Motorola Milestone - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 57.367 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:39
Ik heb een probleem met het overzenden van bestanden via Bluetooth met mijn laptop. Het overzenden gaat prima tussen mobiele telefoons, maar naar mijn laptop niet. Hij start het prima, maar na een paar seconden geeft windows en android aan dat de overdracht niet kon worden voltooid. Ik draai Windows 7 en op de Milestone 2.0 firmware. Iemand ook deze ervaringen?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chainzz schreef op woensdag 30 december 2009 @ 17:16:
Hoop alleen dat Home++ niet teveel negatieve invloed heeft op de batterijduur...
Hier nog niks van gemerkt hoor, batterijduur is 1,5 / 2 dagen
En ik heb net nog even wat foto's proberen te maken, en het scherpstellen gaat opzich wel goed eigenlijk, ik denk dat het komt doordat ik foto's van heel dichtbij probeerde te maken zonder de macromodus aan.
Dat is niet handig idd :9

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopieV6
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-08 10:54
hmmm vreemd

normaal gesproken als ik de stone verbind aan laptop met usb kabel, starte hij automatisch moto progamma op en kon ik de sd bekijken. nu wil dit niet meet enig idee hoe dit kan?
ik zal best eens een keer iets hebbe verandert ergens marja weet natuurlijk niet meer wat :P
mvg joey

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Linksboven notification bar omlaag trekken en kiezen wat je wil...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:38
CLB schreef op woensdag 30 december 2009 @ 15:56:
Jahoor met Home++ kun je je achtergrond gewoon vastzetten, heb ik normaal ook, alleen nu even niet!
Op je homescreen even op Menu drukken, waarschijnlijk krijg je eerst de 'screen switcher' te zien (laatste versie) en als je dan nogmaals op de Menu knop drukt zie je 'preferences' waar je van alles in kan stellen!
Voor de rest kun je Home++ vragen beter hier stellen: Ervaringen met homescreen-replacements
Ah, bedankt voor het melden dat de wallpaper 'vastgezet' kan worden met Home++. Heb het meteen ingesteld. :)
Your Welcome!

• GieltjE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:48

GieltjE

Niks te zien...

Met alleen 2g aan gaat mijn accu ook veel langer mee, echter snap ik niet waarom de stroombesparing onder het scherm valt. Aangezien ik er net zoveel mee gedaan heb en alleen mijn scherm drastisch in procentpunten (25%) gezakt is.
Nu haal ik inderdaad de 1.5~2 dagen met redelijk wat bellen en spelen (geen gps/wifi).

Hell / 0

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 14:55
Die camera begint nu wel erg irritant te worden, krijg niks scherp. google goggles is leuk maar als je een object van dichtbij wil fotograferen krijgt hij het niet scherp, je ziet 'm tijdens de focus wel even scherp maar gaat meteen weer onscherp, de foto's zijn ook allemaal niet goed. Ook portretten doet hij niet, gezichten krijg ik zelden scherp, hopen dat dat wel snel wordt gefixed, de foto's die gelukt zijn zijn voor een smartphone camere wel goed :)

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

• Sebazzz
Hier totaal geen problemen met de camera, wel met bluetooth tussen laptop en steen.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Ik heb bij een aantal mensen een vrij vervelende echo als ik bel of gebeld word.
Dit is gek genoeg niet bij iedereen het geval.

Iemand hier al vaker mee te maken gehad?

Youtube

• coramoor
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-05-2022

coramoor

pyoro!

heb nu swype beta op mijn milestone geinstalleerd. Concept is leuk, swypen in plaats van typen, alleen er is nog geen Nederlands woordenboek ervoor waardoor je alsnog de woorden in moet tikken. onscreen keyboard werkt fijner dan de standaard android keyboard.

Probeer het zelf ...link...

• coramoor

coramoor

pyoro!

hmmm. kan de edit knop niet vinden op me milestone.

hier alsnog de link voor swype http://droidmuff.in/downloads/swype-preview/

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Net gelezen, de preview van de Milestone op gsmarena.

• Sebazzz
nieuws: Nederlandse release Motorola Milestone rond maart *O* Gaan we dan ook Nederlandse firmware krijgen? Niet dat ik Engels zo erg vind, maar toch.
coramoor schreef op donderdag 31 december 2009 @ 12:55:
hmmm. kan de edit knop niet vinden op me milestone.

hier alsnog de link voor swype http://droidmuff.in/downloads/swype-preview/
Ik denk echt veel te langzaam voor dat swype. Het lukt me echt niet :')

[ Voor 28% gewijzigd door Sebazzz op 31-12-2009 15:37 ]

@ 3dmaster: Staat die wel op macromodus?
Radiance schreef op donderdag 31 december 2009 @ 12:46:
Iemand hier al vaker mee te maken gehad?
Nopz :)
Haha dan heb ik 'm alweer 4,5 maand en is die alweer outdated :+

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:15

WHiZZi

Museumdirecteurtje

:P

Ik heb zo'n gevoel dat dit toestel niet snel outdated zal aanvoelen.

Overigens heb werd ik mij vandaag ineens ergens van bewust en ik heb dat ook op Emerce neergezet (waar dus ook een preview staat van de Milestone) en volgens mij heb ik hier wel een punt (mbt de iPhone fanboys en de bedrijven die de Milestone vergelijken met de iPhone):

De Milestone is een totaal ander product dan de iPhone. De iPhone is gemaakt om goed samen te werken met je iTunes, de Milestone is een apparaat an sich waarbij je computer niet meer nodig hebt!

Ik bedoel, een iPhone kun je niet eens opstarten voor de eerste keer ZONDER dat je iTunes hebt. Iemand die mij hier in steunt? :P

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

• magiel
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:47
Ja, in maart is het alweer bijna tijd voor een nieuwe telefoon :+

Ik wil het er _niet_ over hebben.

• Tassadar32
  • Laatst online: 31-08 14:53
Voice search kan ook door de search knop ingedrukt te houden ;)

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

• René van Gaalen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10-2024
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2009 @ 12:18:
Defecte microfoon?

Heb de Milestone nu week in huis. Na mijn G1, en Winmo's G900 een verademing qua snelheid, App's en scherm.

Zit echter met het probleem van de microfoon.
Heb al gegoogled maar kom steeds op Droid's uit die een soortgelijk probleem hebben.

