Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Probeer deze pagina eens:CLB schreef op woensdag 23 december 2009 @ 13:52:
ik zoek nog 'n manier om 'n videoreview te maken!
http://droidbugs.com/?p=54&cpage=1
Volgens mij moet dan de screencapture die ik eerder refereerde van Alexander Thiel ook werken (video only, zonder bediening). Tenminste, op dezelfde manier als via die link heb ik een niet gerootte Hero aan de praat gekregen.
[ Voor 15% gewijzigd door Get!em op 24-12-2009 14:59 ]
Verwijderd
Yes ik ken 't progsel, maar ik wil eigenlijk gewoon filmen vanaf een statiefje (wat ik nog niet heb)Get!em schreef op donderdag 24 december 2009 @ 14:59:
Probeer deze pagina eens:
zodat je gelijk kan zien hoe groot de Milestone en dergelijke is, en hoe die in m'n handen ligt enzo.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Benieuwd wat de specs van dat beest zijn.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2009 15:22 ]
Maarja als die uit is, zijn de 1,5GHz Snapdragons alweer bekend..
Haha, ok, dat is inderdaad een ander verhaal. Kun je je webcam daar niet voor misbruiken dan?CLB schreef op donderdag 24 december 2009 @ 15:11:
[...]
Yes ik ken 't progsel, maar ik wil eigenlijk gewoon filmen vanaf een statiefje (wat ik nog niet heb)
zodat je gelijk kan zien hoe groot de Milestone en dergelijke is, en hoe die in m'n handen ligt enzo.
Wel slechte kwaliteit, (tenzij je een extra goede hebt gekocht), maar goed.
Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!
Leuk, zo zie je maar dat het altijd weer beter, sneller en mooier kan, maar er wordt alleen gepraat over waarin hij beter is, niet waarin de google nexus minder goed in is. Zo wordt er geen woord gerept over verschil in kwaliteit van de camera oid. Maar goed de belangrijkste dingen verslaat hij wel de Droid volgens de reviewer, maar goed eerst maar eens afwachten tot er meer reviews zijn.Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 15:21:
Toch jammer, de milestone krijgt hier een flink pak rammel van de Google Nexus in een soort van directe vergelijking; http://gizmodo.com/5432678/google-nexus-one-hands-on
Benieuwd wat de specs van dat beest zijn.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Verwijderd
Tuurlijk, is ook zo, dan kun je nooit wat kopen want op het moment dat je de winkel uitloopt is er alweer wat betersDjWannaB2002 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 16:41:
[...]
Leuk, zo zie je maar dat het altijd weer beter, sneller en mooier kan, maar er wordt alleen gepraat over waarin hij beter is, niet waarin de google nexus minder goed in is. Zo wordt er geen woord gerept over verschil in kwaliteit van de camera oid. Maar goed de belangrijkste dingen verslaat hij wel de Droid volgens de reviewer, maar goed eerst maar eens afwachten tot er meer reviews zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door skndd op 24-12-2009 17:50 ]
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Mag ik vragen waar die instelling staat? Ik kan hem werkelijk nergens vinden..Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 20:21:
@deputy: met wrapping heb ik geen issues onder 1.6 op G1. Heb je in de browser settings wel auto fit webpages? Hoe ver ik ook inzoom hij wrapt de text altijd netjes zonder te hoeven scrollen.

(ik heb het dus over de instelling die het mogelijk maakt om de tekst in de browser netjes in het scherm te laten weergeven in plaats van dat je moet scrollen van links naar rechts om de hele tekst te lezen...)
Met wat voor ander progje kan je je licht aanzetten dan?watercoolertje schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 17:43:
Hmm wel relaxt via de camera app kan je niet met licht filmen maar als je met een willekeurig ander progje je licht aanzet en dan naar camera gaat blijft ie netjes aan(volgens mij niet max brightness!) Maar beter als nix iig
[ Voor 43% gewijzigd door kramer65 op 25-12-2009 18:01 ]
http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/11247
[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 26-12-2009 10:34 ]
Wel mis ik hier en daar wat diepgang. Bijvoorbeeld over de camera, wat kan je er mee, welke instellingen zijn er allemaal mogelijk, etc. (zie wel dat er een fotootje van bij zit).
