omdat? met een beetje teamwork en verdeling van units komt er nog prima strategie aan te pas
Het sim-city element weghalen maakt het nog steeds net zo veel strategie hoor. alleen is je doel in dit geval anders dan kill enemy base.
Niet verwachten dat je MCV een tier2/3 leger gaat mollen nee maar heb vandaag toch een offence MCV gehad die 5 scorpion tanks molde toen m'n MCV half beschadigd was ben ik maar wat engineers gaan terug roepen. Maar hij deed het goed in z'n eentje unattended bij een node. Ofc is meenemen niet altijd voordelig gezien de lege nodes dan overal
Vanmiddag een potje met 48 punten verschil gewonnen nog nooit zo hard moeten werken om een verschil van 1300 punten zo op te halen. NOD stond al op 2k toen we terug begonnen te komen dus iedereen moest opletten dat ze niet zomaar alles dood lieten gaan en nodes wisselde maar heel kort elke keer. Beslissende slag mogen leveren door met kodiaks van achter te komen en de defence turrets te slopen rond de spawn terwijl ik node 3 in handen hield onder m'n kodiaks
Voor ranks zit ik meer met het probleem dat wanneer er stats aan te pas komen noobs gekicked gaan worden. zie het nu al wel gebeuren dat ik als general gekicked wordt als de host z'n team alleen lower ranks heeft en dat low ranks er uit geknalt worden in de host z'n team.
Je onderschat de crawlers hier best wel hard. Ik neem deze beestjes bijna altijd mee als ik op tier 3 zit omdat ze gewoon een keiharde slag mee leveren. def sowieso voor de gebouwen, support & offence omdat tier 3 units sloom zijn. Maar als je bijv de NOD offence pakt heb je bij tier 3 een best sterke doubele-laser + een firebomb artil op je MCV hangen. als iemand nog eens last heeft van engineers en geen harde anti inf bij de hand. pak je MCV en burn them downWmm schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 16:45:
Je Crawler kan een beetje schieten als hij geupgrade is naar tier 2 of 3 geloof ik. Maar dat stelt niets voor. Het grote voordeel van de mobiliteit is dat je hem overal op de map heen kunt brengen waardoor je op die plaats sneller over nieuwe units kunt beschikken. Hij blijft ook units bouwen als hij niet uitgeklapt / aan het lopen is.
Niet verwachten dat je MCV een tier2/3 leger gaat mollen nee maar heb vandaag toch een offence MCV gehad die 5 scorpion tanks molde toen m'n MCV half beschadigd was ben ik maar wat engineers gaan terug roepen. Maar hij deed het goed in z'n eentje unattended bij een node. Ofc is meenemen niet altijd voordelig gezien de lege nodes dan overal
Yup komen wel andere maar ik weet niet welke. Maar ik baseer het op dat er nu gametype "domination" staat. Misschien is er ook nog een "time" mode waar je dus X min speelt en dan het team met de meeste punten wint en de gewone MCV vs MCV waar iedereen max 3 MCVs krijgt ipv 20. Zo iets verwacht ik in ieder geval.Gurneyhck schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 01:25:
Ben wel benieuwd of er nog andere multiplayer modes inkomen en zoja welke en hoeveel...
Denk anders dat het relatief snel gaat vervelen.
Vanmiddag een potje met 48 punten verschil gewonnen nog nooit zo hard moeten werken om een verschil van 1300 punten zo op te halen. NOD stond al op 2k toen we terug begonnen te komen dus iedereen moest opletten dat ze niet zomaar alles dood lieten gaan en nodes wisselde maar heel kort elke keer. Beslissende slag mogen leveren door met kodiaks van achter te komen en de defence turrets te slopen rond de spawn terwijl ik node 3 in handen hield onder m'n kodiaks
Voor ranks zit ik meer met het probleem dat wanneer er stats aan te pas komen noobs gekicked gaan worden. zie het nu al wel gebeuren dat ik als general gekicked wordt als de host z'n team alleen lower ranks heeft en dat low ranks er uit geknalt worden in de host z'n team.
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials