Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel737
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-02 09:05
Waarom heeft de duitse versie van de G20 WEL een SAT-tuner (DVB-S) en de nederlandse weer niet?

Die extra tuner zou voor mij de reden om een G20 te kopen (ipv een goedkopere S20). Zijn er in Nederland ook winkels die buitenlandse modellen verkopen (import)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:30
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:31:
Ik heb gisteren bij de MediaMarkt Arena de TX-P42G20E op de kop weten te tikken voor 796,-- Inmiddels staat hij in mijn huiskamer en ik ben behoorlijk onder de indruk :D
Dat is echt heel netjes... ik geloof je bijna niet... Staat deze tv al bij de MM dan?

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 12:53
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:31:
Ik heb gisteren bij de MediaMarkt Arena de TX-P42G20E op de kop weten te tikken voor 796,-- Inmiddels staat hij in mijn huiskamer en ik ben behoorlijk onder de indruk :D
Dat is netjes! Heb je daar iets bijzonders voor moeten doen of staat al voor die prijs in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeF-Bacchus schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:19:
[...]

Dat is netjes! Heb je daar iets bijzonders voor moeten doen of staat al voor die prijs in de winkel?
Er was gisteren tot mijn verbazing, een 4 voor de prijs van 3 actie gaande in de Media Markt. Ik had 3 andere klanten gevonden met product van rond de 1100 euro, zodoende kreeg ik ongeveer 250 euro korting. Een gelukje voor mij dus. Maar ik denk dat je met een beetje onderhandelen ook wel zo'n deal eruit moet kunnen halen.

Hij staat overigens voor 1049 in de winkel

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2010 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Top dat hij er al staat dan, tegen mij vertelden ze dat hij pas mid april kwam. *gaat vanmiddag eens even kijken*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand die het topic wil "overnemen" om te openen voor een 2e deel, aangezien we la over de 1000posts heen zijn ? :) Ik ga het niet meer doen, dus wellicht dat we een slotje krijgen als we doorgaan in dit deel :X

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2010 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lijphoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-03 08:43
Ik ben ook zeer geïnteresseerd in de panasonic plasma's. Ik heb wat reviews gelezen die hierboven genoemd worden, maar daar staat in dat men van de v20 beter beeld verwacht omdat deze met de KURO technologie wordt uitgerust. Nu ben ik altijd een groot fan geweest van de Pioneer plasma range (zo vond ik de range uit 2008 die hdready was beter beeld geven dan de fullhd's van menig concurrent), dus wat is waar hiervan. Zou het echt een dergelijk verschil maken dat het de 400 euro meer waard is? En wanneer wordt deze verwacht?

Ben in de markt voor een 50" trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:42:
Iemand die het topic wil "overnemen" om te openen voor een 2e deel, aangezien we la over de 1000posts heen zijn ? :) Ik ga het niet meer doen, dus wellicht dat we een slotje krijgen als we doorgaan in dit deel :X
Ach met de servers van tegenwoordig kunnen we het topic nog wel even open houden. Ook is de TS nog aardig up to date, dus dat zou ook geen reden zijn om al naar deel 2 te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:29:
[...]

Er was gisteren tot mijn verbazing, een 4 voor de prijs van 3 actie gaande in de Media Markt. Ik had 3 andere klanten gevonden met product van rond de 1100 euro, zodoende kreeg ik ongeveer 250 euro korting. Een gelukje voor mij dus. Maar ik denk dat je met een beetje onderhandelen ook wel zo'n deal eruit moet kunnen halen.

Dan heb je mazzel want volgens mij waren de Panasonic plasma's uitgesloten van deelname aan de actie. Was overigens ook al zo bij de laatste BTW-actie van de MM.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02 09:30
No hard feelings :)
Een nieuwe tv uitzoeken, met de nieuwe technieken (en sommige al wat oudere technieken) is niet alleen lastig maar ook een veel te leuke bezigheid.

Hier wordt op 1 april (GEEN GRAP!) een nieuwe Saturn geopend. Volgens collega's uit Hoofddorp is dat net zo iets als MediaMarkt, maar dan wel voordelig. Als ze een leuke Plasma actie hebben voor hun opening, dan meld ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Sterker nog... Saturn = Mediamarkt :P Zelfde bestuur etc. Eens een aantal prijzen vergeleken en deze zijn ook vrijwel exact hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie posterazation alleen bij animaties op mijn G10. Op grote vlakken in menu's van mijn PS3 zie ik het wel. Ook zie ik het in sommige reclames met grote vlakken. In andere omstandigheden is het niet te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernie12121
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-05 22:10
Hallo, ik ga de 42G20 kopen en kom net van de telefoon met Redcoon. Begin nu toch weer te twijfelen of de tv die ze daar leveren wel geschikt is voor de CI+ module van Ziggo. Ze hebben het namelijk over het feit dat de G20 niet Ziggo gecertificeerd is (niet waar alleen is de website van Ziggo nog niet up to date) en dat zij zgn Europese modellen leveren.
M'n vraag is dus of er iemand al een G20 heeft waarvan hij weet dat dit een Europees model is en of dat ie weet of Ziggo daarop werkt. Bv iemand die in Belgie de tv heeft gekocht. Bij iishop zijn ze 855 Euro en als ik zeker weet dat Ziggo hierop werkt dan ga ik wel naar Belgie om de tv te halen.
Bedankt voor de antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-07 21:38
Als ik jou was zou ik 100 euro extra betalen voor een Nederlands model. Bespaart je een hoop problemen als het ding kapot gaat. Goedkoop is duurkoop bij dat soort zaken naar mijn mening.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 09:53
Heb je niet sowieso last van posterazation op alle tv's als er een gradiënt in vlak van een kleur zit. Vanwege dat tv's 16bit kleuren hebben of is dat alleen de goedkopere modellen. Ik heb toen in de tijd dat het itv gebeuren er aan zat te komen een website voor Philips tv's gebouwd. En toen mochten we niet teveel gradiënt in onze achtergrond stoppen, omdat je anders last kreeg van posterazation. Ik weet niet hoeveel bit kleuren de Panasonics hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernie12121
morpheus schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:28:
Als ik jou was zou ik 100 euro extra betalen voor een Nederlands model. Bespaart je een hoop problemen als het ding kapot gaat. Goedkoop is duurkoop bij dat soort zaken naar mijn mening.
Daar heb je zeker een punt, het is alleen lastig uit te vinden welke webshops nou een Nederlands model leveren en welke een europees (als er al verschil tussen zou zitten). Het liefst koop ik hem bij een webshop die officieel Panasonic dealer is zodat ik recht heb op de aan huis garantie en de 0 dode pixels garantie. Het is gewoon lastig uit te vinden welke webshop hieraan voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

