Dat doe ik nu voor Torment. Dat draait voor geen meter onder Vista x64 met nieuwe nVidia-kaarten (GF8 en hoger). Zelfs in XP SP3 in een VM heeft Torment problemen, dus speciaal daarvoor heb ik Win98 uit de kast getrokkenanandus schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 22:44:
[offtopic]Je kan altijd nog een Virtual Machine draaien of bijv Dosbox gebruiken

Die moet ik wel hebben, anders heb ik het gevoel dat mijn spel niet compleet is....Je weet dat je DLC niet hoeft te kopen, hè?
Overigens: dat DLC geld kost, is niet het probleem. Ik koop het graag als het me bevalt. Ik wil echter, net als MaartenD, NIET afhankelijk zijn van Bioware. Ik speel spellen vaak nog 5 of 10 jaar na dato, of nog later, gewoon omdat ik er zin in heb. Ik kan nog steeds plezier hebben van een BG1 run.
Ik ben niet van plan om Dragon Age in 2020 voor de helft niet meer te kunnen spelen omdat Bioware besluit dat de DLC-activatieservers van het net mogen worden gehaald.
Misschien vinden jullie het overdreven, maar ik heb nu eenmaal vaak weinig tijd. Soms koop ik een game, speel hem 40%, laat hem dan vanwege tijdgebrek liggen, en ga er 3 jaar later mee verder (of begin opnieuw). Of ik krijg een nostalgievlaag, en trek een 15 jaar oud spel uit de kast zoals Star Trek: Final Unity. (edit: 1995. Voor dat spel heb ik mijn 486 overgeklokt van 66 naar 100 MHz zodat het beter zou lopen. Vereiste een big ass mega huge koelblok... maar het werkte.) Nou nog kijken dat ik een monitor overhoud waarop zoiets te spelen valt... 17 of 19 inch valt nog nét te doen voor een opgerekte 640x480. (Wat dat betreft is mijn slechte zichtvermogen een "zegen"
[ Voor 4% gewijzigd door Katsunami op 01-12-2010 23:14 ]