Ja, alleen harde schijf heb ik genoeg van liggen, om nou een upc hdd doos te bestellen heb ik geen zin in. Heb nu voor mezelf een 2e box voor 4 euro pm , hdd kost 12 pm ongeveer.
Maar uit je antwoord concludeer ik dus dat het niet kan ?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ja, alleen harde schijf heb ik genoeg van liggen, om nou een upc hdd doos te bestellen heb ik geen zin in. Heb nu voor mezelf een 2e box voor 4 euro pm , hdd kost 12 pm ongeveer.
Jij hebt hem dus ook bij S & F besteld begrijp ik? Heb je al iets gehoord over de levertijd of staat hij al bij je thuis ? Ik heb hem een paar dagen later dan die internet actie besteld voor 2000,-
Ik dacht dat m'n aanwezigheid in dit topic wel duidelijk was he, wijsneus?
Waarom mogen buitenlandse zaken dan wel adverteren met prijzen <2600 euro? Sterker nog: als je gewoon je tv's importeert kun je ze voor 2200 euro online zetten...had je allang geweten dat alle zaken enkel mogen adverteren met de adviesprijs, er is echter meer geld af te dingen dan het omgerekende bedrag van pond naar euro's. Kortom, gewoon vragen of de prijs kan droppen.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Wil je garantie van de Panasonic Nederland, zul je bij een retailer moeten kopen die gecertificeerd verkoper is voor Panasonic Nederland. Import tv's heb je dus niet dezelfde garantie op je toestel. Op die manier dwingen ze dat wel af.Grrrrrene schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:28:
[...]
Ik dacht dat m'n aanwezigheid in dit topic wel duidelijk was he, wijsneus?![]()
[...]
Waarom mogen buitenlandse zaken dan wel adverteren met prijzen <2600 euro? Sterker nog: als je gewoon je tv's importeert kun je ze voor 2200 euro online zettenNatuurlijk ben je dom als je die 2600 euro ook echt betaalt, maar het is wel de prijs waarmee ze moeten adverteren.
NOT! Dit is net zoiets als de Party van de Verandering! Mooie praatjes en verkoop trucs maar in het echt loopt het toch allemaal net even anders en beter bij de tegenpartijmorpheus schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:44:
[...]
Wil je garantie van de Panasonic Nederland, zul je bij een retailer moeten kopen die gecertificeerd verkoper is voor Panasonic Nederland. Import tv's heb je dus niet dezelfde garantie op je toestel. Op die manier dwingen ze dat wel af.
[ Voor 33% gewijzigd door freedzed6 op 26-05-2010 17:59 ]
Sorry, ik mis even wat je wilt zeggen door je woordkeuze (spreekwoorden, verwijzingen, etc). Waarom klopt het niet wat ik zeg?freedzed6 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 16:20:
[...]
NOT! Dit is net zoiets als de Party van de Verandering! Mooie praatjes en verkoop trucs maar in het echt loopt het toch allemaal net even anders en beter bij de tegenpartij
[ Voor 5% gewijzigd door morpheus op 26-05-2010 16:33 ]
Dat is onzin. Ja je krijgt op alle Europese modellen garantie van Panasonic, maar de service aan huis is dan niet gratis, dus je moet voorrijkosten betalen of zelf de TV naar de reparatie afdeling sturen. Ik wil gewoon geen gezeik en ik wil gewoon dat ze 'm compleet kosteloos thuis komen maken. Als iemand anders dat 'risico' wil lopen, dan is dat natuurlijk een eigen keuze.freedzed6 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 16:20:
[...]
NOT! Dit is net zoiets als de Party van de Verandering! Mooie praatjes en verkoop trucs maar in het echt loopt het toch allemaal net even anders en beter bij de tegenpartij![]()
Geen aanval hoor Morpeus
maaruh kopers laten zich niet weerhouden de tv gewoon bij een goedkopere partij te kopen die ook 2 jaar garantie heeft maar niet officiel dealer is. Wat ik bedoel is dat men niet allemaal in de verkoop praat trapt ..... beetje off topc maar de auto industrie heeft er helemaal aan handje van dat je vooral de grote beurt bij hun moet doen want dat maakt echt heel veel uit JAJA in mijn portemonnee idd.
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Als je het topic had doorgenomen, had je gezien dat dit al 'tig keer gemeld ismorpheus schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:44:
[...]
Wil je garantie van de Panasonic Nederland, zul je bij een retailer moeten kopen die gecertificeerd verkoper is voor Panasonic Nederland. Import tv's heb je dus niet dezelfde garantie op je toestel. Op die manier dwingen ze dat wel af.
Bij Saturn is de NeoPDP-lijn ook uitgesloten, maar ik hoor het graag van je als je hem toch met 18% korting mee krijgt.Grrrrrene schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 20:13:
[...]
Als je het topic had doorgenomen, had je gezien dat dit al 'tig keer gemeld is(de 2e post staat er niet voor de sier!)
Deze week 's kijken hoe het bij Saturn gaat: 18% korting op TV's >42" klinkt interessant. Bij MM is de NeoPDP-lijn van Panasonic op papier vaak uitgesloten, maar in werkelijkheid gebeurt het toch heel vaak dat mensen ook daarop korting krijgen (bij de "geen BTW"-acties bijvoorbeeld).
Verwijderd
Uiteraard vind iedereen deze aan huis service super. Ik ook . Geen gezeik etc denken ze maar de garantie is net afgelopen als het probleem zich voordoet. Helaas pindakaas. Dat is mij die 200-400 euro extra niet waard.Luuk1983 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 19:00:
[...]
Dat is onzin. Ja je krijgt op alle Europese modellen garantie van Panasonic, maar de service aan huis is dan niet gratis, dus je moet voorrijkosten betalen of zelf de TV naar de reparatie afdeling sturen. Ik wil gewoon geen gezeik en ik wil gewoon dat ze 'm compleet kosteloos thuis komen maken. Als iemand anders dat 'risico' wil lopen, dan is dat natuurlijk een eigen keuze.
Saturn ja? hmz eens ff checken... die prijzen kunnen lagerGrrrrrene schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 20:13:
[...]
Deze week 's kijken hoe het bij Saturn gaat: 18% korting op TV's >42" klinkt interessant. Bij MM is de NeoPDP-lijn van Panasonic op papier vaak uitgesloten, maar in werkelijkheid gebeurt het toch heel vaak dat mensen ook daarop korting krijgen (bij de "geen BTW"-acties bijvoorbeeld).
[ Voor 31% gewijzigd door freedzed6 op 26-05-2010 23:40 ]
Mijn werd afgelopen zaterdag 2-2,5 week levertijd gemeld. Scheer & Foppen heeft de P50G20 voor vrijdag 4 juni op de site staan, maar de verkopers verwachtte eerder begin van de week daarna. Geen idee hoe dit bij de Harense Smid zal gaan, maar de 50 inch is nergens leverbaar.X5-769 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 19:18:
Ik ben wel even benieuwd of er nog veel mensen op een P50G20 wachten? Ik heb hem dik 2 weken geleden besteld bij de plaatselijke Harense Smid voor 1300 euro maar tot nog toe niks gehoord. Nou werd mij ook verteld dat het een kleine 2 weken zou duren. Maar ik wordt er niet geruster(lees ongeduldig) op met de paar reacties die ik lees van mensen die ook op dit toestel wachten, en dat Panasonic NL ze schijnbaar niet op voorraad heeft. Het is bij mij al zo ver dat ik de series welke ik normaal al lang gezien zou hebben opspaar om te kunnen kijken op dit nieuwe toestel. Tevens ben ik bang dat ik de camera actie op deze manier mis loop.
Ik snap ook niet dat veel mensen de TV enorm hoog hangen.. Als ik sommige huizen bij ons in de buurt zie, dan hangen ze op 20cm van het plafond af..Brabso schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 20:22:
Zo de plasma hangt, ik heb deze ongeveer op 1/3 deel vanaf de bovenkant van het scherm op 95 cm gehangen, dit is wel een mooie kijkhoek al zeg ik het zelf. De meeste mensen die ik ken hebben hem echt gewoon een stuk hoger hangen.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
...
IFC aan/uit zetten?IceM schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:21:
Na de aanschaf van mijn nieuwe G20 heb ik nu ook eindelijk HD tv via het glasvezel netwerk van KPN. Tijdens het kijken van de voetbalwedstrijd gisteren stoorde ik mij aan de interlacing artifects van o.a. de lijnen op het veld en de reclame borden. Ik heb mijn STB op 720p output gezet en ook op 1080i output, beide maakten geen verschil. Ook op de niet HD zender van SBS had ik hetzelfde probleem. Mijn vriendin heeft ook iTV van KPN met een normale (kleine) CRT tv en hier was het probleem niet.
Ik weet dus niet exact of het aan de TV ligt of aan de STB maar is er egens een instelling in de TV te vinden die ik aan/uit kan zetten om te kijken of daarmee het probleem verholpen is? Ik heb zitten kijken bij de beeld instellingen maar ik kan niets vinden over een de-interlacer oid...
PSN: Shiver23
[ Voor 14% gewijzigd door morpheus op 27-05-2010 11:37 ]
Dit is een erg handige link over inspelen. [Plasma] Panasonic 2010 - X24, S24, C2, U2, S2, G20, G256pack15 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:44:
Heb de 42g20 nu ook in huis. 950 voor betaald, en zelf opgehaald in de buurt bij bobshop.
Ik hoor die zoem wel, mijn vorige samsung le32r81 lcd was gewoon stil, maargoed. Meteen een stukje book of eli gekeken, heerlijk. Zwart is eindelijk zwart, iets waar ik me aan begon te irriteren bij mijn oude lcd.
Wat is een goede manier om de tv in te spelen ? Of hoeft het niet echt ?
Alvast bedankt!
there's no tweak without the tweaker
Samsung G2 portable 640 Gb (zonder exteren voeding) werkte prima. is een 2.5 inch schijfje. Live/Interactief opnemen geprobeerd (op NL3 HD) en dan kijken met tegelijk opnemen. Ging bij mij prima.PisPix schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 10:31:
[...]
Geen idee... ik heb het nog niet aan de praat. Heb 1 Freecom externe HD met 120 Gb en een 40 Gb Freecom traveler geprobeerd, beide werden niet ondersteund door de tv.
[ Voor 0% gewijzigd door ManTra op 27-05-2010 12:01 . Reden: inches ]
blaat!
Die witte sticker is er gewoon af te trekken, wanneer je het een beetje voorzichtig doet. Heb deze op het a4tje van de bonkopie geplakt. Nog geen camera ontvangen, maar zal wel goed zijn zo.6pack15 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:58:
Bedankt! Nog een klein vraagje over die wk actie. Je moet ook de streepjescode meesturen.
1. Is dat de streepjescode op de zijkant van de doos ?
2. Is een foto van de streepjescode ook voldoende ? (desnoods gooi ik dat stuk karton onder de scanner)
_██_
(ಠ_ృ)
Nee dat gaat me niet lukkenAtomsk schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 12:05:
[...]
Die witte sticker is er gewoon af te trekken, wanneer je het een beetje voorzichtig doet. Heb deze op het a4tje van de bonkopie geplakt. Nog geen camera ontvangen, maar zal wel goed zijn zo.
Verwijderd
Panasonic 46g20 lijkt me, zit viera cast op (ben ik nu mee aant kloten) dat is youtube en netwerkmogelijkheden. Geen 3dVerwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 12:56:
Hé guys,
ik ben een PX80E 42" HD-ready gewoon en ben aan het overwegen om misschien ietsje groter te gaan ... 47 of 48" ... 50" is me net dat ietsje te groot om hier in de kamer te hebben maar dan in Full-HD met de laatste nieuwe technieken aan boord en waar bij zwart echt zwart is.
Graag ook eventueel klaar voor WiFi ... netwerk mogelijkheden .... YouTube mogelijkheid ... 3D ... weet ik nog zo niet of dat eigenlijk wel zin heeft ...
Welke neem ik me dan best ..
