Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 17:44:
[...]

Kan ik met een KPN sim deze telefoon zonder van abo te veranderen gewoon gebruiken? Deze vraag ook al eens eerder gesteld, maar toen wist niemand het antwoord.. Als iemand het moet weten....
Excuses voor de late reactie!
De X10 wit is de eerste 4 weken exclusief met KPN abonnement. Ook wij kunnen deze verkopen, maar dit is wel een speciale KPN versie. Deze versie heeft helaas wel sim lock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 12:04
Frontier schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 20:05:
zojuist abo verlengd bij Hi, 1 jaar.. 149 euro bij betalen bij een HI15 abo :p (bel niet zo heel veel meer)

leuke deal d8 ik zo..
Das helemaal leuk... ik vind alleen dit rare feit.
Afbeeldingslocatie: http://www.imagedump.nl/img143/1981/98x10.th.jpg
bij verlenging moet ik dik betalen en zonder verlenging is hij wel gratis..
Vaag :/

[ Voor 5% gewijzigd door Flix83 op 16-03-2010 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 18:51
RobertMaes schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:05:
Ik zag het nut er niet van in dit te vermelden aangezien mijn post puur bedoeld was om Rctworld's visie op de t-mobile exclusiviteit te ontkrachten, en niet om een iphone bij hi walkthrough te posten.
Het ontkracht niks, T-Mobile is nog steeds de enige die hem mag verkopen, de rest mag hem alleen aanbieden als je er zelf om vraagt bij verlenging.

Daarnaast was het ook meer het punt dat T-Mobile niet de X10 enorm gaat promoten terwijl ze zelf voorlopig helemaal niet kunnen leveren ;) Dan sturen ze je namelijk juist naar de concurrent, dus dan kan je(T-Mobile) hem beter afkraken en jou naar de iPhone sturen...

Edit, nog even de X10 gecheckt bij Vodafone:
Verwachte leverdatum: half april
Wat willen ze nou?

[ Voor 7% gewijzigd door Rctworld op 16-03-2010 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-08 23:03

Fitz

Vincent! We happy?

Flix83 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 17:13:
[...]

Das helemaal leuk... ik vind alleen dit rare feit.
[afbeelding]
bij verlenging moet ik dik betalen en zonder verlenging is hij wel gratis..
Vaag :/
Die bedragen op de site klopen niet, bel de verkoopafdeling even en dan krijg je de echte prijs te horen. Scheelde 200 euro bij mij:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben echt benieuwd naar deze telefoon. Had zelf als een van de eersten de X1, waar ik toendertijd maanden naar uit gekeken had. Maar dat viel echt gigantisch tegen. Ik heb behalve het geweldige design en het handige toetsenbord geen goed woord over voor de telefoon. Ook heb ik een wijze les geleerd; probeer nooit de eerste te zijn :P Het toestel heeft me gigantisch veel geld gekost. Ik betaalde toendertijd niet alleen 170 euro bij, bij een hi20 abo. Maar moest tot overmaat van ramp 2 weken geleden een ander toestel aanschaffen t.w.v. 300 euro omdat het gewoonweg echt niet meer ging. Ik was onbereikbaar, hij faalde met alles, was net opgestuurd voor reparatie en een software update en deed het nog niet etc etc....
En dat terwijl ik in oktober gewoon gratis en voor niets een nieuw toestel kan pakken bij een abo-verlenging.

Ben benieuwd wanneer die X10 nou echt definitief uitkomt, wat hij definitief gaat kosten en dan ga ik lekker tot oktober heel veel reacties van mensen lezen en beslis ik dan nog wel eens of ik hem koop ;)
Als ik het hier zo allemaal zie kost hij gelukkig wel niet zoveel meer als de X1.
Heeft trouwens iemand enig idee of er ook een versie met qwerty toetsenbord uitkomt?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2010 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:27:
Ik ben echt benieuwd naar deze telefoon. Had zelf als een van de eersten de X1, waar ik toendertijd maanden naar uit gekeken had. Maar dat viel echt gigantisch tegen. Ik heb behalve het geweldige design en het handige toetsenbord geen goed woord over voor de telefoon. Ook heb ik een wijze les geleerd; probeer nooit de eerste te zijn :P Het toestel heeft me gigantisch veel geld gekost. Ik betaalde toendertijd niet alleen 170 euro bij, bij een hi20 abo. Maar moest tot overmaat van ramp 2 weken geleden een ander toestel aanschaffen t.w.v. 300 euro omdat het gewoonweg echt niet meer ging. Ik was onbereikbaar, hij faalde met alles, was net opgestuurd voor reparatie en een software update en deed het nog niet etc etc....
En dat terwijl ik in oktober gewoon gratis en voor niets een nieuw toestel kan pakken bij een abo-verlenging.

Ben benieuwd wanneer die X10 nou echt definitief uitkomt, wat hij definitief gaat kosten en dan ga ik lekker tot oktober heel veel reacties van mensen lezen en beslis ik dan nog wel eens of ik hem koop ;)
Als ik het hier zo allemaal zie kost hij gelukkig wel niet zoveel meer als de X1.
Heeft trouwens iemand enig idee of er ook een versie met qwerty toetsenbord uitkomt?
over de versie qwert is nog niks bekend alleen de x10 mini pro heeft tot nu een qwert toetsenbord of de "normale"x10 dat ook gaat krijgen is afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiefschwarz
  • Laatst online: 31-10-2022
Flix83 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 17:13:
[...]

