Da's wel een heel mooi prijsje
Nee, de prijs van 1299 stond vast, daar viel niet over te onderhandelen, kon wel de CI+ plus module er gratis bij krijgen. Hoewel als je toch geduld hebt tot eind juli, dan is er misschien wel weer wat meer te pingelen...OMX2000 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 18:13:
[...]
Da's wel heel interessant. Ik ga eind juli (nog veeel nachtjes) een P42V20 of Philip 42 inch 9664 halen. Maar als de Pana te leveren is voor rond de 1250 dan wordt het zeker de V20.
Verwijderd
Vond ik ook.. denk dat de verkoper een fout maakte bij saturn toen hij de prijs noemde.. 929 voor de 42 en 1139 voor de 50, vond het verschil niet zo groot.. maar ik gaf die prijzen aan de winkel hier op de hoek en die gingen mee met de prijs, moest wel gelijk alles betalen en die dag beslissen.
Gewoon keurig een NL model met de NL pana garantie, niet dat ik hoop het nodig te hebben maar wel handig.
Nog wat weken wachten maar zoals ik al zei maakt mij dat niets uit verder.
Weet iemand waar die 2 meegeleverde ferrietkernen voor zijn ? Na een beetje wiki'en lees ik dat het een bepaalde frequentie kan filteren ofzoiets.. niet veel wijzer van geworden dus. Iemand ?
Ik heb ook wel beetje last van dat gezoem savonds, overdag hoor ik het niet ivm harder volume geluid
Ik heb ook wel beetje last van dat gezoem savonds, overdag hoor ik het niet ivm harder volume geluid
Net in de reclame, schreeuwerig van MM, alle tv's met 15% korting, echt met stemverheffing de nadruk leggend op "alle", terwijl van bijna alle merken de duurdere series niet meedoen, walgelijk...
Het is off-topic wellicht maar ferrietkernen filteren hoogfrequente signalen wel, ze lagen laagfrequent signalen door. Als zo'n ferrietkern om het netsnoer zit zorgt deze ervoor dat het er geen ongewenste signalen de voeding van je TV (of ander apparaat) ingaan.6pack15 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 20:54:
Weet iemand waar die 2 meegeleverde ferrietkernen voor zijn ? Na een beetje wiki'en lees ik dat het een bepaalde frequentie kan filteren ofzoiets.. niet veel wijzer van geworden dus. Iemand ?
Een ferrietkern is dus een soort ontstoorfilter om het maar even simpel te zeggen.
Je ziet ferrietkernen ook wel eens zitten in kabels die aan je computer monitor zit. Meestal zien ze er dan uit als een verdikking in de (VGA) kabel.
On topic dan:
Zijn er al mensen die een V20 (niet een VT20) in hun bezit hebben en hun ervaringen hier willen posten?
Ik weet dat dit model pas deze week op de NL markt is gekomen maar er zullen er vast al uitgeleverd zijn als ik het zo lees.
Ik ben vooral ook benieuwd naar de verschillen tussen de G20 en de V20.
Verwijderd
Vanavond de p50v20 besteld bij S&F voor €1649,-...henrid schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 18:07:
[...]
Laat het maar ff weten wanneer. Die van mij zou eind week 23 begin week 24 geleverd worden,dus van mij mogen ze hem die maandagmorgen wel brengenDie CI+ Cam (Neo) kostte me 69 Euro, kan vast goedkoper, maar ik was allang blij dat de levering aanstaande was. Maar als het week op week uitgesteld gaat worden, dan kan ik er nog wel van af zien. Die prijs lijkt mij geen foutje en ik vind dat er een precedent geschapen wordt als ze eenmaal zo'n aanbieding doen, en zo extreem als bij de VT is het nou ook weer niet. Scheer en Foppen regeert gewoon op het moment
Ze hebben gebeld met Panasonic en die verwachten de TV's op 14 juni te leveren, zodat ze zo'n 4 á 5 dagen later in de winkel aankomen... om en nabij 19, 20, 21 juni. Dus, ongeveer hetzelfde verhaal als jou verteld is. Ik hoop dat hij dus echt rond die tijd binnenkomt, want dat zou een mooi verjaardagscadeau zijn (21 juni jarig!).
Fingers crossed!
Dit is inderdaad geen goede reclame voor de MM. Ze staan al niet zo goed bekend maar ervaringen zoals hier in het topic beschreven zullen de MM zeker schaden.kissyfur schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 18:19:
[...]
Werd laatst ook glashard voorgelogen bij de MM. Heb me heilig voorgenomen een volgende keer de naam te vragen en een klacht in te dienen. Zo'n werknemer mag dan een baaldag hebben, tuurlijk, maar ga dan niet in de detailhandel werken; dit kost de baas rechtstreeks omzet.
Misschien is het een idee om als tweaker eens naar de MM te gaan en kritische vragen te stellen, uiteraard wel normale vragen maar met de bedoeling een correct antwoord te krijgen.
Het opnemen van een gesprek kan ook wel eens helpen om achteraf een bewijs te hebben en geen welles/nietes situatie te krijgen.
Iedere tweaker heeft wel een GSM bij zich waar vaak een voice recorder inzit. Dit voldoet prima.
Een beetje "mystery" shopper spelen zou zeker geen kwaad kunnen. Dit is in het belang van alle consumenten. Veel onkundige consumenten worden volgens mij vaak misleid en verleid tot het doen van miskopen.
Dan heb je een dikke 21,4% korting gehad, dat krijg je normaal niet. Op die 42 inch geeft hij maar 11,4% korting. Dat is wel een erg groot verschil tussen die twee, vast een foutje lijkt me. Had de saturn niet 16% op de 42 inch en 18% op >50 inch bij die ene actie?Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 20:20:
[...]
Vond ik ook.. denk dat de verkoper een fout maakte bij saturn toen hij de prijs noemde.. 929 voor de 42 en 1139 voor de 50, vond het verschil niet zo groot.. maar ik gaf die prijzen aan de winkel hier op de hoek en die gingen mee met de prijs, moest wel gelijk alles betalen en die dag beslissen.
Gewoon keurig een NL model met de NL pana garantie, niet dat ik hoop het nodig te hebben maar wel handig.
Nog wat weken wachten maar zoals ik al zei maakt mij dat niets uit verder.
Ik vond mijn bestelde p50g20 voor 1216 al een goede deal bij de S&F twee weken geleden, want ik wilde nog wel voor die camera in aanmerking komen. Maar wellicht zijn de winkels nu nog wat flexibeler met de prijzen nu er zoveel acties zijn.
Verwijderd
Fout of niet de shop waar ik hem nu gekocht heb ging wel mee met die prijs. Dus er is meer mogelijk dan verwacht (ik had niet goedkoper dan 1250 verwacht als ik eerlijk ben). Ik kocht hem vorige week zaterdag, dus een week na jou. Ook nog met camera. Als je die voor een 75 euro verkoopt heb je nog een betere deal.
Mijn S&F internet "aanbieding" vt20 is vandaag gebracht.
Man man man, wat een plaatje zeg, niet normaal meer.
Ik kwam van een 42pv70, waar het zwart al aardig grijs is geworden, dit is wel een hele groote vooruitgang.
Het flikker probleem zag ik wel een klein beetje toen ik hem voor het eerst aandeed, maar later geen last van gehad. Hij heeft ook last van buzz, maar hoor je echt alleen als het muisstil is, wel van 3 meter.
Heb wat demo 3d stuff gedraait via mn streamer, side by side spul, is toch nog erg scherp moet ik zeggen.
Verder avatar 3d ook side by side via de xbox360, dat is wel echt lachen, ben benieuwd wat de ontwikkelaars hiermee gaan doen. En wat zitten die brillen klote zeg
maarja, who cares.
Dat hele viera cast kan me gestolen worden, langzaam, nutteloos.
Al even een update gedaan van 2.1** naar 2.4** alleen verschil gezien in viera cast.
Verder was ik erg blij verrast met het uiterlijk (had hem nog nooit in het echt gezien).
Zelfs die zilvere lijntjes vind ik een mooie toevoeging.
Draadloze dongel werkt trouwens ook prima.
Man man man, wat een plaatje zeg, niet normaal meer.
Ik kwam van een 42pv70, waar het zwart al aardig grijs is geworden, dit is wel een hele groote vooruitgang.
Het flikker probleem zag ik wel een klein beetje toen ik hem voor het eerst aandeed, maar later geen last van gehad. Hij heeft ook last van buzz, maar hoor je echt alleen als het muisstil is, wel van 3 meter.
Heb wat demo 3d stuff gedraait via mn streamer, side by side spul, is toch nog erg scherp moet ik zeggen.
Verder avatar 3d ook side by side via de xbox360, dat is wel echt lachen, ben benieuwd wat de ontwikkelaars hiermee gaan doen. En wat zitten die brillen klote zeg

Dat hele viera cast kan me gestolen worden, langzaam, nutteloos.
Al even een update gedaan van 2.1** naar 2.4** alleen verschil gezien in viera cast.
Verder was ik erg blij verrast met het uiterlijk (had hem nog nooit in het echt gezien).
Zelfs die zilvere lijntjes vind ik een mooie toevoeging.
Draadloze dongel werkt trouwens ook prima.
Goh, eindelijke weer eens iemand met een vraag ipv al dat prijs geneuzel. Kan er niet een prijs topic geopend worden ofzo?6pack15 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 20:54:
De ferriet kernen moet je om de UTP kabel heendoen. Binnen 10cm van de RJ45 aan beide kanten. Zie pagina 81 van de handleiding.
Tip: google op "WK actie ziggo". Dan kun je voor 49,95 een cam ci+ (smit), smartcard, 3 maanden gratis HD tv (geldig tot 31 juli) en een oranje hoedVerwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 21:26:
[...]dus die ook maar aangeschaft voor €69,-.

http://onlinezhopping.eu/...10000309&aid=1914&lang=NL
En zo zijn er nog meer aanbieders.
Niet dat ik er werk, maar het is een mooie aanbieding. Ik heb dit pakket via S&F voor deze prijs kunnen scoren.
@ Ruward: dit kan toch wel he
[ Voor 3% gewijzigd door klerk12345 op 03-06-2010 22:30 ]
Verwijderd
lees al mee vanaf pag 1. Net de 50VT20 gekocht in Alkmaar S&F voor EUR 1999,95, werd niet moeilijk over gedaan. Wordt dinsdag bezorgd voor 2 tientjes extra en is centraal gewoon op voorraad! Ben prima geholpen.
Ik verwacht morgen mijn VT20 (van S&F voor 1999,=), mag ik vragen hoe jij aan die 3d stuff gekomen bent??Simball schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 22:04:
....
....
Zou het ook wel leuk vinden om hier mee te testen aangezien ik de Blu-ray speler nog te duur vind.
hehe grappig, misschien moet je ook de handleiding es lezen6pack15 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 20:54:
De ferrietkernen zijn voor je utp kabel. Je moet een cirkeltje maken en dan door de kern heen halen en binnen 10cm van de aansluiting op de tv of de switch/hub/router/modem erop zetten. Dit is om aan een bepaalde standaard te voldoen. Of het echt nodig is weet ik niet. Bij mij zit ie er op, maar ik heb de utp kabel nu gewoon in de htpc die eronder staat.
[ Voor 34% gewijzigd door REDFISH op 03-06-2010 23:28 ]
Hier even mijn ervaring. Ik dacht ach ga eens onderhandelen bij de MM in Amsterdam ArenA. Hier staat de V20 sinds 1-2 dagen nu ook te schitteren! Ze hebben iets van 5-6 stuks binnen gekregen en al de helft verkocht.
Dus ik vroeg naar de prijs en deze moest 1499 euro zijn. Er kon geen cent vanaf! Ze kregen anders problemen met de leverancier dat er minder op de bon stond dan 1499 en ze dan als straf er minder geleverd zouden kijgen?! WTF!
Ook het verhaal dat ze de eerste waren met deze V20 42 inch kon ik direct als onzin betitelen! Deze gasten weten echt niet waar ze het over hebben en verkopen echt zo veel bullshit! Jammer dat ze zulke mooie reclame maken maar de medewerkers zulke slechte verkopers zijn. Zelf het feit dat deze TV voor 200+ euro minder verkocht word was voor hem niet te geloven! ( jawel dit was weer een leugen, alsof ik dat niet doorheb ppffff). Als je dan als ook nog bekend maakt dat je de hoofd manager bent van de TV afdeling dan breekt mijn klomp helemaal die gast was net 25 jaar!
Anyway de ene na de andere smoes volgende elkaar in rap tempo op. Je hebt een prima service bij de MM en ik vind het goed om er moeite voor te doen maar een beetje onderhandelen en een mooie deal maken kunnen ze niet. Ik ben toch niet GEK....
Dus ik vroeg naar de prijs en deze moest 1499 euro zijn. Er kon geen cent vanaf! Ze kregen anders problemen met de leverancier dat er minder op de bon stond dan 1499 en ze dan als straf er minder geleverd zouden kijgen?! WTF!
Ook het verhaal dat ze de eerste waren met deze V20 42 inch kon ik direct als onzin betitelen! Deze gasten weten echt niet waar ze het over hebben en verkopen echt zo veel bullshit! Jammer dat ze zulke mooie reclame maken maar de medewerkers zulke slechte verkopers zijn. Zelf het feit dat deze TV voor 200+ euro minder verkocht word was voor hem niet te geloven! ( jawel dit was weer een leugen, alsof ik dat niet doorheb ppffff). Als je dan als ook nog bekend maakt dat je de hoofd manager bent van de TV afdeling dan breekt mijn klomp helemaal die gast was net 25 jaar!
Anyway de ene na de andere smoes volgende elkaar in rap tempo op. Je hebt een prima service bij de MM en ik vind het goed om er moeite voor te doen maar een beetje onderhandelen en een mooie deal maken kunnen ze niet. Ik ben toch niet GEK....
uhm...freedzed6 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 23:45:
Hier even mijn ervaring. Ik dacht ach ga eens onderhandelen bij de MM in Amsterdam ArenA. Hier staat de V20 sinds 1-2 dagen nu ook te schitteren! Ze hebben iets van 5-6 stuks binnen gekregen en al de helft verkocht.
De tv kost ook overal 1499,-
Dat hij ergens onder de tafel voor minder wordt verkocht heeft MM niets mee te maken natuurlijk.
Bij kieskeurig zie je ook netjes 14 prijzen en allemaal zijn ze 1499
Dus ik weet niet zo goed wat je nou ( een beetje arrogant schreeuwerig m.i. ) loopt te bazelen?
Probeer het bij een andere toko, misschien heb je daar meer geluk.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Bij welke MM was dit? En was dit de grijze of zwarte versie? Weet je misschien of ze de 50 of de 46 inch(zilver) nog op voorraad hebben?Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 18:46:
Bij MM moet je gewoon zeggen dat je weet dat ze niet mogen adverteren met de actie als het om bepaalde modellen gaat maar dat ze wel gewoon mee doen met de actie.
Ik kocht mijn 50 g20 voor 1139.
De adviesprijs van de 42 inch V20 bedraagt inderdaad €1499,-OMD schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 00:22:
[...]
uhm...
Dat hij ergens onder de tafel voor minder wordt verkocht heeft MM niets mee te maken natuurlijk.
Dus ik weet niet zo goed wat je nou ( een beetje arrogant schreeuwerig m.i. ) loopt te bazelen?
Dat de Mediamarkt daar niet van wil afwijken is hun goed recht maar om nu "freedzed6" zijn bericht weg te doen voor arrogant geschreeuw is totaal ongepast!
Iedereen weet dat de MM goed is in 1 ding en dat, is dozen schuiven en daarvoor is geen gekwalificeerd personeel nodig. Er zijn gerust winkels te vinden met verstand van zaken maar die zijn schaars.
Het komt er dus op neer dat de prijs bij MM niet onderhandelbaar is en andere zaken daar geen moeite mee hebben. Dit heeft waarschijnlijk te maken hoe strikt de opgelegde verkoopprijs van Panasonic word nageleefd.
Denk niet echt dat het aan de mediamarkt ligt, er zijn nou eenmaal contractsmodellen, highend modellen bij vrijwel elk merk, die een vaste prijs hebben, zodat 'dozenschuivers' als de MM geen (inkoop)voordeel hebben tenopzichte van de lokale electronicaboer. het word in mijn ogen eerder verziekt door de webshops die wel stiekem korting op dit soort modellen gaan geven, hierdoor word de retail flink opzij geschoven wat betreft de highend modellen.
Het probleem met de MM is dat je honderden euro's verschil kunt hebben tussen twee offertes van twee verschillende verkopers. Als de een z'n dag niet heeft, krijg je dit: vasthouden aan de adviesprijs, bot reageren en geen moeite voor je willen doen (zie ook dat verhaal een stukje terug over de VT20 voor 200 euro meer dan de adviesprijs), maar als je iemand treft die een beetje meer omzet achter z'n naam wil hebben die dag, is er ineens van alles mogelijk. Daarbij komt nog dat alle MM's onafhankelijke BV's zijn die hun eigen prijzen bepalen en feitelijk elkaars concurrent zijn (leuk als ze dicht bij elkaar zitten). Misschien is de ene bedrijfsleider meer bang voor Panasonic en de ander zegt "F*ck Panasonic, ik kan hier een TV van 1000+ euro verkopen en nog winst maken ook, ik geef die klant wat hij wil".OMD schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 00:22:
[...]
uhm...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ik bedoel ermee dat ze deze TV bij andere zaken wel onder deze prijs aanbieden. Het is ook normaal om een beetje te onderhandelen.OMD schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 00:22:
[...]
uhm...
Dat ze verder aan de prijs vast houden prima maar het erge is dat ze opeens zoveel BULLSHIT verkopen. Ja dit nee dat etc. Ik heb nog nooit van iemand zoveel leugens gehoord in 30 jaar tijd. Een aap kan het nog beter.
ik ga idd bij 4 andere zaken kijken
Oh ja het design is echt mooi! Zeker een aanrader deze TV.
[ Voor 17% gewijzigd door freedzed6 op 04-06-2010 07:25 ]
Verwijderd
Ik heb besloten om de tx-p50v20... kan iemand mij helpen waar ik de beste deal kan maken ( nederlands model)?
....das toch echt niet de juiste vraag voor dit topic. Maar lees dit topic eens door, want er wordt toch tussen de regels vaak wel een en ander genoend over winkels en prijzen.Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 08:23:
Ik heb besloten om de tx-p50v20... kan iemand mij helpen waar ik de beste deal kan maken ( nederlands model)?
Ik heb toch echt gisteren de 42V20 voor 1287 euro "meegekregen". Ze hadden hem nog niet staan, dus vroeg ik of hij wel mee deed aan de actie. Hij ging het even vragen en ja hoor, geen probleem! Ik heb een offerte voor degene die hem willen hebben en daarmee naar de MediaMarkt willen gaan! 15% eraf is toch niet niks! :-)freedzed6 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 23:45:
.......
in de actie voorwaarden staat dat deze panels uitgesloten zijn maar ik ga het denk ik morgen ook proberenMieZzziE2 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 09:03:
[...]
Ik heb toch echt gisteren de 42V20 voor 1287 euro "meegekregen". Ze hadden hem nog niet staan, dus vroeg ik of hij wel mee deed aan de actie. Hij ging het even vragen en ja hoor, geen probleem! Ik heb een offerte voor degene die hem willen hebben en daarmee naar de MediaMarkt willen gaan! 15% eraf is toch niet niks! :-)
De reden waarom ik het vroeg aan een verkoper, was dat ze een zwarte 42G20 voor 899 hadden staan met de actie sticker erop. De zilveren die ernaast stond was wel 1050.hoberion schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 09:31:
[...]
in de actie voorwaarden staat dat deze panels uitgesloten zijn maar ik ga het denk ik morgen ook proberen
Sinds gister ook de 50VT20 van scheer en foppen binnen. Het is een stuk kleiner dan mijn vorige scherm (full HD beamer), maar hij maakt het meer dan goed met de beeldkwaliteit!
Ook overdag met gordijnen open kijken is een pluspunt tov een beamer
Ik heb helaas geen sateliet schotel en geen 3d blu-ray speler. Is er nog een ander alternatief om 3d content te kunnen zien?
Ben benieuwd wanneer sony de PS3 eens update om 3d blu-rays af te kunnen spelen.
Can't wait!
Ook overdag met gordijnen open kijken is een pluspunt tov een beamer
Ik heb helaas geen sateliet schotel en geen 3d blu-ray speler. Is er nog een ander alternatief om 3d content te kunnen zien?
Ben benieuwd wanneer sony de PS3 eens update om 3d blu-rays af te kunnen spelen.
Can't wait!
Gewoon streamen naar je PS3. Je moet een 3D beeld hebben die 2 beelden in 1 frame naast elkaar zet. Dan je tv instellen dat ie dit beeld naar 3D moet omvormen.Dodgy_Bob schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 11:11:
Can't wait!
3D content haal ik meestal van:
3d vision blog
3d guy
nvidia
In een eerdere post heb ik wat rechtstreekse links gegeven maar er is toch weer al content bij gekomen op 3d vision blog en 3d guy.
Is bijna allemaal in side by side formaat dus gewoon streamen of via pc afspelen (stereoscopic player is een aanrader !)
3d vision blog
3d guy
nvidia
In een eerdere post heb ik wat rechtstreekse links gegeven maar er is toch weer al content bij gekomen op 3d vision blog en 3d guy.
Is bijna allemaal in side by side formaat dus gewoon streamen of via pc afspelen (stereoscopic player is een aanrader !)
Iemand een idee of je de G20 ook kunt gebruiken als een DMR (Digital Media Renderer) op dit moment is de G20 alleen een DMP (Digital Media Player). indien dit mogelijk is kan je bijvoorbeeld met twonky beam video/foto/muziek naar de G20 sturen. Ik kan twonky beam wel zien in mijn lijst. (media server) echter er gebeurd niets. weet iemand of het via een omweg mogelijk is om de G20 te gebruiken als DMR en of zit dichtbij pana en weet of men dit via een firmware update alsnog mogelijk wil gaan maken.
Nog even hierop reageren; mijn vorige reactie was niet 100% correct. Als de tv een 1080p24 signaal ontvangt, dan heet IFC "24p smooth film".Brabso schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 09:54:
Om toch nog even op het verhaal 24P Smooth film terug te komen, ik kan deze functie echt nergens vinden in het menu, alleen de functie Intelligent Frame Creation...?
Is dit nu iets heel anders of hetzelfde idee, uit de beschrijving wordt ik niet veel wijzer.
Ik heb dit nu inmiddels getest met een mkv. bestand (avatar) van 35gb, maar kan dus alleen IFC instellen en geen 24P.....
Ps ik gebruik een wd tv live player voor mijn content, zou dit er mee te maken kunnen hebben ?
Ik kwam hier gisteren pas achter doordat ik mijn HTPC 1080p24 liet uitsturen ipv 1080p60. Het beeld lijkt nu beter te zijn, met 24p smooth film uit. Dat wordt voor films in het algemeen ook aangeraden.
Kan die discussie over prijzen eindelijk eens afgelopen zijn trouwens? Voor prijzen heb je pricewatch en de rest is afhankelijk van je onderhandelingstalent. Op pagina's lang gezever over prijzen zit niemand te wachten volgens mij.
[ Voor 11% gewijzigd door FaceDown op 04-06-2010 12:48 ]
Groetjes, FaceDown.
Eigenlijk vind ik het wel interessant. Ik heb er op dit moment een besteld staan. Wil wel graag weten of ik goed onderhandeld heb.Maar ik ben het met je eens dat het het draadje behoorlijk vervuild. Misschien een nieuw draadje opzetten?Kan die discussie over prijzen eindelijk eens afgelopen zijn trouwens? Voor prijzen heb je pricewatch en de rest is afhankelijk van je onderhandelingstalent. Op pagina's lang gezever over prijzen zit niemand te wachten volgens mij.
Mannen, zouden jullie mij alsjeblieft kunnen vertellen hoe groot de doos van een 50" G20 is? Ik wil deze namelijk eigenlijk proberen zelf te vervoeren maar ik gok dat het niet in mijn auto gaat passen
.
Ook hoor ik verhalen dat je een plasma niet liggend mag vervoeren? Kunnen jullie hier misschien meer over vertellen ook?
Ook hoor ik verhalen dat je een plasma niet liggend mag vervoeren? Kunnen jullie hier misschien meer over vertellen ook?
[ Voor 23% gewijzigd door zwik op 04-06-2010 13:54 ]
Verwijderd
Nochatns heb ik meerdermaals gelezen en gehoord dat de playstation full hd 3d gaat kunnen doorsturen. Weet wel niet hoe ze dat gaan doen, maar dat zijn toch de geruchten.morpheus schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 12:01:
[...]
Gewoon streamen naar je PS3. Je moet een 3D beeld hebben die 2 beelden in 1 frame naast elkaar zet. Dan je tv instellen dat ie dit beeld naar 3D moet omvormen.
Bij de kieskeurig.nl reviews van dit model heeft iemand de afmetingen van de doos vermeld, als ik het me goed herinnner.zwik schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 13:34:
Mannen, zouden jullie mij alsjeblieft kunnen vertellen hoe groot de doos van een 50" G20 is? Ik wil deze namelijk eigenlijk proberen zelf te vervoeren maar ik gok dat het niet in mijn auto gaat passen.
Dat klopt. Zit een grote glasplaat in en die kan krak doen bij schokken in horizontale toestand.Ook hoor ik verhalen dat je een plasma niet liggend mag vervoeren? Kunnen jullie hier misschien meer over vertellen ook?
_██_
(ಠ_ృ)
ik heb mn 42g20 ook liggend vervoerd... in een polo. ging prima.zwik schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 13:34:
Mannen, zouden jullie mij alsjeblieft kunnen vertellen hoe groot de doos van een 50" G20 is? Ik wil deze namelijk eigenlijk proberen zelf te vervoeren maar ik gok dat het niet in mijn auto gaat passen.
Doos is inmiddels versnipperd, dus kan niet voor je meten. Om je een idee te geven: ik heb een Citroen Berlingo gehuurd en daar paste hij (in de lengte) net in de laadruimte. Paar centimeter langer en de deurtjes konden niet meer dicht...zwik schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 13:34:
Staand vervoeren is aan te raden, staat ook een symbooltje op de doos dat dit de bedoeling is. Ik wilde geen risico daarmee nemen.
Verwijderd
Mijn S&F VT20 (1949,-) is ook net aangekomen. Vrouwtje belde net. Is het correct dat het maar 1 doos is?? Kan mij uit het verleden herineeren dat Panasonic de tafelvoet in een aparte doos leverde.
Daarnaast vind ik het jammer dat de bezorgers hem gewoon in de gang hebben gezet. Is het niet normaal dat ook even getest wordt of hij functioneerd???
Daarnaast vind ik het jammer dat de bezorgers hem gewoon in de gang hebben gezet. Is het niet normaal dat ook even getest wordt of hij functioneerd???
Lange leve de search functie:zwik schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 13:34:
ruward schreef op zondag 11 april 2010 @ 09:05:
[...]
Sinds gisteren heb ik hier ook een TX-P50G20E staan en ik hoor geen vreemde geluiden. Toestel is muisstil.
Trouwens voor mensen die deze TV zelf op willen halen, de maten van doos zijn:
Gewicht: 36kg
L x B x H: 133.5cm x 29.5cm x 86.5cm
Verwijderd
Morgen haal ik eindelijk na lang wachten mijn Panasonic TX-P42V20
op bij de lokale tv boer zij wisten mij te vertellen dat de eerste levering zeer beperkt leverbaar is en dat de volgende levering pas in augustus zal gaan plaatsvinden
Tevens schijnt dit model een contract model te zijn zoals bij de 9000 serie van Philips dus zal de prijs niet worden afgeschoten op kieskeurig! Tenzij je een model buiten Nederland koopt maar dan kan het gebeuren dat als je een defect heb dat je geen gebruik kan maken van de aanhuisservice van Panasonic Nederland!
Mijn bevindingen zal ik binnenkort hier plaatsen.
Tevens schijnt dit model een contract model te zijn zoals bij de 9000 serie van Philips dus zal de prijs niet worden afgeschoten op kieskeurig! Tenzij je een model buiten Nederland koopt maar dan kan het gebeuren dat als je een defect heb dat je geen gebruik kan maken van de aanhuisservice van Panasonic Nederland!
1 doos ja, alles zit erin (voet, brillen,afstandsbediening etc)Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:46:
Mijn S&F VT20 (1949,-) is ook net aangekomen. Vrouwtje belde net. Is het correct dat het maar 1 doos is?? Kan mij uit het verleden herineeren dat Panasonic de tafelvoet in een aparte doos leverde.
Ja dat is idd jammer, want als de tv niet goed vervoerd is, kan het zijn dat ie het niet doet (of erger, de glasplaat schade heeft). Misschien was de scherpe prijs ook wel exclusief servce?
Ik heb er wel iets meer voor betaald, maar dan werd de tv ook uitgepakt, van voet voorzien, ingesteld en getest.
PS3 kan zonder enig probleem Full-HD 3D weergeven.Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 13:49:
[...]
Nochatns heb ik meerdermaals gelezen en gehoord dat de playstation full hd 3d gaat kunnen doorsturen. Weet wel niet hoe ze dat gaan doen, maar dat zijn toch de geruchten.
Ik heb al getest of het werkt op mijn:
-satelliet-ontvanger (VU+ DUO) en die heeft alleen HDMI 1.3 en zelf eigenlijk niets met 3D
-AC Ryan Playon HD, geen probleem ondanks het ontbreken van HDMI 1.4 (M2TS)
-Panasonic 3D BluRay speler met HDMI 1.4 en HDMI 1.4 kabel, rechtreeks verbonden.
En alles werkt gewoon naar behoren.
Verder gaat alles (dus de sat receiver, PlayOn HD enz) via een HDMI/Optical switch naar mijn A/V receiver die ook al geen HDMI 1.4 heeft. Toch krijg ik probleemloos FullHD 3D op mijn scherm -=ALLEEN!=- Ik moet aan de TV duidelijk maken dat de content 3D is en welk vorm van 3D (naast elkaar, onder elkaar, navtive etc)
Bij de 3D BluRay speler hoeft dat niet, dan detecteerd de TV, via HDMI 1.4, dat het 3D is en welke vorm die content heeft.
Verwijderd
Net even gebeld met S&F. Als er iets online wordt verkocht, wordt alleen maar afgeleverd en is het de goodwill van de bezorger om hem te testen.Daneel schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 15:08:
[...]
1 doos ja, alles zit erin (voet, brillen,afstandsbediening etc)
Ja dat is idd jammer, want als de tv niet goed vervoerd is, kan het zijn dat ie het niet doet (of erger, de glasplaat schade heeft). Misschien was de scherpe prijs ook wel exclusief servce?
Ik heb er wel iets meer voor betaald, maar dan werd de tv ook uitgepakt, van voet voorzien, ingesteld en getest.
Indien men in de winkel koopt wordt hij thuis bezorgd, uitgepakt en getest.
Voor ophangen en aansluiten randapparatuur moet altijd extra worden betaalt.
42" =/= 50"Ferra schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:03:
[...]
ik heb mn 42g20 ook liggend vervoerd... in een polo. ging prima.
De glasplaat van een 50" is duidelijk groter en kan dus meer doorhangen in het midden (vanwege de grotere lengte en het grotere gewicht)
Ik zou een 50" plasma niet liggend vervoeren of de suggestie wekken (niet verkeerd bedoeld) dat het prima gaat.
Verwijderd
Ik heb nog een popcorn hour A110 ergens in een hoek liggen. Ik neem aan dat ik hiermee ook 3D kan streamen/downloaden??? Kan mij iemand meer info over geven?morpheus schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 12:01:
[...]
Gewoon streamen naar je PS3. Je moet een 3D beeld hebben die 2 beelden in 1 frame naast elkaar zet. Dan je tv instellen dat ie dit beeld naar 3D moet omvormen.
Verwijderd
[beetje offtopic]Ik denk dat juist nu het moment is dat mensen hier wel op zitten te wachten (jij misschien niet). Je ziet gewoon dat zo'n topic begint met speculaties, bespreken van technische details en het wachten op (goede) reviews van de TV's. Langzamerhand zie je dat die informatie wel zo'n beetje besproken is en dat mensen de TV's gaan bestellen en rond gaan kijken voor een goede deal. En na die fase is het weer logisch dat mensen hun gebruikerservaringen en -vragen gaan delen. En, ook dat zie je nu al gebeuren in dit topic met de G-serie. Oftewel, eigenlijk heeft dit topic een heel natuurlijke opbouw, waar het dus nu even over prijzen en deals gaat.[b][message=34122273,noline]Kan die discussie over prijzen eindelijk eens afgelopen zijn trouwens? Voor prijzen heb je pricewatch en de rest is afhankelijk van je onderhandelingstalent. Op pagina's lang gezever over prijzen zit niemand te wachten volgens mij.
In de pricewatch vind je overigens geen aanbiedingen en het is voor mensen gewoon aardig om te horen waar anderen een goede deal gesloten hebben. Hoewel de T'V's hun geld natuurlijk meer dan waard zijn (vind ik
Ik beloof je dat ik mijn gebruikerservaringen ook zal delen als ik de mijne binnen heb, wellicht heb jij daar wat mee aan dan de berichtjes over de prijzen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2010 15:48 ]
Verwijderd
Ik vind het ook belangrijk om prijzen te vergelijken. Heeft niets met Nederlands te maken; wie wil geen geld sparen.
Ben trouwens nog op zoek naar de BDT300 voor mijn VT20. Heb bij Mediaplayers al een threat gestart maar nog geen respons gekregen. Iemand de Blu Ray speler al onder de € 399 kunnen kopen???
Ben trouwens nog op zoek naar de BDT300 voor mijn VT20. Heb bij Mediaplayers al een threat gestart maar nog geen respons gekregen. Iemand de Blu Ray speler al onder de € 399 kunnen kopen???
Verwijderd
Beelden naast elkaar is geen Full HD 3D he. Full HD betekent 1080p. Als ge beelden naast elkaar staan gebruik je maar de helft van je scherm. Je ziet trouwens een goed verschil tussen Full HD 3D en de gegenereerd van Side by Side of Up by Down.Daneel schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 15:23:
[...]
PS3 kan zonder enig probleem Full-HD 3D weergeven.
Ik heb al getest of het werkt op mijn:
-satelliet-ontvanger (VU+ DUO) en die heeft alleen HDMI 1.3 en zelf eigenlijk niets met 3D
-AC Ryan Playon HD, geen probleem ondanks het ontbreken van HDMI 1.4 (M2TS)
-Panasonic 3D BluRay speler met HDMI 1.4 en HDMI 1.4 kabel, rechtreeks verbonden.
En alles werkt gewoon naar behoren.
Verder gaat alles (dus de sat receiver, PlayOn HD enz) via een HDMI/Optical switch naar mijn A/V receiver die ook al geen HDMI 1.4 heeft. Toch krijg ik probleemloos FullHD 3D op mijn scherm -=ALLEEN!=- Ik moet aan de TV duidelijk maken dat de content 3D is en welk vorm van 3D (naast elkaar, onder elkaar, navtive etc)
Bij de 3D BluRay speler hoeft dat niet, dan detecteerd de TV, via HDMI 1.4, dat het 3D is en welke vorm die content heeft.
http://www.3dtvmagazine.n...och-full-hd-3d-weergeven/
Er zal zeker verschil in zitten, maar het is de snelste manier zonder dure 3D spelers om een 3D beeld te ervaren/testen op je 50vt20.Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 16:19:
[...]
Beelden naast elkaar is geen Full HD 3D he. Full HD betekent 1080p. Als ge beelden naast elkaar staan gebruik je maar de helft van je scherm. Je ziet trouwens een goed verschil tussen Full HD 3D en de gegenereerd van Side by Side of Up by Down.
http://www.3dtvmagazine.n...och-full-hd-3d-weergeven/
Ik heb vandaag (vrijdag) bij de lokale Scheer en Foppen winkel een TX-P42V20 gekocht en daarna zelf in Harderwijk bij het magazijn opgehaald. De voorraad was beperkt maar er waren er nog een paar beschikbaar. Volgens de winkel waren er vandaag pas een aantal in het magazijn binnengekomen.Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:58:
Morgen haal ik eindelijk na lang wachten mijn Panasonic TX-P42V20op bij de lokale tv boer zij wisten mij te vertellen dat de eerste levering zeer beperkt leverbaar is en dat de volgende levering pas in augustus zal gaan plaatsvinden
In de winkel stond nog niets.
Prijs die ik ervoor betaald heb is (met korting) € 1292.
Adviesprijs is nog steeds € 1499.
Kleine kans, want met al dat prijsgezever hier ga ik liever naar AVSforums of HTforum waar prijsprietpraat niet is toegestaan.Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 15:46:
[...]
[beetje offtopic]Ik denk dat juist nu het moment is dat mensen hier wel op zitten te wachten (jij misschien niet). Je ziet gewoon dat zo'n topic begint met speculaties, bespreken van technische details en het wachten op (goede) reviews van de TV's. Langzamerhand zie je dat die informatie wel zo'n beetje besproken is en dat mensen de TV's gaan bestellen en rond gaan kijken voor een goede deal. En na die fase is het weer logisch dat mensen hun gebruikerservaringen en -vragen gaan delen. En, ook dat zie je nu al gebeuren in dit topic met de G-serie. Oftewel, eigenlijk heeft dit topic een heel natuurlijke opbouw, waar het dus nu even over prijzen en deals gaat.
In de pricewatch vind je overigens geen aanbiedingen en het is voor mensen gewoon aardig om te horen waar anderen een goede deal gesloten hebben. Hoewel de T'V's hun geld natuurlijk meer dan waard zijn (vind ik), blijven we allemaal wel lekker Nederlands die graag een goede deal scoren. Ik was bijvoorbeeld heel blij met het berichtje dat de 50v20 bij S&F voor €1649 te koop staat.\[/beetje offtopic]
Ik beloof je dat ik mijn gebruikerservaringen ook zal delen als ik de mijne binnen heb, wellicht heb jij daar wat mee aan dan de berichtjes over de prijzen.
Groetjes, FaceDown.
Ga gerust je gang.FaceDown schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 17:02:
[...]
Kleine kans, want met al dat prijsgezever hier ga ik liever naar AVSforums of HTforum waar prijsprietpraat niet is toegestaan.
Vergeet niet dat prijservaringen ook onder ervaringen vallen.
Maar goed, als ik mijn V20 uit de doos heb gehaald zal ik mijn ervaringen hier zeker posten.
Verwijderd
Kreeg vanochtend bericht dat de 42V20 beschikbaar was en meteen gebeld of ze een mooi prijsje konden maken. Dat was geen probleem. Wel meteen gevraagd of ze de TV alvast wilden reserveren, zouden ze meteen doen. Tot op heden nog geen offerte gehad maar al wel weer contact gehad. Ze (Plasma-Discounter) hadden er vanochtend (9:30) 2 stuks op voorraad en binnen een uur uitverkocht........
Krijg zo snel mogelijk vandaag nog een offerte en heb de bevestiging gekregen dat er dus 1 voor mij gereserveerd staat. Ben benieuwd.........
Kom van een langzaam overlijdende CRT 28" Philips die toendertijd het best getest was dus hoop dat de Panasonic niet teleur stelt.
Krijg zo snel mogelijk vandaag nog een offerte en heb de bevestiging gekregen dat er dus 1 voor mij gereserveerd staat. Ben benieuwd.........
Kom van een langzaam overlijdende CRT 28" Philips die toendertijd het best getest was dus hoop dat de Panasonic niet teleur stelt.
Verwijderd
hoeveel inch heb je gekocht?HoppyF schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 17:07:
[...]
Ga gerust je gang.
Vergeet niet dat prijservaringen ook onder ervaringen vallen.
Maar goed, als ik mijn V20 uit de doos heb gehaald zal ik mijn ervaringen hier zeker posten.
Verwijderd
Cool, op aanraden van de forum heb ik de 50 inch besteld bij s&f. Post je bevindingen! Ik ben benieuwd.
Veel mensen overwegen op dit moment om een tv te kopen, dus wat gelul over de prijzen en kortingen is helemaal niet raar zo net voor het WK. Voor de beste deals moet je in elk geval niet bij de webshops zijn en in de pricewatch staan vaak nog gewoon de adviesprijzen. Dus daar heb je ook niks aan, plus het feit dat je dan wellicht een niet NL toestel krijgt. Probleem is gewoon dat panasonic winkels verbiedt om te adverteren met kortingen op neo-pdp tv's. Daarnaast zou ik wel ervaringen willen posten over de tv's, maar als er tijden niks geleverd wordt door panasonic valt er weinig te vertellen. Ook zijn de meeste reviews en zo al lang langsgekomen en besproken.FaceDown schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 17:02:
[...]
Kleine kans, want met al dat prijsgezever hier ga ik liever naar AVSforums of HTforum waar prijsprietpraat niet is toegestaan.
Binnenkort is er dus een review van mij hier te verwachten.Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 17:38:
[...]
Cool, op aanraden van de forum heb ik de 50 inch besteld bij s&f. Post je bevindingen! Ik ben benieuwd.
Verder is het juist dat veel aanbiedingen in gewone winkels gedaan worden, op één of andere manier weten de fabrikanten toch vast te houden aan adviesprijzen en heb je aan de webshops niet zoveel.
Het is niet altijd zo dat de webshops goedkoper zijn, dat blijkt wel weer.
Gelukkig hebben we een forum zoals tweakers waarmee we elkaar op de hoogte kunnen houden.
De 50 inch vond ik veel te groot, 42 inch is hier het maximum haalbare in de kamer.
Verwijderd
Ik zie het probleem niet om het over prijzen te hebben, telt wel mee voor de volgers, je kunt balen dat je een hogere prijs hebt betaald misschien maar de pricewatch is niet zaligmakend en al helemaal niet de norm. Als ik in een draadje zit waarvan ik vind dat het een kant opgaat die me niet kan boeien haal ik hem uit de lijst en klaar. Zoek je iets specifiek over de tv van je keuze gebruik je de zoekfunctie.I_Guardian_I schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 00:57:
[...]
Bij welke MM was dit? En was dit de grijze of zwarte versie? Weet je misschien of ze de 50 of de 46 inch(zilver) nog op voorraad hebben?
Ik was bij saturn op zuidplein, MM en saturn adverteren beide met uitzonderingen voor bepaalde modellen, zo ook fotoklein waar ik mijn tv heb gekocht.Maar vragen kan geen kwaad en ik kreeg deze prijzen zonder moeite te doen, je moet alleen net even de goeie hebben.. en richting eind van een aktie zijn ze wellicht ook makkelijker. Zilver of zwart maakt inkoop enkele 10tjes verschil en ik kocht de zwarte (mijn vrouw vond die mooier) maar de zilveren had ik voor 1159 gehad.
Verwijderd
Mag ik vragen wat de kijkafstand bij jouw is? Ik zit namelijk ook te twijfelen tussen 42 en 50 inch V20. Zit zelf ongeveer 4m van de tv af. En ik kijk vooral SD en heel weinig HD of bluray, als dat wat uitmaakt?HoppyF schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 18:13:
[...]
Binnenkort is er dus een review van mij hier te verwachten.![]()
Verder is het juist dat veel aanbiedingen in gewone winkels gedaan worden, op één of andere manier weten de fabrikanten toch vast te houden aan adviesprijzen en heb je aan de webshops niet zoveel.
Het is niet altijd zo dat de webshops goedkoper zijn, dat blijkt wel weer.
Gelukkig hebben we een forum zoals tweakers waarmee we elkaar op de hoogte kunnen houden.
De 50 inch vond ik veel te groot, 42 inch is hier het maximum haalbare in de kamer.
Ongeveer 3-3.5 meter.Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 20:31:
[...]
Mag ik vragen wat de kijkafstand bij jouw is? Ik zit namelijk ook te twijfelen tussen 42 en 50 inch V20. Zit zelf ongeveer 4m van de tv af. En ik kijk vooral SD en heel weinig HD of bluray, als dat wat uitmaakt?
Blijft altijd een lastig punt maar de kamer hier is niet te groot dus past een 50 inch zeker niet.
Er zijn wel tabellen te vinden die de optimale afstand en TV grootte aangegeven.
Ik heb ze zo niet bij de hand maar met Google zul je die wel vinden, of hier op GoT.
Volgens Panasonic heb je met 3.5 meter voor SD een 46" nodig en voor HD een 58".Ongeveer 3-3.5 meter.
Je kunt ook voor HD wat dichterbij gaan zitten
Verwijderd
Hebben de VT20 bezitters al getest met recording op een USB Harddisk ? Ben benieuwd of het door de PIP mogelijkheid (dus 2 tuners?) ook mogelijk is een ander kanaal op te nemen als waar je naar kijkt (zoals bij de G20 het geval is).
Volgens mij kan dit niet. Als ik de handleiding goed lees, staat daar:Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 21:00:
Hebben de VT20 bezitters al getest met recording op een USB Harddisk ? Ben benieuwd of het door de PIP mogelijkheid (dus 2 tuners?) ook mogelijk is een ander kanaal op te nemen dan waar je naar kijkt (zoals bij de G20 het geval is).
Het lijkt me dus dat dat niet werkt...Het schakelen van het kanaal is niet beschikbaar tijdens het opnemen via Timer programmeren, Directe TV-opname of One Touch Recording bezig is.
Ik heb de 50G gekocht en zit op 4,6 meter afstand. Kwam van 32 inch en ik heb welgeteld een uur moeten wennen. Ik vind 50 inch prima, maar als ik ooit weer een nieuwe koop, sluit ik niet uit dat ik nog groter ga kopen.Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 20:31:
[...]Mag ik vragen wat de kijkafstand bij jouw is? Ik zit namelijk ook te twijfelen tussen 42 en 50 inch V20. Zit zelf ongeveer 4m van de tv af. En ik kijk vooral SD en heel weinig HD of bluray, als dat wat uitmaakt?
To nog even wat prijsgeneuzel van mij, voor de liefhebbers:

toen ik er 2 weekjes terug was, stond hij voor 2399 in de computer en hadden ze hem er net een half uurtje neergezet. Nu dus 2599 en niet zo'n bijster interessante prijs na korting.
Blijft de vraag waarom ze hier wel de korting op geven (op andere schermen juist weer niet)

toen ik er 2 weekjes terug was, stond hij voor 2399 in de computer en hadden ze hem er net een half uurtje neergezet. Nu dus 2599 en niet zo'n bijster interessante prijs na korting.
Blijft de vraag waarom ze hier wel de korting op geven (op andere schermen juist weer niet)
Tweakers,
Zoals sommige weten heb ik een vt20 bij stassen in de pre-order staan ( 2195 E, lekker prijsje ). Nu kreeg ik vandaag wéér bericht ( 3e keer in 1 week ) dat hij vertraging had. Zou nog een flinke tijd duren... wilde ik per se NIET!
Order geannuleerd, vriendelijk gebeurt allemaal.. geen klachten...
Scheer en Foppen gebelt... binnen 5 minuten alles gedaan... conclusie:
2050(!!) voor het toestel, 27.50 bezorgd, en getest door S&F personeel...
Enorm goede service. Ook als ze me de korting niet hadden gegeven, zou ik erg tevreden zijn met deze behandeling. Vriendelijk personeel aan de telefoon, lekker snel, geen gezeur.. een voorbeeld voor alle winkels in Nederland. !!!!!!!Ik kan niets anders doen, dan iedereen Scheer en Foppen aanraden!!! Geweldig... Dinsdag staat ie voor me.. ps3 erin... god of war 3 erin... LET THE FULL HD KILLING MADNESS BEGIN !!!!!
Zoals sommige weten heb ik een vt20 bij stassen in de pre-order staan ( 2195 E, lekker prijsje ). Nu kreeg ik vandaag wéér bericht ( 3e keer in 1 week ) dat hij vertraging had. Zou nog een flinke tijd duren... wilde ik per se NIET!
Enorm goede service. Ook als ze me de korting niet hadden gegeven, zou ik erg tevreden zijn met deze behandeling. Vriendelijk personeel aan de telefoon, lekker snel, geen gezeur.. een voorbeeld voor alle winkels in Nederland. !!!!!!!Ik kan niets anders doen, dan iedereen Scheer en Foppen aanraden!!! Geweldig... Dinsdag staat ie voor me.. ps3 erin... god of war 3 erin... LET THE FULL HD KILLING MADNESS BEGIN !!!!!
Bij KoopjesKampioen zag ik dat de G20 nu gewoon voor 1049 staat, ipv van de eerdere 'bel ons voor de prijs'.
Nou, sorry hoor. Dit topic wordt steeds belachelijker. Stuur dan een PM ofzo. Dit heeft HELEMAAL niets meer met GOT (Gathering Of Tweakers) maar meer met GOPBs (Gathering of Potential Buyers) te maken.Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 15:52:
Ezswo, bedankt voor je info. ik ga hem bij s&F halen!
Inmiddels zijn technische antwoorden en vragen niet meer te vinden en gaat alles over: "Wat kostte die van jou waar?". Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Voor mensen die al een Pana hebben in niet zo geïnteresseerd meer zijn in de prijs heb ik een nieuw topic geopend: [Plasma] Panasonic 2010 - GEEN PRIJSINFORMATIE. Hier kunnen niet prijs-gerelateerde vragen sneller beantwoord worden.
Elk topic gaat diverse fases door beginnende met het verzamelen van technische achtergrond informatie aangewakkerd door diverse geruchten en bekendmakingen. Als eenmaal de fabrikant de uiteindelijke specificaties bekend heeft gemaakt en het product op de markt heeft gebracht zal er minder worden gesproken over technische details. Wat nu het geval is, je merkt ook terecht op dat er veel word gesproken over prijzen en dealers maar dat zal over een tijdje een stuk minder zijn als de early adopters de TV in huis hebben. Dit patroon zie je ook terug in (oudere) andere forums.ruward schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 01:01:
[...]
Nou, sorry hoor. Dit topic wordt steeds belachelijker. Stuur dan een PM ofzo. Dit heeft HELEMAAL niets meer met GOT (Gathering Of Tweakers) maar meer met GOPBs (Gathering of Potential Buyers) te maken.
Inmiddels zijn technische antwoorden en vragen niet meer te vinden en gaat alles over: "Wat kostte die van jou waar?". Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Voor mensen die al een Pana hebben in niet zo geïnteresseerd meer zijn in de prijs heb ik een nieuw topic geopend: [Plasma] Panasonic 2010 - GEEN PRIJSINFORMATIE. Hier kunnen niet prijs-gerelateerde vragen sneller beantwoord worden.
Om nu een apart topic aan te maken zie ik als een nobel streven maar vergeet niet dat veel mensen het waarderen dat op het moment de nadruk ligt op prijs en dealer informatie. Veel potentiële kopers volgen dit forum en willen een zo gedegen mogelijk besluit nemen. Nogmaals het staat je vrij een ander onderwerp onder de aandacht te brengen maar voor de consistentie op het forum is het niet wenselijk een apart topic te openen.
/offtopic Wat een gemieren neuk niet normaal, sorry moest ik even kwijt. /offtopic
Ik zag vanavond voor het eerst de reclame van mediamarkt met 15 euro korting op elke 100 euro die je besteed.
Nou weet ik niet uit me hoofd wat de prijs van de g20 bij mediamarkt is, maar als deze ook mee doet dan kan je best een mooie deal bij de MM krijgen t/m zondag !
Ik zag vanavond voor het eerst de reclame van mediamarkt met 15 euro korting op elke 100 euro die je besteed.
Nou weet ik niet uit me hoofd wat de prijs van de g20 bij mediamarkt is, maar als deze ook mee doet dan kan je best een mooie deal bij de MM krijgen t/m zondag !
In Alkmaar doet de G20 in ieder geval (helaas) niet mee. Hoe andere MM filialen ermee omgaan, weet ik niet. Vorig jaar kreeg bijvoorbeeld mijn schoonzusje wel de G10 met korting mee (BTW-dagen), terwijl die ook eigenlijk 'uitgesloten' was van de actie, maar goed, dat was MM Eindhoven.sjaak88 schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 02:35:
/offtopic Wat een gemieren neuk niet normaal, sorry moest ik even kwijt. /offtopic
Verwijderd
Ik heb dus de 50v20 besteld.Afstand van de bank naar de tv is ongeveer 4 meter. het is voor mij persoonlijk of iets te groot is. 50 inch vind ik gewoon prettig kijken.Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 20:31:
[...]
Mag ik vragen wat de kijkafstand bij jouw is? Ik zit namelijk ook te twijfelen tussen 42 en 50 inch V20. Zit zelf ongeveer 4m van de tv af. En ik kijk vooral SD en heel weinig HD of bluray, als dat wat uitmaakt?
Kan iemand iets zeggen over de volgende zaken bij de V20
Zapsnelheid
Gebruiksgemak
Kwaliteit van SD kanalen
Ik wil dus ook graag weten wat irritant is aan de V20's. Dan kan ik nagaan of ik dat zelf ook irritant zou vinden. Dus zaken die je in een winkel niet 123 opvallen, maar op de lange termijn wel gaan irriteren.
Zapsnelheid
Gebruiksgemak
Kwaliteit van SD kanalen
Ik wil dus ook graag weten wat irritant is aan de V20's. Dan kan ik nagaan of ik dat zelf ook irritant zou vinden. Dus zaken die je in een winkel niet 123 opvallen, maar op de lange termijn wel gaan irriteren.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Verwijderd
Hmm jammer dat er geen 46 inch komt van de V20. Dat zou de perecte maat zijn voor mij. Anders koop ik eerste de 50inch en als die te groot is ruil ik het om voor de 42 inch. Ik maak me alleen zorgen om de SD beeldkwaliteit als ik een 50 inch neem bij een afstand van 4m.Verwijderd schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 07:32:
[...]
Ik heb dus de 50v20 besteld.Afstand van de bank naar de tv is ongeveer 4 meter. het is voor mij persoonlijk of iets te groot is. 50 inch vind ik gewoon prettig kijken.
welk filiaal geeft deze korting?dionibeatbox schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 23:28:
Tweakers,
Waarom krijg ik op sommige zenders zwarte balken aan de zijkanten als in THX mode kijk? Heb een P50G20ES
[ Voor 8% gewijzigd door magnifor op 05-06-2010 13:34 ]
Heeft iemand last van een soort raar gekleurde pixels bij de upc box ( gewoon normale ) als je de tv op 16:9 zet ? Ze zitten bij mij linksonderin. Ik zet hem nu op Juist, alleen dan haal ie gewoon een stuk weg van het beeld overal, wat ik niet ideaal vind.
Verwijderd
bij S&F Alkmaar kan je voor Eur 2000,- terecht voor de 50VT20 en voor +/- EUR 1650 voor de 50V20, ik denk inmiddels wel bij ieder filiaal overigens, Tweakers is de magic password, in Akmaar vragen naar Bob.. De deal gesloten zonder de krampachtige handjeklap methode van de MM. Zeer sportief, andere tweakers waren zeker welkom.
Ik heb m besteld, als ie binnen is kom ik wel weer met de ervaringen en lees ik over het prijzencircus heen. Ben het er volkomen mee eens dat de aanschaf ervaringen (zeker bij lancering van de modellen) ook bij de stadia van dit Topic horen.
Ik heb m besteld, als ie binnen is kom ik wel weer met de ervaringen en lees ik over het prijzencircus heen. Ben het er volkomen mee eens dat de aanschaf ervaringen (zeker bij lancering van de modellen) ook bij de stadia van dit Topic horen.
Vanmorgen heb ik de TX-P42V20 uitgepakt en aangesloten.
Het is een prachtige TV.
De kleur is niet zwart maar titanium, dus zeg maar metallic donkergrijs. Absoluut niet zilver.
Aan de boven en onderkant van de rand zit een dunne chroomkleurige strip. Een fraai design.
Kortom, veel mooier dan het harde zwart vaak je vaak ziet.
De eerst indruk van deze plasma is heel goed.
Vooral groot (omdat ik een gewone CRT breedbeeld had), maar dat zal wel snel wennen.
Wat ook opvalt is dat er aan de achterkant achter de gaatjes drie ventilatoren zichtbaar zijn!
Ik dacht dat er in de G20/V20/VT20 geen ventilatoren zaten, dat klopt dus niet.
Je kunt ze overigens vrijwel niet horen, behalve als alles stil is en je 20 cm van de achterkant af staat.
Het beeld is verder echt strak en rustig. Mooie kleuren ook, hij staat nu in THX mode dat ziet er voorlopig goed uit. Ik moet mij nu eerst verdiepen in het instellen van alle kanalen.
Ik heb een satellietschotel en deze direct op de TV aangesloten. Dat werkt want alle kanalen worden automatrisch ingelezen. (duurt wel lang ...).
Na het inlezen staat alles erin maar uiteraard niet op de gewenste volgorde.
Dat wordt nog even puzzelen.
Ik heb (nog) geen HD abo van Canal Digitaal maar de vrije HD kanalen (NLD 1,2 en 3) komen wel door.
De draadloze adapter (meegeleverd) is ook aangesloten. Werkt wel maar ik moet nog verder uitzoeken wat je er precies mee kunt doen. Idem voor USB sticks e.d.
Het is een prachtige TV.
De kleur is niet zwart maar titanium, dus zeg maar metallic donkergrijs. Absoluut niet zilver.
Aan de boven en onderkant van de rand zit een dunne chroomkleurige strip. Een fraai design.
Kortom, veel mooier dan het harde zwart vaak je vaak ziet.
De eerst indruk van deze plasma is heel goed.
Vooral groot (omdat ik een gewone CRT breedbeeld had), maar dat zal wel snel wennen.
Wat ook opvalt is dat er aan de achterkant achter de gaatjes drie ventilatoren zichtbaar zijn!
Je kunt ze overigens vrijwel niet horen, behalve als alles stil is en je 20 cm van de achterkant af staat.
Het beeld is verder echt strak en rustig. Mooie kleuren ook, hij staat nu in THX mode dat ziet er voorlopig goed uit. Ik moet mij nu eerst verdiepen in het instellen van alle kanalen.
Ik heb een satellietschotel en deze direct op de TV aangesloten. Dat werkt want alle kanalen worden automatrisch ingelezen. (duurt wel lang ...).
Na het inlezen staat alles erin maar uiteraard niet op de gewenste volgorde.
Dat wordt nog even puzzelen.
Ik heb (nog) geen HD abo van Canal Digitaal maar de vrije HD kanalen (NLD 1,2 en 3) komen wel door.
De draadloze adapter (meegeleverd) is ook aangesloten. Werkt wel maar ik moet nog verder uitzoeken wat je er precies mee kunt doen. Idem voor USB sticks e.d.
De G20 heeft geen fans, die V20 en VT20 wel.HoppyF schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 13:50:
Hier de G20 zonder fans van de tweakers review:

[ Voor 6% gewijzigd door Rutger Mulder op 05-06-2010 14:26 ]
Waarom zitten die poorten daar nou, en dan de stekker weer in het midden..
Liever alles bij elkaar en in het midden, zodat je ze weg kunt werken achter de poot van de voet.
Ook blijf ik die paar hdmi-poorten te weinig vinden. Vorig jaar vond ik een poort of 4 aan de achterkant wel op zijn plaats, tegenwoordig mogen dit er zelfs 5 zijn.
Liever alles bij elkaar en in het midden, zodat je ze weg kunt werken achter de poot van de voet.
Ook blijf ik die paar hdmi-poorten te weinig vinden. Vorig jaar vond ik een poort of 4 aan de achterkant wel op zijn plaats, tegenwoordig mogen dit er zelfs 5 zijn.
:D
Je bedoelt:waarom zitten de aansluitingen niet gewoon aan de onderkant, zodat je de tv tenminste makkelijk tegen de muur kan hangen?
Ook ja, of onder een hoek.
Ben nu de review aan het lezen en zie dat er ook nog een hdmi-poort aan de zijkant zit, dat is ook nog iets
.
Ben nu de review aan het lezen en zie dat er ook nog een hdmi-poort aan de zijkant zit, dat is ook nog iets
:D
Veel mensen kopen een goede receiver die hdmi kan door linken, dan heb je genoeg aan 1 hdmi achterop je tv. Alleen de plaatsing van de aansluitingen achterop de tv is niet altijd even ideaal. Veel aansluitingen aan de zijkant zal ik ook nooit gebruiken. Ik heb nog geen enkele tv gezien die dit perfect doet. Aan de onderkant zou een hele verbetering zijn. Ik denk alleen dat dit technisch wat moeilijker is te realiseren en de tv veel duurder zou maken en dat het daarom dus niet voorkomt. Veel mensen zullen de tv ook gewoon op de voet zetten en dan zijn aansluitingen achterop wel handiger om te zien wat je doet.
Bedankt,Verwijderd schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 13:43:
bij S&F Alkmaar kan je voor Eur 2000,- terecht voor de 50VT20 en voor +/- EUR 1650 voor de 50V20, ik denk inmiddels wel bij ieder filiaal overigens, Tweakers is de magic password, in Akmaar vragen naar Bob.. De deal gesloten zonder de krampachtige handjeklap methode van de MM. Zeer sportief, andere tweakers waren zeker welkom.
Vraag inderdaad expliciet naar Bob, wij hebben hem ook besteld!!
Zon opbrengst http://plugwise.grimson.nl/ | Fotomeuk
Verwijderd
OMX2000 schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 08:25:
Zapsnelheid
Gebruiksgemak
Kwaliteit van SD kanalen
Vandaag de TX-P42V20 opgehaald bij de lokale tv boer voor € 1450.00!OMX2000 schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 08:25:
Zapsnelheid
Gebruiksgemak
Kwaliteit van SD kanalen
Nou wat mij opvalt is de uit doos settings al behoorlijk goed zijn.
De zapsnelheid met ci+ van ziggo is super snel en geen enkele vertraging!
Het gebruiksgemak ervaar ik als zeer prettig en tevens snel om mee te experimenterenen er zijn dan ook ontzettend veel gebruiksinstellingen mogelijk waar je makkelijk doorheen gaat.
Ook met de meegeleverde draadloze LAN adapter is ook deze zeer makkelijk te installeren en werkt zeer goed en heeft een goed bereik.
Zowel sd en hd kwaliteit van ziggo zijn echt super mooi van kleur en tevens super scherp.
Ik had hiervoor een Philips 40PFL9704 en die verbleekt echt naast de V20 ik ben dan ook zeer blij met deze aankoop.
Tevens geen buzz of brom aanwezig de 3 ingebouwde ventilators hoor je ook niet!
Ja, ik zie het!Rutger Mulder schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 14:13:
[...]
De G20 heeft geen fans, die V20 en VT20 wel.
Hier de G20 zonder fans van de tweakers review:
[afbeelding]
Dan heeft de V20/VT20 waarschijnlijk toch echt een ander type Neo PDP anders was die extra koeling niet nodig geweest. Hoe dan ook het hindert mij niet maar het viel me wel op.
Er zitten inderdaad 4 HDMI poorten op, lijkt me ruim voldoende. Ik gebruik er nu nog geen één.
Ik heb de P42G20ES in bezit gekocht bij de koopjeskampioen voor 925 Eur. (ik zie zoveel prijs info e.d.).
[Vraag 1] Het is mij nog niet duidelijk of ik de TV de 1e 200 uur moet laten 'wennen' met speciale DVD e.d. In de handleiding zie ik hier niet veel info over staan, maar ergens (pg 70 ofzo) staan er wel een paar discussies.
[Vraag 2] Mijn oude KISS-speler zou ik nu willen vervangen door een speler die HD kan afspelen, genoeg keuze. Ik lees veel positieve verhalen over de P24 films streamen. Nu vroeg ik mij af, kan elke HD mediaspeler dit (maw zit dit in het bestandsformaat van de film), of moet ik hiervoor een speciale mediaspeler selecteren?
Ik zit te denken over een Eminent 7080 speler vanwege uitzending gemist of is de PS3 een beter alternatief (vanwege blueray speler). Standaard vieracast ondersteuning doet het, maar daar mee is ook alles gezegd.
[Vraag 1] Het is mij nog niet duidelijk of ik de TV de 1e 200 uur moet laten 'wennen' met speciale DVD e.d. In de handleiding zie ik hier niet veel info over staan, maar ergens (pg 70 ofzo) staan er wel een paar discussies.
[Vraag 2] Mijn oude KISS-speler zou ik nu willen vervangen door een speler die HD kan afspelen, genoeg keuze. Ik lees veel positieve verhalen over de P24 films streamen. Nu vroeg ik mij af, kan elke HD mediaspeler dit (maw zit dit in het bestandsformaat van de film), of moet ik hiervoor een speciale mediaspeler selecteren?
Ik zit te denken over een Eminent 7080 speler vanwege uitzending gemist of is de PS3 een beter alternatief (vanwege blueray speler). Standaard vieracast ondersteuning doet het, maar daar mee is ook alles gezegd.
Verwijderd
Zit er veel verschil in beeldkwaliteit tussen de Plasma G20 en de LCD G20 series? De LCD is namelijk een stuk lichter qua gewicht en zuiniger met energie.
Wat maakt het gewicht uit? Of denk je hem constant te verplaatsen?Verwijderd schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 15:57:
Zit er veel verschil in beeldkwaliteit tussen de Plasma G20 en de LCD G20 series? De LCD is namelijk een stuk lichter qua gewicht en zuiniger met energie.
En ja, er zit veel verschil tussen. Verschil tussen plasma en LCD is in dit topic al meerdere malen besproken en ook in andere topics.
PSN: Shiver23
Kreeg net de melding dat er een nieuwe firmware was voor de G20, 2.405. Ik kan niks vinden van een changelog, maar heb het idee dat niet-HD-zenders wat beter lijken (betere upscaling?) en dat ie nét iets sneller zapt.
Maar goed, misschien zit dat ook alleen maar tussen de oren
.
Maar goed, misschien zit dat ook alleen maar tussen de oren
Verwijderd
Ik heb de kabels allemaal gebundeld en dan met zo'n speciaal meegeleverde spanband, die je in een gaatje in het midden achteraan het toestel kunt prikken, naar het midden geleidt.KoffieNT schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 14:16:
Waarom zitten die poorten daar nou, en dan de stekker weer in het midden..
Resultaat .... niks kabels te zien.
Mijn toestel staat op zijn eigen voet op mijn center-speaker.
Ik heb nog een vraagje .... ik heb er net de papieren eens bijgenomen van de tv, ook gezien dat er 2 ferrietkern-filters meegeleverd waren. Nu zie ik dat die blijkbaar op de uiteinden van een eventueel gebruikte UTP netwerkkabel moeten gemonteerd worden om te voldoen aan de EMC-standaard - EN55022.
Heeft dat echt nut ?
Nog ééntje .... kan éénder welke USB-dongle gebruikt worden op de 46G20 ?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2010 19:01 ]
Ik ben vandaag even in Heerenveen bij S&F langsgeweest, maar wat was dat een desillusie... Men had er alleen de G20 staan (nou ja, ook nog een G10 en wat ander LED/LCD spul). De verkoper beweerde dat er geen 3D Pana plasma kwam, nog gevraagd bij een andere verkoper die hetzelfde beweerde. Ik moest mijn lachen ernstig inhouden... Oh ja, en 3D is met 3 beelden na elkaar, 2D met 2 beelden na elkaar en 1D heb je ook, maar wat dat precies was... OMG! Dat er zulke belachelijke info gegeven wordt...
Daarna naar de lokale Expert geweest, alwaar de 50VT20, 42G20 en 42V20 vlak bij elkaar stonden. Ja, inderdaad, die niet bestaande 3D versie stond er ook.
Nu kan ik niet groter dan 42" hebben en is de komst van een 42VT20 nog onzeker (alhoewel de Pana telefoonlijn me een tijdje geleden vertelde dat hij in juni aangekondigd zou worden). Dus vooral de V20 en G20 vergeleken en de V20 heeft toch een mooier beeld. Jammer dat de V20 bij Expert gewoon 1499,- moest kosten... maar ze hadden er in elk geval 1 op voorraad (en 1 op display sinds 2 dagen) en de volgende kon wel even duren. Gelukkig heb ik geen haast, dus ik ga komende week maar even een rondje mailen/bellen om een iets fatsoenlijkere prijs te krijgen... want de geluiden hier horende moet er nog wel een korting van 200 a 300 euro inzitten.
Daarna naar de lokale Expert geweest, alwaar de 50VT20, 42G20 en 42V20 vlak bij elkaar stonden. Ja, inderdaad, die niet bestaande 3D versie stond er ook.
Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl
Pak gewoon de winkel ernaast (Harense Smid). Daar valt prima te onderhandelen.elsinga schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 19:41:
Ik ben vandaag even in Heerenveen bij S&F langsgeweest, maar wat was dat een desillusie... Men had er alleen de G20 staan (nou ja, ook nog een G10 en wat ander LED/LCD spul). De verkoper beweerde dat er geen 3D Pana plasma kwam, nog gevraagd bij een andere verkoper die hetzelfde beweerde. Ik moest mijn lachen ernstig inhouden... Oh ja, en 3D is met 3 beelden na elkaar, 2D met 2 beelden na elkaar en 1D heb je ook, maar wat dat precies was... OMG! Dat er zulke belachelijke info gegeven wordt...
Daarna naar de lokale Expert geweest, alwaar de 50VT20, 42G20 en 42V20 vlak bij elkaar stonden. Ja, inderdaad, die niet bestaande 3D versie stond er ook.Nu kan ik niet groter dan 42" hebben en is de komst van een 42VT20 nog onzeker (alhoewel de Pana telefoonlijn me een tijdje geleden vertelde dat hij in juni aangekondigd zou worden). Dus vooral de V20 en G20 vergeleken en de V20 heeft toch een mooier beeld. Jammer dat de V20 bij Expert gewoon 1499,- moest kosten... maar ze hadden er in elk geval 1 op voorraad (en 1 op display sinds 2 dagen) en de volgende kon wel even duren. Gelukkig heb ik geen haast, dus ik ga komende week maar even een rondje mailen/bellen om een iets fatsoenlijkere prijs te krijgen... want de geluiden hier horende moet er nog wel een korting van 200 a 300 euro inzitten.
Hmmm... daar heb ik in het verleden al een wat mindere ervaring gehad (enorm opdringerige verkoper). Ik heb inmiddels de Koopjeskampioen, Bobshop en S&F online een mailtje gestuurd en gevraagd naar NL model, de echte prijs en de beschikbaarheid. Bij S&F heb ik ook gevraagd naar ophalen in Heerenveen (lijkt me wel weer lachen
), bij Koopjeskampioen ook naar ophalen in Groningen (zit ik 4 dagen per week).
Nu maar even afwachten, heb inmiddels wel voor 49,95 de Ziggo CI+ Cam plus smartcard besteld. Heb ik toch nodig.
Nu maar even afwachten, heb inmiddels wel voor 49,95 de Ziggo CI+ Cam plus smartcard besteld. Heb ik toch nodig.
Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor vragen over inspelen: hierover zijn de meningen verdeeld. En aangezien we op GoT eigen inzet verwachten: zoek het topic door voor verschillende meningen.
Hier vind je het service en hotelmenu, hiermee kan je zien hoeveel uur je TV al gespeeld heeft.
En hier kan je een break-in dvd downloaden, hiermee kan je je TV nlaten inspelen.
Voor vragen over inspelen: hierover zijn de meningen verdeeld. En aangezien we op GoT eigen inzet verwachten: zoek het topic door voor verschillende meningen.
Hier vind je het service en hotelmenu, hiermee kan je zien hoeveel uur je TV al gespeeld heeft.
En hier kan je een break-in dvd downloaden, hiermee kan je je TV nlaten inspelen.