ernie12121 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:21:
Hallo, ik ga de 42G20 kopen en kom net van de telefoon met Redcoon. Begin nu toch weer te twijfelen of de tv die ze daar leveren wel geschikt is voor de CI+ module van Ziggo. Ze hebben het namelijk over het feit dat de G20 niet Ziggo gecertificeerd is (niet waar alleen is de website van Ziggo nog niet up to date) en dat zij zgn Europese modellen leveren.
M'n vraag is dus of er iemand al een G20 heeft waarvan hij weet dat dit een Europees model is en of dat ie weet of Ziggo daarop werkt. Bv iemand die in Belgie de tv heeft gekocht. Bij iishop zijn ze 855 Euro en als ik zeker weet dat Ziggo hierop werkt dan ga ik wel naar Belgie om de tv te halen.
Bedankt voor de antwoorden.
Ik gebruik het Europese model met een Caiway smartcard en die werkt. De Caiway smartcard en de Ziggo smartcard zijn dezelfde dus ik zou niet inzien waarom het niet zou werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Panasonic geeft als reactie dat we bij de webshop zelf moeten informeren of deze officieel Panasonic dealer is. Beetje vreemd, veel webshops schuwen een leugentje om bestwil niet. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernie12121
baviaan schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:53:
[...]

Ik gebruik het Europese model met een Caiway smartcard en die werkt. De Caiway smartcard en de Ziggo smartcard zijn dezelfde dus ik zou niet inzien waarom het niet zou werken.
dank je wel voor je reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 10:05
sparda schreef op maandag 22 maart 2010 @ 02:00:
zozo, iishop heeft de 50vt20 online, vraagprijs... 2030!!! Erg nette prijs zou ik zo zeggen... Kan ik nog wat gaan twijfelen over een 2dehandse kuro 5090 of een vt20 :p maarja... De zwartwaarden he :(
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar ik doe het lekker nog een keer: Zwartwaarden zijn belangrijk, maar als je een tv alleen op zwartwaarden selecteert, laat je volgens mij wel andere belangrijke dingen schieten. Als je de betere reviews leest, zie je toch al opmerkingen van punten die bijvoorbeeld een G20 al beter doet dan een kuro. En dan heb ik het nog niet over de extra functionaliteit die de nieuwe tv's bieden.
MikeyMan schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:37:
Das een hele mooie prijs. Krijg ik toch weer een beetje spijt dat ik een paar maanden geleden een G10 heb gekocht voor 799 ;)
Jij hebt al wel een paar maand lekker tv kunnen kijken, dus zoveel spijt hoef je daar niet van te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

virtualJac schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:54:
Panasonic geeft als reactie dat we bij de webshop zelf moeten informeren of deze officieel Panasonic dealer is. Beetje vreemd, veel webshops schuwen een leugentje om bestwil niet. 8)7
Als je de lijst met winkels die meededen met de gratis Blu-ray speler nog ergens kan vinden weet je wie officieel dealer is.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Daar heb ik op gezocht, vorige week, maar die is van de website gehaald (via google kon ik de pagina terugvinden, maar downloaden van de PDF lukt niet meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 19:19

immetjes

HIER is BERN-E

De review van de LG PK950 staat online:

http://www.flatpanelshd.c...on=showfull&id=1269254363

Voor velen -denk ik- een mogelijke concurrent voor de G20 serie.
PK950 has no serious banding, and a bit less than the G20, but it’s there
the PK950 is that the picture is not as stable as on G20
PK950 is actually beating G20 in regards to phosphor trailing
PK950 also has some retention issues and this is a shame
Al met al vind ik deze TV er mooier uitzien dan de Pana als ie uit staat. Maar ik ga toch voor de Panasonic omdat deze veel minder last heeft van retentie en de anti-glare laag i.c.m. het enkel glas ontwerp er voor zorgt dat daytime viewing beter te doen is dan op de LG. (en als ik de comments nu zo bekijk op deze review ben ik niet de enige. Panasonic krijgt het druk)

[ Voor 76% gewijzigd door immetjes op 22-03-2010 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
Baviaan

woon jij in regio Westland??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yi-Long
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-05 16:18
FaceDown schreef op maandag 22 maart 2010 @ 12:25:
[...]

Dan heb je mazzel want volgens mij waren de Panasonic plasma's uitgesloten van deelname aan de actie. Was overigens ook al zo bij de laatste BTW-actie van de MM.
Waren volgens de voorwaarden idd uitgesloten, maar blijkbaar doen sommige Media Markt filialen er niet zo moeilijk over, want bij die BTW-actie destijds kreeg mijn schoonzusje de TV (G10) ook mee voor 825 euro ofzo... :)

Dat zijn toch mooie prijzen :)

Ben trouwens benieuwd naar o.a. de review voor de nieuwe LG pk550 tv's, want qua prijs erg voordelig.
Daarnaast ook benieuwd naar de nieuwste Samsung plasma's (mooi design weer), en nog steeds de review van de X20, want die had ik inmiddels toch wel verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyndrox
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11-2023
ruward schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:09:
De review van de LG PK950 staat online:

http://www.flatpanelshd.c...on=showfull&id=1269254363

Voor velen -denk ik- een mogelijke concurrent voor de G20 serie.
Om het even compleet te maken:
The THX mode is a much better choice although it’s not completely as accurate as on Panasonic G20.
[...]
PK950 has a glossy glass front and this causes some reflections. With the G20, Panasonic had been able to significantly reduce reflections, but I don’t believe that the PK950 is a real improvement compared to the PS8000 series in this particular area.
[...]
I did miss the final touch, though, and I feel that PK950 is 100 % not on par with the best plasma TVs out there when it comes to HD reproduction.
[...]
Another thing that I noticed with the PK950 is that the picture is not as stable as on G20. The plasma technology “adjusts” brightness depending on what you see on the screen. Take for example a white circle that only takes up about 10 % of the screen area, and it will appear much brighter (thus white) than if the entire screen was dominated by white.

I’m talking about APL (average picture level). PK950 varies slightly more in image brightness and color intensity depending on the content on the screen compared to Panasonic G20. It is not critical but you can see if it you it’s there.
[...]
PK950 has a very quick response time and phosphor trailing is barely visible. PK950 is actually beating G20 in regards to phosphor trailing because LG has been able to reduce it even further than Panasonic.
[...]
PK950 also has some retention issues and this is a shame. I experienced retention with for example the PlayStation 3 music screen but also saw a bit of retention with some channel logos.
[...]
After calibration I measured a black level of 0.04 cd/m2 which is the same as Panasonic G20 but a fairly significant improvement compared to the PS8000 plasma series from 2009 that we measured to 0.12 cd/m2.
[...]
Unfortunately, PK950 has problems with reflections from the front glass. The Panasonic G20 model had been able to reduce reflections effectively so I had hoped that LG had managed to do the same.
[...]
En de PK950 verbruikt behoorlijk wat meer stroom.
225w vs 165w bij de Pana.

imo geen geduchte tegenstander voor de G20

-Real power isn't given, it must be taken-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yi-Long
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-05 16:18
vyndrox schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:26:
[...]

