Ik heb geen P50G20 besteld bij S&F, maar een P50V20. Ongeveer twee weken geleden besteld, waarbij werd aangegeven dat levering geschat werd op 21 juni. Ik las in dit topic dat S&F Groningen de TV al aan het uitleveren was, dus besloot ik vandaag maar even te bellen. Verkoper zei dat hij het hoofdkantoor even voor me ging bellen en belde even later netjes terug met de mededeling dat er 5 (!) binnen waren gekomen. Ik heb gevraagd of hij er van die 5 direct eentje voor me wilde reserveren en heb daarvoor direct een datum van bezorging met hem afgesproken. Overmorgen komt hij eraan!Rutger Mulder schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 22:27:
Zijn er hier mede tweakers die de afgelopen weken ook een P50G20 bij S&F of ergens anders hebben besteld en hem al wel hebben gekregen? Zo ja wanneer heb je de tv besteld en ontvangen?
Morgen zal ik er eens achteraan bellen en eens kijken wat ze hier aan kunnen doen en of er een oplossing voor komt. Vind het gewoon schandalig en eigenlijk zouden ze ook iets van compensatie moeten doen voor het uitstel en missen van het WK, zwaar waardeloos dit van panasonic/S&F.
Dus, mijn advies is: bellen, S&F laten bellen naar hoofdkantoor of ze op voorraad zijn en daarna direct laten vastleggen en een afspraak voor bezorging plannen. Succes!