Heb een Toshiba StorE Steel 500GB en deze wordt niet door de TV herkendManTra schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 12:00:
[...]
Samsung G2 portable 640 Gb (zonder exteren voeding) werkte prima. is een 2.5 inch schijfje. Live/Interactief opnemen geprobeerd (op NL3 HD) en dan kijken met tegelijk opnemen. Ging bij mij prima.
[ Voor 23% gewijzigd door koelkik op 27-05-2010 13:45 . Reden: Quote aangepast ]
MSI K8N Neo Platinum / Athlon 64 3000+ / 1gb /120 gb + 20 gb / Win XP Pro+SP2
Maar wel kijken naar dezelfde zender als het opnemen neem ik aan?ManTra schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 12:00:
[...]
Samsung G2 portable 640 Gb (zonder exteren voeding) werkte prima. is een 2.5 inch schijfje. Live/Interactief opnemen geprobeerd (op NL3 HD) en dan kijken met tegelijk opnemen. Ging bij mij prima.
Verwijderd
Ik kom net van de MM hier in Oostakker Belgie .... ik heb geinformeerd naar de G20 46", nog niet binnen maar wel in bestelling.6pack15 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 13:24:
[...]
Panasonic 46g20 lijkt me, zit viera cast op (ben ik nu mee aant kloten) dat is youtube en netwerkmogelijkheden. Geen 3d
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2010 07:10 . Reden: verbetering aangebracht, zie vetgedrukt ]
"Bijlange zo goed niet als op de Panasonic" bedoel je, neem ik aan?Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 15:13:
[...]
Ik heb er wel de 50" V20 mogen bewonderen in 3D en dat was echt WAUW !
Wordt geleverd MET 2 brilletjes in tegenstelling met Samsung .... daar moet je alles apart nog gaan bijkopen en ook is het 3D-effect bijlange zo goed niet als op de Samsung .... kwam de man mij ongezouten te zeggen....
Effe met een föhn erop en je trekt hem zo los.6pack15 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:58:
Bedankt! Nog een klein vraagje over die wk actie. Je moet ook de streepjescode meesturen.
2. Is een foto van de streepjescode ook voldoende ? (desnoods gooi ik dat stuk karton onder de scanner)
Lijkt me dat dat niet zoveel uitmaakt , de prijs die winkels betalen heeft panasonic al binnen. Hoeveel marge zon winkel erop pakt is aan hun ... lijkt mij iig. Op mijn bon staat handgeschreven dat hij voor 950 weg mocht haha.BasNation schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 15:29:
Zie net pas die Lumix actie. Hoewel mijn webwinkel officiele retailer is, ga ik ze niet in de problemen brengen. Dus heb de prijs op de aankoopbon maar ge-photoshopped naar €1049 haha. Hopelijk krijg ik nog een gratis cameratje
. Niet dat ik hem nodig heb, maar leuk cadeautje voor me zusje.
Verwijderd
is geen probleem lijkt me,ik had 925euro op de bon staan en camera is al binnen.BasNation schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 15:29:
Zie net pas die Lumix actie. Hoewel mijn webwinkel officiele retailer is, ga ik ze niet in de problemen brengen. Dus heb de prijs op de aankoopbon maar ge-photoshopped naar €1049 haha. Hopelijk krijg ik nog een gratis cameratje
. Niet dat ik hem nodig heb, maar leuk cadeautje voor me zusje.
Verwijderd
Je kan hem ook uitknippen en met karton en al opsturen. Had ik ook gedaan toen er een actie was met gratis BRD-speler.6pack15 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:58:
Verwijderd
Is op voorraad bij cameranu.nlX5-769 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 19:18:
Ik ben wel even benieuwd of er nog veel mensen op een P50G20 wachten? Ik heb hem dik 2 weken geleden besteld bij de plaatselijke Harense Smid voor 1300 euro maar tot nog toe niks gehoord. Nou werd mij ook verteld dat het een kleine 2 weken zou duren. Maar ik wordt er niet geruster(lees ongeduldig) op met de paar reacties die ik lees van mensen die ook op dit toestel wachten, en dat Panasonic NL ze schijnbaar niet op voorraad heeft. Het is bij mij al zo ver dat ik de series welke ik normaal al lang gezien zou hebben opspaar om te kunnen kijken op dit nieuwe toestel. Tevens ben ik bang dat ik de camera actie op deze manier mis loop.
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2010 19:09 ]
Verwijderd
was dat in Nijmegen?Jerk184 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 17:16:
heel verhaal
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2010 19:45 ]
Verwijderd
Verwijderd
Voor die prijs heb ik de 50 inch G20 in belgieVerwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 15:13:
[...]
Ik kom net van de MM hier in Oostakker Belgie .... ik heb geinformeerd naar de G20 46", nog niet binnen maar wel in bestelling.
Max. adviesprijs van Panasonic uit --> 1250€
Dat wordt in de MM dus 1249€ zei de man me.
Ik heb er wel de 50" V20 mogen bewonderen in 3D en dat was echt WAUW !
Wordt geleverd MET 2 brilletjes in tegenstelling met Samsung .... daar moet je alles apart nog gaan bijkopen en ook is het 3D-effect bijlange zo goed niet als op de Samsung .... kwam de man mij ongezouten te zeggen.
Maar om daar nu echt een 3-tal uur op te moeten kijken .... niet echt iets voor mij als je het mij vraagt.
Leuke (dure gadget) als je het mij vraagt.
Ik heb de 50g20 zelf ook hangen op deze efw8305. Mooi strak aan de muur en stevige ophanging. Ik had voor de zekerheid een haaks verloopstukje gehaald voor de hdmi kabel maar die bleek niet perse nodigVerwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 19:06:
Ik heb de VT20 ook een week of 2 geleden aangeschaft bij S&F voor de speciale prijs. Nog geen bericht gekregen dat hij binnen is. We wachten wel af.
Ik heb nog wel 2 vragen. Ik wil de TV graag zo plat mogelijk aan de muur hebben, heeft iemand een link naar een ophangconstructie? Edit: ik heb zelf even gezocht en vond deze beugel van Vogel
Veronica en SBS zijn vanaf 1 juni pas officieel in HD beschikbaar dus ik verwacht daar nog wel ondertitels.Brabso schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 22:21:
Ik heb inderdaad ook de efw8305, alleen die waterpas die erin zit kun je wel wegflikkeren, als je daar vanuit moet gaan heb je 1 hoek op de grond en de andere hoek aan het plafond maar goed voor de rest wel goede beugel.
Ps knullige vraag van mij ; ik heb zojuist mijn pan 50g20 aangesloten met ziggo en een ci module en het is allemaal goed gelukt...maar nu valt mij op dat als ik HD uitzendingen bekijk ik geen onderteling heb, is dit normaal of kan je dat instellen , bv. op discovery hd heb ik het niet maar op gewone discovery wel ?
Hetzelfde geldt voor veronica, gewoon veronica is goed maar veronica hd geen ondertitel.
[ Voor 9% gewijzigd door Shiver23 op 27-05-2010 23:06 ]
Klopt, dat is misschien enige nadeel, maar ik als brillen drager had er geen moeite mee.fulgore schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 17:31:
Denk toch dat die bril tegen gaat staan als je dat ding uren op hebt.![]()
Ik wacht wel op de volgende generatie zonder bril.
Yip.. in de Molenstraat.
[ Voor 6% gewijzigd door Ritchie op 28-05-2010 10:19 ]
- NAC Breda -
Verwijderd
uiteraard, er zit maar 1 digitale tune in. je kan wel een andere input kiezen om naar te kijken. voor een bluray of dvd bijvoorbeeld.PisPix schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 14:41:
[...]
Maar wel kijken naar dezelfde zender als het opnemen neem ik aan?
blaat!
Vergis je je niet ?! Standaard prijs van de G20 is €1049,-Ritchie schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 22:54:
Zojuist bij Harense Smid de P42 G20 besteld voor 1208 euro, incl verwijderingsbijdrage.
Zit alleen wel 2 tot 3 weken levertijd op, maar dat overleven we wel. Ben dan toch iemand die liever naar een winkel gaat.
