Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 208 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 43.672 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:09:
maar was gewoon een battleground en de schildknaap was fictief haha niet dat ik echt iemand zogek heb gekregenom rond te lope als mn schildknaap die mn harnasje poetst en mn paardje opzadeld hahaha...mmm vivaladen voegt dat laaste ff op zn to do list--.> Zoek een schandknaap haha
:/

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:10

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

khrin schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:13:
@hierboven
Argent Tournament dailies geven je een mogelijkheid om een schildknaap met paard te nemen.
Deze kan zelfs naar de bank of mailbox gaan mits een grote cooldown en een vlag dragen!
Die vlag, dat wist ik. Maareeh, bank of mailbox? Vertel :).

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
Goede middag allemaal,

ik kom er net 1 uur geleden achter dat de verschillende wings in ICC allamaal onder dezelfde zone vallen.. lekker boeiend zul je denken.. ja wel als je dacht om de lower spire in te halen, de guild had dat al eerder deze week gedaan, om vanavond samen de nieuwe boses te proberen.

Ik ging er dus eigenlijk van uit dat de, in 4 gedeelde stukken, content 4 zones en dus ook raid locks zijn krijgen, valt tegen dus.

Nu kan ik me dat op zich wel begrijpen, Naxx was ook zo (naar horen zeggen, ik ben zelf na 3 jaar pauze bij 3.2 weer begonnen) Maar zo wordt het straks vrij onmogelijk om heel ICC te puggen. Nee ik zeg niet dat het makkelijk moet zijn heck het mag van mij onmogelijk zijn, maar laat het dan onmogelijk zijn kwa moeilijkheid en niet kwa tijdsduur. Want het wordt onmogelijk om 10/25 puggers te vinden die voor 6+ uur content te clearen.

Wat zou er op tegen zijn om de 4 delen ook in 4 verschillende zones met Raid locks te plaatsen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Dricus schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:21:
[...]

Die vlag, dat wist ik. Maareeh, bank of mailbox? Vertel :).
Kost je 150 Argent Tournament tokens voor een mount voor je pet zodat je die opties krijgt (met grote CD, maar toch vaak handig 1x in de zoveel tijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hydra schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:18:
[...]
Weekje terug heb ik op m'n druid alle oude dungeon achievements binnen zitten hengelen. Dat was echt heel erg grappig. SM Cath bijvoorbeeld: naar binnen rennen met de hele instance op sleeptouw, eindboss pullen, swiperdeswipe, klaar :D
Die doe ik met mn warrior ook heel simpel. Ren naar binnen, pull de boss, ga in een hoekje staan met mn rug tegen de muur en alle mobs meppen zichzelf kapot op mn damage shield :P

Af en toe een keer een shockwave of thunderclap er tussendoor en ik kan weer /afk.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

TweakerMaert schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:23:
Goede middag allemaal,

ik kom er net 1 uur geleden achter dat de verschillende wings in ICC allamaal onder dezelfde zone vallen.. lekker boeiend zul je denken.. ja wel als je dacht om de lower spire in te halen, de guild had dat al eerder deze week gedaan, om vanavond samen de nieuwe boses te proberen.

Ik ging er dus eigenlijk van uit dat de, in 4 gedeelde stukken, content 4 zones en dus ook raid locks zijn krijgen, valt tegen dus.

Nu kan ik me dat op zich wel begrijpen, Naxx was ook zo (naar horen zeggen, ik ben zelf na 3 jaar pauze bij 3.2 weer begonnen) Maar zo wordt het straks vrij onmogelijk om heel ICC te puggen. Nee ik zeg niet dat het makkelijk moet zijn heck het mag van mij onmogelijk zijn, maar laat het dan onmogelijk zijn kwa moeilijkheid en niet kwa tijdsduur. Want het wordt onmogelijk om 10/25 puggers te vinden die voor 6+ uur content te clearen.

Wat zou er op tegen zijn om de 4 delen ook in 4 verschillende zones met Raid locks te plaatsen ?
Wat is er op tegen dat het handig is om een vaste hoeveelheid spelers (aka: guild) te hebben om content volledig te clearen?

Sowieso was Naxx eerst ook rond de 4 uur om te puggen, nu is het binnen een uurtje clear. Kwestie van ervaring / gear lijkt me voordat ICC hetzelfde lot treft. 4/7 ICC ben je nu ook binnen een uur doorheen, de rest is nog even leren maar over een maand ros je daar ook zo doorheen met een redelijke PUG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inferno schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:23:
[...]

Kost je 150 Argent Tournament tokens voor een mount voor je pet zodat je die opties krijgt (met grote CD, maar toch vaak handig 1x in de zoveel tijd).
maar zit ie dan constant op zn mount of alleen als je hem wegstuurd voor een klusje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Weer een weekeind voorbij (die gaan wel snel hoor!) en dit keer heel wat gedaan met craften. Ik heb op één van m'n alts, een lv60 priest, besloten om toch maar eens een profession te starten. Ik had al heel veel cloth verzameld, zodanig dat mijn bank al vol aan het lopen was. Tailoring was dus de profession die ik ben gestart op deze priest. Ik ben in een paar dagen tijd al een heel eind gekomen. Halverwege de runecloth fase ben ik gestrand wegens gebrek aan runecloths. Dit is wel makkelijk op te lossen wanneer ik met mijn main een paar rondjes in stratholme ga rondrennen. Hetzelfde heb ik gedaan toen ik nog extra wool cloth (110g+ op AH per stack, waanzin!) en silk cloth nodig had. Silk cloth was een eitje, ik kon gewoon Scarlet Monastary (armory) inrennen en zo'n beetje alles tot aan Herod's deur aan meenemen om vervolgens een paar consecrates neer te leggen en 5 minuten te looten. Nu ben ik een blood elf paladin en voor wool cloth moest ik naar de Stockades toe in hartje Stormwind. Het was al erg laat dus ik hoopte erop er niet veel mensen tegen te komen terwijl ik vrolijk door de voordeur naar binnen ren. Gelukkig had ik gelijk en heb ik hoogstens een paar guards op m'n nek gekregen en halverwege kreeg ik een DoT van een druid op me.

Verder heb ik in het weekeind ook veel met mijn mage alt gespeeld. Deze is nu van 53/54 naar 56.5 gegaan terwijl ik zijn enchanting van 234 naar 300 heb gebracht. Hierdoor is deze tenminste helemaal outlands ready wanneer ik nog anderhalve level erbij weet te halen. Ik speel veel samen met een andere guildy zijn alt nu (een prot warrior) en daardoor kan ik makkelijk aan random dungeons komen, ook op die level al. Dat is op zich wel leuk omdat ik heel veel van de classic/tbc dungeons nog nooit heb gedaan. Zo heb ik voor het eerst BRD deels mogen doen in deze random dungeon groups. Nu lopen we allebei in redelijk wat heirloom gear dus zijn we lichtelijk overgeared voor de content. Dat zorgt er tenminste wel voor dat we er lekker snel doorheen kunnen gaan als we een competente healer kunnen vinden. Hij pulled makkelijk 1 á 2 groepjes (afhankelijk van de grootte) en ik 1-button rotatie mezelf er lekker doorheen (blizzard). Heerlijk om 2.5k op een groepje van 6 te knallen per 'tick'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:30

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Inferno schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:27:
Sowieso was Naxx eerst ook rond de 4 uur om te puggen, nu is het binnen een uurtje clear. Kwestie van ervaring / gear lijkt me voordat ICC hetzelfde lot treft. 4/7 ICC ben je nu ook binnen een uur doorheen, de rest is nog even leren maar over een maand ros je daar ook zo doorheen met een redelijke PUG.
Festergut 25 Man uitgaande van 17 DPS heb je per DPS minimaal 7.5k DPS nodig om uberhaupt de enrage timer te halen ;) Ik denk niet dat er veels 25Mans pugs zijn die dit halen ;)

Hoe dan ook na een weekend rust ( geen raids ) vanavond naar rotface 25Man, het schijnt dat deze makelijkers is dan Festergut die we afgelopen Donderdag hadden omgelegd ( Vrijdag is onze 10 Man clear avond, afgelopen vrijdag 4 10Mans die ToC10/ToGC10 en ICC gecleared ( althans tot de Prof ) ) en vanavond en morgen weer verder met ICC25.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
Inferno schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:27:
[...]
Wat is er op tegen dat het handig is om een vaste hoeveelheid spelers (aka: guild) te hebben om content volledig te clearen?

Klopt is ook zo, echter zijn wij een vrij casual raiding guild. Casual in de zin van je hoeft er ook niet altijd te zijn, geen DKP /roll , etc.. gewoon wel georganiseerd en toch vrijblijvend. Echter wordt er elke woensdag een start gemaakt met ICC.. de dag waarop ik niet kan :< dus leek het mij wel fijn als ik toch, via een pug, "bij zou kunnen komen" op 4/7 bijvoorbeeld om op de volgende raiding avond 5-7/7 te doen.

Als het zo blijft zal ik de laatste zijn die fora af gaat QQ-en maar voor de niet-hardcore spelers lijkt een 4 zone systeem met verschillende locks fijner.. en voor hardcore schaadt het ook niet toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
TweakerMaert schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:33:
Als het zo blijft zal ik de laatste zijn die fora af gaat QQ-en maar voor de niet-hardcore spelers lijkt een 4 zone systeem met verschillende locks fijner.. en voor hardcore schaadt het ook niet toch ?
Het schaadt niet, maar het is progression-wise een beetje raar als je een deel van de dungeon gewoon kunt bypassen en rechtstreeks naar de laatste boss kunt lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 12:05
Voor pugs is het inderdaad wel handig als het is opgedeeld. Zo krijg je alleen de eerste 4 bosses down en is de avond om als je bij boss 5 bent. Maar ach, dat is dan het voordeel van een raid die over heel de week gespreid door kan gaan.

Festergut 25 kan je wel vergeten met een pug inderdaad. Zelfs top dps in ICC10 of ToC25 haalt nog lang niet de 7,5k.

[ Voor 51% gewijzigd door Divak op 11-01-2010 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:28:
[...]

maar zit ie dan constant op zn mount of alleen als je hem wegstuurd voor een klusje?
als jij loopt, loopt hij ook. als jij een grondmount pakt en gaat lopen dan mount hij ook op z'n paardje en huppelt achter je aan. vliegen kan hij helaas nog niet :P

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

HawVer schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:08:
[...]

Revenge is idd een erg lekkere als warrior. Ik doe mijn guests eigenlijk alleen nog maar in defensive stance. Maar met levelen icm dungeons moet ik uitkijken. Inclusief alle dungeon guests schiet ik bijna een level naar voren na het voltooien van een dungeon. Ik heb al een aantal dungeons moeten overslaan omdat ze niet meer in de lfg tool te selecteren zijn. Ik moet ze voor mijn achievments nog een keer doen dus moet ik er nog een keer los induiken. :P
Ja inderdaad, op lvl 49-55 kreeg ik constant BRD kwam me echt de keel uit. Ook snap ik niet waarom in de LFG tool er bij Hellfire ramparts lvl 58-67 staat. Ik doe gewoon wat er op mijn pad terecht komt en ik zie wel ik hoef echt niet perse alle dungeons gedaan te hebben (Dit is mijn 9de? char) ik heb ze onderhand wel gezien maar elke keer als een andere class wat het wel leuk maakt voor die 2 of 3 keer dat ik daar ga kijken.
Enige waar ik over inzit is de gear, ik wil meer def/shieldblock gear, ik probeer nu str/agi/sta gear te krijgen om zo niet teveel crit te verliezen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
Progression, bazen skippen zou dan inderdaad mogelijk en daarom zullen 4 zones dus niet gewenst zijn, een goede reden (toch zie ik bliz de puggies/uber casuals nog wel tegemoetkomen) zelf ben ik trouwens een gem 15-20 uur per week spelende casual player met baan/vriendin/cursussen.

dan maar ervoor zorgen dat ik wel kan spelen op woensdag :) of anders gewoon eieren voor mn geld nemen en wat frostbadges mislopen (en kans op 2 druid tank items in de 1e wing (belt en gloves geloof ik))

Verder trouwens alleen maar goede ervaringen met ICC, leuke afwisselende gevechten, leuke trash en dan zijn we nog maar net op de helft :)

(1e zin niet lekker duidelijk)

[ Voor 4% gewijzigd door TweakerMaert op 11-01-2010 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Hydra schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:18:
[...]

Weekje terug heb ik op m'n druid alle oude dungeon achievements binnen zitten hengelen. Dat was echt heel erg grappig. SM Cath bijvoorbeeld: naar binnen rennen met de hele instance op sleeptouw, eindboss pullen, swiperdeswipe, klaar :D Paar minuten later sta je weer buiten. Als beartank mitigate je enorm veel damage en je healed elke 6s voor iets van 1400 health omdat je elke swing wel iets crit. Volgende projectje is denk ik oude outland instances. De meeste daarvan heb ik uberhaupt nooit op heroic gedaan.
Die zijn allemaal goed te doen, op Mana Tombs en MGT na. De eindbaas van MT doet een BOEL spell damage, en root je constant met zn frostnova. Op een gegeven moment kom je dan na al het shiften in mana problemen. Ik vond 'm vrij irritant iig. MGT heb ik eerlijk gezegd nooit geprobeerd, voornamelijk omdat ik het in T8-gear heb geprobeerd. Maar de 50k Pyro van Kael schrok me een beetje af. En Vexallus schijnt ook niet echt makkelijk te zijn..

Naja, give it a go! Als je je druid ook voor 3.0 zn Flight Form hebt laten doen kun je in SH mooi ook weer een poging tot Anzu-mount doen :>

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Blistimo schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:55:
Naja, give it a go! Als je je druid ook voor 3.0 zn Flight Form hebt laten doen kun je in SH mooi ook weer een poging tot Anzu-mount doen :>
Nee, die quest heb ik nu wel opgepikt trouwens. Neem aan dat ik Anzu nog wel kan summonen? Dat is eigenlijk een van de redenen dat ik bedacht heb dat ik de oude heroics ga doen: die mount is cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
ShadowBumble schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:33:
[...]

Festergut 25 Man uitgaande van 17 DPS heb je per DPS minimaal 7.5k DPS nodig om uberhaupt de enrage timer te halen ;) Ik denk niet dat er veels 25Mans pugs zijn die dit halen ;)

Hoe dan ook na een weekend rust ( geen raids ) vanavond naar rotface 25Man, het schijnt dat deze makelijkers is dan Festergut die we afgelopen Donderdag hadden omgelegd ( Vrijdag is onze 10 Man clear avond, afgelopen vrijdag 4 10Mans die ToC10/ToGC10 en ICC gecleared ( althans tot de Prof ) ) en vanavond en morgen weer verder met ICC25.
Festergut doe je met 19 dps-ers. 1 Tank, 5 healers en de rest dps. Gewoon een kwestie van goed spreiden (8 yards) en op tijd huggen. Festergut is makkelijker dan rotface. Dat kan ik je verzekeren. Raiddamage is hoger en instabieler bij Rotface. Daarnaast is de screw up factor bij Rotface een stuk lager. een paar foutjes en je wiped. Na 3.30 spawnen er iedere 6 seconden little oozes. Dat betekent veel lopen en dus minder dps. Dit is echt een dps race met add control. Erg leuk gevecht tho!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
RichardvdD schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:41:
Voor pugs is het inderdaad wel handig als het is opgedeeld. Zo krijg je alleen de eerste 4 bosses down en is de avond om als je bij boss 5 bent. Maar ach, dat is dan het voordeel van een raid die over heel de week gespreid door kan gaan.

Festergut 25 kan je wel vergeten met een pug inderdaad. Zelfs top dps in ICC10 of ToC25 haalt nog lang niet de 7,5k.
Sorrie, toen ik uit ToC25 kwam trok ik al meer als 10k als warrior, moesten we nog met icc beginnen, nu was (en ben) ik wel super gegeared, maar het is niet zo dat je per-see icc gear moet hebben om die nummers te halen. Op festergut zat ik vd week op bijna 9k dps inclusief lopen.

Het ligt puur aan de mensen die je meeneemt in je pug, maar voordat ik zoiets als icc moet gaan puggen hebben we in de guild nog meerdere alt groepen die gemiddeld beter zijn als pug groepen.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Carnagy schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:07:
[...]

Festergut doe je met 19 dps-ers. 1 Tank, 5 healers en de rest dps. Gewoon een kwestie van goed spreiden (8 yards) en op tijd huggen. Festergut is makkelijker dan rotface. Dat kan ik je verzekeren. Raiddamage is hoger en instabieler bij Rotface. Daarnaast is de screw up factor bij Rotface een stuk lager. een paar foutjes en je wiped. Na 3.30 spawnen er iedere 6 seconden little oozes. Dat betekent veel lopen en dus minder dps. Dit is echt een dps race met add control. Erg leuk gevecht tho!
ligt er een beetje aan wat voor raid DPS je meeneemt, zoals je in mijn vorige post kan zien. de kill die wij deden waren 3 tanks, waarvan 1 in dps spec was gegaan met ong 3k dps. daarnaast 16x DPS en 6 healers.

we hebben wel een paar wipes gehad op enrage timer, maar naar een paar pogingen ging hij toch gewoon neer met nog 30 seconden te gaan.

Hetzelfde dat we gisteren anub'arak heroic 25 hebben gedaan met 15 dps, 2 tanks en 8 healers. gewoon omdat de DPS in de guild zat is en dan is dit faceroll mode elke healer een pc target, 2 healers op de adds tank, 1 healer op de mt en de laatste ffa.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:03:
[...]

Ik hoop ook eigenlijk level 65 te halen in HP, maar ik vrees dat ik het net niet redt. Misschien als ik nog een instance tussendoor doe. Terrokar vind ik helemaal niks, Zangamarsh gaat nog wel op zich.
Maar Nagrand is echt flink doorrammen, zeker met flying mount zodat je niet rond dat PvP stuk (ben naam kwijt) hoeft te rennen.

Ik heb wel besloten om een PvP + PvE DPS char van deze te maken, aangezien ik al 2 healers en 3 tanks op level 80 heb. Geen PvP specs tot nu toe, maar m'n vriendin wil samen met mij Alliance de grond in kunnen meppen :) Dat wordt dus met deze char. Plan ligt er al... met Emblems hoogste PvP gear kopen. Maar misschien komt Cataclysm tegen die tijd al uit :P
mijn rogue wordt pvp only. samen met mijn zwager die feral kitty is. samen beetje stealthen en pvpen lijkt ons wel vet. rogue druid leek ons wel goed duo allebei stealth en goede burst dps. denk dat ik alles maar met honor ga doen kep paladin wel voor raiding/instances dus dat hoef ik met rogue niet nog een keer.

ik weet nog dat we het hadden over de bg van lvl 20 tot 29. jij was daar ook bezig dacht ik en ik was op dat moment 29 en hadden het beide op de pvp in wsg :) lvlen gaat dan toch super snel dat zie je maar weer. alweer bijna 40lvls verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Even een Retri Pala vraagje. Ben net 72 gedinged en heb de eerste Northrend dungeons gerunned als DPS. Nu kreeg ik steevast te horen dat mijn DPS nogal zuigt. Op zich zit daar een kern van waarheid in want ik ben ranged gewend en sta dus nogal eens op een target te meppen die achter me staat omdat die dingen constant rondrennen. Daardoor komen mijn atcks niet allemaal aan. Call it slackin', ik noem het een kwestie van wennen. :p (Focus me nog teveel op de knoppen van mijn FCFS rotatie waardoor ik niet altijd snel genoeg zie dat ik in het luchtledige sta te meppen :o ).
Nu is mijn vraag wat ik het beste kan stacken. Vooralsnog ga ik voor STA en STR en restant AP en Crit. ( ARMORY )
Ik heb een beetje lopen knoeien met de voorgestelde spec van Zygor's Guide, maar naar mijn idee kan het daaraan niet liggen.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 13-09 16:51
DrFlash schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:43:
[...]

als jij loopt, loopt hij ook. als jij een grondmount pakt en gaat lopen dan mount hij ook op z'n paardje en huppelt achter je aan. vliegen kan hij helaas nog niet :P
Weet je zo ook z'n naam zodat ik hem op Thottbot kan opzoeken? Ik kan iig op 'shield bearer' niet iets vinden

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
HawVer schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:12:
[...]

Weet je zo ook z'n naam zodat ik hem op Thottbot kan opzoeken? Ik kan iig op 'shield bearer' niet iets vinden
argent squire

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gekheid schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:11:
[...]

mijn rogue wordt pvp only. samen met mijn zwager die feral kitty is. samen beetje stealthen en pvpen lijkt ons wel vet. rogue druid leek ons wel goed duo allebei stealth en goede burst dps. denk dat ik alles maar met honor ga doen kep paladin wel voor raiding/instances dus dat hoef ik met rogue niet nog een keer.

ik weet nog dat we het hadden over de bg van lvl 20 tot 29. jij was daar ook bezig dacht ik en ik was op dat moment 29 en hadden het beide op de pvp in wsg :) lvlen gaat dan toch super snel dat zie je maar weer. alweer bijna 40lvls verder.
Haha ja klopt :D daar zat ik echter op mn Rogue ook. Later is m'n vriendin uitgelopen op haar Paladin, ben ik rond level 45-50 met m'n Shaman meegekomen, en nu dan op m'n Paladin. Die bevalt me wel; echt supersterk. Ik pull overal 6+ mobs, de getallen vliegen door m'n beeld en kom er 90% of meer hp en mana uit.

Alliance die ik tegenkom gaat tegen de vlakte. Zelfs een DK die het niet aandurfde gisterenavond. Een Warrior wel, die met 70% hp tegen me begon. Ik mep 'm naar hetzelfde, stun 'm, cast Exorcism op beetje afstand en zodra hij uit de stun komt, popt ie lolstorm :) Ik liep precies uit range ervan en 'kite' hem totdat z'n lolstorm afgelopen was. Daarna was het een dooie Warrior.

Ik heb nooit veel PvP ervaring gehad, maar nu ik deze char vanaf het begin gebruik voor ook PvP, is het ook leuker dan kansloos tot moes gehakt te worden.
Rogue + Kitty klinkt inderdaad goed. Leuk combi, vooral omdat je gevechten kunt uitpikken.

M'n vriendin werd gisteren aangevallen door een Hunter en Frost Mage. Ik liep een stuk verderop, en moest zeker een 20-25sec vliegen. Ze hield het lang uit, maar net dood toen ik aankwam. De Hunter had ze echter op 10% weten te krijgen (en de Mage op 60% oid, kudo's voor haar), die had ik in 1 mep dood. De Mage probeerde weg te komen, maar <3 Pursuit of Justice, die was even later ook dood.

Welk level zijn jullie nu? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
M'n paladin is nu level 21 en heb al naar de prot tree zitten kijken waar IMHO erg leuke talents in zitten. Vraag me alleen af of het niet nog wat te vroeg is om nu al prot te speccen omdat de eerste talents vooral defensief zijn. Maar 6 mobs pullen per keer spreekt me wel aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

RaDKiLL schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:12:
Even een Retri Pala vraagje. Ben net 72 gedinged en heb de eerste Northrend dungeons gerunned als DPS. Nu kreeg ik steevast te horen dat mijn DPS nogal zuigt. Op zich zit daar een kern van waarheid in want ik ben ranged gewend en sta dus nogal eens op een target te meppen die achter me staat omdat die dingen constant rondrennen. Daardoor komen mijn atcks niet allemaal aan. Call it slackin', ik noem het een kwestie van wennen. :p (Focus me nog teveel op de knoppen van mijn FCFS rotatie waardoor ik niet altijd snel genoeg zie dat ik in het luchtledige sta te meppen :o ).
Nu is mijn vraag wat ik het beste kan stacken. Vooralsnog ga ik voor STA en STR en restant AP en Crit. ( ARMORY )
Ik heb een beetje lopen knoeien met de voorgestelde spec van Zygor's Guide, maar naar mijn idee kan het daaraan niet liggen.
Als je teveel moet focussen op je FCFS om ook nog op andere dingen te letten, installeer dan de CLCRet addon. Deze geeft duidelijk weer wat de volgende skill is die je moet gebruiken. Het wordt wel een beetje ezmode op die manier, maar het geeft je wel de gelegenheid om wat meer op je omgeving te letten en minder op je cooldowns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 13-09 16:51
Lol: Rennen kreng

Afbeeldingslocatie: http://static.wowhead.com/uploads/screenshots/normal/127638.jpg

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Judgement->crusader strike->divine storm en excorcism als het mogelijk is. En onder de 20% je hammer erbij gooien. Veel makkelijker kan het bijna niet :+
Hydra schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:23:
M'n paladin is nu level 21 en heb al naar de prot tree zitten kijken waar IMHO erg leuke talents in zitten. Vraag me alleen af of het niet nog wat te vroeg is om nu al prot te speccen omdat de eerste talents vooral defensief zijn. Maar 6 mobs pullen per keer spreekt me wel aan ;)
6 mobs pullen kan je met retribution ook :P Tijdens het levelen merkte ik maar weinig voordelen aan prot. Solo'en lukt makkelijk als ret, en ook meerdere mobs tegelijk is geen probleem. Ook heb ik vanaf lvl 1-80 in elke instance getanked als retribution met righteous fury aan een schild in m'n hand. :+

[ Voor 76% gewijzigd door Divak op 11-01-2010 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Voor zover ik weet, zorg dat je rond de 150 hitrating hebt als je lvld, dan heb je genoeg voor alle normal dungeons.

Daarnaast:

Crusaderstrike --> Judgement --> Divine Storm --> Crusaderstrike --> Consecration/Exorcism --> Judge. Dat is de rotation. Meer hoef je er niet aan te doen ^^

owja.. je kunt af en toe nog Holy wrath gebruiken op ud mobs, hier is vrijwel altijd ruimte voor op het consecration/Exorcism moment.

op bosses activate je je Avenging wrath als hij nog 30% hp hebt, en op bosses gebruik je seal of corruption/vengeance.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Festergut doe je met 19 dps-ers. 1 Tank, 5 healers en de rest dps. Gewoon een kwestie van goed spreiden (8 yards) en op tijd huggen.
Als je dit met 1 tank doet dan moet jullie raid damage wel erg hoog zijn. De tank krijgt namelijk iedere 12 seconden een debuf. Die stacked tot 10, bij 10 debuffs gaat de tank gewoon dood. Jullie killen deze baas dus binnen 2 minuten. Dan zitten jullie zo rond de 17K DPS netjes.

[ Voor 5% gewijzigd door Ryack op 11-01-2010 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stats: Strength, Strength, Strength, Crit en evt. Agility en dan Stamina alleen voor survivability, maar dat zit op bijna alle gear. Hit is handig als de mobs wat hoger level zijn. Expertise pas tegen en op level 80.
Gebruik je Consecration, spam alles wat van cooldown komt, gebruik Seal of Command op trash en eventueel Seal of Corruption op bosses die langer leven, zodat de opgebouwde stack dan ook nut heeft.
Je spec ziet er op zich prima uit. Gebruik BoM natuurlijk, daar mag je ook 2 talentpoints in gooien.
Vergeet Exorcism ook niet te casten als Art of War procced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 15:43
Hydra schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:23:
Volgens mij kun je gerust al prot speccen, zeker als je je char ook al een beetje leuke gear met enchants geeft. Crusader enchant op je wapen bv. is superlekker en OP op dat level, de rest maximaal op stamina & strength enchanten. De defensieve talents zorgen er juist voor dat je meer tegelijk kunt pullen.

Zoals hierboven ook al aangegeven kun je dit trouwens ook gewoon met Retri-spec, zeker als je goeie/enchanted gear hebt.

[ Voor 8% gewijzigd door stefanass op 11-01-2010 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra, ik adviseer je sterk om gewoon Retri te gaan. Ik pull ook 6+ mobs en die gaan enorm snel neer en heb absoluut geen health/mana problemen, met Seal of Command en BoM.
Zodra je Seal of Command krijgt, kun je zeker 3 mobs tegelijk pullen. Met The Art of War erbij kan je nog veel meer pullen (instant heal procs).
Ik heb Protection offspec, met de gedachte om dat mass-pullen af en toe te passen, maar het kan ook met Retri. En tanken kan inderdaad ook met Retri+Shield+1H.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:20:
[...]

Haha ja klopt :D daar zat ik echter op mn Rogue ook. Later is m'n vriendin uitgelopen op haar Paladin, ben ik rond level 45-50 met m'n Shaman meegekomen, en nu dan op m'n Paladin. Die bevalt me wel; echt supersterk. Ik pull overal 6+ mobs, de getallen vliegen door m'n beeld en kom er 90% of meer hp en mana uit.

Alliance die ik tegenkom gaat tegen de vlakte. Zelfs een DK die het niet aandurfde gisterenavond. Een Warrior wel, die met 70% hp tegen me begon. Ik mep 'm naar hetzelfde, stun 'm, cast Exorcism op beetje afstand en zodra hij uit de stun komt, popt ie lolstorm :) Ik liep precies uit range ervan en 'kite' hem totdat z'n lolstorm afgelopen was. Daarna was het een dooie Warrior.

Ik heb nooit veel PvP ervaring gehad, maar nu ik deze char vanaf het begin gebruik voor ook PvP, is het ook leuker dan kansloos tot moes gehakt te worden.
Rogue + Kitty klinkt inderdaad goed. Leuk combi, vooral omdat je gevechten kunt uitpikken.

M'n vriendin werd gisteren aangevallen door een Hunter en Frost Mage. Ik liep een stuk verderop, en moest zeker een 20-25sec vliegen. Ze hield het lang uit, maar net dood toen ik aankwam. De Hunter had ze echter op 10% weten te krijgen (en de Mage op 60% oid, kudo's voor haar), die had ik in 1 mep dood. De Mage probeerde weg te komen, maar <3 Pursuit of Justice, die was even later ook dood.

Welk level zijn jullie nu? :)
op dit moment ben ik 65 en hij is 64. we proberen altijd in de queue te zitten voor random bc instance. we hebben nu ramparts, blood furnace and slave pens gehad. en af en toe een bgtje er tussendoor voor de afwisseling. maar rond lvl 60-64 ben je grijs/groen voor de hogere lvls in de bg dus ben je egt binnen notime dood. ook is het nu wel een stuk minder leuk in bg vanwege dk's. die zijn er echt massaal. allemaal in blauwe gear en samen met blood spec zijnd ie echt lastig om down te krijgen. beide hebben we ook heirloom shoulders en chest voor 20%exp en ik heb ook nog 4 heirloom wapens (2 swords en 2 daggers) voor de afwisseling.

jah het uit kunnen pikken van gevechten vanuit stealth beviel ons wel. ik heb tot nu toe gepvpd op war
lock, warrior en holy paladin dus wel beetje pvp ervaring en nu dus maar eens proberen met rogue/druid.

jullie 2 hebben nu dus beide paladins? dat is ook wel sterk lijkt me veel tools enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oaquasis
  • Laatst online: 16-09 23:06
Qua spec zit je redelijk goed...Alleen zou ik die 2 punten in deflection niet doen, aangezien je meer hebt aan Seals of the Pure (Holy Tree). Deze verhoogd de dmg van je Seal of Vengeance die je gebruikt op single target bosses. Voor alle multi-target fights/trash moet je Seal of Command gebruiken. Als je mana-problemen hebt met Judgement of Wisdom judgen anders met light. Tijdens het levelen is een glyph of Exorcism wel nice...Ik zou iig die glyph of Seal of Command switchen met of Glyph of Exorcism, Glyph of Consecration of Glyph of Seal of Vengeance (maar die is alleen op bossfights nuttig als je de cap met je gear nog niet haalt).
Qua gear moet je eigenlijk alleen op STR focussen, de rest komt dan vanzelf wel mee. Op lvl80 wel effe op je hit en in mindere mate expertise gaan letten (8% hit en 26 expertise (niet rating!)). Maar voor de rest gewoon lekker makkelijk str gemmen.
Voor de rest zou ik je nu nog niet echt druk maken om wat slackish dps...Als je indd die FCFS rotatie een beetje onder de knie krijgt gaat het op 80 alleen maar makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gekheid schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:38:
[...]

op dit moment ben ik 65 en hij is 64. we proberen altijd in de queue te zitten voor random bc instance. we hebben nu ramparts, blood furnace and slave pens gehad. en af en toe een bgtje er tussendoor voor de afwisseling. maar rond lvl 60-64 ben je grijs/groen voor de hogere lvls in de bg dus ben je egt binnen notime dood. ook is het nu wel een stuk minder leuk in bg vanwege dk's. die zijn er echt massaal. allemaal in blauwe gear en samen met blood spec zijnd ie echt lastig om down te krijgen. beide hebben we ook heirloom shoulders en chest voor 20%exp en ik heb ook nog 4 heirloom wapens (2 swords en 2 daggers) voor de afwisseling.

jah het uit kunnen pikken van gevechten vanuit stealth beviel ons wel. ik heb tot nu toe gepvpd op war
lock, warrior en holy paladin dus wel beetje pvp ervaring en nu dus maar eens proberen met rogue/druid.

jullie 2 hebben nu dus beide paladins? dat is ook wel sterk lijkt me veel tools enzo
Cool, we gaan gewoon bijna gelijk op :)
Instances is voor ons iets lastiger, maar zo af en toe lukt dat ook. BG's doe ik ook niet, totdat ik in ieder geval minimaal 65 of 66 ben, anders ben je inderdaad een schietschijf, daar is voor mij geen lol aan te beleven. De DK's maken het ook minder leuk, al geeft het natuurlijk wel een leuk gevoel als je er 1 af kan maken :) Ik cleanse hun diseases, dan doen ze al een stuk minder damage.
We zijn inderdaad 2 retri's. Veel tools, en ik probeer ze ook allemaal te gebruiken. Leuk om te leren, en het is ook leuk om een keer sterk te zijn in PvP. M'n vriendin en ik samen als verdediging in WSG zorgt voor een goede stalen muur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
stefanass schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:31:
Volgens mij kun je gerust al prot speccen, zeker als je je char ook al een beetje leuke gear met enchants geeft. Crusader enchant op je wapen bv. is superlekker en OP op dat level, de rest maximaal op stamina & strength enchanten. De defensieve talents zorgen er juist voor dat je meer tegelijk kunt pullen.
Heb Crusader op m'n heirloom wapen en +3 stats op m'n heirloom chest. Crusader procs zijn inderdaad vrij uber, maar dat gebeurt me erg weinig. Mep je wel opeens voor een heel stuk meer :D

Ga binnenkort maar 'es een instance tanken, kijken hoe dat is. Paladin tanken lijkt me erg leuk, maar ik heb alleen niet enorm veel zin d'r helemaal naar 80 te levellen, ook omdat ik toch al een druid tank heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Hydra schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:52:
[...]

Heb Crusader op m'n heirloom wapen en +3 stats op m'n heirloom chest. Crusader procs zijn inderdaad vrij uber, maar dat gebeurt me erg weinig. Mep je wel opeens voor een heel stuk meer :D

Ga binnenkort maar 'es een instance tanken, kijken hoe dat is. Paladin tanken lijkt me erg leuk, maar ik heb alleen niet enorm veel zin d'r helemaal naar 80 te levellen, ook omdat ik toch al een druid tank heb.
Ik heb zelf +100 hp op m'n chest gezet :P uiteraard tank ik er ook mee :) maar meer survivability ( 100 hp dus ) vind ik beter dan +3 to stats ( op een warrior dan ).

[ Voor 0% gewijzigd door Dakreal op 11-01-2010 16:06 . Reden: het is maar +3 to stats en niet +30 :P ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

+4 stats op chest, bij mn druid alt (net lvl 41 geworden) 4k hp als ik tank zelf buffed. heirloom gear voor feral cat en bear. ook een set voor resto als ik toch een x moet healen , kan nu queuen als dps, tank of healer , altijd instant groups. Alleeen net mauradon orange geprobeerd, mobs zijn net iets te hoog, veel misses = weinig threat. maar terug komen als ik 2-3 lvls hoger ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Hydra schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:59:
[...]

Nee, die quest heb ik nu wel opgepikt trouwens. Neem aan dat ik Anzu nog wel kan summonen? Dat is eigenlijk een van de redenen dat ik bedacht heb dat ik de oude heroics ga doen: die mount is cool :)
Ja, zolang je de gehele questline ff afrondt krijg je als het goed is een summoning orb aan je keychain waarmee je Anzu kunt summonen. Vergeet niet de kamer eerst ff leeg te meppen voor je 'm summont, heb je genoeg ruimte om als Anzu banisht naar de andere kant van de kamer te lopen om de swarm vogels down te swipen.

De questchain zelf mag je op lvl 80 niet echt veel problemen meer opleveren :>

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Blistimo schreef op maandag 11 januari 2010 @ 16:06:
De questchain zelf mag je op lvl 80 niet echt veel problemen meer opleveren :>
Was al in SH normal bezig geweest om een beetje rep te grinden. Heb op m'n druid erg weinig TBC instances gedaan (heb ik pas gestart nadat m'n mage level 70 was) dus die is nog nieteens honored :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:55

Auredium

Informaticus Chaoticus

Op pets zoals die cast ik altijd Crubeling Cookie zodat hij twee keer zo groot word. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
DrFlash schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:07:
[...]

Sorrie, toen ik uit ToC25 kwam trok ik al meer als 10k als warrior, moesten we nog met icc beginnen, nu was (en ben) ik wel super gegeared, maar het is niet zo dat je per-see icc gear moet hebben om die nummers te halen. Op festergut zat ik vd week op bijna 9k dps inclusief lopen.

Het ligt puur aan de mensen die je meeneemt in je pug, maar voordat ik zoiets als icc moet gaan puggen hebben we in de guild nog meerdere alt groepen die gemiddeld beter zijn als pug groepen.
Ik heb dan ook over een gemiddelde pug, en geen guild runs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

RichardvdD schreef op zondag 10 januari 2010 @ 23:00:
Leuke Saurfang tactiek, boss tanken bij de railing, en dan de adds met typhoon/thunderstorm naar beneden knallen :') Heel veel DPS op de boss dus (adds zijn in 1 seconde opgeruimd) en niemand krijgt een mark.
Ik dacht dat dit al op 1 of andere manier in de eerste week gefixed was? maar dit kan nog steeds? lol

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Gohan-san schreef op maandag 11 januari 2010 @ 16:30:
[...]

Ik dacht dat dit al op 1 of andere manier in de eerste week gefixed was? maar dit kan nog steeds? lol
Wij hebben 't woensdag nog geprobeerd, ging bij ons niet iig...

Lijkt me ook heel sterk dat Blizzard een dergelijk essentieel onderdeel van het gevecht laat trivialiseren. Dus áls het nog werkt: wen er niet te hard aan :>

[ Voor 21% gewijzigd door Blistimo op 11-01-2010 16:31 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khrin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-07-2012
Kvind het wel leuk dat sommige mensen het proberen en ontdekken,maar het komt een beetje lame over.
Zoals de "Safe Spot" bij prince in Kharazan of bij het dansen in Naxx, het is een soort van cheaten binnen de game mechanics.
Alhoewel het wel creatief blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
RichardvdD schreef op maandag 11 januari 2010 @ 16:26:
[...]
Ik heb dan ook over een gemiddelde pug, en geen guild runs.
de gemiddelde pug bestaat uit meerdere mensen. je kan ook een pug starten waarin je een hele groep met goed gegearde mensen heb zitten.

in mijn geval, als ik al pug dan is het meestal een selecte groep uit een paar van de top guilds van de server, elke guild heeft wel mensen die een week niet mee kunnen met de guild run. als je die samenvoegt heb je een pug. maar dan wel van mensen die icc gewoon kunnen doen.

als je een pug bouwt van de eerste beste 25 mensen die in dalaran lopen te schreeuwen "LFG 3k DPS ICC 25 HAZ ACHIEVEMENT" dan kan je het idd redelijk vergeten. Maar het is dus helemaal aan de raid leider om een goede groep samen te stellen.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Hoi pvpers..

Ik zit er over na te denken om me 2de spec van mij Paladin om te zetten naar een Holy PvP spec.
Alleen nu hoor ik allerlei verhalen over het nemen van de prot tree en andere zeggen weer retri.

Iemand die me weg kan helpen voor een beginende holy pala? Ik zal zelf richting de holy/prot tree te denken (52/19 oid) Want me main spec is prot en heb wel wat ervaring met de spells.

Moet ook nog wat gear verzamelen. En hopelijk heeft seizoen 8 ook leuke extra's bij de WG vendors..

Oja is het voornamelijk voor 3vs3 en 5vs5..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 19:12
DrFlash schreef op maandag 11 januari 2010 @ 16:41:
[...]

de gemiddelde pug bestaat uit meerdere mensen. je kan ook een pug starten waarin je een hele groep met goed gegearde mensen heb zitten.

in mijn geval, als ik al pug dan is het meestal een selecte groep uit een paar van de top guilds van de server, elke guild heeft wel mensen die een week niet mee kunnen met de guild run. als je die samenvoegt heb je een pug. maar dan wel van mensen die icc gewoon kunnen doen.

als je een pug bouwt van de eerste beste 25 mensen die in dalaran lopen te schreeuwen "LFG 3k DPS ICC 25 HAZ ACHIEVEMENT" dan kan je het idd redelijk vergeten. Maar het is dus helemaal aan de raid leider om een goede groep samen te stellen.
Gister hebben we vanuit onze guild uit een PuG gemaakt voor ICC 25, we hadden 12-13 mensen van onze eigen guild en de rest opgevult met PuGs wel een gear check en achievement (10) check gedaan in Dala daarna op naar ICC en toch de eerste 3 bosses neer gehaald (was voor ons ook de eerste keer op 25 man) dus was nog even aftasten met tactics en groep verdeling bij de 2e boss maar die ging uit eindelijk ook in 4 tries neer. Volgende week weer en alle PuGs die mee waren hadden daar ook wel oren naar.

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stelling

saurfang 10
groepopstelling:
2 pally tanks, 1 druid healers, 1 holy priest, 1 holy paladin
1 destro lock, 1 mage, 1 hunter, 1 shaman

ik deed als de lock 6-7k(buffed en bij gebruik van trinkets) dps, totaal was de groep 21k dps op zijn hoogst...
saurfang healde aardig(tank rotatie niet geregeld???)
adds gingen niet snel genoeg dood, om het nog mooier te maken de hunter deed feign death veel te vroeg keer op keer, waardoor de mob dus erg snel naar mij toe kwam

uiteindelijk na 5 attempts zeg ik, alles leuk en aardig, aint happening dps to low
begint de tank een heel qq-verhaal dat ik de adds had moet kiten(yeah right haha)
deze stelling word verdedigd door de hunter(goed welke class was er ook alweer top voor kiting?) dat ik te snel dood ga en in zijn hardcore guild(sorry ik dacht dat ik lang genoeg meeliep om de hardcore guilds van de server te kennen) de lock ook altijd de kiter was omdat de dps van een lock toch zuigt... ehmmm juist

de stelling van vandaag, are they freaking serious???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blistimo schreef op maandag 11 januari 2010 @ 16:31:
[...]

Wij hebben 't woensdag nog geprobeerd, ging bij ons niet iig...

