Klopt, maar toen zat de router er nog niet tussen.Volkert schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 07:55:
[...]
Je geloofwaardigheid is in ieder geval heel laag nu, omdat je zei dat je "Vanmorgen netjes 50 mbit" had.
Da's ook weer waar, maar het viel me op dat mijn metingen altijd precies bij 20 mbit (soms iets minder, maar nooit hoger) uitvielen. Daarom dacht ik dat het misschien ergens een beperking bij mezelf zou kunnen zijn, omdat fluctuaties wel mogelijk zijn maar het precies afkappen op 20mbit was toch wel erg verdacht.Bovendien is je meting nu al tegen 10 uur 's avonds. De piek die meestal ligt tussen 17 en 21 uur is dan alweer voorbij.
Ik ga het zeker langer in de gaten houden (merk het snel genoeg) maar eerlijk gezegd ben ik een beetje klaar met jouw manier van communiceren, "gaan lopen gillen" enzo. Ik geef mijn ervaringen door en geef zelfs ruiterlijk toe dat het probleem bij mezelf lag in dit geval. Ik ben een kritische consument en als er in de toekomst problemen ontstaan met mijn verbinding zal ik dit zeker hier verkondigen (of "gaan lopen gillen", in jouw woorden). Live with it.Misschien toch handig om je "ervaringen" gedurende een aantal weken/maanden in plaats van één of twee dagen op te doen, en dan te gaan lopen gillen.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |