Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:08
Okeej, dan wacht ik nog tot er een bij een Nederlandse winkel die erkent Panasonic dealer is.
Anders zou het zonde zijn er als er iets gebeurt en ik helemaal geen support kan krijgen... of lang duurt.

Edit:
Ik zie nu ook dat hij bij koopjeskampioen te koop staat!

[ Voor 14% gewijzigd door Gyrolion op 24-03-2010 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spicers
  • Laatst online: 26-01 11:31
Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 18:25:
Redcoon is geen Officieel Panasonic dealer !!
Redcoon is idd een nogo... deze organisatie neemt het niet zo nauw met haar producten en is hier ook niet geheel eerlijk in. Wel een goedkope prijs, echter we kennen allemaal het spreekwoord, goedkoop is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 09:53
Is de plasma discounter eigenlijk een officiële Panasonic dealer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Wie belt er wat bedrijven op en maakt een lijstje met officiele Panasonic-dealers?

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernie12121
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-05 22:10
Spicers schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 19:06:
[...]

Redcoon is idd een nogo... deze organisatie neemt het niet zo nauw met haar producten en is hier ook niet geheel eerlijk in. Wel een goedkope prijs, echter we kennen allemaal het spreekwoord, goedkoop is...
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, ik heb ze gebeld en ze melden mij uit zichzelf dat het Europeese modellen waren, dat ze wellicht niet met een Ziggo Cam zouden werken en dat je wel recht hebt op Panasonic garantie maar niet op de aan huis garantie. Dat was voor mij de reden om ergens anders te bestellen. Wat mij betreft pluspunten voor de eerlijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 19:19

immetjes

HIER is BERN-E

KoffieNT schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 19:52:
Wie belt er wat bedrijven op en maakt een lijstje met officiele Panasonic-dealers?
Het is heel simpel:

Redcoon: Niet + Transportschade is jouw verantwoordlijkheid (ik weet niet of dat bij de andere "niet" winkels ook zo is.
Koopjeskampioen: Wel (zelf gevraagd)
Bestekeus: Niet
Bobshop: Wel (en staat hier http://www.bobshop.nl/cat...php?key=garanties_service)
Plasma-Discounter = Create2Fit bv = Wel (staat gewoon onder het kopje garantie http://www.plasma-discoun...antenservice_garantie.htm)
Coolsound.nl: ??? (ik denk het niet)
iEar.nl: Wel? gedurende de garantie aan huis reparatie, niet duidelijk of dat Panasonic is (http://www.iear.nl/garantie.html)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ruward schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 21:56:
[...]

Het is heel simpel:

Redcoon: Niet + Transportschade is jouw verantwoordlijkheid (ik weet niet of dat bij de andere "niet" winkels ook zo is.
Mag dat überhaupt? Transport is normaal de verantwoordelijkheid van de winkelier toch? Wie zegt mij dat ze de doos niet al gesloopt op hebben gestuurd?

[ Voor 8% gewijzigd door Grrrrrene op 25-03-2010 07:54 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Misschien handig om zo'n lijst in de OP te zetten.

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DeeJee schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 07:55:
Misschien handig om zo'n lijst in de OP te zetten.
...gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Goed bezig :)
Anders wordt dit topic alleen maar een discussie over de shops. Dat zou jammer zijn.

Weet iemand al hoe de V20 serie eruit gaat zien? Wordt deze net zo mooi als de V10 of qua model hetzelfde als de G serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeeJee schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 08:06:
[...]

Goed bezig :)
Anders wordt dit topic alleen maar een discussie over de shops. Dat zou jammer zijn.

Weet iemand al hoe de V20 serie eruit gaat zien? Wordt deze net zo mooi als de V10 of qua model hetzelfde als de G serie?
kijken even op de panasonic site hieronder dan kan je em op foto zien :)

http://www.panasonic.nl/h...verview/175053/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 07:54:
[...]

Mag dat überhaupt? Transport is normaal de verantwoordelijkheid van de winkelier toch? Wie zegt mij dat ze de doos niet al gesloopt op hebben gestuurd?
Er zijn een hoop winkels die dat doen. Ze geven aan dat op het moment dat de TV overhandigt wordt aan de vervoerder het jouw verantwoordelijkheid is en als je die niet wilt lopen je maar voor verzekerd versturen moet kiezen. Ik had een discussie met een vriend van mij die een eigen webshop heeft en zich hier ook op beroept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 08:23:
[...]

kijken even op de panasonic site hieronder dan kan je em op foto zien :)

http://www.panasonic.nl/h...verview/175053/index.html
Die had ik gezien. Ik vind het wat onduidelijke plaatjes helaas. Maar het lijkt erop dat ze dus voor een design van de G serie hebben gekozen.

Ik had eigenlijk meer een design als de V10 serie verwacht. Maar helaas.
Voor mij een rede om niet over te stappen van mijn 46G10 naar een 50V20.

One-sheet-of-glass design
Afbeeldingslocatie: http://www.williams-electrical.co.uk/common/productpictures/txp50v10.jpg

Dit is volgens mij de Z serie toch?
Afbeeldingslocatie: http://www.ultimateavmag.com/images/archivesart/TC-P50V10.jpg

Ik vind een design met zo min mogelijk zwarte randen toch echt het mooist.

[ Voor 18% gewijzigd door DeeJee op 25-03-2010 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh011265
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-05-2023
ruward schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 21:56:
[...]

Het is heel simpel:

Koopjeskampioen: Wel (zelf gevraagd)
Bestekeus: Niet
Bobshop: Wel (en staat hier http://www.bobshop.nl/cat...php?key=garanties_service)
Plasma-Discounter = Create2Fit bv = Wel (staat gewoon onder het kopje garantie http://www.plasma-discoun...antenservice_garantie.htm)
Coolsound.nl: ??? (ik denk het niet)
iEar.nl: Wel? gedurende de garantie aan huis reparatie, niet duidelijk of dat Panasonic is (http://www.iear.nl/garantie.html)
Iemand enig idee of iishop.be officiële dealer is? (lees: of goed te vertrouwen is qua service na verkoop?)

[ Voor 3% gewijzigd door sh011265 op 25-03-2010 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Heymans schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 09:04:
[...]

Iemand enig idee of iishop.be officiële dealer is? (lees: of goed te vertrouwen is qua service na verkoop?)
Bel ze anders even. Dan weten wij het ook meteen zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Laatst online: 12-09 10:05
Dat staat al in het topic. Ze zijn officieel Belgisch dealer. En de belgische voorwaarden zijn minder goed dan de nederlandse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:30
Zo, ik heb gisteren mijn 42G20 binnen gekregen en mag wel zeggen dat ik tevreden ben. Eens even COD MW2 op de PS3 eraan geslingerd en knallen met die hap. Schitterend.

Heb thuis geen digitale TV, omdati k weinig tv kijk. Alleen films en gamen. Vanavond weer eens wat meer proberen.

Voor degene die hem ook bij Koopjeskampioen besteld hebben:
Zat er bij jullie ook een boekje bij waar in het Nederlands opstond: dit aansluiterschema is alleen bedoelt voor tv's op de Italiaanse markt?

Ik vond dit een beetje vreemd, maar kan aan mij liggen natuurlijk.

Ga vanavond mijn serienummer eens doorgeven aan Panasonic.

Nu vind ik het erg lastig om te spelen met de kleuren, vind het al snel op het ene beeld mooi en op andere frames weer minder. Wat zijn de ideale omstandigheden om ej beeldinstellingen te finetunen? Een Bluray? Of gewoon stilstaand beeld? Welke calibratie DVD raden jullie aan? En dan een Bluray of een DVD?

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XenoMorph_LV426
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-01-2024
virtualJac schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 10:08:
Zo, ik heb gisteren mijn 42G20 binnen gekregen en mag wel zeggen dat ik tevreden ben. Eens even COD MW2 op de PS3 eraan geslingerd en knallen met die hap. Schitterend.

Heb thuis geen digitale TV, omdati k weinig tv kijk. Alleen films en gamen. Vanavond weer eens wat meer proberen.

