Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerManiak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 13:27
fridiot schreef op maandag 03 mei 2010 @ 20:39:
Vanochtend weer gebeld met Vodafone, kreeg wederom te horen "we hebben hier nog geen toestellen binnengekregen".
Die zin had ik inmiddels vaak genoeg gehoord, dus ik heb de order bij Vodafone geannuleerd, en heb em daarna bij de BelCompany gehaald (was nog goedkoper ook!)
Ik werd ook goed ziek van het hele gedoe bij Vodafone, vandaag geannuleerd en direct besteld bij GSMwijzer.nl.
Voor mij was ie niet goedkoper bij BelCompany (€270 voor toestel bij 1 jaar Bel+SMS+Web 350), en bij GSMwijzer in totaal €184, da's €30 duurder dan bij Vodafone, maar dan heb ik 'm (hopelijk) wel volgende week binnen ;)

Ik maakte vlak voor het annuleren nog de opmerking dat een aantal "verlengers" van Vodafone al wel de X10 hadden ontvangen, maar dat kon toch echt niet hoor... |:(

Update (11-5):
Vandaag eindelijk eens goed nieuws gekregen (van GSMwijzer.nl dus):
Uw order is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen (...)
Dus in 5 dagen (vanaf 7 mei, en dus inclusief weekend!) heb ik een bestelling geplaatst, is mijn aanvraag tot nummerbehoud goedgekeurd en mijn bestelling verzonden. Het kan dus wel :+
Ben alleen wel benieuwd wanneer mijn Vodafone abo ingaat, en wanneer mijn nummer definitief wordt overgezet...

[ Voor 26% gewijzigd door DerManiak op 11-05-2010 15:50 . Reden: update van bestelling ]

Life's a Game, and I like to play...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben allang aan het kijken naar deze smartphone, en ben op dit moment heel erg aan het twijfelen / kijken wat goed is.

Nou wou ik graag weten, wat is de goedkoopste manier om de Xperia X10 te krijgen (2 jr?), inclusief internet. Bel en sms hoeft niet speciaal, ik red het met de kleinste bundel makkelijk maar dit is niet altijd het goedkoopst merk ik.

Internetkwaliteit is wel van belang maar prijs staat voorop.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerManiak
Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 19:33:
Ik ben allang aan het kijken naar deze smartphone, en ben op dit moment heel erg aan het twijfelen / kijken wat goed is.

Nou wou ik graag weten, wat is de goedkoopste manier om de Xperia X10 te krijgen (2 jr?), inclusief internet. Bel en sms hoeft niet speciaal, ik red het met de kleinste bundel makkelijk maar dit is niet altijd het goedkoopst merk ik.

Internetkwaliteit is wel van belang maar prijs staat voorop.

Alvast bedankt!
Voor het losse toestel ben je zo'n 450 - 450 euro kwijt (pricewatch al gebruikt?), als je daar een Sim only abo inclusief abonnement bij neemt, ben je eigenlijk altijd duurder uit dan wanneer je abo+toestel als combi neemt. Tenminste, dat was een maand geleden zo, toen ik op zoek ging.
Wil je een abonnement van 2 jaar? Kijk dan eens hier :*) Als je al een voorkeur hebt voor een provider, moet je vrij snel een idee kunnen krijgen waar je 'm het beste kan halen.
Ik heb zelf een 1 jaar abo Bel+SMS+Web 350 bij Vodafone (maar besteld bij GSMwijzer), door de 50% korting op de 1e 6 maanden bij Vodafone kun je best een mooie deal krijgen. Succes!

[ Voor 10% gewijzigd door DerManiak op 20-05-2010 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camembert1633
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:33
Ik ga binnenkort ook de X10 nemen inc. met een abbo.

Hiervoor kijk ik op www.telecomvergelijker.nl

Snelle link voor de x10, hoef je alleen nog in te vullen welke provider je wilt en hoelang het contract:
http://www.telecomvergeli...koopste=1&form_advanced=1

Ik kijk voor t-mobile en vodafone:
http://www.telecomvergeli...nactief=1&form_advanced=1

Nu heb ik al t-mobile en wil daar graag weg dus wordt het vodafone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-09 14:33

Steeffoon

Smartphone-nerd

Camembert1633 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 02:35:

Nu heb ik al t-mobile en wil daar graag weg dus wordt het vodafone!
Haha, ik heb het precies andersom, ik wil weg bij Vodafone dus ik ga per 1 juli naar T-Mobile

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het in de lijn van verwachting dat de prijs na de zomervakantie sterk zal dalen, vooral ook omdat de concurrentie goedkoper is? Vooral met de vakantie in mijn achterhoofd (1 maand abo die je afwezig bent dus eigenlijk weggegooid geld) is het dan slimmer om te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2010 @ 18:09:
Ligt het in de lijn van verwachting dat de prijs na de zomervakantie sterk zal dalen, vooral ook omdat de concurrentie goedkoper is? Vooral met de vakantie in mijn achterhoofd (1 maand abo die je afwezig bent dus eigenlijk weggegooid geld) is het dan slimmer om te wachten.
Das altijd moeilijk te zeggen,
De XPERIA X10 heeft diverse concurrenten, neem de Desire, als de concurrenten allemaal nog verder hun prijzen verlagen, dan zal Sony Ericsson ook haar prijzen wel verlagen.,
Maar of dit van de zomer al is, weet ik zo net nog niet.
Het kan ook zijn dat dat tegen de tijd van kerst pas is....
wie zal het zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camembert1633
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:33
Vind ik eigenlijk ook wel interessant om te weten. Van mij mag er wel een MW600 BT als extra'tje erbij:)

Iemand enig idee hoe lang het meestal duurt voordat de prijzen zakken/extra'tjes?
In de telecom wereld gaat alles heel snel met innovatie qua toestellen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ik had ook liever een MW600 erbij gezien...
maarja, das weer in Zweden, of je moet hem uit Zweden halen ... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kickje maar heb even een onderzoek gedaan naar de X10 en zijn concurrenten (de Tweakers Pricewatch is niet correct ivm. de 50% korting die Vodafone het 1e jaar aanbied) bij Vodafone, omdat ik daar graag mijn mobiel weg wil halen (snelste internetverbinding en niet snel gedoe met de FUP, correct me if I'm wrong).

Sony Ericsson X10 (totaal prijs ---- prijs per maand omgerekend)
VF100: 703,5 ---- 29,3125
VF150: 631,5 ---- 26,3125
VF200: 645,5 ---- 26,89583333

Voor de rest was de HTC Desire het goedkoopst, gemiddeld 23,15 euro per maand (incl. alle kosten). De Galaxy S en de Nexus One zijn allemaal binnen een euro van de X10.

Denk dat dit voor veel mensen wel handig is, anders verwijderen jullie het maar.
Misschien wel goed voor de Pricewatch als zij alles even naar de huidige prijzen veranderen, of kan dat moeilijk door die korting? Gewoon abo kosten per maand x 0,75 omdat er gemiddeld 25% korting is! ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2010 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanvd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 21:51
http://www.t-mobile.nl/Pe...anding/se-x10-gaming.aspx
16,95 voor relax 20+onbeperkt internet.
Er staat nergens dat er bijvoorbeeld na 12 maanden weer kosten bijkomen of zie ik nu iets over het hoofd, want voor 16,95 is dit het overwegen wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je mist het gedeelte waarin staat dat je na 12 maanden 9,95 aan internetkosten betaald.

Eerste jaar is dat gratis, daarna niet meer. Komen gemiddelde kosten alsnog maar uit op 22,70, wat absoluut het goedkoopste is. Vodafone heeft hem voor 3 euro duurder per maand, maar omdat ik alleen maar verhalen hoor over de slechte netwerkdekking van T-Mobile denk ik dat ik voor Vodafone ga..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

stefanvd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 20:33:
http://www.t-mobile.nl/Pe...anding/se-x10-gaming.aspx
16,95 voor relax 20+onbeperkt internet.
Er staat nergens dat er bijvoorbeeld na 12 maanden weer kosten bijkomen of zie ik nu iets over het hoofd, want voor 16,95 is dit het overwegen wel waard.
Je zag inderdaad wat over het hoofd....
Je betaalt voor het abonnement 16,95 de eerste 12e maanden
Daarna komt er 9,95 bij. Dan betaal je internetkosten:
zie onderstaande screenshot als je een scherm verder gaat.

Afbeeldingslocatie: http://i29.tinypic.com/2v29ibm.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand iets zeggen over dit verschil:

Vodafone BSW 150: Pakweg 25,70 per maand
T-Mobile Relax Online 20: Pakweg 22,70 per maand

Vodafone: 300 smsjes (ik ben amper dus richt me op sms)
T-Mobile: 135 smsjes
Vodafone: 3,6 MBps
T-Mobile: 0,3 MPps

Zijn deze verschillen, en misschien de verschillen tussen netwerkkwaliteit, de 62 euro waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerManiak
Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 21:39:
Kan iemand iets zeggen over dit verschil:

Vodafone BSW 150: Pakweg 25,70 per maand
T-Mobile Relax Online 20: Pakweg 22,70 per maand

Vodafone: 300 smsjes (ik ben bel(?) amper dus richt me op sms)
T-Mobile: 135 smsjes
Vodafone: 3,6 MBps
T-Mobile: 0,3 MPps

Zijn deze verschillen, en misschien de verschillen tussen netwerkkwaliteit, de 62 euro waard?
Ik heb 2 maanden terug zelf ook gekozen voor Vodafone, en daar erg tevreden over.
3G verbinding werkt gewoon goed (helaas dan weer net niet bij mij thuis, waar ik wel 3G had met T-Mobile), ook op Amsterdam CS en Utrecht CS.

Als je veel sms'en belangrijk vindt, bij Vodafone kun je je aantal smsjes per maand ook nog eens gratis verdubbelen. ("Dubbel aan" naar 3500 o.i.d.) Of heb je dat al in je overzicht meegenomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, staan al 300 ipv de 150 standaard smsjes. Ik ga hem nu zo halen, althans naar de Vodafone winkel om daar even te proberen en daarna te vragen of ze hem daar voor de zelfde prijs weg doen als ik op internet ergens anders vond. Toch raar dat andere winkels goedkoper zijn dan Vodafone zelf. Als ze het niet doen (62 i.p.v. 107 voor mij toch een heel verschil) koop ik hem vandaag nog op internet. Duurt dan wel wat langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerManiak
Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:28:
Ja, staan al 300 ipv de 150 standaard smsjes. Ik ga hem nu zo halen, althans naar de Vodafone winkel om daar even te proberen en daarna te vragen of ze hem daar voor de zelfde prijs weg doen als ik op internet ergens anders vond. Toch raar dat andere winkels goedkoper zijn dan Vodafone zelf. Als ze het niet doen (62 i.p.v. 107 voor mij toch een heel verschil) koop ik hem vandaag nog op internet. Duurt dan wel wat langer.
Heb ik ook gedaan: Vodafone leverde maar niet, "levertijd onbekend", maar dat mag hopelijk inmiddels voorbij zijn. Echter: bij Vodafone zelf heb je dikke kans op een sim-locked en/of branded toestel (zie ook het X10 topic, even zoeken).
Het ligt er ook aan hoeveel belang je hecht aan de Hyves integratie in TimeScape (ik niet). Mijn X10 komt uit Duitsland, is simlockvrij, is wel branded maar daar is niets van te zien (ook firmware-updates krijg ik snel binnen, i.t.t. Vodafone-branded toestellen).

Maar goed: simlocks zijn te verwijderen, de X10 is ook te debranden, aan jou om te bepalen of je dat (eventueel) bereid bent te doen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren telefonisch mijn abo verlengd. Eén jarige verlenging B+S+W 350. € 46,- in de maand waarvan het eerste half jaar met 50% korting. Moet voor het toestel nog €55,- bijbetalen. Geen slechte aanbieding dacht ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaco32
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-09-2024
Ik heb de xperia x10(hd) besteld, als het goed is morgen binnen :)
Via t-mobile met relax 130 en internet. 1ste jaar 19,50 2de jaar 6.95 erbij..
Op zich beste goede aanbieding vond ik, niet veel beter gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaco32 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 16:09:
Ik heb de xperia x10(hd) besteld, als het goed is morgen binnen :)
Via t-mobile met relax 130 en internet. 1ste jaar 19,50 2de jaar 6.95 erbij..
Op zich beste goede aanbieding vond ik, niet veel beter gezien..
Hmm, je kan exact dezelfde deal krijgen bij een eenjarig abbo bij de shop. Zou als ik jou was deze cancellen en voor de eenjarige gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Hmm, je kan exact dezelfde deal krijgen bij een eenjarig abbo bij de shop.
Niet meer, je betaald nu 89.95 euro extra i.c.m. Relax 130 + Basis Internet, wat het totaalbedrag naar de 410 euro schopt.

Waarschijnlijk waren die lage prijzen bij 1 jarig abbo een foutje, T-mobile doet bij al haar telefoons de korting handmatig bepalen. De X10 heeft onlangs een lagere prijs gekregen, blijkbaar zonder de korting omlaag te hebben geschroeft.

[ Voor 62% gewijzigd door SirNobax op 28-01-2011 12:26 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SirNobax schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 11:59:
[...]

Niet meer, je betaald nu 89.95 euro extra i.c.m. Relax 130 + Basis Internet, wat het totaalbedrag naar de 410 euro schopt.

Waarschijnlijk waren die lage prijzen bij 1 jarig abbo een foutje, T-mobile doet bij al haar telefoons de korting handmatig bepalen. De X10 heeft onlangs een lagere prijs gekregen, blijkbaar zonder de korting omlaag te hebben geschroeft.
Ik zie hem (een witte( nu voor een tientje bij een eenjarig abbo van 20 in de maand.
http://gsm.t-mobile.nl/tm...h.html?xart_id=atro2122ab

Totaal kosten 250 euro :-)

Beetje balen, ik had al een order ingediend bij T-Mobile voor een Defy, maar vond het het toch een beetje te duur bij nader inzien. Die heb ik nog niet betaald en wil ik cancellen. Om een of andere reden lukt het ze niet om die te cancellen. Zolang die order nog in de queue staat kan ik geen nieuwe bestelling doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaco32
Ja dat is wel zo maar bij een 1jarig abbo krijg je maar 1/3 (4maanden) gratis internet. En bij een 2jarig 1/2 (12maanden) gratis internet.
dus 7 x 8 = 56 + 250 = 306euro voor 1 jaar.. maar als je een zwarte wilt moet je 90euro bijleggen.
dus 7 x 8 = 56 + 330 = 386euro voor 1 jaar en dan krijg je de zwarte x10... en 2jarig is dus
7 x 12 = 84 + 480 = 564 euro voor x10 zwart of wit + 2jaar lang internet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 10:24:
Ik zie hem (een witte), nu voor een tientje bij een eenjarig abbo van 20E/mnd.

Totaal kosten, 250 euro
Ahja, dat is dus dezelfde prijs als de zwarte had, tot woensdag(/donderdag?).

Ik had die (witte) X10 al besteld, gezien mijn X1 toch wel hard toe aan vervanging is, en vergeleken met mijn huidige 'sim-only' van Ben, kost die X10 mij 170 Euro, verdeeld over 12 maanden.
Voor dat geld heb je amper een, inferieure, ZTE Blade.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaco32
hoe kom jij aan 170euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
offtopic:
Mijn huidige abbonement van Ben kost mij 12.50 Euro per maand, voor, toendertijd, het goedkoopste Ben Abbo met internet (Ben Ouderwets, 75min a. 2.50E (tijdelijke actie) + internet a. 10E).
Dus 150 Euro op jaarbasis.

Die X10 i.c.m. T-mobile abbo, is (12x20)+(8x7)+25= 321 Euro, dus 320 -150= 170 Euro.

Ik kijk niet naar het verschil in belminuten, gezien ik z.g.a. niet mobiel bel/sms.

Pentaxiaan

Pagina: 1 2 3 4 Laatste