Vergeet niet ondertitels AAN te zetten. deze worden apart meegestuurd bij de HD kanalen. aanzetten kan op de afstandsbediening met de 'sttl'-knop geloof ik. anders via het 'option' menu. staatt allemaal ook braaf in de handleiding.Brabso schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 22:21:
..maar nu valt mij op dat als ik HD uitzendingen bekijk ik geen onderteling heb, is dit normaal of kan je dat instellen , bv. op discovery hd heb ik het niet maar op gewone discovery wel ?
Hetzelfde geldt voor veronica, gewoon veronica is goed maar veronica hd geen ondertitel.
blaat!
Verwijderd
Verwijderd
Omdat een 46VT20 voor mij erg interessant zou zijn, wilde ik weten of deze nou wel of niet in Europa wordt geleverd. Ik heb daarom een mail gestuurd naar DivX.com. Hieronder de mailwisseling:buffy1966 schreef op zondag 23 mei 2010 @ 13:23:
[...]
Op 23/3/2010 zijn de modellen TX-P42VT20E en TX-P46VT20E gecertificeerd voor DivX HD1080p (1920x1080).
Dus ik neem aan dat deze er nog gaan komen.
Antwoord:Your Issue:
Dear Sir/Madam,
After studying the certified televisions for DivX HD1080P I noticed that the Panasonic TX-P46VT20E was listed. Until now Panasonic has not provided any information whether this television will go in production, nor that they have even developed it. Thats why I'm surprised to see that it has been certified.
I would be very interested in this particular model, so therefore I have two questions:
Is the certificate based on information provided by Panasonic or is this certicate given to an actual tangible television?
Does it mean that this television will be released in the future?
Ik denk dus dat ze bij Panasonic eerst gaan kijken hoe de huidige modellen in Europa lopen alvorens de 46" versie in te gaan voeren. Dat kan dus nog wel even duren. (ik hoop echter dat ik ongelijk hebOn 5/27/2010 DivX responded:
Dear DivX user,
Thanks for contacting DivX!!
That is an actual device that Panasonic sent to us, however that list is a Worldwide list and I've done some checking into and I believe as of right now that device is only available in Japan. We apologize for the inconvenience this may have caused you.
Regards,
DivX Support
Verwijderd
Uiteraard de Panasonic ... oepsDaneel schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 16:54:
[...]
"Bijlange zo goed niet als op de Panasonic" bedoel je, neem ik aan?
Hier heb ik de efa8835 voor gebruikt. Past heel netjes bij de tv en steunVerwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 22:54:
Hoe werken jullie de kabels weg? Kabels onder de TV langs is ook niet mooi als je hem aan de muur hebt hangen. Is frezen de enige mogelijkheid?
Paar pagina's terug heeft iemand van Panasonic helpdesk bevestigd dat je voor geluid van de CI+ module alleen de optische uitgang kan gebruiken (bij gecodeerde kanalen).Ferra schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 10:06:
Update: via de samsung ontvanger gaat het geluid wel goed via de versterker. Het heeft dus te maken met de module vs de tv instellingen.
Je hebt gelijk, het is de 46" versie.fulgore schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 23:07:
[...]
Vergis je je niet ?! Standaard prijs van de G20 is €1049,-
- NAC Breda -
Verwijderd
Sowieso schrijf je zo!
Ik bedoel niet dat ik een Favorieten lijst wil maken, maar dat de optie Kanaallijst gewoon niet in het DVB-C menu staat. En ja, ik heb de handleiding gelezen, maar kan er niks over vinden (of ben ik nu blind...?ruward schreef op maandag 24 mei 2010 @ 22:51:
[...]
Je moet de kanalen die je wil zien in een favorieten lijst kopiëren. Lees de handleiding eens.
Ik niet. Ik zie dat er de komende 5-10 jaar nog niet komen. En als het er al komt werkt het k*t, want je moet precies recht voor de tv zitten. Leuk als je een gezin met 2 kinderen hebt en achter elkaar moet gaan zitten om 3D te zienfulgore schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 17:31:
Denk toch dat die bril tegen gaat staan als je dat ding uren op hebt.![]()
Ik wacht wel op de volgende generatie zonder bril.
