Introductie - Verhaal - Gameplay - Uitbreidingen - Links - Media | |||||
|
[ Voor 11% gewijzigd door boe2 op 22-10-2012 12:39 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Introductie - Verhaal - Gameplay - Uitbreidingen - Links - Media | |||||
|
[ Voor 11% gewijzigd door boe2 op 22-10-2012 12:39 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
[ Voor 18% gewijzigd door mindcrash op 06-12-2009 21:28 ]
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Misschien de verschillende soorten characters opnemen welke je uit kan kiezen, de Origins dus, en de verschillende classes.Boeboe schreef op zondag 06 december 2009 @ 21:06:
Beter laat dan nooit, maar hier is hij dan: Eindelijk een degelijke TS voor Dragon Age
Als je nog opmerkingen of suggesties hebt laat het maar weten. Als je je kandidaat wil stellen om mee de TS te onderhouden laat het dan zeker ook weten, dan geef ik je mederechten om de TS aan te passen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Misschien nog Bart Smit, of anders GAME.co.uk (let wel op dat je bij deze laatste geen cloth map en geen tin case krijgt maar wel de bonus disc, extra items en de quest rond Shale).SniperFox schreef op zondag 06 december 2009 @ 22:29:
Weet iemand misschien waar je nog de retail collectors edition voor de PC kan halen?
[ Voor 9% gewijzigd door mindcrash op 06-12-2009 22:56 ]
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Howdy!
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
[ Voor 78% gewijzigd door FireAge op 07-12-2009 08:33 . Reden: meer ]
Surfin' paradise!
Anoniem: 155599
Enchantment!
Anoniem: 255271
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Anoniem: 255271
Ah ok, dan heeft het toch zijn nut gehad.Tsurany schreef op maandag 07 december 2009 @ 11:09:
Volgens mij worden die units daardoor sterker.
spoiler:Bewaar je mages tot het einde, daar zijn ze zeer handig.
Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie
[ Voor 5% gewijzigd door mindcrash op 07-12-2009 15:31 ]
Je weet dat de golenm/Shale geen hem maar haar is?gulie schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:27:
Iemand enig idee ook wat een mooi level is om Warden's Keep, te gaan doen.
Die Golem heb ik al :-) die was niet al te spanend maar wel interessant, moet hem eens mee gaan nemen in mijn party, maar ben zoon stugge speler die bijna nooit wisselt
[ Voor 64% gewijzigd door Tsurany op 07-12-2009 17:49 ]
Anoniem: 145904
Daar zijn diverse mods voor, kijk eens op de nexusTsurany schreef op maandag 07 december 2009 @ 19:45:
Ja dat klopt maar dan moet ik dus wachten tot ik een flink hoog level ben, ik zou het graag vanaf het begin al willen. Het liefst eigenlijk offhand axes met dezelfde of vergelijkbare stats als normale daggers.
[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 07-12-2009 19:54 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Cheaten is eigenlijk niet echt mogelijk bij een single player game aangezien het doel is om jezelf te vermaken. Ik zou me beter vermaken met een team dat functioneerd zoals ik het wil. Beter dan me te ergeren aan een niet perfect setup gedurende het hele spel.westergas schreef op maandag 07 december 2009 @ 23:52:
Ff over die mods...ik speel DA:O nu voor de eerste keer en heb met levelen in het begin gewoon de verkeerde keuzes gemaakt. Kan opnieuw beginnen met de kennis die ik nu heb of (zoals ik nu doe) de Character Respec en Open lock spell mods gebruiken.
Ik moet zeggen...speelt een stuk lekkerder zo maar eigenlijk is het zwaar cheaten. Ik twijfel echt of het nu niet te makkelijk word
[ Voor 8% gewijzigd door Katsunami op 08-12-2009 08:55 ]
Katsunami schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 08:51:
Trouwens, ik heb wel het gevoel dat de Glyph of Paralyzation een beetje weggegooid is. Kan hij maar één creature stunnen? Aangezien het een hele cirkel is, had ik een beetje erop gehoopt dat ik hem zou kunnen gebruiken als crowd control mogelijkheid. Nu heeft hij als enige voordeel boven Winter's Grasp dat hij vooraf gelegd kan woden. Het wordt overigens wel tijd dat ik wat meer AoE damage / stun spells krijg.
[ Voor 16% gewijzigd door boe2 op 08-12-2009 09:14 ]
Je hebt een aantal skills zoals threaten, dan komen de vijanden voornamelijk op die warrior af. Zo kan je ze idd naar je tank toe lokken.Katsunami schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 08:51:
Is het mogelijk om alle creatures richting je tank te trekken? "Vroeger" kon ik in Baldur's Gate met Minsc een hele horde tegenstanders blokkeren en dan vanaf de randjes monsters eraf pikken. In dit spel rennen ze vaak langs de tank heen, die niet in staat is om ze te blokkeren. Eigenlijk is het op zich wel logischer, maar je bent wel continue met je mages op de vlucht.
Wynne halen uit de mages tower, die is spirit healer volgens mij dus die kan goed helpen met het healen van je party.Katsunami schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 08:51:En als laatste: hoe zou ik in godsnaam vooruit moeten komen als ik niet zelf een mage zou zijn? Morrigan heeft vanaf de start geen healing mogelijkheden. (Ik weet niet meer of ik haar al een keer heb gelevelled overigens.) Nu heb ik naast mijn eigen enkele healing spell hele stapels poultices nodig om in leven te blijven.. In mijn laatste battle waren dat er een stuk of 15, en 8 lesser lyrium potions.
Sorry, vergeten te zeggen. Dat heb ik met Alistair geprobeerd. Dan voert hij een swipe uit met zijn zwaard, en dan trekt hij inderdaad tijdelijk wat tegenstanders aan. Als die echter getroffen worden door een ander iets (projectiel, spell), dan gaan ze weer achter dat betreffende character aan.Tsurany schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 10:19:
Je hebt een aantal skills zoals threaten, dan komen de vijanden voornamelijk op die warrior af. Zo kan je ze idd naar je tank toe lokken.
Dat weet ik, omdat ik het hier gelezen heb. Dan zou je de mage tower als eerste quest kunnen doen. Als je dat niet weet, kan het zijn dat je de eerste healing spells pas heel laat krijgt, of je moet Morrigan meenemen en er haar een paar laten leren.Wynne halen uit de mages tower, die is spirit healer volgens mij dus die kan goed helpen met het healen van je party.
Mage tower kun je dust kopen.warrg schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:16:
vials kun je kopen bij die merchant in je kamp.
mijn favoriete party = alistair tank, zevran melee DPS, morrigan + mezelf Mage DPS'ers (allebei hebben we ook de basic healing spell, dus we zijn ook de healers ^^). Ik moet nog eens goed zoeken naar waar ik lyrium dust zou kunnen inslagen zodat ik op grotere schaal m'n eigen lyrium pots kan maken. Ik denk dat'k dat wel in de magetower zou kunnen vinden maar 'k zou er nog eens langs moeten om zeker te wezen.
Nu ik de Mage-tower heb gehad dus toch maar wel Wynne meegenomen scheelt Poitens, want hoewel ze gemaakt kunnen worden door bij mij zowel Morrigan en Leliana, heb ik nog nergens lege fails kunnen vinden?
De merchant in Dalish camp wilt mij niks meer verkopen wegens slecht gedrag of zo. Heeft iemand een idee om dit weer goed te maken ? Ik heb roots nodig om health potions te maken.Anoniem: 155599 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:40:
[...]
Mage tower kun je dust kopen.
Dalish elves camp kun je roots kopen.
https://niels.nu
[ Voor 41% gewijzigd door DarkShadow op 08-12-2009 16:06 ]
Hangt er vanaf, sommigen kan je leren van andere die ze al hebben. Sommige vind je weer onderweg. Blood Mage kan je bijvoorbeeld maar twee keer in het spel leren, Shapeshifter kan je van Morrigan leren, Templar van Alistar en zo nog een aantal van je partymembers. Kijk anders op een onofficiële wiki voor een volledige lijst.gulie schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 14:37:
Heb bij de Dalish al we wat recepten gevonden, tenminste hoop dat ze dat zijn. Maar zal eens kijken wat nog meer. oh en mij Warrior kan een Specializations leren, en nu heb ik wel onze dappere Templar rond rennen, maar hoe kan ik andere dingen leren als dat?
