Nouja dan blijf ik maar even van de overige instellingen af
(P.s. mensen vergeet niet overscan uit te zetten, dat was ik namelijk ook, geen wonder dat GOW3 er niet zo scherp uit zag)
Het hele weekend in totaal maar 4 uur aan de tv kunnen zitten

maar dat was genoeg om de hoogtepuntjes mee te krijgen:
- Ik stond echt versteld van de beeldkwaliteit in de onderwereld van God of War 3, en in het bijzonder tijdens de strijd met Hades! Pikdonker, icm lichtgevende wapens en goede lichteffecten = schaduwdetails overal. Door het grote verschil in helderheid zag ik waar deze tv toe in staat is. Damn wat mooi

Voor het complete plaatje: met een degelijke subwoofer word je er helemaal ingezogen *hint*. ECHT een aanrader, ik heb met alle blurays die ik heb gezien / ps3 spellen nog niets gezien wat zo'n indruk op me heeft achtergelaten, doordat het interactief is maakt het de ervaring compleet

- Tv maakt inderdaad helaas een klein beetje geluid, maar op meer dan 1,5m afstand niet of nauwelijks hoorbaar
- Heb een hele verzameling Blurays, en ga dr volgend weekend wat doorheen gooien, verwachtingen zijn vooral hoog bij V for Vendetta en Wall-E
Kortom, nog aan het twijfelen? Schaf hem gewoon aan
En my 2 cents over het hele calibreer gebeuren: Deze tv heeft nauwkeurige waarden out of the box met de THX instellingen. Ik zou het er persoonlijk niet in steken, helemaal gezien de prijs van deze tv. (een kwart van de prijs aan calibratie uitgeven terwijl het niet echt nodig is lijkt mij een beetje weggegooid geld)
Vorige tv: 50pz700/50py700 (toenmalig topmodel, pz/py >> pv)
[
Voor 14% gewijzigd door
jkommeren op 29-03-2010 12:02
]