• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04 14:41

Welkom in het Levertijden en Abonnementen topic over de Sony Ericsson Xperia X10

Allereerst een paar belangrijke mededelingen die je in acht moet nemen:

Wat we wel in dit topic willen zien:

1. Discussie over mooie aanbiedingen voor de Sony Ericsson Xperia X10.
2. Discussie en meldingen over wanneer we de Sony Ericsson Xperia X10 kunnen verwachten in de winkels.
3. Vragen over aanbiedingen die bij de Sony Ericsson Xperia X10 horen

Wat we absoluut niet in dit topic willen zien:

1. Discussies over shops. Dit mag in de pricewatch.
2. Discussie over het toestel zelf. Dit mag in het tech topic
3. Offtopic geblaat zoals, ik heb hem, ik heb hem besteld etc etc. Post dus inhoudelijk!
4. Ook hier gelden de regels van GoT, dus geen opmerkingen zoals Kijk, hij is goedkoop!''
5. Een vijf woorden melding van, Kijk, hier is hij goedkoop!!!

Voor Tech-Talk / Specificaties / ervaringen van gebruikers is dit de goede plek.

pricewatch: Sony Ericsson X10 zwart

dit zijn de levertijden, volgens posts in dit topic:
MTV Mobile/Telfort: 28 Maart
Hi: 8 april
Vodafone: half april
T-mobile: onbekend

[Voor 28% gewijzigd door JarlSX op 22-03-2010 14:37]

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-06 12:01
Op www.play.com staat ie met een releasedatum van 18-01 en op www.bol.com hebben ze het over 01-04, niet echt nuttig dus.

• RimSluijs
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-10-2017
Correctie als je op http://www.play.com/Searc...x10&page=search&pa=search kijk dan staat
daar een releasedatum van 19-02-2010 dus het blijft gissen. Mijn abonnement loopt volgende week af, dus ik hoop uiteraard dat hij in februari wordt opgeleverd door SE! O-)

• DerManiak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-04 11:41
Hier komt t.z.t. (hopelijk) een mooi overzicht van prijzen van los toestel en abonnementen i.c.m. de X10:

http://www.androidtoestel.nl/sony-ericsson-xperia-x10

Nu (uiteraard) nog niets bekend...

Eentje om te bookmarken wellicht, al blijft de eigen Tweakers Pricewatch misschien nog wel een betere bron van info ;-)

EDIT: nog even verder gegoogeld, dit ziet er interessant uit, maar ik vraag me af hoe betrouwbaar...
"Vanaf maart 2010 verwacht", "losse prijs €499", "Vodafone / Telfort / KPN abonnementen"

[Voor 37% gewijzigd door DerManiak op 14-01-2010 10:31. Reden: nieuwe info?]

Life's a Game, and I like to play...

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-06 17:10
Crosspost van mooie prijzenlijst

[Voor 45% gewijzigd door Dadona op 15-01-2010 07:35]

De CSL/OT kroeg !

• DerManiak
Dadona schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 07:33:
Crosspost van mooie prijzenlijst
[...]
Daar staat T-Mobile weer wel tussen, dat wordt interessant (huidig abo is ook van T-Mobile). Hij staat nog niet op de site van T-Mobile zelf (de SE Satio wel), maar "week 7" da's al over 5 weken!

Wat zijn hier de ervaringen met internetten via Vodafone of KPN/Hi/Telfort ? En dan met name de 3G verbindingen natuurlijk :)

Ikzelf heb een tijdje een onbeperkt internet van T-Mobile gehad, op een MDA Vario, dat kon niet anders dan met GPRS... Echt snel was het dus niet, maar het werkte wel, en bijna overal.

• JarlSX
naar aanleiding van een post in het algemene topic:

heb degsm.nl gemaild, omdat ze geen levertijd melden, waardoor men zou kunnen denken dat de telefoon al leverbaar zou zijn

antwoord: "De verwachting op dit moment is dat het toestel eind februari leverbaar wordt."

• Fitz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-06 21:35

Fitz

Vincent! We happy?

JarlSX schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:08:
naar aanleiding van een post in het algemene topic:

heb degsm.nl gemaild, omdat ze geen levertijd melden, waardoor men zou kunnen denken dat de telefoon al leverbaar zou zijn

antwoord: "De verwachting op dit moment is dat het toestel eind februari leverbaar wordt."
Daar kan ik wel mee leven, kunnen we nog even wachten op het MWC half februari om te zien of er nog andere fabrikanten zijn met mooie telefoons. Zoniet dan wordt het zeker de X10! :9~

• conradm
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-06 13:01
Teleurstellend bericht:

Sony Ericsson's First Android Smartphone to Launch in April
Martyn Williams, IDG News Service Jan 21, 2010 6:10 am
http://www.pcworld.com/ar...e_to_launch_in_april.html

En dan nog maar alleen in china. De betrouwbaarheid van deze bron kan ik niet peilen maar als het waar is zou het best jammer zijn.

• Dadona
Nu zou China wel het laatste land kunnen zijn voor een goede indicatie. Per slot van rekening is de lancering van de Nexus One ook uitgesteld in China. Dat kan om Google op zich gaan, maar misschien heeft dat ook gevolgen (/is dat deels veroorzaakt) voor Android. ('Alles van Google tijdelijk in de ijskast')

De CSL/OT kroeg !

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
helaas, volgens deze site zijn hun de eerste.
http://www.pcworld.com/ar...e_to_launch_in_april.html

Meer dan ik dacht...

• Dadona
Toch maar eens dat artikel geskimd. Maar uhm, laatste keer dat ik keek waren China en Japan nog twee verschillende landen.. :+ De telefoon komt als eerste uit in Japan, niet China waar conradm over begon.

De CSL/OT kroeg !

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
helemaal gelijk.
ik zal mijn ogen weer eens opmeten ;)
mare ik had begrepen dat het een vroeg release in Q1 zou worden.
Zelfs met de update waar ze mee bezig zijn.
April noem ik niet meer vroeg...
Ik hoop dat play.com meer bij het rechte eind heeft met 19/02/2010

Meer dan ik dacht...

