Ik werd ook goed ziek van het hele gedoe bij Vodafone, vandaag geannuleerd en direct besteld bij GSMwijzer.nl.fridiot schreef op maandag 03 mei 2010 @ 20:39:
Vanochtend weer gebeld met Vodafone, kreeg wederom te horen "we hebben hier nog geen toestellen binnengekregen".
Die zin had ik inmiddels vaak genoeg gehoord, dus ik heb de order bij Vodafone geannuleerd, en heb em daarna bij de BelCompany gehaald (was nog goedkoper ook!)
Voor mij was ie niet goedkoper bij BelCompany (€270 voor toestel bij 1 jaar Bel+SMS+Web 350), en bij GSMwijzer in totaal €184, da's €30 duurder dan bij Vodafone, maar dan heb ik 'm (hopelijk) wel volgende week binnen
Ik maakte vlak voor het annuleren nog de opmerking dat een aantal "verlengers" van Vodafone al wel de X10 hadden ontvangen, maar dat kon toch echt niet hoor...

Update (11-5):
Vandaag eindelijk eens goed nieuws gekregen (van GSMwijzer.nl dus):
Dus in 5 dagen (vanaf 7 mei, en dus inclusief weekend!) heb ik een bestelling geplaatst, is mijn aanvraag tot nummerbehoud goedgekeurd en mijn bestelling verzonden. Het kan dus welUw order is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen (...)
Ben alleen wel benieuwd wanneer mijn Vodafone abo ingaat, en wanneer mijn nummer definitief wordt overgezet...
[ Voor 26% gewijzigd door DerManiak op 11-05-2010 15:50 . Reden: update van bestelling ]
Life's a Game, and I like to play...