Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb even een korte vraag; begrijp ik het goed dat de modellen die een -E achteraan hebben staan, dus de P42-G20E Europese modellen zijn en dus wel 2 jaar garantie aan huis hebben vanuit Panasonic zelf?

(Bij voorbaat al excuus, de vraag zal wel vaker gesteld zijn, maar 76 pagina's doorlezen werd me te gortig..)

EDIT: Nu zie ik bij Redcoon de TX-P42G20 ES, dat die 'S' voor zilver staat begrijp ik, en de 'E' Europees denk ik, wil dit dan zeggen dat je dan sowieso de garantie aan huis hebt van Panasonic, of ligt dat dus echt specifiek per winkel en niet aan de aanduiding of er wel of geen 'E' achter staat.

EDIT2: Ik begrijp nu dat het een Nederlands model moet zijn en juist geen model uit het buitenland. Ik neem dus aan dat je dit per shop moet navragen welk model ingekocht hebben.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2010 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kissyfur
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-09 21:10
Ter info.
Zojuist bij de MM Zwolle geweest. De zwarte 42G20 was daar sinds gister binnen en wordt verkocht voor 929 euro. De medewerker gaf aan dat er een nieuw prijsbeleid was, en dat ze niet alleen keken naar de winkels in de buurt maar ook naar de 13 grootste webshops. Ze moesten wel.
De zilveren zou waarschijnlijk medio mei volgen, dat wacht ik persoonlijk nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_Guardian_I
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-04-2022
En voor de duidelijkheid welke 13 zijn dit dan?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kissyfur
Sja, zo ver heb ik niet nagevraagd. Vond het al heel wat dat hij me dit vertelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Mijn ouders gaan de 37X25 kopen (CI+ Ziggo) i.c.m. een Home Cinema set van Panasonic. Lekker alles met 1 Viera Link bediening bekijken en regelen _O_.

Ik zit echter nu wel met 1 ding, ze nemen graag programma's op. Dit hoeft niet per se in HD, ik weet eigenlijk niet eens of de CI+ receiver in de tv ook HD kan weergeven. MAAR, hoe kan ik dit het handigste regelen? Het liefst zonder losse receiver erbij. Kan je met de 37X25 ook op 1 of andere manier opnemen? En dan eventueel naar externe HDD ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kissyfur schreef op woensdag 28 april 2010 @ 18:13:
Ter info.
Zojuist bij de MM Zwolle geweest. De zwarte 42G20 was daar sinds gister binnen en wordt verkocht voor 929 euro. De medewerker gaf aan dat er een nieuw prijsbeleid was, en dat ze niet alleen keken naar de winkels in de buurt maar ook naar de 13 grootste webshops. Ze moesten wel.
De zilveren zou waarschijnlijk medio mei volgen, dat wacht ik persoonlijk nog even af.
Ik was zojuist bij MM Deventer. Hier hadden ze zelfs het demo model van de G20 verkocht. De G20ES stond daar nog wel voor €999 maar was niet aangesloten.

Ik vroeg nog naar die prijs, hij gaf toen aan dat het demo model ook voor zoiets was verkocht, maar ik zag op zijn scherm volgens mij €999 staan.

EDIT

TrustedReviews heeft de G20 ook getest:
http://www.trustedreviews...P42G20B-42in-Plasma-TV/p1

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2010 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 09:07
Ik ben van de week bij een maat langs geweest deze heeft de 42G20ES staan gekocht bij Mikro-electro.
Maar we krijgen voor geen mogelijkheid de CI+ module (dezelfde die wordt geleverd bij ziggo, werkte perfect bij mijn Samsung B6000 (led) ).

Heb geprobeerd om landkeuze op Nederland/Zweden/Duitsland te zetten, Nederland en Zweden geeft hetzelfde resultaat. =geen beeld! :/

Duitsland geeft wel beeld echter alle zenders staan door elkaar en hier hebben we dus weinig aan.

Iemand enig idee, of ligt dit aan de Delta lijkt me sterk want op een samsung B-serie lukt het wel! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shigster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-07-2020
Ben de onlangs zelf nog eens in de winkel gaan checken, wanneer de v20 en vt20 nu beschikbaar zouden zijn. Helaas kon men mij alleen zeggen dat er enorme vertragingen zijn (bij alle merken - niet alleen Panasonic). Dus dan maar een mailtje gestuurd naar Panasonic België om eens te polsen wanneer de 50" plasma's er zouden aankomen. Dit is hun antwoord:

Hieronder de leveringsdatum van alle toestellen:
model: voorziene leveringsdatum: adviesprijs:
P50VT20 - tijdelijk niet op voorraad - € 2500
P50V20 - juni - € 1550

Als de P50V20 idd maar 1550 EUR gaat kosten (adviesprijs), dan wacht ik nog wel tot juni! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Pana Fans.

Tja als de v20 50 inch 1550 euro gaat kosten, wat gaat dan de 42 inch kosten 1200,- ???
dat zou inderdaad leuk zijn.. mischien wacht ik ook nog wel even , wil zelf ook voor de g20 gaan .
maar nu ik dit lees O-) ..

hoop dat de prijzen in NL het zelfde zijn als in BE

we zullen zien

kom zelf ook uit Deventer wil hem ook bij MM gaan halen. maar is het nu zo dat zilveren goedkoper is dan de zwarte of andersom..

mvg 7thbase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 21:32:
Hoi Pana Fans.

Tja als de v20 50 inch 1550 euro gaat kosten, wat gaat dan de 42 inch kosten 1200,- ???
dat zou inderdaad leuk zijn.. mischien wacht ik ook nog wel even , wil zelf ook voor de g20 gaan .
maar nu ik dit lees O-) ..

hoop dat de prijzen in NL het zelfde zijn als in BE

we zullen zien

kom zelf ook uit Deventer wil hem ook bij MM gaan halen. maar is het nu zo dat zilveren goedkoper is dan de zwarte of andersom..

mvg 7thbase
Ze hadden alleen nog de zilveren staan, de zwarte was op. De zilveren stond er nu voor €999 en ik denk dat ze dat ook zullen vragen voor de zwarte wanneer ze die weer hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij de meeste zaken die de v20 42 inch al in de prijslijst hebben staan staat een prijs van 1499 euro
zal wel de adviesprijs van pana zijn net als de 1049 voor de 42g20.
de prijs die de mediamarkt hier in almere ook voor de zilveren vraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shigster schreef op woensdag 28 april 2010 @ 20:28:
[knip]

P50VT20 - tijdelijk niet op voorraad - € 2500
P50V20 - juni - € 1550
What the hell? Panasonic heeft vanaf het begin beweerd dat 3D niet de hoofdprijs zou kosten, slechts een kleine meerprijs t.o.v. 2D. 950 Euro vind ik geen kleinigheid :o

@Hieronder: Tsja, ik kan het me ook amper voorstellen dat dit de prijzen zijn, wat maakt de VT20 dan _zoveel_ duurder dat er bijna 1000 euro prijsverschil tussen zit?

[ Voor 15% gewijzigd door Grrrrrene op 29-04-2010 08:27 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus Panasonic België Heeft jou gemaild dat de 50V20 enkel €1550 zou kosten? Mij zeide ze gisteren aan de telefoon dat de prijs nog niet 100% vast lag, maar dat deze dicht de €2000 euro zou liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:04
Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2010 @ 08:21:
Dus Panasonic België Heeft jou gemaild dat de 50V20 enkel €1550 zou kosten? Mij zeide ze gisteren aan de telefoon dat de prijs nog niet 100% vast lag, maar dat deze dicht de €2000 euro zou liggen.
Als je het verschil in prijs ziet tussen de P42G20 en de P42V20, dan lijkt het me sterk dat het verschil tussen de P50G20 en de P50V20 maar 100 euro zou bedragen, 2000 euro zou inderdaad realistischer zijn dan.

Maar ach, ik kan tenminste al genieten van mijn P50G20 :) Ben wel blij dat ik van al het wachten en onzekerheid af ben. En als ik de beeldkwaliteit van de G20 zie dan ben ik zeer tevreden. Misschien als je een V20 ernaast zet dat je zou denken: ja die is inderdaad wat beter. Maar aangezien dat niet gebeurd en ik naar de G20 an sich kijk ben ik dermate tevreden dat ik niet het gevoel heb dat ik wat mis, of dat ik spijt heb dat ik niet op de G20 gewacht heb.

[ Voor 34% gewijzigd door Luuk1983 op 29-04-2010 08:45 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 19:19

immetjes

HIER is BERN-E

Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 15:56:
Hallo, ik heb even een korte vraag; begrijp ik het goed dat de modellen die een -E achteraan hebben staan, dus de P42-G20E Europese modellen zijn en dus wel 2 jaar garantie aan huis hebben vanuit Panasonic zelf?