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-06 10:29
Volgens bol.com:

"Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar Beschikbaar op 01.05.2010"

• Dadona
Nog even en ik kan de Xperia X10 met de intussen ontvangen rente aanschaffen :+

De CSL/OT kroeg !

• Fitz

Fitz

Vincent! We happy?

Op de vraag wanneer de X10 leverbaar is het volgende antwoord:
Castle Electronics aan mij

Deze staat gepland voor week 7.
Of dat deze daadwerkelijk dan uitkomt weten we nog niet.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Anoniem: 313060

en ik ben bang dat het inderdaad nog wel 2 maanden zal duren.. zie: http://www.xperiax10.net/...er&utm_source=twitterfeed

• dumbledore
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-06 20:37
Ik ben van februari tot augustus in zuid-amerika, ik het beter om deze telefoon daar te kopen? Isie daar goedkoper? Hoe kom ik daar achter, heeft iemand ervaring?

Ik kom in Argentinie, Bolivia, Peru en Ecuador..

• DerManiak
dumbledore schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:10:
Ik ben van februari tot augustus in zuid-amerika, ik het beter om deze telefoon daar te kopen? Isie daar goedkoper? Hoe kom ik daar achter, heeft iemand ervaring?

Ik kom in Argentinie, Bolivia, Peru en Ecuador..
Ik ben zelf vorig jaar in Peru geweest, maar heb er geen elektronica gekocht. Gegeven dat de meeste spullen die daar te koop zijn, duidelijk (of als je geluk hebt minder duidelijk) namaak zijn, geef ik je weinig kans om een originele, goed functionerende X10 tegen te komen...
Daarnaast is er nog het feit dat de landen die je noemt (met uitzondering van Argentinië wellicht) zo'n beetje half in de rimboe/wildernis/Andes/jungle liggen, van 3G netwerken hebben ze daar volgens mij nog nooit gehoord :+ Laat staan dus dat ze daar deze telefoons zullen hebben, en de smartphones die er zijn, zijn natuurlijk compleet gericht op de Spaanstalige markt...

nog meer off-topic: internetten doen ze in Peru eigenlijk alleen in internetcafeetjes, wat niet heel duur is, maar ook niet echt snel. Bijna niemand heeft daar zelf een pc, laat staan eentje in smartphone formaat... Draadloos internet ben ik daar niet tegengekomen, ze zien je aankomen met een X10/iPhone..: "Tienes Wi-Fi o tres-ge aqui?" 8)7

• JarlSX
was vanmiddag even bij een t-mobile winkel, gelijk even gevraagd of zij al iets hebben gehoord ove de Xperia X10

antwoord: "die krijgen wij niet"

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
KPN krijgt hem in ieder geval wel zo te zien:

http://www.kpn.com/web/sh...c_5=mobiel:aanbieding:nin

Website

Anoniem: 304499

De eerste 4 weken zal er via de officiële importkanalen alleen een KPN locked toestel worden aangeboden. Na deze 4 weken komt het toestel ook voor andere providers beschikbaar.
Wanneer hij op de markt komt is alleen nog onbekend...

• Fitz

Fitz

Vincent! We happy?

Anoniem: 304499 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 15:43:
De eerste 4 weken zal er via de officiële importkanalen alleen een KPN locked toestel worden aangeboden. Na deze 4 weken komt het toestel ook voor andere providers beschikbaar.
Wat bedoel je met KPN-Locked? Betekend dit dat er een kleine beetje KPN software op draait (beginscherm) of dat er echt een sim-lock op zit. Een Sim-lock ben ik niet van KPN gewend. En betekend dit ook dat Hi ze ook levert? De HTC Legend wordt nl ook door beide vanaf 22 maart geleverd (rest pas later).

Ik zit eigenlijk wel een keer te wachten op een officiele launchdatum, altijd dat via-via wordt ik ook een keer beu van :(

• Fitz

Fitz

Vincent! We happy?

Op 2call staat de Xperia X10 inmiddels ook. Los staat ie erop voor 493 euro. Leverbaar in het eerste kwartaal van 2010....

http://www.2call.nl/telefoon/10807/sonyericsson-xperia-x10

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03-2021
Anoniem: 304499 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 15:43:
Aangezien de simlocked versie en de normale versie allebei op Q1 staan (bij de simlock vrije versie staat op Smartphonestunt.nl: Vanaf maart 2010), kunnen we dan concluderen dat de KPN versie begin maart uit komt?

• conradm
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-06 13:01
Op de SonyEricsson site is de status veranderd van 'Verwacht binnen 3 maanden' naar 'Komt binnenkort'
Toch nog een beetje goed nieuws, alleen is binnenkort natuurlijk behoorlijk rekbaar :(

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-06 20:35
Bij belsimpel schijnen ze hem al te hebben:
http://www.belsimpel.nl/a...ingKPNSurfMailTotaal2jaar

Anoniem: 114616

Geloof er niks van. Hoop het wel natuurlijk :P

Jammer alleen dat ik niks aan die KPN versie heb dus nog even geduld moet hebben.

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Net belsimpel.nl gebeld en de simlockvrije versie komt in de week van de 29ste maart binnen.

Dus SE heeft zich toch aan zijn woord gehouden van het eerste kwartaal :)

Als SE nou ook nog eens binnen 3 maanden na releasen upgrade na android 2.1 dan zal deze van mij worden!

Dan ligt hij gewoon in heel nederland eind maart in de winkel. Mooi, nog maandje geduld dus. Hoop dat er geen software fouten in zitten en het toestel zelf ook degelijk gebouwd is!

• Frontier
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-12-2021
eind maart leverbaar bij MTV Mobile.nl :)

eindelijk !! nu nog meteen n update naar 2.1 !

*edit* ik heb hem besteld

[Voor 13% gewijzigd door Frontier op 03-03-2010 09:13]

• Rctworld
  • Laatst online: 05-06 11:39
Als reactie op de 2-4 dagen levertijd bij Belsimpel.nl kreeg ik de volgende reactie:
Dit is een indicatie. Wij streven ernaar deze termijn te kunnen realiseren. In veel gevallen is dit ook het geval, dit is echter geen garantie. Indien een levering vertraging oploopt, dan brengen wij u hiervan z.s.m. van op de hoogte.
Zal ik het erop wagen?

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:25
Frontier schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 07:39:
eind maart leverbaar bij MTV Mobile.nl :)

eindelijk !! nu nog meteen n update naar 2.1 !

*edit* ik heb hem besteld
Ben bang dat die update naar 2.1 wel eens lang kan gaan duren....en dan is er misschien wel weer een nieuwe versie van android en ach misschien slaat SE 2.1 wel over en gaan ze gelijk voor android 3.0 die eind 2010 uitkomt...en hebben ze begin 2011 de update naar 3.0 wel klaar... :'(

• avec_style
  • Laatst online: 11:48
Rctworld schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 13:19:
Als reactie op de 2-4 dagen levertijd bij Belsimpel.nl kreeg ik de volgende reactie:

[...]

Zal ik het erop wagen?
check de post van alwaysleft. (een paar posts boven die van mij)
Belsimpel geeft aan dat de X10 pas eind maart leverbaar is.

• Rctworld
avec_style schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 13:39:
[...]

check de post van alwaysleft. (een paar posts boven die van mij)
Belsimpel geeft aan dat de X10 pas eind maart leverbaar is.
Heb ik gedaan, maar deze mail heb ik pas vanochtend ontvangen, als ze nu zeggen dat ze nog steeds geloven dat dat haalbaar is dan moet er toch wel een kern van waarheid in zitten :) Tenzij ze de interne communicatie daar ver te zoeken is ;)

Edit:
Weet niet of iemand het al gezien had, maar bij Vodafone is hij nu ook te vinden:
http://www.vodafone.nl/sh...on-Xperia-X10/sku51030086

"Verwachte leverdatum: begin april"
Let's hope so :)

Edit 2:
Heb van MTV Mobile een mail gekregen:
De Sony Ericson Xperia X10 is exclusief verkrijgbaar in combinatie met een MTV Mobile abonnement.
Aangezien MTV Mobile alleen de witte verkoopt gok ik dat het hier ook alleen om de witte versie gaat.

Edit 3:
De zwarte maar besteld bij Vodafone voor 34,56 per maand + 4,80 voor het toestel :+ Daar krijg je 275 minuten of 550smsjes + onbeperkt internet voor terug :) Owhja en een XPERIA X10 natuurlijk ;)

En 0 aansluitkosten is ook niet verkeerd :)

[Voor 46% gewijzigd door Rctworld op 03-03-2010 17:07]

• Frontier
ben nu toch blij dat ik de X10 heb besteld ipv de HTC Desire.. die update komt er heus wel (alleen wanneer ? :p ) en de looks zijn natuurlijk stukken beter.

kan dus niet wachten tot eind vd maand (bijkomend voordeel bij MTV Mobile is dat je dr nu een Pioneer koptelefoon twv. 69 euri gratis bij krijgt.)

• Rctworld
Frontier schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:46:
[...]
kan dus niet wachten tot eind vd maand (bijkomend voordeel bij MTV Mobile is dat je dr nu een Pioneer koptelefoon twv. 69 euri gratis bij krijgt.)
Tja, 69 euro is altijd nog adviesprijs en ze zullen niet gratis weg gegeven worden omdat ze zo geweldig zijn denk ik altijd maar :P Maar goed Pioneer is over het algemeen wel kwaliteit maar ga liever over straat met mijn Sennheiser in-ears dan een koptelefoon O-)

Overigens ontloopt het elkaar niet heel erg veel, al krijg je bij Vodafone wel stukken sneller internet :) Maar goed, hij zal in beide gevallen zeker wel bevallen!

Ik hoop alleen ergens dat Vodafone snel de witte ook online zet, dan ga ik even bellen om mijn zwarte alsnog om te ruilen voor een witte :) Heb hem vooral nu al besteld zodat ik zeker weet dat mijn abbo gelijk in gaat als ik de X10 krijg :)

• -db-
  • Laatst online: 13:06

-db-

Hoi

Ik log net in op mijn-Hi en de X10 staat erbij. Hi levert zowel de witte als de zwarte vanaf 8 april gratis bij een 2-jarig Hi 30 abbo met eindeloos online (€24,95 voor het abbo en een jaar €1 voor internet, daarna €9,95).

8GB SD-card en stereo headset worden megeleverd

[Voor 21% gewijzigd door -db- op 04-03-2010 13:29]

• Fitz

Fitz

Vincent! We happy?

-db- schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 13:20:
Ik log net in op mijn-Hi en de X10 staat erbij. Hi levert zowel de witte als de zwarte vanaf 8 april gratis bij een 2-jarig Hi 30 abbo met eindeloos online (€24,95 voor het abbo en een jaar €1 voor internet, daarna €9,95).

[afbeelding]

Dat is goed nieuws, binnenkort Hi maar een keer bellen of ze een mooie aanbieding voor mij hebben :)
Nu alleen nog de keus maken welke kleur ik zal nemen :*)

Edit: Ze hebben trouwens twee witte versies, de een is 50 euro goedkoper dan de andere witte. Zal de goedkopere dan de KPN-locked versie zijn? Er staat nog niets bij iig. Van de zwarte versie is maar één (de duurdere)

[Voor 23% gewijzigd door Fitz op 04-03-2010 14:31]

• Vin87
Bedankt voor de tip heren! Ik heb hem net besteld bij Hi (telefonisch), als vaste klant kreeg ik nog een leuke korting ook. Krijg je toch nog wat terug voor al die maanden dat je schofterig over de bundel heen gaat 8)7 :

SE X10 wit met 1-jarig verlenging Hi online 25 (€19.95p/m) + Eindeloos online
Eenmalig: €149.95 voor het toestel.
Fitz schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 14:19:
[...]

