Zo, heb sinds gisteren ook XMBC geinstalleerd (De Beta van de officiele website). Avondje mee zitten spelen, skin die mij bevalt gevonden, films enzo toegevoegd, het werkt allemaal perfect op een paar dingen na die ik gewoon niet aan de praat krijg.
De series die bij ergens op een netwerk share staan worden zonder problemen aan de library toegevoegd en de scraper trekt vanzelf de info over de series binnen, zoals het hoort dus. Nu heb ik nog een externe HDD aan de HTPC hangen met Anime series. Als ik deze met de AnimeDB scraper aan de library toevoeg, zie ik de series wel met beschrijving, artwork en alles maar de folder is leeg! De tutorial gelezen en alles, geen enkele oplossing werkt. Wat kan ik nog doen?
Dan heb ik met de addon downloader een paar addons gedownload, de youtube plugin en een subtitle plugin. Maar hoe "start" ik die nou? FIlms hebben geen ondertiteling en ik zie zo snel niet hoe ik die Youtube plugin start, er staat alleen "enabled" en ik kan de config veranderen, dat was het.
Een klein dingetje nog, ik zie bij sommige van jullie in de screenshot dat het weer in Celcius en niet in Fahrenheit word aangetoont, ik zie nergens een setting om dat te veranderen. Hoe doe je dat?
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)