Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij een nieuwe review van de Panasonic TX-P50VT20

Kleine qoute:

the Panasonic TX-P50VT20 is the best HDTV on sale today. It is for this reason that after a lot of discussion, we feel that the rating of "Reference Level" is appropriate. Although the Panasonic 50VT20 isn't flawless (is anything?), it is, like the Pioneer PDP-LX5090 before it, the best HDTV that money can buy today

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:52
Uit datzelfde stuk:
At least one additional point is certain: the issue of “floating blacks”, where the picture would occasionally appear to brighten very slightly during darker scenes, does not appear on the Panasonic TX-P50VT20 plasma television. This issue was mildly irritating on the cheaper Panasonic displays (although nowhere near the levels of LCD and LED LCD TVs which fluctuate their backlight brightness), so it’s great to see that it doesn’t make an appearance here. It would be a shame if this minor quirk affected the high-end 3D model
Ook weer een issue uit de weg geruimd :)
Volgens mij is die site wel een beetje biased tegen LCD's, als ik al dat commentaar tussendoor lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:40
Raymond schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 09:39:
Uit datzelfde stuk:

[...]

Ook weer een issue uit de weg geruimd :)
Volgens mij is die site wel een beetje biased tegen LCD's, als ik al dat commentaar tussendoor lees.
LCD IS gewoon eigenlijk heel erg brak op een aantal punten ;)

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
Saturn Tilburg ;)

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke. bedankt. misschien langs gaan dan vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimone66
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:10
plasma-discounter.nl heeft de vt20 beperkt op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 20:08
Jepz, hier bij MM utrecht 3 binnen gekregen. 1tje gaat ZSM de winkel in als demonstratie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
dog4life schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 21:28:
[...]

Goed, ik heb PS3 Media Server geprobeerd, en het werkt.. een beetje.

Ik heb een kuro.conf bestandje wat erbij zat gekopieerd, en Pana.conf genoemd. Deze regel toegevoegd:
UserAgentSearch=Panasonic MIL DLNA CP UPnP/1.0 DLNADOC/1.50
(de oude useragentsearch verwijderd).

In het conf bestandje nog wat zaken aangepast mbt AC3/DTS/PCM, alsook de MPEG2 transportstream.
Ik kan veel 720p bestandjes kijken, ook dvd's spelen af. Echter kan ik niet spoelen (op zich niet zo'n probleem). Helaas lukt pauzeren ook niet; verdergaan betekent opnieuw beginnen. Ik geef ga nu maar even via de HDMI input kijken, vandeweek weer verder. Ik denk namelijk dat veel dingen op te lossen zijn door het conf bestandje op de juiste manier aan te passen.
ik heb nog wel een .conf file voor de panasonic... ergens van een forum geplukt. Geef in een PM maar even je mailadres, misschien heb je er wat aan! Verder hou ik me aan bevolen voor je testresultaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist mijn gratis camera mogen ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh011265
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-05-2023
Als ik nu zo de prijzen zie van de VT20 (+-2500€)
Dan lijkt 't me dat de prijs die iishop.be me doorstuurde, 2030eur, heel onrealistisch? ;w

Btw, uit die review:
For a start, they cost around £100 per pair, so we’re glad to see that the Panasonic TX-P50VT20B comes with two pairs. On the down-side, this does add to the cost of the TV if an entire family wants to watch together. Interestingly, Panasonic USA and Panasonic Japan only ship their equivalent models with one pair of 3D glasses, making this a refreshing change in terms of value-for-money in Europe.
Alle VT20 tv's komen in Europa met 2 paar 3D brillen (= 4 brillen) :/ ??

[ Voor 64% gewijzigd door sh011265 op 20-05-2010 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X5-769
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-01 20:30
Heymans schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 11:56:
Dan lijkt 't me dat de prijs die iishop.be me doorstuurde, 2030eur, heel onrealistisch? ;w
Die prijs kan kloppen. Er zijn meer mensen die voor rond de 2000 euro deze tv hebben kunnen bemachtigen. Onder andere bij Scheer & Foppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Normaal gesproken hebben ze geloof ik zo'n 20-25% marge.
Dus met € 2030 zitten ze idd in die range.
Nadeel voor hun zelf is dat ze er meer van moeten verkopen om zelf nog winst te maken.
Maar alles zal wel met vraag en aanbod te maken hebben.
Lage prijs verkoop je er hopelijk meer van maar je hebt natuurlijk als winkel geen garanties dat dit ook lukt.
Een winkel die een hogere prijs rekend heeft eerder zijn winst eruit.....

Hou er alleen rekening mee dat als je in NL een niet door Panasonic NL uitgegeven model koopt je geen recht hebt op de aan-huis garantie van Panasonic NL. Als er dus iets mee is zal je zelf je TV moeten versturen (met alle risico's van dien) of je zal de (voorrij-)kosten van de monteur van Panasonic in ieder geval moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Btw, uit die review:
Alle VT20 tv's komen in Europa met 2 paar 3D brillen (= 4 brillen) :/ ??
In het engels is "a pair of glasses" dus 1 bril (met 2 glazen ;) )

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2010 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:21
mrc16 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 11:42:
Jepz, hier bij MM utrecht 3 binnen gekregen. 1tje gaat ZSM de winkel in als demonstratie!
al een idee wanneer de 46g20 binnen komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-7AC
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:16
Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 11:49:
Ik heb zojuist mijn gratis camera mogen ontvangen :)
Oke vet, hoelang heeft het bij jouw geduurd voordat je hem kreeg, nadat je je coupon had op gestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh011265
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-05-2023
Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 12:05:
[...]

In het engels is "a pair of glasses" dus 1 bril (met 2 glazen ;) )
:F Natuurlijk!
Had ik niet bij stilgestaan :*)

En goed om te horen dat de prijs van 'n goeie 2000 eur toch realistisch is. Zag de TV onlangs staan @ de winkel voor 2700€ (& moest toen toch even slikken 8)7 ).
Is er een mogelijkheid om te verifiëren of je een (in mijn geval) Belgisch model hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X5-769
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-01 20:30
Heymans schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 12:28:
[...]