Probleem:
Uitgaande spraak is eerste drie seconde goed, neemt daarna sterk in kwaliteit af (hakkelig) en sterft dan geheel uit. De andere kant van het gesprek hoort dus niets meer. Ikzelf hoor hen loepzuiver.

Dit probleem treedt 'minder' op in de handsfree stand. Maar ook dan is hetgeen ik zeg matig tot acceptabel. Niet loepzuiver.
Bij gebruik van Bluetooth treedt het probleem niet op.

Bij de Droidsfora's roept men dat het met de nieuwe software opgelost is (tenminste bij de meeste). Maar bij de Milestone (ook in Duitse fora's gezocht) hoor ik er niets over.

Iemand een idee of er een instelfout is. Of heb ik gewoon pech en moet ik de Milestone terug sturen?
Ikzelf neig naar een settingsfout. Indien de microfoon met bijbehorende electronica defect is dan zou het probleem ook moeten optreden bij handsfree. Bij mij is het probleem dan bijna afwezig. Of is dan de gain/versterkingsfactor hoger en treedt het defect daardoor minder op?

Rein
Ik heb de mijne met eenzelde probleem 19 Dec teruggestuurd naar Frankrijk (moest van Expansys) en heb vandaag een ander toestel teruggekregen.
Heb nu geen problemen meer met de microfoon.
Tassadar32 schreef op donderdag 31 december 2009 @ 16:51:
Voice search kan ook door de search knop ingedrukt te houden ;)
Is ook te zien in mijn filmpje, maar bij andere is heel Google Voice Search niet aanwezig =)

• coramoor

coramoor

pyoro!

je kan hier https://supportforums.motorola.com/thread/21275?tstart=0

de apps van Flan downloaden voor de Milestone

Clock -vergelijkbaar met multimedia dock van de Milestone
Gallery -nieuwe gallery ziet er super gelikt uit
Genie -news weather widget van Google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menthix
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-09 21:52
3dmaster schreef op donderdag 31 december 2009 @ 12:31:
Die camera begint nu wel erg irritant te worden, krijg niks scherp.
Zelf nog niet zo heel veel problemen gehad met de camera, ook niet zo heel veel gebruikt. Maar camera problemen is een bekende bug in 2.0 en gefixed in 2.0.1 die wij Europeanen nog moeten krijgen, gaat beter worden dus.

Menthix.net | Contact Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
coramoor schreef op donderdag 31 december 2009 @ 19:15:
Gallery -nieuwe gallery ziet er super gelikt uit
Zeker, maar multitouch support zit er helaas niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE

GieltjE

Niks te zien...

Mijn steen gaat de hele tijd in docking mode in mijn pda houder vanwege de hoek/magneten (behoorlijk sterk voor een klepje) is hier iets tegen te doen? (daar dit nogal wat onnodige stroom kost).

Verder heb ik af en toe wat zichzelf afsluitende programma's, gister Tower defense (welke best goed speelt) layar en sky map. Dit terwijl er geen andere programma's in het geheugen stonden en er ook geen vreemde dingen gevraagd werden.

-edit- Het fysieke toetsenbord typt toch nog best goed, en ook het dpad is handig als je wat meer tekst verwerkt.

[ Voor 11% gewijzigd door GieltjE op 01-01-2010 15:39 ]

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:58
[b][message=33196015,noline]-edit- Het fysieke toetsenbord typt toch nog best goed, en ook het dpad is handig als je wat meer tekst verwerkt.
Ja of als je midden in een zin een typo hebt en je vinger te dik is om tussen die 2 letters te zetten :) d-pad is hardstikke handig op sommige momenten, ook voor spelletjes, ookal zit ie beetje aan de verkeerde kant (links gamed lekkerder) en soms is die onnodig maarja hij zit er wel als het moet dus kan er zeker niet over klagen :)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
watercoolertje schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 16:40:
[...]
Ja of als je midden in een zin een typo hebt en je vinger te dik is om tussen die 2 letters te zetten :) d-pad is hardstikke handig op sommige momenten, ook voor spelletjes, ookal zit ie beetje aan de verkeerde kant (links gamed lekkerder) en soms is die onnodig maarja hij zit er wel als het moet dus kan er zeker niet over klagen :)
Ja, ze hadden hem hoogstens wat kleiner kunnen maken. Een klein trackballetje ofzo zou het goed doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:58
Ik heb sinds gisteren de Milestone in bezit en moet toch concluderen dat Android niet de heilige graal is wat mensen beweren dat het is.
Mijn Milestone is in 2 dagen al 3 keer vastgelopen doordat er meerdere zware applicaties tegelijk draaiden. o.a het spel Mystique, danwel Snesoid samen met een bestand downloaden en een openstaande browser gaan niet samen. Dit is vaker dan mijn Windows mobile 6.1 in 2 jaar tijd is vastgelopen.
Het werkt natuurlijk allemaal prachtig, erg mooi scherm, redelijk intuïtieve besturing en een Market vol leuke apps. Out of the box is het allemaal nog wat karig, gelukkig had ik al een hoop apps gezien die ik gelijk gedownload heb.

Kortom, na 2 dagen gebruik heb ik gemengde gevoelens: Aan de ene kant lijkt Android een geweldige toekomst te hebben, aan de andere kant heb ik het gevoel dat het een onaf product is, gezien de hoeveelheid mogelijkheden die nog moeten komen in volgende releases.

edit:

En ja hoor, een MP4 bestand met een resolutie van 624*352 opstarten en hij loopt weer vast. Ik hoor heel schokkerig wat geluid, maar beeld is er niet en ook de knoppen reageren niet meer. En inderdaad, daar is het Motorola logo weer, 3e keer opnieuw opgestart.

[ Voor 12% gewijzigd door Thy... op 01-01-2010 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Volgens mij maak jij dan toch een fout want die ervaringen heb ik totaal niet. Je zegt dat je veel apps hebt gedownload. Grote kans dat daar een brakke applicatie tussen zit. Vooral van die cleanup apps en die anti-malware/anti-virus apps moet je af blijven. Ik heb ook een aantal applicaties geïnstalleerd die toch redelijk ingrijpen in Android, zoals Home++ maar ik heb nog helemaal geen vastlopers gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet waar ik voor een redelijke prijs een tweede micro USB kabeltje kan kopen (voor opladen op mijn werk)?

