Is niet helemaal waar, maar de prioriteiten voor end game raiders liggen wel anders als voor sociale spelers. Ondanks dat de encounters tegenwoordig wel makkelijker zijn gewoorden, moet je toch echt veel doen. Ik als warrior moet binnen nu en 6 weken 25 saronite orbs gaan verzamelen om tot het volgende niveau te komen in de questline voor frostmourne. mijn focus ligt dus ook op zoveel mogelijk frost emblems verzamelen op al m'n alts zodat ik die dingen kan kopen, Triumph badges kan me weinig boeien. ik doe dus ook op al m'n chars maar 1x de daily per persoon, en dat zo snel mogelijk zodat ik het op al m'n chars elke dag kan doen voor of na de raid.Anoniem: 215903 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 11:38:
[...]
Endgame was altijd al een egoistische bende, door de crossrealm BG's en instances is er alleen nog minder sociale controle.
Ik heb simpelweg geen tijd om 30-40 minuten per char over een instance te doen (sommige groepen doen er tot 60 minuten over) Door de meeste instances rennen we met een guild groepje in enkele minuten zonder ook maar 1x uit combat te gaan van begin tot eind. dat is tijd efficient en belangrijk om verder te komen.
De lore etc en lang doen over instances en alles zien komt wel weer als cataclysm uitkomt met zijn nieuwe instances, voor nu heb ik alles gezien en gedaan en wil me alleen maar richten op de nieuwe wings in ICC.