Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
morpheus schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 13:13:
[...]

je UPC box zou kunnen opnemen?
Ja, alleen harde schijf heb ik genoeg van liggen, om nou een upc hdd doos te bestellen heb ik geen zin in. Heb nu voor mezelf een 2e box voor 4 euro pm , hdd kost 12 pm ongeveer.

Maar uit je antwoord concludeer ik dus dat het niet kan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrQcue
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 19:40
Jij hebt hem dus ook bij S & F besteld begrijp ik? Heb je al iets gehoord over de levertijd of staat hij al bij je thuis ? Ik heb hem een paar dagen later dan die internet actie besteld voor 2000,-

Ik werd 2 weken geleden gebeld dat hij deze week geleverd zou worden. Ik hoop het natuurlijk wel maar ga er nog helemaal vanuit. Alhoewel die aswolk (wat het excuus zou zijn van de lange levertijd) allang weg is volgens mij.

Ach ja, wachten dan maar he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewfuz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:43
@hierboven

ik heb hem iig wel tijdens die s&f actie op de site besteld ( ook 2000 incluis bezorgen etc), Destijds wat mailtjes gehad dat levering uitgesteld is naar 28 mei, en dan dat ze hem zelf in magazijn zouden hebben.
Zelf hoop ik dat ze hem echt vrijdag binnenkrijgen en dan dus zaterdag bij mij afleveren :) (net zoals ze bij een expert klant deden, een paar pagina's terug, 21 mei binen @ magazijn --> zaterdag geleverd bij klant)

Echter denk ik dat het niet eerder wordt dan begin volgende week. Alles eerder is dan een mooie meevaller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
morpheus schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 13:15:
[...]

Als je dit topic had doorgenomen...
Ik dacht dat m'n aanwezigheid in dit topic wel duidelijk was he, wijsneus? :P
...had je allang geweten dat alle zaken enkel mogen adverteren met de adviesprijs, er is echter meer geld af te dingen dan het omgerekende bedrag van pond naar euro's. Kortom, gewoon vragen of de prijs kan droppen.
Waarom mogen buitenlandse zaken dan wel adverteren met prijzen <2600 euro? Sterker nog: als je gewoon je tv's importeert kun je ze voor 2200 euro online zetten :Y) Natuurlijk ben je dom als je die 2600 euro ook echt betaalt, maar het is wel de prijs waarmee ze moeten adverteren.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-07 21:38
Grrrrrene schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:28:
[...]

Ik dacht dat m'n aanwezigheid in dit topic wel duidelijk was he, wijsneus? :P

[...]

Waarom mogen buitenlandse zaken dan wel adverteren met prijzen <2600 euro? Sterker nog: als je gewoon je tv's importeert kun je ze voor 2200 euro online zetten :Y) Natuurlijk ben je dom als je die 2600 euro ook echt betaalt, maar het is wel de prijs waarmee ze moeten adverteren.
Wil je garantie van de Panasonic Nederland, zul je bij een retailer moeten kopen die gecertificeerd verkoper is voor Panasonic Nederland. Import tv's heb je dus niet dezelfde garantie op je toestel. Op die manier dwingen ze dat wel af.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 17:37
morpheus schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:44:
[...]

Wil je garantie van de Panasonic Nederland, zul je bij een retailer moeten kopen die gecertificeerd verkoper is voor Panasonic Nederland. Import tv's heb je dus niet dezelfde garantie op je toestel. Op die manier dwingen ze dat wel af.
NOT! Dit is net zoiets als de Party van de Verandering! Mooie praatjes en verkoop trucs maar in het echt loopt het toch allemaal net even anders en beter bij de tegenpartij ;)

Geen aanval hoor Morpeus

maaruh kopers laten zich niet weerhouden de tv gewoon bij een goedkopere partij te kopen die ook 2 jaar garantie heeft maar niet officiel dealer is. Wat ik bedoel is dat men niet allemaal in de verkoop praat trapt ..... beetje off topc maar de auto industrie heeft er helemaal aan handje van dat je vooral de grote beurt bij hun moet doen want dat maakt echt heel veel uit JAJA in mijn portemonnee idd.

Anyway. Iemand al de V20 gezien want die moet nu toch wel ergens in een magazijn staan :)

[ Voor 33% gewijzigd door freedzed6 op 26-05-2010 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
freedzed6 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 16:20:
[...]

NOT! Dit is net zoiets als de Party van de Verandering! Mooie praatjes en verkoop trucs maar in het echt loopt het toch allemaal net even anders en beter bij de tegenpartij ;)
Sorry, ik mis even wat je wilt zeggen door je woordkeuze (spreekwoorden, verwijzingen, etc). Waarom klopt het niet wat ik zeg?

[ Voor 5% gewijzigd door morpheus op 26-05-2010 16:33 ]

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-08 10:12
Ze zijn lekker snel met die Lumix actie. TNT stond net voor de deur met het pakketje.
Nog geen week geleden stuurde ik alles op. :)

Komt mooi uit, ik had namelijk nog geen fototoestel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:33
freedzed6 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 16:20:
[...]

Geen aanval hoor Morpeus

maaruh kopers laten zich niet weerhouden de tv gewoon bij een goedkopere partij te kopen die ook 2 jaar garantie heeft maar niet officiel dealer is. Wat ik bedoel is dat men niet allemaal in de verkoop praat trapt ..... beetje off topc maar de auto industrie heeft er helemaal aan handje van dat je vooral de grote beurt bij hun moet doen want dat maakt echt heel veel uit JAJA in mijn portemonnee idd.
Dat is onzin. Ja je krijgt op alle Europese modellen garantie van Panasonic, maar de service aan huis is dan niet gratis, dus je moet voorrijkosten betalen of zelf de TV naar de reparatie afdeling sturen. Ik wil gewoon geen gezeik en ik wil gewoon dat ze 'm compleet kosteloos thuis komen maken. Als iemand anders dat 'risico' wil lopen, dan is dat natuurlijk een eigen keuze.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X5-769
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-01 20:30
Ik ben wel even benieuwd of er nog veel mensen op een P50G20 wachten? Ik heb hem dik 2 weken geleden besteld bij de plaatselijke Harense Smid voor 1300 euro maar tot nog toe niks gehoord. Nou werd mij ook verteld dat het een kleine 2 weken zou duren. Maar ik wordt er niet geruster(lees ongeduldig) op met de paar reacties die ik lees van mensen die ook op dit toestel wachten, en dat Panasonic NL ze schijnbaar niet op voorraad heeft. Het is bij mij al zo ver dat ik de series welke ik normaal al lang gezien zou hebben opspaar om te kunnen kijken op dit nieuwe toestel. Tevens ben ik bang dat ik de camera actie op deze manier mis loop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
morpheus schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:44:
[...]

Als je het topic had doorgenomen, had je gezien dat dit al 'tig keer gemeld is >:) (de 2e post staat er niet voor de sier!)

Deze week 's kijken hoe het bij Saturn gaat: 18% korting op TV's >42" klinkt interessant. Bij MM is de NeoPDP-lijn van Panasonic op papier vaak uitgesloten, maar in werkelijkheid gebeurt het toch heel vaak dat mensen ook daarop korting krijgen (bij de "geen BTW"-acties bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Grrrrrene schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 20:13:
[...]

Als je het topic had doorgenomen, had je gezien dat dit al 'tig keer gemeld is >:) (de 2e post staat er niet voor de sier!)

Deze week 's kijken hoe het bij Saturn gaat: 18% korting op TV's >42" klinkt interessant. Bij MM is de NeoPDP-lijn van Panasonic op papier vaak uitgesloten, maar in werkelijkheid gebeurt het toch heel vaak dat mensen ook daarop korting krijgen (bij de "geen BTW"-acties bijvoorbeeld).
Bij Saturn is de NeoPDP-lijn ook uitgesloten, maar ik hoor het graag van je als je hem toch met 18% korting mee krijgt. :)

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-08 07:50
Zo de plasma hangt, ik heb deze ongeveer op 1/3 deel vanaf de bovenkant van het scherm op 95 cm gehangen, dit is wel een mooie kijkhoek al zeg ik het zelf. De meeste mensen die ik ken hebben hem echt gewoon een stuk hoger hangen.
Maar ik wou nog even weten, hebben jullie de TV ook allemaal op een geaard stopcontact aangesloten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hem niet geaard aansluiten, stopcontact is zonder aarde dus ik ben daar snel uit.

Als saturn daar toch in meegaat hoor ook ik dat graag.. dan ga ik deze week toch een tv kopen.. ik heb nog geen kast, voor mij de reden om nog te wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 17:37
Luuk1983 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 19:00:
[...]

Dat is onzin. Ja je krijgt op alle Europese modellen garantie van Panasonic, maar de service aan huis is dan niet gratis, dus je moet voorrijkosten betalen of zelf de TV naar de reparatie afdeling sturen. Ik wil gewoon geen gezeik en ik wil gewoon dat ze 'm compleet kosteloos thuis komen maken. Als iemand anders dat 'risico' wil lopen, dan is dat natuurlijk een eigen keuze.
Uiteraard vind iedereen deze aan huis service super. Ik ook . Geen gezeik etc denken ze maar de garantie is net afgelopen als het probleem zich voordoet. Helaas pindakaas. Dat is mij die 200-400 euro extra niet waard.

maar goed ieder zijn keuze geen probleem :)
Grrrrrene schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 20:13:
[...]

Saturn ja? hmz eens ff checken... die prijzen kunnen lager :)

Nog even een update dat de V20 42 inch deze of volgende week worden uitgeleverd! maar ja de winkels krijgen maar 3-6 stuks LOL.
Je kan ook zien dat webshops 28 Mei melden dus het is goed mogelijk dat ze vrijdag al beschikbaar zijn.

[ Voor 31% gewijzigd door freedzed6 op 26-05-2010 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:50
X5-769 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 19:18:
Ik ben wel even benieuwd of er nog veel mensen op een P50G20 wachten? Ik heb hem dik 2 weken geleden besteld bij de plaatselijke Harense Smid voor 1300 euro maar tot nog toe niks gehoord. Nou werd mij ook verteld dat het een kleine 2 weken zou duren. Maar ik wordt er niet geruster(lees ongeduldig) op met de paar reacties die ik lees van mensen die ook op dit toestel wachten, en dat Panasonic NL ze schijnbaar niet op voorraad heeft. Het is bij mij al zo ver dat ik de series welke ik normaal al lang gezien zou hebben opspaar om te kunnen kijken op dit nieuwe toestel. Tevens ben ik bang dat ik de camera actie op deze manier mis loop.
Mijn werd afgelopen zaterdag 2-2,5 week levertijd gemeld. Scheer & Foppen heeft de P50G20 voor vrijdag 4 juni op de site staan, maar de verkopers verwachtte eerder begin van de week daarna. Geen idee hoe dit bij de Harense Smid zal gaan, maar de 50 inch is nergens leverbaar.
Omdat panasonic problemen heeft met het snel leveren van sommige tv modellen mag je alvast je camera claimen door die actie voucher in te vullen en die samen op te sturen met een kopie van je bon. Wanneer je dan de tv ontvangt moet je die streepjescode van de doos ff nasturen en dan zou je je camera krijgen. Deze regeling had S&F in elk geval met panasonic getroffen, denk dat dit ook voor de andere winkels zal gelden die onder de actievoorwaarden vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:21
Brabso schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 20:22:
Zo de plasma hangt, ik heb deze ongeveer op 1/3 deel vanaf de bovenkant van het scherm op 95 cm gehangen, dit is wel een mooie kijkhoek al zeg ik het zelf. De meeste mensen die ik ken hebben hem echt gewoon een stuk hoger hangen.
Ik snap ook niet dat veel mensen de TV enorm hoog hangen.. Als ik sommige huizen bij ons in de buurt zie, dan hangen ze op 20cm van het plafond af..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dura
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-09 04:55
Het lijkt mij ook het meest natuurlijk het centrum van de tv iets onder ooghoogte te hebben; van nature staat onze blik niet recht vooruit maar iets naar beneden als romp, nek en hoofd verticaal staan, dus bij een hoger hangend scherm moet je steeds je hoofd iets naar achteren houden.
Wat natuurlijk ook kan is stoelen nemen waarbij je wat naar achteren ligt en dan de tv juist wel wat hoger hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceM
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:12
Na de aanschaf van mijn nieuwe G20 heb ik nu ook eindelijk HD tv via het glasvezel netwerk van KPN. Tijdens het kijken van de voetbalwedstrijd gisteren stoorde ik mij aan de interlacing artifects van o.a. de lijnen op het veld en de reclame borden. Ik heb mijn STB op 720p output gezet en ook op 1080i output, beide maakten geen verschil. Ook op de niet HD zender van SBS had ik hetzelfde probleem. Mijn vriendin heeft ook iTV van KPN met een normale (kleine) CRT tv en hier was het probleem niet.

Ik weet dus niet exact of het aan de TV ligt of aan de STB maar is er egens een instelling in de TV te vinden die ik aan/uit kan zetten om te kijken of daarmee het probleem verholpen is? Ik heb zitten kijken bij de beeld instellingen maar ik kan niets vinden over een de-interlacer oid...

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

IceM schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:21:
Na de aanschaf van mijn nieuwe G20 heb ik nu ook eindelijk HD tv via het glasvezel netwerk van KPN. Tijdens het kijken van de voetbalwedstrijd gisteren stoorde ik mij aan de interlacing artifects van o.a. de lijnen op het veld en de reclame borden. Ik heb mijn STB op 720p output gezet en ook op 1080i output, beide maakten geen verschil. Ook op de niet HD zender van SBS had ik hetzelfde probleem. Mijn vriendin heeft ook iTV van KPN met een normale (kleine) CRT tv en hier was het probleem niet.

Ik weet dus niet exact of het aan de TV ligt of aan de STB maar is er egens een instelling in de TV te vinden die ik aan/uit kan zetten om te kijken of daarmee het probleem verholpen is? Ik heb zitten kijken bij de beeld instellingen maar ik kan niets vinden over een de-interlacer oid...
IFC aan/uit zetten?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
wat doet dat IFC nou precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
Algemeen vraagje die hier wellicht beantwoord kan worden. Mijn komende 50VT20 wordt geleverd met een http://www.vogels.com/web...LCDPLASMA-WALL-SUPPOC.htm

Dit type is echter geschikt tot 50". In principe voldoende maar ik vraag me af of er redenen te verzinnen zijn dat een http://www.vogels.com/web...LCDPLASMA-WALL-SUPPOC.htm geschikter is omdat het geschikt is voor 40" tot 65"?

Iemand wat kennis hiervan?

Andere vraag. Bestaan er anti-diefstal systemen en zijn die bruikbaar met bovenstaande ophanging? Want deze ophanging is wel erg simpel om de tv weg te tillen.

[ Voor 14% gewijzigd door morpheus op 27-05-2010 11:37 ]

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Nu online
Heb de 42g20 nu ook in huis. 950 voor betaald, en zelf opgehaald in de buurt bij bobshop.

Ik hoor die zoem wel, mijn vorige samsung le32r81 lcd was gewoon stil, maargoed. Meteen een stukje book of eli gekeken, heerlijk. Zwart is eindelijk zwart, iets waar ik me aan begon te irriteren bij mijn oude lcd.

Wat is een goede manier om de tv in te spelen ? Of hoeft het niet echt ?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbee1958
  • Laatst online: 19:49
Morpheus:Algemeen vraagje die hier wellicht beantwoord kan worden.

Zelf heb ik deze afweging ook moeten maken maar dan met de efw-8305 versus efw-8405. (ik heb dus voor mijn 50g20 de 8305 genomen)

Technisch zijn er geen verschillen (ik denk ook niet in jouw geval) maar als je dus een 50 inch ophangt dan zit je aan de limiet. (maar wel ruimschoots veilig).

Alleen als je in de toekomst overweegt groter te gaan dan kan het een overweging zijn om alvast de steun te nemen die die grotere tv ondersteunt.

Er zijn wel diefstalsystemen te verkrijgen (google hier maar eens op), maar of dat het dievengilde echt tegen houdt? (als ze je deur open willen (en kunnen) breken dan kunnen ze vast ook wel een kabeltje doorknippen. Maar ja het kan ook net de drempel zijn die maakt dat je tv nog hangt (of van woede kapotgeslagen is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:28
6pack15 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:44:
Heb de 42g20 nu ook in huis. 950 voor betaald, en zelf opgehaald in de buurt bij bobshop.

Ik hoor die zoem wel, mijn vorige samsung le32r81 lcd was gewoon stil, maargoed. Meteen een stukje book of eli gekeken, heerlijk. Zwart is eindelijk zwart, iets waar ik me aan begon te irriteren bij mijn oude lcd.

Wat is een goede manier om de tv in te spelen ? Of hoeft het niet echt ?

Alvast bedankt!
Dit is een erg handige link over inspelen. [Plasma] Panasonic 2010 - X24, S24, C2, U2, S2, G20, G25

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Nu online
Bedankt! Nog een klein vraagje over die wk actie. Je moet ook de streepjescode meesturen.
1. Is dat de streepjescode op de zijkant van de doos ?
2. Is een foto van de streepjescode ook voldoende ? (desnoods gooi ik dat stuk karton onder de scanner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManTra
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 20:27

ManTra

mooh?

PisPix schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 10:31:
[...]

Geen idee... ik heb het nog niet aan de praat. Heb 1 Freecom externe HD met 120 Gb en een 40 Gb Freecom traveler geprobeerd, beide werden niet ondersteund door de tv.
Samsung G2 portable 640 Gb (zonder exteren voeding) werkte prima. is een 2.5 inch schijfje. Live/Interactief opnemen geprobeerd (op NL3 HD) en dan kijken met tegelijk opnemen. Ging bij mij prima. :)

[ Voor 0% gewijzigd door ManTra op 27-05-2010 12:01 . Reden: inches ]

blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
6pack15 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:58:
Bedankt! Nog een klein vraagje over die wk actie. Je moet ook de streepjescode meesturen.
2. Is een foto van de streepjescode ook voldoende ? (desnoods gooi ik dat stuk karton onder de scanner)
Die witte sticker is er gewoon af te trekken, wanneer je het een beetje voorzichtig doet. Heb deze op het a4tje van de bonkopie geplakt. Nog geen camera ontvangen, maar zal wel goed zijn zo.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Nu online
Atomsk schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 12:05:
[...]

Die witte sticker is er gewoon af te trekken, wanneer je het een beetje voorzichtig doet. Heb deze op het a4tje van de bonkopie geplakt. Nog geen camera ontvangen, maar zal wel goed zijn zo.
Nee dat gaat me niet lukken :P , heb inmiddels maar het karton uitgeknipt en de ribbels zeg maar eraf getrokken, dus nu ligt hij al in de brievenbus :P.

Kan er niet omheen, maar wat is de 42 opeens groot in mijn kamer... pff. Naja duurt ook maar twee weekjes denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
True,
Ik dacht de eerste avond ook... wow...
Nu denk ik: Hmm.. 50" zou ik best kunnen hebben. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hé guys,
ik ben een PX80E 42" HD-ready gewoon en ben aan het overwegen om misschien ietsje groter te gaan ... 47 of 48" ... 50" is me net dat ietsje te groot om hier in de kamer te hebben maar dan in Full-HD met de laatste nieuwe technieken aan boord en waar bij zwart echt zwart is.
Graag ook eventueel klaar voor WiFi ... netwerk mogelijkheden .... YouTube mogelijkheid ... 3D ... weet ik nog zo niet of dat eigenlijk wel zin heeft ...

Welke neem ik me dan best .. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 12:56:
Hé guys,
ik ben een PX80E 42" HD-ready gewoon en ben aan het overwegen om misschien ietsje groter te gaan ... 47 of 48" ... 50" is me net dat ietsje te groot om hier in de kamer te hebben maar dan in Full-HD met de laatste nieuwe technieken aan boord en waar bij zwart echt zwart is.
Graag ook eventueel klaar voor WiFi ... netwerk mogelijkheden .... YouTube mogelijkheid ... 3D ... weet ik nog zo niet of dat eigenlijk wel zin heeft ...

Welke neem ik me dan best .. :?
Panasonic 46g20 lijkt me, zit viera cast op (ben ik nu mee aant kloten) dat is youtube en netwerkmogelijkheden. Geen 3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkik
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-11-2024

koelkik

Be positive!

ManTra schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 12:00:
[...]

Samsung G2 portable 640 Gb (zonder exteren voeding) werkte prima. is een 2.5 inch schijfje. Live/Interactief opnemen geprobeerd (op NL3 HD) en dan kijken met tegelijk opnemen. Ging bij mij prima. :)
Heb een Toshiba StorE Steel 500GB en deze wordt niet door de TV herkend :( . Heb Panasonic om een lijst met werkende drives gevraagd, maar nog geen antwoord.

Groeten.

[ Voor 23% gewijzigd door koelkik op 27-05-2010 13:45 . Reden: Quote aangepast ]

MSI K8N Neo Platinum / Athlon 64 3000+ / 1gb /120 gb + 20 gb / Win XP Pro+SP2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PisPix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 22:17
ManTra schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 12:00:
[...]

Maar wel kijken naar dezelfde zender als het opnemen neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6pack15 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 13:24:
[...]

Panasonic 46g20 lijkt me, zit viera cast op (ben ik nu mee aant kloten) dat is youtube en netwerkmogelijkheden. Geen 3d
Ik kom net van de MM hier in Oostakker Belgie .... ik heb geinformeerd naar de G20 46", nog niet binnen maar wel in bestelling.
Max. adviesprijs van Panasonic uit --> 1250€
Dat wordt in de MM dus 1249€ zei de man me.

Ik heb er wel de 50" V20 mogen bewonderen in 3D en dat was echt WAUW !
Wordt geleverd MET 2 brilletjes in tegenstelling met Samsung .... daar moet je alles apart nog gaan bijkopen en ook is het 3D-effect bijlange zo goed niet als op de PANASONIC .... kwam de man mij ongezouten te zeggen.
Maar om daar nu echt een 3-tal uur op te moeten kijken .... niet echt iets voor mij als je het mij vraagt.
Leuke (dure gadget) als je het mij vraagt.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2010 07:10 . Reden: verbetering aangebracht, zie vetgedrukt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasNation
  • Laatst online: 17:17
Zie net pas die Lumix actie :D. Hoewel mijn webwinkel officiele retailer is, ga ik ze niet in de problemen brengen. Dus heb de prijs op de aankoopbon maar ge-photoshopped naar €1049 haha. Hopelijk krijg ik nog een gratis cameratje :D. Niet dat ik hem nodig heb, maar leuk cadeautje voor me zusje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Ik heb mijn tv eind maart gekocht, zou ik nog mee kunnen doen aan de actie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02 09:30
Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 15:13:
[...]
Wordt geleverd MET 2 brilletjes in tegenstelling met Samsung .... daar moet je alles apart nog gaan bijkopen en ook is het 3D-effect bijlange zo goed niet als op de Samsung .... kwam de man mij ongezouten te zeggen....
"Bijlange zo goed niet als op de Panasonic" bedoel je, neem ik aan?

Ik heb beide uitgebreid vergeleken en de Samsung kwam duidelijk onrustiger over en had duidelijk last van crosstalk. Mijn vrouw zei zelfs "Die wordt het zeker niet". Voor de Panasonic viel ze als een blok (niet letterlijk), dus de 50"VT20 is het geworden. Hij staat nu op een kastje, waarboven die komt te hangen. Ik moet de beugel nog tegen de muur schroeven, maar ik mis nog een kabeltje (komt morgen) voor ik hem ophang. Maar een beeldje... :9~ Ahum... kwijlen is niet netjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-07 19:12
Effe met een föhn erop en je trekt hem zo los.

Heb die van mij eergister opgestuurd .. nou hopelijk komt ie snel binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Nu online
BasNation schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 15:29:
Zie net pas die Lumix actie :D. Hoewel mijn webwinkel officiele retailer is, ga ik ze niet in de problemen brengen. Dus heb de prijs op de aankoopbon maar ge-photoshopped naar €1049 haha. Hopelijk krijg ik nog een gratis cameratje :D. Niet dat ik hem nodig heb, maar leuk cadeautje voor me zusje.
Lijkt me dat dat niet zoveel uitmaakt , de prijs die winkels betalen heeft panasonic al binnen. Hoeveel marge zon winkel erop pakt is aan hun ... lijkt mij iig. Op mijn bon staat handgeschreven dat hij voor 950 weg mocht haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:12
2e Pinksterdag even in de stad, was immers lekker weer om even een terrasje te pakken, maar ook tijd over om plattetv.nl in te lopen. Daar stond een TX-P50VT20 aan met 3D materiaal erop. De verkoper kwam zelf met de 2 brillen aan om eens rustig te kijken.

Met grote verbazing heb ik gekeken. Wist niet dat 3D al zo goed op een tv te zien was. Ze hadden de film "Het regent gehaktballen" aan staan, niet normaal die effecten zeg. Later werd een demo opgezet met de grand canyon in 3D... werkelijk, het water komt op je af!

Oke, ligt misschien aan mij ik heb nog geen moderne 3D film gezien in de bios (zoals Avatar of Alice) maar ik ben echt overtuigd dat de techniek goed werkt. Op het laatst liet hij ook een live (satelliet) wedstrijd zien van Roland Garros, en dat zag er ook onwijs goed uit.

Mijn oude Loewe 32 inch (crt) gaat vervangen worden, wilde eerst 3D links laten liggen, maar deze 30 min ervaring heeft mij overtuigd dat het nu al goed werkt. Alleen 3D films zal we even duren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Denk toch dat die bril tegen gaat staan als je dat ding uren op hebt. B)
Ik wacht wel op de volgende generatie zonder bril.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BasNation schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 15:29:
is geen probleem lijkt me,ik had 925euro op de bon staan en camera is al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan hem ook uitknippen en met karton en al opsturen. Had ik ook gedaan toen er een actie was met gratis BRD-speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie de g20 nu boven deze pagina staan voor 899 (42 inch). Vele zaken zullen meegaan met deze prijs neem ik aan. Iemand al bij saturn geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

X5-769 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 19:18:
Is op voorraad bij cameranu.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de VT20 ook een week of 2 geleden aangeschaft bij S&F voor de speciale prijs. Nog geen bericht gekregen dat hij binnen is. We wachten wel af.

Ik heb nog wel 2 vragen. Ik wil de TV graag zo plat mogelijk aan de muur hebben, heeft iemand een link naar een ophangconstructie? Edit: ik heb zelf even gezocht en vond deze beugel van Vogel

Nu ligt er kabel van UPC, maar ik hoorde dat schotel toch beter beeld geeft. Wat ben je kwijt voor een kwalitatief goede schotel en wat heb je nog meer nodig?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2010 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was dat in Nijmegen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2010 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg net huis aan huis blad en foto klein verkoopt alles btw vrij vanaf woensdag de 26e t/m de 30e, gisteren gestart dus.. er staan hele kleine bijna onleesbare voorwaarden onder en ik zie met pijn en moeite dat het alleen om voorraad artikelen gaat en de pana doet (net als bij saturn) niet meer aan de actie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phil Hinton AVF Editorial Manager van AVForums heeft de nieuwe V20 binnen en ondertussen draait die zijn eerste uurtjes. Zwartwaarden op het oog gelijk aan de VT20....... :P
Dus dat is een goed begin.

Medio volgende week (na 100 uur en schrijven) wordt de review verwacht

V20 topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:45
Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 15:13:
[...]

Ik kom net van de MM hier in Oostakker Belgie .... ik heb geinformeerd naar de G20 46", nog niet binnen maar wel in bestelling.
Max. adviesprijs van Panasonic uit --> 1250€
Dat wordt in de MM dus 1249€ zei de man me.

Wordt geleverd MET 2 brilletjes in tegenstelling met Samsung .... daar moet je alles apart nog gaan bijkopen en ook is het 3D-effect bijlange zo goed niet als op de Samsung .... kwam de man mij ongezouten te zeggen.
Maar om daar nu echt een 3-tal uur op te moeten kijken .... niet echt iets voor mij als je het mij vraagt.
Leuke (dure gadget) als je het mij vraagt.
Voor die prijs heb ik de 50 inch G20 in belgie ;) (winkel in brugge www.deltavox.be) :p ten laatste volgende week heb ik hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbee1958
Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 19:06:
Ik heb de VT20 ook een week of 2 geleden aangeschaft bij S&F voor de speciale prijs. Nog geen bericht gekregen dat hij binnen is. We wachten wel af.

Ik heb nog wel 2 vragen. Ik wil de TV graag zo plat mogelijk aan de muur hebben, heeft iemand een link naar een ophangconstructie? Edit: ik heb zelf even gezocht en vond deze beugel van Vogel
Ik heb de 50g20 zelf ook hangen op deze efw8305. Mooi strak aan de muur en stevige ophanging. Ik had voor de zekerheid een haaks verloopstukje gehaald voor de hdmi kabel maar die bleek niet perse nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-08 07:50
Ik heb inderdaad ook de efw8305, alleen die waterpas die erin zit kun je wel wegflikkeren, als je daar vanuit moet gaan heb je 1 hoek op de grond en de andere hoek aan het plafond maar goed voor de rest wel goede beugel.
Ps knullige vraag van mij ; ik heb zojuist mijn pan 50g20 aangesloten met ziggo en een ci module en het is allemaal goed gelukt...maar nu valt mij op dat als ik HD uitzendingen bekijk ik geen onderteling heb, is dit normaal of kan je dat instellen , bv. op discovery hd heb ik het niet maar op gewone discovery wel ?
Hetzelfde geldt voor veronica, gewoon veronica is goed maar veronica hd geen ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Brabso schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 22:21:
Ik heb inderdaad ook de efw8305, alleen die waterpas die erin zit kun je wel wegflikkeren, als je daar vanuit moet gaan heb je 1 hoek op de grond en de andere hoek aan het plafond maar goed voor de rest wel goede beugel.
Ps knullige vraag van mij ; ik heb zojuist mijn pan 50g20 aangesloten met ziggo en een ci module en het is allemaal goed gelukt...maar nu valt mij op dat als ik HD uitzendingen bekijk ik geen onderteling heb, is dit normaal of kan je dat instellen , bv. op discovery hd heb ik het niet maar op gewone discovery wel ?
Hetzelfde geldt voor veronica, gewoon veronica is goed maar veronica hd geen ondertitel.
Veronica en SBS zijn vanaf 1 juni pas officieel in HD beschikbaar dus ik verwacht daar nog wel ondertitels.

edit: net even gechecked maar al die kanalen hebben digitale ondertitels. Ik gebruik zelf een losse decoder, maar neem aan dat je die ook via de ingebouwde tuner kan gebruiken.

[ Voor 9% gewijzigd door Shiver23 op 27-05-2010 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:12
fulgore schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 17:31:
Klopt, dat is misschien enige nadeel, maar ik als brillen drager had er geen moeite mee.
Yip.. in de Molenstraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:46
Zojuist bij Harense Smid de P42 G20 besteld voor 1208 euro, incl verwijderingsbijdrage.
Zit alleen wel 2 tot 3 weken levertijd op, maar dat overleven we wel. Ben dan toch iemand die liever naar een winkel gaat.

Edit, correctie, de 46"

[ Voor 6% gewijzigd door Ritchie op 28-05-2010 10:19 ]

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werken jullie de kabels weg? Kabels onder de TV langs is ook niet mooi als je hem aan de muur hebt hangen. Is frezen de enige mogelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManTra

ManTra

mooh?

PisPix schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 14:41:
[...]

Maar wel kijken naar dezelfde zender als het opnemen neem ik aan?
uiteraard, er zit maar 1 digitale tune in. je kan wel een andere input kiezen om naar te kijken. voor een bluray of dvd bijvoorbeeld.

blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Ritchie schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 22:54:
Zojuist bij Harense Smid de P42 G20 besteld voor 1208 euro, incl verwijderingsbijdrage.
Zit alleen wel 2 tot 3 weken levertijd op, maar dat overleven we wel. Ben dan toch iemand die liever naar een winkel gaat.
Vergis je je niet ?! Standaard prijs van de G20 is €1049,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManTra

ManTra

mooh?

Brabso schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 22:21:
..maar nu valt mij op dat als ik HD uitzendingen bekijk ik geen onderteling heb, is dit normaal of kan je dat instellen , bv. op discovery hd heb ik het niet maar op gewone discovery wel ?
Vergeet niet ondertitels AAN te zetten. deze worden apart meegestuurd bij de HD kanalen. aanzetten kan op de afstandsbediening met de 'sttl'-knop geloof ik. anders via het 'option' menu. staatt allemaal ook braaf in de handleiding. :)

blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foei foei :) wat een een mooi beeld :9~ van een Postzegel scherm naar een mega mooi plasma scherm VT50 als mensen nog twijfelen niet doen,3d Mooi 8) Ziggo beeld Mooi,nu nog zoekende naar geschikte beugel,en laat je niet leiden wat in de folders staan over die prijzen, ik ben Expert binnen gelopen en heb hem voor 2250 meegenomen ( werdt hij ook nog afgeleverd ook),

Nu aan het stoeien met dlna AVCHD volop te vinden en te downloaden,wat ik wel minder vind is dat vierra tools ( ik bedoel internet TV ) weinig keus en wat erop zit is niet echt je van het. hoop in de toekomst bijvoorbeeld op uitzending gemist ofzo!!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buffy1966 schreef op zondag 23 mei 2010 @ 13:23:
[...]

Op 23/3/2010 zijn de modellen TX-P42VT20E en TX-P46VT20E gecertificeerd voor DivX HD1080p (1920x1080).
Dus ik neem aan dat deze er nog gaan komen.
Omdat een 46VT20 voor mij erg interessant zou zijn, wilde ik weten of deze nou wel of niet in Europa wordt geleverd. Ik heb daarom een mail gestuurd naar DivX.com. Hieronder de mailwisseling:

Mijn mail:
Your Issue:
Dear Sir/Madam,

After studying the certified televisions for DivX HD1080P I noticed that the Panasonic TX-P46VT20E was listed. Until now Panasonic has not provided any information whether this television will go in production, nor that they have even developed it. Thats why I'm surprised to see that it has been certified.

I would be very interested in this particular model, so therefore I have two questions:

Is the certificate based on information provided by Panasonic or is this certicate given to an actual tangible television?

Does it mean that this television will be released in the future?
Antwoord:
On 5/27/2010 DivX responded:
Dear DivX user,
Thanks for contacting DivX!!
That is an actual device that Panasonic sent to us, however that list is a Worldwide list and I've done some checking into and I believe as of right now that device is only available in Japan. We apologize for the inconvenience this may have caused you.
Regards,
DivX Support
Ik denk dus dat ze bij Panasonic eerst gaan kijken hoe de huidige modellen in Europa lopen alvorens de 46" versie in te gaan voeren. Dat kan dus nog wel even duren. (ik hoop echter dat ik ongelijk heb :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daneel schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 16:54:
[...]

"Bijlange zo goed niet als op de Panasonic" bedoel je, neem ik aan?
Uiteraard de Panasonic ... oeps :$
Effe verbeteren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbee1958
Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 22:54:
Hoe werken jullie de kabels weg? Kabels onder de TV langs is ook niet mooi als je hem aan de muur hebt hangen. Is frezen de enige mogelijkheid?
Hier heb ik de efa8835 voor gebruikt. Past heel netjes bij de tv en steun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
Tweakers,

Ik heb een p42g20 met een CI+ module van ziggo. De smartcard is geactiveerd en tv kijken gaat goed. Nu heb ik gister een onkyo a9511 versterker aangesloten met speakers. Deze is met tuulp stekkers op de audio uit aangesloten.

Nu heb ik het volgende probleem: ik krijg alleen geluid over mn versterker op ned 1 en bijv het ziggo info kanaal. De kanalen waar 'versleuteld' staat krijg ik dus geen geluid over mn versterker. Wel gewoon beeld en geluid via de tv zelf.

Weet iemand of ik nog wat moet instellen of hoe dit komt? Volgens ziggo blijven de overige kanalen op versleuteld staan... En aangezien ik merk dat bij niet versleutelde kanalen het wel werkt, denk ik dat het daaraan ligt.

Wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
Update: via de samsung ontvanger gaat het geluid wel goed via de versterker. Het heeft dus te maken met de module vs de tv instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ferra schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 10:06:
Update: via de samsung ontvanger gaat het geluid wel goed via de versterker. Het heeft dus te maken met de module vs de tv instellingen.
Paar pagina's terug heeft iemand van Panasonic helpdesk bevestigd dat je voor geluid van de CI+ module alleen de optische uitgang kan gebruiken (bij gecodeerde kanalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:46
fulgore schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 23:07:
[...]

Vergis je je niet ?! Standaard prijs van de G20 is €1049,-
Je hebt gelijk, het is de 46" versie.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren maar eens Avatar: The Game in 3D gedaan op de VT20.
Ik had in de MM in Duitsland in aan aparte ruimte een Samsung gezien die een 2D game in 3D deed omzetten, maar dat vond ik toch nog niet zo super, je zag gewoon dat het geen content was die origineel 3D bedoelt is.

Nu is de game van Avatar ook niet 'vol' 3D zoals het kan, maar wel gemaakt voor 3D beelden. Het zag er mooi uit, de filmpjes iets minder, maar dat ligt denk ik ook aan de resolutie van die filmpjes in de game. In-game beelden zijn mooier als de filmpjes.....

Laten we hopen dat Sony het helemaal waar gaat maken met de 3D games/demos, we zullen in juni zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Laatst online: 20:32
Hoe lang is het snoer van de G20 42 of 46"(als daar verschil in zit). Moet dit weten ivm sleuven frezen in nieuwe woning.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Laatst online: 07:52
Dat snap ik niet? Als het (voedings?)snoer 1m50 lang is, ga jij een sleuf van 1m50 frezen? En wat als nu je stopcontact 2m verderop zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jckx
  • Niet online
ruward schreef op maandag 24 mei 2010 @ 22:51:
[...]
Je moet de kanalen die je wil zien in een favorieten lijst kopiëren. Lees de handleiding eens.
Ik bedoel niet dat ik een Favorieten lijst wil maken, maar dat de optie Kanaallijst gewoon niet in het DVB-C menu staat. En ja, ik heb de handleiding gelezen, maar kan er niks over vinden (of ben ik nu blind...? :/ )

Iemand anders een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fulgore schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 17:31:
Ik niet. Ik zie dat er de komende 5-10 jaar nog niet komen. En als het er al komt werkt het k*t, want je moet precies recht voor de tv zitten. Leuk als je een gezin met 2 kinderen hebt en achter elkaar moet gaan zitten om 3D te zien |:(

Mijn vriendin is gisteren een rondje wezen maken in Enschede. Volgens mij gaat het niet helemaal lekker met de MM daar, de prijs wil absoluut niet omlaag, tenzij je een 3D BD speler erbij haalt, dan kunnen ze voor 2800 euro de TV plus BD speler aanbieden. Tsja, daar zijn we dan snel klaar :Y) Als ik zo lees dat Expert voor 2250 een VT20 wil verkopen, moeten we daar maar 's kijken, maar nogmaals: eerst langs Saturn of ze misschien toch 18% korting op de NeoPDP's geven (broer van m'n vriendin wil er ook een nml, is toch >4k omzet erbij) :)

Komt er trouwens niet binnenkort een PS3 uit met HDMI 1.4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ps3 schijnt met een firmware update van hdmi 1.3 naar hdmi 1.4 te gaan. of dat echt volledig gaat werken weet ik niet (wie kan mij/ons dat wel vertellen???).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Laatst online: 20:32
Raymond schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 10:53:
Dat snap ik niet? Als het (voedings?)snoer 1m50 lang is, ga jij een sleuf van 1m50 frezen? En wat als nu je stopcontact 2m verderop zit?
De TV komt aan een schouw te hangen om het snoer/kabels moeten een bochtje om.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Laatst online: 07:52
Grrrrrene schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:56:
Volgens mij gaat het niet helemaal lekker met de MM daar, de prijs wil absoluut niet omlaag, tenzij je een 3D BD speler erbij haalt, dan kunnen ze voor 2800 euro de TV plus BD speler aanbieden.
De MM in Zwolle rekent 2399 voor een VT20, verder niet naar korting geïnformeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dura
[b][message=34077902,noline]Nu heb ik het volgende probleem: ik krijg alleen geluid over mn versterker op ned 1 en bijv het ziggo info kanaal. De kanalen waar 'versleuteld' staat krijg ik dus geen geluid over mn versterker. Wel gewoon beeld en geluid via de tv zelf.
Hier hetzelfde verhaal; ik heb gisteren de 42G20 ontvangen die m'n 'oude' 37X80 vervangt die ik voor een goede prijs kon verkopen; meer details meer dynamiek, groter beeld en betere tv ontvangst dankzij digitaal.
Eerlijk gezegd, als het niet door omstandigheden een goed idee was om over te stappen had ik net zo lief bij de 37X80 gebleven, daar was ik heel tevreden mee, en zoals de wijze zegt: het betere is de vijand van het goede.
Verder vind ik THX de meest zachte, natuurlijke kleuren geven maar voor mijn gevoel gaat dat wel flink ten koste van de dynamiek; bijvoorbeeld zonlicht wordt vrij vlak.
Vloeken in de kerk, maar daarom geef ik de voorkeur aan Cinema voor video; misschien minder kleurecht, maar warmer en meer dynamisch, en ik kijk voor m'n lol, als ik realisme wil zien loop ik wel naar buiten >:) .

Over naar het geluid, dat is een probleem; ik heb een muziekgericht 2.0 systeem en de RCA's werken niet bij gecodeerde digitale tvkanalen.
Dat heb ik op drie manieren aangepakt:
1) video werkt wel, dat gaat dus nog gewoon via de RCA's en geeft uitstekend geluid.
2) voor digitaal tv-kijken heb ik een een kabeltje gelegd van de tvhoofdtelefoonuitgang naar de versterker.
Dat werkt op zich goed, maar geeft wel een veel zachter signaal, dat ook minder dynamisch klinkt. :(
Vervelend is ook dat bij overschakelen naar een andere bron de versterker daardoor veel te hard staat.
3) een optische kabeltje van de tv naar m'n geliefde MHDT Havana DAC: geeft prima geluid, nadeel is dat ik iedere keer op m'n knieen moet om de switch op de achterkant van de DAC om te gooien. :(

Het feit dat er geen geluid uit de RCA's komt kan m.i. geen copyright geneuzel zijn; er komt immers wel geluid uit de andere audio-uitgangen. 8)7
Het lijkt mij een hinderlijke bug en ik heb al bij Panasonic via de importeur gevraagd of hier heel asjeblieft wat aan kan gebeuren (heb overigens firmware 2.00.6); ik raad iedereen aan die hier last van heeft ook te vragen om een aanpassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewfuz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:43
Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 19:06:
net even S&F klantenservice gebeld, daar zeiden ze dat ze mijn order (=50vt20) maandag binnen zouden krijgen van leverancier (volgens verwachte leverdatum zou dat vandaag zijn). Dan zouden ze contact opnemen en op zn vroegst woensdag kunnen bezorgen.

hmm we wachten wel af idd, maar die laatste loodjes wegen wel zwaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Panasonic heeft gewoon problemen met het uitleveren aan de leveranciers van de VT20. Heb hier bij lokale winkels geinformeerd voordat ik naar de MM in Duitsland ging en hier wisten mij zowel Harense Smid, Maxwell en BCC te vertellen dat ze hem waarschijnlijk zowiezo de komende maand nog niet konden leveren en de maand daarna was een twijfel.

Ik heb ook nog geinformeerd bij Jack Waayen, een regionale tv specialist zaak en daar was de levertijd nog langer.

Laten we hopen voor jullie dat S&F het beter geregeld heeft met Panasonic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X5-769
De levertijd op mijn 50G20 begint me ook op te breken. Zit nu een kleine 3 weken te wachten op dit toestel.
Gelukkig wel inmiddels met de winkel kunnen regelen dat ik sowieso de camera niet mis ga lopen. Zelfs al getwijfeld om de huidige bestelling bij de Harense smid te cancelen en hem bij camera.nu op te halen. Maar hij past niet in de auto en heb geen zin om 30 euro te gaan betalen voor bezorging. Bovendien kan de Harense Smid er ook weinig aan doen dat ze hem niet kunnen leveren.

EDIT: Net met hoofdkantoor gebeld. Levertijd onbekend :(.

[ Voor 5% gewijzigd door X5-769 op 28-05-2010 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCRD73
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-06-2010
Na anderhalve maand wachten is eindelijk mijn P50G20S binnen bij de winkel. Maar voor 1209 euro was het het wachten in principe natuurlijk wel waard. :)
Het was een lange zit. 17 april besteld. 7 mei werd 16 mei, 16 mei werd 23 mei en nu is tie er. Een pak van mijn hart want het WK nadert met rasse schreden.
PS: weet iemand of je ook met een nederlands rabobankpasje via bancontact kunt betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X5-769
RCRD73 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 17:43:
Na anderhalve maand wachten is eindelijk mijn P50G20S binnen bij de winkel. Maar voor 1209 euro was het het wachten in principe natuurlijk wel waard. :)
Het was een lange zit. 17 april besteld. 7 mei werd 16 mei, 16 mei werd 23 mei en nu is tie er. Een pak van mijn hart want het WK nadert met rasse schreden.
PS: weet iemand of je ook met een nederlands rabobankpasje via bancontact kunt betalen?
Goede prijs. Waar heb je hem vandaan ? Ik heb 1300 voor de zwarte versie betaald bij Harense Smid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCRD73
Bij de iishop. Voor de mensen die zoeken naar de VT20; hij is daar momenteel op voorraad. Volgens mij voor 2030 euro. Maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RCRD73 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 17:53:
Bij de iishop. Voor de mensen die zoeken naar de VT20; hij is daar momenteel op voorraad. Volgens mij voor 2030 euro. Maar dat weet ik niet zeker.
Heb je de prijs op mail??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dura
Oh ja, mocht er nog iemand geïnteresseerd zijn de kleur van de 42G20; het ding is gewoon zwart, pikzwart, ook in vol licht. Het enige dat een beetje blauwgrijzig oplicht is een vreemde in het materiaal ingebakken streep aan de onderkant van het scherm; de marineblauwe foto's kloppen gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCRD73
Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 18:08:
[...]

Heb je de prijs op mail??
Ja, is wel van een tijdje terug. Maar hier in het topic is het nog een paar keer voorbijgekomen volgens mij.

On Sat, March 20, 2010 6:07 pm, RC wrote:
Hallo, wat is de prijs en levertijd van deze TV?
TXP50VT20 TX P50VT20 FULL HD 600HZ 3D PLASMA TV 50"
[TXP50VT20] - [Panasonic] Mail voor de Prijs
Email ons voor de levertermijn

En is ook al iets bekend over de P50V20?

Antwoord:

Hallo,

TXP50VT20: 2030 euro

Over de V20 hebben we nog geen info, maar deze komt op de website van
zodra we meer weten.

Voor meer vragen of informatie kan je ons gerust bereiken tijdens de
openingsuren op het volgende nummer: +32(0)16.81.31.58

Met Vriendelijke Groeten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Folder van fotoklein: vt20 uit voorraad leverbaar (met bril en dongle, geen prijs in de folder).

Ik ga nu eens op zuidplein kijken bij saturn vanwege de btw actie.. kom er dus op terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RCRD73 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 18:21:
[...]

Ja, is wel van een tijdje terug. Maar hier in het topic is het nog een paar keer voorbijgekomen volgens mij.

On Sat, March 20, 2010 6:07 pm, RC wrote:
Hallo, wat is de prijs en levertijd van deze TV?
TXP50VT20 TX P50VT20 FULL HD 600HZ 3D PLASMA TV 50"
[TXP50VT20] - [Panasonic] Mail voor de Prijs
Email ons voor de levertermijn

En is ook al iets bekend over de P50V20?

Antwoord:

Hallo,

TXP50VT20: 2030 euro

Over de V20 hebben we nog geen info, maar deze komt op de website van
zodra we meer weten.

Voor meer vragen of informatie kan je ons gerust bereiken tijdens de
openingsuren op het volgende nummer: +32(0)16.81.31.58

Met Vriendelijke Groeten,
AAAAH :) Heb in april daar ook gehoord. Dan stond hij al 2150 ofzoiets. Was wel handig geweest dat hij nog lager nu stond. Kon ik laagste prijs garantie bij mijn dealer aanvragen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Wat is eigenlijk het verschil tussen Panasonic Viera TX-P50G20 en de Panasonic Viera TX-P50G20ES?

Wil morgen naar de stad om een kijkje te nemen maar in de pricewatch zie ik dat de ES versie 200 euro meer kost. Dus wat is het verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Correct me if i'm wrong, maar de S staat voor Silver. Het enige verschil is dus de kleur. De E moet stiekem eigenlijk ook bij de normale G20 staan, die staat namelijk voor Europa.

edit:
Effe op Kieskeurig gekeken en dan zie ik ook geen verschillen, behalve de kleur.

Kieskeurig.nl - P50G20
Kieskeurig.nl - P50G20ES

@onder: Ja volgens mij wel, ik heb hem nog nooit in het echt gezien maar een zilveren tv lijkt me sowieso niets. Doet me denken aan het CRT-tijdperk :P.

[ Voor 61% gewijzigd door KoffieNT op 28-05-2010 19:06 ]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Dus je betaalt alleen 200 extra voor de kleur? Eigenlijk schandalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Laatst online: 26-07 19:18
magnifor schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 18:50:
Wat is eigenlijk het verschil tussen Panasonic Viera TX-P50G20 en de Panasonic Viera TX-P50G20ES?

Wil morgen naar de stad om een kijkje te nemen maar in de pricewatch zie ik dat de ES versie 200 euro meer kost. Dus wat is het verschil?
TX-P50G20E = Blauw/Zwart in mijn beleving meer blauw dan zwart... maar wordt als Zwart verkocht

TX-P50G20ES = Satin Silver, voor een zilveren kleur erg mooi en dus niet dat standaard zilver dat we gewent zijn bij de goedkopere modellen.

Voordat ik ze gezien had ging mijn voorkeur duidelijk naar zwart, maar naar mijn mening vond ik dat blauwige totaal niet mooi en de Satin Silver was verdomt strak en zag er robuuster uit :?

nog steeds blij met de kleur, qua prijs maakt het niet uit, ook de ES kan je voor die prijs krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Oke, bedankt :)

Morgen dan maar bij de BCC onderhalen over de prijs:

http://www.bcc.nl/product/panasonic-tx-p50g20e

Of de Mediamarkt moet die tv ook hebben...

[ Voor 15% gewijzigd door magnifor op 28-05-2010 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jckx
  • Niet online
VariX schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:04:
[...]

Ik bedoel niet dat ik een Favorieten lijst wil maken, maar dat de optie Kanaallijst gewoon niet in het DVB-C menu staat. En ja, ik heb de handleiding gelezen, maar kan er niks over vinden (of ben ik nu blind...? :/ )

Iemand anders een idee?
Echt niemand? Niemand mist de optie Kanaallijst in het DVB-C menu? Ik heb de tv op deze manier geïnstalleerd, maar ook dit werkt niet:
Spicers schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 07:46:
[...]
Ik heb volgend:
Provider = Ziggo voormalig @home netwerk;
CAM= Neotion (update ID2)

Volgende stappen dien je te nemen:
1. zet je tv aan (de smartkaart en module stop je er dus nog NIET in;
2. installeer je tv. taal = NL, land= NL, etc. je moet hier ook je NetwerkID en frequentie (MHz) invoeren, deze gegevens heb je van je provider gekregen en of kan je opzoeken. vraag in jouw geval of je wel de juiste NetwerkID en frequentie hebt.
3. als het zoeken van de kanalen goed is verlopen. kan je naar NED1 aangezien deze niet gecodeerd is. (ik praat hier wel over het ziggo netwerk) als je de HD variant kan zien dan is alles goed verlopen
4. schakel de TV uit;
5. stop de CAM (CI+) module er in
6. Zet TV aan en nu zal de module zich registreren op het netwerk /TV. dit duurt even en uiteindelijk staat deze op 100%
7. zet TV uit;
8. stop de smartcard op de correcte wijze in de modue en zet TV aan

je kan nu gewoon kijken naar alle zenders (nieuwe kaart) en of de bestaande in je pakket.

het lijkt misschien een overbodige opmerking, maar kijk goed of je de module op de correcte wijze in de TV zet, dit geld ook voor de smartkaart, kijk goed naar de chip.

heb je reeds navraag gedaan bij DELTA? wat zeggen hun van de module en kaart is dit alles ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

42g20 is 939 en de 50 inch is 1159.. er is dus wel korting te krijgen. Is wel een gekkenhuis qua drukte.
De 42 is trouwens niet echt goed qua prijs, de 50 weet ik niet.. maar als ik de bcc link zie een paar berichtjes hierboven lijkt me dat van wel.

Edit:

De silver versie is inkoop 20-30 euro duurder, dat begreep ik van de verkoopleider bij saturn. De silver vind ik wel mooier dan de zwarte..

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2010 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

dura schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 14:34:

Zacht geluid via koptelefoonaansluiting vehraal
Je weet dat er een aparte volumeregeling is voor de koptelefoon? Staat deze al op max?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:31

immetjes

HIER is BERN-E

Ik werd via kieskeurig gewezen op deze persoon die met z'n TX-P50G20 onwaarschijnlijke last heeft van burn-in. Het lijkt geen retentie te zijn. Hij ziet eigenlijk ALLE logo's in beeld verschijnen met een contrast op 18 en altijd voorzichtig geweest. Het lijkt me dat hier sprake is van een fout panel. Hoe denken jullie erover?

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=101067.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:31

immetjes

HIER is BERN-E

VariX schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 19:38:
[...]

Echt niemand? Niemand mist de optie Kanaallijst in het DVB-C menu? Ik heb de tv op deze manier geïnstalleerd, maar ook dit werkt niet:

[...]
Ik begrijp niet wat je bedoelt. Kijk eens op blz. 37 van de handleiding (op de CD en te downen van de Pana-site)
Is dat wat? Zie je 160 zenders? Of veel minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkik
  • Laatst online: 25-11-2024

koelkik

Be positive!

koelkik schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 13:44:
[...]

Heb een Toshiba StorE Steel 500GB en deze wordt niet door de TV herkend :( . Heb Panasonic om een lijst met werkende drives gevraagd, maar nog geen antwoord.

Groeten.
Heb zojuist van Panasonic gehoord dat aangesloten USB HDD alleen worden herkend van de volgende merken:
Freecom
Buffalo
Lacie
Western Digital

Heb mijn Toshiba omgeruild voor een WD en alles werkt nu perfekt!

MSI K8N Neo Platinum / Athlon 64 3000+ / 1gb /120 gb + 20 gb / Win XP Pro+SP2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

ruward schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 21:43:
Ik werd via kieskeurig gewezen op deze persoon die met z'n TX-P50G20 onwaarschijnlijke last heeft van burn-in. Het lijkt geen retentie te zijn. Hij ziet eigenlijk ALLE logo's in beeld verschijnen met een contrast op 18 en altijd voorzichtig geweest. Het lijkt me dat hier sprake is van een fout panel. Hoe denken jullie erover?

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=101067.0
Ja die foto is niet mis. Het sbs logo is ook een onding, want het is felwit tegen een rode achtergrond.
Hij spreekt over THX stand en helderheid vrij laag. Ikzelf gebruik ook een dergelijke instelling en heb er eigenlijk geen last van. Ga hem toch nog maar wat verder verlagen en nog iets vaker de indraai images doen.

edit: net even goed gekeken en heb nu ook een tros logo linksboven en een Ned 1 logo rechtsboven in beeld zitten. ARGH! Het valt vooral op bij de wat donkerdere kleuren, zoals bruin en grijs. Dan lijkt het logo wat blauwig te zijn. Had ik nou toch maar eerst die 100 uur alleen maar slides gedraaid. Grr.

[ Voor 19% gewijzigd door REDFISH op 28-05-2010 22:57 ]

Pagina: 1 ... 27 ... 59 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor vragen over inspelen: hierover zijn de meningen verdeeld. En aangezien we op GoT eigen inzet verwachten: zoek het topic door voor verschillende meningen.

Hier vind je het service en hotelmenu, hiermee kan je zien hoeveel uur je TV al gespeeld heeft.

En hier kan je een break-in dvd downloaden, hiermee kan je je TV nlaten inspelen.