Misschien een beetje simpele vraag -excuses- maar ik ben bij verschillende winkels geweest (mediamarkt, e.d, zelfs een speciaalzaakje). Maar nergens lijkt. Raar want het zou toch de nieuwe standaard voor PDA's moeten worden?
Enige wat in de buurt komt wat ik heb kunnen vinden is de webshop van salland die 10 dagen levertijd + 10 euro verzendkosten rekent) Dat vind ik een beetje prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 18:06:
Wie weet waar ik voor een redelijke prijs een tweede micro USB kabeltje kan kopen (voor opladen op mijn werk)?

Misschien een beetje simpele vraag -excuses- maar ik ben bij verschillende winkels geweest (mediamarkt, e.d, zelfs een speciaalzaakje). Maar nergens lijkt. Raar want het zou toch de nieuwe standaard voor PDA's moeten worden?
Enige wat in de buurt komt wat ik heb kunnen vinden is de webshop van salland die 10 dagen levertijd + 10 euro verzendkosten rekent) Dat vind ik een beetje prijzig.
Het is gewoon een Micro USB aansluiting. Ik heb ze zelf van Ebay afgevist voor een paar euro.
Winkels hebben die kabel volgens mij echt wel liggen, alleen snappen ze het zelf niet :P
Ik denk dat die Nokia laders er namelijk ook gewoon oppassen, heb het zelf niet getest, maar dat is tegenwoordig ook Micro USB dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.kleinspul.nl/index.php?productID=2667

Deze mot je hebben.... (maar hoort eigenlijk bij accessoires thuis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 18:13:
http://www.kleinspul.nl/index.php?productID=2667

Deze mot je hebben.... (maar hoort eigenlijk bij accessoires thuis)
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over USB gesproken...
Ik neem aan meerdere van jullie het ingebouwde USB modem al aan de praat heeft (zit er iig standaard in bij mijn Duitse 'stein' )
Hier een korte handleiding (windows XP):
- Zorg dat alle drivers e.d. van de bijgeleverde CD hebt geinstalleerd.
- Als de steen op je PC/laptop aansluit, je USB setting op "Motorola phone tools" zetten
- Als je dit voor het eerst doet zou je "Motorola USB Modem" als windows pop-up voorbij moeten zien vliegen, anders moet e.e.a. even controleren in Windows apparaatbeheer.
- Let op dat "Motorola media portal" niet opstart als je verbind (kan je instellen) , deze zet je USB namelijk weer op "Windows media sync", een stand waarbij je modem dus niet werkt.
- Maak handmatig via windows een nieuwe inbelverbinding aan (dit is afdeling "ken uw Microsoft")
- Kies als modem het Motorola USB modem. Voor gebruikersnaam en wachtwoord moet je die van je eigen Provider gebruiken (APN settings), en als telefoonnummer *99#
- Ikzelf had de eerste keer problemen met een "Error 52" (identieke naam op het netwerk) , dit bleek na wat gerommel te komen door mijn bluetooth adapter op mijn laptop, deze uitgeschakeld, en het werkte perfect.
!! Dit modem werkt alleen als je een dataverbinding met 3G/GPRS/HSDPA hebt, dus niet met Wifi .
Als je geen bluetooth-tethering nodig hebt, kan je dus zonder "PDAnet" tetheren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sebazzz schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 17:41:
Volgens mij maak jij dan toch een fout want die ervaringen heb ik totaal niet. Je zegt dat je veel apps hebt gedownload. Grote kans dat daar een brakke applicatie tussen zit. Vooral van die cleanup apps en die anti-malware/anti-virus apps moet je af blijven. Ik heb ook een aantal applicaties geïnstalleerd die toch redelijk ingrijpen in Android, zoals Home++ maar ik heb nog helemaal geen vastlopers gehad.
Home++ loopt bij mij de godganse tijd vast, wait of force close krijg ik dan. Af en toe start de telefoon ook zomaar ineens opnieuw op en zo zijn er nog een hele reeks aan soortgelijke problemen. Ook vind ik de menus tamelijk traag en laggy, begint me nu wel wat te storen allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan heb ik echt geen idee hoe jullie dit apparaat gebruiken eerlijk gezegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:58
CLB schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 22:14:
Alles werkt weer perfect nadat ik Regendetector en Photoshop heb geuninstalled. Morgen maar eens bekijken welke van de 2 m'n milestone zo vertragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 22:14:
Gewoon home++, 7 screens, 4 gevuld ofzo..en dan vanuit de standby mode je pattern invoeren en dan word ik verwelkomd met wait of force close :P Dan kan ik gewoon wait doen en dan gaat 'ie verder, maar het is toch irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:32
Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 22:30:
[...]

Gewoon home++, 7 screens, 4 gevuld ofzo..en dan vanuit de standby mode je pattern invoeren en dan word ik verwelkomd met wait of force close :P Dan kan ik gewoon wait doen en dan gaat 'ie verder, maar het is toch irritant.
Ik heb dit inderdaad ook. na een keer verwijderen en een herinstall, bleef het een tijdje weg. Nu is het weer terug, helaas.

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanluwie
  • Laatst online: 14-09 08:28
paar dagen geleden is men sd-kaart gedamaged, nergens leesbaar en niet recoverable.
Met als gevolg dat ik dus wat kwijt ben.
Geprobeerd wat te recoveren, is gelukt voor paar fotos, maar software of andere dingen die erop stonden niet.
Heb het kaartje dan maar geformat, maar er staan buite motonav, een pak andere directories niet meer op vergeleken met de 1e keer dat ik gsm opzette.
Wat stond daar nog op buite motonav ?
En enig idee waar ik de trial van motonav kan terugvinden, niets legaal gevonden op inet.

Nog een ander klein vraagje.
Ik laat regelmatig mijn batterij volledig leeglopen zodat hij uitvalt. Als ik hem dan wil opladen via laptop/usbhub krijg ik hem heel moeilijk terug aan.
Gebruik ik de bijgeleverde usb-lader dan is er geen probleem, iemand nog die dit heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:53

13art

Moderator Mobile
Je moet deze accu's ook niet helemaal leeg laten lopen, dit is juist schadelijk voor ze. Het beste is om ze te laten leeg lopen tot er nog minder dan 50% over is. Daarna pas ergens op te laden. Maar dus niet 100% leeg te laten lopen. Dit verkort de levensduur.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
@Jean, officieele lader laad ongeveer 2/3x zo snel :) Daarbij raad ik je sterk af je batterij echt helemaal leeg te laten lopen, meestal zet ik mijn bij 10% uit zodat ik geen lege batterij krijg (wat erg slecht is voor deze batterijen).

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jeanluwie schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 11:11:
Wat stond daar nog op buite motonav ?
En enig idee waar ik de trial van motonav kan terugvinden, niets legaal gevonden op inet.
Alleen MotoNav zelf a 1,58GB.. Op de site van Motorola zelf misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanluwie
  • Laatst online: 14-09 08:28
de site voor motonav voor android zou in opbouw zijn, waarschijnlijk binnen de 60dagen trial.
Ik dacht dat er meer dirs opstonden, maar kan zijn dat deze worden aangemaakt na een hardreset.
bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chainzz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:26
Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 22:30:
[...]

Ik heb hier ook last van, ik heb de Home++ site gecheckt en het schijnt een bekend probleem te zijn. Zal vast wel binnen niet al te lange tijd gefixt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt het dat het ledje niet gaat blinken bij een gemiste oproep?
Is dit ergens een instelling die ik over het hoofd heb gezien (en anders, offtopic, iemand 'n softwaretip?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Hij heeft het volgens mij wel gedaan bij mij. Misschien komt het door Home++ dat hij dat niet meer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm zou dat... Aangezien ik wel een ledje zie bij emailtjes / smsjes / mms'jes en chats..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vallinga
  • Laatst online: 17-07-2021
Ik heb ook geen ledje voor gemiste oproepen :(
Draai geen home++ of andere home replacement.

Je zou toch zeggen dat het erop moet zitten.

[ Voor 0% gewijzigd door vallinga op 02-01-2010 20:08 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Die GPS van de Milestone is trouwens geweldig _/-\o_ Ik heb echt altijd een zeer goed signaal, zelfs al ben ik in mijn kamer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Sebazzz schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 20:14:
Die GPS van de Milestone is trouwens geweldig _/-\o_ Ik heb echt altijd een zeer goed signaal, zelfs al ben ik in mijn kamer :)
Dat viel mij ook al op! En door aGPS heb je ook redelijk snel een fix! Ik vind ook MotoNav wel redelijk werken. Ik heb hem nog niet in een onbekende krappe woonwijk kunnen testen (dat was namelijk het zwakke punt van Sygic op mijn N82), maar tot nu toe bevalt het prima. Ik weet nog niet hoe duur hij is, dus of ik 'm ook zou kopen... Maar dat weten we pas wanneer de site live is (nu staat er nog dat ik in dec terug moet komen).
Ik ben overigens op de hoogte van het navigatie topic, hoor ;)

Ik ben erg tevreden over mijn Milestone (de 23e gekocht in München). Ik heb wel moeite met het feit dat ie zo gevoelig is. Je kunt hem bijna niet vastpakken zonder een toets aan te raken. Hij is dan ook al twee keer gestuiterd. Ik hoop dat ie dat overleeft, want ik heb echt geen zin in problemen met dit toestel, als ik de ervaringen met Motorola zo lees :)

Verder: Ik ben erg blij met het keyboard en Android. Echt een prachttoestel!

Overigens mis ik door de duitse oorsprong ook de voice recognition features. Dat vind ik wel jammer! Dan kun je beter een UK versie nemen. Ben heel benieuwd of de NL versie dat wel krijgt.
vallinga schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 20:07:
Ik heb ook geen ledje voor gemiste oproepen :(
Draai geen home++ of andere home replacement.

Je zou toch zeggen dat het erop moet zitten.
Ik heb er zojuist "Missed Call for Android 2.0" van Anno erop gezet. Doet het prima. Heeft ongeveer dezelfde opties voor notificaties als Handcent SMS. Dus kleur en interval.
Oh cool! Je kunt zelfs verschillende notificaties voor verschillende contacten instellen! :) Zou helemaal vet zijn als je daar groepen van kon maken...

Con: Het vreet wel weer 20MB RAM...

[ Voor 22% gewijzigd door Room42 op 03-01-2010 06:21 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry , maar het ingebouwde modem werkt nog niet helemaal, heb nog iets van een script nodig ofzo..
(krijg wel verbinding met *99#)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vallinga
Room42 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 06:03:
Ik heb er zojuist "Missed Call for Android 2.0" van Anno erop gezet. Doet het prima. Heeft ongeveer dezelfde opties voor notificaties als Handcent SMS. Dus kleur en interval.
Oh cool! Je kunt zelfs verschillende notificaties voor verschillende contacten instellen! :) Zou helemaal vet zijn als je daar groepen van kon maken...

Con: Het vreet wel weer 20MB RAM...
Beetje lompe ap dus....
Maar lijkt mij toch dat dit een standaard feature moet zijn van de tel?
Bij sms en mail krijg ik wel dat het groene ledje knippert.

uit te topic start:
een ledje bevat, waardoor je gemiste emailtjes, gesprekken en smsjes in een oogopslag ziet
en
Sebazzz schreef op donderdag 24 december 2009 @ 07:27:
Dat blauwe ledje bij gemiste oproep is trouwens ook goed gevonden.
Ik heb nog nooit een blauw ledje gezien op mijn steen.....
wie o wie wil ff checken wat het missed call gedrag is van zijn milestone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vallinga
Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 14:58:
Sorry , maar het ingebouwde modem werkt nog niet helemaal, heb nog iets van een script nodig ofzo..
(krijg wel verbinding met *99#)
idem hier.
Krijg ook verbinding met *99# maar geen connectie met internet.

ow ja, mijn provider is vodafone.

[ Voor 5% gewijzigd door vallinga op 03-01-2010 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pat42
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

pat42

» lurkt

vallinga schreef op zondag 03 januari 2010 @ 18:15:
Bij mij doet het ledje ook niets bij een gemiste oproep. Ik heb Missed Call ook geïnstalleerd, en werkt prima (geen idee waar ik RAM kan zien, maar ik merk niet dat hij traag is sinds ik hem geïnstalleerd heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Is er al iets bekend over wanneer deze wat wijder beschikbaar wordt onder Nederlandse aanbieders? Of zul je dan altijd een importtoestel krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:22
nieuws: Nederlandse release Motorola Milestone rond maart

Daar staat dat het toestel zo rond maart wordt verwacht, dus dan zul je toch echt even moeten wachten. Gezien het een Nederlandse retailer is zal het waarschijnlijk geen grijze import zijn.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, bij de T-mobile Pulse kreeg je gewoon een dial-up programma op CD erbij (dit heet ook Dialup), waarbij je je APN gegevens kan invoeren (live.vodafone.com;vodafone;vodafone), *99# staat al standaard in het scherm, een druk op verbinden en gaan met die banaan.

Zou leuk zijn als iemand bijv. dit programma zou kunnen aanpassen zodat hij ook het Motorola modem herkend.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elelcooldee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-02 00:22
hey ik heb even een vraagje aan jullie. Heb net voor kerst ook via belsimpel een motorola milestone besteld.De afgelopen week heb ik gemerkt dat de slider steeds losser is gaan worden, hij schuift dan ook steeds open in mijn broekzak waardoor ook het scherm steeds aanspringt. DIt is heel irritant en ik dacht in eerste instantie dat het gewoon gebrekkig geproduceerd is. Nu heb een milestone van een vriend in de hand gehad en zijn milestone gaat beduidend stroever open. Wat ik ook heb gemerkt is dat als ik op alle 4 de uiterste hoeken van het scherm druk dat deze tegen het toetsenbord aantikt.

Ben ik nu de enige die hier last van heeft? Ik ben van plan het terug te sturen naar belsimpel maar vraag me af hoe zwaar zij in de verdediging zullen gaan. (hij is niet 100% aantoonbaar kapot.. het maakt nog wel de klikgeluiden) Ze hebben hem tenslotte van expansys? dus waarschijnlijk zullen ze zelf moeten opdraaien voor rep/vervanging... Ik heb al een mail gestuurd, ze zeiden dat opsturen 2 weken duurt :| nu de vraag of ze m dan niet in dezelfde staat terug gaan sturen... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

vallinga schreef op zondag 03 januari 2010 @ 18:15:
[...]
Geen ledje. Alleen een melding in de notification area.

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004

13art

Moderator Mobile
elelcooldee schreef op maandag 04 januari 2010 @ 03:11:
hey ik heb even een vraagje aan jullie. Heb net voor kerst ook via belsimpel een motorola milestone besteld.De afgelopen week heb ik gemerkt dat de slider steeds losser is gaan worden, hij schuift dan ook steeds open in mijn broekzak waardoor ook het scherm steeds aanspringt. DIt is heel irritant en ik dacht in eerste instantie dat het gewoon gebrekkig geproduceerd is. Nu heb een milestone van een vriend in de hand gehad en zijn milestone gaat beduidend stroever open. Wat ik ook heb gemerkt is dat als ik op alle 4 de uiterste hoeken van het scherm druk dat deze tegen het toetsenbord aantikt......
Heb je toevallig het stukje plastic dat aan de achterkant van het scherm zat verwijderd (dit zie je aan de achterkant zitten als je hem openschuift.)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRettoR
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06 19:53
Wat ik ook heb gemerkt is dat als ik op alle 4 de uiterste hoeken van het scherm druk dat deze tegen het toetsenbord aantikt.
Mjah.. dat heb ik ook wel een klein beetje. Moet zeggen dat het niet storend is. Gewoon "logische" speling zeg maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:32
hey ik heb even een vraagje aan jullie. Heb net voor kerst ook via belsimpel een motorola milestone besteld.De afgelopen week heb ik gemerkt dat de slider steeds losser is gaan worden, hij schuift dan ook steeds open in mijn broekzak waardoor ook het scherm steeds aanspringt. DIt is heel irritant en ik dacht in eerste instantie dat het gewoon gebrekkig geproduceerd is. Nu heb een milestone van een vriend in de hand gehad en zijn milestone gaat beduidend stroever open. Wat ik ook heb gemerkt is dat als ik op alle 4 de uiterste hoeken van het scherm druk dat deze tegen het toetsenbord aantikt.

Ben ik nu de enige die hier last van heeft? Ik ben van plan het terug te sturen naar belsimpel maar vraag me af hoe zwaar zij in de verdediging zullen gaan. (hij is niet 100% aantoonbaar kapot.. het maakt nog wel de klikgeluiden) Ze hebben hem tenslotte van expansys? dus waarschijnlijk zullen ze zelf moeten opdraaien voor rep/vervanging... Ik heb al een mail gestuurd, ze zeiden dat opsturen 2 weken duurt :| nu de vraag of ze m dan niet in dezelfde staat terug gaan sturen... ;(
Bij mij zit er ook el wat meer speling op dan in het begin, maar echt vervelend is het nog niet. De gevoelige knopjes aan de zijkant zijn een grotere ergernis bij de Milestone.

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elelcooldee
DjWannaB2002 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 10:37:
[...]

Heb je toevallig het stukje plastic dat aan de achterkant van het scherm zat verwijderd (dit zie je aan de achterkant zitten als je hem openschuift.)
ja die heb ik verwijderd.. en dat is denk ik niet de oorzaak van het makkelijk open schuiven omdat de andere milestone die ik in de hand heb gehad ook geen sticker meer had op de achterkant. Dat het scherm tegen de achterkant aantikt is dan ook niet het probleem.. meer iets dat ik had opgemerkt. Maar het regelmatig openschuiven in de broekzak dus wel

[ Voor 19% gewijzigd door elelcooldee op 04-01-2010 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

elelcooldee schreef op maandag 04 januari 2010 @ 12:52:
[...]

ja die heb ik verwijderd.. en dat is denk ik niet de oorzaak van het makkelijk open schuiven omdat de andere milestone die ik in de hand heb gehad ook geen sticker meer had op de achterkant. Dat het scherm tegen de achterkant aantikt is dan ook niet het probleem.. meer iets dat ik had opgemerkt. Maar het regelmatig openschuiven in de broekzak dus wel
Ik meen me te herinneren dat eerder in dit topic (of het vorige topic) al is aangehaald dat je die sticker moet laten zitten.

