ik vind eerlijk gezegt de achtergrond veel te druk waardoor tekst niet goed leesbaar is.
Een strakke doch rustige achtergrond zou wenselijk zijn.
ik zat overigens al te denken of ik niet zelf het plaatje kon aanpassen, maar heb daar nog geen tijd voor gehad.
verder ervaar ik nog wel eens het probleem dat als ik een programma wil starten deze niet reageert op knoppen als "play" "Ok" en "Enter"
Na een herstart van XOT werkt het wel weer.
wat ik ook merk is dat als ik bijvoorbeerd wie is de mol aan het kijken ben en ik heb de aflevering even op pauze gezet. dat deze nadat ik weer op play druk na enige tijd gewoon er helemaal uit klapt en ben ik terug in het home XOT menu. vervolgens moet ik dan de aflevering weer opnieuw starten en vooruit spoelen.
Ik weet niet of dit een XOT bug kan zijn maar ik denk ik zeg het even.
Misschien een idee? zou het mogelijk gemaakt kunnen worden dat je in het home menu van XOT een lijst kan maken met programma's die je vaak kijkt via XOT zodat je daar direct uit kan kiezen in plaats van eerst een zender te moeten kiezen en dan je programma opzoeken en dat de uitzending starten.
voor mij zou het al mooi zijn als ik door middel van een soort how to zelf een channel folder aan kan maken waarin ik mijn favo uitzendingen zet
en dan nog even een XBMC vraag/issue
hebben meer mensen last van: bij het afspelen van een film van de hard disc, dat als je wilt skippen/forwarden de film nog wel eens er uit klapt en je vervolgens wee in het hoofd menu bent.
ik heb dit zowel met de MS remote als met de harmony 555
[
Voor 13% gewijzigd door
Zjemm op 16-02-2010 12:35
]