:F Natuurlijk!
Had ik niet bij stilgestaan :*)

En goed om te horen dat de prijs van 'n goeie 2000 eur toch realistisch is. Zag de TV onlangs staan @ de winkel voor 2700€ (& moest toen toch even slikken 8)7 ).
Is er een mogelijkheid om te verifiëren of je een (in mijn geval) Belgisch model hebt?
Bellen met Panasonic NL en vragen of ze het serienummer kunnen verifiëren als Nederlands model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay-7AC schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 12:23:
[...]

Oke vet, hoelang heeft het bij jouw geduurd voordat je hem kreeg, nadat je je coupon had op gestuurd?
Volgens mij heb ik hem op 5 mei opgestuurd dus iets meer dan 2 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 20:08
Eskimootje schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 12:06:
[...]

al een idee wanneer de 46g20 binnen komt?
Volgens de 'planning' eind volgende week. Maar op dit moment kunnen we nergens meer vanuit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren de P42G20 binnen gekregen en ben tot nu toe zeer te spreken over de beeldkwaliteit, kijk nu nog via UPC digitaal maar dat wordt binnen 2 weken HD. Gekocht in de winkel bij S&F voor € 940.

Even een vraag, ik heb een Divx bestandje op een USB-stick gezet om dat via de mediaspeler in de tv af te spelen. Dit lukt helaas niet, krijg steeds de melding dat het bestand niet wordt ondersteund. Dit zou wel moeten kunnen toch?

Ook iemand een idee hoe ik verbinding van mijn thuisnetwerk kan krijgen met de tv (DLNA)?

Ben zelf niet zo technisch met computers :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:07
Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 12:03:
[...]

Hou er alleen rekening mee dat als je in NL een niet door Panasonic NL uitgegeven model koopt je geen recht hebt op de aan-huis garantie van Panasonic NL. Als er dus iets mee is zal je zelf je TV moeten versturen (met alle risico's van dien) of je zal de (voorrij-)kosten van de monteur van Panasonic in ieder geval moeten betalen.
Of de verkoper het laten repareren, zoals de wet het voorschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adlermann schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 14:15:
[...]

Of de verkoper het laten repareren, zoals de wet het voorschrijft.
In de voorwaarden van de meeste internetwinkels staat dat de garantie verloopt via de fabrikant van het betreffende apparaat.... :/
En anders staat er dat je het defecte apparaat moet opsturen voor herstel.........en het liefst nog in de originele verpakking. Het opsturen is op eigen kosten en met alle risico's van dien. Daarnaast krijg je vaak ook geen vervangend toestel dus moet je mogelijk weken zonder je TV zitten..... :-(

Nou zie ik dat met kleine dingen nog niet als een probleem maar met een >42" TV??
Al moet je er natuurlijk rekening mee houden dat dit alleen van toepassing is als er daadwerkelijk iets kapot gaat. Zelf kies ik bij zo'n aankoop liever voor een nederlands model, voor die paar tientjes ga ik me niet die moeilijkheden op mijn nek halen. Maar dat is voor iedereen persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben vandaag alleen naar BCC in Dukenburg geweest en daar hadden ze de VT20 niet staan (had ik overigens ook niet verwacht). Binnen de maand zouden ze hem binnen krijgen. Hij meende dat ze 60" versie in het zilver zouden krijgen. Lijkt me sterk aangezien er alleen een 50" of 65"'' bestaat. En qua kleuren geloof ik alleen een bronzen/zwarte. In ieder geval. Me ouders gaan vanaf begin juni drie weken op vakantie en daarna gaan we langs de BCC om daar de VT20 te aanschouwen.

dan kijk ik het WK maar op mijn PX80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 13:56:

Ook iemand een idee hoe ik verbinding van mijn thuisnetwerk kan krijgen met de tv (DLNA)?

Ben zelf niet zo technisch met computers :-(
Misschien even de moeite nemen om de handleiding te lezen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:07
Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 14:22:
[...]

In de voorwaarden van de meeste internetwinkels staat dat de garantie verloopt via de fabrikant van het betreffende apparaat.... :/
-(
Die voorwaarden zijn echt niet rechtsgeldig hoor. Ja ik weet dat er een verschil is tussen recht hebben en recht krijgen.... Het is echt van den zotte dat zoveel consumenten daarmee akkoord gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 14:23:
Lijkt me sterk aangezien er alleen een 50" of 65"'' bestaat. En qua kleuren geloof ik alleen een bronzen/zwarte.
i.d.d. in Europa voorlopig zeker de 50"en de 65", einde van het jaar mogelijk een 42" maar dat is ter keuze van Panasonic aangezien ze zelf van mening zijn dat deze maat eigenlijk te klein is voor een goed 3D effect.
Ze laten het een beetje aan de markt over om te kijken of er genoeg vraag voor is......

De VT20 is er alleen in zwart met een bronstint (heel subtiel). V20 komt alleen in titanium-grijs en de G20 in zwart of zilver.

In de USA is er de VT25 (=VT20 in Europa) welke in 50", 54", 58" en 65" komt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2010 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Garantie bepaling Panasonic NL:

Panasonic Klantenservice:

Garantie: 2 jaar
Panasonic Service Center (E-Care) : 073-6402803 (www.e-care.nl)

De service- en garantieafhandeling wordt volledig door Panasonic verzorgd, via het bedrijf E-Care. Door deze werkwijze kunnen wij een optimale service en snelle afhandeling garanderen.

Bij een defect of storing aan uw Panasonic product dient u contact op te nemen met het telefoonnummer van de klantenservice van Panasonic. Veel problemen zijn vaak door u zelf al te verhelpen (door instellingen te wijzigen of uw apparaat anders aan te sluiten bijvoorbeeld), zonder dat er reparatie nodig is.

Mocht er toch reparatie nodig zijn, dan kunt in het onderstaande schema zien welke garantiebepaling voor u van toepassing is.

TV van 32 inch en groter
Aan huis service, u kunt een afspraak maken met het Service Center van Panasonic

TV kleiner dan 32 inch
U kunt uw product bij ons in de showroom langs brengen of opsturen. Wanneer u het apparaat naar ons wil toesturen, dan dient u de (kopie)aankoopbon met het apparaat mee te sturen en het defect te omschrijven in een begeleidend schrijven. U dient het apparaat deugdelijk te verpakken. De verzending geschiedt op eigen risico en kan kosteloos verstuurd worden naar ons antwoordnummer. U moet rekening houden met een periode van ongeveer 3 weken voor reparatie.

