Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheleind
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-05-2011
Demandela schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:13:
[...]

scheelt dat ik op dit moment al bij vodafone zit, dus mijn nummer hoeft niet vrijgegeven te worden. stiekem hoop ik er nog op...

hou mijn inbox goed in de gaten! haha...
Krijg net een berichtje van GSMweb: hij is verstuurd!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-01-2024
atomic14 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 08:45:
Bij T-mobile hebben ze hem wel, Ik krijg hem vandaag geleverd
Klopt, bij de T-mobile winkels is de X10 gewoon op voorraad, in Leiden hadden ze er een stuk of tien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-05 15:10
Ik heb eergisteren mijn moeders contract verlengt bij Hi,met het volgende resultaat:

2 jarig Hi 15 (geen eindeloos online)
Xperia X10 voor 40 euro extra
Geen slechte deal dacht ik zo :). Mijn moeder wou een simpel toestelletje, dus zij krijgt mijn N82 :)
Ik had hem binnen 2 dagen thuis (telefonisch besteld bij Hi)

Edit: Nederlandse versie (dus met Hyves integratie, w00t).

[ Voor 8% gewijzigd door Knul op 10-04-2010 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demandela
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-07-2019
micheleind schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 19:07:
[...]

Krijg net een berichtje van GSMweb: hij is verstuurd!!!
laat even weten of je NL versie of DE (of iets anders) krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-05 15:06

Steeffoon

Smartphone-nerd

ik heb hem 31 mrt besteld in het zwart, bij Smartphonestunts.
met een 2-jarig T-Mobile Relax25 abonnement met internetbundel.
Ik heb het helemaal gehad met Vodafone, dus ben dan eindelijk van 't gezeur van Vodafone af.
Alleen omdat ik volgens Smartphonestunts recht heb op de actie die tot die datum gold, moesten ze die aanvragen handmatig doorgeven aan T-Mobile. Ik heb het toestel daarom nog steeds niet, omdat ik met nummerbehoud zit.

En....
Ik hoorde van Smartphonestunts dat ze de X10 toestellen uit heel Europa halen,
en alleen de NL toestellen beschikken over de Hyves integratie in Timescape.
Dus geïmporteerde Duitse of Belgische of wat dan ook wel land toestellen, die beschikken daar niet over.
De man aan de telefoon die zei wel dat ik dan een NL kon krijgen, maar waarom kijken ze dan niet gelijk voor een NL- versie. Want ik ben nogal Hyves verslaafd :P
Maarja, nou maar hopen dat T-Mobile en Vodafone even doorwerken.... :-)

Gelukkig mocht ik hem al wel reviewen voor GSM Helpdesk.nl en daarom ben ik nog niet X10-vrij...
maar ik had verwacht hem nou wel binnen te hebben....
maar helaas...

Meer mensen ervaringen met Smartphonestunts m.b.t de X10?

GR Stefan

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

Vrijdag had ik verlengd en zou bericht krijgen om afspraak te maken voor levering. Niks gehoord nog :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hangloose30
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02 23:35
Ik heb donderdag verlengd bij T-mobile en ook nog niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274462

Yeah, net verlengd.... duurt zo'n 5 werkdagen.... en ongeduldig dat ik ben :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-05 20:40
Binnenkort weg bij T-mobile, eindelijk weer naar Vodafone. Maar ik heb nog wel een X10 gehaald bij de T-mobile winkel. Wilden ze eerst niet verkopen, maar omdat ik T-mobile klant was gingen ze overstag. €451, niet slecht.

Succes met de overstap naar T-mobile trouwens, bij mij duurde dat destijds 7 maanden dus daar ga ik nooit meer heen.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had bij T-mobile besteld op 31 maart, kreeg vrijdag 2 april e-mail over bezorg afspraak.
Dit kon gemaakt worden op de eerst volgende werkdag.
Dus 6 april.

Kreeg op 3 april al door tussen welke tijdstip ik het kon verwachten.
6 april 10:10 - 13:10

Net voor 13:00 kreeg ik het geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheleind
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-05-2011
Demandela schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 16:12:
[...]

laat even weten of je NL versie of DE (of iets anders) krijgt...
Duitse versie.....meteen gemaild maar goed, timescape is toch niet aan mij besteed.
Wel 'n lekker toestelletje hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

Krijg hem morgen binnen. :) Hoop zonder t-mobile logo's erop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zit geen t-mobile logo op het toestel.

Wel vervelende ervan is dat ik het toestel nog niet binnen had de prijs met 50 euro gedaald was voor
de verlenging van 1 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hangloose30
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02 23:35
Ik krijg hem morgen ook binnen,ik heb verlengd 1 jaar relax 35 + w&w plus.
Moet morgen bij aflevering 99euro betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 354310

Ik heb 1,5 maand geleden in de winkel een abo genomen met daarbij de opmerking dat ik de Sony Ericsson Xperia X10 wil, dus daarop wacht.
Nu is 'ie al wel verkrijgbaar bij de telefonische verkoopdienst, maar de winkel zegt nog niet te weten wanneer zij 'm binnenkrijgen vanuit het distributiecentrum! En volgens de telefonische klantenservice kan ik de telefoon niet via de telefonische verkoopdienst krijgen als het abonnement in de winkel aangeschaft is.

Iemand dus nieuws over de Xperia X10 in de Vodafone winkels??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerManiak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-04 23:00
Anoniem: 354310 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:45:
Ik heb 1,5 maand geleden in de winkel een abo genomen met daarbij de opmerking dat ik de Sony Ericsson Xperia X10 wil, dus daarop wacht.
Nu is 'ie al wel verkrijgbaar bij de telefonische verkoopdienst, maar de winkel zegt nog niet te weten wanneer zij 'm binnenkrijgen vanuit het distributiecentrum! En volgens de telefonische klantenservice kan ik de telefoon niet via de telefonische verkoopdienst krijgen als het abonnement in de winkel aangeschaft is.

Iemand dus nieuws over de Xperia X10 in de Vodafone winkels??
Ik heb wel iets te melden over de X10 bij Vodafone (online dan), maar echt goed nieuws is het niet...
Afgelopen maandag heb ik gemaild naar de klantenservice, dit was het antwoord:
Antwoord op uw e-mail
Geachte mevrouw/meneer, Zou u mij een indicatie kunnen geven van de precieze ...

