Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-07 17:59
Our Lives For Kane!

Ja, ik ben die persoon die dat zei toen ik vooraan stond en naar binnen mocht :P

Het was hartstikke leuk en gezellig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-06 10:06
gezien ik toch op loopafstand woon vanaf de frs in utrecht, ook maar geweest :)
geen red-alert maar nerd-alert daar 8)7

iig nu gesigneerde editie + TS die ik nog uit mn kast had meegenomen.

Overigens, die knakker van de winkel had 500 stuks ingekocht, hij had er aan het eind van de avond nog zeker 400 over :D
Afgelopen weekend had hij het er nog over dat alles groots opgezet zou worden door EA met een grote beamer op het pand gericht... uiteindelijk stonden er 2 beamers vanaf binnen op de deuren gericht en dat was het...
maar was toch lachuh, die joe is erg aardig en ik verbaasde me dat hij nog zo enthousiast was na 1 1/2 uur (ik stond bijna achteraan in de rij)

Btw, wie nog een steelbook editie zoekt kan dus het beste daar heen, er liggen er genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258387

Jammer dat het voor mij wat te ver weg was. Had graag een gesigneerde editie gehad. Iemand met nog meer foto's? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Krijg je geen XP als je solo speelt? Heb nu de eerste twee missies gehaald maar nog steeds 0 XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Olaf van der Spek schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:26:
Krijg je geen XP als je solo speelt? Heb nu de eerste twee missies gehaald maar nog steeds 0 XP.
zou wel zo moeten zijn. misschien een drm/online issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

@ Olaf, viel hier ook al op. Een vriend van me heeft 'm gister ingekocht bij de FRS Utrecht en bij de eerste twee of drie missies (ik was ver weg, moe) kreeg hij inderdaad geen XP.
sharkzor schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 08:56:
gezien ik toch op loopafstand woon vanaf de frs in utrecht, ook maar geweest :)
geen red-alert maar nerd-alert daar 8)7

iig nu gesigneerde editie + TS die ik nog uit mn kast had meegenomen.

Overigens, die knakker van de winkel had 500 stuks ingekocht, hij had er aan het eind van de avond nog zeker 400 over :D
Afgelopen weekend had hij het er nog over dat alles groots opgezet zou worden door EA met een grote beamer op het pand gericht... uiteindelijk stonden er 2 beamers vanaf binnen op de deuren gericht en dat was het...
maar was toch lachuh, die joe is erg aardig en ik verbaasde me dat hij nog zo enthousiast was na 1 1/2 uur (ik stond bijna achteraan in de rij)

Btw, wie nog een steelbook editie zoekt kan dus het beste daar heen, er liggen er genoeg.
Er waren er idd iets van 450 beschikbaar. De opkomst was groot maar de verkoop viel inderdaad wat tegen op het eerste gezicht, maar dat er maar ZO weinig verkocht zijn over de hele dag? Kucan is inderdaad een toffe peer, zeker gezien het schema waarop hij en de pers en de mensen zaten was het opvallend dat het zo lang gezellig bleef. (ik stond ook bijna achteraan in de rij. Jij toevallig die gast met rood ringbaardje en errug kort kapsel ala Kane? Gokje :+ )

Viel me ook op trouwens hoe slordig het hele event is aangepakt, pas maandag werd er enige ruchtbaarheid aan gegeven middels het bericht op Tweakers en er is enkel geadverteerd met posters. Daarbij de beamers aan de buitenkant die niet door zijn gegaan...... sja..... how to screw some potential event up?

[ Voor 87% gewijzigd door Jejking op 18-03-2010 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Anoniem: 155599 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:32:
[...]

zou wel zo moeten zijn. misschien een drm/online issue?
Dat begint goed. Ik heb hem legaal. Ik vind de soundtrack trouwens niet echt bij de game passen. Waar zijn die tracks uit TD/RA1 gebleven?

[ Voor 6% gewijzigd door Olaf van der Spek op 18-03-2010 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:22

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ben nog in twijfel, BattleForge bevalt me op dit moment nog aardig goed (concept is relatief gelijk), maar ben erg benieuwd hoe de skirmish battles verlopen. (in BattleForge zijn er flink wat PvE missies en bevalt me wel).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Olaf van der Spek schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:52:
[...]

Dat begint goed. Ik heb hem legaal. Ik vind de soundtrack trouwens niet echt bij de game passen. Waar zijn die tracks uit TD/RA1 gebleven?
Ik snap dat orkest gedoe ook niet. Mechanical man, hellmarch. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
[...]

(ik stond ook bijna achteraan in de rij. Jij toevallig die gast met rood ringbaardje en errug kort kapsel ala Kane? Gokje :+ )

[/quote]

euh nee... ik stond naast de enige vrouw in de rij, mijn vriendin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:11

MazeWing

The plot thickens...

Jejking schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:50:
Er waren er idd iets van 450 beschikbaar. De opkomst was groot maar de verkoop viel inderdaad wat tegen op het eerste gezicht, maar dat er maar ZO weinig verkocht zijn over de hele dag?
Dat krijg je ervan als je er een compleet ander soort spel van maakt, waar niemand op zit te wachten....