Leuke review. N.a.v. wat je zegt over DivX: Met het pakketje Yxflash gaat dat heel goed. Helaas geen freeware.martijnd schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 20:27:
Mijn review over de Milestone kun je hier lezen:
- Te klein (ik hou van lomp en groot gezien mijn grote/onhandige handen)
- Goed stevig
- Ogg custom ringtones werken goed
- Scherm reageert heerlijk
- Toetsenbord is goed mee te leven (ben er al sneller mee dan het scherm ondanks mijn motoriek)
Wat ik graag nog zou zien
- Voicemail beantwoorder zonder provider
- Caller ID alleen voor bekende nummers
- Mogelijkheid om applicaties van de market op de SD kaart te installeren ipv intern ram
- Auto updates (2.0.1)
- Widget die de aankomende verjaardagen laat zien (ebobirthday heeft een widget maar die doet nog niks, ticket geopend)
- Market place met een ideal/paypal mogelijkheid
- Betere plaatsing van widgets (soms klaagt hij dat er geen ruimte is terwijl ik vind van wel
Pluspunten
- Scherm
- Accugebruik goed inzichtelijk
- Snelheid
- Stevigheid
Minpunten
- Scherm neemt erg erg veel stroom (ook met weinig brightness)
- Mijn pda houder heeft 2 sterke magneetjes en werkt horizontaal waardoor hij soms in dockmode
Favoriete programma's
- Handscent
- K9 mail (geweldig icm meerdere imap pushmail)
- Ebobirthday (zodra de widget geupdate is)
- Advanced Task manager free
- Linda Manager
- 9292OV (niet zo geweldig als verwacht, wel handig af en toe)
- Meridian
- Connectbot
Gewilde programma's
- Goede msn client die ook xfire ondersteund
Kort door de bocht een hele leuke telefoon met een paar puntjes die nogwel verholpen gaan worden.
[ Voor 8% gewijzigd door GieltjE op 26-12-2009 15:56 ]
Hell / 0
Te klein? Zelfs met grote handen lijkt me het sterk dat het apparaat te klein is.GieltjE schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 15:35:
Na een tweetal dagen spelen is dit mijn eerste indruk:
- Te klein (ik hou van lomp en groot gezien mijn grote/onhandige handen)
Daarvoor moet je hem rooten.- Mogelijkheid om applicaties van de market op de SD kaart te installeren ipv intern ram
In Q1 2010 komt dat.- Auto updates (2.0.1)
Dat zou ik inderdaad toejuichen. Ik heb geen creditcard, en ik wil geen creditcard dus de betaalde market is voor mensen zoals ik ontoegankelijk.- Market place met een ideal/paypal mogelijkheid
Dat ligt waarschijnlijk aan je home screen app.- Betere plaatsing van widgets (soms klaagt hij dat er geen ruimte is terwijl ik vind van wel)
Wat moet je met XFire op een mobiel?- Goede msn client die ook xfire ondersteund
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Niet geheel onwaar, je zou een oplossing van wirecard of neteller kunnen gebruiken...! Een virtuele creditcard, maar dan pre-paid.Sebazzz schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 16:09:
[...]
Dat zou ik inderdaad toejuichen. Ik heb geen creditcard, en ik wil geen creditcard dus de betaalde market is voor mensen zoals ik ontoegangkelijk.
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Met een slechte motoriek en grote handen is het even wennen, vroeger had ik een ipaq 6340 dat werkte best lekker.Sebazzz schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 16:09:
[...]
Te klein? Zelfs met grote handen lijkt me het sterk dat het apparaat te klein is.
[...]
Daarvoor moet je hem rooten.
[...]
In Q1 2010 komt dat.
[...]
Dat zou ik inderdaad toejuichen. Ik heb geen creditcard, en ik wil geen creditcard dus de betaalde market is voor mensen zoals ik ontoegankelijk.
[...]
Dat ligt waarschijnlijk aan je home screen app.
[...]
Wat moet je met XFire op een mobiel?
Ik weet dat de updates geschat worden in Jan 2010, maar voor nu is het nog even van toepassing.
Daarnaast zitten veel van mijn vrienden permanent op xfire en niet op msn/andere protocollen, daarom vind ik het ook jammer dat veel alternatieve clients het weigeren te ondersteunen terwijl er toch veel vraag naar is.
Voor het home screen ben ik nog op zoek naar een goed alternatief, maar zonder credit card kom ik nog niet verder heb ik al gezien (home++ gaat er nu op).