Kan zo snel even de post zelf niet vinden maar dit zou dus wel degelijk de reden kunnen zijn dat hij bij jou snel openschuift.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
Wat ik begreep gaat het in/uit schuiven zonder plastic soepeler (meerderre mensen hebben dat geconstateerd in dit topic)... Oftewel ik denk dat daar je probleem zit, het plastic gaf net dat beetje extra waardoor die niet makkelijk open ging (wat achteraf dus wel lekker is). Kan er ook niet echt een andere conclusie uit halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elelcooldee
watercoolertje schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:06:
Wat ik begreep gaat het in/uit schuiven zonder plastic soepeler (meerderre mensen hebben dat geconstateerd in dit topic)... Oftewel ik denk dat daar je probleem zit, het plastic gaf net dat beetje extra waardoor die niet makkelijk open ging (wat achteraf dus wel lekker is). Kan er ook niet echt een andere conclusie uit halen :)
klopt, dat is ook wat ik op talloze amerikaanse forums had gevonden.. maar nogmaals ik heb een andere milestone in de handen gehad ook zonder folie op de achterkant en deze gaat beduidend stroever open.. je hebt 2 vingers nodig om hem open te schuiven. Waarschijnlijk zou zijn toestel nog stroever zijn met folie.

Om een beetje een idee te geven van hoe 'soepel' mijn milestone is: als je hem horizontaal/landscape vasthoudt en je schudt hem naar beneden dan klapt het scherm helemaal uit tot de 'klik' :P Punt is.. ik heb geen probleem met een soepele slider. Wel als de bovenkant heel de tijd opzij schuift als je hem oppakt of wann het in je broekzak zit.

Heel jammer want ik vind het echt een supermooi toestel.. snap ook niet waarom mensen de nexus one 'beter' en mooier vinden dan de droid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
Heel jammer want ik vind het echt een supermooi toestel.. snap ook niet waarom mensen de nexus one 'beter' en mooier vinden dan de droid.
Mooier is kwestie van smaak dus daar kan ik nog in komen maar de CPU van de nexus is beter en het scherm groter tevens hoeft niet iedereen persee een toetsenbord (anders had ik de liquid gekocht), hoewel de milestone dan weer een leuke GPU aan boord heeft wat de nexus niet heeft... Tja voor ieder wat wils natuurlijk.

Hij slide dan wel heel soepel (die van jouw), ik kan alles wel met 1 vinger open doen maar zonder vingers kan ik zo hard schudden als ik wil maar open/dicht gaat ie er niet van (ook als die niet in een 'klik' vast staat) :P Maarja waarschijnlijk gaat het 1 dag na het verwijderen van het folie nog wel redelijk stroef en ontstaat er gewoon steeds meer en meer speling, tot op het punt dat ie niet eens meer gaat klikken?

Ik maak me eerder zorgen over stof onder me scherm, want las het ergens en tot me verbazing zater er al 3 stofjes onder (alleen te zien bij compleet zwart beeld)... En dat terwijl ik hem nog geen 3 weken heb! Dat vind ik een veel vervelender punt (misschien ook omdat ik er last van heb en niet van het makkelijk slice probleem :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRettoR
aaaargh.. heb het ergens gelezen maar weet niet meer waar.
Ik stoor me aan de ledjes van de touchknopjes op de voorkant die opgelicht blijven bij het kijken van een video. Mede door de resolutie is het heerlijk om af en toe een filmpje of een afllevering van leverage te kijken op mijn steen, maar wat zijn die felle witte ledjes dan irritant.. kan niets vinden in de settings.

[ Voor 3% gewijzigd door MadRettoR op 04-01-2010 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wat problemen met m'n contacten. Ik heb de contacten van m'n oude SIM geïmporteerd en als ik nu een nieuwe contact toevoeg komt die niet tevoorschijn. Als ik de search functie gebruik kan ik hem vervolgens wel weer vinden. Syncen heb ik ook al geprobeerd maar er komt niks "nieuws" tevoorschijn.

Verder leest die m'n SD niet helemaal, slechts een paar mappen. En kan ik hem niet normaal disconnecten (via remove hardware--ik gebruik XP btw). Ik trek gewoon de plug eruit maar dat hoort denk ik niet. Ik zet nu gewoon bestanden op m'n SD via een SD card reader maar hebben meer mensen hier last van? Ook weet ik niet hoe dat motoportal kan disconnecten.

Voor de rest een geweldig apparaat, ik zeg apparaat omdat het qua telefoonformaat wat tegenvalt (iets te groot naar mijn smaak maar misschien moet ik nog wat wennen, kom van een blackberry). Maar voor alle overige gebruik is het me juist positief bevallen, vooral het scherm is gewoon WOW. Filmpjes nog niet geprobeerd.

Las dat iemand last had van crashes paar posts boven me, nog geen last van gehad persoonlijk en ik draai ook alles naast elkaar. Wel een paar keer dat een programma crashed maar niet dat ik een hardreset moet doen door de telefoon uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadRettoR schreef op maandag 04 januari 2010 @ 19:39:
Maar wat zijn die felle witte ledjes dan irritant.. kan niets vinden in de settings.
Vandaag voor 't eerst een hele speelfilm gekeken (lig ziek op bed) en nergens last van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRettoR
Overdag met daglicht, of zelfs 'savonds met het licht aan valt het allemaal wel mee inderdaad. Ik had erbij moeten zetten; in het donker. Ik wil die ledjes uit als ik een film kij in het donker... ze vallen te erg op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben meer mensen dit probleem:

Ik kon bij MyBackUp niet authenticaten... Na wat heen en weer mailen met de developers blijkt mijn Milestone een IMEI# met alleen maar 0-en door te geven, ook bij My Phone Status is de IMEI Unknown... Voor zover ik weet moet elke telefoon een IMEI hebben, ook op de doos staat er wel één maar die wordt dus niet gezien door het netwerk...

Klinkt dit bekend voor anderen???

Verder ben ik best wel pissed dat belsimpel.nl adverteert met de "Milestone-UK", me vervolgens een Italiaanse stuurt met slechts een italiaanse handleiding en ik daardoor nu blijkbaar geen voice search heb, één van de features die mij juist best aantrokken in de Milestone. Ze zeggen zelf slechts te beloven een Engelstalige Milestone te leveren (beetje onzin m.i. maar goed)... Maar nog steeds geen methode om hier aan te komen? Wat zei Expansys hierover voor diegene die om hetzelfde probleem contact met hen heeft gezocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Nee, ik kan alleen mijn telefoonnummer niet zien in de steen maar dat zal wel aan mijn provider liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja laat maar, om onduidelijke redenen laat ie nu opeens, na een dag frustratie, wel een IMEI zien? Eerst zei ie ook hele tijd dat ik not connected was to mobile network (ondanks dat alles, SMS, mail, internet, market, bellen het gewoon perfect deed) en nu ben ik opeens wel connected, ook werd ik om de haverklap gevraagd om mijn SIM-pin in te voeren en was het netwerk steeds weg, vraag me af of dat er ook mee te maken kan hebben........ Of zou het gewoon een bug in Android zijn die tijdelijk besloot mijn IMEI niet op te pikken/te laten zien/verzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

watercoolertje schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:01:
[...]
Mooier is kwestie van smaak dus daar kan ik nog in komen maar de CPU van de nexus is beter en het scherm groter
Het scherm is toch even groot? 3,5" .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Beide even groot, maar toch echt wel 3,7" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
Sorry dacht dat die 4(of 4.3) inch zou zijn... Hmm dan blijven er weinig voordelen over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 15:12
het scherm van de Nexus is wel 48 pixels smaller :P 800X480

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadRettoR schreef op maandag 04 januari 2010 @ 22:58:
Overdag met daglicht, of zelfs 'savonds met het licht aan valt het allemaal wel mee inderdaad. Ik had erbij moeten zetten; in het donker. Ik wil die ledjes uit als ik een film kij in het donker... ze vallen te erg op.
Ik kijk ook films in het donker echt nergens problemen mee... Heerlijk die brakke foto's:
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/153qobd.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/71srxj.jpg
Okee okee hij staat hier uiteraard op pauze, maar film speelt ook gewoon zonder de vier ledje af hoor.
Ook als ik de film pauzeer via het touchscreen of icm het hardware keyboard gebeurd er niks met die leds.
Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 23:15:
Verder ben ik best wel pissed dat belsimpel.nl adverteert met de "Milestone-UK", me vervolgens een Italiaanse stuurt met slechts een italiaanse handleiding en ik daardoor nu blijkbaar geen voice search heb, één van de features die mij juist best aantrokken in de Milestone. Ze zeggen zelf slechts te beloven een Engelstalige Milestone te leveren (beetje onzin m.i. maar goed)... Maar nog steeds geen methode om hier aan te komen? Wat zei Expansys hierover voor diegene die om hetzelfde probleem contact met hen heeft gezocht?
Ik zou hiervoor een apart topic starten! Is wat handiger dan in dit topic en mensen met dezelfde issues kunnen zich dan gemakkelijk bij je aansluiten om er gezamenlijk wat aan proberen te gaan doen! Succes!
watercoolertje schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:28:
Hmm dan blijven er weinig voordelen over :P
Achja 'elluk voordeel heb zun nadeel' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Ik kan trouwens een videoplayer aanraden: mVideoApp. Deze ondersteunt allerlei formaten, ziet er goed uit, is gratis en ondersteunt srt subtitles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Heeft iemand bij z'n milestone ook een extra batterij besteld, en zo ja, maak je daar gebruik van? Ik wil morgen ook m'n milestone gaan bestellen via expansys, en voor 24,- heb je er ook een extra batterij bij (http://www.expansys.nl/d.aspx?i=190725). Ergens lijkt het me wel fijn, omdat hem ook als mp3 speler wil gaan gebruiken en het niet relaxt is om zonder stroom te komen zitten. Vraag me alleen af of je dat in de praktijk gaat gebruiken :P (ik ben lui mensch...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
MGSNK schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 11:02:
het scherm van de Nexus is wel 48 pixels smaller :P 800X480
Dan is ie ook geen 16:9 meer. Dan had ie namelijk 450 pixels moeten hebben. je krijgt dus zwarte randen links en rechts van de video (of je moet 30 pixels van je video croppen).
Morgoth schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:09:
Heeft iemand bij z'n milestone ook een extra batterij besteld, en zo ja, maak je daar gebruik van? Ik wil morgen ook m'n milestone gaan bestellen via expansys, en voor 24,- heb je er ook een extra batterij bij (http://www.expansys.nl/d.aspx?i=190725). Ergens lijkt het me wel fijn, omdat hem ook als mp3 speler wil gaan gebruiken en het niet relaxt is om zonder stroom te komen zitten. Vraag me alleen af of je dat in de praktijk gaat gebruiken :P (ik ben lui mensch...)
Ik denk niet dat ik hem zou gebruiken. Dan moet je eerst de telefoon helemaal uitzetten, batterij wisselen en weer opstarten. Zou mij teveel tijd kosten. Kun je beter zo'n extern ladertje kopen (mits die voldoende power levert).

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sebazzz schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:08:
Ik kan trouwens een videoplayer aanraden: mVideoApp.
Deze ondersteunt allerlei formaten, ziet er goed uit, is gratis en ondersteunt srt subtitles!
Hmm kan ik niet vinden in de Market...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
heb nu een 2weken het toestel in gebruik en ondanks dat ik tevreden ben met het toestel heb ik nu uitstaan en terug in de doos geplaatst....ik stap terug naar een Blackberry of Iphone ..

Heb contstant problemen wat volgens mij OS gerelateerd is...systeemprocessen die hangen, handcent sms die vastloopt, spontane reboots van Android...instellingen die niet reageren (bv wifi)

daarbij opgeteld dat ik via exchange koppeling ook bv geen agenda afspraak kan accepteren maakt het er allemaal voor werk-technisch niet een topper op heden

Zo snel als update 2.0.1 van Android komt ga ik tussendoor nieuwe poging wagen om te zien of de stabiliteit iig toeneemt :)

kortom voor mij prettig toestel maar door gebrek aan betrouwbaarheid en exchange functies niet geschikt voor bedrijfstelefoon in mn situatie (imho)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
CLB schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:35:
[...]

Hmm kan ik niet vinden in de Market...
Ik had het ook al in de DM gestuurd, maar voor de rest:

De naam van het package is afzkl.development.mVideoPlayer
Afbeeldingslocatie: http://nl.androlib.com/appscreenmax/pqjj.u.cs.png
Afbeeldingslocatie: http://nl.androlib.com/appscreenmax/pqjq.u.cs.png
Ik weet helaas niet hoe ik vanuit de market een QR code kan maken dus je zal dus moeten zoeken op 'mVideoPlayer'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
yonexfreak schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:44:
[...]

daarbij opgeteld dat ik via exchange koppeling ook bv geen agenda afspraak kan accepteren maakt het er allemaal voor werk-technisch niet een topper op heden

[...]
Ai! Dat was me nog niet opgevallen, maar inderdaad! Dat is wel minder ;(

edit:
Oh het kan wel, je moet het alleen vanuit de corporate agenda zelf doen. Niet vanuit de mail. Niet echt praktisch dus!

[ Voor 15% gewijzigd door Room42 op 05-01-2010 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
CLB kan jij is een foto of screenshot van je about phone screen maken, volgens mij heb jij er 1 die uit engeland is die schijnen net iets nieuwere firmware te hebben dan die uit italie, dat zou verklaren waarom jij zo veel problemen niet (of minder) hebt als anderen...

Build number: SHOLS_U2_01.03.1.1258397922 (hier gaat het eigenlij kom de rest is niet zo boeiend...)

En jij hebt gok ik SHOLS_U2_01.03.1.1259012006 en mensen met die build klagen veel minder :D

Las tevens dat de update zo goed als klaar is maar nog onder NDA valt en dat die later vandaag (vanavond) vrij gegeven wordt, dan is het wachten tot ze hem pushen of dat iemand hem uitlekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Je kan alleen met een geroote phone of met USB debugging + SDK een screenshot maken.
Maar ik heb ook SHOLS_U2_01.03.1.1259012006 en inderdaad geen problemen. Kernel 2.6.29-omap1 a21146@ca25rhe53#1

Wat betekent NDA trouwens? Edit: laat maar: Wikipedia: Non-disclosure agreement

[ Voor 27% gewijzigd door Sebazzz op 05-01-2010 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
watercoolertje schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:38:
En jij hebt gok ik SHOLS_U2_01.03.1.1259012006 en mensen met die build klagen veel minder :D
Deze heb ik inderdaad, screenshot / foto is dus ook niet nodig :)

EDIT: Toch maar wel: :)
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/25pgs9w.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door CLB op 05-01-2010 15:10 . Reden: Geintje =) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE

GieltjE

Niks te zien...

-snip-

Las tevens dat de update zo goed als klaar is maar nog onder NDA valt en dat die later vandaag (vanavond) vrij gegeven wordt, dan is het wachten tot ze hem pushen of dat iemand hem uitlekt :)
https://supportforums.motorola.com/thread/19552 <-- hier zijn ze nog steeds bezig met bakkelijen of deze update uberhaubt nog uit komt (en andere verwensingen etc). Dus wat input waar je dit vandaan hebt zou leuk zijn.
Ik hebt trouwens dezelfde kernel en ook nergends problemen mee. _/-\o_

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi

WHiZZi

Museumdirecteurtje

CLB kan jij is een foto of screenshot van je about phone screen maken, volgens mij heb jij er 1 die uit engeland is die schijnen net iets nieuwere firmware te hebben dan die uit italie, dat zou verklaren waarom jij zo veel problemen niet (of minder) hebt als anderen...

Build number: SHOLS_U2_01.03.1.1258397922 (hier gaat het eigenlij kom de rest is niet zo boeiend...)

De Duitse versie is SHOLS_U2_01.03.1.1257641482 , is weer een andere versie :P
Kernel 2.6.29-omap1-a21146@ca25rhe53

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff dat is wel een hele oude pauperversie >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
Room42 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:38:
[...]
Ai! Dat was me nog niet opgevallen, maar inderdaad! Dat is wel minder ;(

edit:
Oh het kan wel, je moet het alleen vanuit de corporate agenda zelf doen. Niet vanuit de mail. Niet echt praktisch dus!
Serieus? hmm dat had ik nog niet geprobeerd...maar zonder het geprobeerd te hebben...dit is idd zeer onpraktisch :z (vooral als je afspraken over 6maanden oid al krijgt :+ )

Normaal is google altijd erg logisch...maar deze logica ontgaat me wel geheel hehe :P
thanks voor de info/tip iig!

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
In die post laatste pagina, daarnaast zegt matt van dat forum (bij motorola in dienst) dat deze maand zeker weten een update komt!

Edit: geen idee waar ik dat van die builds gevonden had :P

[ Voor 19% gewijzigd door watercoolertje op 05-01-2010 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
GieltjE schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:07:
[...]

https://supportforums.motorola.com/thread/19552 <-- hier zijn ze nog steeds bezig met bakkelijen of deze update uberhaubt nog uit komt (en andere verwensingen etc). Dus wat input waar je dit vandaan hebt zou leuk zijn.
Ik hebt trouwens dezelfde kernel en ook nergends problemen mee. _/-\o_
Het is voor mij simpel: Komt er geen update, dan koop ik geen Motorola meer. Voor de Samsung Innov8 is ook nooit een officiele update geweest terwijl dat wel een 500 euro smartphone is met brakke en trage firmware erop. Je kan wel zelf een nieuwe Android erop hacken, maar dat neemt niet weg dat ze gewoon een officiele update horen weg te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
Het is voor mij simpel: Komt er geen update, dan koop ik geen Motorola meer en ik verkoop hem per direct en neem een Nexus one, SE X10 (over een maandje of 2/3?), of een Liquid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:38
Mijn Milestone uit UK heeft Build number SHOLS_U2_01.03.1.1259012006 met Firmware version 2.0 (en niet 2.0.1 zoals CLB het heeft). Kernel version is 2.6.29-omap1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Op het order van Expansys staat bij mij trouwens Motorola Milestone [China]. Komt hij nou uit de UK of china?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
UK maar gemaakt in china ;) holy shit waarom heeft CLB nou al weer 2.0.1 :P ik zit ook met 2.0 :S

Naja het zal wel, als er voor de 23ste geen update is kan ik me waarschijnlijk niet in houden een ander device te kopen :P (aangezien ik dan weer een shitload aan geld uitmoet geven :P)

[ Voor 49% gewijzigd door watercoolertje op 05-01-2010 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi

WHiZZi

Museumdirecteurtje

watercoolertje schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 16:00:
UK maar gemaakt in china ;) holy shit waarom heeft CLB nou al weer 2.0.1 :P ik zit ook met 2.0 :S
CLB kan gewoon leuk Photoshoppen/TheGimpen ;)

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.