En de PK950 verbruikt behoorlijk wat meer stroom.
225w vs 165w bij de Pana.

imo geen geduchte tegenstander voor de G20
Waarschijnlijk omdat de G20 die getest is, een 42 inch TV is, en de LG is een 50 inch tv, dus dan verbruikt ie ook meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en die lg is de top van hun he?
en de g20 is niet eens de top van panasonic en toch is deze beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkommeren
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-08 18:02
Podver, als ik had geweten dat MM ze (42g20) al had afgelopen weekend had ik hem gekocht :(

Mediamarkt is ook echt naast de deur, zo stom |:(

Toen ik vanochtend zag staan dat iemand hem voor 800 had belde ik meteen naar de MM, maar er nam niemand op, snapte toen niet echt waarom. Zag later pas dat het icm de 4 voor 3 actie was. Die zullen nu wel plat worden gebeld over producten die terug moeten O-)

[ Voor 6% gewijzigd door jkommeren op 22-03-2010 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Bij Plasmadiscounter hebben ze de 42G20 op voorraad, voor de geinteresseerden onder ons. Ik ga zo eens even langs MM, kijken of ik er daar al 1 kan bewonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 07:46
virtualJac schreef op maandag 22 maart 2010 @ 16:15:
Bij Plasmadiscounter hebben ze de 42G20 op voorraad, voor de geinteresseerden onder ons. Ik ga zo eens even langs MM, kijken of ik er daar al 1 kan bewonderen.
Tegen de adviesprijs. Dat ga ik dus mooi niet doen.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Net even naar MM in Bergen op Zoom geweest: Verwachte leverdatum: half april. Vervolgens naar een lokale Expert, verwachte leverdatum: half april. 8)7

Blijf me er over verbazen hoe wisselend die leverdata zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-7AC
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:16
Precies, rond de 800 euro voor die tv vind ik prima, misschien toch maar is onderhandeling gaan bij wat winkels:P maar eerst maar is de tv bezichtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

virtualJac schreef op maandag 22 maart 2010 @ 18:13:
Net even naar MM in Bergen op Zoom geweest: Verwachte leverdatum: half april. Vervolgens naar een lokale Expert, verwachte leverdatum: half april. 8)7

Blijf me er over verbazen hoe wisselend die leverdata zijn...
Inderdaad schandalig, de een zegt half april en de ander weer half april. 8)7

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
de 42G20 stond vandaag in het krantje van de expert

€1099

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbee1958
  • Laatst online: 10-09 22:08
Ja dat werd een pagina geleden ook al gemeld. Toen verbaasde ik mij nog over die prijs omdat de adviesprijs 1049 is.

Expert schijnt wel eens vaker boven adviesprijs aan te bieden.
Maar daar krijg je vast uitstekende service voor toch???????? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
FaceDown schreef op maandag 22 maart 2010 @ 19:49:
[...]

Inderdaad schandalig, de een zegt half april en de ander weer half april. 8)7
Mediamarkt Arena heeft hem al, andere vestiging pas over minimaal 2,5 week. Andere vestigingen pas begin mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TianB
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-07 08:55
Ik heb afgelopen zaterdag de P42G20 gekocht bij plattetv.nl. Ze adverteerden er nog niet mee maar hadden er 5 staan (plus een showroommodel). Prijs nog niet heel gunstig, je krijgt ongeveer de laagste prijs die elders in Nederland wordt gevraagd (+/- 950, ik kocht er nog wat meer bij dus weet geen netto bedrag voor de TV).

Eerste indrukken:
- in de huiskamer overweldigend veel mooier dan in de winkel!
- beeld is zeer vloeiend, en ik weet nog steeds niet wat plasma ruis is ;)
- ik heb nog geen digitale TV via de kabel maar weet niet eens of ik het wel ga bestellen. Analoge weergave valt me 100% mee, ik heb dat veel slechter gezien op andere Full HD TVs.
- design is een stuk verbeterd tov de 2009 modellen, veel strakker. Die blauwe rand heb ik binnenshuis nog niet gezien, lijkt gewoon zwart. Model is ook heel slank.
- vlotte en eenvoudig in te stellen user interface. Sommige menu items zijn context afhankelijk, soms zijn ze er en soms zijn ze er niet. Dat is wat verwarrend (uitgrijzen was duidelijker geweest)
- netwerk aansluiting werkt prima, in m'n router geplugd en Internet was meteen beschikbaar
- media speler is weinig soeps, de paar HD formaten die worden herkend zijn niet om aan te zien, kennelijk te weinig processorkracht. Alleen USB stick met SD filmpjes werkt goed.
- geluid is niet zo best

Ben niet zo'n kenner dus kan de beeldkwaliteit niet goed vergelijken met andere modellen. Ik ga nog calibreren, heb een Spyder 3 Pro liggen en hoop dat deze me een beetje helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-7AC
Wat houdt dat Calibreren eigenlijk in? En waarom hoor ik zoveel mensen zeggen dat ze de G20 eerst moeten calibreren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay-7AC schreef op maandag 22 maart 2010 @ 22:19:
Wat houdt dat Calibreren eigenlijk in? En waarom hoor ik zoveel mensen zeggen dat ze de G20 eerst moeten calibreren?
Calibreren is je TV optimaal afstellen zodat je het beste beeld krijgt. Dit calibreren kun je laten door door professionals. Die vragen er ongeveer 200 euro voor. Dit afstellen gaat niet op het oog maar met echte meetapparatuur. Heb je die apparatuur zelf dan kun je op het net ook wel handleidingen vinden over hoe zelf te doen. Volgens kenners wordt het beeld veel en veel mooier erdoor, maar het kost mij te veel geld. Je kan ook de TV afstellen met bv de DVD van Monster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-7AC
Oké, dan snap ik het, maar is het noodzakelijk om de tv te calibreren? En wat heeft die cd voor'n functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Jay-7AC schreef op maandag 22 maart 2010 @ 22:47:
Oké, dan snap ik het, maar is het noodzakelijk om de tv te calibreren? En wat heeft die cd voor'n functie?
Nee het is niet noodzakelijk, veel mensen zien het verschil niet eens. Vergeet niet dat het psychologische aspect hier waarschijnlijk een grote rol speelt. Men geeft 200 euro uit en gaat waarschijnlijk daarom alleen al beter beeld waarnemen.
Zelf je beeld inregelen met een test dvdtje geeft waarschijnlijk al een goed resultaat. Zo'n dvd bevat testbeelden om je contrast, helderheid en kleuren goed in te stellen.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:15
TianB schreef op maandag 22 maart 2010 @ 21:59:

- ik heb nog geen digitale TV via de kabel maar weet niet eens of ik het wel ga bestellen. Analoge weergave valt me 100% mee, ik heb dat veel slechter gezien op andere Full HD TVs.
Ik werk niet voor een kabelboer, maar als ik op mijn P42V10 terugschakel naar analoge tv, dan is het verschil HEEL groot met digitale tv. Zeker met UPC die toch al aardig wat in HD aanbied.
Maar de overgang van analoog naar digitaal is groter dan van SD naar HD.
Ik denk dat je nog meer plezier aan je tv beleeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 19:50
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:29:
[...]