Blu-Ray / DVD / Home Cinema Sets
U kunt uw product bij ons in de showroom langs brengen of opsturen. Wanneer u het apparaat naar ons wil toesturen, dan dient u de (kopie)aankoopbon met het apparaat mee te sturen en het defect te omschrijven in een begeleidend schrijven. U dient het apparaat deugdelijk te verpakken. De verzending geschiedt op eigen risico en kan kosteloos verstuurd worden naar ons antwoordnummer. U moet rekening houden met een periode van ongeveer 3 weken voor reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Vandaag m'n P50G20 afgeleverd gekregen. *O* Nog niet geïnstalleerd, dat ga ik vanavond maar eens doen. Moet wel even wat assistentie vragen denk ik, want in m'n 1tje ga ik dat scherm niet op de voet krijgen. :P

Enige minpuntje tot nu toe is de "service" van Foto Klein: wanneer een klant zich bedenkt over de gewenste kleur, moet je als verkoper niet met een l*lverhaal aankomen van dat er toevallig een zilveren exemplaar in de doos van een zwarte zou zitten. Niet dus. Bij winkels met zulke praatjesverkopers koop ik dus nooit meer wat. :N Ik ga overigens niet omruilen, want zo belangrijk vind ik de kleur v/d lijst nu ook weer niet.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
Atomsk schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 16:28:
Vandaag m'n P50G20 afgeleverd gekregen. *O* Nog niet geïnstalleerd, dat ga ik vanavond maar eens doen. Moet wel even wat assistentie vragen denk ik, want in m'n 1tje ga ik dat scherm niet op de voet krijgen. :P

Enige minpuntje tot nu toe is de "service" van Foto Klein: wanneer een klant zich bedenkt over de gewenste kleur, moet je als verkoper niet met een l*lverhaal aankomen van dat er toevallig een zilveren exemplaar in de doos van een zwarte zou zitten. Niet dus. Bij winkels met zulke praatjesverkopers koop ik dus nooit meer wat. :N Ik ga overigens niet omruilen, want zo belangrijk vind ik de kleur v/d lijst nu ook weer niet.
Welke kleur heb je nu dan? ik heb zelf Satin Silver gekozen, was duidelijk mooier en voor mij een erg belangerijke factor. Hoe dan ook, je hebt een super aanwinst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag al de camera binnengehad,dat ging snel zeg.
zaterdag 8 mei de coupon op de bus gedaan. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Moet je die originele streepjescode uit het karton van de doos knippen of wat is precies de bedoeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 21:29
Iets wat ik me zeer afvraag is hoe het zit met 3D-playback, ik speel heel veel content af vanaf mijn PC direct HDMI naar de TV. IS het nu mogelijk om 3d content Samples van 3d-films te downloaden en (speciaal programma) af te spelen op de 3D-TV of is hier echt een "speciale" 3D-bluray speler voor nodig?

Ik ben geneigd te denken dat dit wel mogelijk is gezien het feit de ps3- door een update-3D ready kan worden gemaakt. Dus zit het hem in de software? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

REDFISH schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 17:57:
Moet je die originele streepjescode uit het karton van de doos knippen of wat is precies de bedoeling?
ik heb een foto van de streepjescode gemaakt en uitgeprint,bon gekopieerd en opsturen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En bij deze, om het compleet te maken, ook de review van FlatpanelsHD

Met ook meteen een duidelijk stukje over het opnemen van tv-ontvangst op een losse HDD

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2010 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snap er geen f*ck van. de rand van de VT20 is brushed aluminium right? hoe kan het dan zo zijn dat wanneer ik die pica's van FlatpanelsHD kijk dat ik dan nog een (lijkt wel op zwart pianolak) spiegelende rand zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foto's van de VT20 zijn heel moeilijk te beoordelen.
Je moet hem echt in het 'echt' gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 21:09:
de rand van de VT20 is brushed aluminium right?
wrong
zie heel veel posts in dit topic.
Bijvoorbeeld eentje van mij:
Raymond in "[Plasma] Panasonic 2010 - X24, S24, C2..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn de V20's al een beetje leverbaar intussen eigenlijk?
Zou wel prettig zijn als dit voordat de WK begint leverbaar zou zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Ik zie op de panasonic site dat de 600hz subfield alleen in de cinema stand werkt. Heeft iemand dat kunnen verifiën. Beetje vreemd want een filmliefhebber gaat toch eerder de thx stand gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewfuz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:43
BlowFish schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 18:03:
Iets wat ik me zeer afvraag is hoe het zit met 3D-playback, ik speel heel veel content af vanaf mijn PC direct HDMI naar de TV. IS het nu mogelijk om 3d content Samples van 3d-films te downloaden en (speciaal programma) af te spelen op de 3D-TV of is hier echt een "speciale" 3D-bluray speler voor nodig?

Ik ben geneigd te denken dat dit wel mogelijk is gezien het feit de ps3- door een update-3D ready kan worden gemaakt. Dus zit het hem in de software? :X
Ik heb atm geen zin om alle bronnen opnieuw op te zoeken waar ik dit gelezen heb, enige die ik nog heb is http://3dguy.tv/. Maar ik meen dat echte stereoscopisch codec's nog niet bestaan. op de genoemde site staat voor specifiec panasonics 3D content ook het volgende:
We are currently working on creating original 3D content that will be playable on the new Panasonic HD 3D TV’s.
Please check back soon for 3D content availability.
Wat hij specifiek met panasonic content bedoeld durf ik niet te gokken, immers afaik bestaat codecs (die dus in een .mkv/.avi container kunnen) voor stereo/multi-scopischheid nog niet. (stereoscopisch is dus om en om een frame voor elk oog)

De overige bestanden die hij aanbied (slechts onzinige sample's, maar toch zal dit voor mij de eerste content zijn die ik ga testen als mijn vt20 binnenkomt) bestaan uit het beeld voor linker + beeld voor rechter oog tezamen in 1 frame. uiteindelijk halve resolutie dus.

Verder meen ik ook gelezen te hebben dat avatar voor xbox 360 (ik denk in, in dit topic, laatsgenoemde vt20 review) 3D dus op dezelfde manier doet, niet om en om beeldjes, maar gewoon 2 beeldjes teglijk op 1 frame, 1tje links en 1tje rechts, en dat is dacht ik ook hoe de engelse 3D kanalen het doen

daarmaa kan de panasonic prima overweg overigens. (zie de manual op de officiele site). beeldjes om en om = full hd in 3D, 2 beeldjes tegelijk (kan onder elkaar of naast elkaar) is dus halve resolutie (maar in theorie wel weer hogere framerate, maar das dan toch weer afhankelijk van of de zender/source het in progressive of interlaced aanbied).

samenvattend:.. voor de volledige ervaring is en blijft het wachten op 3d blu-ray content, via de PC/console zou het zonder aanpassingen kunnen door content te hebben wat dus beide ogen naast/onder elkaar zet. Voor blu-ray kwaliteit zou er eerst een stereoscopisch codec ontwikkeld moeten worden (en persoonlijk denk ik dat dat niet eerder komt voor de content er is, (wat valt er zonder dan ook te coderen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Vandaag de Panasonic VT20 gezien bij de Saturn in Tilburg.. Zag er goed uit..! Het 3D effect vond ik toch wel beter dan bij de Samsung. Toch heb ik besloten nog even te wachten tot de volgende generatie 3D TV's zodat de kinderziektes eruit zijn. Momenteel kan ik er nog te weinig mee, toch zonde.. En verder niet echt een nieuwe TV nodig..

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De VT20 is vandaag geleverd. Heb er al geniet van gehad. Maar heb al één tegenvaller tegengekomen. Ik probeer een avi(divx)-video te streamen maar de mediaserver kan hem gewoon niet afspelen. Wat wel raar is, is dat dit met de V10 (vorig toestel dat ik had, maar kapot gegaan is) wel lukte :-( Kan morgen dus al bellen naar panasonic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewfuz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:43
Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 21:09:
snap er geen f*ck van. de rand van de VT20 is brushed aluminium right? hoe kan het dan zo zijn dat wanneer ik die pica's van FlatpanelsHD kijk dat ik dan nog een (lijkt wel op zwart pianolak) spiegelende rand zie?
op de site en de pagina over panasonic content die ik net (2 a 3 posts hierboven) noembde vind ik volgende plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://3dguy.tv/wp-content/uploads/2010/05/panasonic-3d-trio.jpg

lijkt hij behoorlijk brons, maar ach ook dat plaatje zou ik niet geloven :) gewoon in winkel kijken, of bovenstaande poster vragen hoever hij brons lijkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@hierboven: ja hij schijnt veel zwarter te zijn dan dat plaatje op de panasonic website.

@misterHonda: waarom laat je je V10 niet fixen want je hebt toch 2 jaar garantie? just curious. en hoe ervaar jij de rand. veel zwart of veelal brons (ga toch kijken maar ben benieuwd).

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2010 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
angelus20 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 17:06:
[...]

Welke kleur heb je nu dan? ik heb zelf Satin Silver gekozen, was duidelijk mooier en voor mij een erg belangerijke factor. Hoe dan ook, je hebt een super aanwinst...
Een zwarte, wat ik in eerste instantie bestelde, maar ik vind het niet zo heel belangrijk. Zilver spiegelt wat meer dat zwart had ik het idee, al ziet het er wat mooier uit.Los daarvan heb ik liever dat een verkoper zegt dat er niet gewijzigt kan worden, omdat de andere kleur niet op voorraad is, dan dat ze me gaan voorliegen.

Enfin, de G20 staat er en het beeld is fantastisch. Alleen die CAMmodule erin krijgen was wat lastig. Zowel de CAM als de smartcard kun je er makkelijk verkeerd in doen, alleen dan werkt het niet natuurlijk. Via het instellingenmenu op "common interface" (of de cryptische NL vertaling daarvan) werkt het beste kwam ik achter. Dan zie je tenminste gelijk of er wat geregistreerd wordt of niet. De CAM moet met de dubbele riggel naar boven in het slot.

De analoge kanalen instellen is nergens voor nodig, dat kun je gewoon uitvinken bij het instellen.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-08 07:50
Toch nog even vragen voor de zekerheid i.v.m inspelen.
Dit is dus onnnodig, gewoon zorden dat het contract onder de 30 staat en spelen maar ....en voor de rest kun je alle instellingen wijzigen zonder schade te veroorzaken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
Brabso schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 06:41:
Toch nog even vragen voor de zekerheid i.v.m inspelen.
Dit is dus onnnodig, gewoon zorden dat het contract onder de 30 staat en spelen maar ....en voor de rest kun je alle instellingen wijzigen zonder schade te veroorzaken ?
Gewoon voor Films/ HD content THX mode gebruiken, en Normal* voor normaal TV (16:9 Overscan aan) gebruiken en IFC staat bij mij sowieso uit. Dan is inspelen naar mijn idee niet echt nodig, het enige wat ik merkt is dat je beeld steeds mooier steeds dieper zwart word. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PisPix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 22:17
Vandaag de 50VT20 ophalen. Wil hem aan de muur ophangen maar vond 4 strookjes ijzer a 350 euro wel wat aan de prijzige kant. Iemand ervaring met een betaalbare wall-mount voor deze tv of is alleen de Panasonic oplossing te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepla
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:02

Joepla

Geavanceerde micro-elektronica

@PisPix:
Heb zelf een wall mount van ca. 4 tientjes gebruikt (voor P50G20). Enige dat hij moet doen is de TV plat en goed op z'n plek houden. Draaibare toestanden zijn voor mij niet nodig.
Je kunt een Vesa of universeel type gebruiken, niets bijzonders nodig voor deze TV.

[ Voor 31% gewijzigd door Joepla op 21-05-2010 07:39 ]

Live solarinfo op PVoutput [5500 Wp]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:18
Inderdaad, gewoon een goedkope, maar stevige wandbeugel gebruiken..
Let wel op dat de kabel naar achteren uitsteken en je hem dus niet heel strak op de muur kan hangen. Ik heb dit opgelost door een HDMI hoekkabel te kopen en de rest van de aansluitingen via de receiver te laten lopen.

Sinds gisteren HD via UPC.. Beeld is inderdaad een stuk beter dan de Scart versie van de Mediabox.. Jammer dat de zenders op 7* zitten en je dat niet kan veranderen :(

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PisPix
@Joepla/M@cer

Bedankt voor de (snelle) reacties! Ik heb ook al hoekkabels aangeschaft. Alles loopt bij mij ook via een AV-Receiver. Ook ik heb geen draaibare toeters en bellen nodig. Ik moet alleen even kijken hoe ik de kabels goed de ingefreesde koker in krijg zonder zaken te knellen/knakken. Kan niet wachten om eindelijk m'n fluitende Philips 32" CRT de deur uit te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipmans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09-2022
Voor de mensen die overwegen een Panasonic VT20 aan te schaffen hdtvtest.co.uk heeft een uitgebreide review online gezet: http://www.hdtvtest.co.uk...x-p50vt20-20100520694.htm

Zelf wacht ik de eerste reviews van de V20 af gezien 3D toch erg prijzig is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

flipmans schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 08:32:

Zelf wacht ik de eerste reviews van de V20 af gezien 3D toch erg prijzig is!
Ik wil sowieso geen 3D. Ik wacht inderdaad ook op de 50V20 om mijn 46G10 te vervangen :)

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 01:09:
waarom laat je je V10 niet fixen want je hebt toch 2 jaar garantie? just curious.
Ze hebben de V10 proberen te maken maar dat lukte niet. Ja vraag me ook niet hoe dat dat kan. Ik kreeg dus een omruiling maar de V10 was dan al uit productie en niet meer leverbaar. Heb dan een creditnota bij mijn dealer aangevraagd en heb kunnen bijleggen voor een VT20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zojuist een tx-p50g20e bij de media markt gekocht. Ik ben er erg blij mee, echter komt er een best wel luide brom uit de tv die harder wordt als het beeld lichter word. Ik ben verder niet bekend met plasma, vorige tv was een bravia lcd maar is dit normaal of moet ik er mee terug. Het is redelijk storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 09:39:
zojuist een tx-p50g20e bij de media markt gekocht. Ik ben er erg blij mee, echter komt er een best wel luide brom uit de tv die harder wordt als het beeld lichter word. Ik ben verder niet bekend met plasma, vorige tv was een bravia lcd maar is dit normaal of moet ik er mee terug. Het is redelijk storend.
Dat is exemplarisch. Mijn exemplaar had er gelukkig geen last van. Je kunt kijken of een paar schroeven wat aandraaien helpt. Anders zou ik aansturen op omruilen door de MM.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Atomsk schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 09:56:
[...]

Dat is exemplarisch. Mijn exemplaar had er gelukkig geen last van. Je kunt kijken of een paar schroeven wat aandraaien helpt. Anders zou ik aansturen op omruilen door de MM.
Inderdaad. Ik zou het wel melden bij MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Ik heb eigenlijk ook geen last van buzz/brom. Als ik met mijn oor boven de tv hang dan hoor ik inderdaad iets wat lijkt op het geluid van stroom dat ergens doorheen gaat, maar vanaf 30 cm is dat al niet meer te horen.
angelus20 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 06:54:
... IFC staat bij mij sowieso uit. Dan is inspelen naar mijn idee niet echt nodig.
Waarom zou je IFC uitzetten bij het inspelen?

Ik heb zelf gisteren een paar uur slides gedraaid. Is toch wel een prettige gedachten dat je ziet dat alles evenveel slijt gedurende die periode. Als ik SBS6 opzet dan zit ik telkens te vrezen hoe fel dat wit in dat logo is :)
Ik ga toch nog maar wat uren maken.

Ik krijg wel het heen en weer van het trancoden/streamen over netwerk. Dit wil gewoon NIET lukken. Volgens mij kan de panasonic geen file lezen die op dat moment geschreven wordt oid. Maar imo moet de mediaserver dit gewoon regelen. Ik ga er vanmiddag nog maar eens mee aan de slag. Ik heb het met wild media server inmiddels redelijk opgegeven. Twonky is oerlelijk en flutinterface, maar hij herkent mijn tv wel direct, maar dan nog... niks. Frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

REDFISH schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:00:
Ik heb eigenlijk ook geen last van buzz/brom. Als ik met mijn oor boven de tv hang dan hoor ik inderdaad iets wat lijkt op het geluid van stroom dat ergens doorheen gaat, maar vanaf 30 cm is dat al niet meer te horen.

[...]

Waarom zou je IFC uitzetten bij het inspelen?

Ik heb zelf gisteren een paar uur slides gedraaid. Is toch wel een prettige gedachten dat je ziet dat alles evenveel slijt gedurende die periode. Als ik SBS6 opzet dan zit ik telkens te vrezen hoe fel dat wit in dat logo is :)
Ik ga toch nog maar wat uren maken.

Ik krijg wel het heen en weer van het trancoden/streamen over netwerk. Dit wil gewoon NIET lukken. Volgens mij kan de panasonic geen file lezen die op dat moment geschreven wordt oid. Maar imo moet de mediaserver dit gewoon regelen. Ik ga er vanmiddag nog maar eens mee aan de slag. Ik heb het met wild media server inmiddels redelijk opgegeven. Twonky is oerlelijk en flutinterface, maar hij herkent mijn tv wel direct, maar dan nog... niks. Frustrerend.
Wat lukt er juist niet met je mediaserver?? Ik heb hier ook problemen mee, dus ik denk dat het een softwarefout is van het toetsel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
Heb eindelijk een 46g20 kunnen bestellen bij plasma discounter, ze hadden er 2 op voorraad ik hoop dat het goed gegaan is en de mijne geleverd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers. Het eerste review van de V20, vertaald uit het italiaans!
Zwartwaardes gemeten van 0.006 cd/mq. ziet er goed uit.
Nog een paar dagen wachten...
http://translate.google.c...nasoni%26hl%3Dnl%26sa%3DN

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2010 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_Guardian_I
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-04-2022
Wat is nu de levertijd van de 46 inch? Het is mij allemaal te onduidelijk, een koopjes kampioen geeft 1 a 2 weken aan, een scheer en foppen zelfs 25 juni, een expert weer 18 juni. Weet iemand misschien meer?

Echter kan ik wel kiezen voor een demo-model bij een shop. Is dit verstandig? Ze vertelden mij dat ze er rekening mee hebben gehouden met inspelen enz, maar ik denk dat ik dit met een korreltje zout moet nemen :P Hoe erg kan het zijn wanneer deze tv niet goed ingespeeld is? Met wat voor gevolgen kan ik dan zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
Koopjeskampioen krijgt hem volgende week binnen volgens mail contact vanochtend, gezien er nu enkele shops zijn die hem per 2 binnen krijgen zou ik dat best aan durven nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:14:
Ik ben in de race voor de 50". Wil hem qua design wel eerst in het echt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 08:22
Ik zit ook te kijken voor een G20... Weet alleen niet of ik nou moet gaan voor een 42, 46 of misschien zelfs 50??
We hebben nu een 42 LG ding en die vind ik eigenlijk wel groot genoeg.
Maar als ik de verhalen hoor van iedereen dat groter heel snel went...
Zouden de prijzen nog erg hard omlaag gaan ivm het WK straks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jckx
  • Niet online
REDFISH schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:00:
[...]
Heb je dit al eens geprobeerd?
Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 15:45:
[...]

Zeker, ik stream nu 720p series enzo via het programma Wild media Server

Bij Device stel je in Samsung TV (DLNA, 16:9, 1920x1080

De meeste video bestanden moet je instellen op transcode profile "Movies 1920x1080", maar met MKV bestanden is mijn ervaring dat je hem moet instellen op "Movies - Tsmuxer"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

MaCk- schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:27:
Ik zit ook te kijken voor een G20... Weet alleen niet of ik nou moet gaan voor een 42, 46 of misschien zelfs 50??
Ik heb nu 46 en wil graag naar 50. Ja het went erg snel.
Alleen als jij 42 nu al groot genoeg vindt zie ik het nut niet van een groter formaat in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Laatst online: 08:40
MaCk- schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:27:
Dat is een beetje afhankelijk van de kijkafstand denk ik. Maar ik kan je verzekeren dan 50" snel went. Ik vind de 50" helemaal niet groot meer, ik vind andere TV's eigenlijk altijd klein. Ik zit d'r zo'n 4,5 meter vanaf, dus zo'n grote TV is zeker lekker. Maar met name als je veel HD materiaal speelt zou ik ZEKER voor de 50" gaan. Hoe groter de TV hoe meer detail je ziet en hoe meer je je gaat verbazen!
Als je de 46" overweegt, dan is die 4" het verschil niet meer en zou ik gewoon voor de 50" gaan. TE groot kan je een TV toch bijna niet kopen, maar met 46" kan je achteraf nog spijt krijgen dat je geen 50" gekozen hebt.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dionibeatbox
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-04-2022
PisPix schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 07:25:
Vandaag de 50VT20 ophalen. Wil hem aan de muur ophangen maar vond 4 strookjes ijzer a 350 euro wel wat aan de prijzige kant. Iemand ervaring met een betaalbare wall-mount voor deze tv of is alleen de Panasonic oplossing te gebruiken?
Waar had je de Tv dan besteld? Ik zit nog steeds te wachten op mijn berichtje... en die belachelijk positieve review helpen er niet echt bij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

VariX schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:30:
[MKV op TSMuxer zetten]

Heb je dit al eens geprobeerd?
Yes! Dat was hem! Bedankt. Ik had er heel veel geprobeerd maar die dus nog niet. Het beeld is wel te groot en ik kan de aspect ratio niet veranderen.

[ Voor 12% gewijzigd door REDFISH op 21-05-2010 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:20
Ben geintresseerd om een 42g20 te gaan halen, ik las vandaag ook dat je dus digitale tv kan opnemen op een losse hdd. Geld dit dan ook voor een upc box ? Of moet het zon kaart zijn ?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy269
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 24-08 21:16
Ik zou graag een 42g20 willen bestellen maar ik twijfel steeds over het inbranden van zenderlogo's enz? Heeft iemand hier al problemen van ondervonden?
Als ik een lcd zou nemen zou het ook wel van panasonic zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
720p is bij mij niet echt een probleem (met PS3 media server), behalve dat ik niet kan spoelen - kunnen jullie dat wel?
Wel een probleem zijn de 1080p (15-22gb bestanden) met DTS etc erin - bij jullie wel geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Timmy269 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 14:01:
Ik zou graag een 42g20 willen bestellen maar ik twijfel steeds over het inbranden van zenderlogo's enz? Heeft iemand hier al problemen van ondervonden?
Daar is al genoeg over gezegd denk ik.. [Plasma] Panasonic 2010 - X24, S24, C2, U2, S2, G20, G25

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Ik kan prima 'spoelen' met wild media server. Je moet alleen even wachten, maar je kunt in de viera media server optie naar rechts klikken en dan skipt hij langzaam tot snel. Misschien is het iets van 20-60seconden. Heel duidelijk is het niet. Ik vind de interface ook aardig ruk en je wordt gek van de submappen. WMS->Movies->Transcode->Settings->subtitles etc etc.
Het werkt (half) maar mooi en handig is het allemaal niet.

Ik denk dat ik toch maar over ga op een losse mediaspeler erbij. Als ik subtitles aanzet van in de mkv file dan hangt het beeld elke 3 seconden en ik krijg het ook maar niet gefixt zodat hij echt 1080p doorstuurt, dit terwijl ik het streambestand op de harde schijf wel gewoon openen kan en dan is er niks aan het formaat veranderd.

Inbranden is niet zo'n probleem. Heb er nog niks van gemerkt, maar wel het contrast wat lager zetten want de 6 in dat SBS6 logo is echt veel te wit. Gewoon een beetje opletten in het begin. Ik heb nu de 120 slides lopen. Ga ik een paar uur per dag doen.

Digitale tv opnemen kan alleen als je niet van zender wisselt, dus het is niet echt een opname functie. Er zit ook geen dual tuner in in de zin dat je 2x dvb-C kunt kijken dus dat wordt ook niks om door te sturen naar een extern apparaat. Beetje gek want vroeger had je wel een picture in picture optie op de panasonics.

[ Voor 13% gewijzigd door REDFISH op 21-05-2010 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net bij de saturn in tilburg de 50VT20 gezien.
Werkelijk prachtig 3D...maar niet voor mij, ik vind 't 3D effect echt te veel van 't goede...heb er al 3 gezien in de bios.
Volgens ik denk de afdelingsmanager zat ik er er langs, kwestie van wennen, ik zie 't helemaal verkeerd...
Ook toen ik zei dat ik vindt dat bij een gewone flatscreen je hersenen ( net als bij "echte" 3D trouwens ) al zorgen voor genoeg 3D interpretatie, zat ik er helemaal langs, openstaan voor verandering, wetenschappelijk onderbouwd, heeft niets met je hersenen te maken zei hij.
Vraag ik me toch af hoe ik dan toch op een vlakke plaat kan zien dat 't ene mannetje verder weg staat dan 't andere zonder dat ik 't gevoel heb dat ik een 3D TV mis...

maar goed, ik ga lekker voor de 50V20 in juni, ZONDER 3D, want IK vind dat niet mooi. moet kunnen toch?
Ik zou graag eens horen wat de horde vindt, of 3D iets toevoegd na de ervaring van de eerste 3 films die je ziet....

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2010 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over 3D. Ik heb begrepen dat de VT (3D) serie een betere/sneller beeldproc heeft en dus beter beeld oplevert. Ik moet daarbij wel zeggen dat ik nog maar 1 review een beetje half heb gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:01
Timmy269 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 14:01:
Gewoon bestellen en niet druk om maken :p

Ik heb niet meer gedaan dan beeld op THX gezet, niks met contrast gedaan en zie nergens iets van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PisPix
dionibeatbox schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:58:
[...]

Waar had je de Tv dan besteld? Ik zit nog steeds te wachten op mijn berichtje... en die belachelijk positieve review helpen er niet echt bij :(
Heb een maatje werken bij een hifi winkel. Er kwam er eentje binnen die eigenlijk voor de demo stand bedoeld was maar hij heeft hem voor mij apart gehouden. Heb hem net neergezet, ga hem morgen ophangen.. ik kan alleen zeggen.. WOW! Sorry! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 21:29
Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 15:40:
Werkelijk prachtig 3D...maar niet voor mij, ik vind 't 3D effect echt te veel van 't goede...heb er al 3 gezien in de bios.
Volgens ik denk de afdelingsmanager zat ik er er langs, kwestie van wennen, ik zie 't helemaal verkeerd...
Ook toen ik zei dat ik vindt dat bij een gewone flatscreen je hersenen ( net als bij "echte" 3D trouwens ) al zorgen voor genoeg 3D interpretatie, zat ik er helemaal langs, openstaan voor verandering, wetenschappelijk onderbouwd, heeft niets met je hersenen te maken zei hij.
Vraag ik me toch af hoe ik dan toch op een vlakke plaat kan zien dat 't ene mannetje verder weg staat dan 't andere zonder dat ik 't gevoel heb dat ik een 3D TV mis...

maar goed, ik ga lekker voor de 50V20 in juni, ZONDER 3D, want IK vind dat niet mooi. moet kunnen toch?
Ik zou graag eens horen wat de horde vindt, of 3D iets toevoegd na de ervaring van de eerste 3 films die je ziet....
oke je spreek jezelf een beetje tegen maar goed. Als jij geen 3D wilt prima, dan hoeft de koper jou niet te vertellen dat je het WEL moet hebben, overigens heeft de VT20 idd zoals bovengenoemd gezegd een beter aansturing in het tot 3x verkleinen van fosfor trailing, dus voor de genen die erg gevoelig voor zijn voor het geel/paars/groen blur effect, (inherent aan plasma) zeker een idee om toch naar de VT20 te kijken :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee hoor, ik spreek mezelf niet tegen, ik bedoel te zeggen dat 't 3D effect zeer sterk en foutloos aanwezig is, een pluspunt voor de TV.
Als je hier van houdt kan ik je de TV aanraden...maar ik vind 't niet leuk om naar te kijken.
Je kunt kwaliteit waarderen zonder 't mooi te vinden!

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2010 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dionibeatbox
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-04-2022
PisPix schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 18:12:
[...]

Heb een maatje werken bij een hifi winkel. Er kwam er eentje binnen die eigenlijk voor de demo stand bedoeld was maar hij heeft hem voor mij apart gehouden. Heb hem net neergezet, ga hem morgen ophangen.. ik kan alleen zeggen.. WOW! Sorry! :P
Hehe, goddammit! wat ben jij een pik zeg :P Nu spookt die WOW van jou in mijn hoofd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 20:33
Digitale tv opnemen kan alleen als je niet van zender wisselt, dus het is niet echt een opname functie. Er zit ook geen dual tuner in in de zin dat je 2x dvb-C kunt kijken dus dat wordt ook niks om door te sturen naar een extern apparaat. Beetje gek want vroeger had je wel een picture in picture optie op de panasonics.
De V versie heeft wel de picture in picture (PIP) mogelijkheid.
Zou het daarmee dan wel kunnen?

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeTjuk schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 20:50:
[...]

De V versie heeft wel de picture in picture (PIP) mogelijkheid.
Zou het daarmee dan wel kunnen?
denk dat je dan (ook voor pip met 2 zenders) voor digi tv 2 ontvangers nodig hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 15-09 19:54

jasjenl

Liab A Tymo

Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:14:
Dingen die ik zo snel even als meest opvallende pik uit die vertaling: de V20 heeft dus wel snellere phosphors dan de G20 met minder phosphor trailing, wat erop zou kunnen duiden dat ie hetzelfde paneel heeft als de G20. Echter heeft de V20 ook wel last van fluctuerende blacklevels, zij het in mindere mate dan de G20. Volgens de review van de VT20 op AVForums zou de VT20 van dat laatste geen last moeten hebben, wat ik dan weer vreemd vind, want waarom zou de VT20 als enige uit de hele nieuwe lijn op dat vlak dan anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
PisPix schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 07:25:
http://www.kieskeurig.nl/...v/vogels/efw_8305/330829/
http://www.kieskeurig.nl/...v/vogels/efw_8405/330842/

Zijn beide geschikt voor de tv, de ene is iets groter dan de ander.

Edit: hiermee komt de tv wel zo dicht op de muur te hangen, dat je waarschijnlijk een hoekstukje voor je HDMI kabel moet gebruiken.
Je kan dan ook deze gebruiken, als je dat niet wilt:
http://www.kieskeurig.nl/...v/vogels/efw_6305/278479/

Daar kan je ook een bijpassende "balk" voor aan de muur bij krijgen, waar je kabels doorheen kan laten lopen en waar je steunen in kan hangen voor je apparatuur.

[ Voor 28% gewijzigd door Raymond op 21-05-2010 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PisPix
dionibeatbox schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 19:50:
[...]

Hehe, goddammit! wat ben jij een pik zeg :P Nu spookt die WOW van jou in mijn hoofd ;)
En ik voel me er niet eens schuldig om! Het is net als met goede sex... Van een beetje uitstel wordt 't alleen maar beter! ;-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hier een aantal keren m.b.t. die HDMI hoekstukjes..... Zijn deze geschikt voor 1.4 ? Of maken die van een 1.4 weer een 1.3 ??? Deze vraag naar aanleiding van een 1.4 kabel die men nodig heeft om de VT20 aan te sluiten aan de BDT300 en/of een AV receiver met 1.4.

Hoor het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Vreemd: bij Net5 valt het logo (roze vierkant rechtsboven) buitenbeeld, wat betekend dat er teveel ingezoomed wordt. De aspect ratio veranderen helpt echter niet: alleen 16:9 forceren laat iets meer zien. Bij andere 4:3 zenders is dit niet, dus misschien ligt het aan Ziggo?

Zag daarnaast nog wat micro-schokken bij enkele reclames met lange pan shots. Voor de rest niet waargenomen.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:38
klerk12345 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 20:51:
[...]

Waarschijnlijk omdat ze (50 inch) bijna nergens op voorraad zijn. Veel vraag, weinig aanbod = hoofdprijs.
DE VT20 wordt alleen verkocht via Panasonic dealers die een contract getekend hebben om deze vaste prijs te hanteren. Daarom kost hij overal even veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Dus daarom was'ie bij de SF dik 200 euro goedkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raymond schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 09:11:
Dus daarom was'ie bij de SF dik 200 euro goedkoper?
200? 650! Ik vraag me nog steeds af waarom dit soort dingen toegestaan zijn.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:11

S2S

Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 15:40:

Prima natuurlijk, maar bedenk wel dat de VT20 ook de beste 2D TV is, verpats je toch gewoon die 3D brilletjes? De VT 20 heeft namelijk wel sneller fosfor en dat ga je ook merken met 2d tv. En als je je brilletjes verkoopt heb je je 400 euro weer terug.

En stel je verpatst niets, dan heb over 3 jaar toch een 3D tv, want we weten allemaal dat over 3 -4 jaar er zoveel 3d content is dat het jammer zou zijn als je dat niet kon kijken. Of je moet over 3 jaar een nieuwe tv kunnen kopen ;) En natuurlijk ook met de komst van de nieuwe consoles, die vast en zeker 3D gaan.

Ik zeg altijd liever wat meer uitgeven, dan nu op de centjes zitten en spijt krijgen, maar ja dat heb ik dan wel is.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S2S schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 09:40:
[...]

Prima natuurlijk, maar bedenk wel dat de VT20 ook de beste 2D TV is, verpats je toch gewoon die 3D brilletjes? De VT 20 heeft namelijk wel sneller fosfor en dat ga je ook merken met 2d tv. En als je je brilletjes verkoopt heb je je 400 euro weer terug.
200 euro per bril? Je mag blij zijn als je er 2e hands 75 euro voor kunt krijgen, denk ik :)

Verder ben ik het wel met je eens: consoles zullen waarschijnlijk de grote 3D duwers zijn. Zodra de PS3 3D games gaat ondersteunen (wat Sony met hun 3D tv's natuurlijk enorm gaat pushen), zal 3D meer gemeengoed worden, hoop ik.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Rebel
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:36
Wouter Rebel schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 08:56:
[...]

Ik heb nog geen reactie gehad, maar ik de coupon ook pas afgelopen zondagmiddag op de post gedaan. Mocht ik een reactie krijgen, dan zal ik het hier posten.
Ik heb de camera vandaag ontvangen. Binnen een week dus, helemaal top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Grrrrrene schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 09:39:
[...]

200? 650! Ik vraag me nog steeds af waarom dit soort dingen toegestaan zijn.
Op dit moment kost'ie bij de MM in Zwolle 2399. Ik ben ff vergeten wat'ie bij de S&F kostte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrid
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-08 20:56
Raymond schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 10:53:
[...]

Op dit moment kost'ie bij de MM in Zwolle 2399. Ik ben ff vergeten wat'ie bij de S&F kostte
Die is een dag lang voor 1950 verkocht, en ook een paar keer voor 2000, volgens dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnotherFruitcake
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 22:10
Camera is hier ook al binnen, ruim binnen een week.

Ook nog even voor de mensen die geen 'superzicht' hebben. Ik zie op mijn 42G20 echt helemaal geen fosfortrails, flikkeringen en floating blacklights (wil niet zeggen dat ze er niet zijn, maar ik neem het niet waar in ieder geval). Ik heb ook geen supergehoor (mijn vrouw wel) en hoor ook geen piep- en / of fluittonen (zij ook niet). We zitten op zo'n 2,5 - 3,0 meter van het scherm.

Van alle negatieve zaken die sommige mensen weerhouden van de aankoop van dit toestel zie en hoor ik dus echt niets. Zelfs het geluid uit de speakers, volgens velen van abominabele kwaliteit in LCD en Plasmaschermen is voor mij afdoende en net zo goed als dat van mijn oude Sony CRT.

Het is gewoon een superscherm en in direct vergelijk met een LG 42SL9000 (LED TV) wint hij gemakkelijk. Je zult je echt niet bekocht voelen met dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09 10:55
Voor de VT20 is er nu ook een actie, geen gratis camera maar wel 2 gratis Blu-Ray 3D discs (Ice Age 3 & Coralina) bij aankoop van een VT20, zie link

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René van Gaalen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10-2024
Ik heb de TX-P50G20E en krijg vandaag een kabelmodem en een Hd ontvanger van Ziggo.
De kabel van Ziggo komt onder mijn plasma naar binnen en ik zou nu het liest de router (TP-Link WR1043ND) die ik aan het modem hang achter mijn TV plaatsen.

Gaat dit storingen/problemen opleveren voor de TV ?

Gaat dit problemen geven voor het draadloze signaal van de router door de TV?

Misschien een beetje offtopic op dit forum maar mogelijk dat hier mensen zijn met dezelfde pana die deze opstelling hebben (geprobeerd).
Pagina: 1 ... 25 ... 59 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor vragen over inspelen: hierover zijn de meningen verdeeld. En aangezien we op GoT eigen inzet verwachten: zoek het topic door voor verschillende meningen.

Hier vind je het service en hotelmenu, hiermee kan je zien hoeveel uur je TV al gespeeld heeft.

En hier kan je een break-in dvd downloaden, hiermee kan je je TV nlaten inspelen.