Hmm.. heb in de downloadable content gekeken en daar staat dat ik moet betalen voor die DLC's en heb er geen redeem code voor, dus maar even support mailen...
edit: na wat geGoogle ben ik erachter dat je via de Bioware site je CD-key van Steam moet gebruiken als redeem code... lekker duidelijk, eens kijken of dat helpt
Yay. na dat gedaan te hebben begon de DLC ineens vanzelf binnen te komen nadat ik het spel opstartte
Nou de lol was van korte duur. Warden's Keep wil niet goed downloaden. Hij download wel tot 100% en dan springt ie weer naar 98 en dat een paar keer en dan een foutmelding. Ik kan nergens vinden hoe ik de hele download kan resetten of hem manueel kan downloaden.
edit: nou lang leve torrents, daar de DLC's maar vandaan gehaald waar ik recht op heb
edit zoveel: ow jammer, precies Warden's Keep doet het ook weer niet daaruit.... gvd wat een gezeik...
Nou... startte uiteindelijk het spel op en toen zei die ineens dat ie geinstalleerd was. Dus alle DLC's zitten er nu in. Maar nu crasht de game als ik een game laad...
Is het raar als ik eraan begin te denken mn geld terug te vragen?
update:
Nou hij doet het inmiddels weer na tig keer proberen en opnieuw opstarten, maar weer eens verder spelen
/einde
[
Voor 99% gewijzigd door
Bosmonster op 18-01-2010 21:32
]