Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:03
Nevermind. Mooi lijstje! :)

[ Voor 21% gewijzigd door LuPo op 30-03-2010 11:57 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 09:21
BigF25 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:12:
Iemand nog aanraders voor co-op games?
Army of two vind ik niks aan, Rainbow Vegas 1/2 al gespeeld.
Spellen van alle categorieen welkom!
Zombie apocalypse (PSN download) is ook wel grappig om samen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 14:14
Er staat toch forced ... to all... Dus dat geldt dan voor alles en iedereen. Ik heb welgeteld 1x online gespeeld. Wel een beetje gaar straks als ik dan bv Fat Princess eens online wil gaan spelen en er dan weer eerst een $ 80,- per jaar voor moet gaan neertellen.

Het zou pas netjes zijn als je bv korting krijg op die $ 80,- omdat je zeg maar ehm eh $ 40,- aan spullen hebt gekocht in de PSN store (dat jaar). Je maakt er gebruik van dus mag je ook beloond worden. Maar goed, allemaal afwachten. Ik vind het niet netjes, maar ik verzeker je. Wanneer mijn kids zeggen pa, mag ik online? Dan zeg ik ja. Niet omdat ze alles krijgen, maar € 5,- per maand om ze af en toe zoet te houden en zodat ik zelf ook online kan spelen is niet zo erg.

Betalen voor iets wat vroeger gratis was kan ik zelf niet zo goed tegen. Jij hebt het succesvol helpen maken en nu mag je ervoor gaan betalen. Zie je steeds vaker gebeuren, kijk bv maar naar kleine apps...

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

LE-GEN-DA-RISCH: http://www.gametrailers.c...view-hd-3d-dot-game/63821
Die Bruine schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:59:
Er staat toch forced ... to all... Dus dat geldt dan voor alles en iedereen.
Dit bericht is fake ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
BigF25 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:53:
@amaterasu

Heb ik al genoemd --> 'Spellen van alle categorieen welkom!'
Heb zelf:ong 12 games, met MW2 & Uncharted 2 als enige die co-op ondersteunen
LBP vind ik niet zo..

@meelobee
Thnx!
Ik snap de hele heisa rond LBP ook niet, zelfs met zijn 4en geprobeerd.
En eigenlijk snap ik nog steeds niet wat nou eigenlijk de bedoeling van het spel is.

Je zou ook kunnen kijken naar Super Stardust HD, super verslavend en ook coop.
[b][message=33731546,noline]
Het zou pas netjes zijn als je bv korting krijg op die $ 80,- omdat je zeg maar ehm eh $ 40,- aan spullen hebt gekocht in de PSN store (dat jaar). Je maakt er gebruik van dus mag je ook beloond worden. Maar goed, allemaal afwachten. Ik vind het niet netjes, maar ik verzeker je. Wanneer mijn kids zeggen pa, mag ik online? Dan zeg ik ja. Niet omdat ze alles krijgen, maar € 5,- per maand om ze af en toe zoet te houden en zodat ik zelf ook online kan spelen is niet zo erg.
Dat vind ik eigenlijk wel een goed idee, betaal jaarlijks inderdaad 80dollar, maar dat word dan wel omgezet in psn tegoed.
Hebben zij hun vaste inkomsten binnen en hebben wij het idee er toch niet voor te betalen.
Het word dan ook veel makkelijker een hoger bedrag te vragen.
Alles boven de 30euro per jaar vind ik naar verhouding teveel (word anders duurder dan de 360 en het is dan wel een erg grote stap vanaf gratis)

[ Voor 46% gewijzigd door Sinned123 op 30-03-2010 12:35 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Super Stardust HD is erg goed ja, die heb ik uren in coop zitten spelen :)

[ Voor 39% gewijzigd door SToRM666 op 30-03-2010 12:15 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Laatst online: 19-08 17:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
swopdark schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 10:21:
[...]

Iedereen die graag stookt in het Sony vuurtje leest maar wat graag over de berichten heen dat Sony het huidige PSN gewoon gratis gaat houden. Ben ook erg benieuwd wat Sony gaat brengen met haar premuium contaet en of het het waard is om ervoor te betalen. Het PSN brengt al bijna niks minder dan Live en daar worden ook jaarlijks poten voor uitgedraaid.
Dat het bij de PSN gratis is, wil niet zeggen dat je elders een poot wordt uitgedraaid. Het zijn gewoon andere business modellen. Playstation heeft hard gewerkt de achterstand in te halen, en nu dat voor een groot gedeelte gelukt is komt men blijkbaar ook tot de conclusie: 'tot hier en niet verder'.

Mijn theorie (want meer kunnen we niet) hoe het zal gaan is als volgt:
Feitelijk heeft men bij Sony waarschijnlijk nu een probleem. De hoeveelheid features die men heeft toe moeten voegen om het allemaal een beetje gelijk te trekken hebben waarschijnlijk een vermogen gekost, en 'de community' accepteert niet dat er betaald voor moet worden. Vandaar deze oplossing, waarbij men nu waarschijnlijk de development stopt voor het gratis model en alle toekomstige features betaald gaan worden. Waarbij het betaald model op den duur zover uit de pas gaat lopen met de gratis content dat je toch eigenlijk wel ervoor wilt gaan betalen. Sony blij, want ze kunnen eindelijk ook wat verdienen met hun service. Community blij, want er blijft een positief verschil tussen PSN gratis en XboxLive gratis. Niemand lijdt 'gezichtverlies'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

BigF25 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:12:
Iemand nog aanraders voor co-op games?
Army of two vind ik niks aan, Rainbow Vegas 1/2 al gespeeld.
Spellen van alle categorieen welkom!
Lego Indiana Jones
Lego Indiana Jones 2
Lego Batman
etc.

Lego games zijn echt verbazend leuk om met 2'en te spelen! Iets wat ik zelf totaal niet had verwacht. Je kan de demo van Batman en Indiana Jones 2 downloaden, beide games zijn te bestellen voor +/- 12 euro @ Play & Zavvi.com.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:29

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Zonet in de pauze ff de stad in (nouhja stad... heerenveen dorp :P)

Kom ik eerst bij de Intertoys NFS ProStreet tegen voor 10,- Kvon de demo destijds wel redelijk, maar voor racegames betaal ik nooit een dikke prijs. 10 euro is precies een goeie prijs.

Daarna bij e-plaza binnen gestapt en zag Guitar Hero 5 bundel voor 69,- altijd al eens willen proberen... kheb nog nooit een guitar hero of andere muziek game oid gespeeld, ben dus wel benieuwd of het gaat bevallen... anders gaat de set gewoon op marktplaats... khad net vorige week online naar prijzen gekeken, wist dus dat 69 een nette prijs is voor de bundel. Netjes laten inpakken als cadeau voor mijn vrouw :+

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 30-03-2010 13:38 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:35
@SeamusXanthus

Ben het wel eens met je theorie.
Wij consumenten zijn natuurlijk altijd blij met gratis features maar het houdt een keer op. Als Sony alles zelf moet pushen, nieuwe spullen op de markt moet brengen op eigen kosten gaat dat niet goed komen, ik denk dat we allang in een tijdperk leven van 'Wil je iets, moet je er voor betalen' en omdat we dus met de huidige PSN best wel wat featuresGratis hebben gekregen (dus aan gewend) willen we niet snel terug naar een 'Betaal-service'
Sony is en blijft een bedrijf die ook voor de winst gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de PS3 software had ik nooit problemen (met uitzondering van de trage browser en oude flash player), maar met de hardware wel.

Na 2 jaar ging de Blu-Ray speler niet meer van mijn PS3. Gedaan gamen. Heb nog de lens schoon gemaakt maar het mocht niet baten.

Mijn 2de PS3 kreeg een yellow light of death na iets meer dan 1 jaar.

Op beide PS3's kon ik geen garantie meer krijgen (hoewel ik 2 jaar zou moeten krijgen).

Toen ik hoorde dat de broer van een vriend na 3 jaar gewoon een gratis refurbished model kreeg van Sony kreeg ik het bijna.

Heb dan maar al mijn spellen verkocht en een Xbox 360 gekocht. Loopt ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Er leek mij ook geen fuck aan (GH5), dus ik had het puur voor mn vriendin gekocht. Het bleek echter verrassend verslavend (ook al ben ik er totaal niet goed in).

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:20:
[knip]

Toen ik hoorde dat de broer van een vriend na 3 jaar gewoon een gratis refurbished model kreeg van Sony kreeg ik het bijna.

Had referenties gevraagd van die aanmelding, had je vast wel een kans gemaakt om het zelf ook in orde te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:18

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Met de PS3 software had ik nooit problemen (met uitzondering van de trage browser en oude flash player), maar met de hardware wel.

Na 2 jaar ging de Blu-Ray speler niet meer van mijn PS3. Gedaan gamen. Heb nog de lens schoon gemaakt maar het mocht niet baten.

Mijn 2de PS3 kreeg een yellow light of death na iets meer dan 1 jaar.

Op beide PS3's kon ik geen garantie meer krijgen (hoewel ik 2 jaar zou moeten krijgen).

En wat heb je er zelf aan gedaan dan? Gokje: Een keer aangemeld bij Sony toen nee als antwoord op de vraag of je nog garantie had en het vervolgens daarbij gelaten?

Beetje raar want in dit topic (en het PS3 defecten topic) staan een aantal verhalen van mensen die hun PS3 ruim na 2 jaar nog gratis gerepareerd kregen. Zeker als het alleen maar om een defecte bluray speler gaat.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 09:46
Gimbooze schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 08:57:
[...]
Welke moet je nog dan? Ik heb er ook nog maar een paar nodig voor platinum namelijk :)
heb je het over MW2 spec-ops sterren? Heb Alpha en Bravo allemaal, van Charlie moet ik "Time Trial" en "Snatch & Grab" nog, van Delta "Terminal" en "Estate Takedown" nog, van Echo "Wet Work".

ik voeg je toe zodat we missies kunnen spelen!

@ThePrutser: ik weet niet of ik familie verplichtingen heb ivm pasen maar anders heb ik wel zin om te spelen!

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SeamusXanthus schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:12:
Dat het bij de PSN gratis is, wil niet zeggen dat je elders een poot wordt uitgedraaid. Het zijn gewoon andere business modellen. Playstation heeft hard gewerkt de achterstand in te halen, en nu dat voor een groot gedeelte gelukt is komt men blijkbaar ook tot de conclusie: 'tot hier en niet verder'.

Mijn theorie (want meer kunnen we niet) hoe het zal gaan is als volgt:
Feitelijk heeft men bij Sony waarschijnlijk nu een probleem. De hoeveelheid features die men heeft toe moeten voegen om het allemaal een beetje gelijk te trekken hebben waarschijnlijk een vermogen gekost, en 'de community' accepteert niet dat er betaald voor moet worden. Vandaar deze oplossing, waarbij men nu waarschijnlijk de development stopt voor het gratis model en alle toekomstige features betaald gaan worden. Waarbij het betaald model op den duur zover uit de pas gaat lopen met de gratis content dat je toch eigenlijk wel ervoor wilt gaan betalen. Sony blij, want ze kunnen eindelijk ook wat verdienen met hun service. Community blij, want er blijft een positief verschil tussen PSN gratis en XboxLive gratis. Niemand lijdt 'gezichtverlies'.
Eensch, Sony kan nu het hele model niet betaald gaan aanbieden, zullen ze ook niet doen. Blijkbaar moeten wij dit hier ook steeds blijven herhalen want de geruchtenmolen blijft maar draaien. Is trouwens ook niet zo slim van Sony, geef gewoon duidelijkheid en klaar. Blijkbaar zijn ze in Japan het niet zo gewent dat de online community erg bezig is met dit soort vraagstukken.

Over die poot uitdraaien bij de xbox is natuurlijk niet helemaal waar maar het voelt inmiddels zo onnodig. Misschien dan MS het slimmere model heeft gekozen maar die hadden de structuur gewoon veel eerder op orde. Inmiddels liggen ze gelijk en kan je je afvragen waarom je nog zoveel moet betalen voor redelijk gelijkwaardige diensten.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Svennie schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:39:
[...]

heb je het over MW2 spec-ops sterren? Heb Alpha en Bravo allemaal, van Charlie moet ik "Time Trial" en "Snatch & Grab" nog, van Delta "Terminal" en "Estate Takedown" nog, van Echo "Wet Work".

ik voeg je toe zodat we missies kunnen spelen!

@ThePrutser: ik weet niet of ik familie verplichtingen heb ivm pasen maar anders heb ik wel zin om te spelen!
Jah Svennie, 't wordt eens tijd dat je dat MW2 balkje naar de 100% trekt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SeamusXanthus schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:12:
[...]
Feitelijk heeft men bij Sony waarschijnlijk nu een probleem. De hoeveelheid features die men heeft toe moeten voegen om het allemaal een beetje gelijk te trekken hebben waarschijnlijk een vermogen gekost, en 'de community' accepteert niet dat er betaald voor moet worden.
Het gaat Sony niet zozeer om de kosten van het huidige PSN maar meer het gegeven dat ze vergeleken met MS een heleboel geld op de tafel laten liggen. Er zijn meer dan 10 miljoen mensen die betalen voor Xbox Live Gold. Als die gemiddeld $40 betalen is dat op jaarbasis 400 miloen dollar aan inkomsten. MS zal deze console generatie alleen aan Xbox Live Gold in totaal 2 miljard dollar verdienen. Da's een heleboel centjes, ruim voldoende om Xbox Live te financieren en een heleboel geld over te houden. Sony heeft besloten dat ze PSN gratis zouden maken, en daar zullen ze ook aan vast blijven houden. Het is een van de pluspunten van de PS3 tov de 360. Ze zullen wel gaan proberen om via een Premium-model ook mensen aan te sporen om maandelijk een paar dollar te betalen voor extra services bovenop wat je nu krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een PS3 met COD MW2 en Fifa2010 en nog wat andere spellen kunnen overkopen voor €125,- van een vriend van mij en ben er tevreden over.. Vraag me alleen af of ik wel GTA IV zou kopen, wat zijn jullie ervaringen hiermee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 01:00:
Ik heb een PS3 met COD MW2 en Fifa2010 en nog wat andere spellen kunnen overkopen voor €125,- van een vriend van mij en ben er tevreden over.. Vraag me alleen af of ik wel GTA IV zou kopen, wat zijn jullie ervaringen hiermee? :)
Dat is een hele nette prijs :)
En GTA4 zou ik wel aanschaffen hoor, is gewoon een leuk spel

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zonde, blijkbaar ben je juist een van de weinige die zo'n chronisch constructief probleem heeft met zijn PS3. Als je tot drie keer toe je Ps3 weg moet brengen heb je; óf heel erg pech óf je hebt het apparaat gewoon altijd verkeerd gebruikt. Ondanks dat: veel plezier met je 360 hoor ;)

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:02
Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 01:00:
GTA IV singleplayer is tof. Ik speel het tussen andere spellen door. Als ik te lang 1 spel speel en het wordt saai, dan pak ik GTA IV er bij.
De multiplayer is hilarisch als je het met mensen doet die je kent. Maar dan moet je wel een blauwtand headset hebben, want berichten typen terwijl je in een shootout zit, dat werkt niet echt...

Weet iemand trouwens hoe je een multiplayer game kan beginnen waar niet iedereen zomaar kan meedoen? Ik wil namelijk met 2 anderen samen gamen, maar elke keer komen er onbekenden bij...

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Xyphoid schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 08:00:
[...]

GTA IV singleplayer is tof. Ik speel het tussen andere spellen door. Als ik te lang 1 spel speel en het wordt saai, dan pak ik GTA IV er bij.
De multiplayer is hilarisch als je het met mensen doet die je kent. Maar dan moet je wel een blauwtand headset hebben, want berichten typen terwijl je in een shootout zit, dat werkt niet echt...

Weet iemand trouwens hoe je een multiplayer game kan beginnen waar niet iedereen zomaar kan meedoen? Ik wil namelijk met 2 anderen samen gamen, maar elke keer komen er onbekenden bij...
Private slots op max gooien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

^ dat dus :)

[ Voor 96% gewijzigd door Meelobee op 31-03-2010 08:32 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13

Daa rmoet je dan ook op aandringen als je een verkoper hebt die dat niet weet. Gewoon bij de winkel aankaarten, de winkel mag het later met Sony uitzoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aaaahh straks heerlijk met een glimlach firmware 3.21 downloaden waarmee, als je de vele internet posts mag geloven, er een hele hoop huilie-, huilie- mensen minder op het PSN te vinden zijn. Kan niet anders zeggen dan dat Sony "a good job" heeft gedaan om zeikerige online gamertjes te weren van het PSN met 3.21 HULDE!

Je zal zien dat straks er een hele hoop mensen schoorvoetend na een week toch maar de update gaan doen want online gamen is toch wel een stuk leuker dan een legal briefje tikken op je open office pakketje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 13:32

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Ik zou i.p.v. GTA IV Just Cause 2 kopen. Beetje zelfde type game, alleen een veel grotere wereld en veel meer leuks om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
onox schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 23:06:
[...]
Jah Svennie, 't wordt eens tijd dat je dat MW2 balkje naar de 100% trekt :P
hehe, wordt aan gewerkt, mede dankzij jou ben ik al zo ver gekomen _/-\o_

Jammer dat de missies die ik nog moet moeilijk te doen zijn zonder koptelefoon :'( Anders had ik ze graag weer met jou gespeeld.

@Boomert: GTA IV is zeer vermakelijk, en ook online erg leuk om te doen. Nadeel is wel dat je voor missies soms veel te ver (lees lang in tijd) moet rijden.

[ Voor 16% gewijzigd door Svennie op 31-03-2010 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We gaan maar GTA IV halen, me werk mag er niet onder lijden haha! :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2010 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16-09 14:26

Boss

+1 Overgewaardeerd

Je werk gaat zeker lijden onder GTA IV :-) Dat spel was voor mij de reden om een PS3 te kopen, heb er de eerste 3 dagen 40 uur aan zitten spelen :-) Totale tijd om de story uit te spelen was bij mij 80 uur. De side-missions heb ik maar gelaten voor wat het is.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
sopsop schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 08:19:
Ik zou i.p.v. GTA IV Just Cause 2 kopen. Beetje zelfde type game, alleen een veel grotere wereld en veel meer leuks om te doen.
Affirmative. Eergisteren werd bij mij Just Cause 2 Limited Edition bezorgd en ik ben er aan verslaafd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
swopdark schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 08:17:
aaaahh straks heerlijk met een glimlach firmware 3.21 downloaden waarmee, als je de vele internet posts mag geloven, er een hele hoop huilie-, huilie- mensen minder op het PSN te vinden zijn. Kan niet anders zeggen dan dat Sony "a good job" heeft gedaan om zeikerige online gamertjes te weren van het PSN met 3.21 HULDE!

Je zal zien dat straks er een hele hoop mensen schoorvoetend na een week toch maar de update gaan doen want online gamen is toch wel een stuk leuker dan een legal briefje tikken op je open office pakketje.
Laat je niet zo opnaaien man :). Ik heb soms het gevoel dat je alle kritiek op Sony (terecht of onterecht) als persoonlijk aanval beschouwd. Waarom zo haatdragend naar iedereen met een andere mening? Sommige mensen vinden het oprecht niet kunnen om bestaande functionaliteit te verwijderen. Mij persoonlijk kan maakt het me niet uit, maar als ik het toevallig wel zou gebruiken zou ik ook 'not amused' zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Gisteren Uncharted 2 binnengekregen. Ik zie een aantal al denken: "Nu pas?". Het 'probleem' is dat ik nog ongeveer 14 spellen heb liggen die ik moet spelen. Maar deze deal kon ik niet laten lopen, heb 'em nu voor €19,52. :)

Eerst Uncharted: Drake's Fortune nog maar 's spelen. Dan weet ik het verhaal weer en ben ik ook een stapje dichter bij de Platinum voor deel 1. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
LuPo schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 09:13:
Gisteren Uncharted 2 binnengekregen. Ik zie een aantal al denken: "Nu pas?". Het 'probleem' is dat ik nog ongeveer 14 spellen heb liggen die ik moet spelen. Maar deze deal kon ik niet laten lopen, heb 'em nu voor €19,52. :)

Eerst Uncharted: Drake's Fortune nog maar 's spelen. Dan weet ik het verhaal weer en ben ik ook een stapje dichter bij de Platinum voor deel 1. ;)
Als je het kunt, nog niet beginnen aan Uncharted 2! Ik dacht ook "eventjes" te spelen, zit inmiddels in hoofdstuk 6 omdat het niet los te laten is 8)7 Maar een leuke game is het zkr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Dwazer schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 09:19:
[...]

Als je het kunt, nog niet beginnen aan Uncharted 2! Ik dacht ook "eventjes" te spelen, zit inmiddels in hoofdstuk 6 omdat het niet los te laten is 8)7 Maar een leuke game is het zkr!
Hahaha, bedankt voor de tip! Ik ga denk ik eerst even Prince of Persia en Mirror's Edge helemaal uitspelen. Ik zal ervoor zorgen dat ik aan U2 begin als ik een heel weekend heb (ofzoiets). :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 14:33
Boss schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 08:42:
Je werk gaat zeker lijden onder GTA IV :-) Dat spel was voor mij de reden om een PS3 te kopen, heb er de eerste 3 dagen 40 uur aan zitten spelen :-) Totale tijd om de story uit te spelen was bij mij 80 uur. De side-missions heb ik maar gelaten voor wat het is.
en je hebt de side missies niet gehaald? wat heb je allemaal zitten doen dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ik ben er wat laat mee maar ik wilde ook m'n (bescheiden) collectie showen. Dit kon niet eerder, omdat ik nog een essentieel deel van m'n collectie mistte. Alle games heb ik in nieuwe hoesjes gestoken en zijn daardoor zonder krasjes. :) Uiteraard zijn de discs sowieso zonder krassen.

Call of Duty: Modern Warfare 2 staat er niet op omdat deze game nog onderweg is uit Engeland (al 21 dagen :X ).

Uncharted 1 & 2
Ratchet & Clank: ToD, QfB en ACiT
Resistance 1 & 2
Motorstorm 1 & 2
GTA IV
LBP
(Call of Duty: Modern Warfare 2)
MGS4
FIFA 10
Killzone 2
inFAMOUS

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2h67vba.jpg

Ik mis natuurlijk nog wel wat titels: God of War, Heavy Rain, Bioshock 1 & 2 etc. Ik stop nu echter even met verzamelen zodat ik eerst dit rijtje eens kan gaan spelen.
Daarnaast heb ik nog een aantal games die ik weer verkoop zodra de Platinumtrophy binnen is.

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/mcvpsj.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Zal die van mij ook wel eens posten :) (Heb er iets van 40 ofzow :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

LuPo schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 09:48:
Ik ben er wat laat mee maar ik wilde ook m'n (bescheiden) collectie showen. Dit kon niet eerder, omdat ik nog een essentieel deel van m'n collectie mistte. Alle games heb ik in nieuwe hoesjes gestoken en zijn daardoor zonder krasjes. :) Uiteraard zijn de discs sowieso zonder krassen.

Call of Duty: Modern Warfare 2 staat er niet op omdat deze game nog onderweg is uit Engeland (al 21 dagen :X ).

Uncharted 1 & 2
Resistance 1 & 2
Motorstorm 1 & 2
GTA IV
LBP
MGS4
FIFA 10
Killzone 2
inFAMOUS
Niet dat ik jaloers ben op je collectie (heb zelf ook al een aardige opgebouwd in een paar maanden tijd), maar ik dacht dit het "Het Playstation 3 ervaringen topic" was en niet het "Show je PS3 games collectie topic". :+

Gevaar is dat nu iedereen zijn collectie gaat tonen en imho is deze topic daar niet voor bedoeld... 8)7

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Dominee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-08 20:07

Zonde dat je er zoveel problemen mee had, hoop dat de 360 bevalt.
Heb er zelf ook een gehad, maar ik stoorde me aan het feit dat die zoveel herrie maakte!

Vind jij hem wel net zo stil als de PS3??

Veel plezier er in iedergeval mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

ThePrutser schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:10:
[...]

Niet dat ik jaloers ben op je collectie (heb zelf ook al een aardige opgebouwd in een paar maanden tijd), maar ik dacht dit het "Het Playstation 3 ervaringen topic" was en niet het "Show je PS3 games collectie topic". :+

Gevaar is dat nu iedereen zijn collectie gaat tonen en imho is deze topic daar niet voor bedoeld... 8)7
Anders lees je eerst ff een paar pagina's terug, daar worden al meer collecties getoond.. ;)
En waarom zou het niet in dit topic kunnen, games zijn toch onderdeel van de ps3 ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narf717
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 16:07

Uncharted 1 & 2
Resistance 1 & 2
Motorstorm 1 & 2
GTA IV
LBP
MGS4
FIFA 10
Killzone 2
inFAMOUS

[afbeelding]
Dat is een mooie collectie indeed ! :)
Ik mis natuurlijk nog wel wat titels: God of War, Heavy Rain, Bioshock 1 & 2 etc. Ik stop nu echter even met verzamelen zodat ik eerst dit rijtje eens kan gaan spelen.
Daarnaast heb ik nog een aantal games die ik weer verkoop zodra de Platinumtrophy binnen is.
Welke heb je in gedachten? O-)

Mijn Specs: http://specs.tweak.to/13683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Indeed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Gister m'n bestelling binnen gekregen van FRS: Star Wars The Force Unleashed.
Ik geniet ervan! het was spontaan 00:20uur.. en dat terwijl ik om 20:15 begonnen was (tussendoor nog ff een stokbroodje kruidenboter gegeten met vrouwlief).
Ik moest ff wennen met de besturing (zal iedereen weleens hebben neem ik aan?), maar ben nu bij de eindbaas van die schroothoop, die klojo op z'n metalen pootjes.. Die is toch vrij lastig!
Vanavond nog maar eens proberen, vrouwlief is toch de deur uit! Kleine op bed, afwassen, en dan lekker gamen!

Iemand nog tips voor het kopen van force-abilities?

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hierbij een foto van mijn PS3-games collectie.
Van PSN heb ik trouwens de volgende games:
  • Wipe Out HD
  • Super Stardust HD
  • Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars
  • Zen Pinball
  • Out Run
  • Smash Cars
  • Super Rub-a-dub
  • Echochrome
PS3 games

[ Voor 45% gewijzigd door BamSlam_ op 31-03-2010 11:01 . Reden: PSN games toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Laatst online: 15-09 14:33

[afbeelding]
veel succes met het behalen van de platinum voor bad company ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

ThePrutser schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:10:Niet dat ik jaloers ben op je collectie (heb zelf ook al een aardige opgebouwd in een paar maanden tijd), maar ik dacht dit het "Het Playstation 3 ervaringen topic" was en niet het "Show je PS3 games collectie topic". :+

Dat hoort toch ook wel in dit topic. Maar er bestaat idd een kans dat nu heel veel mensen hun collectie gaan showen :9 Soms vraag ik me wel eens af wat je wel in dit topic mag zetten. Als je over een game wilt praten dan moet dat in het desbetreffende topic van die game, voor het aanschaffen van goederen is er het import-topic, er is een media-center topic, een psn topic, er is hier ook geen ruimte voor discussies, je mag je collectie niet laten zien. Wat blijft er nog over? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macchill schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:35:
Gister m'n bestelling binnen gekregen van FRS: Star Wars The Force Unleashed.
Ik geniet ervan! het was spontaan 00:20uur.. en dat terwijl ik om 20:15 begonnen was (tussendoor nog ff een stokbroodje kruidenboter gegeten met vrouwlief).
Ik moest ff wennen met de besturing (zal iedereen weleens hebben neem ik aan?), maar ben nu bij de eindbaas van die schroothoop, die klojo op z'n metalen pootjes.. Die is toch vrij lastig!
Vanavond nog maar eens proberen, vrouwlief is toch de deur uit! Kleine op bed, afwassen, en dan lekker gamen!

Iemand nog tips voor het kopen van force-abilities?
Je had beter de Sith editie kunnen kopen, die is nu ook in Nederland,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
het bespreken van wat wel en niet mag hoort technisch gezien ook niet in dit topic thuis. Zelf heb ik er niet zo een moeite mee met dat soort foto's en posts, zo lang het maar niet de spuigaten uitloopt. Wanneer dat is is natuurlijk persoonlijk. Ik heb het hier ook over MWII, mag eigenlijk ook niet, wie welke game allemaal platinum heeft voegt ook niet veel toe. Maar dan blijft er wel erg weinig over om nog over te praten.

Persoonlijk vind ik het goed gaan zo, discussies die echt niet passen of richting ruzie dreigen te gaan worden door de mods gestopt, mocht je het ergens niet mee eens zijn kan je daar de mods op attenderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

El_V schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:46:
[...]

Rot trophy dat het er is... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
-RazieL- schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:56:
[...]

Dat hoort toch ook wel in dit topic. Maar er bestaat idd een kans dat nu heel veel mensen hun collectie gaan showen :9 Soms vraag ik me wel eens af wat je wel in dit topic mag zetten. Als je over een game wilt praten dan moet dat in het desbetreffende topic van die game, voor het aanschaffen van goederen is er het import-topic, er is een media-center topic, een psn topic, er is hier ook geen ruimte voor discussies, je mag je collectie niet laten zien. Wat blijft er nog over? :X
Eensch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Svennie schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 11:11:
het bespreken van wat wel en niet mag hoort technisch gezien ook niet in dit topic thuis. Zelf heb ik er niet zo een moeite mee met dat soort foto's en posts, zo lang het maar niet de spuigaten uitloopt. Wanneer dat is is natuurlijk persoonlijk.
Zo zie ik 't ook. Dat je gewoon overal wel over mag praten, maar wanneer het bv pagina's lang over GoW3 gaat, dat men dan toch eens het GoW3-topic opzoekt.

Hier nog een lekker loos filmpje: http://www.gametrailers.c...-deaths-random-acts/63908 :P

[ Voor 40% gewijzigd door Reemster op 31-03-2010 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Bellerophon schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 11:15:
[...]

Rot trophy dat het er is... :D
Bad Company 2 platinum daarentegen is nu wel ontzettend simpel om te halen. Je bent wel >30-50 uur bezig omdat je een bepaalde rang in de multiplayer moet halen, maar op een enkele trophy na is er niks onmogelijks, bijna alle trophies kwamen op natuurlijke wijze binnen (behalve 22 satelite uplinks). Enige trophy die ik nog moet is iemand uit je friend list 5x knifen. Die moet ik gewoon maar eens boosten met iemand.

Wel een topgame bfbc2 vind ik!

[ Voor 7% gewijzigd door KngfCnns op 31-03-2010 11:24 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

BatmanHorizon schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 11:23:
[...]

Bad Company 2 platinum daarentegen is nu wel ontzettend simpel om te halen. Je bent wel >30-50 uur bezig omdat je een bepaalde rang in de multiplayer moet halen, maar op een enkele trophy na is er niks onmogelijks, bijna alle trophies kwamen op natuurlijke wijze binnen (behalve 22 satelite uplinks). Enige trophy die ik nog moet is iemand uit je friend list 5x knifen. Die moet ik gewoon maar eens boosten met iemand.

Wel een topgame bfbc2 vind ik!
Is dat zo? Ik vond / vind de trophies van BC 1 echt bizar... bijvoorbeeld alles online halen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Bellerophon schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 11:27:
[...]

Is dat zo? Ik vond / vind de trophies van BC 1 echt bizar... bijvoorbeeld alles online halen e.d.
De helft zijn nog wel allemaal online trophies, maar die is zo leuk (veel teamwork) dat ik op een gegeven moment (gister) er opeens achter kwam dat ik op 97% zat. Zonder bewust voor de trophies te gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:00
Bad Company 2 gaat mijn allereerste Platinum ooit worden. Singleplayer mis ik alleen nog 5 mcoms, maar dat moet geen probleem zijn. Online nog een paar trophies: 5 friends killen, alle pistols 5 kills, in 1 ronde een kill met knife, RPG en M60 en nog 1 of 2.

Dat zijn geen hele moeilijke trophies om te halen. Een keer online met een friend afspreken dat je hem mag kniven, en de rest komt echt wel een keer voor in de game.
Voor Platinum hoef je zelfs niet de hele game op hard uit te spelen, alleen het laatste level! Zelfs mij lukt dat nog wel :P

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Laatst online: 23-04 17:45
Ik ben ook bezig met BFBC2 om Platinum te halen, maar ik denk dat die Demolition Man trophy het lastigste is.

Demolition Man
Online: get 20 demolish kills

Ik heb er welgeteld 0 atm. ;(

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56

Uncharted 1 & 2
Resistance 1 & 2
Motorstorm 1 & 2
GTA IV
LBP
MGS4
FIFA 10
Killzone 2
inFAMOUS

[afbeelding]
Je bent redelijk trouwe gamekoper in ieder geval. Van veel games heb je deel 1 en 2 ;).

Ik heb pas de demo van Trine gespeeld, wat een mooi/cool spel is dat zeg. Binnenkort ook maar eens aanschaffen.

Maar eerst nog mijn andere games spelen, heb er nog teveel ongespeeld liggen en ben ook nog met hoop games half onderweg. Volgens mij heb ik MGS4 bijna uitgespeeld maar ben gewoon nog niet verder gegaan :o.

AC1 vond ik gewoon te saai op een gegeven moment, ben nu AC2 aan het spelen en die is wel stukken meeslepender zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al sinds een maand of 2 een PS3. Elke keer dat ik een spelletje speel en hem afsluit hoor ik gekraak binnen ook na een aantal minuten en daarna houdt het wel op maar vroeg me af of dit wel normaal is? het gaat hier btw om de Ps3 slim 120gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 12:38:
Ik heb al sinds een maand of 2 een PS3. Elke keer dat ik een spelletje speel en hem afsluit hoor ik gekraak binnen ook na een aantal minuten en daarna houdt het wel op maar vroeg me af of dit wel normaal is? het gaat hier btw om de Ps3 slim 120gb
Wat voor een "gekraak" hoor je? Soort van getikt? Kan zijn namelijk dat het plastic afkoelt en dus weer krimpt :) (Wrijving van stukken onder elkaar hoor je dan. Net als bij het afkoelen van een motorblok bij een auto, hoor je ook altijd "tikken".)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:35
@Ijsjeh

Is niet erg, doet mijn Slim 250GB ook.
Net zoals Dwazer al aangeeft, het zijn 1/2 tikjes maar dat is gewoon vanwege de koeling en casing, totaal niks fouts ofzo. Mijn oude ps3-60GB had het ook.

[ Voor 61% gewijzigd door BigF25 op 31-03-2010 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Off Topic
Meelobee schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:14:
[...]

Anders lees je eerst ff een paar pagina's terug, daar worden al meer collecties getoond.. ;)
En waarom zou het niet in dit topic kunnen, games zijn toch onderdeel van de ps3 ervaring?
Deze topic groeit zo snel dat je snel iets mist, zonde dat dat vaak komt door wildgroei (off topic berichten, waar ik me zelf helaas ook weleens op betrap |:( )

Ik zette er daarom niet voor niets IMHO bij

maar ik ga nu niet meer verder uitwijden hierover en proberen niet al te veel, naar mijn mening, off topic berichten (zoals deze) te plaatsen. 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door ThePrutser op 31-03-2010 13:59 ]

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Dominee schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:13:
[...]

Zonde dat je er zoveel problemen mee had, hoop dat de 360 bevalt.
Heb er zelf ook een gehad, maar ik stoorde me aan het feit dat die zoveel herrie maakte!

Vind jij hem wel net zo stil als de PS3??

Veel plezier er in iedergeval mee!
De 360 bevalt me wel. Het was even wennen aan de controller (gebruik al een een PS controller sinds de PSX), maar na een weekje ging dat al vlotjes. Vooral bij Dantes Inferno kwam ik even in de problemen. Ik moest "on-the-spot" buttons induwen die op het scherm kwamen en sukkelde toch even.

De DVD speler in de 360 maakt wel veel herrie, dat is wel spijtig. Volume iets hoger zetten is een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:58
Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 14:44:
[...]

De 360 bevalt me wel. Het was even wennen aan de controller (gebruik al een een PS controller sinds de PSX), maar na een weekje ging dat al vlotjes. Vooral bij Dantes Inferno kwam ik even in de problemen. Ik moest "on-the-spot" buttons induwen die op het scherm kwamen en sukkelde toch even.

De DVD speler in de 360 maakt wel veel herrie, dat is wel spijtig. Volume iets hoger zetten is een must.
Heb zelf beide consoles en moet zeggen dat ik weinig problemen met ben tegengekomen met de controller van de xdoos. Ja, ik vond de PS2 controller of de Rumblepad2 die ik voor de pc gebruikte beter toen ik de X360 net had (had toen nog geen PS3), maar na een tijdje bevalt de X360 controller me toch meer. Is iets ruimer opgezet. Nu ik ook een PS3 heb, vind ik de Dualshock 3 gewoon slechte triggers hebben die je kramp in je vingers geeft.
De X360 maakt idd een hoop kabaal tov de PS3, daarnaast heb je de laatste tijd steeds meer dat je disks moet wisselen, terwijl bij de PS3 mooi alles op een blu-ray past. Maar bij de X360 moet je games vooral op de HDD zetten, wordt ie een stuk stiller van ;). Al maakt ie dan nog steeds meer kabaal dan een PS3.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Grote deceptie van de 360-controller is toch wel het gemis van analoge knoppen (op de triggers na).

Om deze post niet volledig offtopic te laten zijn. De Move-controllers zijn door de FCC goedgekeurd.
En voor de mensen die zich afvragen of een dure HDMI-kabel zin heeft:
http://lifehacker.com/550...e-than-10-for-hdmi-cables

[ Voor 82% gewijzigd door Shiver23 op 31-03-2010 15:42 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
Weet iemand al wat de changelog is van de nieuwe firmware die morgen uitkomt??

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rohit schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 16:03:
Weet iemand al wat de changelog is van de nieuwe firmware die morgen uitkomt??
Nope. Enige info die is gegeven is dat de OtherOS word uitgeschakeld/verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
ik blijf erbij, 1 april-joke..
al is de humor een beetje ver te zoeken..

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macchill schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 16:21:
kan natuurlijk ook als peilmeter na buiten zijn gekomen

gewoon om te kijken hoeveel commentaar ze zouden krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Narf717 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:16:
[...]

Dat is een mooie collectie indeed ! :)
Thanks. :)
Nou: Mirror's Edge, Prince of Persia en Dead Space sowieso. Red Faction: Guerrilla en Battlefield: Bad Company gaan lastig worden in verband met onnozele trophies (like: 10.002 kills 8)7). Ik snap dat je als ontwikkelaar de mensen aan het spelen wil houden, maar het kan ook doorschieten. Imho zie je bij BF:BC2 dat ze er wel van geleerd hebben. Die game is (met enige inspanning) prima platinum te halen. :)
BamSlam_ schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:41:
Hierbij een foto van mijn PS3-games collectie.
[knip]
Mooie collectie. Je hebt een aantal spellen die ik nog niet vaak gezien heb. Die Hakuna Matata en (vooral) die met die vis. :P
El_V schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:46:
[...]

Zoals gezegd gaat dat lastig worden. Ik bedoelde eigenlijk meer dat die tweede foto een paar 'losse' games zijn die ik in ieder geval niet tot m'n collectie reken (alhoewel Dead Space nog een twijfelgevalletje is). ;)
Bellerophon schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 11:27:
[...]

Ja, ze hebben er wel van geleerd. Ik denk dat ze behoorlijk wat klachten hebben gekregen over die paar moeilijk te halen trophies. Ik heb 75% van de trophies van BF:BC1 gehaald met gewoon een beetje opletten (en twee keer de singleplayer spelen). De laatste 25% is echter wat lastiger. Een aantal daarvan zijn gewoon 'leuk' om nog te doen (1000 bomen platrijden, 1000 huizen kapot schieten, 100 games spelen, 50 mensen knifen), maar een aantal zijn ook nièt leuk (10.002 kills, alle online medailles halen en misschien nog wel een paar waar ik even niet op kan komen).
Hierdoor hebben ze in BF:BC2 alle trophies die prima te halen zijn (in een aantal gameplays) behouden en de 'annoying'-trophies eruit gegooid.
McVirusS schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 12:24:
[...]

Je bent redelijk trouwe gamekoper in ieder geval. Van veel games heb je deel 1 en 2 ;).
Haha, ja dat lijkt inderdaad zo. Ik heb ze echter de laatste weken allemaal tegelijk gekocht. Dus het is niet zo dat ik deel 1 helemaal geweldig vond en daarom deel 2 ook moest hebben. Het is eigenlijk meer zo dat ik Metacritic en andere websites erop na heb geslagen en de voor mij 'essentiële' games eruit heb gepikt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-07 16:03
Macchill schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 16:21:
Het is inmiddels 1 april in Japan / Tokio maar ik kan nog niets vinden over een eventuele update die al te downloaden is ofzo. Ik denk ook dat het een 1 april grap is maar grappig vinden doe ik het niet.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik heb sinds kort een PS3 en ben er nog niet zo heel erg in thuis (vanaf de C64 altijd met pc's gewerkt....voor de rest nooit met consoles bezig geweest :) ).
Nu heb ik voor de visite, naast m'n standaard dualshock 3, een extra controller gekocht (Madcatz COD MW2-controller). Het was één van de goedkopere controllers die ik zag liggen, dus ik dacht, ik neem 'm mee (de visitie-controller hoeft namelijk niet perfect/superduur te zijn :) ).

De Madcatz mist SIXAXIS en rumble. Nu weet ik dat het één en ander afhangt van het spel zelf, maar kan iemand mij vertellen of het gemis van de SIXAXIS-techniek en het gemis van de rumble-functie een beperking kan zijn in het gamen? En dan bedoel ik niet de speelervaring, maar echt het functionele aspect. M.a.w., kan ik beperkt zijn in m'n gameprestaties zonder die functies?

[ Voor 8% gewijzigd door temp00 op 31-03-2010 18:31 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
temp00 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 18:25:
Ik heb sinds kort een PS3 en ben er nog niet zo heel erg in thuis (vanaf de C64 altijd met pc's gewerkt....voor de rest nooit met consoles bezig geweest :) ).
Nu heb ik voor de visite, naast m'n standaard dualshock 3, een extra controller gekocht (Madcatz COD MW2-controller). Het was één van de goedkopere controllers die ik zag liggen, dus ik dacht, ik neem 'm mee (de visitie-controller hoeft namelijk niet perfect/superduur te zijn :) ).

De Madcatz mist SIXAXIS en rumble. Kan iemand mij vertellen of het gemis van de SIXAXIS-techniek en het gemis van de rumble-functie een beperking kan zijn in het gamen? En dan bedoel ik niet de speelervaring, maar echt het functionele aspect.
Nope, geen gemis. Slechts een twee of drietal psn spellen zijn alleen speelbaar met als hoofdmoot de sixaxis functionaliteit dacht ik (zoals flower). Verder kan je in 99% van alle andere games sixaxis en rumble verwaarlozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

temp00 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 18:25:

De Madcatz mist SIXAXIS en rumble. Kan iemand mij vertellen of het gemis van de SIXAXIS-techniek en het gemis van de rumble-functie een beperking kan zijn in het gamen? En dan bedoel ik niet de speelervaring, maar echt het functionele aspect.
Rumble effect zal nooit een beperking geven in games, het is een meerwaarde. Een extra'tje in jouw gamebelevenis. Het Sixaxis gemis kan bij sommige games problemen geven, volgens mij had je em bij Little Big Planet dus écht nodig, maar weet het niet zeker meer. Heb em al een tijd niet aangeraakt.

Maar ik zou persoonlijk nooit een 3rd party controller kopen en al zeker niet voor bezoek/visite. Ik weet van al mijn vrienden en familie dat ze geen rare dingen doen met de controller en ik zou ze dan ook niet een cheapass ding in de handen durven te drukken terwijl je zelf een DualShock 3 hebt met alles eraan ;)

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Yellowneck schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 18:32:
[...]
Maar ik zou persoonlijk nooit een 3rd party controller kopen en al zeker niet voor bezoek/visite. Ik weet van al mijn vrienden en familie dat ze geen rare dingen doen met de controller en ik zou ze dan ook niet een cheapass ding in de handen durven te drukken terwijl je zelf een DualShock 3 hebt met alles eraan ;)
Ja maar dat is juist het mooie ervan }) , hun lekker spastisch doen met dat cheapass ding..... en jij hun op je gemak lekker kapot knallen }) . Maar ff serieus, je heb wel een punt hoor, maar ik vind het een beetje te overdreven om 30 euro meer neer te leggen voor een controller waar maar zo nu en dan gebruikt van gemaakt zal worden. Die originele dualshock 3's zijn best prijzig :/

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yellowneck schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 18:32:
[...]

Rumble effect zal nooit een beperking geven in games, het is een meerwaarde. Een extra'tje in jouw gamebelevenis. Het Sixaxis gemis kan bij sommige games problemen geven, volgens mij had je em bij Little Big Planet dus écht nodig, maar weet het niet zeker meer. Heb em al een tijd niet aangeraakt.
Klopt niet helemaal. Voor LBP is de 'sixaxis' een extra. Het geeft wat extra leuke functies maar is niet nodig om het spel te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ike. schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 19:19:
[...]
Klopt niet helemaal. Voor LBP is de 'sixaxis' een extra. Het geeft wat extra leuke functies maar is niet nodig om het spel te kunnen spelen.
wat hij bedoelde is dat LBP niet werkt met niet-originele controllers zonder sixasis.
Het spel accepteerd deze niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
temp00 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 19:12:
[...]
... 30 euro meer neer te leggen....
kost die knock-off maar 10 euro dan?
DS3 is als je even zoekt rond de 40 euro wel te vinden dacht ik.

excuus voor de dubbelpost, er ging wat mis.
ik heb een bugje in IE8 waardoor hij me steeds uitlogt op got.

[ Voor 23% gewijzigd door M a r c o op 31-03-2010 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:29

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Wel irritant ik start net NFS ProStreet voor het eerst op om "ff" te proberen, update van 722MB die na een hlaf uur pas op de helft is :X het is soms best irritant dat die downlaod servers rond deze tijd zo traag zijn.

Voor de rest heb ik mij gister en vnadaag prima vermaakt met GH5, kben er helemaal niet goed in, maar het geeft wel voldoening als het lukt :P geluidskwaliteit van die game is wel top gelukkig.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meelobee schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:14:
[...]

Is het veel moeite voor jou om net als alle PSN Cards ook een gedeelte met alle collecties van iedereen te plaatsen?
Lijkt me wel zo leuk en overzichtelijk. :D

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Ik zal mijn collectie ook maar plaatsen, ik heb 1 "game" plank in de kast.
ps3 collectie zit tussen de ps2 en wii games in (niet te zien)
Zijn er nu 26, maar Heavy Rain, Bioshock2 en Fifa10 zijn onderweg.
Voor God of War 3 zoek ik nog ergens een koopje.
Tevens het 1 en ander aan psn en ps1 games.

Volgens mij heb ik op God of War3 na alle toppers, of mis ik nog een must-have?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/oiY2UJ5iyBadgXaHB2AVRyW8/thumb.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Sinned123 op 31-03-2010 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Laatst online: 20:31
Sinned123 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 21:54:

[afbeelding]
Demon Souls natuurlijk!

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
He,

Sinds vandaag ben ik een trotse PS3 Slim eigenaar, maar heb ik een klein probleempje ivm geluid.
Ik heb namelijk de ps3 optisch aangesloten op een logitech z5500 setje, maar als ik in settings optical kies en dan de bovenste twee (dolby digital en DTS) aanvink en vervolgens save. Dan krijg ik geen geluid uit mn boxen.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Mjah ik had de reviews gelezen, maar volgens mij leunt het nogal veel op het multi-player aspect?
Of is het ook prima single player speelbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NickySantoro schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 21:59:

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Naar ik weet moet je alle door je speakers geaccepteerde geluidsvormen aanvinken. Dus ook stereo enzo. Bij spellen of films stuurt je PS3 altijd het optimale geluid door, maar vaak is bijvoorbeeld muziek dat je via je cd speler speelt gewoon stereo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

M a r c o schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 19:26:
[...]
kost die knock-off maar 10 euro dan?
DS3 is als je even zoekt rond de 40 euro wel te vinden dacht ik.
Helaas niet bij mij in de buurt en anders zit je altijd nog met verzendkosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinned123 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 22:03:

Mjah ik had de reviews gelezen, maar volgens mij leunt het nogal veel op het multi-player aspect?
Of is het ook prima single player speelbaar?
Die game is juist een singleplayer ervaring met wat subtiele touches van meerdere spelers die berichten voor je achterlaten of die je kunnen binnenvallen of assisteren. Je kunt echter nooit met ze praten en daardoor blijft juist het hele singleplayer aspect erg behouden en voel je altijd behoorlijk alleen... echt een heel vette game. Als je echt geen hulp wilt of geen risico wilt lopen om geinvade te worden dan speel je toch lekker met de internet stekker eruit? Kan je echter aanraden het spel mét te spelen want de geestverschijningen, de summons, de dreiging van een invader en de hulp van anderen bij sommige eindbazen maken het spel echt heel bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 08:57
Shiver23 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 15:34:
En voor de mensen die zich afvragen of een dure HDMI-kabel zin heeft:
http://lifehacker.com/550...e-than-10-for-hdmi-cables
Sorry maar moet er toch even op reageren... Waarom is dit nu opeens 'het' antwoord? Het is gewoon dezelfde mening (neem goedkoop!) die haaks staat op de andere mening (neem duur!), maar dan met leuke plaatjes eromheen... Ik heb geen enkel argument gelezen wat niet eerder eindeloos gewelles-nietest is...

Verder on-topic kwa PS3-ervaring... de lens van mijn 60GB Fat heeft dan toch de geest gegeven. Op een week na drie jaar oud. Damn!
Twijfel nog steeds tussen 150 euro voor een reparatie plus ongeveer 50 voor een nieuwe HDD, of 279 voor een kant en klare slim met diezelfde grotere HDD.... Het lagere stroomverbruik haal je er pas over 38 jaar uit dus dat is geen argument (niet mijn bedoeling om een rekensom uit te lokken :P).
Zelf een lens kopen en inbouwen zorgt er bij mij voor dat ik achteraf drie chips en twee schroeven overhoud dus daar begin ik niet aan. Voorlopig nog maar even de PSN games uitspelen voordat ik er uit ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
tja de 60gb is toch wel completer en de ps2 compatability vind ik een hele grote plus (heb zelf nog wat toppers).
Maar als je dat toch niet speelt, zou ik eerder een slim nemen.
Heb je toch weer 2jaar garantie.

Je kan ook kijken bij de gameshops die hem ook vervangen voor minder.

Mijn ervaring met de hele goedkope hdmi kabels, ze doen het wel maar gaan toch sneller stuk dan de kabels die net iets beter in elkaar zitten.
En dan heb ik het over het verschil tussen 3euro of 15euro voor een kabel.

[ Voor 28% gewijzigd door Sinned123 op 31-03-2010 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:56
De 60 GB is toch ronduit een superieur apparaat? Al was een ruilmodel duurder dan een nieuwe console, ik zou zo'n slim ding mijden!

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

WaterFire schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 22:14:
[...]
Sorry maar moet er toch even op reageren... Waarom is dit nu opeens 'het' antwoord? Het is gewoon dezelfde mening (neem goedkoop!) die haaks staat op de andere mening (neem duur!), maar dan met leuke plaatjes eromheen... Ik heb geen enkel argument gelezen wat niet eerder eindeloos gewelles-nietest is...
Enigszins mee eens. Zie een oud topic van mij. Check de foto's. Met een duurdere kabel gelijk geen gezeik meer gehad. Al moet ik aan de andere kant ook zeggen dat er door de meeste fabrikanten of winkels echt schandalig veel wordt verdiend op kabels. Een vriend van mij die bij een elektronicagroothandel werkte zag wel eens kabels bij de Mediamarkt liggen die voor meer dan 150% van de inkoopwaarde werden verkocht.

Om een korte afstand te overbruggen heb je naar mijn mening inderdaad geen dure kabel nodig. Bij de meeste 'Jan Lul-winkels' zoals Dixons, Dynabyte, BCC etc. vragen ze echt belachelijke prijzen voor een simpel, kort HDMI-kabeltje terwijl dezelfde kabel (van een ander merk) bij de elektronicaboer of computerspeciaalzaak voor (minder) dan de helft wordt verkocht.
Pas nog 2 x Sharkoon hdmi 2mtr kabels bij een computerspeciaalzaak gekocht voor 5,99 p/stuk. Heeft mij vergeleken met die eerder genoemde winkels zo 15-30 euro bespaard en ze doen het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Kep vandaag in een winkel een zilveren DS3 gezien. Volgens mij zie je ze niet zoveel, maar ben er wel in geïnteresserd 'm te nemen. Wordt ook niet zo snel vies als een witte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Vandaag Just Cause 2 dan toch maar besteld, wel gewoon in nederland, heb niet de luxe van een creditcard. Maar 49,99 was volgens mij niet een hele slechte prijs :) niemand slechte ervaringen met Playmefirst hoop ik? k heb iig al een mail dat de verzending wordt klaargezet.

Ik wilde een spel wat je gewoon lekker rampage kan spelen :P GTA 4 had ik al uitgespeeld (niet in huis) dus dan maar JC2.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Marcks schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 22:24:
De 60 GB is toch ronduit een superieur apparaat? Al was een ruilmodel duurder dan een nieuwe console, ik zou zo'n slim ding mijden!
he? Kan net hetzelfde en is een flink pak zuiniger EN stiller. Mis ik iets :?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De 60 GB heeft Cardreaders, Backward compatibility en meer USB-aansluitingen.
Other OS is voor +95% van de mensen geen pluspunt.
Backward compatibility heb ik zelf slechts 1x gebruikt, maar ik zet mijn PS2 wel aan voor de oudere games mocht ik ze nog eens willen spelen.

[ Voor 44% gewijzigd door OPSLAGHOND op 31-03-2010 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

En de slim is gemaakt van goedkopere materialen. Geen piano-lak, geen touch-knoppen, maar een ordinaire grijze aan/uit-knop
Sinned123 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 21:54:

[afbeelding]
Je mist er nog al een aantal: Resistance 2, Bioshock 2, Uncharted 2, Killzone 2, CoD MW 1&2, DMC4, NG: Sigma, Streetfighter 4, Heavy Rain

Vooral het gemis van Uncharted 2 (voor mij samen met mgs4 en gow 3 dé ps3-games!) is erg opvallend.

En ik weet niet hoe 't met je psn-games zit, daar zijn ook genoeg toppers: Trine, Braid, R&C QfB, de Pixeljunk-games etc.

[ Voor 6% gewijzigd door Reemster op 31-03-2010 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
OPSLAGHOND schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 23:13:
De 60 GB heeft Cardreaders, Backward compatibility en meer USB-aansluitingen.
Other OS is voor +95% van de mensen geen pluspunt.
Backward compatibility heb ik zelf slechts 1x gebruikt, maar ik zet mijn PS2 wel aan voor de oudere games mocht ik ze nog eens willen spelen.
En voor die USB-aansluitingen en cardreader kun je ook zoiets kopen. Als je een oud model hebt.
http://www.nyko.com/produ...detail/?name=Media+Hub%2B

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de slim is ie er ook;
http://nyko.com/products/product-detail/?name=Media+Hub+Slim
Lijkt me wel wat trouwens, bedankt voor de link! _/-\o_

Pagina: 1 ... 44 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.