[ Voor 7% gewijzigd door GieltjE op 26-12-2009 16:22 ]
Hell / 0
Mijn milestone gaat 8 uur mee. Brightness volledig op het minste, alles af buiten wifi en data en de milestone is met heel weinig gebruik af binnen de 10 uur. Echt niet normaal. Mn iphone ging zelfs langer mee
Wat kan ik hier aan doen. Klagen bij expansys of is dit normaal.
Brightness staat gewoon af en zelfs niet op automatisch
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Nog niet ontdekt...
Thanx!
Ik zeg slechte batterij, eerste dagen haalde ik de zefde tijd maar bij mij staat (via de powerwidget) me scherm altijd op de middenstand, wifi aan en ik ben altijd op gtalk en bel/sms meerdere keren per dag... En ik sync gmail en een ander mailadres via exchange (push). Daarbij heb ik hem uiteraard de eerste dagen extra veel geshowed en foto's enzo genomen en video's getest en zelfs toen deed ik gem 9/10 uur op 1 lading (ik laat hem op bij 10% of als het kan eerder!)... Nu (1 week later) doe ik er rusig anderhalve dag mee met zeer veel gebruik want ik ben er nog steeds niet op uitgekeken. Meestal duurt het een weekje of soms 2 voordat de batterij ze beste kant laat zien dus ik raad je aan nog wel ffies te wachtenhurricurry schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 21:44:
Ik heb een vraagje. Wat zou ik doen
Mijn milestone gaat 8 uur mee. Brightness volledig op het minste, alles af buiten wifi en data en de milestone is met heel weinig gebruik af binnen de 10 uur. Echt niet normaal. Mn iphone ging zelfs langer mee
Wat kan ik hier aan doen. Klagen bij expansys of is dit normaal.
Brightness staat gewoon af en zelfs niet op automatisch![]()
Je zou voor de grap is bij settings->over telefoon->batterijgebruik (oid) moeten kijken, bij mij is het scherm de grootste vreter met 30/40% altijd
[ Voor 5% gewijzigd door watercoolertje op 27-12-2009 00:26 ]
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
1233twaeker schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 22:34:
Wat is een snelle manier om rechtstreeks naar je Voicemail te gaan?
Nog niet ontdekt...
Thanx!
Werkt het niet zo dat, als je de '1' ingerukt houdt dat die dan naar je voicemail belt?twaeker schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 22:34:
Wat is een snelle manier om rechtstreeks naar je Voicemail te gaan?
Nog niet ontdekt...
Thanx!
Wil je direct vanaf je home screen kunnen bellen met je voicemail met maar 1 druk op de knop?
Maak dan op je bureaublad een koppeling naar het contact "Voicemail"
Om dit te doen tik je op een lege plek op je homescreen ---> Shortcuts ---> Direct dial ---> selecteer voiecemail. Nu staat er een koppeling op je homescreen, druk je hierop dan belt ie direct je voicemail of elk ander nummer dat je hebt ingesteld. Erg handige functie, Ik zelf heb 1 homescreen vol staan met de meest gebelde contacten, lekker snel bellen!
[ Voor 78% gewijzigd door martijnd op 27-12-2009 08:55 . Reden: Aanvulling gemaakt ]
Anders heb je een gare batterij denk ik. Staan die niet al op eBay?
Verwijderd
Heb de Milestone nu week in huis. Na mijn G1, en Winmo's G900 een verademing qua snelheid, App's en scherm.
Zit echter met het probleem van de microfoon.
Heb al gegoogled maar kom steeds op Droid's uit die een soortgelijk probleem hebben.
Probleem:
Uitgaande spraak is eerste drie seconde goed, neemt daarna sterk in kwaliteit af (hakkelig) en sterft dan geheel uit. De andere kant van het gesprek hoort dus niets meer. Ikzelf hoor hen loepzuiver.
Dit probleem treedt 'minder' op in de handsfree stand. Maar ook dan is hetgeen ik zeg matig tot acceptabel. Niet loepzuiver.
Bij gebruik van Bluetooth treedt het probleem niet op.
Bij de Droidsfora's roept men dat het met de nieuwe software opgelost is (tenminste bij de meeste). Maar bij de Milestone (ook in Duitse fora's gezocht) hoor ik er niets over.
Iemand een idee of er een instelfout is. Of heb ik gewoon pech en moet ik de Milestone terug sturen?