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

@ MazeWing: onderbouwing, you have it? Dit vind ik een redelijke bash zonder argumentatie.

Edit: voorbeeldje hoe het wel moet? Waarom er misschien weinig verkocht is: gisteren mocht FRS eigenlijk nog helemaal niks verkopen maar kregen onverwachts toch groen licht dus de verkoop is een dag naar voren gehaald.
sharkzor schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:36:
[...]

(ik stond ook bijna achteraan in de rij. Jij toevallig die gast met rood ringbaardje en errug kort kapsel ala Kane? Gokje :+ )

[/quote]

euh nee... ik stond naast de enige vrouw in de rij, mijn vriendin :)
Die jongedame met de lichtbruine en behoorlijk lange haren met donkere jas die helemaal op het einde nog een spel gesigneerd kreeg?

* Jejking houdt van gokken.

[ Voor 15% gewijzigd door Jejking op 18-03-2010 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:11

MazeWing

The plot thickens...

Jejking schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 14:27:
@ MazeWing: onderbouwing, you have it? Dit vind ik een redelijke bash zonder argumentatie.

Edit: voorbeeldje hoe het wel moet? Waarom er misschien weinig verkocht is: gisteren mocht FRS eigenlijk nog helemaal niks verkopen maar kregen onverwachts toch groen licht dus de verkoop is een dag naar voren gehaald.

[...]

Die jongedame met de lichtbruine en behoorlijk lange haren met donkere jas die helemaal op het einde nog een spel gesigneerd kreeg?

Oh ik kan mijn post prima onderbouwen hoor.

- vanaf het moment dat C&C4 werd aangekondigd en men vertelde dat er geen basebuilding inzat, fronste zowat iedereen met z'n wenkbrouwen
- vanaf dag 1 van de beta, tot de laatste dag van de beta, heb ik er eigenlijk niemand laaiend enthousiast over horen doen. Iedereen was het unaniem eens met elkaar; dit is geen C&C meer!
- alle reviews zijn zeer gematigd en dit is ronduit het slecht scorende C&C spel ooit!

tel het bovenste allemaal bij elkaar op en je krijgt goed geinformeerde mensen die het product naar mijn mening terecht links laten liggen.

Ik vind het sneu voor de mensen die C&C 4 blindelings gaan kopen en er achter komen dat het geen C&C meer is. Want er staat niets op de doos, etc. dat het helemaal veranderd is....

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
[...]

[/quote]

? behoorlijk lang valt wel mee. geen alto typ iig. houtje-touwtje jas.
Ze stond achter mij, het is niet echt haar ding, ging voor de gezelligheid mee. ik kreeg wel mn spel gesigneerd.

dit lijkt wel "wie is het" :D laat maar ... /offtopic

opzich heb ik dit spel blind gekocht. geen review gelezen, wel iets gehoord dat het anders zou zijn... nog niet echt kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-06 11:31
ah hopelijk heb ik het spel deze week nog binnen...

had bij muizenshop gisteren de pre-order besteld, denk dan heb je em miss morge (vrijdag), is er iets miss gegaan met de bestelling, heb ik wel betaald, maar stond de bestelling niet gelinkt aan me account :O wtf!???

maargoed, vriendelijke helpdeskdame, zou het 1 en ander voor me regelen dus ik ben benieuwd of ik vandaag de orderbevestiging krijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qonstant
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-05-2022
Olaf van der Spek schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:26:
heb hetzelfde probleem

de misies op normal fiets je zo doorheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52038

voor de mensen die vragen over de exp. je krijgt pas na missie 4 exp points. dan krijg je ook pas de keuze tussen gdi en Nod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-06 11:31
Als je de beta gespeeld hebt, heb je dan een head start??? in single player?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qonstant
Afbeeldingslocatie: http://your-pc.nl/bugje.jpg
dit was ook al in de beta 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvD
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:48

JanvD

Portretfotograaf

bah, wat is de website van c&c momenteel toch traag... ik kan niets op de website :S

www.janvandoornik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itlee
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-06 14:54

itlee

Gas erop!

ik kan geen account aanmaken, met als gevolg..dus niet gamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QinX
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:10

QinX

Shai-Hulud

Ik had het spel via g2play.net gekocht en heb nu net de NOD campaign uitgespeeld.
spoiler:
Het einde is gewoon barslecht, geen echte conclusie. Ik heb nu niet eens zin om de GDI campaign te starten om te kijken of ik daar iets van leer. Er wordt geen enkel antwoord gegeven op de vele vragen die ons CnC fans hebben. De campaign was ook relatief kort.

Het grootste gemis wat alle vragen HAD kunnen beantwoorden was de infodatabase uit Tiberium Wars, maar die hebben ze gewoon bewust achterwege gelaten, omdat het anders te lang duurt. HAHAHA geldwolven zijn het.

