besteld en nooit meer wat van zich laten horen. Dus als het goed is heeft hij er nog wat over. Zie hier voor meer info en eventueel contact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206663

Mooit interieur Abbadon!
De originele Flos Arco (1600 eur) vind ik ook wat aan de dure kant! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316702

Ik moet er dan ook maar aan geloven na een tijd de Topics te bekijken.

Vroeger:
Afbeeldingslocatie: http://i81.photobucket.com/albums/j217/vgrlwd/P1090030.jpg

Het heden:
Afbeeldingslocatie: http://i81.photobucket.com/albums/j217/vgrlwd/IMG_1574.jpg

Receiver: Denon DRA-500AE
CD Speler: Pioneer PD-107
DVD/HDD Recorder: Lite-On LVW-5025GHC+
Platenspeler: Thorens TD 160
Phone pre-amp: B Tech BT26
Speakers: Pure Acoustics Supernova 5F (eigenlijk tijdelijke oplossing, duik het 2e hands circuit nog in voor een betere set)
TV (niet goed zichtbaar maar schiet binnenkort wel betere foto): AudioSonic beeldbuis ding van 55cm (niet je van het maar doet het perfect en zit er toch vrij dicht op dus kan er mee leven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:41
/me ziet iets herkenbaars

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250661

Anoniem: 316702 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 13:23:
......
TV (niet goed zichtbaar maar schiet binnenkort wel betere foto): AudioSonic beeldbuis ding van 55cm
......
Hoeft niet hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316702

@ Loewie1984:
Ja ben er zeer tevreden mee, speeld perfect en mijn ouders LP collectie is behoorlijk groot dus heb heel wat om te luisteren.
Jammer dat hij nu zo onderaan staat maar komt nog een nieuw meubel, nu even geen betere oplossing.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 316702 op 01-02-2010 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:41
Anoniem: 316702 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 16:43:
@ Loewie1984:
Ja ben er zeer tevreden mee, speeld perfect en mijn ouders LP collectie is behoorlijk groot dus heb heel wat om te luisteren.
Jammer dat hij nu zo onderaan staat maar komt nog een nieuw meubel, nu even geen betere oplossing.
fijn om te horen :)

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-05 11:47
Abbadon schreef op zondag 31 januari 2010 @ 21:14:

Is een schilderij. En de reden dat hij precies daar hangt was omdat er al een gaatje in de muur zat (ja, ik weet het :X )
Dat verklaard een hoop. Vond de plaats al raar gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296523

Dat is hier dus niet de bedoeling.

[ Voor 100% gewijzigd door FeaR op 02-02-2010 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48051

Hi Darkreaper,

Helaas is dit niet het topic, noch het forum om deze vraag te stellen.

Lees hier meer over "wat moet ik kopen" vraagstukken.

Kortom; eerst zelf onderzoek doen, er valt hier al genoeg te lezen en daarnaast eens een winkel bezoeken om je te laten informeren.

Succes ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48051 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 01:04:
Hi Darkreaper,

Helaas is dit niet het topic, noch het forum om deze vraag te stellen.

Lees hier meer over "wat moet ik kopen" vraagstukken.

Kortom; eerst zelf onderzoek doen, er valt hier al genoeg te lezen en daarnaast eens een winkel bezoeken om je te laten informeren.

Succes ermee :)
Oke dankje!
Ja we hebben hier alleen een It's zitten en die is waardeloos, misschien kan ik het bij de Pc winkel proberen die er naast zit. Danku voor het idee!
En ik kwam er pas op het idee onder me werk en ik was 8uur klaar. Dus dacht laat ik even een post doen. Maar ik gaat het even posten op dat andere forum! Danku
En uiteraard zelf onderzoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Brakke digicam:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/P1000824.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/P1000825.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/P1000809.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/P1000822.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/P1000837.jpg

