Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je downloadt bij Dragon Age Nexus de bag of holding-mod en de expandend inventory mod. Ik heb ook een hekel aan de inventory management game, maar daar heb ik nu geen last meer van :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logic
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 22:50

Logic

SmartOS:Love at First Boot

inmiddels bij een handelaar een extra tas kunnen kopen :)
een mod word overigens wat lastig, ik heb de 360 versie

If it bleeds, it can be killed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:00:
Of je downloadt bij Dragon Age Nexus de bag of holding-mod en de expandend inventory mod. Ik heb ook een hekel aan de inventory management game, maar daar heb ik nu geen last meer van :).
En download dan gelijk een mod waarbij je level 99 bent :+

Je roleplayt, of je roleplayt niet ;) :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:44:
[...]
En download dan gelijk een mod waarbij je level 99 bent :+

Je roleplayt, of je roleplayt niet ;) :P
D'r zit natuurlijk een subtiel verschil tussen een levelmod of een grotere inventory-mod. Met de eerste verpest je het spel wel, met de tweede niet O-) .

Ik vind het vooral erg frustrerend als je op een lange quest bent en op een gegeven moment niet meer al je goodies kunt meenemen. Dus installeer ik een mod. 't is single-player, wat maakt het uit? Ik vind het inventory-managemetgepriegel nu eenmaal niet bijdragen aan het speelplezier.

Ook bij BG 2 was het eerste wat ik ieder nieuw potje deed het erin cheaten van een bag of holding. Kleine moeite, groot verschil in ergernis. Maar goed, ieder het zijn, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Er zijn gewoon ingame manieren om je inventory naar 125 te krijgen, door bags te kopen. Een mod gebruiken om die inventory direct naar 125 te zetten is dus niets meer dan een money-cheat. Overigens kun je echt overal bags kopen, had al vrij rap mn inventory op 125 zitten. Maar mn party-chest is ook al vol inmiddels, dus het wordt wat lastiger :P (of ik moet wat gaan verkopen..)

Ik heb weer hetzelfde gezeik trouwens met de RtO DLC. Die wil niet installeren. Hij download wel tot 100%, en dan springt ie naar 97 en weer naar 100 en dat een paar keer achter elkaar en dan is het download failed...

[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 31-01-2010 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

... Er is een party chest? ...

:|

Nu voel ik me dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Edmin schreef op maandag 01 februari 2010 @ 00:26:

Nu voel ik me dom.
Jazeker maar alleen als je de wardens keep dlc hebt.

spoiler: Locatie van de chest
De chest is alleen beschikbaar na het halen van Levi Dryden's quest van Soldier's Peak. Hij staat dan ook naast Levi Dryden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Edmin schreef op maandag 01 februari 2010 @ 00:26:

Nu voel ik me dom.
Ja Warden's Keep DLC, als je die hebt uitgespeeld heb je een kist.

Ik heb inmiddels maar de DAZIP los gedownload en geinstalleerd en ben vertrokken naar Ostagar! Alleen staat de failed download nog steeds in mn spel, weet iemand hoe je dat wegkrijgt? Zal toch wel ergens in een bestandje verborgen zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Gelukkig! :)

Helaas kan ik op het moment mijn CC niet vinden, anders had ik die beide DLC's vanavond gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 12:46
UlyssesNL schreef op maandag 01 februari 2010 @ 00:35:
[...]

Jazeker maar alleen als je de wardens keep dlc hebt.

spoiler: Locatie van de chest
De chest is alleen beschikbaar na het halen van Levi Dryden's quest van Soldier's Peak. Hij staat dan ook naast Levi Dryden.
Er is ook een mod die een chest plaatst in je tentenkamp.

Was voor mij wel leuk aangezien ik graag nogal verzamel. Maar na verloop van tijd zat die chest natuurlijk ook overvol. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
anandus schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 23:36:
[...]
En wat zegt G2Play erover dan? Misschien hebben ze per ongeluk je key 'opnieuw uitgedeeld?
Hoe dan ook kan ik EA's standpunt wel begrijpen.
Dit snap ik niet?

G2Play is een officiele retailer voor EA, de game is gedownload via de EA downloader, de key is nog steeds gekoppeld aan mijn Bioware account, wat valt er dan te gebrijpen aan hun "val maar dood" standpunt.

Maar goed nog steeds niet opgelost heb Zaterdag nog een reminder verstuurd als ik vanavond nog niets hoor vorder ik mijn geld terug.

[ Voor 12% gewijzigd door Ashrah op 01-02-2010 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Maranno schreef op maandag 01 februari 2010 @ 09:50:
[...]

Dit snap ik niet?

G2Play is een officiele retailer voor EA,
Waar kan ik dat teruglezen? G2play staat er namelijk om bekend dat er heel wat problemen zijn met dubbele keys. Niet alleen voor deze game, maar ook voor anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

Bosmonster schreef op maandag 01 februari 2010 @ 00:38:
[...]

Ja Warden's Keep DLC, als je die hebt uitgespeeld heb je een kist.

Ik heb inmiddels maar de DAZIP los gedownload en geinstalleerd en ben vertrokken naar Ostagar! Alleen staat de failed download nog steeds in mn spel, weet iemand hoe je dat wegkrijgt? Zal toch wel ergens in een bestandje verborgen zitten?
Dan nog is het jammer dat ie helemaal in Soldier's Peak staat. Als ik een henchmen erbij krijg heb ik geen zin om helemaal daar naartoe te lopen om zijn gear te pakken :(

Die mod met een partychest in camp zou al een verbetering zijn. Die gebruik ik wel bij mijn 2e playthrough.

Staat de DLC niet in de Dragon Age directory? Daar staan de meeste spullen bij mij.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
DLC's komen in je My Documents. Maar geen idee waar die de progress/temporary shizzle laat. Wil die failed download uit mn lijstje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:26:

Weet iemand trouwens of je later alsnog een relatie kunt beginnen met Leliana? Ik had een relatie met Morrigan en heb daarna per ongeluk iets gedaan met *kuch*Zevran*kuch*. Nu werd Morrigan al boos, maar Leliana krijg ik het bed niet in.
Beetje laat, maar ik kan bevestigen dat dit kan. Had een relatie met Morrigan, maar dat heb ik uitgemaakt, was zat van dr.
Gelijk doorgegaan naar Leliana (niet eens kamp verlaten ofzo), en er openden 3 nieuwe gesprekslijnen.
spoiler:
Als het goed is krijg je een nieuwe gesprekslijn over hoe ze voelt na dat gedoe met Marjeleine. In dat gesprek steekt het erg nauw in de dingen die je zegt. Ik verveelde me, dus heb dat gesprek 3 keer gedaan. 2 keer bleven we vrienden, maar de 3e keer lukte het wel. Je moet zeggen dat ze Marjeleine mist, en daarna dat je hoopt dat jij ook ooit zo speciaal voor haar kan zijn.
Na dat gesprek, kun je gelijk met haar opnieuw praten, waarin ze zelf een gesprek begint. Als je dat volgt (zonder al te rare dingen te zeggen :P), kun je een relatie met haar beginnen.
Mn relatie met waar was al +80 voor ik hier aan begon overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Relatie met haar is al tijden +100, maar als ik het uitmaak met Morrigan krijg ik geen nieuwe gespreksstof.. De quest en die gesprekken had ik al met haar gevoerd, maar toen had ik nog met Morrigan...

Nou ja Morrigan is ook wel leuk, maar schijnt niet zo goed af te lopen :+

Morgenavond speel ik hem waarschijnlijk uit, dan maar wat liefdesverdriet :P Wordt mn character hard van alvast voor de expansion :P

[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 01-02-2010 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Heb precies hetzelfde. Leliana heeft de hele game al nauwelijks gespreksonderwerpen en al helemaal geen romance opties.

Overigens kan ik Shale niet meer aanspreken. Als ik op hem klik dan neemt hij dezelfde houding aan als toen hij nog als standbeeld in dat dorpje stond. De enige dialoofopties die ik heb zijn 'Dulef Gar' (oid) en 'Leave'. Daarbij spring het scherm vol met glitches. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-08 16:08
Edmin schreef op maandag 01 februari 2010 @ 23:57:
Heb precies hetzelfde. Leliana heeft de hele game al nauwelijks gespreksonderwerpen en al helemaal geen romance opties.

Overigens kan ik Shale niet meer aanspreken. Als ik op hem klik dan neemt hij dezelfde houding aan als toen hij nog als standbeeld in dat dorpje stond. De enige dialoofopties die ik heb zijn 'Dulef Gar' (oid) en 'Leave'. Daarbij spring het scherm vol met glitches. Jammer.
Je hebt Shale toch niet meegenomen naar the Anvil of the Void en die golemguard gekilld? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dat is in Orzammar? Nee, daar begin ik vanavond pas aan. Ik kan Shale nog wel toevoegen aan mijn party en met hem questen, maar als ik hem (in het kamp of te velde) aanspreek, dan springt hij in standje standbeeld., incl grafische glitches. Dit is echt een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edmin schreef op maandag 01 februari 2010 @ 23:57:

Ik houd met mijn vrouwelijke elf mage op dit moment er drie aan het lijntje: Zevran, Leliana en Alistair. Het enige wat ik nu niet meer moet doen is met ze spreken want dan gaat de opgebouwde approval flink omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:23
Edmin schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 10:41:
Dat is in Orzammar? Nee, daar begin ik vanavond pas aan. Ik kan Shale nog wel toevoegen aan mijn party en met hem questen, maar als ik hem (in het kamp of te velde) aanspreek, dan springt hij in standje standbeeld., incl grafische glitches. Dit is echt een bug.
Dit heb ik ook gehad, was met de laatste patch (1.02) wel weg voor mijn nieuwe run, maar ik weet niet of die oude run er ook door gefixed is. Bij mij viel ik door de grond als ik met Shale wilde praten (redelijk irritant)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Wat voor mods gebruiken jullie allemaal?

Ik heb DAO eventjes niet geïnstalleerd staan, maar zag dat er wat prachtige dingetjes tussenzitten.
Betere textures, meer 'leven' (mensen staan niet zo statisch stil), meer en mooiere kapsels en ogen, UI-verbeteringen, extra quests (Alley of Murders ziet er interessant uit), etc.

Ook ga ik bij mijn volgende potje andere gezichten nemen die beter passen bij de Sacred Ashes-trailer.
Alleen weet ik niet welke ik zal nemen.
Deze?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1lGaWEzgAL4DUh6GQmhcvjlb/thumb.jpg

Of deze?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qqbVvSpqdrrVEvELvEOpJUQ5/thumb.jpg

(Ik denk de laatste, omdat daar ook een bijgewerkte Sten bijzit, al is dat baardje wennen :P )

[ Voor 45% gewijzigd door anandus op 02-02-2010 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Coca-Cola schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:20:
[...]

Dit heb ik ook gehad, was met de laatste patch (1.02) wel weg voor mijn nieuwe run, maar ik weet niet of die oude run er ook door gefixed is. Bij mij viel ik door de grond als ik met Shale wilde praten (redelijk irritant)...
Gek genoeg is het niet altijd zo geweest. Toen ik Shale net had unlocked kon ik nog gewoon met hem praten. Pas na een dag of drie kreeg ik die bug. Geen idee of daar een patch tussen zat, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Edmin schreef op maandag 01 februari 2010 @ 00:39:
Gelukkig! :)

Helaas kan ik op het moment mijn CC niet vinden, anders had ik die beide DLC's vanavond gekocht.
Je kan ook op de projecten site van Bioware een camp chest downloaden, die is nog veel relaxeder... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Maranno schreef op maandag 01 februari 2010 @ 09:50:
G2Play is een officiele retailer voor EA, de game is gedownload via de EA downloader, de key is nog steeds gekoppeld aan mijn Bioware account, wat valt er dan te gebrijpen aan hun "val maar dood" standpunt.
G2Play is net zo'n "officiele" etailer voor EA als voor Valve. Niet dus. Alleen EA is de officiele etailer voor EA via de EA store. Als je geen gezeik wilt hebben moet je dus geen keys kopen bij partijen die massas keys verkrijgen uit nogal dubieuze bronnen zoals G2Play, maar direct in de EA store, Steam, GamersGate of GamesPlanet.

[ Voor 4% gewijzigd door mindcrash op 02-02-2010 17:29 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:46:
Wat voor mods gebruiken jullie allemaal?

Ik heb DAO eventjes niet geïnstalleerd staan, maar zag dat er wat prachtige dingetjes tussenzitten.
Betere textures, meer 'leven' (mensen staan niet zo statisch stil), meer en mooiere kapsels en ogen, UI-verbeteringen, extra quests (Alley of Murders ziet er interessant uit), etc.

Ook ga ik bij mijn volgende potje andere gezichten nemen die beter passen bij de Sacred Ashes-trailer.
Alleen weet ik niet welke ik zal nemen.
Deze?
[afbeelding]

Of deze?
[afbeelding]

(Ik denk de laatste, omdat daar ook een bijgewerkte Sten bijzit, al is dat baardje wennen :P )
Ik heb de 2e, vind Leliana daarin mooier.

Die van dynamic life probeer ik mn volgende playthrough, ben bang dat het niet goed werkt als ik er halverwege mee begin. Wel vet gedaan tho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Edmin schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:51:
[...]

Gek genoeg is het niet altijd zo geweest. Toen ik Shale net had unlocked kon ik nog gewoon met hem praten. Pas na een dag of drie kreeg ik die bug. Geen idee of daar een patch tussen zat, helaas.
Ik had laatst ook een bug waarbij mijn DLC niet geladen werd. Toen liep Sten in één keer naakt en had mijn main ineens geen wapen meer. Save was daarna ook corrupt dus ik moest weer terug naar een tijdje daarvoor.

Wat betreft de inventory. Ik verkoop alle onzin die ik toch niet gebruik. Wapens en armors die geen bonussen geven gaan meteen de verkoop in. Trap components werk ik niet mee dus die gaan ook meteen de verkoop in. Zo gaat er wel meer snel weg waardoor ik alleen magisch/speciaal spul over hou.

Maar dan nog zou een party chest in camp handiger zijn dan bij Soldier's Peak. Misschien dat ze dit aanpakken in Awakening?

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
@type_o: drie reacties boven je. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Gisteren idd ook ineens mijn main char naakt rond zien lopen. Bleek dat de Blood Dragon Armor DLC niet geladen werd en dat had mijn char aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
mindcrash schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:28:
[...]

G2Play is net zo'n "officiele" etailer voor EA als voor Valve. Niet dus. Alleen EA is de officiele etailer voor EA via de EA store. Als je geen gezeik wilt hebben moet je dus geen keys kopen bij partijen die massas keys verkrijgen uit nogal dubieuze bronnen zoals G2Play, maar direct in de EA store, Steam, GamersGate of GamesPlanet.
Sorry hoor maar G2Play is net zo officieel als Steam, Gamersgate etc, alleen de "EA Store" die ze overigens ook niet zelf runnen zou je dan als officieel kunnen bestempelen, eerst je feiten checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:19:
[...]

Ik heb de 2e, vind Leliana daarin mooier.
Thanks.
Ik was het zelf ook al van plan. Ben benieuwd. Ook wel fijn dat Morrigan geen Aziaat meer is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 13:56:
[...]
Thanks.
Ik was het zelf ook al van plan. Ben benieuwd. Ook wel fijn dat Morrigan geen Aziaat meer is :P
Vind ik juist leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Gebruikt een van jullie ook die wardog als partylid?

Op dit moment is mijn party:
- The warden: human female mage (Vooral primal magic)
- Alistar (Als tank met sword and board)
- Leliana (Als ranged fighter en voor lockpicking (vooral voor dat laatste :D))
- Wynne of Morrigan (Extra mage)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
_Peter2_ schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 08:17:
Gebruikt een van jullie ook die wardog als partylid?
Ik zag ook een mod dat de hond permanent bij je party zit, als vijfde lid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Dan wordt het spel wel heel makkelijk :O

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Tsurany schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 08:46:
Dan wordt het spel wel heel makkelijk :O
Klopt, ik heb hem dan ook niet geïnstalleerd. Is toch cheaten.
Maar wilde het toch even melden in dit topic, misschien heeft iemand er iets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ik heb Leliana al als Ranger, dus heb al een 5de teamlid. Die poisonous spider is best een leuke companion :)

Alleen jammer dat pets nogal bugged zijn. Ze verdwijnen bij elke area-transition en je kunt (officieel) geen tactics instellen.

[ Voor 37% gewijzigd door Bosmonster op 04-02-2010 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Haijo schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:58:
@type_o: drie reacties boven je. ;)
klopt, die had ik al gezien maar ik hoop dat ze het een standaard onderdeel gaan maken in een volgend deel. De PC gebruikers kunnen deze mod wel gebruiken namelijk maar de console gebruikers niet. Nu heb ik gelukkig wel een PC waar ik dit spel op speel :)

Ik ga nog wel eens verder shoppen naar mods voor mijn 2e playthrough.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Bosmonster schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 09:48:
Alleen jammer dat pets nogal bugged zijn. Ze verdwijnen bij elke area-transition
Daar heb je ook een mod voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:57
Wat kun je eigenlijk doen als je de archdemon met geen mogelijkheid krijgt verslagen? Ik vind het erg jammer dat je 30 uur in een game steekt (normaliter speel ik geen RPG's) om vervolgens niet verder te komen bij het einde!

Eerlijk is eerlijk, ik heb me party members automatisch laten levellen dus daar heb ik geen aandacht aan besteed.

Ik ben zelf als rogue gestart maar daar had ik al snel spijt van omdat hij vrijwel geen enkel voordeel heeft t.o.v. bijvoorbeeld een warrior.

Ik speel de PS3 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Zit je al met 30 uur bij het einde? :o
Mijn eerste, snelle, potje was 75 uur.

Ik geloof dat je on-the-fly de moeilijkheoidssetting kan veranderen, misschien is dat een optie?

[ Voor 68% gewijzigd door anandus op 04-02-2010 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Staat helaas al op het laagste niveau (Casual).

Edit: En ja, met 30 uur al aan het einde. Ik heb hem er een beetje doorheen gejaagd gezien de PS3 versie enorm veel technische mankementen heeft maar de game te leuk is om te laten liggen.

[ Voor 67% gewijzigd door AvanCade op 04-02-2010 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 12-09 13:22
ik heb als 2e char een rogue en die speelt echt veel lekkerder als een warrior eigenlijk! mocht ik het willen kan ik nog steeds imba armor aan doen, maar dat doe ik eigenlijk niet... heb zoveel dex/cunning dat ik over het algmeen van alles dodge :)

Ook Alistair houd het deze keer veel beter vol aangezien ik hem echt alle warrior armor nu kan geven.

spoiler:
Het enige waar ik nu van baal is dat ik niet echt het einde kan krijgen wat ik wil. Ik heb uiteindelijk Alistair weten te overtuigen koning te worden samen met mij en heb ook een romance met hem (na wat hardening van Alistair is hij ook beter uit te houden :))

Maar als ik Loghain mee neem zodat ik uiteindelijk ook blijf leven wil hij niet meer met mij trouwen maar moet hij met Anora trouwen ;(. Aan de andere kant ook wel prima zo hij leeft tenminste nog en Loghain heeft kunnen "boeten" voor zijn daden...

Ik heb op de Xbox ook alle achievements gescored nu dus zit te wachten op de uitbreiding! (staat ook gelijk in de pre-order :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
AvanCade schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 22:34:
Wat kun je eigenlijk doen als je de archdemon met geen mogelijkheid krijgt verslagen? Ik vind het erg jammer dat je 30 uur in een game steekt (normaliter speel ik geen RPG's) om vervolgens niet verder te komen bij het einde!

Eerlijk is eerlijk, ik heb me party members automatisch laten levellen dus daar heb ik geen aandacht aan besteed.

Ik ben zelf als rogue gestart maar daar had ik al snel spijt van omdat hij vrijwel geen enkel voordeel heeft t.o.v. bijvoorbeeld een warrior.

Ik speel de PS3 versie.
Wat is de samenstelling van je groep? En heb je nog ranged reinforcements?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Ook al op very easy gezet? En anders moet je je eens verdiepen in het spel ipv random maar wat te doen zonder je te verdiepen in het spel.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Kroketje schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:02:
[...]

Wat is de samenstelling van je groep? En heb je nog ranged reinforcements?
Ja ik heb nog ranged reïnforcements.

Me samenstelling is pure kracht met:
Ik --> Rogue (dual wield)
Shale
Alistar (two handed axe)
Sten (Blood armor & two handed sword)

Morrigan bleek bij mij niet te kunnen healen dus deze heb ik al snel gedumpt.
Tsurany schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:07:
Ook al op very easy gezet? En anders moet je je eens verdiepen in het spel ipv random maar wat te doen zonder je te verdiepen in het spel.
_O-
Very Easy bestaat niet. Bij het options menu heb is Casual het laagste dat ik kan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
AvanCade schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:40:
[...]
_O-
Very Easy bestaat niet. Bij het options menu heb is Casual het laagste dat ik kan kiezen.
Ik heb het spel hier niet (dus ik kan het fout hebben!), maar volgens mij bestaat very easy wel.
Bij Mass Effect heet easy 'casual', misschien ben je in de war?

(Of misschien speel je op de xbox, dat het daar anders is?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
AvanCade schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:40:
[...]

Ja ik heb nog ranged reïnforcements.

Me samenstelling is pure kracht met:
Ik --> Rogue (dual wield)
Shale
Alistar (two handed axe)
Sten (Blood armor & two handed sword)

Morrigan bleek bij mij niet te kunnen healen dus deze heb ik al snel gedumpt.

[...]
Mjah... 4 melee, dan maak je het jezelf ook niet makkelijker.. Drop Alistair en Sten, en neem Morrigan en Wynne en het wordt al een stuk makkelijker.

Al weet ik niet wat voor crappy skills ze allemaal hebben natuurlijk met dat auto-levelen. Met name Morrigan is erg sterk met skills als waking nightmare en cone of cold.

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 05-02-2010 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
ik heb mijn 2e run gedaan met:

Ikzelf -> dual wield rogue
Alistair -> tank
Shale -> DPS mode
Wynne -> voor de debuffing/healing

gaat prima! heb mobs nog nooit zo snel dood zien gaan :P

Shale deed op een gegeven moment gewoon ~150damage normaal en tegen de 300 crit... ftw!

[ Voor 19% gewijzigd door Jaguar645 op 05-02-2010 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
anandus schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:50:
[...]
Ik heb het spel hier niet (dus ik kan het fout hebben!), maar volgens mij bestaat very easy wel.
Bij Mass Effect heet easy 'casual', misschien ben je in de war?

(Of misschien speel je op de xbox, dat het daar anders is?)
Ik speel het op de PS3 op niveau casual. Dit is het laagste wat ik kan instellen (misschien dat het bij opnieuw beginnen van de game nóg lager kan, maar dat weet ik niet meer).
Bosmonster schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:59:
[...]

Mjah... 4 melee, dan maak je het jezelf ook niet makkelijker.. Drop Alistair en Sten, en neem Morrigan en Wynne en het wordt al een stuk makkelijker.

Al weet ik niet wat voor crappy skills ze allemaal hebben natuurlijk met dat auto-levelen. Met name Morrigan is erg sterk met skills als waking nightmare en cone of cold.
Wynne kan ik niet meenemen want die is dood }) . Verder heb ik ook geen save-games meer van games voor de epic battle. Ik denk dat het maar opnieuw beginnen wordt en wat meer tijd moet besteden aan me party members en aardiger moet zijn voor de rest van Ferelden (zodat ik meer party members krijg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ik wist niet eens dat Wynne dood kon :+

Als je zelf geen healer bent, dan is Wynne wel een redelijke must-have.

[ Voor 49% gewijzigd door Bosmonster op 05-02-2010 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:03
Bosmonster schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 12:59:
Ik wist niet eens dat Wynne dood kon :+

Als je zelf geen healer bent, dan is Wynne wel een redelijke must-have.
Volgens mij is Wynne niet helpen in de toren voldoende om haar goed boos te krijgen. ;)

Verder is een healer niet echt noodzakelijk hoor. Heb zelf een party met een rogue archer, Morrigan, Sten en Shale. Tot nu toe nog geen healer nodig gehad, sta ergens halverwege de deep roads en heb de rest van de grote quests gedaan. Gebruik ook niet echt veel pots, vaak gaat alles gewoon snel dood. :P

Misschien dat de eindbazen van de Orzammar quests wat lastiger worden, die zijn wel redelijk moeilijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Dan heb je ook iig Morrigan nog voor de nodige CC. Zonder healing en CC lijkt het me aardig pittig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Het jammere is wel dat je maar 99 healing potions per inventoryvakje kan hebben :+
(Toch, of ben ik in de war met een ander spel? :) )

Edit:
Fuckit, ik ga Dragon Age weer installeren, dit schiet niet meer op :P

[ Voor 47% gewijzigd door anandus op 05-02-2010 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Amras schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 13:06:
[...]

Volgens mij is Wynne niet helpen in de toren voldoende om haar goed boos te krijgen. ;)

Verder is een healer niet echt noodzakelijk hoor. Heb zelf een party met een rogue archer, Morrigan, Sten en Shale. Tot nu toe nog geen healer nodig gehad, sta ergens halverwege de deep roads en heb de rest van de grote quests gedaan. Gebruik ook niet echt veel pots, vaak gaat alles gewoon snel dood. :P

Misschien dat de eindbazen van de Orzammar quests wat lastiger worden, die zijn wel redelijk moeilijk. :)
De rest van de game was een breeze. Dat ging érg makkelijk. Daarom vind ik het contrast tegenover de arch demon ook erg groot en meteen ook weer jammer.

Daar waar je alle 'bazen' met gemak kunt verslaan met welke setup dan ook, lukt je dit niet bij de arch demon.

Ik ga in ieder geval opnieuw beginnen. Deze game is gewoon te goed om niet de archdemon te verslaan.

Edit: Wynne niet helpen is inderdaad de manier om haar dood te krijgen.

[ Voor 3% gewijzigd door AvanCade op 05-02-2010 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
@AvanCade
Zonder ranged dmg is de Archdemon aardig lastig ja. Ik had 3 ranged dmg en mijn tank liep de hele tijd maar achter de archdemon aan te rennen, omdat die steeds wegvloog. Daarna maar besloten om mijn tank op de trashmobs te zetten en gewoon door te schieten met ranged. Als je je Melee kunt equipen met bows zou ik dat doen. het zal wat langer duren, maar gemakkelijker met 4 melee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

AvanCade schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 16:09:
[...]

De rest van de game was een breeze. Dat ging érg makkelijk. Daarom vind ik het contrast tegenover de arch demon ook erg groot en meteen ook weer jammer.

Daar waar je alle 'bazen' met gemak kunt verslaan met welke setup dan ook, lukt je dit niet bij de arch demon.

Ik ga in ieder geval opnieuw beginnen. Deze game is gewoon te goed om niet de archdemon te verslaan.

Edit: Wynne niet helpen is inderdaad de manier om haar dood te krijgen.
Als je ook maar 30 uur in het spel hebt gestoken voor het gevecht met de archdemon, dan ben je volgens mij ook maar rond de level 15+. Het is best mogelijk dat de eindbaas niet getweaked is om op zo'n laag level te verslaan.

Ik zou je aanraden om gewoon opnieuw te beginnen, meer aandacht aan je karakters te besteden en wat meer van het spel te genieten ipv er doorheen te rushen. Met nog maar 30 uur aan content gezien te hebben is er zeker nog 60 à 70 uur content dat je nog te zien moet krijgen en dat is ook zonde om het spel uit te spelen zonder die gezien te hebben :-)

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-09 09:16
ik vind het niet meer dan normaal dan dat je na zo'n rush door het spel de Archdemon niet neer krijgt.. het is de huidige 'Boss' van al die darkspawn voor een reden hé? Er is een reden dat niet iedere lokale boer en zijn 2 dochters eventjes met die taint gaat afrekenen.
Dit is imho absoluut niet het spel om "automatisch" dingen te laten doen zoals levelen enzo. Het KAN, maar persoonlijk vind ik echt dat je jezelf er uiteindelijk de das mee omdoet, zoals Avancade blijkbaar aan d'n lijve ondervindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
warrg schreef op maandag 08 februari 2010 @ 12:53:
ik vind het niet meer dan normaal dan dat je na zo'n rush door het spel de Archdemon niet neer krijgt.. het is de huidige 'Boss' van al die darkspawn voor een reden hé? Er is een reden dat niet iedere lokale boer en zijn 2 dochters eventjes met die taint gaat afrekenen.
Dit is imho absoluut niet het spel om "automatisch" dingen te laten doen zoals levelen enzo. Het KAN, maar persoonlijk vind ik echt dat je jezelf er uiteindelijk de das mee omdoet, zoals Avancade blijkbaar aan d'n lijve ondervindt.
Ik heb het liever te moeilijk dan te makkelijk. Ik was op een gegeven moment lvl 24 en ik had geen moeite om die draak te doden zonder reinforcements. Als ik nog een playthrough ga doen, dan probeer ik dat ook met 4 melee's. Lekkere uitdaging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ik vond de archdemon eigenlijk een van de makkelijkere bosses in het spel. Ik was alleen maar aan het focussen op de NPC's (Arl Eamon, first enchanter, etc), om die inleven te houden en te healen. En voor ik het wist had de rest van mn party de archdemon al gekilled :P

Ik speelde op normal, maar mn chars waren wel level 22/23-ish (had alle sidequests gedaan die ik kon doen).

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 08-02-2010 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
NPC's? lopen die er ook rond dan? :P is me nog nooit opgevallen eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick The Heazk
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-09-2024

Nick The Heazk

Zie jij er wat in?

Kroketje schreef op maandag 08 februari 2010 @ 19:19:
[...]

Ik heb het liever te moeilijk dan te makkelijk. Ik was op een gegeven moment lvl 24 en ik had geen moeite om die draak te doden zonder reinforcements. Als ik nog een playthrough ga doen, dan probeer ik dat ook met 4 melee's. Lekkere uitdaging ;)
Probeer het ook eens helemaal in je ukkie op nightmare (en uiteraard de ballista's niet gebruiken). Zelfs dat is goed te doen met een melee character. De archdemon is inderdaad zeker niet te moeilijk. Ik ben geneigd om te zeggen dat er moeilijkere stukken in het spel zitten (zoals bijvoorbeeld Calidrin)

Performance is a residue of good design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
DarthDavy schreef op maandag 08 februari 2010 @ 10:51:
[...]

Als je ook maar 30 uur in het spel hebt gestoken voor het gevecht met de archdemon, dan ben je volgens mij ook maar rond de level 15+. Het is best mogelijk dat de eindbaas niet getweaked is om op zo'n laag level te verslaan.

Ik zou je aanraden om gewoon opnieuw te beginnen, meer aandacht aan je karakters te besteden en wat meer van het spel te genieten ipv er doorheen te rushen. Met nog maar 30 uur aan content gezien te hebben is er zeker nog 60 à 70 uur content dat je nog te zien moet krijgen en dat is ook zonde om het spel uit te spelen zonder die gezien te hebben :-)
Ik ben lvl 19, net als me party members.

Echter ben ik nu al opnieuw aan het beginnen en heb ik me meteen Wardens Keep erbij gedownload zodat ik deze ook vrij snel kan gebruiken. Eens kijken wat er gebeurd als ik alle sidequests ook allemaal doe. Tot over 10 jaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Ik ben nog steeds bezig met mijn eerste play-through. Heb er intussen nijna 40 uur opzitten en ben net level 14.
Heb nu eindelijk wat specializations unlocked (Ranger, Templar, Guardian en Arcane Warrior).

Mijn main is nu een Mage / Arcane Warrior, verder Leliana als locpicing Bard / Ranger, Allistar als tank, zoveel op shield gefocussed en een slot waarin ik meestal Morigan of Wynne meesleep.

Gezien het karakter van mijn character past Wynne meer bij de keuzes die ik maak. (Zo'n beetje Lawful Good)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XunFar
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

Balen, ik krijg de opgeslagen game niet meer geresumed, iets met een profile dat niet ingelogd is wegens de uitbreiding Prison Braker (Shale). Terwijl mijn online profile automatisch ingelogd staat. En met dat profile heb ik ook die uitbreiding geïnstalleerd. Nou ja, ik was toch niet tevreden met de Rogue hoe die geleveld was, met de vorige kon ik bepaalde quests simpel in 1 keer doen, nu soms wel 2 a 3 keer. dus, dan maar opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XunFar schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 09:15:
Balen, ik krijg de opgeslagen game niet meer geresumed, iets met een profile dat niet ingelogd is wegens de uitbreiding Prison Braker (Shale). Terwijl mijn online profile automatisch ingelogd staat. En met dat profile heb ik ook die uitbreiding geïnstalleerd. Nou ja, ik was toch niet tevreden met de Rogue hoe die geleveld was, met de vorige kon ik bepaalde quests simpel in 1 keer doen, nu soms wel 2 a 3 keer. dus, dan maar opnieuw beginnen.
Restart de dragon updater service eens. Werkt bij mij, ik had dezelfde melding bij wardens' keep uitbreiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik kwam er overigens achter dat mijn online profile op de Bioware site niet up-to-date was. Blijkt dat de laatste update ergens uit januari stamt en er een errorcode 1005 is geweest. Niet dat het erg veel boeit, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logic

Logic

Edmin schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:05:
Ik kwam er overigens achter dat mijn online profile op de Bioware site niet up-to-date was. Blijkt dat de laatste update ergens uit januari stamt en er een errorcode 1005 is geweest. Niet dat het erg veel boeit, maar toch...
goed om te zien, dacht even dat het aan mijn profile lag (ook 1005 code).. heb hetzelfde, hoewel hij nu soms wel update?

en goed nieuws : DragonAge2 is aangekondigd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Logic schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:40:
[...]
en goed nieuws : DragonAge2 is aangekondigd :)
Al een tijdje geleden, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie trouwens enig idee hoe 'groot' de komende uitbreiding voor Dragon Age gaat worden?

30 euro's klinkt veel, vooral als het straks maar een uurtje of 8 extra speelplezier wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 16:02:
Hebben jullie trouwens enig idee hoe 'groot' de komende uitbreiding voor Dragon Age gaat worden?

30 euro's klinkt veel, vooral als het straks maar een uurtje of 8 extra speelplezier wordt.
Waren er al geen geruchten dat het rond de 20 uur zou liggen? Dan is de prijs voor mij wel rechtvaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:36
volgens mij zou het tegen een heel nieuw speel aan zitten. wat ik heb gelezen en ook stand alone gespeeld kunnen worden.

https://bettyskitchen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Hop, net even in één ruk de Broodmother een Revenant (Brecilian Forest) en Flemeth om zeep geholpen. :P Vooral de eerste van de drie was een langdurig gevecht.

Nu zit ik alleen zonder Lyrium potions. Ik heb volgens mij nog genoeg Lyrium dust voor één greater potion en dan is het op.... Ik ben bang dat ik in de eerste uren wat te kwistig met die zooi was, maar aan de andere kant waren dat allemaal mindere potions. Hoe kom ik weer aan nieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Ik ben nadat ik de eerste keer in het vluchtelingen kamp was gegaan ging ik gelijk naar de mage tower.

Mijn gear is echt brak en was niet voorbereid. als je eenmaal in die droomwereld zit kun je er niet meer uit. ik gezien ik niet van plan was 3 om met een safe game 3 uur terug te gaan.

Het zit namelijk zo. ik kreeg de laaste Sloth demon gewoon niet meer. toen maar ff console cheat gebruik voor immortal |:( wat ben ik triest maar ik ga niet 3 uur verpesten door die droomwereld :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Eerlijkgezegd vond ik de Mage Tower de makkelijkste quest. Ik heb hem ook direct na Lothering gedaan. De Fade is niet moeilijk, de gevechten zijn meer puzzels dan echte tactische combat. Die laatste Sloth (de eindbaas) die je met je hele party aan mag pakken is voornamelijk een kwestie van het kiezen van de juiste transformations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Ik kreeg Sloth sowieso wel tot de laaste phase . dan is die caster en killed die me. probleem is ,ik was dus ook niet goed voorbereid en had te weinig mana en heal potions met en was dus gewoon niet te doen

ik speel op medium en zonder patch. verder had ik 2 tanks .. waaronder die getransformeerde rots :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Tijdelijk op easy spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 16:02:

30 euro voor 8 uur speelplezier? Een gemiddelde game (COD:MW2 bijv) zit op 60 euro voor 6 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
COD:MW2 zit eerder op een paar honderd uur omdat je online kan spelen. En dan nog, zeker bij een RPG is 30 euro voor 8 uur gewoon weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
aegis schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 16:46:
volgens mij zou het tegen een heel nieuw speel aan zitten. wat ik heb gelezen en ook stand alone gespeeld kunnen worden.
Dit is denk ik dan Dragon Age 2 waar je het over hebt. Er komt eerst nog een Expansion voor Dragon Age 1 en daarna komt Dragon Age 2 uit, alhoewel dat nog wel eventjes kan duren. Bioware is in ieder geval goed bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-09 09:16
Edmin schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 16:47:Nu zit ik alleen zonder Lyrium potions. Ik heb volgens mij nog genoeg Lyrium dust voor één greater potion en dan is het op.... Ik ben bang dat ik in de eerste uren wat te kwistig met die zooi was, maar aan de andere kant waren dat allemaal mindere potions. Hoe kom ik weer aan nieuwe?
lyrium dust kun je in de mages toren kopen, alle andere ingredients kun je het goedkoopst in denerim krijgen in the gnarled noble (of hoe heet die keet ook weer. die achter die dwarf verkoper van het marktplein)
recepies weet ik niet allemaal liggen, 'k weet wel dat de recepy voor de potent lyrium pot te vinden is in de 'wonders of thedas' (net voorbij die gnarled noble inn in het straatje).

CoD4 was z'n prijs qua speeltijd echt wel waard, CoD6 (MW2) imho echt niet. Daar is de multiplayer (de tijdvreter dus) echt niet zo sterk vertegenwoordigd als in CoD4.

Anyway, het maakt mij niet echt uit want deze game is echt wel ver boven prijs/qualiteit verheven lol. 'k zit nu bijna aan 90u in m'n eerste playthrough ofzo en 'k ben nog niet echt klaar. :D :P De uitbreidingen ga ik dus zoiezo halen.
'k ben trouwens net klaar met de 2 boeken te lezen. Als je nog twijfelde, echt een aanrader. De boeken op zich zijn erg boeiend enzo, maar in combinatie met wat je weet over dit universum (dankzij de hele lore en het spel zelf) biedt dit echt een gigantische meerwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logic

Logic

warrg schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 19:36:
[...]
*snip*
'k ben trouwens net klaar met de 2 boeken te lezen. Als je nog twijfelde, echt een aanrader. De boeken op zich zijn erg boeiend enzo, maar in combinatie met wat je weet over dit universum (dankzij de hele lore en het spel zelf) biedt dit echt een gigantische meerwaarde.
Ik ben ook op zoek naar de boeken, heb jij die toevallig ergens in nederland weten te regelen? of heb je buitenland moeten raadplegen zoals amazon? ben zelf helaas niet in het bezit van een creditcard
bij bol.com bv zie ik alleen het eerste boek.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-CM11
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-06-2024
Tsurany schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 19:14:
COD:MW2 zit eerder op een paar honderd uur omdat je online kan spelen. En dan nog, zeker bij een RPG is 30 euro voor 8 uur gewoon weinig.
8u fantastische RPG is mij 30 euro waard.
100u multiplayer whatever is mij 0 euro waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Awakening zou ''enkele tientallen uren'' spelplezier bevatten en niet veel onderdoen voor de originele game, is wat ik begrepen heb. Het is wel een uitbreiding en je hebt het origineel nodig.

Volgens het laatste bericht van EA was DA2 gepland voor begin 2011.
Nu zit ik alleen zonder Lyrium potions. Ik heb volgens mij nog genoeg Lyrium dust voor één greater potion en dan is het op.... Ik ben bang dat ik in de eerste uren wat te kwistig met die zooi was, maar aan de andere kant waren dat allemaal mindere potions. Hoe kom ik weer aan nieuwe?
Ik gebruikte zelden Pots eigenlijk moet ik zeggen. Als ik in het hele spel 20 Lyrium pots heb gebruikt met continu 2 mages in mn party is het veel :+

Eindigde het spel ook met bijna 500 gold, wist niet waar ik het aan uit moest geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Mwoah, heb persoonlijk wel veel (ruim 8 dagen blijkbaar) plezier beleefd aan CoD6.

Ben dit ook aan 't spelen, zat er al een tijd naar uit te kijken voor de release, leek me tof voor het verhaal en de morele keuzes die je kan maken en het verhaal beïnvloeden.

Ik snap niet echt waarom iedereen 't zo makkelijk vind, ik heb regelmatig frustrerende situaties :D. Mischien ligt 't ook aan de route die ik neem (en de sidequests die ik een beetje links heb laten liggen in 't begin).

Ik speel met een [elf mage babe].
Nog spoilers nodig?
spoiler:
Ik ben na Ostagar naar Red Cliff gegaan (mooi dat de game echt absoluut geen bepaalde routes aanbeveelt, hier is je map, klik maar op iets), daar begon 't al. Bovenaan ging 't prima, onderaan werden de NPC's compleet afgeslacht. Ik had mezelf heal aangeleerd, maar er waren er simpelweg te veel. Ik had Morrigan, Sten en Alistair bij me, maar die warriors hielden 't niet lang uit midden in 't gevecht. Ik was niet bekend met hun skills, dus ik liet ze een eigen gang gaan, misschien was dat 't probleem, maar ik kon ze dus niet lang genoeg in leven houden. Dan maar cheap tactics (en die zullen wel vaker volgen 8)7 ), dus met m'n party weer naar boven gerend, en de npc's 't vuilde werk laten opknappen.

Dan de mage tower om de lyrium te halen om de fade in te kunnen (zodat Jowan's blood magic niet nodig was). Mage tower was gemiddeld genomen niet zo'n probleem, maar er waren 2 bepaalde ambushes die ik simpelweg niet kon overwinnen (met 3 mages en een rogue, die templars schijnen wel handig te zijn tegen mages). 1 kamer vol met templars en een blood mage, ik kon ze simpelweg niet tegenhouden. Verder vrijwel helemaal boven die pride (?) demon, summoned geloof ik ook een zooi templars. Net als het vorige voorbeeld, kon ik die templars niet snel genoeg wegwerken om die pride demon te killen. Gelukkig zijn beide ambushes te ontwijken, dus ik heb ze maar aan mij voorbij laten gaan. Nu zijn ze alleen weg helaas. Eindbaas daarentegen was dan weer simpel, en de fade was ook geen probleem.

Terug naar Red Cliff, weer lekker cheap, rondjes om de pride demon rennen om m'n mana te regeneraten, maar 't is gelukt verder :w .

Toen de Brecilian Forest, over 't algemeen geen probleem, maar zelf met m'n cheap tactics kon ik nog die reverant niet aan. Heb die dus ook maar bewaard voor later. De cheap tactic die ik bedoel is met m'n character een tempest beginnen, er midden in gaan staan, met een forcefield op mezelf. Handig teggen mobs (werkt in die ruins wel handig), maar bij die revenant is 't nog niet sterk genoeg. Heb er voor gekozen om die elf vrijwillig de werewolves te laten helpen (gek genoeg schaar je jezelf met de elves volgens 't spel). Betekent dus vechten, weer cheap tactics, met z'n 4-en helemaal bij de deur gaan staan, hier kunnen de vijanden niet allemaal tegelijk aanvallen, als die weg zijn kan je rustig aan die elf beginnen (naam kwijt, die professor Xavier ;), leider van de Dalish).

Na wat heen en weer gereis, naar Denerim gegaan, wat rondgeneusd in 't bordeel oa, blijkt dat ik terug naar de mage tower moet etc. Aangezien ik daarna toch in de buurt was, Shale opgehaald (waarom zo laat? Zie beneden), en nou staat Haven eindelijk op de kaart, daar ga ik dus naar toe nu, terwijl ik onderweg wat van die Denerim sidequests doe. Heb die van Lothering nu helaas gemist, wist niet dat ze tijdelijk waren, voelde me toen niet sterk genoeg, dus heb er maar enkele gedaan.

Tot zo ver m'n avonturen dus.

Heb zo lang gewacht met Shale omdat voor de release ik nog 't idee had van: "dlc, ander team, uitmelkerij, en dus niet dezelfde kwaliteit". Wou er dus niet aan beginnen, maar op dit forum concludeerde ik dat de meeste mensen er wel tevreden mee lijken te zijn. Verder bleek dat ik een redeem code had voor Shale (geen idee waarom, was geen pre-order, is geen SE), dus dacht: "tjah, kan 't altijd proberen". Ga dus maar als ik geld heb ook die andere dlc halen.

Maar wat vind ik er nu van? Verhaal is meeslepend, maar ik erger me soms dood aan de battle mechanics. Die AI customisations zijn lang niet uitgebreid genoeg, daarom gebruik ik ze niet eigenlijk. Maar vaak vallen de niet bestuurde characters stil. Ben ik druk bezig om de 1 een order te geven, staan de anderen een beetje te niksen terwijl ze aangevallen worden. Dat noem ik wel heel nonchalant. En in sommige maps is 't erg lastig om een overzichtelijke view te hebben.. Zoom je helemaal uit, staat er nog een huis in de weg. Verder vind ik 't jammer dat 't lastig is om sommige characters te beïnvloeden. Ik zou graag Morrigan in bed willen krijgen, maar ze is 't nooit met me eens. Om een hele foute vergelijking met een JRPG te maken, in Tales of Symphonia had je naast de "morele" keuzes, ook vaak andere mogelijkheden om je relaties te beïnvloeden. Zo moest je soms 2 teams maken, en je had vaak simpele keuzes van wie er moest koken in een cutscene. Dat laatste is misschien wel erg luchtig voor de dragon age setting (Morrigan en koken schijnt sowieso geen goed idee te zijn), maar daar zijn meer passende dingen voor te bedenken. Ik neem me altijd voor om neutraal met een neiging naar goed te zijn., maar ik blijk meestal toch weer een engel. In-games althans. En ja, je kan ze cadeaus geven, maar dat vind ik wel erg dubieus en makkelijk om eerlijk te zijn :P. Mjah, anders heb ik Leliana nog. En Wynne :S :D. Moet nog even kijken wie m'n 4de character wordt, daar ben ik nog niet op gesettled. Ik hou van mages, heb er 't liefst 4, maar heb tot nu toe nog niet echt een overtuigende party member gevonden. Ik hou van vrouwen, en naast mages vind ik rogues 't meest interessant, maar Leliana doet 't nog niet echt super. Qua characters vind ik Sten 't tofst denk ik, maar ben dus niet zo'n warrior fan. Misschien shale nu ik 'm heb, in de fade was ik wel overtuigd van die golem powers.

Oh well, tijd om te gamen.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer-GirlM
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-12-2016
Weet niet of iemand het interessant zou vinden, ik heb mijn ervaring kort-samengevat in de blog van mijn vriend
Ron's & Marije's Blog: Gamer-Girl: De Dragon Age: Origins experience (SPOILERS!)

Over het algemeen is Dragon Age wat anders dan tanken (wat je in Oblivion makkelijk kunt doen). Je moet bij veel situaties goed nadenken.

Zal er niet teveel op uitbreiden. Wil geen spoilers verkopen.

Heb eerst 3 karakters gemaakt. Mijn 4e was een success, heb ik het spel met veel moeite uit kunnen spelen. En nu ben ik met mijn 2e, vrouwelijke elf rogue bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Sméagol schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 20:46:

Ik snap niet echt waarom iedereen 't zo makkelijk vind, ik heb regelmatig frustrerende situaties :D. Mischien ligt 't ook aan de route die ik neem (en de sidequests die ik een beetje links heb laten liggen in 't begin).
Mjah, ik had in het begin ook wel wat moeite met de combat-mechanics, maar toen ik erachter kwam hoe je crowd control, threat en de spatiebalk nuttig kunt gebruiken werd het ineens een stuk eenvoudiger. Ik bedoel, gooi een Waking Nightmare op de groep en laat je tank de overige melee's afhandelen en gooi je ranged op de lastigere vijanden zoals mages (die zijn dan zo neer). Een group-healer die ook in combat kan reviven is ook erg prettig (Wynn of je main als Spirit healer speccen).

Verder is het wel een goed idee de tactics eens goed door te nemen van je party-members. De standaard-instellingen zijn vaak niet heel efficient.

Wat betreft het praten met je party-members, dat is niet iets dat je ''even'' doet. Het is een belangrijk onderdeel van het spel en die relaties bouw je dan ook gedurende het spel op. Je praat met ze, geeft ze de juiste kado's en doet hun personal quests. Het is niet van even wat dialoog doorklikken en ze duikt het bed met je in nee :+ (al is Zevran wel erg makkelijk het bed in te krijgen als dat je ding is :+)

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 09-02-2010 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Hmm... nou heb ik net Return to Ostagar gekocht, moet ik de game patchen. :W imba CoC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AvanCade schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 18:13:
[...]

30 euro voor 8 uur speelplezier? Een gemiddelde game (COD:MW2 bijv) zit op 60 euro voor 6 uur.
Dit is de hoofreden dat ik geen shooters koop, belachelijke kosten voor korte spellen met weinig replay value. En multi-player kan mij over het algemeen gestolen worden.

Verder bedankt voor de reacties allemaal. Ik denk dat ik eerst maar even de eerste reviews/reacties afwacht als het uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
Sméagol schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 20:46:
Mwoah, heb persoonlijk wel veel (ruim 8 dagen blijkbaar) plezier beleefd aan CoD6.

Ben dit ook aan 't spelen, zat er al een tijd naar uit te kijken voor de release, leek me tof voor het verhaal en de morele keuzes die je kan maken en het verhaal beïnvloeden.

Ik speel met een [elf mage babe].

Heel verhaal
Op zich is de volgorde waarop je het speelt wel goed. Mijn volgorde was: Mage's tower > Orzammar > Brecillian Forest > Redcliffe. Dit heb ik gedaan, omdat je in de Mage's tower allemaal stats krijgt in de Fade en je dan al een stuk sterker bent. Daarna Orzammar, omdat dat stuk me ergerde. Ik heb nogal problemen met loadscreens in Orzammar die opliepen tot 5 minuten en je hebt daar nogal veel loadscreens. Alhoewel Deep Roads wel weer leuk is.

Kwa tactics is het vooral goed lezen op forums enzo en weten wat je skills doen en weten wat je wilt. Ook weten wat de zwakke punten van de vijanden te weten. Daarom is het voor de eerste playthrough misschien handig om een allround mage te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Kroketje schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 10:13:
[...]
Daarna Orzammar, omdat dat stuk me ergerde. Ik heb nogal problemen met loadscreens in Orzammar die opliepen tot 5 minuten en je hebt daar nogal veel loadscreens. Alhoewel Deep Roads wel weer leuk is.
:o Geloof niet dat ik nooit langer dan 30 seconden naar een loadscreen heb gekeken en dat was dan meestal als ik het spel een paar uur lang gespeeld had (dan werden de loading times steeeeeeds laaaannnggeerrr). Even rebooten en alles liep weer als een trein met loadscreens van max een paar seconden.

edit: wel SSD ftw dan natuurlijk :+

Maar er zitten wel wat serieuze leaks in de game die zelfs mn 8GB nog op de knieen kregen na een paar uur.

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 10-02-2010 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, memory leaks zijn erg vervelend. Gelukkig is het spel afgesloten en opgestart binnen de minuut, dus zodra je een enigszins lang laadscherm hebt is het altijd ff F5 en opnieuw opstarten. Dan is het wel heel goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Bosmonster schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 23:25:
[...]

Mjah, ik had in het begin ook wel wat moeite met de combat-mechanics, maar toen ik erachter kwam hoe je crowd control, threat en de spatiebalk nuttig kunt gebruiken werd het ineens een stuk eenvoudiger. Ik bedoel, gooi een Waking Nightmare op de groep en laat je tank de overige melee's afhandelen en gooi je ranged op de lastigere vijanden zoals mages (die zijn dan zo neer). Een group-healer die ook in combat kan reviven is ook erg prettig (Wynn of je main als Spirit healer speccen).
Ik denk dat 't dan puur 't begin is. Ik zag al meteen de noodzaak van paralysis in, maar desondanks had ik die nog niet in Redcliffe. Ik had eigenlijk niks om een groep of ook maar een persoon goed te immobilizen. Ja, stun, maar die duurt te kort, da's echt een gelegenheids spell. En ik was dus niet op de hoogte van wat m'n warriors deden. Ik speel nu met 3 mages, dus ik heb nou maar 1 character waar ik niet echt bekend mee ben en die ik maar zijn of haar gang laat gaan ;). En m'n mages hebben nu allerlei leuke spells. Voor een kleine groep die vanuit 1 richting komt: Morrigan doet cone of cold, ik doe er shock achteraan. Dan opruimen met wat ik maar leuk vind. Grote groep: Tempest + Blizzard, met eventueel een earthquake om ze op hun plek te houden. Voor individuele vijanden hebben m'n 3 mages allen crushing prison, force field (kwam er pas maar op 't idee dat dit ook op vijanden gebruikt kan worden 8)7 ), Wynne heeft verder petrify en ik heb paralysis, en sinds vannacht ook mass paralysis. Genoeg om hele armies te immobilizen.
Er was bv een Denerim sidequest om een aantal refugees van een caravan te redden. Probeerde die onderweg naar Haven, maar ging niet vloeiend. Op de terugweg had ik inmiddels dus blizzard en andere leuke dingen erbij, en alle refugees overleefden 't! Niet echt een tank gebruikt, had wel Shale bij me om te kijken hoe ie was, maar hij hoefde dus niet te tanken, was er gewoon voor de extra damage en crowd control (rock throw is ook leuk, wat ik ook nog wist uit de fade).
Verder is het wel een goed idee de tactics eens goed door te nemen van je party-members. De standaard-instellingen zijn vaak niet heel efficient.
Toch maar 'ns doen dan ;). Ik zie die skills wel voorbij komen als ik ze handmatig level, maar misschien moet ik inderdaad ook 'ns beter naar die tactics kijken. Voor m'n mages kies ik in ieder geval alles liever zelf uit, zoland ze al m'n commands maar opvolgen.
Wat betreft het praten met je party-members, dat is niet iets dat je ''even'' doet. Het is een belangrijk onderdeel van het spel en die relaties bouw je dan ook gedurende het spel op. Je praat met ze, geeft ze de juiste kado's en doet hun personal quests. Het is niet van even wat dialoog doorklikken en ze duikt het bed met je in nee :+ (al is Zevran wel erg makkelijk het bed in te krijgen als dat je ding is :+)
Ja, maar daar da's dus 't probleem, ik vind dat er te weinig middelen zijn, op goedkope gifts na. Als Morrigan 't niet met je eens is, krijg je niet de kans om 'r in het kamp om te praten. Maar la ook maar, lees net op 't internet dat Morrigan niet die kant op swingt :D. Jammer. Leliana it is. En die is 't gelukkig wel altijd met me eens ;). In een andere playthrough maar 'ns een human male warrior spelen dan ;).

Wat ik trouwens ook jammer vind, is dat de non-party members nauwelijks in cutscenes/beslissingen/keuzes/events betrokken worden, tenzij ze specifiek nodig zijn. Had vannacht Alistair die opeens in Redcliffe castle op iets reageerde terwijl ik 'm niet had meegenomen. Maar afgezien daarvan vind ik 't lullig dat ze elke keer achteraf comments geven op events waar ze niet bij waren.
Bosmonster schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:31:
[...]

:o Geloof niet dat ik nooit langer dan 30 seconden naar een loadscreen heb gekeken en dat was dan meestal als ik het spel een paar uur lang gespeeld had (dan werden de loading times steeeeeeds laaaannnggeerrr). Even rebooten en alles liep weer als een trein met loadscreens van max een paar seconden.

edit: wel SSD ftw dan natuurlijk :+

Maar er zitten wel wat serieuze leaks in de game die zelfs mn 8GB nog op de knieen kregen na een paar uur.
Heb dus zo'n mooi setje SSD's, maar zat inderdaad in Orzammar constant volgens mij ruim een minuut te wachten.. Mogen ze wel even patchen. 't was dan wel een erg lange sessie hoor ;). 'ns kijken hoe Orzammar laadt bij een nieuwe sessie.

Wat ik dus de hele nacht (.. en ochtend), heb zitten doen;
spoiler:
Nog wat Denerim sidequests, en daarna dus naar Haven. Heb wat afgelopen joh ;). Haven was dus geen probleem, daar kom je zelfs ongewapende enemies tegen (is 't dan mogelijk om Haven te sparen vraag ik me af). die temple daarna was al niet veel lastiger, al was die rhino even schrikken :D. Oh, bedenk me net dat ik nog iets vergeten ben (denk ik), ik had dat vlammetje aangestoken in die grote hal, maar daar later niets mee gedaan (want ik wist zo gauw niet wat). Dat vuur voor zo'n ash demon ding. Mjah, weinig bijzonderheden, die tests gingen ook prima, behalve 1 of 2 van die raadsels die ik niet verstond en/of begreep :P. Was wel lachen om tegen jezelf te vechten. Dan die grote draak die gelukkig optioneel is. Die is te sterk voor mij. Heb 't snel even geprobeerd voor de gein, maar ik begin nu nog weinig tegen 'r. Maar 't is ook duidelijk dat ze niet invincible is, dus later maar 'ns terug komen.
Mjah, daarna Arl gered, weer wat heen- en weer geloop, sidequests en zo, heb weer die revenant in de Brecilian forest geprobeerd, maar hij blijkt nog steeds te sterk.
Dan maar eindelijk naar Orzammar. Heb een zooi varkens verzameld, hoop politiek gezeik aan moeten horen, en een rondje gegeven in de locale tavern.
Beetje jammer dat je echt moet kiezen tussen 2 potentiële nieuwe Kings, er lijkt niet echt een tussenweg, maar in tegenstelling tot vorige keuzes is hier vooraf niet echt duidelijk (mij niet althans) wat 't beste bij jou zou passen. Ik ging hier puur op mijn gevoel af, en besloot dat die Harrowmont gast me 't meest betrouwbaar lijkt (maar zeker weten..). Dat betekent dat ik dus eventjes een toernooitje moest gaan winnen. Flawless Victory in 3 van de 5 gevechten, crushing prison deed al 't werk :D. Ik heb nog een een save voor als ik de andere kant (Belen) op wil, maar ik denk dat ik dat maar laat, en ga kijken hoe dit gaat uitpakken, al heb ik ook snel even gezien dat je Harrowmont alsnog kan backstabben :D. Maar goed, ik denk dat ik 't dus zo laat, maar toen hield ik 't voor gezien. Volgende sessie wordt dus een nieuw bezoekje aan Dust Town.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ie zo maakt mage spelen een hele hoop fights makkelijker. Op het eind werden zaken zelfs te simpel voor me. Zaken als crushing prison, 'bubble' en arcane warrior zijn toch wel erg krachtig.

Speel nu voor de tweede keer als 'Rogue' en dat bevalt me wel. Meer uitdaging en kruipen en sluipen in een combat om de ruggetes te kietelen is zo ie zo leuk.
Verder de labrador, oma en tuinkabouter mee. (Alistair, Wynne en Shale).

Bijwerken van de tactics van je partijmembers kan ik je hevig aan bevelen, vooral omdat ze verderop betere skills en nieuwe slots krijgen. Met name oma vertellen dat ze ook best Rejuvinate's en 'group heals' mag casten kan een hoop frustratie schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 mages is sowieso easymodus IMHO. Stuur je tank naar binnen, laat hem alle force taunts gebruiken die ie heeft. Doe forcefield op de tank, 3x fireball en de trash is dood. Dan heb je daarna nog genoeg AoE spells om de rest te vernietigen.

Forcefield is sowieso heerlijk als je tank weer eens crushing prison op zich krijgt van een emissary (gebeurt me regelmatig op hard/nightmare).

Ik speel nu met Leliana (archer damage blijft maar matig), shale (leuk personage, op hoge lvls naar verhouding niet erg sterk), Morrigan (veel potentie, maar kan maar zelden goed AoE'en vanwege de melee), en 2h warrior.
Volgende playthrough ga ik denk ik ook met 3 mages, kijken hoe snel dat gaat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 20:45
Ben nu opnieuw begonnen, nadat ik het met een human warrior heb uitgespeeld. Ben nu een female elfish mage, bijgestaan door Morrigan, Alistair en Sten. Morrigan en ik healen en doen wat ranged damage, terwijl de heren beuken en het gespuis aantrekken. Ben nu vijf uur onderweg, neem alle sidequests aan die ik maar kan vinden. Heb alle DLC, dus ik ben nog wel even bezig \o/

Ik heb niet al te veel ervaring met rpg's, maar Oblivion en Fallout 3 heb ik beide kapot gespeeld. Heb zojuist DAO - Awakenings gepreordered, wordt een must have. Binnenkort ook deze gameguide bestellen, lijkt me een tof boek.

Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

warrg schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 19:36:
[...]

lyrium dust kun je in de mages toren kopen, alle andere ingredients kun je het goedkoopst in denerim krijgen in the gnarled noble (of hoe heet die keet ook weer. die achter die dwarf verkoper van het marktplein)
recepies weet ik niet allemaal liggen, 'k weet wel dat de recepy voor de potent lyrium pot te vinden is in de 'wonders of thedas' (net voorbij die gnarled noble inn in het straatje).
Thx. Ben net begonnen met Warden's Keep en daar regent het Lyrium potions. Oh well.

Bosmonster schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 20:12:

Ik gebruikte zelden Pots eigenlijk moet ik zeggen. Als ik in het hele spel 20 Lyrium pots heb gebruikt met continu 2 mages in mn party is het veel :+

Eindigde het spel ook met bijna 500 gold, wist niet waar ik het aan uit moest geven.
:| Ik geloof niet dat ik ooit meer dan 50 heb gehad. Ik zit met water in de mond naar al die tomes en dure items te kijken.

edit: en Gaxkang kan mijn rug op. Die kerel healt sneller dan ik dps.

[ Voor 31% gewijzigd door Edmin op 10-02-2010 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 20:12:
Awakening zou ''enkele tientallen uren'' spelplezier bevatten
15 uur speeltijd volgens gamer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 20:45
15 uur voor 25 euro staat niet in verhouding tot de full game voor 32 euri bij launch. Ik heb Awakenings evengoed al wel in preorder staan heur.

Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ja, waar gamer.nl die 15 uur vandaan haalt weet ik ook niet precies, dus het is ook even wachten op reviews enzo.

Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste