Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

mindwarper schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 18:08:
Ik heb mijn TX-P50VT20 sinds 3 jun in me woonkamer staan :D

Alleen ik ben nu bezig me Harmony One te programmeren...
Ik zit een beetje met de Power On in de knoei:
- Met originele remote moet je ong. 1s op power drukken voor TV in te schakelen, LED knippert groen en TV schakelt zich in
- Harmony klik in op activity Watch TV maar dan knippert de LED alleen rood, dus de tijd is te kort, springt niet op groen knipperend...
Wat doe ik mis (delay timings heb ik nu nog op default staan)?
Je kan het beste de Harmony helpdesk bellen. Die kunnen op afstand je configuratie aanpassen (in je software niet rechtstreeks op je AB). Dat gaat naar mijn ervaring het snelst.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dionibeatbox
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-04-2022
midy922 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 14:34:
Ik hoop wel dat de mensen weten wat het verschil is tussen 50V20 en de 50VT20?

De VT is een 3D tv en kost ca. 500 euro meer!!! :-(

Ik geloof namelijk nooit dat je die mee krijgt voor 2000 euro.
Ondertussen zit ik wel te genieten van mn Tv voor die prijs ;) geloof het of niet... Overigens zitten hier 5-tal mensen die hem voor die prijs hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik informeerde vandaag naar het blue ray ding van pana.. zegt ze: uw tv is net binnengekomen.. en ik had hem half na mijn vakantie normaal pas gekregen half juli. Dus hij staat er nu.
Nice :) Nog niets ingesteld verder behalve dat hij op de thuisstand moet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindwarper
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-10 06:52
Shiver23 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 18:14:
[...]

Je kan het beste de Harmony helpdesk bellen. Die kunnen op afstand je configuratie aanpassen (in je software niet rechtstreeks op je AB). Dat gaat naar mijn ervaring het snelst.
En guess what...
Je hebt nog helemaal gelijk ook :) _/-\o_

T is een setting die ik niet kan instellen, dat moet idd Harmony support doen, zodat de Harmony de Power Up sequence langer doet uitzenden...
Duurt ong. 3 werkdagen zeggen ze, maar zal wel goed zitten..
Haast heb ik niet ermee, dus ik wacht wel...

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foutje

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2010 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Harmony houdt aan knop te kort vast.
Een hele duffe oplossing: ze de tv aan en uit met de knop aan de zijkant. Je kunt hem namelijk op stand-by zetten en dan helemaal uit, maar ook uitzetten zonder eerst op stand-by te gaan. Hij onthoudt de stand waarin de tv stond(aan/stand-by). Dus als je hem niet stand-by zet dan gaat hij met die knop gewoon aan. Of je moet die ene meter extra niet willen lopen, dan houdt het natuurlijk op :)

[ Voor 6% gewijzigd door REDFISH op 09-06-2010 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 16:20:
Ik heb hem!!!!

Volgens mij ben ik echt de eerste : TXP50V20 nu in mijn woonkamer :)

[[url=""]afbeelding[/url]]

[[url=""]afbeelding[/url]]

foto's zijn een beetje crappy,gemaakt met mijn mobiel,
moet het spul nog allemaal goed instellen, maar wou
het even met jullie delen dat ze er nu dus echt zijn !

Aangesloten op HD-sat receiver , 1 woord : WAUW
maakt het nog uit of je de HD-sat receiver aansluit op de hdmi 1.3 of 1.4 poort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 19:49:
[...]

maakt het nog uit of je de HD-sat receiver aansluit op de hdmi 1.3 of 1.4 poort?
waarom zou dat verschil moeten maken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-09 12:26
Ik had nog een vraag welke tijdframes van afleveren ze bij E-MAN hanteren ( bezorgdient Bobshop) Ik wil best een half dagje vrij nemen maar mogelijk is dat niet voldoende en moet ik de hele dag thuis blijven.
Wat voor tijden kan je ongeveer kiezen? 8-12 uur / 8-10 uur / 13-18 uur ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:16
elsinga schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 14:07:
[...]

Nav een mailtje belden ze terug en boden de 42V20 aan voor 1250,-. S&F hield per mail vast aan 1499,- (en in de winkel kenden ze het model al niet eens...).
Als je naar de S&F winkel zelf gaat krijg je dit model echt veel goedkoper.
Ik heb dit model zelf vorige week vrijdag bij S&F gekocht.
Zie ook mijn eerdere posts hierover.
ari3 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 15:38:
Is al bekend wanneer de VT25 serie hier leverbaar wordt? In de VS is men begonnen met uitleveren zag ik. Wel interessant dat de VT25 een seriele poort heeft om instellingen te maken. Is de software die hiervoor nodig is verkrijgbaar? Of is het protocol ergens gepubliceerd zodat ik zelf iets kan brouwen?
De VT20 is er net ... (en V20).
De V20 heeft wel een service port, of je hiermee instellingen kunt aanpassen weet ik niet.
Er zullen vast wel tweakers zijn die dit binnenkort gaan uitproberen. Zo'n ding zit er niet voor niets op.
freedzed6 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 20:58:
Ik had nog een vraag welke tijdframes van afleveren ze bij E-MAN hanteren ( bezorgdient Bobshop) Ik wil best een half dagje vrij nemen maar mogelijk is dat niet voldoende en moet ik de hele dag thuis blijven.
Wat voor tijden kan je ongeveer kiezen? 8-12 uur / 8-10 uur / 13-18 uur ?
Heb je hier gekeken?
http://www.mijnbezorging.nl/

[ Voor 17% gewijzigd door HoppyF op 09-06-2010 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
Ja uiteraard maar daar staat nog niks. Het probleem is ook dat je pas de avond van te voren een tijd kan opgeven. Nu kan je meestal niet je baas 's avonds bellen of je morgen ipv een halve dag een hele dag vrij gaat nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Met originele remote moet je ong. 1s op power drukken voor TV in te schakelen, LED knippert groen en TV schakelt zich in
- Harmony klik in op activity Watch TV maar dan knippert de LED alleen rood, dus de tijd is te kort, springt niet op groen knipperend...
Ook hier de TX-P50VT20. Heb ook de harmony one maar moet er nog even voor gaan zitten. Gebruik hem icm mijn xtreamer en de HK versterker. Standaard activiteiten gaan prima. Als alles uit is en ik wil "tv kijken" dan werkt alles perfect. Zelfde geldt voor "film kijken" (via de xtreamer) dat werkt zoals het hoort. Maar als ik daarna tv wil kijken en op die activiteit druk dan zet hij wel de versterker op de andere ingang maar de TV niet terug naar ingangskanaal TV (dvb-c in mijn geval). Via de help functie erachter gekomen dat hij niet het TV ingangskanaal in de harmony heeft zitten. Maw: alle ingangskanalen (HDMI 1tm4 etc) heeft de harmony gevonden en overgenomen van de oorspronkelijke afstandsbediening maar "TV" blijkbaar niet. Moet hier nog even verder mee pielen maar wellicht dat dat ook jou probleem is.
Mijn instellingen zijn voor TV kijken:
Panasonic Tv Panasonic Tv is aan
Harman Kardon Versterker Harman Kardon Versterker is aan
Anders Alle andere apparaten zijn uit
Panasonic Tv Panasonic Tv is ingesteld op 'TV'
Harman Kardon Versterker Harman Kardon Versterker is ingesteld op 'Video 1'

misschien heb je er wat aan.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2010 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippetje01
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 14:30
Even een vraag aan mede g20 bezitters:

Ik zit nu even 's avonds een film te kijken op m'n nieuwe tv maar het valt me op dat de zwart waardes een beetje tegenvallen. Uiteraard staat de tv op thx mode, contrast 20 en brightness op -1 dus dat zou het probleem niet moeten zijn. Het is zelfs zo dat de tv nog steeds licht geeft als je de mode 'panel uit' selecteert.

Ik zou zeker in het laatste geval verwachten dat het panel echt uit gaat en zwart wordt.

Hebben anderen dit ook of is mijn exemplaar niet up to the standards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 11:52
Sindskort eigenaar van de P42G20ES en Iemand vroeg hier laatst om ervaringen te delen dus bij deze zal ik de USB opname functie kort bespreken:

Volgens de handleiding (de uitgebreide op de cd-rom) is vrijwel elke USB2.0 harde schijf van 160GB t/m 2TB geschikt. De schijf moet wel over een eigen stroomadapter beschikken. Opnemen op een SD kaart is niet mogelijk. Opname van analoge tv wordt niet ondersteunt alleen DVB-C kan worden opgenomen. Goed dat is voor o.a. gebruikers van Ziggo dus prima. Zelfs HD uitzendingen worden opgenomen. Een nadeel van HD opnemen is dat het enorm veel ruimte op de harde schijf inneemt. Het lijkt erop dat er dus geen compressie wordt toegepast. Een hardeschijf van 1TB is dus geen overbodige luxe.

Voordat je kan opnemen moet je de USB harde schijf registeren in de TV (dit is simpel uit te voeren en staat perfect uitgelegd in de uitgebreide handleiding op de cd-rom) Dit registreren zorgt ervoor dat de schijf wordt geformateerd en je gegevens die erop stonden gaan dus verloren. Tevens zorgt dit ervoor dat de opgenomen beelden alleen kunnen worden teruggekeken op de TV waar ze zijn opgenomen. Daarbij kan je de harde schijf niet meer in de PC gebruiken daarvoor moet de USB schijf eerst worden uitgeschreven in de TV (enkele knop) en daarna opnieuw voor de PC geformateerd worden.

Het opnemen is simpel selecteer via de 'GUIDE' knop op de ab en selecteer het programma welke je wilt opnemen. Vervolgens kan je kiezen of je dit wilt opnemen op een externe recorder of op de USB schijf. Uiteraard selecteer je het laatste en op het juiste tijdstip wordt de opname gestart.

Tijdens het opnemen is het niet mogelijk om een ander kanaal te kijken. Wel is het mogelijk om een andere input te selecteren zodat je bijv. ondertussen kan gamen op de PS3 of een film op DVD te kijken. Tijdens de opname kan je het scherm wel op standby zetten de opname gaat door.

Zelf vind ik het wel een handige functie en de WK ceremonie van aanstaande vrijdag staat inmiddels geprogrammeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

mindwarper schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 18:47:
[...]

En guess what...

T is een setting die ik niet kan instellen, dat moet idd Harmony support doen, zodat de Harmony de Power Up sequence langer doet uitzenden...
Ik heb een ouder Panasonic model gekozen en werkt prima.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
kippetje01 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 22:53:
Even een vraag aan mede g20 bezitters:

Ik zit nu even 's avonds een film te kijken op m'n nieuwe tv maar het valt me op dat de zwart waardes een beetje tegenvallen. Uiteraard staat de tv op thx mode, contrast 20 en brightness op -1 dus dat zou het probleem niet moeten zijn. Het is zelfs zo dat de tv nog steeds licht geeft als je de mode 'panel uit' selecteert.

Ik zou zeker in het laatste geval verwachten dat het panel echt uit gaat en zwart wordt.

Hebben anderen dit ook of is mijn exemplaar niet up to the standards?
Kijk je dan in een volledig verduisterde kamer of zo? Een plasmatv heeft fosfor, net als een kathodebuis en dat blijft altijd wat nagloeien. Zoiets valt echter pas op als je in het pikdonker naar een net uitgezette tv kijkt. Met wat schemerverlichting valt het nauwelijks meer op.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsinga
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:27

elsinga

=8-)

et36s schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 23:16:
Sindskort eigenaar van de P42G20ES en Iemand vroeg hier laatst om ervaringen te delen dus bij deze zal ik de USB opname functie kort bespreken:

Volgens de handleiding (de uitgebreide op de cd-rom) is vrijwel elke USB2.0 harde schijf van 160GB t/m 2TB geschikt. De schijf moet wel over een eigen stroomadapter beschikken.
Is dat laatste echt nodig? Want ik heb eigenlijk geen zin om een extra HD daarvor te kopen als ik nog een USB2 2.5" ding heb liggen. Wil 'm ook alleen gaan gebruiken voor Time Shifting (uitzending op pauze zetten), voor opnames heb ik de Humax 5050C. ;)

Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep... dat is echt nodig... maar je hoeft toch ook niet van de functie gebruik te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCRD73
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-06-2010
Als ik op de G20 kijk naar Eurosport HD staat er rechts onder "native HD". Druk ik vervolgens op de i van de afstandsbediening staat er toch "720p invoer". Dat zou dan toch 1080 moeten zijn? Kan ik dat ergens veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Kijk je via UPC?
Dan zou het ook kunnen dat het op je mediabox verkeerd staat.

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCRD73
DeeJee schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 10:15:
Kijk je via UPC?
Dan zou het ook kunnen dat het op je mediabox verkeerd staat.
Ik kijk via CD. Ik kan de settopbox wel handmatig op 1080 zetten. Maar als ik kies voor automatisch is het altijd 720p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 22:07
6pack15 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 21:18:
[...]

schopje O-)

Ik heb mij tv op donderdag 27 mei gekocht, en die vrijdag daarop mijn bon etc opgestuurd voor die camera. Zijn er mensen die in een soortgelijke situatie de camera al hebben ontvangen ?
Ik heb hem nu al 2 weken geleden ingestuurd voor een tweede panasonic en ook nog steeds niets gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:49
Ik heb de Panasonic tx-l32u10 binnen. Hij ziet er redelijk uit, niet echt mijn design, maar het ging er eigenlijk alleen om dat ik wilde zien wat zo'n full hd lcd scherm doet via de pc.

Uiteindelijk komt het erop neer dat er wel staat dat het 1080p signaal gebruikt wordt, maar ziet alles er korrelig uit. Dit is met windows xp en de kaart 4770 via dvi-hdmi. Ik heb het ook al met een andere kaart met hdmi-hdmi aangesloten en daar lijkt het wat fijner, maar dat weet ik niet zeker.

Kan ik er nog wat aan doen in de drivers en maakt het echt uit of het hdmi-hdmi is of dvi-hdmi?

Voor de rest ziet het scherm er met full hd films wel mooi uit. Ik denk dat het gewoon de werking is van een tv scherm, dat teksten er niet uit zien maar dat films er wel goed uitzien. Dit is integenstelling tot een pc monitor, waar een film er niet uitziet als een film. De werking is gewoon TE verschillend om een tv als monitor te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-10 16:31

immetjes

HIER is BERN-E

Doe ik toch weer even mee. Bij mij ging het aanzetten met de Harmony One in eerste instantie ook niet lekker. Ik merkte ook dat als ik op Volume+ of Volume- drukte dat hij dan twee tikjes in één keer harder of zachter ging. Daarop heb ik de Harmony dmv de help functie op de PC kortere signaaltijden gegeven. Toen was het volume probleem opgelost, maar ook het aan probleem met het knipperende rode lampje wat niet groen wil worden. Blijkbaar geeft de Harmony One dus een TE LANG signaal.

Probeer het eens zou ik zeggen.
mindwarper schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 18:47:
[...]

En guess what...

Ik heb alles opgelost zonder de Logitech help desk te bellen.

[ Voor 18% gewijzigd door immetjes op 10-06-2010 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een beetje offtopic, maar voor mensen met een VT20 en een playstation, je kan nu 3D spellekes aankopen of je moest stardust en wipeout al hebben dan is er een patch beschikbaar voor in 3D te zien. Wel in 720p 3D. Oogt mooi, zeker de stardust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

SOEDARKMASTER schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:01:
Ik heb de Panasonic tx-l32u10 binnen. Hij ziet er redelijk uit, niet echt mijn design, maar het ging er eigenlijk alleen om dat ik wilde zien wat zo'n full hd lcd scherm doet via de pc.

Uiteindelijk komt het erop neer dat er wel staat dat het 1080p signaal gebruikt wordt, maar ziet alles er korrelig uit. Dit is met windows xp en de kaart 4770 via dvi-hdmi. Ik heb het ook al met een andere kaart met hdmi-hdmi aangesloten en daar lijkt het wat fijner, maar dat weet ik niet zeker.

Kan ik er nog wat aan doen in de drivers en maakt het echt uit of het hdmi-hdmi is of dvi-hdmi?

Voor de rest ziet het scherm er met full hd films wel mooi uit. Ik denk dat het gewoon de werking is van een tv scherm, dat teksten er niet uit zien maar dat films er wel goed uitzien. Dit is integenstelling tot een pc monitor, waar een film er niet uitziet als een film. De werking is gewoon TE verschillend om een tv als monitor te gebruiken.
Zet je overscan uit.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meraki
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-05 23:19
Een vraag voor de Belgische consumenten die reeds over een VT20 beschikken: waar hebben jullie de VT20 kunnen bemachtigen en aan welke prijs?

Op dit moment is er weinig voorraad, in vergelijking met de ons omringende landen. (Ik zie 'em enkel bij van den borre maar de prijs van € 2.799,00 heb ik er niet voor over.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Van den Borre ben ik hem gaan halen. Maar als je nog geluk hebt kun je beroep doen op de laagste prijs garantie. Ik heb hem besteld en toen stond die in de fnac voor 2400 euro. Dat is nu ook al ni meer. Als je geluk hebt kan je proberen de prijs bij iishop aan te vragen en zo proberen de laagste prijs garantie toe te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippetje01
Atomsk schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 01:24:
[...]

Kijk je dan in een volledig verduisterde kamer of zo? Een plasmatv heeft fosfor, net als een kathodebuis en dat blijft altijd wat nagloeien. Zoiets valt echter pas op als je in het pikdonker naar een net uitgezette tv kijkt. Met wat schemerverlichting valt het nauwelijks meer op.
Ja, kamer was volledig verduisterd maar de tv staat nog aan (in mode panel uit), als ik de TV echt uit zet dan wordt het wel bijna zwart en zie je inderdaad alleen nog iets van fosfor heeeeel lichtjes na gloeien.

De tv geeft dus echt best wel veel licht in 'panel uit' mode vind ik. Ik zal trouwens eens kijken of ik het of foto vast kan leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-10 13:08
Wat doet die optie 'Panel aan' of uit nou effectief? kan iemand dit omschrijven?

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:49
Is dat hetzelfde als beeldscan? Dan helpt dat niet gigantisch veel, maar wat wel veel hielp, is de resolutie van 1920 1080 naar 1776 1000 te zetten. Hierdoor lijkt het een stuk scherper. Dit kan ook komen doordat de letters een stukje groter zijn geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsinga

elsinga

=8-)

(over de USB HD functie, een verplichte gevoede HD en time shifting)
Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 08:20:
yep... dat is echt nodig... maar je hoeft toch ook niet van de functie gebruik te maken ;)
Hmmm... da's wel balen. En ja, ik hoef dat niet te gebruiken, maar ik wil het wel. Ik hoef dat scherm ook niet te kopen, maar... ;)

Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel nog altijd tussen de 50V20 en de 50VT20...
Op zich hoeft die 3D niet voor mij maar ik game nogal veel via de PS3 en wil uiteraard dat het beeld perfect kan volgen zoals iedereen :)

Ik heb de VT al kunnen bekijken (wel eerst 15 min aan de verkoper moeten uitleggen dat THX niet enkel een geluidsinstelling is en nadat ik dan maar zelf de afstandsbediening kreeg en het verschil liet zien was hij mee 8)7 Jammer genoeg kon men mij geen BLu-Ray laten zien, enkel digitaal signaal voor televisie en in de THX-modus was het echt WAUW.

Ik wacht nu om de V20 eens te bekijken en te zien of die 500 euro extra echt te verantwoorden is...
Elk advies van jullie wordt geapprecieerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 14:32:
Ik twijfel nog altijd tussen de 50V20 en de 50VT20...
Op zich hoeft die 3D niet voor mij maar ik game nogal veel via de PS3 en wil uiteraard dat het beeld perfect kan volgen zoals iedereen :)

Ik heb de VT al kunnen bekijken (wel eerst 15 min aan de verkoper moeten uitleggen dat THX niet enkel een geluidsinstelling is en nadat ik dan maar zelf de afstandsbediening kreeg en het verschil liet zien was hij mee 8)7 Jammer genoeg kon men mij geen BLu-Ray laten zien, enkel digitaal signaal voor televisie en in de THX-modus was het echt WAUW.

Ik wacht nu om de V20 eens te bekijken en te zien of die 500 euro extra echt te verantwoorden is...
Ik heb uiteindelijk gekozen voor v20, omdat ik niet zeker van ben of 3d het gaat worden. Alleen voor games gaat zeker aanslaan (3d)., maar voor films heb ik mijn twijfels. Avatar is leuk op 3d! Echter de ondertiteling is erg verwarrend. Persoonlijk mening is dat als je 3d films kijkt, dat je beter geen ondertiteling moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 14:52:
[...]

Ik heb uiteindelijk gekozen voor v20, omdat ik niet zeker van ben of 3d het gaat worden. Alleen voor games gaat zeker aanslaan (3d)., maar voor films heb ik mijn twijfels. Avatar is leuk op 3d! Echter de ondertiteling is erg verwarrend. Persoonlijk mening is dat als je 3d films kijkt, dat je beter geen ondertiteling moet hebben.
En heb je hem al ?? Ben echt benieuwd naar feedback voor PS3 games en Blu-ray en dvd's.
Ik vind 3D inderdaad wel ca va maar na 10 minuten was ik het beu en ik vond ook dat je veel details in de achtergrond verliest zo. Avatar 3D bv vond ik wel super op zich maar soms storend. Dus zou het enkel doen voor de "snellere fosfors" or whatever als die echt een meerwaarde bieden aan het beeldkwaliteit... Moeilijke keuze, I know

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 15:09:
[...]

En heb je hem al ?? Ben echt benieuwd naar feedback voor PS3 games en Blu-ray en dvd's.
Ik vind 3D inderdaad wel ca va maar na 10 minuten was ik het beu en ik vond ook dat je veel details in de achtergrond verliest zo. Avatar 3D bv vond ik wel super op zich maar soms storend. Dus zou het enkel doen voor de "snellere fosfors" or whatever als die echt een meerwaarde bieden aan het beeldkwaliteit... Moeilijke keuze, I know
Nee ik heb hem nog niet. Volgende week wordt het waarschijnlijk geleverd door s&f. Ik denk dat 3d ook leuk is voor sport evenementen en concerten. Dan heb je het gevoel dat je echt bij was geweest. Vind ik het persoonlijk verwarrend en vermoeiend. Vandaar mijn keuze op de v20 ipv vt20. Ik gebruik dat geld voor een nieuwe versterker! advies? ( minimaal 5.1 en hdmi aansluiting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 13:32:
Misschien een beetje offtopic, maar voor mensen met een VT20 en een playstation, je kan nu 3D spellekes aankopen of je moest stardust en wipeout al hebben dan is er een patch beschikbaar voor in 3D te zien. Wel in 720p 3D. Oogt mooi, zeker de stardust.
Heb inderdaad Super Stardust HD ooit gekregen via een code. Net maar even de update gedraaid en inderdaad er komt een optie bij om deze in 3D te spelen! Ziet er zeker goed uit! Nu wil ik FIFA 11 ook in 3D ;)
Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 14:32:
Ik was eigenlijk in de markt voor de 42V20 en heb nu sinds 2 weken de VT20 in de woonkamer staan. En geen spijt. In tegendeel zelfs, ben erg blij met de 50" en gamen via de PS3 is genieten op de VT. Voor 3D is er waarschijnlijk nu en de komende 6 maanden nog wat weinig content maar heb goede hoop dat dat niet lang op zich laat wachten.
Mijn advies... die 500 euro extra voel je heel even... en wel tot het moment dat je de VT20 aanzet. Daarna ben je dat vergeten ;)

En als je voor de V20 gaat en je hebt/had de mogelijkheid om de VT20 te nemen ga je altijd het moment kijgen van... had ik maar })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Dat is nogal een verschil van 42" naar 50" en van niet 3D naar 3D.

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt , om een lang verhaal kort te maken... liep langs S&F, vragen naar levertijd 42v20 en kon de VT20 mee krijgen voor 2000, dezelfde dag. Niet getwijfeld en geen spijt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 20:25
Ik ga liever eerst voor de iets wat 'mindere' G20 die een heel stuk goedkoper is dan de VT20 met 3d. Ik moet het nog zien met de hoeveelheid content voor 3d, het valt namelijk vaak erg tegen om early adaptor te zijn van een nieuwe technology. Beter even wachten of het wel echt mainstream wordt (en dus ook goedkoper). Straks zit je nog met iets dat niet aanslaat of juist net de verkeerde standaard (zoals HD-DVD).

V20 zou ik alleen doen als je een sat tuner nodig hebt, de blacks zijn niet zoveel beter door die andere filter om daar alleen maar 400 euro voor te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n 50VT20 is gisteren afgeleverd. Hij is wel ontzettend groot !

In eerste instantie leek zwart niet zo echt zo diep zwart als ik had verwacht. Ik had m'n laptop ernaast staan (led backlit lcd) welke veel zwarter leek. Maar naarmate het iets begon te schemeren werd het zwart in m'n laptop grijs en leek m'n tv juist dieper zwart te krijgen. Dat is dus duidelijk afhankelijk van het omgevingslicht.

Later op de avond heb ik wat HD sources gekeken, oa Planet Earth (BBC Docu) was echt *zo* mooi !

3D was nog niet echt een succes, ik heb wat youtube side-by-side filmpjes geprobeerd (tv handmatig op 3d gezet), maar ik zag echt veel crosstalk en daarnaast was het 3D effect gewoon niet goed, hopelijk gaat dat met andere bronnen later beter. Heeft iemand anders al wat ervaring met 3D bij deze tv ?

Maar wat een mooi beeld, ik heb er zeker geen spijt van !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippetje01
virtualJac schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 14:10:
Wat doet die optie 'Panel aan' of uit nou effectief? kan iemand dit omschrijven?
dat is bijvoorbeeld handig voor een radio kanaal, dan staat je scherm dus uit. ook handig als je alleen maar het geluid van de tv wil horen als je staat te koken oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasNation
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 16:25
Chadi schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 11:50:
[...]

Ik heb hem nu al 2 weken geleden ingestuurd voor een tweede panasonic en ook nog steeds niets gehad.
Ben ook benieuwd wanneer we de camera kunnen verwachten :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 15:35:
Klopt , om een lang verhaal kort te maken... liep langs S&F, vragen naar levertijd 42v20 en kon de VT20 mee krijgen voor 2000, dezelfde dag. Niet getwijfeld en geen spijt :D
Damn, ik ga hier ook maar eens lang S&F om te kijken als ik een 50VT20 voor 2000 kan meekrijgen dan doe ik dat meteen. Zaten er wel 2 brillen bij?

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ari3 schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 17:09:
[...]
Damn, ik ga hier ook maar eens lang S&F om te kijken als ik een 50VT20 voor 2000 kan meekrijgen dan doe ik dat meteen. Zaten er wel 2 brillen bij?
Jup zitten 2 brillen bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Is iemand al eens opgevallen dat de tv kort en snel tikt als hij op stand by staat. Dit gebeurt bij mijn tv om de 10 minuten ofzo. Iemand enige idee wat dit is? Het is ongeveer hetzelfde geluid als wanneer je hem aanzet. Is dit iets tegen de statische elektriciteit oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-10 16:00

KoffieNT

banaan

Iedere keer? Dat is volgens mij niet de bedoeling.

Dat doet de mijne (uit 2008) ook, maar dan als hij 20sec uit staat, of wanneer ik op de aan-knop druk, daarna niet meer. Ik geloof dat het de condensators zijn, maar ik weet het niet zeker.

Stuur even een mailtje naar Panasonic, of E-Care :).

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvl78
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-10 16:42
afgelopen vrijdag de P42G20 gekocht en nu na 5 dagen bij het aanzetten, een verticale zwarte balk midden over het scherm

iemand een idee wat het kan zijn? ook bij digitale/analoog/dvd/teletekst kortom het zit er gewoon echt overheen, wat zijn me rechten, kan ik hem morgen eventueel omruilen voor een nieuwe? wil nu vast wat info verzamelen zodat ik morgenochtend gelijk panasonic/s&f kan bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepla
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:18

Joepla

Geavanceerde micro-elektronica

REDFISH schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 18:21:
Is iemand al eens opgevallen dat de tv kort en snel tikt als hij op stand by staat. Dit gebeurt bij mijn tv om de 10 minuten ofzo. Iemand enige idee wat dit is? Het is ongeveer hetzelfde geluid als wanneer je hem aanzet. Is dit iets tegen de statische elektriciteit oid?
Een seconde of 20 na op standby zetten, hoor je een duidelijke 'klik'. Blijkbaar een relaistje dat afschakelt. Daarna blijft het gewoon stil hier, TV staat altijd in standby (vanwege lage verbruik in deze stand), tenzij we op vakantie zijn oid.
Als je dit steeds hoort, lijkt me dat niet zoals 't hoort... Sowieso vrij irritant lijkt me.
Even contact met Panasonic opnemen wellicht?

Live solarinfo op PVoutput [5500 Wp]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes

immetjes

HIER is BERN-E

mvl78 schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 20:18:
afgelopen vrijdag de P42G20 gekocht en nu na 5 dagen bij het aanzetten, een verticale zwarte balk midden over het scherm

iemand een idee wat het kan zijn? ook bij digitale/analoog/dvd/teletekst kortom het zit er gewoon echt overheen, wat zijn me rechten, kan ik hem morgen eventueel omruilen voor een nieuwe? wil nu vast wat info verzamelen zodat ik morgenochtend gelijk panasonic/s&f kan bellen
S&F bellen. Als het goed is sturen ze iemand langs (van henzelf of van Panasonic) die het bekijkt, het probleem oplost of de TV mee neemt. Of je dezelfde dag nieuwe krijgt (als hij niet gerepareerd kan worden) zou ik niet weten.

Ik zou er geen nacht minder om slapen. Garantie Panasonic is goed en je hebt de TV minder dan 6 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes

immetjes

HIER is BERN-E

Joepla schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 20:44:
[...]

Een seconde of 20 na op standby zetten, hoor je een duidelijke 'klik'. Blijkbaar een relaistje dat afschakelt. Daarna blijft het gewoon stil hier, TV staat altijd in standby (vanwege lage verbruik in deze stand), tenzij we op vakantie zijn oid.
Als je dit steeds hoort, lijkt me dat niet zoals 't hoort... Sowieso vrij irritant lijkt me.
Even contact met Panasonic opnemen wellicht?
Ik heb het idee dat ie dan naar updates zoekt. Bij mij klikt ie soms ook zomaar in standby.
Hoe staat je instelling op hoofdmenu/Instellingen/instellingen/systeemmenu/systeem bijwerken/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 15:35:
Beetje rare vergelijking vindt je ook niet?
Je gaat voor een 42 inch V20 (zonder 3D) en loopt de winkel uit met een 50 inch VT20 (met 3D).
Het prijsverschil is er ook na, namelijk zeker wel 700-750 Euro.

Ondanks dat zijn beide toestellen natuurlijk geweldig goed, daar is niks mis mee.
Je moet echter wel alles in de juiste verhouding zien.

Ik las wat over USB HDD opnames.
Welke model/type USB harddisk hebben jullie gebruikt om de opname mogelijkheid werkend te krijgen? (op bv een V20).
Ik zou het persoonlijk heel handig vinden als ik wat zou kunnen opnemen op een USB stick van bv 16GB.
Wellicht zit ie dan snel vol maar voor wat kortere opnames lijkt me dat ideaal en energie besparend bovendien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
ruward schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 20:44:
[...]

S&F bellen. Als het goed is sturen ze iemand langs (van henzelf of van Panasonic) die het bekijkt, het probleem oplost of de TV mee neemt. Of je dezelfde dag nieuwe krijgt (als hij niet gerepareerd kan worden) zou ik niet weten.

Ik zou er geen nacht minder om slapen. Garantie Panasonic is goed en je hebt de TV minder dan 6 maanden.
nergens voor nodig gewoon een knuppel is voldoende:

http://www.totallyupyours..._bars_in_your_plasma.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippetje01
elsinga schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 07:45:
[...]

Is dat laatste echt nodig? Want ik heb eigenlijk geen zin om een extra HD daarvor te kopen als ik nog een USB2 2.5" ding heb liggen. Wil 'm ook alleen gaan gebruiken voor Time Shifting (uitzending op pauze zetten), voor opnames heb ik de Humax 5050C. ;)
niet met alle disks, ik heb hier een samsung s2 portable 2,5" zonder netsnoer en die werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-09 19:39
Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 13:32:
Vanavond gelijk wipeout update binnen gehaald en ziet er leuk uit. In de review van tweakers over 3D werd er ook al wat over geschreven dat racespellen door het vaste standpunt tijdens het racen iets minder 3D effect hadden. Klopt op zich wel, maar het is toch een leuk extraatje. Van het weekend eens wat meer racen.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dodgy_Bob
  • Laatst online: 05-07 19:08
Ik heb ook die 3d pack gedownload op de PS3. Motorstorm is echt supergaaf! Ik moest even 5 minuten wennen aan het 3d, maar als je er eenmaal inzit dan werkt het echt goed!

Ik was voornamelijk geinteresseerd in 3D film toen ik de 50vt20 kocht, maar 3d gaming blijkt het ook buiten verwachting goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HoppyF schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 21:08:
[...]

Beetje rare vergelijking vindt je ook niet?
Je gaat voor een 42 inch V20 (zonder 3D) en loopt de winkel uit met een 50 inch VT20 (met 3D).
Het prijsverschil is er ook na, namelijk zeker wel 700-750 Euro.

Ondanks dat zijn beide toestellen natuurlijk geweldig goed, daar is niks mis mee.
Je moet echter wel alles in de juiste verhouding zien.
Snap niet goed wat je bedoeld :? volgens mij maak ik geen vergelijking en weet ik prima het verschil tussen de toestellen en de prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsinga

elsinga

=8-)

kippetje01 schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 22:28:
[...]

niet met alle disks, ik heb hier een samsung s2 portable 2,5" zonder netsnoer en die werkt prima.
Kijk! Ga ik het dus eerst gewoon proberen met mijn reeds bestaande 160GB 2.5" HDD. Die gaat dan gewoon met de tv uit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes

immetjes

HIER is BERN-E

HoppyF schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 21:08:
[...]

Ik zou het persoonlijk heel handig vinden als ik wat zou kunnen opnemen op een USB stick van bv 16GB.
Wellicht zit ie dan snel vol maar voor wat kortere opnames lijkt me dat ideaal en energie besparend bovendien.
Volgens de handleiding gaat dit niet (bij mijn G20 dan, maar dat zal voor de V(T)20 niet anders zijn vermoed ik). Minimale grootte 160GB, maximale grootte 2TB. Ik heb er een 8GB stick in gedaan en die wilde niet configureren voor opnames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCRD73
Weet iemand hoe je als je vanaf een USB stick kijkt het beeld volledig dekkend kunt krijgen? Ik heb het niet zo op balken. Als ik kijk via een stick en op de "aspect" knop druk krijg ik alleen "16/9" te zien en kan niks selecteren verder. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat hij via USB alleen pixelmapping ondersteunt en dan heb je zwarte balken bij iedere andere beeldverhouding dan 16:9.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rutger Mulder schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 15:39:
Ik ga liever eerst voor de iets wat 'mindere' G20 die een heel stuk goedkoper is dan de VT20 met 3d. Ik moet het nog zien met de hoeveelheid content voor 3d...
http://www.3dmovielist.com/list.html

Lijkt me genoeg content voor de korte tijd dat 3D televisies nu bestaan toch? Bovendien is de VT20 gewoon beter dan de V20 door z'n snellere fosfors, fijn met snelle actiebeelden.
het valt namelijk vaak erg tegen om early adaptor te zijn van een nieuwe technology. Beter even wachten of het wel echt mainstream wordt (en dus ook goedkoper). Straks zit je nog met iets dat niet aanslaat of juist net de verkeerde standaard (zoals HD-DVD).
Er is een standaard gekozen, dus vergelijkingen met HD-DVD zijn niet correct IMO. En een VT20 zou ik nooit kopen puur voor de 3D, er is meer dat het een betere TV maakt dan de G20/V20.
V20 zou ik alleen doen als je een sat tuner nodig hebt, de blacks zijn niet zoveel beter door die andere filter om daar alleen maar 400 euro voor te betalen.
Daar ben ik het wel mee eens denk ik. De G20 is echt bang for your buck en de V20 is een flinke stap omhoog qua prijs voor eigenlik alleen de sat-tuner die veel mensen niet nodig hebben en betere zwartwaarden die in veel kijksituaties misschien niet tot uiting komen.

Edit: Crap, dit had ook via edit in de vorige post gekund, sorry :*

[ Voor 12% gewijzigd door Grrrrrene op 11-06-2010 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben in het bezit van de onlangs uitgkomen LG 42LE8500. Dit is een full led tv met local dimming en 200hz. De zwartwaardes en schadowdetails zijn echt heel erg goed. Local dimming levert wel problemen zoals horizontal banding en blooming. Qua motion is het echt om te huilen. Vooral als ik FIFA speel dan zie je gewoon dat dit schermt tekort komt. Als bijvoorbeeld de keeper uit trapt en de camera verschuift om de bal te volgen dan zie ik veel ghosting en motion blur. Dit gebeurt als ik trumotion uit heb staan. Als ik trumotion helemaal aan heb staan dan verandert de bal in een rugbybal en er ontstaan heel veel artifacts. Daar komt nog eens een hoge inputlag bij. Kan iemand bevestigen dat je dit niet te zien krijgt bij een panasonic V20. En ik weet dat plasma superieur is op het gebied van motion ten op zichte van een lcd.

Wat me opviel bij het gamen op de LG LE8500 dat lijnen heel erg kartelig waren. Hoe gaat de panasonic V20 hier mee over. Even voor de duidelijkheid ik zit ongeveer 2 meter van de tv.

Panasonic support geen cadence detection. Kan je dit echt zien of kun je het verwaarlozen.

Als je naar blu-ray kijkt dan heb ik het gevoel dat LCD scherper en gedetaildeerder is. Klopt dit?

Hoe zit het met ruis bij het bekijken van blu-ray, sd en gamen. Ik las in verschillend reviews dat plasma tv's van zich zelf ruis producren. Hebben jullie plasmabezitter hier last van.

Ik vraag jullie dit omdat ik nooit de kans heb gekregen om onder normale condities naar een plasma te kijken. In de winkel zie dan zo'n tv hangen maar je kan verder niets testen. Heel erg jammer dat je bij veel winkels alleen de doos open mag maken om te kijken of de tv wel bij je interieur past.

Ik heb de tv al 4 dagen in mijn bezit. Als ik positieve berichten hoor dan ruil ik mijn tv om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Veel tv's hebben een game-mode. Dan gaan alle beeldverbeteringen uit!

Inputlag is bij een plasma veel minder en de bal zal als de console hele beelden uitstuurt gewoon goed te zien zijn. Hooguit eventueel tearing door v-sync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
Grrrrrene schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 10:19:
[...]

Lijkt me genoeg content voor de korte tijd dat 3D televisies nu bestaan toch? Bovendien is de VT20 gewoon beter dan de V20 door z'n snellere fosfors, fijn met snelle actiebeelden.
Content genoeg. Blijken de films alleen niet te werken ism de Panasonic Shutter glazen maar voor de Sony of Samsung glazen. Bummer...

zie al dat Panasonic ook meedoet

http://www.reald.com/Content/Announcements.aspx

Maar toch is de manier niet voor elk merk hetzelfde.

[ Voor 14% gewijzigd door freedzed6 op 11-06-2010 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freedzed6 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 12:47:
[...]
Content genoeg. Blijken de films alleen niet te werken ism de Panasonic Shutter glazen maar voor de Sony of Samsung glazen. Bummer...
moet je gewoon je glazen ondersteboven dragen. dat helpt echt. geen grapje.zullen ze alleen wat minder comfortabel zitten.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2010 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spicers
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-09 09:45
ruward schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 20:48:
[...]

Ik heb het idee dat ie dan naar updates zoekt. Bij mij klikt ie soms ook zomaar in standby.
Hoe staat je instelling op hoofdmenu/Instellingen/instellingen/systeemmenu/systeem bijwerken/ ?
zoals ruward al aangeeft heeft dit te maken met hoe jij het zoeken naar updates hebt ingeschakeld. ik hoorde dit bij toeval laatst ook, heb de update functie in standby uitgezet en voila geen "clickjes" meer in standby, als hij uit staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!
freedzed6 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 12:47:
[...]

:? Die werken allemaal exact hetzelfde :?
zie al dat Panasonic ook meedoet

http://www.reald.com/Content/Announcements.aspx

Maar toch is de manier niet voor elk merk hetzelfde.
Welke technieken (voor consumenten) ken je nog meer dan die incompatible zijn? Alle technieken zijn gebaseerd op stereoscopische videobeelden, dus die zullen als zodanig aangeleverd worden (door de BD of de PS3 of je HTPC). Ik zie het probleem niet. Nogmaals: er is een standaard gekozen waar _alle_ fabrikanten zich aan houden. Wie nu met iets anders komt (al is het beter) doet zichzelf de das om IMO :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:50
sinds eergisteren mijn 50G20 binnen :)
zalig toestel
ik hoor wel een lichte buzz, vooral bij witte achtergronden, is dit normaal?
ik heb ook zopas een update gedaan , was blijkbaar nodig
ik heb wel een vraagje
hij staat momenteel in thx, met scherpte op 0
is dit goed?
en moet ik nu het contrast verlagen of niet? de een zegt ja, de ander zegt nee, niet meer nodig
wat is het nu?

verder vraag ik mij ook af hoe jullie het doen
bij bepaalde zenders heb ik witte streepjes bovenaan
kan ik dit uitzetten, bij bluray heb ik dit dan weer niet
gebruiken jullie dan bv prof 1 setting vr blurays te bekijken en bv prof 2 voor gewone tvuitzendingen
of hoe doen jullie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
skank schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 14:07:
sinds eergisteren mijn 50G20 binnen :)
zalig toestel
ik hoor wel een lichte buzz, vooral bij witte achtergronden, is dit normaal?
Ja, jammergenoeg wel. Heb het ook vanaf een bepaalde brightness. Met geluid aan is het niet zo hoorbaar.
hij staat momenteel in thx, met scherpte op 0
is dit goed?
Dat is je eigen keuze.
en moet ik nu het contrast verlagen of niet? de een zegt ja, de ander zegt nee, niet meer nodig
wat is het nu?
Zo rond de 30 is wel ok. Zolang er wisselend materiaal op te zien is, zal er toch niks kunnen gebeuren. Het is meer dat je niet 24/7 dezelfde tvzender met logo in beeld moet laten staan met de helderheid op max.
verder vraag ik mij ook af hoe jullie het doen
bij bepaalde zenders heb ik witte streepjes bovenaan
kan ik dit uitzetten, bij bluray heb ik dit dan weer niet
Nee, dat zit in dat tvsignaal. Is de teletekstinfo of zoiets. Wanneer je wat inzoomed met 16:9 scan, zie je het niet meer.
gebruiken jullie dan bv prof 1 setting vr blurays te bekijken en bv prof 2 voor gewone tvuitzendingen
of hoe doen jullie dat?
Ik heb alles op THX staan, maar het is jouw tv. Wanneer je bijv je spelconsole en blu-ray player apart wil calibreren, dan kan dat dmv die 2 profielen.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh011265
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-05-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 13:02:
[...]

moet je gewoon je glazen ondersteboven dragen. dat helpt echt. geen grapje.zullen ze alleen wat minder comfortabel zitten.
Gelijk heb je! :)
Denk enkel dat het puur theoretisch is dat je gelijk hebt, daar de panasonic bril geen signaal toegestuurd krijg van de samsung tv.. (om beelden synchroon te houden met de shutterbril..)
Dus het zal niet werken me dunkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh011265
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-05-2023
T0mS schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 13:39:
Een vraag voor de Belgische consumenten die reeds over een VT20 beschikken: waar hebben jullie de VT20 kunnen bemachtigen en aan welke prijs?

Op dit moment is er weinig voorraad, in vergelijking met de ons omringende landen. (Ik zie 'em enkel bij van den borre maar de prijs van € 2.799,00 heb ik er niet voor over.)
Bij iishop staat hij rond de 2215€ stuurde ze me per mail..
Moest je 'm goedkoper vinden in België, let me know, ben er ook naar op zoek :)

(want 2000€ zoals bij S&F in Nederland toch nog niet tegengekomen, misschien even tot bij de noorderburen rijden?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zeggen..... welkom in nederland :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepla

Joepla

ruward schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 20:48:
[...]Ik heb het idee dat ie dan naar updates zoekt. Bij mij klikt ie soms ook zomaar in standby.
Staat op 'Onmiddellijk'. Even gewijzigd naar 'Na 1 uur', maar zonder verandering.

Ik denk dat de hoofdvoeding wordt afgeschakeld, waarna alleen de ontvanger voor de afstandsbediening actief blijft. Anders is het lastig om een laag standbyverbruik te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
[...]

[...]

Er is een standaard gekozen, dus vergelijkingen met HD-DVD zijn niet correct IMO. En een VT20 zou ik nooit kopen puur voor de 3D, er is meer dat het een betere TV maakt dan de G20/V20.

[...]

Daar ben ik het wel mee eens denk ik. De G20 is echt bang for your buck en de V20 is een flinke stap omhoog qua prijs voor eigenlik alleen de sat-tuner die veel mensen niet nodig hebben en betere zwartwaarden die in veel kijksituaties misschien niet tot uiting komen.

Huh?
Een G20 is een stuk goedkoper dan een V20, dat klopt maar dat er naar jouw idee niet genoeg extra's inzitten voor de meerprijs klopt niet. Die sat-tuner is wel degelijk een x-bedrag waard, als je die los moet kopen kost dat ook nogal wat. Idem voor de draadloze dongle.
De zwartwaarde filtering is ook duurder en levert wel degelijk een positief resultaat op. Zo zijn er nog wel meer verschillen.
Verder vindt je een VT20 (op het 3D verschil na) een betere TV dan de G20/V20.
Waarom?

Heb je wel eens naar de responstijd van een G20/V20 gekeken? Die is zeer laag, dus ook zeer geschikt voor snelle beelden zoals sport.
Mensen die dus de keus maken tussen een G20/V20 of VT20 doen dit op basis van de prijs, de extra's en de verdere verbetering van beeldkwaliteit. Bij de VT20 geldt dan het 3D verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spicers
Joepla schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 16:55:
[...]
Staat op 'Onmiddellijk'. Even gewijzigd naar 'Na 1 uur', maar zonder verandering.

Ik denk dat de hoofdvoeding wordt afgeschakeld, waarna alleen de ontvanger voor de afstandsbediening actief blijft. Anders is het lastig om een laag standbyverbruik te halen.
als je geen click meer wilt hebben, dan even de optie op "uit" zetten, deze zit er ook tussen. Dan gaat hij in standby geen zaken meer uitvoeren. en dus ook geen "clickjes" meer. Zo heb ik dit bij mij ook aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HoppyF schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 17:40:
[...]

Huh?
Een G20 is een stuk goedkoper dan een V20, dat klopt maar dat er naar jouw idee niet genoeg extra's inzitten voor de meerprijs klopt niet. Die sat-tuner is wel degelijk een x-bedrag waard, als je die los moet kopen kost dat ook nogal wat. Idem voor de draadloze dongle.
Dat zeg ik toch ook niet? De meeste mensen hebben dvb-t of dvb-c, het aantal dvb-s gebruikers is nog relatief klein volgens mij. Ik zeg dus niet dat die sat-tuner niks waard is, ik zeg alleen dat er niet zo heel veel mensen zijn waarvoor het een waardevolle extra is.
De zwartwaarde filtering is ook duurder en levert wel degelijk een positief resultaat op. Zo zijn er nog wel meer verschillen.
Verder vindt je een VT20 (op het 3D verschil na) een betere TV dan de G20/V20.
Waarom?
Dat heb ik toch gezegd? Lees je m'n post dan niet helemaal? Ik zeg letterlijk dat de V20 beter zwartwaarden heeft dan de G20 en dat er een sat-tuner in zit en dan ga je mij uitleggen dat de V20 duurder is dan de G20 omdat er een sat-tuner in zit en omdat hij betere zwartwaarden heeft 8)7

En vervolgens vraag je me, terwijl ik dat net heb uitgelegd in de regel die je nota bene zelf quote, wat het voordeel van de VT20 is. Nou, speciaal voor jou dan nog een keer: De VT20 heeft snellere fosfors en dat ga je zien in actiebeelden en 3D is gewoon een leuke extra. Ik heb het nu een paar keer gezien in de winkel en het is echt heel mooi om te zien (vind ik).
Heb je wel eens naar de responstijd van een G20/V20 gekeken? Die is zeer laag, dus ook zeer geschikt voor snelle beelden zoals sport.
Ik zeg helemaal niet dat de G20 en V20 niet voor actiebeelden geschikt zijn, dat maak jij ervan. Ik zeg dat de VT20 ze _mooier_ weergeeft. Je verdraait m'n woorden...
Mensen die dus de keus maken tussen een G20/V20 of VT20 doen dit op basis van de prijs, de extra's en de verdere verbetering van beeldkwaliteit. Bij de VT20 geldt dan het 3D verhaal.
Da's nogal een open deur en een herhaling van wat je uit mijn post quote :)

[ Voor 13% gewijzigd door Grrrrrene op 11-06-2010 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Wie heeft de G20 hier al geüpdate en hoe lang duurde dat? Alleen voor Skype ga ik het niet doen. Ik vind dat Viera Cast sowieso maar prut.

Ik heb de update ook op uit gezet. Er zit niet eens een UTP kabel in de tv, dus misschien slaat hij daardoor op hol, dat hij probeert te updaten maar geen signaal vindt. Ik moet ook toegeven dat ik nou niet zo vaak naast de tv zit terwijl deze op stand by staat, dus ik kan nog niet zeggen of het 'probleem' weg is.

Zojuist de eerste WK wedstrijd in 1080i gekeken en moet zeggen het ziet er prachtig uit. Ik heb IFC eens aangezet om te testen en het gaat eigenlijk bijna altijd goed. Soms zie je een flikkering bij de bal als deze voor het publiek langsschiet, en bij het wisselen van een snelle beweging van links naar rechts gaat hij ook een paar frames de mist in, maar verder voegt het toch wel iets toe vind ikzelf.

Ik heb scherpte op 5, ben wel benieuwd waar jullie dit op hebben staan. Is het überhaupt bij HD signaal nodig om een scherptefilter toe te passen of komt het materiaal beter tot zijn recht zonder?

[ Voor 39% gewijzigd door REDFISH op 11-06-2010 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Nu online

OMX2000

By any means necessary...

[...]

Even voor de duidelijkheid de G20 vs G20

V20 heeft tov de G20:
- betere zwartwaarden (zei je al)
- ingebouwde SAT-tuner (zei je ook al)
- beter geluid (3 speakers vs 2)
- picture in picture
- extra HDMI aansluiting
- WIFI kaart

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsinga

elsinga

=8-)

Hoei! Kreeg eind van de middag een telefoontje van plattetv.nl dat ze weer een lading 42V20's hadden gekregen en of ik mijn vrijblijvend gereserveerde exemplaar ook wilde hebben. Nou, dat lijkt me van wel. ;) Is inmiddels bij hen opgehaald door TNT en wordt onder rembours bezorgd (kost helaas bijna 30 euro, maar dan ben je je geld ook niet kwijt voordat je wat in huis hebt). Nu staat op de TNT websiote onder rembours iets met "6 dagen per week bezorgen", dus ik hoop dat'ie morgen gebracht wordt. Anders dus maandag pas, helaas, alhoewel dat al veel vroeger is dan de genoemde 3 a 4 weken levertijd (het werden 4 dagen :) ).

En als de WK actie Ziggo CI+ Cam nu ook morgen bezorgd wordt, dan zijn we gelijk helemaal klaar. Anders eerst maar via de scart kabel (ja, ook de HDMI kabel is inmiddels verstuurd, maar vanaf DealExtreme duurt dat een paar dagen extra) en de Humax 5050C kijken (en Ned 1 HD ongecodeeerd). 8)

Zal mijn bevindingen binnenkort even plaatsen hier.

edit:
Net ook een mailtje dat de CI+ Cam morgen komt. Alsof het zo moet zijn _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door elsinga op 11-06-2010 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spicers
REDFISH schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 18:28:
Wie heeft de G20 hier al geüpdate en hoe lang duurde dat? Alleen voor Skype ga ik het niet doen. Ik vind dat Viera Cast sowieso maar prut.
Volgende wordt uitgevoerd middels de update:
firmware
oud: 2.004
nieuw: 2.405

info op het schermm:
pal10 peaks LDA2 download
TXPG20E
version: 2.405
Target: PEAKS

Duur:
07:22 start
07:26 eind

Melding op het scherm
1. schakel de voeding van de TV uit
2. schakel de voeding van de TV aan

Daarna gaat de TV vanzelf aan en is volgend op het scherm te zien:
Initialiseerd de TV schakel de TV niet uit, duur max 5 min

Daarna gaat hij auomatisch uit en weer aan, update uitgevoerd.

Het enige wat zichtbaar is, is de toevoeging van Skype. daarnaast zijn er geen merkbare verschillen. buiten onderstaande bug!

het enige waar ik wel van baal is dat indien ik VIERA CAST, na de update gebruik, mijn Home Cinema Set, (via viera link) Pana SC-BT200 uit gaat bij het selecteren van een kanaal. Dit gebeurd echter de 1ste keer, daarna (na opnieuw aanzettenvan de set) komt het niet meer voor, totdat je de TV weer uitzet. Daarna weer hetzelfde liedje. Dit deed hij voor de update niet. Erg vervelend! (omdat ik altijd het geluid via Home Cinema heb staan. Is volgens mij ook een ongewenst neven effect = bug.

TV 42G20 --> HDMI --> SC-BT200

De BT200 staat ingesteld om alleen automatisch uit te gaan indien video wordt uitgeschakeld. echter ik schakel de TV niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
OMX2000 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 18:37:
[...]

Even voor de duidelijkheid de G20 vs V20

V20 heeft tov de G20:
- picture in picture
- extra HDMI aansluiting
- WIFI kaart
Dat klopt wel zo ongeveer.
Er zijn nog meer verschillen zoals meer TXT pagina's en nog extra geluidsmogelijkheden (surround modes).
Naar mijn idee rechtvaardigt dit ook de hogere prijs die je voor een V20 moeten betalen (ca. 300 Euro).

De firmware update voor de G20 heb ik op mijn V20 ook geïnstalleerd.
Ik zie weinig verschillen met de vorige versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OMX2000 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 18:37:
[...]

Even voor de duidelijkheid de G20 vs G20

V20 heeft tov de G20:
- picture in picture
- extra HDMI aansluiting
- WIFI kaart
Ik zie het. De extra's die ik noemde zijn de dingen die voor mij een voordeel zouden kunnen zijn (ik overweeg naar Canal Digitaal over te stappen als ik later dit jaar verhuis) en betere zwartwaarden: altijd fijn natuurlijk. Ik vraag me alleen af of dat "betere geluid" nu ook goed is, want het blijven kleine speakertjes. Ik geef toch de voorkeur aan een AV-receiver en speakers met klankkast ;) Meteen ook de reden dat het aantal hdmi-aansluitingen me weinig boeit ;)
HoppyF schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 19:59:
[...]

Dat klopt wel zo ongeveer.
Er zijn nog meer verschillen zoals meer TXT pagina's en nog extra geluidsmogelijkheden (surround modes).
Naar mijn idee rechtvaardigt dit ook de hogere prijs die je voor een V20 moeten betalen (ca. 300 Euro).

De firmware update voor de G20 heb ik op mijn V20 ook geïnstalleerd.
Ik zie weinig verschillen met de vorige versie.
1000 of 1500 pagina's? Ik heb geen idee hoeveel teletekst pagina's er zijn, maar wat zou het qua kB's kosten, die 500 pagina's extra? 1MB ofzo? Wat kost zo'n chipje tegenwoordig? En surroundmodes uit 3 speakers voor je geloof ik niet zo :)

Edit: Volgens de Panasonic.nl-website hebben de G20, V20 en VT20 allemaal 4 hdmi-aansluitingen en de G20 ondersteunt ook wifi:
USB
2 (zijkant); Flash Memory / Toetsenbord / WiFi / USB HDD Recording / HUB
Ding wordt niet meegeleverd blijkbaar, maar 't is wel mogelijk dus: wifi op je G20.

[ Voor 38% gewijzigd door Grrrrrene op 11-06-2010 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Grrrrrene schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 20:04:
[...]

Ik zie het. De extra's die ik noemde zijn de dingen die voor mij een voordeel zouden kunnen zijn (ik overweeg naar Canal Digitaal over te stappen als ik later dit jaar verhuis) en betere zwartwaarden: altijd fijn natuurlijk. Ik vraag me alleen af of dat "betere geluid" nu ook goed is, want het blijven kleine speakertjes. Ik geef toch de voorkeur aan een AV-receiver en speakers met klankkast ;) Meteen ook de reden dat het aantal hdmi-aansluitingen me weinig boeit ;)
[...]

1000 of 1500 pagina's? Ik heb geen idee hoeveel teletekst pagina's er zijn, maar wat zou het qua kB's kosten, die 500 pagina's extra? 1MB ofzo? Wat kost zo'n chipje tegenwoordig? En surroundmodes uit 3 speakers voor je geloof ik niet zo :)

Edit: Volgens de Panasonic.nl-website hebben de G20, V20 en VT20 allemaal 4 hdmi-aansluitingen en de G20 ondersteunt ook wifi:

[...]

Ding wordt niet meegeleverd blijkbaar, maar 't is wel mogelijk dus: wifi op je G20.
Het geluid is best goed te noemen. Er zitten 3 luidsprekers (2.1, dus met een woofer) in maar het geluid "straalt" aan de achterkant uit de kast. Ideaal is het niet, maar zeker acceptabel.
Een AV-receiver aansluiten geeft zeker een beter resultaat.
De G20 ondersteunt Wifi, maar er wordt volgens mij geen draadloze adapter meegeleverd.
Dat is wel het geval met de V20. Zo'n adapter kost los iets van 100 Euro.
Het aantal van 1000 of 1500 teletekst pagina's zal wel met de grootte van een chipje te maken hebben.
Ik denk dat daar niemand echt van wakker ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-09 00:15
Even een onnozel instelling vraag waarmee ik met de handleiding niet verder kom vreemd genoeg.
Hoe wijzig je nu gewoon het kanaalnummer van een bepaalde zender ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Volgens mij kun je de standaardlijst niet wijzigen. Je zult dan een favorietenlijst moeten maken, maar ook dan kun je als je 20 kanalen hebt, een kanaal niet toewijzen op postie 30 ofzo. Ook kanalen uitzetten zoals in de handleiding staat kan gewoon niet, misschien moet je daarvoor een anderen landcode kiezen. Dit vind ik wel een gemis, want het is een handige optie om die kanalen uit de lijst te knikkeren die je niet in het pakket hebt of rotzooi vindt.

Zelf zou ik ook graag zien dat je de bestaande categorieën uit kon zetten. Ik moet eerst door gratis tv en HDTV en nog wat voordat ik in betaal radio zit. Erg onhandig.

Hier zijn we net gewend aan de 'gekke' indeling van ziggo, dus ik ga niet weer een favorietenlijst maken.

[ Voor 21% gewijzigd door REDFISH op 11-06-2010 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
Heeft iemand een idee hoe ik op de V20 de PIP functie aan de praat kan krijgen?
Ik heb een analoge kabel ingang, een scart aansluiting en via HDMI een PVR.
Alles even aangezet

Ik kies dan Menu en Beeld en daarna PIP maar er wordt dan gemeld " Niet ingesteld" of in het engels "Invalid Condition". Iemand die weet wat er dan niet ingesteld is of hoe dit dan wel moet worden ingesteld?

ps: Wat ik wel zeer handig vind en wat ook werkt is de SD kaart optie. Van een HD camera kan die direct de inhoud afspelen(AVCHD of foto's ) via de USB aansluiting ( SD card in USB adapter).

UPDATE:

Als ik hem op source HDMI zet en HIERNA PIP kies kan ik opeens wel een 2e beeld erbij krijgen en zelfs swappen tusen HDMI en Scart. Vreemd en volgens mij een bug. Als ik dus andersom eerst Scart als source heb en dan PIP kies zegt ie "Niet ingesteld".

[ Voor 18% gewijzigd door freedzed6 op 11-06-2010 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 11:52
Als je naar blu-ray kijkt dan heb ik het gevoel dat LCD scherper en gedetaildeerder is. Klopt dit?
Dit klopt deels tenminste alleen als het beeld stil staat bij HD resoluties ervaar ik zelf dat het beeld bij een LCD/LED minimaal scherm scherper is. Maar tijdens bewegend beeld legt een LCD scherm het behoorlijk af en is een plasma superieur. Daarbij vond ik de kleuren van de LED schermen onnatuurlijk hard over komen.

Gamen op de PS3 is een lust voor het oog. Geen ghosting etc. zichtbaar. Ik heb het nu over de P42G20ES. Ik heb die LG zelf niet bekeken maar als ik jou probleempunten zo lees zou ik 'm toch echt inruilen voor een ander scherm.

[ Voor 6% gewijzigd door et36s op 11-06-2010 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffelkneer
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:41
Vanwege het WK heb ik een V20 gekocht. Nu ben ik benieuwd met welke settings jullie het liefst naar het WK kijken. Ik ben zelf op veilig gegaan en kijk met plezier op de standaard THX settings met IFC off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
freedzed6 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 21:43:
Heeft iemand een idee hoe ik op de V20 de PIP functie aan de praat kan krijgen?
Ik heb een analoge kabel ingang, een scart aansluiting en via HDMI een PVR.
Alles even aangezet

Ik kies dan Menu en Beeld en daarna PIP maar er wordt dan gemeld " Niet ingesteld" of in het engels "Invalid Condition". Iemand die weet wat er dan niet ingesteld is of hoe dit dan wel moet worden ingesteld?

ps: Wat ik wel zeer handig vind en wat ook werkt is de SD kaart optie. Van een HD camera kan die direct de inhoud afspelen(AVCHD of foto's ) via de USB aansluiting ( SD card in USB adapter).

UPDATE:

Als ik hem op source HDMI zet en HIERNA PIP kies kan ik opeens wel een 2e beeld erbij krijgen en zelfs swappen tusen HDMI en Scart. Vreemd en volgens mij een bug. Als ik dus andersom eerst Scart als source heb en dan PIP kies zegt ie "Niet ingesteld".
Dit is wat een andere poster hier eerder in dit topic heeft gemeld. Vrij waardeloos dus dat PIP op de V20.
Verwijderd schreef op zondag 06 juni 2010 @ 14:04:
Nu nog het slechtere nieuws. PIP werkt enkel in combinatie met digitale tv
Dus: DVB-T/C/S & HDMI of DVB-T/C/S & AV
Analoog TV word niet ondersteund door PIP en twee kanalen bijv. AV & HDMI gaat ook niet.
Ik had panasonic daar al voor gecontacteerd omdat bij hun 2009 modellen (V10) dit wel allemaal kon en hun reactie was dus wat ik hier boven heb gezegd. In de volledige handleiding (op cd-rom) zou het wel moeten staan. "Enkel in combinatie met DVB."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
Rutger Mulder schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 22:16:
[...]

Dit is wat een andere poster hier eerder in dit topic heeft gemeld. Vrij waardeloos dus dat PIP op de V20.

[...]
Ja kom er inderdaad achter dat je een directe COAX kabel aangesloten beeld (gebruikt zowat heel nederland voor analoog )niet kan gebruiken in PIP! Vrij waardeloos als je nagaat dat men juist Analoog gebruikt in combinatie met bv een blue ray speler of een decoder.

Ik ga nog eens verder testen met CI+ kaart en een 2e HDMI want dit is wel erg slecht.

[ Voor 6% gewijzigd door freedzed6 op 11-06-2010 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Brabso schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 21:08:
Even een onnozel instelling vraag waarmee ik met de handleiding niet verder kom vreemd genoeg.
Hoe wijzig je nu gewoon het kanaalnummer van een bepaalde zender ?
Daar heb ik ook heel lang mee zitten kl*ten. Je kunt een favorieten lijst maken door kanalen daar voor te selecteren. De kanalen die je wilt zien kun je vervolgens veranderen qua volgorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-10 09:19

Blord

Hello Kitty !

REDFISH schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 18:28:
Ik heb mijn G20 geupdated en nu speelt het meer films af dan voorheen op mijn thuis netwerk. Vroeger herkent die bijna geen films en speelt maar een paar divx films af. Nu gaat het beter maar nog steeds niet perfect. Op mijn computer heb ik 2 directories, DIVX A-M en DIVX N-Z. Kwestie de filmlijst in te korten. :)
De G20 speelt alle films af in de ene directory en herkent geen enkele films in de andere directory. Volgens mij is dat een bug.

Een andere onderwerp : toen ik in het begin de G20 aansloot op het netwerk, zag ik VIERA opduiken in de netwerklijst van Windows 7. Dit is een bevestiging dat de G20 is aangesloten op het netwerk. Maar nu komt de naam niet meer voor in de lijst, wel mijn andere computers en wifi laptop. Enig idee hoe ik dit hersteld ?
Het MAC-adres wordt nog wel door Windows 7 gezien maar er staat onbekend apparaat naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Zijn er al mensen die een wifi dongle op de G20 hebben? Ik bedoel dan niet de originele want dat dat werkt geloof ik wel en die zijn met hun ~100 euro echt overpriced. Op ebay etc kun je voor een paar euro ook wel wifi dongles krijgen, de vraag is alleen of dit ook werkt. Kan maar zo dat panasonic dit heeft geblokkeerd om hun eigen wifi dongles te slijten. Dus als iemand al wat heeft geprobeerd of meer weet....

Vandaag nog eens gebeld met de S&F en de eerst volgende levering voor de P50G20 vanuit Panasonic NL zal pas 1 juli zijn (als het goed gaat), dan is het WK al bijna afgelopen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spicers
Rutger Mulder schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 03:16:
Op ebay etc kun je voor een paar euro ook wel wifi dongles krijgen, de vraag is alleen of dit ook werkt. Kan maar zo dat panasonic dit heeft geblokkeerd om hun eigen wifi dongles te slijten. Dus als iemand al wat heeft geprobeerd of meer weet....
onder firmware 2.004 heb ik onderstaande dongle geprobeerd, echter deze werd niet herkend door de G20.

http://www.sitecom.com/Wi...pter-300N-X2/WL-352/p/771

mijn gevoel zegt dat er niet veel andere merken zullen werken, lees geen.... omdat pana natuurlijk zijn eigen dongle wil verkopen... eerlijk gezegd vindt ik dit bagger.... hetzelfde geld voor de webcam.... hier heb je ook de pana webcam voor nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spicers schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 08:09:
[...]

onder firmware 2.004 heb ik onderstaande dongle geprobeerd, echter deze werd niet herkend door de G20.

http://www.sitecom.com/Wi...pter-300N-X2/WL-352/p/771

mijn gevoel zegt dat er niet veel andere merken zullen werken, lees geen.... omdat pana natuurlijk zijn eigen dongle wil verkopen... eerlijk gezegd vindt ik dit bagger.... hetzelfde geld voor de webcam.... hier heb je ook de pana webcam voor nodig...
USB Dongles/Wifi adapters werken alleen met speciaal daarvoor geinstalleerde software/drivers. Bij dongles die algemeen bruikbaar zijn wordt doorgaans alleen software/drivers meegeleverd die werken op Windows en soms Mac OS. Die drivers werken niet op tv's die alleen hun eigen 'besturingssysteem' hebben waar je verder ook niet bij kunt.

De kans dat je dus een goedkope Wifi-adapter aan de praat krijgt op een tv , is minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepla

Joepla

Spicers schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 17:40:
[...]als je geen click meer wilt hebben, dan even de optie op "uit" zetten, deze zit er ook tussen. Dan gaat hij in standby geen zaken meer uitvoeren. en dus ook geen "clickjes" meer. Zo heb ik dit bij mij ook aangepast.
Even geprobeerd, maakt bij mij geen verschil. Klik blijft na ca. een halve minuut. Daarna hoor ik het niet meer, zoals bij degene die dit eerder opmerkte.

Overigens stoor ik me zelf helemaal niet hieraan en de Panasonic staat eigenlijk zelden op standby, sinds hij in huis is :) Dat ding moet licht geven en dat doet hij goed en mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had een vraagje klopt het dat de g20 moeilijk leverbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-10 09:19

Blord

Hello Kitty !

Ik heb 2 wifi USB stick geprobeerd, de Draytek Vigor N61 en Canton 801.11g met ZyDAS ZD1211 chipset.
Ze werken allebei niet op de de G20. Windows 7 x64 herkent ze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Het lijkt er dus op dat andere wifi dongles niet gaan werken, das wel jammer. Vind dat viera cast geen wifi dongle van 100 euro waard. Dan toch maar een lan kabeltje leggen om het straks eens te proberen en de tv te updaten als dat nodig is. Ik zal de meeste media toch via dvd of mediacenter/htpc gaan afspelen, dus de dlna functionaliteit heb ik ook niet echt nodig.
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 14:42:
ik had een vraagje klopt het dat de g20 moeilijk leverbaar?
De 46 en 50 inch in elk geval wel, de 42 inch is wel redelijk verkrijgbaar dacht ik. Ik wacht al 3 weken op mijn P50G20 en ik mag nog zeker 3 weken extra wachten. Eerst was het verhaal dat het aan de aswolken uit IJsland lag, maar dat kan nu echt niet meer het geval zijn. Je krijgt onder tussen echt het idee dat er productie problemen zijn bij panasonic.

[ Voor 25% gewijzigd door Rutger Mulder op 12-06-2010 16:35 ]

Pagina: 1 ... 32 ... 59 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor vragen over inspelen: hierover zijn de meningen verdeeld. En aangezien we op GoT eigen inzet verwachten: zoek het topic door voor verschillende meningen.

Hier vind je het service en hotelmenu, hiermee kan je zien hoeveel uur je TV al gespeeld heeft.

En hier kan je een break-in dvd downloaden, hiermee kan je je TV nlaten inspelen.