Zodra ze weer in je party mee gaan kan je hun stats kiezen.gulie schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 15:48:
Over vragen gesproken, party mebers die me lvle in het kamp (om het zo maar te noemen) hoe kies je daar ook de stats voor of worden die automatisch gekozen?
Je bedoeld voor je allies? Ze worden in het laatste gevecht wat sterker, niet noemenswaardig vind ik zelf.DarkShadow schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 16:06:
wat heeft het voor nut om in camp je runes etc af te geven?
[ Voor 95% gewijzigd door Tsurany op 08-12-2009 17:23 ]
[ Voor 59% gewijzigd door Seraphyn op 08-12-2009 23:36 ]
Howdy!
[ Voor 23% gewijzigd door Willybubba op 08-12-2009 23:41 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
[ Voor 40% gewijzigd door boe2 op 09-12-2009 00:34 ]
Er is één ding dat ik altijd minder heb gevonden aan de dialogen in alle Bioware games, en dat zijn de ronduit -achterlijke- vragen die je vaak kunt stellen. Het gaat dan vaak om dingen die volledig duidelijk zijn, of zouden moeten zijn, dingen die je allang eerder verteld zijn, en gewoon debiele vragen.Hydra schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 15:12:
Heb 'em afgelopen weekend via steam aangeschaft en ook meteen maar ff de GoT group gejoind![]()
Tot zover: erg gave bioware game (erg grote fan van de BG en NWN serie), eigenlijk het enige minpuntje is dat de dialogen soms wel ERG langdradig zijn en ik toch wat meer actie wil.
Lol, je hebt wel een punt eigenlijkKatsunami schreef op woensdag 09 december 2009 @ 01:27:
[...]
Er is één ding dat ik altijd minder heb gevonden aan de dialogen in alle Bioware games, en dat zijn de ronduit -achterlijke- vragen die je vaak kunt stellen. Het gaat dan vaak om dingen die volledig duidelijk zijn, of zouden moeten zijn, dingen die je allang eerder verteld zijn, en gewoon debiele vragen.
Dan krijg je dialogen in deze richting (even verzonnen):
"I've done a terrible thing. Grezvan was executed by throwing him off a 300 foot high cliff... on my advice. He was innocent after all."
(Keuze als voortzetting) - "So... Grezvan is dead now?"
"Yes, but I wish I could reverse my judgement and have him here to battle alongside us.
(Keuze) - "It looks like you're feeling guilty."
Tja.
The notion that nature can be calculated inevitably leads to the conclusion that humans too can be reduced to basic mechanical parts.
Heb je het met beide geslachten geprobeerd. Ik zat er nogal van te kijken wat ik te zien kreeg toen ik als F speelde.Auspex schreef op woensdag 09 december 2009 @ 10:19:
[...]
Lol, je hebt wel een punt eigenlijk![]()
Maar soms heb je dan ook hilarische dialoogkeuzes, dus compenseert wel een beetje![]()
Je moet maar eens het 'surprise me' antwoord kiezen in The Pearl in Denerim
[ Voor 34% gewijzigd door HgnX op 09-12-2009 13:53 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Rudolf op 09-12-2009 15:03 ]
Ah nee, nog niet. Enkel al met een male character, maar ben nu met female character bezig, dus het zal er binnenkort wel v komen ^^Anoniem: 155599 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:44:
[...]
Heb je het met beide geslachten geprobeerd. Ik zat er nogal van te kijken wat ik te zien kreeg toen ik als F speelde.
Je kan in totaal 125 inventoryspace hebben. En der zijn meer backpacks te koop dan dat je kan gebruiken dus zou nrml gn prob mogen zijn om tot 125 te geraken. Wel bij elke gelegenheid dat je er 1 ziet kopen, want denk dat ze soms verdwijnen.HgnX schreef op woensdag 09 december 2009 @ 13:53:
Iemand een idee hoeveel backpacks je bij kan kopen om je inventory uit te vergroten?
Bij mij zit het steevast vol met loot & useless stuff, totdat ik weer bij een merchant kom.
The notion that nature can be calculated inevitably leads to the conclusion that humans too can be reduced to basic mechanical parts.
Ostagar kan je er bijvoorbeeld al 2 halen voor maar 50s per stuk ofzo. Je kan de eerste kopen zodra je daar aankomt en dan weer een wanneer je terugkomt van de Wilds. Verder heeft elke main vendor van een area er wel een denk ik.[b][message=33073323,noline]Je kan in totaal 125 inventoryspace hebben. En der zijn meer backpacks te koop dan dat je kan gebruiken dus zou nrml gn prob mogen zijn om tot 125 te geraken. Wel bij elke gelegenheid dat je er 1 ziet kopen, want denk dat ze soms verdwijnen.
Howdy!
Rpol schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:02:
Ik heb alles gedaan en ben nu in denerim bezig, denk dat ik zo klaar ben. Ik vraag me alleen nog 1 ding af:
spoiler:Waar is m'n broer? Ik moet hem toch ook een keer inlichten dat pa en ma dood zijn lijkt me?
Male noble human btw
Morrigan vind ik persoonlijk ook wel makkelijk om te paaien. Haar wat juwelen, die grimoire en die mirror geven en she's all over you ^^Katsunami schreef op donderdag 10 december 2009 @ 08:33:
Persoonlijk vind ik skill/spell trees best gaar. Om spell Y te krijgen, ben je verplicht om X ook te pakken. Ik wil graag cone of cold hebben met 2 mages, maar Frost Weapons hoef ik eigenlijk niet. Die ben ik wel verplicht om 2x te nemen. Gebruikt hier iemand overigens dingen als Shield Bash, Shield Cover, en andere talents/skills? Soms gebruik ik die om te kijken wat er gebeurt, maar eigenlijk heb ik ze nog niet nodig gehad.
Allistair maakt bij mij nu trouwens gebruik van pijl en boog, en weapon+shield.
Leliana gebruikt ook een pijl en boog, en dualwield longsword/dagger.
Beiden werken wel best goed overigens. Het enige dat me een beetje tegenstaat is dat ik zelf als mage verantwoordelijk ben voor 60% (!) van de party damage. Leliana heeft 13%, Allistair 16%, en Morrigan 11%. Die gaat echter nu wel inlopen omdat ze wat destructieve mogelijkheden erbij heeft gekregen.
Morrigan is overigens een bitch. Aan de ene kant krijg je voor het ene +2 approval voor een gift, en zodra je een goede daad ofzo doet, heb je -5 ofzo hangen. Leliana daarentegen is uiterst naïef zo te zien (ondanks dat ze een spy is geweest) en met waarden als +17 te paaien.
spoiler:.Je krijgt +17 als je haar Andraste's Grace geeft bijvoorbeeld
Je hebt als het goed is die Ironbark quest gedaan en dan gekozen voor een reward? Hierdoor ging hij bij mij ook zaniken, dus maar niks gekozenBlord schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 14:42:
[...]
De merchant in Dalish camp wilt mij niks meer verkopen wegens slecht gedrag of zo. Heeft iemand een idee om dit weer goed te maken ? Ik heb roots nodig om health potions te maken.
Dump Morrigan dan voor die Zhevran of Sten, past wel goed bij je party.Katsunami schreef op donderdag 10 december 2009 @ 08:33:
Persoonlijk vind ik skill/spell trees best gaar. Om spell Y te krijgen, ben je verplicht om X ook te pakken. Ik wil graag cone of cold hebben met 2 mages, maar Frost Weapons hoef ik eigenlijk niet. Die ben ik wel verplicht om 2x te nemen. Gebruikt hier iemand overigens dingen als Shield Bash, Shield Cover, en andere talents/skills? Soms gebruik ik die om te kijken wat er gebeurt, maar eigenlijk heb ik ze nog niet nodig gehad.
Allistair maakt bij mij nu trouwens gebruik van pijl en boog, en weapon+shield.
Leliana gebruikt ook een pijl en boog, en dualwield longsword/dagger.
