Gisteren waren m'n 2 meiden naar paardrijles, dus ik kon even lekker 2 random heroics doen. Eén op m'n Warrior, de andere op m'n Druid. Beide als tank natuurlijk, instant invites ftw.
Op m'n Warrior kreeg ik... rara... Oculus! De changes zijn doorgevoerd, dus dat betekende extra Emblems en kans op mount, als het lukte.
Een Mage die in eerste instantie uitgenodigd was, kwam niet opdagen en stond als 'offline'. Die hebben we maar gekicked na 2 minuten. Een Balance Druid kwam er voor in de plaats. Na 2 pulls zei de Shaman healer 'gotta eat lol' en verdween zonder me een heal te geven terwijl ik al gepulled had. Met nog 40% leven over, moesten we wachten op een nieuwe healer. Een Priest kwam in de groep, en vanaf hier ging het soepel.
De Druid was flink aan het knallen, en Vigilance deed ik maar op hem.
Een Ret Pala had een rode draak gepakt, dus ik pakte een gele voor deze keer. Ook het vlieggedeelte ging lekker, en we kregen onze extra beloning voor het afmaken van Oculus. En wat zit erin? 'Reins of the Blue Drake'.
Dus ik vlieg nu op een blauw draakje, na de 1e random dungeon op de 1e dag dat die veranderingen doorgevoerd zijn. Had ik nu maar een loterijlot gekocht...
Op m'n Druid kreeg ik... tsja, welke eigenlijk... weet het eerlijk gezegd niet meer. De random dungeons vliegen me om de oren.
Kort gezegd, deze Emblems waren snel binnen!
Totdat de kleine sliep, heb ik wat half-afk gequest op m'n Paladin. Western Plaguelands afgemaakt, level 58 gedinged in Eastern Plaguelands en ondertussen op 50% alweer. Op deze char pull ik bijna altijd 3+ mobs, want dat gaat bijna net zo snel als 1 mob afmaken door Consecration + Seal of Command.
In WPL pullde ik regelmatig 6+ mobs, waar ik gewoon met meer dan 90% health en mana uit kom.
Einde van de avond nog PoS heroic op m'n Warrior gedaan met 4 guildies.
We zijn een aantal keer gewiped, en dat komt denk ik vooral door mijn matige gear voor die instances. Merk dat ik meer damage pak dan met m'n Druid. Eenmaal in de tunnel gingen we allemaal neer, tweemaal bij de eindbaas, waarvan eenmaal doordat de healer de aanstormende mobs uit de tunnel aggro-de

Toch nog gelukt, en heb Rimefang's Claw mogen looten

van Emblems heb ik de tank-ring gekocht, toch niet de helm. Ik wil even snelle, iets mindere upgrades, om de 3 ICC heroics zonder moeite te kunnen tanken. Dus ik koop even de goedkopere rewards in plaats van 1 dure.
Mongoose op het zwaard gezet, kostte wel even 150g aan missende mats (had ong. de helft nog op m'n Priest, die enchanter is), maar het komt allemaal ten goede van m'n survivability.