Ik ben echt benieuwd naar deze telefoon. Had zelf als een van de eersten de X1, waar ik toendertijd maanden naar uit gekeken had. Maar dat viel echt gigantisch tegen. Ik heb behalve het geweldige design en het handige toetsenbord geen goed woord over voor de telefoon. Ook heb ik een wijze les geleerd; probeer nooit de eerste te zijn

Het toestel heeft me gigantisch veel geld gekost. Ik betaalde toendertijd niet alleen 170 euro bij, bij een hi20 abo. Maar moest tot overmaat van ramp 2 weken geleden een ander toestel aanschaffen t.w.v. 300 euro omdat het gewoonweg echt niet meer ging. Ik was onbereikbaar, hij faalde met alles, was net opgestuurd voor reparatie en een software update en deed het nog niet etc etc....
En dat terwijl ik in oktober gewoon gratis en voor niets een nieuw toestel kan pakken bij een abo-verlenging.
Ben benieuwd wanneer die X10 nou echt definitief uitkomt, wat hij definitief gaat kosten en dan ga ik lekker tot oktober heel veel reacties van mensen lezen en beslis ik dan nog wel eens of ik hem koop
Als ik het hier zo allemaal zie kost hij gelukkig wel niet zoveel meer als de X1.
Heeft trouwens iemand enig idee of er ook een versie met qwerty toetsenbord uitkomt?
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 16-03-2010 19:28
]