Beiden werken wel best goed overigens. Het enige dat me een beetje tegenstaat is dat ik zelf als mage verantwoordelijk ben voor 60% (!) van de party damage. Leliana heeft 13%, Allistair 16%, en Morrigan 11%. Die gaat echter nu wel inlopen omdat ze wat destructieve mogelijkheden erbij heeft gekregen.
Morrigan is overigens een bitch. Aan de ene kant krijg je voor het ene +2 approval voor een gift, en zodra je een goede daad ofzo doet, heb je -5 ofzo hangen. Leliana daarentegen is uiterst naïef zo te zien (ondanks dat ze een spy is geweest) en met waarden als +17 te paaien.
spoiler:.Je krijgt +17 als je haar Andraste's Grace geeft bijvoorbeeld
[ Voor 61% gewijzigd door Gnermo op 10-12-2009 08:46 ]
Maar Zhevran en Sten zijn heel verschillend qua personage. Sten heeft een sterk gevoel voor rechtvaardigheid en zal dat ook duidelijk laten blijken wanneer jij iets doet dat hem niet aanstaat. Zhevran steekt al eens graag iemand neer voor de lol, ongeacht geslacht/leeftijd/afkomst.Gnermo schreef op donderdag 10 december 2009 @ 08:43:
[...]Dump Morrigan dan voor die Zhevran of Sten, past wel goed bij je party.
Dan speel je waarschijnlijk op een te lage moeilijkheidsgraad? Shield Bash en dergelijken zijn op een hoge moeilijkheidsgraad enorm handig om te blijven leven.Katsunami schreef op donderdag 10 december 2009 @ 08:33:
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Tsurany schreef op donderdag 10 december 2009 @ 10:09:
[...]
Dan speel je waarschijnlijk op een te lage moeilijkheidsgraad? Shield Bash en dergelijken zijn op een hoge moeilijkheidsgraad enorm handig om te blijven leven.
Op het moment speel ik op Normal, en ik raak niet buitensporig vaak dood / verwond.Tsurany schreef op donderdag 10 december 2009 @ 10:09:
Dan speel je waarschijnlijk op een te lage moeilijkheidsgraad? Shield Bash en dergelijken zijn op een hoge moeilijkheidsgraad enorm handig om te blijven leven.
[ Voor 3% gewijzigd door Katsunami op 10-12-2009 11:50 ]
Shield bash is heerlijk tegen mage's omdat ze de spels onderbreken. Heb Alistair shield en zwaard, alle tonk en mages and range kunnen ongestort hun gang gaan :-)Katsunami schreef op donderdag 10 december 2009 @ 08:33:
....
In de volgende patch worden die spels wat aangepakt: je kan ze te snel na elkaar casten ... maakt het vechten wat te gemakkelijk.Katsunami schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:50:
[...]
[...]
...
Ik moet wel zeggen dat ik met mijn mage meestal voorop sta en vaak tussen de vijanden om dingen zoals Cone of Cold of Flame Blast te kunnen doen.
...
Ah, interessant om te weten. Als ik die skills/talents nog ga gebruiken (sommigen, zoals rapid shot enzo gebruik ik wel vaker), dan wordt het spel nog makkelijker dusTsurany schreef op donderdag 10 december 2009 @ 12:03:
Ja schakel dan eens over naar een hoger niveau, liefst Nightmare. Dan zal je pas merken dat je het echt nodig hebt.Op normal heb je eigenlijk geen tactics nodig en hoef je amper te pauzeren, op Nightmare moet je echt micromanagen en merk je pas hoe nuttig sommige skills zijn.
Threaten is geen attack skill, maar een passieve skill die er voor zorgt dat je met elke klap die je geeft meer agro naar je toe trekt.Sorry, vergeten te zeggen. Dat heb ik met Alistair geprobeerd. Dan voert hij een swipe uit met zijn zwaard, en dan trekt hij inderdaad tijdelijk wat tegenstanders aan. Als die echter getroffen worden door een ander iets (projectiel, spell), dan gaan ze weer achter dat betreffende character aan.
Shield bash is een handige crowd controll skill.Gebruikt hier iemand overigens dingen als Shield Bash, Shield Cover, en andere talents/skills? Soms gebruik ik die om te kijken wat er gebeurt, maar eigenlijk heb ik ze nog niet nodig gehad.
Hello there
Nou als ik met m'n dwarf en Lilliana met flink wat enemies om me heen sta dan gaan ze een stuk sneller neer als ik beide dual sweep laat doen, dan heeft iedereen om hun heen schade. Zelfde met shield pummel, tijdje gestunned. En zo zijn er voor dual weapons ook een aantal skills die stunnen of extra damage doen.Katsunami schreef op donderdag 10 december 2009 @ 12:30:
[...]
Ah, interessant om te weten. Als ik die skills/talents nog ga gebruiken (sommigen, zoals rapid shot enzo gebruik ik wel vaker), dan wordt het spel nog makkelijker dus
Veel pauzeren doe ik nu overigens wel. Dat ben ik eenmaal gewend
Anoniem: 154012
Anoniem: 154012
Ik ga, als mage, echt om de haverklap dood, maar dat is meer mijn eigen schuld dan de moeilijkheid. Ik vind het te leuk om een fireball op een groepje af te sturen, maar dan komen ze natuurlijk daarna ook allemaal op mij af. Nu is dat met een taunt van Alistar wel op te lossen, tenzij het een grote groep archers betreft. (of mages, maar die zijn wat zeldzamer). Dan ben ik binnen no time doorzeeft met pijlen...Katsunami schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:50:
[...]
[...]
Op het moment speel ik op Normal, en ik raak niet buitensporig vaak dood / verwond.
In de options gewoon op een hoger niveau zetten? Difficulty is on the fly aan te passen.Katsunami schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:27:
Hehe. Ik verheug me al op de sessie van vanavond. Ik ga m'n skills en talents eens nakijken en er wat meer gebruiken. Ik ben bang dat het spel op Normal dan wel érg makkelijk wordt, want nu heb ik op Normal slechts zelden een probleem (behalve dus dat ik soms niet op tijd ben met het casten van een healing spell, maar dat ga ik even in de tactics zetten.).
Anoniem: 200262
Weet ik, maar ik maak het spel nu gewoon zo afTsurany schreef op donderdag 10 december 2009 @ 18:53:
In de options gewoon op een hoger niveau zetten? Difficulty is on the fly aan te passen.
Ik moet er serieus niet aan denken dit (briljante) spel op een console te spelen vanwege het gebrek aan toetsenbord en muis. Doe jezelf een lol en speel het op de pcAnoniem: 200262 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 19:01:
Is er een groot verschil tussen dragon age spelen op de pc of xbox 360 ?
Want ik hou ervan om lekker op de bank te gaan zitten en gamen maar dit is een rpg of kan dat ook prima op de xbox 360 ?
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
[ Voor 10% gewijzigd door Katsunami op 11-12-2009 09:13 ]
[ Voor 86% gewijzigd door Katsunami op 11-12-2009 09:31 ]
Updates kan het wel ontvangen, je eigen mods installeren gaat niet.gulie schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 08:38:
Ach, 360 kan ook updates ontvangen :-)
Maar enige nadeel van de besturing die ik ben tegen gekomen is door de Codex bladeren, daar is het lastig te zien om te kijken welke je wel en niet gelezen hebt.
Pauze is iets lastiger maar ook daar valt mee te leven. Het prettige aan de 360 /PS3 is vind ik toch weer wel, lekker op de bank ;-) maar nu ben ik ook gewoon lui.
Ga ook regelmatig neer omdat ik geen zin heb om er over na te denken maar met mijn War een grote groep in te rennenmaar comedie fauly value is dan weer wel hoger
Ben ik niet helemaal met je eens, als ik haar de opdracht geeft om die staf in te leveren gebeurt dat toch gewoon.Katsunami schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 09:27:
Hoe zit het bij jullie met "role playing"? Ik wissel hier, als ik een partymember krijg dat ik niet gebruiken ga (zoals Wynne) onscrupuleus gewoon haar betere materiaal voor mijn mindere. Ik ren nu zelf met haar Enchanter's Staff rond, en Morrigan heeft haar robes. Ze heeft zelf nu eens standaard staff en een gewone robe"In het echt" zou dat natuurlijk nooit gebeuren.
Don't trust an atom, they make up everything.
Anoniem: 182267
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq