Hallo allemaal.
Na lezen lezen en nog eens lezen vooral van reviews want mijn kennis over hardware is zeer laag.
toch maar mijn eigen configuratie samengesteld:
Wens: het afspelen van films, series en foto's.
Maar ook een beetje internetten en mailen.
Echter dan wel enorm budget... want geld dat is een probleem.
Ik ben uitgekomen op onderstaand systeem. Graag hoor ik wat jullie ideeen zijn.
Of ik alsnog iets vergeten ben. of dat ik nog ergens op kan besparen !!
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Athlon II X2 250 | € 55,95 | € 55,95 |
1 | Gigabyte GA-MA785GMT-UD2H | € 68,10 | € 68,10 |
1 | Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/2G | € 49,98 | € 49,98 |
1 | Logitech Cordless Mediaboard Pro (Azerty) | € 36,95 | € 36,95 |
1 | MS-Tech mc-1200 | € 88,- | € 88,- |
1 | Samsung SH-S222A | € 21,46 | € 21,46 |
1 | Samsung Spinpoint F3 HD502HJ, 500GB | € 44,99 | € 44,99 |
Bekijk collectie
Importeer producten | Totaal | € 365,43 |
Alweer een eerste edit... dvd speler vergeten... mijn huidige heeft het bijna begeven dus kan niet zonder.
Ik lees graag jullie reacties !
Ps ik heb totaal geen verstand van cooling etc dus als ik daarin iets echt nodig heb hoor ik graag het waarom en eventueel wat

en ook of de hardware met elkaar samengaat is misschien nog een openstaande vraag.
En edit nr 2: misschien geen meerwaarde maar een opsomming waarom ik tot deze keuzes ben gekomen
Kast: De goedkoopste kast op de markt incl. voeding er afstandsbediening. en vind hem nog mooi ook nog
moederbord: Chipset wordt goed aangeschreven. DDR3 is betaalbaar en de am3 processoren worden ook goed aangeschreven, dan kan je nog twijfelen tussen de Asus M4A785TD-M EVO maar deze is net iets goedkoper.
Processor: Reviews zeggen dat dit afdoende is en dan toch maar op budget geselecteerd.
Geheugen: 2 gig lijkt mij afdoende gewoon op prijs en in mijn oren bekend merk gekozen

HDD: Veel vergelijkbare modellen. duidelijk geval van teveel keuze. SSD zou ik er graag bij willen zetten. hetzelfde als een 1tb schijf... maar ja dat budget weer he
Toetsenbord met muis ineen... dit was 1 van de goedkoopste opties...
DVD speler.. gewoon 1 aangeklikt
[
Voor 19% gewijzigd door
dravennl1307 op 25-03-2010 01:07
]