Dat is goed nieuws, binnenkort Hi maar een keer bellen of ze een mooie aanbieding voor mij hebben :)
Nu alleen nog de keus maken welke kleur ik zal nemen :*)

Edit: Ze hebben trouwens twee witte versies, de een is 50 euro goedkoper dan de andere witte. Zal de goedkopere dan de KPN-locked versie zijn? Er staat nog niets bij iig. Van de zwarte versie is maar één (de duurdere)
Ik kon alleen kiezen uit de witte of de zwarte, ze waren hetzelfde geprijsd. Nu staat er op de website ook maar één witte en één zwarte, beide hebben ze dezelfde prijs.

• RobertMaes
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:48
Heb hem ook vandaag besteld bij hi (telefonisch). De telefoniste garandeerde mij een levering op 8 april.. het was alleen een beetje vreemd want ze gaf aan de zwarte versie niet in haar systeem te kunnen vinden (alleen de witte) en ze zou mij hiervan op de hoogte houden...

• niekie67
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Als hij een maand eerder bij KPN uitkomt, waarom staat hij dan nog niet op KPN.com terwijl hij wel bij HI staat? :?

• Rctworld
niekie67 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 21:26:
Als hij een maand eerder bij KPN uitkomt, waarom staat hij dan nog niet op KPN.com terwijl hij wel bij HI staat? :?
Omdat Hi van KPN is? ;) Maar sowieso staat bij Vodafone ook vanaf begin April :)

• Dadona
-db- schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 13:20:

[afbeelding]

Blijkbaar vinden ze mij niet lief ;(
http://i47.tinypic.com/2reqqvd.png

De CSL/OT kroeg !

• Abombali
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 29-04 12:13
Ik wil het ook bij Hi gaan bestellen, alleen maak ik me zorgen over 'eindeloos internet'. Want zo eindeloos is dat niet....vooral niet met zo een telefoon waar je internet vaak op zal gebruiken

• Rctworld
Abombali schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 23:25:
Ik wil het ook bij Hi gaan bestellen, alleen maak ik me zorgen over 'eindeloos internet'. Want zo eindeloos is dat niet....vooral niet met zo een telefoon waar je internet vaak op zal gebruiken
Tja, FUP heb je eigenlijk overal als je tegen een normaal bedrag online wilt zijn. Staat tegenover dat de FUP vaak 10x het gemiddelde is en met de snelheden van Vodafone, 3600kbps down tegenover 786kbps van Hi als ik het goed zeg, kan die 10x bij Vodafone toch weleens behoorlijk wat hoger zijn.

Maar denk dat dat meer in dit topic thuishoort :)

• -db-

-db-

Hoi

Vreemd, ik ben wel ingelogd en zit al 6 jaar bij Hi, geen idee of dat een verschil maakt :P

Overigens heb je bij kpn de surf en mail extra snel, bij Hi is die er niet al zou ik dat met deze telefoon wel graag willen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
nieuws: Sony Ericsson X10 krijgt Hyves-integratie bij lancering
Volgens Sony Ericsson wordt het toestel eind maart uitgeleverd.

• Fitz

Fitz

Vincent! We happy?

-db- schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 08:45:
[...]

Vreemd, ik ben wel ingelogd en zit al 6 jaar bij Hi, geen idee of dat een verschil maakt :P

Overigens heb je bij kpn de surf en mail extra snel, bij Hi is die er niet al zou ik dat met deze telefoon wel graag willen.
Je moet eerst op verlengen drukken of op "ik heb al een hi-abonnement" Dan krijg je je persoonlijke aanbieding (= bij mij ook duurder dan een nieuw abo) 109 euro bijbetalen bij een 2-jarig hi 30 terwijl nieuwe klanten m dan gratis krijgen. Dacht ut niet hi! :( Vanavond maar ff een belletje doen, ik laat m bevindingen hier achter....

• Dadona
Inderdaad, als ik ingelogd ben krijg ik dat 'mooie' aanbod, terwijl ik als ik niet ingelogd ben een mooier aanbod krijg. 159.95 euro voor een telefoon bij verlenging, of 24.95 euro entreekosten maar de telefoon gratis bij een nieuw abonnement. Nu weet ik dat veel bedrijven wat laks zijn met het belonen van trouwe klanten, maar dit slaat alles :P

De CSL/OT kroeg !

• -db-

-db-

Hoi

Vreemde situatie idd, zelf kan ik nog niet verlengen en kan daardoor die persoonlijke 'aanbieding' niet zien.

• Fitz

Fitz

Vincent! We happy?

Dadona schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 10:07:
Inderdaad, als ik ingelogd ben krijg ik dat 'mooie' aanbod, terwijl ik als ik niet ingelogd ben een mooier aanbod krijg. 159.95 euro voor een telefoon bij verlenging, of 24.95 euro entreekosten maar de telefoon gratis bij een nieuw abonnement. Nu weet ik dat veel bedrijven wat laks zijn met het belonen van trouwe klanten, maar dit slaat alles :P
Zojuist de Sony Ericsson X10 zwart besteld bij Hi (verlengen via de telefoon). Een 1 jarig Hi 20 abonnement (16,95 euro per maand) + eindeloos online (totaal 26,90 per maand) en de telefoon voor slechts 149 euro 8)7 Daar kan geen enkele andere webshop tegenaan!

Hi _/-\o_

Ik ben blij! *O* *O* *O*

ps. 9 april zal de postbode bij mij aanbellen....

Wanneer ik hem heb zal ik uiteraard een review schrijven :Y

Nu geeft de hi website het wel goed aan bij mij....

[Voor 7% gewijzigd door Fitz op 08-03-2010 11:24]

• Dadona
Dus na het bellen dan maken ze de echte aanbieding aan? Sneaky.

De CSL/OT kroeg !

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-06 18:33

WasMachinator

I'll be back! =)

maar moet je daarvoor wel al een abbo bij hun hebben of begrijp ik dat verkeerd?

• roelientjeL
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-11-2021
WasMachinator schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 01:07:
maar moet je daarvoor wel al een abbo bij hun hebben of begrijp ik dat verkeerd?
Ja

Ik was al helemaal blij dat ie zo spot goedkoop zou zijn, maar helaas. Logisch dat geen andere webshop er tegenop kan, als je al klant bent! (ik ben geen klant...)
Ik kom nu met een 1-jarig abonnement bij de meeste providers rond de 620 euro uit. Dat omvat het toestel, mobiel internet en het gewone abonnement. Zeker een nette prijs. Als je hem los koopt kost hij bijna 500 euro, dan moet je iedere maand voor 10 euro (Vodafone Blox bijv.) mobiel internet aanvragen (is een must bij dit soort telefoons natuurlijk...), dan zit je op zo'n 500+12*10=620 euro! Maar dan heb je dus geen enkele belminuut...
Afhankelijk van je verbruik moet je kijken of je een prepaid of een abo neemt. Maar die paar euro? (tenzij je geen mobiel internet wilt).

[Voor 4% gewijzigd door roelientjeL op 06-03-2010 17:01]

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-06 22:13
roelientjeL schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 02:36:
[...]

Ja

Ik was al helemaal blij dat ie zo spot goedkoop zou zijn, maar helaas. Logisch dat geen andere webshop er tegenop kan, als je al klant bent!
Ik kom nu met een 1-jarig abonnement bij de meeste providers rond de 620 euro uit. Dat omvat het toestel, mobiel internet en het gewone abonnement. Zeker een nette prijs. Als je hem los koopt kost hij bijna 500 euro, dan moet je iedere maand voor 10 euro (Vodafone Blox bijv.) mobiel internet aanvragen (is een must bij dit soort telefoons natuurlijk...), dan zit je op zo'n 500+12*10=620 euro! Maar dan heb je dus geen enkele belminuut...
Afhankelijk van je verbruik moet je kijken of je een prepaid of een abo neemt. Maar die paar euro? (tenzij je geen mobiel internet wilt).
Hoe lang ben jij al klant bij Hi dan? En wat heb je gezegd aan de telefoon? Gief korting pl0x? =D

Vind de prijzen nog wel meevallen eigenlijk. Schrok al toen de X10 een adviesprijs van 600 euro kreeg.

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Bij de Belcompany zeiden ze dat dit toestel in week 17 binnen komt.

Weten jullie dat ook weer ;)

• roelientjeL
Knul schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 13:51:
[...]
Hoe lang ben jij al klant bij Hi dan? En wat heb je gezegd aan de telefoon?
Ben ik niet. Je hebt mijn bericht verkeerd begrepen ;) (heb het aangepast...)

Ik bedoelde dat ik dacht dat het bij Hi zo spot goedkoop was, totdat ik erachter kwam dat je al klant moest zijn ;)
alwaysleft schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 16:56:
Bij de Belcompany zeiden ze dat dit toestel in week 17 binnen komt.
Week 17 is van 26 april tot 2 mei...

[Voor 21% gewijzigd door roelientjeL op 06-03-2010 17:03]

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-06 22:13
roelientjeL schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 17:00:
[...]

Ben ik niet. Je hebt mijn bericht verkeerd begrepen ;) (heb het aangepast...)

Ik bedoelde dat ik dacht dat het bij Hi zo spot goedkoop was, totdat ik erachter kwam dat je al klant moest zijn ;)
Aha, ok :). Ik ben nu al zo'n 4 jaar klant bij Hi, alleen is verlenging meestal duurder dan een nieuw abbonement krijgen. Nou ja, ik heb nu iig mijn studentenkorting, zal Hi binnenkort maar bellen dan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rctworld
Iemand op het Phandroid forum had een mailtje gestuurd naar de Deense SE Support en kreeg het volgende terug:
Dear customer,

Thank you for contacting Sony
Ericsson Contact Center.

Sony Ericsson Xperia X10 is scheduled to be launched in week 13.

This is preliminary information, the launch may take place both earlier and later than week 13.
Week 13 is eind maart/begin april, wat dus zou aansluiten bij de Nederlandse verwachting voor wat het waard is...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• roelientjeL
Ik denk dat we een conclusie kunnen trekken: de tweede week van April (3 t/m 9) zal hij in de winkels liggen of in ieder geval 'verzendklaar' zijn vanuit de (web)shops.

[Voor 6% gewijzigd door roelientjeL op 07-03-2010 22:41]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fitz

Fitz

Vincent! We happy?

roelientjeL schreef op zondag 07 maart 2010 @ 22:41:
Ik denk dat we een conclusie kunnen trekken: de tweede week van April (3 t/m 9) zal hij in de winkels liggen of in ieder geval 'verzendklaar' zijn vanuit de (web)shops.
Hi gaf bij mij aan dat zij ze 8 april binnenkrijgen en direct verstuurd zouden worden. Ik kan m 9 april verwachten in de postbus

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rctworld
Fitz schreef op zondag 07 maart 2010 @ 22:55:
[...]

Hi gaf bij mij aan dat zij ze 8 april binnenkrijgen en direct verstuurd zouden worden. Ik kan m 9 april verwachten in de postbus
In de postbus nog wel? Wordt wel proppen voor de postbode dan O-)

Haha, nee hoor, hoop alleen maar dat Vodafone hem ook op de 8e krijgt en direct verzend :) Dan moeten we nog excact een maandje wachten, gaat ons dat lukken? :+ Wat gaan we in de tussentijd doen? :P

Anoniem: 8504

Offtopic: Waarom zijn sommege posts in deze thread lichtgrijs en anderen zwart?

Onze leverancier geeft aan dat de 'standaard' toestellen 26-04 verwacht worden. KPN heeft 4 weken lang exclusiviteit op de X10, dus 4 weken voor 26-04 verwachten wij de KPN X10 versie. Een precieze datum weet ik helaas niet.

• Anoniem: 198824
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Fitz schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 18:45:
[...]

Zojuist de Sony Ericsson X10 zwart besteld bij Hi (via de telefoon). Een 1 jarig Hi 20 abonnement (16,95 euro per maand) + eindeloos online (totaal 26,90 per maand) en de telefoon voor slechts 149 euro 8)7 Daar kan geen enkele andere webshop tegenaan!
...
Ik zie bij jou geen entree(aansluit)kosten staan, dus je hebt hem als aboverlenging besteld?
En istie simlock vrij?
@Vin87: ok dat is duidelijk.

Dit vind ik trouwens ook grappig als je voor een 1 jarig abo kiest is je online korting gelijk aan de prijs van het toestel 8)7
http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/forums/th_2010-03-08_113546.jpg

Heb even zitten doorrekenen bij een 2 jarig abonnement ben je gemiddeld (incl. alle kosten) het volgende kwijt, uitgaande van een nieuwe klant:

Hi Online 15 - 29,55 (normaal incl. online 24,95 + entreekosten)
p/mnd 1e jaar 16,45
p/mnd 2e jaar 23,90

Hi Online 20 - 29,63 (normaal incl. online 29,95 + entreekosten)
p/mnd 1e jaar 19,45
p/mnd 2e jaar 26,90

Hi Online 25 - 30,13 (normaal incl. online 34,95 + entreekosten)
p/mnd 1e jaar 22,45
p/mnd 2e jaar 29,90

Hi Online 30 - 32,21 (normaal incl. online 39,95 + entreekosten)
p/mnd 1e jaar 27,45
p/mnd 2e jaar 34,90

Edit2:
Net even gebeld met Hi en volgens de meneer die ik aan de lijn had zijn alle toestellen besteld via de webshop voorzien van simlock.

[Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 198824 op 08-03-2010 12:32]

• Vin87
Anoniem: 198824 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 11:14:
[...]

Ik zie bij jou geen entree(aansluit)kosten staan, dus je hebt hem als aboverlenging besteld?
En istie simlock vrij?
Dat is inderdaad de prijs met verlenging. Als je bij Hi in een bepaalde klantwaarde valt is de prijs van het toestel €149 bij een éénjarig verlenging (Hi online 15 tot 60) + eindeloos online, vanaf een Hi online 60 is het toestel dan €129. Of het toestel simlockvrij is, daar kon Hi mij nog niets over vertellen, tenminste geen zekerheid over geven.

• Rctworld
Anoniem: 304499 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 10:09:
Onze leverancier geeft aan dat de 'standaard' toestellen 26-04 verwacht worden. KPN heeft 4 weken lang exclusiviteit op de X10, dus 4 weken voor 26-04 verwachten wij de KPN X10 versie. Een precieze datum weet ik helaas niet.
Wel apart dat Vodafone dan wel de X10 verwacht voor begin april... Zou het wel apart vinden als ze hem dan alsnog exclusief krijgen bij KPN :X

• Fitz

Fitz

Vincent! We happy?

Anoniem: 198824 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 11:14:
[...]

*knip*

Edit2:
Net even gebeld met Hi en volgens de meneer die ik aan de lijn had zijn alle toestellen besteld via de webshop voorzien van simlock.
Alle X10 toestellen (wit en zwart) of écht alle toestellen?

Als het de tweede is zou ik m niet geloven, aangezien dat niet zo is.
Daarnaast heb ik nog nooit een simlock van Hi/KPN gezien, ook niet op een branded hi toestel zoals de HTC Touch Dual Hi.

Als dit toestel eind april komt dan hadden ze nog wel even kunnen wachten en hem meteen met 2.1 uit kunnen brengen.

• Rctworld
Anoniem: 114616 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:27:
Als dit toestel eind april komt dan hadden ze nog wel even kunnen wachten en hem meteen met 2.1 uit kunnen brengen.
Sowieso is het verhaal dus dat hij begin april exclusief bij KPN uit zou moeten komen, dat betekent niet dat het toestel heel niet verkocht gaat worden voor eind april. Daarnaast is het wel weer lekker kortzichtig, er wordt namelijk gespeculeerd dat de 2.0/2.1 update eind april klaar zou zijn, maar reken er maar op dat er tussen de dag dat het toestel in de winkel ligt en het moment dat hij uit fabriek komt rollen al snel 2 maanden zitten.

Anyway, vanmiddag nog maar eens even in de stad geweest bij Vodafone, die wisten helemaal niks van de X10. Behalve dat hij eraan kwam maar hadden hem zelf ook pas op de site zien staan toen ik ernaar vroeg, het punt was echter wel dat ze er vrij zeker van waren dat als Vodafone wist dat het een KPN exclusive was(al is het maar voor de eerste maand) dat ze hem ook niet voor begin april op de site hadden gezet.

Daarna ook nog maar even langs T-Mobile geweest en die wisten er ook al niks van, bij BelCompany dan weer wel, die meldden dat er week 14 geleverd gaat worden en dat er tussen haakjes stond dat hij de eerste maand exclusief voor KPN zou zijn. Hij wist echter niet of deze exclusive ook gold voor de verkoop via de websites van de providers maar vermoedde dat het enkel voor vaste winkels zou gelden.

Daarop nog maar even met Vodafone gebeld, maar zoals je mag verwachten van de gemiddelde helpdesk wisten ze ook niet meer dan wat er op de site stond 8)7 Oftewel, we zijn nog niks wijzer geworden :+ Wat is wachten toch moeilijk, maar met al dat gedoe met de X10 weet je het al helemaal niet meer O-)

Anoniem: 332265

Rctworld schreef op maandag 08 maart 2010 @ 16:48:
[...]

Sowieso is het verhaal dus dat hij begin april exclusief bij KPN uit zou moeten komen, dat betekent niet dat het toestel heel niet verkocht gaat worden voor eind april. Daarnaast is het wel weer lekker kortzichtig, er wordt namelijk gespeculeerd dat de 2.0/2.1 update eind april klaar zou zijn, maar reken er maar op dat er tussen de dag dat het toestel in de winkel ligt en het moment dat hij uit fabriek komt rollen al snel 2 maanden zitten.

Anyway, vanmiddag nog maar eens even in de stad geweest bij Vodafone, die wisten helemaal niks van de X10. Behalve dat hij eraan kwam maar hadden hem zelf ook pas op de site zien staan toen ik ernaar vroeg, het punt was echter wel dat ze er vrij zeker van waren dat als Vodafone wist dat het een KPN exclusive was(al is het maar voor de eerste maand) dat ze hem ook niet voor begin april op de site hadden gezet.

Daarna ook nog maar even langs T-Mobile geweest en die wisten er ook al niks van, bij BelCompany dan weer wel, die meldden dat er week 14 geleverd gaat worden en dat er tussen haakjes stond dat hij de eerste maand exclusief voor KPN zou zijn. Hij wist echter niet of deze exclusive ook gold voor de verkoop via de websites van de providers maar vermoedde dat het enkel voor vaste winkels zou gelden.

Daarop nog maar even met Vodafone gebeld, maar zoals je mag verwachten van de gemiddelde helpdesk wisten ze ook niet meer dan wat er op de site stond 8)7 Oftewel, we zijn nog niks wijzer geworden :+ Wat is wachten toch moeilijk, maar met al dat gedoe met de X10 weet je het al helemaal niet meer O-)
Das wel lachen eigenlijk, ik kan ook al gaan verlengen bij vodafone!
Daarom ff nummer gebeld wat op je persoonlijke v-fone website vermeld staat, en de luitjes wisten te vertellen dat volgens hun computer de X10 bij vodafone vanaf 28-3 leverbaar gaat worden naar hun klanten(volgens die behulpzame dame kwamen er ong 1000 binnen volgens hun bevoorradingsgegevens............ eerst zien dan geloven maar goed) O mijn pers v-fone pagina staat ie nog niet maar dat moet binnen een kleine anderhalve week veranderen zei ze!!

we zien het wel weer.... overigens zij dacht dat de witte excl KPN was de eerste maand en daarna ging iedereen die leveren v-fone krijgt iig voornamelijk zwarte binnen zei ze.....

Rctworld schreef op maandag 08 maart 2010 @ 11:58:
[...]

Wel apart dat Vodafone dan wel de X10 verwacht voor begin april... Zou het wel apart vinden als ze hem dan alsnog exclusief krijgen bij KPN :X
Zeker apart. Ik weet helaas ook niet meer dan wat wij te horen krijgen vanuit de leveranciers. Sowieso is het vaak gissen naar de juiste datum, totdat een toestel uit is.

• Rctworld
Anoniem: 332265 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 17:19:
[...]

Das wel lachen eigenlijk, ik kan ook al gaan verlengen bij vodafone!
Daarom ff nummer gebeld wat op je persoonlijke v-fone website vermeld staat, en de luitjes wisten te vertellen dat volgens hun computer de X10 bij vodafone vanaf 28-3 leverbaar gaat worden naar hun klanten(volgens die behulpzame dame kwamen er ong 1000 binnen volgens hun bevoorradingsgegevens............ eerst zien dan geloven maar goed) O mijn pers v-fone pagina staat ie nog niet maar dat moet binnen een kleine anderhalve week veranderen zei ze!!

we zien het wel weer.... overigens zij dacht dat de witte excl KPN was de eerste maand en daarna ging iedereen die leveren v-fone krijgt iig voornamelijk zwarte binnen zei ze.....
Had helaas nog geen Vodafone dus voor mij is het een nieuwe abonnement en daarmee ook een ander nummer gekregen waarschijnlijk, maar als ze echt uit bevoorradingsgegevens heeft gehaald dat er 1000 binnenkomen klinkt dat in ieder geval een stuk betrouwbaarder _/-\o_

@Smartphonestunt,
Hebben jullie geen apart nummer bedoeld voor resellers van SE en/of Vodafone? Misschien dat zij jullie wat meer duidelijkheid kunnen verschaffen en daarmee ons ook ;) Dat zou echt super zijn _/-\o_

• JarlSX
in stock, ik geloof er niks van. bovendien, 600 euro??
hij wordt al voor beneden de 500 aangeboden...

[Voor 52% gewijzigd door JarlSX op 08-03-2010 23:52]

Anoniem: 349398

Levertijd 2-5 dagen volgens site van Hi:

http://shop.www.hi.nl/hi/...peria-X10/TSEXPX10bl.html

• Fitz

Fitz

Vincent! We happy?

Was denk ik een foutje, staat nu weer 8 april

KPN heeft alleen 4 weken exclusiviteit op de witte X10, dus niet op andere kleuren. Zie http://twitter.com/SonyEricssonNL

@Rctworld
Is dit genoeg info?

• Rctworld
Anoniem: 304499 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 13:43:
KPN heeft alleen 4 weken exclusiviteit op de witte X10, dus niet op andere kleuren. Zie http://twitter.com/SonyEricssonNL

@Rctworld
Is dit genoeg info?
Haha grappig genoeg dat dat een reactie was op mijn eigen twitter vraag ;)

Maar ik had het nog niet zien verschijnen, maar zeker weten ;)

• Frontier
zojuist abo verlengd bij Hi, 1 jaar.. 149 euro bij betalen bij een HI15 abo :p (bel niet zo heel veel meer)

leuke deal d8 ik zo..

Anoniem: 344187

Jammer dat je voor Hi bent gegaan. HI+android = shit. Zie het FUP-topic
Frontier schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 20:05:
zojuist abo verlengd bij Hi, 1 jaar.. 149 euro bij betalen bij een HI15 abo :p (bel niet zo heel veel meer)

leuke deal d8 ik zo..

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09-2022
nvm

[Voor 99% gewijzigd door Ganymedus op 09-03-2010 22:44]

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Anoniem: 8504

Anoniem: 304499 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 10:09:
Kan ik met een KPN sim deze telefoon zonder van abo te veranderen gewoon gebruiken? Deze vraag ook al eens eerder gesteld, maar toen wist niemand het antwoord.. Als iemand het moet weten....

• Rctworld
Anoniem: 8504 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 17:44:
[...]

Kan ik met een KPN sim deze telefoon zonder van abo te veranderen gewoon gebruiken? Deze vraag ook al eens eerder gesteld, maar toen wist niemand het antwoord.. Als iemand het moet weten....
KPN schijnt sowieso nooit sim-locks te gebruiken en zelfs als ze dat zouden doen zou dat met een KPN sim-kaart geen probleem kunnen zijn ;)

Anyway, de zwarte is overal te bestellen en de witte is enkel de eerste maand exclusief bij KPN/Hi/Telfort/MTV Mobile. Verwacht dus ook dat er genoeg sim-lock vrije telefoons verkocht zullen worden, dat wordt alleen wel betalen ;)

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:20
Ben net naar Hi winkel in Amsterdam noord geweest. Bij voorinschrijving via web is de levertijd 2-5 dagen volgens hun computer en komt rechtstreeks vanuit opslagplaats in Den Haag. BC leverert pas half april

• Vin87
Dan zijn ze er dus zelfs bij hi nog niet uit. Net gebeld naar de klantenservice (naar aanleiding van jouw bericht) , 6 april komen de toestellen binnen ...

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:58

Steeffoon

Android-nerd

Ik keek denet, en bij 2call hebben ze bij de T-MOBILE abonnementen icm de X10 de prijzen verlaagd :D dus ik denk dat ik hem daar maar ga bestellen :D
ik ga hem pas bestellen als tie uit is, want ik wil de laagste prijs haha...

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

• Rctworld
stefanaudi schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 15:11:
[...]
Kun je nog wel 2 jaar wachten, dan kun je hem waarschijnlijk voor 50 euro vinden op marktplaats O-)

Denk sowieso niet dat de XPERIA lijn er één is die heel snel in prijs zal zakken(en zeker niet kort na de release), sowieso vind ik hem al niet echt heel erg duur, er gingen lange tijd geruchten over een losse toestelprijs van rond de 800 euro en dat is uiteindelijk minder als 500 gebleken.

Enige voordeel is wel dat er wel concurrentie op mogelijk is in tegenstelling tot de iPhone :)

• Vin87
De X10 is nu ook op Telfort.nl verschenen, verwachte leverdatum : 27/3/2010 (zwaar onder voorbehoud).

• avec_style
  • Laatst online: 11:48
Vin87 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 10:16:
De X10 is nu ook op Telfort.nl verschenen, verwachte leverdatum : 27/3/2010 (zwaar onder voorbehoud).
Ik zie hem ook alleen maar in het zwart bij telfort. Vreemd, want ik ging er vanuit dat alle KPN maatschappijen de witte versie zouden leveren.

*EDIT: ik bedoelde zwart ipv wit. (zie hieronder)

[Voor 6% gewijzigd door avec_style op 15-03-2010 14:21]

• Vin87
avec_style schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:14:
[...]

Ik zie hem ook alleen maar in het wit bij telfort. Vreemd, want ik ging er vanuit dat alle KPN maatschappijen de witte versie zouden leveren.
Ik denk dat je alleen de zwarte bedoelt. Blijkbaar ligt Telfort toch verder van KPN af dan Hi/MTV-Mobile , zo kan je als je klant van KPN bent wel verlengen naar Hi/MTV Mobile, maar wil je naar Telfort dan wordt je gezien als nieuwe klant.

• Martijn80
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 22:59
Volgens http://twitter.com/SonyEricssonNL beginnen ze in de laatste week van maart met leveren.

Ik keek denet, en bij 2call hebben ze bij de T-MOBILE abonnementen icm de X10 de prijzen verlaagd :D dus ik denk dat ik hem daar maar ga bestellen :D
Nou, ik heb goedkopere winkels gezien zeg.

Anoniem: 332265

Leuk voor ze, ze hebben dat toestel niet eerder op voorraad volgens de hulpdesk medewerker daar dan week 17!! ow enne hij zei letterlijk tegen me dat SE geen goede phones zijn.... (dacht nog wtf? das toch aan de klant om dat te beslissen??of ben ik nou zo simpel??) :X

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:16
Anoniem: 332265 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 08:12:
[...]

Leuk voor ze, ze hebben dat toestel niet eerder op voorraad volgens de hulpdesk medewerker daar dan week 17!! ow enne hij zei letterlijk tegen me dat SE geen goede phones zijn.... (dacht nog wtf? das toch aan de klant om dat te beslissen??of ben ik nou zo simpel??) :X
Vreemde reactie want is de X10 niet het paradepaardje?

• Rctworld
Anoniem: 332265 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 08:12:
[...]

Misschien heeft dat afkraken van SE wel een veel simpelere reden, misschien worden ze namelijk wel achtergesteld met leveringen door de exclusiviteit van KPN oid waardoor ze hem dus pas week 17 zouden krijgen en doen ze liever net alsof het een bagger telefoon is om niet toe te hoeven geven dat ze hem gewoon niet kunnen leveren.

T-Mobile heeft namelijk nog wel steeds exclusiviteit op de iPhone naar mijn weten, dus zullen ze je liever die kant op sturen als ze die nog wel kunnen leveren.

Daarnaast, helpdesk says it all 8)7 (most of the time ;) )

[Voor 3% gewijzigd door Rctworld op 16-03-2010 09:49]

• RobertMaes
De iphone is bij HI al leverbaar, maar alleen telefonisch.

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09-2022
RobertMaes schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 11:59:
De iphone is bij HI al leverbaar, maar alleen telefonisch.
Je vergeet te vermelden dat je dan wel minimaal een D-grade klant moet zijn.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

• RobertMaes
Ik zag het nut er niet van in dit te vermelden aangezien mijn post puur bedoeld was om Rctworld's visie op de t-mobile exclusiviteit te ontkrachten, en niet om een iphone bij hi walkthrough te posten.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee