Nou weer even over wat gezelligs,
Was het nog niet van plan, en wilde eigenlijk voor de Wii gaan. Maar afgelopen zondag nog even over de winkelstraat en de lokale gameshop in. Nog even een korte kijk op het aanbod van spellen (en prijzen). Werd het toch een impulsieve aankoop van de PS3!
Samen Incl. de game God of War III en Ratchet & Clank: Tools of destruction hoop ik de komende tijd nog wel even zoet te zijn.
Doorslag doet het hem ook eigenlijk de meer "volwassen" games op de console. En op de Wii waren er maar een handje vol titels waarin ik geïnteresseerd ben. Aangezien mn vrouwtje ook wel van gamen houd, en die ook maar liever achteraf de PS3 wilde.
Mooie ook natuurlijk dat er een blu-ray drive in zit, heb even door de menu's gespit (wat veel opties

) zie ik terug dat ik totaal geen miskoop heb gedaan. Kan er meteen media mee streamen van de PC, daar wilde ik eigenlijk een andere PC voor aanwijzen maar dat is dus niet meer nodig

(hoef ook niet te klooien met scherm resoluties van Windows).
Deze nacht een aantal downloadbare demo's gestart (en weer zo'n handige automatische uit schakeling functie gevonden!).
Zodirect even spitten in de online betalingen via de store van de PSNetwork. Aangezien de games wat goedkoper zijn. (En direct kijken hoe het zit met de software als je het "per ongeluk" kwijt bent of verwijderd, wellicht manier voor back-up?).
Maar tot zoverre alleen maar +++++ punten voor de PS3!!