[ Voor 27% gewijzigd door QinX op 19-03-2010 03:20 ]

http://tweakers.net/productreview/user/184256

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Laatst online: 27-05 21:02
|:(

Ben ik met een maat met coop bezig, zijn we na 2 uur spelen met de 3e missie eindelijk bijna zover, gaat er ff wat mis en verliezen we.

Das nog niet zo erg, maar dat je niet kunt saven is echt heel gaar 8)7 Is dat normaal als je op 'Hard' speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Ja dat is normaal. Naast de multiplayer is de AI ook erg vet. Het doet ook dingen als support powers goed gebruiken en engineer/venom spam doen. Het is zelfs wat sneller en mobieler dan de meeste spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Comp_Lex schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 17:31:
Ja dat is normaal. Naast de multiplayer is de AI ook erg vet. Het doet ook dingen als support powers goed gebruiken en engineer/venom spam doen. Het is zelfs wat sneller en mobieler dan de meeste spelers.
haha dus ipv van dat hij met een gebalanceerd leger komt, komt ie aanzetten met 2 unit spam? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qonstant
weet iemand van welke site de videocameras waren op het launch event

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111246

Ik kreeg pas XP toen ik NOD ging spelen. Nu in de 5e missie.
Niet echt heel erg lastig op normal.
Maar mis wel het oude C&C gevoel, kan geen 'tiberium war' meer doen (als in alles opzuigen met je harvester). Vind het weinig C&C meer aanvoelen.
Ja, er is Kane en er zijn wat referenties aan NOD, GDI & Tiberium... maar goed ben nog niet bij het einde.
Wie weet kom het nog, maar vooralsnog vind ik het niet echt C&C waardig... (en idd, de muziek is kut). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:53

OMD

Vanmiddag ''blind'' gekocht, geen reviews gelezen maar sinds jaar en dag C&C fan.
Installeren en spelen...

Nou, dat was een aparte ervaring. Ik wist van geen basebuilding meer maar ik vind de spirit van C&C ver te zoeken. Vind hem helaas erg tegenvallen, en gaat weer de kast in tot nooit meer speels, helaas. Terugbrengen van PC games kan niet, bummer.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-07 15:08
Ik wist dat er geen base building inzat. Ik heb hem dan ook niet gekocht, maar op de iets minder mooie manier bemachtigd ;) Iedereen weet vast wat ik bedoel :)

Iedere C & C heb ik op de release datum gekocht tot nu toe :) behalve deze, ik wil namelijk eerst weten of ik het wel iets vindt voor ik er geld aan ga spenderen. Downloaden mag misschien niet netjes zijn maar ik vind 40 euro veel voor iets wat ik misschien maar 2x speel en daarna laat verstoffen.

Mocht ik het wat vinden zal ik het alsnog bestellen om mijn verzameling compleet te maken, zo niet heb ik in ieder geval 40 euro uitgespaard.

Edit:

Heb 1 grote bug gevonden. Als je een dual screen setup hebt werkt het spel dus niet. |:(
Dan krijg je bij het opstarten van het spel steeds een zwart scherm en hoor je op de achtergrond dat EA logo. Als je 1 monitor los trekt heb werkt het spel wel. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door jimmy87 op 20-03-2010 02:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Maar werkt "die versie" nou echt goed dan? Kan je dan ook nieuwe units unlocken? Of zit je alleen met die T1 units te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QinX

QinX

Shai-Hulud

jimmy87 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 00:05:
Ik wist dat er geen base building inzat. Ik heb hem dan ook niet gekocht, maar op de iets minder mooie manier bemachtigd ;) Iedereen weet vast wat ik bedoel :)

Iedere C & C heb ik op de release datum gekocht tot nu toe :) behalve deze, ik wil namelijk eerst weten of ik het wel iets vindt voor ik er geld aan ga spenderen. Downloaden mag misschien niet netjes zijn maar ik vind 40 euro veel voor iets wat ik misschien maar 2x speel en daarna laat verstoffen.

Mocht ik het wat vinden zal ik het alsnog bestellen om mijn verzameling compleet te maken, zo niet heb ik in ieder geval 40 euro uitgespaard.

Edit:

Heb 1 grote bug gevonden. Als je een dual screen setup hebt werkt het spel dus niet. |:(
Dan krijg je bij het opstarten van het spel steeds een zwart scherm en hoor je op de achtergrond dat EA logo. Als je 1 monitor los trekt heb werkt het spel wel. ;)
Ik had hetzelfde probleem ja, en dit heb ik tijdens de beta ook gemeld, triest dat ze daar niets mee hebben gedaan, aangezien het dezelfde grafische engine is als TW en ik er bij TW geen last van had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:52
Ik ben aangekomen bij de missie The End Of All Things van NOD.
Nu moet je zo'n giant bomber uitschakelen maar dit lukt niet echt. Weet iemand wat precies de bedoeling is?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Je moet zoveel mogelijk laser units bouwen en die er op af sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:52
Dit heb ik geprobeerd, maar ze werden gelijk afgemaakt door die commando's. Die bomber kreeg ik hiermee niet eens onder de 90% :'(

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibble
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-06 07:39
@carpe Eerst de crawlers van de tegenstanders vernietigen en de control points pakken.
Zolang je er 3 in je bezit hebt geloof ik behoudt je het TCN op 100%. Dan gewoon rustig lasers en rockets motors bouwen en blijven gooien naar dat gunship, maar je moet ze zelf besturen, anders gaan ze erachteraan rijden en daar vallen de bommen :P Een commando werkt ook goed trouwens, maar daar moet je handig gebruik maken van de area of effect. Zodra deze begint te schieten namelijk kan een target enorm ver weg gaan voordat hij het doel verliest, echter voor de initiele lock-on moet je dichterbij zijn.

Btw, het einde is enorm teleurstellend en helaas moet ik dat ook zeggen van de game zelf.
Er is een enorme beperking aan hoeveelheid units ivm te spenderen punten. Het zuigt dat je units moet unlocken gedurende het spel. Dit is echt een markteting paardje. Wacht maar, de mappacks komen er weer aan hoor, let op mijn woorden.

Ohja en de muziek zuigt :P ik wil geen trompettengeschal maar synths en beats!
Ik ben bezig een postmoderne oorlog uit te vechten met hyper moderne laser tanks, geen veldslag te paard!

T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-07 15:08
Comp_Lex schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:57:
Maar werkt "die versie" nou echt goed dan? Kan je dan ook nieuwe units unlocken? Of zit je alleen met die T1 units te spelen?
Zonder mij op gevaarlijk gebied te zetten.
Je kan ook nieuwe units unlocken ja ;) Het is hetzelfde als de retail alleen kun je zonder internet ook gewoon spelen :p

Al zit ik eraan te denken om hem via g2play of onlinekeystore alsnog aan te schaffen voor € 25 om mijn collectie compleet te maken :)

[ Voor 14% gewijzigd door jimmy87 op 21-03-2010 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 03-07 13:29
Zo. Ben ik ff blij dat ik 'em gedownload heb... Ben een enorme C&C fan en speel de Westwood games als sinds Dune 1, maar dit heeft niks meer met C&C te maken.

Kudo's aan de tweakers die ondubbelzinnig hun reviews gaven want anders had ik 'em gekocht.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155467

Zit ik verkeerd als ik denk dat EA dit halve spel heeft uitgebracht in de hoop zometeen nog mindere DLC te gaan verkopen? Het is al moeilijk om met patches het spel goed te krijgen, en EA + patches kennende repareren ze soms alleen wat spelfouten helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 00:37
Deze C&C staat idd zo erg ver af van de andere delen dat ik me eigenlijk niet voor kan stellen hoe ze tot deze mashup van games gekomen zijn. Ik juich innovatie wel toe, maar is dit niet een beetje teveel ge-experimenteer bij een vaste franchise? Ik vraag me af hoe de ontwikkelaars tot deze beslissingen zijn gekomen (dat bedoel ik niet als flame, ik ben écht benieuwd wat ze tot deze keuzes bewogen hebben. ).

Ik hoop ergens stiekem dat ze over een week oid zeggen "gefopt!" en dan een dikke patch uitbrengen met ubervette basebuilding en toffe campaign om echt alles af te sluiten :9 ...ik mag toch hopen he? ja toch? ;(

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibble
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-06 07:39
Hopen mag, maar ik heb toch wel het gevoel voor 50 euro geflest te zijn :/ wat is EA toch ook een ... bedrijf he. :( werkelijk waar alles wat in hun handen valt rammelt aan alle kanten op het laatst.
Ik heb tiberian sun en dawn echt grijs gespeeld, heel, heel, heel veel, deel 3 was al een misser met de scrin en nu dit als afsluiter.
Misschien kunnen wat van die mensen die bij de studio werken zich afsplitsen en een nieuw bedrijf beginnen met een nieuwe franchise ?:P muziek van klepacky (sp?) terug en ik ben happy :)

T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
Nibble schreef op maandag 22 maart 2010 @ 00:38:
Hopen mag, maar ik heb toch wel het gevoel voor 50 euro geflest te zijn :/ wat is EA toch ook een ... bedrijf he. :( werkelijk waar alles wat in hun handen valt rammelt aan alle kanten op het laatst.
Ik heb tiberian sun en dawn echt grijs gespeeld, heel, heel, heel veel, deel 3 was al een misser met de scrin en nu dit als afsluiter.
Misschien kunnen wat van die mensen die bij de studio werken zich afsplitsen en een nieuw bedrijf beginnen met een nieuwe franchise ?:P muziek van klepacky (sp?) terug en ik ben happy :)
Ik heb hem gelukkig voor €25 bij onlnekeystore gekocht (voorheen direct4drive), wist wel dat er geen basebuilding inzat maar meer leek op DoW2 (wat ik overigens een erg vet spel vind en waarvan ik DoW2 + Chaos Rising heb) maar niet dat het ook zoveel leunde op het online gebeurden met coop. Heb niet zoveel op met multiplayer. Ik vind de meeste units ook nogal onduidelijk, vooral met infantry kan ik nooit uit één oogopslag zien waar ze sterk/zwak tegen zijn, zeker als er een paar verschillende door elkaar staan. Ik moet dan altijd eerst 1 van die units selecteren en de tooltip gaan lezen wat hun sterke/zwakker punten zijn ;(

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
Ik kom erachter dat de missies in de campaign ook nogal broken zijn :/

spoiler:
Bijvoorbeeld in de 2e laatste missie waar je die commando moet escorteren om Kane neer te sniperen, kun je wanneer je de support class MCV kiest, gewoon naar rechtsboven boven vliegen, zie plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://u4ealounge.com/modules/Scripteen/images/15cnc4skip.jpg

De commando zal dan volgen. Als je dan ook nog mbv een engineer zo'n nod crawler kunt overnemen, kun je met die crawler gewoon ondergronds gaan en uiteindelijk deze linksboven neerzetten om de node over te nemen en de missie te winnen.

Ik heb echt het gevoel dat ze die campaign maar bij elkaar hebben geraapt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Ja de campaign zit vol met bugs en het is meer een afterthought, als in "Hmm, het is februari, laten we ' s beginnen met het maken van een paar campaign missions". Als je dit spel wilt kopen, koop het dan alsjeblieft voor de multiplayer, want de 5vs5 Domination met Crawlers is wel vet. Dat is het positieve punt van CNC4 als de gameplay veranderingen geen probleem voor je zijn. Ik hoop trouwens dat er snel een ladder komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Nibble schreef op maandag 22 maart 2010 @ 00:38:
http://www.petroglyphgames.com/
Comp_Lex schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:17:
Ik hoop trouwens dat er snel een ladder komt.
Zou er uberhaupt een ladder komen?

[ Voor 22% gewijzigd door Olaf van der Spek op 22-03-2010 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Van APOC:
Also, if anyone is wondering about stats/leaderboards on our website, we will be putting those live on our site by next week. All of your stats are being stored, so no worries, just wanted to update on the website side of things so you know we have ladders, etc incoming soon.

And finally, we are working on releasing Worldbuilder.

Thanks,
APOC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Wie kan mij een indicatie geven met wat voor videokaart je C&C 4 knap kan spelen op gemiddelde instellingen b.v..

Op internet vind ik als system requirements alleen hele oude videokaarten. Ben wel benieuwd wat de mensen hier hebben. (is namelijk voor een HTPC dus hoeft niet overkill tezijn e.d. af en toe een potje spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Welke resolutie? 800 x 600 of 2560 x 1600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Laatst online: 03-07 09:35
Olaf van der Spek schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:04:
_/-\o_

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online

AOC

Olaf van der Spek schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:04:
Het is voor een HTPC die op een flatscreen aangesloten wordt. Ik heb geen idee of dit een full-hd is of hd-ready

1280x720
1920x1080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Dark0z schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:13:
[...]

Het is voor een HTPC die op een flatscreen aangesloten wordt. Ik heb geen idee of dit een full-hd is of hd-ready

1280x720
1920x1080
Dan is de eerste waarschijnlijk wel voldoende en heb je niet zo'n zware videokaart nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323791

Even los van alle spel ervaringen hier, op een ander forum wordt het spel nu tegen een bodemprijs aangeboden :D Het spel heeft dus meer tegenstanders dan voorstanders ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 323791 op 25-03-2010 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online

AOC

Olaf van der Spek schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 12:15:
[...]

Dan is de eerste waarschijnlijk wel voldoende en heb je niet zo'n zware videokaart nodig.
welke zou ongeveer voldoen dan? Want die videokaarten die aangegeven worden op internet zijn al vrij oud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-07 16:57
Dark0z schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 12:09:
[...]

welke zou ongeveer voldoen dan? Want die videokaarten die aangegeven worden op internet zijn al vrij oud
Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar ik heb de beta goed op een HD4550 kunnen spelen. Dan heb je wel veel dingen uit of op low / medium natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-07 11:09
Het bespreken van warez is nog altijd niet toegestaan, zie ook Het algemeen beleid #verbodencopyright

[ Voor 81% gewijzigd door psychoclown op 02-04-2010 01:31 ]

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Online is juist veel beter dan de solo missions in deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvD

JanvD

Portretfotograaf

toch gaat online ook snel vervelen! uiteindelijk komt het steeds op hetzelfde neer: counteren van de tegenstander!

www.janvandoornik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
De diepte van CNC4 bevindt zich op team level en niet zozeer op unit level. Ik ben eigenlijk niet constant bezig met hoe ik de enemy units kan counteren, maar meer hoe kan ik mijn teamleden het beste helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-07 13:44

delorean7

Let's take the Aston toni

jimmy87 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 00:05:

Edit:

Dat ligt dan aan jou setup, heb vanavond de GDI campaign uitgespeeld met 2 schermen aan in dual screen.

Wat een K campaign, ik weet dat je tegenwoordig blij moet zijn als je meer dan 12 uur gameplay wil... maar 2,5 uur voor de campaign... wtf!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QinX

QinX

Shai-Hulud

delorean7 schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 00:09:
[...]

Dat ligt dan aan jou setup, heb vanavond de GDI campaign uitgespeeld met 2 schermen aan in dual screen.

Wat een K campaign, ik weet dat je tegenwoordig blij moet zijn als je meer dan 12 uur gameplay wil... maar 2,5 uur voor de campaign... wtf!?
heb hetzelfde probleem hoor,

specs
Intel C2Q Q9650
HD5870
Windows 7 64-bit

2xsamsung 245B

Ik denk dat dat het belangrijkste is.

o ja en 10.1 drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMayan
  • Laatst online: 03-07 02:37
Om eerlijk te zijn was Universe at War ook niet echt denderend. Vooral die ultra-zoom waar je soms maar 1 unit in beeld hebt. "Ja dan lijken ze echt groot" zeggen ze dan... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Heb echt spijt dat ik dit spel gekocht heb, had dat geld liever aan Assassins Creed II uitgegeven :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Dat kun je alleen zeggen als je de oorzaak van het probleem kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Ik vind de multiplayer best wel gaaf. Het is vet als je met een paar goede spelers in een team zit.
BTW, de stats zijn nu online te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-07 13:44

delorean7

Let's take the Aston toni

Olaf van der Spek schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 15:48:
[...]

Dat kun je alleen zeggen als je de oorzaak van het probleem kent.
Wat ik bedoelde is dat het spel het blijkbaar wel toelaat, niet dat er verkeerde instellingen gebruikt zijn. Met mijn hardware werkt het in ieder geval naar behoren.

Hoe betrouwbaar is dat g2play trouwens? Ik vind het wel wat 22 euro betalen voor vrijwel nieuwe game, daar kan alleen de stommiteit van wehkamp tegenop met settlers! ;)

Moet zeggen dat ik het toch een leuke game vind nu ik online speel, vermaak me prima vooralsnog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Comp_Lex schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 20:20:
Ik vind de multiplayer best wel gaaf. Het is vet als je met een paar goede spelers in een team zit.
BTW, de stats zijn nu online te zien :)
Waar dan?
Niet op http://www.commandandconquer.com/leaderboards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Voor je stats ga je naar My Account en dan moet je op een persona klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik vond de oude versies toch leuker, kan er niet aan wennen sorry. Het is wel fijn dat je lekker aan de lopende band units kan bouwen maar je bereikt je maximale unit aantal ook vrij snel. Ik speel momenteel de campagne en dan is het maximale 50. Aangezien een Orca al 6 punten kost zit je daar al snel aan. Zal misschien nog wel iets omhoog gaan, maar blijft irritant want met acht/negen units kun je lastig de ander vermoorden.

Misschien is het kwestie van wennen, maar laat mij maar mooi basis bouwen en grote attackvloot.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvD

JanvD

Portretfotograaf

^^ eensch

www.janvandoornik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Tis niet eens een kwestie van alleen wennen omdat het nieuw is, het spel zelf is gewoon heel erg zwak(lichtjes uitgedrukt).

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Ik ga binnenkort beginnen met het maken van een singleplayer map, zodra ik weet wat de mogelijkheden zijn van de worldbuilder. Ik ga kijken of ik de vorige CNC's een beetje kan emuleren met de huidige gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44492

delorean7 schreef op zondag 04 april 2010 @ 10:01:
[...]

Wat ik bedoelde is dat het spel het blijkbaar wel toelaat, niet dat er verkeerde instellingen gebruikt zijn. Met mijn hardware werkt het in ieder geval naar behoren.

Hoe betrouwbaar is dat g2play trouwens? Ik vind het wel wat 22 euro betalen voor vrijwel nieuwe game, daar kan alleen de stommiteit van wehkamp tegenop met settlers! ;)

Moet zeggen dat ik het toch een leuke game vind nu ik online speel, vermaak me prima vooralsnog!
G2play is betrouwbaar, heb er al verschillende cdkeys van gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSplitter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-07 12:36
Zoals ik zei @review-pagina:
Zo slecht was hij nou ook niet... Dat ze een keer wat nieuws doen is juist leuk. Door de crawlers komt er meer tactiek in het spel. een verschil met tiberium wars: lukt het niet met 5 tanken? dan stuur je er 10. Wel jammer is dat het base-building eruit is gehaald. Ik bouwde namelijk fanatiek een basis en maakte mijn leger en viel een keer aan. Het idee van de levels (exp.) is ook wel gaaf. wel jammer dat je als beginner maar een standaard groepje hebt. wat niet zoveel schade aanbrengt. Het idee van de comand-points vind ik niks. Ik hield juist van de grote veldslagen, die zijn er nu uit. Gelukkig is er een World-builder (waar ik zelf niks van snap) waardoor andere maps maken met 5.000 Command-Points. De nieuwen game-mode is wel grappig. maar ik mis de "Dood iedereen van het vijandelijke team en je wint". Ook kan ik maar niet wennen aan de 3 soorten crawlers. zoals ik eerder ze vind ik ze wel gaaf. Maar ik weet niet welke ik moet kiezen en wissel telkens weer. In die campaign is dat een groot probleen: meestal mag je maar 3x wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Base building is minder, maar er niet helemaal uit. De Defense Crawler kan negen soorten gebouwen bouwen, maar ze zijn wel defensief van aard. Grote veldslagen zijn er ook nog steeds, maar je moet dan wel goed kunnen samenwerken met je team. Ik weet dat ik nu de enige tweaker ben die het spel een beetje speelt (aangezien dit topic helemaal dood is), maar als je dit spel ook aanschaft, dan moet je gewoon goede spelers aan je buddy list toevoegen en die later uitnodigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSplitter
Idd, De Defense-crawler heeft een soort van. Maar die heeft weer te weinig (goede) units om wat schade aan te richten. Grote veldslagen kan je niet meer in je eentje doen. wat bij Tiberium Wars wel het geval was. Ik weet dat jij niet de enigste bent, want ik speel het ook(Voeg me maar toe ik heet gm1999) ;). ik heb momenteel level 20 met GDI gehaald (mááásterdon!) En level 5(?) met Nod. Over die masterdon: Het is helemaal geweldig als je een map heeft (wat nu kan met de worldbuilder) waarbij je 5.000 command-points hebt en dan met een stuk of 10 masterdons gaat aanvallen. Wel mis ik de LAN-functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Met standaard instellingen kan je ook 10 Mastodons bouwen (met CP over) als je een 2v2 match speelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSplitter
Ik vind grotere slagvelden toch leuker dan die kleine. daarom speel ik vooral 5vs5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 340973

Een groot nadeel is dat je leger altijd in drieen is gedeeld, vind ik toch wel vervelend, eigenlijk moet je wel online spelen wil je een beetje kunnen samenwerken.
De unitcap is verder echt een heel groot nadeel, als je met 5v5 speelt en je rijdt met de 5 crawlers en met max units kan je misschien wel een leuke veldslag spelen in de standaard maps.
5000 command-points map zou dan een echte uitkomst zijn
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus hoe populair is deze game uiteindelijk?

Hoeveel mensen zijn er tegelijkertijd online. Organiseert ea toernooien met leuke prijzen. Zitten er in de ladder goede spelers. Zijn er al veel patches gekomen? Hoe bugvrij is het spel.
En objectief gezien hoe is het met de balans (dus niet ik krijg die healers niet kapot omdat ik geen skillz heb 111)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Ik wil de mijne eigenlijk gewoon verkopen, maar heb um digitaal, zal wel lastig zijn dus. Kortom, ik ben nooit online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSplitter
Voor als je de eerder C&C reeks heb gespeeld is dit anders, maar niet slecht. Zitten ze te mopperen: "het is altijd hetzelfde," gooit EA er wat anders doorheen dan is het weer niet goed.

@outcast within: er zijn al wat patches gekomen (dat merk je alleen niet), het spel is redelijk bugvrij. Het balans is over het algemeen goed maar als je 5000 command-points hebt dan zie je wie noob en wie geen noob is. Dan komt de geen-noob met zijn masterdons, terwijl de noob met zijn simpele standaard-units komt :P. Over het algemeen is het een redelijk spel(niet zo goed als de voorgaande, maar wel goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-07 08:29

Auredium

Informaticus Chaoticus

Mwa, ik speelde de beta en het kan een leuk spel zijn amar ik merkte destijds maar al te snel dat het vooral emt de standaard units een mirrorbattle werd waarbij met gewoon de counterunits massrushde. Dat was lame.

Ik denk dat het spel eigenlijk al getorpodeerd was vorodat het uit kwam door een paar dingen:

- Andere speelstijl; Deze werd snel te grave gedragen door spelers van de 'oude' stijl.
Persoonlijk gesproken lag ik er niet wakker om, de stijl beviel me wel en ik snapte dat de 'oude' stijllangzaamaan zijn leeftijd toonde. Ik als C&C verteraan vond het wel goed te spelen als stijl, maar er waren wel wat problemen. (heb ze allemaal plus expensions vanaf dag 1)

- Game Balans; Vrijwel alles valt te couteren door de counterunits te rushen. het is een simpele calculatiesom geworden. Je neemt de zijde (GDI of NOD) en pakt de gewoon het juiste aantal counterunits, dit is of quadratisch of de wortel van de andere macht afhankelijk van je zijde. (bijvoorbeeld, de AA support unit van GBI is goedkoop in commandpoint maar heeft weinig healt dus voor iedere AA support unit van Nod moet je twee AA support units van GDI rekenen etc. etc) Dat zorgt voor voorspelbare gameplay in 90% van de potjes wat ook merkbaar was.

- Graphics, de 3D graphics waren goed,d e enigne was gewoon een opgepoetste C&C 3 engine en daar kan ik mee leven (heel simpel) maar de bird-eye view was te dicht op het veld, die had wel tien meter ofzo hoger gekunt. Helaas was de max uitzoom niet ver genoeg standaard. Beetje jammer maar een minor issue.

Toch was C&C niet helemaal een mislukking in speelstijl, ik denk dat het concept wel wat heeft want het voegt dynamica toe en intensiteit aan de gevechten. Ik denk dat met de juiste gamebalans (een die uitdagender is dan de simpele formule die EA er bij C&C 4 op los heeft gelaten) er een aardig iets van kan maken.

Verwacht C&C 4 over een half jaar ind e budgetbak voor 10 tot 15 euro max.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSplitter
ik wacht ook hiero :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Het bij de launch (en een maand erna) niet beschikbaar zijn van ladders is een blunder IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Er zijn aardig wat indicaties dat EA niet/weinig support zal geven aan C&C4. O.a. dat ze het merendeel van het dev team hebben ontslagen :)

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Count schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 18:14:
Er zijn aardig wat indicaties dat EA niet/weinig support zal geven aan C&C4. O.a. dat ze het merendeel van het dev team hebben ontslagen :)
Maar volgens mij gaan ze toch gewoon door met rts'en maken niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Nee. CnC4 was het laatste wat ze uitbrachten. Ze willen verder niet meer investeren in CnC. Wat er nu nog zit bij EALA is een klein supportteampje in 1 ruimte met APOC de CM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSplitter
lol xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Comp_Lex schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 19:39:
Nee. CnC4 was het laatste wat ze uitbrachten. Ze willen verder niet meer investeren in CnC. Wat er nu nog zit bij EALA is een klein supportteampje in 1 ruimte met APOC de CM.
Ouch. Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Hmm, jouw conclusie haal ik toch echt niet uit die post van Apoc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Er staat naar mijn inzicht inderdaad heel wat anders:
we'll get this train back on the rails.

Zegt mij imho al genoeg, ze hebben er van geleerd en proberen het opnieuw.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSplitter
yay(ookal was deze ook niet slecht, maar het is gewoon niet meer c&c, maar een of andere RTS) :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

An sich is het een goed concept, alleen niet in de lijn van C&C en op diverse plekken gewoon niet goed uitgewerkt. Met BattleForge hadden ze al een redelijke basis liggen van dit concept, waar het best goed werkte (alleen kon je niet meekomen zonder echt geld, dus nooit echt populair geworden).

Persoonlijk zie ik liever een HD remake van 1 van de oude series (C&C RA, TS) waar de gameplay al vrij solid was, maar ze hebben nu immers weer op te boxen tegen SC2, wat mogelijk een reden is geweest om dit concept op C&C toe te passen (ander publiek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extremezz
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
Ik mis de oude c&c wel,de Command & Conquer 4 - Tiberian Twilight heb ik vlug opgeborgen .Iets goed moet je niet veranderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Ik zie hier geen melding, maar C&C (verschillende delen) zijn in de aanbieding op Steam.
* C & C 4 kost bijvoorbeeld 12,49 Euro
* Red Alert 3 met uitbreiding 7,50 Euro
* C & C: Tiberium Sun 4,99 Euro
* C & C 3: Kane's Wrath 4,99 Euro

Wat mij betreft is TS hier een must have.
KW en RA 3 ingelijks, maar net wat minder.
De uitbreiding schijnt wel erg slecht te zijn?
C &C 4 is echt een slecht spel.

PS. Gezien ik liever spellen compleet heb, ga ik denk ik wel Upspring (expansion RA 3) aanschaffen.

[ Voor 11% gewijzigd door Luxicon op 26-02-2011 21:01 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extremezz
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
Luxicon schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 21:00:
Ik zie hier geen melding, maar C&C (verschillende delen) zijn in de aanbieding op Steam.
* C & C 4 kost bijvoorbeeld 12,49 Euro
* Red Alert 3 met uitbreiding 7,50 Euro
* C & C: Tiberium Sun 4,99 Euro
* C & C 3: Kane's Wrath 4,99 Euro

Wat mij betreft is TS hier een must have.
KW en RA 3 ingelijks, maar net wat minder.
De uitbreiding schijnt wel erg slecht te zijn?
C &C 4 is echt een slecht spel.

PS. Gezien ik liever spellen compleet heb, ga ik denk ik wel Upspring (expansion RA 3) aanschaffen.
Slecht en ééntonig ja :) ,zal er nog een nieuwe c&c of red alert uitkomen ?
Ik speel nu starcraft 2 dan heb ik nog iets te spelen en cc4 is oeresaai,na3 keer spelen zag ik al dat spel is verkl**t :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Denk wel dat er nog nieuwe delen komen, maar dan mag EA het beter afleveren.
Toch jammer zo.. speel ook Starcraft 2 trouwens, en heb nog een boel spellen op Steam om uit te spelen. :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Tiberium Wars...
TS is gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Oeps, TS zit allang in me geheugen, vandaar. (A)

...

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste