Hierbij de
strings.xml voor xbmc en de
strings.xml voor de Confluence skin.
Om de strings.xml op de juiste plaats te krijgen, in ubuntu/xmbc-live, de volgende kopieeropdrachten uitvoeren.
Systeem strings:
code:
1
| sudo cp ~/stringsNL.xml /usr/share/xbmc/language/Dutch/strings.xml |
Confluence strings:
code:
1
| sudo cp ~/confluenceNL.xml /usr/share/xbmc/addons/skin.confluence/language/Dutch/strings.xml |
Bovenstaande commando's gaan er vanuit dat de xml bestanden in de home directory worden geplaatst, voordat ze op de difinitieve locatie worden gezet.
De locaties zijn weergeven voor ubuntu 10.04 en een recente versie van xbmc met add-ons. Bij andere versies kan de locatie afwijken.
Voor de Windows gebruikers moeten de systeem strings gekopieert worden naar:
C:\Program files\XBMC\language\Dutch\ (Wijzig stringsNL.xml in strings.xml)
De strings.xml van de skin:
C:\Program Files\XBMC\addons\skin.confluence\language\Dutch\ (Wijzig confluenceNL.xml in strings.xml)
De wijzigingen in de .xml's zijn nu alleen nog spelfouten(bibiotheek), typfouten (alfeveringen) en een aantal vertalingen die aangepast zijn. Video's op het beginscherm is verandert in Films (is link naar Films in de bibliotheek). Heb beide .xml's in xbmc gezet en gecontroleerd. Ik kom zelf niet echt meer rare vertaalfouten tegen, maar ik ben al helemaal gewend aan de vertaling.
Er komen in de strings heel veel koppelstreepjes voor, deze zijn over het algemeen blijven staan, of eenduidig gemaakt zodat ze overal hetzelfde worden toegepast (Add-on & Add-ons)
Als er geen opmerkingen of iets dergelijks komen dan zal ik de twee bestanden als patch indienen bij de tracer van xbmc.
[
Voor 3% gewijzigd door
Sr_Ogel op 11-08-2010 11:52
. Reden: url's aangepast ]