De woonkamer (het gedeelte waar ik films kijk om precies te zijn, de andere kant is mijn pc kant). Tis niet zo veel soeps, maar ik heb momenteel alleen maar een lousy uitkering ;( Zo gauw het weer wat financiëel beter gaat staat er wel een mediaspeler of br speler in de planning.
Specs:
Jamo 606 fronts
Mission E-30 books als rear
Kef Q6c center
Oehlbach 2,5mm cablewire, gesmeed door trollen bij tl-buislicht :P
Marantz DV-4001
Marantz SR-3001
Benq PE-7700 hd ready beamer @ 720p
Projecta Silverscreen
Heel veel Ikeaspul :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:02

RnB

Voor een uitkeringetje vind ik het nog best een mooie set!
Mooi ook met dat scherm en de beamer. :)
Maarre.. geen tv om 'normaal' eens tv te gaan kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Het meeste (of eigenlijk bijna alles) had ik al voordat ik werd ontslagen dus dat scheelt maar een nieuwe mediaspeler, br speler of fullhd beamer zit er voorlopig nog niet in helaas. De maandelijkse kosten zijn al hoog zat ;(

Ik heb wel een hele oude Sony crt bbtv maar daar is alleen voor mijn oude consoles, mijn Xbox heb ik via de vga kabel aangesloten op mijn monitor. Tv kijken deed ik vroeger al weinig en zodoende heb ik niet eens kabelaansluiting :) Toen ik hier drie jaar geleden kwam wonen waren hele grote flatscreens nergens te vinden of niet te betalen (en nu nog steeds niet met mijn budget :P ) en bovendien vind ik een tv maar een lelijk ding, het domineert je woonkamer zo en als ie uit staat heb je een groot zwart vlak. Dit scherm rol ik gewoon op en in plaats van een tv heb ik een ingelijste poster van Hieronymous Bosch' De tuin der lusten aan de muur :)

Dit is mijn computerhoek met die oude tv (met wederom alles van toen ik nog een baan had):

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/P1000827.jpg

(met ingelijste poster van Escher - Liberation)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TroonStaal schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 09:57:
Het meeste (of eigenlijk bijna alles) had ik al voordat ik werd ontslagen dus dat scheelt maar een nieuwe mediaspeler, br speler of fullhd beamer zit er voorlopig nog niet in helaas. De maandelijkse kosten zijn al hoog zat ;(

Ik heb wel een hele oude Sony crt bbtv maar daar is alleen voor mijn oude consoles, mijn Xbox heb ik via de vga kabel aangesloten op mijn monitor. Tv kijken deed ik vroeger al weinig en zodoende heb ik niet eens kabelaansluiting :) Toen ik hier drie jaar geleden kwam wonen waren hele grote flatscreens nergens te vinden of niet te betalen (en nu nog steeds niet met mijn budget :P ) en bovendien vind ik een tv maar een lelijk ding, het domineert je woonkamer zo en als ie uit staat heb je een groot zwart vlak. Dit scherm rol ik gewoon op en in plaats van een tv heb ik een ingelijste poster van Hieronymous Bosch' De tuin der lusten aan de muur :)

Dit is mijn computerhoek met die oude tv (met wederom alles van toen ik nog een baan had):

[afbeelding]

(met ingelijste poster van Escher - Liberation)
Ik heb nog steeds bewondering voor je dat je dat voor mekaar kan krijgen ven een uitkering.
Ondanks dat je bijna alles als had gekocht toen je nog een job had. Wel lekker computer hoekje :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsolodimos
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-02-2024
[b][message=33388567,noline]
[afbeelding]

Het heden:
[afbeelding]

CD Speler: Pioneer PD-107
Deze CD speler heb ik ook. Onlangs gekocht in een tweedehands winkel voor € 5. Gezien mijn versterker toen een Pioneer A-109 was, dacht ik: dit kan nooit een miskoop zijn. Toen gebruikte in namelijk een Denon (DCD-520), maar die ziet er heel anders uit. Gewoon puur voor de match gekocht dus.

Ik heb toen voor de grap eens gekeken hoe belangrijk een cd-speler is in een stereo hifi opstelling. Het verbaasde bij echt hoeveel meer detail die Denon had. Deze heb ik dus toen maar vlug weer aangesloten.

Later kreeg ik ook een Denon (niet zoals jij een A/V, maar een stereo A-klasse). Dit was al helemaal een goed klinkende combinatie.
Nu heb ik de Denon + Denon en Pioneer + Pioneer opgesteld. Inderdaad, nergens voor nodig, maar zo kwam toevallig uit..

Dus een tip naar jou toe: you might want to look for a different (second hand) CD-player ;)

Naar mijn mening doe je je receiver en speakers daar te min mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54506

powermarcel10 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 03:21:
[...]

Hij (Raymen) heeft er nog een paar over zie:

Hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
Anoniem: 54506 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 20:13:
[...]
Hij (Raymen) heeft er nog een paar over zie:

Hier
Dat zijn nu dus alleen nog maar Now Listening bordjes. De Now Playings zijn al uitverkocht. Toen ik het postte had hij ze nog wel, maar nu niet meer. Ben blij dat ik er in ieder geval nog eentje heb weten te scoren :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GleNnoS_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-05 22:30
Even een kort vraagje, te klein om een topic voor te openen. Mijn tweeter is stuk van mijn Mordaunt-Short MS908i luidspreker. Ik heb bij Marantz geinformeerd over de prijs voor een nieuwe tweeter en deze schijnt 105 euro te zijn. Dit is volgens mij een beetje duur voor een tweeter. Nu zat ik te denken, kan ik niet beter bij beide zuilen een andere nieuwe tweeter monteren. Het monteren is verder geen probleem maar ik vraag me af of het niet erg nadelig is voor het geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-05 22:20
Lijkt me niet handig andere tweeters. Filter is afgestemd op de tweeter die er in zit, andere tweeter kan wel eens raar gaan klinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 16:33

jasjenl

Liab A Tymo

Een tijdje geleden heb ik al eens mijn set gepost, zie daarvoor deze post, maar inmiddels zijn er wat updates, waarvan de voornaamste een nieuw Spectral meubel (type High End) is. Hierin komen mijn spullen veel beter tot hun recht, al zeg ik het zelf. Dus tijd voor een nieuwe foto :)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.schmitz3/ht/spectral_1.jpg

Naast het meubel heb ik sinds die eerdere post inmiddels ook een HDX-1000 mediaplayer erbij aangeschaft, aangesloten op een nieuw aangelegd netwerk met een Qnap NAS. En verder sinds eind vorig jaar ook een zwarte Wii :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

Mooi setje jasjen! Lekker ruim meubel ook.

Ik heb ook een update gemaakt.

oud:
Aiwa XR-EM71 mini stereo set. C2D E6400, 2GB ram

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/vyfyx.jpg

nieuw:

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2vmv8tz.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/b55g2g.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2i1za79.jpg

i7 920, 6GB ram
Luidsprekers: MC Systems - Exion
Versterker: Harman Kardon HK3490 optisch op pc.

[ Voor 13% gewijzigd door pauldegroot op 03-02-2010 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xXDimiXx
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-04 23:55
Dat zie je niet vaak, een HK die rechtop staat :) Mooie speakertjes trouwens!!

Live life to the fullest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06 12:17

silitek

Tubes Only

xXDimiXx schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:23:
Dat zie je niet vaak, een HK die rechtop staat :) Mooie speakertjes trouwens!!
Idd..HK op z'n kant :) . Speakers staan wat dicht op de muur. En een krukje? zit je waarschijnlijk gaan uren op.

Edit: ^^..komen weer prachtige setup's voorbij. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door silitek op 03-02-2010 16:09 ]

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

Speakers zullen wat verder van de muur staan als ik wil genieten maar voor achtergrondmuziek e.d. als ik aan het werk ben is het prima zo.

Zou het kwaad kunnen, die HK op zn zijkant? Als hij maar niet te warm wordt lijkt me?

Krukje zit ik wel uren op helaas, gewoon zorgen dat je je rug goed recht houdt. Bureaustoel zal niet echt passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

pauldegroot schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:43:
Speakers zullen wat verder van de muur staan als ik wil genieten maar voor achtergrondmuziek e.d. als ik aan het werk ben is het prima zo.

Zou het kwaad kunnen, die HK op zn zijkant? Als hij maar niet te warm wordt lijkt me?

Krukje zit ik wel uren op helaas, gewoon zorgen dat je je rug goed recht houdt. Bureaustoel zal niet echt passen.
Hij is er niet op gebouwd dus of het schade kan geen idee, maar goed is denk ik wat anders :X Maar het is in jou interieur op dit moment wel de mooiste/subtielste oplossing...

offtopic:
Ben jij dat nu in die laatste foto? :X Damn je word bijna volwassen :>

[ Voor 6% gewijzigd door Touchdomex op 03-02-2010 14:46 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

Nouja we zullen zien wat het doet, kijk wel even in de handleiding of er iets over in staat.

Speakers staan trouwens wel ruim 20 cm van de muur af en bij de voet rond de 30. Wat raad je aan dan?

Ja dat ben ik, hoezo word ik bijna volwassen? Kennen wij elkaar? :|

edit: ik lees trouwens dat het wel kan zijn dat bij hoog volume hij de warmte niet meer goed genoeg kwijt zou kunnen. Er zitten wel roosters aan de zijkant maar ik weet niet of dat voldoende zal zijn. Toch maar eens denken aan een andere plaatsing wellicht icm een HT pc kast.

[ Voor 32% gewijzigd door pauldegroot op 03-02-2010 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:31

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

pauldegroot schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:52:
Nouja we zullen zien wat het doet, kijk wel even in de handleiding of er iets over in staat.

Speakers staan trouwens wel ruim 20 cm van de muur af en bij de voet rond de 30. Wat raad je aan dan?

Ja dat ben ik, hoezo word ik bijna volwassen? Kennen wij elkaar? :|

edit: ik lees trouwens dat het wel kan zijn dat bij hoog volume hij de warmte niet meer goed genoeg kwijt zou kunnen. Er zitten wel roosters aan de zijkant maar ik weet niet of dat voldoende zal zijn. Toch maar eens denken aan een andere plaatsing wellicht icm een HT pc kast.
Ik zou hem niet zo laten staan inderdaad, hij is ontworpen om plat te staan en via de openingen bovenin het grootste deel van zijn warmte kwijt te kunnen. Nu hij op zn kant staat stijgt al die warme lucht 'door' de HK heen naar boven. Kan me niet voorstellen dat dat bevordelijk is voor de levensduur. (en HK receivers kunnen flink warm worden.)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-07 21:54
Kun je onder je bureau geen beugels monteren om daar de versterker op te zetten? Uit het zicht (tenzij je hem naar voren plaatst) en beenruimte moet je ook wel zat hebben.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

Goed idee Vincent, zal een kijken of ik een mooi kastje onder mijn bureau kan maken van mdf met een paar cm vrije ruimte erboven.

[ Voor 17% gewijzigd door pauldegroot op 17-02-2010 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Heeft even geduurd maar eindelijk normaal formaat TV en bijbehorend meubel:

Afbeeldingslocatie: http://lh5.ggpht.com/_kht2AV_5J3A/S2m2-1JckoI/AAAAAAAAEOQ/jMtrweOwBzk/s400/DSCF2300.JPG

Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_kht2AV_5J3A/S2m2_TYRTwI/AAAAAAAAEOU/TGMUMkwH5PA/s400/DSCF2303.JPG

Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/_kht2AV_5J3A/S2m2-YmkVJI/AAAAAAAAEOM/rM--_xL1y7c/s400/DSCF2298.JPG

Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/_kht2AV_5J3A/S2m29K3Q_PI/AAAAAAAAEOA/der1UPv_PVI/s400/DSCF1482.JPG

Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/_kht2AV_5J3A/S2m29tDyJVI/AAAAAAAAEOE/_fPeOwrnAjg/s400/DSCF1484.JPG

Specs:
Samsung LE46B650
amp: G&W TW-2006X
Mordaunt-Short 902
Headroom Micro DAC

HTPC in sig + diNovo Mini AB.

