WaSteiL schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:44:
Grappig, jij wilt je tv series gescheiden houden van je documentaires. Dat heb ik wel, alleen vallen de documentaires bij mij nu onder movies. Ook niet echt handig.
Idem overigens voor Music Movies. XBMC verwacht daadwerkelijk een muziek clip en niet een gehele concert registratie. Schiet dus ook niet echt op. Of ik moet een andere scraper gaan gebruiken. Misschien dat dit nog wel wat oplost.
Hoor het dus graag als jij iets hebt gevonden.
Ben momenteel op ski vakantie maar hier moet ik even op antwoorden.
Smartplaylist is hetgeen waar je naar opzoek bent, deze is te vinden onder videos. (library mode)
Hiermee kun je alles scheiden zoals jij dat wil.
Zet je smartplaylisten bij je favorieten en natuurlijk kun door het home.xml wat te modden deze playlisten ook evt onder het submenu van movies plaatsen of tv shows of een documentaires category maken, wat je maar wilt.
Heb momenteel alleen mijn android telefoon ter beschikking en is verdomd lastig om linkjes te plaatsen.
Maar zoek anders naar smartplaylist in xbmc wiki
Het modden van home.xml stelt niet veel voor, kom je er niet aan uit moet je toch even wachten tot ik terug ben van vakantie.
Edit:
Had al het idee om in MiniMeedia Waffa! een skin optie te maken om radio toe tevoegen aan home screen en dat je dan bv in het submenu een stuk of 6 stations kunt instellen met evt. shoutcast erbij.
Net zoals jezz x het doet met scripts in confluence.
Zit er nu ook aan te denken om een skin optie te maken zodat je smartplaylisten aan movies submenu kunt toevoegen of mischien als extra menu item (dit heeft niet mijn voorkeur omdat ik het menu niet te groot wil maken).
[
Voor 17% gewijzigd door
Verwijderd op 02-03-2010 23:30
]