ik hoop dat de milestone snel geroot wordt zodat wij ook android 2.1 erop kunnen zetten zoals de Droid.
Met de standaard video player alleen geluid icm zwart beeld =)KiefDelicious schreef op zondag 20 december 2009 @ 13:07:
zou iemand deze film voor mij willen testen op de Milestone??
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik neem aan dat er binnenkort gewoon een officiële update komt.coramoor schreef op zondag 20 december 2009 @ 13:23:
ik hoop dat de milestone snel geroot wordt zodat wij ook android 2.1 erop kunnen zetten zoals de Droid.
Zet in de standaard sms app de notificaties uit en klaar ben je!Zewatanejo schreef op zondag 20 december 2009 @ 12:54:
[...]
Als ik ChompSms installeer dan krijg is nog steeds notifications voor de default sms app. Hoe kun je dat uitzetten?
Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!
Oke thx, weet jij misschien welk programma ik kan gebruiken om files voor de milestone te transcoderen?CLB schreef op zondag 20 december 2009 @ 13:41:
[...]
Met de standaard video player alleen geluid icm zwart beeld =)
het liefst een proggie met Hardware acceleration, en waat je meerdere files tegelijk (of in een batch kan zetten).
Dit topic is niet bedoeld voor desktop-software. Je kan natuurlijk ook even Google gebruiken
Kijk ook hier eens; Video coderen voor je PMD: Tips en trucs
Verwijderd
Lopen hele discussies over op andere fora of dat plastic erop hoort of niet. Ik heb het er na veel posts lezen ook afgehaald en volgens mij moet het er gewoon af. Staat veel mooier (zoals het bedoeld is lijkt me) en slide werkt ook beter. Het plastic zelf is gewoon van dat standaard berscherm/verpakkings plastic, zag er ook luchtbubbels onder zitten bij mij, en het gaat er vrij makkelijk af. Wellicht toch de oplossing dus..Bananenspin schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 20:42:
[...]
Hmm een heel dik plasticje ja.. is er volgens mij ook niet af te krijgen. Heb niet het idee dat het daar aan ligt.. het went wel al hoor maar ik moet hem als het ware van begin tot eind begeleiden met enige kracht.. Ik vroeg me af of dat normaal was.
Als je juist gecodeerd raakt, hoor ik het graag om even te testen !
KiefDelicious schreef op zondag 20 december 2009 @ 14:37:
[...]
Oke thx, weet jij misschien welk programma ik kan gebruiken om files voor de milestone te transcoderen?
het liefst een proggie met Hardware acceleration, en waat je meerdere files tegelijk (of in een batch kan zetten).
Wow! Wat een verbetering, dat ChompSMS! Dank voor deze tip!ChompSMS: SMS-progseltje, werkt fijn, alles is in te stellen en I love de mogelijkheid om het ledje in te stellen!
Waar ik helemaal kapot van ben is Shazam. Ik weet dat dat al bestond voor de Iphone, maar het is
ongelofelijk hoe goed die muziek herkent! Kwa Nederlandse artiesten alleen de bekendste, en op
klassiek gebied helemaal niets, tenzij het werk in een soundtrack voorkomt, maar voor de rest
verbazingwekkend!
Nou lekker is dat.. zojuist een hard reset gedaan omdat ik een programma niet meer kon verwijderen.. eerste keer stond er nog een programma op?
Dus nog een hard reset.. ik de market op.. staat mijn download geschiedenis er niet bij
Alleen dat er een update is voor google maps.. Dan word weer een paar uur spenderen..
HOI.
Verwijderd
Met handbrake moet het prima gaan, h264, baseline profile met een resolutie gelijk of lager dan 854X480KiefDelicious schreef op zondag 20 december 2009 @ 14:37:
[...]
Oke thx, weet jij misschien welk programma ik kan gebruiken om files voor de milestone te transcoderen?
Ik gebruik zelf badaboom (nvidia cuda) en een gewijzigde ipod touch/iphone profiel (iets hoge bitrate en hogere resolutie dan standard ipod profiel)
Linkje naar dat topic op ander forum? Over welk plasticje gaat het? Ik zie het nergensVerwijderd schreef op zondag 20 december 2009 @ 14:43:
[...]
Lopen hele discussies over op andere fora of dat plastic erop hoort of niet. Ik heb het er na veel posts lezen ook afgehaald en volgens mij moet het er gewoon af. Staat veel mooier (zoals het bedoeld is lijkt me) en slide werkt ook beter. Het plastic zelf is gewoon van dat standaard berscherm/verpakkings plastic, zag er ook luchtbubbels onder zitten bij mij, en het gaat er vrij makkelijk af. Wellicht toch de oplossing dus..
Plasticje wat achter op het scherm zit, en wat je alleen ziet als het scherm uitgeschoven is =)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Bijvoorbeeld hier: http://www.droidforums.ne...ehind-sliding-screen.htmlmartijnd schreef op zondag 20 december 2009 @ 16:15:
[...]
Linkje naar dat topic op ander forum? Over welk plasticje gaat het? Ik zie het nergens
Of deze, waar in post 3 een plaatje van het bedoelde stukje plastic staat: https://supportforums.motorola.com/message/70871
Ik heb ook dat plastic eraf gehaald en nu slide ie wat soepeler open, maar nog steeds stroef genoeg
Het is dat zwarte dikkere plastic toch waar jullie het over hebben? Want het het zit best stug vast.
HOI.
Doorzichtig:

Dat filmpje van Android 2.1 op de Droid ziet er best wel goed uit:coramoor schreef op zondag 20 december 2009 @ 13:23:
Android 2.1 on the Motorola Droid
Super snel, extra homescreens, en (veel) mooier menu
Heeft Google al iets gezegd over wanneer 2.1 officieel uitkomt?
[ Voor 6% gewijzigd door pat42 op 20-12-2009 19:57 ]
Ik probeerde het ook met badaboom, maar kreeg dat met die profielen toevoegen niet goed, kun je mij jouw regels posten zodat ik die in mijn xml kan toevoegen?Verwijderd schreef op zondag 20 december 2009 @ 15:49:
[...]
Met handbrake moet het prima gaan, h264, baseline profile met een resolutie gelijk of lager dan 854X480
Ik gebruik zelf badaboom (nvidia cuda) en een gewijzigde ipod touch/iphone profiel (iets hoge bitrate en hogere resolutie dan standard ipod profiel)
Dat is ie toch al? De Droid in Amerika heeft het al, of is dat 2.01. Anyways, ziet er idd cool uitpat42 schreef op zondag 20 december 2009 @ 19:57:
[...]
Dat filmpje van Android 2.1 op de Droid ziet er best wel goed uit:
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Kijk eens hierzo: Ervaringen met homescreen-replacementspat42 schreef op zondag 20 december 2009 @ 19:57:
Dat filmpje van Android 2.1 op de Droid ziet er best wel goed uit:
Dat is 2.01Sebazzz schreef op zondag 20 december 2009 @ 20:59:
[...]
Dat is ie toch al? De Droid in Amerika heeft het al, of is dat 2.01. Anyways, ziet er idd cool uitZo wordt de Droid echt een iPhone killer
Ja, ik overwoog ook al om er zoiets op te zetten. Desalniettemin is die 2.1-menu-look super netjes, en native is het allemaal toch wat handiger en stabielerCLB schreef op zondag 20 december 2009 @ 21:07:
[...]
Kijk eens hierzo: Ervaringen met homescreen-replacementsZelf ben ik bezig met Home++
Ik heb het ook verwijdert, werk allemaal net wat beter imoStarbolt schreef op zondag 20 december 2009 @ 19:33:
Ik heb ook dat plastic eraf gehaald en nu slide ie wat soepeler open, maar nog steeds stroef genoeg
Ik zou 't gewoon even proberen, is het niks, klik klik en het is weer weg..pat42 schreef op zondag 20 december 2009 @ 22:04:
Ja, ik overwoog ook al om er zoiets op te zetten.
Desalniettemin is die 2.1-menu-look super netjes, en native is het allemaal toch wat handiger en stabieler
2.5 wordt weer smoother, sneller, stabieler en funkier.. Android 3.0 Stokbroodedition weer beter...
Hier zit die er nog op, kijk er vandeweek wel naar.. Heb de Milestone al een week in huis ofzo,martijnd schreef op zondag 20 december 2009 @ 22:21:
Ik heb het ook verwijdert, werk allemaal net wat beter imo
heb er pas drie draagjes mee gespeeld.. Ik werk veel, ben veel weg (en heb dan m'n oude telefoontje bij me)
En er is wel inmens veel software te vinden op die Markt zeg, allemensen, waar moet je beginnen

Vind dat chompSMS wel heel erg op de iPhone equivalent lijken ... niet dat dat een nadeel is, maartoch ..
//edit: wat met de kleurinstellingen gespeeld, en nu is het iets minder iphone-style
//edit: wat met de kleurinstellingen gespeeld, en nu is het iets minder iphone-style
[ Voor 29% gewijzigd door magiel op 20-12-2009 23:42 ]
Ik wil het er _niet_ over hebben.
Verstanding!twaeker schreef op zondag 20 december 2009 @ 23:24:
Ik geloof niet dat ik dit ga doen
http://alldroid.org/viewtopic.php?f=253&t=815
Het is ook niet voor de Milestone maar voor de Droid. Ze lijken veel op elkaar maar zijn echt niet hetzelfde!
Sterker nog het zal niet gaan omdat enkel alleen nog de Droid geroot kan worden, er word hard gewerkt ook de Milestone te kunnen rooten. Even geduld nog!
[ Voor 19% gewijzigd door martijnd op 21-12-2009 00:16 ]
Inmiddels staat er hier Handcent SMS op, vond ik net iets fijner..magiel schreef op zondag 20 december 2009 @ 23:34:
Vind dat chompSMS wel heel erg op de iPhone equivalent lijken ... niet dat dat een nadeel is, maartoch ..
Ik denk dat ik het eerst maar ff laat zitten.Starbolt schreef op zondag 20 december 2009 @ 19:33:
Hij slide nu makkelijk genoeg en eht zit niet in de weg. Als dat plasticje stuk gaat kan ik het er altijd nog afpielen.
Meningen zijn ook verdeeld of het er nu wel of niet afgehaald moet worden.
Weet iemand het officiele motorola standpunt op het plasticfront?
by the way:
Leuk die discussies die kunnen onstaan over een stukje plastic
Ik heb een vraagje.
Het physiek toetsenbord bestaat dat uit 1 stuk of een plastiekje op elke toets. Heb al een paar keer gehad dat mn toetsje precies los kwam. Ik glijd met mn duimen over dat toetsenbord en is al 3 keer gebeurd dat mn vinger bleef plakken achter zo een hoekje van een toetsje.
En hoe zou de duurbaarheid zijn van het slider mechanisme?
Heb wel 1 puntje kritiek op de milestone. Het landscape toetsenbord is echt geen zak waard ter vergelijking met de iphone. De spatie is te kort.
Het physiek toetsenbord bestaat dat uit 1 stuk of een plastiekje op elke toets. Heb al een paar keer gehad dat mn toetsje precies los kwam. Ik glijd met mn duimen over dat toetsenbord en is al 3 keer gebeurd dat mn vinger bleef plakken achter zo een hoekje van een toetsje.
En hoe zou de duurbaarheid zijn van het slider mechanisme?
Heb wel 1 puntje kritiek op de milestone. Het landscape toetsenbord is echt geen zak waard ter vergelijking met de iphone. De spatie is te kort.
Is gewoon een kwestie van 'n third party keyboard installeren natuurlijk. Aanrader wat mij betreft is
Better Keyboard! Daarmee type ik echt wel snel, zowel in portrait als in landscapemodus.
Better Keyboard! Daarmee type ik echt wel snel, zowel in portrait als in landscapemodus.
Als mensen nog video willen encoderen, na veel rondzeulen proberen en schelden is hier voor linux gebruikers een klein scriptje dat al het werk voor je doet.
Uitleg:
Aanroepen met "naamscript videoinnaam.avi videouitnaam"
Nice omdat ik ook nog andere dingen wil doen. Videoencoding heeft dus lage prioriteit. Ik gebruik Mencoder om de audio track om te zetten naar AAC en de video te scalen naar de resolutie van het steentje. Er word geen upscaling gedaan dus SD spul blijft dezelfde resolutie (moet manpage beter lezen
deze scaled altijd omhoog
). In het tweede commando zet ik de gescalede videostream om naar mp4, met behoud van de kwaliteit.
Waarom in twee stappen? ffmpeg heeft niet zo'n goede scaler en mist de aac codec voor het geluid, mencoder mist weer een goede mpeg4 encoder.
Voor de windowsgebruikers zou dit op z'n minst een idee moeten geven welke settings werken.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| #!/bin/sh rm "$2.mp4" nice mencoder "$1" -o "$2.tmp.mp4" \ -of lavf -lavfopts format=mp4 \ -oac faac -faacopts mpeg=4:object=2:raw:br=128 \ -lavdopts threads=2 \ -sws 9 \ -ovc xvid -xvidencopts bitrate=1280:vhq=4 \ -ofps 30 \ -vf pp=fd,dsize=854:480:2,scale=0:0,hqdn3d nice ffmpeg -i "$2.tmp.mp4" \ -acodec copy \ -vcodec mpeg4 -sameq -r 30 \ "$2.mp4" rm "$2.tmp.mp4" |
Uitleg:
Aanroepen met "naamscript videoinnaam.avi videouitnaam"
Nice omdat ik ook nog andere dingen wil doen. Videoencoding heeft dus lage prioriteit. Ik gebruik Mencoder om de audio track om te zetten naar AAC en de video te scalen naar de resolutie van het steentje. Er word geen upscaling gedaan dus SD spul blijft dezelfde resolutie (moet manpage beter lezen

Waarom in twee stappen? ffmpeg heeft niet zo'n goede scaler en mist de aac codec voor het geluid, mencoder mist weer een goede mpeg4 encoder.
Voor de windowsgebruikers zou dit op z'n minst een idee moeten geven welke settings werken.
[ Voor 8% gewijzigd door Tassadar32 op 21-12-2009 13:47 ]
27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition
Ik ben nu bezig met filmpjes omzetten via: KingConvert - Motorola Droid Video Converter. I'll let you all know!
EDIT: Converteren gaat goed, maar is so out of sync als de pest =) Ga nu Badaboom proberen
EDIT II: Badaboom is de bom =) Goede sync, kan ook Matroska files aan, en ziet er retegeil uit zeg!
Kan alleen geen losse .srt aan zie ik net.. Toch nog even kijken naar een ander progje.. zou ideaal zijn =)
Super ook nog geprobeerd, maar dat vond ik 'n rotprogsel.. Dus als iemand nog een programma kent die avi / mpeg / matroska om kan zetten naar .mp4 en die ook nog losse .srt ondertiteling in kan bakken.. ben ik klaar!
EDIT: Converteren gaat goed, maar is so out of sync als de pest =) Ga nu Badaboom proberen
EDIT II: Badaboom is de bom =) Goede sync, kan ook Matroska files aan, en ziet er retegeil uit zeg!
Kan alleen geen losse .srt aan zie ik net.. Toch nog even kijken naar een ander progje.. zou ideaal zijn =)
Super ook nog geprobeerd, maar dat vond ik 'n rotprogsel.. Dus als iemand nog een programma kent die avi / mpeg / matroska om kan zetten naar .mp4 en die ook nog losse .srt ondertiteling in kan bakken.. ben ik klaar!
[ Voor 58% gewijzigd door CLB op 21-12-2009 20:24 ]
Voor de geinteresseerden:
Bedien je android phone vanaf je PC.
Je kunt live video's opnemen van wat je met je android doet! Ook handig voor reviews en demo's.
Werkt prima op de Hero (werkt ook als die niet geroot is, maar dan alleen schermweergave, geen bediening)
http://code.google.com/p/androidscreencast/
Je kunt live video's opnemen van wat je met je android doet! Ook handig voor reviews en demo's.
Werkt prima op de Hero (werkt ook als die niet geroot is, maar dan alleen schermweergave, geen bediening)
Onder Linux is het in ieder geval geen succes...Get!em schreef op maandag 21 december 2009 @ 16:35:
Voor de geinteresseerden:
Sowieso, die hele SDK snapt nog niks van de Milestone (I've tried) (zowel Windows als Linux)
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Door regel 12 uit mijn script te halen staat de scaler uit en kan je lagere resoluties omzetten
27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition
Wat vind je daar fijner aan dan? Ik kan geen verschil tussen beiden ontdekken?CLB schreef op maandag 21 december 2009 @ 02:28:
[...]
Inmiddels staat er hier Handcent SMS op, vond ik net iets fijner..
HOI.
Fontpacks en instelmogelijkheden qua kleuren en dergelijke =)Bananenspin schreef op maandag 21 december 2009 @ 18:38:
Wat vind je daar fijner aan dan? Ik kan geen verschil tussen beiden ontdekken?
Verwijderd
Het verwijderen van deze plastic laag is niet aan te raden. Op een ander forum komen langzaamaan steeds meer berichten over problemen met bewegende toetsenborden t.o.v. het scherm. Dit heeft mogelijk te maken met de ruimte die gecreeerd wordt bij het verwijderen hiervan.
Ik heb naast dat ik het een geweldig ding vind heb toch wel wat minpuntjes over de milestone:
-Langs de buitenkant zitten allerlei gevoelige knopjes die het wel erg moeilijk maken 'm vast te pakken zonder iets te bedienen. Ik loop te vaak per ongeluk de volumeknopjes te bedienen wat mijn belvolume verandert en anders schiet mijn vinger wel over het vergrootglaasje rechtsonder en komt dat zoekschermpje weer te voorschijn. Beetje jammer.
-Als ik aan het sms-en ben en er komt een telefoontje tussendoor dan kan ik niet weg uit het telefoonscherm. Ik moet dan of aannemen, weigeren, of wachten tot de beller opgeeft.
-Ik mis toch wel een paar simpele knoppen voor opnemen en ophangen.
-Langs de buitenkant zitten allerlei gevoelige knopjes die het wel erg moeilijk maken 'm vast te pakken zonder iets te bedienen. Ik loop te vaak per ongeluk de volumeknopjes te bedienen wat mijn belvolume verandert en anders schiet mijn vinger wel over het vergrootglaasje rechtsonder en komt dat zoekschermpje weer te voorschijn. Beetje jammer.
-Als ik aan het sms-en ben en er komt een telefoontje tussendoor dan kan ik niet weg uit het telefoonscherm. Ik moet dan of aannemen, weigeren, of wachten tot de beller opgeeft.
Vmu
Ik heb een vraagje over de Android Market op de Milestone. Zien jullie betaalde programma's in de Android Market? Volgens sommige sites worden deze niet op 'unlocked' telefoons getoon (ik bedoel niet 'geroote' telefoons, dat is uiteraard anders). Dus werken commerciele programma's?
Verwijderd
Ik zie ze er gewoon tussen staan ja, op mijn niet-geroote milestonethunderbird2k schreef op maandag 21 december 2009 @ 22:35:
Ik heb een vraagje over de Android Market op de Milestone. Zien jullie betaalde programma's in de Android Market? Volgens sommige sites worden deze niet op 'unlocked' telefoons getoon (ik bedoel niet 'geroote' telefoons, dat is uiteraard anders). Dus werken commerciele programma's?
Verwijderd
Volgens de moderators op de Motorola forum zijn Google en Motorola bezig met het activeren van sim-lock vrije telefoons die via webwinkels zoals Expansys en Amazon zijn verkocht. Dit is in sommige gevallen al gebeurd. Voor ons zal het waarschijnlijk nog een week of twee duren. Geen idee waarom het niet uit de box werkt.thunderbird2k schreef op maandag 21 december 2009 @ 22:35:
ja, heb al 1 gekocht dus kan beamen dat het werkt...thunderbird2k schreef op maandag 21 december 2009 @ 22:35:
Heeft iemand toevallig Intelligent Home Screen (in beta) (linkje) geprobeerd op de Milestone? Ben wel benieuwd hou dit schaalt naar het grotere scherm.
Heb het zelfde gevoel over de milestone.
Aan de knopjes begin ik al te wennen en volgens mij zag ik ergens in het Deel 1 staan dat je een bepaalde toest op je toetsenbord kan gebruiken om de beller still door te zetten.
Aan de knopjes begin ik al te wennen en volgens mij zag ik ergens in het Deel 1 staan dat je een bepaalde toest op je toetsenbord kan gebruiken om de beller still door te zetten.
Vmu schreef op maandag 21 december 2009 @ 22:01:
Ik heb naast dat ik het een geweldig ding vind heb toch wel wat minpuntjes over de milestone:
Shuttle st20g5
Ondanks dat ik super enthousiast ben over de Milestone, ben ik het met jullie eens. We blijven natuurlijk tweakers en altijd streven naar perfectionisme. Gelukkig leent Android zich daar ook voor.Knowuse schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 09:22:
Heb het zelfde gevoel over de milestone.
[...]
Ik herken me in de gevoelige knopjes. Hardware matig heb ik verder niet echt iets te klagen. Behalve dan dat ik nog steeds niet heel erg enthousiast kan worden over het uiterlijk van de Milestone
Softwarematig (@hieronder Android 2.0 issues
- De standaard homescreen van de Milestone is te beperkt. Ik wacht met smacht op HTCseneUI in de Market ..... Ondertussen gebruik ik Home++, welke steeds beter wordt.
- Als je belt op speaker, kun je niet ophangen zonder de Milestone opnieuw te unlocken.. Irritant!
- Je kunt in de contacts eigenlijk niets met groepen, ookal maak je die aan in Gmail. Er zijn wel apps voor, maar die stellen niet veel voor.
- Daarnaast wacht ik ok met smart op een update met de Nederlandse taal. Dat zou het gewoon echt afmaken voor mij.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Zijn nagenoeg allemaal Android 2.0 gerelateerde zaken.
Ik weet niet of dit iets te maken heeft met better keyboard maar:
Als ik de input method op Android keyboard zet en in "Language & keyboard settings"bij "device keyboard" de vinkjes van Auto-replace, Auto-cap en Auto-puntuate aan zet dan geeft het uitschuifbord geen suggesties of wijzigingen....
Ook niet na reboot.
In de notification bovenaan blijft wel de NL locale staan en inderdaad is een deel van de telefoon in het NL.
Zet ik better keyboard aan dan werkt suggestie geven wel (in het NL ook nog)
Kan iemand dit reproduceren?
Als ik de input method op Android keyboard zet en in "Language & keyboard settings"bij "device keyboard" de vinkjes van Auto-replace, Auto-cap en Auto-puntuate aan zet dan geeft het uitschuifbord geen suggesties of wijzigingen....
Ook niet na reboot.
In de notification bovenaan blijft wel de NL locale staan en inderdaad is een deel van de telefoon in het NL.
Zet ik better keyboard aan dan werkt suggestie geven wel (in het NL ook nog)
Kan iemand dit reproduceren?
Vmu
Het fysieke keyboard werkt hier niet mee, alleen het virtuele =)
Verwijderd
Hoi allemaal, ik heb net mijn Milestone uitgepakt maar heb geen data netwerk. Iemand enig idee?
Als ik mijn simkaart in een andere telefoon stop heb ik geen probleem.
WHiZZi in "Motorola Milestone (Droid)"Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 11:52:
Hoi allemaal, ik heb net mijn Milestone uitgepakt maar heb geen data netwerk. Iemand enig idee?
Inderdaad maar die doet dat dus nu ook niet meer. Ook niet in het Engels. Als ik 'm op std android kb zet dan is er geen enkele tekstvoorspelling of correctie. Ook niet in het Engels. Bovendien zit die instelling bij het "Device keyboardwel degelijk en die hebben geen effect (meer?)CLB schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 11:35:
Het fysieke keyboard werkt hier niet mee, alleen het virtuele =)
Vmu
Zag net een vreemd notification icoontje voorbijvliegen na een notificatie geluidje op mijn milestone maar deze verdween ook te snel om te kijken wat het was. iets met een tandwieltje? iemand anders dit ook gehad?
Ik ben naar de eerste paar dagen ook erg positief over het apparaat. Inmiddels al een aantal apps gekocht op de Market en dit werkt eigenlijk net zo makkelijk als op Iphone. Gensoid is echt geweldig! Werkt ook heerlijk met het de D-pad. Sonic!!
Wat wel raar is dat ik mijn google apps account niet kon koppelen aan Google Checkout, hiervoor heb ik maar een alternatief gmail account aangemaakt. Maar vreemd is het wel dat Google kennelijk deze integratie niet doorgevoerd heeft.
Ik heb ondervind wel een probleem met mijn Wifi netwerk, hij vind prima het signaal en krijgt ook een correcte ip adres maar na een tijdje lijkt het wel of de verbinding "hangt". De verbinding blijft gewoon instant en ip adres ook alleen is er geen netwerk verkeer meer mogelijk. Zowel http als ftp verkeer. Na de Wifi uitschakelen en weer aanzetten werkt het weer even. Op enkele fora's van Motorola kom ik posts tegen van mensen met dezelfde problemen hopelijk komt er snel een fix hiervoor. Ik ondervond dit probleem ook op een wifi verbinding op mijn werk en voor de zekerheid ook thuis een andere router gebruikt maar het probleem blijft zich voordoen.
Als laatste een raar probleem is dat je de notifications in de Market niet kunt instellen de Market crashed dan. Dit is ook een probleem wat op het forum van Motorola vermeld wordt. Bij het browsen naar die forum van Motorala is het trouwens wel erg raar dat dit de enigste site is waar ik op ben geweest waar een waarschuwing komt dat hun beveiligings certificaat niet op orde is. Niet zo netjes bij een offficeel forum.
Voor de rest is het een heerlijk toestel en wil nu al zou ik niet meer anders willen.
Wat wel raar is dat ik mijn google apps account niet kon koppelen aan Google Checkout, hiervoor heb ik maar een alternatief gmail account aangemaakt. Maar vreemd is het wel dat Google kennelijk deze integratie niet doorgevoerd heeft.
Ik heb ondervind wel een probleem met mijn Wifi netwerk, hij vind prima het signaal en krijgt ook een correcte ip adres maar na een tijdje lijkt het wel of de verbinding "hangt". De verbinding blijft gewoon instant en ip adres ook alleen is er geen netwerk verkeer meer mogelijk. Zowel http als ftp verkeer. Na de Wifi uitschakelen en weer aanzetten werkt het weer even. Op enkele fora's van Motorola kom ik posts tegen van mensen met dezelfde problemen hopelijk komt er snel een fix hiervoor. Ik ondervond dit probleem ook op een wifi verbinding op mijn werk en voor de zekerheid ook thuis een andere router gebruikt maar het probleem blijft zich voordoen.
Als laatste een raar probleem is dat je de notifications in de Market niet kunt instellen de Market crashed dan. Dit is ook een probleem wat op het forum van Motorola vermeld wordt. Bij het browsen naar die forum van Motorala is het trouwens wel erg raar dat dit de enigste site is waar ik op ben geweest waar een waarschuwing komt dat hun beveiligings certificaat niet op orde is. Niet zo netjes bij een offficeel forum.
Voor de rest is het een heerlijk toestel en wil nu al zou ik niet meer anders willen.
Verwijderd
Ik zit nog steeds een beetje in mn maag met de batterij van mijn milestone. Voordat ik mijn gps uit had gezet kon ik er maar 1 werkdag mee doen. 's ochtend uit de lader om een uur of 8 en 's avonds om 23:00 moest hij weer in de lader omdat hij leeg was.
Nu ik de telefoon factory defaults heb gezet en daarna gps uit heb laten staan doet hij het beter. Als ik hem om 8 uur uit de lader haal is hij aan het einde van de dag zo'n 60%. Ik moet hem dan wel in de lader leggen anders is hij de volgende dag op mijn werk leeg.
Nu heb ik eXpansys een mailtje gestuurd met mijn klacht en zonder reactie kreeg ik gelijk een rma formulier voor omruiling.
Ik kan hem nu gaan opsturen, maar wil toch even van jullie weten hoe jullie de batterij ervaren? Zou het nutteloos vinden als ik mijn telefoon een tijdje kwijt ben en bij terugkeer de zelfde problemen ga ervaren.
Nu ik de telefoon factory defaults heb gezet en daarna gps uit heb laten staan doet hij het beter. Als ik hem om 8 uur uit de lader haal is hij aan het einde van de dag zo'n 60%. Ik moet hem dan wel in de lader leggen anders is hij de volgende dag op mijn werk leeg.
Nu heb ik eXpansys een mailtje gestuurd met mijn klacht en zonder reactie kreeg ik gelijk een rma formulier voor omruiling.
Ik kan hem nu gaan opsturen, maar wil toch even van jullie weten hoe jullie de batterij ervaren? Zou het nutteloos vinden als ik mijn telefoon een tijdje kwijt ben en bij terugkeer de zelfde problemen ga ervaren.
Voor degenen die een Magic-Sim overwegen om makkelijk te kunnen switchen tussen twee SIM-kaarten: doe geen moeite...
De Magic-Sim (23rd generation CUT versie) past niet in het daarvoor bestemde slot van de Milestone. Een "normale" SIM-kaart past er al maar net in heb ik gemerkt. Jammer maar helaas...
Dan sleep ik de telefoon van de zaak ook maar vrolijk mee in mijn tas.
De Magic-Sim (23rd generation CUT versie) past niet in het daarvoor bestemde slot van de Milestone. Een "normale" SIM-kaart past er al maar net in heb ik gemerkt. Jammer maar helaas...
Dan sleep ik de telefoon van de zaak ook maar vrolijk mee in mijn tas.
Ik heb de mijne ook op moeten sturen voor problemen met de microfoon.Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 18:31:
Hij moest naar Frankrijk worden gestuurd, is dat bij jou ook zo?
Verwijderd
Zet de brightness niet al te hoog, zet de scherm timeout wel hoog, zet wifi uit. Maar meer dan 2 dagen ga je niet redden vrees ik (red ik ook al niet op m'n G1). De batterij moet de eerste paar weken nog getraind worden, dus het kan nog water beter worden. 1 a 2 dgn max is helaas bij veel smartphones tegenwoordig de limit helaas. Je kunt hem tussentijds ook via USB wat bijladen op de computer van je werk, of vanuit de auto. Mss is dat een oplossing? Opladen via usb gaat echter 2x zo langzaam als met de bijgeleverde lader.
Check ook met de ingebouwde battery usage meter waar die aan opgaat. Sommige apps zijn nasty en trekken in de achtergrond flink wat stroom.
Check ook met de ingebouwde battery usage meter waar die aan opgaat. Sommige apps zijn nasty en trekken in de achtergrond flink wat stroom.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2009 19:04 ]
Lukt het iemand om barcodes te scannen? Met grote moeite kan ik een barcode scannen van een pak koffie als ik de camera op macro zet, maar een QR code van mijn beeldscherm? Forget it. Ik gebruik Zxing's scanner.
Of word ik geplaagd door het focus-probleem?
Of word ik geplaagd door het focus-probleem?
Ja dat had ik ook! Ik probeerde de notification bar naar beneden te trekken was net te laat..Tassadar32 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 17:43:
Zag net een vreemd notification icoontje voorbijvliegen na een notificatie geluidje op mijn milestone maar deze verdween ook te snel om te kijken wat het was. iets met een tandwieltje? iemand anders dit ook gehad?
Verwijderd
Ja hij zou ook naar Frankrijk moeten. Heb jij hem inmiddels al weer terug?René van Gaalen schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 18:49:
[...]
Ik heb de mijne ook op moeten sturen voor problemen met de microfoon.
Hij moest naar Frankrijk worden gestuurd, is dat bij jou ook zo?
Oke, dan zal het wel goed zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 19:01:
Zet de brightness niet al te hoog, zet de scherm timeout wel hoog, zet wifi uit. Maar meer dan 2 dagen ga je niet redden vrees ik (red ik ook al niet op m'n G1). De batterij moet de eerste paar weken nog getraind worden, dus het kan nog water beter worden. 1 a 2 dgn max is helaas bij veel smartphones tegenwoordig de limit helaas. Je kunt hem tussentijds ook via USB wat bijladen op de computer van je werk, of vanuit de auto. Mss is dat een oplossing? Opladen via usb gaat echter 2x zo langzaam als met de bijgeleverde lader.
En wat ervaren andere met de batterij van de milestone?
Heb hem pas afgelopen zaterdag verstuurd. Mij werd verteld dat als het probleem makkelijk verholpen kon worden ik hem met een paar dagen terug had, zat het tegen dan kon ik hem maar liefst 3 weken kwijt zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 20:12:
[...]
Ja hij zou ook naar Frankrijk moeten. Heb jij hem inmiddels al weer terug?
Ik haal ongeveer 1 tot 1 1/2 dag.Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 20:12:
[...]
[...]
Oke, dan zal het wel goed zijn.
Dit is dag en nacht aan laten staan met om het half uur 2 mailboxen checken, geen gps, geen bt.
Wel wifi, beetje bellen, gtalken, sms-en en telefoon showen aan anderen
Ik heb 't bij Tweakers gehad =)TheJuul schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 17:59:
Bij het browsen naar die forum van Motorala is het trouwens wel erg raar dat dit de enigste site is
waar ik op ben geweest waar een waarschuwing komt dat hun beveiligings certificaat niet op orde is.
Ding is een week oud, geef de batterij even wat laadcycles en wat tijd, batterijduur wordt datn stukken beter!Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 18:31:
Ik zit nog steeds een beetje in mn maag met de batterij van mijn milestone.
[Verhaal]
Zal ik morgen voor je checken =)twaeker schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 19:22:
Lukt het iemand om barcodes te scannen?
En batterijduur is 't zelfde als bij Vallinga... In den nachte struin ik op de Market rond..
Geen probleem. Je moet er alleen op letten dat je een soort regenbogen ziet, op het scherm van je camera. Door op een bepaalde manier te draaien vervagen deze, of veranderen ze. (of verdwijnen ze). Dat is niet de schuld van de lens, sensor of Android dat je deze storing krijgt. Maar dan scant ie hem wel in ieder geval.twaeker schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 19:22:
Lukt het iemand om barcodes te scannen?
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Ik doe (ongeveer) 2 dagen met de batterij. Ik gebruik locale. Dat bespaart veel lifetime. 2 dagen is wat mij betreft voldoende. In principe heb ik een oplader langs mijn bed liggen,dus kan hem elke nacht bij laden.Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 20:12:
[...]
[...]
Oke, dan zal het wel goed zijn.
Mocht je je belvolume op "vibrate" hebben staan, dan kan de volgende applicatie uitkomst bieden:Vmu schreef op maandag 21 december 2009 @ 22:01:
http://nl.androlib.com/an...-android-kondou-qzpC.aspx
Deze gebruik ik, zodat mijn telefoon altijd op vibrate blijft staan.
En dan verbreek je teovallig net de verbinding met de PC? Aangezien (mits ik opslag modus heb gestart) er een sdkaart met een tandwiel getoont wordt bij het herladen van de kaart...smartje74 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 20:06:
[...]
Ja dat had ik ook! Ik probeerde de notification bar naar beneden te trekken was net te laat..
me milstone komt als het goed is voor 12en, kon helaas de status niet bekijken omdat er meerdere zendingen met hetzelfde track-nr waren (heb ik ook wellis bij TNT gehad maar dit is DHL)
[ Voor 19% gewijzigd door watercoolertje op 23-12-2009 08:57 ]
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Bedankt voor de tip ik ga het proberengrizzlybear schreef op woensdag 23 december 2009 @ 08:19:
[...]
Mocht je je belvolume op "vibrate" hebben staan, dan kan de volgende applicatie uitkomst bieden:
http://nl.androlib.com/an...-android-kondou-qzpC.aspx
Deze gebruik ik, zodat mijn telefoon altijd op vibrate blijft staan.
Vmu
Jeeeh hij is binnen (en ja ik heb meteen de APN toegevoegt en datum goed gezet en wifi ingestelt voor snellere sync) maar helemaal vlekkeloos liep het niet kon alleen accounts toevoegen via tmobile en via wifi mocht/kon niet... Vervolgens kan ik wifi aanzetten om het syncen dan wel weer wat vlotter te maken... Sommige dingen (ookal staat ie op EN) zijn nog spaans (widget namen bijv.)... Mail van me 2de adres komt nog niet binnen, ik kom niet op gtalk (geen verbinding?)... market toont niet de voorwaarden en ineens springt ie weer naar het homescreen (lijkt dus dat de market crashed bij het uiblijven van de voorwaarden)...
Verder voelt het homescreen niet heel erg soepel wat ik wel verwachte (zeker omdat ik van een hero kom zonder grafische drivers die het toch echt netter/vlotter doet)....
Al met al nog een hoop om te fixen/naar uit te kijken (update) zo maar ff een reboot doen
Enigste wat ik niet doe is dat ding pas aanzetten als die helemaal vol zit, meteen aangezet met 40% batterij (en wel in de oplader)...
Edit: lijkt wel aan wifi te liggen wifi uit werkrt alles wat net dus niet werkte
Misschien de andere router is proberen...
Verder voelt het homescreen niet heel erg soepel wat ik wel verwachte (zeker omdat ik van een hero kom zonder grafische drivers die het toch echt netter/vlotter doet)....
Al met al nog een hoop om te fixen/naar uit te kijken (update) zo maar ff een reboot doen
Enigste wat ik niet doe is dat ding pas aanzetten als die helemaal vol zit, meteen aangezet met 40% batterij (en wel in de oplader)...
Edit: lijkt wel aan wifi te liggen wifi uit werkrt alles wat net dus niet werkte
[ Voor 5% gewijzigd door watercoolertje op 23-12-2009 11:33 ]
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Heb even een centraal Android convert topic aangemaakt:CLB schreef op maandag 21 december 2009 @ 14:09:
Ik ben nu bezig met filmpjes omzetten via: KingConvert - Motorola Droid Video Converter.
Kan alleen geen losse .srt aan zie ik net.. Toch nog even kijken naar een ander progje.. zou ideaal zijn.
Super ook nog geprobeerd, maar dat vond ik 'n rotprogsel.. Dus als iemand nog een programma kent die avi / mpeg / matroska om kan zetten naar .mp4 en die ook nog losse .srt ondertiteling aankan...
Films converteren voor je Android device Misschien handig voor de filmliefhebbers onder ons..
Verwijderd
kan iemand misschien zijn ervaring delen betreft het multitasken.
Zag op yt filmpjes dat het hoofdmenu al schokkerig verliep. Is de telefoon nog smooth zodra er meerdere zware applicaties open staan. Zoals navigatie, browser en een chatprogramma?
Zag op yt filmpjes dat het hoofdmenu al schokkerig verliep. Is de telefoon nog smooth zodra er meerdere zware applicaties open staan. Zoals navigatie, browser en een chatprogramma?
Dan heb je denk filmpjes zitten kijken van pre-fabric units.. Hier werkt alles snel, goed en vlekkeloos hoor =)
Zal binnenkort (na Kerst denk ik) m'n review online zetten, ik zoek nog 'n manier om 'n videoreview te maken!
Zal binnenkort (na Kerst denk ik) m'n review online zetten, ik zoek nog 'n manier om 'n videoreview te maken!
Verwijderd
Gek probleem:
In music player staan behalve m'n mp3's ook de voices van Sygic en een soundboard wat ik erop heb gezet. Dat is op te lossen met een .nomedia in die mappen denk je dan. Maar zelfs met een .nomedia blijven die andere bestandjes staan, dus heb ik bijna alle voices van sygic (zijn er 40 ofzo) verwijderd maar nog steeds blijven ze in music player zichtbaar. Soundboard files idem.
Mediascanner programma geinstalleerd die de SD card dwingt te herscannen op nieuwe of verwijderde files en dat werkt nog steeds niet.
Toen de SD kaart verwijderd, opnieuw gestart, weer uit, kaart er weer in en nogmaals gestart en nog steeds niks. Hoe krijg ik die pokkebestanden uit m'n music player?? Ik hoop dat iemand het hier weet. Had eerst mixzing lite, daar kun je zelf je muziekmappen in kiezen, maar die hapert nogal.. Nog een andere muziekspeler (meridian) maar die weigert ook de weggehaalde bestanden uit z'n lijst te halen
In music player staan behalve m'n mp3's ook de voices van Sygic en een soundboard wat ik erop heb gezet. Dat is op te lossen met een .nomedia in die mappen denk je dan. Maar zelfs met een .nomedia blijven die andere bestandjes staan, dus heb ik bijna alle voices van sygic (zijn er 40 ofzo) verwijderd maar nog steeds blijven ze in music player zichtbaar. Soundboard files idem.
Mediascanner programma geinstalleerd die de SD card dwingt te herscannen op nieuwe of verwijderde files en dat werkt nog steeds niet.
Toen de SD kaart verwijderd, opnieuw gestart, weer uit, kaart er weer in en nogmaals gestart en nog steeds niks. Hoe krijg ik die pokkebestanden uit m'n music player?? Ik hoop dat iemand het hier weet. Had eerst mixzing lite, daar kun je zelf je muziekmappen in kiezen, maar die hapert nogal.. Nog een andere muziekspeler (meridian) maar die weigert ook de weggehaalde bestanden uit z'n lijst te halen
WHiZZi in "Motorola Milestone (Droid)"
Speed Forge 3D / Raging Thunder / ToonWarz / Wave Blazer! Allemaal 3D, allemaal best nice gemaakt!
Mensen die wat grafisch game-geweld op hun Milestone willen testen raad ik de volgende games aan:Simple way to do this...
On your SD card create THIS FILE STRUCTURE:
MEDIA
--Audio
----Ringtones
----Alarms
----Notifications
Now all you have to do is fill in these directories with the Mp3s you want,
and they will show up in those respective lists !!!
Speed Forge 3D / Raging Thunder / ToonWarz / Wave Blazer! Allemaal 3D, allemaal best nice gemaakt!
Verwijderd
In welke map moet ik dan de mp3's zetten? Zijn geen ringtones, alarms of notifications.. bovendien lijkt het me dat als ik een bestand verwijder, die dan ook gewoon uit de lijst moet zijn in de standaard music player? Ongeacht wat voor soort trucjes je ook uit kan halen zeg maarCLB schreef op woensdag 23 december 2009 @ 14:12:
WHiZZi in "Motorola Milestone (Droid)"
[...]
Mensen die wat grafisch game-geweld op hun Milestone willen testen raad ik de volgende games aan:
Heb t wel ff geprobeerd btw maar hoewel ie netjes de lokatie van de bestaande mp3s update, pakt ie ook nog steeds die al lang verwijderde bestandjes mee..
Het probleem is bekend:
http://superuser.com/ques...refresh-list-of-playlists
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2009 14:54 ]
Verwijderd
Hoe snel is dat Home++ bij jullie op de Milestone, ik zit te overwegen er een te halen als de prijzen iets naar beneden gaan (in Januari komt er een berg nieuwe Androids uit), maar op mijn G1 is het NIET TE HARDEN zo irritant walgelijk traag is die telefoon
Ik vind Android echt geweldig, maar de G1 is echt niks waard voor mij, maarja, de enige met een full qwerty toen ik em kocht.
Ik heb em ook weer uitgezet op mijn G1, want zelfs met die persistive mode duurt het terug gaan naar je homescreen vanuit een app soms >10 seconden! Dat is mijn definitie van onbruikbaar..
-- Edit --
Net nog een keer geprobeerd: Telefoon ontgrendelen, Home++ werkt goed, Google Maps opstarten, Google Maps afsluiten, dan kan ik 16 seconden wachten voordat Home++ weer geladen is..

Ik heb em ook weer uitgezet op mijn G1, want zelfs met die persistive mode duurt het terug gaan naar je homescreen vanuit een app soms >10 seconden! Dat is mijn definitie van onbruikbaar..
-- Edit --
Net nog een keer geprobeerd: Telefoon ontgrendelen, Home++ werkt goed, Google Maps opstarten, Google Maps afsluiten, dan kan ik 16 seconden wachten voordat Home++ weer geladen is..
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2009 14:23 ]
Hahaha serieus.. Hier niet hoor, ik werk er al enkele dagen mee en werkt allemaal smoothless!
Maar evaringen met Home++ kunnen beter hier besproken worden: Ervaringen met homescreen-replacements
Maar evaringen met Home++ kunnen beter hier besproken worden: Ervaringen met homescreen-replacements
heb toestel nu ongeveer een week maar merk best wel vaak dat android vastloopt of dat ik moet herstarten..
misschien nog eens x een factory reset doen en kijken of dat meer stabiliteit geeft
gebruik hem voornamelijk bedrijfsmatig, dus exchange koppeling en paar apps, niets fancy oid
misschien nog eens x een factory reset doen en kijken of dat meer stabiliteit geeft
gebruik hem voornamelijk bedrijfsmatig, dus exchange koppeling en paar apps, niets fancy oid
I don't drive fast, I only fly low!
Hmm ik krijg wifi maar niet aan de praat nu 3 netwerken geprobeert
Ook na reset, en het homescherm is zeker niet laggvrij en vergelijkbaar als in de filmpjes die je overal ziet... Verder alles ongeveer opgelost maar dit zijn toch wel vervelende puntjes.
Video's zien er echt super uit voor met een telefoontje gemaakt
Dat met wifi heb ik ook wel eens. Ik moet dan naar de instellingen voor Wifi en dan op eens connect de Milestone wel met het netwerk. Vreemd! Over het algemeen duurt het best lang voordat de Milestone verbinding maakt met de WLAN.watercoolertje schreef op woensdag 23 december 2009 @ 16:21:
Hmm ik krijg wifi maar niet aan de praat nu 3 netwerken geprobeertOok na reset, en het homescherm is zeker niet laggvrij en vergelijkbaar als in de filmpjes die je overal ziet... Verder alles ongeveer opgelost maar dit zijn toch wel vervelende puntjes.
Het home screen is bij mij ook lag vrij. Geldt zowel voor de standaard en de Home++ screen.
@ Dr.Viva verkeerde topic?
Ik zit ook nog een beetje met de batterij duur in mn maag maar doe er ondertussen wel al bijna 2 dagen mee zonder op te laden..
Ik zit ook nog een beetje met de batterij duur in mn maag maar doe er ondertussen wel al bijna 2 dagen mee zonder op te laden..
HOI.
Hmm thuis doet wifi het perfect, ik ben ook echt geconnect op me werk (op 3 netwerken! waarvan 2 dezelde router), netjes een ip opvolgend binnen... Nu nog de lag op me homescreen en mij hoor je niet meer klagen (voorlopig), ga er nu even echt mee spelen want ik was natuurlijk al die tijd netjes aan het werk
Verwijderd
Ik nog geen 12 uur maar gebruik m dan de hele dag door (al was t maar om muziek te luisteren). Maar 2 dagen is volgens mij helemaal niet slecht voor een hedendaagse smartphone.Bananenspin schreef op woensdag 23 december 2009 @ 17:28:
@ Dr.Viva verkeerde topic?
Verwijderd
Helpt SDRESCAN ?Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 14:02:
Gek probleem:
A small tool that invokes the android media scanner to rescanning the SD card for new media files.
Verwijderd
Tnx voor 't meezoeken
Inmiddels wel opgelost maar ik weet niet precies waarom.. het laatste wat ik deed was 1 van de soundboard bestanden verwijderen in de standaard music player (remove from disk optie) waarna niet alleen deze verdween, maar ook alle andere van die soundboard en ook alle Sygic voice en sound files.. Voor de duidelijkheid, dat soundboard was dus al weg van de kaart en in de Sygic folder had ik allemaal .nomedia files gezet.. verschillende situaties dus maar wel alles opgelost.
Daarom had ik dit nog niet gepost, is wat ingewikkeld
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2009 22:35 ]
Verwijderd
Ik heb de steen vandaag netjes om 9uur thuis gekregen.
De eerste indrukken zijn erg goed.
Wat ik me wel afvraag....ik heb Facebook geinstalleerd uit de Market en ook de Widget staat op mijn homescreen. Nu kan je in het menu accounts & sync buiten je Google en Corporate account ook facebook aanklikken maar dan gaat het bij mij mis en komt er niets. Iemand een idee hoe dat op te lossen is of wat dit kan betekenen?
De eerste indrukken zijn erg goed.
Wat ik me wel afvraag....ik heb Facebook geinstalleerd uit de Market en ook de Widget staat op mijn homescreen. Nu kan je in het menu accounts & sync buiten je Google en Corporate account ook facebook aanklikken maar dan gaat het bij mij mis en komt er niets. Iemand een idee hoe dat op te lossen is of wat dit kan betekenen?
Ik zie net dat mijn milestone rechtboven een rood knipperend ledje geeft bij een lage batterij.
Dat blauwe ledje bij gemiste oproep is trouwens ook goed gevonden.
Hij is helemaal oranje als die aan de oplader hangt, en helemaal rood bij de eerste 10 procent. Met een smsprogramma kun je zelf nog een kleurtje instellen ook voor berichtje!
Ik dnek nog nergens hoewel ik wel iets las over een inkoopactie via androidworld.nl voor steenprotectors
Verwijderd
Heb net een set protectors besteld bij Boxwave
http://www.boxwave.com/pr...r-motorola-droid_3748.htm
Hoop ze met 3/5 dagen in huis te hebben de koerier was duurder dan de protectors maar ja.
Iemand een idee hoe je facebook kan laten syncen met je adressenboek.
Hoop ze met 3/5 dagen in huis te hebben de koerier was duurder dan de protectors maar ja.
Verwijderd
Ik heb deze (soort) screenprotectors voor mijn Hero: http://www.protectionfilm...rola-milestone-28294.htmlVerwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 10:51:
Heb net een set protectors besteld bij Boxwave
Je hebt ze voor verschillende telefoons en ze werken uitstekend!
Ik vraag me oprecht af, of dat wel nodig is:Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 10:34:
Even een vraagje wie weet waar in NL je een screenprotector kan krijgen voor de steen?
http://www.youtube.com/watch?v=eh2g7AIHdc8
Gaaf filmpje, heb een vriend van me gevraagd hetzelfde eens te doen op zijn Iphone ter vergelijking....twaeker schreef op donderdag 24 december 2009 @ 12:06:
[...]
Ik vraag me oprecht af, of dat wel nodig is:
http://www.youtube.com/watch?v=eh2g7AIHdc8
Dit topic is gesloten.