Ikzelf neig naar een settingsfout. Indien de microfoon met bijbehorende electronica defect is dan zou het probleem ook moeten optreden bij handsfree. Bij mij is het probleem dan bijna afwezig. Of is dan de gain/versterkingsfactor hoger en treedt het defect daardoor minder op?
Advies? Wie heeft ene idee waar ik mee kan sleutelen om ook normaal te kunnen bellen en gehoord te worden? Of is het een gevalletje "pech hebben en terug sturen"?
Rein
3G staat constant aan, WiFi soms (15-20 min per dag), Bluetooth staat uit. Op de achtergrond draait Twidroid Pro (update-interval: 15 minuten) en NewsRob (update-interval: 4 uur).
Op eBay staan inmiddels wat batterijen te koop.
3rd party van 950mAh (origineel is ~1300mAh) is er al voor $11, incl. verzendkosten. Een originele heb je voor 40 pond incl. verzendkosten.
Even proberen met een ander SD kaartje. Die ik bijgeleverd had zat vol defecte sectoren wat in vastlopers resulteerde. SD kaartje uit oude winmo foon heeft het probleem opgelost (en heeft hogere snelheid, class4 vs class2)yonexfreak schreef op woensdag 23 december 2009 @ 15:53:
heb toestel nu ongeveer een week maar merk best wel vaak dat android vastloopt of dat ik moet herstarten..
...
Apps op SD kan na rooten, wat nog niet mogelijk is op de Milestone.GieltjE schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 15:35:
...
- Mogelijkheid om applicaties van de market op de SD kaart te installeren ipv intern ram
- Auto updates (2.0.1)
- Widget die de aankomende verjaardagen laat zien (ebobirthday heeft een widget maar die doet nog niks, ticket geopend)
Auto updates zijn er, maar die update is er nog niet voor de Milestone. Heb geduld, komt vanzelf
Verjaardagen kunnen in de kalender, moet je bij g-mail inloggen en de speciale "verjaardagen van contacts" kalender toevoegen. Als je deze hebt worden verjaardagen van contacts aangemaakt in je kalender en kan je elke kalender widget (ook de default) hiervoor gebruiken.
27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition
Van je SD gooien.. er staat 1.* gig van motonav troep op je sd.. en valt hij niet gewoon te uninstallen?Molybdenum schreef op zondag 27 december 2009 @ 14:14:
Iemand enig idee hoe je MotoNav verwijdert? Hij gebruikt best veel storage en aangezien ie toch maar een maand te gebruiken is, wil ik er vanaf.
HOI.
Van http://androidforums.com/...otonav-milestone-usa.htmlMolybdenum schreef op zondag 27 december 2009 @ 14:14:
Iemand enig idee hoe je MotoNav verwijdert? Hij gebruikt best veel storage en aangezien ie toch maar een maand te gebruiken is, wil ik er vanaf.
Wie durftGo to the appsmarket, download quick uninstaller (appmanager) by B&B. Select motonav with the uninstaller. You'll get a message saying its a system application, I have no idea what will happen if you agree to remove it. I love my motonav!
Uitstekende tips! Thanx!martijnd schreef op zondag 27 december 2009 @ 08:51:
Je kunt ook het voicemail logo indrukken, links onderaan het dailer scherm. (...)
Dat zal hij niet bedoelen denk ik =)Bananenspin schreef op zondag 27 december 2009 @ 15:07:
Van je SD gooien.. er staat 1.* gig van motonav troep op je sd.. en valt hij niet gewoon te uninstallen?
En qua install-file is die slechts 160KB..
Settings - Manage Applications - Menu-knop - Filter - Select Filter Options - All
Geprobeerd, maar niet doorgezet: de app waarschuwt je dat motonav een meegeleverde app is en dat ze niet kunnen garanderen deze goed te kunnen verwijderen.pat42 schreef op zondag 27 december 2009 @ 15:38:
[...]
Van http://androidforums.com/...otonav-milestone-usa.html
[...]
Wie durft?
Hier wel doorgezet, na het op ok drukken krijg je de melding dat het niet verwijderd kan worden.Molybdenum schreef op zondag 27 december 2009 @ 22:03:
[...]
Geprobeerd, maar niet doorgezet: de app waarschuwt je dat motonav een meegeleverde app is en dat ze niet kunnen garanderen deze goed te kunnen verwijderen.
EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor
[ Voor 9% gewijzigd door watercoolertje op 28-12-2009 12:49 ]
- Abduction! World Attack!
