Hoi allemaal, ik heb een vraagje over mijn 9700.
Ik heb een 9700, deze heb ik van mijn oom overgenomen, hij heeft er OS6 erop gedaan.
Versie is (v6.0.0.448 (bundel 1879 platform 6.6.0.124).
Er is een probleem waar ik maar niet uit kan komen. Ik wil internetten via wifi, maar dit lukt maar niet.
Als ik gegevensservices aan zet, dan vreet hij data van het van het mobiele netwerk. Internet werkt perfect, geen enkel probleem, maar dat is een erg dure grap. Ik heb wel een dataplan maar ik wacht nog totdat die geactiveerd word (T-mobile Blackberry prepaid). En als ik in het buitenland ben wil ik graag kunnen internetten via Wifi, wat met mijn oude MDA compact 3 een eitje was...
Draadloos internet word perfect herkend, hij laat ook de naam van mijn netwerk zien en er is vol bereik. Als ik de Blackberry browser open zegt ie "gegevensservices zijn uitgeschakeld, ga naar Mobiel netwerk om ze in te schakelen". Als ik dat doe, vreet ie dus data

(hoe weet ik dat ie data vreet? Mijn beltegoed gaat omlaag, en als je browsed zie je die 3g logo knipperen, wat betekent dat ie data vreet...)
Ik heb de hele dag heel google afgestruind, ik heb iets gevonden waarbij je de WIFI serviceboeken verwijderd maar ook dat werkte niet. Link:
http://www.blackberryforu...fix-wifi-bold-9650-a.html (dit is puur ter informatie, als het als spam gezien word mag het verwijderd worden). Ik heb echt serieus alle forums afgestruind, officiele Blackberry forums, Crackberry etc. etc. nergens lijkt een oplossing te zijn, het lijkt me toch sterk dat niemand dit werkend heeft gekregen? Of dat er een oplossing hiervoor is?)
Heeft iemand ervaringen met dit probleem, want als er wifi op dat ding zit, en je kan het niet eens gebruiken wat heb je dan in hemelsnaam aan die hele wifi gebeuren?
Als iemand een oplossing weet, graag. Want dit is toch wel vrij vervelend als je een telefoontoestel koopt om overal mee te kunnen internetten
[
Voor 10% gewijzigd door
Roflmao op 04-04-2011 14:37
]