Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brangus Glee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-10 12:36
Ik heb contact gehad met het mail adres van de actie van panasonic en als jij je tv besteld hebt voor 31 mei dan kan je de barcode later opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag bij plattetv.nl geweest in nijmegen en daar stond de VT20. wat een geweldige TV. heb hem alleen 3D kunnen bewonderen maar dat was al erg overtuigend. veel beter dan de Samsung LED3D TV's me moeder vond alleen de tv te groot:( ze wil dan nog liever wachten op de 42" of 46" versie.

hoop dat ik haar kan overtuigen dat 50" niet zo heel groot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaluee
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-02-2024
Gister met mijn vriendin naar de MM om haar te overtuigen voor de g20 te gaan.

Hij stond tussen een aantal andere lcd's en hij sprong er qua beeld nou niet echt uit.
Mijn vriendin vond de lcd's veel scherper en al ging mijn voorkeur meer naar de pana uit, moet ik zeggen dat er idd een wat matte donkere glans over het scherm zat. Heeft dit met de instellingen van de tv te maken of is dit echt het verschil met lcd.. Vind de knallende kleuren van de lcd's vaak iets te maar qua scherpte was ik
niet gelijk overtuigd van de g20... Nog maar op zoek naar een goed afgestelde tv, maar ben benieuwd naar
andere ervaringen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:53
lees de afgelopen 94 pagina's en je weet genoeg.. Je kan de tv's bij MM niet vergelijken met je thuissituatie. Tenzij je huis hetzelfde licht hebt als bij de MM is de Pannie altijd een betere keuze... :)

[ Voor 23% gewijzigd door M@cer op 01-06-2010 19:28 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ik had hetzelfde met de G20 in de winkel. Reviews zijn lovend, maar als je dat zag... Fletse kleuren, weinig lichtopbrengst. Wit leek grijs, noem het allemaal maar op. Helaas is de winkel echt geen goede manier om te kijken, de mediamarkt al helemaal niet. Veel teveel licht en je zit er veel te dicht op omdat de tv's te dicht op elkaar staan en de LCD's hebben gewoon een TL buis achter hun scherm zitten, dus die geven veel meer licht. Bij plasma's worden individuele pixels verlicht en dan is het nog maar de vraag wel signaal erop is aangesloten en via welke kabel. Maar goed, zoals iedereen hier kan beamen. Neem de 'gok' en je zult er geen spijt van hebben. En vrouwen hebben sowieso geen verstand van dit soort dingen. Ze hoeft alleen maar het design goed te keuren :)

Ik moet wel zeggen dat de tv overdag minder presteert dan de oude CRT. Maar dan moet je de kamer maar een beetje dimmen. Ikzelf vind het geen probleem. Als je veel invallend licht hebt, en je kunt dat niet oplossen dan kun je inderdaad misschien beter voor een LCD/LED gaan.
I_Guardian_I schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 13:59:
@ REDFISH Wanneer je zo'n inspeel dvd draait, op hoeveel contrast en helderheid zou je hem dan zetten? En hoelang zou je dan je tv moeten inspelen op deze manier in uren?
De meningen zijn erover verdeeld. Als je dit topicbekijkt dan moeten zowel helderheid als contrast flink omhoog. Je kunt er ook een calibratierapport vinden na de inloopperiode. In photo mode gebruikt deze man zelfs gewoon 100 voor contrast en 50 voor brightness. Je kunt ze helaas niet direct overnemen, want het gaat daar om amerikaanse tv's. De instellingbalken balken hebben daar andere nummers, dus het zou op eigen risico zijn maar dat is het sowieso. Als je die instelling aan durft dan heb je waarschijnlijk aan 100 uren genoeg.

Ikzelf heb de break in 120 images gebruikt en er zo'n 100 uur totaal op zitten nu waarvan zo'n 50 uur deze plaatjes in photo mode maar ook met verlaagd contrast. Ik durfde het in het begin nog niet echt aan. Nu zet ik hem wat hoger, maar nog steeds echt niet op 100! Zelf heb ik er goede resultaten mee. Image retention is er pas na zo'n 3 uur hetzelfde kanaal kijken en tot nu toe blijft niks hangen. Ik zet gewone tv ook altijd op 16:9 beeldscan zodat je zeker weet dat je nauwelijks balken zult hebben. TV staat bij mij op THX, met contrast 15-18, brightness heeft een hele tijd op 0 gestaan, maar staat nu op -2 en kleur staat op 27. Tot het WK houd ik het zo, dan ga ik weer wat hoger zitten met contrast. Ik heb ook overdag vaak BBC1 of 2 draaien omdat die meestal geen logo's hebben, behalve bij sport of een enkel bijzonder programma.

[ Voor 8% gewijzigd door REDFISH op 01-06-2010 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

Mijn 42G20E meldt dat er een update beschikbaar is, versie 2.405. Iemand deze al geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meraki
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-10 04:39
Een vraag i.v.m. het verschil in modellen bij de VT20:

Afgaande op de modelnummers zie ik dat er twee europese zijn: VT20B (UK toestel) en de VT20E. Gaat het bij de VT20E om één en hetzelfde model. Met andere woorden, kan ik 'em gewoon in het buitenland bestellen zonder de vrees opties te missen of nutteloze opties erbij te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dura
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-10 12:00
baviaan schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:03:
Mijn 42G20E meldt dat er een update beschikbaar is, versie 2.405. Iemand deze al geinstalleerd?
Hier snap ik nou weer niks van; ik krijg als melding: huidige software 2.006 is de meest recente op m'n 42G20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M@cer schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 19:27:
lees de afgelopen 94 pagina's en je weet genoeg.. Je kan de tv's bij MM niet vergelijken met je thuissituatie. Tenzij je huis hetzelfde licht hebt als bij de MM is de Pannie altijd een betere keuze... :)
In Enschede staat de VT20 eenzaam en alleen in de Hifi-hoek, mooie donkere omgeving, de kleuren komen er daar heel goed uit. Helaas alleen 3D, 2D moeten ze speciaal voor je aansluiten, denk ik, en ik weet niet of ze dat voor iedere klant doen :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2D blu-raytje kan ook in een 3D blu-rayspeler dus in principe zou je gewoon het dvd'tje moeten veranderen en dan heb je ook 2D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-10 18:20
Ik was trouwens vandaag even bij de Saturn en zag dat ze daar een pakket met een Ziggo CI+ module met smartcard verkochten voor 39 euro. Ik heb er maar meteen één mee genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-10 20:46
kan iemand mij eens vertellen met welk merk en type hdd hij via de usb record? Ik heb een p42G20 en wil een westerin digital hdd kopen. In de manual staat alleen het merk buffalo als compatible hdd. Dus heeft iemand ervaring met usb recordig voor de p42g20 laat dan effe weten welk merk en type

super bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:29
dura schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:41:
[...]

Hier snap ik nou weer niks van; ik krijg als melding: huidige software 2.006 is de meest recente op m'n 42G20.
Bij mij ook hoor, 2.006 is de meest recente (naar mijn weten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-09 00:15
Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 22:16:
-/V knop = knop Volume omlaag op de zijkant van de TV zelf en deze ingedrukt houden terwijl je 3x op de 0 toets van de afstandbediening drukt.
Ok, bedankt gelukt !
Nog een vraagje , ik heb de tv op normaal of thx staan met een contract van 25, is dit niet teveel ?
Zit niet op een inbrander te wachten 8)7
Want ik lees soms dat men het contrast nog wel lager heeft, maar dat is wel heel laag vind ik , dat vind ik met 25 dus al....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me afvraag is wat je allemaal kan aanvangen met de usb-poorten op de G20's :?
- Ik veronderstel dat je met een USB-dongle of netwerkkabel de TV in een thuisnetwerk kan plaatsen. Is streamen naar de G20 dan mogelijk op die manier :?
- Als je er een ext. HD op aansluit ... kan je dan op die manier DivX'en of HD-rips afspelen op de G20 :?

In beide gevallen ... hoe zit het dan met het geluid ... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurrr
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-03-2024
Jep, net geinstalleerd. Ik zag dat eerst Skype op "binnenkort" stond en nu niet meer. Verder heb ik nog niets kunnen constateren. Zal vast wel ergens een note staan wat deze update inhoud.
- Ik veronderstel dat je met een USB-dongle of netwerkkabel de TV in een thuisnetwerk kan plaatsen. Is streamen naar de G20 dan mogelijk op die manier
- Als je er een ext. HD op aansluit ... kan je dan op die manier DivX'en of HD-rips afspelen op de G20

In beide gevallen ... hoe zit het dan met het geluid ...
Je kunt gewoon de netwerk kabel in je TV proppen en hup je TV zit in het netwerk en stream je rot! _/-\o_ Zo simpel is het ook voor de HDD. En het geluid, bij mij loopt er een optische kabel van de TV naar de versterker. Geluid van mijn TV speakers staat uit.
kan iemand mij eens vertellen met welk merk en type hdd hij via de usb record? Ik heb een p42G20 en wil een westerin digital hdd kopen. In de manual staat alleen het merk buffalo als compatible hdd. Dus heeft iemand ervaring met usb recordig voor de p42g20 laat dan effe weten welk merk en type
Toevallig las ik dit een aantal pagina's terug laatst. Er heeft iemand aangegeven welke HDD's werken. Moet je ff een stuk of 10/20 pagina's terug lezen of even een search doen.

[ Voor 71% gewijzigd door Gurrr op 01-06-2010 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gurrr schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:51:

Je kunt gewoon de netwerk kabel in je TV proppen en hup je TV zit in het netwerk en stream je rot! _/-\o_ Zo simpel is het ook voor de HDD. En het geluid, bij mij loopt er een optische kabel van de TV naar de versterker. Geluid van mijn TV speakers staat uit.
Super d:)b
Leuk om weten ..... niet dat ik het meteen ga benutten .. er staat nl. een heuse mediacenter-PC in hetzelfde meubel die via hdmi zal aangelsoten worden op de G20. Is nu ook reeds geval met mijn huidige PX80E.
Same hier voor het geluid .. die zal optisch rechtstreeks de AV-receiver in gaan maar dan wel vanaf een settop-box van BelgacomTV (Belgie)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2010 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Let wel op dat de tv erg weinig formaten ondersteunt, ook vanaf USB-HDD. Dus misschien wil je alsnog liever een transcoding media server of anders een mediacenterpc erbij.
jakz schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 21:36:
kan iemand mij eens vertellen met welk merk en type hdd hij via de usb record? Ik heb een p42G20 en wil een westerin digital hdd kopen.
Ik kan de lijst niet meer vinden, maar ik weet uit mijn hoofd dat Western Digital en Lacie sowieso werken. Zal nog es zoeken.

edit: hiero. Handig he die mensen die topics wel helemaal lezen ;)

Trouwens: als iemand werkende streaming settings met transcoding weet dan houd ik me nog steeds aanbevolen.

[ Voor 36% gewijzigd door REDFISH op 01-06-2010 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:58:
2D blu-raytje kan ook in een 3D blu-rayspeler dus in principe zou je gewoon het dvd'tje moeten veranderen en dan heb je ook 2D.
Euh, ja, uiteraard (ik verwoordde het wat wazig), maar volgens mij mogen ze die 3D demo niet zomaar uitzetten ofzo, sowieso lopen er op die afdeling geen tv-verkopers rond, want 't is de hifi-afdeling :P

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die een v20 hebben besteld of er op wachten: ik kreeg vandaag een telefoontje dat mijn p42v20 binnen is. Donderdag ga ik hem halen. Dit is niet bedoeld om te stangen, maar om aan te geven dat ze er aan zitten te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben vandaag even wezen checken bij de MM in Alkmaar of er al zicht was op de 50v20... naar verwachting nog 3 weken... ;(

Ik wist natuurlijk wel dat hij er nog niet zou staan, maar ook de VT20 was er nog niet. Tweede reden dat ik heenging is om eens te kijken of ik een aanbiedinkje kon scoren bij ze. Ben zelf in de race voor de 50v20 en een Onkyo TX-SR608.

Affijn, Onkyo stond voor €549,- en daar wilden ze niet veel meer aan doen. 50v20 stond (uiteraard) voor €1899,- Samen dus voor zeg €2450,- Hij wilde maximaal zakken naar €2299,- en gaf daarbij ook als verhaal op dat ze eigenlijk niet veel mogen van Panasonic. Dus, ik zeg: Dat lijkt op prijsafspraken... Nee, zegt de beste man, zo moet je dat niet zien, wij MOGEN dit product voorkopen en daar zijn voorwaarden aan verbonden. Ja duh, ik noem dat gewoon prijsafspraken als Panasonic zegt dat ze eigenlijk niet lager dan 1899 verkocht mogen worden.

Twee vraagjes:
- Hoe denken jullie over deze aanbieding van MM? (moet er trouwens ook nog kabels en CI+ CAM bij kopen!)
- Ik heb dat verhaal over de prijs al eens eerder langs zien komen in dit topic geloof ik, wat moet ik daar nou van denken? Is korting elders ook zo kansloos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wacht nog steeds op een telefoontje van KK wanneer mijn v20 geleverd wordt. Vooral na dit review op av forums !
http://www.avforums.com/r...0-HDTV-Plasma-Review.html

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2010 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spicers
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-09 09:45
baviaan schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:03:
heb ook zojuist de update geinstalleerd. Bij mij is het ook 2.405. Skype is nu beschikbaar in BETA. Heb even uitgeprobeerd of een "standaard" USB webcam (MS Lifecam NX-3000 V1) werkt, maar helaas....

verder nog geen zaken gezien welke opvallen (ook niet het corrigeren van de menu items in het DVC-C afstemmenu, hierbij is de optie "kanaallijst" niet beschikbaar, is dus nog steeds zo. binnen handleiding staat dat je hier de kanalen " aan of uit" kunt zetten.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TianB
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-07 08:55
Spicers schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 07:53:

heb ook zojuist de update geinstalleerd. Bij mij is het ook 2.405. Skype is nu beschikbaar in BETA. Heb even uitgeprobeerd of een "standaard" USB webcam (MS Lifecam NX-3000 V1) werkt, maar helaas....

verder nog geen zaken gezien welke opvallen (ook niet het corrigeren van de menu items in het DVC-C afstemmenu, hierbij is de optie "kanaallijst" niet beschikbaar, is dus nog steeds zo. binnen handleiding staat dat je hier de kanalen " aan of uit" kunt zetten.)
Ik werd ook "gedwongen" om de update te installeren omdat ik anders Viera Cast niet meer inkwam.
Best een lange procedure, ik vraag me af of het echt nodig was om de stekker eruit te trekken (wat ik heb gedaan, zo interpreteerde ik de instructie), zou de aan/uit knop niet voldoende zijn geweest?

Heeft iemand een link naar de inhoud van deze FW upgrade? Ik zag inderdaad Skype maar heb geen idee wat er nog meer is gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-10 22:10
TianB schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 08:54:
ik vraag me af of het echt nodig was om de stekker eruit te trekken (wat ik heb gedaan, zo interpreteerde ik de instructie), zou de aan/uit knop niet voldoende zijn geweest?
Is voldoende. Ik heb gewoon de knop op de zijkant gebruikt en de update is met succes geïnstalleerd.

En op de frontpage nu een review van de 42G20:
reviews: Panasonic Viera TX-P42G20E

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrid
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-08 20:56
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 23:40:
Ben vandaag even wezen checken bij de MM in Alkmaar of er al zicht was op de 50v20... naar verwachting nog 3 weken... ;(

...

Twee vraagjes:
- Hoe denken jullie over deze aanbieding van MM? (moet er trouwens ook nog kabels en CI+ CAM bij kopen!)
- Ik heb dat verhaal over de prijs al eens eerder langs zien komen in dit topic geloof ik, wat moet ik daar nou van denken? Is korting elders ook zo kansloos?
Bij Scheer en Foppen verkopen ze de 50V20 al voor 1650 (was hun voorstel alvorens ik zelf een bod deed), dus 250 onder de adviesprijs. MM doet vaak alsof ze geweldig zijn, maar zijn niet erg meegaand bij onderhandelen. Week 23/24 zou de eerste lading binnenkomen bij S&F Groningen, en hopelijk kan ik Oranje de 14e in het groot bekijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik heb sinds een aantal dagen ook de P42G20SE in mijn bezit. Ik ben er erg tevreden over, maar heb nog een paar (kleine) puntjes. Ik weet alleen niet of het aan mij ligt :P
- TV zoemt hoorbaar, vooral als een menu van de TV in beeld is. De zoem komt van de linker bovenhoek. Dit is niet heel erg storend overigens, viel me alleen op.
- Beeld is redelijk donker. Ik heb nog niet heel erg veel met de instellingen gedaan, maar ik laat dit voorlopig de eerste 250 uur zo donker staan. Ik heb begrepen dat je voor het hele mooie beeld toch nog redelijk wat moet kalibreren, dus dat is iets voor later.
(Ik weet dat de TV zich aanpast aan het omgevingslicht, maar dit heb ik uitgezet)
- Ik heb mijn Blu-Ray speler en Xbox 360 met HDMI aangesloten op de TV, en een decoder/versterker via de TV optisch aangesloten. Nu krijg ik alleen geen DTS/Dolby Digital geluid uit de speakers op deze manier. Ik las in de handleiding dat dit alleen werkt als je films afspeelt vanaf de HDD of uPnP en niet via HDMI bronnen. Is hier een oplossing voor, of komt dit nog met een software update? Als dit niet zo is vind ik dat wel erg jammer. Vooral voor de Xbox is HDMI aansluiten dan geen optie meer.

Verder natuurlijk een top TV waar ik zeer tevreden mee ben!

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:58
@ReCreator:

Je moet je xbox/ps3/BD-speler/.. op je versterker aansluiten. Als ik het goed begrijp heb je geen A/V versterker maar gewoon audio?
Je moet je video naar de TV sturen en je audio rechtstreeks naar de versterker want als het audiosignaal door de TV wordt gestuurd convert het gewoon naar een stereo geluidje waar je niks meer aan hebt ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-10 22:01
Wilde morgen eigenlijk naar de MM gaan vanwege de aangekondigde korting op de TV's. Vandaag naar Scheer en Foppen gegaan om te kijken of ze het model hadden staan. Ze hadden enkel de 42" staan, kwam de verkoper erbij staan of ik ergens naar opzoek was. Check, deze maar dan de 46". Prima ik ga kijken of hij op voorraad is en zo ja voor je bestellen. Verteld dat ik naar de MM wilde gaan vanwege die kortingsactie, ging die de prijs kijken. U mag hem voor €1099,- meenemen, besteld, aanbetaald en vrijdag ophalen!

Geen slechte deal lijkt me, het is veel dichterbij om op te halen en geen gekloot om van de MM met die TV naar P3 / P4 te knallen. Kortom, ik ben tevreden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:26
ArieR schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 12:27:
Wilde morgen eigenlijk naar de MM gaan vanwege de aangekondigde korting op de TV's.
Die heb ik ff gemist? Ik heb wel een krantje gezien met wat "aanbiedingen", maar niet dat er kortingen zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
Raymond schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 12:32:
[...]

Die heb ik ff gemist? Ik heb wel een krantje gezien met wat "aanbiedingen", maar niet dat er kortingen zouden zijn.
Was gisteren bij de MM (Utrecht, Hoog Catharijne) en de 46", die ik wilde hebben, hadden ze niet meer staan. Dus ik vragen wanneer ze hem weer binnen kregen. Zei die verkoper dat hij ze waarschijnlijk morgen (lees vandaag) weer binnen zou krijgen, dit in verband met de actie. Vroeg ik, actie in de zin van korting? Dat kon die niet vertellen maar hij begon wel te lachen. Dus daaruit maakte ik eigenlijk op dat er donderdag een kortingsactie zou komen. Ben alleen vergeten te vragen of de actie bij alle vestigingen van de MM is of alleen in Utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Phaex schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:44:
@ReCreator:

Je moet je xbox/ps3/BD-speler/.. op je versterker aansluiten. Als ik het goed begrijp heb je geen A/V versterker maar gewoon audio?
Je moet je video naar de TV sturen en je audio rechtstreeks naar de versterker want als het audiosignaal door de TV wordt gestuurd convert het gewoon naar een stereo geluidje waar je niks meer aan hebt ^^
Klopt, ik heb een redelijk simpel audio systeem, een Logitech Z680. Dit is eigenlijk gewoon een 5.1 set met een Decoder (DTS/DD etc) en een versterker. Deze heeft een Optische, Coaxiale en analoge ingang. Bij mijn oude TV kon ik het HDMI geluid direct doorsturen naar de decoder (Coaxiaal), en deze maakte er dan bijvoorbeeld DTS van.
Eigenlijk is het maar vreemd dat dit niet gewoon kan. Het lijkt zo simpel, maar dat zal het wel niet zijn. Er zullen wel licenties of andere beperkingen aan zitten.

Ik heb mijn blu-ray speler nu coaxiaal aangesloten en dat gaat uiteraard goed. Ik heb de TV optisch, maar als ik de Xbox optisch wil aansluiten kan HDMI niet meer, dus moet ik de component kabel uit de kast halen. Het kan wel allemaal, maar het is zo onlogisch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Ik had begrepen dat de media markt aanbiedingen sowieso nooit op de Panasonic tv's van toepassing zijn geweest. Misschien ga je dus voor niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij vertellen of scheer & foppen wel plasma's verkoopt met de 2 jaar aan huis garantie van panasonic? Ze gaan nu wel erg veel onder de prijs van KK zitten. Ik heb ze gebeld en ze zeggen van wel, maar toch heb ik zo mijn twijfels gezien de grote marge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat zo'n grote keten geen Nederlandse producten verkoopt.

check even of ze meedoen met de camera actie.
http://panasonic.nl/html/...1/index.html#anker_186491

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 13:10:
kan iemand mij vertellen of scheer & foppen wel plasma's verkoopt met de 2 jaar aan huis garantie van panasonic? Ze gaan nu wel erg veel onder de prijs van KK zitten. Ik heb ze gebeld en ze zeggen van wel, maar toch heb ik zo mijn twijfels gezien de grote marge.
De verkoper vroeg mij nog of ik extra garantie wilde 'bijkopen' t.o.v. de standaard 2 jaar fabrieksgarantie. Scheer en Foppen garantie aan huis heeft hij het niet over gehad, vond ik ook niet zo belangrijk aangezien ik fabrieksgarantie heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Als je hem afhaalt, kan je ff het serienummer checken bij panasonic (via de telefoon, dus ophalen tijdens de koopavond lijkt me dan onhandig :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrid
Panasonic dealers
KK adverteert net als iedereen slechts met de adviesprijs, en als je daar eenzelfde bod doet als waarvoor je hem bij S&F kan krijgen, dan heb je waarschijnlijk wel beet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurrr
Ik heb sinds een aantal dagen ook de P42G20SE in mijn bezit. Ik ben er erg tevreden over, maar heb nog een paar (kleine) puntjes. Ik weet alleen niet of het aan mij ligt
- TV zoemt hoorbaar, vooral als een menu van de TV in beeld is. De zoem komt van de linker bovenhoek. Dit is niet heel erg storend overigens, viel me alleen op.
- Beeld is redelijk donker. Ik heb nog niet heel erg veel met de instellingen gedaan, maar ik laat dit voorlopig de eerste 250 uur zo donker staan. Ik heb begrepen dat je voor het hele mooie beeld toch nog redelijk wat moet kalibreren, dus dat is iets voor later.
(Ik weet dat de TV zich aanpast aan het omgevingslicht, maar dit heb ik uitgezet)
- Ik heb mijn Blu-Ray speler en Xbox 360 met HDMI aangesloten op de TV, en een decoder/versterker via de TV optisch aangesloten. Nu krijg ik alleen geen DTS/Dolby Digital geluid uit de speakers op deze manier. Ik las in de handleiding dat dit alleen werkt als je films afspeelt vanaf de HDD of uPnP en niet via HDMI bronnen. Is hier een oplossing voor, of komt dit nog met een software update? Als dit niet zo is vind ik dat wel erg jammer. Vooral voor de Xbox is HDMI aansluiten dan geen optie meer.

Verder natuurlijk een top TV waar ik zeer tevreden mee ben!
Ik heb ook de TX-P42G20 sinds vorige week in bezit en deel EXACT dezelfde mening! :) Zeer tevreden met de TV maar hoor ook een zoem. Maar dat kan ook komen omdat ik mij irriteer aan elk geluidje wat "niet standaard" is. Ik moet wel zeggen dat ik de zoom steeds minder ga horen. Of 't ligt aan het feit dat de zoom minder wordt of ik wen er aan.

Op audio gebied ben ik niet echt thuis. Mijn Bluray speler is ook middels HDMI aangesloten, is het niet zo als je in de setup van de Bluray disk kiest voor DTS dat dit signaal dan ook zo moet binnen komen op de versterker? Ik moet wel zelf nog handmatig DTS selecteren op de versterker, daar ik mij dit niet kon herinneren dat ik dit moest doen met mijn oude DVD speler. Ook zie ik 5 speakers op mijn HK versterker maar daar zijn er 3 van een andere kleur. Dat geeft mij het idee dat ze niet alle 5 werken? Komt dat overeen met het laatste punt wat jij maakte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie ze staan nu bij dealers http://panasonic.nl/html/...c+dealers/2608/index.html.
Nederlands modellen dus!

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2010 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Gurrr schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 13:29:
Op audio gebied ben ik niet echt thuis. Mijn Bluray speler is ook middels HDMI aangesloten, is het niet zo als je in de setup van de Bluray disk kiest voor DTS dat dit signaal dan ook zo moet binnen komen op de versterker? Ik moet wel zelf nog handmatig DTS selecteren op de versterker, daar ik mij dit niet kon herinneren dat ik dit moest doen met mijn oude DVD speler. Ook zie ik 5 speakers op mijn HK versterker maar daar zijn er 3 van een andere kleur. Dat geeft mij het idee dat ze niet alle 5 werken? Komt dat overeen met het laatste punt wat jij maakte?
Ik heb helaas geen mooie HK versterker, maar bij mij op de decoder wordt het signaal omgezet naar "Dolby Pro Logic II". Dat is een soort gesimuleerde Dolby Surround. Dit kan met de andere kleur icoontjes te maken hebben, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Ik heb qua audio ook nog wat mogelijkheden getest van mij Blu-Ray speler, maar dit maakt geen verschil.
Heeft je HK versterker toevallig geen HDMI ingangen en een uitgang voor de TV? Dat lijkt me namelijk een ideale situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dionibeatbox
  • Laatst online: 21-04-2022
Hallo Tweakers,

Net aan de telefoon gehangen met StassenHiFi. Ik heb daar eind maart, begin april een Vt20 besteld. Er werd toen vanuit gegaan dat deze eind April geleverd kon worden. Die datum werd helaas verschoven naar begin mei--> midden mei--> Eind mei UITERLIJK.
Ik heb dus vorige week gebeld en daar werd me vriendelijk verteld dat de tv vrijdag binnen zou komen. Ik zou dan bericht krijgen. Nu is het weer woensdag en werd een beetje onrustig. Na mijn telefoontje van 10 minuten geleden blijkt het uiterlijk volgende week te worden ivm problemen van leveren??

Kan dit überhaupt? Op verschillende plekken in Nederland is ie al te koop, waarom hebben zij geen problemen met leveren? Heeft iemand van jullie ervaringen met Stassen?
Onlinewinkel is belachelijk indrukwekkend, maar beetje vreemd dat andere winkels de tv weken eerder krijgt?:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk dan na maanden wachten wordt hij dan eindelijk volgende week dinsdag bezorgd. De 42v20, precies voor t wk! En nog voor een mooi bedrag van 1280 inclusief bezorgen. Goede deal toch. Laat voor mij maar het wk beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 17:06:
Eindelijk dan na maanden wachten wordt hij dan eindelijk volgende week dinsdag bezorgd. De 42v20, precies voor t wk! En nog voor een mooi bedrag van 1280 inclusief bezorgen. Goede deal toch. Laat voor mij maar het wk beginnen!
Kan je aangeven waar???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
dionibeatbox schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 16:54:
Hallo Tweakers,

Net aan de telefoon gehangen met StassenHiFi. Ik heb daar eind maart, begin april een Vt20 besteld. Er werd toen vanuit gegaan dat deze eind April geleverd kon worden. Die datum werd helaas verschoven naar begin mei--> midden mei--> Eind mei UITERLIJK.
Ik heb dus vorige week gebeld en daar werd me vriendelijk verteld dat de tv vrijdag binnen zou komen. Ik zou dan bericht krijgen. Nu is het weer woensdag en werd een beetje onrustig. Na mijn telefoontje van 10 minuten geleden blijkt het uiterlijk volgende week te worden ivm problemen van leveren??

Kan dit überhaupt? Op verschillende plekken in Nederland is ie al te koop, waarom hebben zij geen problemen met leveren? Heeft iemand van jullie ervaringen met Stassen?
Onlinewinkel is belachelijk indrukwekkend, maar beetje vreemd dat andere winkels de tv weken eerder krijgt?:S
Als je een leuke prijs hebt kunnen afspreken bij Stassen dan zou ik gewoon even wachten (tenzij je echt een nieuwe TV nodig hebt onmiddellijk).
Bij plasma-discounter hebben ze zelfs nog enkele VT20 modellen op voorraad (zie http://www.plasma-discoun...tx-p50vt20-art-116488.htm)

Moest ik in jouw schoenen staan zou ik waarschijnlijk wel vriendelijk bedankt hebben en afgebeld hebben wegens constante vertragingen terwijl hij elders al gewoon te koop staat. Maar het ligt er dan ook aan hoe snel je die TV nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vanmiddag ook even wezen kijken bij S&F. Ze hadden de 50VT20 hangen, dus uiteraard ff bekeken met de brilletjes op. Mooi effect en superstrak beeld, maar voor mij voor dit moment nog geen 3D.

Ik heb hem wel gevraagd wanneer de 50V20 geleverd zou worden. Morgen belt hij me hierover terug, maar hij noemde uit zichzelf al de prijs van €1650,- Da's gewoon de prijs waarvoor hij bij hun in het systeem staat. Foutje misschien? Geen idee, maar als hij er nog een paar goede kabeltjes bij doet voor die prijs (en eventueel een CI+ Cam), dan ga ik heb morgen bestellen bij hem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S&F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrid
Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 17:51:
[...]
Ik heb hem wel gevraagd wanneer de 50V20 geleverd zou worden. Morgen belt hij me hierover terug, maar hij noemde uit zichzelf al de prijs van €1650,- Da's gewoon de prijs waarvoor hij bij hun in het systeem staat. Foutje misschien? Geen idee, maar als hij er nog een paar goede kabeltjes bij doet voor die prijs (en eventueel een CI+ Cam), dan ga ik heb morgen bestellen bij hem!
Laat het maar ff weten wanneer. Die van mij zou eind week 23 begin week 24 geleverd worden,dus van mij mogen ze hem die maandagmorgen wel brengen >:) Die CI+ Cam (Neo) kostte me 69 Euro, kan vast goedkoper, maar ik was allang blij dat de levering aanstaande was. Maar als het week op week uitgesteld gaat worden, dan kan ik er nog wel van af zien. Die prijs lijkt mij geen foutje en ik vind dat er een precedent geschapen wordt als ze eenmaal zo'n aanbieding doen, en zo extreem als bij de VT is het nou ook weer niet. Scheer en Foppen regeert gewoon op het moment _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dionibeatbox
Phaex schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 17:46:
[...]

Als je een leuke prijs hebt kunnen afspreken bij Stassen dan zou ik gewoon even wachten (tenzij je echt een nieuwe TV nodig hebt onmiddellijk).
Bij plasma-discounter hebben ze zelfs nog enkele VT20 modellen op voorraad (zie http://www.plasma-discoun...tx-p50vt20-art-116488.htm)

Moest ik in jouw schoenen staan zou ik waarschijnlijk wel vriendelijk bedankt hebben en afgebeld hebben wegens constante vertragingen terwijl hij elders al gewoon te koop staat. Maar het ligt er dan ook aan hoe snel je die TV nodig hebt.
Ik heb een leuke prijs ( 2195 euro ) met Stassen. Ik heb de tv niet per se 1,2,3 nodig, maar het wachten wordt me nu toch bijna te lang. 404 euro korting is wel erg fijn natuurlijk ;)

Even een vraagje tussendoor... kunnen alleen officiele panasonic dealers, nederlandse toestellen leveren? ik zie nu namelijk dat Stassen géén officiele dealer is. Terwijl ze dat wel zeiden (!) bij het bestellen van de TV :(
Ik wil per sé een nederlands model!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
Voor €400 kan je best wel wachten ja, wel vervelend van de wachttijd :(

Officiele dealer? Hmm geen idee daar van sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 17:12:
[...]

In de voorwaarden staat dat de aanvraag voor 11 juni binnen moet zijn, geen tv=geen barcode=geen camera.
Dan heeft of Panasonic de voorwaarden aangepast vanwege hun eigen leveringsproblemen of ben ik verkeerd voorgelicht door de mevrouw van de servicelijn. Zou ook mooie actie zijn dan: camera´tje bij een televisie doen en de actie laten aflopen voordat ze de televisie daadwerkelijk kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ivm de camera actie: mijn leverancier heeft contact gehad met pana en vanwege de leveringsproblemen is de datum op de bon doorslaggevend, dus ik krijg een camera..De mijne komt 2e week juli, we gaan half die week met vakantie dus ik hoop dat hij er in het begin van die week is. Ik geef verder niets om voetbal dus dat maakt me verder niet uit. Ik wacht wel.. zeker voor het prijsje dat ik betaalde :)

Edit actie bij MM is per 100 euro 15 euro korting.. (15% dus).
Kreeg aankondiging via de mail, 3 tm 5 juni en zoals altijd:
Onderstaande series zijn uitgesloten van deelname:

Sony:
LX900-serie, HX900-serie, NX700-serie en de NX800-serie

Panasonic:
Alle Neo PDP-modellen en alle LED-modellen.

Samsung:
7700-serie, 8700-serie en de 9000-serie

Philips:
8000-serie en de 9000-serie

Sharp:
XS1 serie

&&&&

Maar goed, als je het vraagt krijg je het alsnog als korting want ze mogen er niet mee adverteren..

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2010 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurrr
Zoals ik eerder hier heb verteld ben ik een trotse bezitter van de 42G20. Echt helemaal top! Iets waar ik mij niet aan stoor maar wel vreemd is wanneer ik naar Viera Cast ga. Je krijgt dan in het klein midden op je scherm de zender die je aan 't kijken bent. Bv, RTL4. Hebben jullie dan ook dat in de Viera Cast het beeld van die betreffende zender schokkend binnen komt? Nu zal het mij aan m'n ***** roesten dat het daar schokkend binnenkomt, ik ga daar geen TV kijken, maar het geluid komt natuurlijk ook dan schokkend binnen en dat is gewoon irri. Het werkt dus allemaal wel, alleen 't beeld is daar schokkend. Of zou tijdens de Viera Cast mijn Internet verbinding daar voor problemen kunnen zorgen? Ik heb overigens prima snel Internet en daar geen problemen mee.

Ben benieuwd of iemand dat bij jullie ook heeft. Ter info: ik maak gebruik van een CI+ module in het voormalig Multikabelgebied van Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-09 19:39
Phaex schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 17:46:
?? Plasma discounter heeft al zeker 2 weken de 50vt20 binnen. Op dit moment van schrijven 4 op voorraad volgens hun voorraadindicatie systeem.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Laatst online: 06:42
Beste mede tweakers,

Ik volg dit topic al enige tijd aangezien ik op zoek ben naar een nieuw plasma scherm.

Mijn keuze is gevallen op ofwel de P42G20 of de P46G20, weet nog niet exact welk formaat ik wil hebben. Nu hebben een aantal van jullie deze tv al in bezit. Maar aangezien Panasonic zich nogal houdt aan een strikt prijsbeleid ben ik toch benieuwd met welke retailers en webshops er zaken gedaan kan worden. Ik ga natuurlijk voor de beste aanbieding! Aangezien de prijzen bij de officieel verkooppunten al tijden gelijk zijn ben ik benieuwd wie en vooral waar wat korting op deze tv kan worden verkregen.

Wellicht dat iemand mij kan vertellen wat hij voor zijn of haar tv betaald heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-10 20:49
Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 17:06:
Is dit de prijs die je twee maanden geleden hebt afgesproken of is dit de gangbare prijs op dit moment? (bij S&F)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
morpheus schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 20:42:
[...]

?? Plasma discounter heeft al zeker 2 weken de 50vt20 binnen. Op dit moment van schrijven 4 op voorraad volgens hun voorraadindicatie systeem.
Ja idd, dat zeg ik toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepla
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:37

Joepla

Geavanceerde micro-elektronica

Zojuist een brief gehad van "Acties.nu" dat mijn aanvraag (camera bij aanschaf Panasonic TV) niet in behandeling kan worden genomen, vanwege het feit dat ik mijn TV vóór de actieperiode heb gekocht.

Ja, ik was inderdaad 10 dagen te snel. En ja, je moet ergens een grens trekken zegt men dan.
Toch jammer dat je als 'early adopter' dan zo'n briefje krijgt ipv een pakketje.
Had een beetje hoop dat Panasonic niet moeilijk zou doen, maar helaas :'(

Live solarinfo op PVoutput [5500 Wp]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HoppyF schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 20:54:
[...]

Is dit de prijs die je twee maanden geleden hebt afgesproken of is dit de gangbare prijs op dit moment? (bij S&F)?
Dit is de gangbare prijs op dit moment.
2 maanden geleden lag de prijs ongeveer 120 euro hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Laatst online: 08-10 20:49
Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 21:26:
[...]

Dit is de gangbare prijs op dit moment.
2 maanden geleden lag de prijs ongeveer 120 euro hoger.
Bedankt!
Dan weet ik dat ik naar S&F moet gaan.
Eerdere ervaringen bij deze winkel waren overigens heel positief, dus ik verwacht nu ook weer een goede deal te kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dura
Vraagje: ik heb een mediaplayer die HDMI 1.2 doorgeeft.
Zou het voor het beeld verschil maken om over te stappen naar eentje die HDMI 1.3 doet, met "deep color" op de Pana P42G20?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 07-10 10:01

jasjenl

Liab A Tymo

dura schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 21:46:
Vraagje: ik heb een mediaplayer die HDMI 1.2 doorgeeft.
Zou het voor het beeld verschil maken om over te stappen naar eentje die HDMI 1.3 doet, met "deep color" op de Pana P42G20?
Nee, want geen enkel bronbestand heeft de kleurdiepte die nodig is om zinnig gebruik te kunnen maken van deep color. Alleen als je bijv. met een HD videocamera zelf opnames maakt zou het zin hebben, maar voor elke gewone film (blu-ray, mkv, etc.) maakt het niets uit want die maken geen gebruik van die uitgebreid colorspace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dura
Duidelijk, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurrr
Wellicht dat iemand mij kan vertellen wat hij voor zijn of haar tv betaald heeft?
900,- euro bij plattetv.nl inclusief bezorging. Als je een CI+ module wil moet je die gewoon ergens anders bestellen voor 4 tientjes inclusief bezorging.

Het gaat hier om de P42G20. Ik ging van 32" naar 42". Maar neem van mij aan, je went HEEL SNEL aan 42". Ik zou je adviseren om voor minimaal 46" dan te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
Om toch nog even op het verhaal 24P Smooth film terug te komen, ik kan deze functie echt nergens vinden in het menu, alleen de functie Intelligent Frame Creation...?
Is dit nu iets heel anders of hetzelfde idee, uit de beschrijving wordt ik niet veel wijzer.
Ik heb dit nu inmiddels getest met een mkv. bestand (avatar) van 35gb, maar kan dus alleen IFC instellen en geen 24P.....
Ps ik gebruik een wd tv live player voor mijn content, zou dit er mee te maken kunnen hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-7AC
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:16
Wat is nou het beste om te doen, als je je retentie ziet op je tv, dus bijv. een tv zender logo? Een heel wit scherm aanzetten, of kan je hem ook op een (sneeuw)zender zetten, want dan neem ik aan de alle pixel ook constant van zwart naar wit veranderen of is dit slecht voor het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brabso schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 09:54:
Om toch nog even op het verhaal 24P Smooth film terug te komen, ik kan deze functie echt nergens vinden in het menu, alleen de functie Intelligent Frame Creation...?
Is dit nu iets heel anders of hetzelfde idee, uit de beschrijving wordt ik niet veel wijzer.
Ik heb dit nu inmiddels getest met een mkv. bestand (avatar) van 35gb, maar kan dus alleen IFC instellen en geen 24P.....
Ps ik gebruik een wd tv live player voor mijn content, zou dit er mee te maken kunnen hebben ?
Dat hoef je ook niet terug te vinden in je tv. Je moet gewoon zorgen dat de tv een 24p input signaal krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Adlermann schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:30:
[...]

Dat hoef je ook niet terug te vinden in je tv. Je moet gewoon zorgen dat de tv een 24p input signaal krijgt.
dan is nu de vraag, hoe zorg je dat je vanuit je wd hd live media player een 24p signaal krijgt richting de tv :-)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 09:57
Jay-7AC schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:26:
Wat is nou het beste om te doen, als je je retentie ziet op je tv, dus bijv. een tv zender logo? Een heel wit scherm aanzetten, of kan je hem ook op een (sneeuw)zender zetten, want dan neem ik aan de alle pixel ook constant van zwart naar wit veranderen of is dit slecht voor het scherm?
Retentie trekt vanzelf weg als het goed is.

Iemand trouwens nog tips voor een (betaalbaar) schoonmaakmiddel voor het scherm? Of is een microvezeldoekje goed genoeg? Gezien de gevoelige beschermlaag kun je misschien niet zomaar wat gebruiken, maar 15 euro voor een schoonmaakset vind ik ook weer wat overdreven.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:46
Jay-7AC schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:26:
Gewoon normale content kijken en doen wat je normaal doet. Trekt heus wel weer weg.
<Edit sneller tikken voortaan>

[ Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 03-06-2010 10:40 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-10 22:02
paul-s83 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 20:48:

P42g20 949 bij maxwell incl bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
De optie 24P is er alleen als de bron ook 24Hz is, dus niet standaard 50Hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Atomsk schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:39:
[...]

Retentie trekt vanzelf weg als het goed is.

Iemand trouwens nog tips voor een (betaalbaar) schoonmaakmiddel voor het scherm? Of is een microvezeldoekje goed genoeg? Gezien de gevoelige beschermlaag kun je misschien niet zomaar wat gebruiken, maar 15 euro voor een schoonmaakset vind ik ook weer wat overdreven.
Ik zou juist geen microvezel doekje gebruiken, want (*badabing* :P ) daar zitten microvezels in. Als je een heel goed microvezeldoekje hebt, zijn die vezeltjes heel hard en die krassen in je scherm.

Gewoon een pluisvrij-niet-microvezeldoekje lijkt mij het beste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
Adlermann schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:30:
[...]

Dom, dom, dom.
Ik had eerst inderdaad op mijn wd tv live het signaal moeten veranderen, dit wist ik helemaal niet ....
Kom ook van CRT, dus nog veel leren .
Het is nu dus wel gelukt om het signaal uit te sturen met 24p of 23,974p en dan komt inderdaad wel de optie 24P smooth film :)
Wederom bedankt voor alle tips _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Ja dat is hetzelfde en nee 24p kun je niet instellen want dat is een formaat dat je binnen moet krijgen. Stuur je een 1080p24 formaat naar je TV dan zal deze dat als zodanig weergeven.
Overigens gebruik ik dit formaat niet, van upc krijg ik een door m'n receiver geupscalede 1080p door en de htpc stuurt 1080p60 uit.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 09:57
Raymond schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:23:
[...]

Ik zou juist geen microvezel doekje gebruiken, want (*badabing* :P ) daar zitten microvezels in. Als je een heel goed microvezeldoekje hebt, zijn die vezeltjes heel hard en die krassen in je scherm.

Gewoon een pluisvrij-niet-microvezeldoekje lijkt mij het beste :)
Microvezels zijn geen glasvezels. :P Amazon verkoopt er zelfs speciale microfiberdoekjes voor, dus dat zal wel meevallen met het krassen. http://www.amazon.com/Cab...B0026MF17C/ref=pd_sim_e_2

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@hierboven: Dat zegt Raymond toch ook helemaal niet? of lees ik er nu overheen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MieZzziE2
  • Laatst online: 12-05 15:18
Zojuist bij de MM Rotterdam Centrum een TX-P42V20 gekocht met de actie die ze nu hebben. 1289,-
Ik kreeg hem achteraf wel te makkelijk voor die prijs. Dus bij deze: wie krijgt hem voor minder mee! :-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_Guardian_I
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-04-2022
weet je misschien of de TX-P46G20 ES daar aanwezig was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Hey Grrrrrene: Volgens mij is dit toch wel het moment voor jou om een 50VT20 te scoren. Ik weet dat hij bij de MM in Zwolle voor 2399 in de computer staat.
Dat zou betekenen 345 euro korting en dus de TV voor €2044. Da's best een nette prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MieZzziE2
  • Laatst online: 12-05 15:18
I_Guardian_I schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:01:
weet je misschien of de TX-P46G20 ES daar aanwezig was?
Volgens mij niet, maar je kan hem wel bestellen met de actie prijs. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Mijn tv heb ik afgelopen week gekocht maar is nog steeds niet geleverd. Aanstaande zaterdag ga ik maar naar de block toe om het een en ander te bespreken want ik wil die camera niet mislopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perfektidoeda
  • Laatst online: 08-10 21:56
Heb hier in Zeist bij S&F, navraag gedaan naar P42V20, kon ik voor 1299 meekrijgen, deze prijs kwam zo uit het systeem. Had mijn zinnen gezet op 1250, kon er nog wel de CI+ module bijkrijgen excl. de smart card (die had ik al). Omgerekend vier tientjes voor CI+ module, kom ik op 1259 uit. Levertijd kon niet worden gegeven, ik zou op een wachtlijst komen. Wacht nog wel even, WK is voor mij niet zo van belang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-10 10:10
Sinds gisteren eindelijk de Vt20 :) in bezit. Alleen hoor ik best wel een harde buzz van de tv vandaan komen. Contrast hoog/laag maakt niks uit. Is zelfs op 3m atstand goed te horen als je 1 oor naar de tv toe draait. Iemand anders die hier ook last van heeft?

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:19

KoffieNT

banaan

Op 3 meter zou je dit niet moeten horen, hooguit van een cm of 30 en al verder geen geluid. Je weet zeker dat het niet de ventilators zijn op de achterkant?

Heb je er ook last van als je iets van geluid hebt aan staan? Dan even bellen met de winkel

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-10 10:10
KoffieNT schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 14:30:
Op 3 meter zou je dit niet moeten horen, hooguit van een cm of 30 en al verder geen geluid. Je weet zeker dat het niet de ventilators zijn op de achterkant?

Heb je er ook last van als je iets van geluid hebt aan staan? Dan even bellen met de winkel
Ja ook met geluid, echter alleen tijdens willekeurig praatprogramma. Ik zal vanavond (op werk nu) nog eens nagaan wanneer en waar het precies te horen is. Zou het wellicht helpen die ferrietkernen om de (stroomkabel?) te schuiven die erbij waren geleverd?

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PisPix
  • Laatst online: 09:28
Stefie2010 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 14:28:
Sinds gisteren eindelijk de Vt20 :) in bezit. Alleen hoor ik best wel een harde buzz van de tv vandaan komen. Contrast hoog/laag maakt niks uit. Is zelfs op 3m atstand goed te horen als je 1 oor naar de tv toe draait. Iemand anders die hier ook last van heeft?
Nope geen last van... alleen bij het opstarten hoor ik hem even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingie001
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-09 21:30
dionibeatbox schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 16:54:
Hallo Tweakers,

ik kan het je nog sterker vertellen...
ik zit na ongeveer 1 a 1,5 jaar nog te wachten op mijn bestelde focal speakers bij stassen.
ze hebben toen der tijd na het wachten van 3 a 4 maanden maar leen speakers gegeven omdat ik bleef zeuren. ik had zelfs al een aanbetaling gedaan. echter heb ik mijn bestelde speakers tot op de dag van vandaag nog steeds niet geleverd gekregen. vorig jaar 2 maanden voor sinterklaas zeiden ze lachend dat ze voor sinterklaas geleverd gingen worden. Dus wil je hierbij heel erg waarschuwen voor stassen.

Momenteel heb ik er niet eens zin meer in om ze er over te bellen. ik heb dezelfde leen speakers staan die ze nieuw nog moeten leveren alleen in een verkeerde kleur voor 1 derde van het geld dus tja ik wacht dit keer tot ze zelf eens actie nemen om alsnog te gaan bellen. misschien ik het er nu zo over heb dat ik ze toch nog eens ga bellen alleen al voor de nostalgie |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-09 19:39
Stefie2010 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 14:28:
Hier ook geen last van. Heb alleen een zachte buzz gehoord toen al het geluid uit was en het beeld spierwit. Iets wat ik wel had verwacht en ook totaal niet storend vind omdat dat nooit voorkomt een dergelijk wit beeld zonder geluid.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mountainbiker
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
@kingie001 en dionibeatbox

Panasonic heeft wel problemen met leveren van de diverse plasma modellen.

Ik ben in de race voor een TX-P46G20 ES, besteld bij koopjeskampioen op 14 mei
Tot op heden nog niet geleverd.

Panasonic heeft me gemeld dat ze dit model eind juni, begin juli verwachten. Koopjeskampioen verwacht ze eerder, maar wanneer kunnen ze niet zeggen?

[ Voor 4% gewijzigd door mountainbiker op 03-06-2010 15:13 ]

mountainbiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dionibeatbox
Bedankt mountainbiker voor de info...

Ik hoor zoveel tegenstrijdige berichten over Stassen. De ene kant hoor ik dat het een geweldige winkel is, aan de andere kant weer dat het verschrikkelijk is. Dit is mijn eerste echt grote aankoop in hifi dus ik maak me beetje zorgen. Voornamelijk omdat veel mensen de tv al hebben!! en ik nog niet :(

Iets anders:
Vandaag naar Media markt geweest in verband met die actie. Ik dacht, dan koop ik hem wel vandaag en annuleer ik mijn pre-order. Binnen gekomen, even gepraat met die man... even hieronder het gesprek:
(- = verkoper * =Moi )
-Panasonic doet niet aan de actie ( TE nors voor woorden )
* Ow, ok. Waarom niet?
- Daarom niet ( heel bot )
* Pardon? Ik toon alleen interesse in een van de duurste TV's die hier staan....
-Tv heeft al korting, daarom doen ze niet mee ( * kijkt op bordje en wijst 2599 euro aan*)
* Maar dat is de adviesprijs van Panasonic, deze Tv heeft helemaal geen korting.
-Jawel, normaal kost deze tv 2800 euro, nu 200 euro eraf... dat is het meeste wat ik u kan aanbieden.
* Dat is bullshit, deze tv staat op de site van Panasonic voor 2599.. wat overigens ook pas van de laatste tijd is. De Tv heeft tot vlak voor de release 2399 euro gekost.
- Ja, maar dat was zonder brillen en dongle. Nu krijg je dat erbij, daarom kost ie 2800 euro.
* Dus door 2 brillen van 119 euro p/st. en zo een dom ding wordt de prijs opeens 400 euro duurder?
- Nee, nu heb je ook 2 jaar garantie van Panasonic, én je krijgt gegarandeerd een Nederlands model. Die moet je normaal erbij kopen. Bovendien zijn die brillen zijn veel duurder dan dat.
* Ga ik u een deal voorstellen: We lopen naar de computers toe en kijken op panasonic.nl, kost de Tv met 2 brillen en een dongle werkelijk 2800 euro, dan betaal ik in plaats van die 2599 gewoon 2800 euro. Is de Tv wel gewoon 2599, dan wil ik deze Tv met de actie mee hebben.
- Ja meneer, het is geen veehandel hier! Er zijn ook andere klanten ( kijk om me heen, staan er 2,3 studenten wat games te spelen.. that's it ! )
* U bent dus niet overtuigd van wat u zelf aan het vertellen bent, anders liepen we nu richting de pc's.
- Meneer, ik laat me niet bedreigen door u!
* (what the fudge:S ) Ik ben u niet aan het bedreigen meneer, maar u staat glashard in mijn gezicht te liegen. Ik weet waar ik over praat.
- Dit is de vaste prijs, geen discussie over mogelijk.
* Ok, bedankt voor de moeite. Fijne dag nog.
- Jah...

WHAT THE HELL WERKT ER IN GODSNAAM BIJ DE MEDIA MARKT:S:S
( uiteraard is niet iedere werknemer zo )

moest het even melden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PisPix
  • Laatst online: 09:28
kingie001 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:01:
[...]

ik kan het je nog sterker vertellen...
ik zit na ongeveer 1 a 1,5 jaar nog te wachten op mijn bestelde focal speakers bij stassen.
ze hebben toen der tijd na het wachten van 3 a 4 maanden maar leen speakers gegeven omdat ik bleef zeuren. ik had zelfs al een aanbetaling gedaan. echter heb ik mijn bestelde speakers tot op de dag van vandaag nog steeds niet geleverd gekregen. vorig jaar 2 maanden voor sinterklaas zeiden ze lachend dat ze voor sinterklaas geleverd gingen worden. Dus wil je hierbij heel erg waarschuwen voor stassen.

Momenteel heb ik er niet eens zin meer in om ze er over te bellen. ik heb dezelfde leen speakers staan die ze nieuw nog moeten leveren alleen in een verkeerde kleur voor 1 derde van het geld dus tja ik wacht dit keer tot ze zelf eens actie nemen om alsnog te gaan bellen. misschien ik het er nu zo over heb dat ik ze toch nog eens ga bellen alleen al voor de nostalgie |:(
Ik heb enige tijd terug een aanvraag gedaan bij Stassen om te komen luisteren naar een AV receiver en speakerset. Kreeg meteen een mailtje terug dat ze het gingen inplannen. Toen niets meer gehoord. Nog een keer gebeld. Excuses gekregen en toen wederom te horen gekregen dat ik gebeld ging worden voor een afspraak die week. Na twee weken niets gehoord te hebben ben ik toen naar de RAF gegaan in Amsterdam en heb ik een hele nieuwe opstelling aangeschaft. Blijkbaar heeft Stassen genoeg/teveel klanten was mijn enige conclusie... Marktwerking zal dit probleem vanzelf oplossen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Na het 2e antwoord hadden ze van mij de hoogste boom al in kunnen klimmen. Dan betaal ik liever wat meer bij een winkel waar ze je wel goed helpen.. Het is een hoop geld en dan komt er ook een gun factor bij kijken..

Na zo'n gesprek zou ik ook even zijn naam vragen en een brief richting hoofdkantoor sturen ivm klantvriendelijkheid van het personeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist gebeld door S&Fdat mijn VT20 binnen is gekomen! :-)

Vandaag ook de platte ophangsteun van Vogel besteld. Nu nog een schotel aanleggen, 3D bluerayspeler, surroundset en natuurlijk de actiecoupon invullen, zodat ik 2 gratis 3D fims toegestuurd krijg.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2010 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippetje01
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 14:30
dionibeatbox schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:56:
Bedankt mountainbiker voor de info...

Ik hoor zoveel tegenstrijdige berichten over Stassen. De ene kant hoor ik dat het een geweldige winkel is, aan de andere kant weer dat het verschrikkelijk is. Dit is mijn eerste echt grote aankoop in hifi dus ik maak me beetje zorgen. Voornamelijk omdat veel mensen de tv al hebben!! en ik nog niet :(

Iets anders:
Vandaag naar Media markt geweest in verband met die actie. Ik dacht, dan koop ik hem wel vandaag en annuleer ik mijn pre-order. Binnen gekomen, even gepraat met die man... even hieronder het gesprek:

<Verhaal>

WHAT THE HELL WERKT ER IN GODSNAAM BIJ DE MEDIA MARKT:S:S
( uiteraard is niet iedere werknemer zo )

moest het even melden!
Typisch inderdaad, ik had een tijd geleden de p50g20 besteld bij de mediamarkt en na enig doorvragen kon ik hem kopen voor 1339 ipv 1449 en ik kreeg ook korting op de ziggo cam module.
nou is de koop uiteindelijk niet doorgegaan omdat ze te traag waren met leveren maar dat is een ander verhaal.

In jouw geval lijkt het me duidelijk een gevalletje onbeschofte werknemer :/

vandaag trouwens de p50g20 binnen gehad via de koopjes kampioen

[ Voor 46% gewijzigd door kippetje01 op 03-06-2010 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dionibeatbox
Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:45:
Zojuist gebeld door S&Fdat mijn VT20 binnen is gekomen! :-)
Hoeray voor henkjepenkje ;)

Winkels die VT20 al verkopen zijn dus:
- Media markt
- S&F
- Plattetv.nl
- Ben van dijk

Weet iemand waarom er problemen zijn met leveren van deze toestellen? Ik vind het verbazingwekkend dat de MM bijvoorbeeld al 3 weken de tv op voorraad heeft en dat vrij veel winkels nu nog zeker 2 weken moeten wachten voordat ze de tv kunnen leveren? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:36

OMX2000

By any means necessary...

perfektidoeda schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 14:01:
Heb hier in Zeist bij S&F, navraag gedaan naar P42V20, kon ik voor 1299 meekrijgen, deze prijs kwam zo uit het systeem. Had mijn zinnen gezet op 1250, kon er nog wel de CI+ module bijkrijgen excl. de smart card (die had ik al). Omgerekend vier tientjes voor CI+ module, kom ik op 1259 uit. Levertijd kon niet worden gegeven, ik zou op een wachtlijst komen. Wacht nog wel even, WK is voor mij niet zo van belang.
Da's wel heel interessant. Ik ga eind juli (nog veeel nachtjes) een P42V20 of Philip 42 inch 9664 halen. Maar als de Pana te leveren is voor rond de 1250 dan wordt het zeker de V20.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kissyfur
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 16:23
Werd laatst ook glashard voorgelogen bij de MM. Heb me heilig voorgenomen een volgende keer de naam te vragen en een klacht in te dienen. Zo'n werknemer mag dan een baaldag hebben, tuurlijk, maar ga dan niet in de detailhandel werken; dit kost de baas rechtstreeks omzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02 09:30
dionibeatbox schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 17:44:
[...]
Winkels die VT20 al verkopen zijn dus:
- Media markt
- S&F
- Plattetv.nl
- Ben van dijk

Weet iemand waarom er problemen zijn met leveren van deze toestellen? Ik vind het verbazingwekkend dat de MM bijvoorbeeld al 3 weken de tv op voorraad heeft en dat vrij veel winkels nu nog zeker 2 weken moeten wachten voordat ze de tv kunnen leveren? :?
Mijn VT20 komt bij de Expert vandaan (hangt nu sinds 1 week aan de muur). Ik heb zelfs de bonus 3D-BluRay's al binnen. Hele fijne tv.
Leveringsproblemen zouden liggen bij de 3D-chips. De rest van de tv is ruim op voorraad, maar de 3D chips schijnen niet aan te leveren zijn. Of het waar is, weet ik niet. Het maakt mij ook niet echt uit.
Het enige waar ik nog op wacht, is de extra 3D-bril.

Oh Henkiepenkie, als je met een HD ontvanger aan de gang gaat, kun je ook via een test-kanaal van Astra naar een 3D demo kijken 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Daneel op 03-06-2010 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij MM moet je gewoon zeggen dat je weet dat ze niet mogen adverteren met de actie als het om bepaalde modellen gaat maar dat ze wel gewoon mee doen met de actie.

Ik kocht mijn 50 g20 voor 1139.
Pagina: 1 ... 29 ... 59 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor vragen over inspelen: hierover zijn de meningen verdeeld. En aangezien we op GoT eigen inzet verwachten: zoek het topic door voor verschillende meningen.

Hier vind je het service en hotelmenu, hiermee kan je zien hoeveel uur je TV al gespeeld heeft.

En hier kan je een break-in dvd downloaden, hiermee kan je je TV nlaten inspelen.