Na een tijdje andere delen van dit topic gevolgd te hebben heb ik besloten om ook maar eens de (bescheiden) set van mijn vader te laten zien

De speakers en versterker en cd speler (bijna alles dus) zijn al oud maar klinken nog heel erg goed. Sinds kort is de versterker ook op de tv en op de bluray speler aangesloten waardoor films kijken en tv kijken nu ook via deze boxen gaat en niet via die van de tv.
De versterker is een: Van Medevoort stereo main amplifier ma222
De cdspeler is een : Marantz cd43 kef-signature
en de luidsprekers zijn 2 keer Epos ES11, biwired aangesloten
De radio staat erbij voor de leuk, is wel aangesloten maar staat nooit aan.
Blurays en dvd's kijken we via de dune bdprime 3.0 en daar halen we ook content van de NAS af, die in de meterkast staat.
De tv is alweer wat ouder, een sony kdl 32w4000 als ik het goed heb, deze is prima.
De andere dvdspeler gebruiken we eigenlijk niet meer, hij kan ook opnemen maar omdat we toch digitale tv hebben, gebruiken we hem niet (kan alleen analoog). Binnenkort willen we de Humax 5050c aanschaffen om tv te kunnen opnemen en natuurlijk om tv te kijken. Omdat deze ook in het netwerk gehangen kan worden kunnen we uiteindelijk ook nog de tvopnames archiveren of evt. branden als dat nodig is.
M'n vader wilt misschien ook nog een 5.1 set kopen, maar dan deze luidsprekers en versterker houden voor de muziek. De set is hem heel dierbaar en zal ook nooit verdwijnen.
Dat betekend dat er een extra versterker voor de surround set zal komen en dan moet de kast opnieuw ingedeeld worden. Ook de luidsprekers zullen niet vervangen worden, maar voor muziek gebruikt worden. Er komen dan dus 5 extra luidsprekers bij + een subwoofer.
[
Voor 24% gewijzigd door
Mathieuh op 16-01-2010 11:04
]