13-04-2010 Ons antwoord
Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

De Sony Xperia 10 is vanaf gisteren bij ons bestelbaar. Het toestel is erg populair en is daarom wellicht snel tijdelijk uitverkocht. Ik kan u daarom geen exacte levertijd aangeven.

In principe als u besteld heeft u het toestel binnen enkele werkdagen in huis.

Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

Vodafone Klantenservice

12-04-2010 Uw vraag
Geachte mevrouw/meneer,

Zou u mij een indicatie kunnen geven van de precieze levertijd van de Sony Ericsson Xperia X10?
Op de website van Vodafone heeft deze telefoon nog status "coming soon", met een verwachte leverdatum half april. Betekent dit dat deze telefoon ergens deze week uitgeleverd zou kunnen worden, of is dit nog (steeds) onbekend?

Bij voorbaat dank voor uw antwoord,

Met vriendelijke groeten,
Dennis van der Pluijm
Gisteravond de knoop doorgehakt, en besteld, al stond er nog steeds "Coming Soon" en "verwachte levering medio april" op de Vodafone site.
Helaas is de status van mijn bestelling:
Orderstatus:Tijdelijk niet op voorraad. Zodra op voorraad wordt de order in behandeling genomen.

Laatst gewijzigd: 14-04-2010 00:00:00
Daarnaast heb ik ook nummerbehoud (van T-Mobile) aangevraagd, dus heel vlot zal het wel niet lopen...

[ Voor 0% gewijzigd door zeef op 31-07-2010 18:13 ]

Life's a Game, and I like to play...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickyboy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-08-2022

Rickyboy

A.K.A. Lounger

Vandaag binnengelopen bij T for Telecom, daar hebben ze hem op voorraad i.c.m. Hi of KPN.
Eventjes gebabbeld en daarna doorgelopen naar de KPN winkel, ook hier hadden ze hem.
Na wat babbelen kon ik hem uiteindelijk meenemen.
Ik ga van Vodafone naar KPN met nummerbehoud.
Heb het abo gekozen waarbij het toestel 60 Euro is (155) en kreeg daar 30 Euro korting op.
Als het goed is is het toestel simlock vrij zodat ik mijn Vodafone kaartje er nog in kan gebruiken tot eind van deze maand. :)

Ik heb hem nog niet aangezet, maar er zit een nederlandse info-kaart bij met dingen over internet en Hyves, dat zal dus wel gewoon werken.

EDIT Excuses, het ziet er naar uit dat het toestel WEL een simlock heeft, terwijl de verkoopster helemaal op de doos moest zoeken en eindelijk tot de conclusie kwam dat hij simlock-vrij is. :(

[ Voor 25% gewijzigd door Rickyboy op 14-04-2010 21:18 ]

Steam | R★ (PC & X360) | R★ (PC Alt.) | GTA V Tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Rickyboy schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:51:
Vandaag binnengelopen bij T for Telecom, daar hebben ze hem op voorraad i.c.m. Hi of KPN.
Eventjes gebabbeld en daarna doorgelopen naar de KPN winkel, ook hier hadden ze hem.
Na wat babbelen kon ik hem uiteindelijk meenemen.
Ik ga van Vodafone naar KPN met nummerbehoud.
Heb het abo gekozen waarbij het toestel 60 Euro is (155) en kreeg daar 30 Euro korting op.
Als het goed is is het toestel simlock vrij zodat ik mijn Vodafone kaartje er nog in kan gebruiken tot eind van deze maand. :)

Ik heb hem nog niet aangezet, maar er zit een nederlandse info-kaart bij met dingen over internet en Hyves, dat zal dus wel gewoon werken.

EDIT Excuses, het ziet er naar uit dat het toestel WEL een simlock heeft, terwijl de verkoopster helemaal op de doos moest zoeken en eindelijk tot de conclusie kwam dat hij simlock-vrij is. :(
Dat soort dingen staan nooit op de doos! Of een toestel simlock-vrij is kan je alleen zien door te testen! Als je morgen terug gaat naar de winkel kan je waarschijnlijk gewoon nog onder het abonnement uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-05 20:52
Klopt, de KPN heeft eigen xperia's X10. Die zijn inderdaad kpn simlock.

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net weer gebeld met de winkel...
Ze zeggen nog steeds dat ze niet weten wanneer 'ie binnenkomt, en dat het eventueel zelfs mogelijk is dat 'ie helemaal niet in de winkels verkocht gaat worden!!

Nou, daar ben ik mooi klaar mee.

Bij de telefonische verkoopdienst ligt 'ie dus wel, maar die kan ik niet krijgen omdat dat "een volledig andere administratie is".

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickyboy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-08-2022

Rickyboy

A.K.A. Lounger

Vin87 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 21:25:
[...]

Dat soort dingen staan nooit op de doos! Of een toestel simlock-vrij is kan je alleen zien door te testen! Als je morgen terug gaat naar de winkel kan je waarschijnlijk gewoon nog onder het abonnement uit.
Nou volgens de twee verkopers in de winkel wel!
Dus ik vraag nog van, "Ow dan kan ik er nu nog Vodafone in gebruiken totdat het om is gezet naar KPN?"
"Jazeker!" zegt ze....

Maar goed, ik ga er niet van uit dat ze zo makkelijk doen en even een 2 jarig contract terugdraaien en de telefoon terugnemen, of in een ander geval, mij de unlock-code geven...

Steam | R★ (PC & X360) | R★ (PC Alt.) | GTA V Tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFreak
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-05 23:24

McFreak

McFraGG de gekste !!

vodafone nog steeds niet leverbaar in tegenstelling tot eerder genoemde datum van 15 april
datum op voorraad wordt nu 19 april

bestellen kan al wel

McFraGG de gekste !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriseh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:02
Nou mensen, ook ik heb dan eindelijk vandaag de Xperia X10 besteld (Telefonisch):

Vodafone 200 (BEL + SMS + WEB) Verlenging 2 jaar

Korting:

Gratis toestel,
Eerste 6 maanden 50% korting daarna standaard abonnementskosten.

Rekensom:
Totale kosten abonnement met verlenging 2 jaar (eerste 6 maanden 50% korting) = €724,5
Totale kosten abonnement zonder verlenging a.k.a. nieuwe klant (Vodafone website; eerste 12 maanden €24,50 i.p.v. €34,50) = €708,-

Conclusie:,

Toestel is niet gratis, betaal er nog steeds:
€724,50
€708,00 -
---------------
€ 16,50 voor :P

Ohja, op de vraag of hij "gebrand" zou worden wist de medewerker mij te vertellen dat er wel "ergens" een Vodafone sticker op zou moeten komen, maar ze kon nog van alles niets in het systeem zien. Op de vraag of hij vernaggelt zou worden door Vodafone software werd geantwoord; dit valt wel mee bij nieuwe toestellen, dit is meestal alleen een sticker.

Beetje vaag dus allemaal, maar heb nou lang genoeg gewacht, om die paar tientjes ergens anders goedkoper te krijgen en dan vervolgens allemaal administratieve rompslomp te krijgen heb ik ook niet zo'n trek in. Wil dat brute toestel nu gewoon in huis hebben :9~ (hij was nog niet binnen volgens hun)

///EDIT

Ik vergat de "Eenmalige aansluitkosten € 24,50", bij nieuwe klanten. Dus ik ben ff keihard gematst voor 8 euro! 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Kriseh op 15-04-2010 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

McFreak schreef op donderdag 15 april 2010 @ 14:23:
vodafone nog steeds niet leverbaar in tegenstelling tot eerder genoemde datum van 15 april
datum op voorraad wordt nu 19 april

bestellen kan al wel
Heb je het nu over de winkels of de telefonische verkoop???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFreak

McFreak

McFraGG de gekste !!

Anoniem: 354310 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:28:
[...]

Heb je het nu over de winkels of de telefonische verkoop???
telefonische verkoop via vodafone abonnement verlenging ..

McFraGG de gekste !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerManiak
Update van mijn bestelling in de Vodafone Online Shop:
Geachte,

U heeft op 13-04-2010 een abonnement of prepiad-pakket besteld in de Vodafone Online winkel. Bij deze bestelling hoort het volgende ordernummer: xxxxxxxx. Hartelijk dank hiervoor.

De levering van uw bestelling is helaas vertraagd omdat het toestel door onvoorziene omstandigheden tijdelijk niet leverbaar is. We stellen u zo snel mogelijk op de hoogte van de verwachte leverdatum. Onze excuses voor dit ongemak.

350528542 accept

Heeft u nog vragen? In de Help van de Online winkel vindt u het antwoord op specifieke vragen over een bestelling. Voor algemene vragen over Vodafone producten of diensten verwijzen we u naar www.vodafone.nl .

Met vriendelijke groet,

Vodafone Online winkel
Balen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Rickyboy schreef op donderdag 15 april 2010 @ 12:53:
[...]

Nou volgens de twee verkopers in de winkel wel!
Dus ik vraag nog van, "Ow dan kan ik er nu nog Vodafone in gebruiken totdat het om is gezet naar KPN?"
"Jazeker!" zegt ze....

Maar goed, ik ga er niet van uit dat ze zo makkelijk doen en even een 2 jarig contract terugdraaien en de telefoon terugnemen, of in een ander geval, mij de unlock-code geven...
Ze moeten je in ieder geval tegemoet komen, nu kan je het nieuwe toestel niet gebruiken! Die unlock-code is vast wel los te peuteren in zo'n geval. "Nee heb je, ja kan je krijgen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ik heb vandaag een slecht bericht binnengekregen van Smartphonestunts,
dat T-Mobile mijn order heeft afgewezen. Waarom? Ik zou het niet weten, maar ben totaal niet blij met de manier waarop dit gaat.
Moet schriftelijk vragen om de reden, hoe belachelijk wil je het hebben.
Echt niet normaal....
Ik ga hem sowieso nog wel bestellen, maar wil wel het liefst naar T-Mobile....
K snap er geen bal van... :@:@:@:@:@

Gr Stefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Inmiddels heb ik hem bij T-Mobile zelf in de winkel gehaald, ben erg tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfjerolfje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-02-2023
w8 al drie weken op de witte, bij belnu.nl ze zeggen steeds, we verachten hem deze week :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fridiot
  • Laatst online: 18-04 16:08
Heeft iemand hem al via Vodafone binnengekregen? Vorige week is het Coming Soon label en de tekst Verwacht: half april van de productpagina verdwenen in de Online Winkel, maar mijn orderstatus is nog steeds hetzelfde. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriseh
fridiot schreef op maandag 19 april 2010 @ 17:44:
Heeft iemand hem al via Vodafone binnengekregen? Vorige week is het Coming Soon label en de tekst Verwacht: half april van de productpagina verdwenen in de Online Winkel, maar mijn orderstatus is nog steeds hetzelfde. :-(
Net even gebeld, hij komt 27/28 April pas binnen. Ik zit er ook op te wachten... Als je, je e-mail adres hebt doorgegeven word je via die weg op de hoogte gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerManiak
fridiot schreef op maandag 19 april 2010 @ 17:44:
Same here, al zag ik wel dat mijn orderstatus vannacht (20-4, 3:57) voor het laatst gewijzigd is, maar er staat nog steeds "Tijdelijk niet op voorraad"...
Kriseh schreef op maandag 19 april 2010 @ 18:59:
[...]

Net even gebeld, hij komt 27/28 April pas binnen. Ik zit er ook op te wachten... Als je, je e-mail adres hebt doorgegeven word je via die weg op de hoogte gehouden.
Hmm, da's dus nog een hele week wachten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFreak

McFreak

McFraGG de gekste !!

ik krijg ook 27 april te horen
wordt er een beetje moedeloos van, tis nu al voor de derde keer uitgesteld

McFraGG de gekste !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fridiot
Voor een telefoon die per 1 april uit is doet Vodafone er wel erg lang over. Misschien dat ze per vliegtuig moeten binnenkomen :+ Neh serieus, wat zou in hemelsnaam de reden zijn? Ik vind dat ik al lang genoeg gewacht heb op die telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFreak

McFreak

McFraGG de gekste !!

ze zullen de telefoon wel enorm branden ofzo, typisch vodafone om een zeer goede telefoon naar de verdoemenis te brengen

McFraGG de gekste !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerManiak
Na ja, op de hoogte worden gehouden door Vodafone, maakt het er ook niet veel duidelijker op: dit kreeg ik vandaag in mijn mailbox
Geachte ,

U heeft op 13-04-2010 bij de Vodafone Online Winkel een bestelling geplaatst met ordernummer xxxxxxxxx. Hartelijk dank hiervoor.

De levering van uw bestelling is vertraagd. Het toestel dat u heeft gekozen is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. Het is nog onbekend wanneer de nieuwe levering plaatsvindt. Zodra we de verwachte leverdatum weten, stellen we u zo snel mogelijk op de hoogte. Onze excuses voor dit ongemak.

Heeft u nog vragen? In de Help van de Online winkel vindt u het antwoord op specifieke vragen over een bestelling. Voor algemene vragen over Vodafone producten of diensten verwijzen we u naar www.vodafone.nl .

Met vriendelijke groet,

Vodafone Online winkel
Zo'n beetje hetzelfde mailtje als een week geleden, al staat er nu wel echt "nieuwe levering"...
Iemand toevallig al eens binnengelopen bij een Vodafone winkel? Liggen ze daar al wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fridiot
DerManiak schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:43:

[...]

Zo'n beetje hetzelfde mailtje als een week geleden, al staat er nu wel echt "nieuwe levering"...
Die identieke e-mail heb ik 19 maart ook al in mn inbox gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Nee,Vodafone heeft het toestel nog niet in de winkels liggen, en toen ik er zaterdag naar vroeg, konden ze me niks zeggen over de leverdatum, want die was volgens de medewerkers nog niet bekend .... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vers nieuws van Vodafone Klantenservice:
In de mij ter beschikking staande gegevens staat een verwachte datum van 4 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFreak

McFreak

McFraGG de gekste !!

pff. sta op bijna het punt om mijn bestelling te annuleren

McFraGG de gekste !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Dat lijkt me denk ik best een goede keuze,
want hij is elders al vollop verkrijgbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fridiot
stefanaudi schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 20:48:
Nee,Vodafone heeft het toestel nog niet in de winkels liggen, en toen ik er zaterdag naar vroeg, konden ze me niks zeggen over de leverdatum, want die was volgens de medewerkers nog niet bekend .... :S
Dat is mij vanochtend ook verteld aan de telefoon, de helpdesk van Vodafone Online Winkel kon nog geen datum noemen.
Daarna maar even een tweet gestuurd naar SonyEricssonNL, die mij het volgende wisten te melden:
De leveringen zijn onderweg. Ik verwacht dat vanaf dit weekend de X10 ook bij Vodafone verkrijgbaar is.
Omdat ik alleen bij Vodafone wil (vanwege FUP gedoe of slecht bereik van andere providers) en je via andere webshops het risico loopt dat je een geïmporteerd toestel krijgt, wacht ik het gewoon rustig af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerManiak
fridiot schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:05:

[...]

Omdat ik alleen bij Vodafone wil (vanwege FUP gedoe of slecht bereik van andere providers) en je via andere webshops het risico loopt dat je een geïmporteerd toestel krijgt, wacht ik het gewoon rustig af. :)
Same here... Dit weekend, of 4 mei zoals hierboven zelfs genoemd wordt, dat scheelt ook nog wel flink!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fridiot
DerManiak schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:42:
[...]

Same here... Dit weekend, of 4 mei zoals hierboven zelfs genoemd wordt, dat scheelt ook nog wel flink!
Als ze bij Vodafone binnen zijn moeten ze wellicht daar ook nog getest worden, eventueel extra apps erop geïnstalleerd worden, verbindingsinstellingen voorconfigureren, etcetera. Kan dus best zijn dat het alsnog 4 mei wordt..

Deze telefoon is in ieder geval de zwaarste beproeving van mijn geduld ooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb gisteren gebeld en inderdaad 27 april komen ze binnen en zullen ze ook verscheept worden! Ze worden niet eerst getest etc. Dat lijkt me ook dat dat allang gedaan is voordat men ze gaat verkopen.
Nog even geduld dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had toevallig ook een mailtje gestuurd, voordat ik had gebeld(zie bovenstaande posting) en daar kreeg ik van het weekend antwoord op. Daarin staat dat ze hem 4 mei pas leveren, i.t.t wat ze telefonisch dus doorgaven! Ik heb wel een nette tegemoetkoming gekregen omdat ik verkeerd geinformeerd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeErwin
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-04 14:57
Bij sony erricson is het ook gebruikelijk dat ze enkele maanden na de release van een telefoon 'm nog een keer naaprijzen met wat gratis extratjez (zo kwam ik ook m'n vorige 2 SE toestellen)
heeft iemand daar toevallig al iets over kunnen vinden? ik kan 27 juli m'n abbo verlengen en ga dan ook voor de X10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerManiak
Anoniem: 274462 schreef op maandag 26 april 2010 @ 10:04:
Ik had toevallig ook een mailtje gestuurd, voordat ik had gebeld(zie bovenstaande posting) en daar kreeg ik van het weekend antwoord op. Daarin staat dat ze hem 4 mei pas leveren, i.t.t wat ze telefonisch dus doorgaven! Ik heb wel een nette tegemoetkoming gekregen omdat ik verkeerd geinformeerd was.
Welk nummer bel jij eigenlijk? Ik heb een paar nummers die op de site staan geprobeerd, maar heb nog niemand aan de lijn kunnen krijgen (alleen keuze menu's, en uiteindelijk: "kijk op de website"), of had er na ruim 10 minuten in de wacht schoon genoeg van...

Ik ga ook eens bellen, want als het inderdaad pas 4 mei wordt, wacht ik tegen die tijd 3 weken op de telefoon die bij anderen gewoon leverbaar is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriseh
Als je vodafone klant bent; 1200

Keuze menu voor verlengen, Druk 2

Informatie over verlengen, Druk 1

Dan krijg je iemand aan de lijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerManiak
Kriseh schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:26:
Als je vodafone klant bent; 1200

Keuze menu voor verlengen, Druk 2

Informatie over verlengen, Druk 1

Dan krijg je iemand aan de lijn ;)
Ben (nog) geen Vodafone klant, maar heb zojuist 0800-7378423 gebeld. Er zit daar intern volgens mij iets niet helemaal goed, want deze mevrouw wist mij he-le-maal niks zinnigs te melden :?

Er is "niets bekend van de leverancier", maar "als het toestel bij andere leveranciers op voorraad is, kan het nooit lang meer duren"

En dat ie op de website van Vodafone gewoon te bestellen is (zonder melding dat ie niet op voorraad is of zo), betekent blijkbaar niet dat ie ook echt leverbaar is, "want dat is toch echt iets anders".

ARRG! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274462 schreef op maandag 26 april 2010 @ 10:04:
Over wat voor tegemoetkoming hebben we het dan?
Ik heb sinds 11 maart een abonnement, maar nog geen telefoon omdat ik op de Xperia wacht... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFreak

McFreak

McFraGG de gekste !!

telefonisch bericht dat vandaag de zending aankomt; deze dient nog wel uitgepakt te worden en klaar gemaakt te worden voor verzending etc. etc.; hierom is het mogelijk dat je deze pas volgende week maandag ontvangt ivm koninginnedag.
Mogelijk dus geen relaxte tel met koninginnedag op zak

McFraGG de gekste !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kijk dat klinkt beter! Toch vandaag en geen 4 mei? Misschien is die 4 mei om ze wat ruimte te geven omdat ze pas vandaag binnen komen....
Ik had inderdaad 1200 gebeld en dan optie 2 en dan 1(? over verlengen). Twee a drie weken geleden was dat en toen zeiden ze dus dat die op voorraad was en ik hem binnen 5 werkdagen zou krijgen. Nu krijg ik als tegemoetkoming, vanwege de verkeerde informatie en verwachtingen, een x bedrag gecrediteerd. Erg netjes van Vodafone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fridiot
Ze geven nogal verschillende reacties, zojuist dit per mail ontvangen:
Wij hebben helaas nog niets van onze leverancier vernomen over de levering van het toestel. Wij kunnen u hierdoor geen gegarandeerde datum geven.
Lijkt alsof ze een grabbelton hebben waar ze willekeurige levertijden uit trekken.
McFreak schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 10:37:
telefonisch bericht dat vandaag de zending aankomt;
Is dit vanuit de Vodafone winkels of de Vodafone Online Winkel? Kan nogal verschil maken namelijk, volgens mij hebben ze eigen voorraden.
Anoniem: 274462 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:43:
Nu krijg ik als tegemoetkoming, vanwege de verkeerde informatie en verwachtingen, een x bedrag gecrediteerd. Erg netjes van Vodafone!
Blijkbaar doen ze dat alleen bij bestaande klanten, want ik heb al zoveel datums gehoord!
Vraag me toch écht af waarom het alleen bij Vodafone nou zo lang moet duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat McFreak zegt, kan wel kloppen, dat hebben ze mij bij Vodafone, niet de winkel, ook vorige week verteld. Ik denk dat ze 4 mei aanhouden omdat met het versturen en de vrije dagen er tussen in, het wel langer kan duren voor je het hebt.
Ja, dat doen ze inderdaad alleen bij bestaande klanten en alleen volgens mij omdat ik mijn abbo had verlengd en ze me in eerste instantie daarbij ook dit nieuwe toestel hadden beloofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb vandaag 4 verschillende winkels gebeld en 4x met de klantenservice.

NIEMAND WEET WANNEER EN OF IE ÜBERHAUPT WEL IN DE WINKELS KOMT!

Zo ontzettend slecht van Vodafone!

Ik geef het dus op. Ga wel voor een HTC Desire die ik dan via Marktplaats omruil...

Edit: oja, hij was wel vanaf vandaag verkrijgbaar bij de telefonische verkoop...

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 354310 op 27-04-2010 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camembert1633
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:39
Je kan tegenwoordig 4 maanden van tevoren een nieuw abbo nemen. Dit betekent voor mij dat ik over 1 maand en 1 week een nieuwe kan afsluiten. Ik ga voor de X10 met vodafone bel+sms+web 200. Ik wil echt weg bij t-mobile...

Nu nog even geduld hebben:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Camembert1633 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 20:53:
Je kan tegenwoordig 4 maanden van tevoren een nieuw abbo nemen. Dit betekent voor mij dat ik over 1 maand en 1 week een nieuwe kan afsluiten. Ik ga voor de X10 met vodafone bel+sms+web 200. Ik wil echt weg bij t-mobile...

Nu nog even geduld hebben:)
6 maanden via Vodafone, 4 maanden via de Vodafone winkel! Heb ik namelijk ook gedaan, dus ik zeg: bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Laatst online: 07-05 22:14
*weg* dit past beter in het tech-topic

[ Voor 89% gewijzigd door pven op 02-05-2010 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriseh
28-04-2010 Vodafone

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw e-mail waarin u vraagt naar de status van uw bestelling.
Het toestel is inderdaad 27 april binnengekomen, nu worden alle toestellen vanuit Vodafone verzonden.

U ontvangt hier zo spoedig mogelijk bericht van.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treces
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-04 19:13
Ik kreeg dit bericht:

De levering van uw bestelling is helaas vertraagd omdat het toestel door onvoorziene omstandigheden tijdelijk niet leverbaar is.

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Mmmm... ben je lekker klaar mee...
kan je hem niet annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treces
Als ik Vodafone mag geloven dan komt ie dinsdag binnen.

Maar annuleren kan hier

[ Voor 64% gewijzigd door Treces op 02-05-2010 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriseh
Vodafone bestelling heb ik vandaag binnengekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFreak

McFreak

McFraGG de gekste !!

Kriseh schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:03:
Vodafone bestelling heb ik vandaag binnengekregen.
er is nog hoop dus :X (* op hout klopt doet)

JA! Binnen !!! _/-\o_ :9~ O+

[ Voor 9% gewijzigd door McFreak op 03-05-2010 14:02 ]

McFraGG de gekste !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fridiot
Vanochtend weer gebeld met Vodafone, kreeg wederom te horen "we hebben hier nog geen toestellen binnengekregen".
Die zin had ik inmiddels vaak genoeg gehoord, dus ik heb de order bij Vodafone geannuleerd, en heb em daarna bij de BelCompany gehaald (was nog goedkoper ook!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treces
Wachtend op morgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriseh
Vodafone heeft er zijn 360 service overheen gegooid, daarom kun je niet Sync'en met SE's Sync Software. Heb het even via een omweg met Google / Gmail moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor diegene die hem besteld hebben bij Vodafone; krijg je hem 'opeens' binnen of krijg je nog bericht dat ze hem opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren kwam ik terug van een weekendje vakantie. En vanochtend zag ik pas op de tafel bij de post, een brief van GLS dat ze langs waren geweest en ik niet thuis was. Ik ken GLS helemaal niet, dus ik had het briefje nooit herkend. Net maar via de website aangegeven dat ik zo zelf kom.
Ik had het briefje bijna weggegooid. Het is dat ik gisteren te moe was om de reclame rommel weg te gooien!

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 274462 op 04-05-2010 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ik heb hem hoor! Hij werkt erg lekker, na een uurtje spelen. Ik kan alleen zo niet vinden hoe ik van een Facebook foto of Picassa foto een achtergrond kan maken. Verder is het een aanrader. Ook nog even zoeken waar de screensaver instellingen zijn, want hij vergrendelt wel erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFreak

McFreak

McFraGG de gekste !!

Kriseh schreef op maandag 03 mei 2010 @ 21:56:
Vodafone heeft er zijn 360 service overheen gegooid, daarom kun je niet Sync'en met SE's Sync Software. Heb het even via een omweg met Google / Gmail moeten doen
psies en bij 360 kan je nog niet de X10 selecteren als je telefoon

McFraGG de gekste !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op de doos stond inderdaad dat deze de Vodafone 360 gebeuren zou moeten hebben. Maar ik kan dat niet ontdekken, behalve dat de startpagina van de browser standaard naar de 360 pagina van Vodafone gaat. Ik heb een Exchange Server dus ik gebruik Moxier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerManiak
fridiot schreef op maandag 03 mei 2010 @ 20:39:
Vanochtend weer gebeld met Vodafone, kreeg wederom te horen "we hebben hier nog geen toestellen binnengekregen".
Die zin had ik inmiddels vaak genoeg gehoord, dus ik heb de order bij Vodafone geannuleerd, en heb em daarna bij de BelCompany gehaald (was nog goedkoper ook!)
Ik werd ook goed ziek van het hele gedoe bij Vodafone, vandaag geannuleerd en direct besteld bij GSMwijzer.nl.
Voor mij was ie niet goedkoper bij BelCompany (€270 voor toestel bij 1 jaar Bel+SMS+Web 350), en bij GSMwijzer in totaal €184, da's €30 duurder dan bij Vodafone, maar dan heb ik 'm (hopelijk) wel volgende week binnen ;)

Ik maakte vlak voor het annuleren nog de opmerking dat een aantal "verlengers" van Vodafone al wel de X10 hadden ontvangen, maar dat kon toch echt niet hoor... |:(

Update (11-5):
Vandaag eindelijk eens goed nieuws gekregen (van GSMwijzer.nl dus):
Uw order is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen (...)
Dus in 5 dagen (vanaf 7 mei, en dus inclusief weekend!) heb ik een bestelling geplaatst, is mijn aanvraag tot nummerbehoud goedgekeurd en mijn bestelling verzonden. Het kan dus wel :+
Ben alleen wel benieuwd wanneer mijn Vodafone abo ingaat, en wanneer mijn nummer definitief wordt overgezet...

[ Voor 26% gewijzigd door DerManiak op 11-05-2010 15:50 . Reden: update van bestelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305478

Ik ben allang aan het kijken naar deze smartphone, en ben op dit moment heel erg aan het twijfelen / kijken wat goed is.

Nou wou ik graag weten, wat is de goedkoopste manier om de Xperia X10 te krijgen (2 jr?), inclusief internet. Bel en sms hoeft niet speciaal, ik red het met de kleinste bundel makkelijk maar dit is niet altijd het goedkoopst merk ik.

Internetkwaliteit is wel van belang maar prijs staat voorop.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerManiak
Anoniem: 305478 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 19:33:
Ik ben allang aan het kijken naar deze smartphone, en ben op dit moment heel erg aan het twijfelen / kijken wat goed is.

Nou wou ik graag weten, wat is de goedkoopste manier om de Xperia X10 te krijgen (2 jr?), inclusief internet. Bel en sms hoeft niet speciaal, ik red het met de kleinste bundel makkelijk maar dit is niet altijd het goedkoopst merk ik.

Internetkwaliteit is wel van belang maar prijs staat voorop.

Alvast bedankt!
Voor het losse toestel ben je zo'n 450 - 450 euro kwijt (pricewatch al gebruikt?), als je daar een Sim only abo inclusief abonnement bij neemt, ben je eigenlijk altijd duurder uit dan wanneer je abo+toestel als combi neemt. Tenminste, dat was een maand geleden zo, toen ik op zoek ging.
Wil je een abonnement van 2 jaar? Kijk dan eens hier :*) Als je al een voorkeur hebt voor een provider, moet je vrij snel een idee kunnen krijgen waar je 'm het beste kan halen.
Ik heb zelf een 1 jaar abo Bel+SMS+Web 350 bij Vodafone (maar besteld bij GSMwijzer), door de 50% korting op de 1e 6 maanden bij Vodafone kun je best een mooie deal krijgen. Succes!

[ Voor 10% gewijzigd door DerManiak op 20-05-2010 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camembert1633
Ik ga binnenkort ook de X10 nemen inc. met een abbo.

Hiervoor kijk ik op www.telecomvergelijker.nl

Snelle link voor de x10, hoef je alleen nog in te vullen welke provider je wilt en hoelang het contract:
http://www.telecomvergeli...koopste=1&form_advanced=1

Ik kijk voor t-mobile en vodafone:
http://www.telecomvergeli...nactief=1&form_advanced=1

Nu heb ik al t-mobile en wil daar graag weg dus wordt het vodafone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Camembert1633 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 02:35:

Nu heb ik al t-mobile en wil daar graag weg dus wordt het vodafone!
Haha, ik heb het precies andersom, ik wil weg bij Vodafone dus ik ga per 1 juli naar T-Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ligt het in de lijn van verwachting dat de prijs na de zomervakantie sterk zal dalen, vooral ook omdat de concurrentie goedkoper is? Vooral met de vakantie in mijn achterhoofd (1 maand abo die je afwezig bent dus eigenlijk weggegooid geld) is het dan slimmer om te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Anoniem: 305478 schreef op zondag 30 mei 2010 @ 18:09:
Ligt het in de lijn van verwachting dat de prijs na de zomervakantie sterk zal dalen, vooral ook omdat de concurrentie goedkoper is? Vooral met de vakantie in mijn achterhoofd (1 maand abo die je afwezig bent dus eigenlijk weggegooid geld) is het dan slimmer om te wachten.
Das altijd moeilijk te zeggen,
De XPERIA X10 heeft diverse concurrenten, neem de Desire, als de concurrenten allemaal nog verder hun prijzen verlagen, dan zal Sony Ericsson ook haar prijzen wel verlagen.,
Maar of dit van de zomer al is, weet ik zo net nog niet.
Het kan ook zijn dat dat tegen de tijd van kerst pas is....
wie zal het zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camembert1633
Vind ik eigenlijk ook wel interessant om te weten. Van mij mag er wel een MW600 BT als extra'tje erbij:)

Iemand enig idee hoe lang het meestal duurt voordat de prijzen zakken/extra'tjes?
In de telecom wereld gaat alles heel snel met innovatie qua toestellen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ik had ook liever een MW600 erbij gezien...
maarja, das weer in Zweden, of je moet hem uit Zweden halen ... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kickje maar heb even een onderzoek gedaan naar de X10 en zijn concurrenten (de Tweakers Pricewatch is niet correct ivm. de 50% korting die Vodafone het 1e jaar aanbied) bij Vodafone, omdat ik daar graag mijn mobiel weg wil halen (snelste internetverbinding en niet snel gedoe met de FUP, correct me if I'm wrong).

Sony Ericsson X10 (totaal prijs ---- prijs per maand omgerekend)
VF100: 703,5 ---- 29,3125
VF150: 631,5 ---- 26,3125
VF200: 645,5 ---- 26,89583333

Voor de rest was de HTC Desire het goedkoopst, gemiddeld 23,15 euro per maand (incl. alle kosten). De Galaxy S en de Nexus One zijn allemaal binnen een euro van de X10.

Denk dat dit voor veel mensen wel handig is, anders verwijderen jullie het maar.
Misschien wel goed voor de Pricewatch als zij alles even naar de huidige prijzen veranderen, of kan dat moeilijk door die korting? Gewoon abo kosten per maand x 0,75 omdat er gemiddeld 25% korting is! ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 305478 op 08-07-2010 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanvd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06:30
http://www.t-mobile.nl/Pe...anding/se-x10-gaming.aspx
16,95 voor relax 20+onbeperkt internet.
Er staat nergens dat er bijvoorbeeld na 12 maanden weer kosten bijkomen of zie ik nu iets over het hoofd, want voor 16,95 is dit het overwegen wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je mist het gedeelte waarin staat dat je na 12 maanden 9,95 aan internetkosten betaald.

Eerste jaar is dat gratis, daarna niet meer. Komen gemiddelde kosten alsnog maar uit op 22,70, wat absoluut het goedkoopste is. Vodafone heeft hem voor 3 euro duurder per maand, maar omdat ik alleen maar verhalen hoor over de slechte netwerkdekking van T-Mobile denk ik dat ik voor Vodafone ga..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

stefanvd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 20:33:
http://www.t-mobile.nl/Pe...anding/se-x10-gaming.aspx
16,95 voor relax 20+onbeperkt internet.
Er staat nergens dat er bijvoorbeeld na 12 maanden weer kosten bijkomen of zie ik nu iets over het hoofd, want voor 16,95 is dit het overwegen wel waard.
Je zag inderdaad wat over het hoofd....
Je betaalt voor het abonnement 16,95 de eerste 12e maanden
Daarna komt er 9,95 bij. Dan betaal je internetkosten:
zie onderstaande screenshot als je een scherm verder gaat.

Afbeeldingslocatie: http://i29.tinypic.com/2v29ibm.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand iets zeggen over dit verschil:

Vodafone BSW 150: Pakweg 25,70 per maand
T-Mobile Relax Online 20: Pakweg 22,70 per maand

Vodafone: 300 smsjes (ik ben amper dus richt me op sms)
T-Mobile: 135 smsjes
Vodafone: 3,6 MBps
T-Mobile: 0,3 MPps

Zijn deze verschillen, en misschien de verschillen tussen netwerkkwaliteit, de 62 euro waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerManiak
Anoniem: 305478 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 21:39:
Kan iemand iets zeggen over dit verschil:

Vodafone BSW 150: Pakweg 25,70 per maand
T-Mobile Relax Online 20: Pakweg 22,70 per maand

Vodafone: 300 smsjes (ik ben bel(?) amper dus richt me op sms)
T-Mobile: 135 smsjes
Vodafone: 3,6 MBps
T-Mobile: 0,3 MPps

Zijn deze verschillen, en misschien de verschillen tussen netwerkkwaliteit, de 62 euro waard?
Ik heb 2 maanden terug zelf ook gekozen voor Vodafone, en daar erg tevreden over.
3G verbinding werkt gewoon goed (helaas dan weer net niet bij mij thuis, waar ik wel 3G had met T-Mobile), ook op Amsterdam CS en Utrecht CS.

Als je veel sms'en belangrijk vindt, bij Vodafone kun je je aantal smsjes per maand ook nog eens gratis verdubbelen. ("Dubbel aan" naar 3500 o.i.d.) Of heb je dat al in je overzicht meegenomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, staan al 300 ipv de 150 standaard smsjes. Ik ga hem nu zo halen, althans naar de Vodafone winkel om daar even te proberen en daarna te vragen of ze hem daar voor de zelfde prijs weg doen als ik op internet ergens anders vond. Toch raar dat andere winkels goedkoper zijn dan Vodafone zelf. Als ze het niet doen (62 i.p.v. 107 voor mij toch een heel verschil) koop ik hem vandaag nog op internet. Duurt dan wel wat langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerManiak
Anoniem: 305478 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:28:
Ja, staan al 300 ipv de 150 standaard smsjes. Ik ga hem nu zo halen, althans naar de Vodafone winkel om daar even te proberen en daarna te vragen of ze hem daar voor de zelfde prijs weg doen als ik op internet ergens anders vond. Toch raar dat andere winkels goedkoper zijn dan Vodafone zelf. Als ze het niet doen (62 i.p.v. 107 voor mij toch een heel verschil) koop ik hem vandaag nog op internet. Duurt dan wel wat langer.
Heb ik ook gedaan: Vodafone leverde maar niet, "levertijd onbekend", maar dat mag hopelijk inmiddels voorbij zijn. Echter: bij Vodafone zelf heb je dikke kans op een sim-locked en/of branded toestel (zie ook het X10 topic, even zoeken).
Het ligt er ook aan hoeveel belang je hecht aan de Hyves integratie in TimeScape (ik niet). Mijn X10 komt uit Duitsland, is simlockvrij, is wel branded maar daar is niets van te zien (ook firmware-updates krijg ik snel binnen, i.t.t. Vodafone-branded toestellen).

Maar goed: simlocks zijn te verwijderen, de X10 is ook te debranden, aan jou om te bepalen of je dat (eventueel) bereid bent te doen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189600

Gisteren telefonisch mijn abo verlengd. Eén jarige verlenging B+S+W 350. € 46,- in de maand waarvan het eerste half jaar met 50% korting. Moet voor het toestel nog €55,- bijbetalen. Geen slechte aanbieding dacht ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaco32
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-09-2024
Ik heb de xperia x10(hd) besteld, als het goed is morgen binnen :)
Via t-mobile met relax 130 en internet. 1ste jaar 19,50 2de jaar 6.95 erbij..
Op zich beste goede aanbieding vond ik, niet veel beter gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32446

jaco32 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 16:09:
Ik heb de xperia x10(hd) besteld, als het goed is morgen binnen :)
Via t-mobile met relax 130 en internet. 1ste jaar 19,50 2de jaar 6.95 erbij..
Op zich beste goede aanbieding vond ik, niet veel beter gezien..
Hmm, je kan exact dezelfde deal krijgen bij een eenjarig abbo bij de shop. Zou als ik jou was deze cancellen en voor de eenjarige gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-07-2023
Hmm, je kan exact dezelfde deal krijgen bij een eenjarig abbo bij de shop.
Niet meer, je betaald nu 89.95 euro extra i.c.m. Relax 130 + Basis Internet, wat het totaalbedrag naar de 410 euro schopt.

Waarschijnlijk waren die lage prijzen bij 1 jarig abbo een foutje, T-mobile doet bij al haar telefoons de korting handmatig bepalen. De X10 heeft onlangs een lagere prijs gekregen, blijkbaar zonder de korting omlaag te hebben geschroeft.

[ Voor 62% gewijzigd door SirNobax op 28-01-2011 12:26 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32446

SirNobax schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 11:59:
[...]

Niet meer, je betaald nu 89.95 euro extra i.c.m. Relax 130 + Basis Internet, wat het totaalbedrag naar de 410 euro schopt.

Waarschijnlijk waren die lage prijzen bij 1 jarig abbo een foutje, T-mobile doet bij al haar telefoons de korting handmatig bepalen. De X10 heeft onlangs een lagere prijs gekregen, blijkbaar zonder de korting omlaag te hebben geschroeft.
Ik zie hem (een witte( nu voor een tientje bij een eenjarig abbo van 20 in de maand.
http://gsm.t-mobile.nl/tm...h.html?xart_id=atro2122ab

Totaal kosten 250 euro :-)

Beetje balen, ik had al een order ingediend bij T-Mobile voor een Defy, maar vond het het toch een beetje te duur bij nader inzien. Die heb ik nog niet betaald en wil ik cancellen. Om een of andere reden lukt het ze niet om die te cancellen. Zolang die order nog in de queue staat kan ik geen nieuwe bestelling doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaco32
Ja dat is wel zo maar bij een 1jarig abbo krijg je maar 1/3 (4maanden) gratis internet. En bij een 2jarig 1/2 (12maanden) gratis internet.
dus 7 x 8 = 56 + 250 = 306euro voor 1 jaar.. maar als je een zwarte wilt moet je 90euro bijleggen.
dus 7 x 8 = 56 + 330 = 386euro voor 1 jaar en dan krijg je de zwarte x10... en 2jarig is dus
7 x 12 = 84 + 480 = 564 euro voor x10 zwart of wit + 2jaar lang internet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Anoniem: 32446 schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 10:24:
Ik zie hem (een witte), nu voor een tientje bij een eenjarig abbo van 20E/mnd.

Totaal kosten, 250 euro
Ahja, dat is dus dezelfde prijs als de zwarte had, tot woensdag(/donderdag?).

Ik had die (witte) X10 al besteld, gezien mijn X1 toch wel hard toe aan vervanging is, en vergeleken met mijn huidige 'sim-only' van Ben, kost die X10 mij 170 Euro, verdeeld over 12 maanden.
Voor dat geld heb je amper een, inferieure, ZTE Blade.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaco32
hoe kom jij aan 170euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
offtopic:
Mijn huidige abbonement van Ben kost mij 12.50 Euro per maand, voor, toendertijd, het goedkoopste Ben Abbo met internet (Ben Ouderwets, 75min a. 2.50E (tijdelijke actie) + internet a. 10E).
Dus 150 Euro op jaarbasis.

Die X10 i.c.m. T-mobile abbo, is (12x20)+(8x7)+25= 321 Euro, dus 320 -150= 170 Euro.

Ik kijk niet naar het verschil in belminuten, gezien ik z.g.a. niet mobiel bel/sms.

Pentaxiaan

Pagina: 1 2 3 4 Laatste