Zat er bij jullie ook een boekje bij waar in het Nederlands opstond: dit aansluiterschema is alleen bedoelt voor tv's op de Italiaanse markt?

Ga vanavond mijn serienummer eens doorgeven aan Panasonic.

Nu vind ik het erg lastig om te spelen met de kleuren, vind het al snel op het ene beeld mooi en op andere frames weer minder. Wat zijn de ideale omstandigheden om ej beeldinstellingen te finetunen? Een Bluray? Of gewoon stilstaand beeld? Welke calibratie DVD raden jullie aan? En dan een Bluray of een DVD?
Kijk eens bij deze link, dit zal waarschijnlijk een hoop vragen van je beantwoorden?

http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1232441

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Kan best zijn dat ze in italië verschillende stekkers oid hebben, dat ze daarvoor een aparte uitleg hebben. Ik kan me zo voorstellen dat ze dat ook doen voor de UK markt (andere voedingsplug).

Dat dat er in het nederlands bijzit, geeft volgens mij al aan dat het wel een hele nederlandse tv is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Dast had ik inderdaad ook bij mijn 46g10
Raymond schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 10:20:
[...]

Dat dat er in het nederlands bijzit, geeft volgens mij al aan dat het wel een hele nederlandse tv is :P
Er zitten heel veel talen bij :)

[ Voor 23% gewijzigd door DeeJee op 25-03-2010 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
XenoMorph_LV426 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 10:16:
[...]

Kijk eens bij deze link, dit zal waarschijnlijk een hoop vragen van je beantwoorden?

Ik begrijp de instellingen, maar hij adviseert eerst om het panel 100uur in te spelen voor deze instellingen te implementeren. Dat ga ik dan eerst ook maar doen.

Vervolgens wordt er een vraag gesteld betreffende het inspelen, ik snap zijn antwoord niet zo goed.

Je dient de tv in te spelen met content wat elke pixel in je tv op hetzelfde tempo gelijk laat verouderen begrijp ik er uit. Maar wat bedoelt hij nou met Thumbdrive files?
****UNDER NO CIRCUMSTANCE SHOULD THESE SETTINGS BE USED WITH ANY OTHER SOURCE MATERIAL BEYOND THE PANEL AGING THUMBDRIVE FILES****

Recommended 100 Hour Panel Aging settings for Panasonic TC-PxxS2/G20/G25/VT20/VT25 models (ONLY to be used with Evangelo2's Thumbdrive Files!!!!!!!!)
Maakt het nog uit of je je tv inspeelt met SD of HD materiaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TianB
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-07 08:55

Dit had ik inderdaad ook, en mijn TV komt van Panasonic NL.
Overigens gekocht bij PlatteTV.nl, niet bij KoopjesKampioen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XenoMorph_LV426
Hij bedoelt de files die je kan downloaden op die pagina, die kan je op een sdkaartje of usbstick zetten en deze files kan je dan vervolgens afspelen of weergeven op je tv met de speciale inspeel instellingen. Dit zorgt ervoor dat het paneel gelijkmatig verouderd.
Dit ga ik zelf niet doen, ik zal alleen de eerste 100 uur zoveel mogelijk zwarte balken en hele felle logo's vermijden en ga meteen de referentie instellingen gebruiken. Dit is meer een gevoelskwestie sommige mensen spelen helemaal niet in en letten ook niet op zwarte balken en logo's en die hebben ook geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Oke ik snap hem nu, thnx.

Iemand die een makkelijk stukje software heeft om me scherm te controleren op dooie/luie pixels?

Bedankt voor de antwoorden allemaal hierboven, zal mijn serienummer bij Panasonic leggen en de resulaten hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-7AC
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:16
XenoMorph_LV426 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 10:16:
[...]

Waar kan ik die moet ik die instellingen aanpasen? Want je hebt toch allemaal verschillende modes, waar je de instellingen in kan veranderen? Dus bij welke mode moet ik deze instellingen veranderen, en als ik dat gedaan heb wil dat dus zeggen dat die bepaalde mode goed gecalibreert is en de andere modes niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XenoMorph_LV426
Jay-7AC schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 11:15:
[...]

Waar kan ik die moet ik die instellingen aanpasen? Want je hebt toch allemaal verschillende modes, waar je de instellingen in kan veranderen? Dus bij welke mode moet ik deze instellingen veranderen, en als ik dat gedaan heb wil dat dus zeggen dat die bepaalde mode goed gecalibreert is en de andere modes niet.
Het staat er allemaal, je moet alleen even goed kijken.

De perfecte instelling voor het G20 model is volgens D-Nice,

TC-PxxG20/25 Reference Settings

Picture:
Picture Mode: THX
Contrast: 57
Brightness: 56
Color: 49
Tint: 0
Sharpness: 10
Color Temp: Warm2
Color Management: Off
x.v. Color: Off
Photo Enhancement: Off
C.A.T.S: Off
Video NR: Off
Blur Reduction: Off

Advance Options
Block NR: Off
Mosquito NR: Off
Black Level: Light
3:2 Pulldown: On

Service Menu Offsets

WB-ADJ MENU
R-DRV: -1
G-DRV: -8
B-DRV: +4
R-CUT: -8
G-CUT: 0
B-CUT: +3

Hij gebruikt dus standaard de THX mode, en binnen deze mode doe je alle instellingen. Voor elke input moet je dit ook nog eens apart instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Silencer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-05 03:32
Let wel op die instellingen zijn voor de TC serie of een model voor de US. Die hebben een ander menu enzo (andere firmware), de sliders gebruiken zelf denk ik een andere schaal. Ik dacht dat panasonic hier 0-60 gebruikt en in de US 0-100?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-7AC
Kijk, dit opzich als ik het doorkeek begreep ik het gewoon, maar ik moet dus THX mode instellen en daar alles aanpassen, maar de andere modes gebruik je dan NIET bijv. de game modes, dus voor alles word de THX modes gebruikt voor tv kijken, games enz.

en dan nog een vraagje, je had het er zelf ook al met iemand over, wat moet je nou doen met dat 100 uur inspelen van een plasma tv?
_Silencer schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 11:38:
Let wel op die instellingen zijn voor de TC serie of een model voor de US. Die hebben een ander menu enzo (andere firmware), de sliders gebruiken zelf denk ik een andere schaal. Ik dacht dat panasonic hier 0-60 gebruikt en in de US 0-100?
dus eigenlijk kan ik het dan beter niet gebruiken, omdat het veel makkelijker verkeerd gaat omdat het een andere versie is?

[ Voor 55% gewijzigd door Jay-7AC op 25-03-2010 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XenoMorph_LV426
Geen idee, mijn TX-P50G20 is vanmorgen afgeleverd dus kan er pas vanavond mee spelen, mocht de schaal anders zijn tussen de US en de EU versie is het gemakkelijk om te rekenen wat de instellingen dan moeten worden lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XenoMorph_LV426
Jay-7AC schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 11:42:
Kijk, dit opzich als ik het doorkeek begreep ik het gewoon, maar ik moet dus THX mode instellen en daar alles aanpassen, maar de andere modes gebruik je dan NIET bijv. de game modes, dus voor alles word de THX modes gebruikt voor tv kijken, games enz.
Dat is jou persoonlijke keus, voor films (blu-ray of mediastreamer) zou ik de THX mode en instellingen gebruiken, maar bijv voor games wil je misschien weer heel wat anders en misschien voor gewoon digitaal tv kijken ook wel.
Ik had bij mijn TX-46PZ85 voor digitaal tv kijken de normal mode en voor films en games de cinema mode, je moet gewoon kijken welke mode voor jou het mooiste beeld geeft, misschien vind je die THX mode wel helemaal niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-7AC
Ja, dat is waar, maar de rest van de modes gebruik ik dan niet optimaal, omdat die niet goed zijn gecalibreert, alleen de THX modes? misschien moet ik er toch zo'n CD'tje overheen gooien, iemand suggesties voor zo'n CD'tje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Ik kan dit bevestigen. Max contrast is bij mij 60! :)

Iemand een leuk tooltje wat ik kan gebruiken om me scherm te controleren op kapotte pixels?

[ Voor 10% gewijzigd door virtualJac op 25-03-2010 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XenoMorph_LV426
Dan zou dus in theorie dit de THX settings voor het EU model moeten zijn, even andere verschillen van het paneel erbuiten gelaten.

Picture:
Picture Mode: THX
Contrast: (57) 34
Brightness: (56) 33
Color: (49) 29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-7AC
wat zijn Tint en Sharpness dan? Tint 0 - Sharpness ?

PS. Is het nou verstandig om deze instellingen over te nemen en het daarbij te laten of moet je deze instellingen overnemen, zo'n calibratie CD/DVD er overheen te gooien en daarna 100uur inspelen? waar gaat jullie voorkeur naar uit?

[ Voor 69% gewijzigd door Jay-7AC op 25-03-2010 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag allemaal,

Er wordt hier weinig gesproken over de budgetserie van de nieuwe panasonic 2010 lijn... de X20.
Ik sta zelf op het punt om een nieuwe televisie te halen... het is voor mij al duidelijk dat het plasma gaat worden. Ik twijfel tussen de Panasonic X20 en de LG PJ550 .. waarom deze toestellen? 500 euro is mijn budget... wat ik ermee ga doen? Voornamelijk SD materiaal bekijken, DVD-tjes en af en toe gamen op een XBOX360.... Nou heb ik al veel info opgezocht over de kwaliteit van de Panasonic en LG plasma's. Het is voor mij overduidelijk dat Panasonic het op het gebied van beeldkwaliteit wint van LG in de hogere modellenlijnen..
Mijn vraag is... hoe zit dat met de budgetklasse zoals de X20...?? Daarnaast vroeg ik mij af of er hier mensen zijn die de X20 al hebben mogen aanschouwen? Ik lees ook dat LG meer last heeft van image retention... hoe zit dat met de X20 (en de X10). Het lijkt er ook op dat de X20 geen antireflectie filter heeft zoals zijn voorganger, de X10... klopt dit? Zo ja.. hoeveel effect heeft zo'n AR filter eigenlijk?

Hoop vragen.. bij voorbaat al dank voor eventuele antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de flatpanelshd review zijn dit de gecalibreerde settings:

After calibration
Mode: THX
Contrast 36
Brightness: 0
Colour: 30
Sharpness: 0
Vivid colours Off
Eco-format Off
P-NR Off
Intelligent Frame Creation On/Off
Panel On
R-gain +3
G-gain -2
B-gain 0
R-cutoff +2
G-cutoff -1
B-cutoff 0

Brightness 0 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MieZzziE2
  • Laatst online: 12-05 15:18
Test van de TX-P37X20B op trustedreviews.com: http://www.trustedreviews...P37X20B-37in-Plasma-TV/p1

Verdict

The P37X20B is a tempting option for a reasonably serious, HD-loving, but cash-strapped AV fan. It delivers some clear and desirable advantages over similarly priced LCD screens and achieves an incremental improvement over last year’s X10 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 14:12:
Het lijkt er ook op dat de X20 geen antireflectie filter heeft zoals zijn voorganger, de X10... klopt dit?
...X20 heeft voor zover ik heb gezien wel een anti reflectiescherm....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-7AC
Ze maken het ons wel makkelijk, met al die verschillende instellingen. Wat gaan jullie nou doen? Laten jullie je tv prof calibreren of doen jullie het via een dvd of doen jullie er niks aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay-7AC schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 18:21:
Ze maken het ons wel makkelijk, met al die verschillende instellingen. Wat gaan jullie nou doen? Laten jullie je tv prof calibreren of doen jullie het via een dvd of doen jullie er niks aan?
maak je daar nu maar niet tedruk om.
de thx mode op de nieuwe pana's is al erg goed :)
dan heb je nog de prof 1 en 2 weet niet precies of wij dit zelf goed kunnen afstellen met een dvd ofzo, iemand die dit weet?

je zou voor het mooiste resultaat kunnen laten calibreren, is niet noodzakelijk maar dan is alles nog beter afgesteld

een goede afstel dvd van monster bijvoorbeeld kost ong 30euro, daar kan je contrast etc mee afstellen, is ook al sprong vooruit als je dit goed hebt afgesteld

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2010 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-7AC
Ik denk dat ik het maar op die cd houdt, maar als ik even heel realistisch kijk naar die tv en mijn kennis, dan had ik niet eens geweten dat de instellingen niet optimaal stonden! Dus had ik er niks aangedaan. Maar nu weet ik dat de instellingen niet optimaal zijn, en nu maak ik me er druk om dus ik denk dat ik het bij het dvd'tje houd en dat is het? En hoe zit het met dat inspelen van die tv? Kan ik gewoon meteen beginnen of zijn er dingen die gedaan moeten zijn, voordat die optimaal draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasNation
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-08 17:11
Hey weet iemand toevallig of de G10/G15/G20 (maakt volgens mij niet uit) enigzins in de hoogte zijn aan te passen. Mijn TV meubel heeft namelijk een gat van precies 68,8cm hoog terwijl de P42G20 69,3cm hoog is. Ben nogal gehecht aan het meubel en wil liever geen halve centimeter van de TV, danwel het meubel af hoeven vijlen.

Zou natuurlijk zonder voet kunnen doen, maar dan moet ik zelf een standaard ofzo gaan maken want de kast heeft geen achtermuur :S. what to do, what to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 12:53
Ik zou inderdaad zonder voet doen en dan, eventueel met een muurbeugel ertussen, op een stalen (of evt houten) plaat schroeven met boutjes die in de standaardgaatjes passen. Die plaat schroef je dan weer aan de boven- en onderkant van je kast vast. Eventueel kun je ook de schroefgaten aan de bovenkant vermijden door een T-vormige constructie te maken, mits je kast diep genoeg is.

Ziet er sowieso wel extra gelikt uit als je tv in het meubel zweeft. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Bacchus op 25-03-2010 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:20

vhal

ಠ_ಠ

Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 18:28:
[...]
een goede afstel dvd van monster bijvoorbeeld kost ong 30euro, daar kan je contrast etc mee afstellen, is ook al sprong vooruit als je dit goed hebt afgesteld
persoonlijk vind ik de dvd van mon$ter aan aanfluiting. Haal via google wat contrastplaatjes/testbeelden, laat deze weergeven op je tv en je hebt hetzelfde wat op die dvd staat. Die blonde dame met haar nog slechtere videoclip mis je dan wel maar dat nou niet echt iets waar je tv beter van wordt.

Heb er zelf geen 30 voor betaald maar heb hem even getest "via de iets mindere legale manieren van teh interwebs". Ik vond het zeer zeker geen 30 euro waard.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-7AC
Oké, volgens jouw is het geen dertig euro waard, maar heeft het wel geholpen om je scherm een beter beeld te laten weergeven? Trouwens hoe werkt zo'n dvd'tje eigenlijk?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 07:46
BasNation schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 20:07:
Hey weet iemand toevallig of de G10/G15/G20 (maakt volgens mij niet uit) enigzins in de hoogte zijn aan te passen. Mijn TV meubel heeft namelijk een gat van precies 68,8cm hoog terwijl de P42G20 69,3cm hoog is. Ben nogal gehecht aan het meubel en wil liever geen halve centimeter van de TV, danwel het meubel af hoeven vijlen.

Zou natuurlijk zonder voet kunnen doen, maar dan moet ik zelf een standaard ofzo gaan maken want de kast heeft geen achtermuur :S. what to do, what to do...
Sowieso wil je graag wat ruimte om de TV open houden om de warmte kwijt te kunnen. Dus als je TV echt maar NET in de kast zou passen, dan is dat nog steeds niet wenselijk. Ik zie maar twee opties: toch een ander meubel of een kleinere TV kiezen.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk1983 schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 08:30:
[...]

Sowieso wil je graag wat ruimte om de TV open houden om de warmte kwijt te kunnen. Dus als je TV echt maar NET in de kast zou passen, dan is dat nog steeds niet wenselijk. Ik zie maar twee opties: toch een ander meubel of een kleinere TV kiezen.
Er wordt aangeraden om aan alle kanten 10cm vrij te houden voor de warme luchtstroom. Ook zitten de speakers aan de achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yi-Long
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-05 16:18
Ik zat even op kieskeurig.nl de prijzen voor de G20 te bekijken, maar die zijn nog best hoog, vergeleken met bedragen hier genoemd en vergeleken met de 'Belgische' prijzen. :(

Hopelijk gaan die prijzen dus toch wel snel richting de 850-900 euro ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02 09:30
Nou heb ik gelezen dat de kast geen "achtermuur" heeft. (Ik denk dat je bedoelt dat de kast geen achterwand heeft) Als de kast dan niet helemaal tegen de muur staat, ontstaat er achter de tv, waar de meeste warmte zit, veel ventilatie. Je moet de tv niet helemaal in de kast klemmen (ook voor het geluid, als je de speakers van de tv gebruikt), maar met een ontbrekende achterwand van de kast, kan ook veel ventilatie ontstaan.

Ik heb inmiddels gezien dat de 50VT20 ook bij de Plasma-Discounter geprijst staat. Nou hebben zij zich vergist, of ze rekenen zich wel rijk.
Op de site van Panasonic staat een adviesprijs van € 2.399,- (link: http://www.panasonic.nl/h...are/productsCategory.html )
Volgens Plasma-Discounter geldt een adviesprijs van € 2.499,- (link:
http://www.plasma-discoun...tx-p50vt20-art-116488.htm )
en dan krijg je 4% korting!! en kom je uit op.... jawel... de stuntprijs van € 2.399,-
Ik moet zeggen, de Plasma-Discounter steekt hier wel zijn nek uit zeg :)
Je kunt je aanmelden dat je bericht krijgt zodra de tv leverbaar is, dat heb ik dan ook maar gedaan. Alleen denk ik dan dat ik tegen die tijd misschien wat verder kijk. Je weet maar nooit, misschien heeft een andere shop dan wel een betere "stunt". ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasNation
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-08 17:11
Luuk1983 schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 08:30:
[...]

Het betreft zo'n Ikea boekenmeubel waarbij er geen achterwand is. De lucht kan dus (indien ik hem erin weet te persen) niet naar boven, maar aan de achterkant kan het gemakkelijk weg.

Voor het geluid... ik ga waarschijnlijk binnen een maand een home cinema set ofzo kopen dus daar hoef ik het ook niet voor te laten.

Maar gaat wel lastig worden 0,5cm ergens vanaf te halen als ik de voetstandaard zo zie:
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2ng93km.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daneel
Ok, je kast heeft geen achterwand, maar er is toch wel een muur achter de TV?
Waarom laat je de voet niet weg en gebruik je geen muurbeugel? Dan kan de TV ook nog iets lager hangen en nog beter ventileren. Of staat de kast niet voor een muur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManTra
  • Laatst online: 29-07 20:27

ManTra

mooh?

Jippie! Gister mijn P42G20 besteld. Komt morgen, ik ben heel benieuwd. Veel fora afgestruind, in de winkel gekeken en de vrouw over weten te halen... >:) Nou eens kijken of ik nog een externe HDD over heb ergens.

blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

ManTra schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 14:33:
Jippie! Gister mijn P42G20 besteld. Komt morgen, ik ben heel benieuwd. Veel fora afgestruind, in de winkel gekeken en de vrouw over weten te halen... >:) Nou eens kijken of ik nog een externe HDD over heb ergens.
gefeli. Waar en voor hoeveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManTra

ManTra

mooh?

DeeJee schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 14:37:
[...]

gefeli. Waar en voor hoeveel?
Koopjeskampioen.nl telefonisch besteld voor 949,- (komen nog wel bezorgkosten bij en een CAM module met kaart :) ). Moet wel zeggen: erg enthousiaste mensen daar, kreeg er zelf een goed en zeer blij gevoel van. Morgen eens zien of ze dat allemaal waarmaken.

blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Ikzelf heb een koelkast bij koopjeskampioen besteld. Liep ook als een trein. Winkel bleef ook even langer open voor mij (5 minuutjes :) ), aangezien ik het ding zelf ophaalde en in een file terechtkwam :)

Wanneer de tv die ik wil kopen beschikbaar is en ik kan hem betalen, dan is er ook een grote kans dat ik hem daar ga kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lintweaker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-08 14:59
Goed, knoop doorgehakt. Geen zin meer in wachten op de 46" :P Bij koopjes kampioen de 50G20 besteld (1349,-). Eigenlijk wel iets te groot >:)

Kan helaas niet meer dit weekend bezorgd worden...ergens volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De afgelopen tijd dit topic bijgehouden en ook een P42G20 besteld, wordt morgenvroeg bezorgd. Gekocht bij de Harense Smid in Hoogeveen met wat korting omdat we daar meerdere spullen hebben gekocht en omdat een vriendin van mij daar werkt, de tv kwam op 930 euro. Gelijk een CAM module erbij besteld, ben erg benieuwd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-09 10:07
Vraag aan Coolsound over garantie gesteld, dit antwoord:

Ik heb het even nagevraagd voor u.

Er zit een aan huis garantie op de Panasonic Plasma TX-P42G20 PLASMA.
Graag tot ziens bij een eventuele order en alvast een fijn weekend toegewenst namens Coolsound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 19:19

immetjes

HIER is BERN-E

Pingu007 schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 16:22:
Vraag aan Coolsound over garantie gesteld, dit antwoord:

Ik heb het even nagevraagd voor u.

Er zit een aan huis garantie op de Panasonic Plasma TX-P42G20 PLASMA.
Graag tot ziens bij een eventuele order en alvast een fijn weekend toegewenst namens Coolsound.
Dat is weer zo lekker vaag. Dit kan ook betekenen dat ze hem "aan huis" komen ophalen.

[ Voor 0% gewijzigd door immetjes op 26-03-2010 20:55 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XenoMorph_LV426
Donderdag is mijn TX-P50G20 bezorgd door koopjeskampioen, niks dan lof over dit bedrijf, snelle levering en communicatie. Eindelijk gisteren met de tv aan de slag gegaan, was nog wel even zoet om alle instellingen weer in mijn harmony remote te krijgen, maar daarna was het ook echt genieten.
Wat een beeld heeft de tv in de THX stand, wow en dan heb ik nog helemaal niks aangepast of naar calibratie dvd's gekeken. Met mijn vorige panasonic TH-46PZ85 heb ik weken zitten tunen met allerlei calibratie dvd's en die komt niet in de buurt van deze tv. Ook de zwartwaardes zijn dik in orde, zichtbaar beter dan mij Z85, alleen hoor je hem af en toe nog wel eens heel zachtjes buzzen\hoge piep als al het geluid weg is en er word niks op het scherm getoond. Al met al zeer tevreden over deze tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Wat kost hij daar? Er staat namelijk "Bel ons".
De grijze versie kost 1349, dus het zal niet veel schelen denk ik, maar goed.

Weet je heel toevallig wat extra garantie kost? 5 jaar, ipv 2 jaar. Ik lees dat dat kan op de garantie-pagina.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Ik heb de TX-P50G20 in de pricewatch queue gezet en wat wijzigingen doorgegeven voor het 42" model. Ik stel voor dat andere modellen hier ook op gebaseerd worden zodra de invoer is goedgekeurd. Ik ben maar uitgegaan van een gecombineerde vermelding van het zwarte + zilver model. Dat kan later altijd nog opgesplitst worden (in TX-P50G20E en TX-P50G20ES).

Belangrijk is wel dat je het de Productserie opgeeft als Viera NeoDPD en niet alleen maar "Viera". Zo staan deze modellen namelijk vermeld op de Panasonic site. Bij de afmetingen en gewicht ben ik uitgegaan van TV+voet.

Nu nog wat reviews graag van de kopers.. :)

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkommeren
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-08 18:02
Donderdag koopjeskampioen gebeld, vandaag kwamen ze hem netjes afleveren. (42g20)

Erg fijn is hun eigen bezorgdienst, die naast een nauwkeurige afgeschatte aflevertijd ook nog even bellen als ze er "bijna" zijn. Personeel aan de telefoon klonk gemotiveerd :)

Mode op "Professional 1" gezet en meteen god of war 3 gelanceerd. Meteen in het begin werd ik al geconfronteerd met de zwartwaarden/schaduwdetail; hoewel naar mijn idee het zwart al redelijk zwart was moest de brightness slider in het spel helemaal naar links om de optimale waarde te bereiken (= zo laag mogelijk zolang je de verschillende kleurblokjes kon onderscheiden)

En toen deed ik de gordijnen dicht. Damn wat een verschil. Heb altijd plasma's gehad maar nooit echt stilgestaan bij het verschil aangezien ik sowieso de gordijnen dichthad; anders werd ik al snel afgeleid door de reflecties.
Zwart was gewoon echt bijna zwart. Erg mooi om te zien :) Kom van een 50pz700 (eerste 1080p plasma van Panny, destijds topmodel) en hoewel ik ze helaas niet naast elkaar heb mogen zien staat vast dat de zwartwaarden op dit model een stuk beter zijn. (in het donker gaf mijn oude panny een duidelijk donkergroene gloed af met een "zwart" scherm) Ook het schaduwdetail is erg indrukwekkend.

Helaas vond ik de graphics van GOW ietwat tegenvallen, maar dat moet de pret met de tv niet drukken. _/-\o_
Bevindingen met kleuren enzo kan ik nog geen uitspraak over doen; helaas, aangezien ik erg benieuwd ben naar het verschil met mijn oude tv.

Maargoed. Tot nu toe eigenlijk erg blij met zowel de lui van Koopjeskampioen als de tv zelf. Hij is erg licht en prima in je eentje te vervoeren, dat was met mijn oude tv een ander verhaal; zelfs met zn tweeen was hij eigenlijk net te zwaar om te vervoeren. Ook installatie van de voet was ez, mede door het feit dat de tv relatief dun is.

Nog even een vraagje aan de medeeigenaren; waar hebben jullie je "Super Resolution" stand op staan (settings -> more settings oid)? En IFC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook iets gelezen over een THX instelling waarbij het beeld het beste resultaat gaf. Kun jij mij eens laten weten of dit werkelijk ook zo is en of uberhaupt deze instelling bestaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die instelling bestaat ja. en ja hij geeft het beste beeld van de mogelijke voor-ingestelde instellingen. het beste beeld krijg je al je je tv laat kalibreren (maar dat kost (veel) geld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 16:09

pvr

Ik heb dit al eens eerder gepost, als Frank Doorhof een projector of tv calibreert op de THX mode, dan klopt er na 200-300-1000 uur weinig meer van de calibratie.
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=88212.0
Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 19:51:
Ik heb ook iets gelezen over een THX instelling waarbij het beeld het beste resultaat gaf. Kun jij mij eens laten weten of dit werkelijk ook zo is en of uberhaupt deze instelling bestaat?
Mijn Panasonic TX-P46G15E is gecalibreert door Frank Doorhof in de cinema mode, en ik moet je vertellen het is het geld waard.
Kosten zijn 225 euro als je je inschrijft voor een tour.
Het is voor mij de tweede keer dat Frank een plasma bij mijn heeft gecalibreert, en beeld is scherper,meer diepte, kleurweergave is top, meer details, enz..........
Calibreren is het geld waard ;)
http://www.htforum.nl/yab...602d3f5c919b6d&board=55.0
Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 20:35:
die instelling bestaat ja. en ja hij geeft het beste beeld van de mogelijke voor-ingestelde instellingen. het beste beeld krijg je al je je tv laat kalibreren (maar dat kost (veel) geld).

[ Voor 13% gewijzigd door pvr op 27-03-2010 22:50 ]

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daneel
Ik snap het niet..

"als Frank Doorhof een projector of tv calibreert op de THX mode, dan klopt er na 200-300-1000 uur weinig meer van de calibratie"
"Mijn Panasonic TX-P46G15E is gecalibreert door Frank Doorhof in de cinema mode, en ik moet je vertellen het is het geld waard.
Kosten zijn 225 euro als je je inschrijft voor een tour."

Als ik € 225,00 uitgeef om te calibreren (wat ik er best voor over zou hebben), dan ben ik helemaal niet blij als daar niets meer van klopt na 200-300-1000 uur. Want ik ga d'r niet steeds weer € 225,00 in stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyndrox
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11-2023
jkommeren schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 18:14:
.....

Nog even een vraagje aan de medeeigenaren; waar hebben jullie je "Super Resolution" stand op staan (settings -> more settings oid)? En IFC?
Voor tv en film gebruik ik de thx mode zonder aan de standaard instellingen te zitten.
En voor gaming gebruik ik spel modus. Had namelijk bij bad company 2 op de ps3 last van trailing bij de crosshair.
Heb de plasma nu een week of 2, 42g20, ga over een aantal weken bezig met een calibratie.
Zelf doen adhv een dvd of iemand inhuren moet ik nog eens goed over na denken.

-Real power isn't given, it must be taken-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vyndrox schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 23:41:
[...]

Voor tv en film gebruik ik de thx mode zonder aan de standaard instellingen te zitten.
En voor gaming gebruik ik spel modus. Had namelijk bij bad company 2 op de ps3 last van trailing bij de crosshair.
Heb de plasma nu een week of 2, 42g20, ga over een aantal weken bezig met een calibratie.
Zelf doen adhv een dvd of iemand inhuren moet ik nog eens goed over na denken.
Had ik ook bij mijn G10 toen ik het contrast nog op 46 had. Op 30 heb ik daar geen last meer van. Ook zie ik bij Fifa geen paarse rand meer op de middenlijn als ik hem hard naar voren schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daneel schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 23:32:
Ik snap het niet..

Als ik € 225,00 uitgeef om te calibreren (wat ik er best voor over zou hebben), dan ben ik helemaal niet blij als daar niets meer van klopt na 200-300-1000 uur. Want ik ga d'r niet steeds weer € 225,00 in stoppen.
hier ook dezelfde vraag:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
pvr schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 22:44:
Ik heb dit al eens eerder gepost, als Frank Doorhof een projector of tv calibreert op de THX mode, dan klopt er na 200-300-1000 uur weinig meer van de calibratie.
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=88212.0
Nee, dat doet hij niet. Hij zegt juist dat die modus niet te calibreren is, maar wel minder wordt qua afstelling na verloop van tijd. Net als z'n eigen callibraties.

Ik zou nog eerder voor een ColorVision Spyder3tv gaan denk ik. Kost max €100,-, maar is wel herbruikbaar.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bedoelt dus dat nadat de TV in gebruik is genomen de instellingen langzaam aan vervagen of slechter worden doordat je juist de TV gebruikt? Dit is natuurlijk logisch, maar de termijn waarin hij aangeeft is wel heel erg kort. Daar zou ik ook geen 225,- euro voor over hebben. In het slechtste geval klopt de calibratie na 200 uur niet meer en als je een beetje intensief TV kijkt ben je binnen 3 weken door het aantal uur heen. Dat is mij die 225,- euro echt niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

Frank calibreert de plasma of projector in de cinema mode, en daar laat je hem op staan.
Dus THX is niet van toepassing, tenzij je hem zelf op THX zet, maarja dan klopt je calibratie niet.
Frank calibreert liever niet in THX mode, maar wil je dit wel, weet je ook de gevolgen ;)

[ Voor 19% gewijzigd door pvr op 28-03-2010 11:02 ]

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

Een ColorVision Spyder3tv is speelgoed :+

Als je vragen hebt aan Fank Doorhof, log in op het forum:
http://www.htforum.nl/yabbse/

Kan frank ook vertellen over een ColorVision Spyder3tv.................................
Atomsk schreef op zondag 28 maart 2010 @ 00:59:
[...]

Nee, dat doet hij niet. Hij zegt juist dat die modus niet te calibreren is, maar wel minder wordt qua afstelling na verloop van tijd. Net als z'n eigen callibraties.

Ik zou nog eerder voor een ColorVision Spyder3tv gaan denk ik. Kost max €100,-, maar is wel herbruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Fank Doorhof verkoop trouwens ook dit:

Afbeeldingslocatie: http://shop.itccomp.nl/shop2/components/com_virtuemart/shop_image/product/Vibrapods_Cones_4baca1b7b2684.jpg
Als u de Cone's onder uw apparatuur zet zult u meteen profiteren van een strakker laag, een toegenomen dynamiek en ruimtelijkheid in de muziekweergave. De "attack" is groter. Combineert u de Cone's met de Vibrapods dan wordt dit effect nog eens versterkt, en komt er meer rust in het geluidsbeeld. Vooral de hoge tonen en middentonen weergave wordt dan op een nog hoger niveau gebracht.
Of dit;
Afbeeldingslocatie: http://shop.itccomp.nl/shop2/components/com_virtuemart/shop_image/product/Vibrapod_Isolato_4b7bc87323089.jpg
Vibrapods zijn isolatievoetjes voor onder uw Audio- en Video-apparatuur. Deze gepatenteerde ‘pods’ zijn gemaakt van zorgvuldig geselecteerd isolerend en absorberend materiaal en de vorm is zo gekozen dat de demping optimaal is.
Frank kan gaan fietsen met zijn calibratie. Ik gebruikt liever de 'speelgoed' spyder.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

Twisted schreef op zondag 28 maart 2010 @ 12:09:

[afbeelding]

[...]

Of dit;
[afbeelding]

[...]

Frank kan gaan fietsen met zijn calibratie. Ik gebruikt liever de 'speelgoed' spyder.
Sja audiofielen hebben nu eenmaal een schroefje (of meerdere) los. Echter dat die calibratie helpt is een feit, kleurechtheid, brightness en contrast kun je allemaal meten en dus is het objectief vast te stellen dat je beeld er beter van wordt. In hoeverre deze verbetering voor jou waarneembaar is en of je er het geld voor over hebt is natuurlijk de vraag.
Het staat vast dat veel mensen alleen al beter beeld gaan zien omdat ze flink betalen voor de calibratie. En zo is het ook met bovenstaande pods; alleen al omdat je er geld voor neertelt zul je verbetering in het geluid (denken te) horen. Zie ook het bekende psychologische fenomeen cognitieve dissonantie.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karodem
  • Laatst online: 11-09 12:48
(jarig!)
Ik ben in beeld voor een G20 of V20, maar nu heb ik een vraag voor jullie?
Ik lees op diverse fora (vooral Amerikaanse) dat zij behoorlijk hinder ondervinden van "flickering".
Zie maar eens deze pagina:
http://www.avsforum.com/a...ead.php?t=1235067&page=10
Dit baart mij nogal wat zorgen!!
Ik lees er hier (bijna) niets over, zou dit te maken hebben met bijvoorbeeld 50Hz / 60Hz energienet?
Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

karodem schreef op zondag 28 maart 2010 @ 12:24:
Ik ben in beeld voor een G20 of V20, maar nu heb ik een vraag voor jullie?
Ik lees op diverse fora (vooral Amerikaanse) dat zij behoorlijk hinder ondervinden van "flickering".
Zie maar eens deze pagina:
http://www.avsforum.com/a...ead.php?t=1235067&page=10
Dit baart mij nogal wat zorgen!!
Ik lees er hier (bijna) niets over, zou dit te maken hebben met bijvoorbeeld 50Hz / 60Hz energienet?
Wat denken jullie?
Plasma heeft altijd wat last van "flickering". Dat hebben CRT tv's ook. Het valt vooral mensen op die LCD gewend zijn (of mensen die er heel erg gevoelig voor zijn). Maar stel je er ook weer niet te veel van voor. Het is bij mij (G10 uit 2009) minder dan de 100hz breedbeeld CRT die we beneden hebben staan. Ik heb regelmatig mensen over de vloer om te gamen en ik heb nog nooit gehoord van hen dat hij flikkert. Zij hebben zelf LCD's.
Wanneer je het contrast op de "juiste" waarde zet dan is het flink afgenomen. Dat is voor mij op 30 (dat is 50%).

Voor tv kijken, films kijken en gamen vind ik plasma ongeëvenaard, maar websites bekijken vind ik niet prettig. Veel websites hebben een witte achtergrond. Dat leest erg onrustig op een plasma. Ik zou hem dan ook nooit als computer monitor gebruiken. Menu's van Blu-ray/dvd en games zijn wel gewoon goed leesbaar. Waar hij voor bedoeld is, doet hij goed.

[afbeelding]

[...]

Of dit;
[afbeelding]

[...]

Die dingen kan je voor een paar € per stuk bij een audio winkel kopen. Ik heb die dingen onder mijn Thorens LP-speler staan en onder mijn subwoofer. Bij audioapparatuur of surround setjes is het geniaal. Al zou ik het wel combineren met ander isolatie materiaal. Elk materiaal filtert weer een andere frequentie. Ik neem ook aan dat het voor een surround set is. Die dingen onder je tv zetten heeft weinig nut. Als je de tv hard zet en de bas wat hoger zet gaat er al van alles mee trillen in de tv.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2010 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchus
...Vibrapods Cones...
Of dit;
...Vibrapod Isolato...
Afgezien van dat ie er waarschijnlijk veel te veel geld voor vraagt, lijkt me daar niets mis mee. Het wèrkt namelijk wel. In tegenstelling tot de beschrijving is mijn ervaring juist dat het laag ervan profiteert, het wordt wat minder boemerig, wat strakker. Filmkijkers zal dat waarschijnlijk een rotzorg zijn, muziekliefhebbers horen wel degelijk een verschil.

Wasmachinedempers van de Gamma hebben precies hetzelfde effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
pvr schreef op zondag 28 maart 2010 @ 11:08:
Een ColorVision Spyder3tv is speelgoed :+

Als je vragen hebt aan Fank Doorhof, log in op het forum:
http://www.htforum.nl/yabbse/

Kan frank ook vertellen over een ColorVision Spyder3tv.................................
[...]
offtopic:
Zoals je ziet reageert 99,99% van de gebruikers hier onder het gequote bericht van een ander, niet erboven. Voor de leesbaarheid en duidelijkheid zou het fijn zijn als je dit ook deed. Dank.

Ik heb nog geen plasmatv, maar rond die Frank hangt toch wel zo'n air van audio/videofilisme, waarbij de realiteit en de beperkingen van je eigen zintuigen al snel uit het oog wordt verloren. Hij zal best wat (negatiefs) kunnen vertellen over die spyder, maar om zoiets hard te maken zo je toch een onafhankelijk onderzoek moet houden tussen de calibratieresultaten van die twee. Zonder dat wordt het al snel een wceend-verhaal. Ik geloof best dat Frank beter kan kalibreren, maar de vraag is of dat de meerprijs waard is.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

BeF-Bacchus schreef op zondag 28 maart 2010 @ 13:55:
[...]

Afgezien van dat ie er waarschijnlijk veel te veel geld voor vraagt, lijkt me daar niets mis mee. Het wèrkt namelijk wel. In tegenstelling tot de beschrijving is mijn ervaring juist dat het laag ervan profiteert, het wordt wat minder boemerig, wat strakker. Filmkijkers zal dat waarschijnlijk een rotzorg zijn, muziekliefhebbers horen wel degelijk een verschil.

Wasmachinedempers van de Gamma hebben precies hetzelfde effect.
En ik maar denken dat er geen bewegende onderdelen in een versterker zitten en trillingen dus geen effect op de geluidskwaliteit zouden moeten hebben.. 8)7

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op zondag 28 maart 2010 @ 14:04:
[...]

En ik maar denken dat er geen bewegende onderdelen in een versterker zitten en trillingen dus geen effect op de geluidskwaliteit zouden moeten hebben.. 8)7
Het heeft juist effect op mechanische delen als een cd/blu-ray of dvd speler. Hoe stabieler en hoe minder resonantie hoe beter. Bij een LP speler is het nog erger. Elke trilling die de platenspeler opvangt gaat ook naar de arm, element en naald. Op die manier hoor je ook trillingen door je speaker die er niet horen. Ook speakers klinken stukken beter als er geen ongewenste zaken mee gaan trillen. Stoeptegels, multiplex, kegels (met muntje), verschillende kunststoffen etc.. Alles wordt ingezet om het beter te maken. Ook je buren vinden je aardiger als je subwoofer niet als een wasmachine (die niet waterpas staat) aan de wandel gaat.

Ik heb zelf ook geen idee hoe veel procent winst in beeldkwaliteit je maakt met een professionele kalibratie. Ik denk niet dat het boven de 10% uit komt ten opzichte van zelf kalibreren. Dan heb ik het nog ruim genomen. Voor perfectionisten is dat genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchus
FaceDown schreef op zondag 28 maart 2010 @ 14:04:
[...]
Onder je versterker zal het weinig nut hebben, inderdaad. Onder je luidsprekers heeft meer effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Wat een ongegeneerde reclame voor Frank zeg. Het is leuk dat je een adresje weet voor een calibratie, maar om dat nou zo schaamteloos te gaan verkopen op dit forum. Ik ken die Frank niet, maar zou er nu al nooit meer iets van afnemen door die posts.

o.t. Ik heb mijn 42 G20 nu een aantal dagen in gebruik en mag wel zeggen dat ik zeker tevreden ben. Ook gamen gaat prima. Verder is HD materiaal ongelooflijk scherp en vind ik de kleuren erg mooi. Ga vanmiddag eens wat spelen met de mediaspeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het wordt inderdaad een dwaling wie beter kan configureren en waarom niet. Laten we dus met z'n allen weer terug op de topic gaan :) De nieuwe serie van Panasonic, want ik volg deze topic met spanning op de voet voor ervaringen en eventuele mankementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:33
Verwijderd schreef op zondag 28 maart 2010 @ 14:27:
Het heeft juist effect op mechanische delen als een cd/blu-ray of dvd speler. Hoe stabieler en hoe minder resonantie hoe beter.
Want? Je beeld wordt mooier of zo? Rood wordt roder, de scherpte neemt toe, je hebt een strakkere bas? Op een CD-speler of Blu-ray speler is het effect nul komma nul. Komt er geluid uit en/of je ziet beeld zonder storingen? Mooi. Wat je er ook onder/op/naast legt of zet is allemaal irrelevant. Pure suggestie.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam hier voor wat info over de Pana's, is er voor calibreren geen apart topic ???
stay on topic please.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 07:46
De P42G20 en de P50G20 staan bij plattetv.nl in de showroom (in Nijmegen in ieder geval). Ze staan nog niet op de website heb ik gezien. Prijzen in de winkel zijn gewoon de adviesprijzen. Even gevraagd aan de verkoper. Ze hebben een afspraak met Panasonic dat ze niet te laag gaan adverteren met prijzen, maar dat er zeker wat te regelen valt.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op zondag 28 maart 2010 @ 17:26:
[...]

Want? Je beeld wordt mooier of zo? Rood wordt roder, de scherpte neemt toe, je hebt een strakkere bas? Op een CD-speler of Blu-ray speler is het effect nul komma nul. Komt er geluid uit en/of je ziet beeld zonder storingen? Mooi. Wat je er ook onder/op/naast legt of zet is allemaal irrelevant. Pure suggestie.
Bij Blu-ray spelers denk ik ook dat het niet veel uitmaakt. Bij cd-spelers schijnt het wel zo te zijn. Ik zal het op mijn cd-speler vast niet horen in tegenstelling tot mijn platenspeler. Ik zou hem alleen loskoppelen met een houten vloer tegen het overslaan. Mijn oom is audiofiel met een zelfbouw installatie en is daar erg mee bezig. Hij heeft ook vrienden die zelf bouwen. Bij hen is de winst die ze nog maken zo ontzettend minimaal. Ik hoor het weleens aan.

Ik heb wel iets gevonden:
"Van buizen versterkers weten we dat buizen gevoelig zijn voor trillingen (microfonie effect) maar ook solid state apparatuur blijkt gevoelig te zijn, te denken valt vooral aan condensatoren en kristallen in CD spelers. Mechanische trillingen kunnen in de componenten modulaties veroorzaken of jitter(CD spelers) wat zich uit in een plattere en minder open weergave, daarom klinken olie gevulde condensatoren ook vaak beter dan gewone, de olie zorgt namelijk voor de demping, er zijn zelfs koper en tinfolie condensatoren welke nog beter presteren door hun hogere gewicht."

http://www.herweijerelectronics.nl/tech/tweaks/tweak.htm

Het is niet mijn gebied, maar er zal toch wel een kern van waarheid in zitten. Anders zou toch niemand een cd-speler van duizenden euro's kopen.

Maar goed, genoeg offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

Weet jij een betere, en goedkoper iemand als Frank Doorhof, en zoja waarom is ie beter en goedkoper.
Weet ik teminste wie ik de volgende keer kan nemen voor het calibreren van mijn Pana ;)

En ja, ......... het is reklame voor frank, maar via tweakers.net ben ik wel aan frank zijn adres gekomen ;)
virtualJac schreef op zondag 28 maart 2010 @ 15:32:
Wat een ongegeneerde reclame voor Frank zeg. Het is leuk dat je een adresje weet voor een calibratie, maar om dat nou zo schaamteloos te gaan verkopen op dit forum. Ik ken die Frank niet, maar zou er nu al nooit meer iets van afnemen door die posts.

o.t. Ik heb mijn 42 G20 nu een aantal dagen in gebruik en mag wel zeggen dat ik zeker tevreden ben. Ook gamen gaat prima. Verder is HD materiaal ongelooflijk scherp en vind ik de kleuren erg mooi. Ga vanmiddag eens wat spelen met de mediaspeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManTra

ManTra

mooh?

Is het ook mogelijk om de automatische "expand" functie uit te schakelen? Ik heb liever black bars dan een aspect ratio die niet klopt.

blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pvr schreef op zondag 28 maart 2010 @ 20:35:
Weet jij een betere, en goedkoper iemand als Frank Doorhof, en zoja waarom is ie beter en goedkoper.
Weet ik teminste wie ik de volgende keer kan nemen voor het calibreren van mijn Pana ;)

En ja, ......... het is reklame voor frank, maar via tweakers.net ben ik wel aan frank zijn adres gekomen ;)
Tsja, ik zou zeggen: neem een spyder TV. Ik vind het ronduit onzin dat dat apparaat wordt afgedaan als speelgoed: hij meet nauwkeuriger dan je met je ogen kunt zien (ziet kleurverschillen die voor mij onzichtbaar zijn) en doet het na de aanschaf van 100 euro gratis.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlooise
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01-05-2024
Ik heb sinds vorige week ook een 42G20 in mijn bezit (bevalt goed overigens !) .. Maar ik was eigenlijk benieuwd welke instellingen jullie gebruiken voor het gebruik van de CI+ modulen. Ik heb hem verplicht op duitsland moeten zetten (wel nederlandse taal) om het aan de praat te krijgen.

Als ik Nederland als land instel, dan vind hij de zenders niet (gebruik een Neotion module voor het Delta netwerk). Ik hoor ook mensen die hem op zweden zetten ?

Ik vind het namelijk behoorlijk irritant dat de sortering helelmaal duits georienteerd is (Initieel staat ZDF op één enzo). Verder is de Vierra-Link ook duits ingesteld .. Ben benieuwd wat anderen met de G20 serie hebben gedaan om het werkend te krijgen.

Ik heb overigens vanavond nog de software ge-update, maar had geen zin in een factory-reset en te kijken of de DVB-C ondersteuning misschien was verbeterd ... Ben benieuwd naar medegebruikers over dit verhaal !

Gr,

Martin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

Je hebt helemaal gelijk, koop een spyder TV ;)
Grrrrrene schreef op zondag 28 maart 2010 @ 21:39:
[...]

Tsja, ik zou zeggen: neem een spyder TV. Ik vind het ronduit onzin dat dat apparaat wordt afgedaan als speelgoed: hij meet nauwkeuriger dan je met je ogen kunt zien (ziet kleurverschillen die voor mij onzichtbaar zijn) en doet het na de aanschaf van 100 euro gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spicers
mlooise schreef op zondag 28 maart 2010 @ 23:24:
Maar ik was eigenlijk benieuwd welke instellingen jullie gebruiken voor het gebruik van de CI+ modulen. Ik heb hem verplicht op duitsland moeten zetten (wel nederlandse taal) om het aan de praat te krijgen.
Ben zelf ook in het bezit van een 42G20. Heb totaal geen moeite gehad met het installeren van de CI+ module. (Neotion). alles netjes op volgorde (Ziggo - voormalig @home netwerk) Echter heb wel een NL model. Denk dat je een TV hebt voor de duitse markt... was dit de bedoeling?
Ik heb overigens vanavond nog de software ge-update, maar had geen zin in een factory-reset en te kijken of de DVB-C ondersteuning misschien was verbeterd
welke software heb je geupdate? van de CI+ module of G20? voor beide krijg ik nl geen updates.
Neotion (HardwareID 2.0; UpdateID 2.0) G20 (2.004)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spicers
Volgende opties zijn nog steeds beschikbaar:

Hotel = -/V (op tv) + 3x AV (op afstandsbediening)

Met behulp van de Hotel mode kun je enkele standaard instellingen wijzigen.
Je moet hiervoor de Hotel Mode op ON zetten (Hotel menu: [-/V] knop op de TV ingedrukt houden en gelijktijdig 3x de AV knop op de afstandsbediening indrukken).

Ongevaarlijk zijn de volgende opties:
- Initial INPUT. Als je de TV aan zet maakt deze standaard gebruik van de analoge tuner. Kijk je alleen via digitale kabel decoder die je op een HDMI, Scart of component ingang hebt aangesloten, dan kun je hier instellen dat bij het aanzetten van de TV niet de analoge tuner selecteerd wordt, maar de HDMI, Scart of component ingang.

-Initial VOL level. Het volume level dat de TV gebruikt bij het aanzetten. Loopt je geluid altijd via je surround set, dan kun je deze op 0 zetten.

-Maximum VOL level. Handig als je kleine kinderen hebt. Je kunt hiermee nl. instellen hoe hard de TV kan.

-Initial POS. Het analoge kanaal dat standaard geselecteerd wordt bij analoge ontvangst. Kijk je vaak naar RTL4, dan kun je deze op 4 zetten zodat kanaal 4 direct geselecteerd wordt op het moment dat je de TV aan zet. (Alleen nuttig wanneer je analoog kijkt).

Gevaarlijke opties (DUS NIET GEBRUIKEN!)
Als je de Remote lock of de Button lock aan zet, dan kun je NIET meer in het hotel menu komen. Je kunt deze wijzigingen dan dus NIET meer ongedaan maken, dit kan enkel een service monteur!

-Remote lock. Zorgt er voor dat je je afstandsbediening niet meer kunt gebruiken.

-Button lock. Zorgt er voor dat de knoppen op de TV niet meer werken.

Service = -/V (op tv) + 3x 0 (op afstandsbediening) (VOOR GEVORDERDEN!)

Met de toets 1 of 2 kom je in de menu's. En dan met 3 en 4 in de submenu's.
Wanneer je een keer op 1 hebt gedrukt, komt er een ander balkje waar de cijfers (functies) voor staan.

Vraag me eigenlijk af waar nu vermeld wordt hoeveel uur de plasma gebrand heeft, dit stond nl bij een PZ85 netjes vermeld indien je het service menu opende? (startscherm rechts onderin). iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkommeren
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-08 18:02
Nouja dan blijf ik maar even van de overige instellingen af :P

(P.s. mensen vergeet niet overscan uit te zetten, dat was ik namelijk ook, geen wonder dat GOW3 er niet zo scherp uit zag)

Het hele weekend in totaal maar 4 uur aan de tv kunnen zitten ;( maar dat was genoeg om de hoogtepuntjes mee te krijgen:

- Ik stond echt versteld van de beeldkwaliteit in de onderwereld van God of War 3, en in het bijzonder tijdens de strijd met Hades! Pikdonker, icm lichtgevende wapens en goede lichteffecten = schaduwdetails overal. Door het grote verschil in helderheid zag ik waar deze tv toe in staat is. Damn wat mooi :D Voor het complete plaatje: met een degelijke subwoofer word je er helemaal ingezogen *hint*. ECHT een aanrader, ik heb met alle blurays die ik heb gezien / ps3 spellen nog niets gezien wat zo'n indruk op me heeft achtergelaten, doordat het interactief is maakt het de ervaring compleet :)
- Tv maakt inderdaad helaas een klein beetje geluid, maar op meer dan 1,5m afstand niet of nauwelijks hoorbaar
- Heb een hele verzameling Blurays, en ga dr volgend weekend wat doorheen gooien, verwachtingen zijn vooral hoog bij V for Vendetta en Wall-E

Kortom, nog aan het twijfelen? Schaf hem gewoon aan >:)

En my 2 cents over het hele calibreer gebeuren: Deze tv heeft nauwkeurige waarden out of the box met de THX instellingen. Ik zou het er persoonlijk niet in steken, helemaal gezien de prijs van deze tv. (een kwart van de prijs aan calibratie uitgeven terwijl het niet echt nodig is lijkt mij een beetje weggegooid geld)

Vorige tv: 50pz700/50py700 (toenmalig topmodel, pz/py >> pv)

[ Voor 14% gewijzigd door jkommeren op 29-03-2010 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Misschien wel interessant om te vermelden wat voor een TV de mensen eerst haddden die nu zo enthousiast zijn over de 42G20.

Zelf heb ik nu een 37PV70, en die is (zeker voor SD-materiaal) gewoon erg goed nog steeds. Ben erg benieuwd of het ook voor deze situatie nog meerwaarde heeft. (Met name de 24p ondersteuning is een grote stap voorwaarts denk ik)

Nog één klein (misschien oninteressant voor sommigen) vraagje: als je een kanaal omhoog of omlaag gaat met de 42G20, laat de EPG dan ook het volgende programma zien?

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Ik vind ook het enige nadeel de buzznoise. Deze is met name tijdens lichte beelden toch wel duidelijk te horen nog op 1,5 a 2 meter. Ligt er natuurlijk aan hoe gevoelig je hier voor bent.

Waar zet je overscan uit btw?

Edit @ hierboven:
Deze laat bij analoge tv alleen het programma zien wat 'nu' bezig is. Bij digi tv geen id.

En had hiervoor een 32" Philips HD-ready tv die me 3 jaar geleden 1200euro kostte
Playstation zat op een 23" Full-HD monitor

[ Voor 37% gewijzigd door virtualJac op 29-03-2010 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb G-20 nu 3 dagen in huis en de eerste indruk is zeer goed.
Voorheen had ik de 42pv70, maar die is overleden,net na de garantie
Ik had mij voorgenomen nooit meer een plasma of Pana aanteschaffen, maar je kunt er gewoon niet omheen
Panasonic maakt hele mooie tv's voor scherpe prijzen, en plasma is voor mij de manier om een movie te kijken
Ik ben op moment bezig met de instelling, en zit te twijfelen tussen THX of een instelling van de review op AVForums.
Ook krijg ik schijnbaar niet voorelkaar om hoger dan 50hz te zitten ???
kan daar ook geen instelling voor vinden,
Het gaat om de hdmi 1 waar bij mij de humax 5000c decoder op zit, iemand ?
Pagina: 1 ... 13 ... 59 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor vragen over inspelen: hierover zijn de meningen verdeeld. En aangezien we op GoT eigen inzet verwachten: zoek het topic door voor verschillende meningen.

Hier vind je het service en hotelmenu, hiermee kan je zien hoeveel uur je TV al gespeeld heeft.

En hier kan je een break-in dvd downloaden, hiermee kan je je TV nlaten inspelen.