Ah, en nog wat detail pics als je doorklikt op de fotos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:55
jasjenl schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 23:43:
Een tijdje geleden heb ik al eens mijn set gepost, zie daarvoor deze post, maar inmiddels zijn er wat updates, waarvan de voornaamste een nieuw Spectral meubel (type High End) is. Hierin komen mijn spullen veel beter tot hun recht, al zeg ik het zelf. Dus tijd voor een nieuwe foto :)

[afbeelding]

Naast het meubel heb ik sinds die eerdere post inmiddels ook een HDX-1000 mediaplayer erbij aangeschaft, aangesloten op een nieuw aangelegd netwerk met een Qnap NAS. En verder sinds eind vorig jaar ook een zwarte Wii :)
Lekker ruim meubel! Hoe breed is die? En heb je het exacte type van deze High End versie?

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansieb112
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-07 22:06
pauldegroot schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 10:28:
Mooi setje jasjen! Lekker ruim meubel ook.

Ik heb ook een update gemaakt.
Ziet er zeer strak uit!

Bij deze trouwens mijn collectie. Ik behoor zelf ook tot de categorie "arme" studenten. Gelukkig woon ik nog thuis en heb ik het afgelopen jaar redelijk geïnvesteerd aangezien ik volgend jaar het huis uit ga. Al met al niet ontevreden en de JBL speakers bevallen me prima. Alleen de bas van de JBL is nogal overdonderend.

To do:
- Kabelgootje om kabels weg te werken
- Speakers ophangen aan de muur

Afbeeldingslocatie: http://img526.imageshack.us/img526/481/p1020592q.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img504.imageshack.us/img504/2421/p1020593x.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img504.imageshack.us/img504/3841/p1020594.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img269.imageshack.us/img269/150/p1020595z.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img195.imageshack.us/img195/1952/p1020596y.jpg

Wat staat er:
- Samsung 40B6000
- Onkyo SR507
- JBL SCS200.5
- Samsung ziggo decoder
- Xbox 1 met XBMC
- XBOX 360
- Belkin AV stekkerdoos

Het geheel is doorgelust naar de pc.

Pc:
- E8500@3.8ghz - Scythe mugen
- X48-DQ6
- 4GB OCZ DDR2 800mhz
- HD5850
- 1TB F1 samsung
- 550W realpower
- Thermaltake armor
- Samsung T240

Deze heeft een Logitech Z-560 (met auralex dempingsboard) voor het geluid.

[ Voor 3% gewijzigd door hansieb112 op 03-02-2010 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

Mooi hè alles afschuiven op een investering voor de toekomst, doe ik ook voor als ik volgend jaar uit huis ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan08
  • Laatst online: 05-07-2023

daan08

PEBKAC

He een auralex gramma.. heb ik ook besteld voor mn subwoofer, hoop dat ie goed helpt..

- Pics en specs verwijderd, komen nieuwe

[ Voor 73% gewijzigd door daan08 op 04-02-2010 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansieb112
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-07 22:06
@bulldoze
Hij werkt zeer goed bij mij, het huis trilt een stuk minder ;) ! Heb ook nog aardig wat dempingsmateriaal van auralex, mooi dat vaders in die business zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Bart schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:03:
[...]
Lekker ruim meubel! Hoe breed is die? En heb je het exacte type van deze High End versie?
Het meubel is 2 meter breed en 55 cm diep. Het type is HE2003-BG-AL, maar dan wel in een speciale maatvoering. Standaard is namelijk het onderste schap 28 cm hoog en het bovenste schap 21 cm, maar ik heb een lager bovenste schap erin laten zetten, namelijk 16 cm. Het totale meubel is 57 cm hoog, inclusief de 19mm(!) dikke glasplaten en de voetjes.

