Acties:
  • 0 Henk 'm!

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 11:52
Vind dat viera cast geen wifi dongle van 100 euro waard.
Na het lezen van jullie berichten ook maar eens een lan kabel aan mijn TV gehangen. En ik ben het volledig met je eens. Dat VIERA Cast stelt werkelijk niets voor. YouTube is nog wel geinig. Verder is de content ook niet gericht op Nederland dus hou die 100,- lekker op zak zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Afgelopen WK wedstrijden op NOS in HD op de 42G20 gekeken, maar man, man, man, wat een práchtig beeld zeg! :9~ De kleuren zijn zo bijzonder goed, vooral in de THX stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02 09:30
Ik heb mijn VT20 en 3D-BluRay speler via een UTP-kabeltje aangesloten op mijn netwerk. Het hele wandmeubel heeft een eigen GbE switch en loopt met één kabeltje naar de router. Dat is lekker stabiel en ik had voor mijn oude Dreambox toch een ethernetkabeltje nodig :)

Trouwens Intelligent Frame Creation uitzetten voor het WK anders gaat de bal flippen bij snelle weergave. (Lange ballen)

[ Voor 18% gewijzigd door Daneel op 12-06-2010 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:50
net vrouwke aan de lijn gehad, en eigenlijk maak ik me ongerust
ze zei dat ze precies een soort van storing ziet op de G20

een groene horizontale lijn in het midden (nt over ganse breedte) die af en toe verschijnt (geen geflikker)
ik hoop, of net niet, het morgen ook te zien, zodat ik het beter kan omschrijven
ik hoop echt dat er niks mis mee is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Hmm dat heb ik al eens vaker gehoord. Volgens mij was dat een productiefout en krijg je gewoon een nieuwe via Panasonic.

Ben het WK ook aan het kijken nu en zie toch vaker posterization. Dit stoort me eigenlijk nog het meest. Vlakken/gezichten e.d. lijken dan een beetje op de weergave van een goedkope monitor. Je weet alleen niet of het aan het bronsignaal ligt of aan de tv. Ik vermoed het laatste. Ik weet wel dat een camera bij inzoomen ook last hiervan krijgt omdat er minder licht de lens in komt, dus bij close-up shots stoort het me niet zoveel, maar ik zie het bijvoorbeeld ook bij animaties van de NOS in logo's. Maar dan kun je je weer afvragen of dat komt door de kleurendiepte die gebruikt is bij het renderen. Lastig.

Fosfor lag zie ik ook soms wel nog, vooral bij Engeland waarbij je spelers in wit t-shirt hebt en een soms donker hoofd.

Verder echt top beeld verder, vooral de kleuren spatten echt van het scherm, geel t-shirt arbiter etc.

Viera Cast wordt pas leuk als de SDK zoals bij Samsung vrijgegeven wordt, maar daar ziet het nog niet naar uit helaas. Op dit moment kun je beter je HTPC met wat extraatjes gebruiken. Daar heb je veel meer aan.

[ Voor 86% gewijzigd door REDFISH op 12-06-2010 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
REDFISH schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 21:26:
Hmm dat heb ik al eens vaker gehoord. Volgens mij was dat een productiefout en krijg je gewoon een nieuwe via Panasonic.
waardat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Ik dacht in dit topic maar kan ook een US of UK forum zijn geweest.

[ Voor 68% gewijzigd door REDFISH op 12-06-2010 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:53

OMX2000

By any means necessary...

Is het trouwens nodig als je een V20 hebt om een media speler zoals de Xtreamer/ACRyan PLayon/etc te gebruiken. Of ondersteund de tv zelf ook veel bestandsformaten om HD materiaal af te spelen?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af of je de achtergrond van teletekst ook gewoon op zwart kunt zetten.. ik kon het in elk geval niet vinden. Ik kijk niet veel TT maar als ik het doe dan graag normaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:48
OMX2000 schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 23:48:
Is het trouwens nodig als je een V20 hebt om een media speler zoals de Xtreamer/ACRyan PLayon/etc te gebruiken. Of ondersteund de tv zelf ook veel bestandsformaten om HD materiaal af te spelen?
Volgens mij is divx en avi het enige wat de tv afspeelt. zon xtreamer of hdx-1000 (heb ik zelf) speelt nagenoeg alles af (dus ook mkv'tjes) qua hd, en dan ook nog support voor ondertitels ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-09 19:39
6pack15 schreef op zondag 13 juni 2010 @ 01:12:
[...]

Volgens mij is divx en avi het enige wat de tv afspeelt. zon xtreamer of hdx-1000 (heb ik zelf) speelt nagenoeg alles af (dus ook mkv'tjes) qua hd, en dan ook nog support voor ondertitels ed.
In principe als je pc op het netwerk zit kun je ook pms gebruiken om ieder formaat af te spelen, pms streamt het wel. Nadeel... de tv geeft dan niet altijd de film in de juiste dimensies weer als het niet beeldvullend is. Helaas heb ik dat ook niet anders kunnen instellen.

Een mediabox, ps3, etc zal daar altijd een stuk beter in zijn dan de tv zelf.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste

Wie kan mij helpen met een probleem dat ik ondervind.
Ik krijg geen netwerk te pakken op mijn v20. Mijn pc is verbonden via draadloos internet en mijn plasma via lan (utp) maar toch herkend mijn plasma helemaal geen netwerk. Wat doe ik fout. Hij herkend m wel als ik mijn laptop via lan verbind. Maar draadloos moet toch ook kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kissyfur
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 16:23
Beste Rick,

Wij groeten hier elkaar niet. Daarnaast zou ik je willen verwijzen naar het gedeelte van het forum dat zich bezig houdt met netwerken. Maar ik zou vooral eerst de firewall uitzetten als je dat nog niet gedaan had.

Hoogachtend,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 juni 2010 @ 08:54:
Beste

Wie kan mij helpen met een probleem dat ik ondervind.
Ik krijg geen netwerk te pakken op mijn v20. Mijn pc is verbonden via draadloos internet en mijn plasma via lan (utp) maar toch herkend mijn plasma helemaal geen netwerk. Wat doe ik fout. Hij herkend m wel als ik mijn laptop via lan verbind. Maar draadloos moet toch ook kunnen?
Als ik het goed begrijp heb je dus de UTP kabel getest met je laptop? Als die kabel goed is dan opnieuw tv via UTP kabel verbinden. Kijk dan eens op je (draadloos met modem verbonden) laptop naar de instellingen van de router/modem (dus naar het configuratiescherm van de router gaan door het intypen van het ip nummer van je modem in de adresbalk van je browser). Dit ip nummer begint altijd met 192.168 en dan nog wat nummers, kijk in de handleiding van je router/modem welk ip nummer dit exact is. Je moet dan kunnen zien welke apparaten zijn aangesloten op het modem. De tv zou daar dan tussen moeten staan. Je weet dan in ieder geval dat het modem je tv herkent. Het werkt dan nog steeds niet natuurlijk dus je zult iets moeten doen met je instellingen op de tv. Als je modem de tv herkent lijkt het me in ieder geval sterk dat het probleem nog in het modem zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HoppyF schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 20:49:
[...]

De G20 ondersteunt Wifi, maar er wordt volgens mij geen draadloze adapter meegeleverd.
Dat is wel het geval met de V20. Zo'n adapter kost los iets van 100 Euro.
... en ik vraag me nog steeds af of je nu echt de originele pana wifi-dongle moet gebruiken .... :?

EDIT: te snel ge-replyed, antwoord een paar postjes terug gelezen ... oeps :$

Soit ... wel bagger ... 100€ voor zo'n dongle is echt wel véél te duur ... pffff

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2010 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 juni 2010 @ 10:56:
[...]

... en ik vraag me nog steeds af of je nu echt de originele pana wifi-dongle moet gebruiken .... :?

EDIT: te snel ge-replyed, antwoord een paar postjes terug gelezen ... oeps :$

Soit ... wel bagger ... 100€ voor zo'n dongle is echt wel véél te duur ... pffff
Ik heb de dongel van mijn 50V20 over,wat bied je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat hele viera cast stelt te weinig voor,youtube is wel grappig maar verder is het niets....
daarvoor hoef je een panasonic echt niet te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 22:07
BasNation schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 16:26:
[...]

Ben ook benieuwd wanneer we de camera kunnen verwachten :O
Gisteren binnen gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
REDFISH schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 18:28:
Wie heeft de G20 hier al geüpdate en hoe lang duurde dat? Alleen voor Skype ga ik het niet doen. Ik vind dat Viera Cast sowieso maar prut.

Ik heb de update ook op uit gezet. Er zit niet eens een UTP kabel in de tv, dus misschien slaat hij daardoor op hol, dat hij probeert te updaten maar geen signaal vindt. Ik moet ook toegeven dat ik nou niet zo vaak naast de tv zit terwijl deze op stand by staat, dus ik kan nog niet zeggen of het 'probleem' weg is.

Zojuist de eerste WK wedstrijd in 1080i gekeken en moet zeggen het ziet er prachtig uit. Ik heb IFC eens aangezet om te testen en het gaat eigenlijk bijna altijd goed. Soms zie je een flikkering bij de bal als deze voor het publiek langsschiet, en bij het wisselen van een snelle beweging van links naar rechts gaat hij ook een paar frames de mist in, maar verder voegt het toch wel iets toe vind ikzelf.

Ik heb scherpte op 5, ben wel benieuwd waar jullie dit op hebben staan. Is het überhaupt bij HD signaal nodig om een scherptefilter toe te passen of komt het materiaal beter tot zijn recht zonder?
Geupdate en je krijgt er andere opties bij bij het beeldscherm. Verder kan het geen kwaad in mijn ogen om te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las net dat het WK niet via de kabel in 3D komt. Geldt dit wel voor satelliet? Weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij waren alleen ziggo en UPC met WK in 3D bezig. Inderdaad erg jammer maar als reden werden de kosten en ondoorzichtige licentiestructuur oid. opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• takumas
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-08 13:51
Bij mijn nog geen maand oude TX-P42S20ES een mooie 20cm dikke verticale zwarte balk over het scherm gekregen.. Iemand een idee hoe dit kan? Mooi weer elende van after sales service ingaan....

ato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Chadi schreef op zondag 13 juni 2010 @ 12:44:
Geupdate en je krijgt er andere opties bij bij het beeldscherm. Verder kan het geen kwaad in mijn ogen om te updaten.
Kan misschien geen kwaad, maar als er geen toegevoegde waarde is, waarom? Wat is er precies anders dan of heeft iemand een changelog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
Ervaringen 50VT20
In bezit sinds 2 weken en zo'n 100uur beeld op gehad. Ervaringen die ik beschrijf zijn dus over de eerste 100 uur. Ben zelf echt geen video expert en denk dan ook niet dat ik zonder gecalibreerd te hebben een andere mening zou hebben over de tv. Oude tv is een 28inch CRT en zal dan ook voornamelijk mijn vergelijkingsmateriaal zijn al heb ik ook wat ervaringen met een Sony 46Z5500 bij familie.

Waarom 50VT20:
Ik was al ruim 2 jaar op zoek naar de ideale tv. Uiteindelijk ben ik van mening dat die nog steeds niet bestaat. Ideale tv is voor mij zo dun als de Samsung LED tv's met de weergave van de Pioneer plasma's en het design van Sony. Uiteindelijk de knoop doorgehakt door te kiezen voor de "beste" tv die te koop is op dit moment.

Afstand tot scherm icm schermgrootte:
De afstand is ~4m. De tv hangt echt niet aan een grote muur maar aan een schouw die 130cm breed is. Mede hierdoor oogt de tv uit extra erg groot (tv is 122cm breed) en had het kleiner gekund. Vanaf het moment echter dat je naar beelden op de tv kijkt had het van mij zelfs groter gemogen. Totaal geen tennis-effect in ieder geval maar wel dat je compleet opgezogen wordt in de film. Is het dus te groot of te klein? uit: ja, aan: nee ;)

TV instellingen:
zenderweergave: normal mode (contrast en brightness iets omlaag)
films/games vanaf PS3: THX mode (contrast en brightness iets omlaag)
Wil wel een calibratie doen, maar op dit moment heb ik dat eigenlijk nog totaal niet nodig. Heb er zelf geen ervaring mee maar vind het wel leuk om met een spider (of variant hiervan) te kijken of ik de settings idealer kan afstellen. Ik wacht hier toch nog zeker wel een aantal speeluren mee en wil de tv wat beter leren kennen.

Inspelen?:
Zou niet nodig hoeven zijn tegenwoordig maar toch zijn alle sites nog steeds aan het inspelen de eerste 100 a 200 uur. Beter safe then sorry denk ik dan maar. Ik probeer de helft van de tijd een inspeeldvd af te spelen s'nachts (max 4uur, dan gaat de tv zelf op standby). Hierbij gaat het contrast en brightness bijna maximaal. Heeft het nut? Geen idee, maar ik ben blijkbaar toch wat bang voor de eerste uren al heb ik nagenoeg geen ervaringen met image retention en geen ervaringen met burn-in effecten. Hierover later nog meer.

Beeldweergave:
Scherpte en kleurweergave zijn velen malen beter. Oude tv zijn nooit andere instellingen gedaan en eigenlijk ook niet bij de 50VT20. Eerste opmerking van vriendin was dat de kleurintentie veel groter was dan de oude CRT en daar kan ik haar niet ongelijk in geven. Het verschil met de CRT is eigenlijk ook wel erg groot. Niet dat de kleuren overdreven zijn overigens, de oude CRT was echter veel valer. Vergeleken met de Sony Z5500 voelt de beeldweergave beter aan, al kan ik ze niet naast elkaar zetten en heb ik wellicht een roze bril op ;)

Zwartwaardes:
Het kijken naar "The Dark Knight" in een compleet verduisterde ruimte was een waar genot. Hoewel ik het contrast en brightness lager heb dan standaard en de schaduwnuances daardoor niet optimaal zijn is het heerlijk om naar te kijken. Erg veel detail en het zwart was met moeite te onderscheiden van de omlijsting van de tv.

Geluid:
Zeer tevreden over. Doet niet onder voor de CRT en is zeer geschikt voor normaal tv kijken. Muziek en films doe ik toch liever over de stereo.

24p:
blu-rays zien er adembenemend uit maar toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat 24p wat onrustig oogt. Vooral met de blu-ray coraline (3D actie). In mijn ogen is dat niet de tv, maar de 24p techniek. Ik zal eraan moeten wennen. Heb wel gemerkt dat ik het streamen van een video via PMS naar de PS3 een rustiger beeld geeft, waarom kan ik echter niet aangeven.

IFC en/of smooth24p:
Overal wordt gezegd dat de techniek een homevideo effect geeft. Heb het zelf echter totaal niet ervaren, maar kan ook niet zeggen dat ik nu een andere beeldervaring heb. Om deze reden de setting ook uit.

SD weergave:
Uitermate goed. Het beeld is minder scherp als HD echter kun je dat totaal niet als storend ervaren.

3D:
Hoewel de PS3 enkel nog games in 3D kan weergeven en nog niet de blu-rays kun je op internet wel demo filmpjes vinden welke je met PMS kan streamen. De tv stel je dan in dat ie 2 beelden naast elkaar ziet en daar een 3D beeld van moet maken. Eerste ervaring met 3D was een kort filmpje van toystory te vinden op: http://3dguy.tv/downloads/. Veelbelovend en een zeer leuk extraatje van deze tv. Geen crosstalk ervaren, hooguit dat het scherm groter zou mogen zijn voor het ultieme 3D effect. Vind het 3D beeld sowieso prettiger dan het beeld in de bios.
Wat gamen betreft heb ik enkel wipeoutHD wat een waar genot is. Het liefst zou ik ook de motorstorm pacific rift 3D demo willen spelen echter heb ik die nog niet binnen. Wel heb ik deze bij een Sony demo gezien en weet dus dat het 3D effect in deze game beter aanvoelt dan wipeoutHD.
Enig nadeel waar panasonic nog wel naar zou mogen kijken is de bril. De bril heeft een apart design waardoor er zijlicht op je ogen kan komen wat de ervaring wat verstoort. Idealiter kijk ik dan ook liever 3D in een compleet verduisterde omgeving.

Reflectie, lichte woonkamer:
Het scherm heeft reflectie maar is minder dan de CRT. Hoewel de woonkamer zeer licht is, schijnt er geen direct zonlicht op de tv. Overdag kijken is dan ook geen probleem. De THX stand is echter niet geschikt om onder deze omstandigheden te gebruiken. Het beeld oogt dan heel erg vaal. Of verduisteren of de instelling "normal" gebruiken dus.

Image retention:
Ik zoom het beeld niet uit totdat het beeldvullend is. Soms dus zwarte verticale zijbalken, soms horizontaal. Hiervan heb ik tot op heden nog geen last en ook logo's heb ik nog niet zien vastzitten (na 2 uur voetbal kijken op ned1 bijv). Heb ik dan totaal geen image retention gezien? Jawel, ondertitels die in de zwarte balk gezet worden blijven iets hangen. Tijdens de film is dit niet zichtbaar, wel als je de tv op pauze zet en wat dichterbij gata kijken. Ook de "screensaver" van de setop box van Tweak wat een wit logo is en per 3 seconden verspringt blijft wat hangen. Na 10sec inspeeldvd opzetten was dat voor mij alweer weggetrokken. Storend? Meer angst voor burn-in dan dat het stoort dus.

Burn-in:
Nog niet opgetreden. Ben er wel bang voor maar ik denk dat die angst ongegrond is.

Phosfor trails:
De allereerste film was "Book of Eli". Hoewel kleur is het bijna zwart/wit. Ik had het idee dat ik hier blauw/geel zag naijlen, vooral als ik mijn hoofd heen en weer draaide. Was er niet naar op zoek maar zag het wel. Heb het nadien nergens meer gezien, ook niet met assassin's creed, en vraag me nog steeds af of ik niet heel erg moe was en de lichtintensiteit in een compleet donkere ruimte iets te hoog. Heb ook niet de behoefte gevoelt om dat later nogmaals te testen.

Floating blacks:
Heb er niet speciaal op getest en is me verder ook niet opgevallen.

Flikkering:
Heb vroeger altijd computermonitoren gekocht die meer dan 80Hz aankonden. In de winkel en de eerste uren was me ook geen flikker opgevallen. De eerste flikker zag ik pas bij de inspeeldvd die een egaal vlak toont. TV kijken via de settopbox of film's/games via de PS3 valt het me nagenoeg niet op, alleen bij egale vlakken dus. Heb zelfs het idee dat het met de PS3 het allerminst is. Als ik met PMS beeld afspeel rechtstreeks op de tv vind ik dat onrustiger dan via de PS3. Zichtbaar? ja. Storend? nee, niet tijdens normaal gebruik.

Buzz:
Niet hoorbaar of je moet achter de tv hangen met je hoofd. Enkel bij een geheel wit vlak, totale stilte, hoor je een zachte buzz (zitafstand 4m).

Totaal ervaring?:
Hoewel de tv een flinke hap uit de bankrekening kost blijft het persoonlijk of je zoveel geld ervoor over hebt. Ik wilde geen concessies doen op beeldweergave en vond 3D een leuk extraatje voor de toekomst. Alle kritische punten zijn hier ook met een vergrootglas uitgelicht en zijn meer bedoeld om te laten zien dat de tv niet foutloos is. Heb er in ieder geval nog totaal geen spijt van en de stap van CRT naar plasma is een blijvertje.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Mooie review!

Tx voor deze real live bijdrage :)

[ Voor 10% gewijzigd door Help!!!! op 13-06-2010 18:24 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvl78
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-10 16:42
takumas schreef op zondag 13 juni 2010 @ 16:16:
Bij mijn nog geen maand oude TX-P42S20ES een mooie 20cm dikke verticale zwarte balk over het scherm gekregen.. Iemand een idee hoe dit kan? Mooi weer elende van after sales service ingaan....
ik had het ook op de g20 na 5 dagen...ze zouden hem komen omruilen maar kon wel een kleine week duren..
daar was ik niet zo heel blij mee dat ik wat rondgebeld heb en bij s&f harderwijk hadden ze er nog 1 op voorraad en kon ik hem daar omruilen, erg blij met s&f dat ze dat deden
maar ja hoe die balk er na 5 dgn in komt heb ik niemand nog over gehoord van pana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepla
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:49

Joepla

Geavanceerde micro-elektronica

Verwijderd schreef op zondag 13 juni 2010 @ 15:13:
Ik las net dat het WK niet via de kabel in 3D komt. Geldt dit wel voor satelliet? Weet iemand dat?
Net even gezocht op de Astra 1 + 3 satelliet.
Op het 3D Demo kanaal werd voetbal uitgezonden (tijdens Duitsland - Australië) maar dit bleek een andere (in ieder geval geen WK) wedstrijd te zijn. Wel in 3D, dat zich op mijn niet-3D TV (P50G20) als 2 beelden naast elkaar laat zien.

Beetje het bekende verhaal: 16:9 en HDTV werd vlak voor EK/WK/Olympische (winter)spelen grof gepromoot, maar uitzendingen waren er meestal niet of bijna niet datzelfde jaar. Nu ook weer met 3D, dus het went.
Neem het de marketing boys & girls eens kwalijk als er dit jaar zo'n 75000 (!) TV's meer worden weggezet ( nieuws: 'Nederlanders kopen 75.000 extra tv's vanwege WK Voetbal' )

(Astra HD Demo is wel weer on-air zag ik, perfect om de HDTV sceptici die hier soms binnenglippen de mond te snoeren :) )

Live solarinfo op PVoutput [5500 Wp]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

@morpheus: goede review. Ondanks dat ik een G20 heb, is er hier veel herkenning van wat je schrijft.

Wat je zegt over de THX stand ben ik het mee eens. Met veel licht komt deze niet tot zijn recht, maar ikzelf vind verduisteren geen probleem. Als ik ook weer een halve dag achter mijn CCFL TFT PC scherm heb gezeten moet ik ook altijd weer even wennen aan de kleurweergave in THX stand. Je bent gewend dat alles zoveel witter is, maar na een tijdje besef je dat de tv toch beduidend betere kleuren geeft.

Ikzelf vind IFC bij SD uitzendingen wel het home-video effect geven. Ook bij reclames geeft het een erg onnatuurlijk effect een beetje of je een diavoorstelling zit te kijken. Bij voetbal in HD vind ik IFC echter wel echt iets bijdragen. Het beeld is tijdens bewegingen echt scherper en artefacten zijn nauwelijks zichtbaar. Ik heb het idee dat dit komt doordat het scherptefilter bij SD uitzendingen meer actief is. Volgens mij is dit vooral de bron van artefacten, maar ik heb dit nog niet precies kunnen bepalen. Bij HD materiaal zie ik ook geen voordeel van de scherpteregeling, maar bij SD heeft het wel weer meerwaarde, alleen boven de 6 beginnen de artefacten alweer zichtbaar te worden.

Over de kleurverlopen waar ik eerder over postte kan ik vrij duidelijk zijn: dit ligt waarschijnlijk aan het bronmateriaal. Bij de avondwedstrijden hebben de camera's het gewoon lastiger. De overdagwedstrijden en nu ook DL-AUS lieten dit effect niet zien.

Wat betreft image retention: ikzelf zorg ervoor dat als er langere tijd een logo is geweest, ik dit ook even wegspoel door een andere zender op te zetten die daar geen logo's of een ander logo heeft. Je zou wel kunnen kiezen om de 16:9 beeldscan aan te zetten. In dat geval wordt de pixel orbiter namelijk ook aangezet. Ik kon hier echter niet veel over vinden. Aangezien de tv een feitelijk licht hogere resolutie heeft dan het full-hd formaat is er wat speling mogelijk, maar ik weet niet zeker of de orbiter zonder 16:9 beeldscan ook aan staat.

De flikker zie ik altijd wel bij grotere vlakken, maar dat is ook meer iets van reclames met logo's full screen waar dit opvalt. Ik krijg er in ieder geval geen hoofdpijn van.

Tot slot nog een kleine kanttekening: ik vind dat de inverse telecine op de G20 ook iets beter had gekund. Bij voetbal zie je toch dat de bal bij hogere snelheden van veraf toch wat lijkt te zigzaggen.

Ik dacht eigenlijk dat de fosfor lag bij de V20 was verbeterd, maar schijnbaar is dit niet te voorkomen. Wat je ook zegt: de ideale tv bestaat niet, maar ik kan prima leven met de nadelen van mijn G20 als ik het vergelijk met de nadelen van veel LCD/LED tv's.

Ik heb de camera inmiddels ook binnen. Dit heeft bij mij een klein maandje geduurd.

[ Voor 3% gewijzigd door REDFISH op 13-06-2010 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
REDFISH schreef op zondag 13 juni 2010 @ 17:04:
[...]

Kan misschien geen kwaad, maar als er geen toegevoegde waarde is, waarom? Wat is er precies anders dan of heeft iemand een changelog?
Nou vind de professional voorgeprogrammeerde instellingen wel goed . En daarnaast heb je ook de THX etc etc.

De Changelog heb ik niet gezien maar slechter is de TV er niet van geworden om het zo te zeggen.

Zullen denk ik wel een goede reden hebben om de firmware nu al te updaten . Maar ja hopelijk heeft iemand een changelog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Nee geen changelog. Bedoel je dat de Prof1 en 2 nu andere instellingen hebben dan de THX stand? Ik dacht dat ze gewoon kopieën waren als uitgangspunt voor je eigen calibratie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
groene lijn niet meer gezien
wat ik wel heb zijn soms "'storingen" bij het bekijken van hdzenders via digicorder
heeft nog iemand dit? gisteren was het wel met een live-uitzending mss lag het daar aan...
wat ik ook heb is dat bv (terug bij hdmateriaal via digicorder) de linkse zwarte rand, soms breder wordt, de ene keer 1 vinger, dan 3 vingers, dan 2 en rechts blijft het helemaal gelijk tot aan de rand van het scherm, precies of het beeld staat niet centraal...
dit heb ik echter niet bij het bekijken van dezelfde zender analoog
Tevens heb ik gn enkel probleem bij het bekijken van blurays... (gn veranderende zwarte balken links of rechts, ook gn storingen of groene lijn
de vraag is dan, is er wel iets mis met de tv(50g20)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-10 14:13
Ik heb wat korte vragen over de P42G20

- wat is precies het verschil tussen een nederlands en europees model? Ik kan een nederlands model voor 960 euro krijgen, terwijl een europees model mij 900 euro kost
- Op het avsforum las ik iets over het gelijkmatig in laten branden van de pixels, wie weet hier iets meer van en kan uitleggen hoe dit precies werkt? (en zeker of dit nu echt nodig is!)
- Ik heb amerikaanse calibiratieinstellingen gevonden, zijn deze weer anders voor europese of nederlandse modellen? Zo ja, wie heeft er calibratiesettings voor zowel het europese als het nederlandse model?
- Mag je de eerste 200 uur nu wel gewoon tv kijken? Of moet je hierbij speciaal rekening houden met bepaalde instellingen? (vanwege inbranden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-10 13:08
Felke schreef op maandag 14 juni 2010 @ 09:04:
Ik heb wat korte vragen over de P42G20

- wat is precies het verschil tussen een nederlands en europees model? Ik kan een nederlands model voor 960 euro krijgen, terwijl een europees model mij 900 euro kost
- Op het avsforum las ik iets over het gelijkmatig in laten branden van de pixels, wie weet hier iets meer van en kan uitleggen hoe dit precies werkt? (en zeker of dit nu echt nodig is!)
- Ik heb amerikaanse calibiratieinstellingen gevonden, zijn deze weer anders voor europese of nederlandse modellen? Zo ja, wie heeft er calibratiesettings voor zowel het europese als het nederlandse model?
- Mag je de eerste 200 uur nu wel gewoon tv kijken? Of moet je hierbij speciaal rekening houden met bepaalde instellingen? (vanwege inbranden).
Heb je zelf al iets gedaan om deze vragen te kunnen beantwoorden? Een korte zoekactie met de zoekfunctie in dit topic beantwoorden bij mij alle vragen namelijk. :)

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
virtualJac schreef op maandag 14 juni 2010 @ 09:11:
[...]

Heb je zelf al iets gedaan om deze vragen te kunnen beantwoorden? Een korte zoekactie met de zoekfunctie in dit topic beantwoorden bij mij alle vragen namelijk. :)
Natuurlijk heb ik dit gedaan... waarschijnlijk zoeken wij beide op andere termen ;)
Het enige verschil wat ik kan vinden tussen een europees model en een nederlands model is dat je bij de NL aan-huis garantie hebt van panasonic...

Over het tv kijken in de eerste 200 uur, contrast op 30... verder niks kunnen vinden!

[ Voor 8% gewijzigd door Felke op 14-06-2010 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-10 13:08
Felke schreef op maandag 14 juni 2010 @ 09:23:
[...]

Natuurlijk heb ik dit gedaan... waarschijnlijk zoeken wij beide op andere termen ;)
Het enige verschil wat ik kan vinden tussen een europees model en een nederlands model is dat je bij de NL aan-huis garantie hebt van panasonic...

Over het tv kijken in de eerste 200 uur, contrast op 30... verder niks kunnen vinden!
Klopt, is meteen ook het enige verschil. Je 2 jaar aan-huis-garantie. Meteen wel een belangrijk verschil dacht ik zo.

Verder is sowieso iedere tv anders en zijn calibratieinstellingen niet voor iedereen hetzelfde. THX stand is hier al voor geoptimaliseerd. Ook zjin de instellingen voor een Amerikaans model anders. Aangezien daar het contrast van 0 - 100 verloopt geloof ik.

Verder zijn de meningen over inspelen erg verdeelt. Dit is ook uitgebreid terug te lezen als je paar pagina´s terugleest. Ik zelf probeer statische beelden te vermijden en houd het contract inderdaad wat lager. Geen uren lang achter elkaar met hetzelfde logo´tje in beeld kijken dus.

[ Voor 3% gewijzigd door virtualJac op 14-06-2010 09:45 ]

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrid
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-08 20:56
Mijn 50V20 is vanmorgen bezorgd. Eerste indruk, prachtige kleur lijst, ook mooie bijpassende afstandsbediening. Mooie voet, waarbij scherm iets draaibaar. Scherm oogt klein op 4m afstand en als er een grotere versie beschikbaar was, had ik het zeker gedaan. Instellen van draadloos netwerk ging soepel, met opgave van WEP-sleutel en invoer van MAC-adres in de router. Daarna software vlekkeloos geupdate. Beeld is natuurlijk prachtig, maar vooral de dynamische stand slaat nergens op. Ik heb een vermogensmeter aangesloten en met contrast op 30 en helderheid op 10 kom ik uit op een gemiddeld verbruik van 170 watt, rond de 100 bij rustige donkere beelden, ruim boven de 200 bij kleurige actierijke beelden, met regelmatig uitschieters boven 300 watt bij lichte beelden. Bij m'n ouders heb ik de 50S20 geïnstalleerd, en aangezien ik die ook al mooi beeld vond geven, zie ik de verschillen niet bij normaal gebruik. De NL HD-zenders vallen op het moment misschien wat tegen, maar zodra ik hem op Eurosport HD zet, dan is het wel een plaatje hoor, en een tenniswedstrijd vergt zo'n 200W vermogen. De V20 heeft een veel mooiere uitstraling en qua aansluitingen instellingen en mogelijkheden zie ik veel extra's. Vierra Cast stelt qua content natuurlijk weinig voor, maar wat er is werkt intuitief en het ziet er volwassen uit. De YouTube functie is goed bruikbaar en werkt heel goed via draadloos netwerk, die ik zelf gelijktijdig volledig aan het belasten ben met downloads. Wel werkt Vierra Cast met felle contrastrijke beelden en ligt het verbruik regelmatig boven 300 W. Er zit een mooi (ook bas) geluid in, waarvoor een externe versterker met speakers niet noodzakelijk is, tenzij je echt surround wil. Na een anderhalf uur experimenteren staat de vermogensmeter op een gemiddelde van 194 watt, maar de achterkant van de tv wordt echter nauwelijks warm. Dit zijn voorlopig de bevindingen van een tevreden Panasonic plasma gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil zelf ook eventueel de 50V20 (dus niet de 3d versie) gaan kopen , ik zie dat deze een satelliet tuner ingebouwd heeft , is er al iemand hier die op de V20 rechtstreeks van de satelliet de beelden bekijkt , hoe is de kwaliteit van de tuner en welke CI module wordt er gebruikt , ik krijg hier van 3 zaken 3 verschillende adviezen over ....

@ Henrid Wat heb je er nu voor betaald zie dat hij overal nog zo'n beetje rond de adviesprijs ligt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrid
@ Henrid Wat heb je er nu voor betaald zie dat hij overal nog zo'n beetje rond de adviesprijs ligt .
Zoals eerder in dit topic geschreven, heb ik er 1650 voor betaald bij Scheer en Foppen, en lijken ze dit aan iedereen aan te bieden die om een leuke prijs vraagt.

Al kijkend naar de voorbereiding van de WK wedstrijd van NL is het gemiddeld verbruikt vermogen trouwens wel opgelopen tot boven de 200W, en je moet echt donker blijven kijken wil je hieronder blijven denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaly
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-03-2024
henrid schreef op maandag 14 juni 2010 @ 13:02:
[...]

Zoals eerder in dit topic geschreven, heb ik er 1650 voor betaald bij Scheer en Foppen, en lijken ze dit aan iedereen aan te bieden die om een leuke prijs vraagt.

Al kijkend naar de voorbereiding van de WK wedstrijd van NL is het gemiddeld verbruikt vermogen trouwens wel opgelopen tot boven de 200W, en je moet echt donker blijven kijken wil je hieronder blijven denk ik.
Heb je de tv online besteld? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henrid schreef op maandag 14 juni 2010 @ 13:02:
[...]

Wanneer had je je tv besteld? Ik heb namelijk nog niets bij scheer en foppen vernomen, ze zouden aanstaande vrijdag leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X5-769
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-01 20:30
Na een dikke week genieten van de 50G20 hierbij ook wat opmerkingen van mij.

- In verhouding tot mijn vorige scherm (Samsung LE37M87BDX) was ik in de eerste instantie een beetje teleurgesteld over de zwart waarden van de tv. Nu na een dikke week intensief gebruik kan ik toch wel concluderen dat de zwart waardes even tijd nodig hebben om zich te "ontwikkelen".
- In eerste instantie was ik bang dat ik toch wat te gierig was geweest over de maat van de tv. Hij hang namelijk aan het voeteneind van mijn bed aan de muur, op zo'n kleine 3 meter afstand. Ook hier geen spijt van mijn keuze. Antenne signaal is niet denderend, maar aangezien ik toch alleen maar HD series en films kijk via mijn HTPC mag ik niet klagen. Ik vind hem na een dikke week alweer een stuk kleiner ogen.
- De beeldkwaliteit is echt om te kwijlen zo mooi en scherp (HD). Ook met een kleine 3 meter als kijk afstand.

Tot nu toe niks meer dan lof over dit scherm. Maar nu...

- Na alle negatieve verhalen over de "minpunten" van dit scherm te hebben gelezen, kan ik concluderen dat ik geen last heb van de meeste van deze "minpunten". Enkel het floating blacks verhaal is voor mij herkenbaar. Nou zou ik het niet zo erg vinden als dit af en toe terug zou komen bij films met zwarte balken. Maar de afgelopen week is het geregeld voorgekomen dat ik tijdens HD series (1.85 : 1, dus beeldvullend) stuitte op de floating blacks. Ik heb nog niet eerder voorbij zien komen dat mensen dit opvalt(bij beeldvullend beeld). Dus nu de vraag: heb ik zulke goede ogen of is het in mijn geval een extreme versie van de floating blacks. Ik ben van plan om vandaag of morgen contact te zoeken met Panasonic over dit probleem. Hopen dat dit uitkomst kan bieden.

Ik houd jullie op de hoogte.

EDIT: Zojuist een medewerker van Panasonic gesproken. Deze adviseerde mij om naar de color instelling in het menu te kijken. Als ik een beetje zou gaan spelen met deze slider zou het probleem verholpen kunnen worden. Ik ga het vanavond als het donker is maar eens even proberen.

[ Voor 7% gewijzigd door X5-769 op 14-06-2010 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrid
Amaly schreef op maandag 14 juni 2010 @ 15:53:
[...]
Heb je de tv online besteld? :o
Nee want dan betaal je ongetwijfeld de hoofdprijs.
Verwijderd schreef op maandag 14 juni 2010 @ 15:53:
[...]
Wanneer had je je tv besteld? Ik heb namelijk nog niets bij scheer en foppen vernomen, ze zouden aanstaande vrijdag leveren?
Ruim 2 weken geleden, toen was er een levering aanstaande en kon ik dus meeliften. De afspraak dat ze hem echt gauw konden leveren zijn ze nagekomen.

Verdere update van bevindingen. Scherm heeft wel moeite met veel omgevingslicht, maar het beeld is gelukkig op vele manieren in te stellen. Pas met een goeie HD-uitzending is het beeld onovertroffen. Ik kan vertellen dat er bij NL-DK meer grassprieten te tellen waren dan toeschouwers, wat een detail:-) Om echt te profiteren van de resolutie is geen scherm te groot en ik ben op 2-3 meter afstand gaan zitten genieten. Ik was eerst teleurgesteld in de mogelijkheden van teletekst, maar na raadplegen van de handleiding op de CD, kwam ik erachter dat je teletekst ook naast het tv-beeld kan projecteren. Wat betreft het verbruik, dat is toch wel naar gemiddeld 230W gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henrid schreef op maandag 14 juni 2010 @ 16:39:
[...]

[...]

Ruim 2 weken geleden, toen was er een levering aanstaande en kon ik dus meeliften. De afspraak dat ze hem echt gauw konden leveren zijn ze nagekomen.

Verdere update van bevindingen. Scherm heeft wel moeite met veel omgevingslicht, maar het beeld is gelukkig op vele manieren in te stellen. Pas met een goeie HD-uitzending is het beeld onovertroffen. Ik kan vertellen dat er bij NL-DK meer grassprieten te tellen waren dan toeschouwers, wat een detail:-) Om echt te profiteren van de resolutie is geen scherm te groot en ik ben op 2-3 meter afstand gaan zitten genieten. Ik was eerst teleurgesteld in de mogelijkheden van teletekst, maar na raadplegen van de handleiding op de CD, kwam ik erachter dat je teletekst ook naast het tv-beeld kan projecteren. Wat betreft het verbruik, dat is toch wel naar gemiddeld 230W gegaan.
Thanks, ik heb hem ook ander half week geleden besteld.Ze zeiden dat ze het konden leveren. Met jouw verhaal, ga ik er van uit dat ze dat ook doen. Ik ga morgen wel even bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaly
henrid schreef op maandag 14 juni 2010 @ 16:39:
[...]

[...]

ah ok thnx, dan kijk ik wel bij mijn lokale S&F of ze daar wat van de prijs af kunnen halen als dat mogelijk is. Ik wil de 42 " kopen met extra garantie, maar als er wat van de prijs kan ben ik natuurlijk erg blij.

*Edit* ik heb net de P42V20 besteld met extra garantie bij S&F voor ca. €1463,- inclusief verzending, zonder garantie verkopen ze hem voor €1299,- en €1649,- voor de 50", want het staat blijkbaar zo in hun systeem, ik hoefde niet eens voor prijsverlaging te vragen >:) . Dus voor degenen die een V20 willen gauw naar de S&F en kijken of die prijs nog zo is :)

[ Voor 12% gewijzigd door Amaly op 14-06-2010 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>zonder garantie verkopen ze hem voor €1299,- en €1649,- voor de 50"

Zonder garantie , er zit toch standaard 2 jaar garantie op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaly
Verwijderd schreef op maandag 14 juni 2010 @ 18:02:
>zonder garantie verkopen ze hem voor €1299,- en €1649,- voor de 50"

Zonder garantie , er zit toch standaard 2 jaar garantie op ?
Sorry, ik bedoelde zonder extra garantie :$ (dus 5 jaar garantie ipv 2 jaar). Standaard is idd 2 jaar garantie.

[ Voor 3% gewijzigd door Amaly op 14-06-2010 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:16
Verwijderd schreef op maandag 14 juni 2010 @ 12:34:
Ik wil zelf ook eventueel de 50V20 (dus niet de 3d versie) gaan kopen , ik zie dat deze een satelliet tuner ingebouwd heeft , is er al iemand hier die op de V20 rechtstreeks van de satelliet de beelden bekijkt , hoe is de kwaliteit van de tuner en welke CI module wordt er gebruikt , ik krijg hier van 3 zaken 3 verschillende adviezen over ....

Ik heb hier de 42V20 en gebruik de ingebouwde satelliettuner.
Dit werkt prima als je daar een geschikte CI module in stopt + uiteraard de Canal Digitaal oranje smartcard.
Daarbij moet je schotel geschikt zijn om zowel Astra 1+3 te kunnen ontvangen. Je hebt daarvoor een duo LNB nodig. Ik heb dus een CI module + duo LNB moeten kopen maar ben ondanks dat goedkoop uit.
Een losse HDTV satelliettuner is duurder en je hebt dan weer een extra kastje met alle nadelen van dien.

De kwaliteit van het beeld is geweldig goed, dat wil zeggen als je alles in HD bekijkt, hiervoor heb je het aanvullende Canal Digitaal abo nodig (a 5 euro per maand extra). Daarnaast moet je ervoor zorgen dat de schotel precies goed staat afgesteld, dat was in mijn geval nogal een vervelend klusje.
De ingebouwde tuner zelf is prima via de menu's in te stellen. Je krijgt echt honderden kanalen ter beschikking waarvan veel ongecodeerd zijn, ook HD zit er tussen.
Met de favorieten lijstjes kun je zelf een kanalenlijst samenstellen zodat je niet alles door hoeft te zappen.
Let wel bij de aanschaf op welke CI module je koopt, het schijnt dat er meerdere versies in omloop zijn. Ik heb de laatste met het wereldbol logo erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ HoppyF,

Ok klinkt goed , ik heb nu zelf ook al CD met een losse ontvanger met HD , ik heb trouwens Sat met 3 koppen .
Welke Ci module gebruik jij dan ?Bij Panasonic adviseren ze de CD module .

Hij is niet echt vlak op de muur te monteren volgens mij , die stekker voor 220 steekt er zo,n 2 cm uit , klopt dit ?

Net in Rotterdam geweest bij wat zaken , ook voor €1650 te leveren incl bezorging in Rotterdam ,verwachte levertijd nu eind JULI.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2010 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2010 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
ondertussen deze morgen even gekeken
en idd, als ik de overscan gebruik, zijn de witte lijntjes weg, alsook de zwarte balk... maar ik verlies wel een klein beetje van het beeld, maar dan moet het maar zo
hier even hoe het was met die veranderende balken
links varieert en rechts bleef constant (hoofdzakelijk op die zender, de andere niet)

Afbeeldingslocatie: http://img338.imageshack.us/img338/1056/tv006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img80.imageshack.us/img80/7356/tv007.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img9.imageshack.us/img9/5175/tv008.jpg

echter heb ik het probleem dat ik dat telkens manueel moet veranderen(overscan aan en uitzetten),...
1 als ik gewoon tv wil zien, moet hij dus aan staan
2 als ik bluray zie, moet hij uitstaan...

wat betreft het upscalen ben ik er nog niet uit...
waar moet ik nu upscalen? de tv? of via de bluray of via de versterker (maar ik dacht dat deze dat niet kon)

Wat betreft die storingen... Gisteren heeft de wederhelft de hele avond tv gekeken en niets gezien
ik deze morgen gekeken en dit gezien:

Afbeeldingslocatie: http://img33.imageshack.us/img33/112/tv009.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/2882/tv010.jpg

fotos genomen tijdens het pauzeren
als ik terugspoelde en herbekeek was het er trouwens ook
jammer wel dat ik toen niet gekeken heb of de decoder foutieve paketten gestuurd heeft.. daarna heb ik verandert van zender, en de foutieve paketten bekeken en dat was 0 op die zender (maar ik had toen ook de hele tijd niks meer gezien)
ik denk dat die fotos duidelijk tonen dat het macroblocking is? of ben ik verkeerd, die groene streep trouwens ook niet meer gezien
ik denk dat het ook zoiets zal geweest zijn

nu kan je je wel vragen stellen, of panasonic nu niet slordig is geweest, dan je overscan moet gebruiken? wil j e die brol niet zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
Die laatste storingen zitten echt niet in de tv. Als jij het kan reproduceren met een opname en dat de storingen er exact zo uitzien, dan ligt het aan het opname apparaat of aan de data die verstuurt is.

Betreffende die eerdere problemen, heb je dat probleem ook met een blu-ray speler, PS3, xbox, etc?

[ Voor 20% gewijzigd door morpheus op 15-06-2010 14:36 ]

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
morpheus schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 14:35:
Die laatste storingen zitten echt niet in de tv. Als jij het kan reproduceren met een opname en dat de storingen er exact zo uitzien, dan ligt het aan het opname apparaat of aan de data die verstuurt is.

Betreffende die eerdere problemen, heb je dat probleem ook met een blu-ray speler, PS3, xbox, etc?
blij dat die laatste storingen niet aan de tv ligt
die eerdere problemen heb ik enkel met bepaalde hduitzendingen en dus totaal niet met bluray of ps3 of wii of analoog kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Verwijderd schreef op maandag 14 juni 2010 @ 23:07:
@ HoppyF,

Ok klinkt goed , ik heb nu zelf ook al CD met een losse ontvanger met HD , ik heb trouwens Sat met 3 koppen .
Welke Ci module gebruik jij dan ?Bij Panasonic adviseren ze de CD module .

Hij is niet echt vlak op de muur te monteren volgens mij , die stekker voor 220 steekt er zo,n 2 cm uit , klopt dit ?

Net in Rotterdam geweest bij wat zaken , ook voor €1650 te leveren incl bezorging in Rotterdam ,verwachte levertijd nu eind JULI.
Ik gebruik een officiële CI (MediaGuard) module die ik bij een CanalDigitaal dealer heb gekocht.
Die werkt prima.
Als je nu al ontvangst hebt van zowel Astra 1 (19,2 oost) en 3 (23,5 oost), dan zul je geen problemen ondervinden verwacht ik. Hoewel de HD transponders wel wat zwakker lijken dan de SD transponders en dus een nauwkeurige afstelling van de schotel noodzakelijk is.

Dat vlak op de muur monteren zal niet meevallen. Niet alleen de 220V stekker steekt uit maar ook de satellietconnector. (F-connector). Deze steekt echt recht naar achteren. Een bijzonder dom ontwerp van Panasonic, die connector had gewoon aan de zijkant moeten zitten waar ook de CI module zit.

Mijn V20 staat op de voet op een kastje, dus op zich heb ik met de kabel aansluitingen geen probleem maar echt doordacht vind ik het ontwerp niet. Voor de rest is het een prima TV zoals al eerder gezegd. Daar mankeert niets aan.
Over levertijden van de 50 inch weet ik niet veel, ik zie alleen dat de Bobshop bijvoorbeeld wel voorraad heeft. In dat geval moet Scheer en Foppen (de gewone winkel) ook kunnen leveren want dit is hetzelfde moederbedrijf en dus ook hetzelfde magazijn. De prijs is daar volgens mij ook rond de 1650.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepla

Joepla

HoppyF schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 20:56:
[...]Dat vlak op de muur monteren zal niet meevallen. Niet alleen de 220V stekker steekt uit maar ook de satellietconnector. (F-connector). Deze steekt echt recht naar achteren. Een bijzonder dom ontwerp van Panasonic, die connector had gewoon aan de zijkant moeten zitten waar ook de CI module zit.
Niet echt handig inderdaad, maar wel stom eenvoudig op te lossen met een haakse F-connector, die ongetwijfeld in het ladenkastje van je CD dealer zit.

Zo zijn er ook haakse HDMI en RCA connectoren te koop, al dan niet verguld voor de purist. Hier ook toegepast, kan het scherm een paar cm's dichter naar de muur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 08:42

pvr

Een losse HDTV satelliettuner is meestal duurder dan een module, maar heeft ook zijn voordelen.
Ik heb zelf een dreambox 800 met een visio big bisat met 4 koppen.
Aanschaf van de dreambox was duur, maar ik kijk alle zenders gratis.
En het voordeel van een Panasonic plasma/lcd , is dat je geen extra afstandsbediening nodig hebt (hotelmode) ;)
HoppyF schreef op maandag 14 juni 2010 @ 21:29:
[...]

Ik heb hier de 42V20 en gebruik de ingebouwde satelliettuner.
Dit werkt prima als je daar een geschikte CI module in stopt + uiteraard de Canal Digitaal oranje smartcard.
Daarbij moet je schotel geschikt zijn om zowel Astra 1+3 te kunnen ontvangen. Je hebt daarvoor een duo LNB nodig. Ik heb dus een CI module + duo LNB moeten kopen maar ben ondanks dat goedkoop uit.
Een losse HDTV satelliettuner is duurder en je hebt dan weer een extra kastje met alle nadelen van dien.

De kwaliteit van het beeld is geweldig goed, dat wil zeggen als je alles in HD bekijkt, hiervoor heb je het aanvullende Canal Digitaal abo nodig (a 5 euro per maand extra). Daarnaast moet je ervoor zorgen dat de schotel precies goed staat afgesteld, dat was in mijn geval nogal een vervelend klusje.
De ingebouwde tuner zelf is prima via de menu's in te stellen. Je krijgt echt honderden kanalen ter beschikking waarvan veel ongecodeerd zijn, ook HD zit er tussen.
Met de favorieten lijstjes kun je zelf een kanalenlijst samenstellen zodat je niet alles door hoeft te zappen.
Let wel bij de aanschaf op welke CI module je koopt, het schijnt dat er meerdere versies in omloop zijn. Ik heb de laatste met het wereldbol logo erop.

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsinga
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:27

elsinga

=8-)

Gisteren kwam (eindelijk... TNT heeft gemeend een op vrijdag opgehaalde tv én een op vrijdag opgehaalde CI+ CAM, beide andere winkel, pas op dinsdag af te hoeven leveren... :( ) mijn P42V20 binnen, tegelijk met de benodigde CI+ CAM.

Installatie was een eitje, activatie van de Cam ook. WK actie (alsof ik van voetbal hou... ;) ), dus ook 3 maanden gratis HD pakket. 8) Ik had mijn Humax 5050C nog via de scart kabel aangesloten, de HDMI kabel van Dealextreme moet nog binnenkomen, dus vergelijken tussen Ned1 HD en Ned1 SD was goed te doen. En inderdaad, HD is mooier! :+

TV in standje THX gezet (en gelijk een opmerking van mijn dochter van 12 dat het beeld dan veel mooier was :> ), verder niks aan de instellingen gewijzigd. Beel is prima, nog geen IR gezien, floating blacks zijn me nog niet opgevallen, geen zoem te horen. Heerlijk!

Wat me tegenviel was de DLNA optie. Daar worden maar weinig formaten herkend en afgespeeld. Ik ga dus nu zoeken naar de juiste transcoder instellingen om HD spul inclusief schakelbare ondertitels en geluid, zodat ik HD films via DLNA kan kijken. Heb geen Bluray speler en brander... Dus als iemand tips heeft over converters en bijbehorende instellingen, dan hou ik me aanbevolen.

Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurrr
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-03-2024
Is iemand al eens opgevallen dat de tv kort en snel tikt als hij op stand by staat. Dit gebeurt bij mijn tv om de 10 minuten ofzo. Iemand enige idee wat dit is? Het is ongeveer hetzelfde geluid als wanneer je hem aanzet. Is dit iets tegen de statische elektriciteit oid?
Ik heb het idee dat ie dan naar updates zoekt. Bij mij klikt ie soms ook zomaar in standby.
Hoe staat je instelling op hoofdmenu/Instellingen/instellingen/systeemmenu/systeem bijwerken/ ?
Nu viel mij dit gisteravond ook op. Normaal gesproken hoor ik een klik na ongeveer 20 seconde zodra de TV op standby gezet wordt. Normaal gesproken ga ik direct weg bij de TV maar gister avond zat ik nog wat te lezen. Veelvuldig hoorde je om de 10 a 15 mniuten een klik, korte klik. M'n TV heeft de laatste update gehad en ik zal vanavond eens kijken wat bij mij de instelling is zoals hierboven in de 2de quote wordt beschreven.

Ik dacht hier namelijk geen last van te hebben, maar nu gaat 't opeens opvallen. Hoe is dat bij jullie?

Ik heb 't hier over de 40" G20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Gurrr schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 08:44:
[...]

[...]

Ik dacht hier namelijk geen last van te hebben, maar nu gaat 't opeens opvallen. Hoe is dat bij jullie?

Ik heb 't hier over de 40" G20.
De oplossing hiervoor is een paar pagina's terug al eens aangedragen door Spicers:
Spicers schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 13:13:
[...]

zoals ruward al aangeeft heeft dit te maken met hoe jij het zoeken naar updates hebt ingeschakeld. ik hoorde dit bij toeval laatst ook, heb de update functie in standby uitgezet en voila geen "clickjes" meer in standby, als hij uit staat
Nadat ik deze instelling heb uitgeschakeld, hoor ik de klikjes ook niet meer.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
Ik ga mijn Samsung UE40C6700 (clouding) omwisselen voor een P42G20E.
Beide tv’s besteld bij Modern.nl, de beste aan de telefoon beweerde dat zij alleen maar nederlandse modellen leveren.
Hoe weet ik nu zeker of ik een nederlands model krijg van de P42G20E?
Levertijd is overgens een maand, wel netjes dat ik mijn “oude” tv (ik heb de samsung net een week) mag houden tot die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrid
Ik hoorde dat klikje ook pas een aantal seconden na het op standby zetten, en zag dat pas daarna het opgenomen vermogen terugliep van 40-50 (wat ie verbruikt bij uitgeschakeld paneel) tot een nette 0,3 W.

De eerder besproken lichte brom (voeding/transformator) hoor ik alleen tijdens het zappen, en dan puur tussen de weergave van de zenders op het moment dat het beeld even zwart, maar daarna is het gewoon zo goed als verdwenen, ook bij lichtere beelden hoor ik het niet of nauwelijks (wel een beetje de 3 fans).

Ben even bezig geweest met USB-recording en dat werkt wel aardig. Had een oude Freecom FHD-3 van 250GB aangesloten en dit lukte, al was er maar 199GB bruikaar. Was wel even uitzoeken hoe het precies werkte, en als je live-tv wil opnemen moet je ook eerst iets in het menu aanzetten. Tijdens opname ben je wel erg beperkt, maar je kan wel naar externe kanalen kijken. 1 uur voetbal in HD-kwaliteit kostte me 7GB.

Ben ook nog terug gebeld door verkoper van S&F over hoe de levering was gelopen en of ik tevreden was, dus prima service, al waren ze van mijnbezorging.nl het pinapparaat vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Felke schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 12:14:
I
Hoe weet ik nu zeker of ik een nederlands model krijg van de P42G20E?
Zoek dit topic eens door....

[ Voor 77% gewijzigd door DeeJee op 16-06-2010 12:15 ]

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasNation
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 16:25
Chadi schreef op zondag 13 juni 2010 @ 12:41:
[camera...] Gisteren binnen gekregen :)
Nou, ben benieuwd. Heb nog niks gehad... en zou eerlijk gezegd ook niet weten waar ik naartoe zou moeten bellen om te vragen of ze mijn envelop uberhaupt wel hebben ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-10 16:31

immetjes

HIER is BERN-E

henrid schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 12:14:

...ook bij lichtere beelden hoor ik het niet of nauwelijks (wel een beetje de 3 fans).
Heeft een P50V20 fans? dat wist ik niet. Wordt dat scherm zo veel warmer dan een P50G20? Want die laatste heeft geen fans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
DeeJee schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 12:15:
[...]

Zoek dit topic eens door....
Mensen checken serienummer bij panasonic NL om zeker te zijn... maar er is dus geen manier om van te voren zeker te zijn, behalve dan te vertrouwen op de geloofwaardigheid van de meneer aan de telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Laatst online: 03-10 00:08
Heeft iemand toevallig de P50G20 bij de BCC gehaald? Ik heb deze daar gekocht (nog niet geleverd gekregen). Klopt het dat er geen WK pakket bij hoort? BIj de P42G20 zit wel zo'n pakket, maar bij een groter model niet? :?

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

henrid schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 12:14:
De eerder besproken lichte brom (voeding/transformator) hoor ik alleen tijdens het zappen, en dan puur tussen de weergave van de zenders op het moment dat het beeld even zwart, maar daarna is het gewoon zo goed als verdwenen, ook bij lichtere beelden hoor ik het niet of nauwelijks (wel een beetje de 3 fans).
Het lijkt er bij mij op dat die brom er alleen is als er ook iets van het TV menu in beeld is. (Zendernummer, Inputnaam, Menu, etc.)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Exar schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:42:
Heeft iemand toevallig de P50G20 bij de BCC gehaald? Ik heb deze daar gekocht (nog niet geleverd gekregen). Klopt het dat er geen WK pakket bij hoort? BIj de P42G20 zit wel zo'n pakket, maar bij een groter model niet? :?
Zo te zien klopt dat inderdaad al je op de site kijkt. Alleen de TX-L37G20E en de P42G20E hebben een zilver pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Laatst online: 03-10 00:08
DeeJee schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:47:
[...]
Zo te zien klopt dat inderdaad al je op de site kijkt. Alleen de TX-L37G20E en de P42G20E hebben een zilver pakket.
Ja maar heel die P50G20 staat toch niet op de site? :? Kon 'm dacht ik niet vinden.... nahja jammer dan als het er niet bij hoort, vond 't gewoon een beetje flauw dat je meer bij ze uitgeeft voor een groter model en dan 'n soort van gestraft wordt...

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die niet speciaal een nederlands model van de TX-P42V20 hoeven:

linkje

Zelf heb ik hem al voor een iets scherpere prijs bij PlasmaDiscounter vandaan maar zonder extra Philips TV :) :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2010 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Exar schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 14:35:
[...]

Ja maar heel die P50G20 staat toch niet op de site? :? Kon 'm dacht ik niet vinden.... nahja jammer dan als het er niet bij hoort, vond 't gewoon een beetje flauw dat je meer bij ze uitgeeft voor een groter model en dan 'n soort van gestraft wordt...
Staat er gewoon op hoor: Klik.
Maar er zijn zoveel modellen die niet meedingen voor het pakket. Dat weet je toch vooraf?
Ze zullen er wel een bepaalde reden voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren las ik op een Engels forum dat een aantal bezitters van de 50V20 last hadden van de koel fannen die zouden goed hoor baar zijn ,hoe ervaren de bezitters van de 50V20 dit .

Ook had men het over zichtbare "floating blacks" wat houd dit precies in en wanneer doet zich dit voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:28
Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:15:
Ook had men het over zichtbare "floating blacks" wat houd dit precies in en wanneer doet zich dit voor ?
Floating blacks. Of nog makkelijker: in dit topic zelf ook gewoon te vinden.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrid
Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:15:
Gisteren las ik op een Engels forum dat een aantal bezitters van de 50V20 last hadden van de koel fannen die zouden goed hoor baar zijn ,hoe ervaren de bezitters van de 50V20 dit .

Die fans zijn bij mij alleen te horen als ik het geluid superzacht zet, met ongeveer dezelfde geluidssterkte als de incidentele brom, en ik vind dit niet echt storend. Ik heb een HDD-recorder van Samsung, en de fans daarin blijven zelfs draaien als het apparaat op standby staat, dat is pas erg. Ik neem aan dat dat bij de tv niet het geval is, maar ik zal er nog eens goed op letten.

Over floating blacks gesproken, als dat hetzelfde is wat ik ervaren heb, dan vond ik het niet eens zo'n ramp. Tijdens de wedstrijd van NL tegen Denemarken, lag de linkerhelft van het veld voortdurend in de schaduw, en telkens als het spel zich daarheen verplaatste, werd het beeld iets helderder, om weer donkerder te worden als de camera naar rechts ging. Zodoende was er continu genoeg licht om alle details te zien, maar misschien ben ik niet zo kritisch. Misschien dat het tijdens een film of game met donkere scenes wel storend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
henrid schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:44:
Tijdens de wedstrijd van NL tegen Denemarken, lag de linkerhelft van het veld voortdurend in de schaduw, en telkens als het spel zich daarheen verplaatste, werd het beeld iets helderder, om weer donkerder te worden als de camera naar rechts ging. Zodoende was er continu genoeg licht om alle details te zien, maar misschien ben ik niet zo kritisch. Misschien dat het tijdens een film of game met donkere scenes wel storend is.
Als het daadwerkelijk echt zó opvallend is zou dat echt een dealbreaker zijn. Wellicht dat die donkere scène wel zo bedoeld wás hè. Een tv moet lekker helemaal afblijven van (te) donkere content. Is het zo dan is het zo! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:42
Brad Pitt schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:48:
[...]

Als het daadwerkelijk echt zó opvallend is zou dat echt een dealbreaker zijn. Wellicht dat die donkere scène wel zo bedoeld wás hè. Een tv moet lekker helemaal afblijven van (te) donkere content. Is het zo dan is het zo! :/
Uhm, ik heb dat niet echt gezien als floating blacks moet ik zeggen. Ik had meer het idee dat de camera in het stadion telkens aan het corrigeren was (wat me logisch lijkt). Ik heb geen enkel moment de indruk gehad dat mijn TV aan het klooien was.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Luuk1983 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:53:
[...]

Uhm, ik heb dat niet echt gezien als floating blacks moet ik zeggen. Ik had meer het idee dat de camera in het stadion telkens aan het corrigeren was (wat me logisch lijkt). Ik heb geen enkel moment de indruk gehad dat mijn TV aan het klooien was.
Dat was inderdaad de camera in het stadion en geen floating black van je TV.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

Hallo,

Mijn naam is Patrick en ga binnen nu en 2 week een nieuwe tv kopen..Op dit forum al bijna de knoop doorgehakt voor de pana txl42d25 ledtv...Super ding, maar toch bang dat ik deze te klein ga vinden..116cm is mijn ideale maat..Zoeken. reviews lezen, weer zoeken..pffffff,,,valt niet mee, wil echt een goede aankoop doen en dat ik de eerste paar jaar weer mee kan...Ik ben haast overtuigd om de txp46g20 te kopen..Dit is dus een plasma, neopd tv, maar ik vind het beeld super en heb de 107cm variant in de winkel gezien en het is gewoon een mooi model, ook niet lomp...ci+, dlna, alles zit erop wat ik nodig ben denk ik...

Denken jullie dat deze tv de goede keuze is? Ik weet, keuze is persoonlijk, maar toch..Ik hoef niet op te nemen, wel hd kijken en dus mijn pc eraan hangen via dlna.....

Hoor graag tips, reacties...Thanx alvast....

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Nee waardeloze keus, net als 75% van de mensen in dit topic die hem alsnog gekocht hebben. 8)7

Ik heb nu na 4 dagen WK wat last van de image retention van de 1 van het logo van NL1. Ik zie dit alleen op een donkergele achtergrond (van de burn-in images). Iemand tips om hier snel van af te komen zodat het niet erger wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-10 16:00

KoffieNT

banaan

Uhh, effe iets anders opzetten? :D

Of nogmaals: http://www.eaprogramming.com/downloads/download_main.htm

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepla

Joepla

[...]Uhm, ik heb dat niet echt gezien als floating blacks moet ik zeggen. Ik had meer het idee dat de camera in het stadion telkens aan het corrigeren was (wat me logisch lijkt). Ik heb geen enkel moment de indruk gehad dat mijn TV aan het klooien was.
Inderdaad, er zitten daar een hele berg mensen die zich puur met TV techniek bezighouden en die dit soort dingen bijregelen (contrast van het menselijk oog is nog steeds indrukwekkend vergeleken met video apparatuur).

Ik keek op m'n werk naar een oude CRT, daar was het ook duidelijk op te zien (tenzij die er OOK al last van had :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ik heb geen enkel moment de indruk gehad dat mijn TV aan het klooien was.
Oh okay, gelukkig maar, Panasonic ftw, zullen we maar zeggen ;) Kijk zelf geen voetbal, dus geen ervaring :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrid
Shiver23 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 17:00:
[...]

Dat speelde toen ook even door mijn hoofd, maar aangezien de beschrijving van het fenomeen wel lijkt op wat ik zag, vroeg ik het me dus ineens af. Ik vind ook dat je je tv zelf zo donker moet instellen dat je alle details nog wel kan blijven zien. Voorlopig zie/hoor ik dus nog geen mankementen aan de 50V20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shiver23 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 17:00:
[...]

Zo zie je maar weer hoe je elkaar gek kunt maken door iets dat (in dit geval) veroorzaakt wordt door de camera (ik zag het op mijn CRT inderdaad ook :P). Ik heb mijn huidige televisie nooit van zo dichtbij zitten bekijken en eigenlijk weet ik gewoon dat ik dat met m'n toekomstige neoPDP ook niet ga doen. Als me iets vanaf de bank opvalt, is dat irritant, maar dingen als een ventilatorgeluid bij stille scenes als je dicht op je TV zit... Tsja, da's zoeken naar nadelen IMO :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

Haha..Tuurlijk zitten de pana liefhebbers hiero..duh...Maar dat inbranden...Is dat echt zo erg? Wij werken allebei en kijken eigenlijk grotendeels later op de dag tv..Vanaf 1600uur tot een uur of 2200 en dan wisselende zenders..Met inbranden moet hij constant op 1 logo staan ofzo? De leds die ik vandaag weer heb gezien, ogen wel wat feller/meer helder op het oog..pana en samsung..Ik heb helaas de 46g20 nog niet in het echt gezien, maar wel de 42 dus en die is hetzelfde in de 107cm maat...Veel tv voor een leuke prijs lijkt mij de 46g20..En ook nog bij een "normale" winkel zoals expert/bol/andere...Ook goed voor garantie dus..Heb nog 2 week om na te denken..haha..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Tweakers,

Voorheen hadden wij een oude tv, die wel 10 jaar oud was geloof ik. Dus was het hoog tijd voor een revolutie. Gezocht naar de beste plasma tv, en kwam uit bij de P42V20. Deze plasma scherm heb ik 4 dagen geleden aangeschaft bij S&F voor 1257. Alleen keken wij altijd via een simpel goedkoop coax kabeltje analoog tv. Altijd mooi scherp beeld gehad.
Nou ik deze P42V20 heb aangesloten op dat simpel coax kabeltje zien de zenders er nou best behoorlijk
wazig uit. Vooral met WK is het zeer frustrerend. Zelfs dat oud tv liet veel scherper en mooier zien.
Nou ben ik al opzoek naar een goed HDMI coax kabel. Maar wat is nou goed HDMI kabel? Monster? En
denk er al over na om over te stappen naar digitaal televisie. Of via satelliet digitaal tv te kijken. Hoe zit het
dan zit met de hevige regenbuien. Verslechtert dan niet de signaal misschien?

Ook vraag ik me af hoe het nou kan zijn dat mijn 10jaar oude analoog aangesloten tv toestel met dat simpel coax kabeltje een veel beter beeld liet zien, dan deze plasma scherm. En waarom dit plasma dan niet minstens net zo goed laat zien dan de oud tv' tje? terwijl ik toch bijna zeker weet dat dit Panasonic Plasma scherm tog wel één van de beste is.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 18:36:
Beste Tweakers,

Nou ben ik al opzoek naar een goed HDMI coax kabel.
Een wat? Een hdmi-kabel is de digitale variant van scart, coax vervoert de signalen voor TV-ontvangst. HDMI-coax bestaat niet.
Maar wat is nou goed HDMI kabel? Monster?
Eigenlijk voldoet iedere hdmi-kabel, een Monster kabel gaat je niet ineens scherper beeld geven, dat ligt aan je bron of je beeldinstellingen. Ik zou gewoon een hdmi-kabel ergens uitzoeken met vergulde aansluitingen en een prijs van ~10-15 euro. Meer moet je er niet aan uitgeven.
En denk er al over na om over te stappen naar digitaal televisie. Of via satelliet digitaal tv te kijken. Hoe zit het dan zit met de hevige regenbuien. Verslechtert dan niet de signaal misschien?
Als je een standaard schoteltje koopt zou het weer inderdaad invloed kunnen hebben, maar de grotere diameters hebben hier veel minder last van.
Ook vraag ik me af hoe het nou kan zijn dat mijn 10jaar oude analoog aangesloten tv toestel met dat simpel coax kabeltje een veel beter beeld liet zien, dan deze plasma scherm. En waarom dit plasma dan niet minstens net zo goed laat zien dan de oud tv' tje? terwijl ik toch bijna zeker weet dat dit Panasonic Plasma scherm tog wel één van de beste is.

Alvast bedankt!
Kan dat ook niet aan het formaat liggen? Hoe groter je scherm, hoe meer "fouten" worden benadrukt. Je bent nu waarschijnlijk van een 32" naar een 42" gegaan, wat nogal een stap is natuurlijk. Hoe groter je beeld, hoe beter je signaal moet zijn. Analoog is sowieso niet best op een lcd of plasma, daar moet je eigenlijk wel digitaal voor kijken. CRT's zijn erg goed in het uitfilteren van onscherpte die je met analoge beelden krijgt, maar lcd's en plasma's zijn daar te scherp voor en moeten een beter bronsignaal hebben. Geloof me: als je HD-zenders via Canal Digitaal bekijkt op je V20 zul je niet meer terug willen naar je oude CRT :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Aanhef en groeten zijn hier niet nodig.

Je zegt niet hoe groot je oude tv was, maar ik neem aan dat die een stuk kleinere schermdiameter had. Wat je dan krijgt is het volgende:
Oud: :+ Nieuw: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/smileys/clown.gif

Beide plaatjes zijn even scherp, alleen het 2e is 400% vergroot waardoor de individuele pixels zichtbaar worden. Met wat beeldbewerking is dat wat te verhullen, maar je kunt er niet magisch meer detail bijtoveren. Hetzelfde geldt voor een standaard PAL tvsignaal weergeven op een groot scherm. Dat ligt dus niet aan het scherm, maar gewoon aan het signaal en hoe ver je van je tv zit. Een betere coaxkabel zal dan ook niet veel helpen.

Digitale tv, zolang het geen Digitenne is, kan dan voor een beter beeld zorgen. Digitale kabeltv ziet er op een ouderwetse tv via een setopbox en scartkabel al beter uit dan analoge coax. Op een plasmascherm helemaal, maar het beste is natuurlijk een HD signaal, al moet de kwaliteit daarvan natuurlijk ook goed zijn. Hoe dat bij sateliet zit, weet ik niet. Hoe meer bandbreedte er beschikbaar is, hoe beter de kwaliteit natuurlijk.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewfuz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-10 17:54
Beste Tweakers,
Maar wat is nou goed HDMI kabel? Monster? En
denk er al over na om over te stappen naar digitaal televisie.
zoals gezegd, gewoon kabeltje halen van 15 eu. ik heb bij kabeltje.nl 7.5 meter van platte 1.4 hdmi gekocht. daar staat op standard speed (in tegenstelling tot de 1.5 meter van dezelfde kabel waar high speed op staat)
wat dan in theorie zou betekenen dat ie tot 1080i zou moeten kunnen.

maar ook 1080p60 gaat prima met die 7.5 meter vanaf mijn pc dus. ook 3D geen last, aleen full HD/3D nog niet uit kunnen proberen. maar als dat 1080p24 x2 is moet dat natuurlijk prima passen :)

ben wel benieuwd wat er nog aan 3D game mogelijkheden gaat komen, vooranslog alleen side by side dus. mocht dat ook naar full hd gaan, krijgen we dan 1080p120 oid? dan kan het er om spannen of deze kabel het gaat trekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Beste Tweakers,

Voorheen hadden wij een oude tv, die wel 10 jaar oud was geloof ik. Dus was het hoog tijd voor een revolutie. Gezocht naar de beste plasma tv, en kwam uit bij de P42V20. Deze plasma scherm heb ik 4 dagen geleden aangeschaft bij S&F voor 1257. Alleen keken wij altijd via een simpel goedkoop coax kabeltje analoog tv. Altijd mooi scherp beeld gehad.
Nou ik deze P42V20 heb aangesloten op dat simpel coax kabeltje zien de zenders er nou best behoorlijk
wazig uit. Vooral met WK is het zeer frustrerend. Zelfs dat oud tv liet veel scherper en mooier zien.
Nou ben ik al opzoek naar een goed HDMI coax kabel. Maar wat is nou goed HDMI kabel? Monster? En
denk er al over na om over te stappen naar digitaal televisie. Of via satelliet digitaal tv te kijken. Hoe zit het
dan zit met de hevige regenbuien. Verslechtert dan niet de signaal misschien?

Alvast bedankt!
Analoog kijken is iets van jaren geleden, dat kan (en hoeft) nu echt niet meer.
Er zijn twee mogelijkheden afhankelijk waar je woont en welke TV aanbieder je hebt.
1. Neem een digitaal abonnement met HD bij je kabelaanbieder (UPC/Ziggo/anders)
2. Neem een digitaal abonnement via satelliet bij CanalDigitaal.

Optie twee gebruik ik al jaren, recent (1 1/2 week) aangevuld met HD kanalen via de satelliet.
Kosten € 14,95 per maand + eenmalige aanschaf van een smartcard (+- € 70), en CI module + LNB (+- € 130 bij elkaar). De schotel zelf had ik al, maar kost los zo'n € 35.
Je kunt in plaats van dit alles ook een kant-en-klaar pakket bij CanalDigitaal bestellen, je betaalt dan dezelfde maandprijs + een eenmalige huur/aanschaf prijs voor de decoder en schotel.
Voordeel daarvan is dat je geen problemen hebt met afstellen de monteur doet dit voor je, en het eigendom van de apparatuur ligt bij de aanbieder. De CI-module en smartcard heb je in dat geval ook niet nodig want de smartcard zit in het pakket, en de module vervalt dan.
Beide opties hebben voor en nadelen, maar goed dat lijkt me wel duidelijk.

In alle gevallen kabel of satelliet kijken ben je verzekerd van een prima signaal, vele malen beter dan analoog.
Van regenbuien heb je met satelliet kijken geen last, behalve als het extreem slecht weer is. Zeer zware sneeuw of regen/hagelbuien bijvoorbeeld. Een normale regenbui geeft geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes

immetjes

HIER is BERN-E

..Maar wat is nou goed HDMI kabel? Monster? ...
Lees dit: http://www.dvd.nl/achtergrond.php?id=78&page=2 en je weet alles over de zin en vooral onzin over HDMI kabels. Gewoon niet meer dan €20,- uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes

immetjes

HIER is BERN-E

pdavie2311 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 18:29:
Haha..Tuurlijk zitten de pana liefhebbers hiero..duh...Maar dat inbranden...Is dat echt zo erg? Wij werken allebei en kijken eigenlijk grotendeels later op de dag tv..Vanaf 1600uur tot een uur of 2200 en dan wisselende zenders..Met inbranden moet hij constant op 1 logo staan ofzo? De leds die ik vandaag weer heb gezien, ogen wel wat feller/meer helder op het oog..pana en samsung..Ik heb helaas de 46g20 nog niet in het echt gezien, maar wel de 42 dus en die is hetzelfde in de 107cm maat...Veel tv voor een leuke prijs lijkt mij de 46g20..En ook nog bij een "normale" winkel zoals expert/bol/andere...Ook goed voor garantie dus..Heb nog 2 week om na te denken..haha..
Inbranden is allang geen issue meer. Prijs/beeld kwaliteit verhouding is naar mijn mening bij plasma het beste. Iets duurder qua stroomverbruik, maar met max. €10,= per maand moet dat toch geen probleem zijn (en zeker niet voor 2-verdieners).

Als het nog licht in huis is kijk ik toch geen films en dan zet ik de stand op "normaal" met hogere contrast en wat feller. Perfect beeld. Panasonic heeft iets minder mogelijkheden qua internet etc. dan Sony en Samsung, maar hé wie gebruikt dat nou? Ik vind verder het ontwerp van menig LCD wat moderner ogen dan de Panasonics. Toch voor TX-P50G gekozen door de sublieme beeldkwaliteit. Daar kan geen LCD aan tippen.

Succes met je keuze!

[ Voor 0% gewijzigd door immetjes op 16-06-2010 21:44 . Reden: typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrid
...
Als ik op mijn 50 inch plasma even overschakel op analoog, is het net alsof ik m'n lenzen van minus 8 ineens verloren heb, terwijl ik dat op m'n oude 26" (panasonic) beeldbuis redelijk bekijk met dezelfde details. Andersom geredeneerd, koop je een (groot) full-HD (plasma) scherm, dan ben je gedoemd om HD digitale bronnen te kijken voor de beleving zoals het bedoeld is. Als je dat eenmaal ervaren hebt, dan snap je niet dat er nog mensen analoog willen kijken, tenminste als je een plasma hebt gekocht voor een beter beeld, en niet alleen groter (met pixels uigerekt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 20:25
Krijg vandaag een brief thuis van acties.nu (die handelen de promoties van panasonic af) dat ik niet alle benodigde gegevens heb opgestuurd voor de WK camera actie bij de G20 plasma tv's en dat ik tot 30 juni heb om dit te corrigeren. Het probleem is alleen dat panasonic/S&F mij gewoon geen tv op tijd kunnen leveren en ik dus niet de streepjescode kan meesturen. Bij de aanschaf van de tv werd mij verzekerd dat dit voor panasonic geen probleem was als je maar voor 11 juni je bon en voucher had opgestuurd, de streepjescode kon je wel sturen als je de tv kreeg. Dit heb ik dus netjes op tijd gedaan, inclusief een briefje met de uitleg waarom het niet compleet was om problemen te voorkomen. Ook werd mij verzekerd dat ik de tv voor het WK zou krijgen, maar ook dit komt men niet na en ze stellen de levering van de tv telkens uit. Nu staat de levering voor 2 juli, vier weken later dan geplanned (totaal dus 6 week), dan is het WK al praktisch afgelopen en dan kan ik dus ook onmogelijk op tijd mijn streepjescode nasturen. Ik ben dus nu zwaar pissed over deze gang van zaken! }:|

Ik ben benieuwd, zijn hier nog meer mensen die ook recht hebben op de WK actie camera maar nog geen tv hebben ontvangen?

Toen ik laatst belde met S&F groningen(ebbinge) werd me verteld dat ze nog 5 zwarte en ~10 grijze P50G20's in bestelling hadden staan. Maar ik zou nu als eerste op de lijst staan voor uitlevering van een zwarte. Wat ik wel erg vreemd vind is dat er de afgelopen 3-4 weken meerdere keren de p50g20 op voorraad kwam op de S&F webshop, dat stond er dan een paar dagen op en dan was ie weer uitverkocht. Maar ik krijg steeds niks geleverd terwijl het toch één bedrijf is! Ik vraag me af of het probleem nu wel alleen bij panasonic ligt. De S&F winkel beweert in elk geval dat ze niks geleverd krijgen.

Zijn er hier mede tweakers die de afgelopen weken ook een P50G20 bij S&F of ergens anders hebben besteld en hem al wel hebben gekregen? Zo ja wanneer heb je de tv besteld en ontvangen?

Morgen zal ik er eens achteraan bellen en eens kijken wat ze hier aan kunnen doen en of er een oplossing voor komt. Vind het gewoon schandalig en eigenlijk zouden ze ook iets van compensatie moeten doen voor het uitstel en missen van het WK, zwaar waardeloos dit van panasonic/S&F.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Joepla schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 21:32:
[...]
Niet echt handig inderdaad, maar wel stom eenvoudig op te lossen met een haakse F-connector, die ongetwijfeld in het ladenkastje van je CD dealer zit.

Zo zijn er ook haakse HDMI en RCA connectoren te koop, al dan niet verguld voor de purist. Hier ook toegepast, kan het scherm een paar cm's dichter naar de muur.
Een haakse F-connector lost niets op.
De schroefdraad van de satellietaansluiting aan de achterkant van de TV steekt namelijk recht naar achteren. Dus wat je er ook op schroeft, al is het maar 1 mm, is al te dik. De schroefdraad die uit de TV steekt wordt immers niet korter.
Panasonic had de aansluiting gewoon aan de zijkant moeten maken, dan was er geen enkel probleem geweest. Zoals ik al zei heb ik zelf geen probleem omdat mijn TV op een kastje staat en niet aan de muur hangt. Ik heb dus voldoende vrije ruimte.

TVR noemde de Dreambox als losse ontvanger. Die ken ik wel.
Ik heb jaren (tot vorige week) een Dreambox 7000 gehad. Een nieuwe (HD) dreambox kopen zou kunnen maar ik heb nu voor de ingebouwde DVB-S tuner gekozen. Werkt verder prima.
En gratis kijken is maar relatief. Ik kijk nu voor nog geen 15 euro per maand en heb vele HD zenders ter beschikking + daarbij nog vele gratis (FTA) kanalen o.a. uit het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Wat betreft de helderheid van het beeld moet ik zeggen dat de ECO mode wel erg goed werk levert. Overdag met een beetje gedimd licht is het beeld ook goed te pruimen. De tv staan dan wel echt te flink te knallen. Ik vraag me af of ik hier dat 1 logo aan heb overgehouden. 's avonds en 's nachts als er echt heel weinig licht is gaat hij zelfs nog donkerder dan mijn normale settings van contrast 15-18. Ze hebben het daar bij Panasonic goed uitgevogeld bij hoeveel licht de tv hoeveel licht zelf moet geven.

En wie koopt er nu een full-hd tv om er vervolgens analoog tv op te gaan kijken. 8)7

Overigens heeft de Action voor 2 euro HDMI kabels, die zijn net zo goed.

@Rutger: misschien kun je naar een winkel gaan die hem wel heeft en dan de doos met streepjescode fotograferen :)

[ Voor 7% gewijzigd door REDFISH op 16-06-2010 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij 100% garanderen dat bij het spelen van games de V20 geen ghosting of motionblur vertoond. Heeft iemand al een game gespeeld (bijv. FIFA die veel vraagt qua motion) met IFC uit? Vertoond de V20 met IFC uit ghosting of motionblur. En hoe is dat als IFC aanstaat. Voegt dat artifacts toe? Ja, ik weet plasma is superieur qua motion ten opzichte van LCD. Ik wil graag weten graag of het heel veel verschilt met goede 200hz LCD tv. Aangezien die ook 1080 lijnen halen qua motion resolution.

Dus ik wil niet weten dat het gamen op een plasma geweldig is maar ik wil graag weten of jullie tijdens het gamen ghosting of motionblur zien met IFC uit en aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 22:45:
Kan iemand mij 100% garanderen dat bij het spelen van games de V20 geen ghosting of motionblur vertoond. Heeft iemand al een game gespeeld (bijv. FIFA die veel vraagt qua motion) met IFC uit? Vertoond de V20 met IFC uit ghosting of motionblur. En hoe is dat als IFC aanstaat. Voegt dat artifacts toe? Ja, ik weet plasma is superieur qua motion ten opzichte van LCD. Ik wil graag weten graag of het heel veel verschilt met goede 200hz LCD tv. Aangezien die ook 1080 lijnen halen qua motion resolution.

Dus ik wil niet weten dat het gamen op een plasma geweldig is maar ik wil graag weten of jullie tijdens het gamen ghosting of motionblur zien met IFC uit en aan.
Ik zie met een G10 geen ghosting of motionblur. Wat nog een misschien nog veel belangrijker verschil is met een LCD is dat je met een plasma (bijna) geen inputlag hebt. Een LCD met alle beeldverbetering aan heeft tot wel 200ms vertraging. Voor games is dat echt killing. Dan kan je gamemode aanzetten, maar verlies je vaak je motionresolution weer. 100% garanties bestaan niet want niemand anders weet wat jij ziet.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 20:25
REDFISH schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 22:44:
@Rutger: misschien kun je naar een winkel gaan die hem wel heeft en dan de doos met streepjescode fotograferen :)
Accepteren ze foto's dan? Dan zou bij wijze van spreken iedereen wel een kopiet/foto kunnen sturen voor die camera en de bon ff photoshoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de 3D films binnen gekregen die bij de VT20 actie zaten. Maandag de papieren opgestuurd, lekker snel dus. Nu nog wachten totdat de prijzen van de 3D spelers dalen..

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met de volgende issue: Ik wil graag het beste beeld hebben. Ik ben heel lang aan het onderzoeken geweest op internet of ik nou kabel of schotel het beste kan nemen. Meningen blijken nogal verdeeld. Met HD ontvangst heeft kabel een hogere bitrate en zou dus beter beeld moeten zijn, maar dat schijnt nogal eens te fluctueren. Schotel schijnt met zijn lagere bitrate meer constant te zijn. Het hoort niet thuis in dit topic, maar ik hoop dat er mensen zijn die kunnen adviseren.

Ten tweede ben ik uitgebreid wezen oriënteren op een dreambox 800 of AzBox Premium. Deze laatste is een stuk goedkoper en schijnt beter beeld te geven dan de Dreambox. Alleen is dit niet overkill, omdat veel functionaliteiten ook al op de VT20 zitten, zoals satellietontvanger, opnamemogelijkheid, enz. Of kan iemand wat anders adviseren zodat ik niet de helft dubbelop heb.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2010 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 03-10 12:31

jasjenl

Liab A Tymo

Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 22:45:

Ik kan het niet uit eigen ervaring vertellen, want de V20 heb ik nog niet gezien, maar je zult bij de V20 waarschijnlijk nog steeds wel eens wat phosphortrails waarnemen. Als je deze review leest zie je daar staan:
The V20 drops the 3D capabilities of the VT20 and that includes the faster phosphor technology incorporated with that function. This means that phosphor trailing is seen from time to time with the V20. This is mild and almost unnoticeable in normal viewing conditions. It may be more of an issue when playing fast moving video games, so if you are a gamer you need to demo this before purchase.
Dus ik verwacht niet dat je op dit punt helemaal kunt krijgen waar jij op hoopt.
Mbt IFC lees je daar:
Without the IFC function switched on, and using the FPD Benchmark Blu-ray test pattern, we could clearly make out just over 900 lines of resolution on the moving chart. With IFC turned on it made the resolution more stable to 1080 lines, however it also added some artefacts to the image.
Dus ja, dat geeft artefacts.
Pagina: 1 ... 33 ... 59 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor vragen over inspelen: hierover zijn de meningen verdeeld. En aangezien we op GoT eigen inzet verwachten: zoek het topic door voor verschillende meningen.

Hier vind je het service en hotelmenu, hiermee kan je zien hoeveel uur je TV al gespeeld heeft.

En hier kan je een break-in dvd downloaden, hiermee kan je je TV nlaten inspelen.