Je hebt dan idd een domme verkoper gehad want op de voorwaarde stond de standaard uitgesloten artikelen:
Philips 9000 serie , Sony xX serie ( beste ), panasonic neoPDP en nog wat dingen. Mooi dat je het gelukt is want voor die prijs zal je hem never nooit meer ergens krijgen... Misschien ergens in half 2011 oid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Silencer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-05 03:32
jopie schreef op maandag 22 maart 2010 @ 23:10:
[...]

Ik werk niet voor een kabelboer, maar als ik op mijn P42V10 terugschakel naar analoge tv, dan is het verschil HEEL groot met digitale tv. Zeker met UPC die toch al aardig wat in HD aanbied.
Maar de overgang van analoog naar digitaal is groter dan van SD naar HD.
Ik denk dat je nog meer plezier aan je tv beleeft.
Als je een goed analoog signaal hebt zou er niet veel verschil mogen zijn! Hier is het analoge signaal helemaal niet slecht in vergelijking met digitale tv langs sateliet(dvb-s), kabel(dvb-c), iptv (kan hier één/Canvas testen op alle 4). Het digitale MPEG2 signaal mag misschien volledig ruis vrij zijn, maar bij snelle pans krijg je toch nog blokjes omdat de aanbieder de bandbreedte te veel beperkt. Dit heb je niet bij het analoge signaal... daarbij HD uitzendingen zijn meestal nog upscaled SD en als het echt 720p of 1080i is, is het praktisch nooit boven de 10mbit/s (Bly Ray is 20mbit/s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

WTF: Ik had niet eens door dat er al weer nieuwe Plasmas waren :D.

Ik ben nu in het bezit van een 42PZ81E, die goed zijn werk doet. Graag wil ik een keer upgraden naar een groter model (50"). Het 3D-gebeuren spreekt me totaal niet aan, en al helemaal niet voor het prijsverschil tov een 'gewone' tv.

Als ik op kieskeurig zoek op mijn eisen komen er 2 modellen uit. De G en de S-serie. De verschillen tussen beiden lijken me duidelijk:

1xHDMI-poort meer op de G-serie
Een aantal internetaansluitingen op de G-serie
Dynamisch contrast (G@5000000 :1, S@2000000 :1)

Met 3 hdmi-poorten (waarvan 1 aan de voorkant) red ik het nu net, 4x aan de achterkant zou geen overbodige luxe zijn. (kleine reden om een G aan te schaffen)
De internetaansluitingen zijn voor mij totaal niet interessant. (grote reden om een S aan te schaffen)
Het dynamische contrast zegt me niet zo veel, behalve uiteraard dat de waarde bij de G-serie 2,5x zo hoog is :P. Mijn simpele vraag is: Ga ik dit merken in real life?

De overal-vragen zijn:
1. Zijn er nog meer verschillen tussen de G en de S-serie die ik over het hoofd heb gezien?
2. Is de G-serie het prijsverschil van 200 euro+ waard? Zo nee, dan vind ik die TXP50S20 toch wel heel erg interessant, zeker gezien de prijs van onder de 1100 euro.

http://www.kieskeurig.nl/...nasonic/tx-p50g20/896797/
http://www.kieskeurig.nl/...nasonic/tx-p50s20/896407/

Als de G het echt waard is (tov de S), zou ik ook nog een kleiner model G, 46"-versie, kunnen overwegen. de 46G kost bijna hetzelfde als de 50S.

http://www.kieskeurig.nl/...nasonic/tx-p46g20/896796/

Scherm wordt gebruikt voor: 70% computer-beeldscherm (waaronder uiteraard een hoop films), 20% Xbox360 en 10% digitale televisie (via Scart).

[ Voor 5% gewijzigd door KoffieNT op 23-03-2010 01:10 ]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:33
Blu-ray video is maximaal 40Mbit per seconde.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
_Silencer schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 00:04:
[...]

Als je een goed analoog signaal hebt zou er niet veel verschil mogen zijn!
Het ligt ook aan de kabelboer, de BBC op Ziggo analoog is zoveel slechter dan het DVB-S signaal (SD niet eens HD) dat ik de kabel de deur heb uitgedaan ik keek toch al geen NL tv meer. Mijn ouders wonen in een UPC gebied maar daar is het analoge signaal ook niet geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kissyfur
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-09 21:10
KoffieNT schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 00:45:

De overal-vragen zijn:
1. Zijn er nog meer verschillen tussen de G en de S-serie die ik over het hoofd heb gezien?
2. Is de G-serie het prijsverschil van 200 euro+ waard? Zo nee, dan vind ik die TXP50S20 toch wel heel erg interessant, zeker gezien de prijs van onder de 1100 euro.
Tsja, als je dit inmiddels grote topic doorworstelt dan kom je tot de conclusie dat er inderdaad meer verschillen zijn dan je zo uit een vluchtige blik naar de specs kunt herleiden. In de G20 zit een nieuw paneel, dat zorgt voor wat betere zwartwaardes e.d.; in de S20 zit het paneel van de 2009 serie G10. Verder kun je er een usb hdd schijf aanhangen die je als PVR kunt gebruiken, is het beter bestand tegen lichtinval, zijn de kleuren wat beter, en zo zijn er nog wat verschillen. Ik denk dat de meesten hier dat wel 200 euro waard vinden, maar dat is natuurlijk een afweging die je zelf moet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchus
  • Laatst online: 11-09 12:53
bouwfraude schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 05:09:
Het ligt ook aan de kabelboer, de BBC op Ziggo analoog is zoveel slechter dan het DVB-S signaal (SD niet eens HD) dat ik de kabel de deur heb uitgedaan ik keek toch al geen NL tv meer. Mijn ouders wonen in een UPC gebied maar daar is het analoge signaal ook niet geweldig.
Hoewel niemand het ooit zal toegeven lijkt het erop dat de kabelaars de versterking op de analoge kanalen langzaam een beetje terugdraaien. Hebben ze alle reden voor natuurlijk: Hoe eerder ze van al die bandbreedteslurpende analooggebruikers af zijn hoe beter. Een goed analoog signaal is net zo mooi als een behoorlijk digitaal signaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TianB schreef op maandag 22 maart 2010 @ 21:59:
Ik heb afgelopen zaterdag de P42G20 gekocht bij plattetv.nl.
- media speler is weinig soeps, de paar HD formaten die worden herkend zijn niet om aan te zien, kennelijk te weinig processorkracht. Alleen USB stick met SD filmpjes werkt goed.
Welke HD formaten heb je geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FaceDown schreef op maandag 22 maart 2010 @ 22:59:
[...]

Nee het is niet noodzakelijk, veel mensen zien het verschil niet eens. Vergeet niet dat het psychologische aspect hier waarschijnlijk een grote rol speelt. Men geeft 200 euro uit en gaat waarschijnlijk daarom alleen al beter beeld waarnemen.
Daar ben ik het best wel mee oneens eigenlijk :o OK, de betere Panasonics komen met een THX-mode die de kleuren al aardig nauwkeurig moet weergeven, maar ook die is niet perfect omdat het 1 setting is die voor alle panelen de hele leeftijd geldt. Of je een ISF-kalibratie nodig hebt, ik denk het niet, maar dat het veel uitmaakt t.o.v. de default settings van de gemiddelde tv, dat staat toch buiten kijf mag ik hopen :) Zoals je het nu formuleert is het net alsof de tv standaard al goed afgesteld staat en dat is absoluut niet waar. Ik ben het wel met je eens dat je zonder ISF-kalibratie ook een behoorlijk goed beeld kunt krijgen door een test dvd'tje als Avia DVE te gebruiken of met een kalibratietool als een spyder TV.

En wat mensen wel en niet zien... Op die manier kun je ook redeneren dat je geen plasma moet kopen, omdat de meeste mensen toch niet zien dat lcd minder mooi is en je dan beter voor een zuinigere (led) lcd kunt gaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Grrrrrene op 23-03-2010 08:00 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

BeF-Bacchus schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 07:34:
[...]

Hoewel niemand het ooit zal toegeven lijkt het erop dat de kabelaars de versterking op de analoge kanalen langzaam een beetje terugdraaien. Hebben ze alle reden voor natuurlijk: Hoe eerder ze van al die bandbreedteslurpende analooggebruikers af zijn hoe beter. Een goed analoog signaal is net zo mooi als een behoorlijk digitaal signaal.
Of dat is weet ik niet. Ze zijn wel bezig om het aantal analoge kanalen terug te dringen. Daar win je bandbreedte mee, niet door het terugschroeven van het signaal.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Iemand die weet welke officiele Panasonic dealer de Nederlandse modellen op voorraad heeft? Behalve MM Arena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Koopjes Kampioen

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Weet je het zeker? Hun leverden ongeveer net zo snel als bestekeus en dat zijn Belgische modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

virtualJac schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 08:30:
[...]

Weet je het zeker? Hun Zij leverden ongeveer net zo snel als bestekeus en dat zijn Belgische modellen.
Er staat dat ze op voorraad zijn. Waarom bel je ze niet even? Prima zaak met prima service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

virtualJac schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 08:25:
Iemand die weet welke officiele Panasonic dealer de Nederlandse modellen op voorraad heeft? Behalve MM Arena.
plasma-discounter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-7AC
Grrrrrene schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 07:59:
[...]

Daar ben ik het best wel mee oneens eigenlijk :o OK, de betere Panasonics komen met een THX-mode die de kleuren al aardig nauwkeurig moet weergeven, maar ook die is niet perfect omdat het 1 setting is die voor alle panelen de hele leeftijd geldt. Of je een ISF-kalibratie nodig hebt, ik denk het niet, maar dat het veel uitmaakt t.o.v. de default settings van de gemiddelde tv, dat staat toch buiten kijf mag ik hopen :) Zoals je het nu formuleert is het net alsof de tv standaard al goed afgesteld staat en dat is absoluut niet waar. Ik ben het wel met je eens dat je zonder ISF-kalibratie ook een behoorlijk goed beeld kunt krijgen door een test dvd'tje als Avia DVE te gebruiken of met een kalibratietool als een spyder TV.

En wat mensen wel en niet zien... Op die manier kun je ook redeneren dat je geen plasma moet kopen, omdat de meeste mensen toch niet zien dat lcd minder mooi is en je dan beter voor een zuinigere (led) lcd kunt gaan.
dus volgens jouw kan je er beter wel een calibratie cd'tje overheen gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

kissyfur schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 07:25:
[...]

Tsja, als je dit inmiddels grote topic doorworstelt dan kom je tot de conclusie dat er inderdaad meer verschillen zijn dan je zo uit een vluchtige blik naar de specs kunt herleiden. In de G20 zit een nieuw paneel, dat zorgt voor wat betere zwartwaardes e.d.; in de S20 zit het paneel van de 2009 serie G10. Verder kun je er een usb hdd schijf aanhangen die je als PVR kunt gebruiken, is het beter bestand tegen lichtinval, zijn de kleuren wat beter, en zo zijn er nog wat verschillen. Ik denk dat de meesten hier dat wel 200 euro waard vinden, maar dat is natuurlijk een afweging die je zelf moet maken.
Ah, heb pagina 1tm10 en de laatste 10pagina's doorgelezen, en gezocht op de verschillen, maar ik kwam niet uit op resultaten :9 .

Anyways: OK, toch nog wel redelijke verschillen.
Die aansluitingen zijn voor mij niet interessant. De meeste (zeker hier) hebben toch ook echt wel een HTPC of op zn minst een Popcorn (oid) aan hun tv hangen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Prijs van de pana 50gw20 is in duitsland gezakt naar €1409. het toestel is echter nog steeds niet leverbaar.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparda
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08-2019
De VT eigenlijk al ergens te bekijken in NL/BE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Ik heb even gebeld met koopjeskampioen en die garanderen dat ze officiele Nederlandse Panasonic modellen leveren. Ik mag in de winkel het serienummer doorgeven om het te controleren.

Wat ik dan vreemd vind. Elke andere officiele dealer die ik gebeld heb die zegt dat Panasonic Nederland nog niets heeft en dus ook niets KAN leveren. En dat dus de modellen die nu verkrijgbaar zijn geen Nederlandse modellen kunnen zijn.

Erg tegenstrijdig allemaal. Ik heb er in ieder geval één gereserveerd en ga hem morgen ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gister gebeld met panasonic, en deze meneer zij dat ze de schermen wel al hadden dus kan zeker. alleen de eene zaak is sneller dan de andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernie12121
virtualJac schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:11:
Ik heb even gebeld met koopjeskampioen en die garanderen dat ze officiele Nederlandse Panasonic modellen leveren. Ik mag in de winkel het serienummer doorgeven om het te controleren.

Wat ik dan vreemd vind. Elke andere officiele dealer die ik gebeld heb die zegt dat Panasonic Nederland nog niets heeft en dus ook niets KAN leveren. En dat dus de modellen die nu verkrijgbaar zijn geen Nederlandse modellen kunnen zijn.

Erg tegenstrijdig allemaal. Ik heb er in ieder geval één gereserveerd en ga hem morgen ophalen.
Voor welke prijs kreeg je hem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
ernie12121 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:47:
[...]

Voor welke prijs kreeg je hem ?
Ik heb hem voor €950.
Net ook met Panasonic gebeld en deze bevestigde dat Koopjeskampioen officieel Panasonic dealer is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernie12121
Tx voor de info. Jouw info heeft me overtuigd en ik heb hem ook daar besteld.

[ Voor 67% gewijzigd door ernie12121 op 23-03-2010 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jckx
  • Niet online

In Dokkum zit een Electro World die officieel Panasonic-dealer is en heeft de G20 daar te staan. Heb hem zelf nog niet gezien en weet de prijs ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QwaftZefoni
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:57
nou nog een winkel die een TX-42G20 heeft èn een Pio VSX-919AH voor de korte klappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lintweaker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-08 14:59
Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben door de mooie prijzen. Veel moois voor relatief weinig geld. Jammer dat ze nog maar mondjesmaat beschikbaar zijn...geduld hebben is wel lastig.... Vooralsnog ga ik voor de 46G20E(S). Nu nog een winkel vinden die de *Nederlandse* versie kan leveren...die pana garantie is toch wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
QwaftZefoni schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 15:46:
nou nog een winkel die een TX-42G20 heeft èn een Pio VSX-919AH voor de korte klappen :)
beetje off-topic, maarre waarom die pio?
Is dat niet een 2009 model? Ikzelf zou juist voor een model met hdmi 1.4 gaan. Audio return channel lijkt mij echt een uitkomst (mijn tv en receiver staan ver uit elkaar en er ligt wel een coax kabel tussen, maar dan moet er ook weer een optisch->coax kastje tussen).

* Raymond zit zelf naar een onkyo sr608 te kijken.

Qua vermogen/versterker iets minder dan de pio, maar qua opties wel heel erg lekker. En aangezien hij alleen voor video wordt gebruikt (ik heb een losse stereo versterker), is de bang for the buck van dat apparaat wel heel erg fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TianB
Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 07:54:
[...]

Welke HD formaten heb je geprobeerd?
Via de Media Server (ethernet): van al mijn films laat 'ie alleen MP4 (h264) zien en AVI (DivX). Afspelen van MP4 is heel blokkerig (op PC wel prima beeld).
AVI ziet er wel goed uit maar is veel minder scherp dan op de PC.
Zelfs SD films zijn blokkerig en schokkerig.

Vanaf USB stick (overigens zeer onhandig om al die Gbs eerst naar stick te moeten kopieren, aansluiten USB HDD werkt helaas niet):
8 Gb Sandisk Cruzer wordt niet herkend??? Toch gewoon FAT32. Hij ziet wel een USB device maar er verschijnt geen inhoud op het scherm ("niets aangesloten")
2 Gb Sandisk Cruzer wordt wel herkend, maar met een .mkv, .m2ts, en .wmv krijg ik "ongeldige afspeel file". Ook na verwijderen .m2ts en .wmv is het nog steeds "ongeldige afspeel file".
Ik geef het op, kansloos.

Conclusie: gewoon content via HDMI aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar ik vernomen heb zit er in Nederland geen satelliet aansluiting op de P50V20. Of deze op de Belgische versie wel aanwezig is weet ik niet en kan ik niet zo direct terugvinden. Op de Duitse versie zou deze (satellietaansluiting) wel beschikbaar zijn. Nu mogelijk is dit een domme vraag, maar als ik nu een toestel in Duitsland zou aankopen, kan ik dan toch Nederlands als menutaal enz. op de TV instellen, of is Nederlands op de Duitse versie niet beschikbaar. Hopelijk is er iemand die dit weet. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom probeer je dit eerst niet uit in een winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCRD73
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-06-2010
Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 21:23:
Naar ik vernomen heb zit er in Nederland geen satelliet aansluiting op de P50V20. Of deze op de Belgische versie wel aanwezig is weet ik niet en kan ik niet zo direct terugvinden. Op de Duitse versie zou deze (satellietaansluiting) wel beschikbaar zijn. Nu mogelijk is dit een domme vraag, maar als ik nu een toestel in Duitsland zou aankopen, kan ik dan toch Nederlands als menutaal enz. op de TV instellen, of is Nederlands op de Duitse versie niet beschikbaar. Hopelijk is er iemand die dit weet. Alvast bedankt.
De P50V20 heeft wél een satelliet aansluiting. De G20 heeft dit niet in Nederland. In Duitsland echter heb je weer de 50GW20 en die heeft dan weer wel aan satelliet aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sparda schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:14:
De VT eigenlijk al ergens te bekijken in NL/BE?
Hij WAS te bewonderen bij Panasonic in Den Bosch. Misschien kun je bellen voor nog een mogelijkheid. Ik heb hem mogen bewonderen en het ziet er werkelijk prachtig uit! Geweldige kleuren en fantastisch zwart voor de huidige standaard. Het 3D werkt ook perfect. Over een maand moet hij in de winkels staan. Succes met het geduld, mocht het nodig zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Van de duitse Amazon:
Premium Bildschirm-Menü mit 25 OSD-Sprachen
25 talen dus, waarschijnlijk ook NL.

[ Voor 37% gewijzigd door Twisted op 23-03-2010 22:29 ]

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:48
Raymond schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 20:19:
[...]

* Raymond zit zelf naar een onkyo sr608 te kijken.

Qua vermogen/versterker iets minder dan de pio, maar qua opties wel heel erg lekker. En aangezien hij alleen voor video wordt gebruikt (ik heb een losse stereo versterker), is de bang for the buck van dat apparaat wel heel erg fijn :)
Ook mijn keuze om mijn Harman Kardon 330 te vervangen (vooral voor de HDMI aansluitingen)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@cer schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 23:07:
[...]

Ook mijn keuze om mijn Harman Kardon 330 te vervangen (vooral voor de HDMI aansluitingen)
tsja het aantal aansluitingen is leuk maar het gaat in de eerste plek om de kwaliteit en de klank natuurlijk. Ik zou wat dat betreft toch wat eerder gaan kijken bij denon of Marantz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparda
Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 22:15:
[...]

Hij WAS te bewonderen bij Panasonic in Den Bosch. Misschien kun je bellen voor nog een mogelijkheid. Ik heb hem mogen bewonderen en het ziet er werkelijk prachtig uit! Geweldige kleuren en fantastisch zwart voor de huidige standaard. Het 3D werkt ook perfect. Over een maand moet hij in de winkels staan. Succes met het geduld, mocht het nodig zijn. ;)
Deze of een kuro, het wordt moeilijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

lintweaker schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 19:05:
.... Vooralsnog ga ik voor de 46G20E(S). Nu nog een winkel vinden die de *Nederlandse* versie kan leveren...die pana garantie is toch wel handig.
Beschikbaar vanaf april:

http://www.koopjeskampioe...ch/panasonic-tx-p46g20-e/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TianB
...

Om alle onrust weg te nemen heb ik mijn serienummer even naar Panasonic NL gemaild:

Beste heer [TianB],

De tv met genoemd serienummer is door Panasonic Nederland geleverd.

Met vriendelijke groet,
Panasonic Info Centre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Netjes, tegen mij vertelden ze al dat ik dat in de winkel zelf mag doen. Ik haal hem vanmiddag op (42G20).
Ik laat hem eerst een tijdje inspelen, ga hem vervolgens eens een beetje calibreren met zo'n THX-calibratie dvd. Daarna kijk ik wel of ik hem nog professioneel laat calibreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Net een TX P50G20 besteld bij Koopjeskampioen voor € 1349 en morgen wordt die al geleverd tussen 10:00 - 15:00

Nederlands model met twee jaar aan huis garantie van Panasonic.

Als er behoefte is wil ik wel wat foto's maken en mijn bevindingen melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-7AC
Hoe kan het dat zoveel mensen, de 42G20 in mijn ogen zo goedkoop mee krijgen, in vergelijking met de advies prijs van 1049? en dat elke keer bij de koopjes kampioen, kan je daar een mooie deal sluiten ofzo want als dat zo is bestel ik hem daar ook, wat het als ik goed heb begrepen een 100% Panasonic dealer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sparda schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 02:19:
[...]

Deze of een kuro, het wordt moeilijk :p
Ik hoop dat ik het hiermee makkelijker voor je maak:

nieuws: Panasonics 2010-plasma-tv's mogelijk voorzien van Kuro-technologie

nieuws: Panasonic 3d-plasma-tv kost 2500 euro

Al met al zou ik toch zeggen. Bekijk de TV en laat je overtuigen. Ik denk dat hij daar glansrijk in slaagt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

xienator schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 10:35:
Net een TX P50G20 besteld bij Koopjeskampioen voor € 1349 en morgen wordt die al geleverd tussen 10:00 - 15:00
Ik zat eigenlijk op Plasmadiscounter te wachten, maar toen ik je reactie las, kon ik het vanwege het prijsverschil (toch weer 100 euro) en het feit dat iemand hier al had uitgezocht dat Koopjeskampioen erkend Panasonic dealer is, niet laten om toch ook bij Koopjeskampioen te bestellen :) . In eerste instantie was de prijs trouwens ook € 1449,--, maar toen ik aangaf dat 'iemand anders' hem op dit forum voor € 1349,-- heeft gekocht, was dit ook mogelijk. Je moet er dus echt om vragen, beetje typisch, maar het gaat om het resultaat, zullen we maar zeggen :P . Dus thanx voor de tip, xienator! :> ;)
Mijn 50G20 wordt zaterdag bezorgd.

[edit]
ik heb ook gevraagd naar de 50V20, wat de prijs zal zijn in april, wanneer deze op voorraad komt. Volgens de medewerker zou deze dan € 1799,-- gaan kosten. Dit is mij toch iets te gortig en ben nu toch voor de G20 gegaan. Maar voor de geïnteresseerden...

[ Voor 18% gewijzigd door KillerBee op 24-03-2010 12:30 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XenoMorph_LV426
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-01-2024
KillerBee schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 12:26:
[...]

Ik zat eigenlijk op Plasmadiscounter te wachten, maar toen ik je reactie las, kon ik het vanwege het prijsverschil (toch weer 100 euro) niet laten om toch ook bij Koopjeskampioen te bestellen :) . In eerste instantie was de prijs trouwens ook € 1449,--, maar toen ik aangaf dat 'iemand anders' hem op dit forum voor € 1349,-- heeft gekocht, was dit ook mogelijk. Je moet er dus echt om vragen, beetje typisch, maar het gaat om het resultaat, zullen we maar zeggen :P . Dus thanx voor de tip, xienator! :> ;)
Mijn 50G20 wordt zaterdag bezorgd.
Hoeveel voorraad hebben ze daar dan wel niet? Ik heb daar gisteren ook een TX-P50G20 besteld en deze word morgen bezorgd, kan ik er lekker al van het weekend mee spelen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

KillerBee schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 12:26:
[...]

[edit]
ik heb ook gevraagd naar de 50V20, wat de prijs zal zijn in april, wanneer deze op voorraad komt. Volgens de medewerker zou deze dan € 1799,-- gaan kosten. Dit is mij toch iets te gortig en ben nu toch voor de G20 gegaan. Maar voor de geïnteresseerden...
Die mag mijn 46G10 wel gaan opvolgen :)
Ik wil de TV alleen een keer in het echt zien. Ik krijg namelijk het idee dat het design hetzelfde is als de G20 toch?
Hij wordt niet qua design hetzelfde als de V10?

[ Voor 4% gewijzigd door DeeJee op 24-03-2010 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

@XenoMorph: mij werd vanmorgen verteld dat ze nog 1 zwarte op voorraad hadden, maar zo te zien geeft hun site nog steeds 'op voorraad' aan, dus ik vermoed dat dit niet helemaal klopt (lees: aanmoediging om maar snel te beslissen "nu het nog kan" O-) ), mja, ik was toch wel van plan om te bestellen, dus dit 'extra zetje' was eigenlijk niet nodig :) .

@DeeJee
Dit durf ik echt niet te zeggen, ik heb enkele weken geleden in een winkel de 50G10 zien hangen (helaas niet de V10), maar de G20 heb ikzelf nog niet in reallife mogen aanschouwen. Als ik kijk naar het plaatje, dan zie ik in ieder geval verdacht veel overeenkomsten qua design :)

[ Voor 28% gewijzigd door KillerBee op 24-03-2010 12:44 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
KillerBee schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 12:35:
@XenoMorph: mij werd vanmorgen verteld dat ze nog 1 zwarte op voorraad hadden, maar zo te zien geeft hun site nog steeds 'op voorraad' aan, dus ik vermoed dat dit niet helemaal klopt (lees: aanmoediging om maar snel te beslissen "nu het nog kan" O-) ), mja, ik was toch wel van plan om te bestellen, dus dit 'extra zetje' was eigenlijk niet nodig :) .

@DeeJee
Dit durf ik echt niet te zeggen, ik heb enkele weken geleden in een winkel de 50G10 zien hangen (helaas niet de V10), maar de G20 heb ikzelf nog niet in reallife mogen aanschouwen. Als ik kijk naar het plaatje, dan zie ik in ieder geval verdacht veel overeenkomsten qua design :)
Ze hadden er in Hoogenveen nog één op voorraad toen ik belde en daarom konden ze morgen bezorgen en in Groningen hadden ze er nog een aantal op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

KillerBee schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 12:35:

@DeeJee
Klopt. Ik ben bang dat de V20 niet hetzelfde uiterlijk als de V10 gaat krijgen maar die van de G serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

xienator schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 12:50:
[...]

Ze hadden er in Hoogenveen nog één op voorraad toen ik belde en daarom konden ze morgen bezorgen en in Groningen hadden ze er nog een aantal op voorraad.
Ah, ik had geen idee dat ze meerdere vestigingen hebben, ik kom zelf uit een heel ander deel van het land (Z-H), dit is ook de eerste keer dat ik er een bestelling heb geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan één dezer weken een Panasonic plasma TV te kopen.
Nu heb ik een vraag betreffende de TX-P42S20 en TX-PF42S20.

Weet iemand wat de verschillen zijn tussen beide? (M.a.w. verschil tussen TX-P en TX-PF)
Google, kieskeurig.be en de panasonic website hebben mij niet veel wijzer gemaakt...

Prijsverschil is 50€... (TX-PF < TX-P)

Bedankt! _/-\o_

Tags: panasonic TX-P vs TX-PF, 42S20, 42G20, 42X20, 42U20

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2010 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, mogelijke antwoorden, gevonden in het Panasonic 2009 topic:
Zojuist persoonlijk mail gekregen van Panasonic.be dat biede toestellen zonder en met de F volledig gelijk zijn aan elkaar en dat de garantie ook niet verschilt, eveneens 2 jaar aan huis reparatie
Iemand zegt ook dat het om een Frans model gaat, daarom de PF...
De tx-pf en tx-p lijken me identiek. Het enige wat ik kan vinden is dat de handleiding van de pF alleen in engels en Frans beschikbaar is....
Nog iemand anders zegt:
De TX-PF42/46/50G10 is met DVB-C tuner die zonder de F heeft dat niet!
Wat is nu de juiste verklaring? :p

EDIT:
Nu ik de Franse site van Panasonic ook heb bekeken, is het duidelijk:
De TX-PF is inderdaad gewoon de Franse versie, met dezelfde karakteristieken als de TX-P versie.

Link: http://www.panasonic.fr/h...index.html?trackInfo=true

Waarom die dan goedkoper is, daar heb ik het raden naar...

(Heb zelf ook een mail naar Panasonic gestuurd, zal antwoord hier ook posten)

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2010 17:26 . Reden: Antwoord gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparda
Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 12:01:
[...]

Ik hoop dat ik het hiermee makkelijker voor je maak:

nieuws: Panasonics 2010-plasma-tv's mogelijk voorzien van Kuro-technologie

nieuws: Panasonic 3d-plasma-tv kost 2500 euro

Al met al zou ik toch zeggen. Bekijk de TV en laat je overtuigen. Ik denk dat hij daar glansrijk in slaagt. ;)
Hehe, ja ik heb me ook al aardig wat zitten verrijken in de info over de toestellen. Als de input lag binnen de VT20 niet te hoog is, en de nieuwe berichten over het "floating black" probleem binnen de nieuwe reeksen van pana wat duidelijker worden zal het wel al makkelijker worden.

Maar al bij al, de kuro geeft een fantastisch beeld he ;) Juist die 3D voor 3D gaming lijkt me een overtreffende extra, op voorwaarde dan dat er geen gezever is met zwartwaarden en de nieuwe "floating blacks" :)

Achja, tegen medio april kom ik wel tot een besluit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:08
Heeft iemand enige info over de Redcoon website, deze verkoop de G20 voor 899 euro.
Maar ik vroeg me af of die bij panasonic aangesloten zitten, dus huis service enzovoort.
Anders waar kan ik deze tv nog meer voor zon goedkope prijs krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Ik geloof dat Redcoon belgische modellen levert, maar ik weet het niet zeker.

Tip aan allen: Zorg dat je weet hoe het qua garantie. Beter 100 euro meer uitgeven en een goede pick-up & return-garantie (42"+ schermen) dan zo goedkoop mogelijk uit proberen te zijn, en vervolgens 7 weken zonder tv zitten (waarvan 4 weken echt bij het reparatiecentrum).

Die fout heb ik iig gemaakt en dat overkomt me niet nog eens :D.

Volgens mij kun je bij sommige winkels (waaronder Redcoon) 1 jaar garantie bijkopen. Dus 3 jaar, ipv 2 jaar. Ik geloof dat het 30 euro meer kost ofzo. Vooral doen :).

[ Voor 8% gewijzigd door KoffieNT op 24-03-2010 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De garantie wordt door Panasonic afgehandeld, ja. (maar geen 'aan huis' garantie blijkbaar)
Link: http://www.redcoon.nl/ind...r.reparatieservice/a/P/#5
24 maanden garantie

Mocht een klacht of defect zich voordoen verzoeken wij u vriendelijk de navolgende procedure te volgen.

1. Meldt uw reparatie aan via Panasonic Home Service lijn 076-6402803
2. U dient een (kopie) factuur bij te voegen bij uw reparatie
3. U dient een volledig ingevulde Garantiekaart van Panasonic bij te voegen
4. U dient een duidelijke klachtomschrijving bij te voegen.

BELANGRIJK! Als u uw Panasonic apparaat ter reparatie aanbiedt, dient u de bijgeleverde garantiekaart ingevuld mee te sturen. Mocht u geen garantiekaart meesturen kan Panasonic het apparaat niet onder garantie repareren.
Redcoon lijkt hier op Tweakers wel goede punten te krijgen...
http://tweakers.net/shopreview/6931

Zijn gewoon Europese modellen...

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2010 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redcoon is geen Officieel Panasonic dealer !!
Helaas heb ik daar al eens eerder :O mijn neus mee gestoten en bij navraag nu nog steeds geen dealer.
Pagina: 1 ... 12 ... 59 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor vragen over inspelen: hierover zijn de meningen verdeeld. En aangezien we op GoT eigen inzet verwachten: zoek het topic door voor verschillende meningen.

Hier vind je het service en hotelmenu, hiermee kan je zien hoeveel uur je TV al gespeeld heeft.

En hier kan je een break-in dvd downloaden, hiermee kan je je TV nlaten inspelen.