Lijkt me ook heel sterk dat Blizzard een dergelijk essentieel onderdeel van het gevecht laat trivialiseren. Dus áls het nog werkt: wen er niet te hard aan :>
ik heb zaterdag ICC25 man gepugged en daar werd deze exploit met succes toegepast het kan dus nog steeds. Iets wat ik in ieder geval niet in een guild run zou proberen. Het is uitermate lame en niet de manier zoals blizzard het bedacht heeft.
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 16:53:
stelling

saurfang 10
groepopstelling:
hier is dus gelijk het probleem van je raid setup te zien saurfang zou met 2 healers gedaan moeten worden tenzij je uitermate hoge dps'ers bij je hebt.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2010 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

stelling

saurfang 10
groepopstelling:

ik deed als de lock 6-7k(buffed en bij gebruik van trinkets) dps, totaal was de groep 21k dps op zijn hoogst...
saurfang healde aardig(tank rotatie niet geregeld???)
adds gingen niet snel genoeg dood, om het nog mooier te maken de hunter deed feign death veel te vroeg keer op keer, waardoor de mob dus erg snel naar mij toe kwam

uiteindelijk na 5 attempts zeg ik, alles leuk en aardig, aint happening dps to low
begint de tank een heel qq-verhaal dat ik de adds had moet kiten(yeah right haha)
deze stelling word verdedigd door de hunter(goed welke class was er ook alweer top voor kiting?) dat ik te snel dood ga en in zijn hardcore guild(sorry ik dacht dat ik lang genoeg meeliep om de hardcore guilds van de server te kennen) de lock ook altijd de kiter was omdat de dps van een lock toch zuigt... ehmmm juist

de stelling van vandaag, are they freaking serious???
Als Destro lock burst je die adds neer voordat ze uberhaupt bij je zijn.
Dus die stelling klopt niet.
Hunters enzo die kunnen kiten net als Spriests.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oaquasis
  • Laatst online: 16-09 23:06
3 healers is ook veel te veel voor die fight...Als je een goeie healer bij je hebt is het met 1 healer te doen. Dan heeft die gast niet eens de tijd om die mark te casten, tenzij mensen niet regelmatig geraakt worden door die beasts en de tanks indd goed overtaunten.
Onze setup: Prot warrior, DK tank, Enh shammy, rogue, retridin, feral druid, spriest, bal druid, ele shammy en een resto shammy.
Daarnaast lijkt me dat iedereen die aggro heeft van zo'n beast, ongeacht class dat ding moet gaan kiten, als ze te dichtbij komen en lijkt me dat feign death iets is voor uiterste noodgevallen...tenzij je het goed gebruikt (2de op de aggro lijst op max range staat ofzo) dan kan het helpen.
Ik zou zeggen dat beide hier gelijk hebben ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Oaquasis op 11-01-2010 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootlock schreef op maandag 11 januari 2010 @ 16:58:
[...]

idd, maar als de hunter dus als feigned voordat de mob vol over de frost trap loopt en ik dus geen kant op kan behalve naar achter(richting de loot box) omdat je anders weer met die boiling blood crap zit haha
kwam over alsof ze of gewoon niet wisten waarmee ze bezig waren.... of gewoon een zonebok zochten

last i checken, saurfang heeft een totaal minimum van 22k dps nodig... zoals we het in de guild doen en het "altijd" goed gaat is 26-28k totaal ideal... we hadden dus gewoon veel te weinig dps in die pug
Oaquasis schreef op maandag 11 januari 2010 @ 16:59:
3 healers is ook veel te veel voor die fight...Als je een goeie healer bij je hebt is het met 1 healer te doen. Dan heeft die gast niet eens de tijd om die mark te casten, tenzij mensen niet regelmatig geraakt worden door die beasts en de tanks indd goed overtaunten.
Onze setup: Prot warrior, DK tank, Enh shammy, rogue, retridin, feral druid, spriest, bal druid, ele shammy en een resto shammy.
Daarnaast lijkt me dat iedereen die aggro heeft van zo'n beast, ongeacht class dat ding moet gaan kiten, als ze te dichtbij komen en lijkt me dat feign death iets is voor uiterste noodgevallen...tenzij je het goed gebruikt (2de op de aggro lijst op max range staat ofzo) dan kan het helpen.
Ik zou zeggen dat beide hier gelijk hebben ;)
Ik zeg ook niet dat een lock niet kan kiten, maar als ik vooraan sta als top dps, de hunter helemaal achterin, de initial agro trekt waardoor de mob dus over een frost trap getrokken word of op wat voor manier dan ook geslowed word ik iig mijn eerste dots op de mob kan gooien, dan maximaal vuur uit kan brengen op de mob voor die uberhaupt van de trap af is
plus dat het tekort aan dps, wil je dan je top aan dps laten rondrennen terwijl er veel efficientere classes in je raid zitten voor het aantrekken van de adds?

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2010 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 17:01:
[...]

idd, maar als de hunter dus als feigned voordat de mob vol over de frost trap loopt en ik dus geen kant op kan behalve naar achter(richting de loot box) omdat je anders weer met die boiling blood crap zit haha
kwam over alsof ze of gewoon niet wisten waarmee ze bezig waren.... of gewoon een zonebok zochten

last i checken, saurfang heeft een totaal minimum van 22k dps nodig... zoals we het in de guild doen en het "altijd" goed gaat is 26-28k totaal ideal... we hadden dus gewoon veel te weinig dps in die pug
ik las een aantal posts terug dat als je saurfang bij de rand tanked je een shammy of boomkin de ads van de rand kunt ramme
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 16:55:
[...]

ik heb zaterdag ICC25 man gepugged en daar werd deze exploit met succes toegepast het kan dus nog steeds. Iets wat ik in ieder geval niet in een guild run zou proberen. Het is uitermate lame en niet de manier zoals blizzard het bedacht heeft.
Exploit ? als jij als speler eraf kan vallen waarom een mob niet dan ? eerlijk is eerlijk.

[ Voor 23% gewijzigd door HStyles op 11-01-2010 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Onze 10m guild doet het met 2 tanks, 3 healers en 5 DPS, en eigenlijk altijd zonder problemen. Nou doen onze DPS alle 5 wel meer dan 6k DPS, incl. add DPS, dus wellicht ligt het daaraan. Een combined group DPS van 22k (?) zou genoeg zijn voor 2Mark kill...

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HStyles schreef op maandag 11 januari 2010 @ 17:16:
[...]

ik las een aantal posts terug dat als je saurfang bij de rand tanked je een shammy of boomkin de ads van de rand kunt ramme

[...]

Exploit ? als jij als speler eraf kan vallen waarom een mob niet dan ? eerlijk is eerlijk.
omdat wow zwaartekracht alleen van toepassing is op spelers volgens de eula:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Laatst online: 17-09 17:19
stelling

saurfang 10
groepopstelling:
[...]
Ik tel maar 9 man..
Wootlock schreef op maandag 11 januari 2010 @ 16:58:
[...]

Sorry SPriests kunnen niet kiten, aangezien ze moeten channelen om te slowen. als ze weg lopen van de mob, komt deze net zo hard achter ze aan. Als ze genoeg hulp krijgen van een andere dps en een frost trap, kan de add dood zijn voor hij bij de priest is, maar dat noem ik geen kiten.

Ik zie heel vaak dat de tanks failen (omdat ze niet kunnen zien dat de andere tank een debuff krijgt bijvoorbeeld) of dat de adds niet snel genoeg gekilled worden etc. Wat kan helpen als je slow dps hebt is om de eerste mark dood te laten gaan aangezien je de boss dan minder healed en minder RP geeft. Van de afgrond af beuken moet echt niet nodig zijn.

Wat betreft "locks do little dps" show de dmg meter, zijn ze gelijk stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nivado schreef op maandag 11 januari 2010 @ 17:28:
[...]

Ik tel maar 9 man..

[...]
je hebt gelijk, we hadden nog een dk erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HStyles schreef op maandag 11 januari 2010 @ 17:16:
Ik hoop dat je snapt dat dat niet de bedoeling van de encounter is. Dat gaat op z'n minst gefixt worden.

Wat betreft de fight: het is ons gister ook niet gelukt. DPS was gewoon veel te laag. We deden het met 2 healers (werkt prima), 3 healers is idd te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 17:27:
[...]

omdat wow zwaartekracht alleen van toepassing is op spelers volgens de eula:P
Haha, ik denk dat WoW sowieso zijn eigen zwaartekracht heeft. :P
Ik zou zelf niet een val overleven die de achievement geeft.

Als gravity niet geld vor de monsters zouden verder alle monster geen problemen hebben met zweven enzo zonder vleugels. Ik heb nog nooit een rhino zien zweven tot nu toe. :P

Dus Blizzard, pas jullie UELA aan op en zorg voor zwevende Rhino's!!!!! 8)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een andere exploit (ja ik vind de adds naar beneden pushen een exploit) is om degene met een mark in een kannon te laten gaan van de airship, deze speler krijgt dan geen damage meer en gaat dus ook niet dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Auredium schreef op maandag 11 januari 2010 @ 17:44:
[...]

Haha, ik denk dat WoW sowieso zijn eigen zwaartekracht heeft. :P
Ik zou zelf niet een val overleven die de achievement geeft.

Als gravity niet geld vor de monsters zouden verder alle monster geen problemen hebben met zweven enzo zonder vleugels. Ik heb nog nooit een rhino zien zweven tot nu toe. :P

Dus Blizzard, pas jullie UELA aan op en zorg voor zwevende Rhino's!!!!! 8)
65 yard val is maar 21 meter ofzo, is toch maar een afstapje?? haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04
Alweer wat Cataclysm nieuws. De alpha test is dus blijkbaar begonnen. De volgende informatie is gelekt op het net:
-----------------------------------------------------------------------
- World of Warcraft: Cataclysm: Friends and Family Alpha
-----------------------------------------------------------------------
Welcome to the World of Warcraft: Cataclysm Friends and Family Alpha. The list below contains information on the current available content available for testing and general information. This information is subject to change.

General
- Mastery bonuses have now been implemented in the talent trees of all classes.
- The tertiary mastery bonuses for Death Knights, Feral Combat Druids, and Warriors are now presence, form, or stance-specific.

World Environment Zones
- The following revamped classic zones are available for testing: Tirisfal Glades, Silverpine Forest, Hillsbrad, Arathi Highlands, Hinterlands, Western Plaguelands, and Eastern Plaguelands.
- The following Cataclysm zones are available for testing: Sunken City of Vashj'ir and Deepholm.
- Terrain phasing is now active in the final portions of the Goblin and Worgen starting zones.
- All quests are now active in the Duskhaven quest hub.
- Temporary underwater mounts are purchasable from your racial mount vendor for use in Sunken City of Vashj'ir.
- Teleporters to Westfall and Badlands can be found in Stormwind, Ironforge, Undercity, and Orgrimmar.

Dungeons
- The following dungeons are available for testing:
Westfall: Deadmines (15-18)
Badlands: Echomok Cavern (39-42)
Badlands: Hall of the Keepers (43-46)
Badlands: The Stone Vault (45-48)
Skywall: Hand of Auran (80-82)
Sunken City of Vashh'ir: Abyssal Maw (81-83)
Deepholm: Stonemother Sanctum (81-83)

Classes
- All classes are available for play. Spells and talents will be available for testing past level 80 for the following classes: Druid, Priest, Shaman, Warlock

Professions
- The following tradeskills are available to train up to 525: Cooking, First Aid, Herbalism, Mining, and Skinning.
- The Archeology secondary tradeskill is now available and can be learned from trainers in Orgrimmar and Ironforge.
Als ik zo dit verhaal begrijp dan wordt Uldaman gesplitst in 3 nieuwe dungeons.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DareFace
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 14:00
Ik weet niet of het hier mag en gepast is, maar ik doe het toch.

Zelf speel ik op Grim Batol en wil dagelijks wel online zijn. Echter is het zo dat de server zo vol zit dat er elke dag vanaf +/- 17:00 tot 24:00 en queue van +/- 1000 man zit. Ik word hier helemaal gek van! Zelf heb ik al zo weinig tijd om te spelen vanwege mijn werk. Ben rond 20:00 thuis en dan koken, eten, etc.
Rond 24:00 lig ik al weer in mijn nest dus vind ik 1 uur in qeueu staan echt super belachelijk!
Zowel bij horde en alliance is het zelfde probleem en Blizzard weigert maar FM te doen ofzo.

Is hier moglijk iets aan te doen? Want ik betaal wel elke maand om te spelen. En ben ook niet van plan om te stoppen want ik vermaak me prima.

Bleh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 17:45:
een andere exploit (ja ik vind de adds naar beneden pushen een exploit) is om degene met een mark in een kannon te laten gaan van de airship, deze speler krijgt dan geen damage meer en gaat dus ook niet dood.
Releasen en vervolgens combat ressen werkt(e) ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
DareFace schreef op maandag 11 januari 2010 @ 21:20:

Zelf speel ik op Grim Batol en wil dagelijks wel online zijn. Echter is het zo dat de server zo vol zit dat er elke dag vanaf +/- 17:00 tot 24:00 en queue van +/- 1000 man zit. Ik word hier helemaal gek van! Zelf heb ik al zo weinig tijd om te spelen vanwege mijn werk. Ben rond 20:00 thuis en dan koken, eten, etc.
Rond 24:00 lig ik al weer in mijn nest dus vind ik 1 uur in qeueu staan echt super belachelijk!
Zowel bij horde en alliance is het zelfde probleem en Blizzard weigert maar FM te doen ofzo.

Is hier moglijk iets aan te doen? Want ik betaal wel elke maand om te spelen. En ben ook niet van plan om te stoppen want ik vermaak me prima.

Bleh
Server transfer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DareFace
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 14:00
Dus jouw advies is meer betalen om eindelijk eens normaal te kunnen spelen?

Plus ik vind de guild waar ik zit wel gezellig en veel vrienden van mij spelen ook op Grim Batol

[ Voor 18% gewijzigd door DareFace op 11-01-2010 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
*zucht*
Waarom past WoW niet op mijn USB-stick van 16 gig. WoW map is 18 gig hier. Morgen heb ik niets te doen op mijn werk en dacht ff een potje te gaan WoWen, maar dat gaat zo niet werken. Heb namelijk geen zin om alles te gaan downloaden en installeren enzo.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Rakkerzero schreef op maandag 11 januari 2010 @ 22:35:
*zucht*
Waarom past WoW niet op mijn USB-stick van 16 gig. WoW map is 18 gig hier. Morgen heb ik niets te doen op mijn werk en dacht ff een potje te gaan WoWen, maar dat gaat zo niet werken. Heb namelijk geen zin om alles te gaan downloaden en installeren enzo.
Probeer eens de patch files te verwijderen in de WoW map misschien scheelt dat al wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
ff potje WoWen op werk.. Waar kan ik solliciteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:20
DareFace schreef op maandag 11 januari 2010 @ 21:20:

Bleh
Er is al heel vaak een FM van Grimbatol geweest, i know i was there to.
En nee ze doen er niks aan want als jij en je guild of anderen naar een rustige server gaan $$$$$$$$

Kortom je kan alleen maar zelf transferen of wachten op weer een FM, en dan naar een server gaan waar je geen keus hebt. en als je zelf migrate heb je zelf keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
DareFace schreef op maandag 11 januari 2010 @ 21:45:
[...]

Als jij in een wijk gaat wonen en er blijkt dat er elke ochtend en avond file staat om er in/uit tekomen, krijg je dan ook je geld terug om naar een rustige wijk te verhuizen? Er is al vaak FCM geweest voor volle realms, en als jij je char maakt op een server met hoge populatie heb je ook alles aan jezelf te danken :9 Er staat niet voor niets 'low,medium,high,full' in de realm list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
DareFace schreef op maandag 11 januari 2010 @ 21:45:
[...]

Plus ik vind de guild waar ik zit wel gezellig en veel vrienden van mij spelen ook op Grim Batol
Hoe lang speel je al als ik vragen mag? even googlen op Grim Batol free character migration geeft al op de 1e pagina de volgende resultaten:
Juli 2009
So who can move and where? If you're Alliance and currently playing on the European realms Burning Legion, Grim Batol, Ravencrest, Sylvanas and Silvermoon (PvE) you can move to the Horde-heavy servers of Magtheridon and Vek'nilash. Meanwhile if you're Horde, and on Al'Akir, Kazzak, Magtheridon and Stormscale, you have the option of transferring to the Alliance-dominated realms of Burning Blade, Neptulon, Tarren Mill and Trollbane.

Januari 2009
Check behind the cut below for the rest of the current free character transfers.
* From Burning Legion, Crushridge to Dentarg, Genjuros
* From Grim Batol, Sylvanas to Shattered Halls, Vek'nilash
* From Ravencrest, Stormscale to Haomarush, Karazhan
* From Al'Akir, Outland to Agamaggan, Ahn'Qiraj
* From Kazzak, Twilight's Hammer to Kor'gall, Trollbane
* From Shattered Hand, Stormwind to Boulderfist, Laughing Skull
* From Argent Dawn to Steamwheedle Cartel, the Sha'tar

Januari 2008
Due to population differences between some of the highest and lowest populated PvP realms, the following Free Character Migration will be available January 30th to February 5th:
From: Crushridge, Grim Batol, Outland, Stormscale
To: Burning Steppes, Jaedenar, Vek'nilash

November 2008
[EU] Free character migration (src)
The following Free Character Migration will be available from November 13th to November 18th:

* Al’Akir –> Bladefist
* Argent Dawn –> Darkmoon Faire
* Burning Legion –> Chromaggus
* Frostmane –> Laughing Skull
* Grim Batol –> Genjuros
* Kazzak –> Karazhan
* Magtheridon –> Emeriss
* Neptulon –> Shattered Halls
* Outland –> Auchindoun
* Ravencrest –> Spinebreaker
* Stormreaver –> Burning Blade
* Stormscale –> Boulderfist
* Sylvanas –> Jaedenar
* Twilight’s Hammer –> Vek’nilash
De eerste vermelding was alleen Horde, maar er zijn dus over de laatste 3 jaar al meerdere Free migrations geweest voor Grim Batol, al die tijd heeft de realm aangeven een volle server te zijn. pay up, or suck it up. Kansen genoeg gehad om gratis te migreren als je het mij vraagt.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Gisteren voor het eerst de nieuwe wing in gegaan van ICC. De trash zorgde een aantal keer voor wat verrassingen, de priest zag o.a. maar niet dat er mensen in een slime werden veranderd om vervolgens de halve raid op te blazen. Daarbij waren de 2 puppies ook niet simpel te noemen, Stinky hebben we wel neer gekregen toen we hem uiteindelijk zonder adds hadden gepulled. Precious hebben we maar overgeslagen want we stonden even op ons hoofd te krabben wat we precies met hem aan moesten. Dankzij de debuff die de puppies doen heb je minimaal 2 tanks nodig en dan komen nog al die skelly adds erbij die je een debuff geven die stackt tot 100(?) en dan boem oid.

We hebben eerst Festergut maar eens geprobeerd en de hilariteit begon, zo makkelijk om fart jokes te maken hierbij. Vooral wanneer iemand een smoke flare onder hem gooit. We zaten met een man of 4 op Skype en we kwamen niet meer bij. Na een hele lange uitleg van de raid leader zaten ze op Skype wat te galbakken en op een gegeven moment kwam "het" moment van de raid daar. Zit er één van de mensen op Skype uit te leggen hoe hij een 3-stage leroy jenkins (wut?) zou gaan uitvoeren; zeggende dat hij granaat zou gaan gooien zoals "zo". Ineens zie ik een granaat stuiteren richting Festergut waarbij de bedoeling was dat hij niet zou raken maar desondanks gooide hij hem wel precies de richting in van Festergut. Dus met tranen in m'n ogen probeer ik Festergut nog snel op te pakken en te positioneren zie ik dat de halve raid al dood is door de damage die je krijgt van de gas in de kamer. We hebben het misschien 15-20s uitgehouden. De poging daarna was nog grappiger aangezien iedereen zo serieus mogelijk was (dat was al moeilijk) en we niet eens verder dan 10 seconden kwamen om de een of andere vage reden. Daarna nog 2 pogingen gedaan die al beter gingen, de meeste mensen hadden de mechanics al wel enigzins door. Het probleem was alleen dat de OT (beertje) telkens erg snel dood ging wanneer we moesten switchen. Dit kwam waarschijnlijk omdat ik 8-9 stacks had rond het moment dat Festergut 2x of 3x ingeademd. Hierdoor doet hij 60-90% meer schade dan normaal en de OT zat niet zo heel lekker in de gear. Waarschijnlijk vandaag of morgen nog een poging doen en dan hopen dat onze betere tank er weer is. En dit keer geen fart jokes! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:31:
dan denk ik dat het aan de tactics ligt..als je de eerste waves steeds hebt overleeft zou je zeggen van "hey kan niet aan de tactics liggen" maar tijdens de 2e series waves worden de mobs in een iets andere setup op je losgelaten en veranderderen de prio targets ook ietswat..

miss dat het daar aan ligt maar kan je mischien specifiek vertellen hoe het verkeerd ging..door welke mobs je het loodje legde?durf bijna met zekerheid te zeggen/gokken dat het die Roque-achtige mobs waren
( Mercs heette ze met dank aan hydra)??maar ook andere feiten en omstandigeheden zijn belangerijk trouwens..was de healer OOM? trok ie agrro? tell me all :D maarje voor de Roque lookalikes zie bovenstaande..
Hmm, als de kill-volgorde iets hoort te veranderen, moesten we dat maar 's aanpassen denk ik. Ook is het nog niet helemaal duidelijk waar de tank nu moet staan, eergister stond ie vlak achter Falric, waardoor de healer en dps uit de LOS van de mobs kunnen staan zodra ze "spawnen" (alsnog rennen ze dan keihard naar de dps :P ).

Healer had het wel zwaar, maar ging niet /oom volgens mij.

Nou ja, gister FoS en PoS gedaan. Na PoS gelijk maar gezegd dat we HoR niet gingen doen. Er zat een Death Knight in de party die het voor elkaar krijgt om over die 2 instances samen 1500 dps te doen (laagste itemlevel 226, aan z'n gear ligt het niet). Het is een prima kerel voor de rest, klaagt nooit, speelt veel, zal altijd helpen waar hij kan, alleen krijgt hij het maar niet voor elkaar om normale dps te doen. Jammer vind ik dat dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gisteren niet veel gedaan. Maar ik bedenk me dat je eigenlijk nauwelijks wat van Azeroth hoeft te zien tegenwoordig. Vanaf level 10 kun je levelen in battlegrounds en vanaf level 15 kun je via lfg levelen. Feitelijk gesproken kan ik als ik wil mijn priest in Westfall level 15 laten dingen, in Stormwind gaan staan en nonstop levelen tot level 80 via de lfg tool. Daarna de epics needen op level 80 normal en daarna de epics needen van de level 80 HC aangezien alle runners van de HC instances waarschijnlijk toch al betere gear hebben. Als dan je gear compleet is heb je zoveel emblems of triumpf dat je T9 kunt halen en ICC 10 in kunt duiken. Levelen is dus kinderspel geworden en level 80 dingen stelt weinig meer voor. Je kunt level 80 halen zonder ook maar meer te zien dan twee gebieden. :P

Maar goed, gisteren weinig tijd, misschien vandaag genoeg tijd om mijn priest naar level 14/15 te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Auredium schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 09:25:
Gisteren niet veel gedaan. Maar ik bedenk me dat je eigenlijk nauwelijks wat van Azeroth hoeft te zien tegenwoordig. Vanaf level 10 kun je levelen in battlegrounds en vanaf level 15 kun je via lfg levelen. Feitelijk gesproken kan ik als ik wil mijn priest in Westfall level 15 laten dingen, in Stormwind gaan staan en nonstop levelen tot level 80 via de lfg tool. Daarna de epics needen op level 80 normal en daarna de epics needen van de level 80 HC aangezien alle runners van de HC instances waarschijnlijk toch al betere gear hebben. Als dan je gear compleet is heb je zoveel emblems of triumpf dat je T9 kunt halen en ICC 10 in kunt duiken. Levelen is dus kinderspel geworden en level 80 dingen stelt weinig meer voor. Je kunt level 80 halen zonder ook maar meer te zien dan twee gebieden. :P

Maar goed, gisteren weinig tijd, misschien vandaag genoeg tijd om mijn priest naar level 14/15 te brengen.
Denk dat het nog tegen gaat vallen, via quests krijg je VEEL meer xp/uur. Gisteravond nog Hellfire Ramparts/Bloodfurnace/Slavepens gedaan en dat was net goed genoeg voor 1/3de bar, het zijn ~25 kills voor 1x quest xp, doe je een paar quests zit je al snel op 40k xp gemiddeld 14k per quest oplopend naar 24k met heirlooms.
En dan moet je ook nog de retard factor meenemen met het puggen, gister een druid die alleen maar die ruk pushback spell gebruikt en zo onnodige pulls veroorzaakte. Ook is het verschil in dps 'enorm' op lvl 60-64 ik doe als tank ~600, terwijl een hunter net de 600 aantikt, over feral druid/moonkin nog maar te zwijgen met ~250dps.

Het questen is echt super als prot warrior, 8 mobs tegelijk zijn geen uitzondering en dan raak ik net 1k hp kwijt.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Auredium schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 09:25:

Haha, inderdaad, mijn Shaman staat geparkeerd in Stormwind en probeer zoveel mogelijk rested dungeons te spelen. Af en toe ga ik naar het gebied waar ik hoor te questen om mijn herbalism verder te lvlen.
Maar lvlen in BG's? Dat kan toch alleen in AV toch? Heb namelijk ook AB gedaan, maar kreeg daar geen xp voor. Beide keren verloren uiteraard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Betekent dus dat je enkel Azeroth in hoeft te gaan om de dungeon quests of questchains te doen voor de extra XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Inderdaad, levelen via questen is sneller. zolang je de 'grind' questjes overslaat.

echter, persoonlijk vind ik het wel leuk om te levelen via instances, ik ben vrij laat begonnen met wow en heb 2 chars via normaal questen op 80 gebracht, maar wel alle instances voor TBC overgeslagen, en van TBC maar een handjevol gedaan. Nu krijg ik ze alsnog te zien op een redelijk normaal level (al is het meeste wel generfed sinds het origineel)

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gister berg instances gedaan, nieuwe T9 gear erbij gehaald. Wat is die setbonus van enh shaman toch belachelijk, 2 geeft 3% kans op zo'n lightning shield proc (static shock - yeey van 9 naar 12%..) en 4 geeft 25% dmg increase op de shocks, wat dan nog iets van een geruststelling is.

Denk dat ik maar door ga sparen voor die 245 items, voor de set bonus hoef ik het zeker niet te doen (terwijl resto wel een leuke bonus heeft, 20% increase heal riptide en 5% crit op chain heal - ele 4set is ook wel leuk)
Miles Teg schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 09:23:
Hmm, als de kill-volgorde iets hoort te veranderen, moesten we dat maar 's aanpassen denk ik. Ook is het nog niet helemaal duidelijk waar de tank nu moet staan, eergister stond ie vlak achter Falric, waardoor de healer en dps uit de LOS van de mobs kunnen staan zodra ze "spawnen" (alsnog rennen ze dan keihard naar de dps :P ).
Gister ook nog HoR HC gedaan, wij staan ook altijd achter 1 van de bosses om het hoekje, belangrijk is dat de tank ze op tijd op pakt. Eerste party ging de tank voor 2-3 van de 4-5 mobs, terwijl de 2 ranged dus op de healer stonden in te meppen (mage en hunter). Ook is het slim je healer altijd buiten de mobs te houden, dacht dat de priest een irritante AoE knockback heeft die je hele tijd interupt.

Caster mobs maakt het eigelijk niet uit wie ze staat te schieten, buiten een klein % krijgt een tank niet minder damage dan andere in de party. Shaman of pala met resist scheelt al weer een beetje dmg, zo mogelijk dat dps zelf mage kan tanken. Prio heb ik altijd die merc (rogue), priest en daarna mage. De mage cast uit 2 schools, dus interupt je de eerste gaat die gewoon verder met andere (forst/fire) dus melee krijgen is niet makkelijk.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
prutser001 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 09:34:
[...]

Denk dat het nog tegen gaat vallen, via quests krijg je VEEL meer xp/uur. Gisteravond nog Hellfire Ramparts/Bloodfurnace/Slavepens gedaan en dat was net goed genoeg voor 1/3de bar, het zijn ~25 kills voor 1x quest xp, doe je een paar quests zit je al snel op 40k xp gemiddeld 14k per quest oplopend naar 24k met heirlooms.
Tijdje terug een guildie mee naar BRD genomen en ca. 90% uitgemoord. Op lvl40 krijg je daar nog best veel xp. Paar dagen later dezelfde guildie op lvl45 meegenomen naar Scholomance. :+
SinergyX schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 09:39:

Gister ook nog HoR HC gedaan, wij staan ook altijd achter 1 van de bosses om het hoekje, belangrijk is dat de tank ze op tijd op pakt. Eerste party ging de tank voor 2-3 van de 4-5 mobs, terwijl de 2 ranged dus op de healer stonden in te meppen (mage en hunter). Ook is het slim je healer altijd buiten de mobs te houden, dacht dat de priest een irritante AoE knockback heeft die je hele tijd interupt.

Caster mobs maakt het eigelijk niet uit wie ze staat te schieten, buiten een klein % krijgt een tank niet minder damage dan andere in de party. Shaman of pala met resist scheelt al weer een beetje dmg, zo mogelijk dat dps zelf mage kan tanken. Prio heb ik altijd die merc (rogue), priest en daarna mage. De mage cast uit 2 schools, dus interupt je de eerste gaat die gewoon verder met andere (forst/fire) dus melee krijgen is niet makkelijk.
Thanks, eens kijken of ik de tips er doorheen kan krijgen in het guild. Wil 'm toch wel een keertje uitspelen op heroic met het guild namelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkFire1985 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 07:50:
Gister na 7 weken trial eindelijk het eindoordeel gekregen. Helaas ben ik er net niet doorheen, ze vinden dat ik te lang doe om een nieuwe boss te leren kennen (en dat terwijl we uberhaubt maar 7 nieuwe bosses hebben gehad waarvan ze allemaal soepel down gingen :S).
Lol, hoe serieus sommigen dit spel nemen =). 7 weken, haha :| . Als ik na 2 weken nog niks gehoord had had ik ze mooi allemaal de ***** toegewenst en geleaved :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2010 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:10

Snuffel

Vroem!

Inderdaad, levelen via questen is sneller. zolang je de 'grind' questjes overslaat.
Ehh, niet echt hoor. Dit weekend een maat van me geboost dmv instances van 40-56.
Dat red je niet met questen hoor, althans niet zo snel.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
'Lo,

Gisteravond niet erg veel gedaan, maar wel even Hellfire Ramparts, Bloodfurnace en Shattered Halls op heroic gesoloed. M'n tank druid is daarin redelijk overpowered :D Vanavond helaas geen tijd maar morgenavond wel; dan maar 'es ff de Zangarmarsh instances doen. Volgende projectje is Lower City naar Honored helpen zodat ik ook die instances op heroic kan doen (eigenlijk gewoon nauwelijks instances gedaan in TBC op m'n Druid *schaam*).
DrFlash schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 09:39:
Juist de grind quests zijn enorm efficient omdat je XP voor de kills krijgt en daarbovenop XP voor de quest. Je hebt bovendien regelmatig dat je voor 2 grind quests dezelfde mobs moet killen.
Snuffel schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 10:03:
Ehh, niet echt hoor. Dit weekend een maat van me geboost dmv instances van 40-56.
Tuurlijk is boosten 't snelst, niet helemaal een eerlijke vergelijking he.

[ Voor 16% gewijzigd door Hydra op 12-01-2010 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

SinergyX schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 09:39:
Gister berg instances gedaan, nieuwe T9 gear erbij gehaald. Wat is die setbonus van enh shaman toch belachelijk, 2 geeft 3% kans op zo'n lightning shield proc (static shock - yeey van 9 naar 12%..) en 4 geeft 25% dmg increase op de shocks, wat dan nog iets van een geruststelling is.
Ik heb het gevoel dat de Setbonussen soms maar een beetje uit de lucht worden gegrepen bij Blizzard. Sommige Classes hebben echt mooie Bonussen, maar sommige krijgen echt dingen waar je weinig aan hebt.
Sowieso, Sets zijn wel leuk, maar vaak zijn de off-items beter geitemized :/

@Saurfang25
Vorige week zondag een aantal try's op gehad, we komen tot zon 18% en dan beginnen de Marks ineens als een gek te komen. Denk dat we nog wat moeten doen aan onze Boss DPS :/ Heb helaas geen log van onze fights. Enige vervelende aan die try's is.. tot aan 20% gaat alles gewoon 'goed' en dat duurt even voordat je daar bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BornFlippy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
Gisteren toch maar "eventjes" online gekomen.
Zoals gebruikelijk de daily random hc met m'n Warrior Tank snel snel afgewerkt, deze keer er zelfs in geslaagd om DTK voor het einde van de dungeon timer afgehandeld te krijgen en zoals gebruikelijk weeral records op bazen neerkrijgen gevestigd.

Daarna op goed geluk een toc10 groep gejoined die nog op zoek waren naar een Main Tank, gezien ik de weekly raid (Jaraxus) nog niet gedaan had hoopte ik om deze badges eventjes binnen te rijven.
Voor een keertje mocht ik mee zonder achievement of gezeik dat m'n healthpool (+/- 36k unbuffed) te laag was voor toc10 normal!
Allemaal toffe mensen uit één engelstalige guild (Scions of Eternity of zoiets) op een paar na, maar de meeste kende elkaar dus dat versterkte het gevoel van dit kan wel eens lukken. Ik mocht ook joinen op hun ventrilo zodat we verbaal tactics kregen uitgelegd.

1st boss, Beasts of Northrend
=> 1 Wipe enkel maar op Icehowl (3de beast) doordat deze een speler geraakt had en dus enragede en me effe trampelde ...)
2de try en daar gingen de beasts! => Wat ne rush als je deze voor de eerste keer plat krijgt!
=> Wel 2 stukken shammy gear dus geen nuttige drops.

Dan moest één van de DPS'en weg en heb ik m'n guildmaster kunnen te pakken krijgen om mee te gaan.

2de boss, Jaraxus
=> Deze was ook weekly raid dus hoofddoel van onze raid, van de eerste keer geoneshot, ik als adds tank.
=> Weeral 2 stukken shammy gear (deze hadden de raid beetje behekst denk ik :P)

Iedereen was enthousiast dat het redelijk goed ging dus verder doen.

3de boss, faction champions
=> Ook geoneshot doordat groep goede afspraken maakte en de champions mooi één voor één uitschakelde, te beginnen bij de healers. => Nice we gaan door!
=> WEERAL 1 stuk shammy gear & 1 Caster trinket

4de boss(es), Valkyr Twins
=> 1 wipe omdat men me verkeerdelijk had uitgelegd dat we van kleur van orb moesten veranderen, en ik dus als tank ook effe begon rond te hossen, maar klaarblijkelijk (en ook vooral logischer) moet de tank gewoon zijn respectievelijk twin blijven tanken in de kleur waarin ie zit. Na opnieuw goeie afspraken easy peasy fight en twins lagen ook neer.
=> Ik was nu zelf redelijk euforisch aan het geraken omdat ik de achievement al kon ruiken.
=> Deze droppen eindelijk een tank item: "Band of the Twin Val'kyr" Ring en ja hoor, ik & andere tank rollen en ik win! JABADABADOE!

Dan maar op naar laaste boss, heel de cinematics enz lekker cool ( tjah had de tactics als gelezen dus wist wel wat er ging komen Tongue out )

5de boss, Anub Arak => Achievement here I come!
=> Eerste keer iedereen echt op los gegaan, gaan we toch niet gezellig in phase 3 dood waar hij nog 66k HP had! WTF!!!!!!
=> Ok iedereen vol vertrouwen er terug op los, maar telkens liep er in de volgende tries wel iets mis, waardoor we hem niet meer neerkregen en zelfs niet meer onder de 500k hp ... . Na een 6-tal pogingen en redelijk wat wisselingen van mensen die toch hun bed wilden opzoeken hebben we er dan toch een einde aan gebreid, de achievement dus echt op een haar na gemissed.

Conclusie(s)
=> Mezelf super geamuseerd en 4 van de 5 bosses op ToC10 neergelegd
=> ToC10 is echt een supervette raid waar je zeker wel een diversiteit aan klassen kan/moet gebruiken om deze toch een goed einde te kunnen brengen.

WoW: Rashtafah-Warrior / Kaisaa-Druid / Wizzord-Mage / Vivalamuerte-DK @ EU-Nagrand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Laatst online: 17-09 17:19
Hydra schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 10:05:
[...]
Juist de grind quests zijn enorm efficient omdat je XP voor de kills krijgt en daarbovenop XP voor de quest. Je hebt bovendien regelmatig dat je voor 2 grind quests dezelfde mobs moet killen.
[...]
Hij bedoelt (men in het algemeen) "gather X of Item Y" quests met grind quests. Door de random dropkans die hier vaak mee gepaart gaat, kan je veel te lang bezig zijn met dergelijke quests.
De quests die jij bedoelt "Kill X of Mob Y" worden ook wel Kill quests genoemd. Deze quests zijn inderdaad het gunstigst om te doen, na het boosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
RaseriaN schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 10:26:
[...]

Ik heb het gevoel dat de Setbonussen soms maar een beetje uit de lucht worden gegrepen bij Blizzard. Sommige Classes hebben echt mooie Bonussen, maar sommige krijgen echt dingen waar je weinig aan hebt.
Sowieso, Sets zijn wel leuk, maar vaak zijn de off-items beter geitemized :/

@Saurfang25
Vorige week zondag een aantal try's op gehad, we komen tot zon 18% en dan beginnen de Marks ineens als een gek te komen. Denk dat we nog wat moeten doen aan onze Boss DPS :/ Heb helaas geen log van onze fights. Enige vervelende aan die try's is.. tot aan 20% gaat alles gewoon 'goed' en dat duurt even voordat je daar bent :)
Tijd voor een ander usericon dus }>

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Gisteren na het sporten een paar HC's gedaan met mijn Warlock. Hierbij had ik maar even de Argent Crusade tabard geëquipped voor de laatste 1100 rep die ik nog nodig had voor exalted. In de eerste HC (UP) kreeg ik m'n [Exalted Argent Champion of the Alliance] achievement, yay! Meteen m'n nieuwe 'Crusader' titel maar geactiveerd, die vind ik wel stoer :). Nu nog even wat Champion's Seals sparen voor de tabard (een extra hearthstone is altijd handig) en voor de mount voor m'n Argent Squire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren maar weinig gespeeld. Met m'n Mage even de dagelijkse transmute gedaan, epic gem naar m'n Warrior toe gestuurd. Warrior gepakt, gem gecut naar 30stamina, geld opgepikt van de verkochte gem van eergisteren, en toen ook m'n dagelijkse Titansteel Bar gemaakt. Die activiteit heb ik weer opgepakt, vooral omdat ik de Swordbreaker Bracers wil maken (ilevel 245 tanking bracers, loop nog met ilevel 200 blauwe bracers rond), en ik daar alle mats voor kan maken; het kost alleen een aantal dagen.
Ik had er ook 20 Saronite Bars voor nodig, dus ik heb m'n nieuwe Blue Drake opgeroepen en ben een rondje gaan minen. 4 Stacks Saronite Ore en 4 Titanium Ore (niet stacks, jammer genoeg) later had ik er even genoeg van. Titanium Ore gaat voor 12-16g per stuk op mijn server, dus met een beetje geluk met de mine nodes kan ik veel geld besparen. Ondertussen was het 9uur, dochter sliep en ik kon een heroic gaan doen. Met een oude bekende Shaman Countd (zat hij nu op dit forum of op Fok!, kan het me niet herinneren) als healer en 3 guildies kregen we Oculus. Ging vrijwel foutloos en een leuk aantal Emblems waren we rijker. Ik kreeg nu 4x EoT van bazen, 2x EoT uit de bag en 2x EoF van de daily heroic.
Daarna nog een paar extra Emblems gefarmed met guildies, waar we Violet Hold heroic kregen. Halve instance heb ik getelefoneerd, tanken gaat toch op de automatische piloot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Bokkie schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 10:35:
Grrr! -O-

Doe zelf tussen de 7.5k en de 8k op die fight, maar na de top 5 van rond de 6-7k, gaat het hard naar beneden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 11:14
Bokkie schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 10:35:
[...]

Rofl :D

@Ras teveel healers misschien? Hoe sneller je 1e mark komt, hoe sneller de 2e and so on. Ideaal gezien heb je pas na 30-35% ofzo je eerste mark maar op 25 hebben wij em ook vaak al op 40% dacht ik. Geen vaste disc priest :<

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Snuffel schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 10:03:
[...]

boosten is wat anders als zelf met een party door de instances heenlopen, dat is ook de vergelijkings referentie.

tot level 60 duurde het bij mij iets meer als 1 instance zo'n 1,5 om te levelen. daar doe ik dan ongeveer een uur over per instance gemiddeld, met questen blijf ik ruim onder het uur tot level 60 om te levelen.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Maduth

Probeersel

Lief Dagboek,

Gisteren niet veel gedaan maar alleen een normal dungeon... namelijk de Scarlet one... Geweldig om daar weer met een party naar toe te gaan. Allemaal lvl's 36-38 en een groot feest :). Wipen was geen probleem, de tank vergat even dat hij in fury stond te tanken ;-). Mage (ikkuh) pulde teveel dmv aggro-overload. Maar mocht de pret niet drukken. Vind het nieuwe systeem van x-realm echt een toevoeging ondanks de soms negatieve ervaringen. Misschien vanavond lekker Uldaman in :+

PS. Twee Heirblooms, geeft dat nou 2x 10% XP extra?
Hoe lang deed je daar over dan (uren)?

[ Voor 15% gewijzigd door Maduth op 12-01-2010 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maduth schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 10:57:

PS. Twee Heirblooms, geeft dat nou 2x 10% XP extra?
Ja, 120% van het killen van mobs en het inleveren van quests :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Dagboek:

Gisteren had ik met de guild nog 2 dingen te doen. Professor Putricide en Professor Putricide, namelijk beide in 25 man en 10 man. Dus met de guild begonnen aan de 25 man en direct bij de 3rde poging al een P3. Was iets sneller als verwacht en verzorgde dus ook een verschrikkelijke wipe. Even later nog een peer P3 gezien waarna er 2 stomme wipes kwamen (1 iemand getarget door rode ooze rent er gewoon op af, en een ander zat te slapen en liet de ooze em pakken). Wel in ieder geval wat goede pogingen gehad, hopelijk na de volgende reset een kill hier.

Toen door naar de 10 man versie, met het groepje waarmee ik al was hadden we nog 6 pogingen over, die hebben we ook maar omgezet in wat goede training. Helaas ook hier nog geen kill maar we hebben er goed vertrouwen in dat dat volgende week gaat komen. (1x is het gelukt om nog voordat de 2de ooze getriggerd werd al P2 in te gaan, was bijna 30K dps van 5 DPS'ers)

*edit, overigens eer-gister voor de eerste keer een 45 tries left kill gedaan op anub'arak in 25 man. Wel beetje vies met 8 healers en 2 tanks. Maar het is gelukt :)

[ Voor 8% gewijzigd door DrFlash op 12-01-2010 11:10 ]

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:20
Liefdagboek

JEEEEEEEEEEEJ, int bezit van Abracadaver ! haha, wat een top ding
Ik heb altijd pech met wapens en kon haste goed gebruiken, en toen dropte die ! 802 haste Total nu
Vanavond me Triuhmp Head halen en hopen van Festergut boots te looten 264, en dan zit ik alweer op 2800sp en 850 haste ong.

Verder hebben we nog Trail of the Grand crusader de 1e 3 gedaan, Twins helaas 40% toen een wipe omdat een Soaker dood was.
Ach ik hoop we die ff killen binnenkort wil toch wel me achievments hebben, de guild heeft twins vaker gekilled alleen Anub nog niet. Dus ik hoop dat toch nog mee te maken.

Ondertussen Maandag me Bank char maar even geruimt en even met AH gespeeld met het resultaat ik na 30min, 4.7k rijker was.
Ondertussen zit ik op 25Frost Emblems en heb ik er nog wel wat te gaan voor me chest ( 70 )
Maar ik hoop met 7bosses op 10 en 7 op 25, eind volgende week + Daily Random toch wat meer te hebben en al te kunnen gaan kwijlen ;)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.