Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlooise
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01-05-2024
Spicers schreef op maandag 29 maart 2010 @ 06:48:
[...]

Ben zelf ook in het bezit van een 42G20. Heb totaal geen moeite gehad met het installeren van de CI+ module. (Neotion). alles netjes op volgorde (Ziggo - voormalig @home netwerk) Echter heb wel een NL model. Denk dat je een TV hebt voor de duitse markt... was dit de bedoeling?

[...]

welke software heb je geupdate? van de CI+ module of G20? voor beide krijg ik nl geen updates.
Neotion (HardwareID 2.0; UpdateID 2.0) G20 (2.004)
Ik heb het idee .. dat ik gewoon een Europees model heb. Specifiek Nederlands model, bestaan die ? Het is de 42G20-E . Gekocht via de koopjeskampioen. Standaard (na reset van fabrieksinstellingen) kan ik gewoon de taal op nederlands zetten en ook het land . Na het instellen van de frequenctie en regio kon hij echter dan niets vinden. Wanneer ik hem op duitland zette wel. Ik heb dus de software van de G20 geupdate. Voor de neotion-cam was geen update.

Ik zal vanavond (of morgen) eens kijken of hij het nu wel gewoon doet. Vind het heel raar dat ik namelijk op Duitsland moet zetten. Hoe kan je overigens zien voor welke markt de TV bedoeld is ? Volgens mij is de -E gewoon voor Europe toch ? ES is de Silver edition dacht ik trouwens.

Als het niet werkt zal ik de software-versie nog eens posten ben wel benieuwd naar jouw versie dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

mlooise schreef op maandag 29 maart 2010 @ 11:44:
[...]

Ik heb het idee .. dat ik gewoon een Europees model heb. Specifiek Nederlands model, bestaan die ? Het is de 42G20-E .
Er bestaat inderdaad geen specifiek nederlands model.

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 16:30
Er bestaat echter wel een model geleverd voor de Nederlandse markt. Je kan controleren of je zo'n 'Nederlands' model hebt door het serienummer te laten controleren door Panasonic.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkommeren
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-08 18:02
DeeJee schreef op maandag 29 maart 2010 @ 11:50:
[...]

Er bestaat inderdaad geen specifiek nederlands model.
Het duitse model heeft overigens ook nog een W in de productnaam staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rundfunk rudi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09 15:12
Ter Info .. De E staat niet voor europe, maar is een kleuraanduiding.
E= zwart
ES = zilver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rundfunk rudi schreef op maandag 29 maart 2010 @ 13:00:
Ter Info .. De E staat niet voor europe, maar is een kleuraanduiding.
E= zwart
ES = zilver
De toevoeging E slaat wel degelijk op Europe. S staat voor silver, dus ES staat voor Europe en silver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManTra
  • Laatst online: 29-07 20:27

ManTra

mooh?

Heeft iemand al geprobeerd om er een 2.5" usb HDD aan te hangen (zonder voeding dus). Ik wilde wel gebruik maken van harddiskrecording, maar liever niet weer een extra stekker in de stekkerdoos erbij.

blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Kan het kloppen dat wanneer Tv (G20) ingesteld staat op THX, de 24P instelling niet beschikbaar is? Ik kan deze iig nergens in het menu vinden, onder THX. Of staat 24P automatisch al ingeschakeld onder THX? (de handleiding kon me hierin geen duidelijkheid geven).

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Verwijderd schreef op maandag 29 maart 2010 @ 13:14:
[...]

De toevoeging E slaat wel degelijk op Europe. S staat voor silver, dus ES staat voor Europe en silver.
Ik weet dat zo net nog niet. In de productkoppelingen staat bijv een Panasonic Viera TC-P50G20. Dat is toch meer een amerikaans model. De TX vind je dan weer in NL, België en Finland.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 19:19

immetjes

HIER is BERN-E

Atomsk schreef op maandag 29 maart 2010 @ 14:37:
[...]

Ik weet dat zo net nog niet. In de productkoppelingen staat bijv een Panasonic Viera TC-P50G20. Dat is toch meer een amerikaans model. De TX vind je dan weer in NL, België en Finland.
Volgens mij betekent TC dat het een NTSC TV is TX staat voor PAL/SECAM. Als gevolg kom je de verschillende TV's dus hier tegen:

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/0d/PAL-NTSC-SECAM.svg/800px-PAL-NTSC-SECAM.svg.png

Het lijkt me dus dat een TX met een E TV dus een PAL/SECAM TV is voor De Europesche markt.

[ Voor 7% gewijzigd door immetjes op 29-03-2010 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Ik heb net mijn serienummer doorgegeven aan Panasonic en het ging om een door hun geleverd model met 2 jaar aan-huis-garantie!

Gekocht bij Koopjeskampioen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlooise
virtualJac schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:34:
Ik heb net mijn serienummer doorgegeven aan Panasonic en het ging om een door hun geleverd model met 2 jaar aan-huis-garantie!

Gekocht bij Koopjeskampioen
En heb jij toevallig ook een CI+ module erin ? Ben dan benieuwd of het bij jouw wel allemaal werkte met Nederland als land. Zit je in Ziggo gebied, of ergens anders? Ik ga z.s.m. proberen mn serienummer te achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XenoMorph_LV426
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-01-2024
mlooise schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:57:
[...]
En heb jij toevallig ook een CI+ module erin ? Ben dan benieuwd of het bij jouw wel allemaal werkte met Nederland als land. Zit je in Ziggo gebied, of ergens anders? Ik ga z.s.m. proberen mn serienummer te achterhalen.
Ik heb een TX-P50G20 van koopjeskampioen met een gewone ziggo c+ cam, gekocht bij de mediamarkt en bij mij werkt alles perfect. Je moet de wel de eerste setup van de tv uitvoeren zonder cam en pas daarna, als je de frequentie hebt ingevoerd en de tv heeft kanalen gezocht pas de cam met je smartcard in de tv stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op zondag 28 maart 2010 @ 21:39:
[...]

Tsja, ik zou zeggen: neem een spyder TV. Ik vind het ronduit onzin dat dat apparaat wordt afgedaan als speelgoed: hij meet nauwkeuriger dan je met je ogen kunt zien (ziet kleurverschillen die voor mij onzichtbaar zijn) en doet het na de aanschaf van 100 euro gratis.
vraagje he, wat kan je allemaal meten en doen met deze spyder tv?

en bij de nieuwe modellen zoals g en v 20 kan je deze gewoon afstellen zonder in service menu tegaan toch?

ik lees toch wel mindere dingen erover, dat je bij een '''zelf calibratie'''' toch veel kapot ken maken als je in het service menu zou gaan

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2010 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:46
nu nog even de vraag of het kopen van een V10 niet beter is dan het kopen van een G20 ivm dat de prijzen erg in de buurt liggen en de V10 meer mogelijkheden heeft... Ook al is de V10 al 1 jaarje ouder. De kwaliteit van de V20 zal niet zo geweldig veel beter zijn dan de V10 echter heeft de V10 wel meer mogelijkheden , design en kwaliteit dan de G20 ....

moeilijk moeilijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkommeren
Nou daar gaat ie dan

Mijn/het eerste serieuze probleem gevonden met de g20: het viel me op dat op bepaalde plaatsen de zwarte achtergrond (wederom in GOW III) plots schakelde naar een iets grijzere en andersom. Dit was niet afhankelijk van het omgevingslicht en vooral zichtbaar in een donkere kamer bleek later.

Na een beetje zoeken hier en daar bleek ik de zwakte gevonden te hebben; het gaat hier om de beruchte "floating blacks" (1x eerder genoemd halverwege dit topic)
In het kort: Zodra een bepaalde totale te produceren helderheid van een frame bereikt wordt, verhoogt de tv de helderheid over het gehele scherm (en hiermee dus de zwartwaarden). Dit heeft met de beperkingen van plasmatechniek te maken; in feite liggen de diepere zwarte waarden die in het andere geval bereikt worden buiten het bereik van de tv.

Een gemotiveerd persoon heeft de technische uitleg bij elkaar geraapt, vertaald naar mensentaal en gepost op avsforum.com http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1236475
(de posts van xrox)

De reden dat het niet zo leeft op dit moment is dat het moeilijk is dit te reproduceren: niet omdat het onvoorspelbaar is (in tegendeel zelfs), maar omdat er niet veel film / gamemateriaal is wat frames produceert die rond dit omslagpercentage liggen. Voorbeeld: Aftiteling is weliswaar erg zwart, maar hoeveelheid wit op het scherm is redelijk constant (en laag); dus is er geen "shift" in de zwartwaarden en valt het niet op.
Met computerspelletjes is het vaak wel een stuk dynamischer, al zijn die vaak weer te licht. God of War bleek dus helaas het uitstekende voorbeeld te zijn in de onderwereld; daar is het donker van "nature" pikzwart, en is er een variabele hoeveelheid lichtbronnen aanwezig, die netjes op en afneemt; gedoemd om langs dat percentage te komen waarop de plasma bepaalt de helderheid omhoog te gooien, en vervolgens weer te verlagen als enkele van deze bronnen het scherm weer verlaten.
Anyways op dit moment posten veel mensen "geen last te hebben" van black floating, terwijl ze in feite gewoon niet het juiste materiaal en juiste instellingen (naast goed afgestelde brightness moet ook de kamer redelijk donker zijn) hebben om het mee te zien. Dat lijkt op dit moment voor wat verwarring te zorgen, waar het vanwege de enorme populariteit en onwetendheid die heerst onmogelijk is om orde te scheppen.

Dus ik dacht ik doe het meteen goed met een zo duidelijk mogelijke post; zorgt hopelijk voor interesse in het probleem, ipv ongerechtvaardigde paniek en bijbehorende beweringen van het tegendeel (in de poging om het te sussen).

Wellicht is het met een firmwareupdate "op te lossen", maar dat zal waarschijnlijk niet meer worden dan instellen om die feature wel te gebruiken in ruil voor diepere zwartwaarden in sommige gevallen en andersom. So don't get your hopes up.

Helaas is het erg goed zichtbaar in een donkere kamer, wat minder met licht, maar nog steeds duidelijk. Niet zoals flicker / plasmaruis dus wat alleen opvalt als je er gevoelig voor bent en/of je er op let (hier heb ik nl geen last van). Mensen die het hebben weten te herproduceren geven stuk voor stuk aan dat het een serieus probleem betreft, wat via omwegen een beetje verminderd kan worden maar altijd aanwezig blijft (!)

P.s. als ik over iemand anders heen heb gelezen; sorry niet gezien. Genoeg pagina's voorbijgevlogen.

N.b. Ik heb een 42g20, playstation 3 via hdmi (elke hdmi poort zelfde "probleem"), 0 problemen van dergelijke aard met oude plasma (ook via hdmi).

Lijkt misschien een klein probleem, maar kan groot worden op het moment dat je iets van materiaal hebt dat in die categorie van helderheid valt. Dit heb je dus niet onder controle. |:( Het voelt vooral erg goedkoop aan voor mij, en dat is ook de reden dat ik het hier post. Het probleem komt alleen voor met de 2010 lineup (dus niet bij de g10/v10 etc.), een eerdere lijn plasma's (2007 meen ik) had hetzelfde probleem, maar een andere oorzaak (power supply was te licht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 07:46
Is het in feite niet gewoon een soort dynamisch contrast?

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacspin
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 14:52
Ja, is dit niet gewoon een oud-fenomeen? Als ik een dos-prompt full--screen heb, dan knippert het zwart ook mee/tegen met de de cursor op een 42PV60. Gewoon een zij-effect van dynamisch contrast wat elk panel ooit van de laatste tig jaar een meer of mindere mate heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Heb je de Eco-modus aan of uit?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes

immetjes

HIER is BERN-E

freedzed6 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 00:12:
nu nog even de vraag of het kopen van een V10 niet beter is dan het kopen van een G20 ivm dat de prijzen erg in de buurt liggen en de V10 meer mogelijkheden heeft... Ook al is de V10 al 1 jaarje ouder. De kwaliteit van de V20 zal niet zo geweldig veel beter zijn dan de V10 echter heeft de V10 wel meer mogelijkheden , design en kwaliteit dan de G20 ....

moeilijk moeilijk....
Dit gaat over de 42" neem ik aan? de 50" V10 is vrijwel niet te krijgen, de 46" bestaat niet en grotere maten beginnen bij €3593,-.

vergelijk spec.'s: http://www.kieskeurig.nl/...18D3F453CC125757C00371924

De V10 heeft geen DBC-C, en zeker geen Ci+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkommeren
Shiver23 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 09:07:
Heb je de Eco-modus aan of uit?
Eco modus staat uit :) hetzelfde geldt voor de functie die de helderheid aan het omgevingslicht aanpast

@Luuk: yep in feite dynamisch contrast, maar met andere motivatie als ik het goed begrepen heb (dynamisch contrast wordt bij lcd's ingezet om de contrastwaarde op te krikken door het wit witter te krijgen en is vaak uit te schakelen, terwijl het hier wordt ingezet om diepere zwartwaarden te krijgen, zoals ik het begrijp)

@Bacspin: dit is niet aanwezig bij alle voorgaande modellen. Mijn vorige panny plasma had het niet, en de g10 en v10 hebben het sowieso ook niet. Ook mijn pa50 had het niet. Niet zo veel voorkomend dus bij plasma's (of iig niet dat het niet uit te schakelen is)
Trouwens jouw PV-60 wordt gemeld in het avsforum topic: Verhoog de brightness om het probleem op te lossen (ook bij dit model heeft het dus te maken met de power supply denk ik)

Ik vind het iig redelijk storend |:( En wellicht had ik het verhaal wat korter kunnen houden, excuus :X

[ Voor 36% gewijzigd door jkommeren op 30-03-2010 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freedzed6 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 00:12:

moeilijk moeilijk....
hoe wil jij nu weten dat de v20 niet veel beter is dan v10? je heb nog niks van reviews gelezen over de v20?
de g20 is al beter dan de vorig jaar v10 en volgens mij heeft de nieuwe g20 ook meer opties dan de oude v10.

zo raar mensen gaan oordelen zonder dat ze wat weten of echte reviews gelezen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-7AC
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:16
Dus wat kan je eraan doen? Of ga je eraan doen?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay-7AC schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:16:
Dus wat kan je eraan doen? Of ga je eraan doen?:P
heb je het tegen mij ? :P

kan je helaas niks aan doen, maar is soms om te lachen.
natuurlijk mag iedereen alles vragen, maar ga dan geen dingen zeggen die je gewoon niet weet en nog niet kan weten, toch? haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-7AC
Ja Oké ik dacht miss dat je er al een oplossing had, en is het nou storend met gamen want Ik ben wel een gamer, dus daar maak ik me wel zorgen over:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay-7AC schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:39:
Ja Oké ik dacht miss dat je er al een oplossing had, en is het nou storend met gamen want Ik ben wel een gamer, dus daar maak ik me wel zorgen over:P
volgens mij bedoelen we allebei wat anders :P

waar maak je je zorgen over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-7AC
ik denk het ook:P foutje, maarja nu mijn vraag:
jkommeren schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 00:21:
Nou daar gaat ie dan

Mijn/het eerste serieuze probleem gevonden met de g20: het viel me op dat op bepaalde plaatsen de zwarte achtergrond (wederom in GOW III) plots schakelde naar een iets grijzere en andersom. Dit was niet afhankelijk van het omgevingslicht en vooral zichtbaar in een donkere kamer bleek later.

Na een beetje zoeken hier en daar bleek ik de zwakte gevonden te hebben; het gaat hier om de beruchte "floating blacks" (1x eerder genoemd halverwege dit topic)
In het kort: Zodra een bepaalde totale te produceren helderheid van een frame bereikt wordt, verhoogt de tv de helderheid over het gehele scherm (en hiermee dus de zwartwaarden). Dit heeft met de beperkingen van plasmatechniek te maken; in feite liggen de diepere zwarte waarden die in het andere geval bereikt worden buiten het bereik van de tv.

Een gemotiveerd persoon heeft de technische uitleg bij elkaar geraapt, vertaald naar mensentaal en gepost op avsforum.com http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1236475
(de posts van xrox)

De reden dat het niet zo leeft op dit moment is dat het moeilijk is dit te reproduceren: niet omdat het onvoorspelbaar is (in tegendeel zelfs), maar omdat er niet veel film / gamemateriaal is wat frames produceert die rond dit omslagpercentage liggen. Voorbeeld: Aftiteling is weliswaar erg zwart, maar hoeveelheid wit op het scherm is redelijk constant (en laag); dus is er geen "shift" in de zwartwaarden en valt het niet op.
Met computerspelletjes is het vaak wel een stuk dynamischer, al zijn die vaak weer te licht. God of War bleek dus helaas het uitstekende voorbeeld te zijn in de onderwereld; daar is het donker van "nature" pikzwart, en is er een variabele hoeveelheid lichtbronnen aanwezig, die netjes op en afneemt; gedoemd om langs dat percentage te komen waarop de plasma bepaalt de helderheid omhoog te gooien, en vervolgens weer te verlagen als enkele van deze bronnen het scherm weer verlaten.
Anyways op dit moment posten veel mensen "geen last te hebben" van black floating, terwijl ze in feite gewoon niet het juiste materiaal en juiste instellingen (naast goed afgestelde brightness moet ook de kamer redelijk donker zijn) hebben om het mee te zien. Dat lijkt op dit moment voor wat verwarring te zorgen, waar het vanwege de enorme populariteit en onwetendheid die heerst onmogelijk is om orde te scheppen.

Dus ik dacht ik doe het meteen goed met een zo duidelijk mogelijke post; zorgt hopelijk voor interesse in het probleem, ipv ongerechtvaardigde paniek en bijbehorende beweringen van het tegendeel (in de poging om het te sussen).

Wellicht is het met een firmwareupdate "op te lossen", maar dat zal waarschijnlijk niet meer worden dan instellen om die feature wel te gebruiken in ruil voor diepere zwartwaarden in sommige gevallen en andersom. So don't get your hopes up.

Helaas is het erg goed zichtbaar in een donkere kamer, wat minder met licht, maar nog steeds duidelijk. Niet zoals flicker / plasmaruis dus wat alleen opvalt als je er gevoelig voor bent en/of je er op let (hier heb ik nl geen last van). Mensen die het hebben weten te herproduceren geven stuk voor stuk aan dat het een serieus probleem betreft, wat via omwegen een beetje verminderd kan worden maar altijd aanwezig blijft (!)

P.s. als ik over iemand anders heen heb gelezen; sorry niet gezien. Genoeg pagina's voorbijgevlogen.

N.b. Ik heb een 42g20, playstation 3 via hdmi (elke hdmi poort zelfde "probleem"), 0 problemen van dergelijke aard met oude plasma (ook via hdmi).

Lijkt misschien een klein probleem, maar kan groot worden op het moment dat je iets van materiaal hebt dat in die categorie van helderheid valt. Dit heb je dus niet onder controle. |:( Het voelt vooral erg goedkoop aan voor mij, en dat is ook de reden dat ik het hier post. Het probleem komt alleen voor met de 2010 lineup (dus niet bij de g10/v10 etc.), een eerdere lijn plasma's (2007 meen ik) had hetzelfde probleem, maar een andere oorzaak (power supply was te licht)
Is het voor gamen een goeie tv? is het erg storend die zwartwaarde waar je het in deze comment over hebt?
en merk je dit ook met tv kijken, en film kijken enz.?

dat waren mijn vragen, want jij hebt hem neem ik aan je je bezit, dus wil ik het eigenlijk wel ff weten van iemand die hem in gebruik heeft:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gastje13
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-08-2024
Voor de geintresseerde de review van de X20:
http://www.flatpanelshd.c...on=showfull&id=1269850266

Kort samengevat:
Meer lichtoutput dan de voorganger en beter SD beeld, maar eenzelfde (als ik die foto zie slechte) zwartweergave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay-7AC schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 18:04:

[...]

Is het voor gamen een goeie tv? is het erg storend die zwartwaarde waar je het in deze comment over hebt?

dat waren mijn vragen, want jij hebt hem neem ik aan je je bezit, dus wil ik het eigenlijk wel ff weten van iemand die hem in gebruik heeft:P
nee ik heb deze tv niet in mijn bezit.
mijn commentaar ging naar die persoon uit die wat over de v20 het praten was zonder dat die ook maar iets van de v20 weet, er is nog geen review niks van dus we kunnen nog niks zeggen hoe goed deze word.

ik heb dit zelf niet gezien dus kan niet mee oordelen, meerdere mensen hebben de g20 al maar heb maar een paar dit horen zeggen dus weet niet hoe erg het is, dit is vast wel iets waar een updatetje voor geregeld kan worden, ALS dit een probleem is

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2010 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-7AC
oke, dan heb ik het verkeerd geintrepeteert:P ik dacht dat je de tv in je bezit had:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay-7AC schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 20:51:
oke, dan heb ik het verkeerd geintrepeteert:P ik dacht dat je de tv in je bezit had:P
nee zelf ga ik voor de 50'' V20

okal vind ik de G20 ook erg mooi met erg goede reviews :) , ik denk als het zo opviel dat wel 1 van de reviewers wat gezien had, maar volgens mij heeft niemand hier wat van gezegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[...]hele lap tekst[...]
....wellicht handiger om zo'n lang bericht even te knippen als je deze quote, zeker als je vraag maar op een klein deel daarvan betrekking heeft ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2010 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkommeren

[...]

Tja ik vond het beeld wel indrukwekkend ja, zie ook mijn vorige posts :)

Probleem merk ik wel, maar zoals ik al zei het hangt ervan af wat je hem voedt. Ga je films kijken met pikzwarte scenes, dan zul je het wel zien. Je eraan storen is natuurlijk weer wat anders.
Met god of war merkte ik het dus, maar ik ga er niet vanuit dat ik het tijdens het kijken van Lost zal krijgen.

Ga es met de brightness slider van je huidige tv spelen zou ik zeggen, verhoog / verlaag hem een stukje :) dan heb je een beetje indicatie van wat je kunt verwachten.

En ik vraag me serieus af of dit te fixen is met een firmwareupdate (en of ze dit uberhaupt wel willen)

en @g of war: Ik kan genoeg redenen bedenken. Is het belangrijk? Nee. Het probleem bestaat, is bevestigd, en wordt door de eigenaren als storend ervaren. Het probleem is dat dit soort ervaringen topics zo vol zit met vragen en speculaties van de mensen die de tv nog niet hebben dat het moeilijk is om die er tussenuit te plukken (ook de reden waarom ik in voorgaande posts expliciet heb vermeld dat ik een g20 heb)

[ Voor 19% gewijzigd door jkommeren op 30-03-2010 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-7AC
Ja Oké bedankt, nee ik twijfel namelijk wel om de tv te halen, want ik ga er natuurlijk wel uitgebreid gamen!! Daarom zou ik graag NOG een review'tje krijgen van iemand die er vaak op gamed en films kijkt enzo:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ jkommeren: hoe is de tv verder met gamen? wel via hdmi aangesloten bedoel ik dan he.
en met blu rays? het lijkt mij echt wel een top scherm en zeker voor dat geld!!

is het dus echt alleen bij echt donkere scenes of hoe? en gaat dit alleen van licht naar donker of ook van donker naar licht?
gaat het wel strak en mooi gelijdelijk van licht naar donker of haperig?

in je post hierboven telezen is het dus niet heel erg, en best aanvaardbaar?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2010 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlooise
Hierbij nog even mijn bevindingen in mijn poging om mijn G20 met DVB-C (neotion) module aan de praat te krijgen om het Delta netwerk .. In het Nederlands !

Ik heb inmiddels ook geprobeerd na de SoftwareUpdate van de G20 in land Nederland de kanalen op te zoeken, maar helaas ! Verder ben ik erachter gekomen dat de taal behoordlijk bepalend is. Na het kiezen voor Zweden viel me om dat het auto-kanalen-zoek menu ook de optie heeft om 'uitgebreid' te zoeken. Dit levert in Zweden resultaten op ! Bij normaal zoeken (op frequentie en regio) vind hij niet, maar bij uitgebreid vind hij opeens wel alle kanalen ! Dit uitgebreide menu komt in beeld na de 1e mislukte zoekactie. EUREKA dacht ik .. helaas .. dit is in Nederlandse taal niet beschikbaar :(

De Software voor de G20 heeft dus nogal wat land-specifieke menu-instellingen helaas. Waarom is dit nu niet beschikbaar in Nederland .. Maargoed, ik heb verder mijn serienummer naar panasonic gemailt, om te vragen voor welke 'markt' hij is geproduceerd. Hierna heb ik hem helaas weer op Duitsland gezet .. en mijn Vierra-link weer in het Duits aanschouwd :'(

Ik heb btw ook geprobeerd initieel te zoeken zonder de Netion CAM .. dit werkt helaas ook niet (zoals voorgesteld door iemand hierboven ..)

Zijn er nog lotgenoten ? Of misschien tips wat ik kan doen om mijn TV gewoon lekker Nederlands te krijgen ?

Grtz,

Martin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:52

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Das vreemd... Ik heb twee instellingen in m'n g10; taal en land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlooise
MikeyMan schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 23:44:
Das vreemd... Ik heb twee instellingen in m'n g10; taal en land.
Sorry, dan ben ik niet duidelijk. Dat heb ik ook .. Alleen het land is bepalend voor sommige functies. De taal krijg ik wel NLD. Alleen met Nederland als Land .. dat lukt me niet.

Trouwens iemand die het voor mekaar heeft gekregen om de 4:3 randen in het zwart te krijgen i.p.v. het oerlelijke grijs ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet je zeker dat je dat wil? Die grijze randen zitten er niet voor niets natuurlijk ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Grrrrrene op 31-03-2010 09:42 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 22:59:
@ jkommeren: hoe is de tv verder met gamen? wel via hdmi aangesloten bedoel ik dan he.
en met blu rays? het lijkt mij echt wel een top scherm en zeker voor dat geld!!

is het dus echt alleen bij echt donkere scenes of hoe? en gaat dit alleen van licht naar donker of ook van donker naar licht?
gaat het wel strak en mooi gelijdelijk van licht naar donker of haperig?

in je post hierboven telezen is het dus niet heel erg, en best aanvaardbaar?
Ik game er ook flink op. Heb tot nu toe God of war 1 +2, cod mw2 en r&c crack in time gespeeld en gaat perfect. Super beeld en ook in de donkere scènes geen last van zwart verschillen. Zelfs me
moeder zei gisteren: wow wat een diepte, lijkt bijna of je er zelf in zit. En me
ma is behoorlijk objectief :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie: http://www.avforums.com/r...0-Plasma-HDTV-Review.html

Excellente zwartwaarde geeft dit toestel volgens deze test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 14:52

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

mlooise schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 00:38:
[...]

Sorry, dan ben ik niet duidelijk. Dat heb ik ook .. Alleen het land is bepalend voor sommige functies. De taal krijg ik wel NLD. Alleen met Nederland als Land .. dat lukt me niet.

Trouwens iemand die het voor mekaar heeft gekregen om de 4:3 randen in het zwart te krijgen i.p.v. het oerlelijke grijs ? :)
Wat is erop tegen om een ander land te selecteren dan? Als de taal goed is, en de zenders zijn ingesteld, is het toch prima?

Overigens, er zit een instelling in die "zijpaneel" heet. Die kun je hoog, midden en laag zetten. Dat bepaalt de kleur van de zijpanelen. Maar dit veroorzaakt natuurlijk wel meer retention.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 09:53
Ik zit nu ook voor de g20 te kijken. Dit word mijn eerste plasma en na dat bericht over grijze balken vraag ik mij dus af hoe dit zit met plasma's en letterbox balken. Ik wil onder andere ook mijn retro consoles aansluiten op mijn tv en die zullen natuurlijk in 4:3 zijn. Ik zal dus vrij veel met letterbox formaten op mijn tv zitten.

Meestal hebben ze het bij image retention het over de tv logotjes en ik had er dus niet over nagedacht dat dit ook bij de letterbox balken zou zijn. Als ik er nu zo op google en er wat over lees zie ik vooral dat het tijdens de 200 uur inlooptijd beter geen zwarte balken kunt gebruiken, of dan in ieder geval grijze gebruiken, omdat dan de fosfors het ergste verouderen. Over Panasonic Plasma's lees je vooral dat deze niet zoveel last hebben van image retention en dat het vooral door de problemen van het verleden er mythes over zijn.

Maar als ik dus echt veel letterbox formaten gebruik kan ik dat gewoon de eerste 200uur grijze balken en daarna zwarte balken gebruiken zonder dat ik problemen krijg met image retention/burn in? Of kan ik als ik echt veel letterbox formaten gebruik beter naar een lcd kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:24
jkommeren. Over t floating black probleem:

welke beeldinstelling gebruik je? Game, normal of Cinema.
Het klinkt mij meer als n dynamisch contrast en heb er wel s eerder mensen over gehoord. Dit probleem was meestal weg of n stuk minder wanneer de tv op Cinema werd gezet.

Probeer t s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkommeren
Ferry34 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 15:20:
jkommeren. Over t floating black probleem:

welke beeldinstelling gebruik je? Game, normal of Cinema.
Het klinkt mij meer als n dynamisch contrast en heb er wel s eerder mensen over gehoord. Dit probleem was meestal weg of n stuk minder wanneer de tv op Cinema werd gezet.

Probeer t s.
Staat op THX stand, wil best een ander proberen :) ben vanaf vanavond weer in de buurt, maar ga er niet vanuit dat het een verschil oplevert, anderen hebben namelijk hetzelfde geprobeerd. Naast de brightness aanzienlijk verhogen / verlagen, en geen van allen hadden effect.

Nogmaals: het feit dat anderen het niet weten te reproduceren met ander materiaal wil niet zeggen dat het er niet is. Ik kijk even of ik een stukje video kan vinden waar het optreedt :) Zodat iedereen het kan reproduceren.
God of war 1 en 2 zijn overigens lang niet zo donker als 3, ik denk mede omdat zij beperkt zijn door het videoformaat waar ze in geproduceerd zijn. Er zijn veel tinten zwart die wij als bijna hetzelfde zien, maar waar de tv wel onderscheid tussen maakt ;)

en @ g of war, het gebeurt instantaan, dus geen overgang, daarom valt het ook op :) Anders zou ik geneigd zijn het beeldmateriaal de schuld te geven. En nee het is niet heel storend zolang het niet te vaak gebeurt. Je went namelijk erg snel aan de gebruikte laagste zwartwaarde in een gewone kamer, in een verdonkerde kamer valt het meer op omdat het scherm dan een gedeelte van de tijd zichtbaar licht uitstraalt op de zwarte vlakken en op andere momenten een stuk minder.

Het schijn overigens vooral goed te zien te zijn bij films met zwarte balken, omdat die dan ook veranderen van kleur. Als je dan van scene wisselt tussen licht en donker zou het zelfs zonder de zwarte balken niet merkbaar zijn (!). Dus ik ga wat blurays proberen zodra ik weer thuis ben (met zwarte balken)

[ Voor 49% gewijzigd door jkommeren op 31-03-2010 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve79
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:15

Steve79

wie weet!?

De prijs van de Panasonic TX-P50V20 wordt steeds aantrekkelijker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steve79 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 21:34:
De prijs van de Panasonic TX-P50V20 wordt steeds aantrekkelijker :9
De rest heeft hem voor de adviesprijzen hangen. Die zakt vanzelf zodra hij beschikbaar is. Al is 1664 euro een hele mooie prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het die 350 euro meer waard denken jullie? jammer dat er nog geen reviews zijn van de V serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 22:01:
[...]

De rest heeft hem voor de adviesprijzen hangen. Die zakt vanzelf zodra hij beschikbaar is. Al is 1664 euro een hele mooie prijs
neem deze prijzen maar niet te serieus nu, vooral die goedkoopste prijs niet, zou mooi zijn als dit de prijs word, maar denk het toch niet, is alleen maar voor mensen naar hun site te lokken.
wehkamp had em ook eerst op de site voor 1720 en nu is ie gewoon weer 1899 :+

ik denk dat we blij mogen zijn als die in de winkel voor 1800 komt :)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2010 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 22:15:
is het die 350 euro meer waard denken jullie? jammer dat er nog geen reviews zijn van de V serie.
Design is mooier, betere zwart waarde , Picture in Picture. Al met al extra functies die handig kunnen zijn. Ik heb overigens vrij weinig issues gelezen over de V10 echter meer over de G10 maar goed dit kan toeval zijn/ minder verkocht!

De V20 42 inch voor 1350 euro en ik ben er bij.... en ik denk dat dit best eens gaat lukken als ik zo de prijzen zie.

ps: ik verwacht van g of war weer een fantastische reactie maar bashen kan ik beter.

UPDATE:

Zie hem al staan voor 1314 Euro! Mooi!

[ Voor 3% gewijzigd door freedzed6 op 31-03-2010 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freedzed6 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 22:45:
[...]

Design is mooier, betere zwart waarde , Picture in Picture. Al met al extra functies die handig kunnen zijn. Ik heb overigens vrij weinig issues gelezen over de V10 echter meer over de G10 maar goed dit kan toeval zijn/ meer verkocht!

De V20 42 inch voor 1350 euro en ik ben er bij.... en ik denk dat dit best eens gaat lukken als ik zo de prijzen zie.

ps: ik verwacht van g of war weer een fantastische reactie maar bashen kan ik beter.
haha nee hoor, oja ik had op jou bericht gereageerd he?
was niet slech bedoelt, maar is soms vervelend als mensen al oordelen zonder prof reviews, snap je.
was verder niks naar jou ofzo.

ik hoop dat de v20 wel nog 'stuk' beter word, en geloof best dat die dat zal zijn :)
dan word het voor mij een 50''v20

heeft de v20 niet nog meer contrast?
en betere black levels etc
en nog subwoofer erin dus 2.1 speakers
de verschillen weet ik nog niet allemaal laat me verrasen door de reviews

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2010 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-7AC
Ik hoor meerdere mensen over die V20 praten, maar wat is hier nou zo bijzonder aan? En vooral in vergelijking met de G20 waar mijn ook nu naartoe uit gaat!:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:39
@ jkommeren: wel de ps3 op beperkt rbg staan ipv full?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay-7AC schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 22:55:
Ik hoor meerdere mensen over die V20 praten, maar wat is hier nou zo bijzonder aan? En vooral in vergelijking met de G20 waar mijn ook nu naartoe uit gaat!:P
Eerlijk gezegd heb ik geen idee en ben dan ook benieuwd naar de reviews. Zelf twijfel ik tussen G20, V20 en VT20. Denk dat de laatste afvalt ivm de prijs en gebrek aan aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
Is gewoon net iets beter voor een prikkie! Je moet er wel de volgende 3-6 jaar mee doen dus een beetje extra uitgeven en dan ook erg tevreden zijn is natuurlijk altijd mooi meegenomen. Dan kan die kleine hier in de PiP mode naar Dora kijken terwijl ik in het kleine PiP schermpje Discovery volg :P

Ben erg benieuwd ook naar de V20 reviews maar ik verwacht een benadering van de pioneer.

GoW: nice reply ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-7AC
Ik twijfel nu ook een beetje, de minpunten van de G20 vallen bij mij toch een beetje zwaar! Dus misschien moet ik de V20 ook maar is in de gaten houden, alleen weet ik niet of ik het het geld wel waard vind, naja we zien het wel:P ik ga zoiezo voor een van de twee, en ik hoop niet dat ze me gaan teleurstellen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlooise
MikeyMan schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 13:13:
[...]

Wat is erop tegen om een ander land te selecteren dan? Als de taal goed is, en de zenders zijn ingesteld, is het toch prima?

Overigens, er zit een instelling in die "zijpaneel" heet. Die kun je hoog, midden en laag zetten. Dat bepaalt de kleur van de zijpanelen. Maar dit veroorzaakt natuurlijk wel meer retention.
Ik heb inmiddels reactie van Panasonic, en ik heb een voor Nederlandse markt bedoeld model. DUs dat is allemaal gewoon goed. Toch kan ik nog steeds niet Nederland als land selecteren en op't Delta netwerk DVB-C'en met de neotion. Met duitsland wel, en je zou inderdaad zeggen: Wat zeur je nu nog :). Het probleem vind ik het niet automatisch sorteren, en de instellingen van bijv. Vierra-Cast. Deze worden ook door je land bepaald .. Ik heb dus bijna allemaal duitse voorkeuren in Vierra-Cast (populair Youtubes in duitsland e.d.).

Ik vind het opzich jammer dat het 'uitgebreid zoeken' in Nederland dus niet kan .. en op dezelfde tv laat de software dit wel toe in Zweden. Dan vind hij namelijk wel alles ! Toch vreemd.

Helaas lijkt het erop dat ik de enige ben met dit verschijnsel .. maar misschien ben ik dan ook de enige Zeeuwse G20 eigenaar hier in't forum :) (Delta Netwerk). Ik denk dat ik me erbij neer moet leggen dat ik nu een Zeeuw ben met een Duitse Tv ... (Of zijn er nog suggesties voor andere instelling ? :) )

Grtz,

Martin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lijphoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-03 08:43
De v20 is de eerste Pana die gebruik maakt van de Kuro technologie (technologie die Pioneer afgelopen zomer verkocht heeft aan panasonic).

O en FYI, Pioneer plasma's heerschten, gaven imo (en velen met mij) het beste beeld van alle tv's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 12:53
mlooise schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 23:50:
Helaas lijkt het erop dat ik de enige ben met dit verschijnsel .. maar misschien ben ik dan ook de enige Zeeuwse G20 eigenaar hier in't forum :) (Delta Netwerk). Ik denk dat ik me erbij neer moet leggen dat ik nu een Zeeuw ben met een Duitse Tv ... (Of zijn er nog suggesties voor andere instelling ? :) )
Als Zeeuw ben je toch wel gewend aan een beetje Duits, denk ik? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Jay-7AC schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 23:46:
Ik twijfel nu ook een beetje, de minpunten van de G20 vallen bij mij toch een beetje zwaar! Dus misschien moet ik de V20 ook maar is in de gaten houden, alleen weet ik niet of ik het het geld wel waard vind, naja we zien het wel:P ik ga zoiezo voor een van de twee, en ik hoop niet dat ze me gaan teleurstellen;)
Welke minpunten dan??? Het enige minpunt van de laatste dagen is dat er bij een iemand bij een enkel spel iets raars op zwarte oppervlakten wordt weergegeven.. Of mis ik iets??

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
M@cer schreef op donderdag 01 april 2010 @ 08:24:
[...]

Welke minpunten dan??? Het enige minpunt van de laatste dagen is dat er bij een iemand bij een enkel spel iets raars op zwarte oppervlakten wordt weergegeven.. Of mis ik iets??
Het paneel van de V20 is zover ik weet gelijk aan die van de G20. Alleen het reflectiefilter is beter en de V20 krijgt wat extra features. Meer verschil heb ik tot nu toe nergens kunnen vinden. Maar laten we inderdaad de reviews afwachten.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rundfunk rudi
Luuk1983 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 08:30:
[...]

Het paneel van de V20 is zover ik weet gelijk aan die van de G20. Alleen het reflectiefilter is beter en de V20 krijgt wat extra features. Meer verschil heb ik tot nu toe nergens kunnen vinden. Maar laten we inderdaad de reviews afwachten.
Volgens mij niet, wat ik begreep is dat in de V en VT series een nieuwe techniek (afgeleide vd KURO techniek) is gebruikt en dat in de VT serie een ander fosfor zit> het zal me overigens niet verbazen als ook in de V serie het nieuwe fosfor zit.
Het feit dat de V en VT serie samen pas eind april op de markt komen duidt er mi ook op dat het om een ander paneel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
rundfunk rudi schreef op donderdag 01 april 2010 @ 09:09:
[...]

Volgens mij niet, wat ik begreep is dat in de V en VT series een nieuwe techniek (afgeleide vd KURO techniek) is gebruikt en dat in de VT serie een ander fosfor zit> het zal me overigens niet verbazen als ook in de V serie het nieuwe fosfor zit.
Het feit dat de V en VT serie samen pas eind april op de markt komen duidt er mi ook op dat het om een ander paneel gaat.
Dat is inderdaad goed mogelijk. Ik weet inderdaad dat het VT paneel anders/beter gaat werken, maar ik weet niet zeker of dat ook zo is bij de V serie. Eén van de redenen waarom de V 'Infinite Black plus' heeft, is vanwege het betere anti-reflectie filter. De VT serie heeft een nog beter filter.

Feit is inderdaad wel, dat als je de 50G20, 50V20 en 50VT20 naast elkaar zet, dat de V en VT20 meer gemeen hebben dan de G20: http://www.panasonic.nl/h...&p=TX-P50V20&p=TX-P50VT20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-7AC
M@cer schreef op donderdag 01 april 2010 @ 08:24:
[...]

Dat is een van de minpunten, en over dat die tv niet goed ingesteld is, ik weet niet of dit ook zo is met de V20? De zwart waarden zullen wel beter zijn neem aan dan de G20, ik wacht de review af van de V20 en dan beslis ik maar:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover ik kan nagaan nu heeft de v20 4:4 pulldown dus 24p weergeven op 96 hz.

De g20 heeft alleen 2:2 pulldown dus 24p op 48 hz weergeven (flikker problemen) of 2:3 pulldown 24p weergeven op 60 hz met de jidder problemen.

De v10 had dit voordeel ook ten opzichte van g10.

Ik kijk erg veel 24p sources dus voor mij is dit nogal een belangrijke feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rundfunk rudi
Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 09:55:
Voor zover ik kan nagaan nu heeft de v20 4:4 pulldown dus 24p weergeven op 96 hz.

De g20 heeft alleen 2:2 pulldown dus 24p op 48 hz weergeven (flikker problemen) of 2:3 pulldown 24p weergeven op 60 hz met de jidder problemen.

ff een noob vraag
In hoeverre speelt je blu ray speler hier nog een rol in.? kan me namelijk voorstellen dat kwaliteit vd videoprocessing van je blu ray ook bijdraagt aan jidder en flikkering (of het voorkomen ervan)

edit; ps kreeg net een mailtje van homemedia direct dat de V20 pas in MEi leverbaar is.. :(
ik had toch eigenlijk wel op gerekend dat deze 1 dezer dagen leverbaar zou worden.

[ Voor 11% gewijzigd door rundfunk rudi op 01-04-2010 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42

Domme vraag, dan zou dus de V20 een stuk beter moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983

In feite zou je 24p toch gewoon op 24Hz moeten weergeven? Als je het echt 1 op 1 wil doen? Maar dan nog, zolang de refreshrate toch een veelvoud van 24Hz is maakt dat toch niks uit? Ik kan me niet voorstellen dat het nog uitmaakt of het 48Hz of 96Hz is, er zijn toch maar 24 frames per seconde beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

Luuk1983 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 10:42:
[...]

In feite zou je 24p toch gewoon op 24Hz moeten weergeven? Als je het echt 1 op 1 wil doen? Maar dan nog, zolang de refreshrate toch een veelvoud van 24Hz is maakt dat toch niks uit? Ik kan me niet voorstellen dat het nog uitmaakt of het 48Hz of 96Hz is, er zijn toch maar 24 frames per seconde beschikbaar.
24Hz is wel heel laag wat een heel onrustig beeld zou geven. Om beweging vloeiend weer te geven is 24Hz voldoende, maar om een rustig beeld te krijgen heb je toch wel 96Hz nodig. Voor 3D heb je dit per oog nodig en mag je het aantal Hz nog eens verdubbelen.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://www.avforums.com/forums/attachments/plasma-tvs/172084d1270100718-official-panasonic-2010-uk-hdtv-product-information-pricing-thread-part-2-untitled.jpg

De releasedata van de Panasonic plasma's in de UK. Ik denk dat het voor Nederland redelijk vergelijkbaar zal zijn :) Voor zover dat nog niet duidelijk was, is de 42" VT20 nu officieel bevestigd :)

[ Voor 11% gewijzigd door Grrrrrene op 01-04-2010 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes

immetjes

HIER is BERN-E

Voor de TX-P46G20 klopt het al niet. Die zou dus in de UK al leverbaar zijn (is dat zo?). Hier in Nederland wordt het waarschijnlijk april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Laatst online: 12-09 10:05
Jammer dat panasonic stappen maakt van 42 naar 50 inch. Misschien moet ik niet zeuren over die paar cm, maar ikzelf zou daar toch graag een 46 tussen zien. Voor de duurdere series snap ik het ook niet helemaal: Ik zou het logischer vinden als ze ipv een 42" juist een 46" hadden gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
ruward schreef op donderdag 01 april 2010 @ 12:05:
Voor de TX-P46G20 klopt het al niet. Die zou dus in de UK al leverbaar zijn (is dat zo?). Hier in Nederland wordt het waarschijnlijk april.
De 46G20 heb ik vorige week al gezien bij een plaatselijk Expert in het Westland

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raymond schreef op donderdag 01 april 2010 @ 12:15:
Jammer dat panasonic stappen maakt van 42 naar 50 inch. Misschien moet ik niet zeuren over die paar cm, maar ikzelf zou daar toch graag een 46 tussen zien. Voor de duurdere series snap ik het ook niet helemaal: Ik zou het logischer vinden als ze ipv een 42" juist een 46" hadden gedaan.
Ja, en de stap van 50" naar 65" voor de VT20 vind ik ook een behoorlijk grote. Kunnen ze de vraag niet aan of verwachten ze dat ze dat niet kunnen dat ze maar zo weinig paneelgroottes aanbieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Raymond schreef op donderdag 01 april 2010 @ 12:15:
De V(T) is het topmodel. In die categorie neigen koper ws naar het grootste model en verkopen de middenmaten niet zo goed.

Wat 24p betreft; helpt de smooth cinema stand daar niet voor om het vloeiend te krijgen? Zolang het niet schokt tenminste.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk1983 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 10:42:
[...]

Het is een beetje afhankelijk van de persoon, maar vergelijk het maar met je oude crt computer monitor en refresh rates de meeste mensen vinden 50hz irritant knipperen 60 hz acceptabel en 72 hz zien de meeste mensen niet meer knipperen.

Daarom hebben de europese panasonic plasma's sinds generatie 7 een 100hz stand, als ik mij plasma op 50hz zet zie ik hem duidelijk knipperen. De us modellen hebben deze optie niet omdat zij al vanaf het net 60hz hebben.

Op het avs forum zeggen de meeste gebruikers dat de 2:2 pull down dus 24p naar 48p niet om aan te kijken is en totaal onbruikbaar.

Maar een belangrijke factor is hoe gevoelig je voor dit flikkeren bent. Bijna iedereen zal 96hz als stabiel ervaren. Daarnaast vinden sommige mensen de 3:2 pull down helemaal niet storend. En valt hun het niet helemaal vloeiend beeld vooral bij camera pans helemaal niet op.

De pioneer kuro's de plasma benchmark volgens sommigen spelen 24p af op 72 hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Grrrrrene schreef op donderdag 01 april 2010 @ 13:31:
[...]

Ja, en de stap van 50" naar 65" voor de VT20 vind ik ook een behoorlijk grote. Kunnen ze de vraag niet aan of verwachten ze dat ze dat niet kunnen dat ze maar zo weinig paneelgroottes aanbieden?
Ik denk dat ze gewoon niet zoveel verschillende groottes willen maken. VT als voorbeeld: Nu al 3 formaten: 42, 50 en 65. Even een 46 en 58 ertussen en je zit al op 5 afmetingen. Dat maal 5 productlijnen en je zit met productie en logistieke ellende. 't is blijkbaar aantrekkelijker voor hen dat er een aantal mensen overstapt naar een ander merk, dan dat ze die extra varianten in de markt zetten.

[ Voor 28% gewijzigd door Raymond op 01-04-2010 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:51

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Raymond: misschien begrijp ik je verkeerd, maar er zijn toch gewoon 46" modellen binnen het 2010 assortiment? Kijk maar eens naar de screenshot die vanochtend gepost is in dit topic, of bij een willekeurige webshop.

Ok, je kunt niet elk model in 46" krijgen, maar je brengt het nu alsof je maar meteen naar een andere fabrikant moet overstappen als je graag 46" wilt hebben.

[ Voor 20% gewijzigd door Gizz op 01-04-2010 14:17 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kom net van scheer&foppen en heb naar 46g20 gevraagd. Zij krijgen hem binnen 2 weken binnen voor 1249 eutjes. binnen 1 minuut kon ik hem al reserveren voor 1149......... (nederlands model) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Ik vind het eigenlijk ook wel jammer dat er geen 54" G20 versie is.. Had zeker een goede kans gemaakt...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Gizz schreef op donderdag 01 april 2010 @ 14:15:
Raymond: misschien begrijp ik je verkeerd, maar er zijn toch gewoon 46" modellen binnen het 2010 assortiment? Kijk maar eens naar de screenshot die vanochtend gepost is in dit topic, of bij een willekeurige webshop.

Ok, je kunt niet elk model in 46" krijgen, maar je brengt het nu alsof je maar meteen naar een andere fabrikant moet overstappen als je graag 46" wilt hebben.
Het ging er mij om dat de stappen bij veel reeksen zo groot zijn. Kijk, dat de populairste serie wel in alle uitvoeringen te krijgen is, dat zie ik ook wel. Maar bij andere series is dat dus niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983

Volgens Panasonic zelf (heb ff een mailtje gestuurd) is het dit:

Beste heer Peters,

Zowel de G20- als de V20-serie maakt voor 24p weergave gebruik van de 24p Smooth Film toepassing. Hierbij worden uit het originele 24p bronsignaal nieuwe frames gecreëerd met een 60 Hz frequentie.

Met vriendelijke groet,
Panasonic Info Centre

Dat lijkt me ZEER sterk. Het is vaak zo dat het OOK naar 60Hz kan, maar daarnaast is het dus ook 48Hz, 72Hz of 96Hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 13:35:
[...]

Het is een beetje afhankelijk van de persoon, maar vergelijk het maar met je oude crt computer monitor en refresh rates de meeste mensen vinden 50hz irritant knipperen 60 hz acceptabel en 72 hz zien de meeste mensen niet meer knipperen.

Daarom hebben de europese panasonic plasma's sinds generatie 7 een 100hz stand, als ik mij plasma op 50hz zet zie ik hem duidelijk knipperen. De us modellen hebben deze optie niet omdat zij al vanaf het net 60hz hebben.

Op het avs forum zeggen de meeste gebruikers dat de 2:2 pull down dus 24p naar 48p niet om aan te kijken is en totaal onbruikbaar.

Maar een belangrijke factor is hoe gevoelig je voor dit flikkeren bent. Bijna iedereen zal 96hz als stabiel ervaren. Daarnaast vinden sommige mensen de 3:2 pull down helemaal niet storend. En valt hun het niet helemaal vloeiend beeld vooral bij camera pans helemaal niet op.

De pioneer kuro's de plasma benchmark volgens sommigen spelen 24p af op 72 hz.
Kan je überhaupt tussen verschillende refresh rates schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Ik zou dat heel vreemd vinden als dat kon. Je kan wel zo'n beeldbewerking aan/uit schakelen (smooth film oid), maar echt switchen tussen frequenties gaat wel heel ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mountainbiker
  • Laatst online: 11:34
Precies, ik zit in de manual te kijken van de G20.
Ik zie het nergens staan. Refreshrate instellen.

mountainbiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Raymond schreef op donderdag 01 april 2010 @ 16:08:
Ik zou dat heel vreemd vinden als dat kon. Je kan wel zo'n beeldbewerking aan/uit schakelen (smooth film oid), maar echt switchen tussen frequenties gaat wel heel ver.
Ja inderdaad, ik zou me voor kunnen stellen:

24p signaal / Smooth film uit --> 1080p 60Hz
24p signaal / Smooth film aan --> 1080p 48Hz / 72Hz / 96Hz (wat het dan ook is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk1983 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 16:34:
[...]

Ja inderdaad, ik zou me voor kunnen stellen:

24p signaal / Smooth film uit --> 1080p 60Hz
24p signaal / Smooth film aan --> 1080p 48Hz / 72Hz / 96Hz (wat het dan ook is)
Zal wel Intelligent Frame Creation zijn. Ik moet zeggen dat alles er wel vloeiender uit ziet met dat aan (G10).
Een nadeel bij voetbalwedstrijden is alleen dat je een dubbele bal krijgt bij lange ballen. Afgelopen week waren de wedstrijden (Bayern-Man Utd en Arsenal-Barca) in HD en toen zag ik het niet echt. Het kan dus ook aan de bron liggen (Eredivisie en Europa League is SD en hebben daar veel last van). Ik ben benieuwd of de 2010 modellen dat ook hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2010 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:24
Zo,
Ik heb vandaag de knoop doorgehakt en een belletje gepleegd naar de koopjeskampioen.
En morgen ben ik de trotse (hopelijk) eigenaar van een Panasonic G20 van 42 Inch, zilveren versie! :D
Dusssss dat word nog een spannende dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02 09:30
Deze is ook leuk, bij extreme discount:
http://www.extremediscoun.../1419724/tx-p50vt20e.html
Adviesprijs € 2.399,00 en met de extreme discount: € 2.973,00
Da's toch wel het koopje van de maand!
Plattetv en Megapool hebben hem nu ook op de prijslijst staan, voor de adviesprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk1983 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 16:05:
[...]

Volgens Panasonic zelf (heb ff een mailtje gestuurd) is het dit:

Beste heer Peters,

Zowel de G20- als de V20-serie maakt voor 24p weergave gebruik van de 24p Smooth Film toepassing. Hierbij worden uit het originele 24p bronsignaal nieuwe frames gecreëerd met een 60 Hz frequentie.

Met vriendelijke groet,
Panasonic Info Centre

Dat lijkt me ZEER sterk. Het is vaak zo dat het OOK naar 60Hz kan, maar daarnaast is het dus ook 48Hz, 72Hz of 96Hz.
Ack dat zou dus een stap terug zijn omdat de v10 dit wel kon.

1 van de reviews: http://reviews.cnet.com/flat-panel-tvs/panasonic-viera-tc-p50v10/4505-6482_7-33490589.html
As Panasonic's nearly top-of-the-line plasma series, excepting the Z1, the V10 models offer a couple of extras. One is the ability to refresh the screen at 96Hz, which allows the TV to properly maintain the cadence of film when fed a 1080p/24 source--typically from a Blu-ray player (the refresh rate remains fixed at the standard 60Hz for non-1080p/24 sources). The V10 also has a 48Hz setting, but we recommend using 96Hz instead since the 48Hz option can introduce flicker
Ik hoop dat ze de vraag verkeerd hebben begrepen. Op het avs forum heb ik al gelezen dat de vt serie dit wel kan, en ik was er van uitgegaan dat de v20 een vt25 paneel is zonder de 3d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spicers
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-01 11:31
mlooise schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 23:50:
[...]Helaas lijkt het erop dat ik de enige ben met dit verschijnsel .. maar misschien ben ik dan ook de enige Zeeuwse G20 eigenaar hier in't forum :) (Delta Netwerk). Ik denk dat ik me erbij neer moet leggen dat ik nu een Zeeuw ben met een Duitse Tv ... (Of zijn er nog suggesties voor andere instelling ? :) )
Ik heb volgend:
Provider = Ziggo voormalig @home netwerk;
CAM= Neotion (update ID2)

Volgende stappen dien je te nemen:
1. zet je tv aan (de smartkaart en module stop je er dus nog NIET in;
2. installeer je tv. taal = NL, land= NL, etc. je moet hier ook je NetwerkID en frequentie (MHz) invoeren, deze gegevens heb je van je provider gekregen en of kan je opzoeken. vraag in jouw geval of je wel de juiste NetwerkID en frequentie hebt.
3. als het zoeken van de kanalen goed is verlopen. kan je naar NED1 aangezien deze niet gecodeerd is. (ik praat hier wel over het ziggo netwerk) als je de HD variant kan zien dan is alles goed verlopen
4. schakel de TV uit;
5. stop de CAM (CI+) module er in
6. Zet TV aan en nu zal de module zich registreren op het netwerk /TV. dit duurt even en uiteindelijk staat deze op 100%
7. zet TV uit;
8. stop de smartcard op de correcte wijze in de modue en zet TV aan

je kan nu gewoon kijken naar alle zenders (nieuwe kaart) en of de bestaande in je pakket.

het lijkt misschien een overbodige opmerking, maar kijk goed of je de module op de correcte wijze in de TV zet, dit geld ook voor de smartkaart, kijk goed naar de chip.

heb je reeds navraag gedaan bij DELTA? wat zeggen hun van de module en kaart is dit alles ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daneel schreef op donderdag 01 april 2010 @ 19:29:
Deze is ook leuk, bij extreme discount:
http://www.extremediscoun.../1419724/tx-p50vt20e.html
Adviesprijs € 2.399,00 en met de extreme discount: € 2.973,00
Da's toch wel het koopje van de maand!
Plattetv en Megapool hebben hem nu ook op de prijslijst staan, voor de adviesprijs.
hij staat er dubbel op. http://www.extremediscoun.../1419723/tx-p50vt20e.html daar kost ie € 2147 wat wel weer een mooie prijs is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 13:58:
[...]

hij staat er dubbel op. http://www.extremediscoun.../1419723/tx-p50vt20e.html daar kost ie € 2147 wat wel weer een mooie prijs is
Extremediscount is bijna onrealistisch goedkoop de P50G20's adviesprijs is 1.449 euro, op extremediscount bieden ze 'm aan voor 1.141. Ik vermoed dat ze 'm ergens anders goedkoop vandaan importeren. Ik heb bij alle officiele panasonic dealers aanbiedingen gehad tot rond de 1300 euro, maar nooit zo laag als 1141.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daneel
Ik heb die lagere prijs maar toegevoegd aan de PriceWatch. Die hoge prijs was nog minder realistisch. Bovendien stimuleert het de overige leveranciers een beetje om de adviesprijzen los te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Daneel schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 14:27:
Ik heb die lagere prijs maar toegevoegd aan de PriceWatch. Die hoge prijs was nog minder realistisch. Bovendien stimuleert het de overige leveranciers een beetje om de adviesprijzen los te laten.
Ik hoor van meerdere webshops dat de prijzen 'beschermd' zijn. Wat het precies inhoud weet ik niet, maar het lijkt erop dat NL leveranciers een deal gesloten hebben met Panasonic dat ze geen reclame gaan maken met lagere prijzen dan de adviesprijs. Dat hoorde ik van minimaal 3 shops, waarbij er zelf één me geen offerte via de mail wilde sturen om die reden, maar wel via de telefoon een mooie aanbieding kon doen.

Ze kunnen wel mooiere prijzen bieden, maar ze gaan er geen reclame mee maken, daar lijkt het op.

Vandaar dat ik me afvraag of webshops me veel lagere prijzen (zoals Redcoon) wel NL dealers zijn, of gewoon schijt hebben aan Panasonic.

[ Voor 5% gewijzigd door Luuk1983 op 02-04-2010 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasNation
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-08 17:11
Dus, als ik een van die webshops bel en vraag hoe laag ze willen gaan voor een 42G20, wat kan ik dan verwachten?

Zou natuurlijk leuk zijn als ik het voor elkaar zou krijgen om het te drukken tot €850,- inclusief verzending ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
BasNation schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 14:37:
Dus, als ik een van die webshops bel en vraag hoe laag ze willen gaan voor een 42G20, wat kan ik dan verwachten?

Zou natuurlijk leuk zijn als ik het voor elkaar zou krijgen om het te drukken tot €850,- inclusief verzending ;).
Mijn ervaring tot nu toe is ongeveer 150 euro eraf. Dus de P50G20 voor ongeveer 1300 euro en de P46G20 voor ongeveer 1100 euro. Zijn allemaal officiële NL dealers.

En dat zou voor de 42" dus ongeveer 900 euro betekenen.

[ Voor 5% gewijzigd door Luuk1983 op 02-04-2010 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simball
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
De 50G20 op extremediscount.nl is een duits model, import dus (heb ff gemailt).
Geeft wel wat hoop voor de prijzen over een aantal weken, als de concurentie leverbaar wordt.
http://www.extremediscoun.../panasonic_tx-p50g20.html
(En Redcoon heeft volgens mij nog nooit ook maar 1 nederlands produkt geleverd)

[ Voor 14% gewijzigd door Simball op 02-04-2010 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daneel
Luuk1983 schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 14:30:
[...]

Ik hoor van meerdere webshops dat de prijzen 'beschermd' zijn. Wat het precies inhoud weet ik niet, maar het lijkt erop dat NL leveranciers een deal gesloten hebben met Panasonic dat ze geen reclame gaan maken met lagere prijzen dan de adviesprijs. Dat hoorde ik van minimaal 3 shops, waarbij er zelf één me geen offerte via de mail wilde sturen om die reden, maar wel via de telefoon een mooie aanbieding kon doen.

Ze kunnen wel mooiere prijzen bieden, maar ze gaan er geen reclame mee maken, daar lijkt het op.

Vandaar dat ik me afvraag of webshops me veel lagere prijzen (zoals Redcoon) wel NL dealers zijn, of gewoon schijt hebben aan Panasonic.
Luuk, als je ook maar een greintje bewijs hiervan hebt, hebben de NL-shops en Panasonic een megaprobleem. Prijsafspraken mogen namelijk niet. Doen ze dat dan toch, wacht er zo maar een miljoenen-boete en terecht ook. 8) En omdat het dan ook nog onrechtmatig is, kunnen claims tegen de shops en Panasonic ingediend worden. >:)

Via de site van de NMA (Nederlandse Mededingings Autoriteit) kun je een klacht/tip/melding indienen.

[ Voor 4% gewijzigd door Daneel op 02-04-2010 16:06 . Reden: Aanvullende info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Daneel schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 15:59:
[...]

Luuk, als je ook maar een greintje bewijs hiervan hebt, hebben de NL-shops en Panasonic een megaprobleem. Prijsafspraken mogen namelijk niet. Doen ze dat dan toch, wacht er zo maar een miljoenen-boete en terecht ook. 8) En omdat het dan ook nog onrechtmatig is, kunnen claims tegen de shops en Panasonic ingediend worden. >:)
Letterlijke quote uit een mail:
Ik heb drie scherpe offertes voor u gemaakt. Deze mag ik u echter niet per email toezenden omdat deze modellen van Panasonic Nederland prijsbeschermd zijn en hier officieel geen korting om mag worden gegeven.

Pagina: 1 ... 14 ... 59 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor vragen over inspelen: hierover zijn de meningen verdeeld. En aangezien we op GoT eigen inzet verwachten: zoek het topic door voor verschillende meningen.

Hier vind je het service en hotelmenu, hiermee kan je zien hoeveel uur je TV al gespeeld heeft.

En hier kan je een break-in dvd downloaden, hiermee kan je je TV nlaten inspelen.