(Bij voorbaat al excuus, de vraag zal wel vaker gesteld zijn, maar 76 pagina's doorlezen werd me te gortig..)

EDIT: Nu zie ik bij Redcoon de TX-P42G20 ES, dat die 'S' voor zilver staat begrijp ik, en de 'E' Europees denk ik, wil dit dan zeggen dat je dan sowieso de garantie aan huis hebt van Panasonic, of ligt dat dus echt specifiek per winkel en niet aan de aanduiding of er wel of geen 'E' achter staat.

EDIT2: Ik begrijp nu dat het een Nederlands model moet zijn en juist geen model uit het buitenland. Ik neem dus aan dat je dit per shop moet navragen welk model ingekocht hebben.
Lees TS door. De "E" zegt niets over het wel of niet Nederlands zijn. Redcoon levert GEEN Nederlandse modellen en Bestekeus.nl ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
Eindelijk een mooie TV in m'n slaapkamer - een 42G20! Uiteraard al wat mooie formaten en spellen gebruikt om een beetje te kijken wat het ding kan (veel) maar ik vraag me nog af: Waar zitten de ISff calibratie-tools? Ik kan online wel een guide vinden voor "dit is een lage delta-e" maar waar de instellingen gemaakt kunnen worden is mij nog een raadsel.

En is er een manier om full-hd Youtube op het ding zelf te kijken? Ik heb wel een PC eraan hangen over HDMI maar ik zou het heel vet vinden om er zonder te doen.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ruward schreef op donderdag 29 april 2010 @ 08:52:
[...]

Lees TS door. De "E" zegt niets over het wel of niet Nederlands zijn. Redcoon levert GEEN Nederlandse modellen en Bestekeus.nl ook niet.
Bedankt, ik snap het nu idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes

immetjes

HIER is BERN-E

coptician schreef op donderdag 29 april 2010 @ 09:28:
Eindelijk een mooie TV in m'n slaapkamer - een 42G20! Uiteraard al wat mooie formaten en spellen gebruikt om een beetje te kijken wat het ding kan (veel) maar ik vraag me nog af: Waar zitten de ISff calibratie-tools? Ik kan online wel een guide vinden voor "dit is een lage delta-e" maar waar de instellingen gemaakt kunnen worden is mij nog een raadsel.

En is er een manier om full-hd Youtube op het ding zelf te kijken? Ik heb wel een PC eraan hangen over HDMI maar ik zou het heel vet vinden om er zonder te doen.
Zet professionele beeld instelligen aan dan krijg je een extra menu met die instellingen. Het staat trouwens ook in de handleiding.

Youtube gaat prima met deze TV en dan ook op volledige scherm grootte, het is alleen geen full HD. je kunt zoeken op keywords (typen op z'n mobieltjes stijl) of je maakt een account aan op youtube en voegt daar je favorieten toe etc. Als je een filmpje hebt geselecteerd kun je het -kleine- framepje waar hij in staat highlighten en door dan op OK te clicken schaalt dat framepje naar een volledig scherm. Ik vind de kwaliteit best wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02 09:30
Voor iedereen die een VT20 wil aanschaffen, de volgende mededeling van Panasonic:

Geachte heer XXXXXXXXX,

Wij verwachten de TX-P50VT20 eind mei vanuit de fabriek aangeleverd te krijgen. Deze zal begin juni via uw vakhandelaar verkrijgbaar zijn.

Met vriendelijke groet,
Panasonic Infocentre

Omdat in februari/maart was aangegeven dat de VT20 eind april leverbaar zou zijn, is dit best wel een teleurstelling. Bovendien denk ik dat de levering, zomaar, nog later zou kunnen beginnen.
>>BUMMER<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shigster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-07-2020
Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2010 @ 08:21:
Moest het je interesseren, hierbij de volledige mail van Panasonic BE:

Beste klant,

Dan bent u hier alvast op het juiste adres.
Hieronder de leveringsdatum van alle toestellen:

model: voorziene leveringsdatum: adviesprijs:

P50VT20 tijdelijk niet op voorraad € 2500
P50V20 juni € 1550
BMP-BD65 reeds beschikbaar € 200
BMP-BD85 reeds beschikbaar € 300

Alle bovenvermelde toestellen kan u al voorbestellen bij uw dealer (zie a.u.b. de lijst op onze website) of bij onze e-shop.

Dank u wel voor uw interesse in onze PANASONIC producten.

Met vriendelijke groeten,
Michael

PANASONIC HELPDESK
http://www.panasonic.be

Ik moet nu wel zeggen dat bij Panasonic België er precies nogal wat prijzen circuleren: de P50VT20 kost op hun e-shop maar liefst 2.800 EUR?!!! :?

Voor de P50V20 had ik ook een prijs van rond de 2.000 EUR in het achterhoofd - maar soit. Ofwel hebben ze voor de V20 mss per ongeluk de dealerprijs gegeven ofwel stel ik voor dat iedereen aan Michael vraagt of hij niet ineens een bestelling kan plaatsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dura
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-09 04:55
Hallo mensen,
momenteel heb m'n tv via de analoge uitgangen op m'n 2.0 muzieksysteem gezet, en ben heel tevreden over het resultaat.
Ik ben geintereseerd in de 42G20, en zou dan graag digitaal tv kijken via zo'n C+ module en de ingebouwde digitale kabletuner.
Ik zit bij Ziggo.
Nu zijn er wat incidentele meldingen geweest hier in deze draad dat dat niet zou werken, dat de analoge uitgangen van de tv geen geluid geven bij het gebruik van de digitale tuner + C+.
Dat zou in mijn geval een flinke dealbreaker zijn, mijn geluidssysteem heeft geen digitaal-in dus ik zit vast aan de 2.0 analoge verbinding.
ik probeer hier meer over te weten te komen, maar googlen levert niets op, en de info hier is nog summier.

Mijn vraag is dus: klopt het inderdaad dat bij digtaal tv kijken bij ziggo via de C+ kaart en de ingebouwde DVB-C tuner de 42G20 inderdaad geen geluid geeft over de analoge uitgangen? En zo ja, is daar een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:06
Kan je linkjes geven naar posts waarin dat wordt gezegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dura
ruward in "[Plasma] Panasonic 2010 - X24, S24, C2..."

Hier verwijst Ruward dan weer naar een post van Superluuk daarboven, beiden hebben dit probleem blijkbaar, dat bij C+ gebruik via Ziggo de analoge uitgangen niet of niet altijd werken.
Vraag me af of dat bij iedereen zo is, of dat er ook mensen zijn die de zaak wel naar behoren aan de praat hebben gekregen, want voor mij is dit het breekpunt van wel of niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes

immetjes

HIER is BERN-E

dura schreef op donderdag 29 april 2010 @ 16:04:
ruward in "[Plasma] Panasonic 2010 - X24, S24, C2..."

Hier verwijst Ruward dan weer naar een post van Superluuk daarboven, beiden hebben dit probleem blijkbaar, dat bij C+ gebruik via Ziggo de analoge uitgangen niet of niet altijd werken.
Vraag me af of dat bij iedereen zo is, of dat er ook mensen zijn die de zaak wel naar behoren aan de praat hebben gekregen, want voor mij is dit het breekpunt van wel of niet kopen.
Ik heb analoog ook nog aangesloten (lui, lui lui). Ik zal nog eens kijken of ik het echt niet werkend krijg. Digitaal HD ned1 doet het dus wel analoog, maar zo gauw er een gecodeerd kanaal aan gaat werkte alleen nog maar de digitaal uit. Analoge zender input doet het wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dura
Heel graag Ruward, want nogmaals, voor mij zou dit echt een dealbreaker zijn, dit is voor mij de enige manier om geluid over m'n speakers vanaf het tv signaal te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dura schreef op donderdag 29 april 2010 @ 14:48:
Hallo mensen,
momenteel heb m'n tv via de analoge uitgangen op m'n 2.0 muzieksysteem gezet, en ben heel tevreden over het resultaat.
Ik ben geintereseerd in de 42G20, en zou dan graag digitaal tv kijken via zo'n C+ module en de ingebouwde digitale kabletuner.
Ik zit bij Ziggo.
Nu zijn er wat incidentele meldingen geweest hier in deze draad dat dat niet zou werken, dat de analoge uitgangen van de tv geen geluid geven bij het gebruik van de digitale tuner + C+.
Dat zou in mijn geval een flinke dealbreaker zijn, mijn geluidssysteem heeft geen digitaal-in dus ik zit vast aan de 2.0 analoge verbinding.
ik probeer hier meer over te weten te komen, maar googlen levert niets op, en de info hier is nog summier.