Het vervoer was overigens nog wel een verhaal apart.. Een meubel als dit komen ze ter plekke voor je in elkaar zetten, maar mijn leverancier had wat problemen met het in zijn busje tillen van het hele pakket: met 5 man konden ze het maar amper dragen. Het totale gewicht van het meubel schijnt ook over de 200 kilo te zitten, wat natuurlijk door die 3 dikke grote glasplaten komt. De rest van het meubel (die aluminium poten) weegt namelijk amper wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Nu online
My God, 200kg, dan moet hij ook echt direct op de juiste plek worden gezet want schuiven zit er niet in. Ik vind het een mooi meubel :) Dat al jouw apparaten zwart zijn maakt het ook een rustiger geheel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

jasjenl schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 23:16:
[...]
Het meubel is 2 meter breed en 55 cm diep. Het type is HE2003-BG-AL, maar dan wel in een speciale maatvoering. Standaard is namelijk het onderste schap 28 cm hoog en het bovenste schap 21 cm, maar ik heb een lager bovenste schap erin laten zetten, namelijk 16 cm. Het totale meubel is 57 cm hoog, inclusief de 19mm(!) dikke glasplaten en de voetjes.

Het vervoer was overigens nog wel een verhaal apart.. Een meubel als dit komen ze ter plekke voor je in elkaar zetten, maar mijn leverancier had wat problemen met het in zijn busje tillen van het hele pakket: met 5 man konden ze het maar amper dragen. Het totale gewicht van het meubel schijnt ook over de 200 kilo te zitten, wat natuurlijk door die 3 dikke grote glasplaten komt. De rest van het meubel (die aluminium poten) weegt namelijk amper wat.
Het is wel een erg gaaf meubel! Ga je de kabels nog onzichtbaar wegwerken? dat zou het imo helemaal afmaken! :9~

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Abbadon schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 23:29:
My God, 200kg, dan moet hij ook echt direct op de juiste plek worden gezet want schuiven zit er niet in. Ik vind het een mooi meubel :) Dat al jouw apparaten zwart zijn maakt het ook een rustiger geheel.
Nou, hij schuift eigenlijk heel makkelijk over een laminaat vloer, want er zit vilt onder alle voetjes. Dus op zich is het nog best wel te verplaatsen. Ze bouwen 'm overigens ondersteboven op, dus de bovenste glasplaat wordt op de grond gelegd en dan komt de rest er bovenop. Als ie dan in elkaar zit, moet ie 180 graden gekanteld worden en dat vond ik eigenlijk nog het engste van de hele 'operatie'.
M3rcury schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 00:00:
[...]

Het is wel een erg gaaf meubel! Ga je de kabels nog onzichtbaar wegwerken? dat zou het imo helemaal afmaken! :9~
Mja, die kabels blijft een lastig item... Door de manier waarop ze met alle apparatuur verbonden zitten, de lengtes en ook het grote aantal kabels blijft het moeilijk om die echt mooi weggewerkt te krijgen, zeker aangezien het meubel helemaal open is. Ik heb het al wel wat 'netter' liggen dan voorheen, door gebruik te maken van wat klitteband om kabels bij elkaar te houden, maar ik wil nog wel proberen het wat mooier te krijgen dan nu. Maar helemaal onzichtbaar maken van de kabels is gewoon onmogelijk bij zo'n installatie volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Abbadon schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 23:59:
Dit had ik zelf ook en omdat ik zo tevreden was met XBMC heb ik de xbox er uit gedaan en vervangen voor een asrock ion HT.

Deze speelt alles af, maakt ook gebruik van XBMC en HD doet hij met gemak!

On topic.. een foto met testopstelling met nieuwe bi wire bekabeling van audio quest
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/5x1tti.jpg

Parasound + Classe + Pioner 50" + B&W 803S/B&W 804S (803s aan het testen)

Ik ben niet zo van de dure kabels, maar deze bi wire kabels klinken absoluut beter met mijn b&w's.

[ Voor 23% gewijzigd door Workaholic op 04-02-2010 07:58 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A. Qonsaides
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:36
[...]

Heel mooi meubel! Enige wat ik jammer vind is dat je de kabels allemaal kan zien. Daarom heb ik voor een Closed gekozen. ;)
Eigenlijk ben ik ook wel benieuwd hoe zwaar die is, want volgens mij gaat dat ook richting de ruim 150 kg. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-04 16:06

murphsy

Product Monkey

@bulldoze: Hey, je bent volgens mij de eerste andere Dynaudio luisteraar die ik hier tegenkom. Mooie set hoor. Alleen die enorme apparatuur stapel op je meubel had van mij niet gehoeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equazor_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:44
Nee hoor, hier ook een dynaudio gebruiker :-)
Zal mijn set binnenkort ook weer eens posten aangezien hier ook het één en ander is veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

jasjenl schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 00:09:
[...]
Nou, hij schuift eigenlijk heel makkelijk over een laminaat vloer, want er zit vilt onder alle voetjes. Dus op zich is het nog best wel te verplaatsen. Ze bouwen 'm overigens ondersteboven op, dus de bovenste glasplaat wordt op de grond gelegd en dan komt de rest er bovenop. Als ie dan in elkaar zit, moet ie 180 graden gekanteld worden en dat vond ik eigenlijk nog het engste van de hele 'operatie'.

[...]
Mja, die kabels blijft een lastig item... Door de manier waarop ze met alle apparatuur verbonden zitten, de lengtes en ook het grote aantal kabels blijft het moeilijk om die echt mooi weggewerkt te krijgen, zeker aangezien het meubel helemaal open is. Ik heb het al wel wat 'netter' liggen dan voorheen, door gebruik te maken van wat klitteband om kabels bij elkaar te houden, maar ik wil nog wel proberen het wat mooier te krijgen dan nu. Maar helemaal onzichtbaar maken van de kabels is gewoon onmogelijk bij zo'n installatie volgens mij.
Het is volgens mij ook bijna onmogelijk, maar een heel eind komen moet lukken!

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277935

jasjenl schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 00:09:
Hier gaat het over het zelf maken van kabels. Op die manier kan je ervoor zorgen dat de kabels niet onnodig lang zijn en het wat eenvoudiger valt weg te werken. Zou het mijns inziens helemaal af maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-04 16:06

murphsy

Product Monkey

Equazor_ schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 11:03:
Nee hoor, hier ook een dynaudio gebruiker :-)
Zal mijn set binnenkort ook weer eens posten aangezien hier ook het één en ander is veranderd.
Goed idee - ik ben erg benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan08
  • Laatst online: 05-07-2023

daan08

PEBKAC

murphsy schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 10:13:
@bulldoze: Hey, je bent volgens mij de eerste andere Dynaudio luisteraar die ik hier tegenkom. Mooie set hoor. Alleen die enorme apparatuur stapel op je meubel had van mij niet gehoeven ;)
Juist.. ik ben nog op zoek naar een geschikt meubel (dit is heel oud en de set-unworthy!)
De dynaudio's combineren heel goed met de flying moles en tag. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-06 09:09
na een hoop mooie sets gezien te hebben
post ik de mijne ook maar

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/30m7mfa.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/ojf4a1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/n3rvhu.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/xlxrpy.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/r789cm.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/14ikg9z.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/syuu6x.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/wmb7lv.jpg

wat zie je

Sony KDL-40W4210 met Alphacrypt decoder kaart
Sony HT-SF1300 versterker + speakers
Sony RDR-HX780 HDD recorder
Xbox 360 elite 120 GB ( voor legale games en mediacenter)
xbox 360 premium ( voor niet zo legale games ;) )
Logitech Harmony one

we hebben afgelopen september het hele huis opnieuw laten
stucen en toen gelijk besloten om de tv kabels weg te werken in de muur
een vriend van me heeft daarbij geholpen

ook hebben we er nieuwe plinten op laten zetten
en dus loopt al het speakerdraad en de UTP kabel
eronder door

je ziet ook dat we de oude meubels vervangen hebben voor nieuwe

achter het TV meubel heb ik nog een lichtslang in een kabelgoot bevestigd
zodat er s'avonds een lichte gloed achtervandaan komt

benieuwd wat jullie ervan vinden :)

[ Voor 34% gewijzigd door Theo27 op 04-02-2010 13:35 ]

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:00
Ik vind het echt supermooi, heel erg goed en strak alles weggewerkt, kon ik dat maar realiseren op mijn kamer, en heb dat al zo goed mogelijk gedaan.

Alleen zie ik zo een twee drie geen ventilatiegaten in dat meubel, worden de apparatuur dan niet te warm als je de deurtjes dicht hebt?

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-06 09:09
Davidshadow13 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 13:32:
Ik vind het echt supermooi, heel erg goed en strak alles weggewerkt, kon ik dat maar realiseren op mijn kamer, en heb dat al zo goed mogelijk gedaan.

Alleen zie ik zo een twee drie geen ventilatiegaten in dat meubel, worden de apparatuur dan niet te warm als je de deurtjes dicht hebt?
bedankt voor je compliment :)
ik heb er wel ventilatie gaten ingezaagd bij alle componenten
alleen de xboxen worden zo warm dat het deurtje helaas open moet blijven staan
anders zie je binnen een paar minuten een driekwart rode ring en loopt ie vast
bij de HDD recorden en tuner kan het deurtje dicht blijven

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToniBraxton
  • Laatst online: 01-07 01:24
Hupsakee :P

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/jstra/oppo1.jpg

"I got clown in my eyes! Makes me laugh!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Theo27 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 13:07:

bla

Ziet er netjes uit kerel! Zoiets wil ik ook in me nieuwe huis maken. In eerste instantie wordt alles neergezet op t meubel en als we een definitieve plek hebben wil ik alles netjes wegwerken in de muur/achter de plinten en de tv ophangen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisW
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nog even een repost om het plaatjesgehaalte hoog te houden ;)

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2548/4082659947_a7b2b93229_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
Workaholic schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 07:54:
[...]
Parasound + Classe + Pioner 50" + B&W 803S/B&W 804S (803s aan het testen)
Nog steeds?
Daar was je een tijd geleden toch ook al mee bezig en had je zelfs je B&W 804 S-en al in de verkoop staan. Is het toch niet helemaal je van het qua sound of is het de prijs die je vooral doet twijfelen? :P
[...]
Het meubel is 2 meter breed en 55 cm diep. Het type is HE2003-BG-AL, maar dan wel in een speciale maatvoering.
Ik durf het bijna niet te vragen.... quanta kosta? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294506

FeaR1986 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 17:10:
[...]

Nog steeds?
Daar was je een tijd geleden toch ook al mee bezig en had je zelfs je B&W 804 S-en al in de verkoop staan. Is het toch niet helemaal je van het qua sound of is het de prijs die je vooral doet twijfelen? :P
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Is best enige tijd geleden dat ik je post las dat je de 804's te koop ging zetten.

Ben ook wel benieuwd wat je nu ongeveer kwijt was voor die kabels. Zit zelf ook te twijfelen of ik ga biwiren, maar kost me ook 2 keer zo veel kabels en word een beetje duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294506

Theo27 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 13:07:

......

Vind het wel een super mooi meubel alleen vind ik het een beetje jammer dat je het gat aan de achterkant voor de kabels van je xbox een beetje hoog hebt zitten.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op!

Dit is geen "wat-moet-ik-kopen"-topic: start zo'n discussie dan ook niet hier.
Zie ook de Topic Start bij "Wat hebben we liever niet" voor de reden.