Das helemaal [...] Vaag :/
Je krijgt bij KPN en Hi een variable korting bij verlenging op basis van je verbruik over de afgelopen periode. Bel je relatief weining, dan kan het zijn dat je minder korting krijgt dan bij een nieuwe aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix83
Marc69 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:38:
[...]

Je krijgt bij KPN en Hi een variable korting bij verlenging op basis van je verbruik over de afgelopen periode. Bel je relatief weining, dan kan het zijn dat je minder korting krijgt dan bij een nieuwe aansluiting.
Dan blijft het toch raar dat ik extra moet betalen tov iemand die nog geen abb heeft.
Dat ik dan geen extra korting krijg kan ik wel inkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz

Fitz

Vincent! We happy?

Flix83 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 20:31:
[...]

Dan blijft het toch raar dat ik extra moet betalen tov iemand die nog geen abb heeft.
Dat ik dan geen extra korting krijg kan ik wel inkomen...
Heb je al naar Hi gebeld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix83
Fitz schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 22:11:
[...]

Heb je al naar Hi gebeld dan?
nee nog niet, maar ik ga er eigenlijk vanuit dat er wel iets geregeld kan worden....
wil toch nog even wachten. Ik wil eerst de gsm in mijn handen hebben gehad voor ik iets koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Vin87 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 11:18:
[...]

Aangezien de simlocked versie en de normale versie allebei op Q1 staan (bij de simlock vrije versie staat op Smartphonestunt.nl: Vanaf maart 2010), kunnen we dan concluderen dat de KPN versie begin maart uit komt?
Begin maart wordt lastig 8)7 Maar eind maart/begin april klopt inderdaad wel, maar dat had je ook bij Hi/MTV Mobile/Telfort al kunnen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-09 15:39
Rctworld schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:15:
[...]

Begin maart wordt lastig 8)7 Maar eind maart/begin april klopt inderdaad wel, maar dat had je ook bij Hi/MTV Mobile/Telfort al kunnen zien :)
Dat berichtje was van toen er nog echt weinig bekend was, niets bij Hi, niets bij MTV mobile, maar dat je al kunnen zien aan de datum 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Vin87 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:23:
[...]

Dat berichtje was van toen er nog echt weinig bekend was, niets bij Hi, niets bij MTV mobile, maar dat je al kunnen zien aan de datum 8)7
Mijn excuses, ik was nog niet echt wakker net geloof ik 8)7 Dacht dat ik op de laatste pagina zat O-)

Anyway, huidige prognose is: MTV Mobile/Telfort zou 27 Maart binnen moeten krijgen, Hi levert 8 april en dat zal KPN dan ook wel doen. Vodafone levert vanaf half april en T-Mobile heeft nog helemaal niks staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Rctworld schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:00:
[...]

Mijn excuses, ik was nog niet echt wakker net geloof ik 8)7 Dacht dat ik op de laatste pagina zat O-)

Anyway, huidige prognose is: MTV Mobile/Telfort zou 27 Maart binnen moeten krijgen, Hi levert 8 april en dat zal KPN dan ook wel doen. Vodafone levert vanaf half april en T-Mobile heeft nog helemaal niks staan...
:)

Je hebt nog kans dat Hi wat eerder levert, dat deden ze met de HTC Legend ook (stille hoop) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Vin87 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:05:
[...]

:)

Je hebt nog kans dat Hi wat eerder levert, dat deden ze met de HTC Legend ook (stille hoop) O-)
To bad dat Hi nogal lage snelheden heeft en een iets te strikte FUP, anders had ik hem daar wel besteld i.p.v. bij Vodafone. Het kan overigens wel dat ze hem eerder krijgen aangezien MTV Mobile eigenlijk ook Hi(en Telfort/KPN) is en SE levert al vanaf de 26e. Maar misschien willen ze graag eerst even wat meer aandacht voor MTV Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamoah
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-10-2024
Op de NL sony ericsson site staat er niet meer binnenkort beschikbaar, dus officieel released ? Hoe dan ook hoop eind deze week of begin volgend week dat leuke mail van toocall te ontvangen !!!

Te vroeg gejuigd !! |:(

[ Voor 8% gewijzigd door bamoah op 22-03-2010 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Rctworld schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:46:
[...]

To bad dat Hi nogal lage snelheden heeft en een iets te strikte FUP, anders had ik hem daar wel besteld i.p.v. bij Vodafone. Het kan overigens wel dat ze hem eerder krijgen aangezien MTV Mobile eigenlijk ook Hi(en Telfort/KPN) is en SE levert al vanaf de 26e. Maar misschien willen ze graag eerst even wat meer aandacht voor MTV Mobile?
Ik heb nu Hi op Windows Mobile, gebruik het vooral voor het binnenhalen van email, soms wat twitter, messaging en browsing. Ik heb in 1 jaar tijd nog nooit een FUP smsje gehad. Verwacht eigenlijk dat dit bij de X10 ook niet zal gebeuren. Daarvoor had ik Vodafone. Op Windows Mobile merkte ik geen verschil qua snelheid (tussen Hi en Vodafone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op hi.nl staat ie nu vanaf 12 april, hoop dat ze de eerdere bestellingen wel uitleveren op 8 april dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krish90
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:38
Ik had 2 weken geleden een n900 besteld ter vervanging van m'n andere n900 die gevallen was en dus gerepareerd moest worden.
De bestelde n900 had een dode pixel en had ik dus terug gestuurd. Omdat ik mijn oude toestel ondertussen ook terug had, heb ik gevraagd of ik de n900 kon ruilen voor een X10. Daarop kreeg ik de volgende mail:

Geachte heer --,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Wij hebben de Sony Experia X10 voor u klaar voor verzending. Deze kunt u spoedig verwachten. Zodra deze wordt verzonden, ontvangt u een bevestiging via e-mail.

Het kan zijn dat u ondanks mijn uitleg toch nog vragen heeft. In dat geval kunt u altijd contact opnemen met mij of één van mijn collega's via telefoonnummer (+31) -. U kunt ons natuurlijk ook weer via dit e-mailadres benaderen.

Met vriendelijke groet,
--

Nu weet ik eerlijk gezegd niet helemaal wat ik hiermee moet? Ik ga ze morgen denk ik even bellen maar volgens mij is het toestel toch nog niet eens officieel uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krish90 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 22:49:
Ik had 2 weken geleden een n900 besteld ter vervanging van m'n andere n900 die gevallen was en dus gerepareerd moest worden.
De bestelde n900 had een dode pixel en had ik dus terug gestuurd. Omdat ik mijn oude toestel ondertussen ook terug had, heb ik gevraagd of ik de n900 kon ruilen voor een X10. Daarop kreeg ik de volgende mail:

Geachte heer --,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Wij hebben de Sony Experia X10 voor u klaar voor verzending. Deze kunt u spoedig verwachten. Zodra deze wordt verzonden, ontvangt u een bevestiging via e-mail.

Het kan zijn dat u ondanks mijn uitleg toch nog vragen heeft. In dat geval kunt u altijd contact opnemen met mij of één van mijn collega's via telefoonnummer (+31) -. U kunt ons natuurlijk ook weer via dit e-mailadres benaderen.

Met vriendelijke groet,
--

Nu weet ik eerlijk gezegd niet helemaal wat ik hiermee moet? Ik ga ze morgen denk ik even bellen maar volgens mij is het toestel toch nog niet eens officieel uit?
Maar officieel uitbrengen is toch nooit echt iets wat eerst moet gebeuren. Bij mijn G900 ook niks gehoord maar hij stond gewoon ineens in de winkels..
Zou mooi zijn als hij klaar ligt voor je..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz

Fitz

Vincent! We happy?

Hi.nl geeft nu weer 8 april aan, het blijft een vage website daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robokill
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 08:53
:) ook maar even een reply. Heb zelf de SE X10 2 weken geleden telefonisch besteld. Ben al 9 jaar klant bij KPN // HI en heb daarom een aardig klant waarde.

Ik heb mijn abonnement verlengd met 1 jaar en het toestel gratis. Maar goed ik heb ook een HI 75 als belbundel omdat ik de telefoon ook voor werk gebruik.

Wat betreft die website. Ik zou kijken wanneer SE aangeeft hem te leveren. Ga ervanuit dat alle telecom maatschappijen gewoon een pallet krijgen die deze weer doorsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 19:26
Ik kom net bij belcompany vandaan. Daar kreeg ik te horen dat de X10 vertraging heeft opgelopen. Hij komt nu uit in de laatste week van april.

(ik hoop dat dat hun info niet klopt, want het begint nu wel erg lang te duren. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
avec_style schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 16:45:
Ik kom net bij belcompany vandaan. Daar kreeg ik te horen dat de X10 vertraging heeft opgelopen. Hij komt nu uit in de laatste week van april.

(ik hoop dat dat hun info niet klopt, want het begint nu wel erg lang te duren. )
Volgens mij is dat sowieso verkeerde info, ze worden als het goed is vanaf vrijdag uitgeleverd aan de providers en wellicht is er te weinig voorraad om alle onafhankelijke winkels dan ook nog eens te voorzien... Vodafone krijgt hem ook iets later(paar dagen) aangeleverd geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 18:53
Fitz schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 15:25:
Hi.nl geeft nu weer 8 april aan, het blijft een vage website daar.
Bij HI kan je beter een winkel binnenstappen, de winkels hebben eerder beschikking over telefoons dan het internet verkoopkanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz

Fitz

Vincent! We happy?

P.K. schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 20:11:
[...]

Bij HI kan je beter een winkel binnenstappen, de winkels hebben eerder beschikking over telefoons dan het internet verkoopkanaal.
Oh ik had m al besteld via de telefoon, zij gaven gisteren aan dat zij de x10 5 april (2e paasdag :/ ) binnenkrijgen. Achja, wachten blijft lastig he :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Fitz schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 09:43:
[...]

Oh ik had m al besteld via de telefoon, zij gaven gisteren aan dat zij de x10 5 april (2e paasdag :/ ) binnenkrijgen. Achja, wachten blijft lastig he :z
De lokale Vodafone winkel verwacht hem nu tussen 6 en 9 april binnen te hebben :) Maarja, ik heb hem online besteld dus hoop dat dat voor hun ook geldt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-05 10:24
Net Telfort gebeld om te vragen waarom er maar ca. €50,- korting wordt geboden op de X10 als je je abo verlengt.
Dat was zo bij deze telefoon zeiden ze.

Ik vind het vreemd dat je bij Hi voor €16,95 per maand (125 min) het toestel voor €129,- krijgt en bij Telfort als je verlengt €17,45 per maand (150 min) betaalt en €159,00 voor het toestel moet betalen.

Ze konden niks voor me doen, misschien dat er in de herfst een aanbieding kwam.

Telfort weet dus prima hoe ze klanten moeten houden. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz

Fitz

Vincent! We happy?

Len Canoot schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 15:35:
Net Telfort gebeld om te vragen waarom er maar ca. €50,- korting wordt geboden op de X10 als je je abo verlengt.
Dat was zo bij deze telefoon zeiden ze.

Ik vind het vreemd dat je bij Hi voor €16,95 per maand (125 min) het toestel voor €129,- krijgt en bij Telfort als je verlengt €17,45 per maand (150 min) betaalt en €159,00 voor het toestel moet betalen.

Ze konden niks voor me doen, misschien dat er in de herfst een aanbieding kwam.

Telfort weet dus prima hoe ze klanten moeten houden. :S
Gaat het om een 1-jarig of 2-jarig abo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
  • Laatst online: 08-05 10:24
Fitz schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 15:44:
[...]

Gaat het om een 1-jarig of 2-jarig abo?
2 jaar, beiden. Correctie trouwens, bij Hi is het geen €16,95 maar €19,45. Toch nog aanzienlijk verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-09 07:23
Vandaag de zwarte X10 gespot in de Mediamarkt Amsterdam Arena, lag gewoon in de vitrine. Ik had niet verwacht dat het zo snel al in de winkel zou liggen (ik dacht aan april, op z'n vroegst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ted_W schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 18:59:
Vandaag de zwarte X10 gespot in de Mediamarkt Amsterdam Arena, lag gewoon in de vitrine. Ik had niet verwacht dat het zo snel al in de winkel zou liggen (ik dacht aan april, op z'n vroegst).
Zondag even snel een blik erop werpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Zal wel een dummy zijn :)
Zo niet dan hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-09 07:23
Vonkie schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 19:51:
Zal wel een dummy zijn :)
Zo niet dan hoor ik het graag!
Zou inderdaad ook nog kunnen, ik heb niet gevraagd of ik er mee mocht spelen. Misschien morgen weer even langs, ik werk er toch vlakbij :)

Al is het een dummy, je krijgt wel een veel beter idee van het toestel in het echt dan alleen van de foto's. Het toestel is dunner dan ik het had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren KPN abbo verlengt en daar zeiden ze dat ik hem rond 8 april in de bus kon verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul404
  • Laatst online: 07-09-2021
net bij belcompany in Brunssum week 14 de kpn simlocked en week 17 de simlock vrije verwacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriseh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:43
Ik zit te wachten tot hij in het "Abbonement verlengen" rijtje komt te staan bij Vodafone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cristallx
  • Laatst online: 23-04-2022
Juist smsje gehad van coolblue, "De Sony Xperia x10 is op voorraad" Voor meer info zie Smartphoneshop.be

Mvg.
Cristallx

Blijft ze eindelijk slapen , slaapt ze ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontier
  • Laatst online: 18-05 16:31
net een mail gehad van smartphoneshop.nl dat ie op voorraad is..
wel voor een flinke prijs (in comb. met abo)

vind t wel raar dat KPN dan pas vanaf 8 april gaat leveren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conradm
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-06-2024
Ook sms van PDAshop.nl is wel 40 eur duurder dan 2call.nl die 'm dus nog niet heeft. blijft wachten

[ Voor 1% gewijzigd door conradm op 30-03-2010 20:34 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twijfel wel heel erg. Vind het jammer dat die niet gratis is bij het abbo dat ik wil maar verder prima deal als ik nu zou bestellen.

Weet iemand misschien hoe snel prijzen dalen bij de x10 of dat er speciale acties komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_Edje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-07 19:25
Argh, mijn handen jeuken. Ik zag vorige week al een dummy bij de Dixons liggen en na de review van androidworld ben ik overtuigd. Ik heb echt zin om te bestellen maar ik vertrouw het niet.. zou het een stunt zijn ?

Op Smartphoneshop staat ook dat de Luster White op voorraad is, maar die was toch KPN only?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Bij Telfort lijkt die ook op voorraad te zijn:

X10 bij Telfort

De 'verwacht/reserveer' melding is verdwenen en er staat nu 'nieuw'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als telfort hem heeft dan zal KPN niet lang meer wachten met uitleveren dus de mijne kan ik in de loop van deze of volgende week verwachten :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2010 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend hebben we de versie met KPN simlock binnen gekregen, vanmiddag of anders morgen verwachten we de simlock vrije versie ook. Binnen nu en 2 dagen zal het toestel dus goed te krijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Bij Hi.nl lijkt de witte versie uit het assortiment te zijn verdwenen 8)7
Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:13:
Vanochtend hebben we de versie met KPN simlock binnen gekregen, vanmiddag of anders morgen verwachten we de simlock vrije versie ook. Binnen nu en 2 dagen zal het toestel dus goed te krijgen zijn.
Dat is goed nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk dat is HEEL goed nieuws inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Vin87 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:27:
Bij Hi.nl lijkt de witte versie uit het assortiment te zijn verdwenen 8)7

[...]

Dat is goed nieuws!
Ze schijnen hem de eerste maand exclusief voor zusterbedrijf MTV Mobile te willen houden...
Maar de Luster White krijgen jullie niet zonder KPN simlock voorlopig toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Rctworld schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:37:
[...]

Ze schijnen hem de eerste maand exclusief voor zusterbedrijf MTV Mobile te willen houden...
Vreemd dat ze hem eerder wel aanboden bij Hi.nl , ik heb het volgende zelfs in voor inschrijving staan:

Hi Online 25 1 jaar
Eindeloos online
SonyEricsson Xperia X10 (wit)

Nu maar hopen dat ze hem wel gewoon de 8ste leveren .. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rctworld schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:37:

Maar de Luster White krijgen jullie niet zonder KPN simlock voorlopig toch?
Dat is inderdaad niet de verwachting. We verwachten de simlock versie overigens helemaal niet in het wit, zoals je zelf al zei, die willen ze waarschijnlijk exclusief voor MTV Mobile houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamoah
2call heeft 3 weken vertraging !! (gebeld)

[ Voor 19% gewijzigd door bamoah op 31-03-2010 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conradm
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-06-2024
bamoah schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 12:30:
2call heeft 3 weken vertraging !! (gebeld)
SHIT, weet iemand of ik m'n contractverlenging ongedaan kan maken en bij een ander kan bestellen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamoah
conradm schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 12:42:
[...]

SHIT, weet iemand of ik m'n contractverlenging ongedaan kan maken en bij een ander kan bestellen ??
Hahah ook mijn eerste gedachtes, maar ik denk dat dit niet mogelijk is helaas. Vorig week zeiden ze nog eind maart (30 of 31-03) Nu is het 3 weken eind april. Dat's wat ze me over de telefoon vertelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz

Fitz

Vincent! We happy?

Ole! mijn Hi status op de Hi website:

Hi Online 20 1 jaar
Eindeloos online
SonyEricsson Xperia X10 (zwart)
Status:

Laatste update: 31/03/2010

Order wordt gepickt in magazijn

edit: en er staat zelfs al een track and trace nummer bij :o

Zou de paashaas dan morgen al langskomen? :D

[ Voor 23% gewijzigd door Fitz op 31-03-2010 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een half uurtje terug ben ik opgebeld door Hi! Mijn via de webshop bestelde X10 wordt morgen tussen 16:15 en 20:45 bezorgd. Zojuist ook bevestigd gekregen per mail en SMS.

Kan niet wachten... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind t-mobile erg duur vergeleken met hi. Verschil van 100 euro in de toestelprijs...

Weet iemand wat de mogelijkheden zijn om onder je contract uit te komen als je nog maar 3 maanden te gaan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjilp
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Tsjilp

RS[I]ds

Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 13:11:
Vind t-mobile erg duur vergeleken met hi. Verschil van 100 euro in de toestelprijs...

Weet iemand wat de mogelijkheden zijn om onder je contract uit te komen als je nog maar 3 maanden te gaan hebt?
Bel ff met t-mobile, scheelt je zo 150euro tov de prijzen op internet...

Raar... Is zo gek nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz

Fitz

Vincent! We happy?

Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 13:11:

Het resterende abonnementsgeld afbetalen, als je bijv. 30 euro per maand betaald, zal je dan 90euro aan T-mobile kunnen betalen. Maargoed, dan is die 100 euro alweer bijna teniet gedaan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fitz schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 13:18:
[...]

Het resterende abonnementsgeld afbetalen, als je bijv. 30 euro per maand betaald, zal je dan 90euro aan T-mobile kunnen betalen. Maargoed, dan is die 100 euro alweer bijna teniet gedaan.....
Ja ik heb abbo van 30 per maand maar daar zit 10euro voor sms maximaal in. Verder weet ik niet zeker of ik via t-mobile wil bestellen... Heb geen zin in t-mobile troep op mijn mobiel.

Maar mocht je hem afkopen? Dan is nummerbehoud ook nog mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:35

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 13:22:
[...]

Ja ik heb abbo van 30 per maand maar daar zit 10euro voor sms maximaal in. Verder weet ik niet zeker of ik via t-mobile wil bestellen... Heb geen zin in t-mobile troep op mijn mobiel.

Wees maar niet bang voor 'T-Mobile troep' op de X10. Het enige is dat je browsericoontje heel klein wnw bij het aardbolletje heeft staan, that's all.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz

Fitz

Vincent! We happy?

Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 13:22:
[...]

Dat kan je het beste vragen aan de klantenservice, maar volgens mij gaat het als volgt:

Je sluit een nieuw abo af bij bijv. Hi en geeft aan dat je nummerbehoud wilt. Je krijgt een simkaart met tijdelijk nummer en zodra T-mobile jou oude nummer vrijgegeven heeft kan Hi dat nummer porten naar je nieuwe sim-kaart. Dat vrijgegeven gebeurt zodra je je abonnement stop heb gezet en in zijn geheel hebt afbetaald. T-mobile moet echter wel aan Hi doorgeven dat het nummer vrij is. (daar schijnt het nog wel eens verkeerd te gaan bij T-mobile).

Maargoed, je kan het beste eerst even bellen met T-mobile.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ook een telefoontje gehad van de transporteur van Hi. De X10 lag voor ze en ze wilden hem morgen afleveren. Heb in de winkel nu de zwarte en witte gezien (Hi Breda) en hoewel ik de witte besteld had, is de zwarte een stuk fijner vind ik.

De achterkant van de zwarte is mat (soort anti slip) waardoor hij veel vaster in de hand ligt als de (gladde glanzende) witte versie. Heb dus mijn order geannuleerd en opnieuw besteld als zwarte uitvoering. De witte was trouwens volgende de telefoniste ook niet meer te bestellen bij Hi op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamoah
Inmiddels toch op voorraad bij 2cal net mail gehad !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontier
bij mij staat er nu Order Verzonden op Hi.. alleen geen track & trace nr.

kan zijn dat ie t pand nog niet verlaten had en niet in gescand natuurlijk..misschien later vandaag alsnog ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericq
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-08 09:46
Ik heb net een mail van 2call gehad dat mijn toestel is verzonden. Dat word dit hele weekend dus spelen met me nieuwe toestelletje!

Je hoeft je abbonement trouwens niet af te komen. Ik ben vorig jaar van t-mobile naar vodafone over gegaan en had toen nog een opzegtermijn van drie maanden (tegenwoordig een maand). Toen bij mijn telecom dealer de bestelling heb gedaan heeft deze mij direct de telefoon en nieuwe simkaart toe gestuurd. Het toestel kon ik direct met t-mobile gebruiken omdat deze simlock vrij was. Drie maanden later kon ik mijn vodafone kaart er in doen. Tijdens deze porteer dag ben ik van 10 to 3 onbereikbaar geweest.

Als je bij vodafone zit kun je 6 maanden voor het aflopen van je abonnement al een nieuw toestel aanvragen en je abonnement verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 16:43
Postbode stond net aan de deur! ik heb 'm binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 22-09 19:26
Lucky0wn schreef op donderdag 01 april 2010 @ 11:18:
Postbode stond net aan de deur! ik heb 'm binnen!
is geen 1 april grap hoop ik? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is ie van Hi? Zit er een simlock op of is het Hi/kpn branded software etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@frontier

had je een zwarte of witte besteld?

ik had namelijk een witte besteld en gistermiddag stond er bij mij ook 'order verzonden' en vandaag staat er ineens, geen bestelling gevonden.. heel vreemd. Er stond ook eerst 8 april voor zowel de witte als zwarte versie op de hi site. Bij de zwarte staat nu 2-5 dagen en op mtvmobile.nl staat bij zowel de witte als zwarte binnen 24 uur verzonden..

Dus de vraag is wanneer kan ik mijn witte van de hi-site nu eigenlijk verwachtten, vandaag of morgen of pas 8 april?

en ohja dinsdag kreeg ik een mailtje van hi dat de bestelling vertraagd was, en ik zou een mail en sms krijgen als hij weer leverbaar zou zijn. Maar ook tot dusver niets gekregen, wel vreemd dat er dan wel 'order verzonden' stond.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2010 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
postbode stond bij mij vandaag ook aan de deur.
maar ik was op me werk.
Morgen komen ze weer. Jammer, had er graag nu mee willen spelen...

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krish90
  • Laatst online: 00:38
Ik heb de mijne 2 dagen geleden ontvangen van smartphoneshop. Ik had de zwarte besteld omdat de witte schijnbaar een simlock zou hebben, nu zie ik op de website dat ze de witte i.c.m. een vodafone abbo leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm nou werkt het wel weer er staat nu:

in sortering
01.04.2010:
Parcel still in sorting process; delivery delayed by 1 day

hopen dat die dan morgen of overmogen wordt bezorgd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 15:30:
@frontier

had je een zwarte of witte besteld?

ik had namelijk een witte besteld en gistermiddag stond er bij mij ook 'order verzonden' en vandaag staat er ineens, geen bestelling gevonden.. heel vreemd. Er stond ook eerst 8 april voor zowel de witte als zwarte versie op de hi site. Bij de zwarte staat nu 2-5 dagen en op mtvmobile.nl staat bij zowel de witte als zwarte binnen 24 uur verzonden..

Dus de vraag is wanneer kan ik mijn witte van de hi-site nu eigenlijk verwachtten, vandaag of morgen of pas 8 april?

en ohja dinsdag kreeg ik een mailtje van hi dat de bestelling vertraagd was, en ik zou een mail en sms krijgen als hij weer leverbaar zou zijn. Maar ook tot dusver niets gekregen, wel vreemd dat er dan wel 'order verzonden' stond.
Om even in te haken:

4/3/2010 bij Hi een witte X10 besteld (verlenging).
31/3/2010 order verzonden
1/4/2010 postbode aan de deur

Helaas zit ik in het buitenland. Kan niet wachten om volgende week dinsdag weer in Nederland te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

iemand die de x10 i.c.m een vodafone abbo heeft besteld en iets weet van de verwachtte levertijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontier
ik had idd een witte besteld..
vandaag postbode aan de deur..op de site van Hi stond dat ik kon pinnen, maar dat bleek dus niet t geval :s
komt morgen terug.. maar je raad t al. niemand thuis morgen.

zaterdag dan waars. van t postkantoor maar halen en anders wordt t pas dinsdag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
hm, ik heb 2 jaar telfort die tot Juni loop, hopelijk dat ze dan een leuke verlengactie hebben ofzo, wil hem best wel maar denk niet dat ik hem nu al kan nemen met verlenging omdat ik nog 2/3 maanden te gaan heb :P

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@frontier,

moet je hem zelf aannemen of mag een familielid ook betalen en hem aannemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tiduz schreef op donderdag 01 april 2010 @ 19:33:
hm, ik heb 2 jaar telfort die tot Juni loop, hopelijk dat ze dan een leuke verlengactie hebben ofzo, wil hem best wel maar denk niet dat ik hem nu al kan nemen met verlenging omdat ik nog 2/3 maanden te gaan heb :P
Ik weet niet hoe het bij Telfort zit, maar bij Vodafone mag je 6 maanden van te voren verlengen. Kan me niet voorstellen dat je bij Telfort niet 2/3 maanden van te voren mag verlengen. Anders bel je toch even? Of je kapt met Telfort, betaal je 2/3 maanden abbo geld en neem je ergens anders een abbo met een gratis telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camembert1633
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:33
Het is toch mogelijk om aan te geven wanneer je het nieuwe abonnement in wil laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:40

The Legend

*Plop*

Bij Vodafone kun je 'pas' 4 maanden van te voren verlengen, geen 6.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem net besteld bij KPN met verlenging van een jaar... ik moet eerlijk zeggen, de prijs viel me echt reuze mee... 260 + surf & mail (40,50 per maand) toestel prijs 19,95....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekie67
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
The Legend schreef op donderdag 01 april 2010 @ 22:10:
Bij Vodafone kun je 'pas' 4 maanden van te voren verlengen, geen 6.
Nee hoor, 't is wel 6 maanden vantevoren. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator

WasMachinator

I'll be back! =)

ik heb de x10 8 maart bij een abbo genomen op de site van vodafone zelf, weet iemand nog of dat te annuleren valt, voordat iemand zegt bel de helpdesk. dat gaat moeilijk zit atm @ school.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demandela
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-07-2019
Ik ben zojuist bij de vodafone store en belcompany in Arnhem geweest. Bij vodafone hadden ze hem nog niet binnen en bij belcompany alleen maar de gesimlockte van kpn (of hi).

zo maar eens bellen naar vodafone en gsmweb misschien dat ze daar meer kunnen vertellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFreak
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-09 16:15

McFreak

McFraGG de gekste !!

Vodafone geeft te kennen dat deze half april binnenkomt en leverbaar is
Ze kunnen deze iig nog niet aanklikken in hun verkoopschermpje

McFraGG de gekste !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
McFreak schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 11:23:
Vodafone geeft te kennen dat deze half april binnenkomt en leverbaar is
Ze kunnen deze iig nog niet aanklikken in hun verkoopschermpje
Hij komt 6 april binnen bij Vodafone :)

Heb hem zelf alsnog maar besteld bij smartphoneshop.nl, ook met Vodafone, met een beetje geluk is het nummer behoud vandaag akkoord en dan kan ik hem nog morgen laten bezorgen! (daar hebben we wel 10 euro extra voor over ;) )
WasMachinator schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 09:28:
ik heb de x10 8 maart bij een abbo genomen op de site van vodafone zelf, weet iemand nog of dat te annuleren valt, voordat iemand zegt bel de helpdesk. dat gaat moeilijk zit atm @ school.
Gisteren zelf ook gecancelt bij Vodafone, was binnen 2 minuten geregeld via het telefoonnummer waar je ook je status op kan vragen, even later kreeg ik ook een bevestigingsmailtje ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Rctworld op 02-04-2010 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

niekie67 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 23:25:
[...]

Nee hoor, 't is wel 6 maanden vantevoren. :Y
Niet via de website iig :?
Loopt jouw Vodafone abonnement binnenkort af? Je kunt je abonnement verlengen vanaf 4 maanden voor het einde van je contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericq
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-08 09:46
The Legend schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 12:19:
[...]

[...]
Gewoon even aardig vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Alleen telefonisch dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 12:19:
[...]
[...]
Ik heb een mailtje van Vodafone:
Heeft u interesse in een nieuw toestel, gratis of met hoge korting, of een Sim Only abonnement, dan doen mijn collega's u graag een aantrekkelijk aanbod op basis van uw belgedrag en uw persoonlijke wensen.

Dat kan al 6 maanden voor uw contract afloopt.
Hiervoor kunt u vrijblijvend contact opnemen met onze Klantenservice via nummer 1200, optie abonnement verlengen.

Ook kunt u vanaf 4 maanden voor de einddatum terecht bij een van onze Vodafone verkoopwinkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator

WasMachinator

I'll be back! =)

de x10 staat nu ook op gsmweb en het viel me op dat die veel goedkoper is bij vodafone als toen ik hem had besteld op de vodafone site zelf :X. dus morgen mijn bestelling annuleren en nog een keer nadenken:p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit soort vragen horen hier niet thuis. Lees de topicstart.

[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 03-04-2010 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balen, een vriend van mij heeft 2 abbo's en gisteren bij KPN er twee gekregen. Mocht ik er één van gebruiken tot ik die van mij had! Ik dus helemaal blij en snel naar huis, mijn kaartje er in gedaan. Is hij gesimlocked. Hoe kan ik deze, legaal of anders iets minder, dat ding unlocken? Ik heb al 15 jaar een gsm maar nog nooit met simlock te maken gehad. We hebben hier vlakbij wel zo'n dubieus winkeltje die op de ramen heeft staan, dat ze dat doen. Maar kan dat ook met zo'n nieuw toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheleind
  • Laatst online: 11-05-2011
WasMachinator schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 23:44:
de x10 staat nu ook op gsmweb en het viel me op dat die veel goedkoper is bij vodafone als toen ik hem had besteld op de vodafone site zelf :X. dus morgen mijn bestelling annuleren en nog een keer nadenken:p.
Bovendien heeft GSMweb 'm op voorraad en levert Vodafone pas vanaf half april! Ik zat in hetzelfde schuitje en annuleren was geen enkel probleem, even bellen en het was geregeld.
Nu besteld bij GSMweb en ik zou 'm dinsdag of woensdag moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Verwijderd schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 09:37:
Balen, een vriend van mij heeft 2 abbo's en gisteren bij KPN er twee gekregen. Mocht ik er één van gebruiken tot ik die van mij had! Ik dus helemaal blij en snel naar huis, mijn kaartje er in gedaan. Is hij gesimlocked. Hoe kan ik deze, legaal of anders iets minder, dat ding unlocken? Ik heb al 15 jaar een gsm maar nog nooit met simlock te maken gehad. We hebben hier vlakbij wel zo'n dubieus winkeltje die op de ramen heeft staan, dat ze dat doen. Maar kan dat ook met zo'n nieuw toestel?
Sowieso betwijfel ik inderdaad of zo'n winkeltje nu al de X10 kan unlocken aangezien hij voor hun natuurlijk nog totaal onbekend is, zeker omdat KPN de enige is die hem sim-lockt. Het zal ongetwijfeld alleen een soft-lock zijn maar het lijkt me toch niet echt heel sociaal tegenover je vriend om dan die gloednieuwe telefoon naar zo'n winkeltje te brengen en hun er wat mee aan te laten kloten...

Smartphoneshop is trouwens lekker vaag bezig, Vodafone heeft tegen mij zelf al lang aangegeven dat alles akkoord is met nummberhoud etc wat betreft Vodafone zelf en bij Smartphoneshop kunnen ze niks doen omdat hun systeem aangeeft van niet. Had ik net zo goed gewoon op Vodafone kunnen wachten, die krijgen hem ook de 6e binnen :O (en afhalen in de winkel schijnt ook nogal moeilijk te zijn als je via internet besteld hebt... )

[ Voor 3% gewijzigd door Rctworld op 03-04-2010 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
misschien een domme vraag, maar als ik een 15eu pm abbo verleng (nog 4 maanden tegaan sinds vandaag dus het kan) naar 30pm met een nieuw toestel, betaal ik dan 4 maanden dubbel? (15 van oude + 30 van nieuwe) ?

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:51

BPP

De X10 is bij 2call Vodafone 200,- B+S+W voor 24,50 p.m en 31,-
Bij GSMWEB is dat zelfde abo 29,50 p.m en gratis?
En op de Vodafone website een B+S+W 200 34,50 p.m

Wie zit er nou verkeerd?

Edit: laat maar, het is een aanbieding voor de 1e 12 maanden.

[ Voor 33% gewijzigd door BPP op 03-04-2010 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheleind
  • Laatst online: 11-05-2011
Tiduz schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 16:19:
misschien een domme vraag, maar als ik een 15eu pm abbo verleng (nog 4 maanden tegaan sinds vandaag dus het kan) naar 30pm met een nieuw toestel, betaal ik dan 4 maanden dubbel? (15 van oude + 30 van nieuwe) ?
Nee, je betaalt niet dubbel. Je blijft bellen met je huidige abonnement tot de officiele einddatum vanaf dat moment gaat je nieuwe abo in. Het toestel krijg je wel direct.

[ Voor 7% gewijzigd door micheleind op 03-04-2010 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
micheleind schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 19:49:
[...]

Nee, je betaalt niet dubbel. Je blijft bellen met je huidige abonnement tot de officiele einddatum vanaf dat moment gaat je nieuwe abo in. Het toestel krijg je wel direct.
bedankt, meteen de knoop doorgehakt en besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfjerolfje
  • Laatst online: 05-02-2023
iemand ervaring met belnu.nl?? heb em daar bestelt met telfort abonement...
Pagina: 1 2 3 4 Laatste