- Archipelago
- Bejeweled
- Bomberman Dojo
- Brain Challenge
- Build-a-lot
- Buka
- Labyrinth
- Mystique: Chapter 1
- Raging Thunder Lite
- Sexy Poker Top Models
- Space War
- ToonWarz Lite
- Wave Blazer Lite
Van nagenoeg alles is een demo te vinden op de Market, dus leef je uit!
Mijn favorieten tot nu toe zijn Abduction! World Attack! , Archipelago, Buka en de 'Lite' games (demo's)
Verwijderd
1. Mijn exchange mail en hotmail werken. Alleen bij hotmail kan ik niet bij mn spam of andere mappen. Dit vind ik wel erg lastig. Is er iemand die daar een oplossing voor heeft zonder een app te kopen a $20,-
2. Een volgend probleempje is tijdens het bellen (liefst met 1 hand). Ik heb nog al veel contactpersonen in mijn adresboek staan. Het lijkt nu of ik alleen maar een contactpersoon kan selecteren door de lijst door te scrollen, het toetsenbord open te klappen of het virtueel toetsenbord te gebruiken. De laatste optie ligt het meest voor de hand maar dan moet je; of het toestel kantelen of enorm prutsen op het kleine toetsenbordje.
Bij mijn TytnII kon ik gewoon de cijfertoetsen gebruiken om contactpersonen te zoeken. Dat werkte echt prima, maar als ik nu een cijfer indruk dan kijkt het toestel niet naar de corresponderende letters die ook op de toets staan aangegeven. Weet iemand hier misschien een oplossing voor?
Verwijderd
Vette games! Staan ze ook in je megapacks?CLB schreef op maandag 28 december 2009 @ 13:10:
Enkele games die echt onwijs goed werken op de Milestone (qua snelheid / resolutie):
- Abduction! World Attack!
- Archipelago
- Bejeweled
- Bomberman Dojo
- Brain Challenge
- Build-a-lot
- Buka
- Labyrinth
- Mystique: Chapter 1
- Raging Thunder Lite
- Sexy Poker Top Models
- Space War
- ToonWarz Lite
- Wave Blazer Lite
Van nagenoeg alles is een demo te vinden op de Market, dus leef je uit!
Mijn favorieten tot nu toe zijn Abduction! World Attack! , Archipelago, Buka en de 'Lite' games (demo's)
Ik ben de laatste puntjes op de i aan het zetten wat betreffende het typwerk van m'n review..
Moet nog wel veel filmpjes / foto's en linkjes embedden en dergelijke, dus het duurt nog even.
Maar wilde weten of jullie nog essentiele punten missen in deze inhoudsopgave:
- Een nieuwe telefoon...
- Milestonespecificaties
- Aflevering en eerste indrukken
- Rondje om het toestel...
- Schermkwaliteit qua beeld
- Schermkwaliteit qua bediening
- Hardware / fysieke toetsenbord
- Standaard voorgeinstalleerde applicaties
- Duurzaamheid van het toestel
- Snelheid van het toestel
- Batterijduur van het toestel
- Belkwaliteit van het toestel
- Webbrowsing op het toestel
- Camerakwaliteit van het toestel
- Android 2.0 gebruikerservaring
(met m'n persoonlijke min- en pluspunten:
multimedia, software, instellingen enzovoort)
- Androidmarket gebruikerservaringen
- Verwante en andere interessante topics
- Conclusie, round-up en eindcijfer
Ook nog zitten klooien met compas en GPS in deze periode.
Helaas niet gebeld in deze periode.
[ Voor 10% gewijzigd door Molybdenum op 28-12-2009 22:11 ]
En het scherm gaat weer aan als je er even naar kijkt zodat je bijv. de keypad kan gebruiken. Wat een uitvinding
Dat kan met de ingebouwde lichtsensor, die zit rechtsboven de front speaker. Het idee is perfect en het werkt redelijk maar het gebeurt me net iets te vaak dat hij zwart blijft of direct op zwart gaat als je gaat bellen.Xof schreef op maandag 28 december 2009 @ 22:46:
Ik kom er net achter tijdens het bellen dat het scherm automatisch uitgaat als je hem aan je oor hebt. (Dus schuin)
En het scherm gaat weer aan als je er even naar kijkt zodat je bijv. de keypad kan gebruiken. Wat een uitvinding
En dat is de lichtsensor dus? En de lichtsensor is de front camera? Of is dat dingetje geen camera? Is het mogelijk om het beeld van de front camera op te vragen?CLB schreef op maandag 28 december 2009 @ 23:20:
Dat heeft niks met schuin (dus de accelerometer) te maken, maar met de proximitymeter =p
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
En een frontcamera zit er niet op, dus daarvan kan je logischerwijs geen beeld fixen.
Bij gaat Wifi dan toch echt aan en uit. Ik gebruik enkel deze widget om zaken aan en uit te zetten.localjoost.nl schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 09:57:
Ik heb op mijn bureaublad een (standaard) widget (powercontrol) staan waar ik verbindingen mee kan aan en uit zetten. Erg handig ding, alleen valt het mij op dat als ik wifi aan zet wifi niet echt aangezet wordt, totdat ik naar settings->wireless->wifisettings ga. Is dit iets wat jullie ook ervaren? Het is niet heel erg storend overigens. Just wonderingthx
Ohwell, kan er mee leven
Nope want op mijn steentje doet hij het wel goed.. Druk ik op wifi een paar seconde later heb ik verbinding. Alleen ik heb nog geen 3g, morgen pas, alleen wat ik me afvraag voegt hij dit automatisch toe aan de power control widget? En kan je 3g wel makkelijk uitzetten met Beautiful Widgets?CLB schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 11:16:
Volgens mij heeft dat te maken met Android 2.0... Zelf gebruik ik daarvoor 'Beautiful Widgets', werkt goed!
HOI.
[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 29-12-2009 12:39 ]
Beautiful Widgets kan ik niet in de market vinden. Komt dat door dat gedoe met HTC? Of hoort hij er gewoon te staan (zo ja, graag een QR code :-))CLB schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 11:16:
Volgens mij heeft dat te maken met Android 2.0... Zelf gebruik ik daarvoor 'Beautiful Widgets', werkt goed!
Hiervoor gebruik ik de 2G-3G OnOff widget. Die brengt je direct naar Settings -> Wireless & Network Settings -> Mobile Networks. Daar kun je kiezen om alleen met 2G verbinding te maken. Het is niet ideaal, maar het kan niet anders met Android. Zelf laat ik de background sync gewoon op 2G doen, als ik ga browsen oid zet ik hem handmatig op 3G. Scheelt enorm in batterijverbruik!Bananenspin schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 12:21:
[...]
Nope want op mijn steentje doet hij het wel goed.. Druk ik op wifi een paar seconde later heb ik verbinding. Alleen ik heb nog geen 3g, morgen pas, alleen wat ik me afvraag voegt hij dit automatisch toe aan de power control widget? En kan je 3g wel makkelijk uitzetten met Beautiful Widgets?
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Ach die van mij spaansOok heb ik trouwens een Italiaanse versie gekregen van Expansys, de hele handleiding is dus ook in het Italiaans, dat vind ik wel een beetje jammer.
[ Voor 4% gewijzigd door watercoolertje op 30-12-2009 07:41 ]
k kan hem ook niet vinden. Zelfs de bijbehorende QR code loopt dood op mijn Milestone.CLB schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 14:01:
Staat er niet meer in, alhoewel versie 2.53 is aangepast, dus die zou er gewoon te vinden moeten zijn..
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Je had ook met 'Bettercut' een directe link op je homescreen kunnen plaatsen
Kun je daar misschien een filmpje van maken? Hier heb ik namelijk geen problemen..chainzz schreef op woensdag 30 december 2009 @ 02:27:
dan vind ik dat de animatie helemaal niet vloeiend gaat
Nou had ik wel nog een vraagje waar ik niet uit kom!
Ik zou graag Google speech-to-search willen hebben aangezien dat er wel is voor andriod 1.6.
Kijk ik er overheen of kan dat op dit moment nog niet op de milestone/droid?
voor de mensen die niet weten wat ik bedoel:
http://googlemobile.blogs...our-voice-on-android.html
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
KiefDelicious schreef op woensdag 30 december 2009 @ 11:42:
Kijk ik er overheen of kan dat op dit moment nog niet op de milestone/droid?

Ja is goed, ga ik vandaag even doen.CLB schreef op woensdag 30 december 2009 @ 11:05:
Kun je daar misschien een filmpje van maken? Hier heb ik namelijk geen problemen..
Ik kan dat speech-to-search gedoe trouwens ook nergens vinden, als ik in mijn homescreen op het zoekknopje druk verschijnt wel gewoon die zoekbalk maar bij mij zit die speech-to-text knop er niet bij. Ik neem aan dat dit met de "Accessibility" instellingen in het Settings menu te maken heeft, maar als ik naar de "Accessibility" instellingen ga dan zie ik alleen maar een grijs vinkje met "Accessibility" ernaast wat ik niet aan kan zetten.
Ook heb ik trouwens geen Car Home, is dat normaal?
[ Voor 52% gewijzigd door chainzz op 30-12-2009 12:48 ]
In het buitenland gaat je Milestone gewoon op een no-data Roaming setting en wordt er geen enkele data verstuurd/ontvangen. Zodra je toestel gaat "Roamen" komt er een R bij je verbinding te staan.3dmaster schreef op woensdag 30 december 2009 @ 12:03:
Er is ook een 3G data "toggle data widget", daarmee kun je heel simpel met druk op de knop alle 3G dataverbindingen stoppen. Ook makkelijk voor als je in het buiteland bent en absoluut niet wil dat er dataverkeer is.
Dit kun je overigens ook uitzetten in Settings -> Wireless & Network -> Mobile Networks -> "Data Roaming"
Tot nu toe in DE en BE geweest en in beide gevallen kon ik geen data verkeer doen met deze setting op disable
Heeft iemand trouwens die "Phone Portal" geprobeerd. Die is errug geil
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Moi, werkt inderdaad erg lekker, maar gebruik het alleen niet zo vaakWHiZZi schreef op woensdag 30 december 2009 @ 12:40:
Heeft iemand trouwens die "Phone Portal" geprobeerd. Die is errug geil. Met WIFI aanzetten en vervolgens naar je telefoon gaan met een webbrowsers (http://{ip}:8080} om je foto's te bekijken (en basis wijzigingen op doen), sms versturen, contacten bekijken/bewerken en je laatst gebelde nummers zien.. Ook allemaal status van batterij en signaal en dergelijke.. erg goed en strak gedaan
Daarvoor ben je denk beter hier af: Android Software & Discussie - Deel 2nero355 schreef op woensdag 30 december 2009 @ 12:46:
Zijn er eigenlijk OpenSSH clients voor op de Milestone ?
Of iets van een Remote Control programma voor MCE achtige toestanden ?
ConnectBot is een SSH client.nero355 schreef op woensdag 30 december 2009 @ 12:46:
Zijn er eigenlijk OpenSSH clients voor op de Milestone ? Of iets van een Remote Control programma voor MCE achtige toestanden ?
Ik hoop dat het op het filmpje een beetje duidelijk te zien is, ik vind het in ieder geval een stuk minder vloeiend gaan dan op mijn oude HTC Magic. Ook laat ik op het einde nog zien dat ik geen speech-to-text optie heb in het zoekmenu. Misschien dat dat ligt aan het feit dat ik ook geen Accessibility menu heb, daar heb ik ook nog even een fotootje van gemaakt: http://atom.serverbox.ch/accessibility.JPG
Zoals je ziet heb ik dus alleen een grijs vinkje wat ik niet aan kan zetten.
Filmpje heb ik bekeken en is moeilijk te zien, maar het zal aan mij liggen, vind het best vloeiend..
Heb zelf ook even een filmpje gemaakt en die vind je hier: 1,5 minuut - VGA - 100MB

[ Voor 18% gewijzigd door CLB op 30-12-2009 15:47 ]
chainzz schreef op woensdag 30 december 2009 @ 15:07:
Ik heb even een filmpje gemaakt van het niet vloeiende 'swipen' tussen de homescreens: http://atom.serverbox.ch/motorola_milestone.avi
Ik hoop dat het op het filmpje een beetje duidelijk te zien is, ik vind het in ieder geval een stuk minder vloeiend gaan dan op mijn oude HTC Magic. Ook laat ik op het einde nog zien dat ik geen speech-to-text optie heb in het zoekmenu. Misschien dat dat ligt aan het feit dat ik ook geen Accessibility menu heb, daar heb ik ook nog even een fotootje van gemaakt: http://atom.serverbox.ch/accessibility.JPG
Zoals je ziet heb ik dus alleen een grijs vinkje wat ik niet aan kan zetten.
Waar heb je die wallpaper vandaan?
Ik vind het er best vloeiend uitzien, maargoed ik heb ook nooit een HTC Magic gehad, dus misschien ging het daar beter op.
Is er trouwens een manier om met Home++ er voor te zorgen dat de wallpaper in de achtergrond vast blijft staan?
Dus niet dat ie zich gaat herhalen als ik van scherm wissel, want nu krijg ik iedere keer van die lelijke strepen als ik niet in het default scherm zit.
Op je homescreen even op Menu drukken, waarschijnlijk krijg je eerst de 'screen switcher' te zien (laatste versie) en als je dan nogmaals op de Menu knop drukt zie je 'preferences' waar je van alles in kan stellen!
Voor de rest kun je Home++ vragen beter hier stellen: Ervaringen met homescreen-replacements
Dan zal ik helaas moeten wachten tot een update waar ze het hopelijk wel in verwerken, anders een Custom Rom (als die komt) installeren.
bron:
http://androidforums.com/...-milestone-argentina.html
http://groups.google.com/...c12f8593534945a5?lnk=raot
[ Voor 20% gewijzigd door KiefDelicious op 30-12-2009 15:59 ]
Ik ga denk ik zo maar even bellen naar Expansys over die Voice Search, ik vond al ergens op internet dat eigenlijk elke Italiaanse Milestone dit heeft (de mijne is Italiaans namelijk, zat ook een Italiaanse manual bij enzo, dat vind ik ook al een beetje raar van Expansys eigenlijk), maar ik vind het wel een beetje raar dat je dan maar mazzel moet hebben dat je een UK versie krijgt van Expansys om Voice Search te hebben.
En CLB, bedankt voor het filmpje, ik ben hem nu aan het downloaden, nog 35 minuten, RapidShare is niet de snelste vandaag!
edit: CLB, ik heb de QR code geprobeerd, maar helaas werkt dit niet!
[ Voor 15% gewijzigd door chainzz op 30-12-2009 16:07 ]
Natuurlijk wel weird dat er dus toch onderlinge verschillen zijn tussen de Europese versies...
@ chainzz: Accountje nemen =) Had 'm ook op YT kunnen zetten, maar dan wordt die nog slechter!
Ja wel raar inderdaad dat er verschillen zijn. En ik heb wel even geduld hoor, nog maar 27 minCLB schreef op woensdag 30 december 2009 @ 16:07:
eXpansys levert gewoon wat zij op dat moment kunnen leveren... Ze leveren een Milestone, ook een Europese..
Natuurlijk wel weird dat er dus toch onderlinge verschillen zijn tussen de Europese versies...
@ chainzz: Accountje nemen =) Had 'm ook op YT kunnen zetten, maar dan wordt die nog slechter!
Heeft iedereen trouwens nu ook weer last van die camera scherpstel bug? Ik krijg hem nu namelijk echt nergens goed op scherpgesteld. Ik dacht dat ik gelezen had dat dit in periodes van 21 dagen ging of iets dergelijks, maar volgens mij zitten we nu weer in een 'onmogelijk scherp te stellen' periode.... Ik mag toch hopen dat dit in 2.0.1 wel is opgelost.
In de Duitse Milestone zit het ook niet en met deze code kan ik het ook niet vinden...

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
2009-12-30 16.20.40

2009-12-29 14.56.09

2009-12-18 14.05.01

2009-12-18 14.01.28

2009-12-18 13.54.00:

EDIT: Zijn 5MP foto's, maar Tinypic schaalt ze al naar 1600x1200
[ Voor 13% gewijzigd door CLB op 30-12-2009 16:36 ]
Verwijderd
CLB schreef op maandag 28 december 2009 @ 13:10:
Enkele games die echt onwijs goed werken op de Milestone (qua snelheid / resolutie):
- Sexy Poker Top Models
De laatste drie wel, de eerste 2 zijn gisteren en vandaagchainzz schreef op woensdag 30 december 2009 @ 16:39:
Die foto's zijn op de 18e genomen dus waarschijnlijk zat ie toen nog in zo'n periode dat het scherpstellen wel goed ging. Ik krijg 'm nu echt nergens op scherpgesteld, ik hoop dat die 2.0.1 update snel komt....
[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 30-12-2009 16:41 ]
En ik heb net nog even wat foto's proberen te maken, en het scherpstellen gaat opzich wel goed eigenlijk, ik denk dat het komt doordat ik foto's van heel dichtbij probeerde te maken zonder de macromodus aan.
Dit topic is gesloten.