Mijn vraag is dus: klopt het inderdaad dat bij digtaal tv kijken bij ziggo via de C+ kaart en de ingebouwde DVB-C tuner de 42G20 inderdaad geen geluid geeft over de analoge uitgangen? En zo ja, is daar een oplossing voor?
Omdat ik exact dit probleem heb ben ik vandaag teruggegaan naar Plasma-discounter.nl.
Zij waren niet bekend met dit probleem en gaven mij het telefoonnummer van de Panasonic helpdesk.

Deze alleraardigste helpdesk wist mij te vertellen dat bij het CI+ gebruik er alleen geluid via de optische aansluiting verstuurd werd. Waarom dit is wist de beste man ook niet maar volgens hem was ik niet de enige met dit probleem. Hij wist mij te vertellen dat hier geen firmware update voorkomt en dat Panasonic dit niet als een probleem beschouwd maar als een televisie eigenschap.

Omdat ik nu dus ook een nieuwe versterker kan kopen ben ik hier op zijn vriendelijkst niet blij mee en als ik dit van te voren wist had ik wellicht een andere TV gekocht.

Later vroeg ik mij af of het ook met Ziggo te maken kan hebben? wellicht is dit een van de certificeringseisen voor CI+?

Wie weet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Geen digi-out wanneer er een gecodeerd kanaal gekeken wordt? Klinkt idd als een "feature" en niet als een bug.
Zelfde als dat een tv geen meerkanaals geluid over de digi-out stuurt wanneer hij het zelf via hdmi binnenkrijgt. Ook al zo'n "feature". Is niet de "schuld" van panasonic, maar simpelweg licentie-eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.Verhuizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-09 21:54
jakz schreef op donderdag 22 april 2010 @ 10:45:
kan iemand mij vertellen of het model Panasonic Viera TX-P42V20 ook in het zwart
leverbaar zal zijn? Hij komt binnen 2 weken in het grijs uit maar wil graag een zwarte :)

iemand al recente prijzen ontvangen voor dit scherm? €1358 heb ik te horen gekregen
Ik zag wel de vraag, maar nog geen antwoord. Ook ik ben benieuwd of de V20 ook in het zwart geleverd gaat worden. Weet iemand dat toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:04

mr.paaJ

generatie cmd+z

Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2010 @ 20:44:
[...]
...

Omdat ik nu dus ook een nieuwe versterker kan kopen ben ik hier op zijn vriendelijkst niet blij mee en als ik dit van te voren wist had ik wellicht een andere TV gekocht.

...
het blijft een pleister natuurlijk, maar je kunt vrij goedkoop via ebay een simpele DAC vinden die het optische signaal omzet naar analoog.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kissyfur
Raymond schreef op donderdag 29 april 2010 @ 21:08:
Geen digi-out wanneer er een gecodeerd kanaal gekeken wordt? Klinkt idd als een "feature" en niet als een bug.
Volgens mij was het probleem juist dat er geen analoog geluid uitgestuurd wordt bij een gecodeerd signaal. Lijkt mij geen licentie 'feature' dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes

immetjes

HIER is BERN-E

dura schreef op donderdag 29 april 2010 @ 18:06:
Heel graag Ruward, want nogmaals, voor mij zou dit echt een dealbreaker zijn, dit is voor mij de enige manier om geluid over m'n speakers vanaf het tv signaal te krijgen.
Ik krijg het niet voor elkaar. Gecodeerd digitaal signaal met Ziggo Ci+ geeft GEEN analoog uit naar bv een receiver.
Atomsk schreef op woensdag 28 april 2010 @ 13:28:
[...]

Bij de Duitse zenders als SAT1/RTL Television, kun je dan Dolby 5.1 instellen en wordt dit goed doorgegeven via optisch naar de receiver?
Ik heb het getest en de volgende kanalen worden bij Ziggo in Dolby Digital 5.1 weergegeven en komen goed aan via mijn receiver (Coax):

606 RTL Television
607 Sat.1
608 Pro.Sieben
106 Film 1 HD
61 NGC-HD
60 Discovery HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dura
Hartelijk bedankt Superluuc en Ruward.
Hmm, ziet ernaar uit dat het voor mij geen nieuwe tv wordt dit jaar.

Mr Paaj heeft een goed punt, een goedkope DAC lost ook veel op. (Ik heb zelfs een mooie DAC staan, een MHDT Havana, alleen zit de switch tussen coax en optisch heel onhandig ergens aan de achterkant).
Ofwel iedere keer opstaan en achter m'n rack de switch omgooien, ofwel een extra DAC kopen, kosten, snoertjes....geen van beide aantrekkelijke opties.
Vreemd ook, de Pana moet toch ergens intern een DAC hebben, als ik naar m'n huidige 37PX80 een digitaal signaal over HDMI stuur komt er toch ook analoog geluid uit de RCA's.
En ik neem aan dat de interne speakers het wel doen met de C+ module, toch?

[ Voor 5% gewijzigd door dura op 30-04-2010 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dura schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 07:32:
Hartelijk bedankt Superluuc en Ruward.
Hmm, ziet ernaar uit dat het voor mij geen nieuwe tv wordt dit jaar.

Mr Paaj heeft een goed punt, een goedkope DAC lost ook veel op. (Ik heb zelfs een mooie DAC staan, een MHDT Havana, alleen zit de switch tussen coax en optisch heel onhandig ergens aan de achterkant).
Ofwel iedere keer opstaan en achter m'n rack de switch omgooien, ofwel een extra DAC kopen, kosten, snoertjes....geen van beide aantrekkelijke opties.
Vreemd ook, de Pana moet toch ergens intern een DAC hebben, als ik naar m'n huidige 37PX80 een digitaal signaal over HDMI stuur komt er toch ook analoog geluid uit de RCA's.
En ik neem aan dat de interne speakers het wel doen met de C+ module, toch?
Na een tip heb ik vanmorgen mn versterker via de hoofdtelefoonaansluiting aangesloten en dan werkt alles goed. In het geluidsinstellingenmenu heb ik het hoofdtelfoonvolume op 50 gezet en het lijkt nu te werken op een normaal volume. Omdat ik toevallig nog een deftige kabel van 10 meter had liggen heb ik die gebruikt.

Ik weet niet of de geluidskwaliteit lager is dan via de reguliere aansluiting maar dat ga ik nog wel proberen. Als ik nu TV kijk kan ik de kabel zien zitten in de aansluiting dus als het bevalt ff een kabel kopen met een haakste aansluiting en dan is het ook nog eens uit het zicht.

Stiekem denk ik nog steeds dat dit niets met de TV te maken heeft maar dat dit gedoe een licentie-eis is. De interne speakers doen het gewoon bij alle aansluitingen de geluidskwaliteit is slecht maar dat is volgens mij bij alle moderne TV's zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dura
Bizar! De analoge hoofdtelefoonaansluiting doet het wel maar de analoge RCAs niet?!
Dus het digitale geluid wordt wel degelijk omgezet naar analoog in de tv.
En geen intern bedrading-probleem, want ongecodeerde kanalen geven wel geluid op de RCAs.
Idioot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dura schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 09:34:
Bizar! De analoge hoofdtelefoonaansluiting doet het wel maar de analoge RCAs niet?!
Dus het digitale geluid wordt wel degelijk omgezet naar analoog in de tv.
En geen intern bedrading-probleem, want ongecodeerde kanalen geven wel geluid op de RCAs.
Idioot!
idd daarom denk ik ook dat dit iets met de licentie te maken heeft en dat andere TV's met ingebouwde CI+ dit ook hebben.

Ik heb nu een aantal films op film 1hd (1080i) en als Blu-ray ISO (1080p) gekeken en het beeld is werkelijk waar spectaculair mooi en heeft prachtige kleur nuances dus het is wel erg kort door de bocht om deze TV nu al van je lijstje af te schrappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren een nieuwe plasma TX50G20 gekocht :) . Echter bij uitpakken zag ik dat er op het scherm een vlek zat, waarschijnlijk een vingerafdruk oid. Geen probleem dacht ik, want met een zeer zachte doek veeg je die gewoon eraf. Helaas die veeg je er dus niet gewoon vanaf :'( .

Het lijkt wel of van dat stuk de coating laag eraf is. Als je langs het scherm kijkt zie je een, voor mij normale, groene zweem. Normaal omdat ik al 5 jaar plasma heb en dit fenomeen herken. Echter op de plaats van de plek is deze blauw-achtig.

Uiteraard gebeld met Panasonic en enige dat ik te weten ben gekomen is dat met geen echte glasplaat meer gebruikt, zoals bij de G10 en V10 modellen maar overgestapt zijn om een nieuw soort acryllaat plaat. Hun reactie was heel voorzichtig schoonmaken met clean safe, speciaal hiervoor geschikt. Erg vreemd dat je een "vingerafdruk" op die manier moet verwijderen maar goed ik heb dat spul gekocht en ........helaas. Vlek gaat niet weg, sterker nog het lijkt gewoon wel of hij gaat glimmen ? kan toch niet waar zijn dat je met een vingerafdruk de coatinglaag verwijdert ?

Iemand hetzelfde meegemaakt ? anders bij deze een waarschuwing waar je mogelijk je voordeel mee kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dura
Verwijderd schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 11:01:
[...]

idd daarom denk ik ook dat dit iets met de licentie te maken heeft en dat andere TV's met ingebouwde CI+ dit ook hebben.

Ik heb nu een aantal films op film 1hd (1080i) en als Blu-ray ISO (1080p) gekeken en het beeld is werkelijk waar spectaculair mooi en heeft prachtige kleur nuances dus het is wel erg kort door de bocht om deze TV nu al van je lijstje af te schrappen.
Ben er nog niet helemaal uit, maar ik heb nou eenmaal een 2.0 systeem waar ik zeer tevreden mee ben.
Momenteel heb ik de 37PX80, ook een heel fijn toestel, hoeft zeker niet per se nu vervangen te worden, werkt prima via de RCAs met analoog signaal.
En volgend jaar komen hopelijk de OLED-toestellen...ik denk er nog even over.

Je zou best gelijk kunnen hebben met die licenties, maar waarom in hemelsnaam...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Laatst online: 13:04
dura schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 11:37:
[...]

Ben er nog niet helemaal uit, maar ik heb nou eenmaal een 2.0 systeem waar ik zeer tevreden mee ben.
Momenteel heb ik de 37PX80, ook een heel fijn toestel, hoeft zeker niet per se nu vervangen te worden, werkt prima via de RCAs met analoog signaal.
En volgend jaar komen hopelijk de OLED-toestellen...ik denk er nog even over.

Je zou best gelijk kunnen hebben met die licenties, maar waarom in hemelsnaam...?
Eer er OLED TV's zijn van een fatsoenlijk formaat die ook qua prijs te vergelijken zijn met de huidige plasma's en LCD ben je absoluut nog een aantal jaar verder. In jou geval maakt dat misschien niet zo uit als je je TV toch nog niet hoeft te vervangen. Maar mocht je het idee hebben: goh ik wil binnenkort toch een keer wat anders, dan zou ik zeker niet op OLED gaan wachten. (En daarnaast kan je dan altijd wel blijven wachten, want er komen telkens nieuwere en betere technieken en dergelijke uit).

[ Voor 0% gewijzigd door Luuk1983 op 30-04-2010 12:23 . Reden: typo ]

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal!

De afgelopen weken flink wat afgelezen over tv's. Ik ben op zoek naar een TV om voornamelijk op te gamen met mijn 360, en zo nu en dan SD/HD content kijken. Eerst was ik voornamelijk op zoek naar een LCD tv, aangezien ik dacht dat plasma on par met LCD was (en LCD goedkoper durrr). Nu blijkt dus dat plasma overduidelijk vele malen fijner kijkt, vooral bij snelle bewegingen (as in shooters op x360). In mijn pricerange van ongeveer 500 euro, zou ik dus voor een HD ready plasma kunnen gaan. FullHD wordt dan net een tikje te duur.

Ik ben gister bij de Ben van Dijk in Uden wezen kijken, waar ze toch wel erg veel wisten te vertellen over de toestellen die ze hadden staan en wat ze konden. Ze kwamen in ieder geval niet met van die verkooppraatjes van ''koop deze, 600hz omg omg'', maar konden me goed uitleggen wat iedere functie precies inhield. Daar viel mijn oog op de Panasonic P42X20. Op AVforums en dergelijke is er alleen niet héél veel informatie te vinden. Ik kom vaak in threads terecht die het enkel hebben over de G20/V20 etc, maarja.. was het maar zo'n feest dat ik even dubbel geld had :P.

Nu komt mijn vraag; mijn broer heeft ongeveer 5 jaar geleden een Pioneer PDP435FDE gekocht, en hij wilt ook een nieuwe TV. Hij kwam dus met het aanbod dat ik eventueel zijn TV zou kunnen overkopen. Is dit in overweging te nemen? Als in; is dit nog steeds een goede TV/hoelang zou de TV nog mee kunnen? Zijn de oude plasma-tv's van Pioneer überhaupt te vergelijken met een 2010 model zoals de Pana X20 (welke een budget-plasma is)?

Natuurlijk ook de vraag of er iemand hier is die ervaring heeft met de X20, en hoe deze bevalt. Suggesties en opmerkingen/vragen zijn natuurlijk altijd welkom, mijn kennis over TV's kan niet genoeg groeien.. ik kwam erachter dat ik ongeveer 10 jaar achter liep :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:04

mr.paaJ

generatie cmd+z

ligt eraan wat hij er nog voor wil hebben... 5 jaar is een lange tijd in TV land.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes

immetjes

HIER is BERN-E

Verwijderd schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 12:10:
[...]
Nu komt mijn vraag; mijn broer heeft ongeveer 5 jaar geleden een Pioneer PDP435FDE gekocht, en hij wilt ook een nieuwe TV. Hij kwam dus met het aanbod dat ik eventueel zijn TV zou kunnen overkopen. Is dit in overweging te nemen?
[...]
Door ruzie en teleurstellingen rond koop/verkoop acties zijn vele relaties op de schop gegaan. Buiten de familie niet zo'n probleem, maar daar binnen? Een bak ellende. DAT moet je je broer zeggen en zo ervoor zorgen dat ie je die TV geeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja, we hebben niet echt een duidelijke afspraak gemaakt, maar het zal een meer dan redelijke prijs zijn. Levensduur is voornamelijk een probleem voor me, aangezien hij er toch al lang staat. Een plasma heeft in principe toch een levensduur van ca. 3~4 jaar (branduren)?

Het beeld van de Pioneer vind ik erg fijn om naar te kijken, en ik heb de Pana X20 alleen in de winkel gezien.. maarja, settings en licht e.d. in winkels is niet optimaal dus dat is niet helemaal eerlijk te beoordelen. Daarbij komt ook nog kijken dat ik dus voornamelijk wil gamen op mijn plasma, en deze Pioneer is toch wel uit de tijd dat inbranden enzo een veel groter probleem leek te zijn. Correct me if I'm wrong! Hij heeft er zelf eigenlijk alleen maar films op gekeken, en een beetje tv. Er is nooit echt lang iets op zijn tv blijven staan wat zou kunnen inbranden, dus het is ook niet echt na te gaan of dit snel gebeurt.

Ohja, er werd me gister ook nog iets verteld over het ''whitewashen'' van je tv als je een inbrander hebt, het lijkt me dat dit niet heel erg goed is voor je tv om constant te doen (als het uberhaupt helpt)?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2010 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Quote van het Radar forum (2008):
Levensduur van een goede plasma Panasonic of Pioneer is vergelijkbaar..Dwz 40-60.000 branduren Bij dagelijks kijken meer dan 15 jaar..
Ik dacht zelf een keer gelezen te hebben dat een plasmapaneel 100000 uren mee moet kunnen. Dat zou betekenen dat je hem 11,5 jaar 24/7 moet laten aan staan.
Ik denk dat je je om levensduur geen zorgen hoeft te maken :).

Whitewashen is gewoon een volledig wit beeld zodat alle cellen 'aan' staan en de inbrander (image retention misschien) hopelijk verdwijnt.
Het lijkt me inderdaad ook geen goed idee om dit elke week een paar uur te moeten doen, maar je moet wel erg onvoorzichtig met je tv om gaan als dat (vaker dan 1 keer) nodig is.

edit: Oh, en voor je keuze voor een nieuwe of die 5 jaar oude Pioneer. Ik zou zelf toch voor een nieuwe gaan, 5 jaar is toch alweer een tijdje geleden. (nieuwe techniek e.d.) 1 of 2 jaar zou je wel weer kunnen overwegen.
Ligt uiteraard ook aan je eisen, beetje tv en een keer een film, tja, dan hoef je geen 1000 euro uit te geven :).

[ Voor 22% gewijzigd door KoffieNT op 30-04-2010 15:04 ]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 09:07
BlowFish schreef op woensdag 28 april 2010 @ 20:17:
Ik ben van de week bij een maat langs geweest deze heeft de 42G20ES staan gekocht bij Mikro-electro.
Maar we krijgen voor geen mogelijkheid de CI+ module (dezelfde die wordt geleverd bij ziggo, werkte perfect bij mijn Samsung B6000 (led) ).

Heb geprobeerd om landkeuze op Nederland/Zweden/Duitsland te zetten, Nederland en Zweden geeft hetzelfde resultaat. =geen beeld! :/

Duitsland geeft wel beeld echter alle zenders staan door elkaar en hier hebben we dus weinig aan.

Iemand enig idee, of ligt dit aan de Delta lijkt me sterk want op een samsung B-serie lukt het wel! :X
anyone ;( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 23:52
KoffieNT schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 14:57:
Quote van het Radar forum (2008):

[...]

Ik dacht zelf een keer gelezen te hebben dat een plasmapaneel 100000 uren mee moet kunnen. Dat zou betekenen dat je hem 11,5 jaar 24/7 moet laten aan staan.
Ik denk dat je je om levensduur geen zorgen hoeft te maken :).

Whitewashen is gewoon een volledig wit beeld zodat alle cellen 'aan' staan en de inbrander (image retention misschien) hopelijk verdwijnt.
Het lijkt me inderdaad ook geen goed idee om dit elke week een paar uur te moeten doen, maar je moet wel erg onvoorzichtig met je tv om gaan als dat (vaker dan 1 keer) nodig is.

edit: Oh, en voor je keuze voor een nieuwe of die 5 jaar oude Pioneer. Ik zou zelf toch voor een nieuwe gaan, 5 jaar is toch alweer een tijdje geleden. (nieuwe techniek e.d.) 1 of 2 jaar zou je wel weer kunnen overwegen.
Ligt uiteraard ook aan je eisen, beetje tv en een keer een film, tja, dan hoef je geen 1000 euro uit te geven :).
Het whitewashen op mn Pioneer gaat niet met een volledig wit scherm, maar een soort wittel balk )15-20 cm breed), die langzaam van links naar rechts gaat, waarna het toestel zichzelf na 1 uur uitzet.
Dat washen kan je gewoon doen als het nodig is en wanneer je image retention ziet die langer blijft zitten.

De vroegere Pioneers waren zeker gevoelig voor inbranden en image retention, maar die KRP van me heeft er bijzonder weinig last van. En ik kan je vertellen dat ik nogal veel game (3 uur per dag) en op dit moment alleen Battlefield 1943.

Probeer gewoon beide toestellen te vergelijken wat beeld betreft. Het zeer grote voordeel bij een nieuwe is natuurlijk dat de tv nieuw is en ook 2 jaar garantie.
Je broer zou m natuurlijk ook voor een bijzonder zacht prijsje aan jou kunnen doen (zou ik ook gedaan hebben. Ik heb destijds mn 2 jaar oude lcd tv aan de broer van mn vrouw gegeven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Verwijderd schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 14:49:
Nou ja, we hebben niet echt een duidelijke afspraak gemaakt, maar het zal een meer dan redelijke prijs zijn. Levensduur is voornamelijk een probleem voor me, aangezien hij er toch al lang staat. Een plasma heeft in principe toch een levensduur van ca. 3~4 jaar (branduren)?
In het servicemenu kun je vaak het aantal branduren aflezen. maar vraag me niet hoe je daar in komt. Verder is je vraag veels te specifiek om te kunnen beantwoorden.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes

immetjes

HIER is BERN-E

Atomsk schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 22:11:
[...]

In het servicemenu kun je vaak het aantal branduren aflezen. maar vraag me niet hoe je daar in komt. Verder is je vraag veels te specifiek om te kunnen beantwoorden.
Hier staat hoe het moet voor de TX-PxxS10:
http://kikis-home.de/2010/01/07/test/

Al moet je voor de G20 serie niet "0" indrukken op de remote maar "INFO".

Edit: "Dit is dus niet waar, ik denk dat het toch "0" is. met INFO reset je hem.

Het getal voor de levensduur laat zich zo lezen:

The number in front of the colon is the total time on in hours and minutes 5888 means that the set has been on for 58.88 hours total time.
The number after the colon is the number of times the set has been powered on and off. 10 would indicate the tv has been turned on 10 times.
The confusion factor is caused by the last two number in the time field. They are a decimal fraction (00 to 100 %) of an hour . So 88 is 88/hundreths of an hour or 52.8 minutes

Edit @Grrrrr hieronder. O ja, dat is waar ook. Nou ja, dan weet iedereen het ook voor de Pana.

[ Voor 51% gewijzigd door immetjes op 05-05-2010 11:22 . Reden: INFO is voor reset ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Z'n broer had toch een Pioneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het wordt dan waarschijnlijk toch de nieuwe TV. Ook al kan ik 'm voor een prikkie krijgen, het is geen nieuwe TV. Dan heb ik liever dat hij 'm weet te verkopen voor een leuk prijsje aan iemand anders en dat ik zelf met een nieuwe thuiskom. Ik hou zelf eigenlijk al niet van zulk soort dingen ''2ehands'' kopen, en de reacties hier lijken er ook niet al te enthousiast over.

Heeft iemand nog misschien suggesties naar andere tv's dan de X20 in mijn prijsklasse? De prijs kan natuurlijk wat hoger liggen als er beduidende verschillen tussen zitten. Ik kon trouwens zo gauw niet de branduren in het menu vinden bij de Pioneer. En toch bedankt voor het opzoeken, Ruward, misschien interessant voor als ik mijn Pana heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
Grrrrrene schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 09:08:
Z'n broer had toch een Pioneer?
Op de mijne is het: tv eerst uit zetten, dan drukken op Info knoppie (onder de 9), 3 seconden wachten, dan links boven links rechts en power-on. Paar keer drukken op cursor-down om de uren en dergelijke af te lezen.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Ferry34 schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 22:04:
[...]
Het whitewashen op mn Pioneer gaat niet met een volledig wit scherm, maar een soort wittel balk )15-20 cm breed), die langzaam van links naar rechts gaat, waarna het toestel zichzelf na 1 uur uitzet.
Dat washen kan je gewoon doen als het nodig is en wanneer je image retention ziet die langer blijft zitten.
Aha, dan zat er meer achter dan ik dacht :P.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag ook mijn 42"G20 opgehaald, wat een beeld zeg :) en handig dat CI+ systeem, scheelt mij een kastje. de HD zenders zijn zeker een lust voor het oog

Hiervoor had ik nog een 54cm CRT dus dit is een flinke stap. Nu nog een manier vinden om 720p series van de PC op de TV te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de Expertfolder die vandaag in de bus lag: De Panasonic TXP50VT20 voor 2599 Euro.
Dacht dat ie nog niet leverbaar was?! Maar een keer kijken binnenkort dan of ie z'n geld echt waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 19:51:
In de Expertfolder die vandaag in de bus lag: De Panasonic TXP50VT20 voor 2599 Euro.
Dacht dat ie nog niet leverbaar was?! Maar een keer kijken binnenkort dan of ie z'n geld echt waard is.
Noemen ze dat een aanbieding? Of komt er een 3D BD-speler bij? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, duur he, ze hanteren gewoon de adviesprijs van Panasonic. Het gaat mij er alleen om, om de tv in werking te zien.Kopen doe ik wel ergens anders. >:)
Grrrrrene schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 23:38:
[...]

Noemen ze dat een aanbieding? Of komt er een 3D BD-speler bij? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedere keer als ik nu de TV opstart gaat hij opnieuw de CI+ kaart verifiëren, is er ook een manier om dit te voorkomen/uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsinga
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

elsinga

=8-)

Zojuist gebeld met Panasonic, om te vragen naar een eventuele TX-P42VT20E, die er nu niet is (het VT20 leven begint bij 50"). Het schijnt dat in de VT20 serie een "fast decaying phosphor" zit, nodig om L/R ghost images te voorkomen (bron). En aangezien ik eens scherm liever niet na een paar jaar alweer wil moeten vervangen koop ik liever een 3D-capable toestel, dat het ook geweldig doet op 2D, dan een 2D toestel. Alleen: de 42VT20 is al wel door Panasonic UK bevestigd aan dealers, maar hier in NL was er niks over bekend. Tot nu toe. ;)

Er komt eind juni dus ook een TX-P42VT20E beschikbaar/op de markt. :) Even afwachen wat de prijs wordt, maar als ik het relatieve prijsverschil tussen de 50VT20 en 50V20 even misbruik om van de 42V20 prijs een 42VT20 prijs af te leiden, dan zou een 42VT20 ongeveer [glazen bol mode] 2000 euro [/glazen bol mode] gaan kosten.Voor mij zou dat een acceptabel bedrag zijn, dus dat scheelt.

Nu nog antwoord zien te krijgen of H264 in een MKV container ook wordt ondersteund op de V(T)20. ;)

[ Voor 2% gewijzigd door elsinga op 03-05-2010 11:24 . Reden: kleine aanpassing ]

Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-7AC
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:16
Hallo, heeft iemand al meegedaan aan de actie van Panasonic? Met dat je de Panasonic Lumix DMC-FP1 camera erbij krijgt of niet? ik ben namelijk wel geintresseerd in de tv, en nu met die actie scheelt dat weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elsinga schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:22:
Zojuist gebeld met Panasonic, om te vragen naar een eventuele TX-P42VT20E, die er nu niet is (het VT20 leven begint bij 50"). Het schijnt dat in de VT20 serie een "fast decaying phosphor" zit, nodig om L/R ghost images te voorkomen (bron). En aangezien ik eens scherm liever niet na een paar jaar alweer wil moeten vervangen koop ik liever een 3D-capable toestel, dat het ook geweldig doet op 2D, dan een 2D toestel. Alleen: de 42VT20 is al wel door Panasonic UK bevestigd aan dealers, maar hier in NL was er niks over bekend. Tot nu toe. ;)

Er komt eind juni dus ook een TX-P42VT20E beschikbaar/op de markt. :) Even afwachen wat de prijs wordt, maar als ik het relatieve prijsverschil tussen de 50VT20 en 50V20 even misbruik om van de 42V20 prijs een 42VT20 prijs af te leiden, dan zou een 42VT20 ongeveer [glazen bol mode] 2000 euro \[/glazen bol mode] gaan kosten.Voor mij zou dat een acceptabel bedrag zijn, dus dat scheelt.

Nu nog antwoord zien te krijgen of H264 in een MKV container ook wordt ondersteund op de V(T)20. ;)
Benieuwd of de vt20 ook last heeft van floating blacks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnotherFruitcake
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 22:26
Ik ben in de markt voor de 42G20 en kijk nu (bijna nooit) tv via Digitenne. Ik kijk zo weinig tv dat ik niet de kosten wil hebben voor een HD pakket en zal dus blijven kijken via Digitenne in SD. Is er iemand die ervaring heeft met SD tv van Panasonic? Mijn zwager heeft een LG LED (42SL9000) en ondanks dat dat een zeer mooi apparaat is ziet Digitenne er bij hem werkelijk niet uit.

Ik zal de tv voornamelijk gebruiken voor mijn XBox 360 en wil hem tevens gebruiken met mijn laptop via VGA (ik heb een T61p die dezelfde resolutie op het 15" scherm tovert, maar dat vind ik de laatste tijd steeds kleiner worden). Ook zal ik films in HD gaan kijken en ik verwacht dat het beeld toch wel net zo mooi (of mooier) zal zijn dan mijn oude Sony 32" CRT, of zijn mijn verwachtingen te hoog gespannen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
AnotherFruitcake schreef op maandag 03 mei 2010 @ 14:37:
Ik ben in de markt voor de 42G20 en kijk nu (bijna nooit) tv via Digitenne. Ik kijk zo weinig tv dat ik niet de kosten wil hebben voor een HD pakket en zal dus blijven kijken via Digitenne in SD. Is er iemand die ervaring heeft met SD tv van Panasonic? Mijn zwager heeft een LG LED (42SL9000) en ondanks dat dat een zeer mooi apparaat is ziet Digitenne er bij hem werkelijk niet uit.
zie de search
Ik zal de tv voornamelijk gebruiken voor mijn XBox 360 en wil hem tevens gebruiken met mijn laptop via VGA (ik heb een T61p die dezelfde resolutie op het 15" scherm tovert, maar dat vind ik de laatste tijd steeds kleiner worden). Ook zal ik films in HD gaan kijken en ik verwacht dat het beeld toch wel net zo mooi (of mooier) zal zijn dan mijn oude Sony 32" CRT, of zijn mijn verwachtingen te hoog gespannen?
Mooi is subjectief en beoordelen van heb beeld kun je het beste zelf doen in een winkel lijkt me. Gezien de overwegend positieve reacties hier denk ik dat dat wel goed zit.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

Atomsk schreef op maandag 03 mei 2010 @ 15:00:
[...]

zie de search

[...]

Mooi is subjectief en beoordelen van heb beeld kun je het beste zelf doen in een winkel lijkt me. Gezien de overwegend positieve reacties hier denk ik dat dat wel goed zit.
In het geval van beeldkwaliteit is mooi nou juist helemaal niet subjectief maar zeer meetbaar. Aangezien beeldeigenschappen als contrast, brightness, kleurechtheid bij deze tv zeer goed zijn is het objectief te bepalen dat deze tv goed beeld heeft.
Als je al zelf een subjectief oordeel wilt vellen doe dat dan zeker niet in een winkel, maar bijv. bij iemand thuis en dan liefst in de THX stand na zonsondergang.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lijphoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-03 08:43
FaceDown schreef op maandag 03 mei 2010 @ 15:07:
[...]

In het geval van beeldkwaliteit is mooi nou juist helemaal niet subjectief maar zeer meetbaar. Aangezien beeldeigenschappen als contrast, brightness, kleurechtheid bij deze tv zeer goed zijn is het objectief te bepalen dat deze tv goed beeld heeft.
Als je al zelf een subjectief oordeel wilt vellen doe dat dan zeker niet in een winkel, maar bijv. bij iemand thuis en dan liefst in de THX stand na zonsondergang.
Mooi is wel subjectief; als jij je / een tv afstelt zodat jij het een mooi beeld vindt hoeft dat nog niet te betekenen dat ik het een mooi beeld vind (ik vind het bv te flets). Ieder paar ogen is anders.
Tuurlijk, tot een zeker hoogte is het objectief (als een tv trage reactietijd heeft bv), maar daarna wordt het toch echt subjectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsinga
  • Nu online

elsinga

=8-)

Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 13:50:
[...]

Benieuwd of de vt20 ook last heeft van floating blacks..
Ik gok even van wel, ik denk dat dat meer in de software dan in de hardware zit.

Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepla
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:30

Joepla

Geavanceerde micro-elektronica

AnotherFruitcake schreef op maandag 03 mei 2010 @ 14:37:Ik ben in de markt voor de 42G20 en kijk nu (bijna nooit) tv via Digitenne. Ik kijk zo weinig tv dat ik niet de kosten wil hebben voor een HD pakket en zal dus blijven kijken via Digitenne in SD. Is er iemand die ervaring heeft met SD tv van Panasonic? Mijn zwager heeft een LG LED (42SL9000) en ondanks dat dat een zeer mooi apparaat is ziet Digitenne er bij hem werkelijk niet uit.
Ik heb de 50G20 en kijk (als het echt niet in HD kan) met enige regelmaat SD en dat valt in vergelijking met HD natuurlijk altijd tegen. Toch is het wel om aan te zien, mits de uitzending zelf kwalitatief ok is. Ik kijk via een sat. ontvanger en sommige kanalen besparen duidelijk op bandbreedte en dat zie je direct terug op een groter scherm.

Vorige week een 2e hands common interface kaartje gekocht voor het Digitenne abo dat nog actief is.
Laat ik me inhouden: op m'n 80 cm CRT was het al niet geweldig, maar nu het ziet er absoluut niet uit... Niet om aan te zien, te slecht voor woorden :-( Je mist echt een berg details en bv. gezichten van mensen zien er ontzettend plastic-achtig uit. Snel bewegende beelden (voetbal) is helemaal een ramp.

En ik was niet eens teleurgesteld, had niet beter verwacht, maar was toch benieuwd. Ik vraag me af hoe KPN deze baggerkwaliteit kan blijven volhouden met steeds meer en grotere flatscreens. Hoe lang kun je volhouden dat het "digitaal, dus scherper" is? 8)7

Live solarinfo op PVoutput [5500 Wp]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-7AC
.

[ Voor 100% gewijzigd door Jay-7AC op 03-05-2010 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:31

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

lijphoofd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 15:20:
[...]

Mooi is wel subjectief; als jij je / een tv afstelt zodat jij het een mooi beeld vindt hoeft dat nog niet te betekenen dat ik het een mooi beeld vind (ik vind het bv te flets).
Hij heeft het niet over mooi vs lelijk, maat gewoon over de beeldkwaliteit.

Een film hoort de kleuren en het contrast te hebben die de regisseur/editor voor ogen had. Veel simpeler is het niet :) Dat er mensen zijn die graag de optimale instellingen om zeep helpen omdat ze liever wat warmere huidtinten zien, betekent nog niet dat dat ook maar iets met beeldkwaliteit te maken heeft.

Beeldkwaliteit is het oorspronkelijke materiaal zo nauwkeurig (kleurtonen, contrast) mogelijk tonen op het scherm thuis. Niet meer, niet minder.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjmos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-06 11:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Joepla schreef op maandag 03 mei 2010 @ 15:54:
[...]
En ik was niet eens teleurgesteld, had niet beter verwacht, maar was toch benieuwd. Ik vraag me af hoe KPN deze baggerkwaliteit kan blijven volhouden met steeds meer en grotere flatscreens. Hoe lang kun je volhouden dat het "digitaal, dus scherper" is? 8)7
offtopic:
Ze willen persé concurreren met de kabel qua aanbod, terwijl ze daar de bandbreedte niet voor hebben. Wanneer ze het hadden gehouden bij de Nederlandse publieke en commerciële zenders, was het beeld stukken beter geweest. Ik zie ze echter nog niet zomaar 10 zenders eruit gooien voor betere beeldkwaliteit.

Misschien komen ze straks met eigen decoders met zware deblocking- en smoothing-filters. :P

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow, je zou haast denken dat het een typfout is en dat het stiekem de V20 is :o

[ Voor 138% gewijzigd door Grrrrrene op 03-05-2010 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjmos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-06 11:43
Er staat 3d info bij, dat heeft alleen de vt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:11
Joepla schreef op maandag 03 mei 2010 @ 15:54:
[...]
Ik heb de 50G20 en kijk (als het echt niet in HD kan) met enige regelmaat SD en dat valt in vergelijking met HD natuurlijk altijd tegen. Toch is het wel om aan te zien, mits de uitzending zelf kwalitatief ok is. Ik kijk via een sat. ontvanger en sommige kanalen besparen duidelijk op bandbreedte en dat zie je direct terug op een groter scherm.

Vorige week een 2e hands common interface kaartje gekocht voor het Digitenne abo dat nog actief is.
Laat ik me inhouden: op m'n 80 cm CRT was het al niet geweldig, maar nu het ziet er absoluut niet uit... Niet om aan te zien, te slecht voor woorden :-( Je mist echt een berg details en bv. gezichten van mensen zien er ontzettend plastic-achtig uit. Snel bewegende beelden (voetbal) is helemaal een ramp.

Je vergeet even te vermelden dat digitenne wel het budgetproduct is van KPN. Het kost ook helemaal geen drol. Interactieve TV van KPN is al een heel stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02 09:30
Nu de overige leveranciers nog met realistisere prijzen en ook daadwerkelijk leverbaar zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is zeker niet duur. denk dat deze prijs ook niet veel lager zal worden. zeker niet voor een fysieke winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
  • Laatst online: 21-08 10:12
Ik zat net even te kijken op die site van S&F en zag dit over die actie staan van het gratis fototoestel.
Koop in aanloop naar het WK voetbal een Panasonic 600Hz NeoPDP TV [ G20- Serie ] En ontvang een oranje Panasonic Lumix FP1 camera cadeau.

Wat moet u doen ?.
Vul uw gegevens in op de meegeleverde coupon Stuur deze te samen met uw factuur en streepjescode * van originele verpakking * In een gesloten envelop voor 11 juni 2010 op. U ontvangt de camera dan thuis gestuurd. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze afdeling verkoop & service.
* Aktie is geldig van 21 April 2010 t/m 31 mei 2010 *
Kopie van de factuur hoop ik toch? Anders ben je toch je garantie kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:03
Net de p42g20 besteld komt donderdag binnen. Ben eens benieuwd na al deze positieve berichten hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-7AC
Klopt moet een kopie zijn, staat ook op de site, volgens mij!:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
Das gewoon 600 euro onder de "aanbieding" van Expert, kreeg daar een krantje van....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds zaterdag de 42" inch G20 in huis. Calibratie blu-ray van DVE is onderweg, maar de standaard THX modus zorgt al voor fenomenale beeldkwaliteit. Weet iemand toevallig of Delta binnenkort met een CI+ module komt (of dat je gewoon je smartcard in zo'n module kan stoppen), want ik heb geen zin in weer een kastje erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Laatst online: 06-09 10:55
Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 17:09:
[...]

dat is zeker niet duur. denk dat deze prijs ook niet veel lager zal worden. zeker niet voor een fysieke winkel.
De P50V20 hebben ze trouwens voor 1714,95, verwachte levertijd 21 mei. Raar dat ze de G20 wel gewoon voor de adviesprijs van 1449 hebben staan.

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Expert moet zich dan ook wel diep schamen dat ze 650 euro boven de prijs van Scheer en Foppen zitten, ongelofelijk :o En dan nog zo groot in hun foldertje vermeld |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simball
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
elsinga schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:22:
Zojuist gebeld met Panasonic, om te vragen naar een eventuele TX-P42VT20E, die er nu niet is (het VT20 leven begint bij 50"). Het schijnt dat in de VT20 serie een "fast decaying phosphor" zit, nodig om L/R ghost images te voorkomen (bron). En aangezien ik eens scherm liever niet na een paar jaar alweer wil moeten vervangen koop ik liever een 3D-capable toestel, dat het ook geweldig doet op 2D, dan een 2D toestel.
Nee nix :z , dyslectisch :F

[ Voor 36% gewijzigd door Simball op 03-05-2010 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was aan het wachten op deze!!! Goedkoper dan dit ga je hem echt nergens krijgen!!!! Ook niet met een WK aanbieding.
Heb hem net besteld! Ben echt benieuwd! Inclusief bezorgen voor 2000 euri. ABSOLUUT TOP!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Simball schreef op maandag 03 mei 2010 @ 20:36:
[...]

Vond het wel even grappig toen ik dit las :*)
De zogenaamde "fast decaying phosphor" dooft niet na een paar jaar uit, maar juist in een paar microseconde!
Het is er dus puur voor gemaakt om ghosting tegen te gaan, het is geen fosfor wat minder lang mee gaat.
En het is DE reden waarom de VT de beste 3d performance heeft van ALLE tv's die er nu zijn.
Omdat er meestal 120 hertz (60 voor elk oog) wordt gebruikt met 3d materiaal moet het beeld dus ook enorm snel verdwijnen zodat het volgende beeld voor het voor andere oog "clean" op het scherm staat.
LCD's hebben last van "cross talk" zodat het beeld van het ene oog ook een beetje met het andere kan worden gezien, in realiteit heeft dit een soort ghosting effect.
En de fosfors van de VT serie zijn dus ontwikkeld om dit tegen te gaan (tevens schijnt hij erg veel lichtopbrengst te hebben)
Volgens mij moet je zijn reactie nog eens goed lezen. Zoals ik hem lees koopt hij _juist_ deze 3D tv (VT20 dus) omdat die beter 2D beeld geeft dan de rest en hij graag een hele goede tv koopt om 5 jaar verder te kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepla
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:30

Joepla

Geavanceerde micro-elektronica

Adlermann schreef op maandag 03 mei 2010 @ 17:00:
[...]Je vergeet even te vermelden dat digitenne wel het budgetproduct is van KPN. Het kost ook helemaal geen drol. Interactieve TV van KPN is al een heel stuk beter.
Wil eigenlijk liever niet OT, maar dit nog dan:

Een argeloze TV-kijker die eens wat wil besparen op zijn kabelmonopolist, leest dit op de Digitenne website:

Alles wat je nodig hebt is een televisie (elke tv is geschikt), een kleine antenne en de digitale ontvanger die je beiden van KPN toegestuurd krijgt. Deze plukken vervolgens de signalen uit de lucht en zorgen voor een haarscherp beeld en perfect geluid. Je ontvangt dan maar liefst 23 digitale tv-zenders en 19 radiozenders. Draadloos tv kijken is nog nooit zo goedkoop én comfortabel geweest!

(bold en ul door mij)

Zou fijn zijn als er: "Let op: dit is een budgetproduct! Voor TV's met een scherm groter dan 15 inch, is dit product minder geschikt", bij zou staan. Marketingtechnisch lastig in het vat te gieten denk ik :)

Live solarinfo op PVoutput [5500 Wp]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
Vanmiddag maar de knoop door gehakt en bij Scheer en Foppen de P50G20ES besteld, als alles verloopt naar behoren wordt het woensdag bezorgd >:) .
Heel lang lopen twijfelen of het nou de P50S20 werd of de P42G20 vanwegen me budget, maar na het zien van de omlijsting was de beslissing te makkelijk, wat is die lelijk van de S20 :P. Daarnaast is uiteraard het beeld kwaliteit veel beter op de G20.

Omdat ik 42'' te klein vind heb ik toch me budget verlegd voor een 50" G20.
De keuze tussen Zwart of Silver was voordat ik de Plasma in het echt had gezien duidelijk zwart, maar die blauwe gloed in de zwarte omlijsting is mij iets teveel blauwig en deed goedkoper aan dan de Satin Silver variant.
Het is jammer dat ze simpelweg niet de kader van Pioneer overnemen, simpel, zwart, strak en basic.... zoals het eigenlijk hoort 8)7.

Maar ik heb niks ernstig te klagen, de Panasonic is in het Satin Silver erg mooi en geeft een luxe robuuste uitstraling wat de blauwe variant (zwart) dus echt mist. Wat ik tot nu toe gezien heb is de beeld kwaliteit echt superieur, dus kan niet wachten tot dit beestje thuis heb staan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joepla schreef op maandag 03 mei 2010 @ 20:55:
[...]

[knip]

Zou fijn zijn als er: "Let op: dit is een budgetproduct! Voor TV's met een scherm groter dan 15 inch, is dit product minder geschikt", bij zou staan. Marketingtechnisch lastig in het vat te gieten denk ik :)
Tsja, ik denk dat het gros van de Digitenne-kijkers het verschil niet ziet, dus KPN kan dit soort claims zonder problemen maken. Bovendien: dat doen alle fabrikanten. Wilkinson en Gillette roepen allebei dat ze het gladste scheerresultaat hebben, Dash, Omo, Witte Reus en Ariel maken allemaal "beter schoon dan andere producten" en Sony, Panasonic, Samsung en Philips maken allemaal tv's die de ultieme beeldkwaliteit leveren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewfuz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:43
Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 20:50:
[...]
Was aan het wachten op deze!!! Goedkooper dan dit ga je hem echt nergens krijgen!!!! Ook niet met een WK aanbieding.
Heb hem net besteld! Ben echt benieuwd! Inclusief bezorgen voor 2000 euri. ABSOLUUT TOP!!!!
Hmm nice :) Ik was eigenlijk in de markt voor een 50V20 en daarbij eventueel bereid adviesprijs te betalen, als ie dan maar voor het EK WK hier zou staan. dan is die 100 eu meer ook nog wel te doen.

Heb hem iig besteld, nu geduldig wachten :O

@hieronder, hehe, ja ok. voor het WK dus liefst :)

[ Voor 5% gewijzigd door dewfuz op 03-05-2010 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Giordino schreef op maandag 03 mei 2010 @ 21:22:
[...]

Hmm nice :) Ik was eigenlijk in de markt voor een 50V20 en daarbij eventueel bereid adviesprijs te betalen, als ie dan maar voor het EK hier zou staan. dan is die 100 eu meer ook nog wel te doen.

Heb hem iig besteld, nu geduldig wachten :O
Voor het EK gaat zeker lukken !!!!!!!!!!! ;-)))))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0w13
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-09 13:06
Loki.Nya schreef op maandag 03 mei 2010 @ 17:17:
Ik zat net even te kijken op die site van S&F en zag dit over die actie staan van het gratis fototoestel.

[...]

Kopie van de factuur hoop ik toch? Anders ben je toch je garantie kwijt?
Ik heb de info + de bon die je moet uitknippen hier geupload.
http://users.telenet.be/s...P_TV_Lumix_FP3_Orange.pdf

De aktie is geldig tot en met 15mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Vooral de verwachte levertijd bij S&F is interessant: 8-12 dagen. Dat betekent dat de VT20 al op redelijk korte termijn daadwerkelijk beschikbaar komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-7AC
sn0w13 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 21:44:
[...]

Ik heb de info + de bon die je moet uitknippen hier geupload.
http://users.telenet.be/s...P_TV_Lumix_FP3_Orange.pdf

De aktie is geldig tot en met 15mei.
De aktie van de camera geld tot 31Mei? 15 mei geldt voor een reis naar het WK zelf:P, ik ga ook ergens deze week mijn tv kopen, zodat ik die oranje Lumix camera erbij krijg, maar iedereen heeft nog tot 31 de tijd om de tv te kopen, en dan tot 11 Juni om hem op te sturen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnotherFruitcake
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 22:26
Wilde de G20 net bestellen bij Redcoon, is hij maar liefst 150,- duurder geworden vandaag. Helaas komt hij hiermee voor mij op dit moment even buiten bereik.

Edit - Ik had het over de 42" versie (van 899,- nu naar 1049,-)

[ Voor 17% gewijzigd door AnotherFruitcake op 04-05-2010 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Laatst online: 06-09 10:55
Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 20:50:
[...]

Was aan het wachten op deze!!! Goedkoper dan dit ga je hem echt nergens krijgen!!!! Ook niet met een WK aanbieding.
Same here, heb hem ook besteld :) Superaanbieding lijkt me! Mjmos dank ik voor het wijzen hierop!!

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes

immetjes

HIER is BERN-E

AnotherFruitcake schreef op maandag 03 mei 2010 @ 23:12:
Wilde de G20 net bestellen bij Redcoon, is hij maar liefst 150,- duurder geworden vandaag. Helaas komt hij hiermee voor mij op dit moment even buiten bereik.
Ik wilde bijna vragen: "'Welke G20, en wat was het bedrag eerst en wat is het bedrag nu?" Maar ik doe het gewoon niet.

(ga ergens dan ff €150 verdienen fruitcake!, niet opgeven!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René van Gaalen
  • Laatst online: 25-10-2024
angelus20 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 21:01:
Vanmiddag maar de knoop door gehakt en bij Scheer en Foppen de P50G20ES besteld, als alles verloopt naar behoren wordt het woensdag bezorgd >:) .
Heel lang lopen twijfelen of het nou de P50S20 werd of de P42G20 vanwegen me budget, maar na het zien van de omlijsting was de beslissing te makkelijk, wat is die lelijk van de S20 :P. Daarnaast is uiteraard het beeld kwaliteit veel beter op de G20.
Hier ga je geen spijt van krijgen, heb hem nu 1 week in huis (staat 24/7 aan) en als ik over een paar dagen de kleurinstellingen kan bijwerken na 200 uur ingespeeld te zijn dan word het nog beter.
Beeld is erg goed in HD uitzendingen, de meeste standaard uitzendingen die ik via de sateliet bekijk zijn ook meer dan goed.

Waar ik ook blij verrast om ben is de snelheid waarmee er gereageerd op de commando's via de ab.
Youtube gaat als een speer, ook de mediaserver vind snel alle apparatuur in het netwerk en speelt zeer vlot de gevonden bestanden af.

Ik zit nog met een vraag.
Ik heb een extern gevoede USB disk aan de P50G20E hangen die niet opneemt van de externe bron, de satelietontvanger in mijn geval.
Ik neem aan dat dit komt omdat externe bronnen niet ondersteund worden wat mij logisch lijkt.
Maar hoe zit het nu als ik een Ziggo kaart via een module in het CI slot doe, neemt die daarvan dan wel op?

Zelf blijf ik bij een satelietontvanger maar er zijn nogal wat mensen bij mij op bezoek geweest die ook voor deze TV gaan en die wel een Ziggo abbo hebben.

Nog een vraag over het aansluiten van een USB toetsenbord, is er iemand die dit werkend heeft met een draadloos USB toetesenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsinga
  • Nu online

elsinga

=8-)

Grrrrrene schreef op maandag 03 mei 2010 @ 20:53:
[...]

Volgens mij moet je zijn reactie nog eens goed lezen. Zoals ik hem lees koopt hij _juist_ deze 3D tv (VT20 dus) omdat die beter 2D beeld geeft dan de rest en hij graag een hele goede tv koopt om 5 jaar verder te kunnen :)
Klopt als de bekende zwerende vinger. :) Dat 3D zal nog wel een paar jaar duren voordat dat echt gemeengoed wordt, maar ik heb dan al wel een paar jaar enorm veel plezier gehad van dat moie beeld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbee1958
  • Laatst online: 09:00
Blijkbaar was er iets misgegaan bij S&F want als je nu kijkt

http://www.scheerenfoppen...vt20e-full-hd-3dtv/p33160

2399,00

Ben benieuwd of de snelle bestellers hem nog voor de eerder prijs (1949??) geleverd gaan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManTra
  • Laatst online: 29-07 20:27

ManTra

mooh?

René van Gaalen schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 07:32:
[...]

Ik zit nog met een vraag.
Ik heb een extern gevoede USB disk aan de P50G20E hangen die niet opneemt van de externe bron, de satelietontvanger in mijn geval.
Ik neem aan dat dit komt omdat externe bronnen niet ondersteund worden wat mij logisch lijkt.
Maar hoe zit het nu als ik een Ziggo kaart via een module in het CI slot doe, neemt die daarvan dan wel op?
Ik heb het met een USB HDD zonder voeding gedaan via de CI+. Dan moet jou situatie ook werken. Je hebt hem al wel geformateerd en gepaired?

blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad was dat niet duur. Onze speciale dagactie op 3 mei heeft zo te zien de nodige aandacht opgeleverd, en is daarmee succesvol. Alleen de snelle beslissers kregen de TV voor deze speciale prijs!
Pagina: 1 ... 20 ... 59 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor vragen over inspelen: hierover zijn de meningen verdeeld. En aangezien we op GoT eigen inzet verwachten: zoek het topic door voor verschillende meningen.

Hier vind je het service en hotelmenu, hiermee kan je zien hoeveel uur je TV al gespeeld heeft.

En hier kan je een break-in dvd downloaden, hiermee kan je je TV nlaten inspelen.