Verwijderd
De TV komt aan een schouw te hangen om het snoer/kabels moeten een bochtje om.Raymond schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 10:53:
Dat snap ik niet? Als het (voedings?)snoer 1m50 lang is, ga jij een sleuf van 1m50 frezen? En wat als nu je stopcontact 2m verderop zit?
Sowieso schrijf je zo!
De MM in Zwolle rekent 2399 voor een VT20, verder niet naar korting geïnformeerdGrrrrrene schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:56:
Volgens mij gaat het niet helemaal lekker met de MM daar, de prijs wil absoluut niet omlaag, tenzij je een 3D BD speler erbij haalt, dan kunnen ze voor 2800 euro de TV plus BD speler aanbieden.
Hier hetzelfde verhaal; ik heb gisteren de 42G20 ontvangen die m'n 'oude' 37X80 vervangt die ik voor een goede prijs kon verkopen; meer details meer dynamiek, groter beeld en betere tv ontvangst dankzij digitaal.[b][message=34077902,noline]Nu heb ik het volgende probleem: ik krijg alleen geluid over mn versterker op ned 1 en bijv het ziggo info kanaal. De kanalen waar 'versleuteld' staat krijg ik dus geen geluid over mn versterker. Wel gewoon beeld en geluid via de tv zelf.
net even S&F klantenservice gebeld, daar zeiden ze dat ze mijn order (=50vt20) maandag binnen zouden krijgen van leverancier (volgens verwachte leverdatum zou dat vandaag zijn). Dan zouden ze contact opnemen en op zn vroegst woensdag kunnen bezorgen.Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 19:06:
Ik heb de VT20 ook een week of 2 geleden aangeschaft bij S&F voor de speciale prijs. Nog geen bericht gekregen dat hij binnen is. We wachten wel af.
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door X5-769 op 28-05-2010 17:10 ]
Goede prijs. Waar heb je hem vandaan ? Ik heb 1300 voor de zwarte versie betaald bij Harense Smid.RCRD73 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 17:43:
Na anderhalve maand wachten is eindelijk mijn P50G20S binnen bij de winkel. Maar voor 1209 euro was het het wachten in principe natuurlijk wel waard.![]()
Het was een lange zit. 17 april besteld. 7 mei werd 16 mei, 16 mei werd 23 mei en nu is tie er. Een pak van mijn hart want het WK nadert met rasse schreden.
PS: weet iemand of je ook met een nederlands rabobankpasje via bancontact kunt betalen?
Verwijderd
Heb je de prijs op mail??RCRD73 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 17:53:
Bij de iishop. Voor de mensen die zoeken naar de VT20; hij is daar momenteel op voorraad. Volgens mij voor 2030 euro. Maar dat weet ik niet zeker.
Ja, is wel van een tijdje terug. Maar hier in het topic is het nog een paar keer voorbijgekomen volgens mij.
Verwijderd
Verwijderd
AAAAHRCRD73 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 18:21:
[...]
Ja, is wel van een tijdje terug. Maar hier in het topic is het nog een paar keer voorbijgekomen volgens mij.
On Sat, March 20, 2010 6:07 pm, RC wrote:
Hallo, wat is de prijs en levertijd van deze TV?
TXP50VT20 TX P50VT20 FULL HD 600HZ 3D PLASMA TV 50"
[TXP50VT20] - [Panasonic] Mail voor de Prijs
Email ons voor de levertermijn
En is ook al iets bekend over de P50V20?
Antwoord:
Hallo,
TXP50VT20: 2030 euro
Over de V20 hebben we nog geen info, maar deze komt op de website van
zodra we meer weten.
Voor meer vragen of informatie kan je ons gerust bereiken tijdens de
openingsuren op het volgende nummer: +32(0)16.81.31.58
Met Vriendelijke Groeten,
[ Voor 61% gewijzigd door KoffieNT op 28-05-2010 19:06 ]
:D
TX-P50G20E = Blauw/Zwart in mijn beleving meer blauw dan zwart... maar wordt als Zwart verkochtmagnifor schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 18:50:
Wat is eigenlijk het verschil tussen Panasonic Viera TX-P50G20 en de Panasonic Viera TX-P50G20ES?
Wil morgen naar de stad om een kijkje te nemen maar in de pricewatch zie ik dat de ES versie 200 euro meer kost. Dus wat is het verschil?
[ Voor 15% gewijzigd door magnifor op 28-05-2010 19:09 ]
Echt niemand? Niemand mist de optie Kanaallijst in het DVB-C menu? Ik heb de tv op deze manier geïnstalleerd, maar ook dit werkt niet:VariX schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:04:
[...]
Ik bedoel niet dat ik een Favorieten lijst wil maken, maar dat de optie Kanaallijst gewoon niet in het DVB-C menu staat. En ja, ik heb de handleiding gelezen, maar kan er niks over vinden (of ben ik nu blind...?)
Iemand anders een idee?
Spicers schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 07:46:
[...]
Ik heb volgend:
Provider = Ziggo voormalig @home netwerk;
CAM= Neotion (update ID2)
Volgende stappen dien je te nemen:
1. zet je tv aan (de smartkaart en module stop je er dus nog NIET in;
2. installeer je tv. taal = NL, land= NL, etc. je moet hier ook je NetwerkID en frequentie (MHz) invoeren, deze gegevens heb je van je provider gekregen en of kan je opzoeken. vraag in jouw geval of je wel de juiste NetwerkID en frequentie hebt.
3. als het zoeken van de kanalen goed is verlopen. kan je naar NED1 aangezien deze niet gecodeerd is. (ik praat hier wel over het ziggo netwerk) als je de HD variant kan zien dan is alles goed verlopen
4. schakel de TV uit;
5. stop de CAM (CI+) module er in
6. Zet TV aan en nu zal de module zich registreren op het netwerk /TV. dit duurt even en uiteindelijk staat deze op 100%
7. zet TV uit;
8. stop de smartcard op de correcte wijze in de modue en zet TV aan
je kan nu gewoon kijken naar alle zenders (nieuwe kaart) en of de bestaande in je pakket.
het lijkt misschien een overbodige opmerking, maar kijk goed of je de module op de correcte wijze in de TV zet, dit geld ook voor de smartkaart, kijk goed naar de chip.
heb je reeds navraag gedaan bij DELTA? wat zeggen hun van de module en kaart is dit alles ondersteund?
Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2010 20:43 ]
Je weet dat er een aparte volumeregeling is voor de koptelefoon? Staat deze al op max?
Ik begrijp niet wat je bedoelt. Kijk eens op blz. 37 van de handleiding (op de CD en te downen van de Pana-site)VariX schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 19:38:
[...]
Echt niemand? Niemand mist de optie Kanaallijst in het DVB-C menu? Ik heb de tv op deze manier geïnstalleerd, maar ook dit werkt niet:
[...]
Heb zojuist van Panasonic gehoord dat aangesloten USB HDD alleen worden herkend van de volgende merken:koelkik schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 13:44:
[...]
Heb een Toshiba StorE Steel 500GB en deze wordt niet door de TV herkend. Heb Panasonic om een lijst met werkende drives gevraagd, maar nog geen antwoord.
Groeten.
MSI K8N Neo Platinum / Athlon 64 3000+ / 1gb /120 gb + 20 gb / Win XP Pro+SP2
Ja die foto is niet mis. Het sbs logo is ook een onding, want het is felwit tegen een rode achtergrond.ruward schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 21:43:
Ik werd via kieskeurig gewezen op deze persoon die met z'n TX-P50G20 onwaarschijnlijke last heeft van burn-in. Het lijkt geen retentie te zijn. Hij ziet eigenlijk ALLE logo's in beeld verschijnen met een contrast op 18 en altijd voorzichtig geweest. Het lijkt me dat hier sprake is van een fout panel. Hoe denken jullie erover?
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=101067.0
[ Voor 19% gewijzigd door REDFISH op 28-05-2010 22:57 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq