Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:00
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:00:
Hey, weer even een vraagje tussendoor. Ben vandaag level 15 geworden en nu is blijkbaar de dungeon finder beschikbaar, Ik heb random en specific geprobeerd maar ik sta overal in de que ? Hoe werkt dit , en hoelang zal ik in de que normaal?
Je bent een warlock dus je telt als dps. Ik denk dat je soms wel lang moet wachten, maar de ene keer zal je snel een groep vinden en de andere keer weer niet. Wat je het beste kan doen is altijd de queue joinen, zodat je tegelijk quests kan doen. Als dan een groep is gevonden word je vanzelf naar de dungeon geteleport en kan je direct beginnen.

Via het algemen chatchannel was vroeger wel populair, maar de animo daarvoor zal erg laag zijn, vaak loopt er maar een handjevol mensen in één bepaalde zone, dus dan is de dungeon finder de ideale oplossing.

Als je random dungeon kiest zal er voor je vanzelf een groep gemaakt worden voor elke willekeurige dungeon rond jouw level. Je krijgt er ook extra beloning voor. Als je voor een specifieke instance kiest, krijg je verder geen extra beloningen en zal het vinden van een groep véél langer duren. Random is wat dat betreft wel de beste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hydra schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:06:
[...]

Kapot getimmerd? Ik heb vorige week alle dungeon achievements zitten halen op m'n druid, en in bearform lekker een beetje door die instances lopen swipen. Halve instance pullen en dan hoppa. Ze raken je toch maar voor 14 damage ofzo, en ik heal elke 6 seconden mezelf voor iets van 1400.
Ik denk dat ie als cloth caster probeert half LBRS te pullen. Ja dan wil je inderdaad wel kapot getimmerd worden aangezien je casts de hele tijd worden interrupt :D

Kan je beter achter een tank aan lopen en loot op FFA zetten. Kan de tank lekker door pullen en AE gebruiken terwijl je als clothie er achteraan hobbelt en alle loot oppakt.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke tnx, ja na een half uur wachten lukte het uiteindelijk, altijd leuk als iets lukt als je het voor het eerst doet haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:04:
Wat mij trouwens de laatste tijd ook opvalt.. is dat mensen in Old Kingdom graag alle bazen overslaan :S ik ben laatst dus ook geleaved omdat de tank niet eens luisterde naar input van de rest van de party. We moesten maar doen wat hij wou.. en hij had alleen maar zin in Herald Volaszj
Dat is die emblem race dwang. wachttijd voor dps ca 10 minuten, wachttijd voor healer ca 4 min, wachttijd voor tank !geen!. Voor zo'n tank is is het sneller farmen als hij zoveel mogelijk overslaat en zijn twee extra emblems pakt.

Laatst hadden wij ook zo'n tank. We zijn toen met 3 man de hele queue debuff uit gaan zitten en hebben geweigerd om mee te gaan naar alleen de laatste boss. Omdat we meerderheid waren kon hij ons niet votekicken (probeerde hij wel) en omdat wij niet weg gingen kon hij niet weg zonder de debuff te houden en nog 10 minuten te moeten wachten.

Hij heeft nog mazzel dat we hem niet hebben gereport voor de taal die hij toen gebruikte ;)
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:14:
[...]
Gehaast is als de DPS gaat pullen, er iemand voor elke pull (ik pull niet, ik Charge) "gogogo" gaat roepen. Dat is gewoon niet nodig en roept alleen maar irritatie op.
Oh, ik tank tegenwoordig zelf op mijn paladin, laatste keer stond een mage gogo te roepen en begon te pullen terwijl ik zelf even wachte omdat de healer zonder mana stond. Ik heb hem toen fijntjes verteld dat als hij dat nog eens deed ik een kick vote zou starten en als hij dan niet gekickt werd de groep een nieuwe tank kon zoeken. Hij werd ineens rustig. }:O

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2010 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RichardvdD schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:05:
Gehaast? Ik vind het eerder een poging om nog flink wat lol te kunnen beleven. Mega pulls, patrols tegelijk meenemen naar de baas, etc. Voor de dps ook leuk dacht ik zo. Die kunnen helemaal los gaan met alle AoE. Als je alles ouderwets 1 voor 1 wilt doen val je echt in slaap. :D
Vlot en gehaast zijn 2 verschillende dingen. Wat ik bedoelde met mijn post, is:
Ik tank vlot en chainpull, zolang de mana van m'n healer het toelaat. Hierdoor ben ik altijd binnen 15min klaar.

Gehaast is als de DPS gaat pullen, er iemand voor elke pull (ik pull niet, ik Charge) "gogogo" gaat roepen. Dat is gewoon niet nodig en roept alleen maar irritatie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hydra schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:06:
Kapot getimmerd? Ik heb vorige week alle dungeon achievements zitten halen op m'n druid, en in bearform lekker een beetje door die instances lopen swipen. Halve instance pullen en dan hoppa. Ze raken je toch maar voor 14 damage ofzo, en ik heal elke 6 seconden mezelf voor iets van 1400.
Juist, je wordt geraakt. Probeer jij eens ooit 1 hit te halen als lvl40 op een lvl80, melee. Casters van dat lvl missen 99,9% van hun skills (erg handig), maar melee zal altijd welk lvl dan ook jou kunnen raken.

(bedoelde dus niet dat je werd doodgemept, die 14dmg heb ik bijna in auto heal zitten :P).

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 06-01-2010 16:17 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:13:
[...]

Dat is die emblem race dwang. wachttijd voor dps ca 10 minuten, wachttijd voor healer ca 4 min, wachttijd voor tank !geen!. Voor zo'n tank is is het sneller farmen als hij zoveel mogelijk overslaat en zijn twee extra emblems pakt.

Laatst hadden wij ook zo'n tank. We zijn toen met 3 man de hele queue debuff uit gaan zitten en hebben geweigerd om mee te gaan naar alleen de laatste boss. Omdat we meerderheid waren kon hij ons niet votekicken (probeerde hij wel) en omdat wij niet weg gingen kon hij niet weg zonder de debuff te houden en nog 10 minuten te moeten wachten.

Hij heeft nog mazzel dat we hem niet hebben gereport voor de taal die hij toen gebruikte ;)
Ik vind dit echt Asociaal gedrag! Daarnaast zijn die bosses hardstikke snel te nuken met de huidige dps.. ik breng zelf altijd gemiddeld 4500-5500 mee in hc's ( de oude, de nieuwe zit ik hoger ). Dat betekend dat de rest van de dps eigenlijk overbodig is volgens oude HC begrippen (3x 1500 was genoeg). oftewel... die bosses gaan zo ontzettend snel neer.. maar goed..

Ik dring er altijd op aan om alles te doen, ik ben daar voor emblems.. en niet voor de "lol"

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:17:
[...]

Ik vind dit echt Asociaal gedrag! Daarnaast zijn die bosses hardstikke snel te nuken met de huidige dps.. ik breng zelf altijd gemiddeld 4500-5500 mee in hc's ( de oude, de nieuwe zit ik hoger ). Dat betekend dat de rest van de dps eigenlijk overbodig is volgens oude HC begrippen (3x 1500 was genoeg). oftewel... die bosses gaan zo ontzettend snel neer.. maar goed..

Ik dring er altijd op aan om alles te doen, ik ben daar voor emblems.. en niet voor de "lol"
Jup, tijdens mijn imba run op mijn healer gingen we zelfs westrijdjes houden hoeveel tijd we op BL over kunnen houden _na_ de kill van de boss.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:02
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:13:
[...]

Ik heb gisterenavond met mijn pally tank toch de volle 10 seconden moeten wachten op een groep *cry* ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:17:
[...]
precies, en voor alle classes behalve tanks is alle bosses doen de snelste manier om emblems te halen. Uit de groep stappen als de tank als aso alleen maar 1 boss wil doen heeft geen zin, vervanging kost 3 seconden. Terwijl een tank die niet zijn zin krijgt en weg gaat 10 minuten kost om te vervangen.

Je kan die aso dus alleen pakken duur hem de debuff uit te laten zitten zonder emblems. We hadden in die 10 minuten makkelijk het hele ding kunnen doen, maar dat weigerde hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Waarschijnlijk de latency waar je op moest wachten :D
Ok, mee eens. Als dps gaat pullen laat ik spontaan de muis uit mijn hand vallen. Zo'n death is vaak wel een momentje waarin ze nadenken over waar ze mee bezig zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
RichardvdD schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:24:
Waarschijnlijk de latency waar je op moest wachten :D

[...]
Ok, mee eens. Als dps gaat pullen laat ik spontaan de muis uit mijn hand vallen. Zo'n death is vaak wel een momentje waarin ze nadenken over waar ze mee bezig zijn :+
Ik had laatst perongeluk een foute <tab> actie :P

We waren bij de eerste Pack in UP en daarachter staat zo een dikke Abomination.
Dus ik lekker nuken op die pack.. druk op <Tab> om te switchen naar volgende target.. ik selecte dus die Abomination en knalde er dus perongeluk Exorcism op.. tank meteen over de zeik.. lal..

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RichardvdD schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:24:
Idee had ik ook met mijn healer, maar blijkt dat die crit '2de heal' van shaman (ancester spirit oid?) dus de hunter healde die zo nodig moest pullen. Resultaat: FD -> ik agro -> ik dood. Woei voor reincarnate.

Nu nog eens proberen om die nameless boss in OK voordat hij insanity cast al neer te krijgen, ons nog niet gelukt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

SpoTs schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:04:
Wat mij trouwens de laatste tijd ook opvalt.. is dat mensen in Old Kingdom graag alle bazen overslaan :S ik ben laatst dus ook geleaved omdat de tank niet eens luisterde naar input van de rest van de party. We moesten maar doen wat hij wou.. en hij had alleen maar zin in Herald Volaszj
ik vraag het meestal of ze alle basen willen of alleen de laatste en pas mij daarop aan (alhowel ik die irritant mushroom baas nog weleens wil vergeten ;))

Ik vroeg het laatste en toen werd er wel gezegd dat ze graag alle basen wilden doen, dus ik prima. healer + retridin waren guildies van elkaar (voor mij 2 pugs) qua healer was het aardig te noemen, maar de dps van alle 3 de dps was +-1k als het niet minder was. jezus wat duur trash, en de boss fights dan lang zeg..... toen we moesten kiezen om naar de laatste boss te gaan of de afslag, zagen ze gelukkig zelf in dat het wel heel erg lang duurde, en zeiden "maybe just skip thiss boss" was dan weer een mee valler :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
SpoTs schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:29:
[...]

Ik had laatst perongeluk een foute <tab> actie :P

We waren bij de eerste Pack in UP en daarachter staat zo een dikke Abomination.
Dus ik lekker nuken op die pack.. druk op <Tab> om te switchen naar volgende target.. ik selecte dus die Abomination en knalde er dus perongeluk Exorcism op.. tank meteen over de zeik.. lal..
Die pak je er als tank toch standaard al bij tegenwoordig? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Exitium schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:34:
[...]

Die pak je er als tank toch standaard al bij tegenwoordig? :+
Dat vind ik ook idd :P maarja... ;-) Ik vind een hoop en heb zelf geen zin om te tanken.. dus dan moet je je aanpassen he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha wat een geweldig systeem, veel exp en goede items! Nu heb ik de smaak te pakken haha ik denk dat ik mijn trial account maar is ga omzetten in een echte

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:50:
Haha wat een geweldig systeem, veel exp en goede items! Nu heb ik de smaak te pakken haha ik denk dat ik mijn trial account maar is ga omzetten in een echte
It Began in Deadmines... ( mompeld iets over began in africa )

Welcome in WoW :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik ga zelf op meerdere chars instances in, zowel tank/healer als dps, ik had laatst een healer die ging pullen.. omdat die vondt dat het niet snel genoeg ging, probleem was niet de healer of mijn tanken maar de dps, 1k tot 2k en dan 6-7 mobs tegelijk duurt gewoon lang.
Het gehaast moet gewoon ophouden, ik vindt het niet erg als de dps goed is en de tank ook, maar als een ruk tank die geen aggro kan houden gaat chainpullen ruk gear heeft en na de eerste pull de healer oom is, en tank gewoon doorgaat wipe veroorzaakt of zelf dood gaat en dan gelijk party verlaat.. triest.

Wat dat betreft kon je dit niet doen in classic instances of tbc heroics deze bleven ondanks je gear 'lastig' natuurlijk in BWL gear waren instances als stratholme/scholo makkelijker dan als beginnende lvl 60's, zelfde geldt voor TBC heroics eenmaal T5/6 waren heroics makkelijker maar nogsteeds niet zo makkelijk in verhouding tot wotlk hc's - 12 minuten over UK.

Waar ik zelf als dps wel een hekel aan heb zijn die pala tanks die zeggen 'don't attack until i put down my concecrate' ik weet niet wat die gasten doen maar ze droppen pas na een 4+ seconden concecrate, het zijn er niet veel maar als je gewoon gewendt bent om 'tank'>f te doen en gelijk een arcane blast neerlegt van 8k zit die mob op je. Elke andere paladin tank die ik ken begint met 'shield' dingetje, dropt concecrate en je kan knallen nergens last van.

Maar inderdaad dat gehaast van sommige in pugs is gewoon te irritant, vooral van die mensen die al beginnen om te zeggen 'i have to go in 20 minutes make it fast' en dan sta je aan het begin van CoS... alleen intro duurt al 10 minuten :P, of dat skippen van bosses, ik vindt EoT erg fijn zeker met de gear upgrades en het gemmen daarvan, ook Crusader orbs om voor mijn alts wat 245 gear te laten maken.

En over OK, herald voljaz al 1 keer neergekregen voor eerste insanity, ook 1 keer gehad dat insanity 2 keer achterelkaar kwam.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Prachtig, de QQ met weekly raids en raid lockouts, en dan nog ticketen op dinsdag :')

Gisteren in trade ook iemand:
"Omfg, Jaraxxus is weekly, and I'm saved for ToC10 and 25... and SO'S THE WHOLE F'ING SERVER! Gj Blizz..."
Reactie 1: "I bet you aint saved for ToGC10/25."
Reactie 2: "... and so ain't the rest of the server."
Reactie 3: "Do your weekly tomorrow. Tomorrow's raid lockout reset. You got almost a week to go for the weekly."
whiner: "Ow... yeah. True, that."

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:19:
[...]

Jup, tijdens mijn imba run op mijn healer gingen we zelfs westrijdjes houden hoeveel tijd we op BL over kunnen houden _na_ de kill van de boss.
Waar ik me aan stoor is arrogant en onsociaal gedrag van bepaalde realms...
niets tegen mensen verder van Magtheridon, maar het valt op dat deze een bepaalde elitisme overzichzelf heen roepen.
mensen die 2k dps halen in een hc worden of zo erg afgezeken dat het niet leuk meer is of na 1 baas al gekicked, healers die het te lang vinden duren ninja pulen maar en geven de tank de schuld als er een wipe is

laatst was ik voor de gein een beetje emblems aan het verzamelen met mijn hunter, 3 man van magtheridon, ik van qt en iemand van balnazzer
natuurlijk gezien de staat van mijn hunter(amper 80, geen bijzondere gear) doe ik geen 3k dps, begint eerst de tank dat ie nog "impressed" moet zijn van non-magtheridon dps, daarna de shaman dat zelfs zijn ghostwolf meer dps doet, ik hou verstandig mijn mond.... 4 bazen neer, linkt die tank de dps meter en zegt in party dat ik niet waardig ben om emblems te krijgen voor de run:S

hoor er meer over praten in guild/trade/etc chat dat dit gedrag steeds meer word... maar ja je doet er niets aan
nogmaals geen persoonlijke aanval op mensen die op magth zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 12:40
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:00:
Hey, weer even een vraagje tussendoor. Ben vandaag level 15 geworden en nu is blijkbaar de dungeon finder beschikbaar, Ik heb random en specific geprobeerd maar ik sta overal in de que ? Hoe werkt dit , en hoelang zal ik in de que normaal?
Ligt aan de realm en de drukte. Ik heb gemerkt dat je als dps lang moet wachten en als tank zo een groep hebt.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
prutser001 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:58:
Waar ik zelf als dps wel een hekel aan heb zijn die pala tanks die zeggen 'don't attack until i put down my concecrate' ik weet niet wat die gasten doen maar ze droppen pas na een 4+ seconden concecrate, het zijn er niet veel maar als je gewoon gewendt bent om 'tank'>f te doen en gelijk een arcane blast neerlegt van 8k zit die mob op je. Elke andere paladin tank die ik ken begint met 'shield' dingetje, dropt concecrate en je kan knallen nergens last van.
Dat shield dingetje heet Avenger's Shield ;) Ik gebruik het niet altijd omdat mobs soms zo snel omvallen dat AS nog op cooldown staat, voor die situaties gebruik ik dan hammer of the righteous in combinatie met een skull mark.

In PoS gebruik ik het sowieso niet om te openen omdat sommige mobs te ver van elkaar staan, daar loop ik naar de eerste twee mobs toe en gebruik ik mijn taunt ability op de skull marked mob. Hierdoor komen de mobs naar mij toe (of ik naar hun om ze te positioneren) en doe ik een HotR. Pas als ik ze bij elkaar heb gebruik ik AS en consecrate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah, net op mn warrior tank alt (gegeared voor heroics, niets meer en niets minder, vooral blues/epics om iedere dag 2 frost emblems te farmen, heb een maatje geholpen met zijn shadow's edge mats), queue ik voor random hc, kom ik in FoS. Ik denk, als dit maar goed gaat, heb maar 29k hp unbuffed. Healer was goed genoeg (combinatie van Totc10 gear en emblem gear), en alles ging goed tot Devourer of souls.
Deze doet nl een plasma blast van 16k ofzo, waardoor ik dus met plasma blast en melee hit dood ben. Deze plasma blast is interruptable. Er zat een enh shaman, een rogue en een mage in de party, en de healer was een shaman. Ik was de enige die interrupte. De healer, die na 2 wipes my votekickte, schreeuwde nog: omg noobtank gtfo or votekick etc. Nog op de dps meters gekeken, de dps had niet meer als 2.4k gedaan. Daarna nog maar eens gequeued, DTK gedaan zonder wipes of deaths.

Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:34
Als mensen weinig dps doen omdat ze (nog) geen gear hebben, heb ik daar geen problemen mee, als we als groep maar genoeg doen. Waar ik echter wel problemen mee heb is mensen die véél te weinig dps doen voor hun gear. Zo had ik laatst een hunter met ilvl van ca. 219 die 800 dps deed. Dus heb ik de dmg meter gelinkt, en gemeld dat hij meer moest doen. Kwam hij op ca. 950 dps (vanaf de eerdere melding dus geen overal), toen maar gekicked.
Van de week een lock die blijkbaar scorch op alle key's gebind had, kwam op 900 dps. hij had beter gear dan de fury warrior die op 1600 dps bleef hangen... Aangezien we timed drijgde te gaan missen heb ik hem ook gekicked.
En het toppunt was in OK 2 weken geleden. zat een mage in de group die op follow stond, dus na de eerste baas link ik de meter en vraag wat de mage aan het doen was. Zegt hij doodleuk "X-Box" en aangezien ik nog niet kon vote-kicken ben ik zelf maar geleaved, heb echt geen zin om 2 1500 dps-ers en een leacher door OK heen te trekken (doe zelf ca. 2-3k dps als tank op mijn drood)
Dit mag je elitair vinden maar als tank heb het je nu eenmaal makkelijker. Ik ben fury en feral dps main spec op mijn warrior en Druid, en ik neem de moeite voor tank gear/spec en te tanken, zodat ik niet 15 mins in de queue sta. Dat zouden een heleboel warriors/druids/dk's en pala's meer kunnen/moeten doen, dan zou de queue niet zo lang zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khrin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-07-2012
Ik zal mij ook eens voorstelle zeker? Long time lurker, first time poster ;)

Over mij:
10 Jaar geleden ben ik Belgie ontvlucht om tijdenlijk 6 jaar in Nederland (TUDelft Lucht en Ruimtevaart) te verblijven, waarna ik ben "ontvoerd" door de Spaanse fury van mijn dromen richting het zonnige Spanje (Barcelona)... aka ik woon momenteel in Spanje.
(In NL had ik lessen in het Engels en buitenlandse vrienden, dus is zowat een van de eerste keren in X aantal jaar dat ik terug Nederlands typ, dus vergeef de ver-engelsing van mijn nederlands.)

Ik ben eigenlijk een meester lurker, waar ik niet voor terugdeins om af en toe jaren forums to volgen zonder ook maar 1 keer te posten! (Ik volg dit topic ongeveer sinds de introductie van Nawintjuh 8) )

Het lurken teszamen met mijn vroegere speel-elke-classe-tot-ik-het-beu-was geeft mij over het algemeen wel een redelijke inzage over de "mechanics van de verschillende klassen".
Mijn probleem is dit in de praktijk brengen, wat meestal niet mijn sterkste punt is. (Ja ik speelde Quake3 Rocket Arena met inverted mouse en de pijltjes toetsen :X )

Over WoW:
Ik speel al van de Open Beta, en heb pas recentelijk mijn main-o-lytic genezen met een Deathknight. Daarvoor had ik een Shaman, Warrior, Druid en Warlock main.
Nu dat dat probleem opgelost is, heb ik nog steeds geen vaste alt, maar ach ... er zijn grotere zorgen in de wereld.

Over Khrin:
Main spec is frost duelwield pew pew dps! (Alhoewel ik op EJ wel lees over the frost fever glyph, heb ik tijdens test meer plezier en meer dps (???) met de Howling Blast Glyph, over het algemeen is mijn steady dps op 10/25 man bossfights rond de 6.2 tot 6.8k)
Off spec is blood tank (37k unbuffed en nog van die onzin, I <3 pugtanking

[Offtopic] Help met mijn fout in mijn signature is altijd welkom [Offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nivado schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 17:44:
[...]

Als mensen weinig dps doen omdat ze (nog) geen gear hebben, heb ik daar geen problemen mee, als we als groep maar genoeg doen. Waar ik echter wel problemen mee heb is mensen die véél te weinig dps doen voor hun gear. Zo had ik laatst een hunter met ilvl van ca. 219 die 800 dps deed. Dus heb ik de dmg meter gelinkt, en gemeld dat hij meer moest doen. Kwam hij op ca. 950 dps (vanaf de eerdere melding dus geen overal), toen maar gekicked.
Van de week een lock die blijkbaar scorch op alle key's gebind had, kwam op 900 dps. hij had beter gear dan de fury warrior die op 1600 dps bleef hangen... Aangezien we timed drijgde te gaan missen heb ik hem ook gekicked.
En het toppunt was in OK 2 weken geleden. zat een mage in de group die op follow stond, dus na de eerste baas link ik de meter en vraag wat de mage aan het doen was. Zegt hij doodleuk "X-Box" en aangezien ik nog niet kon vote-kicken ben ik zelf maar geleaved, heb echt geen zin om 2 1500 dps-ers en een leacher door OK heen te trekken (doe zelf ca. 2-3k dps als tank op mijn drood)
Dit mag je elitair vinden maar als tank heb het je nu eenmaal makkelijker. Ik ben fury en feral dps main spec op mijn warrior en Druid, en ik neem de moeite voor tank gear/spec en te tanken, zodat ik niet 15 mins in de queue sta. Dat zouden een heleboel warriors/druids/dk's en pala's meer kunnen/moeten doen, dan zou de queue niet zo lang zijn.
Ben het ook helemaal met je eens dat mensen die de gear ervoor hebben ook niet ondermaats aan de gang moeten gaan, maar het feit dat ik al aangeef aan het begin van een run dat de meeste van mijn zooi niet eens 200 is, wel de moeite neem om mijn gear te gemmen en enchanten en dan toch 1200-1500 dps doe en daarnaast idd een dps drop heb als ik eens in de tijd naar aspect of the viper ga voor mana regen omdat de groep letterlijk niemand de kans geeft om ff snel mana te drinken.
het lullige is dat voor gearende lui er gewoon geen andere mogelijkheid is dan hc's en dan komt het heel erg lullig over om gekicked te worden met de melding dat ik niet waardig zou zijn voor 2 extra emblems
gaat dus meer om de manier waarop er omgegaan word, opsomming van inc dat eigenlijk de meeste mensen die klagen over een realm verwijzen naar die specifieke realm

grappig feit:
er waren mensen bezig een petitie aan te gaan om deze specifieke realm uit onze battlegroup te laten halen:p
beetje nutteloze actie gezien dit toch niet zal gebeuren haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 11:47
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 17:24:
[...]

niets tegen mensen verder van Magtheridon, maar het valt op dat deze een bepaalde elitisme overzichzelf heen roepen.
mensen die 2k dps halen in een hc worden of zo erg afgezeken dat het niet leuk meer is of na 1 baas al gekicked, healers die het te lang vinden duren ninja pulen maar en geven de tank de schuld als er een wipe is

laatst was ik voor de gein een beetje emblems aan het verzamelen met mijn hunter, 3 man van magtheridon, ik van qt en iemand van balnazzer
natuurlijk gezien de staat van mijn hunter(amper 80, geen bijzondere gear) doe ik geen 3k dps, begint eerst de tank dat ie nog "impressed" moet zijn van non-magtheridon dps, daarna de shaman dat zelfs zijn ghostwolf meer dps doet, ik hou verstandig mijn mond.... 4 bazen neer, linkt die tank de dps meter en zegt in party dat ik niet waardig ben om emblems te krijgen voor de run:S

hoor er meer over praten in guild/trade/etc chat dat dit gedrag steeds meer word... maar ja je doet er niets aan
nogmaals geen persoonlijke aanval op mensen die op magth zitten
Hey, dit verhaal ken ik maar al te goed. Ik zelf zit ook op QT (Bibje, UD priest :)) en het elitism van Magtheridon is echt verschrikkelijk. Bij ons praat de hele guild over de arrogantie van 90% van die mensen daar. Het begon al toen we de eerste heroics in het nieuw systeem gingen doen en wij waren het zo gewoon om te greeden op frozen orb maar steeds needen die van Magtheridon keer op keer. Ik zelf weiger om te needen, heb ze niet nodig dus ik need ze ook niet. Het ergste van al is dat ze vaak niet doorhebben waar ze met bezig zijn. Zoals instances helemaal verkeerd aanpakken of gewoon de moeite niet meer doen om deftig te spelen.

Het is me dan ook wel enorm opgevallen dat QT een bijzonder goede server is. Ik ben echt blij als ik weer kan terugkeren vanuit de heroic naar de server. Daar is het niveau vaak veeeel hoger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paterpor schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 17:57:
[...]

Het is me dan ook wel enorm opgevallen dat QT een bijzonder goede server is. Ik ben echt blij als ik weer kan terugkeren vanuit de heroic naar de server. Daar is het niveau vaak veeeel hoger :)
totdat je trade weer leest en woorden als wmil, rikitactatoaocoa(whatever), dirge of inzomnia voorbij ziet komen:P haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 11:47
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 18:00:
[...]

totdat je trade weer leest en woorden als wmil, rikitactatoaocoa(whatever), dirge of inzomnia voorbij ziet komen:P haha
Haha ok ja das waar. Wie ben jij mss en welke guild ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkquel, Belf Lock, Stormcrows
Vaegintis, Belf Pally, Stormcrows
Gehaktdag, Tauren DK, Stormcrows

zijn toch wel de chars waar ik het meest op te vinden ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:18

BrZ

Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 17:44:
Bah, net op mn warrior tank alt (gegeared voor heroics, niets meer en niets minder, vooral blues/epics om iedere dag 2 frost emblems te farmen, heb een maatje geholpen met zijn shadow's edge mats), queue ik voor random hc, kom ik in FoS. Ik denk, als dit maar goed gaat, heb maar 29k hp unbuffed. Healer was goed genoeg (combinatie van Totc10 gear en emblem gear), en alles ging goed tot Devourer of souls.
Deze doet nl een plasma blast van 16k ofzo, waardoor ik dus met plasma blast en melee hit dood ben. Deze plasma blast is interruptable. Er zat een enh shaman, een rogue en een mage in de party, en de healer was een shaman. Ik was de enige die interrupte. De healer, die na 2 wipes my votekickte, schreeuwde nog: omg noobtank gtfo or votekick etc. Nog op de dps meters gekeken, de dps had niet meer als 2.4k gedaan. Daarna nog maar eens gequeued, DTK gedaan zonder wipes of deaths.

Zucht.
Spell reflect ;)

Heb bij een nogal slechte party de laatste 30% van die boss solo gedaan, door om en om te interrupten en te reflecten. Melee van die boss stelt niet al te veel voor, enige vervelende is als hij mirror soul op je cast, moet je dan wel of niet reflecten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Paterpor schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 17:57:
Hey, dit verhaal ken ik maar al te goed. Ik zelf zit ook op QT (Bibje, UD priest :)) en het elitism van Magtheridon is echt verschrikkelijk. Bij ons praat de hele guild over de arrogantie van 90% van die mensen daar. Het begon al toen we de eerste heroics in het nieuw systeem gingen doen en wij waren het zo gewoon om te greeden op frozen orb maar steeds needen die van Magtheridon keer op keer. Ik zelf weiger om te needen, heb ze niet nodig dus ik need ze ook niet. Het ergste van al is dat ze vaak niet doorhebben waar ze met bezig zijn. Zoals instances helemaal verkeerd aanpakken of gewoon de moeite niet meer doen om deftig te spelen.
Magtheridon zit vol met Ensidia fanbois. Die types denken dat ze 'goed' zijn puur en alleen omdat ze op dezelfde server zitten.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hydra schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 20:46:
[...]

Magtheridon zit vol met Ensidia fanbois. Die types denken dat ze 'goed' zijn puur en alleen omdat ze op dezelfde server zitten.
Ensidia zit toch al paar maanden op Tarren Mill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja. Dan zijn er waarschijnlijk nog wat groupies achtergebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SdtThys
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-06 21:44
Het begon al toen we de eerste heroics in het nieuw systeem gingen doen en wij waren het zo gewoon om te greeden op frozen orb maar steeds needen die van Magtheridon keer op keer.
dit hangt gewoon af van server tot server, heb lang op mazrigos gespeeld waar iedereen neede,
ben dan op tarren mill begonnen (voor de ensidia transfer!) en daar greed iedereen dan weer,
Dus wat ik nu doe in een hc, needen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel graoppig dat er zoveel verschil tussen servers zit wat betreft 'regels' Ondanks dat het dezelfde game is, zijn de communities (servers, guilds) toch overal net wat anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SdtThys schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 21:47:
[...]

dit hangt gewoon af van server tot server, heb lang op mazrigos gespeeld waar iedereen neede,
ben dan op tarren mill begonnen (voor de ensidia transfer!) en daar greed iedereen dan weer,
Dus wat ik nu doe in een hc, needen :)
zij die frozen orbs eigenlijk nog wat waard op ook maar 1 server?
op qt krijg ik ze niet meer verkocht, dus vendor ze maar voor 5g

naja de hele mentaliteit of gedrag van spelers word schijnbaar wel per server bepaald haha
viel idd zoizo op dat sommige afkortingen wel erg anders zijn voor bijvoorbeeld een instance of raid

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2010 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 17:40
1ste raid in ICC met nieuwe wings, 1 shot Saurfang voor het eerst op 25. Wij allemaal blij dan willen we chest looten hoppa in combat. We kunnen dus niks looten en ook niet teleporten. Om nog maar niet te spreken over de irritante lag.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

is echt wennen om dit spel weer te doen naa dat je 2 jaar niet meer heb gedaan ( 11-11-07 gestopt ) en nu dezen week weer gestart nu lvl 72 human warlock Ashrah naam van Mortel Combat

maar Quest zijn nu echt stuk fijner je weet meteen waar je heen moet in 2 dagen 600 gold van Quest doen :P

alleen jammer dat echt gewoon te veel man op al Al'Akir zitten over dag vaak ruim uur tot 2uur wacht tijd en nu ook weer wacht tijd om er op te komen soms kan je zelf heelen maal niet er op :( nu 30 min+ wachten om te kunnen game om 23:00 uur

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Khrin: Welkom, leuk dat je even een post maakt. Je Nederlands is nog steeds prima hoor!
Geinig dat je Nawintjuh noemt, ik hoop stiekem elke dag dat hij weer terugkeert op dit forum met zijn geniale “ik ben de beste rouge van de wereld” verhalen :)

Vandaag was de guild met drie 10mans teams in ICC10. Ik ben al sinds 22.00 niet meer online, maar ik geloof dat het vrij lastig is om uit te zoeken hoe de eerste baas van de nieuwe wing werkt. Goed om te horen, dan kan ik misschien vrijdag een beetje wipen en tactics bedenken!

Heb zelf even op mijn laptopje van werk 2 keer de daily heroic gedaan. Gaat nog redelijk, begin het idee te krijgen dat de processor in deze unit beter is dan die in mijn PC thuis. Wow draait beter en laadt veel sneller, en dat met CRAP onboard videokaartje…

Laptop:
- Intel duo T8100 2.1 Ghz

Pc thuis:
CPU: AMD64 3500+, 2,2 Ghz
MOEDERBORD: Asus A8N-SLI
RAM: 2x 512mb Dual Channel Kit Dane-Elect PC3200 (later ge-upgrade naar 2 of 3 gig.)
VIDEO: Asus 7600 GS 256 MB
HD: Maxtor SATA300 250 GB HD
VOEDING: Enermax 460watt

Denk dat hij misschien inderdaad wel toe is aan een upgrade, heb m zo te zien besteld begin 2006.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die T8100 kan waarschijnlijk per kloktik wel weer iets meer, dus het is niet zo vreemd dat die sneller is :)
En een 7600GS nu nog een videokaart noemen is ook wel kantjeboord :P

Ik post hier ook niet veel, maar ik heb mij eerste char op lvl80 gekregen :D
Hatalom the Explorer
Eenmaal 80 wist ik eerst niet eens waar te beginnen, na wat rondvragen heb ik nu wat tabards gehaald voor de nodige rep en ben begonnen met Heroics. Nu ben ik vooral aan het uitzoeken welke gear ik uit de dungeons moet hebben, al met al best leuk. Vooral nieuwe wapens zouden niet misstaan :P

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2010 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 20:48:
Ensidia zit toch al paar maanden op Tarren Mill?
Ja, maar die "Magtherion is teh best PvE server!!111" types zijn niet meeverhuisd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Net weer even FoS/PoS/HoR gedaan, gewoon pug in FoS stond er een healer met ~3300 gear rating (gearscore addon) waarschijnlijk had de tank ook de gearscore addon en priest werdt gelijk gevotekicked..
De druid tank had opzich wel een punt dat de healer misschien wat undergeared was maar had toch wel wat kunnen vragen/zeggen. Bij eerste 2 skellies trok ik al gelijk aggro van skull en ik doe net 4k dps... laten we het zo zeggen heb een hoop ToTT gebruikt en vanish wanneer mogelijk. Op eerste boss snapte de vervangende healer niet dat als hij de 'corrupt soul' kreeg hij van boss weg moest lopen.. dus dat gevecht duurde ook onnodig lang en pas na 3 'corrupt soul?' en een /rw snapte hij het.. waarschijnlijk geen DBM zoals velen.

Daarna PoS, pala tank had waarschijnlijk haast, ik had m'n poison nog niet op 1 dagger zitten en hij had al 2 groepen gepulled, toen ik mijn buff food had begon hij al gelijk recount te linken omdat hij bovenaan stond.. erg moeilijk voor pally op undead... en dat dps van mage en rogue (ik ben dus de rogue..) waardeloos was kreeg net 2 cp's op overgebleven target en hij was dood.. hij pullde de 3 grote skellies rechts en druid healer kreeg 'modder' in z'n ogen en kon dus niet healen, tank bubbelt en leaved instance.. ik vanish.. wipe.. de nieuwe tank was stukken beter, zei geen woordt pullde lekker door en liep niet te mekkeren over dps enzo.

De 2 'slechte tanks' kwamen beide van Darkspear.. ik weet niet wat er met die server is maar zoals eerder ookal vermeldt werdt is er soms een hoop elitisme.

HoR was een drama... eerst DK tank helaas van mijn eigen server (Bronze Dragonflight) helft van gear geen gems.. geen enchants en net 37k hp buffed (BoFK/GOTW+stam scroll) bij eerste trashpack gelijk wipe, ik ging dood omdat ik aggro kreeg van zijn main target.. bleek niet in Frostpresence te zijn.. wipe.. en hij leaved.. lang leve ignore list. 2de tank was ook een DK tank maar dan unholy.. waardeloze threat weer zelfs met ToTT trok ik alsnog aggro.. iets nadat de buff weg was.. misschien zijn 13k+ crits niet zo goed :P
1 wipe gehad en voorderest gewoon alles soepel verlopen alleen bij de Lich King wisten 2 dps niet de 'achter arthas aanhuppelen taktiek' ik ging om het hoekje staan warlock en hunter pleurde de afgrond in, opzich wel comisch maarja wipe en vanish werkt hier helaas niet :P 'Blabla of frostmourne hits you for 17250 shadow (91231312 overkill)'
2de poging ging wel goed en verliep zonder enkel probleem.

Helaas geen dagger uit FoS mogen looten, geen neck uit PoS, en ook geen dagger van trash..
Morgen weer een dag.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond even ToC25 gepugged daar we dat niet meer op guildcalender hebben staan. Complete failraid. Konden Faction Champs niet down krijgen. Maar even raidlead overgenomen. Meteen gedowned, het duurde wel heel lang daar de gemiddelde persoon een gearscore had van 4500. Zowaar 2 bloodlusts kunnen gebruiken zo erg :D Faction Champs ze ook doorheen geleid. Maar Anub had ik twijfels op. En ja, dat kregen ze echt niet voor elkaar. Toen viel de raid uit elkaar.

Ach, de enige reden waarom ik er nog heenging was Death's Choice, en die dropte ook, en gewonnen. Hoef dus ook niet meer terug ervoor.

Vandaag ook 25 Primodial Saronites bij elkaar gekregen. Morgen Rotface en Festergut questitems looten en Shadows Edge craften. Daarna verder met de chain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LazySod
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09 16:15

LazySod

Scumbag with a mission

LoL. Wat een gemixte reacties hier op de dungeon group finder. Ik ben gestopt te jagen op triumphs - daar heb ik er nu toch echt te veel van, ik heb alle gear die ik ermee kan kopen en heb er nog een dikke honderd over. Doe nu dus iedere dag een random voor de Frost emblems, en vervolgens sign ik voor Forge of Souls, Pit of Saron en Halls of Reflection. Afhankelijk van de tijd speel ik er daarvan 1 of 2. Soms alle 3.

En ik moet zeggen, de groepen die ik als DPSer vind zijn bijna allemaal uitermate prettig. Soms van die racende tanks (Gundrak inclusief de optionele baas eindigen met nog 4 minuten op de dungeon find clock bijvoorbeeld), soms slackende DPSers, soms halfdronken malloten die voor een beetje hilariteit zorgen. Wat ik voornamelijk zie is dat als de spelers zich een klein beetje naar elkaar aanpassen qua snelheid of ouwehoer-factor dat het allemaal heel erg goed gaat.

Ik kom zelden echte leachers tegen - maar soms wel inderdaad die gasten voor wie iedere tegenslag, hoe klein dan ook, reden is om de instance te leaven.

Voorbeeldje gisteren:
Random was CoS. Niet vreemd, geheel in overeenstemming met het concept "random" heb ik CoS ongeveer 30% van de tijd als random. *rolt met ogen*. Ik kwam binnen als vervangende DPS - om de een of andere reden was er nog voor de eerste boss een DPS weg gevallen, niet naar gevraagd waarom, nog 20 minuten op de klok, alle tijd voor de waves. Zeer prettige tank, over het algemeen uitermate prettige groep, raasden door de instance heen en kwamen met 8 minuten over aan de draak uit. Appeltje-eitje.

Daarna Forge of Souls:
Eerst rustig gebuffed, daarna vlot ten strijde getrokken en zonder enig probleem de andere kant van de instance gehaald. Leuke wedstrijd om te zien wie de meeste DPS haalde, met als gevolg dat de tank en 2 van de DPSers alle drie 28% total DPS hadden en de 3de DPS de resterende 16% deed (die trok het tempo niet en was zichtbaar moeite aan het doen er achter aan te hobbelen). Gewoon dikke fun met wat geklets op de achtergrond.

Vervolgens Halls of Reflection:
Het begon al goed. Healer vond de "alcove" tactiek maar niets en wilde percee alles in het midden doen. Tank zei dat ie dat nog nooit gedaan had (ik ook niet) maar dat we wel wilden proberen. Wipe 1 - tank hield de aggro niet, healer kreeg aggro, einde oefening. Nog maar een keer dan, iets andere spec. Het ging wat langer goed - de eerste 5 waves gehad, boss neer. Alsnog een wipe - gevecht had te lang geduurd, healer was oom, ik moest naar Viper en dus knalde mijn DPS omlaag, blah, tank dood - wipe. Tank vertrekt, ik zet Jeeves op voor de repairs en een nieuwe tank meld zich. Die wil iedereen in de alcove hebben. Healer begint te mekkeren, die wil dat nog steeds niet. Nog een wipe - en ik weet nog steeds niet waarom. Healer vertrekt ook. Nieuwe healer gevonden, en vanaf dat moment was het easy going - waarbij het allerlaatste gevecht met de rug tegen de muur nog even spannend werd omdat ik, half tv aan het kijkend, Arthas in het vizier had ipv de spawns die ik moest hebben.

In de wachttijd tussen de instances door heb ik de laatste Sporeggar reputation binnengehaald. Die heb ik nu exalted - nu op zoek naar de volgende. Cenarion Circle denk ik, of Timbermaw. Met de teleport to dungeon werkt dat heerlijk makkelijk. Zolang mensen maar in de gaten hebben dat het een spel is en geen werk dan gaat alles goed. Al met al vind ik de dungeon finder een geweldig tool.

Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Lief dagboek,

Gisteren direct ICC10 ingedoken, en natuurlijk aan het clearen geslagen.. sowieso was het tot aan Saurfang een beetje rommelig. Sowieso had Frostmane last van gigantische queue's dus de lag was ook niet mis :/
Gelukkig nog wel een upgrade mogen ontvangen en wel de Bone Warden's Splitter! :D
In combinatie met de Frost Giant's Cleaver heb ik sowieso nu een lekker setje aan wapens en ze komen tenminste mooi op je rug te hangen, iets wat echt super is!

Daarna natuurlijk doorgegaan naar de nieuwe wing, maar die is echt super vet zeg! :D
Helaas was het al laat en hebben we helaas maar 1 try kunnen doen op Festergut, maar die fight ziet er nu al hartstikke leuk uit. De hondjes voor deze bosses zijn trouwens ook hartstikke leuk, Stinky and Precious :)

[ Voor 4% gewijzigd door RaseriaN op 07-01-2010 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Gisteren met een pug ook tot en met Saurfang. Maar toen was het al laat en zijn we gestopt bij een wipe op de eerste mobs trash :+ Voortaan maar in het weekend ICC doen, want 's avonds beginnen duurt nu met 7 bosses al veel te lang :P

Wel de 1h mace van de eerste boss gewonnen :D Deze week nog de stamina trinket uit ToC25 hopelijk (vorige week na een stuk of 8 kills voor het eerst gezien, andere tank rollt 15.. ik daarna 9 :'( ), en dan is i245 m'n laagste ilvl B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

prutser001 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 00:28:
Net weer even FoS/PoS/HoR gedaan, gewoon pug in FoS stond er een healer met ~3300 gear rating (gearscore addon) waarschijnlijk had de tank ook de gearscore addon en priest werdt gelijk gevotekicked..
De druid tank had opzich wel een punt dat de healer misschien wat undergeared was maar had toch wel wat kunnen vragen/zeggen. Bij eerste 2 skellies trok ik al gelijk aggro van skull en ik doe net 4k dps... laten we het zo zeggen heb een hoop ToTT gebruikt en vanish wanneer mogelijk. Op eerste boss snapte de vervangende healer niet dat als hij de 'corrupt soul' kreeg hij van boss weg moest lopen.. dus dat gevecht duurde ook onnodig lang en pas na 3 'corrupt soul?' en een /rw snapte hij het.. waarschijnlijk geen DBM zoals velen.

Daarna PoS, pala tank had waarschijnlijk haast, ik had m'n poison nog niet op 1 dagger zitten en hij had al 2 groepen gepulled, toen ik mijn buff food had begon hij al gelijk recount te linken omdat hij bovenaan stond.. erg moeilijk voor pally op undead... en dat dps van mage en rogue (ik ben dus de rogue..) waardeloos was kreeg net 2 cp's op overgebleven target en hij was dood.. hij pullde de 3 grote skellies rechts en druid healer kreeg 'modder' in z'n ogen en kon dus niet healen, tank bubbelt en leaved instance.. ik vanish.. wipe.. de nieuwe tank was stukken beter, zei geen woordt pullde lekker door en liep niet te mekkeren over dps enzo.

De 2 'slechte tanks' kwamen beide van Darkspear.. ik weet niet wat er met die server is maar zoals eerder ookal vermeldt werdt is er soms een hoop elitisme.

HoR was een drama... eerst DK tank helaas van mijn eigen server (Bronze Dragonflight) helft van gear geen gems.. geen enchants en net 37k hp buffed (BoFK/GOTW+stam scroll) bij eerste trashpack gelijk wipe, ik ging dood omdat ik aggro kreeg van zijn main target.. bleek niet in Frostpresence te zijn.. wipe.. en hij leaved.. lang leve ignore list. 2de tank was ook een DK tank maar dan unholy.. waardeloze threat weer zelfs met ToTT trok ik alsnog aggro.. iets nadat de buff weg was.. misschien zijn 13k+ crits niet zo goed :P
1 wipe gehad en voorderest gewoon alles soepel verlopen alleen bij de Lich King wisten 2 dps niet de 'achter arthas aanhuppelen taktiek' ik ging om het hoekje staan warlock en hunter pleurde de afgrond in, opzich wel comisch maarja wipe en vanish werkt hier helaas niet :P 'Blabla of frostmourne hits you for 17250 shadow (91231312 overkill)'
2de poging ging wel goed en verliep zonder enkel probleem.

Helaas geen dagger uit FoS mogen looten, geen neck uit PoS, en ook geen dagger van trash..
Morgen weer een dag.
Wat zijn de namen van die 2 tanks van Darkspear, ik zit zelf op die server en ben benieuwd of het oude bekenden zijn ;)

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anda
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-09 12:56
Pas nog iets grappigs meegemaakt.

Ik wilde met mijn DK altje met blood tank spec wat eternal fires gaan farmen in Wintergrasp. Bleek er al een horde pali bezig, aan z'n health te zien een prot. tank met 40k health.

Dapper als ik was gewoon aanvallen natuurlijk, het was tenslotte een pvp gebied. Na een minuut of 5 waren we beiden nog full health, en de pali had nog maar 1 heal gebruikt. We hebben toen maar een /bow en /wave gedaan, en zijn allebei maar eternals gaan farmen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
khrin schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 17:46:

Over mij:
10 Jaar geleden ben ik Belgie ontvlucht om tijdenlijk 6 jaar in Nederland (TUDelft Lucht en Ruimtevaart) te verblijven, waarna ik ben "ontvoerd" door de Spaanse fury van mijn dromen richting het zonnige Spanje (Barcelona)... aka ik woon momenteel in Spanje.
[...]
Leuk om te lezen! Welkom! Probeer je sig zo eens:

code:
1
[url="bladiebla"]Dit is een link! [/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Ik ben nu een tijdje bezig met het gearen van een alt DK. Kom ik een random herioc binnen als dps, volgens mij was het UP. Begint de tank meteen te mekkeren dat ik moet leaven omdat ik nog de heirloom shoulders gebruik en ik daarom suck. Ik ga echt niet 15 minuten wachten, ze moeten me dan maar vote kicken.
Zijn we toch begonnen met de instance. Na de eerste pack sta ik al ruim boven aan in dps. aan het eind van de instance stond ik nog steeds nummer 1 met iets van 3300 dps, de andere twee "goede" dps'ers stonden onder de tank rond de 1k dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RyackWerk schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 09:13:
Ik ben nu een tijdje bezig met het gearen van een alt DK. Kom ik een random herioc binnen als dps, volgens mij was het UP. Begint de tank meteen te mekkeren dat ik moet leaven omdat ik nog de heirloom shoulders gebruik en ik daarom suck. Ik ga echt niet 15 minuten wachten, ze moeten me dan maar vote kicken.
Zijn we toch begonnen met de instance. Na de eerste pack sta ik al ruim boven aan in dps. aan het eind van de instance stond ik nog steeds nummer 1 met iets van 3300 dps, de andere twee "goede" dps'ers stonden onder de tank rond de 1k dps.
Gezeur hou je altijd, heirloom is geen superspul maar kan wel meekomen met leuke 187/200 gear, wat voor genoeg classes leuke dps oplevert. Ik kwam gister in PoS, healer en 1 DPS zeuren dat ik 'zo undergeared' ben, terwijl de tank mij bedankt om het feit dat ik wel actief poisons/desease blijf remove en casters interupt. Einde van de rit geen top DPS, maar ik ben in leven gebleven en zonder BL hadden ze het nooit gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Gisteren laat online (bij de Japanner geweest, yum! :9~ ), dus niet veel gedaan. Beetje AFK gestaan, en nog een paar heroicjes gerund. Shoulders uit FoS mogen looten, moet die heroics toch vaker gaan doen voor m'n DPS kit. :X

Vanaaf 10 man raid, waarschijnlijk ICC. Kijken of we een eerste kill kunnen halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ben gestopt met random hc's te puggen zonder op zijn minst 1 guildie die mee is.
teveel gezeik van gogogo enzo, dan maar 10 minuten wachten, als de tank dan leaved voor occu of cos dan requeue ik wel als tank. maar verder. veel te veel elitaire sukkels die alleen maar sneller willen.

En ik doe het al redelijk snel. Als ik als tank queue zeg ik, skull first, rest ffa, healer if you need a mb say so, if i'm wainting for a pull it's ebcause D&D is on cooldown, lets go.

Verder skip ik bij hos altijd de optionals, evenals bij old kingdon. hos heb ik al te vaak gehad als random >_< ben er echt ziek van.

Wel te merken dat er nieuwe content is, lag als de nete gisteravond, gelukkig hadden we al een alt in een icc25 gezet om te reserver :P want we hoorden alweer van meerdere guilds dat "additional instances cannot be launched" }>

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Bokkie schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 09:43:
Ben gestopt met random hc's te puggen zonder op zijn minst 1 guildie die mee is.
teveel gezeik van gogogo enzo, dan maar 10 minuten wachten, als de tank dan leaved voor occu of cos dan requeue ik wel als tank. maar verder. veel te veel elitaire sukkels die alleen maar sneller willen.

En ik doe het al redelijk snel. Als ik als tank queue zeg ik, skull first, rest ffa, healer if you need a mb say so, if i'm wainting for a pull it's ebcause D&D is on cooldown, lets go.

Verder skip ik bij hos altijd de optionals, evenals bij old kingdon. hos heb ik al te vaak gehad als random >_< ben er echt ziek van.

Wel te merken dat er nieuwe content is, lag als de nete gisteravond, gelukkig hadden we al een alt in een icc25 gezet om te reserver :P want we hoorden alweer van meerdere guilds dat "additional instances cannot be launched" }>
Waarom zou je bosses skippen.. zo zonde van de rest van je party hun tijd. Lekker alles clearen.. met dikke dps is alles zo down en heb je ook weer extra emblems. Ik haal liever 7 emblems in 1 run dan maar 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Gisteravond ICC25 geprobeerd, had zelf geen last van lag maar de helft van de raid had wel problemen en sommigen waren bijna aan t chain DC'en zolang er combat was. In de ICC zone chat werd er door andere raids ook veel over geklaagd, aantal server-top guilds staakten hun pogingen al. Andere raid instances hadden er schijnbaar minder last van dus zijn we maar ToC25 gaan doen nadat wel zelfs Marrowgar niet neerkregen :X

ToC25 heeft voor veel van ons guild gelukkig nog een boel upgrades te bieden, geloof dat we maar 1x iets hebben hoeven dissen. Zelf heb ik nog een mooie trinket mogen looten: Reign of the Unliving.

Hopelijk vrijdag mindere problemen in ICC25.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 09:54

Rannasha

Does not compute.

SpoTs schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 09:50:
[...]

Waarom zou je bosses skippen.. zo zonde van de rest van je party hun tijd. Lekker alles clearen.. met dikke dps is alles zo down en heb je ook weer extra emblems. Ik haal liever 7 emblems in 1 run dan maar 3.
Als tank ligt de logica anders. Ik ben dikwijls de #1 damage in the groep als tank (deels doordat de DPSers ineffectief zijn en deels omdat ik continu pull). En als ik de optionals skip, kan ik sneller opnieuw queuen om 10 sec later een nieuwe heroic te beginnen en zo vaker de completion bonus van 2 emblems + gold binnen te halen.

Althans, als ik nog zou geven om Emblems of Triumph. Op m'n main heb ik er 200 en heb 3 specs al gegeared met triumph loot (of beter). Ik kom voor de 2x Frost aan het einde van de rit. Niets meer, niets minder.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoals Verwacht een vruchtbare avond xD

Me Khadgar's Leggings of Triumph gehaald niet echt een upgrade maar ach hoger item lvl dus wel ok
Gunship Captain's Mittens ( gloves ) gekocht met me dkp, erg lekker met al dat haste erop en i264
Bloodmage Shoulderpads ( t10 shoulders) Gehaald nice looks :D

En al weer 20 Emblems of frost binnengehaald xD dus nog 75 te gaan voor me headpiece zodat ik weer me 2 set bonus heb :D
Vewy nice !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over mij:
(In NL had ik lessen in het Engels en buitenlandse vrienden, dus is zowat een van de eerste keren in X aantal jaar dat ik terug Nederlands typ, dus vergeef de ver-engelsing van mijn nederlands.)
Welkom Khrin!
Moge het forum je veel plezier geven :P

Ben ik tenminste niet de enige die in het buitenland woont en maar weinig in het Nederlands typt en dus fouten kan maken met goed excuus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Species5618 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 09:59:
[...]

Als tank ligt de logica anders. Ik ben dikwijls de #1 damage in the groep als tank (deels doordat de DPSers ineffectief zijn en deels omdat ik continu pull). En als ik de optionals skip, kan ik sneller opnieuw queuen om 10 sec later een nieuwe heroic te beginnen en zo vaker de completion bonus van 2 emblems + gold binnen te halen.

Althans, als ik nog zou geven om Emblems of Triumph. Op m'n main heb ik er 200 en heb 3 specs al gegeared met triumph loot (of beter). Ik kom voor de 2x Frost aan het einde van de rit. Niets meer, niets minder.
Ben toch wel blij dat je dan zo egoistisch denkt en niet aan de rest van je party. Je doet het natuurlijk ook solo en je bent altijd #1 damage he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:56
Na een paar weken spelen ben ik weer gestopt met wow. Ik begon begin december weer. even nieuwe raids gedaan ( ulduar +) en na 3 weken kwam ik er toch achter dat WoW gewoon Saai is geworden. Ook is het te easy om gear te krijgen, alhoewel ik hier dan geen probleem mee had.

Het is jammer dat WoW niet meer was zoals het vroeger was (pre WotlK). ik heb echt veel tijd hier in gestoken, als ik het nu speel is het gewoon Saai. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

Heb nog nooit klachten gehoord dat ik de bosses skip :)
Alle groepen die ik ook op mijn lock join voor de random skippen alle bosses die niet nodig zijn.

Denk ook dat het per realm/battlegroup verschilt, ikzelf greed ook altijd op de frozen orbs, soms greed iedereen, soms need iedereen, soms win ik omdat ik de enige ben die greed omdat de rest passed.

Het boeit mij ook allemaal niet zo heel erg eerlijk gezegd, zolang de run soepel verloopt en niet extreem langer duurt dan nodig vind ik het best. :P

[ Voor 24% gewijzigd door Bokkie op 07-01-2010 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Remcov250 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:08:
Na een paar weken spelen ben ik weer gestopt met wow. Ik begon begin december weer. even nieuwe raids gedaan ( ulduar +) en na 3 weken kwam ik er toch achter dat WoW gewoon Saai is geworden. Ook is het te easy om gear te krijgen, alhoewel ik hier dan geen probleem mee had.

Het is jammer dat WoW niet meer was zoals het vroeger was (pre WotlK). ik heb echt veel tijd hier in gestoken, als ik het nu speel is het gewoon Saai. :(
Ben het geheel met je eens als beta speler, maar toch moet ik zeggen achievments is en blijft toch en het enige waarom ik speel na de gear en lore en dungeons :P
Maar ieder ze ding zo heb ik een gros in de guild die het helemaal niks boeit, en een deel die het wel boeit en liever hm doet dan een Grand Crusade run ach ieder ze ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

[...]

Hangt een beetje af van de situatie, op mijn main heb ik b.v. 231 EoT en 85EoF en gebruik ze dan ook alleen maar voor gems, zelfs op mijn 'alts' heb ik over de 100 EoT, ik doe de random hc dan ook alleen maar voor de EoF. Heb nu op 3 karakters de 264 cloak, en bijna ook op mijn rogue. Op mijn priest heb ik de EoT niet echt nodig, kan wel offspec gear halen maar dan liever sparen voor gems voor als ik die nodig heb.

Als dps pas ik me gewoon aan, en zal het mij een worst wezen welke bosses wel/niet gedaan worden, als tank vraag ik het eerst aan de groep zijn er 3 van de 5 die alleen de eindbaas willen dan doen we die ook alleen indien mogelijk. Het is erg afhankelijk van de situatie uiteraard als je net 80 bent doe je liever alle bosses ipv 1 of 2 bosses, zit je in ToTC10/25 gear dan zijn eigenlijk alleen de EoF intressant.

Gister nog even Prot leveling getest voor mijn warrior en bevalt goed, minder downtime, 3-4 mobs tegelijk en revenge->heroic strike werkt erg lekker geen rage starvation dus kan lekker doorpullen.
Kan niet wachten dat op Outland, enige 'probleem' dat ik heb zijn casters, in classic zijn de casters nog niet zo 'intelligent' als in Outland of Northrend 'freeze->wegrennen->frostbolts' ik denk dat die heroic throw dan ook later komt.

Als arms en fury vindt ik een warrior echt saai, zo was ik ook begonnen in classic.. en heb de warrior in TBC dan ook helemaal niet meer aangeraakt tot wotlk, prot is dan ook een uitkomst voor mij, als het goed is krijg ik op lvl 60 Shockwave wat me een geweldige talent lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

BrZ schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 19:07:
[...]

Spell reflect ;)

Heb bij een nogal slechte party de laatste 30% van die boss solo gedaan, door om en om te interrupten en te reflecten. Melee van die boss stelt niet al te veel voor, enige vervelende is als hij mirror soul op je cast, moet je dan wel of niet reflecten ;)
het is ook wel grappin in POS heb je van die spellreflect mobs, als Priest zijnde heb je penance in disc spec, die healt op friendly targets, en dmg op unfriendlies. als je tijdens de spellreflect penance op de mob cast komen ze allemaal weer terug, maar absorben ze :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Remcov250 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:08:

Imho zijn de verschillen weer een stuk groter geworden, hoorde gister van een lvl-maatje dat die de raidgroep van de guild is uitgezet vanwege zijn gear. Door ziekte van z'n vriendin heeft hij wat ICC farms gemist (rep en gear), TOC25 heeft hij nooit volledig kunnen doen dus kwam amper aan de bak in PUG's. Nu zit hij met veelal 232 gear (triumph en ICC HC's) maar de rest van de raidgroup is al voorbij de 245 gegaan (die reputation items zijn ziekelijk).

Het 'lagere' content moet wel makkelijker worden om geen al te grote achterstand op te bouwen, mijn 4de 80 komt er nu aan maar het is echt niet dat ik op 80 'eventjes in een week' full 219-232 geared ben. Ook de opstap van tournement gear (ok, blue/purple 200, maar het is iig beter dan 178/187 zut) ben je minimaal 8 dagen bezig (3x5, daarna 5x5).

Zelf heb ik de raids los gelaten, heroics vermaak ik me vooralsnog aardig mee en daarna maar weer verder op alts (healers en tankers blijven voordeel hebben in de lagere dungeons).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren waren m'n 2 meiden naar paardrijles, dus ik kon even lekker 2 random heroics doen. Eén op m'n Warrior, de andere op m'n Druid. Beide als tank natuurlijk, instant invites ftw.

Op m'n Warrior kreeg ik... rara... Oculus! De changes zijn doorgevoerd, dus dat betekende extra Emblems en kans op mount, als het lukte.
Een Mage die in eerste instantie uitgenodigd was, kwam niet opdagen en stond als 'offline'. Die hebben we maar gekicked na 2 minuten. Een Balance Druid kwam er voor in de plaats. Na 2 pulls zei de Shaman healer 'gotta eat lol' en verdween zonder me een heal te geven terwijl ik al gepulled had. Met nog 40% leven over, moesten we wachten op een nieuwe healer. Een Priest kwam in de groep, en vanaf hier ging het soepel.
De Druid was flink aan het knallen, en Vigilance deed ik maar op hem.
Een Ret Pala had een rode draak gepakt, dus ik pakte een gele voor deze keer. Ook het vlieggedeelte ging lekker, en we kregen onze extra beloning voor het afmaken van Oculus. En wat zit erin? 'Reins of the Blue Drake'.
Dus ik vlieg nu op een blauw draakje, na de 1e random dungeon op de 1e dag dat die veranderingen doorgevoerd zijn. Had ik nu maar een loterijlot gekocht...

Op m'n Druid kreeg ik... tsja, welke eigenlijk... weet het eerlijk gezegd niet meer. De random dungeons vliegen me om de oren.
Kort gezegd, deze Emblems waren snel binnen!

Totdat de kleine sliep, heb ik wat half-afk gequest op m'n Paladin. Western Plaguelands afgemaakt, level 58 gedinged in Eastern Plaguelands en ondertussen op 50% alweer. Op deze char pull ik bijna altijd 3+ mobs, want dat gaat bijna net zo snel als 1 mob afmaken door Consecration + Seal of Command.
In WPL pullde ik regelmatig 6+ mobs, waar ik gewoon met meer dan 90% health en mana uit kom.

Einde van de avond nog PoS heroic op m'n Warrior gedaan met 4 guildies.
We zijn een aantal keer gewiped, en dat komt denk ik vooral door mijn matige gear voor die instances. Merk dat ik meer damage pak dan met m'n Druid. Eenmaal in de tunnel gingen we allemaal neer, tweemaal bij de eindbaas, waarvan eenmaal doordat de healer de aanstormende mobs uit de tunnel aggro-de :P
Toch nog gelukt, en heb Rimefang's Claw mogen looten :) van Emblems heb ik de tank-ring gekocht, toch niet de helm. Ik wil even snelle, iets mindere upgrades, om de 3 ICC heroics zonder moeite te kunnen tanken. Dus ik koop even de goedkopere rewards in plaats van 1 dure.
Mongoose op het zwaard gezet, kostte wel even 150g aan missende mats (had ong. de helft nog op m'n Priest, die enchanter is), maar het komt allemaal ten goede van m'n survivability.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 17:24:
[...]

lange tijd dat ik hier ingelogd heb, meelezer ftw ;)

Dit wil ik toch wel even beamen ja.
Mag is natuurlijk een bekende realm van oldschool Nihilium.
Zo'n populaire realm en de legendarische Kungen zorgen ervoor dat er een hoop goede spelers naar Mag komen, maar daarnaast ook een hoop "fanboys" zoals wij ze op Nordrassil noemen.

Veel toch wel elitist gedrag van mensen die zelf net boven de 2k dps uitkomen.
"oh djeez, lesser-realm person here". en dan op het einde wel met 5k+ dps eruit komen en zij met krap 1500-2k. Hoor je ze vervolgens ook niet meer.
Heb echter ook wel wat heerlijke Mag parties gehad hoor, met de goede spelers. De fanboys verknallen het daar gewoon. Ik ben er dan wel niet de persoon naar om het er dan nog even extra in te wrijven, maar af en toe.....

Verder is het mij echt opgevallen dat sinds het lfg systeem aan de gang is de normen en waarden echt zwaar gedropt zijn. Niemand interesseert het nog iets wat ze roepen. "Doodsbedreigingen" en allerlei ziektes worden net zo makkelijk geroepen als dat er in een kroeg bier besteld wordt. Dat met het idee van "die persoon zit toch niet op mijn realm dus ik zal er geen slechte naam door krijgen en verder boeit het me geen ruk"

Verder vind ik dat lf raid systeem ook behoorlijk wazig. Ik zou geen IC25 kunnen doen vanwege mijn gear, maar in een VoA/Ulduar of w/e pug sta ik met 7k dps toch geregeld boven de mensen met behoorlijk betere gear.
Boeit me verder niet zo, half/driekwart jaar geleden gestopt met actief raiden, maar vond het toch een redelijk opmerkelijke constatering. Verder misschien binnenkort toch wel weer eens gaan raiden bij een jobswitch en wat minder reizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gistere ook de oculus als random..

Mage Pally Druid Warrior Mage..

3 mensen uit me guild en 2 random, de mage had naxx gear met blue's en greens waarschijnlijk 2 / 3 dagen 80, iedereen had al zoiets van uuuh,..

Maar ik zei komop laten we niet gelijk de lul uithangen, maar gewoon hem er door heen loodsen, op een boss fight nuke ik toch wel 8k 9k makkelijk ( bursts niet constant ofc maar zeker wel tot 20% ) maar goed, hij deed 800dps op trash 1100dps op bos fights

Al met all nog steeds Make it Count gehaald, en de staff dropte ! dus iedereen gelijk mage name X need it ! and have fun
helemaal blij hoorde we de cheer van de gnome, iedereen blij en alsnog klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

SpoTs schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:06:
[...]

Ben toch wel blij dat je dan zo egoistisch denkt en niet aan de rest van je party. Je doet het natuurlijk ook solo en je bent altijd #1 damage he :)
Pff, ik heb tot nu toe 2x gehad dat iemand de hele dungeon wou doen ipv alleen de snelste weg naar de main boss. De eerste vroeg gewoon in party chat of we het erg vonden om de hele dungeon te doen, dan had ie precies genoeg badges voor een nieuw item. Dat hebben we gewoon gedaan toen. De tweede begon nadat men al "thanks" en "bye" zei na de laatste boss (in OK) dingen te spuwen als "WTF noobs, not done yet, need emblemzz!!!!!" en zo'n type heb ik echt nul-komma-nul behoefte aan om te helpen, zeker niet gezien hij ook nog eens helemaal onderaan de DPS meters stond met z'n redelijk hoog level, maar volledig ongegemde en ongeenchante, epic gear.

99% van de mensen vindt het prima als ik gewoon de weg leidt door de dungeon en zegt er niets van als er bosses geskipped worden. Dus zolang dat zo blijft, blijf ik lekker bosses skippen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:26
Ach zoveel instance waar bosses kan skippen zijn er eigenlijk niet.
- Old kingdom staat op 1, in princiepe kun je alleen de eindbaas doen en rest gewoon laten leven.
- POS, maar niemand die dat wil op dit moment
- Hall of Stone, Je Hoeft alleen Brann event te doen.
- DKT, T-rex, maar daar heb nog niet iemand overgehoord
- Gundrak, optional meestal skippen.
- UP, 1 en 2de zou je kunnen skippen maar eigenlijk ook niemand nog zien doen

Maar zoals aangegeven eigenlijk meeste gewine, krijg je op OK.
als DPS zeker als nog in EoT fase zit is zeer vervelend als je eindelijk een groep hebt
een ze skippen 3 van 5 bosses, jij staat niet binnen 5 sec weer in nieuwe instance.
Ligt beetje aan me mood, ene keer clear gewoon alles als iemand in groep nodig heeft.
andere keer hebben ze gewoon pech en mogen ze blij zijn met tank die 3,5k dps doet

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
:O
Species5618 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:43:
[...]

Pff, ik heb tot nu toe 2x gehad dat iemand de hele dungeon wou doen ipv alleen de snelste weg naar de main boss. De eerste vroeg gewoon in party chat of we het erg vonden om de hele dungeon te doen, dan had ie precies genoeg badges voor een nieuw item. Dat hebben we gewoon gedaan toen. De tweede begon nadat men al "thanks" en "bye" zei na de laatste boss (in OK) dingen te spuwen als "WTF noobs, not done yet, need emblemzz!!!!!" en zo'n type heb ik echt nul-komma-nul behoefte aan om te helpen, zeker niet gezien hij ook nog eens helemaal onderaan de DPS meters stond met z'n redelijk hoog level, maar volledig ongegemde en ongeenchante, epic gear.

99% van de mensen vindt het prima als ik gewoon de weg leidt door de dungeon en zegt er niets van als er bosses geskipped worden. Dus zolang dat zo blijft, blijf ik lekker bosses skippen :)
Dit is al heel wat anders dan je eerste verhaal :9

Anyways.. als de rest het ermee eens is best. Ik had laatst een party waarbij de tank niet eens luisterde naar de rest. die skipte alles en deed z'n uiterste best om zo snel mogelijk weer de volgende te doen.

Ik zit zoals ik al meerdere keren heb verteld tussen de 4500-5500 dps in hc's Daar komt geen enkele tank aan.. en de meeste dps ook niet. Ik doe zelf hc's voor de emblem's of triumph, en als dan mensen bosses gaan skippen terwijl ik 15 min in een queue moet staan word ik daar wat moe van. Zoiets kan best in een vote gedaan worden maar niet op eigen initiatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Enige die inderdaad geskipped worden zijn ok en hos
Hos is gewoon zuig opgezet, 9 van de 10 keer dat ik op lock zit en hos doe, duurt het gewoon al 10 minuten voor we bij de stone boss zijn zeg maar :X, in die tijd kan je al bij sjonnie staan :P

En in OK zoals ook vermeld, nog nooit mensen horen klagen over het skippen van bosses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra

In HoS de optionele bosses skippen is gewoon enorm inefficient, die kosten je in totaal 5 minuten voor 2 badges. Als je ze skipt heb je 4 badges in 15 minuten in plaats van 6 in 20 minuten. Daarnaast vind ik het lullig als tank mensen te gaan dwingen bosses te skippen; DPS zit langer in de queue dan dat ze in de instance zitten. Je mag als tank ook wel een beetje rekening met anderen houden. Ik skip als tank nooit bosses tenzij de hele club het graag wil. Ik chainpull altijd door dus het kost nauwelijks tijd.
Teunis schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:47:
Ach zoveel instance waar bosses kan skippen zijn er eigenlijk niet.
- Old kingdom staat op 1, in princiepe kun je alleen de eindbaas doen en rest gewoon laten leven.
- POS, maar niemand die dat wil op dit moment
- Hall of Stone, Je Hoeft alleen Brann event te doen.
- DKT, T-rex, maar daar heb nog niet iemand overgehoord
- Gundrak, optional meestal skippen.
- UP, 1 en 2de zou je kunnen skippen maar eigenlijk ook niemand nog zien doen

Maar zoals aangegeven eigenlijk meeste gewine, krijg je op OK.
als DPS zeker als nog in EoT fase zit is zeer vervelend als je eindelijk een groep hebt
een ze skippen 3 van 5 bosses, jij staat niet binnen 5 sec weer in nieuwe instance.
Ligt beetje aan me mood, ene keer clear gewoon alles als iemand in groep nodig heeft.
andere keer hebben ze gewoon pech en mogen ze blij zijn met tank die 3,5k dps doet
Sowieso ga ik geen bosses skippen waar ik langs kom, da's te dom voor woorden. Heb zelf een keer als healer in een OK gezeten waar de tank de eerste boss wou skippen. Hem toch ff vriendelijk gemeld dat ik dat echt complete onzin vond, een waste of time, en ik bij die boss ging wachten tot 'ie 'em ging tanken. Na wat gemekker heeft 'ie het toch uiteindelijk gedaan. Mushroom boss okay, maar de andere kosten GEEN tijd en leveren je wel badges. Dat je ze als tank niet nodig hebt prima, maar denk ff aan de rest van de groep.

[ Voor 38% gewijzigd door Hydra op 07-01-2010 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SpoTs schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:50:
:O
[...]

Ik zit zoals ik al meerdere keren heb verteld tussen de 4500-5500 dps in hc's Daar komt geen enkele tank aan.. en de meeste dps ook niet. Ik doe zelf hc's voor de emblem's of triumph, en als dan mensen bosses gaan skippen terwijl ik 15 min in een queue moet staan word ik daar wat moe van. Zoiets kan best in een vote gedaan worden maar niet op eigen initiatief.
Ik heb 5 characters op level 80. Als ik enigszins de tijd heb dan doe ik dus 5x de random op één dag. Ik ben dan op mijn main (feral tank) allang blij dat ik er in 10 minuutjes doorheen kan jagen, ik heb immers nog 4 chars te gaan en het aantal guildies dat mee wil is ook aardig omlaag gegaan de laatste week. Met een healer en 3 dps een random puggen kost alleen al ruim een half uur aan wachttijd, en dan ook nog eens ergens tussen de 20 en 40 minuten per run. Na 2½ uur random heroics op verschillende chars doe ik graag even snel een zo snel mogelijke run op mijn tank. ;)

Overigens heb ik dan ook weer geen probleem met mensen die amper dps doen; ik doe als tank vaak de meeste damage met zo'n 3.2k single target dps in dps gear. En met mensen die wél alle bosses willen doen heb ik ook geen probleem, maar dan moeten ze er wel normaal over doen. Mensen die zich niet weten te gedragen krijgen een kickvote of worden genegeerd. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
SinergyX schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:19:
[...]

Het 'lagere' content moet wel makkelijker worden om geen al te grote achterstand op te bouwen, mijn 4de 80 komt er nu aan maar het is echt niet dat ik op 80 'eventjes in een week' full 219-232 geared ben. Ook de opstap van tournement gear (ok, blue/purple 200, maar het is iig beter dan 178/187 zut) ben je minimaal 8 dagen bezig (3x5, daarna 5x5).
Daarnet tankte ik met mijn pally Azjol Nerub hc (voor mijn frost emblems), en gelijk begon de healer te zeiken over een verse level 80 warrior in onze party. Verder had ie ook commentaar op het feit dat ik mijn retri aura gebruik ipv devotion want dan healed ie 6% meer (meneer zat ook dik in de 232/245/258 epics). Ik heb 'm ff fijntjes uitgelegd dat we allemaal ergens moeten beginnen en dat zowel ik en hij de content zodanig outgearen dat we ons ongeveer nergens zorgen over hoeven te maken.

Uiteindelijk hebben we AN nog op een drafje afgewerkt, ook al deed ik meer damage dan de warrior die nog gear nodig had van de instance. Mijn tank is ook gegeared geraakt door mensen (zowel pug als guildies/friends) die mij door instances gesleurd hebben. Het is misschien vechten tegen de bierkaai, maar ik hoop door nieuwe level 80 spelers te helpen gearen iets positief in gang te kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

[...]

Een optional boss is soms maar 2-3 minuten extra ofzo. Daar hoef je het echt niet voor te laten imho. Ik heb zelf nog 500 triumph ofzo nadat ik laatst meer dan 1k naar gems omgezet heb, en nog vind ik het leuk deze te krijgen. Kan je toch weer omzetten naar wat goed, and it kills time!

Verder sluit je daarmee uit dat 4 anderen wel die triumph krijgen. Best nog wel egoistisch :)

[ Voor 4% gewijzigd door KillGhost op 07-01-2010 11:01 ]

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:58:
[...]

Daarnet tankte ik met mijn pally Azjol Nerub hc (voor mijn frost emblems), en gelijk begon de healer te zeiken over een verse level 80 warrior in onze party. Verder had ie ook commentaar op het feit dat ik mijn retri aura gebruik ipv devotion want dan healed ie 6% meer (meneer zat ook dik in de 232/245/258 epics). Ik heb 'm ff fijntjes uitgelegd dat we allemaal ergens moeten beginnen en dat zowel ik en hij de content zodanig outgearen dat we ons ongeveer nergens zorgen over hoeven te maken.

Uiteindelijk hebben we AN nog op een drafje afgewerkt, ook al deed ik meer damage dan de warrior die nog gear nodig had van de instance. Mijn tank is ook gegeared geraakt door mensen (zowel pug als guildies/friends) die mij door instances gesleurd hebben. Het is misschien vechten tegen de bierkaai, maar ik hoop door nieuwe level 80 spelers te helpen gearen iets positief in gang te kunnen zetten.
Inderdaad

Zo liep er gister 1 nog te zeiken, Mektheb lead the tank
Ik zat op me kop te krabben van whut wil je nu echt dat ik de tank de weg ga wijzen
Healer weer : Mektheb lead the tank sigh..
en weer : MEKTHEB LEAD THE TANK
Ik : in the words of the virgin marry , what the hell are you talking about ?..
Healer : Sigh.....Tank needs to mark
Mektheb : aaaah you mean he needs to be LEADER
Healer : your kidding me right ?
Mektheb : Yeah superstar i am
Healer : ^^
Mektheb : >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neothor
Hydra schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:56:
[...]

In HoS de optionele bosses skippen is gewoon enorm inefficient, die kosten je in totaal 5 minuten voor 2 badges. Als je ze skipt heb je 4 badges in 15 minuten in plaats van 6 in 20 minuten. Daarnaast vind ik het lullig als tank mensen te gaan dwingen bosses te skippen; DPS zit langer in de queue dan dat ze in de instance zitten. Je mag als tank ook wel een beetje rekening met anderen houden. Ik skip als tank nooit bosses tenzij de hele club het graag wil. Ik chainpull altijd door dus het kost nauwelijks tijd.
Gelukkig zijn er tanks die rekening houd met ons dpsjes :D Tanks en Healers hebben er niet zoveel last van natuurlijk maar ik wil graag alle emblems uit een instance halen met mijn lockje. Al zal ik niet dwars gaan liggen als ik de enige ben van de groep die dit wil. Heb niet zo heel veel ervaring trouwens met groepen die veel bosses links laten liggen.

Gister met de guild en totc 25 run gedaan. Was weer de eerste run met alleen maar guildies in maanden. Was heel gezellig maar ook een beetje rommelig. Voor mij de eerste keer in Totc en had daardoor niet alle tacts in mijn kop. Ook had ik een verkeerde inschatting gemaakt van het aantal flasks in mijn tas maar een guildie had er een paar over. Aan het eind stond alleen anub nog. Ondanks wat slordige foutjes een hele leuke avond. Hopelijk volgen er meer. Met nu wel cloth drops :(

Last.fm | LinkedIn | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 11:03:
Inderdaad

Zo liep er gister 1 nog te zeiken, Mektheb lead the tank
Ik zat op me kop te krabben van whut wil je nu echt dat ik de tank de weg ga wijzen
Healer weer : Mektheb lead the tank sigh..
en weer : MEKTHEB LEAD THE TANK
Ik : in the words of the virgin marry , what the hell are you talking about ?..
Healer : Sigh.....Tank needs to mark
Mektheb : aaaah you mean he needs to be LEADER
Healer : your kidding me right ?
Mektheb : Yeah superstar i am
Healer : ^^
Mektheb : >.<
Werkwoord maken van leader, bekend, heeeel bekend :P

tank: Healer, lead me.
ik: to where?
tank: to me
ik: wtf? :?

Maar volgens mij kan je toch als niet leader toch ook targets marken? In ToC ga ik altijd maar marks geven (handig, keybinds op numpad) en dat werkt ondanks dat ik geen leader ben.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 07-01-2010 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
prutser001 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 00:28:
HoR was een drama... eerst DK tank helaas van mijn eigen server (Bronze Dragonflight).
/wave
Haha ik zit dus ook op Bronze Dragonflight en herken dit meteen. DK en tanking is op onze server een probleem meestal. Maar in welke guild zit jij en hoe heet je rouge ?

Maar goed gisteren dus geen ICC 25 gedaan. Er zijn wat 10 mans geweest om te kijken.
We hadden Anub nog niet neer op 25 HC en zijn er dicht bij geweest laatste reset.
Dus gisteren met de best mogelijke 25 naar binnen in TotGC. Begon erg slecht, wipe op de Beasts door een knockback en flamespit op de melee. Jaraxxus had ook een leuk geintje. Spawnt zijn Infernals en die gaan alle 3 tegelijk naar het zelfde punt en doen hun AoE. Dus wipe. Had er toen een wat minder vertrouwen in dat we zelfs maar voor Mad Skills zouden kunnen gaan. Maar gelukkig waren de Champions en Twins gewoon een 1 shot.
Toen stonden we dus weer voor Anub. Eerste ging goed tot 20%, Tank healer werd te laat door de PC geheald, dus de adds tank viel om.
Dus opnieuw buffen en gaan. Alles ging goed, op 15% ging ik wel neer. Maar selfrezz en mijn PC target healen.
Langzaam aan zie je de healthbar van Anub teruglopen.... 1mil.... en toen was ie neer !
Met 47 pogingen over dus gelijk Mad Skills erbij ! Zijn de 3e guild op de server die hem neer hebben en de 1e met Mad Skills.
Wat een adrenaline rush was dat zeg, maar echt gaaf. 8)

Daarna nog een ICC 10 groepje gemaakt en de 1e wing gecleared. Toen de leuke hal voor de Valkyrs, en de Trash is ook erg grappig.
Festergut is niet zo erg moeilijk op 10, na 3 tries lag ie al. Rotface wel geprobeerd maar door DC's, vermoeidheid en de alcohol na Anub werd een beetje teveel voor somigen. Dus toen maar gestopt.

Hoorde dat de Guilds die gewoon hun 25 mans in ICC deden redelijk wat lag hadden en dat Putricide bugged was. Lag kan ik me wel voorstellen. Maar kan iemand dat bevestigen dat Putricide bugged was/is ?

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Zertaxka schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 11:21:
[...]

Hoorde dat de Guilds die gewoon hun 25 mans in ICC deden redelijk wat lag hadden en dat Putricide bugged was. Lag kan ik me wel voorstellen. Maar kan iemand dat bevestigen dat Putricide bugged was/is ?
Wij hadden gisteren ook veel lag in ICC. Ik heb gehoord dat men dacht dat Putricide bugged was, maar dat dit working as intended is :)

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Gisteren lekker ICC ingeweest.
Moet zeggen , begin de content nu pas echt leuk te vinden :D
De eerste 4 bosses waren gewoon faceroll , maar toen wij gister bij rotface kwamen kreeg ik weer hoop in de uitdaging in boss fights.
Is kijken of Putricide vanavond lief wil doen , leggen we die ook maar even neer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Laatst online: 24-08-2024
Pff wat een depri indruk krijg je zo van al die groups zeg.. ik heb dan geen ervaring met raids of heroics met een pug, maar als ik instances deed een jaar terug was ik niks dan vriendelijk.. Ik heb ook het idee dat je met kindjes van 15 / 16 zit te spelen als ik al die verhalen zo lees.. Zeker die opmerkingen van ‘your outgeared, leave’ ik bedoel, wtf.. wie ben jij in godsnaam om te bepalen dat er een speler uit moet? Het is een spelletje en mensen gedragen zich als een dictator.. Dat hoeven ze bij mij echt niet te flikken.. naast het nodige verbale tegenstribbelen van mijn kant (op een normale manier, vloeken schiet toch niet op) zal ik ze ook zo dwars mogelijk zitten als ze eigenwijs/brutaal en koppig blijven doen.. Wel normaal blijven doen aub!
En ik las dat iemand zn best ging doen om nieuwe 80’ers te helpen met gear.. dat is alleen maar goed! Ik vind het zelf ook leuk om nieuwe mensen te helpen die iets niet weten/kunnen of een run doen voor nieuwe gear.. nee iedereen is tegenwoordig bezig voor zijn eigen belang.. jammer dat het op endgame niveau blijkbaar zo’n egoïstische bende is geworden.. ben benieuwd of ik daar ooit tussen kom..

Welkom natuurlijk! En er zit een klein foutje in je signature..de link klopt namelijk niet.. Als je de volgende url in je sig zet, klopt ie wel:

http://eu.wowarmory.com/c...efias+brotherhood&n=khrin

:)

/edit

Hmm ik krijg hem niet volledig, hoe zorg ik ervoor dat mijn link niet gecut wordt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

/wave

Toen stonden we dus weer voor Anub. Eerste ging goed tot 20%, Tank healer werd te laat door de PC ub teruglopen.... 1mil.... en toen was ie neer !
Met 47 pogingen over dus gelijk Mad Skills erbij ! Zijn de 3e guild op de server die hem neer hebben en de 1e met Mad Skills.

Daarna nog een ICC 10 groepje gemaakt en de 1e wing gecleared. Toen de leuke hal voor de Valkyrs, en de Trash is ook erg grappig.
Festergut is niet zo erg moeilijk op 10, na 3 tries lag ie al. Rotface wel geprobeerd maar door DC's, vermoeidheid en de alcohol na Anub werd een beetje teveel voor somigen. Dus toen maar gestopt.

Wij zijn gistere na Saurfang gekapt vanwege de lag..

wel op Mmo champion gevonden
Quote from Blizzard staff
Professor Putricide is working as intended
Just as a point of clarification. The Professor Putricide encounter is working as intended. You are only allowed one abomination up at any given time in both 10 player and 25 player modes.

[...] We are attempting to reproduce the spawning of multiple aboms. It's definitely not intended and will be hotfixed.

[...] Wing end bosses will all be extremely difficult and should feel like a step above everything else - even in non-heroic difficulty (10/25 person). They will, of course, reward appropriately for the rise in difficulty, granting tier 10 armor tokens (25 player/10 player heroic only).

If anything the 10 man version might be slightly overtuned. We'll be keeping a close eye on the fight and watching player feedback/stats. (Source)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

[...]

/wave
Haha ik zit dus ook op Bronze Dragonflight en herken dit meteen. DK en tanking is op onze server een probleem meestal. Maar in welke guild zit jij en hoe heet je Rogue ?

Maar goed gisteren dus geen ICC 25 gedaan. Er zijn wat 10 mans geweest om te kijken.
We hadden Anub nog niet neer op 25 HC en zijn er dicht bij geweest laatste reset.
Dus gisteren met de best mogelijke 25 naar binnen in TotGC. Begon erg slecht, wipe op de Beasts door een knockback en flamespit op de melee. Jaraxxus had ook een leuk geintje. Spawnt zijn Infernals en die gaan alle 3 tegelijk naar het zelfde punt en doen hun AoE. Dus wipe. Had er toen een wat minder vertrouwen in dat we zelfs maar voor Mad Skills zouden kunnen gaan. Maar gelukkig waren de Champions en Twins gewoon een 1 shot.
Toen stonden we dus weer voor Anub. Eerste ging goed tot 20%, Tank healer werd te laat door de PC geheald, dus de adds tank viel om.
Dus opnieuw buffen en gaan. Alles ging goed, op 15% ging ik wel neer. Maar selfrezz en mijn PC target healen.
Langzaam aan zie je de healthbar van Anub teruglopen.... 1mil.... en toen was ie neer !

Gz met de Kill :)

Wij hebben helaas niet echt meer pogingen gedaan de laatste tijd maar staan wel op de raid calender geplanned komende weken. Hopelijk ook vanuit onze hoek een positief bericht binnenkort.

Wel leuk overigens dat jullie het toch gehaald hebben daar je eerder wat minder positief was over de attempts e.d. die jullie hadden :) Nog specifieke wijzigingen gedaan met betrekking tot tanks e.d? Of gewoon de 2 tank setup met block kit?

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrilled schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 11:25:
Pff wat een depri indruk krijg je zo van al die groups zeg.. ik heb dan geen ervaring met raids of heroics met een pug, maar als ik instances deed een jaar terug was ik niks dan vriendelijk.. Ik heb ook het idee dat je met kindjes van 15 / 16 zit te spelen als ik al die verhalen zo lees.. Zeker die opmerkingen van ‘your outgeared, leave’ ik bedoel, wtf.. wie ben jij in godsnaam om te bepalen dat er een speler uit moet? Het is een spelletje en mensen gedragen zich als een dictator.. Dat hoeven ze bij mij echt niet te flikken.. naast het nodige verbale tegenstribbelen van mijn kant (op een normale manier, vloeken schiet toch niet op) zal ik ze ook zo dwars mogelijk zitten als ze eigenwijs/brutaal en koppig blijven doen.. Wel normaal blijven doen aub!
En ik las dat iemand zn best ging doen om nieuwe 80’ers te helpen met gear.. dat is alleen maar goed! Ik vind het zelf ook leuk om nieuwe mensen te helpen die iets niet weten/kunnen of een run doen voor nieuwe gear.. nee iedereen is tegenwoordig bezig voor zijn eigen belang.. jammer dat het op endgame niveau blijkbaar zo’n egoïstische bende is geworden.. ben benieuwd of ik daar ooit tussen kom..

[...]

Welkom natuurlijk! En er zit een klein foutje in je signature..de link klopt namelijk niet.. Als je de volgende url in je sig zet, klopt ie wel:

http://eu.wowarmory.com/c...efias+brotherhood&n=khrin

:)
Endgame was altijd al een egoistische bende, door de crossrealm BG's en instances is er alleen nog minder sociale controle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:38
SinergyX schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 11:14:
[...]

Maar volgens mij kan je toch als niet leader toch ook targets marken? In ToC ga ik altijd maar marks geven (handig, keybinds op numpad) en dat werkt ondanks dat ik geen leader ben.
Dat kan nu inderdaad, maar veel mark-addons worden alleen getoond als je leader bent. Hatty's Mark Bar bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 11:38:
Endgame was altijd al een egoistische bende, door de crossrealm BG's en instances is er alleen nog minder sociale controle.
Hahahaha.. ja natuurlijk. Heb je een grotere kam nodig om even alles overheen te scheren?
Ik kan het allemaal niet beamen.. alle PuGs die ik krijg via LFG zijn hartstikke goed en met hartstikke aardige mensen. Overal zijn rotte appels natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

De Plagueworks is echt een leuke wing. Gisteren 2 guild groepen die er op bezoek gingen. Het begint al goed met grappige trash / non-boss mechanics. De halve raid die door de blauwe vuurspugers in de muren na de teleporter loopt en doodgaat. De trap die een geist ambush van achteren triggered en natuurlijk Stinky en Precious. Een van de beste trash-gedeeltes die er tot nu toe in het spel zitten: Niet te lang, afwisselend en leuke mechanics.

Festergut was vrij simpel, maar het is dan ook de gearcheck en als 25-heroic guild outgearen we de 10man natuurlijk, dus het was niet gek dat deze boss geen problemen opleverde. Rotface is meer coordinatie-gericht en die koste een aantal wipes voordat we het onder de knie hadden en ook de kill was niet zonder een aantal doden. Putricide is echt een lastig gevecht: allerlei mechanics waar je op moet letten met weinig ruimte voor fouten. Een goede uitdaging! We hebben onze 10 attempts volgemaakt zonder een kill - volgende week beter!

Ik ben blij dat de Lead World Designer van Blizzard heeft gepost dat een gevecht als Putricide de bedoelde moeilijkheidsgraad heeft. En dat de eindbosses van de wings zelfs op normal mode best lastig moeten zijn. Een hele verbetering ten opzichte van ToC normal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Laatst online: 24-08-2024
Ook al mark addons? Zijn er nu ook die gewoon getallen of letters boven de mobs kan zetten? Vind ik veel logischer/simpeler dan figuurtjes.. voorkomt ook een beetje dat wazige gelul van: Ok guys, triangle, circle, square first, then ffa... voel me net een kind van 3 die die vormpjes moet onthouden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 11:38:
[...]

Dat klinkt alsof ik beter op lvl 79 kan stoppen met wow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KillGhost schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 11:00:
[...]
Een optional boss is soms maar 2-3 minuten extra ofzo. Daar hoef je het echt niet voor te laten imho. Ik heb zelf nog 500 triumph ofzo nadat ik laatst meer dan 1k naar gems omgezet heb, en nog vind ik het leuk deze te krijgen. Kan je toch weer omzetten naar wat goed, and it kills time!

Verder sluit je daarmee uit dat 4 anderen wel die triumph krijgen. Best nog wel egoistisch :)
Maar daar heb je een goed punt, "it kills time", wat als je maar een uurtje wilde spelen? En je voor de 3e keer in een groep komt met van die freshly dinged 80s met 1k dps die meteen beginnen "y we skip boss????!!!!!!!" dan krijg ik niet direct de behoefte ze te helpen. Als ze een normale zin kunnen formuleren help ik ze al veel liever :)

Triumphs heb ik niet nodig, en voor m'n alts heb ik er meer dan begrip voor als een 245+ geared tank een boss wil skippen. Als ik meer triumphs wil queue ik wel weer, en ja dat duurt lang als dps. Zie het zo: als die tank er geen zin in heeft kan ie ook leaven en een andere group joinen. Zoals gezegd heeft een tank vrijwel nooit langer dan 10 sec queue...

Gisteren nog een retridin met crapgear in OK: "can we do achievs X and Y?". We waren met een guildgroepje hij was de enige pug. Achievement X was al in AN bijv. (Respect ur elders) en de andere was die Whirlwind boss met adds laten enragen. Niemand zin in, iedereen heeft ze al, en hij wilde maar niet aannemen dat die AN achievement niet in OK was... doh!
Naast het feit dat ie al 2 keer adds had gepulled, een paar keer afk was moest ie OOK nog eens door blijven zeuren over de achievements tot ik en guildies het zat waren: "dude ur a) totally wrong and b) being carried thru here so stfu plz". Dat was op weg naar de eindbaas toen we die 3 adds ervoor aan het killen waren, vanaf dat moment gaat ie stil staan om dan vervolgens maar niet meer mee te doen ofzo...

Door dat soort trieste figuren skip je die shit maar gewoon automatisch, de meeste tanks hebben gewoon geen zin in het gezeik (naast het feit dat 95% van de spelers waar ik mee speelde eigenlijk sowieso liever de optionele bosses skipt).

[ Voor 29% gewijzigd door porn* op 07-01-2010 11:58 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
NMe schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:58:
[...]

Overigens heb ik dan ook weer geen probleem met mensen die amper dps doen; ik doe als tank vaak de meeste damage met zo'n 3.2k single target dps in dps gear. En met mensen die wél alle bosses willen doen heb ik ook geen probleem, maar dan moeten ze er wel normaal over doen. Mensen die zich niet weten te gedragen krijgen een kickvote of worden genegeerd. :)
Zolang de HC gedaan kan worden zonder wipes en in een normale tijd zal het me rotten wie hoeveel dps doet. Ik vind het dan ook prima om partymembers te krijgen die wat minder dik in de gear zitten. Iedereen moet ergens beginnen tenslotte.

Maar gister een partymember... |:(
Goed, 2 guildies en ik queuen voor random hc. Één van de guildies was tank dus we hadden in enkele secondes een party. Is het één van die nieuwe. Aangezien zowel ik als de andere guildy met een alt waren die wat minder dps doen had ik al zoiets van "crap". Ik inspect de healer (pally): 17k hp en 10k mp. Een zooi groene items, enkele ungemmed blauwe items en een eenzame epic.

Goed, zoals ik zei, we moeten overal ergens beginnen, en er zaten ook nog een shammy en een druid in de party die eventueel konden helpen met healen, dus we gingen het proberen. Na 10 minuten de healer: "heeft er iemand manadrinks voor me?". Na de eerste boss die zowaar neer ging dropte een mail helm. De healer: "mag ik needen, het is een upgrade!". :'(

Ik heb geen enkel probleem met mensen die wat minder gegeard zijn, maar mensen die gewoon niet weten waar ze mee bezig zijn, daar heb ik wel problemen mee. :+

Nou ja, het was pas de eerste slechte ervaring met de nieuwe LFG-tool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
lief dagboek <-- uck....

Gisteren was weer een patch dag, de nieuwe wing van ICC ging open. Leuk ! na alle content tot nu toe gecleared te hebben is het fijn weer wat nieuws te krijgen. Met de guild vol goede moed ICC in, terwijl we ons een weg baande naar de nieuwe bazen in de general chat een heleboel kleinere guilds erg blij zien worden dat het ze nu lukt de eerste bazen neer te halen (lang leve de nerfs) nog even wat gear gepakt hier en daar en wat achievements voor guildies waar ze die nog niet hadden.

Anyhow, het is 21:15 (wij beginnen laat met raiden om 20:00 pas) en we staan in de nieuwe wing van ICC. Na de trash gecleared te hebben op naar festergut, eerste pull even kijken wat de baas kan... na een pijnlijke wipe na nog geen 30 seconden nog maar eens opgesteld. Nu voor het eggie we hebben gezien wat ie kan. 8% enrage wipe ! al stukken beter, maar we missen nog wat DPS hier en daar. 3 tanks en 2 dode dps aan het begin van het gevecht helpen niet. Toen begon het geouwehoer, Lag ! en niet zo'n beetje ook. healers met instantcasts van 15 seconden, bah. maar even 10 minuten pauze genomen na 2 lagwipes. nog maar eens proberen. nog steeds lag en na wederom 2 lagwipes maar even 25 minuten pauze genomen.
Ondertussen is het 22:45. Nog maar eens proberen, hey geen lag :-) en meteen een 0.9% !! enrage wipe. volgende poging lag fester met z'n pootjes naar de lucht. Quest item geloot en wat andere leuke items uitgedeeld aan de raid. Het was al laat dus nog even naar rotface toegegaan (ondertussen trash respawn gehad) en 1 wipe gedaan om te kijken wat hij kon. Klaar voor vanavond, nog even als guild de weekly gaan doen, in dit geval FL dus op naar ulduar en even snel doen voordat we gaan slapen... athans dat dachten we..... Na wat mensen gewisseld te hebben voor alts die de weekly nog wouden doen in ulduar begonnen aan de trash, nog geen 2 minuten nadat we begonnen waren, server crash. iedereen stil in ulduar. geen beweging in te krijgen, na ruim 20 minuten daar te hebben gestaan (ondertussen ruim na middernacht) toch maar Alt+F4 gedaan, de guild goede nacht gewenst en gaan slapen.

al met al, wat een verschrikkelijke dag, met lag, crashes etc. gelukkig nog wel 1 baas neer kunnen halen.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 11:40:
[...]

Hahahaha.. ja natuurlijk. Heb je een grotere kam nodig om even alles overheen te scheren?
Ik kan het allemaal niet beamen.. alle PuGs die ik krijg via LFG zijn hartstikke goed en met hartstikke aardige mensen. Overal zijn rotte appels natuurlijk.
Blij voor je, dat jij alleen maar goede ervaringen hebt. Ik moet echter vaststellen, dat sinds de BG's crossrealm gingen, het taalgebruik hard achteruitging. En hoewel ik de nieuwe LFG tool erg waardeer, valt ook daar meer schuttingtaal dan voordat de instances crossrealm waren. Lees de QQ op deze site maar voor voorbeelden.
HawVer schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 11:48:
[...]

Dat klinkt alsof ik beter op lvl 79 kan stoppen met wow.
Enige advies dat ik kan geven, probeer zoveel mogelijk met likeminded mensen te spelen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2010 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Mektheb schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 11:26:
[...]

Wij zijn gistere na Saurfang gekapt vanwege de lag..

[...]
Wij dus ook, in 25 man dan. Daarna nog ff weekly raid gedaan en toen gestopt. Lekker vroeg klaar :) Darana nog 10 man ICC gedaan en rotface en festergut down. Vanavond die laatste proberen.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 11:51:
Blij voor je, dat jij alleen maar goede ervaringen hebt. Ik moet echter vaststellen, dat sinds de BG's crossrealm gingen, het taalgebruik hard achteruitging. En hoewel ik de nieuwe LFG tool erg waardeer, valt ook daar meer schuttingtaal dan voordat de instances crossrealm waren. Lees de QQ op deze site maar voor voorbeelden.
Ja, want dit is het enige referentiekader voor de gehele WoW wereld! En je hebt zeker niet de posts gelezen van de mensen die er wel tevreden mee waren? Die waren er ook meer dan genoeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
RaseriaN schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 11:40:
Tuurlijk, maar dat zijn er best veel hoor. Ik vind het LFG systeem zoals het nu geimplementeerd is (met een paar wijzigingen die ze van mij mogen doorvoeren zodat je bijvoorbeeld niet dezelfde prio op tankloot hebt als de tank, en dat je als leathergebruiker wel op cloth kunt needed maar dat clothies dan gewoon prio krijgen) super goed werken; je zit in no time in een instance. Het vervelende is alleen dat het de community nog verder naar beneden haalt omdat alles enorm anoniem wordt. Vroeger deed je UBRS, Strat en Schol keer op keer en kwam je continue dezelfde mensen tegen. Er werd behoorlijk veel gekletst in parties. Nu doe je in 15 minuten een instance en wordt er niet meer gezegd dan "hi" en "bye", als je al geluk hebt, want veel mensen zeggen echt helemaal niks. Daarbovenop komt dat de anonimiteit ervoor zorgt dat mensen gewoon doodleuk rollen op alles wat ze enigzins kunnen gebruiken. Ben zo al m'n tank trinket kwijtgeraakt aan een holy paladin met ret offspec die doodleuk rolled tegen een overgeared tank in ToC normal die daarvoor al gemeld heeft alleen voor die trinket daar te zijn.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.